View Full Version : πιότητα φτουκατι
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
11
12
ψυχραιμήστε κύριοι....
...
Να είμαστε καλά, αγάπη μόνο
:beer:
Ψυχραιμοι είμαστε.
Αν θες μηχανάκι που δεν σπάει τπτ από στατική πτώση, παίρνεις μια που φτιαχτηκε εξ' ολοκλήρου από τιτάνιο (ή Ζ που είναι από τριλιόνιο, δες σχετικό ποστ του hornet). Θα κοστίσει κάτι παραπάνω αλλά δεν πειράζει.
spyrakos35
14/10/2015, 14:44
Αυτά που μπορούν να σε τραυματισουν θανάσιμα καλό θα ήταν ή να είναι τηλεσκοπικα, ή να σπάνε σε περίπτωση στραβης. Ένα μαρσπιε από ss είναι θανασιμο αν σου καρφωθει στον πνεύμονα πχ.
μιλάμε για στατική πτώση ή για πόλεμο ρε τολη???
spyrakos35
14/10/2015, 14:46
Ψυχραιμοι είμαστε.
Αν θες μηχανάκι που δεν σπάει τπτ από στατική πτώση, παίρνεις μια που φτιαχτηκε εξ' ολοκλήρου από τιτάνιο (ή Ζ που είναι από τριλιόνιο, δες σχετικό ποστ του hornet). Θα κοστίσει κάτι παραπάνω αλλά δεν πειράζει.
μάλλον με θεωρείς εντελώς μαλάκα (δε με πειράζει, ελευθερα :lol:)ή δεν το έγραψα καλά....
Αυτά που μπορούν να σε τραυματισουν θανάσιμα καλό θα ήταν ή να είναι τηλεσκοπικα, ή να σπάνε σε περίπτωση στραβης. Ένα μαρσπιε από ss είναι θανασιμο αν σου καρφωθει στον πνεύμονα πχ.
Σιγά ρε.... Εκτός αν σου καρφώσει και τους 2 πνεύμονες ζεις με τον άλλον, αλλά αν στο κάνει μιλάμε για πολύ μαλακισμένο μαρσπιέ.. :lol:
Από τραυματικό πνευμοθώρακα έχουν σταματήσει να πεθαίνουν απο τον 19ο αιώνα...
kostas777
14/10/2015, 14:47
Δλδ εσύ έπεσες με τη μηχανή με πολλά (πάνω απο 100 εννοώ τα πολλά) πάνσ σε άκαμπτο σταθερό σημείο, αφρενάριστος, και ζεις;
Κι αφού ζεις το μπροστινό της μηχανής σου τι έπαθε; Γρατζουνιές; Μόνο αν αρχίσει δλδ η μηχανή και φέρνει τουμπες μετράει;
Όχι, έπεσα χωρίς να χτυπήσω εγώ ή η μηχανή σε σταθερό σημείο. Όχι μια μηχανή, όλες που είχα και αυτές που έχω. Όπως επίσης μου έχουν πέσει ουκ ολίγες φορές από το σταντ. Σε μια πτώση με το CB-1 μάλιστα με πολλά (100+), το clip on προκάλεσε βούλιαγμα στο ντεπόζιτο. Στο CB-1 το πρώτο πράγμα που θα βρει κάτω όταν πέσει είναι το τιμόνι. Δεν έχει πάθει τίποτα.
Τώρα εδώ μιλάμε να σου σπάει το handlebar από μια χαζοπτώση, όχι να έχει γίνει η υπόλοιπη μηχανή κολυμπηθρόξυλο και να σε στεναχωρεί το χερούλι της..
μάλλον με θεωρείς εντελώς μαλάκα (δε με πειράζει, ελευθερα :lol:)ή δεν το έγραψα καλά....
Μπεδευτήκαμεν; Θα ήταν η αγάπη που είπες...:moutza:
spyrakos35
14/10/2015, 14:48
Μπεδευτήκαμεν; Θα ήταν η αγάπη που είπες...:moutza:
:lol:
kostas777
14/10/2015, 14:49
Αυτά που μπορούν να σε τραυματισουν θανάσιμα καλό θα ήταν ή να είναι τηλεσκοπικα, ή να σπάνε σε περίπτωση στραβης. Ένα μαρσπιε από ss είναι θανασιμο αν σου καρφωθει στον πνεύμονα πχ.
Διάβασα περίπτωση με πανιγκάλε, να σπάει το δεξί handlebar από επαφή με άλλη μηχανή κατά τη διάρκεια αγώνα. Προφανώς το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής, σου λέει, αφού έτσι όπως πας θα πέσεις, κάτσε να βγάλουμε το χερούλι από τη μέση, να πέσεις με την άνεσή σου.
Πτώση από το σταντ ήταν. Χωρίς σούζα μετά. Είτε με, είτε χωρίς σούζα, είναι απαράδεκτο. Ναι;
Δεν έχω καμιά έχθρα με τα Ντουκάτι, όμορφα είναι, αλλά με αφήνουν αδιάφορο. Δεν ανακάλυψα Αμερική εγώ, Γιώργο. Μου άρεσαν περισσότερο τα παλιά 851, 888, 916 κλπ. Ιταλόφιλοι, Ιαπωνόφιλοι και μεταξύ τους συγκρίσεις, είναι μόνο για χαβαλέ, όπως όταν βλέπεις κόντρα πασοκτσήδων με νουδούδες.
Παραθέτω post (από άλλο συμβάν), τα συμπεράσματα δικά σας:
-----------8<-----------
My 20 year old son was recently killed on his 2012 Ducati Panigale 1199 S ABS. He was traveling in under 35 mph immediately before the accident. I purchased his bike for him in August of this year, after being told how this was the safest bike in the world because of all of the safety technology Incorporated into it. When I wasn't told however, was at an Ducati's efforts to reduce weight and hence increase the speed of the bike, that safety was seriously compromised. It is because of these compromises, that my son is no longer here.
It is tremendously unfortunate, that Ducati chose to bring this bike to the stream of commerce before thoroughly testing it to ascertain what safety problems would manifest in its everyday use. Ducati was fully aware that this bike was going to be driven on US streets and highways, where they take an extra efforts to make it a street legal bike. My son was not going to race this bike, but wanted it because of the sophisticated electronics, traction control, ABS braking and other features that were marketed is making this bike the most technologically safe bike ever produced. This of course, is untrue as manifested by the significant number of safety recalls that of the mandated by the NHTSA. It certainly would seem prudent, for Ducati to addressed all of these compromised issues before putting this bike into the stream of commerce for people to ride.
Despite the slow speed of operation immediately prior to my son hitting a utility pole, because of bike was built with handlebars that have the strength papier-mâché, my son was unable to ride the bike down to the ground, because the handlebars, snapped off causing his body to propel forward beyond the bike, causing him to have contact with the Pole. Inspection of the bike manifests that the single bolt that held the sophisticated electronic suspension system onto the bike, had broken clean off as if the bolt had been prefabricated to snap at that point.
The parts of the motorcycle, but we were told were made of carbon fiber, or actually fiberglass or plastic. To place a driver in a position of such compromise to save literally single grams of weight, so that you could obtain higher performance with the same motor, is unconscionable. Were this vehicle was being driven on US roads and highways, and did not have the tent style strength to stand up and impact that would have been easily written out safely had the handlebars not snapped off like pieces of dry spaghetti.
Is is immensely troubling that this bike is not the engineering marvel that has been proffered to be by Ducati, as clearly demonstrated by the numerous safety recalls. I am confident, there will be several subsequent recalls addressing other issues that Ducati and its dealers will tell its customers are minor issues that need to be addressed. If you own one of these motorcycles, please be sure to have all of the recalls preformed before you use the bike. The so-called minor items that are being recalled, if unaddressed, may very well cost you your life.
Incidentally, my son was an experience motorcyclist who may have enjoyed a bike that was fast, but would always drive safely, never recklessly.
Βλάκας αμερικάνος ρε πστη μου.
Παίρνει στο εικοσάχρονο ένα πύραυλο σε 2 ρόδες επειδή έχει συστήματα ασφαλείας.
έκανε τη μαλακία το πιτσιρίκι (ριπ) και τώρα ο δικηγόρος του αμερικάνου ψάχνει κλασικά για αποζημιώσεις.
sapila racing
14/10/2015, 14:51
Καλά αφού εσύ ξέρεις καλύτερα, πάω πάσσο. Αυτός δεν ξέρει τι του γίνεται, εσύ είσαι σίγουρος ότι θέλει να εκμεταλλευτεί τον θάνατο του γιού του για να τσεπώσει χρήμα. Μάλλον παραμύθια λέει, κάποιος εγκάθετος της Honda που φαντάστηκε μια ιστορία και την έγραψε. Οπότε όλα καλά! Ντουκάτ Ακμπάρ!
Δηλαδή εσυ εντερνίζεσαι την άποψη αυτου τού πατερα και πιστεύεις οτι στέκει?
Οτι δηλαδή αφού η μοτοσυκλέτα κοπανησε στην κολώνα, αν δεν ειχε κοπεί το κλιπον ο γυιός θα μπορούσε να συνεχίσει να την οδηγεί κι έτσι δεν θα χτύπαγε και ο ίδιος στην κολώνα και άρα θα ζούσε ακόμα? :confused:
el_hymador
14/10/2015, 14:51
Ντάξει όντως έχει καταντήσει λίγο trivial το θέμα.
Κανένα μηχανάκι δε φτιάχτηκε για να πέφτει.
Απλά ανάλογα την εταιρεία, τη χρήση για την οποία προορίζεται, το βάρος του, την αξία του σε χρυσάφι, και πολλά άλλα, άλλο μηχανάκι θα πέσει, θα το σηκώσεις, θα φύγεις, κι άλλο θα πέσει και θα σκορπίσει σα γυαλί.
Τώρα πραγματικά πιστεύεις ότι αν ρίξεις ένα παπαγκάλε και ένα random japan SS στην πίστα (όπου εκεί πέφτουν συνήθως), δεν σου λέω με πολλά, με λίγα, θα μπορείς χωρίς να τα δεις να πεις ποιο έχει περισσότερες ζημιές; Έχω ακούσει και έχω δει ανατριχιαστικά πράγματα από χαζοπτώσεις, δεν είναι προβλέψιμο το τι θα πάθει το μηχανάκι, μπορεί να διαλύσει εντελώς ή μπορεί να το σηκώσεις με λίγες γρατζουνιές.
kostas777
14/10/2015, 14:52
Βλάκας αμερικάνος ρε πστη μου.
Παίρνει στο εικοσάχρονο ένα πύραυλο σε 2 ρόδες επειδή έχει συστήματα ασφαλείας.
έκανε τη μαλακία το πιτσιρίκι (ριπ) και τώρα ο δικηγόρος του αμερικάνου ψάχνει κλασικά για αποζημιώσεις.
Δεν λέει πουθενά για μηνύσεις και αποζημιώσεις.
kostas777
14/10/2015, 14:54
Δηλαδή εσυ εντερνίζεσαι την άποψη αυτου τού πατερα και πιστεύεις οτι στέκει?
Οτι δηλαδή αφού η μοτοσυκλέτα κοπανησε στην κολώνα, αν δεν ειχε κοπεί το κλιπον ο γυιός θα μπορούσε να συνεχίσει να την οδηγεί κι έτσι δεν θα χτύπαγε και ο ίδιος στην κολώνα και άρα θα ζούσε ακόμα? :confused:
Όχι, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι το τιμόνι έσπασε από την πίεση των χεριών του αναβάτη, όχι επειδή πήρε τούμπες.
Διάβασα περίπτωση με πανιγκάλε, να σπάει το δεξί handlebar από επαφή με άλλη μηχανή κατά τη διάρκεια αγώνα.
Για να είμαι δίκαιος, πάντως, μου έχει στραβώσει μανέτα CBR 1000RR, από επαφή με αυτοκίνητο, πάνω σε στροφή. Όχι, δεν έπεσα. Στην αρχή. Μετά καρφώθηκα στο μπροστινό αυτοκίνητο και έπεσα, αφού μου χάλασε τη γραμμή :P
pipe_smoker
14/10/2015, 14:54
Αν δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να πάρεις μηχανάκι που μετά από στατική πτώση πρέπει να το πας με οδική στο συνεργείο για να αλλάξεις (καλού κακού) τα κλιπόν, ε, σόρρυ αλλά είναι ένα θέμα....
Θέλετε το δέχεστε, δε θέλετε, μην το δεχτείτε.... Το θέμα όμως υπάρχει.... Το αναγνωρίζει και ο (βαμμένος ντουκατίστι - καλά κάνει, να είναι καλά να πάρει όλη τη γκάμα) Γιώργος....
Δεν πάω να αναζοπυρώσω το θρεντ....:lol:
Αλλά.....
Ο Γιώργος που του αρέσουν τα ντουκάτια, και τα αγοράζει, και τα καβαλάει, και τα χαίρεται, μπορεί να το αναγνωρίζει σα θέμα.
Εγώ που ούτε να τα βλέπω δε θέλω (ντάξει αυτό το superleggera το έπαιρνα μια βολτίτσα:D) δεν το αναγνωρίζω σα θέμα.
Παίρνεις ένα μηχανάκι που κάνει όσο όλα τα μηχανάκια του δήμου στον οποίο μένεις.
Άμα βγει μηχανάκι που να κάνει τόσα λεφτά και να το παίρνεις για να "αντέχει", το συζητάμε. Άλλο αυτό.
Το παπαγκάλε το παίρνεις γιατί είναι πούπουλο, γιατί έχει τη μάνα του και τον πατέρα του από ελεχτρονικά, γιατί έχουν βγάλει τα μάτια τους να το αλαφρώσουν όσο δεν παίρνει, γιατί το στρίβεις κι εκσπερματώνεις κλπ.
Αν παίρνει φώκο ή σπάει με 100χλμ/ώρα, ναι είναι πρόβλημα.
Αν σκορπάει γιατί έπεσε, σόρυ αλλά δεν είναι.
Μή σου πέσει.
Ή αν δεν μπορείς να αντέξεις το κόστος ή το ντράβαλο, ας μην το έπαιρνες εξ'αρχής.
Ο λόγος που δεν έχουμε όλοι Φεράρι δεν είναι απλά γιατί δεν έχουμε λεφτά να την αγοράσουμε.
Είναι γιατί (μεταξύ πολλών άλλων) έτσι και φιλήσεις τον μπροστινό, εκείνος δε θα πάθει τίποτα, ενώ εσύ θα μαζεύεις ανθρακονήματα από το δρόμο και θα ζητάς κι από τον τύπο με το μαρκούτσι που καθαρίζει τα τζάμια να σε βοηθήσει.
Τώρα πραγματικά πιστεύεις ότι αν ρίξεις ένα παπαγκάλε και ένα random japan SS στην πίστα (όπου εκεί πέφτουν συνήθως), δεν σου λέω με πολλά, με λίγα, θα μπορείς χωρίς να τα δεις να πεις ποιο έχει περισσότερες ζημιές; Έχω ακούσει και έχω δει ανατριχιαστικά πράγματα από χαζοπτώσεις, δεν είναι προβλέψιμο το τι θα πάθει το μηχανάκι, μπορεί να διαλύσει εντελώς ή μπορεί να το σηκώσεις με λίγες γρατζουνιές.
Eγώ πάντως που έχω δει πτώσεις σε πιστα, με Κ9 και οι 2 πτώσεις, τη μία με πολλά είχε μόνο γρατζουνιές, με λίγα το μισο μηχανάκι έλλειπε... Θα το είχε κάνει εισαγωγή απο Ιταλία μάλλον...
amyroukai
14/10/2015, 14:58
Εγώ τώρα έχω την απορία σχετικά με την περιγραφή.
Χτυπάς σε κολώνα με 50+ χιλιόμετρα. Και ισχυρίζεται ο χαροκαμένος πατήρ ότι ΜΕΤΑ το κοπάνημα του εμπρός τροχού, προλαβαίνεις να "οδηγήσεις" την μοτοσικλέτα σε ασφαλές πέσιμο πριν φτάσει το σώμα σου να την χτυπήσει, αλλά δεν μπόρεσε ο γιός του να το κάνει επειδή έσπασε το χερούλι;
**το ίδιο ρώτησε και ο σαπίλας, τώρα το διάβασα.
Όχι, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι το τιμόνι έσπασε από την πίεση των χεριών του αναβάτη, όχι επειδή πήρε τούμπες.
Σορρυ... αλλά οδηγούσε τη μηχανή, και στηριζόμενος στα κλιπόν έσπασε/αν η τιμονόπλακα/κλιπον κι αυτός εκτοξεύτηκε μπροστά; Υπό ΚΣ και στον πλανήτη που ζουμε αυτό δεν γίνεται...
kostas777
14/10/2015, 15:00
Σορρυ... αλλά οδηγούσε τη μηχανή, και στηριζόμενος στα κλιπόν έσπασε/αν η τιμονόπλακα/κλιπον κι αυτός εκτοξεύτηκε μπροστά; Υπό ΚΣ και στον πλανήτη που ζουμε αυτό δεν γίνεται...
Άρα δεν έσπασαν και λέει μαλακίες. Όλα καλά! Θα βάλω στο 954 κλιπόν από Ντουκάτι.
Καλά αφού εσύ ξέρεις καλύτερα, πάω πάσσο. Αυτός δεν ξέρει τι του γίνεται, εσύ είσαι σίγουρος ότι θέλει να εκμεταλλευτεί τον θάνατο του γιού του για να τσεπώσει χρήμα. Μάλλον παραμύθια λέει, κάποιος εγκάθετος της Honda που φαντάστηκε μια ιστορία και την έγραψε. Οπότε όλα καλά! Ντουκάτ Ακμπάρ!
Ε?
Κάνεις πλάκα τώρα, ναι? :eek:
Τι εγκάθετος και χοντάκιας και απριλιανός και αρειανός ρε Κώστα? Πιστεύεις δηλαδή πως κάποιος που σκάει με 50χλμ σε κολώνα, θα μπορούσε να την γλύτωνε επειδή θα έκανε κωλοτούμπα πάνω απ΄το μηχανάκι με μοχλό τα κλιπον? εχεις δει πως γίνονται τα αυτοκίνητα στα crash test με 50 χλμ?
Νταξ, τι να σου πω...δεν έχω επιχειρήματα. Σε ταινία να το έβλεπα με τον τζακ νορρις θα γέλαγα με τις μαλακίες που δείχνουν.
pipe_smoker
14/10/2015, 15:01
Τώρα πραγματικά πιστεύεις ότι αν ρίξεις ένα παπαγκάλε και ένα random japan SS στην πίστα (όπου εκεί πέφτουν συνήθως), δεν σου λέω με πολλά, με λίγα, θα μπορείς χωρίς να τα δεις να πεις ποιο έχει περισσότερες ζημιές; Έχω ακούσει και έχω δει ανατριχιαστικά πράγματα από χαζοπτώσεις, δεν είναι προβλέψιμο το τι θα πάθει το μηχανάκι, μπορεί να διαλύσει εντελώς ή μπορεί να το σηκώσεις με λίγες γρατζουνιές.
Όχι ρε συ.
Απλά έφερα ακραία παραδείγματα για να πιάσουμε όλες τις περιπτώσεις.
Ούτε ένα mx έχει φτιαχτεί για να πέφτει.
Απλά όσο να'ναι το λαμβάνει λίγο περισσότερο υπ'όψη ο κατασκευαστής.
Ενώ η Μ1 που καβαλάει ο Ρόσι, όχι.
Αυτό λέω.
Άρα δεν έσπασαν και λέει μαλακίες. Όλα καλά! Θα βάλω στο 954 κλιπόν από Ντουκάτι.
Μπορεί να έσπασαν... αλλά όχι επειδη στηριζόταν ο μακαρίτης και φυσικά αν σου σπάσουν δεν εκτοξευεσαι μπροστα! Εγω λέω ότι ο πατέρας λέει μ@λακιες.
pipe_smoker
14/10/2015, 15:03
Σε ταινία να το έβλεπα με τον τζακ νορρις θα γέλαγα με τις μαλακίες που δείχνουν.
Τσακ, το κέρατό μου μέσα.
Τσακ!:mad:
(ποτέ δε θα μάθουν σωστά το όνομα μου ρε πστ...)
kostas777
14/10/2015, 15:05
Ε?
Κάνεις πλάκα τώρα, ναι? :eek:
Μην πιστεύεις τίποτα, μόνο σε άλλον πλανήτη γίνονται αυτά. Ναι;
343001
"Yeah... So I snapped my clipon lifting up the front end to turn it around in the garage... Maybe time for that R1M.. Lol"
spyrakos35
14/10/2015, 15:05
Δεν πάω να αναζοπυρώσω το θρεντ....:lol:
Αλλά.....
ΤΟ ΝΤΟΥΚΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ ΔΕΛΟ
ΤΟ ΝΤΟΥΚΑΤΙ.:lol:
Μην πιστεύεις τίποτα, μόνο σε άλλον πλανήτη γίνονται αυτά. Ναι;
343001
Yeah... So I snapped my clipon lifting up the front end to turn it around in the garage... Maybe time for that R1M.. Lol
Ναι, αυτο το πιστεύουμε... ΟΚ, εχει ένα μειονέκτημα το μηχανάκι...
Το δικό σου αν πέσει αριστερα, στατικά, έχεις ιδέα τι έχει να πάθει;
Μην πιστεύεις τίποτα, μόνο σε άλλον πλανήτη γίνονται αυτά. Ναι;
343001
"Yeah... So I snapped my clipon lifting up the front end to turn it around in the garage... Maybe time for that R1M.. Lol"
Οχι μωρέ...οτι πεις και ότι γράφουν στο net.
Τωρα που το σκέφοτμαι, δεν θα ανησυχούν οι κάτοχοι πως θα πέσουν θύματα κλοπής τα Penigale τους. Μόλις πάει κάποιος να το ζορίσει, κρακ θα το παίρνει στα χέρια :tooth:
skylaros
14/10/2015, 15:11
1) Καλά κάνει ο πατέρας και φωνάζει, δε βλέπω να διεκδικεί λεφτά το promo στην Αμερική καταγγέλλει που μιλάει για την πιο ασφαλή μηχανή.
2) Φυσικά και κανείς δε μπορεί να κατηγορήσει καμία εταιρεία αν σκορπίζει εύκολα σε περίπτωση πτώσης. Αλλά μπορείς να κατηγορήσεις μια εταιρεία αν δε το αναφέρει ότι το όχημα της σκορπίζει. Όταν το ζητούμενο είναι οι χρόνοι σε κάθε όχημα γίνετε προσπάθεια να περιοριστεί το βάρος, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα υλικά συχνά να μην αντέχουν πλέον γιατί γίνονται λεπτότερα ή υπόκεινται άλλες μεθόδους ή τοποθετούνται άλλα υλικά πιο ελαφριά. Φυσικά υπάρχει η λύση των εξωτικών/διαστημικών υλικών αλλά αυτό ανεβάζει το κόστος πολύ, πολύ περισσότερο από το όποιο Pinagale.
3) Οι μαρσιπιές οι μανέτες κλπ αιχμηρά εξαρτήματα για εμένα θα πρέπει να επανασχεδιαστούν από το μηδέν, είναι πολύ επικίνδυνα και προκαλούν πολλούς σοβαρούς τραυματισμούς με το τίποτα. Δε θα πω να σπάνε εύκολα όταν έχω δει τόφαλους ή άγαρμπους μέχρι αηδίας να σκαρφαλώνουν σε ένα μαρσιπιεδάκι για να καβαλήσουν μηχανή και είμαι σίγουρος πως έχετε δει αρκετούς σπασμένους ειδικά συνεπιβάτη.
4) Από τραυματικό πνευμονοθώρακα και μάλιστα από συμπίεση και όχι διάτρηση πέθανε ο θείος μου το 2004 και μάλιστα όχι με τη μηχανή του αλλά με ένα Jimny 300 μέτρα από το σπίτι του.
5) Ακόμα δεν έχω καταλάβει το νόημα του νήματος! Πολύ όμορφα μηχανάκια οι Ντούκοι για συγκεκριμένες χρήσεις και τσέπες νομίζω.
ps: Στο Αμέρικα στα 20 μπορείς να έχεις στην κατοχή σου πολεμικά όπλα, αντιαρματικά, να οδηγείς ότι θέλεις αλλά δε μπορείς να πιεις μια μπύρα! :p
1)...
4) Από τραυματικό πνευμονοθώρακα και μάλιστα από συμπίεση και όχι διάτρηση πέθανε ο θείος μου το 2004 και μάλιστα όχι με τη μηχανή του αλλά με ένα Jimny 300 μέτρα από το σπίτι του. ώ
...
Αν έσκασε και τους 2 πνεύμονες ναι είναι πιθανό.
Εγώ πάντως ζω, και πήγα στο νοσοκομείο μια βδομάδα μετά αφού έσκασε ο ένας.
kostas777
14/10/2015, 15:16
Το δικό σου αν πέσει αριστερα, στατικά, έχεις ιδέα τι έχει να πάθει;
Σαφώς.
Καθρέφτης και ουρά.
el_hymador
14/10/2015, 15:18
Λοιπόν, ούτε κομμάτι από κοντάρι ομπρέλας θαλάσσης δεν σπάει έτσι... ο άλλος ο σφίχτης λέει ότι πήγε να την σηκώσει από τα clipon για να την γυρίσει στο γκαράζ και έσπασε το clipon... μάλλον θα έιχε χάσει κανά σετάκι απο ραχιαίους και σου λέει δε γ@μιέται θα γυρίσω το Panigale μια στο γκαράζ...
sapila racing
14/10/2015, 15:24
Μην πιστεύεις τίποτα, μόνο σε άλλον πλανήτη γίνονται αυτά. Ναι;
343001
"Yeah... So I snapped my clipon lifting up the front end to turn it around in the garage... Maybe time for that R1M.. Lol"
Αυτός τωρα τι πήγε να κάνει λέει?
Να σηκώσει το εμπρός μέρος απο τα κλιπον στον αέρα για να το γυρίσει μεσα στο γκαραζ?
Γιωρίκα η Κωστίκα τον λένε? :bawl:
Johny the Fox
14/10/2015, 15:26
Αν το θεμα του νηματος μετατραπηκε στο :αντισταση παραμορφωσης υλικων μην παρετε πανιγκαλε.Ενα παλιο καλο URAL ,αλλα μαζι με το πλαινο κοφινι ,για να κοιμαστε ησυχοι :p
Βαρος ντεποζιτου μαζι με την αντλια και την ταπα
343002
skylaros
14/10/2015, 15:27
Ρε παιδιά αφού και ο άνθρωπος εδώ που έχει το εργαλείο είπε πως είναι γνωστό ότι εκεί πονάει το μηχάνημα. Λογικά έχει καταπονηθεί από σούζες μικροπτώσεις κλπ και η όποια ρωγμή δεν γίνετε αντιληπτή και ξαφνικά μένεις με το που...ε κλιπόν στο χέρι! Δηλαδή έχεις pinagale στην τελική κάνε αν νιώθεις ανασφάλεια μια αναβάθμιση σε αυτό τον τομέα όπως μας έδειξε το μέλος Johny the fox λίγο πιο πίσω.
Σαφώς.
Καθρέφτης και ουρά.
Καθρέφτες δεν έχω, ουρά που έχω σπάει.. Το δικό μου σπάει και το αριστερό καπάκι του κινητήρα (60€ δόξα τη Ηonda)... δις.. θα κατέβω να το μαλώσω μετά...
Βαρος ντεποζιτου μαζι με την αντλια και την ταπα
Με βενζίνη ή χωρίς;
spyrakos35
14/10/2015, 15:28
Αν το θεμα του νηματος μετατραπηκε στο :αντισταση παραμορφωσης υλικων μην παρετε πανιγκαλε.Ενα παλιο καλο URAL ,αλλα μαζι με το πλαινο κοφινι ,για να κοιμαστε ησυχοι :p
Βαρος ντεποζιτου μαζι με την αντλια και την ταπα
343002
μου αρέσει που τονίζεις την αντλία...
αφού χαλάει μετά από λίγο, ψεύτικη είναι
αμ η τάπα???
πεπιεσμένο αλουμινόχαρτο στανταράκι
:p
KotsosDR
14/10/2015, 15:55
Αντε με τα δρελα.... παρτε KLR !
https://www.youtube.com/watch?v=Zibj7KnjClk
el_hymador
14/10/2015, 16:03
Ανθεκτικό στις πτώσεις και στην κακομεταχείριση και φρέσκο.... μια μικρή παραχώρηση στους χρόνους στην μπίστα αλλά προκειμένου να σπάει κάθε λίγο και λιγάκι κανά πανάκριβο *δε΄λο, δε γ@μιέται...
http://www.newsbeast.gr/moto/eidhseis/arthro/1989981/ena-vima-prin-tin-paragogi-to-honda-bulldog
Ανθεκτικό στις πτώσεις και στην κακομεταχείριση και φρέσκο.... μια μικρή παραχώρηση στους χρόνους στην μπίστα αλλά προκειμένου να σπάει κάθε λίγο και λιγάκι κανά πανάκριβο *δε΄λο, δε γ@μιέται...
http://www.newsbeast.gr/moto/eidhseis/arthro/1989981/ena-vima-prin-tin-paragogi-to-honda-bulldog
Το νέο αντίπαλο δέος για τα GS;
pipe_smoker
14/10/2015, 16:10
Το νέο αντίπαλο δέος για τα GS;
Οχι.
Η ιαπωνική απάντηση στο ιταλικο design:bawl:
el_hymador
14/10/2015, 16:11
Το νέο αντίπαλο δέος για τα GS;
Σχεδιαστικά είναι πολύ κοντά... από εκεί και έπειτα με ένα teleλεβιέ μπροστινό και 50 κιλά σε έρμα, τα σκοτωνει!
el_hymador
14/10/2015, 16:12
Οχι.
Η ιαπωνική απάντηση στο ιταλικο design:bawl:
Απ όοοοοοοοολα τα πρωτότυπα που έχουν παρουσιάσει, αυτό βρήκαν να βγάλουν στην παραγωγή.... η πλάκα είναι ότι θα πουλήσει σαν τρελό στην Ιαπωνία....
pipe_smoker
14/10/2015, 16:17
Απ όοοοοοοοολα τα πρωτότυπα που έχουν παρουσιάσει, αυτό βρήκαν να βγάλουν στην παραγωγή.... η πλάκα είναι ότι θα πουλήσει σαν τρελό στην Ιαπωνία....
Ε καλά τώρα....
Το εκλεπτυσμένο γούστο των Ιαπώνων καταναλωτών ειναι γνωστό σε όλο τον κόσμο:cry:
Αντε με τα δρελα.... παρτε KLR !
https://www.youtube.com/watch?v=Zibj7KnjClk
Πήραμε και δεν ανησυχούμε για τίποτα :smokin:
κυριοι δεχομαι 100% οτι οι ιταλοι σε σχεδιαση και οδικη συμπεριφορα ειναι απιαστοι
μηχανολογικα ομως δεν ειναι ικανοι να φτιαξουν ουτε πετουγια απο μεσοπορτα
ο καθενας μπορει να απαξιωνει τα χρηματα του οπως θελει
δεν μπορω να καταλαβω ομως πως μπορει καποιος να καβαλαει κατι που μπορει ανα πασα στιγμη και χωρις λογο να σβησει απο ηλεκτρικα να παρει φωτια ή να αρχισει να διαλυεται ειτε το εχει παρει 1 χιλιαρικο ειτε 28..........
Ανθεκτικό στις πτώσεις και στην κακομεταχείριση και φρέσκο.... μια μικρή παραχώρηση στους χρόνους στην μπίστα αλλά προκειμένου να σπάει κάθε λίγο και λιγάκι κανά πανάκριβο *δε΄λο, δε γ@μιέται...
http://www.newsbeast.gr/moto/eidhseis/arthro/1989981/ena-vima-prin-tin-paragogi-to-honda-bulldog
Με αυτό θα δραπέτευσε απ΄το φεγγάρι η τύπισσα http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/1988693/me-apigagan-i-exogiini-ke-me-viazan-kathe-vradi :bawl:
amyroukai
14/10/2015, 16:38
Με αυτό θα δραπέτευσε απ΄το φεγγάρι η τύπισσα http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/1988693/me-apigagan-i-exogiini-ke-me-viazan-kathe-vradi :bawl:
Ε ναι γιατί η σαβουρογ... έχει και όρια. Οι εξωγήινοι είναι πολύ ανεκτικοί μάλλον.
Johny the Fox
14/10/2015, 16:45
κυριοι δεχομαι 100% οτι οι ιταλοι σε σχεδιαση και οδικη συμπεριφορα ειναι απιαστοι
μηχανολογικα ομως δεν ειναι ικανοι να φτιαξουν ουτε πετουγια απο μεσοπορτα
ο καθενας μπορει να απαξιωνει τα χρηματα του οπως θελει
δεν μπορω να καταλαβω ομως πως μπορει καποιος να καβαλαει κατι που μπορει ανα πασα στιγμη και χωρις λογο να σβησει απο ηλεκτρικα να παρει φωτια ή να αρχισει να διαλυεται ειτε το εχει παρει 1 χιλιαρικο ειτε 28..........
Μην το πολυψαχνεις,θεμα αντιληψης/εξυπναδας.Αυτα τα πανακριβα brands απευθυνονται σε ηλιθιους που εχουν την ικανοτητα μεν να βγαζουν αρκετα λεφτα , ειναι δε ανικανοι να τα διαχειριστουν.Ειναι μια απλη σχεση μεταξυ αετονυχι παραγωγου και μλκα καταναλωτη.:wave2:
RaGe_Raptor
14/10/2015, 16:48
Ας βάλω μια που δε φαίνεται το αριστερό clip-on..... :D
343005
kostas777
14/10/2015, 16:49
Καθρέφτες δεν έχω, ουρά που έχω σπάει.. Το δικό μου σπάει και το αριστερό καπάκι του κινητήρα (60€ δόξα τη Ηonda)... δις.. θα κατέβω να το μαλώσω μετά...
Βάλε μανιτάρια. Καπάκι από Κίνα €30, καλής ποιότητας. Κλιπον βρήκε, δεν έσπασε, την σήκωσα και έφυγα.
el_hymador
14/10/2015, 16:50
κυριοι δεχομαι 100% οτι οι ιταλοι σε σχεδιαση και οδικη συμπεριφορα ειναι απιαστοι
μηχανολογικα ομως δεν ειναι ικανοι να φτιαξουν ουτε πετουγια απο μεσοπορτα
ο καθενας μπορει να απαξιωνει τα χρηματα του οπως θελει
δεν μπορω να καταλαβω ομως πως μπορει καποιος να καβαλαει κατι που μπορει ανα πασα στιγμη και χωρις λογο να σβησει απο ηλεκτρικα να παρει φωτια ή να αρχισει να διαλυεται ειτε το εχει παρει 1 χιλιαρικο ειτε 28..........
Σοβαρά μιλάς τώρα; Πιστεύεις πραγματικά όλα αυτά τα στερεότυπα και τα κλισέ που αναπαράγονται χρόνια;
el_hymador
14/10/2015, 16:52
Με αυτό θα δραπέτευσε απ΄το φεγγάρι η τύπισσα http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/1988693/me-apigagan-i-exogiini-ke-me-viazan-kathe-vradi :bawl:
....και μόλις μου έδωσες ιδέα για τρομερό επιχείρημα, ένα Panigale στο φεγγάρι είναι πολύ πιθανόν να μην σπάσει το clipon σε πτώση από στάση γιατί η βαρύτητα είναι της πο*τσας...
Εγω τραβελι παντως δεν εγινα.... :p
.....γιατί ήσουν ήδη............................
:bawl::bawl:
spyrakos35
14/10/2015, 16:56
.....γιατί ήσουν ήδη............................
:bawl::bawl:
Αφου σου χω πει.....
Μην το παλευεις ΔΕ σε γαμαω ρε μαλλια....
Αφου σου χω πει.....
Μην το παλευεις ΔΕ σε γαμαω ρε μαλλια....
Αμα κουρευτώ παίζει τίποτα;;;;;;;;;;;
spyrakos35
14/10/2015, 17:37
Αμα κουρευτώ παίζει τίποτα;;;;;;;;;;;
Θα το κανεις αυτο για μενα;
:kiss:
ΝIKOLTSOS
14/10/2015, 17:43
κυριοι δεχομαι 100% οτι οι ιταλοι σε σχεδιαση και οδικη συμπεριφορα ειναι απιαστοι
μηχανολογικα ομως δεν ειναι ικανοι να φτιαξουν ουτε πετουγια απο μεσοπορτα
ο καθενας μπορει να απαξιωνει τα χρηματα του οπως θελει
δεν μπορω να καταλαβω ομως πως μπορει καποιος να καβαλαει κατι που μπορει ανα πασα στιγμη και χωρις λογο να σβησει απο ηλεκτρικα να παρει φωτια ή να αρχισει να διαλυεται ειτε το εχει παρει 1 χιλιαρικο ειτε 28..........
Δεν καίγομαι για τα duacti ... μου αρέσουν αλλά.... τώρα δεν είναι το θέμα....
Αυτά τα στερεότυπα με τσακίζουν...
Απάντησε μου στο θέμα Gsx-r και κομμένα πλαίσια....
Τι έχεις να πεις???
Να ξεκινήσουμε να τα πρήζουμε και στον devis και στον rider (βάζω αυτούς γιατί αυτούς ξέρω) ότι τα μηχανάκια τους είναι για τον π#$^#@^#ο κτλ και ότι μπορούν να κοπούν στα δυο (χτύπα ξύλο μακριά από όλους)???
devil's animal
14/10/2015, 18:11
Δεν καίγομαι για τα duacti ... μου αρέσουν αλλά.... τώρα δεν είναι το θέμα....
Αυτά τα στερεότυπα με τσακίζουν...
Απάντησε μου στο θέμα Gsx-r και κομμένα πλαίσια....
Τι έχεις να πεις???
Να ξεκινήσουμε να τα πρήζουμε και στον devis και στον rider (βάζω αυτούς γιατί αυτούς ξέρω) ότι τα μηχανάκια τους είναι για τον π#$^#@^#ο κτλ και ότι μπορούν να κοπούν στα δυο (χτύπα ξύλο μακριά από όλους)???
Νικο εχεις δικιο με τα στερεοτυπα...ειναι λαθος τροπος σκεψης.-
ο σοφος λαος ομως λεει "δεν υπαρχει καπνος, αν δεν υπαρχει φωτια"...
πλεον ζουμε στην εποχη της πληροφορησης...ολοι εχουμε απο ενα μαραφετι που το ανοιγουμε και διαβαζουμε και βλεπουμε τι επαθε ενας αλλος μαλακας σαν εμας στην Αμερικη ή στην Κινα ή στην Ισπανια, κλπ...
οταν εσκασε το θεμα με τα gixxer, ολοι το κατεκριναν...σε κανεναν δεν αρεσε και κανενας δεν πηγε να το αποκρυψει...
ετσι θελω να πιστευω οτι συμβαινει με τα περισσοτερα πραγματα...
δεν μπορει να ακουγονται περιπτωσεις για βλαβες και να λεμε "α, τα λενε οι ανταγωνιστες"...
ολοι ξερουν οτι τα africa πονουσαν στους ανορθωτες, τα ΚΤΜ σε οτι ειχε να κανει με τρομπα (συμπλεκτη, βενζινης, φρενου), τα Κ5-Κ6 κοβαν πλαισιο..κ.ο.κ..
ολα αυτα ειναι γνωστα γιατι οι κατοχοι τα εβγαλαν στην φορα και προς τιμη τους ειναι αυτο...
οταν λοιπον ακουγονται τοσα για τα ducati, ε, δεν μπορει να ειναι τρολιες...
και ας βγει ο φιλος μου ο Ζευκας να πει: "αμα δεν το δεις με τα ματια σου, μην πιστευεις τιποτα και μην το αναπαραγεις"...
πρεπει δλδ να ειμαστε ολοι παρων στις βλαβες του καθε ρδελου...
ασε που τις περισσοτερες φορες με τα social media πλεον που ο αλλος κλανει και το βγαζει φωτογραφια/δηλωνει...βλεπουμε αμεσα την κατασταση του ρδελου που εσπασε/πηρε φωτια/εμεινε..κλπ..κλπ...
Άμα έχαφτα όλα όσα διάβαζα στο ίντερνετ δεν θα έπαιρνα ποτέ ιταλικό
τώρα άμα πω σε όλους όσους στη ζωή τους έχουν παρωπίδες και έχουν αγοράσει μόνο τζαπάν ότι
έχω ιταλικό χιλιάρι με 60000χλμ με αξιοπιστία τζαπάν, σέρβις τζαπάν κ ανταλλακτικά φθηνότερα
από τζαπάν μάλλον δεν θα το πιστέψουν γτ παραείναι φανατισμένοι οπότε....πιστέψτε ότι θέλετε
devil's animal
14/10/2015, 18:30
Άμα έχαφτα όλα όσα διάβαζα στο ίντερνετ δεν θα έπαιρνα ποτέ ιταλικό
τώρα άμα πω σε όλους όσους στη ζωή τους έχουν παρωπίδες και έχουν αγοράσει μόνο τζαπάν ότι
έχω ιταλικό χιλιάρι με 60000χλμ με αξιοπιστία τζαπάν, σέρβις τζαπάν κ ανταλλακτικά φθηνότερα
από τζαπάν μάλλον δεν θα το πιστέψουν γτ παραείναι φανατισμένοι οπότε....πιστέψτε ότι θέλετε
πες τα στο Σωτηρη ρε, που ειχε ενα ιδιο με το δικο σου...
που μας ελεγε οτι ειχε μαθει ολους τους οδηγους της οδικης, με τα μικρα τους...:lol:
το πουλησε και πηρε Κ8 btw...
taisteal
14/10/2015, 18:33
πες τα στο Σωτηρη ρε, που ειχε ενα ιδιο με το δικο σου...
που μας ελεγε οτι ειχε μαθει ολους τους οδηγους της οδικης, με τα μικρα τους...:lol:
το πουλησε και πηρε Κ8 btw...
:a014::a014:
kostas777
14/10/2015, 18:38
Νικο εχεις δικιο με τα στερεοτυπα...ειναι λαθος τροπος σκεψης.-
ο σοφος λαος ομως λεει "δεν υπαρχει καπνος, αν δεν υπαρχει φωτια"...
Σωστό. Εγώ από περιέργεια το έψαξα όπως θα έκανα για οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, ειδικά αν ήταν ένα από αυτά που έχω. Και αν το είχα, θα με προβλημάτιζε και θα έκανα αυτό που έκανε ο Γιώργος the fox. Δεν σημαίνει ότι η υπόλοιπη μηχανή ή τα άλλα μοντέλα είναι άχρηστα ή έχουν τα ίδια θέματα.
Τώρα με το λίγο που έψαξα, είδα ότι σπάει για πλάκα το κλιπον και το χειρότερο από όλα είναι ότι μπορεί να σου συμβεί εν κινήσει αν δεν του έχεις δώσει τη δέουσα προσοχή. Εκτός του ότι μένεις χωρίς μηχανή μέχρι να αντικατασταθεί το ανταλλακτικό.
Εκτός από τις παραπάνω περιπτώσεις, είδα και μια που του έπεσε ενώ την έπλενε, ενώ μια άλλη έπεσε στο φορτηγάκι που τη μετέφερε γιατί είχε μείνει από λάστιχο. Δεν χρειάζεται να ψάξουμε άλλο, το θέμα είναι απλό. Όσοι έχετε πανιγκάλε, αλλάχτε κλιπόνς αλλιώς θα γίνετε πανικάλε. Ή δηλώστε πιστοί στο Άγιο εργοστάσιο και μείνετε με τα μαμά να σας σπάει ακόμη κι όταν πάτε να την περιστρέψετε στο σταντ. Μόνο μη σας μείνει στο χέρι ενώ οδηγείτε. Είναι λίγο πρόβλημα αυτό. Μπινιά που λέει κι ένας σοφός.
Δεν θα έγραφα όμως τίποτα στο θέμα αν δεν έβλεπα posts του τύπου: «είναι όλα ψέμματα», «αυτός που το λέει ζηλεύει», «συκοφαντίες ιαπωνόφιλων», «οι Αμερικανοί (ή χ, ψ εθνικότητας) είναι μαλάκες επειδή έτσι», «το έφτιαξαν έτσι για να σπάει επίτηδες, για να σε προστατέψει», «η Ντουκάτι (ή χ, ψ εταιρεία) ξέρει καλύτερα από εσένα», «ο τάδες που λέει την περίπτωσή του, λέει μαλακίες (γιατί δεν είχε τι να κάνει ένα πρωϊ, ή γιατί ήθελε να βγάλει λεφτά, ή γιατί προσπάθησε να εντοπίσει κάποιο ελάττωμα ή ζημιά και το πρώτο που του ήρθε ήταν αυτό, να εφεύρει ακόμη και ολόκληρη ιστορία για τον γιο του που τάχαμου σκοτώθηκε, για να μας πει, από όσα δεκάδες θα μπορούσε να φανταστεί, για τα κλιπονς)».
devil's animal
14/10/2015, 18:40
Σωτηρη (http://www.moto.gr/forums/member.php?u=18300) εμφανισου ρε...ο Μπαμπης λεει οτι τα tuono εχουν αξιοπιστια japan, σερβις japan, ανταλλακτικα japan και τα ρεστα μπαμιες...:lol:
πες μας την εμπειρια σου, μην ντρεπεσαι...
amyroukai
14/10/2015, 18:45
του έπεσε ενώ την έπλενε,
Είναι κ@υλα η βαρβατίλα και χαλαστηκε που πλύθηκε; Ξανασηκώθηκε τουλάχιστον ή μπα; :)
Ο Σωτήρης μπορεί να πει ότι θέλει, που μου τα έχει πει κιόλας.
Εγώ λέω αυτά που έχω ζήσει κι αυτά που έχω πληρώσει, και για γιαπωνέζικα και για ευρωπαϊκά μηχανάκια.
Ο Σωτήρης μπορεί να πει ότι θέλει, που μου τα έχει πει κιόλας.
Εγώ λέω αυτά που έχω ζήσει κι αυτά που έχω πληρώσει, και για γιαπωνέζικα και για ευρωπαϊκά μηχανάκια.
Και το δικο μου ιταλικο αμαξι αποδεικτηκε πολυ αξιοπιστο 14 χρονια τωρα...αυτο δεν λεει κατι..στην γενικη υστεροφημια τους εχουν μεγαλο προβλημα και στις μοτο το ιδιο...βουλιαξε το ιντερνετ τοσα χρονια απο καταγγελιες και ανακλησεις ανα το κσομο γαι τις μπεμπες τις τζι ες και οταν το αναφερεις σε κραζει ο καθενας επειδη η δικια του δεν παρουσιασε κατι αρα ειμαστε ολοι ηλιθιοι που διαβαζουμε και εκεινοι οι εξυπνοι που μας κραζουν...
Ειδικα απριλλια και μπεμπες εχουν παρει παρασημα αναξιοπιστιας και το πολυ καλο σου καρμα με την ιταλιδα σου ευχομαι να συνεχιστει...αλλα αρχηγε κοιταμε στο συνολο τι γινεται και οχι μεμονωμενα..αυτο ελειπε να ζητοκαραυγαζουμε για το καθε αξιοπιστο ιταλικο μηχανακι η αμαξι...ελεος..
ανακλήσεις διάβαζω από όλες τις ηπείρους και το ίντερνετ έχει βουλιάξει για πολλές μάρκες.
σημασία δν έχει η πληροφορία, αλλά το πως αντιλαμβάνεσαι και τι προσωπικά συμπεράσματα βγάζεις από αυτή.
και ξαναλέω. έχουμε 2015, οι εποχές έχουν αλλάξει και ευτυχώς οι περισσότεροι που υπερασπίζονται φανατικά
τα γιαπωνέζικα είναι άνθρωποι άλλης εποχής, συνήθως 45+ που δεν έχουν επαφή με τα νέα ευρωπαϊκά μοντέλα.
el_hymador
14/10/2015, 19:18
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι κάνουνε και οι ιδιοκτήτες την τρίχα - τριχιά όντας και αυτοί προκατειλημμένοι; Καίγεται μια λάμπα σε ιταλικό και είναι *δέλο, καίγεται σε γιαπωνέζικο και είναι "οκ, συμβαίνει..." Δεν έχει μείνει δηλαδή ΠΟΤΕ κανένα γιαπωνέζικο; Δεν είχε ΠΟΤΕ κανένα γιαπωνέζικο εγνωσμένα λειτουργικά και σχεδιαστικά προβλήματα; Είναι να μη σου βγει το όνομα... τα ιταλικά και τα ευρωπαϊκά την έχουν κολλήσει τη ρετσινιά και αυτή έρχεται από πολύυυυ παλιά, όπου όντως, υπήρχαν θέματα QC και αξιοπιστίας.
Είναι σαν να λέμε σήμερα ότι τα ιαπωνικά δεν στρίβουν, έχουν πλαίσια και αναρτήσεις της φούτσας και φρένα για να γελάνε και οι πέτρες... αυτό κάποτε ίσχυε, σήμερα δεν ισχύει αν και κάποιοι εξακολουθούν -λανθασμένα- να το πιστεύουν. Άλλο στερεότυπο.
Ξαναγράφω, πιο αναλυτικά...
-το AX-1 που είχα ως πρώτο μηχανάκι, είχε εγνωσμένο θέμα με τα σινεμπλόκ του πίσω τροχού... άρα *δελο;
-το cbf600s έβγαζε συνέχεια πρόβλημα στη φούσκα του κιβωτίου, έκαιγε λάμπες στο κωλοφάναρο ανα 15θήμερο, μάσαγε ντίζες συμπλέκτη για ποπκορν και είχε ποιότητα κατασκευής επιπέδου jumbo... *δέλο; To Ηonda;
-To KTM 640E δεν μου έβγαλε ΠΟΤΕ τίποτα. Νάδα... και είχε πάει και Trail Ride και ταξίδια τέρμα γκάζι και πόλη κάθε μέρα πόσα χιλιόμετρα και και και...
-To Cagiva Canyon 500 (ναι αυτό το *δέλο) δεν μου έβγαλε επίσης τίποτα, πέραν του ότι χαρχάλεψε με τον καιρό το καπάκι σε εκείνο τον γελοίο αποθηκευτικό χώρο που είχε στη μάσκα. Το κόλλησα με σιλικόνη και ησύχασα. Πέραν τούτου, ουδέν...
WTF ρ.π.μ.; Σε παράλληλο σύμπαν ζω εγώ όπου τα γιαπωνέζικα που είχα ήταν πιο ζημιάρικα από τα ευρωπαϊκά;
spyrakos35
14/10/2015, 19:37
Το βρηκα....
Θα πουμε του νοτακου να ριξει μια το cbr απο αριστερα και θα συγκρινουμε μετα τις ζημιες....
Εεεεεεε; καλο;
Τι, μαλακια; φαπα; :a38:
Δεν καίγομαι για τα duacti ... μου αρέσουν αλλά.... τώρα δεν είναι το θέμα....
Αυτά τα στερεότυπα με τσακίζουν...
Απάντησε μου στο θέμα Gsx-r και κομμένα πλαίσια....
Τι έχεις να πεις???
Να ξεκινήσουμε να τα πρήζουμε και στον devis και στον rider (βάζω αυτούς γιατί αυτούς ξέρω) ότι τα μηχανάκια τους είναι για τον π#$^#@^#ο κτλ και ότι μπορούν να κοπούν στα δυο (χτύπα ξύλο μακριά από όλους)???
τι θελεις να απαντησω
τι ειμαι; ο αρχιμηχανικος της suzuki;να κανω χαρακιρι;
πολυ σοβαρο κατασκευαστικο λαθος που διεφυγε απο τον ποιοτικο ελεγχο αλλα αφορα καποια κομματια μιας γενιας ενος μοντελου μιας εταιρειας που κατασκευαζει και πουλαει εκατονταδες χιλιαδες μοτοσυκλετες σε ολον τον κοσμο με τεραστια γκαμα προιοντων
περιστατικο τοσο σπανιο και ασυνηθιστο που το συζηταμε ακομα
την ιδια στιγμη αλλες εταιρεις που παραγουν 2-3 μοντελα και εξειδικευονται σε αυτα και βγαινει ο κατοχος που τα εχει σκασει χοντρα και λεει ''γαματο μηχανακι αμα του λυσεις 2-3-4 προβληματα που εχει απο κατασκευης και τα ξερουμε ολοι αλλα εχει χαρακτηρα''
Johny the Fox
14/10/2015, 19:43
Ουτε καπνος,ουτε φωτια υπαρχει ,τουλαχιστον οσο στα αλλα ss μηχανακια To προβλημα (εαν το αποκαλεσεις προβλημα ,το να σπασει δλδ ενα κλιπον μετα απο πτωση σε ενα perfοmance μηχανακι που ειναι προσανατολισμενο στο χαμηλο βαρος στην χρηση πιστας και οχι σαν καθημερινo comuter :uplate:)ειναι τοσο σποραδικο που καν δεν αναφερεται σε ειδικα φορα και εκει δεν εχει μανα σου πατερα σου ,τα παντα παρουσιαζονται επισταμενα και με αποδειξεις .Αναπαραγεται ενα γεγονος 44 τοσες σελιδες τωρα γιατι απλα η ντουκατι βγαζει ιντριγκα και μαζευει haters -και για να προλαβω να μη διαμαρτυρηθει κανεις- δηλωνω οτι τους ζω καθημερινα. και δεν μπορω να κυκλοφορησω χωρις να υποστω , απο τον πικραμενο με το χαλιαμπουζα στο φαναρι ,που θα αφησει το μισο του λαστιχο πισω προκαλωντας και καλα κοντρα ,για να παει το βραδυ να το ποσταρει στο www haliabuza.orgio,η να παει τρελαμενος στην καφετερια στο Μπραχαμι να λεει οτι πατησε ενα ντεσμοσεντιτσι , ακομα και απο τους ΔΙΑΣ που με σταματανε για να βγουν φωτογραφια με τα μηχανακια Απλα λογω της ακριβειας του brand και να κλασει ο οδηγος απο panigale ακουγεται σαν αστραποβροντο.Το αντιθετο απο ενα καθημερινο εργαλειο ,ενα inazuma να υποθεσουμε ,που και να εξαερωθει το μηχανακι ,απαντες θα ξυσουν τ,αρχιδια τους.Σιγα μην επιανε 44 σελιδες το σπασμενο κλιπον απο ενα ινοβα του 2012 μεταχειρω με 23000 χλμ.To λαθος ομως ειναι αλλου.Κανεις η ελαχιστοι υπολογιζουν οτι πριν τα ντουκατια ,ολοι ξεκινησαμε με γιαπωνεζικα brand
Και επειδη και χιλιομετρα πολλα καναμε,και στην πιστα τα στιψαμε ,μαθαμε αυτο που καποιοι επιμελως αποκρυπτουν.Οτι τωρα πια τα γιαπωνεζικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια ,οπως ακριβως και τα ευρωπαικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια.Επομενως ,στο περιπου ,ολα τα ιδια ειναι και το μονο που μενει να πεις ειναι << οτι συντηρεις παιρνεις >>
ps...:winka:
Και οταν ερθει καιρος θα σηκωσω σηκουελ φωτογραφικο θεμα με δικια μου Γιαπωνεζικη ναυαρχιδα που αφου κουρεψε γραναζι τριτης -εσπασε καδενα-καρφωσε βαλβιδα και αφου μου κοστισε πανω απο 6000 το 2009 με οδηγησε στην αγορα του πρωτου μου ντουκου ,η το θεοποιημενο VFR 800 ,που μου δημιουργησε μια αξεχαστη περιπετεια στην Κωσταντινουπολη ,που ακομα με εχει να τρεχω.................
343009343010343011
ΝIKOLTSOS
14/10/2015, 19:44
Λοιπόν το έχω πει ξανά,
Τα περισσότερα προβλήματα στα μηχανάκια μας ξεκινάνε από τους μηχανικούς...
(μην βάλουμε στο παιχνίδι τα κατασκευαστικά λάθη, γιατί τότε πρέπει να κάνουμε μια λίστα για να δούμε ποια εταιρία έχει τους πιο ζηλιάρηδες συνεργάτες)
Αν ο Ζευκας αρχίσει να φέρνει το aprilia του στο μαγαζί μου θα γίνει μ$%@#$%λο και δεν θα φταίει η aprilia....
Τα ίδια βλέπω στο KTM που ο προηγούμενος μάστορας ήταν για γέλια ή για κλάματα....
Αν άφηνα τις πατέντες του με την χρήση που θέλω να το κάνω θα σκόρπιζε!!!!
Πλέων δεν βγάζω συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής αν δεν μάθω τον μηχανικό της....
RaGe_Raptor
14/10/2015, 20:05
Να μην ξεχάσετε να πείτε για τα Κ5!!!
Αλλά ξέρω τα φθονείτε επειδής ναούμε μέχρις το '13 τα βάζανε σε τεστ με τα καινούργια ... :p
Οτι τωρα πια τα γιαπωνεζικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια ,οπως ακριβως και τα ευρωπαικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια.
Και οταν ερθει καιρος θα σηκωσω σηκουελ φωτογραφικο θεμα με δικια μου Γιαπωνεζικη ναυαρχιδα που αφου κουρεψε γραναζι τριτης -εσπασε καδενα-καρφωσε βαλβιδα και αφου μου κοστισε πανω απο 6000 το 2009 με οδηγησε στην αγορα του πρωτου μου ντουκου ,η το θεοποιημενο VFR 800 ,που μου δημιουργησε μια αξεχαστη περιπετεια στην Κωσταντινουπολη ,που ακομα με εχει να τρεχω.................
Αυτό είναι αλήθεια. Καμιά 5ετία πριν. Τρία 1000RR ('04-'05) γυρνάμε από Ζάκυνθο. Τέρμα γκάζι σε όλη τη διαδρομή. Καμιά 100ρια χλμ πριν την Αθήνα, το ένα αρχίζει να κάνει ελαφρώς περίεργο ήχο. Γυρνάμε σπίτι, την επόμενη μέρα μαθαίνω τα νέα. Στρόφαλος. Μέχρι την επόμενη βδομάδα είχε χτυπήσει και το 2ο. Δύο στα τρία (το δικό μου τη γλύτωσε :P).
Shaolin Monk
14/10/2015, 20:16
-το AX-1 που είχα ως πρώτο μηχανάκι, είχε εγνωσμένο θέμα με τα σινεμπλόκ του πίσω τροχού... άρα *δελο;
-το cbf600s έβγαζε συνέχεια πρόβλημα στη φούσκα του κιβωτίου, έκαιγε λάμπες στο κωλοφάναρο ανα 15θήμερο, μάσαγε ντίζες συμπλέκτη για ποπκορν και είχε ποιότητα κατασκευής επιπέδου jumbo... *δέλο; To Ηonda;
Μηπως εβαζες χερακι πολυ μονος σου; Γιατι εχω ενα CBF για δευτερο μηχανακι με ΠΟΛΛΕΣ δεκαδες χιλιάδες χλμ πανω του, που ειναι του 2004 και δεν εχει τιποτα απο αυτα. Σχετικα νορμαλ συντηρηση και εχει καψει μια φορα πισω λαμπα. Τιποτε αλλο. Σκυλος μαυρος.... Ελαστικοτητες; Ναι. Κουραστικο; Ναι. Ασχημο; Ναι. Αλλά βλαβες ποτε. Οπως θα σου πουν και τοσοι ιδιοκτήτες. Μαλλον ζεις οντως σε παράλληλο συμπαν :cry::bawl::bawl:
spyrakos35
14/10/2015, 20:16
Αυτό είναι αλήθεια. Καμιά 5ετία πριν. Τρία 1000RR ('04-'05) γυρνάμε από Ζάκυνθο. Τέρμα γκάζι σε όλη τη διαδρομή. Καμιά 100ρια χλμ πριν την Αθήνα, το ένα αρχίζει να κάνει ελαφρώς περίεργο ήχο. Γυρνάμε σπίτι, την επόμενη μέρα μαθαίνω τα νέα. Στρόφαλος. Μέχρι την επόμενη βδομάδα είχε χτυπήσει και το 2ο. Δύο στα τρία (το δικό μου τη γλύτωσε :P).
μα το λέμε οτι τα χονΔα είναι δέλα
ο μπομπης δεν θέλει να το πιστεψει....
Ουτε καπνος,ουτε φωτια υπαρχει ,τουλαχιστον οσο στα αλλα ss μηχανακια To προβλημα (εαν το αποκαλεσεις προβλημα ,το να σπασει δλδ ενα κλιπον μετα απο πτωση σε ενα perfοmance μηχανακι που ειναι προσανατολισμενο στο χαμηλο βαρος στην χρηση πιστας και οχι σαν καθημερινo comuter :uplate:)ειναι τοσο σποραδικο που καν δεν αναφερεται σε ειδικα φορα και εκει δεν εχει μανα σου πατερα σου ,τα παντα παρουσιαζονται επισταμενα και με αποδειξεις .Αναπαραγεται ενα γεγονος 44 τοσες σελιδες τωρα γιατι απλα η ντουκατι βγαζει ιντριγκα και μαζευει haters -και για να προλαβω να μη διαμαρτυρηθει κανεις- δηλωνω οτι τους ζω καθημερινα. και δεν μπορω να κυκλοφορησω χωρις να υποστω , απο τον πικραμενο με το χαλιαμπουζα στο φαναρι ,που θα αφησει το μισο του λαστιχο πισω προκαλωντας και καλα κοντρα ,για να παει το βραδυ να το ποσταρει στο www haliabuza.orgio,η να παει τρελαμενος στην καφετερια στο Μπραχαμι να λεει οτι πατησε ενα ντεσμοσεντιτσι , ακομα και απο τους ΔΙΑΣ που με σταματανε για να βγουν φωτογραφια με τα μηχανακια Απλα λογω της ακριβειας του brand και να κλασει ο οδηγος απο panigale ακουγεται σαν αστραποβροντο.Το αντιθετο απο ενα καθημερινο εργαλειο ,ενα inazuma να υποθεσουμε ,που και να εξαερωθει το μηχανακι ,απαντες θα ξυσουν τ,αρχιδια τους.Σιγα μην επιανε 44 σελιδες το σπασμενο κλιπον απο ενα ινοβα του 2012 μεταχειρω με 23000 χλμ.To λαθος ομως ειναι αλλου.Κανεις η ελαχιστοι υπολογιζουν οτι πριν τα ντουκατια ,ολοι ξεκινησαμε με γιαπωνεζικα brand
Και επειδη και χιλιομετρα πολλα καναμε,και στην πιστα τα στιψαμε ,μαθαμε αυτο που καποιοι επιμελως αποκρυπτουν.Οτι τωρα πια τα γιαπωνεζικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια ,οπως ακριβως και τα ευρωπαικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια.Επομενως ,στο περιπου ,ολα τα ιδια ειναι και το μονο που μενει να πεις ειναι << οτι συντηρεις παιρνεις >>
ps...:winka:
Και οταν ερθει καιρος θα σηκωσω σηκουελ φωτογραφικο θεμα με δικια μου Γιαπωνεζικη ναυαρχιδα που αφου κουρεψε γραναζι τριτης -εσπασε καδενα-καρφωσε βαλβιδα και αφου μου κοστισε πανω απο 6000 το 2009 με οδηγησε στην αγορα του πρωτου μου ντουκου ,η το θεοποιημενο VFR 800 ,που μου δημιουργησε μια αξεχαστη περιπετεια στην Κωσταντινουπολη ,που ακομα με εχει να τρεχω.................
343009343010343011
βρε αδελφε τι ακυρες συγκρισεις κανεις;:lol:
το κλιπον του ducati ειναι ακριβοτερο απο ολοκληρο το innova
στο innova 44 σελιδες δεν ειναι ουτε το service manual:bawl:
spyrakos35
14/10/2015, 20:41
τελικά τα ντουκάτι μια χαρά είναι..... αλλού είναι το πρόβλημα
343013
343014
spyrakos35
14/10/2015, 20:42
βαγγέλα για πάρτη σου ρε
343015
pipe_smoker
14/10/2015, 20:48
-το cbf600s έβγαζε συνέχεια πρόβλημα στη φούσκα του κιβωτίου, έκαιγε λάμπες στο κωλοφάναρο ανα 15θήμερο, μάσαγε ντίζες συμπλέκτη για ποπκορν και είχε ποιότητα κατασκευής επιπέδου jumbo... *δέλο; To Ηonda;
WTF ρ.π.μ.; Σε παράλληλο σύμπαν ζω εγώ όπου τα γιαπωνέζικα που είχα ήταν πιο ζημιάρικα από τα ευρωπαϊκά;
Μηπως εβαζες χερακι πολυ μονος σου; Γιατι εχω ενα CBF για δευτερο μηχανακι με ΠΟΛΛΕΣ δεκαδες χιλιάδες χλμ πανω του, που ειναι του 2004 και δεν εχει τιποτα απο αυτα. Σχετικα νορμαλ συντηρηση και εχει καψει μια φορα πισω λαμπα. Τιποτε αλλο. Σκυλος μαυρος.... Ελαστικοτητες; Ναι. Κουραστικο; Ναι. Ασχημο; Ναι. Αλλά βλαβες ποτε. Οπως θα σου πουν και τοσοι ιδιοκτήτες. Μαλλον ζεις οντως σε παράλληλο συμπαν :cry::bawl::bawl:
Βασικά αυτό που λεει κι ο σαολιν ήθελα να γράψω κι εγω.
Μλκ Κώστα παίζει όντως να ζεις σε παράλληλο σύμπαν.
Σε τρολαρουν οι ορίτζιναλ ποσαδιστες και παίζουνε μπαλιτσα με την πάρτη σου στο χωροχρονο:lol:
Ρε φίλε, CBF600 και να σου βγήκε ζημιαρικο (και ειδικά στα ηλεκτρικά κιόλας?!), εσύ στον κόσμο ολο:lol:
Οκ ακούγεται υπερβολή αυτό που λέω, και μπορεί κάποιος τώρα να ψάξει να βρει φόρουμ με προβλήματα των CBF, για να μου το πετάξει στα μούτρα και να χαρεί.
Αλλα πραγματικά δεν έχω ξανακούσει στη ζωή μου τέτοιο πράμα.
Να μην ξεχάσετε να πείτε για τα Κ5!!!
Γιατι ρε?
Τι έγινε με το Κ5?:confused:
:bawl::bawl::bawl::bawl:
Έπεσε λίγο κράξιμο στα ντουκατια, κι αποτέλεσμα η λέξη "πλαίσιο" να υπάρχει περισσότερες φορές σε αυτό το θρεντ, παρα σε διαφημιστικό φυλλάδιο του γνωστού μαγαζιού:lol:
Johny the Fox
14/10/2015, 20:57
και δεν εχουν καν πλαισιο.Φαντασου να ειχαν τι θα γινοταν...343016
pipe_smoker
14/10/2015, 21:02
και δεν εχουν καν πλαισιο.Φαντασου να ειχαν τι θα γινοταν...343016
Καλύτερα που δεν εχουν.
Αμα είχαν μπορεί να χάλαγε κι αυτο:lol:
:beer:
βαγγέλα για πάρτη σου ρε
343015
:moutza::moutza:
Johny the Fox
14/10/2015, 21:05
Καλύτερα που δεν εχουν.
Αμα είχαν μπορεί να χάλαγε κι αυτο:lol:
:beer:
Και χωρις θα χαλαγε anyway.Ετσι για σπασιμο
Shaolin Monk
14/10/2015, 21:14
Έπεσε λίγο κράξιμο στα ντουκατια, κι αποτέλεσμα η λέξη "πλαίσιο" να υπάρχει περισσότερες φορές σε αυτό το θρεντ, παρα σε διαφημιστικό φυλλάδιο του γνωστού μαγαζιού:lol:
Βασικα οτι και να κραξουμε σε ευρωπαικο, παντα ακους "πλαισιο Κ5 και ανορθωτη ΧονΔα".... :rotflmao::rotflmao::rotflmao:
Να μην ξεχάσετε να πείτε για τα Κ5!!!
Αλλά ξέρω τα φθονείτε επειδής ναούμε μέχρις το '13 τα βάζανε σε τεστ με τα καινούργια ... :p
Ποια Κ5 ρε συ...αυτά τα ξεπεράσαμε...
Εδώ ξεπεράσαμε τα κομμένα πλαίσια των FZ-1, τα μοτέρ που ανατιναζονται σε R1-R6-Fazer λόγω μαγνητων που εγκαταλείπουν τον μάταιο τούτο κόσμο, ενίοτε εσωτερικά του μοτέρ, και δεν τρέχει μία...
Το θέμα με τα πλαίσια και τα μοτέρ ήταν 10 σελίδες και μας ενοχλεί αν θα σπάσει το κλιπον μετά από πτώση.
Τόσο large...
Ευτυχώς που τα συνεργεία είναι γεμάτα ευρωπαϊκά παρτάλια και βγάζουν οι άνθρωποι το ψωμάκι τους, αλλιώς θα είχαν φύγει όλοι μετανάστες με τα ασπαστα Japan.
pipe_smoker
14/10/2015, 21:17
Και χωρις θα χαλαγε anyway.Ετσι για σπασιμο
Α να γεια σου:lol:
Μπαίνεις στο πνεύμα.
Ευχαριστήσου εσύ τα μοτά σου κι άσε όσους δε γουστάρουν να μη γουστάρουν.
Τί να κάνουμε τώρα.
Κι εμένα το μηχανάκι μου ο Βύρωνας το λέει πομόνα, φρέζα, και θεριζοαλωνιστική.
Αυτός είναι μλκς. Εγώ τί φταίω?:lol:
Pan (dvs)
14/10/2015, 21:19
Α να γεια σου:lol:
Μπαίνεις στο πνεύμα.
Ευχαριστήσου εσύ τα μοτά σου κι άσε όσους δε γουστάρουν να μη γουστάρουν.
Τί να κάνουμε τώρα.
Κι εμένα το μηχανάκι μου ο Βύρωνας το λέει πομόνα, φρέζα, και θεριζοαλωνιστική.
Αυτός είναι μλκς. Εγώ τί φταίω?:lol:
Εγω ειμαι περιεργος,πως λες εσυ του Βυρωνα.
devil's animal
14/10/2015, 21:23
Κι εμένα το μηχανάκι μου ο Βύρωνας το λέει πομόνα, φρέζα, και θεριζοαλωνιστική.
Αυτός είναι μλκς. Εγώ τί φταίω?:lol:
εισαι και εσυ μικρος και αβγαλτος...με το που πει τετοιες κουβεντες, ριξτου το γαντι στα μουτρα και πες του: "στησε ρε το ρδελο σου για μια ψιλη μεχρι την Λαμια"...
δεν υπαρχει περιπτωση να μην κωλωσει...αν παει το aprilia τερμα γκαζι για 200χλμ θα γινει χαρτοπολεμος το μοτερ...:rotflmao:
εναλλακτικα βγαλε την αδεια και πες του να κολλησετε το γκαζι και στα 2 στο τερμα με νεκρα και οποιο σπασει πρωτο, ο αλλος το παιρνει σπιτι του..ετσι σπασμενο..να πουλησει τα εξωτικα aftermarket...:bawl:
pipe_smoker
14/10/2015, 21:23
Εγω ειμαι περιεργος,πως λες εσυ του Βυρωνα.
Κ@υλα το λέω.
Αφού κ@υλα ειναι το Τ.
Κοίτα, τα ντουκάτι είναι που μου κάθονται στραβά.
Κατά τα άλλα δεν έχω θέμα με τα ιταλικά.
Πάνε καλά τα ιταλικά.
Όταν δουλεύουν, πάνε καλά:p
Pan (dvs)
14/10/2015, 21:26
Οταν και αμα.
RaGe_Raptor
14/10/2015, 21:30
Ποια Κ5 ρε συ...αυτά τα ξεπεράσαμε...
Ναι φαίνεται.....Χέχε
Ναι αλλά τα Κ5 αφού πλαίσιο αφού ....
Και βασικά ναούμ αφού..... :lol:
gior-gos
14/10/2015, 21:31
..η το θεοποιημενο VFR 800..
vtec
- 2 καμενες γεννητριες
- Απωλεια παραφλου απο τη ρεζερβα. Ποτέ δεν ειδα/εμαθα που στο διαολο πηγαινε το παραφλου που ελειπε και γιατι συνεβαινε αυτο παρολο που το κυκλοφορουσα γυμνο για 2 μηνες για να μπορω να βλεπω (στα λαδια δεν πηγαινε). Απλά συμπληρωνα.
- Τριξιμο στο πατημα της μανετας του συμπλεκτη. Στην αρχη ο εξουσιοδοτημενος χόντας μου ελεγε οτι ετσι δουλευει :rotflmao::a31::moutza: και οταν επεμεινα φτιαχτηκε με κιτ επισκευης εντος εγγυησης.
- Χαλασε ο σενσορας; η βαλβιδα; (δεν ξερω πως ακριβως λεγεται) που δινει εντολη στο βεντιλατερ να αναψει στους 103 βαθμους με αποτελεσμα το βεντιλατερ να αναβει οποτε θελει (στους 108 στους 112..)
Αι σιχτιρ..
Βασικα οτι και να κραξουμε σε ευρωπαικο, παντα ακους "πλαισιο Κ5 και ανορθωτη ΧονΔα".... :rotflmao::rotflmao::rotflmao:
Μπα...
TPS Yamaha
Πλαίσια -//- και Suzuki
Aλυσίδες ΧΤ
Κύλινδρα βιετνάμ Kawasaki
Μοτέρ Βαγδάτη Yamaha
Βαριέμαι να γράφω...
RaGe_Raptor
14/10/2015, 21:32
εισαι και εσυ μικρος και αβγαλτος...με το που πει τετοιες κουβεντες, ριξτου το γαντι στα μουτρα και πες του: "στησε ρε το ρδελο σου για μια ψιλη μεχρι την Λαμια"...
δεν υπαρχει περιπτωση να μην κωλωσει...αν παει το aprilia τερμα γκαζι για 200χλμ θα γινει χαρτοπολεμος το μοτερ...:rotflmao:
εναλλακτικα βγαλε την αδεια και πες του να κολλησετε το γκαζι και στα 2 στο τερμα με νεκρα και οποιο σπασει πρωτο, ο αλλος το παιρνει σπιτι του..ετσι σπασμενο..να πουλησει τα εξωτικα aftermarket...:bawl:
Κοίτα βασικά αυτό με τον rotax δε γίνεται... Αφού είναι Αυστριακός αφού ...!!! :p
devil's animal
14/10/2015, 21:48
Κοίτα βασικά αυτό με τον rotax δε γίνεται... Αφού είναι Αυστριακός αφού ...!!! :p
καλα, ας το κανουν και εδω ειμαστε...:smokin:
pipe_smoker
14/10/2015, 21:52
καλα, ας το κανουν και εδω ειμαστε...:smokin:
Να βάλω και το μικράκι δίπλα (super four), να το έχουμε για σημείο αναφοράς?:D
Αυτό παίζει και να συνεχίζει να ζει και να δει και μνημόνιο #29 (παρέα με το Μητσοτάκη):tooth:
εισαι και εσυ μικρος και αβγαλτος...με το που πει τετοιες κουβεντες, ριξτου το γαντι στα μουτρα και πες του: "στησε ρε το ρδελο σου για μια ψιλη μεχρι την Λαμια"...
δεν υπαρχει περιπτωση να μην κωλωσει...αν παει το aprilia τερμα γκαζι για 200χλμ θα γινει χαρτοπολεμος το μοτερ...:rotflmao:
εναλλακτικα βγαλε την αδεια και πες του να κολλησετε το γκαζι και στα 2 στο τερμα με νεκρα και οποιο σπασει πρωτο, ο αλλος το παιρνει σπιτι του..ετσι σπασμενο..να πουλησει τα εξωτικα aftermarket...:bawl:
Ρε αγορίνα, και σπασμένο να είναι...θα το κόψω στο eBay και φράγκα θα βγάλω.
Τις brembo θα τις τσιμπήσει κανένα gixxer, τις ζάντες κανένα busa που μπαίνουν κουτί, τα ohlins όπου να'ναι, και από το μοτέρ, κάτι θα έχει μείνει...
Κάποια στιγμή θα δικαιωθείς, που θα πάει...θα σπάσουν τα παρτάλια και θα λες "το λεγα εγώ". Κοντός ψαλμός...9 χρόνια το χω. Πόσο θα αντέξει το χρεπι;
el_hymador
14/10/2015, 22:05
Μπα...
TPS Yamaha
Πλαίσια -//- και Suzuki
Aλυσίδες ΧΤ
Κύλινδρα βιετνάμ Kawasaki
Μοτέρ Βαγδάτη Yamaha
Βαριέμαι να γράφω...
Κawa GTR 1400 που έκανε πουτ@ν@ τα κουζινέτα και επίσης του έφευγαν οι βαλίτσες
Τεντωτήρες καδένας στα FZ
Κιβώτια Υamaha (μια κατηγορία μόνα τους)
Σβησίματα εν κινήσει στα MT07
Διακόπτες V-Strom (και όμως ψάξτε το, εγώ το πήρα με ήδη αλλαγμένο από τον προνοητικό ex ιδιοκτήτη:a36: )
Suzuki Bandit 400 με κεφαλές V... (άλλη μια ξεχωριστή κατηγορία)
Κύλινδρα WR200
Κεφαλές RVFC Honda στο ρόλο λαδιέρας (Hall of Fame...)
...μερικά που επίσης θυμήθηκα από τα αξιόπιστα γιαπωνέζικα..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.