PDA

View Full Version : πιότητα φτουκατι



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

spyrakos35
12/10/2015, 08:03
Εσπασε εν κινησει

342829

leftos
12/10/2015, 08:06
Ολα τα αλλα καλα??
Τι να πεις ρε φιλε αυτα ουτε σε ποδηλατο δεν γινονται.

spyrakos35
12/10/2015, 08:09
Ολα τα αλλα καλα??
Τι να πεις ρε φιλε αυτα ουτε σε ποδηλατο δεν γινονται.

Δεν ειναι δικο μου ματια μου.....
Απο το φβ και ναι, ο τυπος το εσωσε...
Βεβαια κατι "i am shaking" εγραψε....

:lol:

devil's animal
12/10/2015, 08:12
Εσπασε εν κινησει

342829

ducati panigale 1199 s--->28000€
εξοπλισμος αναβατη---> 1500€
καμερα---> 300€
βαση καμερας για ντεποζιτο--->20€
κομμενο clip on εν κινησει---> αξια ανεκτιμητη



μια ευγενικη χορηγια της ducati για να σκοτωθειτε στα σιγουρα...:cry:

Bob_o_mastoras
12/10/2015, 08:15
Καλημερα!!!!
Πρωϊνο κραξιμο βλεπω... :lol::lol:

Μπραβο το Παπαγκαλε.. Vivere pericolosamente φαση.. :tooth:

GFawkes
12/10/2015, 08:16
Τρομακτικο...

αλλα ισως να ειχε φαει καποια παλαιοτερη τουμπα κλπ...

οι δυναμεις που αντεχει ενας τετοιος σωληνας ειναι πολυ μεγαλες....


εκτος και ενα ειχε θεμα απο κατασκευης του....

el_hymador
12/10/2015, 08:17
Και η μπίλια στη άκρη της μανέτας έσπασε και αυτή εν κινήσει;

amyroukai
12/10/2015, 08:22
Και η μπίλια στη άκρη της μανέτας έσπασε και αυτή εν κινήσει;

Αντε που όλα τα ξέρετε... Απεφτο ήταν. Και αβρεχτο. Και μόνο εθνική.

spyrakos35
12/10/2015, 08:24
Δε βλεπω το φαιρινγκ να χει ζημιες για να ειναι μουφα η δημοσιευση.....

amyroukai
12/10/2015, 08:25
Παίζει και στατική you know. (Βλακεία, edit).

devil's animal
12/10/2015, 08:27
τωρα που το βλεπω καλυτερα...εντεχνως κρυβει το μαρσπιε στην φωτο..

αυτο το μαυρο κατω απο την μανετα τι ειναι? μανιταρι? γιατι μπορει να ειναι και αυτο λιγο ξυσμενο απο την κατω μερια...:hmm:

amyroukai
12/10/2015, 08:28
Ο διακόπτης είναι.

spyrakos35
12/10/2015, 08:29
Ραγιζουν και σπανε πλαισια αλλα τα κλιπον με τπτ, ναι;

Οκ, my bad....

Pan (dvs)
12/10/2015, 08:29
Ο τροπος που κοπηκε δειχνει πιεση απο πανω η απο κατω και πιθανοτατα η κινηση εγινε πανω απο μια φορες.



ΥΓ Να συμπληρωσω.Πιθανοτατα εγινε εν σταση.Αν γινοτανε εν κινηση θα ηταν αλλιωσ το κοψιμο.

amyroukai
12/10/2015, 08:31
Οκ, στα πόσα κλιπον, ε πες ένα είχε αστοχία. Big f'ing deal. Σίγουρα δεν ήταν ωραίο, από την άλλη ήταν το "βολικό" κλιπον, οπότε το λιγότερο επικίνδυνο... Τύχη μέσα στην ατυχία.

Φωτό που να φαίνεται το κλιπον και όχι ένα φάντασμα ή που να δείχνει και το αντίβαρο;

teogtp
12/10/2015, 08:47
Ο σωλήνας φαίνεται πατημένος στο σημείο που εσπασε.:confused:

GFawkes
12/10/2015, 08:47
Ο τροπος που κοπηκε δειχνει πιεση απο πανω η απο κατω και πιθανοτατα η κινηση εγινε πανω απο μια φορες.



ΥΓ Να συμπληρωσω.Πιθανοτατα εγινε εν σταση.Αν γινοτανε εν κινηση θα ηταν αλλιωσ το κοψιμο.


Ακριβως...


αυτο το εκαναν πανω/κατω και εχει πατικωθει...

εν κινησει η τομη θα ηταν καθαρη και αποτομη...

theofilos888
12/10/2015, 08:54
Εχετε σκεφτει να δουλεψετε πραγματογνωμωνες; εχει καλα λεφτα. Οσο για το ντουκατι, κακως εσπασε. Βεβαια συμβαινουν και αυτα, αν και δεν πιστευω να εσπασε εν κινησει με πολλα.

amyroukai
12/10/2015, 08:56
Εχετε σκεφτει να δουλεψετε πραγματογνωμωνες; εχει καλα λεφτα. Οσο για το ντουκατι, κακως εσπασε. Βεβαια συμβαινουν και αυτα, αν και δεν πιστευω να εσπασε εν κινησει με πολλα.

Άμα πληρώνει να πάμε. Csi moto.

el_hymador
12/10/2015, 08:58
Ρε σεις, δεν πουλάει εξυπνάδα κανείς, απλά με τη λογική δεν εξηγείτε αυτό το πράγμα... δηλαδή πήγαινε μια χαρά και όλα καλά και ξαφνικά κάνει χρακ το clipon και κρεμάει κάτω;

Sapadak
12/10/2015, 08:59
Απο κανά δέσιμο σε τρέΗλορ μήπως?

GFawkes
12/10/2015, 09:00
Εχετε σκεφτει να δουλεψετε πραγματογνωμωνες;
NAI


εχει καλα λεφτα
-OXI δεν εχει


. Οσο για το ντουκατι, κακως εσπασε. Βεβαια συμβαινουν και αυτα, αν και δεν πιστευω να εσπασε εν κινησει με πολλα.

sapila racing
12/10/2015, 09:05
Ειναι αρκετά συνηθισμένο να σπάει ετσι ενα κλιπον σε ασχετη φαση.
Η ζημιά όμως εχει γινει απο προηγούμενη τούμπα.

pipe_smoker
12/10/2015, 09:15
Ωραία πράματα!

el_hymador
12/10/2015, 09:23
ducati panigale 1199 s--->28000€
εξοπλισμος αναβατη---> 1500€
καμερα---> 300€
βαση καμερας για ντεποζιτο--->20€
κομμενο clip on εν κινησει---> αξια ανεκτιμητη



μια ευγενικη χορηγια της ducati για να σκοτωθειτε στα σιγουρα...:cry:


Μια ζωή ουραγοί τα Ducati, τσαπατσοδουλειές... Suzuki ρε!!! Κρακ το πλαίσιο και άντε γεια, όχι παίζουμε... ή S1000RR και RSV4 να σου καρφώνει το μοτέρ στα 280+... αυτά είναι.

zopas
12/10/2015, 09:44
Oαν ειχε πρωτοβγει η 1200 μουλτι εψαχνα βιντεο...βρηκα ενα που εκανε τεστ στη μηχανη ενας ειδικος τυπου στην αμερικη...στο 15λεπτο λοιπον βιντεο, καποια στιγμη εν μεσω διθυραμβικων κριτικων η καμερα δειχνει το περιφημο ον-οφφ μηχανημα τρομαρατου, να κειτεται φαρδυ-πλατυ κατω σενα δρομο απο αμμοχαλικο και σπασμενο το καρτερ στα 2 και το σημειο γεματο λαδια...ειχε φαει μια απλη τουμπα, σε ενα απλο δρομο και το μοτορι ανοιξε σαν καρουδοτσουφλο στα δυο...τυφλα να εχουν οι διαφημιστικες της καμπανιες σε ταινιες τειμς μποντ και ματριξ...μιλαμε το απολυτο ον-ΟΦ οπως η ιδια η εταιρια διαλαλουσε και ελεγε σκατε 22 χιλιαρικα να το αποκτησετε, ειχε γινει ροομπα και μαλιστα σε επισημο τεστ ραιντ καναλιου στην αμερικη...

Οταν αυτο το εγραψα σε καποιο νμοροσυκλετιστικο φορουμ ολοι με βριζανε χυδαια..."αυτα συμβαινουν" ..λεγανε..και στην τελικη εγω ημουν ο υπαιτιος που τους χαλασα το ονειρο...

Απο εκει και περα τι να πει κανεις...ο εθελοτυφλισμος ζει και βασιλευει....αλλωστε για αυτο το λογο και οι τζι ες εχουν ρεκορ πωλησεων,,πουλανε φαντασια και οχι αξιοπιστια..

sapila racing
12/10/2015, 09:49
Oαν ειχε πρωτοβγει η 1200 μουλτι εψαχνα βιντεο...βρηκα ενα που εκανε τεστ στη μηχανη ενας ειδικος τυπου στην αμερικη...στο 15λεπτο λοιπον βιντεο, καποια στιγμη εν μεσω διθυραμβικων κριτικων η καμερα δειχνει το περιφημο ον-οφφ μηχανημα τρομαρατου, να κειτεται φαρδυ-πλατυ κατω σενα δρομο απο αμμοχαλικο και σπασμενο το καρτερ στα 2 και το σημειο γεματο λαδια...ειχε φαει μια απλη τουμπα, σε ενα απλο δρομο και το μοτορι ανοιξε σαν καρουδοτσουφλο στα δυο...τυφλα να εχουν οι διαφημιστικες της καμπανιες σε ταινιες τειμς μποντ και ματριξ...μιλαμε το απολυτο ον-ΟΦ οπως η ιδια η εταιρια διαλαλουσε και ελεγε σκατε 22 χιλιαρικα να το αποκτησετε, ειχε γινει ροομπα και μαλιστα σε επισημο τεστ ραιντ καναλιου στην αμερικη...

Οταν αυτο το εγραψα σε καποιο νμοροσυκλετιστικο φορουμ ολοι με βριζανε χυδαια..."αυτα συμβαινουν" ..λεγανε..και στην τελικη εγω ημουν ο υπαιτιος που τους χαλασα το ονειρο...

Απο εκει και περα τι να πει κανεις...ο εθελοτυφλισμος ζει και βασιλευει....αλλωστε για αυτο το λογο και οι τζι ες εχουν ρεκορ πωλησεων,,πουλανε φαντασια και οχι αξιοπιστια..

Εφαγε μια απλή τούμπα κι ανοιξε το καρτερ στα 2. Μαλιστα... οτι ναναι.
Τον βραχο δεν τον έδειξε? :rolleyes:

duke200
12/10/2015, 10:02
συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες. Παντως δεν πιστευω οτι κατασκευασε η ducati το handlebar.

el_hymador
12/10/2015, 10:06
Aυτά τα αβίαστα συμπεράσματα και τις γενικεύσεις ρ.π.μ...

Το πιο ζημιάρικο μηχανάκι που είχα ποτέ, ήταν το CBF600S... δεν με άφησε ποτέ (εκτός από μια με σπασμένη ντίζα συμπλέκτη) αλλά μου έπρηξε τα @@δια το διάστημα που το είχα με μικροβλάβες... σημειωτέων ότι πριν από το CBF, είχα KTM640 (μακράν τον πιο αξιόπιστο που είχα ποτέ) και.... Cagiva Canyon 500! (το οποίο έβγαλε πολύ λιγότερα από το CBF...)

Άρα τα Honda είναι *δελα, τα Cagiva πολύ αξιόπιστα και τα KTM τα καλύτερα μηχανάκια στον κόσμο, δεν σπάνε, δεν χαλάνε.

Βγήκε μια φωτογραφία με ένα σπασμένο clipon ή ένα βίντεο με το Multi να έχει ανοίξει carter και τα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας...
Το βιντεάκι με την επίσημη παρουσίαση του R1 που πήρε φώκο το είδε κανείς; Αναρτήθηκε στο forum εχθές αν θυμάμαι καλά...

sniper
12/10/2015, 10:08
Aυτά τα αβίαστα συμπεράσματα και τις γενικεύσεις ρ.π.μ...

Το πιο ζημιάρικο μηχανάκι που είχα ποτέ, ήταν το CBF600S... δεν με άφησε ποτέ (εκτός από μια με σπασμένη ντίζα συμπλέκτη) αλλά μου έπρηξε τα @@δια το διάστημα που το είχα με μικροβλάβες... σημειωτέων ότι πριν από το CBF, είχα KTM640 (μακράν τον πιο αξιόπιστο που είχα ποτέ) και.... Cagiva Canyon 500! (το οποίο έβγαλε πολύ λιγότερα από το CBF...)

Άρα τα Honda είναι *δελα, τα Cagiva πολύ αξιόπιστα και τα KTM τα καλύτερα μηχανάκια στον κόσμο, δεν σπάνε, δεν χαλάνε.

Βγήκε μια φωτογραφία με ένα σπασμένο clipon ή ένα βίντεο με το Multi να έχει ανοίξει carter και τα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας...
Το βιντεάκι με την επίσημη παρουσίαση του R1 που πήρε φώκο το είδε κανείς; Αναρτήθηκε στο forum εχθές αν θυμάμαι καλά...
Συμφωνώ απόλυτα.

GFawkes
12/10/2015, 10:15
Aυτά τα αβίαστα συμπεράσματα και τις γενικεύσεις ρ.π.μ...

Το πιο ζημιάρικο μηχανάκι που είχα ποτέ, ήταν το CBF600S... δεν με άφησε ποτέ (εκτός από μια με σπασμένη ντίζα συμπλέκτη) αλλά μου έπρηξε τα @@δια το διάστημα που το είχα με μικροβλάβες... σημειωτέων ότι πριν από το CBF, είχα KTM640 (μακράν τον πιο αξιόπιστο που είχα ποτέ) και.... Cagiva Canyon 500! (το οποίο έβγαλε πολύ λιγότερα από το CBF...)

Άρα τα Honda είναι *δελα, τα Cagiva πολύ αξιόπιστα και τα KTM τα καλύτερα μηχανάκια στον κόσμο, δεν σπάνε, δεν χαλάνε.

Βγήκε μια φωτογραφία με ένα σπασμένο clipon ή ένα βίντεο με το Multi να έχει ανοίξει carter και τα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας...
Το βιντεάκι με την επίσημη παρουσίαση του R1 που πήρε φώκο το είδε κανείς; Αναρτήθηκε στο forum εχθές αν θυμάμαι καλά...
ετσι ειναι.

spyrakos35
12/10/2015, 10:33
Aυτά τα αβίαστα συμπεράσματα και τις γενικεύσεις ρ.π.μ...

Το πιο ζημιάρικο μηχανάκι που είχα ποτέ, ήταν το CBF600S... δεν με άφησε ποτέ (εκτός από μια με σπασμένη ντίζα συμπλέκτη) αλλά μου έπρηξε τα @@δια το διάστημα που το είχα με μικροβλάβες... σημειωτέων ότι πριν από το CBF, είχα KTM640 (μακράν τον πιο αξιόπιστο που είχα ποτέ) και.... Cagiva Canyon 500! (το οποίο έβγαλε πολύ λιγότερα από το CBF...)

Άρα τα Honda είναι *δελα, τα Cagiva πολύ αξιόπιστα και τα KTM τα καλύτερα μηχανάκια στον κόσμο, δεν σπάνε, δεν χαλάνε.

Βγήκε μια φωτογραφία με ένα σπασμένο clipon ή ένα βίντεο με το Multi να έχει ανοίξει carter και τα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας...
Το βιντεάκι με την επίσημη παρουσίαση του R1 που πήρε φώκο το είδε κανείς; Αναρτήθηκε στο forum εχθές αν θυμάμαι καλά...

Σε γενικεύσεις προχωράει όποιος θέλει να προχωρήσει....
Οποιος πάλι θέλει, μπορεί να το παίζει κλουζώ...

Κόπηκαν και δυο τρια k-δεν ξερω-γω-τι και λύσσαξε ο ντουνιάς
Μια από τα γίδια στα τζιεσάρ
Αμ τα γιαμάπα??? πες ρε Τόλη, εσυ τα ξέρεις καλύτερα....
Για να μην πω για τους αξονες των τζιες


Μήπως όλοι ίδιοι είμαστε τελικά?

:wave2:

zopas
12/10/2015, 10:39
Εφαγε μια απλή τούμπα κι ανοιξε το καρτερ στα 2. Μαλιστα... οτι ναναι.
Τον βραχο δεν τον έδειξε? :rolleyes:

μαλιστα..η ιστορια συνεχιζεται...στους κρυφους μας ποθους απλα αυτα "συμβαινουν"..αν ομως το μουλτι ηταν κινεζια θα εφταιγε αυτος που πηρε κινεζικο γιατι ηξερε...αβυσσος η ψυχη του μοτοσυκλετιστη...

Οχι το βιντεο δεν εδειξε το βραχο γιατι ηταν ευθεια χαλικοδρομος και δεν υπηρχε βραχος..ομως φυσικα δεν σκεφτηκες το αλλο...ακομα και αν υπηρχε βραχακι η κατι αλλο που εκανε τη μοτο να χασει την ισσοροπια της και να σπασει στα 2..αν λοιπον το περιφημο ον-οφ, που η ιδια η εταιρα διαφημιζε να κανει βουτιες απο υψωματα και να κατακταει βουνοκορφες...αν λοιπον σπαει σε μια ευθεια, αν πραγματικα βρεθει σε συνθηκες ΚΤΜ-νεροφαγωματα, τι θα κανει; θα γινει βιδες;;..και πιοσ πληρωνει το απιστευτο κοστος της επισκευης;;; ο ιδιοκτητης που ηδη εχει δωσει μια περισουσια για να παρει το ονειρο του; που ειναι η ευθυνη της εταιριας;;

και συγγνωμη...μια ταπεινη αφρικα τουιν ποτε δεν θα το παθαινε αυτο σε ενα ισιο δρομο..και δεν κοστιζει 22 χιλιαρικα..

γνωμη μου παντα..

sniper
12/10/2015, 10:41
Σε γενικεύσεις προχωράει όποιος θέλει να προχωρήσει....
Οποιος πάλι θέλει, μπορεί να το παίζει κλουζώ...

Κόπηκαν και δυο τρια k-δεν ξερω-γω-τι και λύσσαξε ο ντουνιάς
Μια από τα γίδια στα τζιεσάρ
Αμ τα γιαμάπα??? πες ρε Τόλη, εσυ τα ξέρεις καλύτερα....
Για να μην πω για τους αξονες των τζιες


Μήπως όλοι ίδιοι είμαστε τελικά?

:wave2:

Αν μου κοπεί το πλαίσιο, ο άξονας μετάδοσης, το ψαλίδι ή το πηρουνι να χεστ@ επάνω μου.... Και να βρίζω μέρα νύχτα την όποια εταιρεία.

Αλλά αν μου σπάσει το κλιπ ον δεν θα πάθω ακι τίποτα. Φυσικά αν ξέρω να οδηγώ και δεν κρατάω τον ταύρο απο τα κέρατα (εκτός της περίπτωσης να είσαι πίστα, φουλ πλαγιασμένος, έξω το σώμα και φρένα. Εκεί θα τα χρειαστείς λιγο, αλλά σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο, μπορείς και με το ένα κλιπον).

pipe_smoker
12/10/2015, 10:55
Αν μου κοπεί το πλαίσιο, ο άξονας μετάδοσης, το ψαλίδι ή το πηρουνι να χεστ@ επάνω μου.... Και να βρίζω μέρα νύχτα την όποια εταιρεία.

Αλλά αν μου σπάσει το κλιπ ον δεν θα πάθω ακι τίποτα. Φυσικά αν ξέρω να οδηγώ και δεν κρατάω τον ταύρο απο τα κέρατα (εκτός της περίπτωσης να είσαι πίστα, φουλ πλαγιασμένος, έξω το σώμα και φρένα. Εκεί θα τα χρειαστείς λιγο, αλλά σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο, μπορείς και με το ένα κλιπον).

Άμα κοπούν αυτά που λες, πρέπει και να τη σκαπουλάρεις για να μπορέσεις να βρίζεις:tooth:



Γενικότερα, προσωπικά δεν το θεωρώ μικρό πράμα το να κοπεί ένα κλιπόν, ασχέτως αν είναι λίγο επικίνδυνο για τον έναν, καθόλου για τον άλλο, πολύ για τον παράλλο.

Αυτό που όμως πιστεύω είναι ότι καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει.
Και δεν πετάω έτσι μια στερεοτυπική μλκία.
Σίγουρα υπάρχουν υπερβολές, σίγουρα άμα σου βγει το όνομα, δε μπα να φτιάχνεις μετά τα καλύτερα μηχανάκια στον κόσμο, θα την κουβαλάς τη ρετσινιά, σίγουρα πολλά λέγονται για να λέγονται.

Αλλά ο "μύθος" ότι τα Ιαπωνικά είναι πιο αξιόπιστα, ο "μύθος" ότι τα ντουκάτι είναι λαδιέρες, ο "μύθος" ότι τα BMW είναι πανάκριβα γι'αυτά που προσφέρουν, ο "μύθος" ότι τα ΚΤΜ θέλουν άλλου τύπου μεταχείριση από τα άλλα μηχανάκια κλπ, ε κάποια βάση την έχει.
Σίγουρα δεν ισχύει σε απόλυτο βαθμό, σίγουρα αυτός που γουστάρει το Α ή το Β μηχανάκι, να το πάρει και να το χαρεί, αλλά να έχουμε και κάτι για την καζούρα:lol:

el_hymador
12/10/2015, 11:08
Μπείτε στο νήμα των ανακλήσεων... έχει πολλά και διάφορα, τόσο από ευρωπαικές, όσο και από ιαπωνικές εταιρείες. Μια φωτογραφία και μια δήλωση - μαρτυρία του οποιουδήποτε δεν συνιστά πραγματικό πρόβλημα. Όταν συμβαίνει κατ΄επανάληψη, σε μεγάλη συχνότητα και αναγνωριστεί επίσημα από την εταιρεία εκδίδοντας αντίστοιχο δελτίο τύπου, τότε ναι... ε λοιπόν, μπείτε να δείτε ποιες εταιρίες έχουν εκδώσει τέτοια δελτία, δεν είναι μόνο Ducati, KTM και άλλα γνωστά "ζημιάρικα".

toyar
12/10/2015, 11:27
και μετα σας πειραζει το τιμονακι του xt που στραβωνει ευκολα:bawl:

Johny the Fox
12/10/2015, 11:31
Εσπασε εν κινησει

342829

δεν ποσταρεις και το link που διαβασες οτι εσπασε εν κινησει ;

spyrakos35
12/10/2015, 11:36
δεν ποσταρεις και το link που διαβασες οτι εσπασε εν κινησει ;


ψαξε για τον Rob Jarvis

Johny the Fox
12/10/2015, 11:38
link για το κλιπον εχεις ;

byron
12/10/2015, 11:38
και συγγνωμη...μια ταπεινη αφρικα τουιν ποτε δεν θα το παθαινε αυτο σε ενα ισιο δρομο..και δεν κοστιζει 22 χιλιαρικα..

γνωμη μου παντα..

Δηλαδή το Multi που λες, το έπαθε στα καλα καθούμενα και σε ίσιο δρόμο? Δεν κατάλαβα...

spyrakos35
12/10/2015, 11:39
link για το κλιπον εχεις ;

ψαξε εκει λεμεεεεεεεεεεεεεεε

δεν μπαινω απο το γραφειο φβ

Bladerunner
12/10/2015, 11:44
basically the bike rolled forward off the stand at Box hill, fell over and bent the left handlebar, was riding it bent, i guess it was cracked or the stress facture made it snap off

Link στο facebook (https://www.facebook.com/rob.jarvis.photography?fref=nf)

el_hymador
12/10/2015, 11:44
Εμ...

Από την σελίδα του στο fb, απαντώντας σε ερώτηση φίλου του, για το πως διάολο έσπασε το clipon:

Rob Jarvis (https://www.facebook.com/rob.jarvis.photography?fref=ufi) Bike fell over earlier at Box Hill and bent the bar, so it already had a stress fracture

el_hymador
12/10/2015, 11:46
Άρα *δελα τα Ducati... άμα φας βρόντο και ραγίσει κάτι, μετά - αν είναι δυνατόν!- μπορεί να σπάσει σε ανύποπτο χρόνο και εντελώς αδικαιολόγητα...

spyrakos35
12/10/2015, 11:50
Άρα *δελα τα Ducati... άμα φας βρόντο και ραγίσει κάτι, μετά - αν είναι δυνατόν!- μπορεί να σπάσει σε ανύποπτο χρόνο και εντελώς αδικαιολόγητα...

αν ο βρόντος είναι το "the bike rolled forward off the stand at Box hill" που γράφει παραπάνω ο blade, πάω πάσσο....

;)

zopas
12/10/2015, 11:52
Δηλαδή το Multi που λες, το έπαθε στα καλα καθούμενα και σε ίσιο δρόμο? Δεν κατάλαβα...

προφανως τα στριτ λαστιχα του γλιστρησαν στον χαλικοδρομο και εγινε αυτο που εγινε...ευτυχως δεν επαθε τιποτα ο αναβατης..και δεν κατηγορω το μουλτι..αλλα την καθε εταιρια που σερβιρει ακριβο μενου και αν την παθεις απο δηλητηριαση η δικαιολογια ετοιμη: απλα συμβαινει...κυριοι πληρωνω ομως μια περιουσια για να μην μου συμβει αλλιως αν δεν ειστε σιγουροι κατεβαστε και τις απαιτησεις σας..

Ακομα θυμαμαι τις περιπετειες που τραβηξε ενα παλικαρι απο την κυπρο με μια μπεμπα και το γολγοθα του να δικαιωθει δικαστικως και φυσικα δεν ειναι ο μονος...αν την παθει ομως ενας ξενος τα ατυχηματα αυτα "συμβαινουν" κατα τα κοινα..αν την παθουμε ομως εμεις τρεχουμε και δεν φτανουμε να αποδειξουμε νομικα οτι δεν ειμαστε ελεφαντες...και οι εταιριες στο απυροβλητο..

byron
12/10/2015, 11:54
Άρα *δελα τα Ducati... άμα φας βρόντο και ραγίσει κάτι, μετά - αν είναι δυνατόν!- μπορεί να σπάσει σε ανύποπτο χρόνο και εντελώς αδικαιολόγητα...

Κάποια στιγμή εδώ μέσα είχε βάλει κάποιος φωτό από μηχανάκι που έσκασε σε μπαριέρα με 50 χλμ και έκοψε πλαίσιο...και αναρωτιόταν πως ήταν δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο. Κουκουρούκου...

Johny the Fox
12/10/2015, 11:57
για αυτο ζηταγα το link.Ειμουν σιγουρος οτι το θρεντ ειναι flame για ducati haters

byron
12/10/2015, 11:58
προφανως τα στριτ λαστιχα του γλιστρησαν στον χαλικοδρομο και εγινε αυτο που εγινε...ευτυχως δεν επαθε τιποτα ο αναβατης..και δεν κατηγορω το μουλτι..αλλα την καθε εταιρια που σερβιρει ακριβο μενου και αν την παθεις απο δηλητηριαση η δικαιολογια ετοιμη: απλα συμβαινει...κυριοι πληρωνω ομως μια περιουσια για να μην μου συμβει αλλιως αν δεν ειστε σιγουροι κατεβαστε και τις απαιτησεις σας..

Ακομα θυμαμαι τις περιπετειες που τραβηξε ενα παλικαρι απο την κυπρο με μια μπεμπα και το γολγοθα του να δικαιωθει δικαστικως και φυσικα δεν ειναι ο μονος...αν την παθει ομως ενας ξενος τα ατυχηματα αυτα "συμβαινουν" κατα τα κοινα..αν την παθουμε ομως εμεις τρεχουμε και δεν φτανουμε να αποδειξουμε νομικα οτι δεν ειμαστε ελεφαντες...και οι εταιριες στο απυροβλητο..

Δεν σε πιάνω...
Μου θυμίζει τις αγωγές που κάνουν οι Αμερικάνοι στις εταιρίες πως δεν είχαν προειδοποιητικά αυτοκόλλητα για οτιδήποτε απίθανο. Το Multi που λες ειχε street λάστιχα και μπήκε χώμα δηλαδή. Και σε αυτό φταίει η οποιαδήποτε Ducati που πουλάει Adventure ή ο κάτοχος που δεν ξέρει που είναι το δεξί απ΄το αριστερό?

Το Africa δλδ με street λάστιχα στο χώμα, πηγαίνει κανονικά και δεν τρέχει μία? Ή αν σκάσει σε κάτι το κάρτερ του, δεν θα ανοίξει στα δύο?

el_hymador
12/10/2015, 12:04
Ακριβώς, έχουν συμβεί στατικές πτώσεις από stand ή με ταχύτητες αστείες και οι ζημιές είναι να βάζεις τα κλάματα, όπως επίσης έχουν συμβεί βρόντοι που λες ότι δεν θα βρεθεί βίδα από το μηχανάκι και τελικά μαζεύεται... είναι πως θα σου κάτσει και πως θα κατανεμηθούν οι δυνάμεις, εντελώς χαοτικό το σενάριο και μη προβλέψιμο.

Το ότι το clipon στράβωσε από μια πτώση στο stand, σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο, απλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ποιότητας το έχει μάλλον ο ιδιοκτήτης, που καβάλησε το μηχανάκι γνωρίζοντας ότι αυτό έχει σοβαρή ζημιά και μάλιστα σε σημείο της μοτοσικλέτας που δεν το λες "ε δε γαμιέται... θα με πάει"

Από εκεί και έπειτα, καμία εταιρεία δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσει το clipon άμα πέσει η μοτοσικλέτα, το μόνο που μπορεί και οφείλει να σου εγγυηθεί είναι ότι δεν θα σπάσει εν κινήσει και χωρίς λόγο.

spyrakos35
12/10/2015, 12:08
για αυτο ζηταγα το link.Ειμουν σιγουρος οτι το θρεντ ειναι flame για ducati haters

επειδή προφανώς με φωτογραφίζεις, hater δεν είμαι μάτια μου....

ούτε βέβαια δεχομαι οτι επεσε από το σταντ και επαθε το τιμόνι τόσο μεγάλη ζημιά που μετά κοπηκε (ανεξαρτήτως μάρκας/τυπου κλπ κλπ)..... ελεος δλδ.... τουλάχιστον εγώ δεν το έχω ξαναδεί (ή δεν μου έχει τύχει στις τούμπες που έχω φάει), αν κάποιος το έχει ξαναδεί, ας μου το πει να το ξέρω....

αυτά τα ολίγα από μένανε

:)

GFawkes
12/10/2015, 12:11
Εμ...

Από την σελίδα του στο fb, απαντώντας σε ερώτηση φίλου του, για το πως διάολο έσπασε το clipon:

Rob Jarvis (https://www.facebook.com/rob.jarvis.photography?fref=ufi) Bike fell over earlier at Box Hill and bent the bar, so it already had a stress fracture

Να τα μας....

το ξερα..

342835

Johny the Fox
12/10/2015, 12:13
Τιτλος στο θρεντ : Ποιοτητα ''φτουκατι''και γραφω το '' πιασαρικο ''<< εσπασε το κλιπον εν κινησει >>,αποκρυπτωντας επιμελως οτι εχει φαει στατικη μπατσα πριν το σπασιμο.Και δεν εισαι hater ...Καλα για ποσο μλκες μας περνας ρε φιλε;

spyrakos35
12/10/2015, 12:15
Τιτλος στο θρεντ : Ποιοτητα ''φτουκατι''και γραφω το '' πιασαρικο ''<< εσπασε το κλιπον εν κινησει >>,αποκρυπτωντας επιμελως οτι εχει φαει στατικη μπατσα πριν το σπασιμο.Και δεν εισαι hater ...Καλα για ποσο μλκες μας περνας ρε φιλε;

με τσιμπησες βρε αλεπού....

vaska
12/10/2015, 12:15
Αν μου κοπεί το πλαίσιο, ο άξονας μετάδοσης, το ψαλίδι ή το πηρουνι να χεστ@ επάνω μου.... Και να βρίζω μέρα νύχτα την όποια εταιρεία.

Αλλά αν μου σπάσει το κλιπ ον δεν θα πάθω ακι τίποτα. Φυσικά αν ξέρω να οδηγώ και δεν κρατάω τον ταύρο απο τα κέρατα (εκτός της περίπτωσης να είσαι πίστα, φουλ πλαγιασμένος, έξω το σώμα και φρένα. Εκεί θα τα χρειαστείς λιγο, αλλά σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο, μπορείς και με το ένα κλιπον).

όπως κι αν είσαι μετά από σούζα την ώρα που ρίχνεις την μηχανή. Πραγματικά δεν θα ήθελα να μου συμβεί.

Σημειωτέων το συγκεκριμένο μηχανάκι σε προκαλεί να το σηκώσεις

bulmont
12/10/2015, 12:18
με τσιμπησες βρε αλεπού....




....και στον καρφώνει, που και πού................




:bawl::bawl:

spyrakos35
12/10/2015, 12:19
....και στον καρφώνει, που και πού................

:bawl::bawl:

:lol:

el_hymador
12/10/2015, 12:22
Xαλαρώστε ρε cool, κανείς δεν είναι hater, στα όρια της πλάκας είναι το νήμα...

Για την ιστορία... πριν από χρόνια χτυπάει το τηλέφωνο σε ώρα που ξέρεις ότι πρόκειται για κακό μόνο... και μου λένε πήγαινε αν μπορείς στην Πρασίνου Λόφου στο Ν. Ηράκλειο γιατί είχε ατύχημα ένα παλικάρι (γνωστός) και αν μπορείς μάζεψε ότι μπορείς από το μηχανάκι...

Όταν έφτασα και είδα πως ήταν το μηχανάκι (Hornet 600) και το αμάξι με το οποίο στούκαρε πλαγιομετωπικά, σκέφτηκα πως δεν υπάρχει περίπτωση να την έχει γλυτώσει (και αν την έχει γλυτώσει) ο αναβάτης... τελικά την γλύτωσε με ελαφριά κάκωση στο δεξί γόνατο και απ΄ ότι έμαθα και από τον ίδιο η στούκα έγινε με βαριά 50-60 χλμ... το Hornet εντελώς ΠE και το είχε μόλις 2 εβδομάδες αγοράσει, δεν είχε μείνει λαιμός, όλο το πιρούνι να έχει γυρίσει και να έχει σπάσει ψυγεία και καπάκια κινητήρα, ένα χάλι εντελώς. Αν με ρώταγε κάποιος με πόσα θα υπολόγιζα την ταχύτητα της μηχανής, θα έλεγα τουλάχιστον 120, έλα όμως που δεν...

sapila racing
12/10/2015, 12:25
επειδή προφανώς με φωτογραφίζεις, hater δεν είμαι μάτια μου....

ούτε βέβαια δεχομαι οτι επεσε από το σταντ και επαθε το τιμόνι τόσο μεγάλη ζημιά που μετά κοπηκε (ανεξαρτήτως μάρκας/τυπου κλπ κλπ)..... ελεος δλδ.... τουλάχιστον εγώ δεν το έχω ξαναδεί (ή δεν μου έχει τύχει στις τούμπες που έχω φάει), αν κάποιος το έχει ξαναδεί, ας μου το πει να το ξέρω....

αυτά τα ολίγα από μένανε

:)

Μια χαρά ραγίζει ενα κλιπ ον μετα απο πτώση, ακόμα και στατική. Εχει γίνει πολλές φορές και οχι μονο σε Ducati βεβαια.
Εφ όσον ραγίσει, θα κοπεί φυσικά οταν δεχθεί την απαιτούμενη δύναμη.

SS μηχανακι ειναι με ελαφριά ανταλλακτικά όπου μπορείς να φανταστείς. Το δικό σου είναι φορτηγό, τι να παθει αμα πεσει στατικά?
Εσυ είσαι αυτός που θα παθει δισκοκήλη οταν πας να το σηκώσεις. :lol:

STOYBI
12/10/2015, 12:27
Αν μου κοπεί το πλαίσιο, ο άξονας μετάδοσης, το ψαλίδι ή το πηρουνι να χεστ@ επάνω μου.... Και να βρίζω μέρα νύχτα την όποια εταιρεία.

Αλλά αν μου σπάσει το κλιπ ον δεν θα πάθω ακι τίποτα. Φυσικά αν ξέρω να οδηγώ και δεν κρατάω τον ταύρο απο τα κέρατα (εκτός της περίπτωσης να είσαι πίστα, φουλ πλαγιασμένος, έξω το σώμα και φρένα. Εκεί θα τα χρειαστείς λιγο, αλλά σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο, μπορείς και με το ένα κλιπον).

Θα πεσεις με την μια.....!!! ( Μιλαμε εαν κοπει αμεσως σαν αγγουρι....)

Κατευθειαν θα γυρισει το τιμονι προς την πλευρα της ασπαστης μεριας... με την παραμικρη δυναμη παραπανω που θα ασκεις εκεινη την στιγμη... ( επιταχυνση στροφη.. και απο τη αντιθετη πλευρα στο φρεναρισμα....)

μουφα ειναι η μοτο .....Καθως οπως ειπε ο χυμας η μπιλια δεν ειχε καμμια δουλεια να σπασει.....

Πιθανον το τιμονι ειχε καποιο ραισμα απο προηγουμενη πτωση, και απλα την ακουσε και κοπηκε ( και οχι μονοκοματα σιγουρα.. του εκανε τζογο προτου κοπει για αυτο και δεν επεσε..)

sniper
12/10/2015, 12:31
Θα πεσεις με την μια.....!!! ( Μιλαμε εαν κοπει αμεσως σαν αγγουρι....)

Κατευθειαν θα γυρισει το τιμονι προς την πλευρα της ασπαστης μεριας... με την παραμικρη δυναμη παραπανω που θα ασκεις εκεινη την στιγμη... ( επιταχυνση στροφη.. και απο τη αντιθετη πλευρα στο φρεναρισμα....)

μουφα ειναι η μοτο .....Καθως οπως ειπε ο χυμας η μπιλια δεν ειχε καμμια δουλεια να σπασει.....

Πιθανον το τιμονι ειχε καποιο ραισμα απο προηγουμενη πτωση, και απλα την ακουσε και κοπηκε ( και οχι μονοκοματα σιγουρα.. του εκανε τζογο προτου κοπει για αυτο και δεν επεσε..)

Δεν πέφτεις με την καμία αν οδηγείς σωστά μια SS και δεν κρατιέσαι απο το τιμόνι. Αν το κρατάς και πιεζεις/τραβάς/κρεμιέσαι, ε θα πέσεις...

devil's animal
12/10/2015, 12:34
Μια ζωή ουραγοί τα Ducati, τσαπατσοδουλειές... Suzuki ρε!!! Κρακ το πλαίσιο και άντε γεια, όχι παίζουμε... ή S1000RR και RSV4 να σου καρφώνει το μοτέρ στα 280+... αυτά είναι.

ε,βεβαια...
δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...

sniper
12/10/2015, 12:35
ε,βεβαια...
δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...

Μάλλον παπί...

Bob_o_mastoras
12/10/2015, 12:39
ε,βεβαια...
δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...


Μάλλον παπί...

Ή Honda.. :D

kerasaki
12/10/2015, 12:39
Το κάθε πράγμα για αυτό που φτιάχτηκε...ένα ss οδηγείται κυρίως σε μία πίστα κι όπως ανέφερε ο sniper δεν υπάρχει λόγος να κρατιέσαι από το τιμόνι, το κυνήγι της πιο ελαφριάς μοτό έχει κάποιες παρενέργειες, εφόσον όμως χρησιμοποιείται για αυτό που φτιάχτηκε όλα καλά. Από τη στιγμή που λυγίζει/στραβώνει ένα κράμα μετάλλου/αλουμινίου ή ότι άλλο είναι και το επαναφέρεις, το αδυνατίζεις κιόλας. Ένα μότοκρος είναι πιο ανθεκτικό στις πτώσεις και μάντεψε....το έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής.

el_hymador
12/10/2015, 12:41
Σε γενικεύσεις προχωράει όποιος θέλει να προχωρήσει....
Οποιος πάλι θέλει, μπορεί να το παίζει κλουζώ...

Κόπηκαν και δυο τρια k-δεν ξερω-γω-τι και λύσσαξε ο ντουνιάς
Μια από τα γίδια στα τζιεσάρ
Αμ τα γιαμάπα??? πες ρε Τόλη, εσυ τα ξέρεις καλύτερα....
Για να μην πω για τους αξονες των τζιες


Μήπως όλοι ίδιοι είμαστε τελικά?

:wave2:


Kόπηκαν 2-3 (μόνο; ) SUZUKI όμως φίλε επειδή μαζεύαν τάσεις στο πλαίσιο όχι από πτώσεις αλλά από οδήγηση (έστω και κάφρικη, δεν το απαγορεύει κανείς αυτό, ειδικά σε τέτοιες μηχανές)... το αυτό και με τους άξονες των GS... έχει πολύ δίκιο ο Sapilas όταν γράφει ότι αυτά συμβαίνουν λόγο της συνεχούς προσπάθειας εξοικονόμησης βάρους, ακόμα και η CAD / CAM σχεδίαση δεν μπορεί να τα προβλέψει όλα και να εξομοιώσει στο 100% τις πραγματικές συνθήκες stress των υλικών.

Εδώ αερόπλανα πέφτουν λόγο κακής σχεδίασης μιας ασήμαντης γαμωβίδας που θα ορκιζόταν κανείς ότι δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα...

...τεσπά, όπως και να έχει, αν θες να αποφύγεις 100% τέτοια προβλήματα (αλλά να έχεις πολύ περισσότερα άλλου είδους) αγοράζεις URAL, που πέφτει και κάνει κρατήρα, θέτοντας σε συναγερμό τις υπηρεσίες οδοποιίας :bawl:

amyroukai
12/10/2015, 12:42
Οταν αυτο το εγραψα σε καποιο νμοροσυκλετιστικο φορουμ ολοι με βριζανε χυδαια..."αυτα συμβαινουν" ..λεγανε..και στην τελικη εγω ημουν ο υπαιτιος που τους χαλασα το ονειρο...

Είμαι σίγουρος ότι το πόσταρες στο ντουκατίστι.γρ και μετά είπες "να ρε ψωνάρες, ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ ρε μνιά, δεν χαλάει ΠΟΤΕ, ακόμα και αρνί να σουβλίσεις στο τιμόνι δεν ακούει χριστό" και σε είπαν προβοκάτορα και δωράκι μιά βδομάδα μπαν;



αγοράζεις URAL, που πέφτει και κάνει κρατήρα, θέτοντας σε συναγερμό τις υπηρεσίες οδοποιίας :bawl:

Αυτό θέλω να το δω. Ειδικά με το καλάθι.

el_hymador
12/10/2015, 12:43
ε,βεβαια...
δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...

μάτι;

342838

zopas
12/10/2015, 12:48
Δεν σε πιάνω...
Μου θυμίζει τις αγωγές που κάνουν οι Αμερικάνοι στις εταιρίες πως δεν είχαν προειδοποιητικά αυτοκόλλητα για οτιδήποτε απίθανο. Το Multi που λες ειχε street λάστιχα και μπήκε χώμα δηλαδή. Και σε αυτό φταίει η οποιαδήποτε Ducati που πουλάει Adventure ή ο κάτοχος που δεν ξέρει που είναι το δεξί απ΄το αριστερό?

Το Africa δλδ με street λάστιχα στο χώμα, πηγαίνει κανονικά και δεν τρέχει μία? Ή αν σκάσει σε κάτι το κάρτερ του, δεν θα ανοίξει στα δύο?

Δεν σε καταλαβαινω πραγματικα...δηλαδη οταν π.χ τα διαφημιζομενα πανακριβα ον-οφ π.χ ΚΤΜ πεφτουνε κατω και σε ασχημες συνθηκες με τρακτερωτα λαστιχα και δεν παθαινουν τιποτα, ειναι το λαστιχο που κανει τη διαφορα;;;

Δηλαδη ενα οφ μηχανακι αν πεσει κατω και σπασει αν εχει στριτ λαστιχα φταιει το λαστιχο αλλα αν εχει τρακτερωτα, απλα το ατυχες γεγονος"συμβαινει";

Για να καταλαβω,,σκαω 25 χιλιαρικα για ενα οποιοδηποτε μοτορι που ειναι και οφ και μαλιστα -κατα την εταιρια- σουπερ οφ...που σημαινει οτι μπορω να το ξεμουνι@σω παντου, για αυτο αλλωστε τα εσκασα τα φραγκα..και επειδη επεσε με στριτ λαστιχο στη μεση του πουθενα και εσπασε στα 2 ,φταιει το λαστιχο ή πιθανοτατα ο κακος σχεδιασμος και υλικο για να μπορεσει η εταιρια να εχει το κερδος της αρκουδας;;..δηλαδη οτι πεφτει σε χωματοδρομο με στριτ λαστιχο, το ξεχναμε;;;;; κυριοι της καθε ντουκατι τα λεφτα μας πισωωω....

και οσο για τα αφρικα...ας μιλησουν αλλοι..μια μηχανη που εχει δοκιμαστει επι δεκαετιες παντου και εχει φαει απειρες πτωσεις παντου, ειναι αστειο να το συγκρινουμε ως την αξιοπιστια με τις νεες κυριλε σχεδιασεις με ηλεκτρονικα απειρα και φρου κ αρωματα που ειναι ευαλλωτα στις ταλαιπωριες και κοστιζουν και μια περιουσια για να τα ξαναφτιαχνουνε...

STOYBI
12/10/2015, 12:48
Το κάθε πράγμα για αυτό που φτιάχτηκε...ένα ss οδηγείται κυρίως σε μία πίστα κι όπως ανέφερε ο sniper δεν υπάρχει λόγος να κρατιέσαι από το τιμόνι, το κυνήγι της πιο ελαφριάς μοτό έχει κάποιες παρενέργειες, εφόσον όμως χρησιμοποιείται για αυτό που φτιάχτηκε όλα καλά. Από τη στιγμή που λυγίζει/στραβώνει ένα κράμα μετάλλου/αλουμινίου ή ότι άλλο είναι και το επαναφέρεις, το αδυνατίζεις κιόλας. Ένα μότοκρος είναι πιο ανθεκτικό στις πτώσεις και μάντεψε....το έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής.

Διαφωνω και για το ενα και για το αλλο ( σχετικα με τα τιμονια μοτο κροςς ) το αναπαντεχο ειναι αναπαντεχο...!!!

STOYBI
12/10/2015, 12:50
...

amyroukai
12/10/2015, 12:51
Βρε Ζόπα, αν πάρεις οποιοδήποτε μηχανάκι με χυτές 17άρες και ασφάλτινα λάστιχα και το ξενουνιάσεις στο χώμα είσαι ηλίθιος. Οπότε είσαι και ανίκητος και έχεις πάντα και αποκλειστικά δίκιο, άρα η συζήτηση εκ προοιμίου άκυρη. Και να ξεκαθαρίσω ότι δεν σε βρίζω, επειδή είπες στην υπόθεσή σου "σκάω 25 χιλιάρικα" για αυτό το λέω έτσι.

Bob_o_mastoras
12/10/2015, 12:52
Θα απονημω στο τελος της μερας αυτο το χρυσο φτυαρι σε οποιον θαψει καλυτερα και πιο εμπνευσμενα τα Ducati παρουσιαζοντας ομως και βασιμα επιχειρηματα..
Το χιουμορ θα εκτιμηθει σημαντικα.

342842

byron
12/10/2015, 12:52
Kόπηκαν 2-3 (μόνο; ) SUZUKI όμως φίλε επειδή μαζεύαν τάσεις στο πλαίσιο όχι από πτώσεις αλλά από οδήγηση (έστω και κάφρικη, δεν το απαγορεύει κανείς αυτό, ειδικά σε τέτοιες μηχανές)...

Καλά, οκ το πέταξε ο spyrakos και τσίμπισες και εσύ. Όταν εδέησε η Suzuki να κάνει ανάκληση στα Κ5-Κ6 για το πλαίσιο, το 10% των μοτό που ελέγχθησαν είχαν ήδη ρωγμές και αλλάχτηκε το πλαίσιο. Στα υπόλοιπα μπήκε η ενίσχυση στον λαιμό. 10% των μοτοσυκλετών σε τέτοιες παραγωγές, δεν το λες και λίγο...

cityfly
12/10/2015, 12:59
αν ο βρόντος είναι το "the bike rolled forward off the stand at Box hill" που γράφει παραπάνω ο blade, πάω πάσσο....

;)

Μετά το rolled forward ακολούθησε τούμπα, το γράφει καθαρά σε πολλές απαντήσεις και λέει κι ότι λύγισε. Βέβαια στην αρχική ανάρτηση δεν γράφει κάτι μάλλον του φάνηκε πιο εντυπωσιακό να αφήσει να εννοηθεί ότι έσπασε έτσι ξαφνικά.

nickald
12/10/2015, 13:00
Μερικοι παντως ή ειστε στα μισθολογια εταιρειων και δικαιως κοπτεστε για να τις διαφημίζετε/υπερασπίζεστε και αντίστοιχα να θάβετε άλλες ή δεξερωγωτιαλλο.........

Ναι μπουρδελα είναι τα ντουκατια....σπανεχαλανε ξερωγω..... τι σκατα σας ενδιαφερει αφου δεν θα τα αγορασετε μεν...... και δεν προκειται να πείσετε τους αλλους να μην τα αγορασουν....

Παρτε οι μεν το απαύγασμα της οδηγικης απόλαυσης Honda NC750 το X όμως για να παει και κανενα χωμα και αφήστε τους δε να κανουν τα κουμαντα τους με ένα clipon και να τα εχουν στο συνεργειο Δευτερα - Τεταρτη - Παρασκευη.....

byron
12/10/2015, 13:05
Δεν σε καταλαβαινω πραγματικα...δηλαδη οταν π.χ τα διαφημιζομενα πανακριβα ον-οφ π.χ ΚΤΜ πεφτουνε κατω και σε ασχημες συνθηκες με τρακτερωτα λαστιχα και δεν παθαινουν τιποτα, ειναι το λαστιχο που κανει τη διαφορα;;;

Δηλαδη ενα οφ μηχανακι αν πεσει κατω και σπασει αν εχει στριτ λαστιχα φταιει το λαστιχο αλλα αν εχει τρακτερωτα, απλα το ατυχες γεγονος"συμβαινει";

Για να καταλαβω,,σκαω 25 χιλιαρικα για ενα οποιοδηποτε μοτορι που ειναι και οφ και μαλιστα -κατα την εταιρια- σουπερ οφ...που σημαινει οτι μπορω να το ξεμουνι@σω παντου, για αυτο αλλωστε τα εσκασα τα φραγκα..και επειδη επεσε με στριτ λαστιχο στη μεση του πουθενα και εσπασε στα 2 ,φταιει το λαστιχο ή πιθανοτατα ο κακος σχεδιασμος και υλικο για να μπορεσει η εταιρια να εχει το κερδος της αρκουδας;;..δηλαδη οτι πεφτει σε χωματοδρομο με στριτ λαστιχο, το ξεχναμε;;;;; κυριοι της καθε ντουκατι τα λεφτα μας πισωωω....

και οσο για τα αφρικα...ας μιλησουν αλλοι..μια μηχανη που εχει δοκιμαστει επι δεκαετιες παντου και εχει φαει απειρες πτωσεις παντου, ειναι αστειο να το συγκρινουμε ως την αξιοπιστια με τις νεες κυριλε σχεδιασεις με ηλεκτρονικα απειρα και φρου κ αρωματα που ειναι ευαλλωτα στις ταλαιπωριες και κοστιζουν και μια περιουσια για να τα ξαναφτιαχνουνε...

Μάλλον μιλάμε άλλη γλώσσα. Καταρχήν ποτε είπε η Ducati οτι το Multistrada είναι super-off? :confused:
Κατά δεύτερον...αν κάποιος πιστεύει τις πίπες της κάθε εταιρίας και ως ιθαγενής ονειρεύεται να διασχύσει τον Αμαζόνιο με μηχανάκια σαν το Multi ή κάποιο μαστόδοντο, sorry αλλά είναι αφελής. Όσο αφελής είναι κάποιος που θα δει το promo του Rossi με το R1 και θα πάει να τσακιστεί στην πρώτη στροφή και να ζητάει απ΄τη Yamaha τα λεφτά του πίσω επειδή είδε την διαφήμιση, και νόμιζε πως μπορεί να ξύσει αγκώνες.

Και ναι, το πόση ώρα θα μείνεις όρθιος στο χώμα με στριτάδικα λάστιχα, είναι θέμα πρόσφυσης και όχι μοντέλου εδώ και κάποιες δεκαετίες. Εκτός και κάτι έχει αλλάξει, και δεν το έχω πάρει χαμπάρι.


ΥΓ. Νισάφι με τις πομόνες τύπου Afrika-TransAlp και λοιπών τάφων. Υδρόψυκτα V2 με απόδοση στο λίτρο 60 άλογα...τι στο διάολο να πάθουν δλδ τα μοτέρ τους? Μόνο οι τρόμπες χαλάνε απ΄την βαρεμάρα. :lol:

cityfly
12/10/2015, 13:06
Ακριβώς, έχουν συμβεί στατικές πτώσεις από stand ή με ταχύτητες αστείες και οι ζημιές είναι να βάζεις τα κλάματα, όπως επίσης έχουν συμβεί βρόντοι που λες ότι δεν θα βρεθεί βίδα από το μηχανάκι και τελικά μαζεύεται... είναι πως θα σου κάτσει και πως θα κατανεμηθούν οι δυνάμεις, εντελώς χαοτικό το σενάριο και μη προβλέψιμο.

Το ότι το clipon στράβωσε από μια πτώση στο stand, σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο, απλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ποιότητας το έχει μάλλον ο ιδιοκτήτης, που καβάλησε το μηχανάκι γνωρίζοντας ότι αυτό έχει σοβαρή ζημιά και μάλιστα σε σημείο της μοτοσικλέτας που δεν το λες "ε δε γαμιέται... θα με πάει"

Από εκεί και έπειτα, καμία εταιρεία δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσει το clipon άμα πέσει η μοτοσικλέτα, το μόνο που μπορεί και οφείλει να σου εγγυηθεί είναι ότι δεν θα σπάσει εν κινήσει και χωρίς λόγο.

Ακριβώς, μου έχει τύχει στο 125 από τούμπα μαθητευόμενου (επέμενε να δοκιμάσει αλλά ξέχασε το μην γύρεις όταν πας να σταματήσεις και έπεσε ουσιαστικά πάλι στατικά) και πού έσπασε; Ακριβώς στο σημείο που χρειαζόταν για να φρενάρω άνετα, ακόμα και με τρία δάχτυλα και παραμέσα από το γκριπ οπότε ήταν λιγότερο εκτεθημένο σε ενδεχόμενη άλλη πτώση. Αφού στο επόμενο σέρβις με ρώτησε ο μηχανικός αν θέλω να το αλλάξω και του είπα όχι το προτιμώ έτσι.

buckley
12/10/2015, 13:11
Μια χαρά ραγίζει ενα κλιπ ον μετα απο πτώση, ακόμα και στατική. Εχει γίνει πολλές φορές και οχι μονο σε Ducati βεβαια.
Εφ όσον ραγίσει, θα κοπεί φυσικά οταν δεχθεί την απαιτούμενη δύναμη.

SS μηχανακι ειναι με ελαφριά ανταλλακτικά όπου μπορείς να φανταστείς. Το δικό σου είναι φορτηγό, τι να παθει αμα πεσει στατικά?
Εσυ είσαι αυτός που θα παθει δισκοκήλη οταν πας να το σηκώσεις. :lol:

Στη θέση του εγώ πάντως δε θα έσκυβα να το σηκώσω γιατί ο Βάγκος καιροφυλακτεί λέμε...

spyrakos35
12/10/2015, 13:12
Στη θέση του εγώ πάντως δε θα έσκυβα να το σηκώσω γιατί ο Βάγκος καιροφυλακτεί λέμε...

στο έχει κάνει και σενα?

:lol:

kerasaki
12/10/2015, 13:12
Διαφωνω και για το ενα και για το αλλο ( σχετικα με τα τιμονια μοτο κροςς ) το αναπαντεχο ειναι αναπαντεχο...!!!

Να μαντέψω...από στατική πτώση πήγε το μότοκρος? Ή τρώει σαβούρες εδώ και 20 χρόνια?

devil's animal
12/10/2015, 13:13
Μάλλον παπί...


Ή Honda.. :D


μάτι;

342838



ναι, κοροϊδευετε αλλα ολα εχουν να κανουν ΚΑΙ με το κοστος αποκτησης...

αλλες απαιτησεις εχεις απο μια μηχανη που κανει 28Κ και αλλες απο μια που κανει 14 και ειναι ιδιας κατηγοριας...

δεν λεω φυσικα για την τουμπα και το σπασμενο clip on...εκει ειναι τζοκερ οπως εγραψε και ο χυμαδορης...μπορει το ενα να γινει κομματια με 50χλμ/ωρα και το αλλο να θελει μονο πλαστικα και πλαϊνα καπακια με 200χλμ/ωρα...

αλλα οποιαδηποτε αλλη βλαβη/ζημια/αστοχια κλπ σε ενα ακριβο προϊον εχει μεγαλυτερο και χειροτερο αντικτυπο απο ενα αλλο φτηνοτερο...

δεν νομιζω να εχει κατηγορησει κανεις τα σκουτερ και τα παπια του alex pak που σκορπανε επειδη ειναι κινα...και κοστιζουν οσο 1/4 ιαπωνικο..με 600€ καινουργιο και το κλειδι στο χερι...
οταν ομως παιρνεις ιαπωνα και το πληρωνεις 2600, εχεις αλλες απαιτησεις...
:wave2:

byron
12/10/2015, 13:16
δεν νομιζω να εχει κατηγορησει κανεις τα σκουτερ και τα παπια του alex pak που σκορπανε επειδη ειναι κινα...και κοστιζουν οσο 1/4 ιαπωνικο..με 600€ καινουργιο και το κλειδι στο χερι...
οταν ομως παιρνεις ιαπωνα και το πληρωνεις 2600, εχεις αλλες απαιτησεις...
:wave2:


Ναταλεμεαυτά...γιατί αν σκάσεις ένα καράβι λεφτά στον Ιάπωνα για το σκούτερ και έχει κράτημα κινέζου, νοιώθεις και ολίγον μαλάκας...

buckley
12/10/2015, 13:19
στο έχει κάνει και σενα?

:lol:

Γιατίδεντονερωτάςρε?
Βάγκο πρόσεξε τι θα πεις ρε.

buckley
12/10/2015, 13:21
ναι, κοροϊδευετε αλλα ολα εχουν να κανουν ΚΑΙ με το κοστος αποκτησης...

αλλες απαιτησεις εχεις απο μια μηχανη που κανει 28Κ και αλλες απο μια που κανει 14 και ειναι ιδιας κατηγοριας...

δεν λεω φυσικα για την τουμπα και το σπασμενο clip on...εκει ειναι τζοκερ οπως εγραψε και ο χυμαδορης...μπορει το ενα να γινει κομματια με 50χλμ/ωρα και το αλλο να θελει μονο πλαστικα και πλαϊνα καπακια με 200χλμ/ωρα...

αλλα οποιαδηποτε αλλη βλαβη/ζημια/αστοχια κλπ σε ενα ακριβο προϊον εχει μεγαλυτερο και χειροτερο αντικτυπο απο ενα αλλο φτηνοτερο...

δεν νομιζω να εχει κατηγορησει κανεις τα σκουτερ και τα παπια του alex pak που σκορπανε επειδη ειναι κινα...και κοστιζουν οσο 1/4 ιαπωνικο..με 600€ καινουργιο και το κλειδι στο χερι...
οταν ομως παιρνεις ιαπωνα και το πληρωνεις 2600, εχεις αλλες απαιτησεις...
:wave2:

Λίγα ρε είναι τα 14 ? με το συμπάθειο κιόλας...

sniper
12/10/2015, 13:26
Λίγα ρε είναι τα 14 ? με το συμπάθειο κιόλας...

Πριν απο 5 χρόνια δεν ήταν τπτ. Σήμερα με 14Κ αγοράζεις Cherokee....

buckley
12/10/2015, 13:34
Πριν απο 5 χρόνια δεν ήταν τπτ. Σήμερα με 14Κ αγοράζεις Cherokee....

Καλύτερα 3-4 "αντίκες" μοτό να φτουρήσουν, νομίζω...
Έχω και παραδείγματα, έτσι...

Pan (dvs)
12/10/2015, 13:35
Πριν απο 5 χρόνια δεν ήταν τπτ. Σήμερα με 14Κ αγοράζεις Cherokee....

Και σου μενουνε και δυο.

STOYBI
12/10/2015, 13:42
Να μαντέψω...από στατική πτώση πήγε το μότοκρος? Ή τρώει σαβούρες εδώ και 20 χρόνια?

Και απο στατικη πανω σε βραχο ....! Ναι σπανε !!

Με μια σαβουρδα ( απο τις πολλες ) ραιζουν τα τιμονια φιλε μου στα χωματινα ( οταν δεν σπανε κατευθειαν....)

Οσες και να εχει φαει προυγουμενα δεν παιζει κανενα ρολο.....

Στην ασφαλτο φυσικα ...δεν νομιζω οτι χρειαζετε δευτερη....

STOYBI
12/10/2015, 13:45
Ναταλεμεαυτά...γιατί αν σκάσεις ένα καράβι λεφτά στον Ιάπωνα για το σκούτερ και έχει κράτημα κινέζου, νοιώθεις και ολίγον μαλάκας...

Ε .. Φυσικα ... Αλλο το τζακουζι αλλο η απλη μπανιερα....:p

Θες και κρατημα απο τις βεσπες... Γαμωτο.... :D

devil's animal
12/10/2015, 13:47
Λίγα ρε είναι τα 14 ? με το συμπάθειο κιόλας...

αναλογως...ειναι τα μισα απο τα 28 παντως...και τα διπλα απο τα 7..:lol:

GFawkes
12/10/2015, 13:47
Πριν απο 5 χρόνια δεν ήταν τπτ. Σήμερα με 14Κ αγοράζεις Cherokee....


2-3 Cherokee.....

devil's animal
12/10/2015, 13:50
Ναταλεμεαυτά...γιατί αν σκάσεις ένα καράβι λεφτά στον Ιάπωνα για το σκούτερ και έχει κράτημα κινέζου, νοιώθεις και ολίγον μαλάκας...

μαζι σου...εμπειρια απο σκουτερ καμια, αλλα οσο μπορω να ξερω, ολες οι "κρεβατοκαμαρες" τα ιδια στρωματα εχουν πανω κατω..:lol:

Pan (dvs)
12/10/2015, 13:53
αναλογως...ειναι τα μισα απο τα 28 παντως...και τα διπλα απο τα 7..:lol:

Θα το μεταφερει καποιος στο "κουβεντες μςγαλων ανδρων"?:D

Μανολης67
12/10/2015, 14:15
Δεν ξέρω τι συνέβει στην προκειμένη περίπτωση, αλλά για το θέμα αξιοπιστία κάντε το εξής απλό: βγείτε μια βόλτα στην γειτονιά σας, και καταγράψτε μηχανάκια 20και βάλε χρόνια, ακόμη κοιτάξτε κατάσταση, και κόψτε αναβάτη, δηλαδή όχι το έχω σε βιτρίνα και δουλευει ακόμα, αλλά χρήση και συντήρηση,
Μετά μετρήστε Γιαπωνέζικα- Ευρωπαικά..... :cry: περιμένω απαντήσεις, τα δικά μου συμπεράσματα, για να μην μακρηγορώ τώρα σε άλλο ποστ....

Johny the Fox
12/10/2015, 14:24
Δεν ξέρω τι συνέβει στην προκειμένη περίπτωση, αλλά για το θέμα αξιοπιστία κάντε το εξής απλό: βγείτε μια βόλτα στην γειτονιά σας, και καταγράψτε μηχανάκια 20και βάλε χρόνια, ακόμη κοιτάξτε κατάσταση, και κόψτε αναβάτη, δηλαδή όχι το έχω σε βιτρίνα και δουλευει ακόμα, αλλά χρήση και συντήρηση,
Μετά μετρήστε Γιαπωνέζικα- Ευρωπαικά..... :cry: περιμένω απαντήσεις, τα δικά μου συμπεράσματα, για να μην μακρηγορώ τώρα σε άλλο ποστ....

μηπως μπορεις να εξηγησεις τι ειναι αυτο που προσπαθεις να πεις ,τι κριτηρια χρησιμοποιεις για να στηριξεις τον συλλογισμο σου και τι σχεση εχει με το θεμα των κλιπ-ονς του πανιγκαλε;

pipe_smoker
12/10/2015, 14:37
μηπως μπορεις να εξηγησεις τι ειναι αυτο που προσπαθεις να πεις ,τι κριτηρια χρησιμοποιεις για να στηριξεις τον συλλογισμο σου και τι σχεση εχει με το θεμα των κλιπ-ονς του πανιγκαλε;

Θέλεις μήπως να εξηγήσεις εσύ γιατί αρπάζεις σα δαδί με όποιον θίγει τα ευρωπαϊκά ή τα κλιπόνς του πανιγκάλε?

Γιατί και πριν ένα ποστάκι σου δεν ήταν και πολύ ευγενικό, αλλά είπα να μη δώσω σημασία....

Johny the Fox
12/10/2015, 14:42
Αν δουμε τα εμφανη αιτια που το κλιπ ον αδυνατισε και κοπηκε μετα την εφαρμογη πιεσης κατα την πτωση στο συγκεκριμενο σημειο,θα δουμε οτι στο ελαφρυ billet κομματι του αλουμινιου του αριστερου κλιπ ον ,υπαρχει η τρυπα που στερεωνεται ο διακοπτης/επιλογεας του μενου του 1199.Ετσι το λυγισμα εγινε εκει που η μαζα της αλουμινενιας ραβδου ηταν ενδοτικοτερη και σαφως η πιεση που δεχτηκε ειχε σαν αποτελεσμα την εικονα της ζημιας που ειδαμε .Που το περιεργο δλδ;

342843
342845

devil's animal
12/10/2015, 14:45
Αν δουμε τα εμφανη αιτια που το κλιπ ον αδυνατισε και κοπηκε μετα την εφαρμογη πιεσης κατα την πτωση στο συγκεκριμενο σημειο,θα δουμε οτι στο ελαφρυ billet κομματι του αλουμινιου του αριστερου κλιπ ον ,υπαρχει η τρυπα που στερεωνεται ο διακοπτης/επιλογεας του μενου του 1199.Ετσι το λυγισμα εγινε εκει που η μαζα της αλουμινενιας ραβδου ηταν ενδοτικοτερη και σαφως η πιεση που δεχτηκε ειχε σαν αποτελεσμα την εικονα της ζημιας που ειδαμε .Που το περιεργο δλδ;

342843
342845



καλα και μονο που ζυγιζει λιγοτερο απο 300 γραμμαρια, εχω ψαρωσει...:panic: