PDA

View Full Version : Γενικο chat cbf600



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]

todoros78
06/06/2020, 21:41
Προτίμησε το ψεκαστό. Από το 2008 και μετά δηλαδή. Από το 2010 έγινε δίχρωμο και αλλάξανε λίγο τα νούμερα στο καντράν. Τα άλλα είναι ίδια.

Οι αναρτήσεις είναι η καλύτερη βελτίωση για την μηχανή, κυρίως η πίσω.

Λάδια ξύδια τακάκια μπουζί φίλτρα λάμπες αλλάζουν εύκολα χωρίς να διαλύσεις την μηχανή.

HISS και αντλία είναι τα μόνο προβλήματα που ''μπορεί'' να συναντήσεις και εφόσον δεν είσαι και σιδεροφάγος, πιθανών ούτε αυτά.

Ίσως να θες λίγα λεφτά ακόμα για το ψεκαστό.

Κάτι άλλο ;

:beer:

μάλλον επιβεβαίωσες αυτά που είχα καταλάβει!!! πολύ σημαντικό από κάτοχο της μηχανής που σε ενδιαφέρει και ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

δυστυχώς όμως, τα διαθέσιμα χρήματα είναι αυτά... οπότε θα "αρκεστώ" σε καρμπυρατέρ! αρκεί να βρω κάτι καλό (λαχείο βέβαια...)

από ανταλλακτικά, φαντάζομαι ότι δεν θα έχω θέμα για ότι "λογικό" χρειαστώ ,έτσι??

Grafton 505
06/06/2020, 23:49
από ανταλλακτικά, φαντάζομαι ότι δεν θα έχω θέμα για ότι "λογικό" χρειαστώ ,έτσι??

Η παραγωγή του σταμάτησε το 2013, οπότε υπάρχουνε τα πάντα ακόμα. Και για το καρμυρατεράτο φυσικά.

ΝικόλαςXL
03/07/2020, 18:56
Δεν είναι να σας αφήσω ....

Βρήκα αυτά https://www.fastbikebits.com/product/1602/honda-cbf-600-headlight-cover-protector

ενώ έψαχνα αυτό https://www.aliexpress.com/item/33016132283.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.57dd1ecfqB1vGW&algo_pvid=1dc8fb9b-b733-4fd1-9576-08fc403cfe37&algo_expid=1dc8fb9b-b733-4fd1-9576-08fc403cfe37-33&btsid=0ab50f4415937943283615825e6a24&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

καλά δεν είναι εποχές για καλλωπισμούς , αλλά λέω ετσι, κουβεντα να γίνεται .

doctoras
03/07/2020, 20:53
Οχι Νικόλα, δεν απέχει πολύ απο κιτσ
Αποψη μου

ΝικόλαςXL
10/07/2020, 20:40
Ναι ε? :hmm:

Ντιλιτ η ιδέα ,,,,:a06:


Λοιπόν , φίλος , αγόρασε για το 1000 σιδεριές Civi για μπαγκαζιέρα , αλλά ο πωλητής δεν του εδωσε τους εμπρός αποστάτες .

Σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία που είναι Θεσσαλονίκη , νομίζω, ετσι μου είπε , του δίνουν μόνο τις βίδες στα 17 ευρώ .
Ξεφτίλα ...
Και για αποστάτες πρέπει να αγοράσει αλλες σιδεριές , μάλιστα τον προέτρεψαν να πουλήσει αυτά που έχει 25 ευρω κ να τα ξαναπάρει.:eyepop:

Μπανανία η τακτική της εταιρείας ? δεν ξέρω , τώρα ψάχνουμε να βρούμε διάμετρο εξωτερική κ μήκος των κυλινδρικών αποστατών .

Τους εχει κάποιος να βοηθήσει?

Η να βάλω απο 30 ροδέλες μασούρι να ησυχάσει? :roflmao:

Grafton 505
11/07/2020, 17:31
Δεν είναι να σας αφήσω ....

Βρήκα αυτά https://www.fastbikebits.com/product/1602/honda-cbf-600-headlight-cover-protector

ενώ έψαχνα αυτό https://www.aliexpress.com/item/33016132283.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.57dd1ecfqB1vGW&algo_pvid=1dc8fb9b-b733-4fd1-9576-08fc403cfe37&algo_expid=1dc8fb9b-b733-4fd1-9576-08fc403cfe37-33&btsid=0ab50f4415937943283615825e6a24&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

καλά δεν είναι εποχές για καλλωπισμούς , αλλά λέω ετσι, κουβεντα να γίνεται .

Κακοπισμός είναι αυτός ρε κουμπάρε, εκτός και αν κυνηγάς κανένα βραβείο κιτς όπως είπε έτερος Καππαδόκης doctoras .




Η να βάλω απο 30 ροδέλες μασούρι να ησυχάσει? :roflmao:

Αυτό.

Τις κολλάς μεταξύ τους, και έτοιμο το καλούπι. Πας σε σιδεράδικο και παίρνεις το αντίστοιχο σε σωλήνα ανοξείδωτη και καθάρισες. Εκτός και αν έχεις φίλο τορνατόρε (με τόρνο δλδ) και τις τις φτιάξεις εκεί.

ΝικόλαςXL
12/07/2020, 17:14
Ρωτησα πόσο κοστίζει η σουλήν' η ανοξείδωτος ...
αστα .... εγκεφαλικον ,
ασε που πρέπει να πάρεις 4 μετρα ακόντιον :)

Είναι κ η τρύπα που πρέπει να είναι Φ8

Καλά , θα δούμε , θα την παλέψω ακόμα κ θα ενημερώσω .

Κάποιος απο εδώ μεσα δεν εχει τις διαστασεις , ε?

Grafton 505
13/07/2020, 16:04
Με παξιμάδια ;

ΝικόλαςXL
13/07/2020, 20:43
Αντι για ροδέλες ?

Δεν λέει, απο θέμα ίματζ

Ποιό όμοεφες είναι οι ροδέλες , αν μάλιστα είναι κ ανοξείδωτες είναι χλίδα.

Ομως είναι οι εμπρός αποστάτες που φαίνονται , δεν είναι αυτοί που πάνε στα πίσω χερούλια . Γι αυτό κ την ψάχνω για διαστάσεις ωστε να φτιάξω κλατι της προκοπής.

azar41
13/07/2020, 21:20
Θα προτείνω αλουμινένιο αποστάτη,φθηνός,ελαφρύς,εύκολη κατεργασία.

ΝικόλαςXL
16/07/2020, 18:32
Εχω ψάξει ακόμα κ σε τεφλόν, αλλά οσο δεν ξερω διαστάσεις δεν προχωράω.

ΝικόλαςXL
26/08/2020, 15:54
Ρεμαλιαααααααα

Που χαθήκατε ?

ΝικόλαςXL
26/08/2020, 16:00
Τώρα , αν την έκανα τσοπεριά, δεν ξέρω , απο πάνω δείχνει σαν χαρλεάδικη, απο το πλάι μικροδιαφορές

Ομως στην ανεση δεν παίζεται .420495

420496

420497

ΝικόλαςXL
26/08/2020, 16:02
420498

420499

420500

420501

doctoras
26/08/2020, 16:04
Μ'αρέσει ωραια δουλειά έκανε ο σελας!

ΝικόλαςXL
26/08/2020, 16:04
420502

420503

420504

Ακούω γνώμες, 150 ευρώ λεφτα του στόλου είναι , αλλά ήμουν ανάμεσα σε αυτό η σε φτερακι πίσω.

ΝικόλαςXL
26/08/2020, 16:12
Μ'αρέσει ωραια δουλειά έκανε ο σελας!

Στο θέμα ύφασμα κ κλωστή τον αφησα να εκφραστεί όπως γούσταρε αφου εγώ μετα τα πρώτα δεκα σχεδια υφάσματος πλέον δεν μπορουσα να αποφασίσω.
Σκέψου οτι είχε 5 είδη γκρι κλωστής.

Το πρώτο που καταλαβα είναι οτι δεν καταλαβαίνω πλέον τις λακκουβες οπως πριν, δευτερον οτι ανέβηκα σε υψος, κ τριτον οτι ανοιγω λίιιιγο παραπάνω τα πόδια για να πατήσω κάτω, αυτό βέβαια με το καιρό που θα κάτσει κάπως το αφρώδες θα μειωθεί, δεν είναι ενοχλητικό αλλά ,,,λέμε

Τρισήμισυ ώρες ασχολήθηκε , εβαζε αυτό το σεντόνι αισθητηρα πίεσης, κάτσε σηκω , κάτσε σήκω, μετα εβαλε αφρωδες κ αρχισα να κόβω βολτες, βαλε κι αλλο, βγαλε απο δώ , βάκε εκεί κ δωσε βολτες , την επομένη το πρωί πήγα κ την πήρα κ επέστρεψα την προσωρινή που μου εδωσε.

doctoras
26/08/2020, 16:14
Ωραίος δεν θα ξαναασχοληθεις με σελα και την ανεση της

Cpt_Slow
26/08/2020, 16:49
ωραιο φαινεται το αποτελεσμα.. πρεπει να εχεις την πιο γυαλισμενη εξατμιση που εχω δει ποτε σε cbf!

Grafton 505
26/08/2020, 17:14
Ακούω γνώμες, 150 ευρώ λεφτα του στόλου είναι , αλλά ήμουν ανάμεσα σε αυτό η σε φτερακι πίσω.

Μια χαρά είναι, και φαίνεται και άνετη στο μάτι και έκατσε και όμορφα στην μηχανή ! Και το φτεράκι θα το βάλεις και αυτό, μην ανησυχείς !!! :lol:

:beer:


πρεπει να εχεις την πιο γυαλισμενη εξατμιση που εχω δει ποτε σε cbf!


Άσε φωτοσόπια είναι ..... :p

Volpad
27/08/2020, 16:06
Ρε παιδιά, αν και είμαι σίγουρος οτι κάπου θα υπάρχει αυτή η απάντηση, μπορείτε να με βοηθήσετε?

Κοιτάει ένας φίλος μου για cbf 600, αλλα θέλει το injection.
Εκτός της ημερομηνίας, υπάρχει οπτικός τρόπος να τα ξεχωρίσεις?

Grafton 505
27/08/2020, 16:35
Ναι. Κοιτάς την δεξιά μεριά και με το καρμπιρατέρ έχει ένα σωλήνα που πάει από το ψυγείο μπροστά στο τέλος του ντεπόζιτου.Αυτός δεν υπάρχει στο injection. Επίσης τα φέρινγκ του τελειώνουν σε τριγωνική μορφή, ενώ του injection έχουν σχήμα ''νύχι αετού''. Θα σε βάλω φωτογραφείς σε λίγο να δεις.

420506

edit : φωτο

edit edit : Και ότι είπε ο αποκάτως !!!! :lol:

viper1
27/08/2020, 17:07
Ή όταν γυρνάς τον διακόπτη ακούς την τρόμπα βενζίνης να δουλεύει:D

Volpad
27/08/2020, 18:01
Κατατοπιστικότατος!!!
Ευχαριστώ πολύ!!

toyar
27/08/2020, 18:27
Άλλο χρώμα μοτέρ και ζαντες

doctoras
27/08/2020, 20:51
Εντελως διαφορετικής σχεδίασης: πλαινά φέρινκ, πλαινά καπάκια, πολλαπλή εξάτμιση.
Μοτέρ που βγάζει μάτια οτι είναι εντελώς διαφορετικό(detuned cbr600rr '07)
Διπιστονες δαγκάνες vs εξαπιστονες

Volpad
27/08/2020, 22:29
Οκ και μεταξύ του 600 και του 1000 υπάρχει λόγος κάποιος να επιλέξει το 1000 εκτός της έξτρα ροπής και δυναμης;
Θέλω να πω, περιφερειακά είναι ίδια;

viper1
27/08/2020, 23:15
Οκ και μεταξύ του 600 και του 1000 υπάρχει λόγος κάποιος να επιλέξει το 1000 εκτός της έξτρα ροπής και δυναμης;
Θέλω να πω, περιφερειακά είναι ίδια;

Αν του χρειάζονται τα περισσότερα κυβικά Ναι. Περιφερειακά δεν έχουν μεγάλες διαφορές

Volpad
27/08/2020, 23:45
Οχι, δεν του χρειάζονται...
Γενικά δεν νομίζω ότι χρειάζονται σε κανέναν 1000cc για πολιτική χρήση, αλλά σε i4, ίσως τα 1000cc να έχουν καλύτερες ροπές χαμηλομεσαια, που είναι χρήσιμες και σε βόλτες και στη πόλη.
Δεν το έχω οδηγήσει το 600αρι βεβαια.

doctoras
28/08/2020, 08:04
Οκ και μεταξύ του 600 και του 1000 υπάρχει λόγος κάποιος να επιλέξει το 1000 εκτός της έξτρα ροπής και δυναμης;
Θέλω να πω, περιφερειακά είναι ίδια;

διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια, μοχλικό στο αμορτισερ και περισσότερα δεσίματα στο μοτερ

όμως η τεράστια διαφορά είναι το μοτερ(ροπή και δύναμη που λες), αν μπορέσεις οδήγησε τα και τα δύο για να βγάλεις συμπεράσματα

ΝικόλαςXL
30/08/2020, 17:24
Ναι. Κοιτάς την δεξιά μεριά και με το καρμπιρατέρ έχει ένα σωλήνα που πάει από το ψυγείο μπροστά στο τέλος του ντεπόζιτου.Αυτός δεν υπάρχει στο injection. Επίσης τα φέρινγκ του τελειώνουν σε τριγωνική μορφή, ενώ του injection έχουν σχήμα ''νύχι αετού''. Θα σε βάλω φωτογραφείς σε λίγο να δεις.

420506

edit : φωτο

edit edit : Και ότι είπε ο αποκάτως !!!! :lol:

Εμ ποιός άλλος θα ''ζωγράφιζε'' ετσι την απάντηση :a013::a012::):)

ΝικόλαςXL
30/08/2020, 17:47
Δε με λέτε , ορέ σύντροχοι καβαλάρηδες, το να βάλεις στο μοτόρι παραπάνω λάδια τι μπορεί να προκαλέσει?

Σήμερις ασχολήθηκα με το αγαπημένο μου σπόρ, αλοιφή για ανοξείδωτα, κ τρίψιμο μεχρι αηδίας για να διατηρηθεί το γυαλισμα στις εξαγωγές .
Στον κήπο, κάτ' απ'΄τα δέντρα , ιδρώτας κ αλοιφή .

Λέω ... δεν κοιτάω κ το ''ματάκι'' του λαδιού?
Ολο σκούρο, να τάκαψε δεν παίζει, να ξέχασα να βάλω στην τελευταία αλλαγή ? τσου!
Να εχω κάψει τπτ χιλιάδες νευρώνες το παλιομπαρμπάδι κ να το γιόμισα παίζει.

Ξεβιδώνω τάπαν . Αδειάζω μεχρι να φανεί η φούσκα , μετρώ κ εχω βγάλει περίπου δύο ποτήρια του φραπέ τα μεσαία , αυτά που ο καφές είναι στο 1 με 1.2 ευρώ , οχι του 1.5 με δώρο νεράκι δλδ.
Κάπου μισό λίτρο κ πολύ λέω.

Για πέτε ετσι απο μηχανολογικής απόψεως τι παίζει?

Μπορεί το επιπλέον λάδι να σκληρήνει τις αλλαγές ταχυτήτων καθότι τελευταία είχα κατι δουλίτσες καταναλωτικού χαρακτήρα στο κέντρο κ στο παράκεντρο κ στις ζέστες είχα μια σκληράδα στο αριστερό ποδάρι.

Grafton 505
30/08/2020, 21:09
Εμ ποιός άλλος θα ''ζωγράφιζε'' ετσι την απάντηση :a013::a012::):)

:beer:


Δε με λέτε , ορέ σύντροχοι καβαλάρηδες, το να βάλεις στο μοτόρι παραπάνω λάδια τι μπορεί να προκαλέσει?

Σήμερις ασχολήθηκα με το αγαπημένο μου σπόρ, αλοιφή για ανοξείδωτα, κ τρίψιμο μεχρι αηδίας για να διατηρηθεί το γυαλισμα στις εξαγωγές .
Στον κήπο, κάτ' απ'΄τα δέντρα , ιδρώτας κ αλοιφή .

Λέω ... δεν κοιτάω κ το ''ματάκι'' του λαδιού?
Ολο σκούρο, να τάκαψε δεν παίζει, να ξέχασα να βάλω στην τελευταία αλλαγή ? τσου!
Να εχω κάψει τπτ χιλιάδες νευρώνες το παλιομπαρμπάδι κ να το γιόμισα παίζει.

Ξεβιδώνω τάπαν . Αδειάζω μεχρι να φανεί η φούσκα , μετρώ κ εχω βγάλει περίπου δύο ποτήρια του φραπέ τα μεσαία , αυτά που ο καφές είναι στο 1 με 1.2 ευρώ , οχι του 1.5 με δώρο νεράκι δλδ.
Κάπου μισό λίτρο κ πολύ λέω.

Για πέτε ετσι απο μηχανολογικής απόψεως τι παίζει?

Μπορεί το επιπλέον λάδι να σκληρήνει τις αλλαγές ταχυτήτων καθότι τελευταία είχα κατι δουλίτσες καταναλωτικού χαρακτήρα στο κέντρο κ στο παράκεντρο κ στις ζέστες είχα μια σκληράδα στο αριστερό ποδάρι.

Κοίτα...... μισό λίτρο στα 2,8ltr που παίρνει δεν το λες και λίγο αλλά δεν το λες και πολύ. Το μόνο κακό είναι ότι φτάνει η στάθμη μέχρι τον στροφαλοφόρο. Δεν τον σκεπάζει για να έχεις πρόβλημα.

Οι ταχύτητες από την άλλη σκληρύνανε επειδή κουράστηκε ο συμπλέκτης, με ότι αυτό συνεπάγεται.

ΝικόλαςXL
01/09/2020, 10:26
Το μόνο κακό είναι ότι φτάνει η στάθμη μέχρι τον στροφαλοφόρο. Δεν τον σκεπάζει για να έχεις πρόβλημα. .

Δεν τα κατέχω αυτά, ξερω φυσικά τι είναι στροφαλος αλλά τι παίζει με το λάδι εκεί κάτω οχι, φυσικά δεν ξέρω μεχρι που φτανει η στάθμη, λογικά μεχρι εκει που δείχνει το ματάκι αλλά αν δεν ξέρεις το υψος του στροφάλου δεν μπορείς να ξέρεις.


Οι ταχύτητες από την άλλη σκληρύνανε επειδή κουράστηκε ο συμπλέκτης, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Κουράστηκε ε?
109/40 liqui moly αλλαγμένα τον Μαιο, με κάτω απο 1000χλμ κ ζορίζονται στην ζέστη? Μα τον Τουτάτη μου τη δίνει αυτό.
η δεν είναι θέμα λαδιού?
Σκέφτομαι κ ενα φίλο με το 1000 που βαζει 10/30 Χοντα επειδή τα αλλάζει σε εξουσιοδοτημένο, δεν πιάνουν τα χερια του η βαριέται, στα διόδια αν τον ακολουθώ κ βάλει 1η την ακούω κ εγώ πίσω μέσα απο το κράνος.
Να βάλω 10/40 Χοντα, η Amsoil?

ΝικόλαςXL
01/09/2020, 10:29
Βοήθειά μας σύντροχοι καβαλάρηδες :priest:


Biker's Prayer

LORD, thank you for the open air, the feel of wind blowing through my hair;

Just me alone upon my bike, the thrill of freedom's what I like.
To wind through country unexplored, not knowing what I'll see next LORD;

That's what I seek when off I ride,

I'm thankful that you're by my side.
If I should ride 'til morning's light, please keep me safe throughout the night;



And when I've come to journey's end, It's you I'll thank - protector, FRIEND

Grafton 505
01/09/2020, 16:21
Δεν τα κατέχω αυτά, ξερω φυσικά τι είναι στροφαλος αλλά τι παίζει με το λάδι εκεί κάτω οχι, φυσικά δεν ξέρω μεχρι που φτανει η στάθμη, λογικά μεχρι εκει που δείχνει το ματάκι αλλά αν δεν ξέρεις το υψος του στροφάλου δεν μπορείς να ξέρεις.



Κουράστηκε ε?
109/40 liqui moly αλλαγμένα τον Μαιο, με κάτω απο 1000χλμ κ ζορίζονται στην ζέστη? Μα τον Τουτάτη μου τη δίνει αυτό.
η δεν είναι θέμα λαδιού?
Σκέφτομαι κ ενα φίλο με το 1000 που βαζει 10/30 Χοντα επειδή τα αλλάζει σε εξουσιοδοτημένο, δεν πιάνουν τα χερια του η βαριέται, στα διόδια αν τον ακολουθώ κ βάλει 1η την ακούω κ εγώ πίσω μέσα απο το κράνος.
Να βάλω 10/40 Χοντα, η Amsoil?

420607

Όταν βάλεις μπρος, θα δεις το λάδι στο ματάκι να κατεβαίνει και να εξαφανίζεται. Αυτό είναι φυσιολογικό. Το μισό λίτρο είναι λίγο και όταν λειτουργεί ο κινητήρας δεν ακουμπάει καν τον στροφαλοφόρο.

Ο συμπλέκτης, εφόσον είναι υγρός, λιπαίνεται διαρκώς από το λάδι του κινητήρα, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων. Άρα το λάδι παίζει ρόλο στο πως λειτουργεί ο συμπλέκτης. Στο κιβώτιο ταχυτήτων όχι και τόσο, αλλά αυτό είναι άλλη μεγάλη κουβέντα.

Εγώ έβαζα το 10W-30 της Honda και στην τελευταία αλλαγή έβαλα το 10W-40 της Motul. Διαφορά δεν είδα, άλλοι είδαν. Το γκαπ που έκανε η πρώτη όταν μπαίνει το κάνει ακόμα. Στον συμπλέκτη επίσης δεν είδα διαφορά.

ΝικόλαςXL
07/09/2020, 16:54
Kατανοητός κ πλήρως επεξηγηματικός .:a013:

Τώρα ψειρίζουμε την ρημάδα την μαιμού αλλά δεν θα βρούμε ποτέ ενα λάδι της προκοπής?

Θα μου πείς οτι το λάδι εχει να κάνει με λίπανση = προστασία των επιφανειών που τρίβονται, κ δεν έχει σχέση με θορύβους ταχυτήτων κ λεβιέ.

Και πόσο ήσυχο να είναι το κιβώτιο η ο συμπλέκτης όταν ενα μάτσο σίδερα ακινητα μεχρι πριν λίγο με το γκάπ πιάνουν τις στροφές του ρελαντί?
Το γκάπ δεν θα σταματίσει, αλλά αυτό το γρατζούνισμα στο πόδι που αισθάνεσαι, σα να περπατάς σε σιδεράδικο κ σπρώχνεις τα ρετάλια στο πάτωμα κ τα νιώθεις που το ενα σπρώχνει το 'άλλο?
Στο Τρανσάλπ είχα βρεί την λύση , μετα τα Μοτούλ, τα Καστρολ, τα Αμσόιλ, βρήκα τα Μπελ-ρέι, ολα στα 10/40, αλλά τα τελευταία ηταν το κάτι άλλο σε αίσθηση.

Τα δοκίμασα κ εδώ στην 1η κ 2η αλλαγή κ μου φάνηκε ??? δεν ξέρω , σα να κολούσαν τα δισκάκια μεταξύ τους , πατούσα συμπλέκτη κ αισθανόμουν το μηχανάκι σα να θέλει να φύγει ενα πράμα .
Φοβήθηκα κ πήγα στα Λικουι Μόλι 10/40 που έβαζε (ετσι είπε) ο προηγούμενος .

Αρα το θέμα δεν είναι η προστασία του κινητήρα , αλλά η υποκειμένική καθαρά αίσθηση του καθενός στο δεξί ποδάρι. Που πιστευω δεν έχει να κάνει με την φθορά του συνόλου του κινητήρα, ειδικά στο δικό μου που όσο το έχω δεν έχω δεί πάνω απο 6500στρ/λ στο στροφόμετρο.

Grafton 505
07/09/2020, 19:44
Το έχουμε συζητήσει εδώ με τα λάδια και συμπέρασμα δεν βγάλαμε. Ή μάλλον βγάλαμε ότι δεν θα βγάλουμε και ότι βολεύει τον καθένα. :lol:


Όσο για τα γρανάζια στο κιβώτιο, είναι σε διαρκή κίνηση από την στιγμή που πάρει μπρος ο κινητήρας. Είναι ο συμπλέκτης και κάτι '' φουρκέτες'' (ανάλογα τον κατασκευαστή) που αναλαμβάνουν να μεταδώσουν την κίνηση από τον στροφαλοφόρο στο μπροστά μικρό γρανάζι της αλυσίδας-άξονας-ιμάντας και αυτή στο πίσω γρανάζι - ρόδα.

Πολύ γενικά τα γράφω, παρακαλούνται οι παγκόσμιοι μηχανολόγοι να μην με φάνε. Merci....

ΝικόλαςXL
13/09/2020, 17:12
Το έχουμε συζητήσει εδώ με τα λάδια και συμπέρασμα δεν βγάλαμε. Ή μάλλον βγάλαμε ότι δεν θα βγάλουμε και ότι βολεύει τον καθένα. :lol:


..


Αυτό λέει την αλήθεια, αυτό που 'ελεγα κ εγώ δλδ αλλά με άλλα λόγια.

Οτι βολεύει τον καθένα , μάλλον όχι ακριβώς βολεύει αλλά ανάλογα το τι αισθάνεται στο αριστερό ποδάρι του θα συμπλήρωνα .

Πάντως τα liqui Moly τώρα το καλοκαίρι ελαφρώς ζορίζονται σαν 10/40 ημισυνθετικά, δεν μου αρέσουν , μου θυμίζουν τα Μοτούλ μετα απο 3000χλμ που ''κουράζονταν''.
Δεν ξέρω που θα κατασταλάξω, λέω πρός το παρόν να την βγάλω φέτος τον χειμώνα με αυτά γιατί και χλμ δεν έχουν κ ο καιρός θα ψυχράνει κ θα βοηθήσει, και του χρόνου την Ανοιξη νάμαστε καλά, θα δοκιμάσω τα 10/40 του Σαρακάκη η θα κάνω μίξη τα Liqui Moly με τα Bell Ray :tooth:γιατί κάπου εκεί ανάμεσα είναι η βόλεψή μου πιστευω.

Μετα είναι και τα Amsoil που σε 20/50 έβαζα στο Τρανσαλπ κ τα ρημάδια μεχρι κ την ημέρα που τα άλλαζα είχαν την ίδια συμπεριφορά αλλά ήταν κ φουλ συνθετικά.
Αν και πιστεύω οτι τα φούλ συνθετικά λάδια είναι για μηχανάκια/κινητήρες που τραβάνε περισσότερα ζόρια απο τα δικά μας και είναι σπατάλη χρημάτων.

jim83
19/10/2020, 13:19
Ποια θα λέγατε είναι λογική τιμή εν έτει 2020 για αγορά ενός CBF 600 σε καλή ας πούμε κατάσταση?

raccoon
21/10/2020, 19:27
Δεν βλέπω να υπάρχει απάντηση στο θέμα σου. Κάθε πωλητής, προσπαθεί για την μέγιστη τιμή, κάθε αγοραστής την ελάχιστη. Όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. Ένας μπουσουλας είναι να μπεις στο car.gr να βάλεις τα φίλτρα που θέλεις και να δεις τον μέσο όρο τιμής, σε σχέση με τα χιλιόμετρα, τα εξτρά που έχει πάνω, το μοντέλο, και την γενική κατάσταση από τις φωτογραφίες για αρχή και από κοντά αργότερα. Μια περιποιημένη αγγελία, προδιαθέτει για νοικοκύρη ιδιοκτήτη.

ΝικόλαςXL
16/11/2020, 19:21
Εξαρτάται απο το μοντέλο , με καρμπς, η ψεκαστό? πριν το 2007 η μετά?

Πχ: το δικό μου που είναι 2ος του 2008 με ψεκασμό, ABS κ CBS, μια τιμή είναι τα 3000 με 3200 ευρώ . Σκέτο χωρίς μπαγκαζιέρα , αλλά με διπλό γνήσιο σταντ, ανατομική σέλα, κ συναγερμό.
Φυσικά υπάρχουν κ τα βιβλία του κ τα εργαλεία του κομπλέ , με λάστιχα 8 μηνών, καινουργια αλυσίδα Χρυσή/μαύρη κ γρανάζια γνήσια, λεντ λευκά στα όργανα, ζελατίνα ψηλή Givi.

Η μπαγκαζιέρα μου κόστισε κάπου 470 κ γι αυτό δεν την δίνω . Ασε που επειδη δεν μου αρεσει το μηχανάκι με δαύτην επάνω είναι σχεδόν αχρησιμοποίητη.

ΝικόλαςXL
16/11/2020, 19:24
Δε με λέτε ορέ ρεμάλια μηχανόβιοι. την παλεύετε με την κλεισούρα ?

βγαίνετε καθόλου η απλά ανεβαίνετε πάνω στο μηχανάκι στο παρκιγκ κ κάνετε όνειρα ? :tooth: (πόσο μ αρεσει αυτή η φατσουλα )

Εγώ το Μαρτη δούλευα κ κάπως δεν μου φάνηκε , τωρα αραχτός κ λάιτ μου ερχεται κάπως ...:a06:

Grafton 505
16/11/2020, 19:58
Δεν παρακολουθείς με φαίνεται ... :tooth:

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159384&p=3073224&viewfull=1#post3073224

doctoras
16/11/2020, 21:31
Εξαρτάται απο το μοντέλο , με καρμπς, η ψεκαστό? πριν το 2007 η μετά?

Πχ: το δικό μου που είναι 2ος του 2008 με ψεκασμό, ABS κ CBS, μια τιμή είναι τα 3000 με 3200 ευρώ . Σκέτο χωρίς μπαγκαζιέρα , αλλά με διπλό γνήσιο σταντ, ανατομική σέλα, κ συναγερμό.
Φυσικά υπάρχουν κ τα βιβλία του κ τα εργαλεία του κομπλέ , με λάστιχα 8 μηνών, καινουργια αλυσίδα Χρυσή/μαύρη κ γρανάζια γνήσια, λεντ λευκά στα όργανα, ζελατίνα ψηλή Givi.

Η μπαγκαζιέρα μου κόστισε κάπου 470 κ γι αυτό δεν την δίνω . Ασε που επειδη δεν μου αρεσει το μηχανάκι με δαύτην επάνω είναι σχεδόν αχρησιμοποίητη.

Το εβγαλες πωλητήριο?

ΝικόλαςXL
18/11/2020, 08:50
Καλημέρα Γιατρέ μου,

Οχι ακόμα αντέχω τις πιέσεις οικονομικού κ ψυχολογικου περιεχομένου τύπου τι θες το μηχανάκι παλιόγερα , ολο έξοδα είναι κ δεν κινείται,
ο γερος η απο πέσιμο η απο κλ....μο θα πάει κλπ.:)

Το σκέφτομαι όμως , χρήμα δεν υπάρχει, που κα να υπήρχε ετσι οπως πάει η κατασταση μόνο σε ιντερνετ-αγορες θα πάει ,
χρόνος υπάρχει λόγω σύνταξης αλλά με τον κορονοιό τους μέσα ετσι που μας μαντρώσανε δεν κινειται τπτ.:(

Πήγα μια ημερήσια μοτοβόλτα πριν απο ενάμισο μήνα , εναν κωδικό φαρμακείο για ντεπόν την περασμένη βδομάδα ,
έχω δώσει πάνω απο 700 ευρω φέτος για λάδια , ξύδια, λάστιχα, φρένα χωρίς να υπολογίζω τα τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια κ ΚΤΕΟ.
Κατάντησε ακριβό το σπόρ.

Αν δεν αλλάξει κάτι , κ συνεχίσει ετσι η κατάσταση θα το δώσω αφού πλέον δεν κινείται καθόλου.
Είναι ασκοπο να έχεις κάτι που δεν το χρησιμοποιείς κ αποτελεί κ έξοδο η συντήρησή του. Αλλαξα λάδια φίλτρο την Ανοιξη,
εχω κάνει ούτε 500χλμ , θα ερθει η επόμενη Ανοιξη θα αλλάξω πάλι λάδια κ δεν θα ξέρω το γιατί .

Ασε που όπου κα να μπείς να διαβασεις όλοι χαριτολογώντας λένε για ραντεβού του χρόνου τον Μάη .
Ακυρώθηκαν όλες οι μοτοσυγκεντρώσεις κ πάμε για του χρόνου αν προλάβουμε με το εμβόλιο μπάς και ....

Φυσικά για όλα αυτά δεν ευθύνεται το μηχανάκι , αλλά ετσι όπως πάει είναι πλέον μονόδρομος η πώλησή του.:(

Αυτό που με κρατάει ακόμα είναι η σκέψη της επόμενης μέρας που θα κατέβω στο πάρκιγκ κ δεν θα είναι εκεί , αφού έχει γίνει πλέον συνήθεια,
η διαδικασία πλυσίματος είναι ολόκληρη ιστορία , πλύσιμο, φύσημα με αέρα για να στεγνώσει, αλοιφές, γυάλισμα λαιμούς εξάτμιση, αλυσίδα,
κ μετα σεντόνι βαμβακερό υπέρδιπλο για να μην κρυώνει κ κουκούλα κ στο παρκιγκ γρήγορα μη το δεί κάνα κακό μάτι.
Ενα 4 ωρο στο νερό.:D


Εχω βέβαια το παπί, αλλά τι να κάνεις με ένα παπί 72 κυβικών 35 ετών ? Να πάς βόλτα δικάβαλος?
Μάλλον με τελάρο στη λαική θα πάς .:)

doctoras
18/11/2020, 21:50
Θα σου πω την αποψη μου, αμα το αγαπας τοσο μη το δωσεις
Δωσε χρονο, σε λιγο καιρο θα ξέρεις αν θα πρεπει να το δωσεις η οχι.
Ομως να ξερεις οτι η ψυχη υπερνικαει την ηλικια. Πολλα παραδειγματα.

Πως το βλεπω εγω, δε μπορω να με φανταστω χωρις δίκυκλο, οσο μεγαλώνω ομως αισθάνομαι λιγοτερο αθλητικός ειναι προτιμότερο να μεταπηδησω σε ελαφρυτερο μηχανακι ας πουμε 250-300cc χαμηλοτερα πάγια, μικροτερο κοστος συντήρησής, μικροτερο βαρος, αδρανεια και λιγο πιο χαλαρα αντανακλαστικά λογω της πιο ομαλης
δυναμικής επιτάχυνσης.Πιο ευκολο γενικώς.

ΝικόλαςXL
19/11/2020, 16:50
Επιασα τα 60, θέτω ενα όριο , το μέγιστο δλδ τα 65, μερικοί βέβαια το πάνε κ όσο πάει, έχω φίλο γεννηθείς το 1949 που οδηγάει FJR .

Σαν φυσική κατάσταση είμαι οκ, ένεκα κ το ποδήλατο που βάζω μερα παρά μέρα 15-20 χλμ τώρα λόγω κορονοιού , πριν πιό συχνά.
Δλδ θέλω να πω δεν με κουράζει .

Ομως όπως το είπες κ εσύ δεν μπορώ να με φανταστώ δίχως δύο ρόδες.

Eχω ένα παπί Townmate T50 του 1986 αναπαλαιωμένο κ φτιαγμένο στα 72 κυβικά , αλλά δεν ειναι για βόλτα,
κάνει μόνο για μόστρα εξω απο καμμιά καφετέρια να το χαζεύουν με τα χρώμια .
Ουτε φώτα, ουτε φρένα , ούτε αναρτήσεις , δεν λέει ...

Το να πάρω άλλο παπί στα 125 κυβικά πάλι δεν είναι για βόλτα εκτός κ αν έχεις μαζόχα στόλο.:)

Πάμε στα 250 κυβικά, ενα CBF250 Η YBR250 , να βγάζει μια μοτοβόλτα δικάβαλο μεχρι 100 αντε 150 χλμ απόσταση , χωρίς να το σκίζεις κ χωρίς να σε κουράζει.
Ομως ξεχνάμε τις παρέες αφου δεν θα μπορώ να ακολουθήσω ρυθμούς απο μεγαλύτερα μηχανάκια, θα πρέπει να βρώ τπτ πουρά να κόβουμε βόλτες .:)

Εσύ τι προτείνεις ?

doctoras
20/11/2020, 17:33
Εγώ την βόλτα την απολαμβάνω μόνος. Και δεν έχω πρόβλημα(αν έχω την μέρα ολόκληρη) να ταξιδέψω όσο μακριά γίνεται
Ειναι δύσκολο να βρείς άνθρωπο στον ρυθμό που θέλεις να απολάυσεις την βόλτα/ταξίδι σου και δεν είναι ηλικιακό γιατί έκανα βόλτα με 55ριδες μου που με πίεζαν να πάω πιο γρήγορα. Και η πλάκα είναι οτι δε είχαν εμπειρία απο γρήγορη οδήγηση

Εγώ ενώ έχω το CBF1000 το αγόρασα του κουτιού με δόσεις τότε, που οδηγικά είναι τάυλα και το τοπ δίκυκλο για τις προτιμήσεις μου, είχα παράλληλα και ενα dt125x και λόγω εμπειρίας και απομυθοποίησης έμαθα να απολαμβάνω επίσης τα μικρά κυβικά και να ρολάρω με ταχύτητες που αναλογούν εξίσου ευχάριστα.

Παράλληλα πρίν κάποιους μήνες επειδή ήταν τρελή ευκαιρία και επειδή με βάρεσε η πρώτη καραντίνα στο κεφάλι πήγα και αγόρασα ένα gsx250r. Είναι 250cc δικύλινδρο, νομίζω με βάσει την εμπειρία και το χορτασμένο μάτι μου με καλύπτει για όλες τις χρήσεις. Αν θα μου έλειπε το CBF1000(το έχω βγάλει προς πώληση καθαρά λογω πλεονασμού και μη ελέυθερου χρόνο για να δικαιολογεί την καταχή του), είναι το συναισθηματικό δέσιμο μιας και με αυτή την μοτοσυκλέτα έκανα αρκετά ευρωπαικά ταξίδια μεγάλωσα εγκεφαλικά μαζί της

Και μια που ανέφερες μοντέλα τα cbf/ybr είναι αρκετά παρωχημένα...σήμερα έχει πιο ενδιαφέροντα μοτερ

Ένα vstrom250, crf250L, versys300 όλα απο 150 εώς 185kg, απο τα 230 του cbf600 είναι 45-80kg διαφοράς, αυτό το χαρακτηριστικό είναι αρκετά μεγάλο για να σε κάνει να ανανεωθείς και να καβαλάς με περισσότερη ευκολία χωρίς υπεκφυγές

ΝικόλαςXL
25/11/2020, 08:54
Πως να απαντήσεις σε ενα ποστάρισμα που σε εκφράζει απόλυτα?
Απλά να πείς ενα συμφωνώ κ να κλείσει το θέμα ?

Βασικά θέλω ενα μηχανάκι που να μη θυμίζει σε τπτ ονοφ, ξεκινησα με ονοφ κ δεν τα πάω με τπτ, πήρα ον οφ κ ηθελα μηχανάκι για ασφαλτο, ετσι αναγκάστηκα
να οδηγώ μια μετριότητα εκμεταλευόμενος το 50% απο αυτό.
Οσο για βόλτες, οδηγώ τουριστικά , χαλαρά, κ θέλω να απολαμβάνω την διαδρομή, δε με νοιάζει να φτάσω γρηγορα κ να είναι τα νεύρα μου τσίτα.

Το CBF το βολεύτηκα , οχι σαν ισχύ σαν δύναμη , αλλά σαν ροπή κ σιγουριά σε φρένα , κ γενικά χαίρομαι τον ελαστικό κινητήρα του που πιστεύω δεν θα έχω δεύτερη ευκαιρεία
στην ζωή μου να αποκτήσω κ γι΄αυτό κ το τρενάρω όσο με παίρνει πριν ''κατέβω'' παρακάτω.
Τώρα το που είναι αυτό το παρακάτω? Ανάλογα το χρήμα που θα πέσει κ δεν θα ήθελα να ξεπεράσω το ποσόν που θα πάρω απο αυτό που έχω.
Μεταχειρισμένο μηχανάκι θα πάρω, να μην έχω στα χερια ενα χιλιάρικο να το μαζέψω?

Το μονο κακό με τα μικρά κυβικά είναι οχι η μικρότερη ισχύς η η ροπή κ αν υποφερονται σε βόλτα δικάβαλα, αλλά το αν μπορούν αυτά να ανταπεξέλθουν σε ενα ταξίδι Αθήνα -Λάρισσα.
Θα μου πείς όλα πάνε , ακόμα κ με παπί πάς , αλλά πώς θα είσαι όταν φτάσεις.
Βέβαια μετά απο μια ηλικία δεν θα μπορούμε κ σωματικά να κάνουμε ταξίδι χωρίς καναπέ οπότε βλέπω η κατασταση κ οι όποιες αποφάσεις να παίζονται στο στυλ
βλέποντας κ κάνοντας.

Αυτό που δεν θέλω είναι να παίρνω αποφάσεις τώρα που η κατάσταση δεν είναι νορμάλ.
Δλδ αν δεν είχαμε τον κορονοιό, την κλεισούρα , την ψυχολογία μας που μας την έχουν σκίσει πιστεύω οτι θα έβλεπα τα πράγματα αλλιώς , κ ίσως πολύ
διαφορετικά.

Τον Μαρτη δουλευα, η κλεισούρα δεν μου φάνηκε αφου ημουν 12 ωρες στους δρόμους , τότε είχα πεί κ το είχα όνειρο να πάρω την σύνταξη μου
και να πηγαίνω καθημερινά για καφέ παραλία Ελευσίνα για καφέ με το μηχανάκι να το αράζω φάτσα κ να το χαζεύω.
Τπτ απο αυτά δεν πήγε σωστά.
Πέφτει το πρώτο λοκντάουν, πηγαίνει η δουλειά 4 μηνες πίσω για αρχες Σεπτέμβρη, ισα που προλάβαινα , πέφτουν κατι θέματα υγείας , κατι νοσηλείες παπούδων , χανω κ τον Σεπτέμβρη:( , ερχεται τωρα κ το νεο λοκνταουν κ εδεσε το γλυκό.

Τώρα θα περιμένω την Ανοιξη μπας κ στρωσει το πράμα , θα δούμε , ισως , αν επιβιώσουμε στην τελικά απο αυτό το κακό, η δεν με κλείσουν πουθενά χαπακωμένο.:)

ΥΓ Κοιταξα για το τζουτζούκι 250 που εγραψες , το εχει στα 4000 κούτα, αυτό που εχεις τι ηλικίας είναι?
Αν κ θέλω μηχανάκι εντελώς γυμνό, τύπου CB400Four , δλδ μπροστά ψαλίδια κ ενα στρογγυλο φαναρι .:D

doctoras
25/11/2020, 12:34
το gsx250r το αγόρασα τον Ιούνιο του '20 είναι δεν είναι 6μηνών με 1000km στο κοντέρ(τρείς βόλτες, μια 500ρα μια 200ρα και κάτι εντός πόλης). εσύ πιο μοντέλο βρήκες καινουργιο μήπως το 250vstrom?

ο χρόνος για μένα είναι το πρόβλημα δεν έχω, μπορώ μονο ΣΚ γιατί η δουλειά μου είναι ελέυθερο ωράριο(απο το πρωί ως το βράδυ) και από τότε που ήρθαν τα παιδιά δεν υπάρχει ουτε το ΣΚ, όμως όπως σου είπα το δίκυκλο είναι προσωπική υποθεση θα έχω πάντα ένα, ότι μπορώ να έχω και για όσο μπορώ να περπατάω και φυσικά αναλόγως της αθλητικότητας που νιώθω. Δηλαδή δεν θέλω να σπρώχνουν τα κουραμένα γόνατα μου μηχανάκια 250kg στα 60 μου χρόνια, θα μπορώ να το ευχαριστιέμαι και με ενα μικρότερο αλλά σημαντικά ελαφρύτερο.

ωραίο το cb400sf δεν ξέρω αν βγάλουν ποτε ένα, αλλα δεν κάνεις μεγαλη διαφορά στα κιλά, ο δικύλινδρος ή μονοκύλινδρος είναι μονοδρομος αν θα πρεπει να μεταβείς σε ελαφρύτερο μηχανάκι. Γιατί ο παράγοντας "Χ" όσο μεγαλώνουμε είναι το βάρος.
Κι εμένα μου αρέσουν τα στρογγυλοφάναρα(είχα 2 παλαιότερα) και πάντα κοιτάω την κατηγορία των νεορετρό ή νεοκλασσικών, αλλά μετά την αγορά του gsx250r(που δε πιστευα ποτέ οτι θα αγοραζα μηχανάκι με sport look ως ταξιδιάρης τύπος αναβατών) απομυθοποίησα και αυτό, δηλαδή δεν έχει νόημα με τι... νόημα έχει να βγεις να κάνεις βόλτα να αισθάνεσαι ανετα να το βρίσκεις εύκολο ή ευκολότερο απο το προηγούμενο.
Δουλεύουν αν και ετεροχρονισμένα οι ιάπωνες σε μικρές ρετρό μοτοσυκλέτες, το επόμενο διάστημα θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές στα 125-400cc, εναλλακτικά οι κινέζοι έχουν πολλές επιλογές πάνω σε αυτό μια καλή προσπαθεια της SWM Gran Milano (https://www.swm-motorcycles.it/range/gran-milano-outlaw/) αλλά με μοτερ λίγο λαχείο αν δε σου βγεί τον ήπιες

Αυτό που είπες σχετικά με το ταξίδι Αθήνα-Λάρισα
Με τον κορονοιο δεν βρήκες ευκαιρία να κάνεις περισσότερο ποδήλατο, περπάτημα, να χαρτογραφήσεις σημεία / περιοχές που δεν γνώριζες? δεν το χάρηκες? Είμαι σίγουρος οτι χάρηκες έστω στιγμιαία αυτό που αντιλήφθηκες ως νέο.
Συνεπώς είναι θέμα αντίληψης, με το 250 δε θα πάς απο εθνική(αν θές πας και το πας και τέρμα απροβλημάτιστα) όπως με το cbf600, αλλά απο επαρχιακό, θα χαράξεις την διαδρομή και θα ακολουθήσεις τον ρυθμό σου.
Για την αποδιδόμενη άνεση έχει να κάνεις με τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις - τροποποιήσεις, θα φέρεις το μηχανάκι στα μέτρα σου π.χ έναν ανμεμοθώρακα ένα τζελ pad για το σέλα, κάποια ηλεκτρονικά καλούδια για να σε συντροφεύουν μια σχαρίτσα να δέσεις ένα λουκάνικο είναι πράγματα που μπορεί να τα κανεις σε οποιοδήποτε δίκυκλο ΔΕΝ είναι goldwing 1800 (ως σημείο αναφοράς του χαλαρού μοτοτουρισμου).

Το σαράκι το έχω χρόνια, όταν είδα οτι κρατάω μηχανάκια που δεν μπορώ να τα χαρώ πραγματικά.. αλλά όσο αναφορά την ψυχολογία δεν αισθάνομαι οτι επηρεάζει τις επιλογές μου, θα ήθελα να γίνω μινιμαλιστής αλλά έχω πολύ παρακαταθήκη πίσω για να μπορέσει να συμβεί, νομίζω οτι το προσπαθώ όμως.
Αν εσύ όμως νομίζεις οτι η κατάσταση σε επηρεάζει, κάνε υπομονή περίμενε να τελειώσει αυτό το πανηγύρι με τον ιο και δες ανάλογα.

ΝικόλαςXL
30/11/2020, 17:53
Για κάτι καινουργιο δεν υπάρχει περίπτωση λόγω ηλικλιας κ επειδη πλησιάζω στο τέλος της καριέρας μου ενα μηχανάκι κούτα θα πάει αδικα σε 3-4 χρόνια,
αν πέσω σε κυβικά/βάρος θα είναι ισα τα λ7 που θα πάρω απο αυτό που έχω μείον κ κάτι ψηλά ωστε οτι πάρω να το ''μαζέψω''.

Θέλω κ ενα μηχανάκι απλό για να μπορώ να το ''πειράζω'' , να στο σερβισάρω ο ίδιος , αφού εκτός απο μεταφορικό μέσον αποτελεί κ ενα κάτι σε χόμπυ.

Τώρα είναι ασχημη εποχή για αποφάσεις, μετα την ερχόμενη Ανοιξη αν όλα πάνε καλά κ είμαστε πρώτα ο Θεός και καλά θα ληφθούν οι όποιες αποφάσεις .

Τώρα πιάνει μια τιμή 3200 κ 3500 με την μπαγκαζιέρα, τιμή λογική , ούτε κοροιδεύω ούτε θα φύγει για ψίχουλα.

Αν το δώσω σε ενα χρόνο αντε να πιάσει τα 3000 οροφή, σιγά το ποσόν που θα χάσω ωστε να αγχώνομαι μη χάσω το κελεπούρι.

Το CBF250 μου έχει κάτσει , κόλημα μεγάλο αλλά δύσκολο, τάπαμε, όπως πριν παρω το 600 μου την είχε κάτσει το 500 επειδη ήταν γυμνό κ πλησίαζε στα
400 κυβικά που ζητούσα .

Ενι γουέι , να σε ρωτήσω κ κάτι αφου μείναμε τα δυό μας .

Οταν το αγόρασα ο τυπάκος στο εξουσιοδοτημένο είπε οτι χρησιμοποιούσε λάδια LIQUI MOLY σε ημισυνθετικό 10/40.
Εγώ επειδη στην Τρανσάλπ χρησιμοποιούσα τα Bell Ray είπα να τα βάλω κ εδώ, στην πρώτη αλλαγη με αλλαγή φίλτρου (πάντα) πήγανε καλά , στην δεύτερη δεν .... με τπτ,
σα να γεμισα το μηχανάκι με μέλι. Σα να κολάγανε τα δισκάκια, πάταγα συμπλέκτη κ αισθανόμουν το κινητήρα να τρεμει σαν να πιάνανε τα δισκάκια κ δεν απομόνωνε.
Πήγα κ στον μηχανικό που εμπιστευομαι (το είχαμε συζητήσει κ εδώ μέσα ) και μου πρότεινε να γυρίσω στα παλιά LIQUI MOLY.
Τα άλλαξα κ εστρωσε , η 1η αλλαγή πήγε αψογα στα 5000χλμ, στην δεύτερη αλλαγη (αυτά που εχω τώρα δλδ απο την Απρίλη ) δεν παει καλά, πολύ μεταλική η αίσθηση
στο λεβιέ, δεν βρίσκω ευκολα την νεκρά , οχι τπτ τρομερό αλλά οχι σαν πριν, κ γενικά ειδικά στις ζεστες μοιάζανε σαν τα motul που χρησιμοποιούσα κάποτε κ μετα τα 3500 χλμ
αισθανόμουν οτι κουραζόντουσταν.
Σαν δλδ να ηθελε μια μίξη απο αυτά τα δυο λάδια , κάτι στο ανάμεσα, αφου λειτουργούσε σωστά οταν αλλαζα λάδι ενώ μέσα είχε μια ιδέα από το προηγούμενο.

Τώρα θέλω λάδια πάλι κ δεν ξέρω τι να κάνω . Λέω να μην αλλάξω φίλτρο να μείνει λιγο απο το παλιο κ να βάλω πάλι bell Ray ...... μιξαρισμένα :)

Grafton 505
30/11/2020, 18:03
Γιατί δεν δοκιμάζεις και της Honda ;

doctoras
01/12/2020, 08:55
Τώρα θέλω λάδια πάλι κ δεν ξέρω τι να κάνω . Λέω να μην αλλάξω φίλτρο να μείνει λιγο απο το παλιο κ να βάλω πάλι bell Ray ...... μιξαρισμένα :)

Εφόσον δοκιμάζεις brands να αλλάζεις πάντα το φίλτρο, και σιγά το κόστος το honda έχει 12 και το hiflo 8

εγώ βάζω μόνο φουλ συνθετικά 10-40 αφενός γιατί φουλ έβαζε το συνεργείο κατα την εγγύηση και μετά και αφετέρου απο την στιγμή που αλλάζω εγώ και χρησιμοποιώ την μοτό πια μονο για ένα τρίμηνο το καλόκαίρι 10-40 καλύτερα και φουλ συνθετικά για να κρατάνε απόδοση και για το "κλανκ" του κιβωτίου

Έχει πολλές επιλογές και για όλα τα κόστη

πρόσφατα έβαλα στο cbf1000 για ενα μήνα μονο λόγω κοβιντ τα Shell Advance Ultra 4T 10W-40 1lt (Shell Advance Ultra 4T 10W-40 1lt) με τιμή 6ευρώ/λίτρο τα οποία είναι φουλ και στα μονο 500χλμ που πρόλαβα να κανω δεν είχα κανένα παράπονο(βέβαια δεν ξέρω πως θα λειτουργούσαν στα 5000χλμ θα τα αλλάξω το καλοκαίρι παλι)

για λαδάρα που δεν προλαβα ποτέ να βάλω οι χωματεροί πίνουν νερό στο όνομα του είναι τα αμερικάνικα Amsoil
πάρε ενα μοντελάκι εδώ να δεις Amsoil MCFQT Metric Motorcycle 10W-40 946ml (https://www.skroutz.gr/s/18719002/Amsoil-MCFQT-Metric-Motorcycle-10W-40-946ml.html#reviews)


Επίσης εναλλακτικά αυτό που προτείνει ο grafton τα honda ημισυνθετικά στα 10-30 όμως (όπως ακριβώς προτείνει το εργοστάσιο) αν και ακριβά για αυτό που είναι όσοι έχουν βάλει είναι ικανοποιημένοι
Honda 4-Stroke Motorcycle Oil 10W-30 1lt (https://www.skroutz.gr/s/8325833/Honda-4-Stroke-Motorcycle-Oil-10W-30-1lt.html)

Cpt_Slow
01/12/2020, 10:04
Γιατι να το δώσεις να πας σε 250?
Anyway παντως εαν οντως το αποφασίσεις έχω φίλο που ψάχνει cbf μαυρό όπως το δικο σου, σαν αυτό που είχα κ εγώ δλδ

ΝικόλαςXL
11/12/2020, 17:08
Καταλαβαίνω οτι το λάδι είναι σαν επιλογή κάτι 100% υποκειμενικό ,
κ είναι ανάλογα πώς το έχει συνηθίσει ο καθένας στο μηχανάκι του.
Αρα δεν μπορώ να ασχοληθώ με το θέμα επιλογή .

Και πάντα αναφέρομαι στο τι παρατηρώ εγώ στο δικό μου μηχανάκι .

Μάλιστα για να φτάσω στο σημείο να το αναφέρω είμαι 200% σίγουρος οτι κάτι παίζει .

Ασχολήθηκα πολύ με τα Liqui moly, πήρα τηλ μέχρι την αντιπροσωπεία /εισαγωγέα για να μάθω οτι αυτός τα φέρνει σε 300αρια βαρέλια
κ παλέτες με 16 λιτρα δοχεία , μέχρι εκεί μου εγγυάται για 1000% γνήσιο λάδι .

Ομως , αναθέτει την συσκευασία σε μονόλιτρα , κ δεν θυμάμαι αν είπε κ 4 λιτρα , κ εκεί δεν μπορεί να εγγυηθεί.
Αυτό πράγματι με παραξένεψε, αν είναι δυνατόν σαν εταιρεία να μην γνωρίζεις τι γίνεται παρακάτω , η εστω ρε φιλαράκο να μην ελέγχεις αυτόν που συσκευάζει τι στην τελική ρίχνει μέσα? ελεος δλδ.

Μάλιστα πήγα στο εξουσιοδοτημένο κ ζήτησα 4 λίτρα λάδι απο το βαρέλι που είχαν σε μια γωνιά , αλλά δεν μου έδωσαν , αρκέστηκαν μόνο στο φιλικό να μου προτείνουν να πάω εκεί να αλλάξω λάδια , κ να πληρώσω μια αλλαγή κάπου 80 ευρώ.

Το θέμα είναι οτι κάτι που σε εμάς δεν δείχνει σωστό η δεν είναι οτι περιμένουμε δεν μπορούμε να το χαρακτηρίζουμε νοθευμένο, ειδικά αν
δεν το γνωρίζουμε απο πρώτο χέρι .

Οταν πχ πάς σε βενζινάδικο κ με 45 αρι ρεζεβουάρ το γεμίζεις με 46 λίτρα ενώ εννοείται οτι έχεις άλλα 3-5 μέσα λόγω ρεζερβας ,
εκεί καταλαβαίνεις τι συμβαίνει.
Στο λάδι πρέπει να το πάς σε χημείο να πληρώσεις για να έχεις μια τεκμηριωμένη γνώμη ,
ολα τα άλλα με κουβέντες στο περίπου δεν παίζουν.

Παράδειγμα, βαζοντας το μοτουλ 10/40 η 15/50 ημισυνθετικό στην ΤΑ καταλάβαινες άμμεσα την ανίδραση του φρέσκου λαδιού στον κινητήρα.
Ομως μετά απο 3500χλμ η αντίδραση δεν ηταν σαν την 1η μέρα .
Αυτό όμως δεν το είχαν τα Αμσοιλ, ακόμα κ στις 7000χλμ που τα κράτησα ηταν σαν την 1η μέρα, απλά δεν τα συνέχισα επειδη είχαν 20-50 κ όχι 15/50
ενώ τότε δεν διέθεταν το 10/40 που ηθελα . Αυτό όμως ισως οφειλόταν κ στο ότι ηταν 100% συνθετικά . Δεν το ξέρω.

Το θέμα είναι λοιπόν οτι βρισκομαι πάλι στο κενό, αναπολώ την εποχή της ΤΑ που είχα βρεί το λάδι μου στα Bell Ray κ τα παίρνω οταν σκέφτομαι
πως πάλι είμαι στην αναζήτηση.
Επειτα τα αποτελέσματα φαινονται μετά την δεύτερη αλλαγη , δλδ μετα απο δύο χρόνια, αφου αν αλλάξω λάδια (λέμε τωρα) στο εξάμηνο ολα δείχνουν καλά, αλλά τωρα λόγω του ιού κ της καραντίνας το πείραμα πάει πίσω ... λόγω μηδενικών χιλιομέτρων

Τέλος πάντων , είμαι πρός τα 10/40 του Σαρακάκη κ βλέπουμε , φυσικά με το νέο έτος .

ΝικόλαςXL
11/12/2020, 17:21
Γιατί δεν δοκιμάζεις και της Honda ;

Κατά εκεί με βλέπω , κ σύντομα .


Ιστορική αναδρομή : Κάαααποτε είχα ενα Toyota Celica , πισωκούνα, εβαζα λάδια/φιλτρο ότι εβρισκα , κ απο τον κινητήρα ακουγόταν ενας θορυβος, μάλλον οχι θόρυβος , σαν κτύπος, σαν κατι να χτυπάει μια επιφάνεια με υγρό ενα πράμα.
Οταν δοκίμασα τα λάδια της Τoyota που ήταν κ πιο φθηνά απο τα εμπορίου με γνησιο φίλτρο , αυτό σταμάτησε , κουφό μεν , αληθές δε.
Βέβαια δεν δοκίμασα να ξανακάνω το ανάποδο ωστε να σιγουρευτ΄β, κ ακόμα δεν ξερω αν ηταν θέμα λαδιών η φίλτρου.
Τέλος ιστορικής αναδρομής .

Από τότε μου έχει μείνει αυτό, στην προκειμένη περίπτωση όμως τα λάδια 10/30 του Σαρακάκη είναι proHonda, τα 10/40 δεν είναι , είναι λένε δική του εισαγωγή
κ δεν ξέρω κατά πόσο αυτό εχει τη σημασία του.

Οσο για τα φίλτρα λαδιου , πάντα γνήσια , που προμηθευομαι στην τιμή των 12 ευρω αν θυμάμαι καλά απο Σαρακάκη, και που πάντα παίρνω 3-4 να υπάρχουν.

ΝικόλαςXL
11/12/2020, 17:28
Γιατι να το δώσεις να πας σε 250?
Anyway παντως εαν οντως το αποφασίσεις έχω φίλο που ψάχνει cbf μαυρό όπως το δικο σου, σαν αυτό που είχα κ εγώ δλδ

Η ψυχούλα μου το ξέρει πως νοιώθω, αν σκεφτώ οτι θα φύγει νοιώθω σαν διασωληνομένος με κορονοιό που του τελείωσε το οξυγόνο.


Λέω , αφου το ξανάπα, οτι μιας κ σητεψα , οχι βέβαια πολύ , δεν φοβάμαι μη πέσω απο το δέντρο,
δλδ στα 60,2 πλέον, προσεχώς να πάω σε κάτι πιο ελαφρύ , προσεχώς βέβαια.

Τωρα γιατι το CBF250? γιατί όπως κάνω με όλα αφου είναι του χαρακτήρος μου κ δεν βλέπω ουτε με ψυχοθεραπεία να την γλυτώνω, θα πάρω πάλι ενα χρεπι
κ θα το καβαλήσω μετα απο κάνα χρόνο μεχρι να το κάνω μηχανάκι κ να το δώσω αφου πλέον δεν θα θέλει τπτ.:tooth:

ΝικόλαςXL
21/12/2020, 10:32
Ρε σείς την παλεύετε ?

panavour
21/12/2020, 10:48
Ρε σείς την παλεύετε ?

OXI αλλα εχουμε γινει μαστερ-σεφ,και BANGGOOD-HOLIC στις μικρο-κοκοψίνια αγορες μεχρι 2 ευρω.:cry:

Grafton 505
21/12/2020, 16:06
Ρε σείς την παλεύετε ?

Πούλατο το ριμάδι να τελειώνουμε !!!!!! :D :lol: :evil:

doctoras
21/12/2020, 16:28
Ρε σείς την παλεύετε ?

τι έγινε πάλι? ξεδίπλωσε το

ΝικόλαςXL
24/12/2020, 16:57
Ρε (απο το ΡΕμάλια :beer: ) μου τη δίνει η ακκινησία , τρελαίνομαι λέμε, μέσα κάθε βράδυ απο το απόγευμα στις 6?

Τι κάναμε δλδ, την μάνα τους είχαμε γκόμενα?

Δεν πάει άλλο, το ξεσκεπάζω, το σκεπάζω , το ξαναξεσκεπάζω κ το ξανασκεπάζω , εκεί είναι , βάζω συναγερμό , βγάζω συναγερμό λές κ θα πάω πουθενά.

Σας το λέω, η σε πρόστιμο θα φύγει η 300 αρα η σε ψυχίατρους για Ζάναξ.

Αι στα διάλα, αυτή η ακκινησία κάνει κακό στο μηχανάκι? Χθες καθαρισα αράχνες απο την μπροστινή δαγκάνα στα σωληνάκια, δεν θυμάμαι αν ήταν στην αριστερή η στην δεξιά,
παίζει ρόλο? :tooth:

Πρέπει να σκεφτώ κάτι :hmm: , δεν βγαίνει ετσι , πάει χρόνος κ δεν βλέπω φώς .

Ο άλλος κλεινει ραντεβού σε γιατρό κάπου μακρυά , του στελνει ο δόκτορ αντίγραφο, το τυπώνει ,
αυτός ακυρώνει το ραντεβού κ έτσι, κ με το χαρτί κόβει βόλτες .:a23:

Αντε , καλά Χριστούγεννα , καλές γιορτέ. Με το καλό ο νέος χρόνος, εύχομαι υγεία κ χαρές σε όλους

424171

doctoras
24/12/2020, 20:08
Το βιώνουμε ολοι νικολα, calm down and relax..

Το μεγαλο προβλημα ειναι στις γυναίκες, ανασφάλειες + καραντίνα καμια ελπιδα απαλευτο εντελώς..

Grafton 505
24/12/2020, 20:30
Τριβάλιτσο, αποστολή 2 και πας για ''ψώνια'' !!!

painterakis
25/12/2020, 06:07
Τι να πω και εγώ που τη κυκλοφορώ μόνο χειμώνα;
Ίσα που πρόλαβα και έκανα δυο βόλτες τον Οκτώβριο για καφέ στα 70 χιλιόμετρα μακρυά απο το σπίτι μου και μας έπιασε το lockdown.
Βγήκε πάλι η μπαταρία, σκεπάστηκε ξανά και ελπίζουμε το φθινόπωρο/χειμώνα του '21 να κάνουμε κανένα χιλιόμετρο.
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε, είθε με τη νέα χρονιά να σταματήσουμε να λέμε κάθε πέρυσι καλύτερα (πόσο να πάει ακόμα; ... έχει αλλά μη φτάνουμε στα άκρα) και να είναι καλύτερη απο το '20.

ΝικόλαςXL
27/12/2020, 12:35
Πούλατο το ριμάδι να τελειώνουμε !!!!!! :D :lol: :evil:

Γι αυτό σ' αγαπάω εσένα ... :tooth:

Δίνεις λύσεις που διαρκούν .:a013:

Grafton 505
27/12/2020, 16:21
:pink:

ΝικόλαςXL
28/12/2020, 13:34
Μετά μου λές εμένα πως να μην σαλτάρω να πάρω την ντουντούκα κ να ταμπουρωθώ σε καμμιά σπηλιά
ωσάν τον Χρηστάρα τον Νταβέλη ένα πράμα :a016::lol:

Τα σημερινά μου χλμ , κωδικός 1 , φαρμακείο για Ντεπόν, να δώ τι θα τα κάνω τόσα κουτιά :tooth:

424372

Τα φετινά , η μάλλον τα καλοκαιρινά

424373

Και τα συνολικά

424374

:beer:

ΝικόλαςXL
15/01/2021, 14:23
Τα χλμ που κάνω μέσα στην αυλή γυροβολιές σε ενα βαρέλι μετράνε?

Η η κατάστασή μου χρήζει ιατρικής φροντίδας? :panic:

doctoras
15/01/2021, 16:18
Τα χλμ που κάνω μέσα στην αυλή γυροβολιές σε ενα βαρέλι μετράνε?

Η η κατάστασή μου χρήζει ιατρικής φροντίδας? :panic:

υπομονή 5 μηνάκια ακόμη. Τον μαι θα είναι ωραία!!

αντί να πιέζεσαι σχεδίασε ένα μεγάλο ταξίδι απο τώρα για τον μάιο ίουνιο πολυήμερο με πολλά χλμ ημερησίως, θα ανανεωθείς, έφηβος θα γίνεις

j120975
27/08/2021, 11:35
Καλημέρα σας . Μπορεί να είμαι άτοπος ,αλλά ψάχνω service manual από το cbf μου για να ρυθμίσω σωστά τα καρμπυρατέρ. Βρήκα και κατέβασα πολλά ,αλλά όλα είναι για το ψεκάστο. Αν έχει κάποιος ας μου στείλει το σωστό λινκ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Grafton 505
27/08/2021, 16:43
...

Μέχρι να το βρεις ....

430333

430334

karellen
28/08/2021, 08:49
Μέχρι να το βρεις ....

430333

430334

Ωραίος!

j120975
28/08/2021, 12:59
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Υπάρχει περίπτωση να το έχεις όλο σαν λινκ ή σαν αρχείο εσύ και να μου το στείλεις;; Θα ήμουν υπόχρεος τα μάλα!!!

νεοσσός
28/08/2021, 13:20
Εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127729) κοίταξες;

jim83
24/03/2024, 15:42
Υπάρχει κανένας κάτοχος του CBF600N να με διαφωτίσει σχετικά με τη κατανάλωση κ το βάρος της εν λόγω μηχανής? Αναφέρομαι στην καρμπυρατεράτη έκδοση, ευχαριστώ.

Sorath
24/03/2024, 16:16
Γύρω στα 215Κg, αλλά απίστευτα καλοζυγισμένη. Εμένα το CBF600S που είχα, μου φαινόταν σαν παπί όποτε το οδηγούσα μέσα στην πόλη.

Κατανάλωση, εξαρτάται απο το που και πως. Πάνω κάτω, θα είσα μεταξύ 5.5 με 6.5lt/100km

jim83
24/03/2024, 16:32
Ευχαριστώ πολύ, 215 κιλά γεμάτο ή άδειο? Αναφέρομαι στην γυμνή βερσιόν οπότε ίσως να ζυγίζει λιγότερο? Επίσης το να προσέξω στο συγκεκριμένο σαν μεταχειρισμένο?

Sorath
24/03/2024, 17:11
215 ειναι το γυμνό, το αλλο με φαίρινγκ ειναι τουλάχιστον 220. Τωρα για γεμάτο ή άδειο, θα σε γελάσω αλλα νομίζω άδειο.

Πραγματικά δεν ξερω αν υπάρχει κατι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξεις. Εγω το ειχα για 17 χρόνια, και δεν χρειάστηκε τιποτα πέρα απο τα αναμενόμενα αναλώσιμα.

doctoras
24/03/2024, 19:25
220kg γεμάτο
https://bikeswiki.com/Honda_CBF600

Κατανάλωση αυτό που σου είπε ο από πάνω 5.5-6.5 αναλόγως διαθέσεως αναβάτη (με τα καρμπς συντηρημένα).

Tallyban
25/03/2024, 18:26
5.5-6.5 λιτ. 600αρι τετρακύλινδρο με καρμπυρατέρ ούτε σε γκρεμό.

Sorath
25/03/2024, 21:11
17 χρόνια το είχα. Πάντα το φούλαρα και μέτραγα με εφαρμογή κατανάλωση.

Ιδού: https://www.spritmonitor.de/en/detail/517989.html

Το καλύτερο ξέρεις ποιο είναι; Πριν 2 χρόνια, σε ταξίδι Ιταλία-Αυστρία, με 140 μ.ο ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, μου έκαιγε 4.4-5.4λτ(!!!)

Tallyban
25/03/2024, 21:26
Θα πουλήσω το κινέζικο παπί και θα πάρω cbf600.

panavour
25/03/2024, 21:30
Θα πουλήσω το κινέζικο παπί και θα πάρω cbf600.


https://youtu.be/WA57tsDSI9s?si=_4uCcSTOQS6JTAdD

paraligo
20/12/2024, 12:29
Καλησπέρα σε ολους!
Ξέρει κανείς που θα βρω ρουλεμάν τιμονιού ΚΟΥΟ για CBF600 του 2004

Ευχαριστώ!