Σύνδεση

View Full Version : Γενικο chat cbf600



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

painterakis
11/04/2017, 18:56
προχθές έκανα μια τοποθέτηση σε ένα tracer 700 κάτι προβολάκια led 18W spot 30° αλλά πριν τα τοποθετήσω έκανα κάποιες δοκιμές στο δικό μου μηχανάκι ...

painterakis
11/04/2017, 18:56
πολύ έξω δεν είναι;

painterakis
11/04/2017, 18:58
πως φαίνονται και τα δυο

painterakis
11/04/2017, 18:59
και η θέση που ΘΑ τα βάλω ΑΝ τελικά προχωρήσω στην αγορα

amyroukai
11/04/2017, 19:03
Λίγο ξενέρωτη η ερώτηση, αλλά δεν είναι το πρώτο πράγμα που θα σπάσει, ακόμα και αν γείρει λίγο να "ξεκουραστεί" το μηχανάκι στατικά;

painterakis
11/04/2017, 19:32
Λίγο ξενέρωτη η ερώτηση, αλλά δεν είναι το πρώτο πράγμα που θα σπάσει, ακόμα και αν γείρει λίγο να "ξεκουραστεί" το μηχανάκι στατικά;
Τα μικρά που έχω όχι, είναι μέσα από το πιο εξωτερικό σημείο που έχουν τα κάγκελα.
Τα μεγάλα ΑΝ τα βάλεις στη πάνω μεριά στα κάγκελα εκτός που θα σπάσουν θα σου κάνουν και άλλες ζημιές στο μοτέρ που να μπουν βίαια μέσα.
Ή θα πρέπει να μπούν χαμηλά (όπως τη τελευταία φώτο) αλλά προσαρμόζοντας μια σήτα για τα πετραδάκια ή δε τα βάζεις.
Βασικά ότι βάζεις πρέπει να είναι εσωτερικά της νοητής ευθείας που ορίζουν τα κάγκελα.

amyroukai
11/04/2017, 19:37
και δε μου λες, αφού τώρα την πιάσαμε την κουβέντα, εκτός από το να σπάνε τα νεύρα των απέναντι, φωτίζουν καθόλου δρόμο ή έτσι απλά για το τρου αντβέ και να φαινόμαστε - ακόμα και αν τυφλώνουμε το σύμπαν;

painterakis
11/04/2017, 19:45
Εγώ τα ανάβω την ημέρα όταν κινούμε Ε.Ο. σαν φώτα ημέρα (να δίνω όγκο) και το βράδυ ανεξάρτητα που κινούμε τα έχω να ανάβουν μαζί με τη μεγάλη σκάλα και βοηθούν πολύ μιας και γεμίζουν τα αριστερά δεξιά.
Οπότε σπάω τα νεύρα των απέναντι όταν θα μου τα έχουν σπάσει πρώτα αυτοί και θα τους κάνω σινιάλο.
Τα έχω ρυθμίσει να κτυπούν λιιιιγο κάτω από τη μεγάλη σκάλα και φωτίζουν ικανοποιητικά.
Τα μεγάλα (τα ορθογώνια) που έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα (8° vs 30° ) φωτίζουν πολύ καλύτερα αλλά αυτός επέμενε να τα ανάβει συνέχεια και θα τυφλώνει πολύ κόσμο, αλλά είναι νέος (22) και δεν ακούει ...

ΝικόλαςXL
17/04/2017, 21:33
Aπο το δοχείο διαστολής στο 600 φεύγουν δυο σωλήνες (το ίδιο είναι κ στο 1000) .

Μήπως γνωρίζετε την διαδρομή που ακολουθεί κ που καταλήγει ο σωλήνας που στην φωτό ονομάζεται overflow hose?
Για να βοηθήσω είναι ο σωλήνας που ξεκινάει απο ψηλά κ είναι η υπερχείλιση λογικά.


381247

ΝικόλαςXL
19/04/2017, 20:20
Εβαλα δυσκολάκι?

:D

doros74
19/04/2017, 21:35
Το εμπρός εργοστασιακό γρανάζι διαθέτει λαστιχένια επικάλυψη για την μείωση του θορύβου; γιατί όπως άνοιξα το εμπρός καπάκι για να το καθαρίσω δεν μου προέκυψε να εχει.

Grafton 505
19/04/2017, 21:55
Εβαλα δυσκολάκι?

:D

Μην βιάζεσε ρε. Η μηχανή λείπει σε διακοπές. Μόλις επιστρέψει θα σε στρώσω.


Το εμπρός εργοστασιακό γρανάζι διαθέτει λαστιχένια επικάλυψη για την μείωση του θορύβου; γιατί όπως άνοιξα το εμπρός καπάκι για να το καθαρίσω δεν μου προέκυψε να εχει.

Λάστιχο εγώ δεν έχω δει πάντως. Ούτε σαν επικάλυψη, ούτε σαν παρέβασμα ή κάτι άλλο.

doros74
19/04/2017, 22:26
Λάστιχο εγώ δεν έχω δει πάντως. Ούτε σαν επικάλυψη, ούτε σαν παρέβασμα ή κάτι άλλο.
Άρα ποιος ο λόγος να αγοράσει κάποιος εμπρός γνήσιο γρανάζι αφού υποτίθεται ότι ο βασικός λόγος αγοράς του είναι η λαστιχένια επικάλυψη - που για το δικό μας μοντέλο δεν υπάρχει- για την μείωση θορύβου;

alexis_d
20/04/2017, 00:05
Άρα ποιος ο λόγος να αγοράσει κάποιος εμπρός γνήσιο γρανάζι αφού υποτίθεται ότι ο βασικός λόγος αγοράς του είναι η λαστιχένια επικάλυψη - που για το δικό μας μοντέλο δεν υπάρχει- για την μείωση θορύβου;

Έχει. Τουλάχιστον σε όλα τα σχέδια που έχω δει για όλα τα μοντέλα έχει.
Αν δεν το παρατήρησες είναι ή γιατί είναι τόσο βρώμικο και με τον καιρό έχει γίνει ένα "σώμα" με το γρανάζι ή γιατί δεν έχεις γνήσιο γρανάζι.
Οι κυριότεροι λόγοι αγοράς γραναζιού από την αντιπροσωπεία είναι δύο.Ο ένας το πλαστικό που έχει για την μείωση του θορύβου και ο άλλος η καλύτερη εφαρμογή του γραναζιού στο καρέ.

381302

alexis_d
20/04/2017, 00:18
Aπο το δοχείο διαστολής στο 600 φεύγουν δυο σωλήνες (το ίδιο είναι κ στο 1000) .

Μήπως γνωρίζετε την διαδρομή που ακολουθεί κ που καταλήγει ο σωλήνας που στην φωτό ονομάζεται overflow hose?
Για να βοηθήσω είναι ο σωλήνας που ξεκινάει απο ψηλά κ είναι η υπερχείλιση λογικά.


381247

Η υπερχείλιση του ψυγείου είναι.Ξεκινα λίγο κάτω από την τάπα του ψυγείου και καταλήγει στο δοχείο.
Για την διαδρομή αρκεί να κοιτάξεις την δεξιά μεριά της μηχανής σου,από την επάνω μεριά του ψυγείου,από το πλάι στο μοτέρ και κάτω στο δοχείο.
:D

Grafton 505
20/04/2017, 16:45
Aπο το δοχείο διαστολής στο 600 φεύγουν δυο σωλήνες (το ίδιο είναι κ στο 1000) .

Μήπως γνωρίζετε την διαδρομή που ακολουθεί κ που καταλήγει ο σωλήνας που στην φωτό ονομάζεται overflow hose?
Για να βοηθήσω είναι ο σωλήνας που ξεκινάει απο ψηλά κ είναι η υπερχείλιση λογικά.


381247

Βολέψου λίγο με αυτό μέχρι να έρθουν οι φωτογραφείες :

381328


Η υπερχείλιση του ψυγείου είναι.Ξεκινα λίγο κάτω από την τάπα του ψυγείου και καταλήγει στο δοχείο.
Για την διαδρομή αρκεί να κοιτάξεις την δεξιά μεριά της μηχανής σου,από την επάνω μεριά του ψυγείου,από το πλάι στο μοτέρ και κάτω στο δοχείο.
:D

Αυτό που λες είναι το siphon hose. Το overflow ειναι το δίπλα του, πού ξεκινάει από τα δοχείο διαστολής.

alexis_d
20/04/2017, 17:27
Βολέψου λίγο με αυτό μέχρι να έρθουν οι φωτογραφείες :

381328



Αυτό που λες είναι το siphon hose. Το overflow ειναι το δίπλα του, πού ξεκινάει από τα δοχείο διαστολής.

Οκ λάθος τότε. Αρα είναι αυτό που καταλήγει πίσω από το δοχείο μεταξύ σταντ και ψαλιδιού.

doros74
21/04/2017, 00:12
Έχει. Τουλάχιστον σε όλα τα σχέδια που έχω δει για όλα τα μοντέλα έχει.
Αν δεν το παρατήρησες είναι ή γιατί είναι τόσο βρώμικο και με τον καιρό έχει γίνει ένα "σώμα" με το γρανάζι ή γιατί δεν έχεις γνήσιο γρανάζι.
Οι κυριότεροι λόγοι αγοράς γραναζιού από την αντιπροσωπεία είναι δύο.Ο ένας το πλαστικό που έχει για την μείωση του θορύβου και ο άλλος η καλύτερη εφαρμογή του γραναζιού στο καρέ.

381302

Γνήσιο έχω. Δεν το παρατηρησα, να πω την αλήθεια. Μου φάνηκε πως δεν είχε πλαστικό για την μείωση θορύβου.
Ήταν και πολύ βρόμικο το γρανάζι.

Cpt_Slow
21/04/2017, 09:59
ρε παιδες εχει μια βδομαδα τωρα πανω απο τις 5000rpm κανει ενα μεταλλικό ήχο το μηχανακι σαν να τριβεις σιδερα η σαν να τριζουν σιδερα που το νιωθω απο το μοτερ.. δεν εχω βρει χρονο να παω να το δω ακομα, εχει κανεις καμια ιδεα?

alexis_d
21/04/2017, 10:14
ρε παιδες εχει μια βδομαδα τωρα πανω απο τις 5000rpm κανει ενα μεταλλικό ήχο το μηχανακι σαν να τριβεις σιδερα η σαν να τριζουν σιδερα που το νιωθω απο το μοτερ.. δεν εχω βρει χρονο να παω να το δω ακομα, εχει κανεις καμια ιδεα?

Απλά βρες χρόνο...Τηλεδιάγνωση σε τέτοια θέματα δεν ενδεικνύεται...

Grafton 505
21/04/2017, 16:08
ρε παιδες εχει μια βδομαδα τωρα πανω απο τις 5000rpm κανει ενα μεταλλικό ήχο το μηχανακι σαν να τριβεις σιδερα η σαν να τριζουν σιδερα που το νιωθω απο το μοτερ.. δεν εχω βρει χρονο να παω να το δω ακομα, εχει κανεις καμια ιδεα?

Τσέκαρε βίδες στην πολλαπλή, και σε ότι κρέμεται.

Και βρες χρόνο να μας πει τι είναι μπας και το προλάβουμε στα δικά μας. :D

Cpt_Slow
21/04/2017, 16:09
εχω μια υποψια για τεντωτηρα καδενας αλλα θα το δω

Grafton 505
21/04/2017, 16:13
εχω μια υποψια για τεντωτηρα καδενας αλλα θα το δω


:priest:

alexis_d
21/04/2017, 16:17
εχω μια υποψια για τεντωτηρα καδενας αλλα θα το δω

Και γιατί να στο κάνει μετά τις 5000 rpm;
Στο ρελαντί θα ακουγόταν από την άλλη γωνία....

Cpt_Slow
21/04/2017, 16:36
Τσέκαρε βίδες στην πολλαπλή, και σε ότι κρέμεται.

Και βρες χρόνο να μας πει τι είναι μπας και το προλάβουμε στα δικά μας. :D

τα εχω κανει αυτα ρε κουμπαρε μην με ευλογας :lol:

ΝικόλαςXL
22/04/2017, 21:48
Αυτό που λες είναι το siphon hose. Το overflow ειναι το δίπλα του, πού ξεκινάει από τα δοχείο διαστολής.

Πρώτον, alexis_d κ Grafton 505 εύχαριστω για τις απαντησεις σας .

Λεπόν, ψηλά στο δοχείο έχει ενα τσ@τσ@νι, απο εκεί φεύγει ενας σωλήν , ενας πονηρός σωλήν , διότι ενώ αυτόν που παει στο ψυγείο τον φωτογραφησα, αυτόν τον θεωρησα εύκολο κ δεν ασχολήθηκα, δείχνει να κανει κύκλο ετσι τουλάχιστον εχει τσακίσει , κ ισως καταλήγει πίσω απο το πλαινο σταντ , εκεί εχει ενα στηριγμα για σωλήνα .
Το δείχνω σε μια φωτό που εστειλε φίλος αλλά δεν δείχνει κ πολλά.

381502

το θέμα είναι η διαδρομή που ακολουθεί ... αν τελικά καταλήγει εκεί.

ΝικόλαςXL
05/05/2017, 19:26
Οπως για παράδειγμα αν ''πειράζονται '' κ τα δικά μας χιλιόμετρα .

alexis_d
05/05/2017, 20:13
Οπως για παράδειγμα αν ''πειράζονται '' κ τα δικά μας χιλιόμετρα .

Δεν υπάρχει κοντέρ που να μην πειράζεται.Ειδικά τα ηλεκτρονικά.
Τα πάντα έχουν την τιμή τους βέβαια αλλά όλα πειράζονται.

ΝικόλαςXL
07/05/2017, 19:19
Τωρα να σου πω οτι με κάνεις ευτυχισμένο?

Δλδ τα πραγματικά χλμ δεν τα μαθαίνουμε ποτε?

Grafton 505
07/05/2017, 19:46
Μήπως γνωρίζετε την διαδρομή που ακολουθεί κ που καταλήγει ο σωλήνας που στην φωτό ονομάζεται overflow hose?



Λοιπόν, δες φώτο και πες...

382142

382141

Grafton 505
07/05/2017, 19:47
συνέχεια

382143

382144

Grafton 505
07/05/2017, 19:51
Τωρα να σου πω οτι με κάνεις ευτυχισμένο?

Δλδ τα πραγματικά χλμ δεν τα μαθαίνουμε ποτε?

Πας στην αντιπροσωπεία, το κουμπώνεις στον εγκέφαλο και βλέπεις πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει το fadec. Άμα συμφωνούνε είσαι τυχερός.

Τώρα θα βρεθεί κάποιος να πει ότι και αυτό μπορεί κάποιος να το πειράξει και υπάρχει και και βιντεάκι στο youtube και και και .....

Ε .... άμα είσαι τόσο γκαντέμης με το cbf μην πας ούτε σε GS ... :lol:

ΝικόλαςXL
08/05/2017, 19:44
Σε ποιά αντιπροσωπεία ? ο Σαρακάκης δεν έχει πια το σέρβις η κάνω λάθος?

Και αντε κ πήγα κάπου με αυτό το πως το εγραψες ? fadec, θα μου πούν την αλήθεια?
αφου κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

Grafton 505
08/05/2017, 19:51
Δεν έχω ιδέα τι γίνετε στην Αθήνα. Ας πει κάποιος από Αθήνα που να πας.

Θα κουμπώσουν τον κομπιούτερ τους στον εγκέφαλο της μηχανής και θα δεις στην οθόνη πόσα χιλιόμετρα γράφει. Θα είσαι εκεί δίπλα.

ΝικόλαςXL
09/05/2017, 19:57
Λοιπόν, δες φώτο και πες...



Α! καλά τωρα είδα τις φωτό , κάλλιο αργά παρά ποτέ θα μου πείς ....

Panos, σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια , με την 1η ευκαιρεία θα προσπαθήσω να ακολουθήσω την διαδρομή αυτή.
Τωρα το έχω κάνει κουλούρα γυρω απο το δοχείο διαστολής .

Grafton 505
09/05/2017, 20:38
Α! καλά τωρα είδα τις φωτό , κάλλιο αργά παρά ποτέ θα μου πείς ....

Panos, σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια , με την 1η ευκαιρεία θα προσπαθήσω να ακολουθήσω την διαδρομή αυτή.
Τωρα το έχω κάνει κουλούρα γυρω απο το δοχείο διαστολής .


Παρακαλώ. :beer:

Στο τέλος θα κάνω το service manual έγχρωμο με 'σένα ! :lol:

Cpt_Slow
10/05/2017, 08:08
Παρακαλώ. :beer:

Στο τέλος θα κάνω το service manual έγχρωμο με 'σένα ! :lol:

Μπορουμε να το βρούμε πουθενά ανεβασμένο το μανουάλι?

lias14
10/05/2017, 09:58
Καλημερα παιδια..εχω το cbf600 με abs και ηρθε η ωρα για τακακια..τι λετε να μεινω στα γνησια(84ευρω αρκετα για την εποχη μας) η να παω σε αφτερμαρκετ πχ στα ebc(60ευρω);;τα μαμα ειναι μεταλλικα ή ημιμεταλλικα;;

Grafton 505
10/05/2017, 19:29
Μπορουμε να το βρούμε πουθενά ανεβασμένο το μανουάλι?

Πάρε να 'χεις :

Ηονδα ψβφ 600 σα '08 σερωιψε μανθαλ
(https://www.manualslib.com/manual/1068381/Honda-Cbf600sa.html)


Ήθελα να 'ξερα, αυτό το ριμάδι το γούγλη τι το έχετε ... :a11:

ΝικόλαςXL
10/05/2017, 20:58
Θέμα: Η πινακίδα μου έχει κοπεί στα σημεια που βιδωνει .
Εχει κάνει σχίσιμο 3-5 εκ κ απο τις δυο μεριές. Τωρα της έκανα μια ακόμα τρύπα κ την βίδωσα κ κάτω , αλλά δεν την βλέπω καλά λίγα είναι τα ψωμιά της .

Ξέρετε πως μπορώ να την αντικαστήσω ? κ αν αυτό κοστίζει σε τπτ παράβολα κ τέτοια όμορφα?

harris_x
11/05/2017, 09:21
Θέμα: Η πινακίδα μου έχει κοπεί στα σημεια που βιδωνει .
Εχει κάνει σχίσιμο 3-5 εκ κ απο τις δυο μεριές. Τωρα της έκανα μια ακόμα τρύπα κ την βίδωσα κ κάτω , αλλά δεν την βλέπω καλά λίγα είναι τα ψωμιά της .

Ξέρετε πως μπορώ να την αντικαστήσω ? κ αν αυτό κοστίζει σε τπτ παράβολα κ τέτοια όμορφα?
κοστίζει, μπάλωσέ τη, αν δεν.... http://www.yme.gr/index.php?tid=338

alexis_d
11/05/2017, 09:38
Θέμα: Η πινακίδα μου έχει κοπεί στα σημεια που βιδωνει .
Εχει κάνει σχίσιμο 3-5 εκ κ απο τις δυο μεριές. Τωρα της έκανα μια ακόμα τρύπα κ την βίδωσα κ κάτω , αλλά δεν την βλέπω καλά λίγα είναι τα ψωμιά της .

Ξέρετε πως μπορώ να την αντικαστήσω ? κ αν αυτό κοστίζει σε τπτ παράβολα κ τέτοια όμορφα?

Ότι είπε και ο Χάρης.Μπάλωσε τη.

Κομμάτι λαμαρίνα ανοξείδωτη 2-2.5 χιλιοστά ή φύλλο πολυαμίδιου (βρίσκεσαι όπου πουλάνε βιομηχανικά πλαστικά) και κομμένο στις διαστάσεις της πινακίδας για ενίσχυση,τέσσερις τρύπες στις άκρες,φαρδιές ροδέλες,ανοξείδωτες βίδες και είσαι οκ για πολλά χρόνια.

ΝικόλαςXL
14/05/2017, 18:31
την κόλησα, θέλουν 30 ευρω = 22 σούβλακους για νέα πινακίδα, Βρε ΟΥΣΤ!

Μια ερώτησις σύντροχοι συμφορουμίτες, το πίσω φρενο ετσι τσαρούχι είναι ? δεν λεω πως δεν σταματαει , απλά δεν σταματάει , μειώνει , δλδ δεν πρέπει να μπλοκάρει ποτε, εχει βεβαια κ κατι daytona τακάκια κ δεν ξερω τι ρόλο βαράνε ...
Να τα αλλάξω με γνήσια ? αξιζει 45 ευρα ο πειραματισμός ?


μικρη η διαδρομή του λεβιέ, κ ισα που πιάνει. Εχω αλλάξει υγρα κ εκανα εξαερωση αλλά προκοπή δεν είδα .

Τι λέτε?

alexis_d
15/05/2017, 10:00
την κόλησα, θέλουν 30 ευρω = 22 σούβλακους για νέα πινακίδα, Βρε ΟΥΣΤ!

Μια ερώτησις σύντροχοι συμφορουμίτες, το πίσω φρενο ετσι τσαρούχι είναι ? δεν λεω πως δεν σταματαει , απλά δεν σταματάει , μειώνει , δλδ δεν πρέπει να μπλοκάρει ποτε, εχει βεβαια κ κατι daytona τακάκια κ δεν ξερω τι ρόλο βαράνε ...
Να τα αλλάξω με γνήσια ? αξιζει 45 ευρα ο πειραματισμός ?


μικρη η διαδρομή του λεβιέ, κ ισα που πιάνει. Εχω αλλάξει υγρα κ εκανα εξαερωση αλλά προκοπή δεν είδα .

Τι λέτε?

Και εσύ πισωφρενάκιας; Δεν είναι καθαρό ρε Νικόλα!


Τα έχουμε γράψει και αλλού για τον τρόπο φρεναρίσματος.Το πίσω διορθώνει και βοηθά.Τίποτε άλλο.
Νομίζω πως μια χαρά είναι η μηχανή σου,ένα καλύτερο τακάκι αργότερα και αυτό είναι..
Τα πειράματα πληρώνονται ακριβά.

Αν θες να "κοκαλώνει" μια είναι η λύση...Άγκυρα! :bawl:

Grafton 505
15/05/2017, 10:07
μικρη η διαδρομή του λεβιέ, κ ισα που πιάνει. Εχω αλλάξει υγρα κ εκανα εξαερωση αλλά προκοπή δεν είδα .

Τι λέτε?

Ρίξε και ένα καλό καθάρισμα την δαγκάνα.

alexis_d
15/05/2017, 10:16
Ρίξε και ένα καλό καθάρισμα την δαγκάνα.

Με το καθάρισμα της δαγκάνας θα μεγαλώσει η διαδρομή;

Grafton 505
15/05/2017, 17:02
Με το καθάρισμα της δαγκάνας θα μεγαλώσει η διαδρομή;


Όχι αλλά θα αλλάξει η ''αίσθηση'' του φρένου που είναι τσαρούχι τώρα. Έχει υποθεί και αυτό πολλές φορές.

Πάντως πριν αμολύσει άγκυρα, θα πρότεινα αλεξιπροχώριο πέδησης. Είναι πιο κουλ ... :cool:

ΝικόλαςXL
15/05/2017, 19:55
Πάντως πριν αμολύσει άγκυρα, θα πρότεινα αλεξιπροχώριο πέδησης. Είναι πιο κουλ ... :cool:

:) :) :) Εγραψες πάλι

Την δαγκάνα την έχω καθαρίσει , κ τα εμβολάκια , αν κ η πίσω δίνει πίεση κ στο δεξί εμπρός μεσαίο εμβολάκι, αρα φρενάροντας με το πίσω ελαφρα (πιστευω) φρεναρει κ μπροστα .

Το σωστό είναι με το εμπρός σταματας κ με το πίσω απλά μειώνεις ταχύτητα, απλά για να πω την αλήθεια μόνο που σκέφτομαι κόστος για αλλαγη δίσκων εμπρός λέω να μην ξαναφρενάρω με το μπροστινό :)

Η Transalp είχε καλύτερο πίσω φρένο, μάλιστα αν το παράκανες μπλόκαρε ο πίσω , εδω δεν το βλέπω εκτός κ αν σηκωθώ ορθιος επάνω.

Αμ, το άλλο? δεν αναβε το στοπ με το πίσω φρενο, πέφτω απο κάτω κ πειράζοντάς τον αρχισε να τρεχει νερα απο το κατω λαστιχάκι στεγανοποίησης που έχει.
τελός πάντων γιατρειά δεν είδα με την ρυθμιση αφου εκανε τα δικα του κ ετσι τον εβγαλα για να περασει χειρουργείο να δω τι παίζει.
Αφου τον ξεκούμπωσα κ τον εκανα κομμάτια

382387

βλέπω αυτό

382388

μιλάμε για μεγαλη φθορά , κ καλά αυτό το ετριψα

382389

αυτη την κουτσή επαφη πως την φτιάχνουμε οέο?

Συνεχίζεται ....

ΝικόλαςXL
15/05/2017, 20:00
382391

Τελικά αφου το ετριψα πολύ καλά κόλησα με κόληση ενα κομμάτι απο ακροδέκτη αφού το εκοψα στη σωστή διάσταση.

382393

Μετά την συναρμολόγηση δούλεψε αλλά κ πάλι οχι με το 100%, οποτε πάω για διακόπτη, 25 ευρω κατάθεση , κ ενα σετ τακάκια για πίσω πάμε στα 80 ευρω .

Ερώτηση, να βαλω τα γνήσια η να βάλω τπτ οργανικά να πιάνουν καλύτερα? το ίδιο είχα κάνει κ στο αλλο μηχανάκι κ είδα μια καλυτερευση.

alexis_d
15/05/2017, 21:16
382391

Τελικά αφου το ετριψα πολύ καλά κόλησα με κόληση ενα κομμάτι απο ακροδέκτη αφού το εκοψα στη σωστή διάσταση.

382393

Μετά την συναρμολόγηση δούλεψε αλλά κ πάλι οχι με το 100%, οποτε πάω για διακόπτη, 25 ευρω κατάθεση , κ ενα σετ τακάκια για πίσω πάμε στα 80 ευρω .

Ερώτηση, να βαλω τα γνήσια η να βάλω τπτ οργανικά να πιάνουν καλύτερα? το ίδιο είχα κάνει κ στο αλλο μηχανάκι κ είδα μια καλυτερευση.

Τα γνήσια είναι μεταλλικά. Γιατί να πάρεις οργανικά;
Μήπως να δοκίμασες πρώτα μια εξαέρωση με καλύτερο υγρό;Επίσης εχε υπ οψη σου πως λογω abs
το μήκος της γραμμής είναι μεγαλύτερο.

Grafton 505
15/05/2017, 22:12
...το μήκος της γραμμής είναι μεγαλύτερο.

Για το σωληνάκι λες ;

@ΝικόλαςXL Ρε συ. Από που το ψώνισες το μηχανάκι. Τέτοια φθορά έχω δει μόνο σε παρατημένα χρόνων ή σε βάρκες;

doros74
15/05/2017, 23:02
:) :) :) Εγραψες πάλι

Την δαγκάνα την έχω καθαρίσει , κ τα εμβολάκια , αν κ η πίσω δίνει πίεση κ στο δεξί εμπρός μεσαίο εμβολάκι, αρα φρενάροντας με το πίσω ελαφρα (πιστευω) φρεναρει κ μπροστα .

Το σωστό είναι με το εμπρός σταματας κ με το πίσω απλά μειώνεις ταχύτητα, απλά για να πω την αλήθεια μόνο που σκέφτομαι κόστος για αλλαγη δίσκων εμπρός λέω να μην ξαναφρενάρω με το μπροστινό :)

Η Transalp είχε καλύτερο πίσω φρένο, μάλιστα αν το παράκανες μπλόκαρε ο πίσω , εδω δεν το βλέπω εκτός κ αν σηκωθώ ορθιος επάνω.
'Όταν πατάμε το πίσω φρένο ενεργοποιείται και το μεσαίο έμβολο της εμπρός δεξιάς δαγκάνας, αφού βέβαια πατήσουμε με μεγαλύτερη δύναμη το φρένο.
Δες εδώ από https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/honda/2008-honda-cbf600s-ar52056.html
"This version’s Combined Brake System links the rear brake pedal to the centre piston of its right-side three piston front brake caliper to provide a measured balance of front brake control whenever the rear brake is firmly used. An inline delay valve ensures that light operation of the rear brake, such as when trailing through a corner, has little or no effect on front brake operation.
Stronger pressure applied to the rear brake pedal results in just enough front brake engagement to provides a positive balance of front and rear braking forces for smoothly controlled operation. The remaining five pistons of the two three-piston front brake calipers are controlled by the hand brake lever and operate in a conventional manner, providing reassuringly strong braking control to match the CBF600’s sporty riding capability."
Μην περιμένεις λοιπόν το ένα από τα 6 πιστόνια εμπρός να κάνει δουλειά. Από την άλλη αυτό το σύστημα δεν επιτρέπει μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.
Δες εδώ πως λειτουργεί:
https://www.youtube.com/watch?v=lbPB9LnwTnc

alexis_d
16/05/2017, 07:34
Για το σωληνάκι λες ;

@ΝικόλαςXL Ρε συ. Από που το ψώνισες το μηχανάκι. Τέτοια φθορά έχω δει μόνο σε παρατημένα χρόνων ή σε βάρκες;


Έτσι,ένα διακοπτάκι έχει κρατήσει μέσα νερά από δρόμο,πλυσίματα ή υγρασίες το ΜΕΚανάκι είναι για τη θάλασσα! :bawl:

Ναι για τα σωληνάκια.Φαντάσου πως κανονικά η αλλαγή υγρού φρένων γίνεται με αντλία κενού.Για να δω καθαρό υγρό στο δικό μου άδειασα-συμπλήρωσα 2 και
κάτι φορές το δοχείο.

painterakis
16/05/2017, 09:16
Για να μη χαθεί το θέμα με το διακοπτάκι του πίσω φρένου, δε το κάνει κάποιος διαχειριστής νέο θέμα από το πόστ 248 και μετά; (α ... και να σβηστεί και το παρόν πόστ μετά; )

sapila racing
16/05/2017, 10:29
Για να μη χαθεί το θέμα με το διακοπτάκι του πίσω φρένου, δε το κάνει κάποιος διαχειριστής νέο θέμα από το πόστ 248 και μετά; (α ... και να σβηστεί και το παρόν πόστ μετά; )

Τι να κάνει δηλαδή ο διαχειριστής? :confused:
Να φτιάξει θέμα με τίτλο 'Τι να κάνετε τον διακόπτη του στοπ οταν το μηχανακι σας έχει κολυμπήσει?'
Απλά τον πετάς και αγοράζεις άλλον. Κι εμένα μου έχει συμβεί στο Hornet παλιότερα. Δεν αξίζει κάν να ασχοληθείς γιατί δεν θέλεις να έχεις το νού σου συνέχεια αν αναβει το στοπ η όχι κι επίσης ο διακόπτης είναι φτηνός.
Aν πάλι σε κάποιον φαίνεται ακριβός, πάει και παίρνει εναν ιμιτασιόν με τα μισά χρήματα και θα δουλεύει μια χαρα.

Grafton 505
16/05/2017, 18:17
Έτσι,ένα διακοπτάκι έχει κρατήσει μέσα νερά από δρόμο,πλυσίματα ή υγρασίες το ΜΕΚανάκι είναι για τη θάλασσα! :bawl: Παλιοιταλικές κατασκευές :tooth:




Ναι για τα σωληνάκια.Φαντάσου πως κανονικά η αλλαγή υγρού φρένων γίνεται με αντλία κενού.Για να δω καθαρό υγρό στο δικό μου άδειασα-συμπλήρωσα 2 και
κάτι φορές το δοχείο.

Α μην νομίζεις. Τόσο είναι το νορμάλ στο ABS, τόσο με πήρε και 'μένα.

ΝικόλαςXL
17/05/2017, 20:44
Για να προσπαθήσω να απαντήσω σε όσα θυμάμαι ...



Τι να κάνει δηλαδή ο διαχειριστής? :confused:
Να φτιάξει θέμα με τίτλο 'Τι να κάνετε τον διακόπτη του στοπ οταν το μηχανακι σας έχει κολυμπήσει?'
Απλά τον πετάς και αγοράζεις άλλον.

Συμφωνώ, δεν αξίζει τον κόπο να ανοιχτεί νεο νήμα.
Το εγραψα απλά για να δείτε τι συμβαίνει.
Ο διακόπτης απο επάνω μεριά είναι στεγανός με λάστιχο που πιάνει με ασφάλεια, μάλιστα το λάστιχο αυτό μπαίνει εσωτερικά στο μακαρόνι.
Απο κάτω έχει αλλο λάστιχο σαν ξυστρα ενα πράμα που δεν αφήνει τπτ να περασει απο το εμβολάκι.
Τα νερα μπήκαν απο το σημείο που τελειώνει το μακαρόνι κ τα δυο καλώδια μπαίνουν στον κονέκτορα, εκεί είχε ξετυλιχτεί η μονωτική ταινία.
Θα μπορουσαν φυσικά να βάλουν ενα θερμοσυστελόμενο μακαρόνι αλλά το σημείο αυτό είναι καλά προστατευμένο κάτω απο το δεξί καπάκι , ακόμα δεν μπόρεσα να καταλάβω πως μπήκαν τα νερα .
Πάντως μπήκαν κ επειδη δεν μπορουσαν να φύγουν κ με την βοήθεια της ηλεκτρόλυσης αφου το ενα εχει (+) τάση κ είναι αυτό που επαθε την ζημιά.
Ο καινουργιος κοστιζει 21 ευρά +φπα, αλλά αυτη την φορα θα γεμίσω το μακαρόνι με σιλικόνη.



Φαντάσου πως κανονικά η αλλαγή υγρού φρένων γίνεται με αντλία κενού.Για να δω καθαρό υγρό στο δικό μου άδειασα-συμπλήρωσα 2 και κάτι φορές το δοχείο.

ακόμα κ με φυσική ρόή γίνεται , ετσι κάνω εγώ, ανοιγω εξαερωτήρα κ φραπεδιά , η βαρύτητα κάνει τα υπόλοιπα.
Αλλά για να είμαι σίγουρος κατανάλωσα κάπου ενα λίτρο υγρά , χρησιμοποιώ τα Ferodo DOT4 κοστιζουν 8 ευρω το λίτρο.
Φυσικά την 2η φορα θα χρειαστω την μιση ποσότητα.


κοστίζει, μπάλωσέ τη, αν δεν.... http://www.yme.gr/index.php?tid=338

Την μπάλωσα με εποξη κόλα δυο συστατικών κ πλέγμα .(για την πινακίδα λέω)


Και εσύ πισωφρενάκιας; Δεν είναι καθαρό ρε Νικόλα!

το παπί βλέπεις ....:) τωρα το τι είναι βρώμικο δεν καταλαβαίνω.


Τα έχουμε γράψει και αλλού για τον τρόπο φρεναρίσματος.Το πίσω διορθώνει και βοηθά.Τίποτε άλλο.
Νομίζω πως μια χαρά είναι η μηχανή σου,ένα καλύτερο τακάκι αργότερα και αυτό είναι..
Τα πειράματα πληρώνονται ακριβά.

Και όμως το βιβλίο χρήστη γράφει να φρεναρουμε κ με τα δύο ταυτόχρονα.

Καλυτερο τακάκι απο το γνήσιο?


Αν θες να "κοκαλώνει" μια είναι η λύση...Άγκυρα! :bawl:

υπερβολές :)


Ρίξε και ένα καλό καθάρισμα την δαγκάνα.

αυτα εγιναν , αλλά δεν απέδωσαν , αν κ δεν έχουν σημασία, το καθάρισμα κανει καλό αν κολάνε οι γλύστρες κ τα τρωει μονοπαντα.


Τα γνήσια είναι μεταλλικά. Γιατί να πάρεις οργανικά;
Μήπως να δοκίμασες πρώτα μια εξαέρωση με καλύτερο υγρό;Επίσης εχε υπ οψη σου πως λογω abs
το μήκος της γραμμής είναι μεγαλύτερο.

Μάλλον γνήσια θα πάρω , να ησυχάσω. Τωρα αν δεν βγαλω ακρη , την επόμενη φορα βλέπουμε .

Εγραψα για οργανικά επειδη στο αλλο μαχανάκι είναι γνήσια μπροστά κ οργανικά EBC πίσω κ ήμουν ευχαριστημένος , τα οργανικά φυσικά δεν είναι κ για πολλά.

Εξαέρωση εκανα με την αλλαγή υγρών .αρα δεν είναι κ αυτό.

Το θέμα είναι οτι με όλα αυτα περί, γνήσιων, μεταλικών, ημιμεταλικών, οργανικών κλπ εχω λίγο μπλεχτεί.

Τωρα πίσω εχω κατι daytona τακάκια που δεν κατεχω τι ρόλο βαράνε.
Είναι κ ο δισκος ψιλοχάλια αλλά 250 ευρω για σετάκι δεν παίζουν τώρα .

ΝικόλαςXL
23/05/2017, 20:42
Ο κύβος ερρίφθη, πήρα τα γνήσια , ακόμα κλαίω τα 53 ευρώπουλα , τώρα τι ρόλο βαράνε θα δούμε .

Τακάκια κ διακόπτης πίσω στοπ , 74 ευρώ .

lias14
29/05/2017, 17:59
Καλησπέρα. τα γνησια μπροστινα τακακια ειναι μεταλλικα;;τα πισω γνησια τι παστα ειναι;

alexis_d
29/05/2017, 18:18
Καλησπέρα. τα γνησια μπροστινα τακακια ειναι μεταλλικα;;τα πισω γνησια τι παστα ειναι;

Μεταλλικά εμπρός πίσω.

billy84
29/05/2017, 20:33
Οσοι βρισκετε ακριβα τα γνήσια μπορειτε να δοκιμάσετε τα Ferodo.Ειναι πολυ κοντα σε αποδοση με τα γνησια και στα μισα λεφτά.

ΝικόλαςXL
30/05/2017, 20:07
Για βάση τωρα, την εχετε δεί αυτήν ?

http://www.motorbikesandparts.co.uk/hepco-and-becker-black-rear-topbox-rack-for-honda-cbf600-650948-01-01.html

Και αυτό εδώ τί είναι ?

http://www.motorcycleplanet.co.uk/products/405-givi-260fz-top-box-rack-for-honda-cbf-600s-cbf-600n/

Grafton 505
30/05/2017, 20:25
Για την πρώτη, με ένα πλαστικό τελάρο από τον μανάβη της γειτονιάς είσαι κομπλέ. :D

Η δεύτερη είναι τα κάγκελα για την βάση της GIVI. H βάση όπως βλέπεις έχει έξτρα χρέωση.

ΝικόλαςXL
01/06/2017, 19:07
Την πρώτη της H&D την είχα στο Transalp , στο περίπου δλδ και ηταν αυτή:

https://www.stelpet.gr/gr/en/products/hepco-becker-sxara-honda-transalp-650

Μοιάζουν σαν σχέδιο , προσωπικά την προτιμώ αν κ κοστίζει τα 2πλάσια λ7 απο την Givi.

To μόνο ασχημο της Givi είναι που βρίσκεται ψηλά , κ ακόμα κ αν αφαιρεθεί η βαλίτσα μένει ενα σύνολο που δεν χτυπάει καλά στο μάτι.
Δεν θέλω να βάλω βαλίτσα , προτιμώ πλαινές αλλά δεν χωράνε κράνη κ το χρήμα που θα πρέπει να σπρώξω θα είναι πολύ.

Είναι δλδ μια λύση ανάγκης .

Απο βαλίτσα τι να προτιμήσω αν τελικά βάλω βαση της Givi? πρέπει να χωράει δύο κράνη , αλλά αν είναι τεράστια σαν αγγούρι ας χωράει εστω το ενα .

Για λέγε Πάνο.

Grafton 505
02/06/2017, 18:54
Αν πρέπει να κουβαλάς δύο κράνη κάθε μέρα, αναγκαστικά θα πάρεις βαλίτσα μεγάλη. Δεν γίνετε αλλιώς. Ή θα κουβαλάς το ένα και το άλλο θα μένει στην βαλίτσα.

Εγώ έβαλα αυτήν : sw-motech (http://www.motoroda.gr/motoroda/product.asp?root%5Fid=3&root%5Fname=%C1%EE%E5%F3%EF%F5%DC%F1%7CAccessories&dept%5Fid=569&pf%5Fid=GPT01277101&showPath=SW%2DMotech+%5C+%D3%F5%F3%F4%DE%EC%E1%F4%E1%2D%C2%E1%EB%DF%F4%F3%E5%F2+%5C+%CA%E5%ED%F4%F1% E9%EA%DD%F2+B%DC%F3%E5%E9%F2+%22Alu%2DRack%22+%5C+Honda)

383143

Όπως βλέπεις έχει μικρό όγκο και δένει καλά με το πίσω μέρος. Αυτή είναι η βάση που κουμπώνει πάνω της μια δεύτερη βάση για να κουμπώσει η βαλίτσα αλουμινίου της sw-motech (http://www.motoroda.gr/motoroda/product.asp?root%5Fid=3&root%5Fname=%C1%EE%E5%F3%EF%F5%DC%F1%7CAccessories&dept%5Fid=866&pf%5Fid=ALK%2E00%2E165%2E15000%2FB&showPath=SW%2DMotech+%5C+%D3%F5%F3%F4%DE%EC%E1%F4%E1%2D%C2%E1%EB%DF%F4%F3%E5%F2+%5C+%C2%E1%EB%DF%F4% F3%E5%F2+%C1%EB%EF%F5%EC%E9%ED%DF%EF%F5+TraX+EVO) που χωράει ένα κράνος μόνο.

υ.γ. οι τιμές είναι αρκετά ανεβασμένες από το 2009 που τα πήρα.

ΝικόλαςXL
02/06/2017, 20:49
Πολύ ωραία η βαση αυτή Πάνο.

Είναι αυτή εδώ? https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=27356


Δεν την ήξερα, εκεί πάνω πρέπει να μπεί ενα πλαστικό πιάτο κ πάνω στο πιάτο η βαλίτσα ?

Η βαλίτσα πρέπει να είναι της ίδιας μαρκας ? Τι ταιριάζει εκεί επάνω? Ψαχνω για βαλίτσα της sw-motech κα δεν βρίσκω.

Οσο για φορτίο δεν την φορτώνω για ταξίδι, απλά οταν παρκάρω παίρνω το πορτοφόλι κ αφήνω εκει τα κράνη κ οτι αλλο χωραει, πχ γαντια .

Grafton 505
02/06/2017, 21:39
Πολύ ωραία η βαση αυτή Πάνο.

Είναι αυτή εδώ? https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=27356

Ναι. Αυτή είναι για το καρμπυρατεράτο και έχει διαφορά στα μπράτσα που πιάνουν την βάση, η οποία είναι ίδια. Δες :

383145




Δεν την ήξερα, εκεί πάνω πρέπει να μπεί ενα πλαστικό πιάτο κ πάνω στο πιάτο η βαλίτσα ?

Η βαλίτσα πρέπει να είναι της ίδιας μαρκας ? Τι ταιριάζει εκεί επάνω? Ψαχνω για βαλίτσα της sw-motech κα δεν βρίσκω.

Έτσι ακριβώς.Ταιριάζουν σχεδόν όλες οι βαλίτσες. Αλλά το πιάτο εξαρτάται από την βαλίτσα και κατά συνέπεια είναι το πιάτο που κρατάει την βαλίτσα πάνω στην βάση. Θέλει λίγο προσοχή.

Οι βαλίτσες τις motech λέγονται Trax και είναι μεταλικές.



οταν παρκάρω παίρνω το πορτοφόλι κ αφήνω εκει τα κράνη κ οτι αλλο χωραει, πχ γαντια .

Έχε το νού σου με αυτό. Σε φίλο, του κλέψανε το κράνος μέσα από την μπαγκαζιέρα και αφήσανε την μπαγκαζιέρα.

ΝικόλαςXL
04/06/2017, 08:55
Καλημέρα ,

Μεταλική βαλίτσα δεν βάζω με τπτ .

Με βλέπω πρός Givi μεριά για βαλίτσα , τωρα σε τι λίτρα ? εξαρτάται απο τον όγκο. Αυτή που έχω τωρα είναι της Hepco, η βαση της είναι αυτη :https://www.stelpet.gr/gr/en/products/hepco-becker-sxara-honda-transalp-650
και η βαλίτσα είναι αυτή :

383181

(Η φωτό είναι απο το ιντερνετ κ δεν μπορώ να καταλάβω γιατι την έχει βάλει αναποδα :confused:)

Είναι σχετικά τετραγωνισμένη κ ετσι χωραει δύο κράνη ανετα .
Το κακό είναι οτι η βαση της που ταιριάζει στο CBF θυμίζει παπί κ τελάρο :)
κ δεύτερο κακό οτι η βαση της δεν παίρνει πιάτο για αλλη βαλίτσα αλλά και η βαλίτσα δεν ''πιάνει'' σε αλλη βάση, αρα δεν ...

Θα την πουλήσω , αναγκαστικά σε κάποιον τρανσαλπάκια και έχει κ την επάνω σχάρα η βαλίτσα .

Βρήκα σύντροχο που πουλάει την βαση της SW-Motech μαζί με πιάτο για givi στα 60 ευρώ, σήμερα πάω να τα δώ κ αν είναι της προκοπής μπορώ να πώ πως βολεύτηκα .

Οσο για τις κλεψιές , αστα να πάνε , οσο μπορώ αφήνω το μηχανάκι σε σημεία που να το βλέπω, βαζω κ συναγερμό αλλά ο κίνδυνος πάντα υπάρχει, πάλι καλά που την έχω σε δικό της κλειστό πάρκιγκ κ είναι κ το αυτ/το μπροστα κ κοιμάμαι ήσυχος .

ΝικόλαςXL
04/06/2017, 15:58
Ναι. Αυτή είναι για το καρμπυρατεράτο και έχει διαφορά στα μπράτσα που πιάνουν την βάση, η οποία είναι ίδια. Δες :



Aυτή που αγόρασα είναι με τέτοια μπράτσα ,

383190

η σωστή είναι ετσι? Τωρα κατάλαβα οτι είναι δύο τύποι, ευτυχώς που είναι η σωστή.
Και έχει κ πιάτο αυτό χύμα

383191

και αυτό της Givi επάνω

383192

ΝικόλαςXL
04/06/2017, 15:59
μέχρι στιγμής όλα καλά, ελπίζω δλδ, τι να προσέξω στην τοποθέτηση? χρειάζομαι μεγαλύτερες βίδες? Μαζί μου εδωσαν κ μερικές βίδες κ 4 αποστάτες

383193

χρειάζονται ?

Η βάση βιδώνει πάνω στα χερούλια κ όχι απο κάτω , σωστά τα λέω?

Grafton 505
04/06/2017, 22:18
Πάμε Νίκο ένα ένα τα ερωτήματα :

1. Ναι, η βάση είναι η σωστή για το injection. Είναι ίδια με αυτήν που έχω και εγώ.

2. Τα δύο διαφορετικά πιάτα της Givi υποθέτω ότι είναι το ένα για τις monolock και το άλλο για τις monokey. Εάν είναι έτσι και πιο είναι πιο δεν έχω ιδέα.

3. Σειρά τοποθέτησης από κάτω προς τα επάνω : χερούλια ΟΕΜ -> αποστάτες (οι ασημένιοι που έχεις) -> βάση sw-motech. Δες την φώτο (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150952&page=7&p=2878586&viewfull=1#post2878586) που έβαλα πιο πάνω.

4. Οι βίδες που σε έδωσε είναι όλες άσχετες εκτός από τις δύο μαύρες μακρόστενες. Θα έπρεπε να είναι τέσσερις μαύρες μακρόστενες βίδες. Οι 4 μικρές μαύρες δεν έχω ιδέα από που είναι. Οι δύο ασημένιες, εάν έχουν την ίδια διάμετρο και βήμα με τις δύο μακριές μαύρες, βάλτες αλλά το οπτικό αποτέλεσμα δεν θα είναι ωραίο.

Ροπή σύσφιξης για τις βίδες είναι 23 Nm. Μην βάλεις κόλλα σπειρωμάτων στις βίδες. Δεν χρειάζεται.

Οδηγίες τοποθέτησης. (http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/artikelpdf/gpt_01_277_101_s.pdf)

doros74
04/06/2017, 22:36
μέχρι στιγμής όλα καλά, ελπίζω δλδ, τι να προσέξω στην τοποθέτηση? χρειάζομαι μεγαλύτερες βίδες? Μαζί μου εδωσαν κ μερικές βίδες κ 4 αποστάτες

383193

χρειάζονται ?

Η βάση βιδώνει πάνω στα χερούλια κ όχι απο κάτω , σωστά τα λέω?
Το πιάτο που δείχνεις στην φωτογραφία είναι monolock. Το monokey έχει δύο άγκιστρα, αντί για δύο εγκοπες.
Το πιάτο monokey παίρνει βαλίτσες αντίστοιχες οι οποίες έχουν ωφέλιμο βάρος 10 κιλά. Οι monolock βαλίτσες έχουν ωφέλιμο βάρος 3 κιλά και γενικά δεν έχουν τόσο καλή κατασκευή όσο οι monokey. Εγώ έχω εδώ και 3 χρόνια την givi v47 monokey την έχω φόρτωση απίστευτα, παίρνει άνετα 2 full face κράνη και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημενος. Στην συστήνω ανεπιφύλακτα.

ΝικόλαςXL
05/06/2017, 19:55
1. Ναι, η βάση είναι η σωστή για το injection. Είναι ίδια με αυτήν που έχω και εγώ.

Πάμε καλά λοιπόν


2. Τα δύο διαφορετικά πιάτα της Givi υποθέτω ότι είναι το ένα για τις monolock και το άλλο για τις monokey.

Το ένα είναι το γνήσιο της SW-MOTECH που στερεώνεται με βίδες μισης στροφής , το αλλο γραφει monolock


3. Σειρά τοποθέτησης από κάτω προς τα επάνω : χερούλια ΟΕΜ -> αποστάτες (οι ασημένιοι που έχεις) -> βάση sw-motech. Δες την φώτο (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150952&page=7&p=2878586&viewfull=1#post2878586) που έβαλα πιο πάνω.

Mαλιστα , θέλει δλδ αποστάτες πάνω απο τα χερούλια κ η βαση δεν ακουμπάει στα χερούλια , καλό αυτό, αλλά οι αποστάτες δεν χαλάνε το χρώμα στα χερούλια ?
Αρα θα θέλει κ βίδες με επιπλέον μήκος οσο είναι οι αποστάτες κ το λαμάκι που θα σφίξει.
Οι γνήσιες βίδες είναι Μ8 κ σε μήκος 8X25 και 8X32 , θα αγορασω λοιπόν 4 ανοξείδωτες άλεν βιδες Μ8 με ροδελα σαν αυτήν

383217

από ότι βλέπω στην φωτό που πόσταρες πρέπει να είναι σαν αυτές ετσι?


4. Οι βίδες που σε έδωσε είναι όλες άσχετες εκτός από τις δύο μαύρες μακρόστενες. Θα έπρεπε να είναι τέσσερις μαύρες μακρόστενες βίδες.

μαύρες ? εσύ έχεις βάλει ασημί :confused:


Ροπή σύσφιξης για τις βίδες είναι 23 Nm. Μην βάλεις κόλλα σπειρωμάτων στις βίδες. Δεν χρειάζεται.

οκ


Οδηγίες τοποθέτησης. (http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/artikelpdf/gpt_01_277_101_s.pdf)

αυτό δεν ανοιγει ...:confused:



Το πιάτο που δείχνεις στην φωτογραφία είναι monolock.

ναι σωστα


Το πιάτο monokey παίρνει βαλίτσες αντίστοιχες οι οποίες έχουν ωφέλιμο βάρος 10 κιλά. Οι monolock βαλίτσες έχουν ωφέλιμο βάρος 3 κιλά και γενικά δεν έχουν τόσο καλή κατασκευή όσο οι monokey.

Αρα θέλω και πιάτο , έξοδα , εξοδα :)


Εγώ έχω εδώ και 3 χρόνια την givi v47 monokey την έχω φόρτωση απίστευτα, παίρνει άνετα 2 full face κράνη και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημενος. Στην συστήνω ανεπιφύλακτα.

47 αρα ? δεν είναι τέρας ? σε τι βαση την εχεις βάλει? Υπάρχει πιάτο για την v47 που να τοποθετείται στην sw-motech?

Πάντως είναι πολύ όμορφη ειδικά η V47NNT

383218

δίχως τα κόκκινα φώτα ? φωτα δεν είναι ? αφου πουλιέται κ κιτ με λεντ .

Εξοδα βλέπω , 210-230 ευρω , αλλά ξερετε αν στην τιμή αυτη περιλαμβάνετται κ το πιάτο?

Grafton 505
05/06/2017, 20:23
Το ένα είναι το γνήσιο της SW-MOTECH που στερεώνεται με βίδες μισης στροφής , το αλλο γραφει monolock

Οπότε αυτό της sw-motech είναι για τις monokey ;

Mαλιστα , θέλει δλδ αποστάτες πάνω απο τα χερούλια

Τα ασημένια κυλινδράκια που έχεις είναι οι αποστάτες που χρειάζεσαι. ΜΗΝ πάρεις άλλους.

κ η βαση δεν ακουμπάει στα χερούλια , καλό αυτό, αλλά οι αποστάτες δεν χαλάνε το χρώμα στα χερούλια ?

Όχι

Αρα θα θέλει κ βίδες με επιπλέον μήκος οσο είναι οι αποστάτες κ το λαμάκι που θα σφίξει.
Οι γνήσιες βίδες είναι Μ8 κ σε μήκος 8X25 και 8X32 , θα αγορασω λοιπόν 4 ανοξείδωτες άλεν βιδες Μ8 με ροδελα σαν αυτήν
από ότι βλέπω στην φωτό που πόσταρες πρέπει να είναι σαν αυτές ετσι?

Ναι. Οι μαύρες μακρόστενες που έχεις είναι ακριβώς αυτές που χρειάζεσαι. Στο έγραψα και πιο πάνω. Πάρε ακριβώς ίδιες με αυτές.

μαύρες ? εσύ έχεις βάλει ασημί :confused:

Εγώ έχω και το κιτ με τις πλαϊνές βαλίτσες. Αυτό είχε ασημένιες αντί για μαύρες. Καμιά διαφορά. Ίδιες βίδες είναι.

αυτό δεν ανοιγει ...:confused:

Δεν έχεις pdf viewer γι' αυτό δεν στο ανοίγει.

Αρα θέλω και πιάτο , έξοδα , εξοδα :)

Ίσως και να μην θες πιάτο, αν ένα από αυτά τα δύο που έχεις ταιριάζει.



...

doros74
05/06/2017, 23:59
Πάμε καλά λοιπόν


Το ένα είναι το γνήσιο της SW-MOTECH που στερεώνεται με βίδες μισης στροφής , το αλλο γραφει monolock



Mαλιστα , θέλει δλδ αποστάτες πάνω απο τα χερούλια κ η βαση δεν ακουμπάει στα χερούλια , καλό αυτό, αλλά οι αποστάτες δεν χαλάνε το χρώμα στα χερούλια ?
Αρα θα θέλει κ βίδες με επιπλέον μήκος οσο είναι οι αποστάτες κ το λαμάκι που θα σφίξει.
Οι γνήσιες βίδες είναι Μ8 κ σε μήκος 8X25 και 8X32 , θα αγορασω λοιπόν 4 ανοξείδωτες άλεν βιδες Μ8 με ροδελα σαν αυτήν

383217

από ότι βλέπω στην φωτό που πόσταρες πρέπει να είναι σαν αυτές ετσι?



μαύρες ? εσύ έχεις βάλει ασημί :confused:



οκ



αυτό δεν ανοιγει ...:confused:




ναι σωστα



Αρα θέλω και πιάτο , έξοδα , εξοδα :)



47 αρα ? δεν είναι τέρας ? σε τι βαση την εχεις βάλει? Υπάρχει πιάτο για την v47 που να τοποθετείται στην sw-motech?

Πάντως είναι πολύ όμορφη ειδικά η V47NNT

383218

δίχως τα κόκκινα φώτα ? φωτα δεν είναι ? αφου πουλιέται κ κιτ με λεντ .

Εξοδα βλέπω , 210-230 ευρω , αλλά ξερετε αν στην τιμή αυτη περιλαμβάνετται κ το πιάτο?

Αυτήν ακριβώς την βαλίτσα έχω, απλώς έχω αλλάξει το καπάκι σε λευκό. Την έχω από την εποχή που είχα το σκούτερ.
Έχω επίσης και την εργοστασιακή 45 λιτρα ( την είχε το μηχανάκι όταν την πηρα). Έτσι βρέθηκα με 2 βαλίτσες.
Βρήκα τα κάγκελα για το τριβαλιτσο της givi μεταχειρισμενα στην μισή τιμή και σκέφτηκα να τα πάρω για να βάλω την givi πάνω, η οποία έχει καλύτερο κλείσιμο και άνοιγμα από την Honda και ταιριάζει τέλεια με τις πλαινες, V35 που προμηθεύτηκα.
http://www.accessorimotostore.com/index.phpmain_page=product_info&cPath=1537_762_1028_3329&products_id=7626
Επειδή όταν έδωσα το σκούτερ δεν κράτησα το πιάτο πήρα ένα καινούργιο. Πήρα το M5 αν θυμάμαι καλά. Δεν κοστίζει πολύ. Γύρω στα 30 ευρώ. Και αυτό γιατί τα κάγκελα που είχα δεν ήρθαν με το πιάτο.
http://www.accessorimotostore.com/index.phpmain_page=product_info&cPath=1537_762_763_3141&products_id=12667
Εδώ σημειώνω ότι οι βαλίτσες monolock πωλούνται μαζι με το πιάτο τους ενώ οι monokey οχι, αφού οι βάσεις τους ( καγλελα ) περιέχουν πιάτο, ενώ των monolock όχι, για τον ακριβως παραπάνω λόγο.
Την βαλίτσα την έχω αγοράσει από Ιταλία από αυτό το μαγαζί
http://www.accessorimotostore.com/index.phpmain_page=product_info&cPath=1537_761_4725&products_id=17726
Δεδομένου ότι κοστίζει αρκετά πιο φθηνά και έχει και μικρό κόστος μεταφορικών.
Επίσης, έχω αγοράσει και τοποθετήσει το κιτ Led stop που δίνει μια ξεχωριστή εμφάνιση στην βαλιτσα. http://www.accessorimotostore.com/index.phpmain_page=product_info&cPath=1537_760_4726&products_id=16502
Το συγκεκριμένο μαγαζί στην Ιταλία έχει τις καλύτερες τιμές.

painterakis
06/06/2017, 07:19
Το pdf εγκατάστασης είναι αυτό.

σελίδα 1:

painterakis
06/06/2017, 07:20
και η σελίδα 2:

painterakis
06/06/2017, 07:23
Αν θέλεις να βάλεις την Givi V47 Mokokey αρκεί να τοποθετήσεις με τις βίδες της μισής στροφής το πιάτο που αγόρασε μαζί με τη βάση.
Δηλαδή αρκεί να βγάλεις από τη βάση το πιάτο της givi monolock και να βάλεις αυτό ....

painterakis
06/06/2017, 07:30
όσο για το αν είναι τεράστια, πιστεύω ότι ταιριάζει ο όγκος της πάνω στη μηχανή.

doros74
06/06/2017, 15:41
Η Givi V47NNT που έχω αυτή τη στιγμή στο μηχανάκι.
383251
383252
383253

doros74
06/06/2017, 15:43
Και Εργοστασιακή που είχα πριν και τώρα βρίσκεται στην Αποθήκη.
383254
383255
383256

doros74
06/06/2017, 16:09
Αν παρατηρήσεις η Givi έρχεται πιο κοντά στην σέλα, δεν εξέχει και τόσο πολύ. Επίσης η εργοστασιακή η οποία είναι 45 λίτρα (47 η Givi) είναι λίγο πιο μικρή στο πλάτος και αντίστοιχα πιο ψηλή από την Givi. H Givi επειδή είναι λίγο πιο πλατιά και πιο χαμηλή είναι πιο βολική στο καθημερινό φόρτωμα.
Αυτός είναι ο βασικός λόγος που την έχω πάνω και η εργοστασιακή είναι στην αποθήκη.
Εδώ και μια φωτογραφία και με τις πλαϊνές V35NT.
383258
Σε όλες τις βαλίτσες άλλαξα τα καπάκια με τα αντίστοιχα λευκά, λόγω του άσπρου χρώματος της μηχανής.

painterakis
07/06/2017, 08:38
Σε όλες τις βαλίτσες άλλαξα τα καπάκια με τα αντίστοιχα λευκά, λόγω του άσπρου χρώματος της μηχανής.
Για την Givi V47: Όταν λες άλλαξα το καπάκι με λευκά, (1) αγόρασες έτοιμο λευκό; ή (2) αγόρασες ανταλλακτικό μαύρο και τα έβαψες λευκό;
Μπορείς να μου πεις τιμή του επάνω πλαστικού; και αν έχεις κωδικό και από το αγόρασες.

Εμένα έπεσε στα χέρια μου ένα σπρέι της plasti dip σε λευκό και εκτός το πάνω καπάκι έβαψα και τη πλαϊνή φάσα αλλά σαν το βαμμένο με χρώμα ΔΕΝ είναι ...


383311

doros74
07/06/2017, 23:42
Για την Givi V47: Όταν λες άλλαξα το καπάκι με λευκά, (1) αγόρασες έτοιμο λευκό; ή (2) αγόρασες ανταλλακτικό μαύρο και τα έβαψες λευκό;
Μπορείς να μου πεις τιμή του επάνω πλαστικού; και αν έχεις κωδικό και από το αγόρασες.

Εμένα έπεσε στα χέρια μου ένα σπρέι της plasti dip σε λευκό και εκτός το πάνω καπάκι έβαψα και τη πλαϊνή φάσα αλλά σαν το βαμμένο με χρώμα ΔΕΝ είναι ...


383311
Δεν το έβαψα , το πήρα έτοιμο από Ιταλία στην τιμή των 36 ευρώ.
http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_760_4726&products_id=16503
Το χρώμα που πρέπει να διαλέξεις είναι λευκό μεταλλικό κωδικός Β912 (πρόσεχε όχι το απλό). Η απόχρωση του χρώματος είναι 99% ίδια με αυτή της μηχανής μας ( μόνο οι πέρλες λείπουν).
Μπορείς όμως και να το βάψεις, όπως έκανα στα καπάκια των πλαϊνων βαλιτσών γιατί δεν είχα βρει ετοιμα βαμενα σε λευκό μεταλλικό, οπως στην πισω βαλιτσα. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό. Δίνεις τον κωδικό χρώματος σε έναν καλό επαγγελματία και στο βάφει. Απλώς να του πεις να σου περάσει καλό βερνικι.

painterakis
08/06/2017, 09:56
Ευχαριστώ.
7.5€ για μεταφορικά είναι καλά αν αναλογιστεί κανείς ότι το ελάχιστο είναι 5€ αποστολή στην Ελλάδα.

doros74
08/06/2017, 17:17
Ευχαριστώ.
7.5€ για μεταφορικά είναι καλά αν αναλογιστεί κανείς ότι το ελάχιστο είναι 5€ αποστολή στην Ελλάδα.

Ναι από αυτό το Site παραγγέλνω ότι έχει να κάνει με Givi.

ΝικόλαςXL
08/06/2017, 20:01
Αντε να απανταμε σιγά σιγά ....



Οπότε αυτό της sw-motech είναι για τις monokey ;

Αν δεν κάνω λάθος τα πιάτα της sw-motech δεχονται τις βαλίτσες της που είναι μεταλικές ... αρα αν αυτό ισχύει θέλω πιάτο για τις monokey

Τα ασημένια κυλινδράκια που έχεις είναι οι αποστάτες που χρειάζεσαι. ΜΗΝ πάρεις άλλους.

ok, αλλά δεν εχουν το ίδιο μήκος , ποιά μπαίνουν που? θυμάσαι?


Ναι. Οι μαύρες μακρόστενες που έχεις είναι ακριβώς αυτές που χρειάζεσαι. Στο έγραψα και πιο πάνω. Πάρε ακριβώς ίδιες με αυτές.

οκ ,


Δεν έχεις pdf viewer γι' αυτό δεν στο ανοίγει.

ναι δεν έχω απο δαύτο σίγουρα .

Ίσως και να μην θες πιάτο, αν ένα από αυτά τα δύο που έχεις ταιριάζει.

Μακάρι αλλά δεν το βλέπω .

ΝικόλαςXL
08/06/2017, 20:10
[QUOTE=doros74;2879007]
Επειδή όταν έδωσα το σκούτερ δεν κράτησα το πιάτο πήρα ένα καινούργιο. Πήρα το M5 αν θυμάμαι καλά. Δεν κοστίζει πολύ. Γύρω στα 30 ευρώ. Και αυτό γιατί τα κάγκελα που είχα δεν ήρθαν με το πιάτο.

Τωρα εγω θα πρέπει να ξερω τι είναι αυτό το Μ5 ετσι? :) αρα πα΄με για 30 ευρω πιάτο, αλλά θα ταιριάζει με την βαση της sw-motech? η πρέπει να παρω ενα πιατο για την v47 (λέμε τωρα ) ΕΙΔΙΚΑ για την βαση που εχω?


Εδώ σημειώνω ότι οι βαλίτσες monolock πωλούνται μαζι με το πιάτο τους ενώ οι monokey οχι, αφού οι βάσεις τους ( καγλελα ) περιέχουν πιάτο, ενώ των monolock όχι, για τον ακριβως παραπάνω λόγο.

τι μαθαίνει κανείς , πολύ ενημερωτική η κουβεντα μαζί σας σύντροχοι συμφορουμίτες , ευχαριστω .


Την βαλίτσα την έχω αγοράσει από Ιταλία από αυτό το μαγαζί
http://www.accessorimotostore.com/index.phpmain_page=product_info&cPath=1537_761_4725&products_id=17726

δεν ξερω γιατι αλλά δεν ανοιγουν οι σελίδες ... κρίμα , αλλά βρηκα το μαγαζί σαν accessorimotostore.com

Δεδομένου ότι κοστίζει αρκετά πιο φθηνά και έχει και μικρό κόστος μεταφορικών.

θα το ψάξω

Επίσης, έχω αγοράσει και τοποθετήσει το κιτ Led stop που δίνει μια ξεχωριστή εμφάνιση στην βαλιτσα.

θα θέλει κ καλώδια όμως κ βαριέμαι τις μοντίφες ....

ΝικόλαςXL
08/06/2017, 20:22
Αν παρατηρήσεις η Givi έρχεται πιο κοντά στην σέλα, δεν εξέχει και τόσο πολύ. Επίσης η εργοστασιακή η οποία είναι 45 λίτρα (47 η Givi) είναι λίγο πιο μικρή στο πλάτος και αντίστοιχα πιο ψηλή από την Givi. H Givi επειδή είναι λίγο πιο πλατιά και πιο χαμηλή είναι πιο βολική στο καθημερινό φόρτωμα.
Αυτός είναι ο βασικός λόγος που την έχω πάνω και η εργοστασιακή είναι στην αποθήκη.
Εδώ και μια φωτογραφία και με τις πλαϊνές V35NT.
383258
Σε όλες τις βαλίτσες άλλαξα τα καπάκια με τα αντίστοιχα λευκά, λόγω του άσπρου χρώματος της μηχανής.


Nαι εχεις δίκιο, βέβαια η 47 αρα έχει τον ογκο της αλλά τι να κάνουμε ?

Την βρήκα σαν Monokey case V47 TECH Givi cod.V47NNT στον Ιταλό στα 177.00EUR αλλά δεν μπορώ να βρω το πιάτο.


Το θέμα είναι οτι εχει δύο βαλίτσες ίδιες σαν περιγραφή αλλά με διαφορετική τιμή δλδ σαν Monokey case V47 TECH Givi cod.V47NT δίνει :

http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_761_4725&products_id=16499

http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_761_4725&products_id=17726

τι παίζει εδώ?

painterakis
08/06/2017, 20:54
Το πάνω καπάκι, αυτό που γράφει givi στην ΝΝΤ είναι απομίμηση καρμπόν και στην ΝΤ είναι ασημί.

Grafton 505
08/06/2017, 21:32
ok, αλλά δεν εχουν το ίδιο μήκος , ποιά μπαίνουν που? θυμάσαι?

Ναι.

Πρώτα κοιτάς την φωτογραφία στο ποστ #277 (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150952&page=7&p=2879019&viewfull=1#post2879019)

Το νούμερο 3 είναι τα κοντά. Αυτά μπαίνουν πίσω (''κοντά'' στο φανάρι στοπ)

Το νούμερο 4 είναι τα μακρυά. Αυτά μπαίνουν μπροστά (''κοντά'' στο κάθισμα του οδηγού)

doros74
08/06/2017, 23:35
Nαι εχεις δίκιο, βέβαια η 47 αρα έχει τον ογκο της αλλά τι να κάνουμε ?

Την βρήκα σαν Monokey case V47 TECH Givi cod.V47NNT στον Ιταλό στα 177.00EUR αλλά δεν μπορώ να βρω το πιάτο.


Το θέμα είναι οτι εχει δύο βαλίτσες ίδιες σαν περιγραφή αλλά με διαφορετική τιμή δλδ σαν Monokey case V47 TECH Givi cod.V47NT δίνει :

http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_761_4725&products_id=16499

http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_761_4725&products_id=17726

τι παίζει εδώ?
Το πιάτο
http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_762_763_3141&products_id=12667

ΝικόλαςXL
09/06/2017, 20:17
Το πάνω καπάκι, αυτό που γράφει givi στην ΝΝΤ είναι απομίμηση καρμπόν και στην ΝΤ είναι ασημί.

ναι αλλά έχουν κ διαφορά στα πλαστικά , η μια έχει γκρι κ η αλλη κόκκινα .


Ναι.

Πρώτα κοιτάς την φωτογραφία στο ποστ #277 (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150952&page=7&p=2879019&viewfull=1#post2879019)

Το νούμερο 3 είναι τα κοντά. Αυτά μπαίνουν πίσω (''κοντά'' στο φανάρι στοπ)

Το νούμερο 4 είναι τα μακρυά. Αυτά μπαίνουν μπροστά (''κοντά'' στο κάθισμα του οδηγού)

οκ, με αυτην την οδηγία κ το μανιουαλ που εστειλες είμαι ετοιμος για τοποθετηση.

Χρειάζομαι μόνον τις βίδες Μ8Χ70 και Μ8Χ20 απο 4 κομμάτια , θα τις πάρω αυριο, αν κ δεν θα υπάρχουν σε μαύρο .


Το πιάτο
http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1537_762_763_3141&products_id=12667

Μάλιστα , απλά αυτό το πιάτο ''κάθεται'' στην βαση της Sw-motech η θέλω κατι άλλο?

Θα στείλω email στον Ιταλό κ θα δούμε , για ότι νεότερο θα ενημερώσω.

Grafton 505
09/06/2017, 21:44
...Μ8Χ20 ...

Αυτές τι τις θες ;

ΝικόλαςXL
10/06/2017, 15:29
Δεν τις θέλω τελικά, είναι αυτές που πιάνει το μεταλικό πιάτο στα δύο μπράτσα.

Ακόμα να απαντήσει ο Ιταλός

Grafton 505
10/06/2017, 16:35
Δεν τις θέλω τελικά, είναι αυτές που πιάνει το μεταλικό πιάτο στα δύο μπράτσα.

Ακόμα να απαντήσει ο Ιταλός


Άνα γειά σου.

Κάνε μια χάρη. Έτσι από περιέργεια, βγάλε το πιάτο της Givi (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150952&page=7&p=2878825&viewfull=1#post2878825) και βγάλτο μια φώτο από κάτω. Είμαι περίεργος να δω πως κουμπώνει στη βάση.

ΝικόλαςXL
11/06/2017, 17:46
Άνα γειά σου.

Κάνε μια χάρη. Έτσι από περιέργεια, βγάλε το πιάτο της Givi (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150952&page=7&p=2878825&viewfull=1#post2878825) και βγάλτο μια φώτο από κάτω. Είμαι περίεργος να δω πως κουμπώνει στη βάση.

Δεν κουμπώνει, βιδώνει .

Περιγραφή: απο την πάνω μεριά

383398

ολη η επιφάνεια σχεδόν είναι ενα καπάκι , μόλις το αφαιρέσεις φαίνονται τα μπακλαβωτά μερη

383399

που μέσα τους μπαίνουν κατι τετραγωνα λαμαρινάκια κ στο κεντρο τους που είναι η τρύπα μπαίνει η βίδα .

383400

ΝικόλαςXL
11/06/2017, 17:50
Κάπως ετσι δλδ :

383401

383402

Μόνο αρνητικό οι βίδες που θα έπρεπε να ηταν ενα κάτι σαν καρόβιδες, επειδη τα παξιμάδια είναι ασφαλείας κ μόλις ξεσφίξουν περιστρεφονται , τελικά χρησιμοποίησα ενα σωρό εργαλεια , απο κόφτη μέχρι σκύλα για να βγούν :D

ΝικόλαςXL
12/06/2017, 19:46
Good morning,
we haven’t idea if the Givi plate mounting to the SW-Motech rack,
so, if you need a v47NNT + plate M7 total costs are 207,50 €
shipping free.
Thanks,
at disposal

Sovente srl - Accessori Moto



Η απάντηση του Ιταλου ... Τί θέλει να πεί ο ποιητής ?


Οτι δεν εχει αηδία αν το πιάτο της Givi τοποθετείται στην βάση της SW-Motech , αντε πάλι μπλέξαμεεεεεεεε.

Για λέγετε τι κάνουμε τώρα? παίρνω τα μοτομάγαζα σβάρνα κ δοκιμάζω πιάτα κ σερβίτσια ?

painterakis
12/06/2017, 20:42
Καλησπέρα Κώστα επειδή έχω μπερδευτεί ...

Αγόρασες τη βάση της SW-Motech από το Χρήστο και περιείχε εκτός αυτής και κάποιες βάσεις βαλίτσας,ε;

Εσύ τώρα έχεις βάλει τη βάση της SW-Motech, έχεις το μηχανάκι σου αυτό;

383467

και μέσα στην αγορά ήταν και αυτή η βάση, καλά δε λέω;

383468

αν τα έχεις αυτά τα δύο, τα ενώνεις με τις βίδες μισής στροφής που περιέχει το "πιάτο" και βάζεις στη βαλίτσα και δεν χρειάζεται να πάρεις καμιά έξτρα βάση της givi.