View Full Version : Γενικο chat cbf600
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
ΝικόλαςXL
04/01/2017, 19:50
Mε εξάτμιση δύσκολα θα ασχοληθώ εγώ προσωπικά. Νομίζω οτι με 400ευρώ που δίνεις για ένα τελικό μπορώ να κάνω μια αναβάθμιση στις αναρτήσεις πχ ενα σετάκι hyperpro και να το χαρώ πολύ περισσότερο. Αν μπει στο δρόμο μου καμία μτχ βέβαια με μικρό κόστος και μου έχει αφήσει λευτά το τσμέδε μπορεί και να το σκεφτώ :cry::lol:
Λάθος μου, δεν εννοούσα σαν βελτίωση, δεν είμαι κ πολύ της μετατροπής, απλά οι δικές μου έχουν σκουρίνει απο τα νερα κ την θερμοκρασία υποθέτω.
Και οι δικές σας έτσι είναι ? δλδ οι γυαλιστεροι λαιμοι του καινουργιου ετσι καταντάνε?
Σήμερα πηρα τηλ τον χρωμιά , του είπα τι θέλω να κάνω κ μου εδωσε μια τιμή απο 80 εως 100 ευρω το πολύ για χρώμιο μέχρι το τελικό.
Εγγυήθηκε μάλιστα οτι δεν θα αλλάξουν χρώμα, αλλά κ μια 5ετία να αντεξουν , τι είναι τα 80 ευρούλια? λέω εγώ τώρα .
Εκανα κ ενα τηλ στο Ιρίδιο.γρ κ ζήτησα μια τιμή για βαψιμο στα στηρίγματα απο τα πίσω πατάκια , αυτά τα δυο μεταλικά ( είναι σίδερα η είναι αλουμίνιο τελικά ? ? τριγωνα .
Μου πρότεινε ηλεκτροστατική βαφή κ οχι απλό χρώμα επειδη η ηλεκτροστατική έχει μεγαλύτερη αντοχή.
Θα δούμε , θα την ψάξω.
Grafton 505
04/01/2017, 21:09
Οι λαιμοί από τις εξατμήσεις γίνονται χάλια μετά από λίγο καιρό. Αρκετοί πιάνουν σκότσμπραϊτ και αλοιφή για κατσαρολικά και τους επαναφέρουν αλλά αυτοί δεν βαριούνται.
Η ιδέα με το χρώμιο ίσως είναι καλή.
Οι βάσεις που πιάνουν τα πατάκια οδηγού - συνοδηγού είναι αλουμινένιες. Τα πατάκια του οδηγού είναι από αλουμίνιο αλλά του συνοδηγού από σίδερο. Ποια τρίγωνα λες ;
@grafton είναι μπροστινό απο hornet πατέντα που βρήκα στο φβ, του πάει πάντως του κόκκινου :lol:
όσο για χούφτες την δώσαμε την λύση.. tucanourbano και ένα κουτί ντελιβερά δώρο:wlae:
Κόκκινο έχω ρε. Μη με βάζεις ιδέες .:a38::lol:
Λάθος μου, δεν εννοούσα σαν βελτίωση, δεν είμαι κ πολύ της μετατροπής, απλά οι δικές μου έχουν σκουρίνει απο τα νερα κ την θερμοκρασία υποθέτω.
Και οι δικές σας έτσι είναι ? δλδ οι γυαλιστεροι λαιμοι του καινουργιου ετσι καταντάνε?
Σήμερα πηρα τηλ τον χρωμιά , του είπα τι θέλω να κάνω κ μου εδωσε μια τιμή απο 80 εως 100 ευρω το πολύ για χρώμιο μέχρι το τελικό.
Εγγυήθηκε μάλιστα οτι δεν θα αλλάξουν χρώμα, αλλά κ μια 5ετία να αντεξουν , τι είναι τα 80 ευρούλια? λέω εγώ τώρα .
Εκανα κ ενα τηλ στο Ιρίδιο.γρ κ ζήτησα μια τιμή για βαψιμο στα στηρίγματα απο τα πίσω πατάκια , αυτά τα δυο μεταλικά ( είναι σίδερα η είναι αλουμίνιο τελικά ? ? τριγωνα .
Μου πρότεινε ηλεκτροστατική βαφή κ οχι απλό χρώμα επειδη η ηλεκτροστατική έχει μεγαλύτερη αντοχή.
Θα δούμε , θα την ψάξω.
Για τους λαιμούς της εξάτμισης χρησιμοποίησε WD40 και σφουγγαράκι scotch brite (χρησιμοποίησέ το από την πράσινη πλευρά) . Αυτό έκανα και καθάρισαν σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Το καφετί χρώμα θα φύγει και θα μείνει ένα απαλό χρυσαφί. Ασημί δεν πρόκειται να γίνουν. Χρειάζεσαι ειδικές αλοιφές για να γίνουν ξανά ασημί και αν γίνουν.
Αν τελικά χρησιμοποιήσεις ειδικές αλοιφές για να επαναφέρεις στο μέγιστο βαθμό το αρχικό χρώμα των λαιμών, μετά από λίγο καιρό θα γίνουν πάλι χρυσαφί και μετά καφετί.
Εγώ δεν θα έδινα 80 με 100 € για να βάψω τους λαιμούς.
Κάνε αυτό που περιγράφω και θα μείνεις αρκετά ευχαριστημένος.
Όσον αφορά την εξάτμιση, μια χαρά ήχο βγάζει η εξάτμισή μας. Το έχω ξαναγράψει ότι δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να την αλλάξουμε εκτός κι αν υπάρχει θέμα φθοράς.
Cpt_Slow
05/01/2017, 13:26
Και απο εμένα μην βάψεις εξάτμηση, δοκίμασε αυτά που σου λένε οι συνcbfάδες και θα δεις αποτέλεσμα. Κάπου είχα δει στο φβ φωτογραφίες που αποδεικνύουν οτι με αλοιφη και υπομονη γίνονται σαν καινουριες.
Μη βάλεις συρματακι καθόλου. Θα γέμισει μικρές γρατζουνιες οι οποίες μπορεί να μη φαίνονται από μακριά αλλά από κοντά θα είναι ορατές.
Πάρε μια Autosol καθαρό πανί και υπομονή.
ΝικόλαςXL
05/01/2017, 21:15
Εχω ακουσει/διαβασει πολλά για την Autosol, αλλά πρέπει να μαθω τι υλικο είναι οι λαιμοί, σιδερο, η ανοξείδωτοι?
Δλδ είναι τριμένο ανοξείδωτο? τοτε με μια πανόβουρτσα κ αλοιφή θα ξαναγυαλισουν , αλλά αν είναι σίδερο θέλουν χρώμιο.
Είναι κ θέμα ο καταλύτης , ισως το χρώμιο αν περάσει μέσα τον καταστρέψει.
ΝικόλαςXL
11/01/2017, 20:26
Τελικά πήγα σε ενα μαγαζί με είδη επεξεργασίας μεταλλου στην Σπ. Πάτση.
Πηρα 3 μεγεθη πανόβουρτσες κ ενα σαπούνι για ανοξείδωτα , θα πέσει τρίψιμο κ βλέπουμε.
Ερώτηση, σας έχουν τριφτει απο τα παπούτσια τα δύο τριγωνα που στηρίζουν τα πατακια οδηγου κ συνεπιβατη?
Grafton 505
12/01/2017, 10:44
Ερώτηση, σας έχουν τριφτει απο τα παπούτσια τα δύο τριγωνα που στηρίζουν τα πατακια οδηγου κ συνεπιβατη?
Ναι....
ΝικόλαςXL
14/01/2017, 18:03
Ναι....
Πολυλογά ... :)
Τελικά έκανα μια προσπάθεια να την ψάξω σχετικά με αυτά τα ''τρίγωνα'' τα τσιτσίδωσα κ πήρα τους δρόμους.
Ο βαφέας που εμπιστευομαι μου είπε να προτιμήσω ηλεκτροστατική βαφή που είναι πιο αντοχής και ανθεκτικότερη βαφή σε βάθος χρόνου.
Το κακό είναι οτι η βαφή ηλεκτροστατικά με πούδρα δεν έχει την δυνατότητα επιλογής χρώματος , πρέπει να επιλέξεις απο ενα χρωματολόγιο που είναι κατασκευασμένο για επιπλα εξοχής παρά για μηχανάκια.
Ακόμα δεν υπάρχει τέτοια βαφή με μέταλο , αρα απορίπτεται ...
Ετσι θα βαφουν κανονικά με ακρυλικό διπλής κ ματ λούστρο ωστε να γίνουν όσο το δυνατόν ίδια με το αρχικλό χρώμα.
Ερώτηση, στην ουρά στο πλαστικό που έχει την κλειδαριά υπάρχει κάποιο αυτοκόλλητο Honda?
Mε άλλα λόγια το Νο9 στο παρακάτω σχεδιο που βρίσκεται?
377611
painterakis
14/01/2017, 19:03
εδω ...
Grafton 505
14/01/2017, 19:13
Πολυλογά ... :)
:lol:
Σκέφτικα και εγώ την βαφή, αλλά αφενός η σωστή ηλεκτροστατική θα κοστίσει αρκετά αφετέρου μάλλον θα ξανατρυφθεί το σημείο και τσάμπα η δούλεια.
Έτσι σκέφτικα να πάρω ένα κομμάτι carbon vinyl που είναι πιο φτηνό και όσο αντέξει. Αλλά ακόμα δεν το έχω βάλει.
ΝικόλαςXL
14/01/2017, 19:28
εδω ...
Μάλιστα , κατάλαβα ... στο δικό μου CBF600SA8 δεν υπάρχει. Κουφόν.:confused:
@ Grafton 505 , η ηλεκτροστατική κοστίζει τα μισά απο την κανονική βαφή, μου ζητησαν 15 ευρω το κομμάτι, ενώ τωρα θα δώσω 60 τα δύο.
Ψάχνω τα αυτοκόλητα που μπαίνουν στα πλαινά πλαστικά της ουράς . Ξέρετε αυτα που γραφουν CBF600, το Νο 8 στο σχεδιο που ποσταρα πρίν.
Ομως για το Νο 8 δίνει 4 κωδικους
8 MARK, RR. COWL *TYPE1* 77312-MER-920ZB
8 MARK, RR. COWL *TYPE1* 77312-MER-R60ZA
8 MARK, RR. COWL *TYPE3* 77312-MER-R60ZC
8 MARK, RR. COWL *TYPE4* 77312-MER-R60ZD
ισως οι κωδικοι να έχουν να κάνουν με το χρώμα των πλαστικών .
Ο αριθμός πλαισίου του δικού μου μηχανακίου ξεκινά απο ZD, είναι δλδ το ZDCPC43BO8F00χχχχ, λέτε ο σωστός κωδικός να είναι ο 77312-MER-R60ZD .
Επικοινώνησα μαζί σας τηλεφωνικά σχετικά, εχω ενα CBF600SA
Στο ταμπελάκι κατω απο το καθισμα του συνεπιβάτη γραφει :
CBF600SA8
COLOR: ΝΗ-Α84Ρ
CODE: NHA84
Αλλά δεν νομίζω αυτό να βοηθάει.
Για πέτε ... πρέπει να τα παραγγείλω άμμεσα αφου τα κομμάτια είναι στο βαφείο.
Grafton 505
14/01/2017, 22:04
α) Μιας και είναι αυτοκόλλητο μάλλον το έβγαλε ο προηγούμενος ή ξεκόλησε από κανένα πιεστικό πλύσης.
β) Το σωστό powder coating κοστίζει. Το έψαξα.
γ) Για τους κωδικούς τώρα : https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=124827&highlight=%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%8 5
ZDC : Honda Italia Industriale SpA
PC43 : Ρ = 450cc - 649cc,
C = μοτοσυκλέτα δρόμου
43 = μάλλον τυχαία νούμερα
B : Ψηφίο ελέγχου
08 : έτος κατασκευής
F : Atessa, Italy Εργοστάσιο Συναρμολόγησης
00χχχχ : Σειριακός αριθμός οχήματος
δ) Τα αυτοκόλλητα θα έχουν διαφορετικές γραμματοσειρές και γι΄αυτό και οι διαφορετικοί κωδικοί. Σε όλα τα cbf που έχω δει είναι άσπρα.
Σε πιο site τα βρήκες ;
ΝικόλαςXL
18/01/2017, 20:51
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες .
Τα βρήκα στο motosp.gr, τελικά είπα να ασχοληθώ με αυτούς για να γλυτώσω απο τον Σαρακάκη κ τα 20ήμερα αναμονής παραγγελιας εξωτερικού , αλλά την πάτησα κ εδώ.
Τελικά πήγα στον Σαρακάκη κ μου είπαν παραλαβή σε 5 εργάσιμες , πάλι καλά.
Για το δικό μου με κωδικό χρώματος ΝΗ-Α84Ρ τα σωστα νούμερα είναι
8 MARK, RR. COWL *TYPE4* 77312-MER-R60ZD για τα CBF 600 της ουράς και για τα αυτοκόλητα (COMBINED ABS) του εμπρός φτερου 61110-MFA-D10ZB.
Τελικά εδωσα το εμπρός φτερό για βαψιμο επειδη είχε ενα ράγισμα δεξια στο μερος που περναει το πηρουνι, τα πίσω πλαστικά της ουρας που το δεξι είχε ενα ραγισμα στην τρυπα της μεσαία βίδας , κ τα δύο τριγωνα (step) που θα γίνουν ματ .
Αυτός είναι κ ο λόγος που ψαχνω τα αυτοκόλητα , τα οποία θα κοληθουν πάνω στο χρωμα κ θα καλυφθουν με το λουστρο για να μην φθείρονται.
Τωρα το θεμα είναι οι λαιμοί της εξάτμισης , έβαλα επάνω μαγνήτη κ είναι ανοξείδωτοι όπως κ το τελικό. Ομως φοβαμαι μήπως τα χημικά καθαρισμού καταστρεψουν τον καταλύτη που δεν αφαιρείται.
Ο χρωμιάς μου είπε πως δεν θα πάθει ζημια , ισα ισα που θα καθαρίσει κ θα γινει σαν καινουργιος .
Εχω αγορασει πανοβουρτσες κ αλοιφή για να δοκιμάσω να τους τριψω , αλλά ο καταλύτης εχει σκουριάσει κάπως , ο προηγούμενος τον είχε βαψει με ασημι χρώμα που τωρα ξεφλουδάει. με αλλα λόγια κ να γυαλίσω τους λαιμους δεν πιστευω οτι θα γινει τπτ κ στον καταλύτη.
Τι κάνω?
ΝικόλαςXL
18/01/2017, 20:55
Κατι ακόμα , στα πλαινά μεταλικά τρίγωνα πίσω απο τα πατακια του συνεπιβατη είναι βιδωμένα κατι σίδερα , το δεξιό είναι πιο παχύ κ πολύ βαρύτερο ενω το αριστερό είναι σκετη λαμαρίνα , σχηματιζουν ενα σαντουιτς με ενα λαστιχο, τι είναι αυτά?
Eίναι τα 11, 17, 15, κ 16 στο σχεδιο:
377730
Grafton 505
18/01/2017, 21:09
Κατι ακόμα , στα πλαινά μεταλικά τρίγωνα πίσω απο τα πατακια του συνεπιβατη είναι βιδωμένα κατι σίδερα , το δεξιό είναι πιο παχύ κ πολύ βαρύτερο ενω το αριστερό είναι σκετη λαμαρίνα , σχηματιζουν ενα σαντουιτς με ενα λαστιχο, τι είναι αυτά?
Eίναι τα 11, 17, 15, κ 16 στο σχεδιο:
To 11 μπαίνει αριστερά και θεωρώ(δεν ξέρω, υποθέτω) ότι αντισταθμίζει λίγο το βάρος της εξάτμησης.
Σε εμένα βιδώνουν εκεί οι βάσεις για τις βαλίτσες.
Όσο για τον καταλύτη, δεν θα πάθει τίποτα αν δεν μπούνε τα χημικά μέσα του. Τρύψε και βάλε ότι γυαλιστικό θες από έξω. Μέταλλο είναι, δεν παθαίνει τίποτα.
Μακριά από διαβρωτικά ισχυρά χημικά.
ΝικόλαςXL
19/01/2017, 19:54
To 11 μπαίνει αριστερά και θεωρώ(δεν ξέρω, υποθέτω) ότι αντισταθμίζει λίγο το βάρος της εξάτμησης.
Εχει κ αυτό μια λογική .
Σε εμένα βιδώνουν εκεί οι βάσεις για τις βαλίτσες.
Βαλίτσες ε? χμ, κεντρική δεν ξερω αν θα βάλω, αν κ μου εμεινε μια απο το παλιο μηχανάκι εξέχει πολύ πρός τα επάνω, κ ο λόγος που αγόρασα αυτό εδώ ηταν για να είναι χαμηλόβαρο, αν αρχίσω να προσθέτω βαρη εκεί στα ψηλά την εκατσα .
Όσο για τον καταλύτη, δεν θα πάθει τίποτα αν δεν μπούνε τα χημικά μέσα του. Τρύψε και βάλε ότι γυαλιστικό θες από έξω. Μέταλλο είναι, δεν παθαίνει τίποτα.
Μακριά από διαβρωτικά ισχυρά χημικά.
Οτι θα τριψω θα τριψω :D , ΣΚ θα εχω πολύ δουλεια αφου θα βγαλω λαιμους κ θα κάνω μια 1η προσπάθεια. Ο καταλύτης όμως εχει καφετίσει αρκετά, κ ισως αν τελικά τρίψω λαιμους κ δεν τους χρωμιάραω να ψαξω για κάποια ισχυρή μπογια για θερμοκρασίες να τον περάσω.
Δεν ξερω τα χημικά που χρησιμοποιούν οι χρωμιάδες πόσο δυνατα είναι κ τι μπορεί να προκαλέσουν στον καταλύτη.
Θαααα δούμε ...
Cpt_Slow
20/01/2017, 07:56
υπομονή σου εύχομαι και τράβα μερικές φωτό το πριν και το μετά!
Grafton 505
20/01/2017, 19:39
Και για πες ρε Slow, έχουν καλή εφαρμογή τα tucano (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=151532&page=2&p=2843497&viewfull=1#post2843497) ;;; :D
ΝικόλαςXL
20/01/2017, 21:14
υπομονή σου εύχομαι και τράβα μερικές φωτό το πριν και το μετά!
Εχω τραβηξει αρκετές , λέω να ανοίξω ένα νέο νήμα με τις εργασίες αλλά πρέπει να βρώ το πού.
Και φυσικά κ τιμές ...
Cpt_Slow
22/01/2017, 19:51
Και για πες ρε Slow, έχουν καλή εφαρμογή τα tucano (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=151532&page=2&p=2843497&viewfull=1#post2843497) ;;; :D
:bawl::bawl:
πολύ καλή για τέτοιου είδους κουκούλα χωρίς πλαστικό σκελετό από μέσα και χωρίς να βιδώνει στο αντίβαρο. Μετά τα 100 κάμπτονται κάπως από τον αέρα αλλά όχι σε σημείο να σε ενοχλούν στις μανέτες. Με 40 ευρώ που έχουν να τα πάρεις και μπαινοβγαίνουν σε 10''. Τα βάζεις πηγαίνοντας δουλειά πχ τα βγάζεις όταν γυρνάς που έχει σπάσει το κρύο.
ΝικόλαςXL
29/01/2017, 16:39
Για να αλλάξουμε λαμβάκια στα όργανα πρέπει να τα ανοίξουμε ?
Grafton 505
29/01/2017, 16:44
Για να αλλάξουμε λαμβάκια στα όργανα πρέπει να τα ανοίξουμε ?
Ναι.
ΝικόλαςXL
29/01/2017, 16:46
Tώρα το διάβασα στο μανιουαλ, δεν έχει λαμπάκια φωτισμού αλλά led.
Kρίμα κ ήθελα να ''ανεβάσω'' λίγο την φωτεινότητα .
Grafton 505
29/01/2017, 20:07
Τα όργανα έχουν δυο LED 12v 1.7watts. Αν τα αλλάξεις με άλλα με περισσότερα watts θα έχεις πιο πολύ φως.
Αλλά μετά θα σε τυφλώνουν την νύχτα και δεν με φαίνεται καλή ιδέα.
mondo 52
09/02/2017, 15:27
παιδια καλησπερα και απο εμενα.προσφατα μου καηκε η λαμπα στην μικρη σκαλα και της αλλαξα με τισ bosch xenon blue.καλητερο αποτελεσμα αλλα τωρα φωτιζουν χαμηλα.δεν πειραξα τπτ,απλα τισ κουμποσα.ποιο ειναι το σωστο υψος?και πως πρεπει να κανω την διαδικασια για να τα φερω στα ισια?ευχαριστω
Grafton 505
09/02/2017, 16:18
@ mondo 52 Το γυμνό Cbf έχεις ;
mondo 52
09/02/2017, 18:02
Συγνώμη που δεν το Γράψα...Έχω το cbf600s 2010 montelo με φαιρινκ
Grafton 505
09/02/2017, 21:52
Συγνώμη που δεν το Γράψα...Έχω το cbf600s 2010 montelo με φαιρινκ
Πριν πειράξεις τους ρυθμιστές πήγαινε σε ένα συνεργείο και ζήτα να βάλουν το εργαλείο που μετράει την ευθυγράμμιση την φώτων. Αν είσαι εκτός κάνεις τα παρακάτω....
378553
mondo 52
10/02/2017, 02:48
Ok το έκανα και ψυλορυθμιστικαν αλλά θα θέλω να ρωτήσω το εξής όποιος ξέρει..Άλλαξα τις λάμπες με bosch xenon blue h7 12v 55w αλλά έχω την αίσθηση ότι της μάνας του φώτιζε καλύτερα καλύτερο παιδιού.μπορει να είναι στο μυαλό μου αλλά έχετε κάποια άποψη πάνω σε αυτό?Ποιες λάμπες φωρατε..Τι συμβουλευεται?
Ok το έκανα και ψυλορυθμιστικαν αλλά θα θέλω να ρωτήσω το εξής όποιος ξέρει..Άλλαξα τις λάμπες με bosch xenon blue h7 12v 55w αλλά έχω την αίσθηση ότι της μάνας του φώτιζε καλύτερα καλύτερο παιδιού.μπορει να είναι στο μυαλό μου αλλά έχετε κάποια άποψη πάνω σε αυτό?Ποιες λάμπες φωρατε..Τι συμβουλευεται?
Για τις συγκεκριμένες που λες δεν έχω άποψη αλλά μια φορά που είχα δοκιμάσει σαν αυτές απλά ήταν αποτυχία.
Ειδικά στην βροχή δεν έβλεπες τίποτα.
Προτείνω osram night breaker . Εμφανώς εντονότερο φως από την εργοστασιακή που είχα και σωστή θερμοκρασία χρώματος.
Ok το έκανα και ψυλορυθμιστικαν αλλά θα θέλω να ρωτήσω το εξής όποιος ξέρει..Άλλαξα τις λάμπες με bosch xenon blue h7 12v 55w αλλά έχω την αίσθηση ότι της μάνας του φώτιζε καλύτερα καλύτερο παιδιού.μπορει να είναι στο μυαλό μου αλλά έχετε κάποια άποψη πάνω σε αυτό?Ποιες λάμπες φωρατε..Τι συμβουλευεται?
Βάζω στοίχημα οτι δεν την έβαλες καλά.
Δεν παίζει να αλλάξεις τέτοια λάμπα και να φέγγει αλλού (χαμηλά ή ψηλά), έχω αλλάξει πάρα πολλές και στο cbf και στα αυτοκίνητά μου και καμμία δεν έφεγγε ξαφνικά αλλού.
Ψάξτο....
Και όντως σε βροχερό καιρό δεν θα βλέπεις.
mondo 52
13/02/2017, 20:44
θα το κοιταξω ξανα απλα δεν ετυχε να το βγαλω ακομα βραδυ βολτα να δω τι καταφερα.νομιζω οτι ειναι κουμποτες..δεν μπορεις να τις βαλεις και αλλιως.τεσπα δλδ οταν λετε σε βροχερο καιρο δεν θα βλεπω ποσο χαλια ειναι?και η μαμα λαμπες ποιες ειναι?αμα ειναι να σκασω να δωσω αλλα 10 ευρω να παρω 2 και να τελειωνει το θεμα
Οποιαδήποτε λάμπα αλογόνου είναι βαμενη μπλε προκειμένου να μιμηθεί τον φωτισμό Xenon χανει πάρα πολύ σε φωτεινότητα. Το έχω πάθει κι εγώ στο παρελθόν. Η δική μου άποψη είναι ότι μία χαρά έβαλες την λάμπα. Απλώς έβαλες τη λάθος λάμπα. Αν θες τον καλύτερο φωτισμό βάλε Osram Night breaker Unlimited http://www.osram.gr/osram_gr/news--knowledge/automotive-special/automotive-performance-lamps-full-power-of-light-for-your-vehicle/night-breaker-unlimited-product-details/index.jsp. Εγώ αυτές έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πολύ ισχυρή δέσμη. Αφού αναγκάστηκα να την χαμηλώσω λίγο. Βγήκε και το μοντέλο Laser https://www.osram.com/automotive/products/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps/night-breaker-laser/index.jsp για ακόμη καλύτερο φωτισμό. Έχει μικρότερη διάρκεια ζωής, όμως. Έχω αγοράσει δύο ζευγάρια να τα δοκιμάσω κάποια στιγμή. Δεν πιστεύω όμως ότι θα έχουν ιδιαίτερες διαφορές με τις Unlimited και επειδή η μεσαία σκάλα μένει πάντοτε αναμένη εγώ στη θέση σου θα πήγαινα στην Unlimited που έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Υ Γ Αντίστοιχα η Philips βγάζει τη σειρά xtreme vision 130% και racing vision 150%. Και αυτές είναι κορυφαία επιλογή.
ΝικόλαςXL
21/02/2017, 19:37
Oi κορυφαίες επιλογές έχουν κ κορυφαίες τιμές όμως . Βλέπω κατι 40αρες ... ελπίζω να είναι τιμή για ζευγάρι.
Μια ερώτηση για όσους έχουν σηκώσει τεπόζιτο. Τι είναι η μάλλον σε τι χρησιμεύει το Νο16 στο παρακάτω σχεδιο? Βρίσκεται στα
αριστερα του κορμού πρός τα εμπρός κ είναι λίγο πάνω απο την πλεξουδα, βιδώνει με μια βίδα κ ενα παξιμάδι.
378959
Grafton 505
21/02/2017, 19:57
Oi κορυφαίες επιλογές έχουν κ κορυφαίες τιμές όμως . Βλέπω κατι 40αρες ... ελπίζω να είναι τιμή για ζευγάρι.
Μια ερώτηση για όσους έχουν σηκώσει τεπόζιτο. Τι είναι η μάλλον σε τι χρησιμεύει το Νο16 στο παρακάτω σχεδιο? Βρίσκεται στα
αριστερα του κορμού πρός τα εμπρός κ είναι λίγο πάνω απο την πλεξουδα, βιδώνει με μια βίδα κ ενα παξιμάδι.
378959
Ρε συ Νικολάκη, διαβάζουμε και τι λέει απ κάτ !!!
16 PFKL634699 CLIP, HARNESS £8.95 (€9.85) ($10.74)
Είναι αυτό εδώ με το κόκκινο βελάκι :Κρατάει τα καλώδια στην σωστή θέση τους.
378960
ΝικόλαςXL
22/02/2017, 21:20
Είναι λοιπόν βαση που πιάνουν ται-ραπ ζωνάκια για την πλεξούδα.
Θα το κοιτάξω , ευχαριστώ.
Grafton 505
22/02/2017, 22:02
Τι έπαθε ; Σε έσπασε ;
Cpt_Slow
23/02/2017, 13:09
οπερατερ για δυσκολες γωνιες!
ΝικόλαςXL
06/03/2017, 20:37
Τελικά δεν είναι αυτό το στηριγμα, αλλά ενα μεταλικό πιο μπροστα , εκει λεει το βιβλιαρακι της οτι βαζουμε ενα εργαλειο για να κρατάμε το τεποζιτο ψηλά σταθερό.
Εκει πιάνει κ ενα συρματόσχοινο που δεν αφήνει το τεποζιτο ννα σηκωθεί περισσότερο.
Τελος πάντων, νεα απορία, τον συναγερμό που τον εχετε τοποθετησει? και το λεντακι του, υπάρχει βαση αραγε για το λεντ ωστε να μην τρυπαω πλαστικά?
Ο συναγερμός είναι spyball 6527.
Grafton 505
06/03/2017, 21:58
Τα εργαλεία της μηχανής τα έχεις φαντάζομαι.
Το σύρμα είναι η γείωση του ντεπόζιτου.
Για δες.
379433
ΝικόλαςXL
07/03/2017, 20:22
Γείωση τεπόζιτου? αστα να πάνε τελικά δεν είναι να αγοραζεις μεταχειρισμένο πράμα, καλυτερα να εδεινα 6000 για το cbx500.
Η γειωση αυτη δεν υπάρχει κ λειπουν κ οι βίδες .Τι να λέμε τώρα.
Βρήκα κ τον γνήσιο συναγερμό , κωδικός ανταλλακτικου Averto alarm kit 08E55-MER-800-C.Τοποθετείται πίσω δεξια αναμεσα φτερό κ πλαινο καπάκι με μια περίεργη βαση.
379466
τα λέμε
Grafton 505
07/03/2017, 21:00
Σιγά το ΟΕΜ αξεσουάρ ρε συ :lol: .
Ένα ψιλό συρματόσχοινο είναι με δύο ματάκια στα άκρα. Το φτιάχνεις άνετα !
ΝικόλαςXL
09/03/2017, 20:14
Το φτιάχνεις όμως οταν κοστίζει 2,38 ευρώ ? μπαααα λες δεν .....ται .θα το παραγγείλω :)
Απο αλυσίδα τι να βαλω?
Γρανάζια λεω να βάλω γνήσια αν κ δεν έχω ψάξει τιμές σε JT για πίσω.
Κόστος για το πίσω 41,84 €(χωρίς ΦΠΑ 24%) κ 23,75 €(χωρίς ΦΠΑ 24%) το εμπρός .
Μπροστα σιγουρα γνήσιο επειδή εχει τα λάστιχα, αλλά το πίσω πειράζει αν είναι της JT?
Για λέγε Grafton 505 , αφου εσύ κ εγώ τα λέμε απο εδώ.:beer:
alexis_d
09/03/2017, 20:50
Το φτιάχνεις όμως οταν κοστίζει 2,38 ευρώ ? μπαααα λες δεν .....ται .θα το παραγγείλω :)
Απο αλυσίδα τι να βαλω?
Γρανάζια λεω να βάλω γνήσια αν κ δεν έχω ψάξει τιμές σε JT για πίσω.
Κόστος για το πίσω 41,84 €(χωρίς ΦΠΑ 24%) κ 23,75 €(χωρίς ΦΠΑ 24%) το εμπρός .
Μπροστα σιγουρα γνήσιο επειδή εχει τα λάστιχα, αλλά το πίσω πειράζει αν είναι της JT?
Για λέγε Grafton 505 , αφου εσύ κ εγώ τα λέμε απο εδώ.:beer:
Εγώ έβαλα την ακριβή σειρά της DID (online απ έξω) μπροστινό γρανάζι μαμά και πίσω ένα supersprox
Grafton 505
09/03/2017, 21:10
Το φτιάχνεις όμως οταν κοστίζει 2,38 ευρώ ? μπαααα λες δεν .....ται .θα το παραγγείλω :)
A τόσο κάνει ; :lol:
Τις βίδες τις έχεις ;
Για τα αλυσιδογράναζα δεν έχω ψαχτεί καθόλου.
Μπροστά γρανάζι σίγουρα το ΟΕΜ. Για το πίσω, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με το οτιδήποτε, αρκεί να είναι καλής ποιότητας για να μην έχεις θέμα φθοράς αυτού και της αλυσίδας.
Αυτό που έκανε ο alexis_d είναι καλή λύση.
ΝικόλαςXL
10/03/2017, 20:33
- Ναι το συρματάκι είναι κοντα στα 3 κ κατι ευρω αν προσθέσεις κ τον φπα, βίδες ναι παραγγειλα , ο.9 ευρω η μια , η κατω του σκελετου ξερω που μπαίνει , στο τεπόζιτο θα είναι λογικά κάπου απο επάνω .
Τα παραγγέλνω πλέον απο Σαρακάκη, οι τιμές του είναι συγκρίσιμες με των υπολοίπων αλλά του εξωτερικού.
Αν κατι δεν είναι ετοιμοπαράδοτο μπορείς να το παραγγείλες με παραλαβή εντός 5 εργάσιμων ημερών , μόνο αρνητικό ότι εχει επιβαρυνση περίπου ενα 10% αλλά κ οτι πρέπει να πας δυο φορές απο εκεί.
Για παραγγελίες εως 50 ευρω συμφερει αν εχεις κατι αμμεσα ανάγκη αφου δίνεις 5 ευρω , αλλά για παραπάνω το σκέφτεσαι.
Ακριβή σειρα της DID, δλδ την χρυσή ? γιατι ακούω κατι τιμές κοντα στα 120 με 150 ευρώ κ μου έρχεται κάπως .... αφου θα πάει κάπου στα 200 μαζί με τα γρανάζια.
τα supersprox δεν τα ξέρω, πως πάνε απο τιμές ?
Αυτή τη στιγμή το μηχανάκι είναι σκελετός , κινητηρας , κ τροχοί, κ σε λιγο κ χωρίς τροχούς :) αφου θα βγαλω κ πηρουνια για να αλλάξω λάδια κ πίσω τροχό για το γρανάζι.
379551
alexis_d
10/03/2017, 21:45
Αν σου φαίνονται κάπως το κόστος της αλυσίδας να σου πω....60-70 ευρώ το πίσω γρανάζι... :p
Ελαφρύ αλουμίνιο το εσωτερικό του γραναζιού και μεταλλικά δόντια.Καλυτερο ζύγισμα, ελαφρύτερο ,μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και περισσότερη αντοχή
σε απότομες επιταχύνσεις.
Grafton 505
10/03/2017, 22:51
@ΝικόλαςXL Ώρε μάνα μου :uplate: γιατί το ξεβράκωσες χειμωνιάτικα ;
doctoras
11/03/2017, 08:10
ωραίο είναι!
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 19:08
Πράγματι γιατρέ μου ωραίο είναι , κ εμένα μου αρέσει ετσι περισσότερο, αν σκεφτείς οτι ήθελα να αγοράσω το γυμνό , αλλά δεν πολυκυκλοφόρησε πολύ εδώ κ βρήκα μόνο ένα κ σε χρώμα που δεν ήθελα.
Οχι ευχαριστώ, δεν θα δώσω 60-70 για γρανάζι, εδώ κοιτάω να δώσω κάτω απο 50, βέβαια θα μου πείς οτι ΄... οτι πληρώνεις παίρνεις κ για το φθηνό το κρέας κ έτσι, αλλά αυτά που έχει επάνω τώρα είναι τα μαμά κ ζήσανε 30000χλμ, ας βγαλουν αυτα που θα βάλω άλλα τόσα κ όταν με το καλό θα έχει ερθει η ανάπτυξη βλέπουμε .
Είναι σε κλειστό πάρκιγκ κ δεν κρυώνει, άλλωστε (ελπίζω) να το δέσω μέσα στον Απρίλη.
Δεν μου είπατε όμως , τι αλυσίδα να χρησιμοποιήσω ? Kαθότι ο Σαρακάκης θέλει : CHAIN KIT, DRIVE (525-16&42T)
Τιμή: 227,15 €(χωρίς ΦΠΑ 24%) δλδ κάπου 282 ευροπούλια για το σετ, αλυσίδα, κρικο κ γρανάζια.
Για σκέτη αλυσίδα δεν ξέρω επειδη δεν δίνει κωδικό.
Ομως επειδή οπως εγραψα πιο πάνω το κόστος για το πίσω 41,84 € κ 23,75 € το εμπρός, αυτό σημαίνει οτι αν υπήρχα κωδικός η αλυσίδα θα κοστιζε 227-(41+24)=162 πολύ δεν είναι?
Αρα με μια αλυσίδα στο κατοστάρικο θα πρέπει να είμαι πολύ ευχαριστημένος , εκτός κ αν είναι πιο ακριβές :rolleyes:
alexis_d
11/03/2017, 19:21
Πράγματι γιατρέ μου ωραίο είναι , κ εμένα μου αρέσει ετσι περισσότερο, αν σκεφτείς οτι ήθελα να αγοράσω το γυμνό , αλλά δεν πολυκυκλοφόρησε πολύ εδώ κ βρήκα μόνο ένα κ σε χρώμα που δεν ήθελα.
Οχι ευχαριστώ, δεν θα δώσω 60-70 για γρανάζι, εδώ κοιτάω να δώσω κάτω απο 50, βέβαια θα μου πείς οτι ΄... οτι πληρώνεις παίρνεις κ για το φθηνό το κρέας κ έτσι, αλλά αυτά που έχει επάνω τώρα είναι τα μαμά κ ζήσανε 30000χλμ, ας βγαλουν αυτα που θα βάλω άλλα τόσα κ όταν με το καλό θα έχει ερθει η ανάπτυξη βλέπουμε .
Είναι σε κλειστό πάρκιγκ κ δεν κρυώνει, άλλωστε (ελπίζω) να το δέσω μέσα στον Απρίλη.
Δεν μου είπατε όμως , τι αλυσίδα να χρησιμοποιήσω ? Kαθότι ο Σαρακάκης θέλει : CHAIN KIT, DRIVE (525-16&42T)
Τιμή: 227,15 €(χωρίς ΦΠΑ 24%) δλδ κάπου 282 ευροπούλια για το σετ, αλυσίδα, κρικο κ γρανάζια.
Για σκέτη αλυσίδα δεν ξέρω επειδη δεν δίνει κωδικό.
Ομως επειδή οπως εγραψα πιο πάνω το κόστος για το πίσω 41,84 € κ 23,75 € το εμπρός, αυτό σημαίνει οτι αν υπήρχα κωδικός η αλυσίδα θα κοστιζε 227-(41+24)=162 πολύ δεν είναι?
Αρα με μια αλυσίδα στο κατοστάρικο θα πρέπει να είμαι πολύ ευχαριστημένος , εκτός κ αν είναι πιο ακριβές :rolleyes:
Πάρε μια DID απλή,ένα γρανάζι Jt πίσω και ένα μαμά μπροστά. 125-130 max και το γραναζι απο honda
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 21:35
Πάρε μια DID απλή,ένα γρανάζι Jt πίσω και ένα μαμά μπροστά. 125-130 max και το γραναζι απο honda
Aυτή είναι η πιο φθηνή λύση που έχω σκεφτεί. Λεω να τα πάρω απο emoto.gr , εχεις κάποιο αλλο κατάστημα που να γνωρίζεις?
Αυτό που με τσατίζει είναι που δίνουν τα σετ πολύ φθηνα κ αν ζητησεις κομμάτι σε τσακιζουν στις τιμές. Τελικά μερικοι δεν καταλαβαίνουν απο κρίση.
alexis_d
11/03/2017, 22:24
Ειναι θέμα πολιτικής που έχουν.
Οι τιμές πια είναι σε πολλά πράγματα σχεδόν ίδιες με έξω.
Κάνε μία έρευνα πριν την παραγγελία σου.
mondo 52
17/03/2017, 11:18
Καλημερα ε ολους.θα ηθελα να ρωτησω τι ειδος αλυσιδασ εχουμε και πωσ την καθαριζεται ωστε να γινεται λαμπικο και μετα τι τις βαζεται για λυπανση
Αυτό που με τσατίζει είναι που δίνουν τα σετ πολύ φθηνα κ αν ζητησεις κομμάτι σε τσακιζουν στις τιμές.
Δεν ισχύει αυτό. Τουλάχιστον όχι παντού.
Φυσικά δε θα δώσεις 280€ για αλυσιδογράναζα. Με 150€ περίπου παίρνεις ποιοτικότατο σετ, με χρυσή αλυσίδα.
sapila racing
17/03/2017, 11:32
Aυτή είναι η πιο φθηνή λύση που έχω σκεφτεί. Λεω να τα πάρω απο emoto.gr , εχεις κάποιο αλλο κατάστημα που να γνωρίζεις?
Αυτό που με τσατίζει είναι που δίνουν τα σετ πολύ φθηνα κ αν ζητησεις κομμάτι σε τσακιζουν στις τιμές. Τελικά μερικοι δεν καταλαβαίνουν απο κρίση.
Και γιατί να παρεις ενα κομμάτι χωριατά?
Για να παρεις το μαμα γρανάζι με το λαστιχο? Σιγα τι πράγμα, μετα απο λίγο τον ξεχνάς τον ήχο του.
Απο εδω εχω παρει και στο παρελθόν και τον συστήνω:
http://www.dkmotorcycles.com/shop/chain_and_sprockets_agili/chain_and_sprocket_kit_ji9l9/honda_did_chain_and_sprocket_551cc750cc/
Γυρω στα 130 Ευρω + μεταφορικά για DID VX και γραναζια JT και καθαρίζεις.
Παλιότερα έβρισκα παρόμοιες τιμές και στον Πίσσαρη και έπαιρνα απο κει, αλλά τώρα για καποιον λόγο τις έχει πανακριβες.
Αν κάποπιος έχει βρεί παρόμοιες τιμές στην Ελλάδα ενημερώνει!
ΝικόλαςXL
17/03/2017, 19:58
@ BLiTzER, Φυσικά κ δεν θα δώσω τόσα λ7 για αλυσιδογράναζα, ομως ο κύβος ερρίφθη, σημερα το πρωί αγόρασα απο Σαρακάκη τα δύο γρανάζια πρός 83 ευρω .
@ sapila racing είσαι κ Στρογγυλοφάναρος? το μαμα εμπρός γρανάζι δεν το αλλάζω με τπτ. Το πίσω ναι .
Δεν μου λέτε 16 εμπρός κ 42 πίσω είναι τα δόντια ? δεν πιστεύω να εκανε λάθος ο πωλητής αφού του εδωσα την αδεια κυκλοφορίας .:confused:
Ρώτησα κ για τιμή σετ, 203 όλα μαζί , δεν συμφέρει.
Αρα πάμε για αλυσίδα , εχετε υπ όψιν σας ποιά να διαλέξω κ με τι κόστος εστω στο περίπου? χρυσή, ασημενια , με ορινγ , με χριγκ κλπ κλπ :)
Kαι κάτι ακόμα, βρήκα τις εμπρός λάμπες σε Osram night breaker unlimited στα 15 ευρώ την μια , είναι καλή τιμή?
@ BLiTzER, Φυσικά κ δεν θα δώσω τόσα λ7 για αλυσιδογράναζα, ομως ο κύβος ερρίφθη, σημερα το πρωί αγόρασα απο Σαρακάκη τα δύο γρανάζια πρός 83 ευρω .
@ sapila racing είσαι κ Στρογγυλοφάναρος? το μαμα εμπρός γρανάζι δεν το αλλάζω με τπτ. Το πίσω ναι .
Δεν μου λέτε 16 εμπρός κ 42 πίσω είναι τα δόντια ? δεν πιστεύω να εκανε λάθος ο πωλητής αφού του εδωσα την αδεια κυκλοφορίας .:confused:
Ρώτησα κ για τιμή σετ, 203 όλα μαζί , δεν συμφέρει.
Αρα πάμε για αλυσίδα , εχετε υπ όψιν σας ποιά να διαλέξω κ με τι κόστος εστω στο περίπου? χρυσή, ασημενια , με ορινγ , με χριγκ κλπ κλπ :)
Kαι κάτι ακόμα, βρήκα τις εμπρός λάμπες σε Osram night breaker unlimited στα 15 ευρώ την μια , είναι καλή τιμή?
Εγώ από εδώ https://www.powerbulbs.com/product/night-breaker-unlimited-h7 αγοραζω, πάντα λαμπες. Σε μία εβδομάδα θα τις έχεις.Με τη έκπτωση υπολόγισε γύρω στα 20 ευρώ και οι δύο.
ΝικόλαςXL
18/03/2017, 08:59
Εγώ από εδώ https://www.powerbulbs.com/product/night-breaker-unlimited-h7 αγοραζω, πάντα λαμπες. Σε μία εβδομάδα θα τις έχεις.Με τη έκπτωση υπολόγισε γύρω στα 20 ευρώ και οι δύο.
Δλδ 20 λύρες είναι 23 ευρώ. Πολύ καλή τιμή, έχει κ δωρεάν αποστολή, έχει κ Paypal τι άλλο θες ?
Ευχαριστώ.
ΥΓ: Δεν μπορώ να καταλάβω , εδώ τις βρήκα απο 30 εως 44 ευρώ, κ πρέπει να πας κ απο εκεί, + τις βενζίνες σου δλδ.
Μετά λένε να προτιμάμε την δική μας αγορά.
Δλδ 20 λύρες είναι 23 ευρώ. Πολύ καλή τιμή, έχει κ δωρεάν αποστολή, έχει κ Paypal τι άλλο θες ?
Ευχαριστώ.
ΥΓ: Δεν μπορώ να καταλάβω , εδώ τις βρήκα απο 30 εως 44 ευρώ, κ πρέπει να πας κ απο εκεί, + τις βενζίνες σου δλδ.
Μετά λένε να προτιμάμε την δική μας αγορά.
Υπάρχει έκπτωση 20% στην τιμή. Με τον κωδικό PAT20. Μιλάμε για τιμή 16 Λίρες. Περίπου 18 με 19 Ευρώ. Εγώ αυτές έχω. Είναι εξαιρετικές.
ΝικόλαςXL
19/03/2017, 21:12
sapila racing είναι καλή αυτή η DID VX? . Από μια ματιά βρισκω την did 525 zvm-x gold κοντα στα 100 ευρά κ την μαυρη στα 75, αξιζει τα λ7 η χρυσή? κερδίζω δλδ τπτ ?
Τελικά όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο βρίσκεις πολλές εκπλήξεις . Εβγαλα τα πίσω τακάκια κ είναι κάτι Daytona 15E15, εγω ηξερα οτι ετσι λέγανε κατι παπιά. :confused:
Αν είναι τα ίδια κ μπροστά θα ........ .:mad:
Να τα αφήσω η να τα αλλάξω με οργανικά EBC? η πρέπει να βαλω γνήσια λόγω ABS?
Λόγω του ότι οδηγώ ήρεμα δεν είχα ποτέ θέμα με τα οργανικά κ στο προηγούμενο μηχανάκι.
Στην προσπάθεια να καθαρίσω την αλυσίδα άνοιξα το πλαστικο που καλύπτει το εμπρός γρανάζι και έπαθα σοκ. Τεράστιες ποσότητες γρασου οι οποίες είχαν σχεδόν πετρώσει ανακατεμένες με κάθε λογής υλικό ( πετραδάκια, φύλλα, κλπ). Μου πήρε 3 ώρες να καθαρίσω αυτό το χάλι. Μιλάμε για πολύ γράσο, ο οποίος είχε πάει σχεδον παντού εκεί τριγύρω. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, πως λυπαινε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την αλυσίδα, με γράσο ;
Το μόνο καλό είναι ότι η αλυσίδα μετά από 37.000 χλμ είναι σε πολύ καλή κατάσταση . Ούτε τέντωμα δεν χρειάζεται, ούτε έχει τεντωθεί ποτε.
Αλήθεια, τόσα πολλά χλμ κρατάνε οι αλυσίδες;
Εγώ πάντως τη λαδωνω συχνά και την καθαρίζω, επίσης, συχνά.
ΝικόλαςXL
25/03/2017, 20:33
Οπως όλα είναι κ πώς της φέρεσαι.
Θα ηθελα μια βοήθεια, επειδή το μηχανάκι εχει 32000 χλμ κ η αλυσίδα εκτός απο μερικά ελαφριά σκαλώματα είναι κ τεντωμένη μέχρι το κόκκινο.
Πόση αποσταση εχει το αυτοκόλητο που δείχνει πόσο έχουμε τεντώσει την αλυσίδα στα αριστερα του ψαλιδιου απο το τέλος του ψαλιδιου ? οχι απο την πλάκα της κοντρας , απο το τέλος του ψαλιδιού.
Υποψιάζομαι οτι κάποιος το εβγαλε κ το ξανακόλησε σε λάθος σημείο.
Δεν είμαι κ σίγουρος βέβαια , αφού ίσως αυτη η αλυσίδα να είναι κ αυτή που φορούσε εξ αρχής το μηχανάκι.
Οπως όλα είναι κ πώς της φέρεσαι.
Θα ηθελα μια βοήθεια, επειδή το μηχανάκι εχει 32000 χλμ κ η αλυσίδα εκτός απο μερικά ελαφριά σκαλώματα είναι κ τεντωμένη μέχρι το κόκκινο.
Πόση αποσταση εχει το αυτοκόλητο που δείχνει πόσο έχουμε τεντώσει την αλυσίδα στα αριστερα του ψαλιδιου απο το τέλος του ψαλιδιου ? οχι απο την πλάκα της κοντρας , απο το τέλος του ψαλιδιού.
Υποψιάζομαι οτι κάποιος το εβγαλε κ το ξανακόλησε σε λάθος σημείο.
Δεν είμαι κ σίγουρος βέβαια , αφού ίσως αυτη η αλυσίδα να είναι κ αυτή που φορούσε εξ αρχής το μηχανάκι.
Από εκεί που ξεκινάει, περίπου, το διπλό βέλος η αλυσίδα θέλει αλλαγή.
380341
380340
Grafton 505
26/03/2017, 16:13
Οπως όλα είναι κ πώς της φέρεσαι.
Θα ηθελα μια βοήθεια, επειδή το μηχανάκι εχει 32000 χλμ κ η αλυσίδα εκτός απο μερικά ελαφριά σκαλώματα είναι κ τεντωμένη μέχρι το κόκκινο.
Πόση αποσταση εχει το αυτοκόλητο που δείχνει πόσο έχουμε τεντώσει την αλυσίδα στα αριστερα του ψαλιδιου απο το τέλος του ψαλιδιου ? οχι απο την πλάκα της κοντρας , απο το τέλος του ψαλιδιού.
Υποψιάζομαι οτι κάποιος το εβγαλε κ το ξανακόλησε σε λάθος σημείο.
Δεν είμαι κ σίγουρος βέβαια , αφού ίσως αυτη η αλυσίδα να είναι κ αυτή που φορούσε εξ αρχής το μηχανάκι.
, έστω και ελαφριά, έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την αλλαγή της.
Εάν σκαλώνει η αλυσίδα σου
harris_x
26/03/2017, 16:42
Στην προσπάθεια να καθαρίσω την αλυσίδα άνοιξα το πλαστικο που καλύπτει το εμπρός γρανάζι και έπαθα σοκ. Τεράστιες ποσότητες γρασου οι οποίες είχαν σχεδόν πετρώσει ανακατεμένες με κάθε λογής υλικό ( πετραδάκια, φύλλα, κλπ). Μου πήρε 3 ώρες να καθαρίσω αυτό το χάλι. Μιλάμε για πολύ γράσο, ο οποίος είχε πάει σχεδον παντού εκεί τριγύρω. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, πως λυπαινε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την αλυσίδα, με γράσο ;
Το μόνο καλό είναι ότι η αλυσίδα μετά από 37.000 χλμ είναι σε πολύ καλή κατάσταση . Ούτε τέντωμα δεν χρειάζεται, ούτε έχει τεντωθεί ποτε.
Αλήθεια, τόσα πολλά χλμ κρατάνε οι αλυσίδες;
Εγώ πάντως τη λαδωνω συχνά και την καθαρίζω, επίσης, συχνά.
Σχεδόν ο,τι λιπαντικό και να βάλεις πετάει και στο εμπρός γρανάζι δημιουργείται αυτο που είδες.
Δεν φταίει σε κατι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ;)
Σχεδόν ο,τι λιπαντικό και να βάλεις πετάει και στο εμπρός γρανάζι δημιουργείται αυτο που είδες.
Δεν φταίει σε κατι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ;)
Δεν διαφωνώ, δεν ξέρω όμως αν παίζει ρόλο και το γεγονός ότι το πίσω ελαστικό λόγω του ότι δεν έχει πίσω φτερό πετάει πολύ πράγμα μπροστά στο χώρο που βρίσκεται το αμορτισέρ και το εμπρός γρανάζι από την εσωτερική πλευρά. Έτσι προσκολλάται πάνω στον γράσο, τον στερεοποιεί και δημιουργεί ένα απίστευτο χάος. Τελικά, θα προχωρήσω στην αγορά πίσω φτερού. Μεταφέρω το θέμα στο ανάλογο Thread. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=74034&page=2
ΝικόλαςXL
28/03/2017, 20:19
Δεν είναι θέμα πίσω φτερού, αλλά αυτής της ουσίας που κάνει τα διάφορα σπρέυ να κολάνε στην αλυσίδα κ που οταν μαζευτεί αρκετή μοιάζει σαν τσίχλα.
Στο προηγουμενο μηχανάκι μου λάδωνα πάντα με βαλβολίνη , 30000χλμ κ δεν είχει μαζέψει τπτ, όσο κ να μαζευε το καθαριζα εύκολα με ένα πανί, το ίδιο κ την αλυσίδα .
Γνώμη μου , πάντα.
Δεν είναι θέμα πίσω φτερού, αλλά αυτής της ουσίας που κάνει τα διάφορα σπρέυ να κολάνε στην αλυσίδα κ που οταν μαζευτεί αρκετή μοιάζει σαν τσίχλα.
Στο προηγουμενο μηχανάκι μου λάδωνα πάντα με βαλβολίνη , 30000χλμ κ δεν είχει μαζέψει τπτ, όσο κ να μαζευε το καθαριζα εύκολα με ένα πανί, το ίδιο κ την αλυσίδα .
Γνώμη μου , πάντα.
Δεν έχεις και άδικο. Τώρα που καλοκαιριάζει θα λαδωνω και εγώ με βαλβολινη.
ΝικόλαςXL
29/03/2017, 21:46
Το χειμώνα αν κυκλοφορείς με βροχή θέλει βαλβολίνη πιο συχνά.
Ετσι είναι , η μάλλον ήταν η αλυσίδα μου πριν την καθαρίσω :
380480
Το εμπρός γρανάζι , παιδεύτηκα πολύ να το καθαρίσω
380481
Το καπάκι του εμπρός γραναζιου
380483
συνεχίζω λογω περιορισμών ...
ΝικόλαςXL
29/03/2017, 21:48
380484
Και το προστατευτικό της αλυσίδας
380485
Μου έκανε εντυπωση οτι δεν καταφερα να καθαρίσω την μαυρη αυτη τσίχλα με παραφινέλαιο, μόνο με βενζίνη διαλυόταν κ με σκληρό πινέλο .
Οπότε βαλβολινούλα κ ας είναι πιο συχνά, τουλάχιστον καθαρίζεται εύκολα.
380484
Και το προστατευτικό της αλυσίδας
380485
Μου έκανε εντυπωση οτι δεν καταφερα να καθαρίσω την μαυρη αυτη τσίχλα με παραφινέλαιο, μόνο με βενζίνη διαλυόταν κ με σκληρό πινέλο .
Οπότε βαλβολινούλα κ ας είναι πιο συχνά, τουλάχιστον καθαρίζεται εύκολα.
Και εμένα κάπως έτσι ήταν. Για να το καθαρίσω χάλασα μισό μπουκάλι καθαριστικό της Motorex.
Η δική μου γνώμη είναι ότι κάθε 3-4 μήνες θέλει άνοιγμα και καθάρισμα, είτε Spray ρίχνουμε είτε Βαλβολίνη, προκειμένου να αποφευχθεί η δημιουργία αυτής της τσίχλας.
Υ.Γ. Κατάφερες να το βγάλεις εύκολα το τελικό πλαστικό κάλυμμα του μπροστινού γραναζιού;
alexis_d
29/03/2017, 22:18
Νικόλα συγνώμη κιόλας που το λέω αλλά όσο και να τα καθαρίσεις όσο λάδι αντί για γρασσο αλυσίδας να βάλεις πάλι σε λίγο καιρό έτσι και χειρότερα θα είναι.
Εγώ θα κοίταζα να αντικαταστήσω τα γρανάζια που έχουν κάνει "πατούρα" από το πάτημα της αλυσίδας η οποία έχει τουλάχιστον απ ότι φαίνεται στις φωτογραφίες δύο ή τρείς κολλημένους συνδέσμους.
Δεν φταίει η λίπανση.Φταιει η έλλειψη λίπανσης.
ΝικόλαςXL
01/04/2017, 17:33
Νικόλα συγνώμη κιόλας που το λέω
Αυτό μην το λές, ισα ίσα που χρειάζονται απόψεις κ γνώμες κ συζήτηση για να βοηθηθεί κάποιος, εγώ θα έπρεπε να σε ευχαριστήσω .
αλλά όσο και να τα καθαρίσεις όσο λάδι αντί για γρασσο αλυσίδας να βάλεις πάλι σε λίγο καιρό έτσι και χειρότερα θα είναι.
Εδώ διαφωνώ, 30000χλμ με την Transalp κ με βαλβολίνη ποτέ δεν βρηκα αυτό το μπετόν στο καπάκι, βρωμα ναι, αλλά με λίγη βενζίνη εφευγε, αυτό εδώ δύσκολα διαλυόταν ακόμα κ με βενζίνη, διαλυτικό δεν έβαλα επειδη φοβήθηκα το πλαστικό.
Εγώ θα κοίταζα να αντικαταστήσω τα γρανάζια
Αυτό έγινε , αντικαταστάθηκαν ήδη με γνήσια , 87 ευρώ στο Σαρακάκη.
Τώρα ψαχνω τιμές για την did 525 zvm-x gold.
που έχουν κάνει "πατούρα" από το πάτημα της αλυσίδας η οποία έχει τουλάχιστον απ ότι φαίνεται στις φωτογραφίες δύο ή τρείς κολλημένους συνδέσμους.
Και το καταλαβες απο τις φωτό? Εγώ δεν έχω κ πολύ εμπειρία απο γρανάζια κ αλυσίδες, είδα βέβαια μια διαφορά σε σχέση με τα καινούργια αλλά υπέθεσα οτι είναι μικρή.
Δεν φταίει η λίπανση.Φταιει η έλλειψη λίπανσης.
Συμφωνώ, βασικά λιπαίνω αλυσίδα κάθε φορα που βαζω βενζίνη, δλδ μετα απο 250 εως 300χλμ το πολύ.
Εχω κ μια ερώτηση, έχει αγοράσει κάποιος απο εμπόριο τσιμούχες για τους τροχούς ? υπάρχουν δλδ σαν νούμερα ?
Οι παλιές στον εμπρός γράφουν 28X47.2X7 .
Εδώ διαφωνώ, 30000χλμ με την Transalp κ με βαλβολίνη ποτέ δεν βρηκα αυτό το μπετόν στο καπάκι, βρωμα ναι, αλλά με λίγη βενζίνη εφευγε, αυτό εδώ δύσκολα διαλυόταν ακόμα κ με βενζίνη, διαλυτικό δεν έβαλα επειδη φοβήθηκα το πλαστικό.
Αυτή την τσίχλα την δημιουργεί, κατά κύριο λόγο, το Teflon που έχουν ορισμένα Spray.
alexis_d
02/04/2017, 07:18
Αυτό μην το λές, ισα ίσα που χρειάζονται απόψεις κ γνώμες κ συζήτηση για να βοηθηθεί κάποιος, εγώ θα έπρεπε να σε ευχαριστήσω .
Εδώ διαφωνώ, 30000χλμ με την Transalp κ με βαλβολίνη ποτέ δεν βρηκα αυτό το μπετόν στο καπάκι, βρωμα ναι, αλλά με λίγη βενζίνη εφευγε, αυτό εδώ δύσκολα διαλυόταν ακόμα κ με βενζίνη, διαλυτικό δεν έβαλα επειδη φοβήθηκα το πλαστικό.
Αυτό έγινε , αντικαταστάθηκαν ήδη με γνήσια , 87 ευρώ στο Σαρακάκη.
Τώρα ψαχνω τιμές για την did 525 zvm-x gold.
Και το καταλαβες απο τις φωτό? Εγώ δεν έχω κ πολύ εμπειρία απο γρανάζια κ αλυσίδες, είδα βέβαια μια διαφορά σε σχέση με τα καινούργια αλλά υπέθεσα οτι είναι μικρή.
Συμφωνώ, βασικά λιπαίνω αλυσίδα κάθε φορα που βαζω βενζίνη, δλδ μετα απο 250 εως 300χλμ το πολύ.
Εχω κ μια ερώτηση, έχει αγοράσει κάποιος απο εμπόριο τσιμούχες για τους τροχούς ? υπάρχουν δλδ σαν νούμερα ?
Οι παλιές στον εμπρός γράφουν 28X47.2X7 .
Τσιμούχες δύσκολα μιας και η διάσταση δεν είναι τόσο "διακινήσιμη" Το ,2 είναι το δύσκολο να βρεθεί.Παραγγελία απο γνωστά ιντερνετομάγαζα του εξωτερικού παίζει πάντως.
Για την αλυσίδα σου το κατάλαβα από το "δόντι" που κάνει σε κάποια σημεία.Αυτό σημαίνει πως σε εκείνα τα σημεία με το "δόντι"έχουν αρχίσει να κολλάνε οι σύνδεσμοι. Να τονίσω επίσης πως το να βάλεις την παλιά σου αλυσίδα με τα νέα γρανάζια δεν είναι και οτι το καλύτερο μιας και η αλυσίδα θα "πατήσει" στα ίδια σημεία με τα παλιά και η φθορά τους θα είναι ανομοιόμορφη.Η νέα αλυσίδα λοιπόν μόλις την ρίξεις πάνω μάντεψε τι θα κάνει..
mondo 52
02/04/2017, 11:38
παιδια καλημερα.το lidl αυριο βγαζει ενα καθαριστικο για αλυσιδες.το εχει κοντα 2 ευρο.και ενα λυπαντικο επισεις.αξιζει?
akis_trevor
02/04/2017, 11:43
παιδια καλημερα.το lidl αυριο βγαζει ενα καθαριστικο για αλυσιδες.το εχει κοντα 2 ευρο.και ενα λυπαντικο επισεις.αξιζει?
Το καθαριστικό το έχω πάρει μία φορά,κάνει δουλειά αν και θέλει αρκετή ποσότητα.
Το λιπαντικό το πήρε γνωστός και μου πε ότι είναι εντελώς μάπα.
mondo 52
02/04/2017, 11:47
μια χαρα τοτε.τσιμπαο το καθαριστικο και το χαλαο ολο.λιπαντικο θα παρο ενα καλο.εχετε να προτεινεται καποιο?εχο ακουσει για μοτορεχ.
καλο καθαριστικο για την περιοχη οικονομικο και χωρις κοπο ειναι το σουαζ
φτιαχνεις διαλυμα με μισο νερο σε ενα μπουκαλι με ψεκαστηρι
ψεκαζεις περιμενεις ξεπλενεις με νερο οσες φορες χρειαστει
οι μερακληδες κανουν και πινελο;)
Καλησπέρα σας..το τελευταιο καιρο δε φρεναρει καλα η μηχανη(cbf600 '11 με abs). Βασικά φρεναρει μεχρι ενα σημειο σταθερα και μετα οταν το πατησω περισσοτερο γινεται το φρεναρισμα πιο "αποτομο". Μοιαζει σα να υπαρχει ενα κενο στη διαρκεια του φρεναρισματος που δεν το ειχε παλιοτερα. Μηπως χρειαζεται εξαερωση και αλλαγη τα υγρα των φρενων ή αυτο το κανουμε με καθε αλλαγη τακακιων;Η παστα απο τα τακακια φαινεται κομπλε
Καλησπέρα σας..το τελευταιο καιρο δε φρεναρει καλα η μηχανη(cbf600 '11 με abs). Βασικά φρεναρει μεχρι ενα σημειο σταθερα και μετα οταν το πατησω περισσοτερο γινεται το φρεναρισμα πιο "αποτομο". Μοιαζει σα να υπαρχει ενα κενο στη διαρκεια του φρεναρισματος που δεν το ειχε παλιοτερα. Μηπως χρειαζεται εξαερωση και αλλαγη τα υγρα των φρενων ή αυτο το κανουμε με καθε αλλαγη τακακιων;Η παστα απο τα τακακια φαινεται κομπλε
Αφαίρεσε τις δαγκάνες (είναι πανεύκολο), καθάρισε τες με καθαριστικό φρένων στο εσωτερικό σημείο που βρίσκονται τα τακάκια, να φύγουν όλα τα υπολείμματα από τη φθορά των τακακιών και μετά αν συνεχίσουν να έχουν την ίδια συμπεριφορά, τότε κοιτάς την εξαέρωση ή αλλαγή υγρών φρένων η οποία γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα όπως ορίζει το manual, αν και αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητο.
ΝικόλαςXL
04/04/2017, 19:31
Καλησπέρα σας..το τελευταιο καιρο δε φρεναρει καλα η μηχανη(cbf600 '11 με abs).
Πόσο καιρό έχεις να αλλάξεις υγρά ? κ να κάνεις εξαέρωση?
Επειδή τα υγρά φρένων τραβάνε την υγρασία θέλουν αν δεν κάνω λάθος αλλαγή κάθε 18 μήνες η 18.000 χιλιόμετρα.
Οσο για τις τσιμούχες , ρώτησα σχεδόν παντού κ οι διαστασεις δεν υπάρχουν , εκτός απο τα δέκατα δεν υπάρχει κ το πάχος των 7 χιλιοστων , δλδ το 30X56X7.5 υπαρχει σαν 30X56X5 , κ τα 28X47.2X7 δεν υπάρχει το 47.2.
Βέβαια αν ο αποστάτης του τροχού ηταν πιο μικρός σε διάμετρο μόλις 0.2 χιλιοστα θα εκανα δουλειά μου, το πάχος των 7 χιλιοστων μπορεί να γίνει 5 χιλιοστα κ να γίνει δουλεια , ετσι η αλλιώς η τσιμούχα ερχεται ''πρόσωπο'' με την πατουρα , αλλά αυτα είναι κόλπα αλά Χόντα για να έχει πελάτες.
Σήμερα έπαιξε Σαρακάκης, τις αγόρασα κ τις τέσσερις, αφου ηταν στόλος οι του μπροστινού τροχού θα αλλάξω κ τις πίσω , δν λεει να περασει νερό στα ρουλεμάν αν κ είναι κλειστου τύπου κ να έχω μεγαλύτερα έξοδα.
Πήρα κ τακάκια για εμπρός, 35 το ζευγάρι +φπα , κάπου 82 ευρώ, αυτό ετσουξε ολίγον :D δεν μου λέτε τα τακάκια ετσι είναι ? με μεγαλα κενά αναμεσα σαν μαξιλαράκια ? ετσι δλδ:
380765
Grafton 505
04/04/2017, 22:07
δεν μου λέτε τα τακάκια ετσι είναι ? με μεγαλα κενά αναμεσα σαν μαξιλαράκια ? ετσι δλδ:
380765
Ναι έτσι είναι.
ΝικόλαςXL
06/04/2017, 19:27
Α, καλά , κ΄εδωσα 83 ευρω για 4 κουτσουλιές ? :lol:
Grafton 505
06/04/2017, 20:18
Α, καλά , κ΄εδωσα 83 ευρω για 4 κουτσουλιές ? :lol:
Ναι ρε μια χαρά. Εγώ έδωσα 84,20 ! :D
Από που ψώνισες ; Έρχετε το σέρβις γι' αυτό ρωτάω.
harris_x
07/04/2017, 09:35
γιατι αγοράζετε τακάκια της Honda;
Ποια μαρκα προτεινεις Χαρη;;εχω ακουσει οτι τα γνησια ταιριαζουν γαντι με το abs
alexis_d
07/04/2017, 22:07
Ποια μαρκα προτεινεις Χαρη;;εχω ακουσει οτι τα γνησια ταιριαζουν γαντι με το abs
Δηλαδη τα υπόλοιπα το στενεύουν στον καβάλο; :D Σορρυ αλλά δεν κρατήθηκα.
Οι λόγοι που εγώ βάζω μαμά κάποιες φορές είναι 3.
"Πατάνε" πολύ ποιο γρήγορα,δεν σφυρίζουν σχεδόν καθόλου και τέλος το κόστος τους είναι μόλις 2-3 ευρώ παραπάνω από επώνυμα αφτερμάρκετ.Μιλαω πάντα για μεταλλικά τακάκια.
harris_x
08/04/2017, 10:03
Εγω θα πρότεινα dp ή cl.
H διαφορά με την προαναφερόμενη τιμη (84,2) είναι γύρω στα 24,2.
Δεν εχω εμπειρία πως δουλεύουν με abs αλλα δεν βρίσκω λόγο να μη δουλεύουν καλά.
doctoras
08/04/2017, 10:25
"Πατάνε" πολύ ποιο γρήγορα,δεν σφυρίζουν σχεδόν καθόλου και τέλος το κόστος τους είναι μόλις 2-3 ευρώ παραπάνω από επώνυμα αφτερμάρκετ.Μιλαω πάντα για μεταλλικά τακάκια.
επιβεβαιώνω το παραπάνω μιας και δοκιμάστηκαν(cbf600/1000) και αφτερμαρκετ και τα αποτελέσματα αρνητικά σε σχέση με τα honda
τα μεταλλικά sbs σφυρίζουν δεν ξέρω εάν θα έβγαζαν περισσότερα χιλιόμετρα αλλά μπορεί να έτρωγαν και γρηγορότερα δίσκους αντικαταστάθηκαν, τα μαλακά ferodo δεν σφύριζαν αλλά αύξησαν τα μέτρα επιβράδυνσης αρκετά αισθητά + του ότι φαγώθηκαν εύκολα
alexis_d
08/04/2017, 13:40
Cl θα είναι η επόμενη αλλαγή.
Έχω βάλει διάφορες μάρκες, άλλες καλές ,άλλες κακές.Με τον καιρό παρατήρησα πως τα μαμά έχουν μία ποιο σταθερή ποιότητα στην πάστα που χρησιμοποιείται.
Από αλλαγή σε αλλαγή με ebc για παράδειγμα το φρενάρισμα δεν ήταν καθόλου το ίδιο, καθώς και μεταβαλλόταν συνεχώς ο βαθμός φθοράς των δίσκων.
harris_x
08/04/2017, 14:23
Cl θα είναι η επόμενη αλλαγή.
Έχω βάλει διάφορες μάρκες, άλλες καλές ,άλλες κακές.Με τον καιρό παρατήρησα πως τα μαμά έχουν μία ποιο σταθερή ποιότητα στην πάστα που χρησιμοποιείται.
Από αλλαγή σε αλλαγή με ebc για παράδειγμα το φρενάρισμα δεν ήταν καθόλου το ίδιο, καθώς και μεταβαλλόταν συνεχώς ο βαθμός φθοράς των δίσκων.
Μετά τα cl βάλε dp ειναι ακόμα καλύτερα ;)
ΝικόλαςXL
09/04/2017, 19:26
Ναι ρε μια χαρά. Εγώ έδωσα 84,20 ! :D
Από που ψώνισες ; Έρχετε το σέρβις γι' αυτό ρωτάω.
Απο Σαρακάκη, τα είχε άμμεσα, πάλι καλά.
Τον έχω τσεκάρει, σε σχέση με άλλους εισαγωγείς είναι αλλού πιο ακριβός κ αλλού πιο φθηνός , μια διαφορα 3-5 ευρω στα 100 δεν φαίνεται.
Είχα κάνει κ 2-3 παραγγελιές στο motosp.gr και απο 26/12/17 παρέλαβα τέλος Γενάρη.
Ο Σαρακάκης έχει παράδωση σε 12-15 εργάσιμες, κ αν πληρώσεις 10% επιβάρυνση έρχονται σε 3-5 μέρες αεροπορικώς .
γιατι αγοράζετε τακάκια της Honda;
Προσωπικά κάνω λίγα χιλιόμετρα κ τα περισσότερα εκτός κάθε χρόνο αφού για πόλη έχω τον πάπο, οπότε δεν μου φαίνεται σαν κόστος μια αλλαγή τακάκια στην τετραετία.
Εχω ακουσει/διαβασει πολλά για την Autosol, αλλά πρέπει να μαθω τι υλικο είναι οι λαιμοί, σιδερο, η ανοξείδωτοι?
Δλδ είναι τριμένο ανοξείδωτο? τοτε με μια πανόβουρτσα κ αλοιφή θα ξαναγυαλισουν , αλλά αν είναι σίδερο θέλουν χρώμιο.
Είναι κ θέμα ο καταλύτης , ισως το χρώμιο αν περάσει μέσα τον καταστρέψει.
Εξαιρετικό αποτέλεσμα με το μαγικό υγρό.
381087
381088
381089
Το οποίο είναι αυτό.
381090
Είχα δοκιμάσει στο παρελθόν να καθαρίσω τους λαιμούς με WD40. Καλή δουλειά έγινε, μετά από πάρα πολύ τρίψιμο και μεγάλη ποσότητα υγρού, αλλά βεβαίως είχε μείνει το χρυσαφί χρώμα.
Ελάχιστη ποσότητα από το μαγικό υγρό και χρυσαφί χρώμα εξαφανίστηκε, ως δια μαγείας.
Βεβαίως, με τις θερμοκρασίες, κάποια στιγμή θα επανέλθει, αλλά έχω αρκετή ποσότητα ακόμη.
Cpt_Slow
11/04/2017, 11:46
έχει δει κανείς για προβολάκια τιποτα?
painterakis
11/04/2017, 18:53
έχει δει κανείς για προβολάκια τιποτα?
εγώ φοράω στρογγυλά led 10watt spot 8° (το καθένα) και να έχω συνδέσει με τέτοιο τρόπο ώστε ή να ανάβουν ανεξάρτητα ή να ανάβουν μαζί με τη μεγάλη σκάλα.
η αρχική τους θέση ήταν αυτή ...
painterakis
11/04/2017, 18:54
αλλά τελικά τα έβαλα σε αυτή τη θέση ...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.