Σύνδεση

View Full Version : Γενικο chat cbf600



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13

Grafton 505
27/08/2018, 22:09
Θα σε στεναχωρήσω αλλά τα ζουάν τα αλλάζεις πάντα.

Οι βίδες βιδώνουν με ροπόκλειδο κ δεν παίζει η λύση '' βάζω τα παλιά κ σφίγγω παραπάνω''.

Οταν την έβγαλα για να την περάσω βούρτσα άλλαξα κ τα 4 , πήρα κ άλλα 5 εφεδρικά .
Οταν ομως την τοποθέτησα δεν ξέρω τι π@π@ριά εποίησα κ δεν έμπαινε το ψυγείο με την εξάτμιση επάνω :a52:.
Εβγαλα πάλι λαιμούς κ έβαλα τα 4 εφεδρικά .

Ξέχασα , άλλαξα κ το Νο7, ήταν κάπως ξεραμένο ? καμμένο? πάντως επειδή διαίρεσα την εξάτμιση έδειχνε σαν γρατζουνισμένο επειδή ίσως την περίστρεψα για να βγεί.
Πάντως είχε διαφορά με το καινούργιο.


Αντε ρεμάλια μηχανόβιοι, καλό μας χειμώνα .

Τελικά παίξε παίξε με το φορτιστή η σεξουάλα μπαταρία με αφησε στις διακοπές.
Πήγα κανονικά, κ μετά απο τόση διαδρομή με το που έσβησα τέλος.
Δεν ξαναπήρε, βρε ούτε λαμπάκι, κιχ, καπούτ, ντεντ, τέλος .
Εβαλα μπροστά με αυτό το κουτί το μπούστερ ενός γείτονα κ επιστροφή στην Θηβών στον Κυριαζή.
Κακό αυτό αλλά βγήκε κ κάτι καλό (θεωρητικά ομιλούντες) αφού έδωσα 50 κ πήρα κ ενα ευρώ ρέστα για μια Yuasa Taiwan.

Τώρα σχεδόν δεν προλαβαίνω να ακούσω την μίζα , αφου συνήθως έπαιρνε με την δεύτερη προσπάθεια.
Και αυτό με είχε ανησυχήσει.
Ενα έχω να πώ, η μπαταρία τελικά με τον ένα η τον άλλο τρόπο μας ειδοποιεί οτι φθάνει το τέλος, απλά εάν αυτη η αλλαγή γινεται σταδιακά εμείς συνηθίζουμε σε αυτήν την συμπεριφορά κ δεν δίνουμε σημασία με αποτέλεσμα ακόμα κ όταν η μπαταρία έχει ''τελειώσει'' να θεωρούμε οτι φταίει η ακινησία η η έλλειψη φόρτισης .

Ισως κ να κάνω λάθος , αλλά σαν να άλλαξε η συμπεριφορά του κινητήρα.
Και δεν ξερω τι μπορεί να προκαλέσει στο σύστημα φόρτισης μια ''ψόφια'' μπαταρία κ αν στην τελική αξίζει τον κόπο κ την αγωνία να κρατάμε μια πεθαμένη μπαταρία στην εντατική διασωληνωμένη σε φορτιστή.:D

Σωστά τα λες και συμφωνώ ..... .... θα ρισκάρω !

ΝικόλαςXL
02/09/2018, 18:32
Ψάχνοντας για μπαταρίες λιθίου.....


Γνωρίζει κάποιος γιατί αυτές οι διαφορές;

Δεν γνωρίζω για τις διαφορες αυτές . Η μάλλον δεν πολυκατάλαβα τι ζητάς .:confused:

Διάβασα όμως αυτό : https://www.antallaktika-moto.gr/en/category/21012050501/vehicle/honda-cbr-600:77199/article/434509/

ετσι για να πάρω μια εγκυκλοπαιδική γνώμη κ να το συζητήσουμε.

doros74
03/09/2018, 00:11
Δεν γνωρίζω για τις διαφορες αυτές . Η μάλλον δεν πολυκατάλαβα τι ζητάς .:confused:

Διάβασα όμως αυτό : https://www.antallaktika-moto.gr/en/category/21012050501/vehicle/honda-cbr-600:77199/article/434509/

ετσι για να πάρω μια εγκυκλοπαιδική γνώμη κ να το συζητήσουμε.

Το έψαξα το θέμα. Η Skyrich και η HAIJIU είναι ουσιαστικά ίδια εταιρεία. Τις μπαταρίες Skyrich τις φτιάχνει η HAIJIU. Σε άλλες αγορές εμφανίζονται σαν HAIJIUσε Άλλες σαν Skyrich με άλλους κωδικούς. Οι JMT επισης κατασκευαζονται απο την HAIJIU για λογαριασμό γερμανικης εταιρειας η οποια κανει την διανομή. Απλώς η JMT δίνει 2 χρόνια εγγύηση.
Η μπαταρια που ανεβασες στο Ebay την βρισκεις στα 93 ευρώ. Δες εδώ https://www.ebay.com/itm/Honda-CBF-600-NA-ABS-BJ-2008-2013-78-PS-Batterie-Lithium-Ionen/112510950926 . Με τα μεταφορικά 108 ευρώ.
Δες λίγο και αυτές από την AFAM με 3 χρόνια εγγύηση και δυνατότητα ελέγχου της κατάστασή της από το κινητό https://www.afam.com/en/electricity/shido-lithium-ion-batteries/ .

andreastwin
03/09/2018, 10:32
την Skyrich την εβαλα στο cb1300 πριν ενα μηνα, την πηρα απο την χαμοστερνας 100 ευρα και το πραβλημα παειιιιιιιιι.15 μερες ειχα να την κινησω και πηρε με την μια ,και για πολυ δυναμη.ασε που τα φωτα πλεον δεν τα τσιγκουνευομαι, νομιζω οτι και τα πηνια θα ειναι ποιο χαλαρα γατη φορτιζει πολυ γρηγορα.

doros74
03/09/2018, 12:49
την Skyrich την εβαλα στο cb1300 πριν ενα μηνα, την πηρα απο την χαμοστερνας 100 ευρα και το πραβλημα παειιιιιιιιι.15 μερες ειχα να την κινησω και πηρε με την μια ,και για πολυ δυναμη.ασε που τα φωτα πλεον δεν τα τσιγκουνευομαι, νομιζω οτι και τα πηνια θα ειναι ποιο χαλαρα γατη φορτιζει πολυ γρηγορα.

Ποια ακριβώς έβαλες;

andreastwin
03/09/2018, 13:00
Ποια ακριβώς έβαλες;

LFP-4 plus 12V 300A (CCA)


Ρεύμα Εκκίνησης (Α/CCA -18oC) 300A
Τάση (Volt) 12V
Απόδοση (ΑΗ) 10-19 Ah
Διαστάσεις (mm) Μ x Π x Y 150 x 87 x 93 ( Περιλαμβάνονται αποστάτες)
Πολικότητα ΑΡΙΣΤΕΡΑ/ + - (δες σχήμα στην περιγραφή)
Βάση Στήριξης Β00 (δες σχήμα στην περιγραφη)
Συμβατά μοντέλα YTX12-BS , YTX14-BS , YTX14H-BS ΕΝΙΣΧ , YTZ10 , YTZ12 , YTZ14 , YT12A-BS , YT12-4 GEL , YT14-4 , YB12B-B2
Κατασκευαστής: SKYRICH
Κωδικός Προϊόντος: Μπαταρία Λιθίου Ιόντων SKYRICH LFP-4 plus


η LFP-4 ειναι 240 CCA. ενω η PLAS ειναι 300 CCA. και μου πρτεινε την PLAS γιατη αυτη δεινει για το cb1300.

doros74
03/09/2018, 14:21
LFP-4 plus 12V 300A (CCA)


Ρεύμα Εκκίνησης (Α/CCA -18oC) 300A
Τάση (Volt) 12V
Απόδοση (ΑΗ) 10-19 Ah
Διαστάσεις (mm) Μ x Π x Y 150 x 87 x 93 ( Περιλαμβάνονται αποστάτες)
Πολικότητα ΑΡΙΣΤΕΡΑ/ + - (δες σχήμα στην περιγραφή)
Βάση Στήριξης Β00 (δες σχήμα στην περιγραφη)
Συμβατά μοντέλα YTX12-BS , YTX14-BS , YTX14H-BS ΕΝΙΣΧ , YTZ10 , YTZ12 , YTZ14 , YT12A-BS , YT12-4 GEL , YT14-4 , YB12B-B2
Κατασκευαστής: SKYRICH
Κωδικός Προϊόντος: Μπαταρία Λιθίου Ιόντων SKYRICH LFP-4 plus


η LFP-4 ειναι 240 CCA. ενω η PLAS ειναι 300 CCA. και μου πρτεινε την PLAS γιατη αυτη δεινει για το cb1300.

Οκ Ευχαριστώ. Μάλλον κι εγώ αυτή θα βάλω όταν έρθει η ώρα.

ΝικόλαςXL
03/09/2018, 19:09
Το έψαξα το θέμα........



Δες λίγο και αυτές από την AFAM με 3 χρόνια εγγύηση και δυνατότητα ελέγχου της κατάστασή της από το κινητό https://www.afam.com/en/electricity/shido-lithium-ion-batteries/ .

Επεσα σε διαβασμένο , κ αυτό είναι καλό.:a013:

Αν είναι όπως τα λένε τότε αντί για μια Yuasa τζελ στα 125 ευρώ βάζεις μια τέτοια κ ησυχάζεις .

Ο χρόνος θα δείξει.

Να δώ κ πότε θα σταματήσω να πληρώνω,:hmm:
μάλλον όταν το πουλήσω ε? :tooth:

Cpt_Slow
07/09/2018, 19:06
τζα!
:D
Λοιπον 2η φορα σε εναμιση μήνα το καλώδιο του κεντρικού διακόπτη (αυτό το χωμένο μπροστά απο το τιμόνι) μου κάνει κόλπα. Χάνει επαφή και μου σβήνει.
Ο συνεργειατζής μου είπε οτι καλύτερα να μην κάνουμε μπάλωμα 2η φορά και να το αλλάξω. 81 ευρωω!!!!!
Ξέρετε ποιό ανταλλακτικό είναι να κάνω την ψακτική μου? (κάπου είχατε βάλει ενα ωραίο site που τα έβρισκες και με τον κωδικό τους και με την τιμούλα τους).

Grafton 505
07/09/2018, 19:15
Μεγειά :D


https://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30?mod_01=256

https://www.cmsnl.com/search.php?model_id=18669&part_category=Engine&partblk_block=E__1200#.W5KxldR94ts

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/600-MOTO/CBF/2009/CBF600SA9/Frame/2/2271

Cpt_Slow
07/09/2018, 19:25
όλα τα πουλάνε εκτός απο καλώδια! :lol:

Grafton 505
07/09/2018, 19:28
όλα τα πουλάνε εκτός απο καλώδια! :lol:

:confused:

Για πιο καλώδιο λες ;

4 φεύγουν. Αριστεροί διακόπτες, δεξιοί διακόπτες, imobilazer, και κλειδαριά.

Cpt_Slow
07/09/2018, 19:36
Αυτό που έρχεται απο τον δεξί διακόπτη και σφινώνει μαζί με αλλα πόσα. Το κουνάω και τα λαμπάκια κάνουν σαν το χριστουγενιάτικο δέντρο. Οταν σβήνει νεκρώνει, δεν είναι απλα σαν να πατας το killswitch.
Την προηγούμενη φορά ο μάστορ έιπε οτι ήταν το καλώδιο του κεντρικού διακόπτη που τα συμπτώματα ήταν ίδια. Τώρα ποιο είναι αυτό, δεν ξέρω, μπορεί να κουνιέται μαζί με αυτο που κουνάω.

Grafton 505
07/09/2018, 22:31
Τα καλώδια από τους διακόπτες δεν πωλούνται μόνα τους απ' όσο ξέρω. Πάνε assembly.

Το άλλο είναι το 4 (https://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_selection_pfk?block_01=17MER9I1&block_02=F__0600&block_03=256&block_04=xx&block_05=hmc) κάτω από τον διακόπτη που κάνει κανένα 100ρικο. Το καλώδιο από το immo θεωρώ ότι είναι καλό.....λογικά.....

doros74
10/09/2018, 08:13
τζα!
:D
Λοιπον 2η φορα σε εναμιση μήνα το καλώδιο του κεντρικού διακόπτη (αυτό το χωμένο μπροστά απο το τιμόνι) μου κάνει κόλπα. Χάνει επαφή και μου σβήνει.
Ο συνεργειατζής μου είπε οτι καλύτερα να μην κάνουμε μπάλωμα 2η φορά και να το αλλάξω. 81 ευρωω!!!!!
Ξέρετε ποιό ανταλλακτικό είναι να κάνω την ψακτική μου? (κάπου είχατε βάλει ενα ωραίο site που τα έβρισκες και με τον κωδικό τους και με την τιμούλα τους).

Το λάθος που μάλλον έκανε ο μηχανικός σου είναι ότι πέρασε το καλώδιο με τα δεματικά όπως ήταν, όταν στο επισκεύασε.
Και καινούργιο να βάλεις μια από τα ίδια θα έχεις αν δεν αφήσει λίγα μπόσικα.
Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα. Επισκευάστηκε το καλώδιο, μου άφησε μπόσικα (το άφησε πιο ελεύθερο και δεν το πέρασε από όλα τα δεματικά μαζί με τα άλλα) και δεν είχα ξανά το ίδιο πρόβλημα.

doros74
10/09/2018, 08:34
Τα καλώδια από τους διακόπτες δεν πωλούνται μόνα τους απ' όσο ξέρω. Πάνε assembly.

Το άλλο είναι το 4 (https://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_selection_pfk?block_01=17MER9I1&block_02=F__0600&block_03=256&block_04=xx&block_05=hmc) κάτω από τον διακόπτη που κάνει κανένα 100ρικο. Το καλώδιο από το immo θεωρώ ότι είναι καλό.....λογικά.....

To 4 είναι το επισκεύασε ο μηχανικός μπροστά μου. Είναι το καλώδιο της μίζας. Τεντώνεται και κόβεται. Θέλει επισκευή και να αφήσει μπόσικα. Μην αγοράσεις καινούργιο.

ΝικόλαςXL
10/09/2018, 12:51
Τιμές κωδικούς κλπ βρίσκω εδώ:
http://www.motosp.gr

Αν αναφέρεσαι στο Νο4 που είναι ο διακόπτης που βιδωνει κάτω από την κλειδαριά με δύο βίδες με αριθμό Νο23
Τότε έχεις πρόβλημα στον διακόπτη.
Τα καλώδια στον διακόπτη είναι κολητα κ ίσως να έχει ξεκολλήσει κάποιο.
Δεν μπορείς μόνος με ένα Άλεν να βγάλεις τον διακόπτη? Πάντα με βγαλμένο τον πόλο της μπαταρίας επειδή εκεί έχει μόνιμα τάση.

Βγαίνει εύκολα .ένα μικρό πλακέ λαμακι τον στρέφει γυρίζοντας το κλειδί.
Αν τον βγάλεις μπορείς πολύ εύκολα να τον επισκευασεις.
Η κολας το καλώδιο που ξεκόλλησε η αλλάζεις όποιο είναι κομμένο.

Cpt_Slow
14/09/2018, 09:33
Μετά από δεύτερη επισκευή σε 2 μέρες πάλι κάνει τα ίδια. Αναγκαστικά θα το αντικαταστήσω με το εξάρτημα 4. Το κακό είναι ότι θέλει καμιά 8 εργάσιμες να έρθει και ως τότε μηχανάκι γιοκ.

Grafton 505
14/09/2018, 16:27
Μετά από δεύτερη επισκευή σε 2 μέρες πάλι κάνει τα ίδια. Αναγκαστικά θα το αντικαταστήσω με το εξάρτημα 4. Το κακό είναι ότι θέλει καμιά 8 εργάσιμες να έρθει και ως τότε μηχανάκι γιοκ.

Ε τι σκατά επισκευή είναι αυτή που σε κάνει ρε συ ; Μιλάμε απλά για κοντά καλώδια με αρχή και τέλος. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι ;

Cpt_Slow
14/09/2018, 17:51
Δεν εχω ιδέα κουμπάρε. Θα το σκαλίσω και λίγο μόνος αν προλάβω αλλά παρήγγειλα και το ανταλλακτικό.
Ελάτε να κεράσω καφέ να μου το φτιάξετε :a09:

Grafton 505
14/09/2018, 18:25
Δεν εχω ιδέα κουμπάρε. Θα το σκαλίσω και λίγο μόνος αν προλάβω αλλά παρήγγειλα και το ανταλλακτικό.
Ελάτε να κεράσω καφέ να μου το φτιάξετε :a09:

:lol:

Μωρέ αν ήμανε κοντά θα το είχες φτιαγμένο ήδη αλλά ... απόσταση .... some other time dude !!!

ΝικόλαςXL
14/09/2018, 19:24
Καπετάν αργέ απο πού είσαι?

Κρίμα τόσα λ7 για ενα καλωδιάκι.

Βέβαια ισως υπάρχει κ μια μικρή πιθανότητα να είναι βλαμενο κ το Νο4, που είναι απλά το ηλεκτρικό κομμάτι του διακόπτη ετσι?

Το παλιό μην το πετάς, κ κυρίως μην το αφήσεις στο συνεργείο, αν είμαστε μακρυά θα χαρώ να το στείλεις κ να ατο επισκευάσω αν αυτό είναι εφικτό.

doros74
15/09/2018, 22:06
Δεν εχω ιδέα κουμπάρε. Θα το σκαλίσω και λίγο μόνος αν προλάβω αλλά παρήγγειλα και το ανταλλακτικό.
Ελάτε να κεράσω καφέ να μου το φτιάξετε :a09:

Συγνώμη αυτός που σου ένωσε το κομμένο καλώδιο "ανάπηρος" είναι; μιλάμε για μια τόσο απλή διαδικασία, την οποία έκανε φίλος μου μηχανικός μπροστά μου και την οποία θα μπορούσα να κάνω μόνος μου χωρίς, απολύτως, καμία δυσκολία.

Cpt_Slow
16/09/2018, 16:10
Το θέμα είναι ότι όπου γίνεται η επισκευή μετά ανοίγει σε διπλανό σημείο. Έχει ξεραθεί πολύ και τσακίζει από δίπλα. Ξέρει κανείς τι καλώδιο είναι? Τι τύπος?

Θεσσαλονίκη μένω xl. Θα το κρατήσω σίγουρα

Cpt_Slow
18/09/2018, 10:23
https://www.car.gr/14850690-honda-cbf-600s

αρχίσανε οι διαρροές? :eek:

αυτή την καρίνα από που τη πήρες Θόδωρε?

Grafton 505
18/09/2018, 16:08
Ρε όλοι θα τα πουλήσετε ! :D

doros74
18/09/2018, 18:04
https://www.car.gr/14850690-honda-cbf-600s

αρχίσανε οι διαρροές? :eek:

αυτή την καρίνα από που τη πήρες Θόδωρε?

Μπορεί να έβαλα αγγελία αλλά μάλλον δεν θα το πουλήσω.

Αρχικά σκέφτηκα να το πουλήσω για να πάρω το VFR800X Crossrunner αλλά αρχίζω και αλλάζω γνώμη.

Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω το CBF έτσι όπως το βελτίωσα για να πάρω το Crossrunner.

Την καρίνα την πήρα από εδώ https://www.moto-accessories.gr/products/karines_kalummata/karina_hld_gia_honda_cbf_600_2006

doctoras
18/09/2018, 19:54
αν θέλεις καλοπροαίρετη ψυχοθεραπεία εδώ είμαστε να βοηθήσουμε
:beer:
το μηχανάκι σου πάντως είναι τούμπανο!

doctoras
18/09/2018, 19:55
Ρε όλοι θα τα πουλήσετε ! :D

απο πια οπτική το λες

το δικό μου πάντως είναι αισίως 11 χρονών

Grafton 505
18/09/2018, 21:03
απο πια οπτική το λες

το δικό μου πάντως είναι αισίως 11 χρονών

Επειδή είναι entry level μηχανή (όπως λένε και πέρα από την λίμνη) και επειδή σχεδόν όλοι την επιλέγουν σαν πρώτη μηχανή, κατά 90% την πουλάνε για να πάνε στην επόμενη.

Πάντως αστειευόμουν. Ελπίζω αυτό να βγαίνει προς τα έξω.

doros74
18/09/2018, 21:21
αν θέλεις καλοπροαίρετη ψυχοθεραπεία εδώ είμαστε να βοηθήσουμε
:beer:
το μηχανάκι σου πάντως είναι τούμπανο!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Είμαι ψείρας, αγαπάω αυτό το μηχανάκι και από την αρχή ήθελα να το βελτιώσω και στην εμφάνιση αλλά και στην απόδοση με σημαντικότερη αυτή των αναρτήσεων όπου όντως το μηχανάκι έχει αλλάξει ριζικά.
Απλώς σε μια συζήτηση με φίλους κάπου με έπεισαν να δώσω το μηχανάκι και να κοιτάξω κάτι σε Tracer 900 GT ή Crossrunner.
Έτσι έβαλα την αγγελία και αφού την ανέβασα και κατάλαβα τι μηχανάκι έχω, συνειδητοποίησα ότι δεν πρέπει να το δώσω.
Εξάλλου εμένα δεν με ενδιαφέρουν ο επιδόσεις.
Με ενδιαφέρει να έχω ένα εξαιρετικό Commuter, να κάνω τις εκδρομές μου και να κάνω και κανένα ταξιδάκι που λόγω και οικογενειακών υποχρεώσεων, μια φορά το χρόνο και αν.
Αυτά τα κάνει μια χαρά το CBF.

doros74
18/09/2018, 21:26
Επειδή είναι entry level μηχανή (όπως λένε και πέρα από την λίμνη) και επειδή σχεδόν όλοι την επιλέγουν σαν πρώτη μηχανή, κατά 90% την πουλάνε για να πάνε στην επόμενη.

Πάντως αστειευόμουν. Ελπίζω αυτό να βγαίνει προς τα έξω.

Entry Level θεωρείται γιατί είναι ευκολοδήγητο και γραμμικό στην απόδοση, αλλά η Honda δεν το έφτιαξε, θεωρώ, για τους νεοφερμένους στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Το έφτιαξε για να καλύψει όσο γίνεται το δυνατόν, όλες τις ανάγκες, των αναβατών, στον μέγιστο βαθμό.
Δηλαδή έκανε συμβιβασμούς για να είναι καλό σε όλα και όταν είσαι καλός σε όλα δεν μπορείς να ξεχωρίζεις σε κάτι.
Όμως αυτό το μηχανάκι δεν φτιάχτηκε για να ξεχωρίζει σε κάτι αλλά για να κάνει αυτό που θα του ζητήσεις χωρίς δισταγμό.
Ουσιαστικά είναι ένα πολυεργαλείο ή πολυμηχάνημα.
Γνώμη μου.

Cpt_Slow
18/09/2018, 21:42
Ρε όλοι θα τα πουλήσετε ! :D
Εγώ και να το πουλήσω και να πάρω άλλο πάλι εσάς θα ρωτάω τις απορίες μου. :a9:

doros74
18/09/2018, 21:51
Εγώ και να το πουλήσω και να πάρω άλλο πάλι εσάς θα ρωτάω τις απορίες μου. :a9:

Κάθισε στα αυγά σου.

Η αγγελία σβήστηκε ειδικά όταν είδα και αυτές τις μετρήσεις λέω άστο.

https://www.insella.it/prova/honda-crossrunner-2015/rilevamenti

https://www.insella.it/prova/honda-cbf-6001000-cbf-600-s-2006/rilevamenti

Διαφορές πολύ μικρές για να δώσω τόσα πολλά χρήματα.

CBF και πάλι CBF.

doctoras
18/09/2018, 21:58
Επειδή είναι entry level μηχανή (όπως λένε και πέρα από την λίμνη) και επειδή σχεδόν όλοι την επιλέγουν σαν πρώτη μηχανή, κατά 90% την πουλάνε για να πάνε στην επόμενη.

Πάντως αστειευόμουν. Ελπίζω αυτό να βγαίνει προς τα έξω.

ναι το κατάλαβα απλά ήθελα να το αναπτύξεις το σκεπτικό. Μιας και προκαθορίζουμε το μηχανάκι και που ανήκει θα σας πω την δική μου άποψη. Το μηχανάκι είναι η τελευταία γενιά τετρακύλινδρων(μιας και αντικαταστάθηκαν πια απο τους δικύλινδρους) μεσαίας κατηγορίας 600ριών semi naked μοτοσυκλετών δρόμου.
Με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι βαριά κατασκευή 225kg όμως λογικό λόγο του πληθωρικού κινητήρα που ομως απο την άλλη δίνει την δυνατότητα τουρισμού καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο 600ρι στην κατηγορία με λιγότερο απο τέσσερις κυλίνδρους.

Συνεπώς κομουτερ μπορεί να διατελεσει όπως όλα, αλλά δεν είναι η καθεαυτού. Θα την χαρακτήριζα μεσαία τετρακύλινδρη παλιάς κοπής με αυξημένες τουριστικές δυνατότητες για την κατηγορία της


Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Είμαι ψείρας, αγαπάω αυτό το μηχανάκι και από την αρχή ήθελα να το βελτιώσω και στην εμφάνιση αλλά και στην απόδοση με σημαντικότερη αυτή των αναρτήσεων όπου όντως το μηχανάκι έχει αλλάξει ριζικά.
Απλώς σε μια συζήτηση με φίλους κάπου με έπεισαν να δώσω το μηχανάκι και να κοιτάξω κάτι σε Tracer 900 GT ή Crossrunner.
Έτσι έβαλα την αγγελία και αφού την ανέβασα και κατάλαβα τι μηχανάκι έχω, συνειδητοποίησα ότι δεν πρέπει να το δώσω.
Εξάλλου εμένα δεν με ενδιαφέρουν ο επιδόσεις.
Με ενδιαφέρει να έχω ένα εξαιρετικό Commuter, να κάνω τις εκδρομές μου και να κάνω και κανένα ταξιδάκι που λόγω και οικογενειακών υποχρεώσεων, μια φορά το χρόνο και αν.
Αυτά τα κάνει μια χαρά το CBF.

Μια χαρά είναι η μοτοσυκλέτα για τις χρήσεις που κάνεις όμως αν σου έχει μείνει απωθημένο και σου περισσεύουν τα γκαφρά αργά η γρήγορα θα προσπαθήσεις να την αντικαταστήσεις, έτσι συνήθως πάνε αυτά. Εγώ απλώς τελείωσα με τις αλλαγές λόγο φυσικά οικογένειας, διαφορετικά θα είχα 2-3 επιπλέον μοτοσυκλέτες στην φαρέτρα μου


Entry Level θεωρείται γιατί είναι ευκολοδήγητο και γραμμικό στην απόδοση, αλλά η Honda δεν το έφτιαξε, θεωρώ, για τους νεοφερμένους στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Το έφτιαξε για να καλύψει όσο γίνεται το δυνατόν, όλες τις ανάγκες, των αναβατών, στον μέγιστο βαθμό.
Δηλαδή έκανε συμβιβασμούς για να είναι καλό σε όλα και όταν είσαι καλός σε όλα δεν μπορείς να ξεχωρίζεις σε κάτι.
Όμως αυτό το μηχανάκι δεν φτιάχτηκε για να ξεχωρίζει σε κάτι αλλά για να κάνει αυτό που θα του ζητήσεις χωρίς δισταγμό.
Ουσιαστικά είναι ένα πολυεργαλείο ή πολυμηχάνημα.
Γνώμη μου.

όλες οι πολυχρηστικές μοτοσυκλέτες σε όλες τις κατηγορίες ακόμη και σημερινές τα ίδιο συμπερασμα θα βγάλεις, όμως αυτό δεν είναι το ζητούμενο? όταν πας να αγοράσεις σκέφτεσαι ποσες περισσότερες χρήσεις θα μπορούσες να έχεις

doctoras
18/09/2018, 22:03
το τι θεωρείται entry level είναι σχετικό και λίγο παραποιημένο απο τους νεολαίους που βιάζονται να μεγαλώσουν
τώρα που φτιάξαν τις κατηγορίες των άδειων οδήγησης, η entry level μοτοσυκλέτα είναι απο 16hp εώς 47hp

doctoras
18/09/2018, 22:07
Κάθισε στα αυγά σου.

Η αγγελία σβήστηκε ειδικά όταν είδα και αυτές τις μετρήσεις λέω άστο.

https://www.insella.it/prova/honda-crossrunner-2015/rilevamenti

https://www.insella.it/prova/honda-cbf-6001000-cbf-600-s-2006/rilevamenti

Διαφορές πολύ μικρές για να δώσω τόσα πολλά χρήματα.

CBF και πάλι CBF.

καλα οι αναθεωρήσεις θα δίνουν και θα παίρνουν εάν σε τρώει το σαράκι και διαβάζεις περιοδικά και ασχολείσαι 2 είναι η λόγοι να μην αλλάξεις 1. να μη έχεις διαθέσιμα λεφτά 2. να μεγαλώσει η οικογένεια σου
εκ πείρας
:beer:

doros74
18/09/2018, 22:07
ναι το κατάλαβα απλά ήθελα να το αναπτύξεις το σκεπτικό. Μιας και προκαθορίζουμε το μηχανάκι και που ανήκει θα σας πω την δική μου άποψη. Το μηχανάκι είναι η τελευταία γενιά τετρακύλινδρων(μιας και αντικαταστάθηκαν πια απο τους δικύλινδρους) μεσαίας κατηγορίας 600ριών semi naked μοτοσυκλετών δρόμου.
Με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι βαριά κατασκευή 225kg όμως λογικό λόγο του πληθωρικού κινητήρα που ομως απο την άλλη δίνει την δυνατότητα τουρισμού καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο 600ρι στην κατηγορία με λιγότερο απο τέσσερις κυλίνδρους.

Συνεπώς κομουτερ μπορεί να διατελεσει όπως όλα, αλλά δεν είναι η καθεαυτού. Θα την χαρακτήριζα μεσαία τετρακύλινδρη παλιάς κοπής με αυξημένες τουριστικές δυνατότητες για την κατηγορία της



Μια χαρά είναι η μοτοσυκλέτα για τις χρήσεις που κάνεις όμως αν σου έχει μείνει απωθημένο και σου περισσεύουν τα γκαφρά αργά η γρήγορα θα προσπαθήσεις να την αντικαταστήσεις, έτσι συνήθως πάνε αυτά. Εγώ απλώς τελείωσα με τις αλλαγές λόγο φυσικά οικογένειας, διαφορετικά θα είχα 2-3 επιπλέον μοτοσυκλέτες στην φαρέτρα μου



όλες οι πολυχρηστικές μοτοσυκλέτες σε όλες τις κατηγορίες ακόμη και σημερινές τα ίδιο συμπερασμα θα βγάλεις, όμως αυτό δεν είναι το ζητούμενο? όταν πας να αγοράσεις σκέφτεσαι ποσες περισσότερες χρήσεις θα μπορούσες να έχεις

Αν πληρούσε τις προδιαγραφές EURO 4 η Honda ενδεχομένως να συνέχιζε αυτό το μοντέλο, όπως και μια σειρά μοντέλων με τετρακύλινδρους κινητήρες στα 600 κυβικά.
Προτίμησε να μην τους προσαρμόσει στις προδιαγραφές EURO 4 με εξαίρεση το CB650F που όμως είναι στα 650 κυβικά πλέον με μειωμένη ιπποδύναμη η οποία όμως βγαίνει στα χαμηλά.

doros74
18/09/2018, 22:10
καλα οι αναθεωρήσεις θα δίνουν και θα παίρνουν εάν σε τρώει το σαράκι και διαβάζεις περιοδικά και ασχολείσαι 2 είναι η λόγοι να μην αλλάξεις 1. να μη έχεις διαθέσιμα λεφτά 2. να μεγαλώσει η οικογένεια σου
εκ πείρας
:beer:

Το δεύτερο ισχύει σίγουρα το πρώτο το βλέπω και ως Value for money. Ακόμη και αν έχω τα λεφτά θα τα δώσω μόνο αν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

doctoras
18/09/2018, 22:18
Αν πληρούσε τις προδιαγραφές EURO 4 η Honda ενδεχομένως να συνέχιζε αυτό το μοντέλο, όπως και μια σειρά μοντέλων με τετρακύλινδρους κινητήρες στα 600 κυβικά.
Προτίμησε να μην τους προσαρμόσει στις προδιαγραφές EURO 4 με εξαίρεση το CB650F που όμως είναι στα 650 κυβικά πλέον με μειωμένη ιπποδύναμη η οποία όμως βγαίνει στα χαμηλά.

τα euro 4 είναι περισσότερο πνιγμένα μοτέρ οπότε έπρεπε να φτιάξει το μοτέρ με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και παράλληλα να μη ξεφύγει σε ρύπους και επειδή δεν γινόταν αυτό με το μοτέρ του 600RR αποφάσισε να φτιάξει νέο.
Δεν μας λένε όμως εμάς κάτι όλα αυτά έχουμε euro 3 και δεν έχουμε να απολογηθούμε κάπου.

Τώρα που είπες για απόδοσή παρά τα 85hp το μοτέρ είναι λιγότερο εύστροφο χαμηλά απο το cbf μάλιστα lagαρει μέχρι της 4000rpm (σε σχέση με το δικό σου) και αυτή η πληροφορία διέρρευσε απο τον τύπο αλλά πιθανόν το κουκουλώνουν στην χοντα μέχρι να τροποποιήσουν κάποια πράγματα να πάρει τα πανω του.

doros74
18/09/2018, 23:27
τα euro 4 είναι περισσότερο πνιγμένα μοτέρ οπότε έπρεπε να φτιάξει το μοτέρ με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και παράλληλα να μη ξεφύγει σε ρύπους και επειδή δεν γινόταν αυτό με το μοτέρ του 600RR αποφάσισε να φτιάξει νέο.
Δεν μας λένε όμως εμάς κάτι όλα αυτά έχουμε euro 3 και δεν έχουμε να απολογηθούμε κάπου.

Τώρα που είπες για απόδοσή παρά τα 85hp το μοτέρ είναι λιγότερο εύστροφο χαμηλά απο το cbf μάλιστα lagαρει μέχρι της 4000rpm (σε σχέση με το δικό σου) και αυτή η πληροφορία διέρρευσε απο τον τύπο αλλά πιθανόν το κουκουλώνουν στην χοντα μέχρι να τροποποιήσουν κάποια πράγματα να πάρει τα πανω του.

Μάλιστα. Άρα η Honda δεν έχει μπορέσει, ακόμη, να φτιάξει ένα κινητήρα σαν κι αυτόν του CBF 600 που να πληρεί τις προδιαγραφές EURO 4.

doctoras
19/09/2018, 07:08
Μάλιστα. Άρα η Honda δεν έχει μπορέσει, ακόμη, να φτιάξει ένα κινητήρα σαν κι αυτόν του CBF 600 που να πληρεί τις προδιαγραφές EURO 4.

δεν θα το έλεγα έτσι, αλλάζουν οι εποχές οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων πνίγουν τα μοτέρ συγκριτικά με το παρελθόν, η χοντα και η κάθε χοντα μπορεί να φτιάξει ότι μοτερ θέλει έχει την ικανότητα θα της κόστιζε όμως περισσότερο να τροποποιήσει το παρόν μοτέρ απο το να φτιάξει ένα καινούργιο, έτσι και έγινε

ΝικόλαςXL
20/09/2018, 15:56
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Είμαι ψείρας, αγαπάω αυτό το μηχανάκι και από την αρχή ήθελα να το βελτιώσω και στην εμφάνιση αλλά και στην απόδοση με σημαντικότερη αυτή των αναρτήσεων όπου όντως το μηχανάκι έχει αλλάξει ριζικά.
Απλώς σε μια συζήτηση με φίλους κάπου με έπεισαν να δώσω το μηχανάκι και να κοιτάξω κάτι σε Tracer 900 GT ή Crossrunner.
Έτσι έβαλα την αγγελία και αφού την ανέβασα και κατάλαβα τι μηχανάκι έχω, συνειδητοποίησα ότι δεν πρέπει να το δώσω.
Εξάλλου εμένα δεν με ενδιαφέρουν ο επιδόσεις.
Με ενδιαφέρει να έχω ένα εξαιρετικό Commuter, να κάνω τις εκδρομές μου και να κάνω και κανένα ταξιδάκι που λόγω και οικογενειακών υποχρεώσεων, μια φορά το χρόνο και αν.
Αυτά τα κάνει μια χαρά το CBF.

Μεγάλε , σε καθρέφτη κοιταζόμαστε?

Ψείρας ? εγω της εχω σπάσει τα νεύρα της μαιμούς, περνάω ακομα κ το πίσω φτερό απο κάτω με σπρέυ σιλικόνης, μην βρώ νερά παθαίνω σοκ, φρένο, στροφή πίσω το τετράγωνο.
Αμα δω κ πλένουν αυτ/το στο δρόμο τους καταριέμαι να πιάσει λασποβροχή.:tooth:

Εγώ ηθελα κάτι που να λειτουργεί σαν το αυτοκίνητο, δλδ να εχει τραβηγμα απο χαμηλά, ζήλευα ενα φίλο με το 1000αρι που έβαζε μια 6η απο τα 40 μεχρι τα 140.
Ντάξ' εγώ βαζω 5η.
Εγώ πάντα τον ακολουθούσα κ το ματι στο αριστερό του ποδάρι, εκεί ακίνητο, εγώ με την Τρανσαλπ 650, με το που εκοβα λίγο επαιζα με 2α κ 3η κ αντε πάλι τα ίδια, κατω απο τις 2500 στρ/λ εβηχε κ κοπάναγε.
Μου έλειπε αυτό, λίγη ροπούλα ζητούσα ο ερμος στα χαμηλά, κ την βρήκα κ ξετρελάθηκα, ηταν έρωτας απο την πρώτη βόλτα, δικάβαλο σε κινηση στην Λ. Θηβών κ πας με 6η, δεν έχεις βεβαια απαιτήσεις να βαλεις κ φωτιές στην ασφαλτο αλλά τωρα στα 58 δεν είμαστε κ για πολλά.

Δεν ξερω κ πολλά απο μηχανάκια, δεν είμαι δλδ ο τύπος που ψάχνεται, που διαβάζει, που ασχολείται σαν να το έχει χόμπυ, δεν θα συζητήσω για μηχανάκια σε μια παρέα για πόσο παέι αυτό, πως στριβει εκείνο κλπ , αλλά για οικονομία, για ευκολία για αξιοπιστία κ για βόλτες.
Και δεν ξερω τι είναι επιτελους αυτό το Commuter, κ δεν με νοιάζει δλδ να μάθω αλλά όλοι το λένε κ μου την δίνει που δεν ξερω.:)

Ενα ξέρω οτι πάω για καφέ κ το μωρό εκεί διπλα (παντα) να με κοιτάει, και εγώ σκέφτομαι τότε που το διέλυσα κ την κάθε βίδα του που γυάλισα κ χρωμιάρισα.
Κ μου βγαίνει ενα χαμόγελο που αν δεν ηταν τα μαξιλαρακια στο κράνος θα εφτανε μεχρι τα αυτιά.
Οσο με κρατανε τα πόδια μου θα το καβαλάω , μετα , τραγιασκα, παπί κ τελάρο.

ΝικόλαςXL
20/09/2018, 16:45
Θέμα ... πέρισυ παράγγειλα τηλεφωνικά αυτό : https://www.motoraid.eu/ext-fenda-cbf που έχει κωδικό PYR-05150

και μου εστειλαν τόοοοτε , δλδ κάπου στον Αυγουστο αυτό: https://www.motoraid.eu/ext-fenda-honda-cb-f-600-hornet?search=PYR-05160

Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά κ ετσι δεν υπάρχει κάποιο αρχείο που να φαίνεται τι ζήτησα, αρα οπως είναι φυσικό έστειλαν αυτό που άκουσε το αυτί του πωλητή.

Σήμερα είπα να το τοποθετήσω (επιτέλους) πήρα κ κόλα παρμπριζόκολα , σιγά μην τρυπήσω φτερό, κ τελικά απογοήτευση.

Τους τηλεφώνησα κ μου απάντησαν οτι μου έστειλαν ότι ζήτησα, δλδ δεν ξερω τι μηχανάκι έχω κατω στο παρκιγκ καβαλάω του γείτονα , κ οτι αφού περασε πάνω απο χρόνος δεν δεχονται επιστροφες , αρα πάμε για δευτερη παραγγελιά.

Εχετε κάποιο λινκ να παραγγείλω? θα προσπαθήσω να τους αποφύγω.

Grafton 505
20/09/2018, 20:30
Entry Level θεωρείται γιατί είναι ευκολοδήγητο και γραμμικό στην απόδοση, αλλά η Honda δεν το έφτιαξε, θεωρώ, για τους νεοφερμένους στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Το έφτιαξε για να καλύψει όσο γίνεται το δυνατόν, όλες τις ανάγκες, των αναβατών, στον μέγιστο βαθμό.
Δηλαδή έκανε συμβιβασμούς για να είναι καλό σε όλα και όταν είσαι καλός σε όλα δεν μπορείς να ξεχωρίζεις σε κάτι.
Όμως αυτό το μηχανάκι δεν φτιάχτηκε για να ξεχωρίζει σε κάτι αλλά για να κάνει αυτό που θα του ζητήσεις χωρίς δισταγμό.
Ουσιαστικά είναι ένα πολυεργαλείο ή πολυμηχάνημα.
Γνώμη μου.


ναι το κατάλαβα απλά ήθελα να το αναπτύξεις το σκεπτικό. Μιας και προκαθορίζουμε το μηχανάκι και που ανήκει θα σας πω την δική μου άποψη. Το μηχανάκι είναι η τελευταία γενιά τετρακύλινδρων(μιας και αντικαταστάθηκαν πια απο τους δικύλινδρους) μεσαίας κατηγορίας 600ριών semi naked μοτοσυκλετών δρόμου.
Με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι βαριά κατασκευή 225kg όμως λογικό λόγο του πληθωρικού κινητήρα που ομως απο την άλλη δίνει την δυνατότητα τουρισμού καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο 600ρι στην κατηγορία με λιγότερο απο τέσσερις κυλίνδρους.

Συνεπώς κομουτερ μπορεί να διατελεσει όπως όλα, αλλά δεν είναι η καθεαυτού. Θα την χαρακτήριζα μεσαία τετρακύλινδρη παλιάς κοπής με αυξημένες τουριστικές δυνατότητες για την κατηγορία της

Entry level για τετρακύλινδρο 600 cc θα έπρεπε να είχα συμπληρώσει. Συμφωνώ και με τους δύο. Είναι λίγο βαρύ, αλλά συμμαζεμένο και ευέλικτο. :a10:


Εγώ και να το πουλήσω και να πάρω άλλο πάλι εσάς θα ρωτάω τις απορίες μου. :a9:

Πώς και πως το περιμένουμε !!!! :lol:


Θέμα ... πέρισυ παράγγειλα τηλεφωνικά αυτό : https://www.motoraid.eu/ext-fenda-cbf που έχει κωδικό PYR-05150

και μου εστειλαν τόοοοτε , δλδ κάπου στον Αυγουστο αυτό: https://www.motoraid.eu/ext-fenda-honda-cb-f-600-hornet?search=PYR-05160

Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά κ ετσι δεν υπάρχει κάποιο αρχείο που να φαίνεται τι ζήτησα, αρα οπως είναι φυσικό έστειλαν αυτό που άκουσε το αυτί του πωλητή.

Σήμερα είπα να το τοποθετήσω (επιτέλους) πήρα κ κόλα παρμπριζόκολα , σιγά μην τρυπήσω φτερό, κ τελικά απογοήτευση.

Τους τηλεφώνησα κ μου απάντησαν οτι μου έστειλαν ότι ζήτησα, δλδ δεν ξερω τι μηχανάκι έχω κατω στο παρκιγκ καβαλάω του γείτονα , κ οτι αφού περασε πάνω απο χρόνος δεν δεχονται επιστροφες , αρα πάμε για δευτερη παραγγελιά.

Εχετε κάποιο λινκ να παραγγείλω? θα προσπαθήσω να τους αποφύγω.

Πια ήταν η απογοήτευση ; Δεν έκατσε καλά ή δεν κόλλησε καλά ; Το φτερό του Χόρνετ είναι διαφορετικό ;

Δες εδώ για άλλο κατάστημα :

https://www.hondabikes.gr/honda-cbf-600s-and-600n-04-12/cbf600s-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83-%CF%86%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85-ermax

ΝικόλαςXL
21/09/2018, 16:19
Πια ήταν η απογοήτευση ; Δεν έκατσε καλά ή δεν κόλλησε καλά ; Το φτερό του Χόρνετ είναι διαφορετικό ;

Δες εδώ για άλλο κατάστημα :

https://www.hondabikes.gr/honda-cbf-600s-and-600n-04-12/cbf600s-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83-%CF%86%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85-ermax

Ναι είναι διαφορετικό, αυτό που μου εστειλαν είναι οβαλ στο τελείωμα όπως το δικό μας μπροστά , πίσω το δικό μας φτερό τετραγωνίζει.

Τώρα πρέπει να το δώσω,αν βρω δλδ.

doros74
22/09/2018, 22:02
Μεγάλε , σε καθρέφτη κοιταζόμαστε?

Ψείρας ? εγω της εχω σπάσει τα νεύρα της μαιμούς, περνάω ακομα κ το πίσω φτερό απο κάτω με σπρέυ σιλικόνης, μην βρώ νερά παθαίνω σοκ, φρένο, στροφή πίσω το τετράγωνο.
Αμα δω κ πλένουν αυτ/το στο δρόμο τους καταριέμαι να πιάσει λασποβροχή.:tooth:

Εγώ ηθελα κάτι που να λειτουργεί σαν το αυτοκίνητο, δλδ να εχει τραβηγμα απο χαμηλά, ζήλευα ενα φίλο με το 1000αρι που έβαζε μια 6η απο τα 40 μεχρι τα 140.
Ντάξ' εγώ βαζω 5η.
Εγώ πάντα τον ακολουθούσα κ το ματι στο αριστερό του ποδάρι, εκεί ακίνητο, εγώ με την Τρανσαλπ 650, με το που εκοβα λίγο επαιζα με 2α κ 3η κ αντε πάλι τα ίδια, κατω απο τις 2500 στρ/λ εβηχε κ κοπάναγε.
Μου έλειπε αυτό, λίγη ροπούλα ζητούσα ο ερμος στα χαμηλά, κ την βρήκα κ ξετρελάθηκα, ηταν έρωτας απο την πρώτη βόλτα, δικάβαλο σε κινηση στην Λ. Θηβών κ πας με 6η, δεν έχεις βεβαια απαιτήσεις να βαλεις κ φωτιές στην ασφαλτο αλλά τωρα στα 58 δεν είμαστε κ για πολλά.

Δεν ξερω κ πολλά απο μηχανάκια, δεν είμαι δλδ ο τύπος που ψάχνεται, που διαβάζει, που ασχολείται σαν να το έχει χόμπυ, δεν θα συζητήσω για μηχανάκια σε μια παρέα για πόσο παέι αυτό, πως στριβει εκείνο κλπ , αλλά για οικονομία, για ευκολία για αξιοπιστία κ για βόλτες.
Και δεν ξερω τι είναι επιτελους αυτό το Commuter, κ δεν με νοιάζει δλδ να μάθω αλλά όλοι το λένε κ μου την δίνει που δεν ξερω.:)

Ενα ξέρω οτι πάω για καφέ κ το μωρό εκεί διπλα (παντα) να με κοιτάει, και εγώ σκέφτομαι τότε που το διέλυσα κ την κάθε βίδα του που γυάλισα κ χρωμιάρισα.
Κ μου βγαίνει ενα χαμόγελο που αν δεν ηταν τα μαξιλαρακια στο κράνος θα εφτανε μεχρι τα αυτιά.
Οσο με κρατανε τα πόδια μου θα το καβαλάω , μετα , τραγιασκα, παπί κ τελάρο.

Να είσαι υγιής και να το καβαλάς για πολλά χρόνια ακόμη.
Moto Commuting σημαίνει η συνηθισμένη καθημερινή διαδρομή που κάνουμε με μοτοσυκλέτα.
ΠΧ πάω στη δουλειά μου, για ψώνια, για ένα καφέ κλπ και χρησιμοποιώ ως μεταφορικό μέσο το μηχανάκι.
Είναι ουσιαστικά αυτό που κάνεις καθημερινά με το CBF.
Ένα μηχανάκι που κάνει καλά αυτή τη δουλειά (Ευέλικτο, ευκολοδήγητο, καλή κατανάλωση, κλπ) θεωρείται καλό Commuter.
Τα μικρά και μεσαίου κυβισμού μηχανάκια είναι κατά κανόνα καλά Commuters, σε αντίθεση με τα μεγάλα κυβισμού βαριά μηχανάκια.
Τα καλύτερα Commuters είναι αναμφισβήτητα τα Scooters.
Το δικό μας μηχανάκι είναι επίσης ένα από τα καλύτερα Commuters στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.
Ελπίζω να σε βοήθησα να κατανοήσεις την συγκεκριμένη έννοια.

ΝικόλαςXL
24/09/2018, 15:58
Να είσαι υγιής και να το καβαλάς για πολλά χρόνια ακόμη. .

Ευχαριστώ , κ αντευχομαι .



Ελπίζω να σε βοήθησα να κατανοήσεις την συγκεκριμένη έννοια.

Και με το παραπάνω . Ευχαριστώ.


Και για να πώ κ εγώ κάτι ακόμα , παίζει σπουδαίο ρόλο κ το πως έχουμε οργανώσει την ζωή μας ωστε το μηχανάκι να εξυπηρετεί ενα σκοπό κ να έχει το ρόλο του μέσα σε αυτή.
.
Δλδ , χρησιμοποιώ το μηχανάκι όσο πιο πολύ μπορώ , έχει καταντήσει παπί κ μένει το παπί αραχτό, κακό αυτό αλλά αφού λόγω οικογένειας κ οικονομικής κατάστασης τα ταξίδια έχουν πλέον υποβαθμιστή σε ημερήσιες μηνιαίες κ αν μοτοβόλτες τύπου καφές , τσιτσί κ πίσω .

Μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα που λένε.
Ειδικά σήμερα θέλει πολύ κέφι κ προσπάθεια για να περάσεις μια μέρα ηρεμίας κ να ξεδώσεις.

ΝικόλαςXL
26/09/2018, 15:47
Μαστόρια , έχει βγάλει κανείς την τάπα απο το τεπόζιτο?

Grafton 505
26/09/2018, 17:08
Όχι εγω, αλλά δεν είναι και δύσκολο.

ΝικόλαςXL
29/09/2018, 13:38
Τελικά την έβγαλα , έχει 7 βίδες αλλά οι 4 είναι διακοσμητικές.
Αυτές δλδ που την στερεώνουν είναι η μια πρός το τιμόνι κ οι δύο πρός τα πίσω .

Αυτή είναι :

399637

Την ετριψα με το πράσινο σφουγγάρι που έβγαλα απο σφουγγαρι για τα πιάτα και κλασικά με την Autosol.
Tριβοντας με πολύ υπομονη , εβγαινε απο επάνω ένα στρώμα σαν λουστρο αλλά βρώμικο, σαν να είχε περαστεί με ένα λούστρο ματ ανάγλυφο
που με τα χρόνια μάλλον βρώμισε , το δείχνω εδώ:

399638

Αλλά τελικά το αφαίρεσα και αρχισε να γυαλίζει , το αποτέλεσμα είναι αυτό:

399639

399640

Δεν ξερω αν θα κρατήσει , τα αλουμίνια στο παπί κράτησαν χρόνο κ βάλε κ μετα με ενα περασμα ξαναγυάλισαν.

Αν δεν κρατήσει , η αν τελικά έβαλα μπελά στο κεφάλι μου απλά θα βάλω ενα αυτοκολλητο να ησυχάσω.

Πρός το παρόν είναι απόλαυση μπροστά στην μπίχλα που ήταν .

ΝικόλαςXL
29/09/2018, 13:40
Φυσικά γυάλισα κ τις βίδες, αν κ το μεγάλο βάσανο ηταν οι φωλιές τους .:rolleyes:

399641

Grafton 505
29/09/2018, 17:51
Ωραίος. Αλλά μάλλον χρειάζεται ένα βερνίκι (που λογικά είχε) για να μείνει γυαλισμένη καιρό.

andreastwin
29/09/2018, 19:56
Αν βάλεις βερνίκι μη βάλεις απλό, για τη δεν θα κρατήσει. Θέλει βερνίκι δύο συστατικό. Α.Β είναι με σκληρυντη.

ΝικόλαςXL
29/09/2018, 20:48
Πιάνει το βερνίκι σκέτο?
Δλδ δεν θέλει χρώμα διπλής επίστρωσης η σσταρι?

Εδώ έχουμε καθαρό αλουμίνιο.

andreastwin
30/09/2018, 08:40
πιανει, αλλα οπως σου εχω γραψει, βερνικι δυο συστατικων. και αρκετα καπακια πλαινα μηχανων ειναι βερνικομενα απο μαμα.υπαρχει και σε σπρει,οπως γραφουν ειδικο για καπακια, αλλα το δικο σου εχει να κανει με βενζινη,γι'αυτο σου λεω για βερνικι δυο συστατικων,αντεχει την βενζινη. στα χρωματα που θα πας να το παρεις ρωτα τους.

Andreasnemea
01/10/2018, 09:48
Τελικα η αντλια βενζινας το ειπε το ποιημα στις 24.000 δεν εχω μεινει αλλα δεν ανεβαζει στροφες με τπτ...
Το ερωτημα ειναι εκανε καποιος κατι και ελυσε το προβλημα αυτο χωρις να αρχισει ξανα μετα απο λιγο?

Grafton 505
01/10/2018, 16:17
δεν ανεβαζει στροφες με τπτ...

Πριν αλλάξεις αντλία ή αν αλλάξεις τσέκαρε μία τα παρακάτω.

399667

raccoon
01/10/2018, 17:47
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155786&p=2956410#post2956410

painterakis
01/10/2018, 18:56
Νικόλα καλό θα είναι να ανοίξεις ξεχωριστό θέμα γιατί θα χαθεί μέα στο γενικό chat
(εκτός απο 3 φωτογραφίες έχεις βάλεις και άλλες, γιατί αν έχεις βάλει δε φαίνονται)

raccoon
01/10/2018, 20:16
Έτοιμο διορθωμένο

andreastwin
01/10/2018, 20:47
πολυ καλο το θεμα,μπραβο φιλε για τις λεπτομερειες. και σε εμενα ανοιγουν ολες.

raccoon
01/10/2018, 21:10
Έτοιμο διορθωμένο

painterakis
02/10/2018, 10:06
όπως βάλε και http://www.vstromhellasforum.com/t29346-topic αλλά και αυτό http://www.vstromhellasforum.com/t29345-topic
οι φωτογραφίες ανοίγουν όταν πατήσω το Link (η πλάκα είναι ότι όταν έγραψα πρίν, ούτε link έβλεπα :eyepop: )

raccoon
02/10/2018, 13:13
έχω την εντύπωση ότι όποιος δεν είναι μέλος στο άλλο φορουμ δεν πρέπει να ανοίγει το λινκ. Γ'αυτό κάθομαι και το αντιγράφω

ΝικόλαςXL
02/10/2018, 17:23
Και για να δούμε πόσα cm3 βγαζει πρέπει να βγεί το τεπόζιτο?

Grafton 505
04/10/2018, 20:15
Και για να δούμε πόσα cm3 βγαζει πρέπει να βγεί το τεπόζιτο?

Όχι δεν χρειάζεται. Δες.

399766

Grafton 505
04/10/2018, 20:20
Λοιπόν, έχουμε και λέμε κατανάλωση : :a33:

Απόσταση : 210 km

Έκαψε : 11,520 ltr

Άρα έχουμε 5,48 ltr / 100 km. :a18:

Όχι και άσχημα με τον καρπό να μην κάθεται και πολύ φρόνιμος. :a016:

doros74
05/10/2018, 00:06
Λοιπόν, έχουμε και λέμε κατανάλωση : :a33:

Απόσταση : 210 km

Έκαψε : 11,520 ltr

Άρα έχουμε 5,48 ltr / 100 km. :a18:

Όχι και άσχημα με τον καρπό να μην κάθεται και πολύ φρόνιμος. :a016:

Πολύ καλά. Τόσο καταναλώνει και το δικό μου

painterakis
05/10/2018, 11:39
Δυο ερωτήσεις ...
α. Η διαδρομή της ανάρτησης εμπρός/πίσω για το pc43 είναι 120/125mm επομένως το sag θα πρέπει να είναι 40/41,6 mm αν θεωρήσουμε ότι θέλουμε το 1/3 της διαδρομής, σωστά;

β. για να αλλάξουμε τα υγρά του ψυγείου πρέπει να ξεβιδώσουμε τη βίδα αποστράγγισης των κυλίνδρων (φωτογραφία αριστερά) και της αντλίας νερού (φωτογραφία δεξιά)
399844
η βίδα της αριστερής φωτογραφίας που βρίσκεται;

doctoras
05/10/2018, 12:03
το μανιουαλ γράφει
Remove the water pump drain bolt, sealing washer
and drain the coolant.
Αυτό για το δεξί όπου βρίσκεται στην αντλία νερού

Remove the cylinder drain bolt, sealing washer and
drain the coolant from the cylinder.
Αυτό όπως λέει οτι βρίσκεται πανω στον κύλινδρο και πιθανολογώ απο την φωτό παρατηρώντας την βάση κινητήρα στον κύλινδρο 1 μάλλον απο την εξάτμιση μεριά

Grafton 505
05/10/2018, 16:44
η βίδα της αριστερής φωτογραφίας που βρίσκεται;

399874

Κόκκινο βέλος : Αριστερή μπροστά ''βάση'' κινητήρα.
Ταλασί βέλος : Μαρκούτσι χοντρό που πάει από/στο ψυγείο νερού στην αριστερή πλευρά.
Λαχανί βέλος : Βίδα αποστράγγισης αντλίας νερού.

doros74
06/10/2018, 12:00
Δυο ερωτήσεις ...
α. Η διαδρομή της ανάρτησης εμπρός/πίσω για το pc43 είναι 120/125mm επομένως το sag θα πρέπει να είναι 40/41,6 mm αν θεωρήσουμε ότι θέλουμε το 1/3 της διαδρομής, σωστά;

Το δυναμικό Sag. Το στατικό Sag ( με τον αναβατη με πληρη εξοπλισμό θα το υπολογισεις στα 13 mm. Η Hyperpro δινει στατικό SAG στα 12 mm. Το γράφει στο βιβλίο οδηγιών που έλαβα με την ανάρτηση.

painterakis
07/10/2018, 10:33
Τελικά σηκώσαμε τη κουκούλα και εκτός ότι θέλουμε καλό καθάρισμα εκεί κάτω, βρήκαμε και τη βιδούλα, είναι στο 2° κύλινδρο λίγο κάτω από την εξαγωγή του ...

399901

@doros74 σωστός, 13mm είναι εμπρός πίσω;

doros74
07/10/2018, 14:10
Τελικά σηκώσαμε τη κουκούλα και εκτός ότι θέλουμε καλό καθάρισμα εκεί κάτω, βρήκαμε και τη βιδούλα, είναι στο 2° κύλινδρο λίγο κάτω από την εξαγωγή του ...

399901

@doros74 σωστός, 13mm είναι εμπρός πίσω;

Πίσω.

Grafton 505
07/10/2018, 16:05
Τελικά σηκώσαμε τη κουκούλα και εκτός ότι θέλουμε καλό καθάρισμα εκεί κάτω, βρήκαμε και τη βιδούλα, είναι στο 2° κύλινδρο λίγο κάτω από την εξαγωγή του ...

399901

@doros74 σωστός, 13mm είναι εμπρός πίσω;

Έτσι όπως βλέπω την φωτό, εκείνη η μαυρίλα είναι λίγο ύποπτη. Η κουκούλα πια είναι ;

painterakis
07/10/2018, 22:16
Έτσι όπως βλέπω την φωτό, εκείνη η μαυρίλα είναι λίγο ύποπτη.
???
τι νομίζεις ότι παίζει;
λίγο πριν τη σταματήσω είχα βγάλει τη εξάτμιση (όλη, λαιμούς και τελικό μαζί) για να τη καθαρίσω, λες να μην έκανα κάτι σωστά;


Η κουκούλα πια είναι ;

αυτή εδώ ...
399913

όλους τους καλοκαιρινούς μήνες είμαστε έτσι, σε καμιά 15αριά μέρες ελπίζω να βγει.

Grafton 505
07/10/2018, 22:26
???
τι νομίζεις ότι παίζει;
λίγο πριν τη σταματήσω είχα βγάλει τη εξάτμιση (όλη, λαιμούς και τελικό μαζί) για να τη καθαρίσω, λες να μην έκανα κάτι σωστά;

Δείχνει να έχει διαρροή καυσαερίων από εκεί. Σαν να μην έκατσε καλά η ο λαιμός στην φωλιά ή η τσιμούχα (ζουάν; ) που υπάρχει εκεί να έχει τσαλακωθεί και να μην σφραγίζει καλά. Καθάρισέ το καλά και παρακολούθα το.




αυτή εδώ ...
399913

όλους τους καλοκαιρινούς μήνες είμαστε έτσι, σε καμιά 15αριά μέρες ελπίζω να βγει.

Α οκ. Νόμιζα ότι ήταν Τ9κο λάθος.

Andreasnemea
08/10/2018, 12:52
Λοιπον ακομα δεν βρηκα λυση στο θεμα μου με την αντλια βενζινας στο cbfακι μου...
Ενω ειχα περασει απο την κεντρικη αντιπρωσοπεια στην κορινθο και του ειχα μιληση για το σφυριγμα μου ειχε πει οτι θα βαλουμε ενα μοτερ boss μην μου πεις για κατι αλλο δεν σου εγγυομαι για κατι αλλο μετα σε γνησια..του λεω ποσο μου απαντα 100-110 ευρω λεω οκ θα δω τι θα κανω και το αφηνω...
Πριν κανα 20 ημερες επιστρεφοντας απο καλαματα και βαζοντας βενζινα εκει στον δρομο κομπιασματα κτλ δεν ανεβαζε κοφτη και πανω απο 9000 στροφες με τιποτα οποτε λεω παμε για τρομπα...
Περνω τηλ ραντεβου μετα απο μια εβδομαδα οκ λεω παω την μηχανη την ειχα αφησει με λιγο βενζινα επιτηδες για να βγαλει το τεποζιτο...στο δρομο δεν μου εκανε τα κοψιματα οποτε και αυτος κανει τις δοκιμες δεν βλεπει κατι και μου λεει δεν ειδα τπτ τι να κανω του απαντω γεμισε βενζινα και ξανα δες μηπως ζοριζετε με γεματο τεποζιτο...
Βαζει βενζινα σφρυριζε κλεφτικα η τρομπα οκ του λεω βαζουμε εκεινη που μου ειπες...
Μου λεει εγω δεν δινω εγγυηση για αυτην μονο για γνησια κτλπ κτλπ τελικα δεν εκανα τπτ αλλαξα λαδια και δρομο απο εκει...
Για να μην τα πολυλογω περισοτερο για αντικατασταση θελω κατι σωστο να μην εχω προβλημα ξανα τι να βαλω???
Βρηκα μια denso στην ιαπωνικη στα 59 ευρω την εχει δοκιμασει καποιος???
Μου ειπε οτι σε 1000 αρια την εχει δωσει..
Βρηκα και μια walbro στα 50ευρω...
Η γνησια δεν υπαρχει πουθενα εξω στο εμποριο ολοι δινουν τιμες 150 190 αλλα κανενας δεν την εχει η δεν την φερνει κιολας η honda με κανα 500 ελεος
βοηθεια!!!

raccoon
08/10/2018, 13:43
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155786

raccoon
08/10/2018, 13:49
https://www.car.gr/parts/view/11023138-engines-parts-pumps-pumps

raccoon
08/10/2018, 13:57
https://www.stelpet.gr/Search/?Language=el&queryString=Αντλία+βενζίνης

raccoon
08/10/2018, 13:58
Αλλά ακόμα και γνήσια καινούργια να βάλεις, αν είναι μπουκωμενα τα φίλτρα θα χαλάσει μέσα στο μήνα.

Andreasnemea
08/10/2018, 14:02
Αυτη την KEMSO την εχουν βαλει και ειχαν προβλημα λεει καποιος εδω μεσα αν θυμαμαι καλα για ROC ουτε καν εδω χαλασε η japan οσο για τα φιλτρα θα γινει καθαρισμα σιγουρα ψαχνω για λυση μονιμη οχι να λυνω να δενω 20 φορες κατι δοκιμασμενο απο καποιον σιγουρα ευχαριστω

raccoon
08/10/2018, 22:06
ακόμα και η Honda για να ξεκινήσει το ψάξιμο για πρόβλημα με αντλία, ξεκινάει με ροή καυσίμου σε 10 δευτερόλεπτα,
και με πίεση που βγάζει η αντλία βενζίνης στο σύστημα (με κατάλληλο εργαλείο)
οπότε μετά αν βρεις κάτι ύποπτο ή ελέγχεις φίλτρα και σώμα αντλίας ή φταίει κάτι άλλο εκτός από σύστημα τροφοδοσίας

Andreasnemea
09/10/2018, 05:46
Τελικα του ειπα να μετρησουμε την ροη καυσιμου της τρομπας μου λεει θελει σηκωμα το τεποζιτο...
Για την πιεση της τρομπας ουτε λογος δεν μπορει να κανει λεει τεσπα θα δω τι θα κανω ευχριστω!

Grafton 505
11/10/2018, 16:15
Τελικα του ειπα να μετρησουμε την ροη καυσιμου της τρομπας μου λεει θελει σηκωμα το τεποζιτο...
Για την πιεση της τρομπας ουτε λογος δεν μπορει να κανει λεει τεσπα θα δω τι θα κανω ευχριστω!

Tο σήκωμα του ντεπόζιτου δεν είναι τίποτα. Δύο βίδες το κρατάνε μπροστά στο λαιμό. Τις βγάζεις και όρθιο.(Αφού βγάλεις τα πλαϊνά πλαστικά).

Η πίεση της τρόμπας δεν αλλάζει. Μόνο μειώνεται όσο φθείρεται.

ΝικόλαςXL
11/10/2018, 17:18
Βαρεθηκα να ψάξω, η διαδικασία μετρησης με τα ml της τρόμπας υπάρχει στο μανιουαλ?

Αυτοί οι ταχυσύνδεσμοι πως βγαίνουν ? υπάρχει τρόπος η κόπος ? μην κάνω καμμιά ζημιά .

Και εγώ δεν την ακούω πάντα , έχει τις ωρες της , κ απο κατανάλωση είμαι πάντα πάνω απο 5.5 λίτρα στα 100.

painterakis
11/10/2018, 17:38
Βαρεθηκα να ψάξω, η διαδικασία μετρησης με τα ml της τρόμπας υπάρχει στο μανιουαλ?

Αυτοί οι ταχυσύνδεσμοι πως βγαίνουν ? υπάρχει τρόπος η κόπος ? μην κάνω καμμιά ζημιά .

Και εγώ δεν την ακούω πάντα , έχει τις ωρες της , κ απο κατανάλωση είμαι πάντα πάνω απο 5.5 λίτρα στα 100.
https://www.dropbox.com/s/hhug344yqh1sg4f/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%BB%CE%AF%CE%B1%20%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82.pdf?dl=0

Andreasnemea
12/10/2018, 13:45
Εγω ειχα καταναλωση 4.5-5 μεσο ορο
Την εβγαλα σημερα την αντλια καθαριζω φιλτρα το εξωτερικο ηταν πεντακαθαρο το εσωτερικο το κλειστο ειχε μακα οταν το τοποθετησω θα σας πω εντυπωσεις νεα
Εκανα και μια βλακεια τραβηξα το σωληνακι το λαστιχενιο να το βγαλω που ειναι πανω στο φιλτρο το κλειστο στον ρυθμιστη πιεσης και εσπασε αυτο μπαινει μονο με θερμοπιστολο και θελει σωληνακι περιεργο πφφφφφ

Παντος απο οτι βλεπω τι να παθει ρε παιδια η τρομπα με 15.000 χιλιομετρα το φιλτρο βουλωνει για καποιο λογο το πλαστικο που ειναι μασιφ θα δουμε ομως μολις την βαλω επανω τι εκανα τελικα

raccoon
13/10/2018, 01:19
Εχω πει την διαδικασία, και την έχω αναλυτικά με φωτογραφίες, γιατί δεν το ψάχνετε λίγο να δείτε ροή.

painterakis
13/10/2018, 09:50
Εχω πει την διαδικασία, και την έχω αναλυτικά με φωτογραφίες, γιατί δεν το ψάχνετε λίγο να δείτε ροή.

καλά τα λές αλλά (δυστυχώς) τα έβαλες στο γενικό forum των τεχνικών αντί εδώ, με αποτέλεσμα αν μπαίνεις στο υποφόρουμ του CBF (όπως π.χ. εγώ) ... τα χάνεις, ακόμα και σε αυτό το θέμα που έχεις βάλει τους συνδέσμους αν γυρίσουν οι σελίδες ... πάλι τα χάνεις.
το καλύτερο θα ήταν στο υποφόρουμ των cbf και να γίνουν μόνιμα.

Andreasnemea
13/10/2018, 10:34
Εχω πει την διαδικασία, και την έχω αναλυτικά με φωτογραφίες, γιατί δεν το ψάχνετε λίγο να δείτε ροή.

Εγω μια χαρα το βρηκα απλα βλεπουμε μολις μονταρω πρωτα

Andreasnemea
13/10/2018, 19:10
Τελικα τα καταφερα η τρομπα δουλευει χωρις κομπιασματα και δεν σφυρα εκανα 500 χιλιομετρα πλεον...
Φταιει τελικα το φιλτρο υψιλης για ολα τα παιχνιδια της τρομπας και οχι το μοτερακι της απλα θελει να καθαρισει σωστα να ασχοληθεις αρκετα με σπρει καρμπυλατερ κουνημα καλο και μουλιασμα καλο
ειναι μπελαλιδικη δουλεια που δεν στην κανει το συνεργειο πρεπει να βαλεις ο ιδιος το χερι σου.

ΝικόλαςXL
18/10/2018, 13:00
Το τεπόζιτο πρέπει να βγεί? ετσι γράφει το μάνιουαλ.

Andreasnemea
18/10/2018, 14:01
Το τεπόζιτο πρέπει να βγεί? ετσι γράφει το μάνιουαλ.
Για να βγει η τρομπα πρεπει να βγει το τεποζιτο αλλα δεν ειναι τιποτα αυτο λυνεις σελα μπροστα απο κατω εχει μια βιδα και αλλες 2 πισω απο το τιμονι βγαζεις και τα 2 πλαστικα τα αβαφα
Δεξια αριστερα τα φερινκ δεν χρειαζεται να βγουνε
Το τραβας πισω και βγαινει 3 σωλινακια και 2 φισες βγαζεις για να απελευθερωθει ολο
Οι φυσες βγαινουν ανοιγοντας τα κλιψακια προς τα εξω δεν τις πατας!
Καντο και θα με θυμηθεις εκανα αισιος 1000 χιλιομετρα δεν κανει κιχ η τρομπα

ΝικόλαςXL
20/10/2018, 14:34
οκ, ευχαριστώ,:a013:
να πιάσουν τα κρύα να μένει αραχτή , ετσι η αλλιώς σε σκεπαστό πάρκιγκ είναι , έχω χώρο να δουλέψω.

Τι καθαριστικό να αγοράσω ? για δώστε λινκ.

Το καρμπ στο παπί το καθαρίζω με ενα της wurth.
Πρέπει να είναι αυτό:
http://www.wurth.gr/gr/products/?MG=2&Cid=52&Sid=06_01&sub1=1&sub2=1&group_key=06&sc=ps&proid=14699

Andreasnemea
20/10/2018, 15:52
οκ, ευχαριστώ,:a013:
να πιάσουν τα κρύα να μένει αραχτή , ετσι η αλλιώς σε σκεπαστό πάρκιγκ είναι , έχω χώρο να δουλέψω.

Τι καθαριστικό να αγοράσω ? για δώστε λινκ.

Το καρμπ στο παπί το καθαρίζω με ενα της wurth.
Πρέπει να είναι αυτό:
http://www.wurth.gr/gr/products/?MG=2&Cid=52&Sid=06_01&sub1=1&sub2=1&group_key=06&sc=ps&proid=14699


https://www.tools-expert.gr/400ml-1291
Οτι λεει καθαριστικο καρμπυλατερ κανει!
Εγω αφου το καθαρισα καλα με καθαριστικο ιντζεκσιον και κατοσταρα βενζινα με αερα.
Μετα εβαλα καθαριστικο καρμπηλατερ και ξανα εβγαζε βρωμα.
Για το τελος γεμισα ενα 5 λιτρο και εβαλα μεσα 100 αρα και αδειασα και ενα μπουκαλι σπρει καρμπυλατερ και το αφησα μουλιασε ολο το βραδυ και ολα οκ

raccoon
24/10/2018, 22:29
Θα είναι κανένας Παρασκευή και Σάββατο προς μεγάλο χωριό, Προυσό, Ευρυτανίας. Έχει γιορτή κάστανου και τσίπουρου.

Andreasnemea
25/10/2018, 00:08
Θα είναι κανένας Παρασκευή και Σάββατο προς μεγάλο χωριό, Προυσό, Ευρυτανίας. Έχει γιορτή κάστανου και τσίπουρου.
Δουλευω ρε γμτ αλλιως ημουν μεσα ωραια θα ειναι !