Σύνδεση

View Full Version : Γενικο chat cbf600



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Cpt_Slow
14/10/2016, 08:22
Επειδη εχω την ταση να ρωταω πολλα πραγματα σε ασχετα θεματα ας γραφουμε εδω οτι θελουμε..:beer:

Θα πιασω τα σερβις και θα ρωτησω ποιοι εχετε κανει ρυθμιση βαλβιδων, στα ποσα χλμ και ποσο πηγε το μαλλι

Grafton 505
14/10/2016, 20:15
Το manual λέει στις 24.000, αλλά εγώ πέρασα και δεν ακούμπισα. Μερικοί το κάνανε και δεν βρήκανε τίποτα. Άλλοι το τσεκάρανε στις 50.000 και ήταν μέσα στα όρια.

Αν είναι να ακολουθήσεις το μάνουαλ δεν θα χάσεις, αλλά είναι αρκετή δουλεία να ξέρεις και έχει ανάλογη τιμή φυσικά.

Cpt_Slow
14/10/2016, 20:46
120 έμαθα πάει το κοστούμι.. Γαμπριατικο..

doros74
21/10/2016, 13:34
Επειδη εχω την ταση να ρωταω πολλα πραγματα σε ασχετα θεματα ας γραφουμε εδω οτι θελουμε..:beer:

Θα πιασω τα σερβις και θα ρωτησω ποιοι εχετε κανει ρυθμιση βαλβιδων, στα ποσα χλμ και ποσο πηγε το μαλλι

Μόλις, είδα στο Service Book ότι έχει γίνει έλεγχος και "ενδεχομένως" ρύθμιση βαλβίδων στα 23.000+ χλμ. Με ένα φίλο μηχανικό, όμως, που μίλησα χθες μου είπε ότι σε 3 CBF που έχει κάνει έλεγχο βαλβίδων σε αυτά τα χλμ βρήκε σχετικά ρυθμισμένες τις βαλβίδες (στα 3 μηχανάκια μόνο στο ένα ήθελαν δύο βαλβίδες μια μικρή ρύθμιση).

Cpt_Slow
21/10/2016, 19:49
Μάλιστα... αρα λέω να το αφήσω προς το παρόν τώρα στα 30κ και να το δω στο επόμενο κάπου στις 36κ που λογικά δεν θα συμπίπτει πάλι με δόση εφορίας κ τσμεδε :cry:

Grafton 505
21/10/2016, 20:05
Μόλις, είδα στο Service Book ότι έχει γίνει έλεγχος και "ενδεχομένως" ρύθμιση βαλβίδων στα 23.000+ χλμ. Με ένα φίλο μηχανικό, όμως, που μίλησα χθες μου είπε ότι σε 3 CBF που έχει κάνει έλεγχο βαλβίδων σε αυτά τα χλμ βρήκε σχετικά ρυθμισμένες τις βαλβίδες (στα 3 μηχανάκια μόνο στο ένα ήθελαν δύο βαλβίδες μια μικρή ρύθμιση).

''Ρύθμιση'' σημαίνει αλλαγή στα shims που έχουνε από κάτω τα valve lifters. Λογικά δεν έγινε κάτι τέτοιο......φαντάζομαι....

doros74
21/10/2016, 22:43
''Ρύθμιση'' σημαίνει αλλαγή στα shims που έχουνε από κάτω τα valve lifters. Λογικά δεν έγινε κάτι τέτοιο......φαντάζομαι....

Στο Book Service γράφει έλεγχος και ρύθμιση. Τώρα τι ακριβώς έγινε δεν ξέρω να σου πω.

SOTHRHS
23/10/2016, 21:49
το σχετικα ρυθμισμενες δεν ισχυει
ειδικα οταν μιλαμε για καπελοτα,η εισαι εντος των οριων η οχι
τοσο απλα

doros74
23/10/2016, 22:28
το σχετικα ρυθμισμενες δεν ισχυει
ειδικα οταν μιλαμε για καπελοτα,η εισαι εντος των οριων η οχι
τοσο απλα

Αν διαβαζες με προσοχή το post μου θα διαπιστωνες οτι στην φραση "σχετικά ρυθμισμένες" κανω σαφή επεξηγηση και αναφέρω οτι μονο οι 2 απο τις 16 εχρηζαν ρυθμιση οι οποίες μάλιστα ηταν ελαχιστα εκτός ορίων. Αν ήταν ολες οκ θα ελεγα οτι ηταν ρυθμισμένες, αν οχι ότι ήταν αρύθμιστες. Δεν εννούσα αυτό που αναφέρεις, ούτε θα μπορούσα να εννοήσω οτι καποιος ειναι για παραδειγμα πολυ ή λιγο πεθαμένος. Ήμουν σαφής. Να μην παιζουμε με τις λέξεις.

harris_x
24/10/2016, 08:35
να χαλαρώσουμε λιγάκι παρακαλώ.

vangkaret
26/10/2016, 10:53
καλή ιδέα σου αυτό το γενικό θρεαντ και να λέμε διάφορα..΄γιατί όλο θέλω να γράψω κάτι μικρό και δεν μου βγαινει.. Για τις βαλβίδες δεν τις έχω πειράξει ποτέ και ούτε ο προηγούμενος.. και έχω 140,000 χλμ .. και δεν κάνει κιχ το άτιμο..

Με την αλυσίδα έχω θέμα μόνιμα σχεδον και από λάθος λύπανση δική μου και πάει λέγοντας..έβαλα μια φορά μια jt αλύσιδα και γρανάζια σε μάστορα έβγαλε 15 000 χλμ only.. τώρα έχω βάλει afam καλή ποιότητα (ν7 ή 8 δεν θυμάμαι) δικια τους ποιότητα.. την έβαλα μόνος μου.. η αλήθεια πίεσα λίγο παραπάνω το ένα από τα δύο πριτσινια αλλά το μέτρησα δεν έχει παει πιο μέσα.. όλα κομπλε στην αρχή πέταγε το θηρίο.. μετά από λίγο άρχισε τα τσικ τσικ γαμώ το κέρατο.. καθάρισμα λάδωμα παλι τσικι τσικι.. πήγα σε ένα μάστορα αμέσως πηγε να τα ρίξει στο πλακάκι του πριτσινιου τέντωμα μου λέει δεν χρειάζεται.... τι να πω εκενυρίζομαι τόσο πολύ που ούτε βόλτα δεν θέλω να παω..

Grafton 505
26/10/2016, 19:46
Το πλακάκι είναι παράλληλο με τα υπόλοιπα ; ( Το μπροστά του και το πίσω του).

Η αλυσίδα είναι ευθυγραμμισμένη σωστά ;

vangkaret
26/10/2016, 20:57
Ελάχιστη διαφορά πιο πιεσμένο.. ευθυγραμμιση εννοείς με το τέντωμα?? Την τέντωσα ελάχιστα και με τις γραμμες αυτές που έχει πιστεύω σωστά είναι... σήμερα ήμουν στο τσακ να το πάω..αλλά σκέφτηκα μήπως το γράσσο μια βλακεία που είχα πάρει δεννέκανε δουλεια και τελευτάία στιγμή πήγα και πήρα ένα bel ray που πιστεύω είναι καλύτερο..να δω..

painterakis
27/10/2016, 06:24
ευθυγράμμιση ... εννοεί το εμπρός με το πίσω γρανάζι να είναι στην ίδια ευθεία.

alexis_d
27/10/2016, 07:10
Αν είναι έστω και λίγο πιο μέσα το λεγόμενο master link που τοποθέτησες μόνος σου,στην κίνηση της αλυσίδας δεν έχει το απαραίτητο κενό για να "μπει"μέσα στο γρανάζι εξ ου και το τσίκ τσίκ..Βγάλσιμο και καινούργιο.
Τον σύνδεσμο τον έβαλες με εργαλείο για αλυσίδες ή με άλλον τρόπο;
Επίσης και η ευθυγράμμιση που λέει και ο πεντακόσια πέντες παίζει ρόλο.

vangkaret
31/10/2016, 15:59
Θα ανεβάσω φότο.. γιατί δεν φαίνεται να έχει επηρεασει το διάκενο... το συνδεσμο τον έβαλα με ένα εργαλειο για αλυσίδες.. τώρα αγόρασα ένα άλλο της αφαμ.. η ευθυγράμμιση του μπροστα γραναζιου με το πίσω δεν μπορώ να πω ότι βλέπω πως αλλάζει..θα κοιταξω το manual..

vangkaret
09/11/2016, 10:12
Chain slider έχει αλλάξει κανείς? ξέρετε πότε χρειάζεται??

Το άλλαξα το μαστερ λινκ και ο θόρυβος παραμένει.. ίσως να είμαι και τρελός ίσως να την έχω τραυματίσει και για αυτό να κτυπάει.. anyway τώρα είμαι σίγουρος ότι έχει μπει σωστά τουλάχιστον..

Cpt_Slow
12/11/2016, 19:44
Για αλλαγη τακακια και υγρα ποσα δινεται περιπου?
Βαζετε της honda η aftermarket?

vangkaret
14/11/2016, 20:41
Προχθές τα άλλαξα και έβαλα μπρέμπο και υγρα από το βενζινάδικο shell.. τα τακάκια τα πήρα με έκπτωση μαζί με άλλα και να σου πω δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο έκαναν δεν είδα ούτε την απόδειξη.. τα υγρά τα πήρα 8 ευρώ..έχω βάλει παλια και χόντα και πολύ φθηνά τον 30 ευρό αλλά δεν εμείνα ευχαριστημένος.. τώρα με τα brembo περιμένω να στρώσουν ακόμα 200χλμ έχω κάνει και ακόμα σκούζουν...

Cpt_Slow
15/11/2016, 15:55
οκ, εγω εδωσα απο 47 το ζευγος για τα μπροστινα της honda +ενα δεκαρικo για υγρα περιπου

vangkaret
15/11/2016, 16:02
Μια χαρά λογικές τιμές. Honda πήρες?? σκούζουν??

Cpt_Slow
16/11/2016, 12:27
Ναι τα αυθεντικα απο εξουσιοδοτημενο. Καθολου θορυβος στα πρωτα 200χλμ, γενικα το παω μαλακα με το φρενο για την ωρα.

Grafton 505
16/11/2016, 12:43
Τα ΟΕΜ έβαλα, όταν τα άλλαξα, και δεν σκούσανε ποτέ μέχρι τώρα.

Κανονικά δεν πρέπει να σκούζει κανένα, ότι πάστα και αν είναι. Απλά μερικά θέλουν ζέσταμα για να δουλέψουν.

Cpt_Slow
17/11/2016, 13:43
εχει κατι χουφτες αν μπορω να τις πω ετσι η honda σαν προεκταση του fairing, τις εχει βαλει κανεις? κανουν δουλεια?

http://www.hondabikes.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%86%CF%84%CE%B5%CF%83-cbf600s-p-340.html

Grafton 505
17/11/2016, 19:52
εχει κατι χουφτες αν μπορω να τις πω ετσι η honda σαν προεκταση του fairing, τις εχει βαλει κανεις? κανουν δουλεια?

http://www.hondabikes.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%86%CF%84%CE%B5%CF%83-cbf600s-p-340.html


Εγώ ! :lol:

Από αυτό το σάιτ τις πήρα και μπαίνουνε πανεύκολα.

Τώρα εάν κάνουνε δουλειά, είναι σχετικό. Εγώ δεν είδα τρελή διαφορά. Τις έβαλα για τον χειμώνα για να μην παγώνουνε τα χέρια μου αλλά σοβαρή βελτίωση δεν είδα.

Πάντως κάθονται καλά και δένουν με την εικόνα του φαίρινγκ.

Cpt_Slow
17/11/2016, 21:04
σου ειναι ευκολο να ανεβασεις καμια φωτο? Γιατι για κλασσικες (που κανουν κ δουλεια) δεν του πανε νομιζω! :nono:

painterakis
18/11/2016, 09:45
σου ειναι ευκολο να ανεβασεις καμια φωτο? Γιατι για κλασσικες (που κανουν κ δουλεια) δεν του πανε νομιζω! :nono:
και εγώ αυτής της άποψης είμαι ... μοιάζει πολύ με το vstrom που είχα ..

Cpt_Slow
18/11/2016, 12:35
Επισης, εχει βαλει κανεις θερμενομενα γκριπ?
Είδα της honda έχουνε 235 (!) ενω της puig 80-90.

Grafton 505
18/11/2016, 19:53
σου ειναι ευκολο να ανεβασεις καμια φωτο? Γιατι για κλασσικες (που κανουν κ δουλεια) δεν του πανε νομιζω! :nono:

Οι κλασσικές δεν του πάνε αλλά κάνουνε δουλειά, και είναι εύκολο να μπαινοβγαίνουν. Κάποια στιγμή θα τις βάλω γιατί δεν παλεύετε άλλο το κρύο.

374187

374188

374189


Επισης, εχει βαλει κανεις θερμενομενα γκριπ?
Είδα της honda έχουνε 235 (!) ενω της puig 80-90.

Έχω βάλει της oxford (φαίνονται στην τρίτη φωτό ) με την ίδια τιμή σχεδόν με της puig και κάνουν πολύ καλή δουλειά.
http://www.whitedogbikes.com/ccp51/media/images/product_xlarge/oxford-hot-grips-x.jpg

painterakis
19/11/2016, 18:49
374187

Οι χούφτες με το "μούτρο" πέρα του ότι βιδώνονται στις βάσεις του καθρέπτη, η ταινία διπλή όψεως είναι δυνατή; πως το βλέπεις, στο μέλλον με τη ζέστη, τα πλυσίματα ή αν θες να βγάλεις το "μούτρο" θα έχεις πρόβλημα;
Επειδή θέλω να τις πάρω αλλά σε αυτό το σημείο σκαλώνω ...

Grafton 505
19/11/2016, 18:59
Οι χούφτες με το "μούτρο" πέρα του ότι βιδώνονται στις βάσεις του καθρέπτη, η ταινία διπλή όψεως είναι δυνατή; πως το βλέπεις, στο μέλλον με τη ζέστη, τα πλυσίματα ή αν θες να βγάλεις το "μούτρο" θα έχεις πρόβλημα;
Επειδή θέλω να τις πάρω αλλά σε αυτό το σημείο σκαλώνω ...

Τις έχω 2 χρόνια και δεν έχουν κουνηθεί ρούπι. Η ταινία είναι πολύ δυνατή και τα κρατάει σταθερά. Δεν έχει πρόβλημα με ζέστη ή κρύο.
Την μηχανή την πλένω με πιεστικό και δεν τις προσέχω πολύ για να πω την αλήθεια.
Άν θες να τα βγάλεις, τα τραβάς και βγαίνουν και ότι υπολείμματα μείνουν από την ταινία βγαίνουν με ένα θερμοπίστολο ή σεσσουάρ.

doctoras
20/11/2016, 10:59
Μαρεσουν πολυ οι εργοστασιακές χούφτες! Απαιτούνται καλα γάντια και οταν λεω καλα εννοώ sport touring γάντι με μήκος 10-15 εκατοστά απο το περικάρπιο έως τον πήχη
Τέτοιο και αντίστοιχο πράμα
http://www.compacc.com/images/product/300/43292_2.jpg

Cpt_Slow
22/11/2016, 11:02
εμένα με αυτά: http://www.box46.pt/loja/en/gloves/10309-alpinestars-c-10-drystar-performance.html σε θερμοκρασίες κοντά στο 1-2oC μετά απο ένα 10λεπτο με 80-100χλμ τα ακροδάχτυλα παγώνουν. Δεν ξέρω τι αξίζει πιο πολύ, χουφτες (αυτές τις honda) ή ενα σετ θερμενόμενα γκριπ.

Grafton 505
22/11/2016, 18:03
Χούφτες κανονικές που να μην αφήνουν τον αέρα να χτυπάει τα χέρια.

Τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα δυστηχώς.

alexis_d
22/11/2016, 19:07
εμένα με αυτά: http://www.box46.pt/loja/en/gloves/10309-alpinestars-c-10-drystar-performance.html σε θερμοκρασίες κοντά στο 1-2oC μετά απο ένα 10λεπτο με 80-100χλμ τα ακροδάχτυλα παγώνουν. Δεν ξέρω τι αξίζει πιο πολύ, χουφτες (αυτές τις honda) ή ενα σετ θερμενόμενα γκριπ.

Γκριπ και ένα καλό ζευγάρι γάντια.Ο καλύτερος συνδιασμος.


Χούφτες κανονικές που να μην αφήνουν τον αέρα να χτυπάει τα χέρια.

Τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα δυστηχώς.

Το κρύο είναι κρύο χτυπάει δεν χτυπάει ο αέρας.Αν το γάντι είναι "χάρτινο" και χούφτες να έχεις τα δάχτυλα κοκαλώνουν σε πέντε λεπτά.

Cpt_Slow
30/11/2016, 07:41
παιδια εχει παρει κανεις κουκουλα? Θελω να παρω μια ιντερνετικα αλλα δεν ξερω τι μεγεθος να παρω.. Εχω βαλιτσα πισω ,θελω να φτανει μεχρι κατω χωρις να σερνεται πολυ..

alexis_d
30/11/2016, 08:10
παιδια εχει παρει κανεις κουκουλα? Θελω να παρω μια ιντερνετικα αλλα δεν ξερω τι μεγεθος να παρω.. Εχω βαλιτσα πισω ,θελω να φτανει μεχρι κατω χωρις να σερνεται πολυ..

No 3 αν δεν κάνω λάθος,διαφορετικά αυτή που είναι για μεγάλα on/off

doros74
01/12/2016, 13:15
Εγώ έχω αυτήν http://www.praktiker.gr/p/koukoula-mixanis-kaver-extra-cmx-large-17194, μέγεθος Xlarge και είμαι μια χαρά με την Βαλίτσα πίσω της Givi 47 λίτρων. Καλύπτει όλη τη μηχανή χωρίς να σέρνεται.

leo1964
01/12/2016, 20:28
Δες την pancar στο Γαλάτσι,χειροποίητες από άριστο υλικό στα 40 ευρώ περίπου
Μια φορά την πληρώνεις.
Πήρα 2,κανένα πρόβλημα με βροχή,ήλιο,χιόνι

Cpt_Slow
05/12/2016, 19:12
Παιδιά σήμερα ακούγεται ένας θόρυβος από την περιοχή του κινητήρα θα τον χαρακτήριζα υψηλής συχνότητας σφύριγμα σαν να λειτουργεί το βεντιλατερ. Ακούγεται ανεξάρτητα από το πόσο πάω η πόσες στροφές έχω. Καμία ιδέα? Έχει τύχει σε κανέναν?

Grafton 505
05/12/2016, 19:21
Ακούγετε όταν βάζεις μπρος ; Όταν είναι κρύο ;

Cpt_Slow
05/12/2016, 19:26
Σε διαδρομές 10' που έκανα σήμερα ακούγοταν κ όταν ζεσταθηκε...

Grafton 505
05/12/2016, 19:42
Σε εμένα δεν κάνει τίποτα περίεργο (μη το ματιάσω) και δεν ξέρω τι μπορεί να έννοεις.

Σαν πρώτη κίνηση, δεν αν όντως λειτουργεί το βεντιλατέρ συνέχεια από την στιγμή που θα βάλεις μπρος.

alexis_d
05/12/2016, 20:04
Παιδιά σήμερα ακούγεται ένας θόρυβος από την περιοχή του κινητήρα θα τον χαρακτήριζα υψηλής συχνότητας σφύριγμα σαν να λειτουργεί το βεντιλατερ. Ακούγεται ανεξάρτητα από το πόσο πάω η πόσες στροφές έχω. Καμία ιδέα? Έχει τύχει σε κανέναν?

Περισσότερες πληροφορίες;Στην κεφαλή,πίσω από τον κινητήρα,από την μεριά της μετάδοσης,απο την μεριά του συμπλέκτη που;Το ακούς και στην κύλιση ή μόνο σταματημένος;

Cpt_Slow
05/12/2016, 20:20
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδια

Ακούγεται είτε κινουμαι είτε όχι νομίζω από μπροστά εκεί που είναι το ψυγείο. Άμα σκυψω μέσα στη ζελατίνα το ακούω πολύ πιο καθαρά. Σφύριγμα που θυμίζει χυτρα η ένα βεντιλατερ τενορο :lol:
Το βεντιλατερ δεν είναι καθώς δεν το νιώθω να φυσάει. Παίζει να έχει χωθει κανένα σκουπίδακι εκεί στον ανεμιστήρα και να ακούγεται?
Επίσης σκέφτηκα μήπως χάνει κανένα κόλαρο αλλά δεν είδα διαρροή. Άλλη σκέψη είναι καμία αντλία νερού πχ.

alexis_d
05/12/2016, 20:29
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδια

Ακούγεται είτε κινουμαι είτε όχι νομίζω από μπροστά εκεί που είναι το ψυγείο. Άμα σκυψω μέσα στη ζελατίνα το ακούω πολύ πιο καθαρά. Σφύριγμα που θυμίζει χυτρα η ένα βεντιλατερ τενορο :lol:
Το βεντιλατερ δεν είναι καθώς δεν το νιώθω να φυσάει. Παίζει να έχει χωθει κανένα σκουπίδακι εκεί στον ανεμιστήρα και να ακούγεται?
Επίσης σκέφτηκα μήπως χάνει κανένα κόλαρο αλλά δεν είδα διαρροή. Άλλη σκέψη είναι καμία αντλία νερού πχ.

Αντλία θα την άκουγες κάτω αριστερά,σκουπίδι χωρίς να δουλεύει το βεντιλατέρ δεν νομιζω τάκη.
Στεγανοποιεί καλά η τάπα του ψυγείου;Μήπως δεν έχει σφραγίσει τελείως;
Μου κάνει σαν να σου χάνει πίεση απο το κύκλωμα.Ειδικά αν είναι πάνω δεξιά..Άνοιξε και κλείσε την τάπα και κανε και έναν ελέγχο και το δοχείο υπερχείλισης αν έχει παραφλού.
Ετσι για την ιστορια ποσα ΚΜ εχει;

Grafton 505
05/12/2016, 20:34
Θα πω τι σκέφτομαι μόνο και μόνο για την ιστορία γιατί είναι τραβηγμένη απάντηση μάλλον !

Στην κυλινδροκεφαλή πάνε τρία σωληνάκια. Το ένα είναι το breather της κεφαλής και δεν σε απασχολεί πολύ.

Τα άλλα δύο είναι τα σωληνάκια αέρα του pair system. Αυτά στέλνουν καθαρό αέρα στις εξαγωγές των κυλίνδρων λίγο πάνω από τις βαλβίδες εξαγωγής. Το σύστημα αυτό λειτουργεί με αναρρόφυση (suction) και είναι ο λόγος που περνάνε τις προδιαγραφές euro οι κινητήρες πλέον αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Αν κάποιο από αυτά τα σωληνάκια τρύπισε για κάποιο λόγο θα ακούς ένα σφύριγμα.

Αυτά και άμα την πέτυχα την βλάβη κερνάς !!! :D

Cpt_Slow
05/12/2016, 21:32
αυριο πρωι πρωι θα τα τσεκαρω αν δεν βρω κατι θα κανω μια βολτα απο το συνεργειο για μια ερωτηση (50ευρω :bawl:)

για να φτασω την ταπα του ψυγειου πρεπει να ξεβιδωσω τεποζιτο αν δεν κανω λαθος?

@grafton αν το εχεις πετυχει στειλε βιογραφικο να το δωσω σε ενα συνεργειο εδω που ακουσαν ψαχνουν αρχιμαστορα :lol: και καφε μπουγατσα οταν ερθεις!!

alexis_d
05/12/2016, 21:43
αυριο πρωι πρωι θα τα τσεκαρω αν δεν βρω κατι θα κανω μια βολτα απο το συνεργειο για μια ερωτηση (50ευρω :bawl:)

για να φτασω την ταπα του ψυγειου πρεπει να ξεβιδωσω τεποζιτο αν δεν κανω λαθος?

@grafton αν το εχεις πετυχει στειλε βιογραφικο να το δωσω σε ενα συνεργειο εδω που ακουσαν ψαχνουν αρχιμαστορα :lol: και καφε μπουγατσα οταν ερθεις!!

Λάθος κάνεις,πίσω απο το δεξί πλαϊνό πλαστικό...Μπορεί να φαίνεται και από πάνω.
Επίσης η αγορά ενός service-repair manual δεν έχει τραγικό κόστος και σου λύνει πολλές φορές τα χέρια.Άσε που είναι και πιο φτηνό από μια ερώτηση στο συνεργείο.
Πόσα km έχεις δεν μου είπες.

Cpt_Slow
05/12/2016, 21:58
Κάπου το έχω το μανουαλι θα το ρίξω μια ματιά!
31.000

alexis_d
05/12/2016, 22:07
Κάπου το έχω το μανουαλι θα το ρίξω μια ματιά!
31.000

Άσε την αντλία ήσυχη και το βεντιλατέρ επίσης...Τα χιλιόμετρα είναι λίγα.
Έχεις service manual (οχι owners manual) και ρωτας;
:nono:

Cpt_Slow
06/12/2016, 20:19
αφου τσεκαρα τα παραπανω και σας ευχαριστω δεν βρηκα κατι μεχρι που ανοιξα την ταπα και εβαλα το αφτι μου σχεδον μεσα. ειναι κατι απο την αντλια.

επομενη κινηση να παερασω απο συνεργειο. πρωτα πηγα απο εναν φιλο που ειχε δικο του μου λεει ειναι απο την αντλια απο το μοτερακι της δεν χρειαζεται να την αλλαξεις ολοκληρη νινινι τηλεφωνο εναν φιλο φιλου κτλ 110 ευρω οχι honda μιας και δεν βγαινει μονο του.

μετα πηγα απο τον εξουσιοδοτημενο που κανω κ τα σερβις μου λεει το εχω ξαναδει σε αλλα 2. στο ενα εφταιγε το φιλτρο π εχει μεσα η αντλια (160) και στο αλλο η ταπα (!!) και τελευταιο η αντλια (φοβαμαι να γραψω ποσο μου ειπε).

τιμες χωρις περαστικα.. αυτα να μου τα ευχεστε :lol:

alexis_d
06/12/2016, 21:09
αφου τσεκαρα τα παραπανω και σας ευχαριστω δεν βρηκα κατι μεχρι που ανοιξα την ταπα και εβαλα το αφτι μου σχεδον μεσα. ειναι κατι απο την αντλια.

επομενη κινηση να παερασω απο συνεργειο. πρωτα πηγα απο εναν φιλο που ειχε δικο του μου λεει ειναι απο την αντλια απο το μοτερακι της δεν χρειαζεται να την αλλαξεις ολοκληρη νινινι τηλεφωνο εναν φιλο φιλου κτλ 110 ευρω οχι honda μιας και δεν βγαινει μονο του.

μετα πηγα απο τον εξουσιοδοτημενο που κανω κ τα σερβις μου λεει το εχω ξαναδει σε αλλα 2. στο ενα εφταιγε το φιλτρο π εχει μεσα η αντλια (160) και στο αλλο η ταπα (!!) και τελευταιο η αντλια (φοβαμαι να γραψω ποσο μου ειπε).

τιμες χωρις περαστικα.. αυτα να μου τα ευχεστε :lol:
Το εγραψα,το εσβησα το ξαναεγραψα...Σου ειπε φιλος φιλου κτλ..
Δεν εχει μοτερακι η αντλια φιλε!Εχει ρουλεμαν...Απο καπου περνει αερα το κυκλωμα.Στο ειπα και πιο πανω.Στο μικρο δοχειο,απο την ταπα, ψαξε!
Αν ανοιξες την ταπα με ανοικτο μοτερ και δεν ετεξε τιποτα δεν εχει κανονικη σταθμη υγρου το ψυγειο και περνα αερας μεσα απο το κυκλωμα.
Δες και στην λιστα ανταλλακτικων...Αν δεν ειναι το μοντελο σου βαλε αλλο.Ενδεικτικα το εβαλα.Πληροφοριακα μια μεταχειρο αντλια παντως απο εξω εχει 80-100 ευρα!
http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=197

Grafton 505
06/12/2016, 22:07
επομενη κινηση να παερασω απο συνεργειο. πρωτα πηγα απο εναν φιλο που ειχε δικο του μου μπλα μπλα μπλα

Μεθεπόμενη κίνηση, να μην ξαναπεράσεις από αυτό το συνεργείο του φίλου.

Ανακαλώ καθότι έπεσε εξήγα παρακάτω.

Cpt_Slow
07/12/2016, 08:14
Λάθος μου δεν το διατύπωσα σωστά. Πρώτα απόλα ενοώ αντλία βενζίνης και ο ήχος ήρθε μέσα απο την τάπα του ρεζερβουάρ. Ο γνωστός μου ειπε για αντλία βενζίνης στα 110ευρω καινουρια οχι Honda. Και στον εξουσιοδοτημενο υπήρχε μια διάσταση απόψεων μεταξύ του "αφεντικού" και του "παιδιού" που πιάνει τα μηχανάκια. Το παιδί μου είπε στην αρχή έλα μια μέρα να το ανοίξω να το δω να τσεκάρω σωληνάκια να καθαρίσω φίλτρο κτλ γιατί κατα τη γνώμη του εφόσον το μηχανάκι δεν κομπιάζει στο γκάζι και δεν κάνει κενά η αντλία βενζίνης έχει την παροχή που πρέπει. Σύμφωνα με το "αφεντικό" δεν παίζει ρόλο και θέλω 99% φίλτρο το οποίο είναι μάταιο να καθαριστεί. 160 το φίλτρο.

@alexis_d φαντάζομαι μιλάς για το κύκλωμα του ψυγείου ?

alexis_d
07/12/2016, 10:08
Λάθος μου δεν το διατύπωσα σωστά. Πρώτα απόλα ενοώ αντλία βενζίνης και ο ήχος ήρθε μέσα απο την τάπα του ρεζερβουάρ. Ο γνωστός μου ειπε για αντλία βενζίνης στα 110ευρω καινουρια οχι Honda. Και στον εξουσιοδοτημενο υπήρχε μια διάσταση απόψεων μεταξύ του "αφεντικού" και του "παιδιού" που πιάνει τα μηχανάκια. Το παιδί μου είπε στην αρχή έλα μια μέρα να το ανοίξω να το δω να τσεκάρω σωληνάκια να καθαρίσω φίλτρο κτλ γιατί κατα τη γνώμη του εφόσον το μηχανάκι δεν κομπιάζει στο γκάζι και δεν κάνει κενά η αντλία βενζίνης έχει την παροχή που πρέπει. Σύμφωνα με το "αφεντικό" δεν παίζει ρόλο και θέλω 99% φίλτρο το οποίο είναι μάταιο να καθαριστεί. 160 το φίλτρο.

@alexis_d φαντάζομαι μιλάς για το κύκλωμα του ψυγείου ?

Απλά δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω..:beer:
Ναι για το ψυγείο μιλούσα.
Αν το διατυπώσεις σωστά,γίνεις και λίγο ποιο ακριβής αναφορικά με τις ενέργειες που έκανες(τάπα,αυτί μέσα,ποια τάπα,αν ήταν του ντεπόζιτου είχε βενζίνη μέσα ή ήταν άδειο κτλ) ίσως μπορέσω.

Cpt_Slow
07/12/2016, 10:38
φιλε Αλέξη δεν είσαι ο πρώτος! :lol:

λοιπόν, με τον κινητήρα σε λειτουργία ακούγεται το σφύριγμα, με το που το σβήσω κατευθείαν σταματάει. Το κύκλωμα του ψυγείου το έλεγξα λεπτομερώς δεν βρήκα κάτι. Ενώ ήταν σε λειτουργία ο κινητήρας άνοιξα την τάπα της βενζίνης και έβαλα το αφτι μέσα στο ρεζερβουάρ (3/4 γεμάτο). Κατάλαβα οτι ο ήχος προεχρόταν απο εκεί. Έπειτα φύσηξα με αέρα εκείνο το "νεροχύτη-υπερχείλιση" που έχει κάτω απο την τάπα της βενζίνης μήπως είχε κάτι εκεί παγιδευμένο. Δεν βελτιώθηκε η κατάσταση. Οπότε και οι δυο που επισκέφτηκα επιβεβαιώσαν την υποψία μου οτι είναι κάτι απο την αντλία βενζίνης.
Ο πρώτος (ο γνωστός) μου είπε για αλλαγή αντλίας βενζίνης, ο δεύτερος (εξουσιοδοτημένος) μου ανέφερε στην αρχή να βγάλουμε φερινκ να σηκώσουμε ρεζερβουάρ να δούμε τα σωληνάκια, το φίλτρο της αντλίας βενζίνης μήπως θέλει καθάρισμα (μιάς και στο άνοιγμα του γκαζιού συμεριφέρεται φυσιολογικά χωρίς κομπιάσματα) και έπειτα το "αφεντικό" του εξουσιοδοτημένου συνεργίου οτι το φίλτρο της αντλίας βενζίνης θέλει αλλαγή μιάς και κατα την γνώμη του το καθάρισμα του είναι μάταιο. Διαρροή δεν έχω απο πουθενά. Ακόμα δεν έκανα κάτι..

alexis_d
07/12/2016, 13:53
φιλε Αλέξη δεν είσαι ο πρώτος! :lol:

λοιπόν, με τον κινητήρα σε λειτουργία ακούγεται το σφύριγμα, με το που το σβήσω κατευθείαν σταματάει. Το κύκλωμα του ψυγείου το έλεγξα λεπτομερώς δεν βρήκα κάτι. Ενώ ήταν σε λειτουργία ο κινητήρας άνοιξα την τάπα της βενζίνης και έβαλα το αφτι μέσα στο ρεζερβουάρ (3/4 γεμάτο). Κατάλαβα οτι ο ήχος προεχρόταν απο εκεί. Έπειτα φύσηξα με αέρα εκείνο το "νεροχύτη-υπερχείλιση" που έχει κάτω απο την τάπα της βενζίνης μήπως είχε κάτι εκεί παγιδευμένο. Δεν βελτιώθηκε η κατάσταση. Οπότε και οι δυο που επισκέφτηκα επιβεβαιώσαν την υποψία μου οτι είναι κάτι απο την αντλία βενζίνης.
Ο πρώτος (ο γνωστός) μου είπε για αλλαγή αντλίας βενζίνης, ο δεύτερος (εξουσιοδοτημένος) μου ανέφερε στην αρχή να βγάλουμε φερινκ να σηκώσουμε ρεζερβουάρ να δούμε τα σωληνάκια, το φίλτρο της αντλίας βενζίνης μήπως θέλει καθάρισμα (μιάς και στο άνοιγμα του γκαζιού συμεριφέρεται φυσιολογικά χωρίς κομπιάσματα) και έπειτα το "αφεντικό" του εξουσιοδοτημένου συνεργίου οτι το φίλτρο της αντλίας βενζίνης θέλει αλλαγή μιάς και κατα την γνώμη του το καθάρισμα του είναι μάταιο. Διαρροή δεν έχω απο πουθενά. Ακόμα δεν έκανα κάτι..

Πάμε πάλι: Γιατί δεν βρίσκω κανέναν κωδικό για φίλτρο καυσίμου;Μήπως γιατί δεν έχει; Δεν ξέρω νομίζω κάτι είναι λάθος..
Τες πα.
Καλή τύχη.Πες μας που θα καταλήξεις τελικά.

alexis_d
07/12/2016, 14:19
Για ρίξε και ένα διάβασμα Εδώ μιας και τα αλλοδαπά διαψεύδουν τον "μάστορα"Ίσως απλά θέλει καθάρισμα όπως είπα πιο πάνω.
http://www.bikersoracle.com/cbr600/forum/showthread.php?t=23054

Cpt_Slow
07/12/2016, 15:08
https://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-30268-13MGNA01-CBF600SAA-2011-F__2100-CBF+600+FAIRING+ABS.html

Το No17 το αναφέρει σαν τάπα και φίλτρο μαζί κάτι το οποίο μου είχε πει οτι του έχει ξανατύχει και αλλάζοντας την τάπα λύθηκε. Τελοσπάντων θα δοκιμάσω να το ανοίξω το σκ παρέα με ένα φίλο να κάνω ενα καθάρισμα και θα δω πως θα πάει. Πάντως και οι δυο μου είπαν οτι είναι κάτι που δεν επείγει δλδ μπορεί να περιμένει και 1,000 χλμ. Θα το δω σχετικά άμεσα όμως γιατι ο ήχος μου τη δίνει στα νεύρα :a26:

sapila racing
07/12/2016, 15:58
Αν ήταν η τάπα, το σφύριγμα θα σταματούσε μόλις την άνοιγες.

Εφ όσον έχει αρχίσει να σφυρίζει η αντλία, η ζημιά έχει ήδη ξεκινήσει. Σιγά σιγά όσο κάνεις χλμ θα αρχίσει να σου κόβει γκάζι ειδικά σε ψηλές στροφές.
Τα μοτεράκια (αντλίες) που κυκλοφορούν πλέον στο εμπόριο είναι οικονομική λύση αλλά συνήθως δεν έχουν την ίδια αντοχή με τα original.
Πρέπει επίσης να ταιριάξει τέλεια με την βαση της αντλίας σου, να είναι δηλαδή ολόιδιο εξψτερικά με το υπάρχον.

Γενικά οι τρόμπες αυτες ζορίζονται οταν η μοτοσυκλέτα κυκλοφορεί με χαμηλή στάθμη βενζίνης στο τεπόζιτο μια και ψύχονται με την βενζίνη.

killbill
07/12/2016, 16:32
Είναι γνωστό το θέμα με τις τρόμπες στα CBF600 κυρίως και στα Transalp.
Το μοτεράκι κάποια στιγμή αρχίζει και σφυρίζει. Σε γνωστό μου σφυρίζει περισσότερο όταν είναι γεμάτο το τεπόζιτο. Βγήκε καθαρίστηκε, δεν σφυριζε για μερικούς μήνες, τώρα ξανασφυρίζει.
Για να σε καθυσηχάσω ο γνωστός μου έχει κάνει 36.000Km έτσι και φτου-φτου ακόμα δουλευει μια χαρά!

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να ρίξεις ένα καθαριστικό injection στο τεπόζιτο (γεμάτο τεπόζιτο - ενα μπουκαλάκι), όταν κάνεις κανα ταξίδι για να καταναλωθεί γρήγορα μπας και καθαρίσει.

Cpt_Slow
07/12/2016, 17:28
παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και τις απαντήσεις.

@sapilaracing όσον αφορά την τάπα ενοεί το φίλτρο που έχει το εξάρτημα που έβαλα σε link σε προηγούμενο ποστ μου το οποίο πωλείται μαζί με την τάπα. Η αλήθεια είναι οτι ποτέ δεν πέφτω κάτω από το 1/4 του ρεζερβουάρ απλά μάλλον είμαι από του τυχερούς/

Σε πρώτη φάση και αφού δεν θα με αφήσει θα βάλω ένα καθαριστικό και θα ανοίξω ρεζερβουάρ να το καθαρίσω ανλία. Διάβασα για τα tunap καλά λόγια. Αυτά τα βάζεις όσο γράφουν οι προβλεπόμενες δόσεις πχ αν λέει για 40 λίτρα σε 2 γεμίσματα η σε ένα μονορούφι; και είναι καλό να καταναλώνεται άμεσα όπως είπε ο @killbill ;

Grafton 505
07/12/2016, 19:56
https://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-30268-13MGNA01-CBF600SAA-2011-F__2100-CBF+600+FAIRING+ABS.html

Το No17 το αναφέρει σαν τάπα και φίλτρο μαζί κάτι το οποίο μου είχε πει οτι του έχει ξανατύχει και αλλάζοντας την τάπα λύθηκε. Τελοσπάντων θα δοκιμάσω να το ανοίξω το σκ παρέα με ένα φίλο να κάνω ενα καθάρισμα και θα δω πως θα πάει. Πάντως και οι δυο μου είπαν οτι είναι κάτι που δεν επείγει δλδ μπορεί να περιμένει και 1,000 χλμ. Θα το δω σχετικά άμεσα όμως γιατι ο ήχος μου τη δίνει στα νεύρα :a26:


Fuel FILLER όχι filter για το 17.

Αν ανοίξετε αντλία βγάλτε καλές φωτογραφίες.

ΝικόλαςXL
26/12/2016, 12:14
Ερώτηση α, ανοίγοντας σε ενα CBF600 '08 τον διακόπτη ανλαβει δεξιά το λαμπάκι του ABS, αλλά δεν ανάβει το λαμπάκι του HISS η immo για μερικους, διάβασα στο manual οτι το λαμπάκι του immo απενεργοποιείται.

Γνωρίζει κάποιος πως ενεργοποιείται και πάλι?

Ερώτηση Β, ανοιγοντας τον διακόπτη πρέπει να ανάβει η οχι αμμέσως το λαμπάκι του κινητήρα που είναι κάτω απο αυτό του ABS κ να σβήνει μετά τον έλεγχο?
Η ανάβει μόνον όταν υπάρχει βλάβη?

Grafton 505
26/12/2016, 18:52
Ερώτηση α, ανοίγοντας σε ενα CBF600 '08 τον διακόπτη ανλαβει δεξιά το λαμπάκι του ABS, αλλά δεν ανάβει το λαμπάκι του HISS η immo για μερικους, διάβασα στο manual οτι το λαμπάκι του immo απενεργοποιείται.

Γνωρίζει κάποιος πως ενεργοποιείται και πάλι?

Ερώτηση Β, ανοιγοντας τον διακόπτη πρέπει να ανάβει η οχι αμμέσως το λαμπάκι του κινητήρα που είναι κάτω απο αυτό του ABS κ να σβήνει μετά τον έλεγχο?
Η ανάβει μόνον όταν υπάρχει βλάβη?


a)Όταν το immo διαβάσει τον σωστό κωδικό από το κλειδί, παραμένει σβηστό. Δεν χρειάζετε να αναβοσβήνει και να του πληρώνουμε ένσημα.

b) Ναι πρέπει να ανάβει αμέσως και να σβήνει όταν πάρει μπρος ο κινητήρας. Όταν υπάρξει βλάβει θα ανάψει και δεν θα σβήσει.

Εφόσον έχεις το μανουάλ, διάβασε το προσεκτικά και θα σε λυθούν όλες οι απορίες.

doros74
27/12/2016, 00:20
a)Όταν το immo διαβάσει τον σωστό κωδικό από το κλειδί, παραμένει σβηστό. Δεν χρειάζετε να αναβοσβήνει και να του πληρώνουμε ένσημα.

b) Ναι πρέπει να ανάβει αμέσως και να σβήνει όταν πάρει μπρος ο κινητήρας. Όταν υπάρξει βλάβει θα ανάψει και δεν θα σβήσει.

Εφόσον έχεις το μανουάλ, διάβασε το προσεκτικά και θα σε λυθούν όλες οι απορίες.

Στο δικό μου (μοντέλο του 10) το λαμπάκι του HISS και το λαμπάκι του κινητήρα ανάβουν μόλις γυρίσω το κλειδί στη θέση on και μετά από 1 με 2 δευτερόλεπτα σβήνουν ταυτοχρονα, χωρίς να είναι απαραίτητο να έχω πατήσει την μίζα και να έχω βάλει εμπρός τον κινητηρα. Το λαμπάκι του ABS σβήνει όταν αρχίσω να κινούμαι και πιάσω μία συγκεκριμένη ταχύτητα ( δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς χλμ, ίσως γύρω στα 20), γεγονός που σημαίνει ότι ενεργοποιείται το ABS.

ΝικόλαςXL
27/12/2016, 22:07
Σας ευχαριστώ για τις απαντησεις.

Μόλις το αγόρασα , πριν λίγο το εφερα σπίτι.

Τα λαμπάκια του HISS , του ABS κ του κινητήρα αναβουν με το που ανοίγω διακόπτη. Μετα το έλεγχο σβήνουν κ παραμένει αναμένο αυτό του ABS μεχρι να πιασει το μηχανακι κάποια χιλιομετρα.

Ομως οταν σταματήσω κ κλείσω διακόπτη το λαμπάκι του HISS δεν αναβοσβήνει για 24 ωρες οπως γραφει το μανιουαλ του χρήστη.
Ο προηγουμενος μάλλον το εχει απενεργοποιήσει, δεν έχει τοποθετήσει κ το λεντακι του συναγερμου πιθανόν για να μην ανοιγει τρύπες (καλό αυτό) κ οταν είναι το μηχανάκι σταματημένο δεν έχει κατι που να δείχνει οτι είναι προστατευμένο.

Το βιβλιαράκι το κατεβασα στα Ελληνικά απο το νετ κ στην περιγραφή για το πως ενεργοποιείται η περιγραφή είναι κάπως ....
Διαβαστε την μήπως κ βγεί ακρη. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι ζητάει να βγαλω μπαταρία για να επανέλθει.

376854

Pattaya boy
28/12/2016, 00:40
Mην σ'ανησηχει καθολου αυτο. Και στο δικο μου το λαμπακι του HISS το εχω απενεργοποιημενο για να μη τρωει και μπαταρια. Να ξερεις τωρα που δεν αναβει το λαμπακι ΗΙSS δεν σημενει οτι το ιμομπιλαιζερ δεν λειτουργει. Λειτουργρει κανονικοτατα. Τωρα αν θελεις να βλεπεις το λαμπακι να αναβοσβινει "και να διχνεις τα οπλα σου στους επιδοξους κλεφτες", απλα γυρνα το κλειδι η βαλε μπρος τον κινιτηρα και πατα το δεξι κουμπακι οπως διχνει η εικονα για 2-3 δευτερολεπτα και ετοιμος. Η αφερεση μπαταριας μη σε μπερδευει, αναφερεται οτι αν αφερεσεις την μπαταρια για οποιοδιποτε λογο και την ξανατοποθετησεις τοτε το ΗΙSS ξαναπερνει ρευμα και ενεργοποιητε αυτοματα. Τα υπολοιπα λαμπακια μια χαρα δουλευουν. Καλοταξιδο!

Grafton 505
28/12/2016, 09:41
ΝικολαςXL πιστεύω έχεις καλυφθείς από τις απαντήσεις. Ορίστε και το αγγλικό κείμενο από το owners manual.

376859

Cpt_Slow
28/12/2016, 09:46
Καλοταξιδη! Εγω το απενεργοποίησα το λαμπάκι, οχι οτι θα σου τρωει πολυ μπαταρία.

leo1964
28/12/2016, 11:12
Στο δικό μου (μοντέλο του 10) το λαμπάκι του HISS και το λαμπάκι του κινητήρα ανάβουν μόλις γυρίσω το κλειδί στη θέση on και μετά από 1 με 2 δευτερόλεπτα σβήνουν ταυτοχρονα, χωρίς να είναι απαραίτητο να έχω πατήσει την μίζα και να έχω βάλει εμπρός τον κινητηρα. Το λαμπάκι του ABS σβήνει όταν αρχίσω να κινούμαι και πιάσω μία συγκεκριμένη ταχύτητα ( δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς χλμ, ίσως γύρω στα 20), γεγονός που σημαίνει ότι ενεργοποιείται το ABS.

Στα 10χιλ.

ΝικόλαςXL
29/12/2016, 20:24
Pattaya boy ευχαριστώ για την διευκρινιση, θα το κάνω με την 1η ευκαιρία.

Grafton 505, πού βρήκες το αγγλικο κειμενο? κατέβασα ενα αγγλικο αλλά δεν έχει την διαδικασία.

Σαν καινουργιος εχω πολλές απορίες ... υπάρχει φόρουμ για εμάς ? σαν τους Βαραντεράδες ένα πράμα δλδ , η απλά θα μαζευόμαστε εδώ ? Οχι οτι κ εδώ δεν περνάτε καλά εδώ που τα λέμε , απλά λέω ...

Grafton 505
29/12/2016, 21:13
Pattaya boy ευχαριστώ για την διευκρινιση, θα το κάνω με την 1η ευκαιρία.

Grafton 505, πού βρήκες το αγγλικο κειμενο? κατέβασα ενα αγγλικο αλλά δεν έχει την διαδικασία.

Σαν καινουργιος εχω πολλές απορίες ... υπάρχει φόρουμ για εμάς ? σαν τους Βαραντεράδες ένα πράμα δλδ , η απλά θα μαζευόμαστε εδώ ? Οχι οτι κ εδώ δεν περνάτε καλά εδώ που τα λέμε , απλά λέω ...

Ήρθε μαζί με την μηχανή. Αυτό και το ελληνικό.

Φόρουμ δεν υπάρχει. Εδώ είμαστε όλοι, απ' όσο ξέρω.

Οπότε καλώς ήλθες και ρώτα άφοβα.

:beer:

doros74
30/12/2016, 00:26
Στα 10χιλ.

Όντως στα 10 χλμ, το διάβασα κι εγώ εκ των υστέρων στο manual, δίκιο έχεις.

MikeG
30/12/2016, 16:42
υπάρχει φόρουμ για εμάς ? σ

Εδώ τι είναι δηλαδή φίλε Νίκο; Σταθμός Διέλευσης Τρένων;

Cpt_Slow
30/12/2016, 17:26
Καμία πρόταση για λάμπα μπροστινή? Όχι μεγάλη σκάλα, την πορείας η όπως λέγεται

Grafton 505
30/12/2016, 18:28
Καμία πρόταση για λάμπα μπροστινή? Όχι μεγάλη σκάλα, την πορείας η όπως λέγεται


Έβαλα την Philips CrystalVision και είδα φως πραγματικά. Έχει σχεδών ίδια δέσμη με την απλή αλλά η βελτίωση είναι τεράστια.

Cpt_Slow
30/12/2016, 18:38
κοιταω για h7 για την ώρα, τι διαφορες έχουν με τις h3 ή 4?

Grafton 505
30/12/2016, 18:43
H7 φωράει το cbf. Η διαφορά είναι στους ακροδέκτες.

Η3

376938

Η4

376939

Η7

376940

Cpt_Slow
30/12/2016, 19:03
ευχαριστω δασκαλε

Grafton 505
30/12/2016, 19:07
:lol: :a024:

doros74
31/12/2016, 01:13
Καμία πρόταση για λάμπα μπροστινή? Όχι μεγάλη σκάλα, την πορείας η όπως λέγεται

Εγω θα σου πρότεινα τις Osram Night Breaker Ultimate ή τις τελευταίες τις Osram τις Laser. Τις nigh breaker τις έχω πάνω από τότε που πήρα το cbf και η διαφορά είναι αισθητή, σε κάποιο βαθμό, σε σχέση με τις εργοστασιακές. Τις laser τις παρέλαβα πριν μία εβδομάδα αλλά δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη. Είναι ότι πιο σύγχρονο έχει βγάλει η Osram με μόνο μειονέκτημα την μικρότερη διάρκεια ζωής (μισή από τις night breaker σύμφωνα με την Osram), αλλά και το αυξημένο κόστος απόκτησης.
Αντίστοιχες των Osram Night breaker Ultimate βγάζει η Philips τις Xtreme Vision. Επειδή έχω δοκιμάσει κι αυτες, θεωρώ καλύτερες τις Osram. Έχουν καλύτερη και πιο γεμάτη δέσμη.
Επίσης, σου συνιστώ να αποφύγεις λάμπες που είναι εξολοκλήρου βαμμένες μπλε ( οπως οι Crystal Vision της Philips για παράδειγμα δες εδώ http://www.philips.co.in/c-p/12342CVSM/crystalvision-headlights/specifications και εδώ https://www.powerbulbs.com/product/crystal-vision-h7 ) προκειμένου να παράξουν πιο λευκό φως και να μιμηθούν το φως που βγάζουν τα xenon και τα Leds. Όχι μόνο χάνουν σε φωτεινότητα, σε σχέση με τις εργοστασιακές, αλλά είναι και παράνομες για χρήση στους δρόμους. Η μόνη νόμιμη χρήση τους είναι για εκθέσεις.
Τέλος να ξέρεις ότι και οι τελευταίας γενιάς εργοστασιακές λάμπες ( που συνηθως είναι είτε της Philips είτε της Osram) βγάζουν αρκετά καλό φως. Μην περιμένεις, λοιπόν, να δεις τις τεράστιες διαφορές με τα top μοντέλα τις Osram και της Philips. Θα δεις βελτίωση μεν αλλά δεν θα είναι τεράστια δε.

doros74
31/12/2016, 01:17
H7 φωράει το cbf. Η διαφορά είναι στους ακροδέκτες.

Η3

376938

Η4

376939

Η7

376940

Δεν είναι μόνο οι ακροδέκτες οι διαφορές. Για παράδειγμα οι H4 έχουν και τις δύο δεσμες δηλαδή δύο σκάλες (μεσαία μεγάλη) στην ίδια λάμπα, κάτι που δεν συμβαίνει με τις H7 που έχει το CBF. Έτσι στο δεξί φανάρι έχουμε την μεγάλη σκάλα και στο αριστερό τη μεσαία. Αυτός είναι ο λόγος που το αριστερό φανάρι δεν ανάβει όταν έχουμε την μεσαία σκάλα αναμμένη. Θα έπρεπε η Honda να τοποθετήσει δύο λάμπες h7 σε κάθε φανάρι και φυσικά να προσαρμόσει και τα κάτοπτρα για να έχουμε και μεσαία και μεγάλη σκάλα με H7 και στα δύο φανάρια, όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο VFR.

Grafton 505
31/12/2016, 19:08
Δες λίγο τα φανάρια σου. Στο 09 είναι στο αριστερό η μεσαία και στο δεξί η μεγάλη (προβολέας).

Όσο για τα άλλα, τα γράφω εγώ περιληπτικά και εσύ αναλυτικά και υπάρχει πλήρης ενημέρωση ! :a10: :lol:

ΝικόλαςXL
31/12/2016, 20:44
Αυτό με τις λάμπες ισχύει, οτι δλδ δίνουν το κάτι τις παραπάνω.

Την Osram Night Breaker την είχα δοκιμάσει στο άλλο μηχανάκι σαν Η4, δεν ξερω αν ήταν η Ultimate. Δεν είδα μεγαλη διαφορά, αντε ενα 10% περισσότερη φωτεινότητα, η δέσμη χαμήλωσε κ την ρύθμισα, κ εδειξε περισσότερο διάγραμμα , δλδ στα ακρα της περιοχής που φώτιζε ηταν πιο εντονη η διαφορα φωτισμενου κ μη χώρου.
Δεν ξερω απο διάρκεια ζωής αλλά την είχα επάνω δυο χρόνια κ αρκετα χλμ.

ΝικόλαςXL
31/12/2016, 20:50
Εδώ τι είναι δηλαδή φίλε Νίκο; Σταθμός Διέλευσης Τρένων;

Και τρολευ να περνάνε δεν έχω πρόβλημα εγώ ...
Απλά έκανα μια ψαχτική κ δεν βρήκα τπτ, μάλλον οχι δεν βρήκα , εδώ με βγαζει.:)
Αρα εδώ θα αράξω .
Καλά είναι , έχει κ ζεστούλα .

Ενεργοποίησα κ το λαμβάκιον του HISS κ είμαι ευτυχισμένος.

Εχει κανείς συναγερμό spyball? αυτόν είχε πάνω , λεει τπτ? η να μαζευω οβραιους για τπτ ΜΕΤΑ?

leo1964
31/12/2016, 21:21
Όντως στα 10 χλμ, το διάβασα κι εγώ εκ των υστέρων στο manual, δίκιο έχεις.

Την είχα τη μοτοσυκλέτα για 5 χρόνια(2010-2015)

doros74
31/12/2016, 21:37
Δες λίγο τα φανάρια σου. Στο 09 είναι στο αριστερό η μεσαία και στο δεξί η μεγάλη (προβολέας).

Όσο για τα άλλα, τα γράφω εγώ περιληπτικά και εσύ αναλυτικά και υπάρχει πλήρης ενημέρωση ! :a10: :lol:

Ναι από κεκτημένη ταχύτητα τα έγραψα ανάποδα. Φυσικά και στο δεξί φανάρι είναι η μεγάλη σκάλα και στο αριστερό η μεσαία. Διόρθωσα και το post πιο πάνω.

doros74
31/12/2016, 21:48
Και τρολευ να περνάνε δεν έχω πρόβλημα εγώ ...
Απλά έκανα μια ψαχτική κ δεν βρήκα τπτ, μάλλον οχι δεν βρήκα , εδώ με βγαζει.:)
Αρα εδώ θα αράξω .
Καλά είναι , έχει κ ζεστούλα .

Ενεργοποίησα κ το λαμβάκιον του HISS κ είμαι ευτυχισμένος.

Εχει κανείς συναγερμό spyball? αυτόν είχε πάνω , λεει τπτ? η να μαζευω οβραιους για τπτ ΜΕΤΑ?

Δεν ξέρω για τους Spyball εγώ έχω Patrol Line. Όμως γιατί να τον αλλάξεις, έχεις κάποιο θέμα;

Cpt_Slow
01/01/2017, 11:21
Καλή Χρονιά παίδες, ασφαλή χλμ και όρθιοι!
Τελικά έβαλα philips γιατί χθες που έψαχνα και καιγόμουν αυτές βρήκα! Η λάμπα αριστερά είναι ίδια την "μεγάλη" την δεξιά?

ΝικόλαςXL
01/01/2017, 16:57
Δεν ξέρω για τους Spyball εγώ έχω Patrol Line. Όμως γιατί να τον αλλάξεις, έχεις κάποιο θέμα;

Οχι , πρός το παρόν, αλλά εχω το μηχανάκι κατι μέρες κ έχω κάνει 25 χλμ :), κ δεν έχω ακουσει κ τα καλύτερα λόγια για τους spyball.

Ακόμα διαβάζω το Workshop Manual προσπαθώ να βγάλω τα πίσω πλαινά καπάκια ωστε να φτασω στον συναγερμό που είναι κάπου εκεί μεσα στα αριστερά πεταμένος , παραγγέλνω βίδες που λείπουν, ενα σχισμένο καπάκι στον θετικό πόλο της μπαταρίας, ενα δυό εργαλεία που λείπουν, κ φυσικά αναλώσιμα για ενα σερβις λάδια ξυδια κλπ.

Κατά τα άλλα ενα προσεγμένο μηχανάκι :) Ελεος .

Grafton 505
01/01/2017, 19:30
προσπαθώ να βγάλω τα πίσω πλαινά καπάκια ωστε να φτασω στον συναγερμό που είναι κάπου εκεί μεσα στα αριστερά πεταμένος

3 Βίδες και ένα ''καρφάκι'' από κάτω είναι όλα και όλα. Γιατί παιδεύεσαι ; Εύκολο είναι.

doros74
02/01/2017, 00:52
Καλή Χρονιά παίδες, ασφαλή χλμ και όρθιοι!
Τελικά έβαλα philips γιατί χθες που έψαχνα και καιγόμουν αυτές βρήκα! Η λάμπα αριστερά είναι ίδια την "μεγάλη" την δεξιά?

Χρονια πολλά καλή χρονιά!
Βεβαίως και οι δύο λάμπες ίδιες είναι, H7.

ΝικόλαςXL
02/01/2017, 18:55
3 Βίδες και ένα ''καρφάκι'' από κάτω είναι όλα και όλα. Γιατί παιδεύεσαι ; Εύκολο είναι.

Τρείς βίδες?:hmm: Μια εμπρός πρός το τεπόζιτο. μια που είναι μακριά σαν να είναι πιαστράκι για κάτι πάνω στην μέση, το πλαστικό τσ@τσ@νι το βρήκα, αλλά δεν βγαινει , μήπως κρατιέται κ απο τις βίδες απο τα χερούλια?

Ερώτηση, το μηχανάκι είναι σύμφωνα με το κλασικο καρτελάκι της Honda στο πίσω τμημα του σκελετού που γραφει κ το κωδικό χρώματος CBF600SA8, τι φίλτρο αέρα φοράει? το στρογγυλό η το αλλο που είναι σαν τρίγωνο?

Grafton 505
02/01/2017, 19:07
Πρέπει να βγάλεις και τις βίδες που κρατάνε τις χειρολαβές. Τελικά είναι 4. Ξέχασα την μία μπροστά. Σελίδα στο μανουαλ 2-5

Το φίλτρο είναι το τριγωνικό. Το στρόγγυλο είναι για το προηγούμενο με το καρμπυρατέρ. Σελίδα στο μανουαλ 3-7

Εφόσον έχεις το μάνουαλ γιατί παιδεύεσαι ;

Cpt_Slow
03/01/2017, 10:49
377027

έχει κανείς όρεξη για μόντες? :lol:

Grafton 505
03/01/2017, 15:43
Την ακράποβιτσ την καταλαβαίνω......το αμστελναουμ όμως όχι.

Και δεν έχει και χούφτες για το κρύο !!!:lol:

ΝικόλαςXL
03/01/2017, 21:09
Με τις εξατμίσεις τι κάνετε?

Η μήπως είναι μια πονεμένη ιστορία? :hmm:

Εχω κ ενα θεματάκι στα στηρίγματα απο τα πατάκια του συνεπιβάτη, απο το ποδαρι του προηγουμενου εχουν φθαρεί, να επιχειρήσω βάψιμο?

Cpt_Slow
03/01/2017, 22:01
Mε εξάτμιση δύσκολα θα ασχοληθώ εγώ προσωπικά. Νομίζω οτι με 400ευρώ που δίνεις για ένα τελικό μπορώ να κάνω μια αναβάθμιση στις αναρτήσεις πχ ενα σετάκι hyperpro και να το χαρώ πολύ περισσότερο. Αν μπει στο δρόμο μου καμία μτχ βέβαια με μικρό κόστος και μου έχει αφήσει λευτά το τσμέδε μπορεί και να το σκεφτώ :cry::lol:

Απότι έχω δεί λίγο πολύ όλοι οι γνωστοί κατασκευαστές βγάζουν για cbf και από βίδεα νομίζω καλύτερο ήχο έχουν οι gpr. Γιατί τα +2hp που λέει η ακράπα οτι προσθέτει δεν νομίζω οτι θα τα καταλάβεις και πολύ (σε αντίθεση με τα 640ευρώ).


@grafton είναι μπροστινό απο hornet πατέντα που βρήκα στο φβ, του πάει πάντως του κόκκινου :lol:
όσο για χούφτες την δώσαμε την λύση.. tucanourbano και ένα κουτί ντελιβερά δώρο:wlae: