View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[
13]
14
15
okeanis1234
16/01/2014, 21:39
χαχαχαχα το οτι παρακολουθω αυτο το νημα απο την αρχη μονο και μονο για τις ατακες και το δουλεμα που ορθως υπεθεσα οτι θα πεσει, παρ'οτι δεν με ενδιαφερει αυτη η θεοβαρη και ογκοδεστατη γερικη μηχανη. παρακαλω συνεχιστε! σε ολους τους κατοχους καλα χιλιομετρα και προπαντως απροβληματιστα!
Θεοβαρο και γερικο το 1190...?:uplate:
el-Gatto
16/01/2014, 22:10
Θεοβαρο και γερικο το 1190...?:uplate:
Oταν πια έρθει το πλήρωμα του χρόνου κ συνειδητοποιήσεις το βάρος κ την "γεροντιά" του ,
κ θα θέλεις πια να το ξεφορτωθείς ,
μη διστάσεις ,
στείλε μου άμεσα πμ ,
θα κάνω την καρδιά μου πέτρα
θα ρθω να το παραλάβω από το χώρο σου
κ θα το "φορτωθώ" στην πλάτη εγώ που ,αν κ "γερόντι"....."αντέχω" ακόμα.:D
Να τα χαίρεστε μάγκες. :beer:
okeanis1234
16/01/2014, 22:12
Oταν πια έρθει το πλήρωμα του χρόνου κ συνειδητοποιήσεις το βάρος κ την "γεροντιά" του ,
κ θα θέλεις πια να το ξεφορτωθείς ,
μη διστάσεις ,
στείλε μου άμεσα πμ ,
θα κάνω την καρδιά μου πέτρα
θα ρθω να το παραλάβω από το χώρο σου
κ θα το "φορτωθώ" στην πλάτη εγώ που ,αν κ "γερόντι"....."αντέχω" ακόμα.:D
Να τα χαίρεστε μάγκες. :beer:
Αλλωστε στο εχω υποσχεθει οτι οταν ερθει η ωρα να το πουλησω εσυ θα το παρεις...
μη μασάς Τέρενς, έλα στα BMW, εμείς αντέχουμε κι άλλη καζούρα χαχαχαχα!
παίδες καλοριζικα να τα χαρείτε όσο δεν πάει να τα στιψετε να τα λιωσετε
μη μασάς Τέρενς, έλα στα BMW, εμείς αντέχουμε κι άλλη καζούρα χαχαχαχα!
παίδες καλοριζικα να τα χαρείτε όσο δεν πάει να τα στιψετε να τα λιωσετε
Σ' ευχαριστούμε ρε Βάσκα, που μας συμπαραστέκεσαι αυτές τις δύσκολες στιγμές..................
(αν κι' εγώ πλέον ούτε το χαίρομαι ούτε τίποτα...:()
spyrakos35
17/01/2014, 05:19
Σ' ευχαριστούμε ρε Βάσκα, που μας συμπαραστέκεσαι αυτές τις δύσκολες στιγμές..................
(αν κι' εγώ πλέον ούτε το χαίρομαι ούτε τίποτα...:()
ε, μα μηχανακι είναι αυτο που πήγες και πήρες και θες και να το χαρείς??? αφού είπαμε..... χώμα ΔΕΝ πάει..... καν το τράμπα με του βάσκα που πάει χώμα......
το ντιάρ λεω εεεεε?:lol:
μη μασάς Τέρενς, έλα στα BMW, εμείς αντέχουμε κι άλλη καζούρα χαχαχαχα!
παίδες καλοριζικα να τα χαρείτε όσο δεν πάει να τα στιψετε να τα λιωσετε
ΕΣΕΙΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ................ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ
Αύτοί άκόμα προκριματικά παίζουν........γιά τούς όμίλους...!!
Lioulios
17/01/2014, 07:07
Γνωρίζει κανείς τις τιμές πάνω -κάτω στα σέρβις ;
Τί θέλει , στα πόσα το θέλει και πόσο πάει το μαλλί γενικότερα ....Όχι μόνο να αλλάξεις λάδια - φίλτρα , αλλά σε ένα μεγάλο σέρβις στα 40 - 50 Κ χιλιόμετρα ας πούμε .
Σ' ευχαριστούμε ρε Βάσκα, που μας συμπαραστέκεσαι αυτές τις δύσκολες στιγμές..................
(αν κι' εγώ πλέον ούτε το χαίρομαι ούτε τίποτα...:()
Ναι μωρή κουφ@λ@, αλλά δεν μου το άφησες, τουλάχιστον να το χαίρομαι εγώ.
:smokin:
okeanis1234
17/01/2014, 08:01
Γνωρίζει κανείς τις τιμές πάνω -κάτω στα σέρβις ;
Τί θέλει , στα πόσα το θέλει και πόσο πάει το μαλλί γενικότερα ....Όχι μόνο να αλλάξεις λάδια - φίλτρα , αλλά σε ένα μεγάλο σέρβις στα 40 - 50 Κ χιλιόμετρα ας πούμε .
Στα 15.000 μικρο λαδια φιλτρα(περιπου 130 ευρω) και στα 30.000 μεγαλο,λαδια φιλτρα,υγρα φρενων,υγρα συμπλεκτη,αλλαγη παραφλου,αλλαγη φιλτρο αερα,αλλαγη μπουζι,ρυθμιση βαλβιδες.τιμη...πανω απο 300 σιγουρα αν θελεις και τακακια κανενα 400ρι υπολογισε.
AristidisZ
17/01/2014, 08:03
Γνωρίζει κανείς τις τιμές πάνω -κάτω στα σέρβις ;
Τί θέλει , στα πόσα το θέλει και πόσο πάει το μαλλί γενικότερα ....Όχι μόνο να αλλάξεις λάδια - φίλτρα , αλλά σε ένα μεγάλο σέρβις στα 40 - 50 Κ χιλιόμετρα ας πούμε .
για αυτό βρε έδωσες το άλλο ; ;)
motomaniac
17/01/2014, 09:18
Θεοβαρο και γερικο το 1190...?:uplate:
σορρυ γεροντιστικο ηθελα να πω.. ναι υπαρχουν και χειροτερα αλλα εγω ειμαι μικρος...
harris_x
17/01/2014, 13:29
Για σφάξιμο εδώ... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139370) :a017:
Οτιδήποτε εκτός θέματος γραφτεί στο παρών τρώγεται και στην συνέχεια πέφτουν καρτούλες ;)
amyroukai
17/01/2014, 13:38
130 ευρώ για αλλαγή λαδιών;
300 το "μεγάλο" σέρβις και άλλα 100 τα τακάκια; Τζίζους φάκιν κράιστ...
Ευτυχώς που κάθομαι.
YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ...............
Νά κάνει τό μηχανάκι του,τό όποιοδήποτε μηχανάκι του 15000χλμ.
γιά νά τού άλλάξει λάδια...??
Lioulios
17/01/2014, 17:23
Όπως και να το δεις .... Δεν πιστεύω να κάνει κανείς 15 .οοο χλμ .... Εδώ 5 έλεγε και άλλοι τα αλλάζαμε στα 3 ..Ο Βάγγος αυστηρά στα 2.5 .
Και αυτό με την τιμή δεν μου πολυέκατσε καλά .
Πόσο κάνει δηλ το Μότορεξ ; Πόσα λίτρα παίρνει ; Το φίλτρο χρυσό είναι ; Τα εργατικά τα κάνει στο Ωνάσειο ;
...Πολλά μου φαίνονται αδελφέ !!!
για αυτό βρε έδωσες το άλλο ; ;)
Αν δεν Μπεράσει καμιά 2-3 ετία , να δω τί παίζει και αν δεν πάει 10 χιλάρικα μεταχείρω ,δεν το κόβω να το παίρνω (πόστ #456) .
Ως τότε είδωμεν . Προς το παρών καταστρώνω άλλα σχέδια ώντας αμήχανος εκ συνείδησης , αλλά εξακολουθώ να κινούμαι στους 2τροχούς με το άπιαστο μπιστόλι Joyride 200
Το έχω βάλει στο μάτι όμως το 1190 και στη 2ετία υπάρχει περίπτωση να το αποκτήσω ... Την εποχή εκείνη βέβαια μπορεί να έχουν έρθει τα πάνω κάτω με νομοθεσίες - οικονομική κατάσταση - έδρα κατοικίας ...κτλ κτλ ... και μόνο ένας θεός ξέρει τί θα γίνει .
Αυτά .
amyroukai
17/01/2014, 17:43
Τώρα για να πω την εξυπνάδα μου... Η KTM και η κάθε εταιρία, όταν λέει λάδια κάθε 15,000, μαλάκες είναι; Το τι συμφέροντα έχει ο κάθε μάστορας να παίρνει 130άρια (έλεος) τρεις φορές αντί για μία, είναι προφανές. Αλλά η κατασκευάστρια εταιρία, να κάνει τέτοιο λάθος; Με την λογική αυτή, των λαδιών κάθε 2500, στα 15000 το μοτέρ έχει μέσα "νερό" και πάει για πέταμα. Εκτός αν δεχτούμε ότι απλά το λένε, έτσι για να ψαρώσουν οι αντίπαλοι, γνωρίζοντας ότι ο αγοραστής δεν θα το κάνει. Άραγε σε ένα σπασμένο μοτέρ, με "προβλεπόμενη" συντήρηση, πως θα αντιδράσουν...
Στο αυτοκίνητο (ναι ξέρω δεν είναι το ίδιο, αλλά λέμε τώρα) το ίδιο μου είχε φανεί ότι είναι παράλογα μεγάλα τα διαστήματα σέρβις. Αλλά έχει κάνει 130,000 χιλιόμετρα και βάλε και δεν καίει σταγόνα.
Τώρα για να πω την εξυπνάδα μου... Η KTM και η κάθε εταιρία, όταν λέει λάδια κάθε 15,000, μαλάκες είναι; Το τι συμφέροντα έχει ο κάθε μάστορας να παίρνει 130άρια (έλεος) τρεις φορές αντί για μία, είναι προφανές. Αλλά η κατασκευάστρια εταιρία, να κάνει τέτοιο λάθος; Με την λογική αυτή, των λαδιών κάθε 2500, στα 15000 το μοτέρ έχει μέσα "νερό" και πάει για πέταμα. Εκτός αν δεχτούμε ότι απλά το λένε, έτσι για να ψαρώσουν οι αντίπαλοι, γνωρίζοντας ότι ο αγοραστής δεν θα το κάνει. Άραγε σε ένα σπασμένο μοτέρ, με "προβλεπόμενη" συντήρηση, πως θα αντιδράσουν...
Στο αυτοκίνητο (ναι ξέρω δεν είναι το ίδιο, αλλά λέμε τώρα) το ίδιο μου είχε φανεί ότι είναι παράλογα μεγάλα τα διαστήματα σέρβις. Αλλά έχει κάνει 130,000 χιλιόμετρα και βάλε και δεν καίει σταγόνα.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΤΥΧΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ.............
Έκεί πού στροφάρουν τά αύτοκίνητα......τί νά λέμε.
Άλλα μοτόρια,άλλα μέταλλα,άλλη ύδρόψυξη,άλλες θερμοκρασίες,
ΟΛΑ διαφορετικά.
Όσο γιά τό ρητορικό έρώτημα...??
Όχι δέν είναι μαλάκες στήν κάθε ΚΤΜ, άλλά δίνουν καί 2 χρόνια έγγύηση,
μετά τί γίνεται...??
Νομίζω ότι τά 15000χλμ. είναι σέ άποστειρωμένο περιβάλλον,κάτι σάν τό καίω 4 λίτρα στά 100..!!
Allst@rf
17/01/2014, 18:49
Τι ποσοτητα λαδιου παιρνει μεσα ο κινητήρας; παιζει ρολο στα διαστηματα αλλαγής.
Π.χ. τα Mercedes ταξι εχουν διαστηματα αλλαγής λαδιων τα 20κ ,με 7.5 λιτρα λαδι στο καρτερ ενω το ταπεινο σκοντακι μου στα 3.5 λιτρα τα 10κ...
Παντως ολες οι εταιρείες δινουν μεγαλυτερα διαστηματα σερβις καθως εξελίσσεται ο κινητηρας του π.χ. ο testastreta της ντουκατι
amyroukai
17/01/2014, 21:51
Στο αυτοκίνητο 4 λίτρα, όσα και η μηχανή.
Τερενς σε δυο χρόνια στα χερια μου θα ειχε πανω απο 40000, οποτε θα υπηρχε ενδειξη... :)
AUFGEBRACHT
17/01/2014, 22:02
Τι ποσοτητα λαδιου παιρνει μεσα ο κινητήρας; παιζει ρολο στα διαστηματα αλλαγής.
Π.χ. τα Mercedes ταξι εχουν διαστηματα αλλαγής λαδιων τα 20κ ,με 7.5 λιτρα λαδι στο καρτερ ενω το ταπεινο σκοντακι μου στα 3.5 λιτρα τα 10κ...
Παντως ολες οι εταιρείες δινουν μεγαλυτερα διαστηματα σερβις καθως εξελίσσεται ο κινητηρας του π.χ. ο testastreta της ντουκατι
Μιας και αναφέρεις το ταξί και τη Skoda δράττομαι της ευκαιρίας... το πρατήριο της ΕΚΟ στην έξοδο του Λουτρακίου είναι αξιόπιστο; Που γεμίζεις εσύ πετρέλαιο;
Στο αυτοκίνητο 4 λίτρα, όσα και η μηχανή.
Τερενς σε δυο χρόνια στα χερια μου θα ειχε πανω απο 40000, οποτε θα υπηρχε ενδειξη... :)
ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ................
Διότι τό ζητούμενο δέν είναι τό ΕΝΑ μηχανάκι ,άλλά τά πολλά.
Χρηστης του advrider εστειλε τα λαδια του 990 του για χημικη αναλυση μετα απο 7,000 μιλια (καποια συνθετικα castrol νομιζω) και οι μετρησεις εδειξαν οτι ηταν σε πολυ καλη κατασταση και εντος οριων προδιαγραφων.
spyrakos35
18/01/2014, 06:55
Χρηστης του advrider εστειλε τα λαδια του 990 του για χημικη αναλυση μετα απο 7,000 μιλια (καποια συνθετικα castrol νομιζω) και οι μετρησεις εδειξαν οτι ηταν σε πολυ καλη κατασταση και εντος οριων προδιαγραφων.
δεν λέει κάτι από μόνο του αυτό....
(και το λέω γενικά όχι μόνο για το χρέπι του θέματος :cool:)
Χρηστης του advrider εστειλε τα λαδια του 990 του για χημικη αναλυση μετα απο 7,000 μιλια (καποια συνθετικα castrol νομιζω) και οι μετρησεις εδειξαν οτι ηταν σε πολυ καλη κατασταση και εντος οριων προδιαγραφων.
ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ. ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ....??
Καί άσε τό χρήστη.......:lol:
ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ. ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ....??
Καί άσε τό χρήστη.......:lol:
Καθε 6 μηνες :lol:
Μια την ανοιξη με τσι ζεστες και μια το φθινοπωρο με τα κρυα.
Καθε 6 μηνες :lol:
Μια την ανοιξη με τσι ζεστες και μια το φθινοπωρο με τα κρυα.
ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΕ ΓΡΑΨΕΙΣ ...................
Χιλιόμετρα...???
ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΕ ΓΡΑΨΕΙΣ ...................
Χιλιόμετρα...???
Τα λαδια Τερενς γερνανε τοσο απο τη χρηση οσο και απο το καθισιο. Στις αλλαγες βια να φτανω 4000κμ αλλα βαζω ημισυνθετικα.
δεν λέει κάτι από μόνο του αυτό....
(και το λέω γενικά όχι μόνο για το χρέπι του θέματος :cool:)
Ναι αλλα εγω μονο αυτο ξερω για την εν λογω περιπτωση. :lol:
Τα λαδια Τερενς γερνανε τοσο απο τη χρηση οσο και απο το καθισιο. Στις αλλαγες βια να φτανω 4000κμ αλλα βαζω ημισυνθετικα.
ΚΑΤΑΛΑΒΑ............
Έσύ διακατέχεσαι άπό τό άντίθετο σύνδρομο,πιστεύω κι αύτό τραβηγμένο έπίσης.
Άπορία όμως έκφράζω.............είσαι fun μιάς Χ θεωρίας καί προβάλλεις τήν
έντελώς άντίθετη διαφωνώντας μαζί μου..??
Άρα άν έσύ είχες τό ΚΤΜ θά είχες 260 εύρώ περίπου όπως έγραψε ό ίδιοκτήτης
παραπάνω τό χρόνο μόνο γιά λάδια φίλτρο... ??
Δύσκολα τά πράμματα,βάλε τέλη κυκλοφορίας, άσφάλεια,γκαράζ,μεγάλο σέρβις
μέ άναλώσιμα καί όλα νά δουλεύουν τέλεια κομματάκι δύσκολο διότι ή παραπάνω
έταιρία έχει κάποιο παρελθόν καί μέλλον άπό ότι γράφεται,καλά είπε κάποιος ότι
πρέπει νά πουλήσει τό νεφρό του...!!!!καί μέ άμφίβολα άποτελέσματα τουλάχιστον
στό ψυχικό κομμάτι.
ΑΥΤΑ είναι τελικά γούστα γιά λεφτάδες όπως μάς είπε καί ό φίλος μας,κι άς δείξει
κατανόηση στή ζήλια μας,φτού πάντως νά μήν τόν ματιάσουμε
Νομίζω οτι δεν είναι σοβαρό να βγάζεις συμπέρασμα για το κόστος από τις σηνήθειες του μπίγκουλα...σε άλλο μηχανάκι... έλεος δηλαδή...
Νομίζω οτι δεν είναι σοβαρό να βγάζεις συμπέρασμα για το κόστος από τις σηνήθειες του μπίγκουλα...σε άλλο μηχανάκι... έλεος δηλαδή...
ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΛΕΟΣ ΕΣΥ..........
Άν δέν καταλαβαίνεις...............αύτά πού γράφει είναι σωστά
καί άφορούν όλα τά μηχανάκια άσχετα μέ τό τί κάνει ό καθένας μας.
Άπλά είναι στό άλλο άκρο πού μάς γράψατε έσείς ότι θά περιμένετε
15000 χλμ. γιά νά πάτε γιά άλλαγή λαδιών.
Γιά πές μας καί σύ τή γνώμη σου,όταν κάθονται μήνες τά λάδια σέ ένα μοτέρ
καί έχουν ήδη δουλευτεί
θέλουν άραγε άλλαγή...??
Έκτός άν ή ΚΤΜ τό πρόβλεψε κι αύτό καί είναι μοναδική.
Έσύ άν κάνεις 2-3 χρόνια νά συμπληρώσεις τά 15000 έστω θά έχεις
τά ίδια λάδια...??
Έπίσης οί 40-45 βαθμοί τής Έλλάδας τό καλοκαίρι,μήπως θέλουν κάτι διαφορετικό..??
Έδώ μάς είπατε ότι φταίει ή βενζίνη,οί καιρκές συνθήκες πού τό πήρα
καταχείμωνο καί κάηκε τό πόδι μου καί σείς ψάχνεστε μέ άλουμινόφυλλα
δέν έπηρεάζουν...??
ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ............έδώ είναι μοτοφόρουμ δέν είναι
ή άντιπροσωπεία τής ΚΤΜ ,κι άν θές πάμε κάπου άλλού νά γράψουμε
γιά τά κουσούρια τού Χαγιαμπούζα πού τό είχα 8 χρόνια,καί γιά όποιο άλλο .
Έντάξει καμμιά φορά ύπερβαίνουμε τά όρια τής πλάκας,έννοείται καλοπροαίρετα
καί όχι μέ ζήλια καί φθόνο όπως μάς περιέγραψε κάποιος.
Νά χαίρεστε τά μοτόρια σας.........καλές βόλτες,άλλά μερικοί σταματείστε
νά θεωρείτε ότι σάς θίξαμε τή μάνα ή τόν πατέρα όταν βλέπουμε μέ άλλο μάτι
αύτά πού δέν θέλετε νά δείτε έσείς είτε έξ αίτίας τού ένθουσιασμού σας,
είτε έπειδή σάς ύποτιμήσαμε τήν σούπερ έπιλογή σας,άφού ώς γνωστόν
ίσχύει τό ,τό δικό μου μηχανάκι είναι πάντα τό καλύτερο....!!!
ΚΑΤΑΛΑΒΑ............
Έσύ διακατέχεσαι άπό τό άντίθετο σύνδρομο,πιστεύω κι αύτό τραβηγμένο έπίσης.
Άπορία όμως έκφράζω.............είσαι fun μιάς Χ θεωρίας καί προβάλλεις τήν
έντελώς άντίθετη διαφωνώντας μαζί μου..??
Άρα άν έσύ είχες τό ΚΤΜ θά είχες 260 εύρώ περίπου όπως έγραψε ό ίδιοκτήτης
παραπάνω τό χρόνο μόνο γιά λάδια φίλτρο... ??
Δύσκολα τά πράμματα,βάλε τέλη κυκλοφορίας, άσφάλεια,γκαράζ,μεγάλο σέρβις
μέ άναλώσιμα καί όλα νά δουλεύουν τέλεια κομματάκι δύσκολο διότι ή παραπάνω
έταιρία έχει κάποιο παρελθόν καί μέλλον άπό ότι γράφεται,καλά είπε κάποιος ότι
πρέπει νά πουλήσει τό νεφρό του...!!!!καί μέ άμφίβολα άποτελέσματα τουλάχιστον
στό ψυχικό κομμάτι.
ΑΥΤΑ είναι τελικά γούστα γιά λεφτάδες όπως μάς είπε καί ό φίλος μας,κι άς δείξει
κατανόηση στή ζήλια μας,φτού πάντως νά μήν τόν ματιάσουμε
Που διαφωνησα μαζι σου? Απλα ειπα οτι πλεον τα λαδια και δη τα συνθετικα ειναι σκυλοι.
Στη δικη μου περιπτωση το 950SE ειναι μηχανη καθαρα k@βλας και πειραματισμων, δεν βλεπει το ειδος της χρησης που βλεπει ενα vstrom και συνεπως δεν γραφει πολλα χιλιομετρα. Τωρα για παραδειγμα και αφου ειδα ποσο καλα μπορει να δουλεψει ενα ψεκαστο με τις αναλογες απλοποιησεις/τροποποιησεις, θελω να το ψεκασω. Ετσι περναει την ζωη του το καημενο, το μισο καιρο ξεβιδωμενο.
Τα 260 ευρω για λαδια που γραφεις παραπανω ειναι για οσους ειτε βαριουνται ειτε δεν ξερουν να πιασουν κατσαβιδι. Ας προσεχαν. Στην πραγματικοτητα τα καθημερινα εξοδα δεν ειναι διαφορετικα απο οποιαδηποτε αλλη μηχανη των 100 αλογων, αρκει να πιανουν τα χερια σου και τα λαδο/φιλτρα της εχουν 50 ευρω η αλλαγη.
Που διαφωνησα μαζι σου? Απλα ειπα οτι πλεον τα λαδια και δη τα συνθετικα ειναι σκυλοι.
Στη δικη μου περιπτωση το 950SE ειναι μηχανη καθαρα k@βλας και πειραματισμων, δεν βλεπει το ειδος της χρησης που βλεπει ενα vstrom και συνεπως δεν γραφει πολλα χιλιομετρα. Τωρα για παραδειγμα και αφου ειδα ποσο καλα μπορει να δουλεψει ενα ψεκαστο με τις αναλογες απλοποιησεις/τροποποιησεις, θελω να το ψεκασω. Ετσι περναει την ζωη του το καημενο, το μισο καιρο ξεβιδωμενο.
Τα 260 ευρω για λαδια που γραφεις παραπανω ειναι για οσους ειτε βαριουνται ειτε δεν ξερουν να πιασουν κατσαβιδι. Ας προσεχαν. Στην πραγματικοτητα τα καθημερινα εξοδα δεν ειναι διαφορετικα απο οποιαδηποτε αλλη μηχανη των 100 αλογων, αρκει να πιανουν τα χερια σου και τα λαδο/φιλτρα της εχουν 50 ευρω η αλλαγη.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ.................
Έγγύηση τέλος,βιβλίο σέρβις τέλος......μεταπώληση..??
Καί πιάνουν όλων τά χεράκια..??
Αύτό είναι άλλο κεφάλαιο.
Έσύ δηλαδή πιστεύεις ότι πρέπει νά γίνεται ή τό κάνεις έπειδή
σού κοστίζει μόνο 50...??
Τά τόσο σκυλιά λάδια θά τά άφηνες 15000 σέ όλα αύτά τά μηχανάκια
πού γράφει ό κατασκευαστής τους..??
Έστω καί άν τά κάνανε αύτά τά χλμ. σέ 3 μήνες..??
ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ.................
Έγγύηση τέλος,βιβλίο σέρβις τέλος......μεταπώληση..??
Καί πιάνουν όλων τά χεράκια..??
I dont give a flying fucκ!
Έσύ δηλαδή πιστεύεις ότι πρέπει νά γίνεται ή τό κάνεις έπειδή
σού κοστίζει μόνο 50...??
To δευτερο, για το πρωτο δε ξερω στα σιγουρα γιατι ποτε δεν εχω κανει αναλυση σε λαδια.
Τά τόσο σκυλιά λάδια θά τά άφηνες 15000 σέ όλα αύτά τά μηχανάκια
πού γράφει ό κατασκευαστής τους..??
Έστω καί άν τά κάνανε αύτά τά χλμ. σέ 3 μήνες..??
15 μαλλον οχι, αλλα στο μπουσα που δεν καιει σταγονα δεν θα δισταζα να τα αφησω για 10 μεσα σε εξαμηνο. Το 950 ομως τσιμπαει κατι τις.
amyroukai
18/01/2014, 10:25
Η Γιαμάχα στο δικό μου λέει κάθε 10. Στις 6 ως 8 έχει ηδη ενα φρέσκο λίτρο μέσα... Και με τα τορκο θα τα αφηνα και 10, με άλλες μαρκες έκλαιγε το κιβώτιο. Τώρα τα αλλαζω όποτε φαει το έξτρα λίτρο :lol:
Εντελώς αδόκιμο κριτήριο, το ξέρω. Αν έπαιρνα 1190 θα το δοκιμαζα με την "ακουστική" του κιβωτίου, οπως και τώρα, αν φτανει τα 15000.
indianos950
18/01/2014, 10:42
Η Γιαμάχα στο δικό μου λέει κάθε 10. Στις 6 ως 8 έχει ηδη ενα φρέσκο λίτρο μέσα... Και με τα τορκο θα τα αφηνα και 10, με άλλες μαρκες έκλαιγε το κιβώτιο. Τώρα τα αλλαζω όποτε φαει το έξτρα λίτρο :lol:
Εντελώς αδόκιμο κριτήριο, το ξέρω. Αν έπαιρνα 1190 θα το δοκιμαζα με την "ακουστική" του κιβωτίου, οπως και τώρα, αν φτανει τα 15000.
Εκτιμώ πως ο κατασκευαστής προβλέπει τα χιλιόμετρα βάση κάποιων ωρών λειτουργίας Η έστω κάθε χρονο. η μοναδική ένδειξη που έχουμε σαν χρήστες ειναι το κιβώτιο η την υπερβολικη καταναλωση. Για να έχουμε αποτελέσματα πρέπει να κανουμε έρευνα στο ίδιο όχημα με την ίδια χρήση το οποίο απαιτεί χρονο.
Καλο παράδειγμα η εποχή που έκανα Μοτοκρος που λέγαμε πάντα σε ώρες μετρημένες ενδείξεις με 250cc 4τ μηχανές
Αλυσίδα did = 50 ώρες , afam =120 ώρες.
Μπιέλα με sicolene Fuchs λάδια 150 ώρες με ipone 110 ώρες και παλι δεν ήταν απόλυτα ασφαλή συμπεράσματα
xaotikos
18/01/2014, 10:56
Δλδ πόσο παίρνουν αντίστοιχα μηχανάκια για το μικρό service? αντιπροσωπία πάντα μιλάμε. Triumph (tiger, explorer), ducati multi, bmw 1200gs...
Ποιο είναι το πρόβλημα να αλλάξεις τα λάδια μόνος σου στις 5000 αν αυτό σε κάνει να νιώθεις ωραία? στο βιβλίο service έτσι και αλλιώς φαίνεται ότι έκανες τα απαραίτητα service στο χρόνο τους οπότε είσαι καλυμένος.
Εδώ και σε αντιπροσωπία να πας να τα αλλάξεις στα μισά απο τα χλμ που λέει το manual συνήθως δεν σου βάζουν σφραγίδα.
Στο χτζ στα 20,000 χλμ στην επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα ήθελαν 317 ευρώ. Ξέχασα να τους ρωτήσω αν η τιμή ήταν μαζί με το φπα ή όχι. :lol:
Τακάκια εμπρός μόνο κάπου στα 100 ευρώ.
Για το τενερε μιλάμε έτσι? Των 40κάτι ίππων με το ένα πιστόνι που κοστίζει λίγο πάνω από 7κ ευρώ καινούριο.
Allst@rf
18/01/2014, 15:17
Στο χτζ στα 20,000 χλμ στην επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα ήθελαν 317 ευρώ. Ξέχασα να τους ρωτήσω αν η τιμή ήταν μαζί με το φπα ή όχι. :lol:
Τακάκια εμπρός μόνο κάπου στα 100 ευρώ.
Για το τενερε μιλάμε έτσι? Των 40κάτι ίππων με το ένα πιστόνι που κοστίζει λίγο πάνω από 7κ ευρώ καινούριο.
Επρεπε να το στειλεις πμ στον terens αυτο ,γιατι τωρα το ειδαμε ολοι...
:bawl:
Έσύ άν κάνεις 2-3 χρόνια νά συμπληρώσεις τά 15000 έστω θά έχεις
τά ίδια λάδια...??
Νομίζω θα τα άλλαζα στο χρόνο
ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ............έδώ είναι μοτοφόρουμ δέν είναι
ή άντιπροσωπεία τής ΚΤΜ Εδώ θα συμφωνήσω
Έντάξει καμμιά φορά ύπερβαίνουμε τά όρια τής πλάκας,έννοείται καλοπροαίρετα
καί όχι μέ ζήλια καί φθόνο όπως μάς περιέγραψε κάποιος.
Νά χαίρεστε τά μοτόρια σας.........καλές βόλτες,άλλά μερικοί σταματείστε
νά θεωρείτε ότι σάς θίξαμε τή μάνα ή τόν πατέρα όταν βλέπουμε μέ άλλο μάτι
αύτά πού δέν θέλετε νά δείτε έσείς είτε έξ αίτίας τού ένθουσιασμού σας,
είτε έπειδή σάς ύποτιμήσαμε τήν σούπερ έπιλογή σας,άφού ώς γνωστόν
ίσχύει τό ,τό δικό μου μηχανάκι είναι πάντα τό καλύτερο....!!!Συμφωνώ και επαυξάνω, από την άλλη αφού αυτο μου κάνει κέφι δεν χρειάζεται όλοι να μου λένε οτι δεν είναι καλή η επιλογή μου.
spyrakos35
18/01/2014, 17:29
Συμφωνώ και επαυξάνω, από την άλλη αφού αυτο μου κάνει κέφι δεν χρειάζεται όλοι να μου λένε οτι δεν είναι καλή η επιλογή μου.
Αφου ειναι τριμπουρδελο ρε φιλε, πως να το κανομεν?
:lol:
Allst@rf
18/01/2014, 19:36
:ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΓΑΤΑΚΙΑ! !!!!
:a54:
Αντε ρε γαμω τα πορτοκαλί σας ασφαλτινα τριμπουρδελα.
:bawl:
Στο χτζ στα 20,000 χλμ στην επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα ήθελαν 317 ευρώ. Ξέχασα να τους ρωτήσω αν η τιμή ήταν μαζί με το φπα ή όχι. :lol:
Τακάκια εμπρός μόνο κάπου στα 100 ευρώ.
Για το τενερε μιλάμε έτσι? Των 40κάτι ίππων με το ένα πιστόνι που κοστίζει λίγο πάνω από 7κ ευρώ καινούριο.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ.....??
Δέ βλέπεις τρελλάθηκαν νά πουλάνε,έχουν όμως μιά διαφορά
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, τή λένε.
Φυσικά, θα έπρεπε η ΚΤΜ να χρεώνει 250€ επειδή είναι λιγότερο αξιόπιστη!
motomaniac
19/01/2014, 04:35
Φυσικά, θα έπρεπε η ΚΤΜ να χρεώνει 250€ επειδή είναι λιγότερο αξιόπιστη!
:look:
Φυσικά, θα έπρεπε η ΚΤΜ να χρεώνει 250€ επειδή είναι λιγότερο αξιόπιστη!
ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΣ..........??
Ώχ.......
stefanos
19/01/2014, 12:57
ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΣ..........??
Ώχ.......
Όχι. "Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους":lol:
Εγώ λέω να μην το κάψουμε αυτό το θρεντάκι. Σα θέτε πάμε από 'κει που είναι καμένο απ' το πρώτο ποστ.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139370&page=5&p=2421521#post2421521
THANOS_KTM
28/01/2014, 10:43
:cool:
308542
Allst@rf
28/01/2014, 15:52
:cool:
308542
Λαμπαδα λέμε...
:evil:
ΠΟΛΥ ΦΑΣΑΡΙΑ...............ΓΙΑ
33 μηχανάκια.......:lol:
τόσα πουλήθηκαν τό 2013 στήν Έλλάδα.
ΠΟΛΥ ΦΑΣΑΡΙΑ...............ΓΙΑ
33 μηχανάκια.......:lol:
τόσα πουλήθηκαν τό 2013 στήν Έλλάδα.
Εσυ κανεις πιο πολυ φασαρια κι απο τα 33 :rolleyes:
ΡΕ ΚΟΥΚΛΕ............ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ
Καί οί 33..........λέμε μπάς καί γλυτώσουμε τόν 34ο:lol:
Black Mamba
29/01/2014, 11:27
ΡΕ ΚΟΥΚΛΕ............ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ
Καί οί 33..........λέμε μπάς καί γλυτώσουμε τόν 34ο:lol:
ΠΑΜΕ ΓΙΑ 35...
ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ???
ΠΡΩΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΟΥΪ (βλεπε ΚΤΜ)...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ...
Νταξ?:rolleyes:
Terens κρατα γερά! Μην αφήσεις τον bigoula να σου κόψει την φόρα. :lol:
spyrakos35
29/01/2014, 20:22
Terens κρατα γερά! Μην αφήσεις τον bigoula να σου κόψει την φόρα. :lol:
άσε που πρέπει να είναι και γαύρος και γι αυτό σε κοντράρει έτσι..... ;)
ΡΕ ΚΟΥΚΛΕ............ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ
Καί οί 33..........λέμε μπάς καί γλυτώσουμε τόν 34ο:lol:
Τελικα oδηγουμε ΚΤΜ γιατι δεν πιστευουμε στην μετενσαρκωση ρε Τερενς.
THANOS_KTM
31/01/2014, 08:58
308765
THANOS_KTM
12/03/2014, 09:12
Ωραίο χρωματάκι.:smokin:
311693
Allst@rf
13/03/2014, 17:15
Οι αναβατες κανουν το μηχανακι...
Μετα απο αυτο που θα δειτε θα αναθεωρησετε το ποσο κουλο θεωρειτε τον εαυτο σας...
Εγω παντως ξαφνικα επεσα αρκετα επίπεδα... :cry:
www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/1731-chris-birch-gives-ktm1190-wings
Για οσους δεν ξερουν τον αναβατη ,ειναι πρωην νικητης του erzberg...
Μετα απο αυτο που θα δειτε θα αναθεωρησετε το ποσο κουλο θεωρειτε τον εαυτο σας...
Αν περιμέναμε αυτόν για να καταλάβουμε το επίπεδο μας θα είχαμε πρόβλημα . :D
Το ότι το κάνει βέβαια αυτός και άλλοι 1000 στο πλανήτη που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή στο off riding δεν σημαίνει ότι ο καθένας ξεκινάει αύριο το πρωί και το κάνει και αυτός . ;)
ετσι ειναι. αλλα δεν ειναι και λιγα τα 200 κιλα. το παει σαν εντρουρακι 80 κιλων. μα οση προπονηση και να κανεις θελει και καποια κακαλα. :beer:
Οι αναβατες κανουν το μηχανακι...
Μετα απο αυτο που θα δειτε θα αναθεωρησετε το ποσο κουλο θεωρειτε τον εαυτο σας...
Εγω παντως ξαφνικα επεσα αρκετα επίπεδα... :cry:
www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/1731-chris-birch-gives-ktm1190-wings
Για οσους δεν ξερουν τον αναβατη ,ειναι πρωην νικητης του erzberg...
Ντάξ το τυπάκι απλά δεν παλεύεται. Μακάρι να είχαμε όλοι το μισό των οδηγικών του ικανοτήτων.:a012:
Άμα το 'χει κανείς... απλά το 'χει!
Ο τύπος θα μπορούσε να κερδίσει και το Erzberg με αυτό :a012:
:a2::wlae::panic:
bros400pgm
14/03/2014, 06:40
Αυτα τα βιντεο βλεπουν οσοι εχουν μαμουθ ΚΤΜ και νομιζουν οτι εχουν καθαροαιμο εντουρο με ολιγον ντακαρ. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Lioulios
14/03/2014, 10:56
Πες το ψέματα .....
Manalishi
14/03/2014, 12:21
Θυμισε μου γιατί χρειάζεται 150 άλογα...??
Θυμισε μου γιατί χρειάζεται 150 άλογα...??
Τα παραπάνω είναι πολλά νομίζω. :lol:
spyrakos35
14/03/2014, 12:53
Τα παραπάνω είναι πολλά νομίζω. :lol:
:bawl:
Τα παραπάνω είναι πολλά νομίζω. :lol:
χαχαχχαχα:bawl:
Για να τη βγαίνει στη BMW ίσως;
MiltiadisK.D
14/03/2014, 16:08
Τα παραπάνω είναι πολλά νομίζω. :lol:
:rotflmao:;)
devil's animal
14/03/2014, 17:16
Θυμισε μου γιατί χρειάζεται 150 άλογα...??
halloooooooo????
για να μπορει να πηγαινει με 270...:a21:
Θυμισε μου γιατί χρειάζεται 150 άλογα...??
Γιατι σε ενα τροχοφορο, ο λογος ισχυος προς βαρος ειναι μετρο απολαυσης. Οχι το μοναδικο, αλλα ειναι.
Αυτό είναι και το ζητούμενο, ειδικά στα powersports.
MiltiadisK.D
15/03/2014, 17:51
Το πήρε φίλος(R)ήπιαμε καφεδάκι σήμερα,το χαζεύαμε κτλ,είναι πιο όμορφο απο κοντά τελικά:a2:μου άρεσε το δούλεμα του αν και έβαλε αμέσως acrapovic και δεν άκουσα πώς δουλεύει με τον εργοστασιακό θερμοσίφωνο:lol:Την επόμενη φορά θα του κάνω test ride:vroum:
amyroukai
15/03/2014, 19:20
Ο ήχος του, καίτοι βελτιωμένος σε σχέση με το 990, ειναι απλά αδιάφορος. Το μονο V2 που ακούγεται όμορφα τελικά είναι το honda vtr...
Ducati 996 θες να πεις...
bros400pgm
16/03/2014, 07:33
:bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl:
Tο vtr ομορφο ηχο. Πιο ωραιο εχει ενα R1 big bang :lol:
Ducati 996 θες να πεις...
χοντάϊ-ντουκάτι το ίδιο νόμισμα... :lol:
THANOS_KTM
19/03/2014, 15:13
Γειά σε όλα τα μέλη του φόρουμ ,το όνομα μου είναι Rob, και λυπάμαι που τα ελληνικά μου δεν είναι αρκετά καλά για να μεταφράσω τον εαυτό μου , έτσι ο Τhanos_ktm με βοήθησε με την ελληνική έκδοση. Το σπίτι μου είναι στην Κέρκυρα , όπου ζώ τα τελευταία 7 χρόνια . Μέχρι τώρα έχω «γυρίσει» με ένα Suzuki VSTROM 650 όλη την Ελλάδα , απολαμβάνοντας τις επισκέψεις στην περιοχή των Ζαγορίων,καθώς και στην Λευκάδα και την Κεφαλλονιά . Οδηγώ με αρκετούς Έλληνες φίλους από την Κέρκυρα και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν μοτοσυκλέτες BMW GS . Τους αρέσει να οδηγούν «εκτός δρόμου» και πάντα ήμουν αγχωμένος για να τους ακολουθήσω με το Suzuki 650 μου. Το ABS δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί και αν χρησιμοποιούνται τα φρένα στο χώμα τα γλυστρήματα του τροχού ήταν πολύ δύσκολο να ελεγχθούν.Για το λόγο αυτό ήταν ένας εφιάλτης η κατηφόρα στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές .
Εκανα οικονομίες για ένα νέο μηχανάκι για πολλά χρόνια,και ήρθα σε επαφή με τον Μανώλη στους Bikers and Bikes στην Κέρκυρα σχετικά με την παραγγελία ενός KTM Adventure 1190 R. Είχα διαβάσει πολλά σχόλια,και ένα από τα καλύτερα δημοσιεύθηκε από ένα περιοδικό που ονομάζεται "Cycle World" . Ήταν η σταθερότητα και το κράτημα εντός και εκτός δρόμου που με έπεισαν ότι αυτό ήταν το μηχανάκι που ήθελα.Έχει τα πιο σύγχρονα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ABS της Bosch που περιλαμβάνει ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Ελέγχος Ευστάθειας Μοτοσυκλέτας ( MSC ),που σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια τα φρένα , ακόμα και όταν στρίβει.Μου άρεσε η εμφάνιση της μοτοσικλέτας και προτιμώ εναν κάθετο V- twin κινητήρα από τον οριζόντιο Boxer δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται από την BMW . Επίσης, ο κινητήρας εχει πολύ ισχυρή απόδοση 150 ίππων,και είναι πιο οικονομικός από τις BMW 1200 GS σε μεγάλα ταξίδια.
Κανόνισα να παραλάβω τη νέα μοτοσυκλέτα από το KTM 500 Racing Center στην Αθήνα.Είναι ο βασικός διανομέας της ΚΤΜ στην Ελλάδα.Τον Φεβρουάριο πέταξα στην Αθήνα για να παραλάβω το μηχανάκι και οδήγησα πίσω στο σπίτι στην Κέρκυρα.Έτσι, το πρώτο μου ταξίδι ήταν 560 χιλιόμετρα. Έχω από τότε οδηγήσει άλλα 600 χιλιόμετρα στην Κέρκυρα και έχω προγραμματίσει ένα ταξίδι σε όλη την Ευρώπη μέσω Ανκόνα και Calais στην Αγγλία φέτος τον Αύγουστο.
312391
Το 1190 Adventure βγάζει πραγματικά ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου, ενώ οδηγώ.Είναι εξοπλισμένο με την προαιρετική " Ergo " σέλα,θερμαινόμενα γκριπ,και KTM βαλίτσες.Η " Ergo " σέλα είναι εξαιρετικά άνετη με μια ωραία « grippy» υφή που αποτρέπει τον πισινό σας να ολισθήσει σε όλη την επιφάνεια,ενώ οδηγάτε.Αν και η σέλα είναι θερμαινόμενη,δεν την έχω ενεργοποιήσει,επειδή η ζεστασιά αυξάνεται από τον κινητήρα και κάνει αυτή την δουλειά του αρκετά καλά,χωρίς περισσότερη βοήθεια.Τα θερμαινόμενα γκριπ ήταν μια ευλογία κατά την οδήγηση πίσω από την Αθήνα, κατά τη διάρκεια μέρους του ταξιδιού η θερμοκρασία έπεσε στους 3 βαθμούς Κελσίου,γι αυτό γύρισα τη θερμαινόμενη λαβή από τη χαμηλή ρύθμιση στην υψηλή ρύθμιση και τα χέρια μου ήταν ξεπαγωμένα γρήγορα!
Έμεινα σε ένα ξενοδοχείο μεταξύ Κορίνθου και τη νέα κρεμαστή γέφυρα που οδηγεί στην Πρέβεζα .
312392
Η μηχανή είναι πολύ σταθερή και ομαλή κατά την επιτάχυνση,και φυσικά είναι εξαιρετικά γρήγορη.Υπάρχει ένα νέο τμήμα του δρόμου μεταξύ Πρέβεζας και Ηγουμενίτσας , όπου ήμουν σε θέση να δοκιμάσω το »κράτημα» σε υψηλή ταχύτητα . Στα 130 kmh το μηχανάκι δείχνει 4500 rpm με 6η ταχύτητα με άλλες 6000 σ.α.λ. διαθέσιμες πριν από το όριο στροφών στίς 10500 rpm .Το μηχανάκι πιάνει εύκολα τα 250 kmh , αλλά φυσικά δεν μπορώ να παραδέχτώ ότι «εσπασα» ολα τα όρια ταχύτητας :-) Σε χαμηλές ταχύτητες δεν υπάρχει καμμιά αναταραχή που να φτάνει στο κράνος μου,αλλά έχω τοποθετήσει την προαιρετική " ζελατίνα touring ". Η μικρή ζελατίνα που παρέχεται ως στάνταρ με το "R " θα ήταν μια χαρά για off-road,αλλά άχρηστη για τουρισμό με μεγάλες ταχύτητε .
Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά τη μοτοσυκλέτα και ο κινητήρας είναι κρύος , σε χαμηλές στροφές η απόκριση στο γκάζι είναι λίγο «αργή» , αλλά ο κινητήρας ζεσταίνεται σε περίπου 5 λεπτά και η απόκριση στο γκάζι είναι ομαλή στη συνέχεια . Δοκιμάστηκε το φρενάρισμα "έκτακτης ανάγκης" με πλήρη βοήθεια από το ABS αρκετές φορές,τόσο στο δρόμο και στο χώμα.Είναι εκπληκτικό το πόσο γρήγορα η μοτοσυκλέτα σταματά στα μισά περίπου της απόστασης φρεναρίσματος των αυτοκινήτων ή άλλων μοτοσυκλετών.Απλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί,ότι δεν υπάρχει άλλο όχημα από πίσω και προκαλέσει μια σύγκρουση στο τέλος της ουράς ! Το ABS στο KTM λειτουργεί ομαλά - δεν υπάρχει δόνηση ή τρεμόπαιγμα- όπως συμβαίνει στο VSTROM 650 μου όταν επεμβαίνει το ABS.
THANOS_KTM
19/03/2014, 15:32
Το Adventure R που αγόρασα είναι πολύ "ψηλό ",ιδίως όταν είναι εφοδιασμένο με την " Ergo "σέλα,και είναι αρκετά δύσκολο να ταλαντεύονται τα πόδια μου πάνω του.Μπορώ να αγγίξω το έδαφος στην άκρη των ποδιών,αλλά θα προτιμούσα να έχω είτε μακρύτερα πόδια ή ένα ελαφρώς χαμηλώτερο μαχανάκι.
Για τους περισσότερους ανθρώπους η «βασική» έκδοση του KTM 1190 θα είναι η καλύτερη επιλογή από το "R" , επειδή το κάθισμα είναι περίπου 2 εκατοστά κάτω.Επίσης,το «βασικό» KTM 1190 έχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ρύθμισης ανάρτησης ( ονομάζεται EDS , κοστίζει περίπου 850 ευρώ ),ενώ δεν υπάρχει καμία επιλογή EDS για το Adventure " R" το οποίο χρησιμοποιεί διαφορετικές αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή σχεδιασμένο για off-road χρήση.
Σε γενικές γραμμές, μου αρέσει η "υψηλή" θέση οδήγησης που μου δίνει πολύ καλή ορατότητα του δρόμου μπροστά,αλλά υπήρξαν μερικές φορές όταν σταμάτησα σε μια ανώμαλη επιφάνεια και θα μου είχε πέσει το μηχανάκι αν είχα προσπαθήσει να βάλω και τα δύο πόδια επί του οδοστρώματος.Τώρα έχω συνηθίσει να γέρνω το μηχανάκι και μόνο βάζοντας το ένα πόδι προς τα κάτω όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι άνιση .
Το 1190 είναι εξοπλισμένο με εναν πολύ προχωρημένο " συμπλέκτη ολίσθησης " που αναπτύχθηκε για αγώνες μοτοσυκλέτας.Επιτρέπει πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων με την ελάχιστη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη,και οι αλλαγές ταχυτήτων είναι πολύ ομαλές ως αποτέλεσμα.Οι συνεπιβάτες μου όλοι σχολίασαν πόσο ομαλές είναι οι αλλαγές ταχυτήτων στο 1190 σε σύγκριση με το VSTROM 650.Δεν υπάρχει «head banging» από τον συνεπιβάτη μου πια.
Οι βαλίτσες KTM touring είναι πολύ ευρύχωρες,το top box και τα πλαινά χωράνε ολα ανετα ενα κράνος full face.Είναι απόλυτα στεγανές και έχουν δοκιμαστεί εν μέσω διαφόρων καταιγίδων,ούτε μια σταγόνα δεν μπήκε μέσα.Η μεταφορά βάρους είναι περιορισμένη σε όχι περισσότερο από 5 κιλά σε κάθε μία από τις τρεις βαλίτσες.Θα περίμενα ο σχεδιασμός να είναι αρκετά ισχυρός ώστε να μεταφέρουν τουλάχιστον 10 kg σε κάθε περίπτωση,αυτή η πτυχή ήταν λίγο απογοητευτική. Αγόρασα την KTM αδιάβροχη τσάντα οποία είναι πολύ ισχυρή και μπορεί να μεταφέρει εύκολα 25 κιλά όταν είναι δεμένη στο κάθισμα του συνοδηγού.Η τσάντα αυτή έχει σχεδιαστεί για χρήση με τις βαλίτσες,διότι οι ιμάντες πρόσδεσης ταιριάζουν απόλυτα με τις πλαινές βαλίτσες,και μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε το μήκος του ιμάντα να είναι μικρότερο από 10 εκατοστά.Έτσι, όταν θα ταξιδεύω σε όλη την Ευρώπη θα χρησιμοποιώ την τσάντα «λουκάνικο» για βαριά αντικείμενα, όπως τη φωτογραφική μου μηχανή και φορητό υπολογιστή,και θα κρατήσω τα ελαφριά πράγματα όπως τα είδη ένδυσης στις πλαϊνές βαλίτσες και το top box.
312395
Συμπεριλαμβάνεται στην τιμή της μοτοσυκλέτας εγγύηση 2 ετών και EuropeCare κάλυψη βλάβης που ισχύει σε όλη την Ευρώπη.Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση πελατών που παρέχεται από τους Bikers and Bikes στην Κέρκυρα και από τo KTM 500 Racing Center στην Αθήνα.Την περασμένη εβδομάδα πήγα τη μοτοσυκλέτα για την πρώτο «μετά την παράδοση » service, και περίμενα μόνο το λάδι και το φίλτρο ότι πρέπει να αλλάξει,τίποτα άλλο . Ωστόσο, όταν έφτασα στο Bikers and Bikes, ο επικεφαλής μηχανικός ( Περικλής ), με χαιρέτησε και μου έδειξε πολλές σακούλες καλωδίων στο πάγκο του και είπε ότι ήταν της KTM που μου προσφέρει μια δωρεάν αναβάθμιση της κύριας καλωδίωσης η οποία βελτιώνει την απόδοση της μπαταρίας κατά τη λειτουργία της μίζας.Νομίζω ότι τα νέα κύρια καλώδια είναι μεγαλύτερης διαμέτρου από τα παλιά που αντικαταστάθηκαν,καθώς επίσης και οι σύνδεσμοι είναι πτυχωτοί και συγκολλημένοι για τη μείωση της αντίστασης.
Επίσης,είμαι πολύ ικανοποιημένος που όλα τα προαιρετικά Power Parts που παρήγγειλα παρασχέθηκαν τόσο γρήγορα,παρά τα οικονομικά προβλήματα που πλήττουν την Ελλάδα αυτή τη στιγμή .
Έχω δοκιμάσει μερικούς χαλικοχωματόδρομους στην Κέρκυρα τις τελευταίες εβδομάδες και το 1190 R αποδίδει πολύ καλά,περιορίζεται μόνο από την πενιχρή ικανότητα οδήγησης μου και την κατεστραμμένη μέση μου.Είναι σταθερή στην οδήγηση και το φρενάρισμα σε κατηφορικά κομμάτια με χαλίκι,σε χώμα, λάσπη και άμμο.Σε βόλτα μέσα από πλημμυρισμένο τμήμα του δρόμου δεν εκανε «κιχ»,τα ηλεκτρικά,τα σημεία εισαγωγής αέρα και εξαγωγής είναι όλα στο επίπεδο της θέσης οδήγησης σε αυτό το μηχανάκι, έτσι ώστε το μόνο ρίσκο σας είναι να πάρετε τα πόδια σας υγρά ! Η παρακάτω εικόνα ήταν στο τέλος του 2 χλμ με χαλίκι και άμμο κομματιού,κοντά στον Άγιο Σπυρίδωνα στη λίμνη, με κάποια τμήματα γεμάτα νερό 20 εκατοστών.Υπήρχαν ενα-δυο τμήματα ανηφόρα / κατηφόρα με χαλαρά πετρώματα.Δεν είχα το μηχανάκι πάνω στην σκουριασμένη πεζογέφυρα για να μπορείτε να δείτε στο παρασκήνιο - Περπάτησα πάνω της και κούνησε τόσο άσχημα που νομίζω ότι το βάρος της μοτοσυκλέτας θα είχε καταρρεύσει τη γέφυρα.
312394
όμορφη, λιτή και περιεκτική περιγραφή... εγγλέζικη! :wave2:
Για πες λεπτομεριες για την καλωδιωση...
Ειναι νεα οδηγια ?
THANOS_KTM
19/03/2014, 16:07
Για πες λεπτομεριες για την καλωδιωση...
Ειναι νεα οδηγια ?
Από ότι έχω διαβάσει στο Advrider είναι νέα οδηγία που θα ανακοινωθεί (αν δεν έχει γίνει ήδη)σύντομα worldwide.
ανάκληση δηλαδίς....?
ώρε πάλι θα λέει ο τέρενς...
Δεν ειναι για ολα τα μοντελα η αλλαγη των καλωδιων.Μονο καποια παρτιδα.
Τελικα τι εγινε με την επεκταση της εγγυησης Rob ?
ανάκληση δηλαδίς....?
ώρε πάλι θα λέει ο τέρενς...
ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ...............
Δέν άλλάξαμε καί όλο τό μηχανάκι.....
spyrakos35
20/03/2014, 12:08
Δέν άλλάξαμε καί όλο τό μηχανάκι.....
....ακόμα
:lol:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140995
τι τους νοιαζει μωρε??
επρεπε να ανανεωθει το adventure, ειχαν ετοιμο και το μοτερ του RC8, οποτε τι κα(υ)λυτερος συνδυασμος??
αν ταξιδευει παντως σταθερα με καμια 220αρα χλμ μια χαρα θα προτιμηθει....Εγω εμαθα οτι φρτμενο μετα τα 180
παει ΒΑΡΚΑ-ΓΥΑΛΟ
Εγω εμαθα οτι φρτμενο μετα τα 180
παει ΒΑΡΚΑ-ΓΥΑΛΟ
χαχαχαχαχαχαχα.....................................
spyrakos35
06/05/2014, 06:37
χαχαχαχαχαχαχα.....................................
τι γελάς ρε φίλε..... για προσπεραση μεχρι τα 47 αντε 50 είσαι..... για πήγαινε σε τριψήφιο νούμερο να δούμε αν θα σκορπίσεις....
:lol:
τι γελάς ρε φίλε..... για προσπεραση μεχρι τα 47 αντε 50 είσαι..... για πήγαινε σε τριψήφιο νούμερο να δούμε αν θα σκορπίσεις....
:lol:
Μα, γι' αυτό γελάω ρε Σπύρο......... Εδώ ζορίζομαι να προσπεράσω ένα
ΧΤ, πόσο μάλλον να περάσω τα 50 χλμ............
Ούτε στα καλύτερα ονειρά μου...............................
Εγω εμαθα οτι φρτμενο μετα τα 180
παει ΒΑΡΚΑ-ΓΥΑΛΟ
Τέρενς εσύ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τελικά βρήκα τι δε μ'αρέσει στο 1190. Το βρήκε και το παλικάρι από advrider και νομίζω πως έκανε σούπερ δουλειά.
Δεν έχει τελειώσει ακόμα.
315910
315911
315912
Περισσότερα εδώ: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=945605
Τέρενς εσύ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΑΡΑΚΑΛΩ...........ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ..??
Έννοείτε..??
amyroukai
09/05/2014, 17:08
Τελικά βρήκα τι δε μ'αρέσει στο 1190. Το βρήκε και το παλικάρι από advrider και νομίζω πως έκανε σούπερ δουλειά.
Δεν έχει τελειώσει ακόμα.
Το φανάρι είναι όντως περίεργο σαν σχήμα. Εμένα πάλι μ'ενοχλεί το "ράμφος" που κάνει, όπως φαίνεται από το πλάι. Θα ήθελα δηλαδή να ανέβαινε η νοητή γραμμή από το μοτέρ και το ψυγείο ίσια μέχρι τη μάσκα... Σαν το φέρινγκ του προηγούμενου ή τα ράλι στιλ που βάζουν στα 690.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.