View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
No more burning nuts. :smokin:
http://www.youtube.com/watch?v=fwlbaqZAcks
No more burning nuts. :smokin:
http://www.youtube.com/watch?v=fwlbaqZAcks
Είναι ακριβό ρε γμτ (220 γιούρια), κι άλλος ένας που φτιάχνει κάτι ανάλογο (από την Χιλή) το πουλάει στα ίδια λεφτα.
γιατί χρειάζονται 150 άλογα στο χώμα........?
http://www.youtube.com/watch?v=9dRAfWML9-o
για να καλπάζουν!
γιατί χρειάζονται 150 άλογα στο χώμα........?
http://www.youtube.com/watch?v=9dRAfWML9-o
για να καλπάζουν!
Τραίνο το γαμίδι
:D
Τραίνο το γαμίδι
:D
μη ψαρώνεις και η μπέμπα σου καλά τα πάει στα πολλά χλμ σε χώμα ΚΑΙ δικάβαλο.
μη ψαρώνεις και η μπέμπα σου καλά τα πάει στα πολλά χλμ σε χώμα ΚΑΙ δικάβαλο.
Και που θες να το ξέρω εγώ ρε??? Πάνω από 80 δεν την έχω πάει, φοβάμαι λέμε!!
:p
Kostas2B
24/05/2014, 20:00
Orange day today...
Με μεγαλη τόλμη πηγα με δυο φίλους μου για να οδηγήσουμε ολα τα τέρατα της KTM σημερα στο Περιστερι.
Μου έλεγαν "μην πας να οδηγήσεις,θα ξενερωνεις με το Super Tenere,θα μπεις στο τρυπακι να το δώσεις κτλ".
Το λοιπόν...
Οδήγησα το 1190 R στο προγραμμα Street (το Sport ειναι το δυνατό). Παρα πολυ γκαζι,ειδικά μετα τις 5000 σαλ,τρως κλωτσιά με οποιαδήποτε ταχύτητα εχεις. Θα το παρομοιαζα οτι όπως ανοίγει η 2α στο δικο μου,ανοίγει η 4η σε αυτο!
Πολυ ψηλό,ακομα και για μένα που ειμαι 2 μέτρα παλικάρι...Εντάξει 1.85 και πατουσα στις μύτες!
Προστασία απο τον αέρα ανύπαρκτη. Παρα πολυ ζέστη στα πόδια,λιγο ακομα και θα παθαινα έγκαυμα...Απαλευτο!
Πολλα γκλανγκ γκλουνγκ απο τη μετάδοση,ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές,κατω απο τις 4 δηλαδή.
Γενικώς,δε θεωρώ οτι μου έκανε. Θα έλεγα οτι δεν "κούμπωσα" πάνω του.
Προτιμώ το 990 που εχω οδηγήσει!
ΥΓ: Άσχετο αλλα μου έκανε μεγαλη εντύπωση ενα 690 Enduro που το οδηγούσε ενα παλικάρι,πολυ καλο "τιμόνι",και το σήκωνε σούζα με 3η χωρις συμπλεκτη. Απ´οτι μου είπε,πρόκειται για εξαιρετικό "παιχνίδι"...
H.A.Balafoutre
24/05/2014, 23:34
Orange day today...
Με μεγαλη τόλμη πηγα με δυο φίλους μου για να οδηγήσουμε ολα τα τέρατα της KTM σημερα στο Περιστερι.
Μου έλεγαν "μην πας να οδηγήσεις,θα ξενερωνεις με το Super Tenere,θα μπεις στο τρυπακι να το δώσεις κτλ".
Το λοιπόν...
Οδήγησα το 1190 R στο προγραμμα Street (το Sport ειναι το δυνατό). Παρα πολυ γκαζι,ειδικά μετα τις 5000 σαλ,τρως κλωτσιά με οποιαδήποτε ταχύτητα εχεις. Θα το παρομοιαζα οτι όπως ανοίγει η 2α στο δικο μου,ανοίγει η 4η σε αυτο!
Πολυ ψηλό,ακομα και για μένα που ειμαι 2 μέτρα παλικάρι...Εντάξει 1.85 και πατουσα στις μύτες!
Προστασία απο τον αέρα ανύπαρκτη. Παρα πολυ ζέστη στα πόδια,λιγο ακομα και θα παθαινα έγκαυμα...Απαλευτο!
Πολλα γκλανγκ γκλουνγκ απο τη μετάδοση,ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές,κατω απο τις 4 δηλαδή.
Γενικώς,δε θεωρώ οτι μου έκανε. Θα έλεγα οτι δεν "κούμπωσα" πάνω του.
Προτιμώ το 990 που εχω οδηγήσει!
ΥΓ: Άσχετο αλλα μου έκανε μεγαλη εντύπωση ενα 690 Enduro που το οδηγούσε ενα παλικάρι,πολυ καλο "τιμόνι",και το σήκωνε σούζα με 3η χωρις συμπλεκτη. Απ´οτι μου είπε,πρόκειται για εξαιρετικό "παιχνίδι"...
Τώρα εγώ τι να απαντήσω...μιλάμε για κάρμα.....
Σε άλλη πόλη, στην ίδια προοθητική ενέργεια της ΚΤΜ....εγώ από την αρχή ήθελα να οδηγήσω το 690 εντούρο....και μόνον αυτό. Τα μεγάλα θηρία μου προκαλούσανε πλήξη....αλλά τελικά οδήγησα πρώτα το 1190 Adventure R....και μετά το 690.
Το λοιπόν, θηρίο το 1190, πολύ γκάζι, για το βάρος του σε κλειστό στροφιλίκι με πολύ καλό έλεγχο-εμπιστοσύνη και σωστή θέση για μένα 1.90μ , το κιβώτιο-μετάδοση...(για μένα) βούτυρο είτε στην κίνηση, είτε αλλαγές χωρίς συμπλέκτη στα ψηλά...και τα κατεβάσματα πολύ καλά. Δεν μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε, είναι εντυπωσιακή μοτοσικλέτα αντικειμενικά μιλώντας, παρά την αρχική μου πλήξη, αλλά όπως και να το κάνουμε, τέτοιας τιμής μηχανές θα είναι καλές....με αντίστοιχα προσόντα...δεν το συζητάμε είναι αναμενόμενο.
Έλα όμως που στην ακριβώς επόμενη βόλτα καβάλησα τελικά αυτό για το οποίο πήγα εκεί.....το 690 enduro....αν και δεν ξέρω καλή σούζα....τρελάθηκα. 2α, 3η...με γκάζι ανετότατα, άψογο έλεγχο στο ίδιο κλειστό στοφιλίκι που μια είχε ανηφόρα και μετά στην κατηφόρα...ελαφρύ, γκάζι, άψογο κιβώτιο...μου άρεσε πάρα πολύ.
το πιο δυνατό μονοκύλινδρο που εχω οδηγησει ποτε. απλα δε πίστευα ότι ενας κίλυνδρος μπορεί να φτάσει σε τέτοια επίπεδα
road spirit
25/05/2014, 10:34
Ερώτηση προς όσους έκαναν τεστ ράιντ, πόση ώρα ήταν περίπου? Ήταν κάνα μισάωρο ή 5 λεπτά με το ζόρι? ρωτάω για να δω αν αξίζει να την κοπανήσω απο τη δουλειά και να πάω Ηράκλειο-Ρέθυμνο (δεν έχει τεστ ράιντ στο Ηράκλειο :( )
okeanis1234
25/05/2014, 14:05
Orange day today...
Με μεγαλη τόλμη πηγα με δυο φίλους μου για να οδηγήσουμε ολα τα τέρατα της KTM σημερα στο Περιστερι.
Μου έλεγαν "μην πας να οδηγήσεις,θα ξενερωνεις με το Super Tenere,θα μπεις στο τρυπακι να το δώσεις κτλ".
Το λοιπόν...
Οδήγησα το 1190 R στο προγραμμα Street (το Sport ειναι το δυνατό). Παρα πολυ γκαζι,ειδικά μετα τις 5000 σαλ,τρως κλωτσιά με οποιαδήποτε ταχύτητα εχεις. Θα το παρομοιαζα οτι όπως ανοίγει η 2α στο δικο μου,ανοίγει η 4η σε αυτο!
Πολυ ψηλό,ακομα και για μένα που ειμαι 2 μέτρα παλικάρι...Εντάξει 1.85 και πατουσα στις μύτες!
Προστασία απο τον αέρα ανύπαρκτη. Παρα πολυ ζέστη στα πόδια,λιγο ακομα και θα παθαινα έγκαυμα...Απαλευτο!
Πολλα γκλανγκ γκλουνγκ απο τη μετάδοση,ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές,κατω απο τις 4 δηλαδή.
Γενικώς,δε θεωρώ οτι μου έκανε. Θα έλεγα οτι δεν "κούμπωσα" πάνω του.
Προτιμώ το 990 που εχω οδηγήσει!
ΥΓ: Άσχετο αλλα μου έκανε μεγαλη εντύπωση ενα 690 Enduro που το οδηγούσε ενα παλικάρι,πολυ καλο "τιμόνι",και το σήκωνε σούζα με 3η χωρις συμπλεκτη. Απ´οτι μου είπε,πρόκειται για εξαιρετικό "παιχνίδι"...
Μαλλον ησουν στο δευτερο γκρουπ κ εσυ...Αν ησουν στο δευτερο ειμαι αυτος που καβαλησε το 1290 superduke...:beer:
Kostas2B
25/05/2014, 17:38
Ναι ρε συ,στο δεύτερο ημουν...Σε ρώτησα στο φανάρι πως αλλάζει το προγραμμα απο street σε sport και μου είπες να μην το κανω γιατί θα μου "την" πούνε!
Γιάννη,η βόλτα δεν ηταν παραπάνω απο ενα τεταρτο για εμάς τουλάχιστον στην Αθήνα. Ειχε έναν πλοηγο μπροστα ο οποίος δεν πήγαινε σβελτα,με αποτέλεσμα να αφήνω απόσταση και να ανοίγω με 3η ή 4η για να δω το γκαζι του!
Αν το ήξερα,θα έπαιρνα το 690...
pipe_smoker
25/05/2014, 18:10
... ειμαι αυτος που καβαλησε το 1290 superduke...
Εντυπώσεις?
(είμαστε οφ τοπικ αλλά άμα δε βαριέσαι πες μια κουβέντα στα γρήγορα)
Ερώτηση προς όσους έκαναν τεστ ράιντ, πόση ώρα ήταν περίπου? Ήταν κάνα μισάωρο ή 5 λεπτά με το ζόρι? ρωτάω για να δω αν αξίζει να την κοπανήσω απο τη δουλειά και να πάω Ηράκλειο-Ρέθυμνο (δεν έχει τεστ ράιντ στο Ηράκλειο :( )
Κανά 20λεπτο ήταν πέρυσι και άξιζε. Από Παραλιακή μέχρι Καρτερό και πίσω.
okeanis1234
25/05/2014, 21:11
Εντυπώσεις?
(είμαστε οφ τοπικ αλλά άμα δε βαριέσαι πες μια κουβέντα στα γρήγορα)
Σε σχεση με το 1190 μου,πολυ περισσοτερη δυναμη παντου,σε σημειο που κανα-δυο φορες με τρομαξε παρολο που το traction ηταν παρων και δουλευε υπερωριες,και το μοτερ ηταν σε street mode(φαντασου τι θα γινει αν το γυρισεις στο sport και σβησεις και το traction...!!!)
Αυτο που μου εκανε εντυπωση παντως ηταν το πολυ αποτομο αρχικο δαγκωμα του μπροστα φρενου,σε σημειο που να γινεται επικινδυνο αφου με το παραμικρο αγγιγμα το μηχανακι γονατιζει.
Παντως για γυμνο ο αερας που τρως ειναι σχετικα λιγος(βοηθαει σε αυτο η θεση οδηγησης) αφου μεχρι τα 150 η κατασταση υποφερεται,βεβαια σε παρατεταμενη εθνικη λογικα θα αρχισει γρηγορα να κουραζει...
Γενικα παντως το μηχανακι παρολο που εχει ολα τα ηλεκτρονικα που το εξημερωνουν,θελει χερια και δεν ειναι για τον καθενα.
THANOS_KTM
30/05/2014, 12:19
Hμουν και εγώ το Σάββατο στον EMC και οδήγησα μόνο το 1190R.
Moυ άρεσε πάρα πολύ,πολύ γκάζι,εύκολο μέσα στην κίνηση,βέβαια η ζέστη που βγάζει είναι ζόρικη αλλά υποθέτω σε ταξίδι δεν θα έχει θέμα.
και αμα έχεις χέρια πάει ΠΑΝΤΟΥ:wave2:
http://vimeo.com/96742462
road spirit
31/05/2014, 21:11
Οδήγησα σήμερα το απλό 1190.
Δεν μου άρεσε.
Οκ, ο κινητήρας πυροβολάει, στις μεσαίες έχει γερή κλωτσιά, μαζεύει χιλιόμετρα σε χρόνο dt, αλλά ως εκεί. Το όλο feeling που μου άφησε η μοτοσικλέτα ήταν... ότι δεν με έφτιαξε τόσο ώστε να θέλω να την ξαναοδηγήσω. Και εκεί τελείωνει για μένα η κουβέντα. Έτσι απλά. Δεν μου "καθόταν". Ούτε η θέση οδήγησης, ούτε η αισθηση βάρους, ούτε ... τίποτα.
Σε αντίθεση πχ με το νέο 1200GS που δεν ηθελα να κατέβω απο τη σέλα του, ήθελα να ξανανέβω και να πάω άλλη μια. Άλλη ποιότητα κύλισης, άλλο δούλεμα μοτέρ εντελώς. Και άμα πω πιο αλήτικο θα κράξετε, αλλά who cares (και δεν είμαι bmwδάκιας επ'ουδενί).
Και επειδή δεν πρόκειται ποτέ, αν έπαιρνα τέτοια μηχανή (εννοώ σε κυβικά και κιλά) ουτε να την πήγαινα χώμα, ούτε να κυνηγάω τα δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (εχω άλλη μοτό για αυτή τη δουλειά και την κάνω καλύτερα σε πίστα), θα επέλεγα το GS για να το παίξω καθαρά τουρίστας και τίποτα άλλο.
ΥΓ1: από το στόμα στελέχους της ΚΤΜ από τα κεντρικά : ετοιμάζεται έκδοση 1290 με μεγάλο ντεπόζιτο, για να παίξει μπάλα με το 1200 GS ADV.
YΓ2: το 690 enduro είναι σκέτη καύλα και πρέπει να πάρω ένα οπωσδήποτε
Vstrommer71
31/05/2014, 22:58
YΓ2: το 690 enduro είναι σκέτη καύλα και πρέπει να πάρω ένα οπωσδήποτε
Kαλλιο αργα παρα ποτε,οταν ειχα παρει το 690 με βλεπανε σαν εξωγηινο,αλλα με τα χρονια αποδειχθηκε η αξια του σαν μηχανακι πολυ αξιο για χωματινο τουρισμο
Τωρα μπηκαμε στο επομενο σταδιο,αναμενω το 390 για να μπω σε πειρασμο να σκεφτω την αποκτηση του και να βαλουμε μπροστα καποια μακρινα ταξιδιωτικα σχεδια τα οποια ειναι η ψυχοθεραπεια μου:beer:
Ενα 390 με καμμια 40αρια αλογακια σε πακετακι 130 κιλων καθολου δεν θα με χαλασει!
road spirit
01/06/2014, 10:44
Kαλλιο αργα παρα ποτε,οταν ειχα παρει το 690 με βλεπανε σαν εξωγηινο,αλλα με τα χρονια αποδειχθηκε η αξια του σαν μηχανακι πολυ αξιο για χωματινο τουρισμο
Τωρα μπηκαμε στο επομενο σταδιο,αναμενω το 390 για να μπω σε πειρασμο να σκεφτω την αποκτηση του και να βαλουμε μπροστα καποια μακρινα ταξιδιωτικα σχεδια τα οποια ειναι η ψυχοθεραπεια μου:beer:
Ενα 390 με καμμια 40αρια αλογακια σε πακετακι 130 κιλων καθολου δεν θα με χαλασει!
Μαζί σου, το ίδιο σκέφτομαι και εγω για το 390 και το περιμένω, αρκεί να είναι αρκετά φθηνότερο απο το 690.
Απο κοντά πάντως, το duke 390, δεν πείθει και πολύ για την ποιότητα του αν κατάλαβα καλά, από τις εντυπώσεις του MikeG που το οδήγησε. Βέβαια με τιμή στα 5300 δεν έχεις και τρελές απαιτήσεις.
μια ενημέρωση για τους χρήστες αλλά και τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, ώστε να προσέχουν για να μην πάθουν ζημιά...
οι πίσω χειρολαβές είναι φτιαγμένες από χυτό πλαστικό και δεν έχουν καμία υποστήριξη εσωτερικά από κάποιο μεταλλικό νεύρο...
το αποτέλεσμα είναι ότι σε ολοκαίνουριο μηχανάκι εχθες, έσπασε σε κάποιο παιδί το χερούλι καθώς το είχε να πατάει στις ρόδες και το μετακινούσε κρατώντας το από το χερούλι και το τιμόνι για να το παρκάρει στο πλάι.. αποτέλεσμα ήταν να χυθεί πάνω του το μηχανάκι και ευτυχώς το προλάβανε και δεν έσκασε κάτω...
Προσωπικά μου κάνει εντύπωση πως σε ένα μηχανάκι που πλασάρεται ως αντβεντσουρ μπορεί τέτοιο σημαντικό στοιχείο που παίζει μεγάλο ρόλο όταν θες να σηκώσεις τη μηχανή ή να την κουμαντάρεις, να το φτιάχνεις από πλαστικό... είπαμε ελάφρημα αλλά από εκεί βρήκαν να κόψουν...? το επόμενο βήμα είναι να βάλουν πλαστικό τιμόνι....!
μιλάω για την χειρολαβή που είναι στον κύκλο... η οποία παρεμπιπτόντως εκτός των άλλων από τη μία είναι στον αέρα, δεν συνδέεται στο μηχανάκι, άρα όλο το βάρος πέφτει στη βάση της. Εκεί που κόπηκε δηλαδή....
320989
Juohmaru!
01/08/2014, 09:17
Αυτά τα ψιλοπροβληματάκια περιμένουμε όλοι εμείς να λυθούνε... και σε 5-6 χρόνια (δεν πιστέυω να μου πάρει περισσότερο να μαζέψω τα φράγκα)... που θα πάει... θα το χτυπήσουμε το 'ργαλείο!!!:D
spyrakos35
01/08/2014, 09:32
μια ενημέρωση για τους χρήστες αλλά και τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, ώστε να προσέχουν για να μην πάθουν ζημιά...
οι πίσω χειρολαβές είναι φτιαγμένες από χυτό πλαστικό και δεν έχουν καμία υποστήριξη εσωτερικά από κάποιο μεταλλικό νεύρο...
το αποτέλεσμα είναι ότι σε ολοκαίνουριο μηχανάκι εχθες, έσπασε σε κάποιο παιδί το χερούλι καθώς το είχε να πατάει στις ρόδες και το μετακινούσε κρατώντας το από το χερούλι και το τιμόνι για να το παρκάρει στο πλάι.. αποτέλεσμα ήταν να χυθεί πάνω του το μηχανάκι και ευτυχώς το προλάβανε και δεν έσκασε κάτω...
[/ATTACH]
Αυτά τα ψιλοπροβληματάκια περιμένουμε όλοι εμείς να λυθούνε...
είμαι της αίσθησης οτι αυτό θέλει είτε επανασχεδιασμό από την εταιρία είτε αφτερμάρκετ λαβες αλουμινίου....
Το καλύτερο για μένα είναι να πάει κάποιος να φτιάξει μόνος του
theofilos888
01/08/2014, 15:04
είμαι της αίσθησης οτι αυτό θέλει είτε επανασχεδιασμό από την εταιρία είτε αφτερμάρκετ λαβες αλουμινίου....
Το καλύτερο για μένα είναι να πάει κάποιος να φτιάξει μόνος του
Θα πληρώσω 16450 για να αρχίσω να φτιάχνω πράγματα βασικά πάνω στη μοτοσυκλέτα; Δε Νομίζω Τάκη!!!!!!
Θα πληρώσω 16450 για να αρχίσω να φτιάχνω πράγματα βασικά πάνω στη μοτοσυκλέτα; Δε Νομίζω Τάκη!!!!!!
Βλεπεις το ποτηρι μισοαδειο! Θα μπορουσαν να το χρεωνουν 22000 οπως το ντουκατι και παλι να χρειαζεται να φτιαξεις πραματα. :D
amyroukai
01/08/2014, 17:52
Ο ντούκος έχει και εκείνος @@βραστήρι με τον πίσω κύλινδρο; Και μετά σου λέει υπογεννητικότητα... Οι Αυστριακοί ΔΕΝ είναι φίλοι μας, λέμε. Αυτό με τις κάρμπον ασπίδες θερμότητας και τα αυτοκόλλητα κάτω από τη σέλα, απλά με έχει τελειώσει στο γέλιο...
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ.............ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ
Όλα θά έχουν λυθεί......
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ.............ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ
Όλα θά έχουν λυθεί......
H yamaha πάντως σε μια 10ετία δεν κατάφερε να διορθώσει όσα εμφανίστηκαν.
Λευκάδιος
04/08/2014, 21:02
H yamaha πάντως σε μια 10ετία δεν κατάφερε να διορθώσει όσα εμφανίστηκαν.Ακομα σβηνουν όποτε και όπου να'ναι?
Ακομα σβηνουν όποτε και όπου να'ναι?
Αυτό το διόρθωσαν μετά από μια 5ετία. Δεν έχουν αγγίξει το ιδανικό βέβαια αλλά τώρα δουλεύουν αντί να βήχουν. Υπάρχουν κι' άλλα.
Bob_o_mastoras
04/08/2014, 21:10
Καθολου δημοφιλες θρεντ! 75.000 views :eek:
Α ρε ΚΤΜ... Τι μαλαγανα εταιρια εισαι! :tooth: Εχει τον τροπο της να τραβα το ενδιαφερον.
Ακομα σβηνουν τα ΧΤ;;; :eek: :eyepop::a03: Καλα κανω και δεν παιρνω!
Λευκάδιος
04/08/2014, 21:22
Αυτό το διόρθωσαν μετά από μια 5ετία. Δεν έχουν αγγίξει το ιδανικό βέβαια αλλά τώρα δουλεύουν αντί να βήχουν. Υπάρχουν κι' άλλα.
Οριστε,ποιος ειπε οτι τα Ιαπωνικά δεν εχουν χαρακτηρα?:lol:
Ακομα σβηνουν τα ΧΤ;;; :eek: :eyepop::a03: Καλα κανω και δεν παιρνω!
Σβήνουν μόνο όταν οι στροφές του ρελαντί πέσουν, έστω και ελάχιστα απ' τις προτεινόμενες οι οποίες είναι και ελαφρώς αυξημένες.
Οριστε,ποιος ειπε οτι τα Ιαπωνικά δεν εχουν χαρακτηρα?:lol:
Έλα πάρε λίγο χαρακτήρα. :lol:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141920
Όπως φαίνεται το πρόβλημα δεν είναι και τόσο σπάνιο όσο πίστευα αρχικά. Και μιλάμε για έναν κινητήρα που βρίσκεται στην αγορά 10 χρόνια και άλλα τόσα πριν επανασχεδιαστεί.
Το πρόβλημα βέβαια οφείλεται στο γεγονός ότι το εργαλείο "έχει πολύ δύναμη και δεν έχουν καταφέρει ακόμα να το ασφαλίσουν σωστά"! :lol:
Γι' αυτό δεν ακούμε για τα προβλήματα των Ιαπωνικών.
Λευκάδιος
05/08/2014, 23:23
Σβήνουν μόνο όταν οι στροφές του ρελαντί πέσουν, έστω και ελάχιστα απ' τις προτεινόμενες οι οποίες είναι και ελαφρώς αυξημένες.
Έλα πάρε λίγο χαρακτήρα. :lol:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141920
Όπως φαίνεται το πρόβλημα δεν είναι και τόσο σπάνιο όσο πίστευα αρχικά. Και μιλάμε για έναν κινητήρα που βρίσκεται στην αγορά 10 χρόνια και άλλα τόσα πριν επανασχεδιαστεί.
Το πρόβλημα βέβαια οφείλεται στο γεγονός ότι το εργαλείο "έχει πολύ δύναμη και δεν έχουν καταφέρει ακόμα να το ασφαλίσουν σωστά"! :lol:
Γι' αυτό δεν ακούμε για τα προβλήματα των Ιαπωνικών.Δεν κρατιεται το θηριο :lol: .Μπραβο σου που βρηκες το προβλημα:a013:
H yamaha πάντως σε μια 10ετία δεν κατάφερε να διορθώσει όσα εμφανίστηκαν.
ΕΝΤΑΞΕΙ.......ΑΜΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΜΑΧΑ ΜΕ ΚΤΜ........
Θά σηκωθούν οί τρίχες τών πεθαμένων.......
harris_x
06/08/2014, 10:04
Παρακαλώ να παραμείνουμε στο θέμα.
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ............ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ
Νάμασταν όμως καί σίγουροι όταν ξεκινάγαμε μιά βόλτα,ένα ταξίδι,μιά έκδρομή,
ότι θά τελειώσει...........τί καλά πού θάτανε
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΙ ΤΖΑΠΑΝ...........
Καί μετά νά ψάχνανε άλουμινόφυλλα μέχρι νεωτέρας.........ΩΧΧΧΧΧΧΧ
Τελικά μήπως είναι καλύτερα να σου ζεσταίνει τ' αρχ..δια
παρά να σου παγώνει το αίμα.........................................
Θα φρενάρει..... δεν θα φρενάρει...........................
devil's animal
12/08/2014, 21:37
Τελικά μήπως είναι καλύτερα να σου ζεσταίνει τ' αρχ..δια
παρά να σου παγώνει το αίμα.........................................
Θα φρενάρει..... δεν θα φρενάρει...........................
ωρε, τι καραουλι στην γωνια ηταν αυτο??:tooth::tooth:
ωρε, τι καραουλι στην γωνια ηταν αυτο??:tooth::tooth:
Τυφλα να ΄χουν οι sniper ρε παιδι μου!
taisteal
12/08/2014, 21:40
Τελικά μήπως είναι καλύτερα να σου ζεσταίνει τ' αρχ..δια
παρά να σου παγώνει το αίμα.........................................
Θα φρενάρει..... δεν θα φρενάρει...........................
Tereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens
:a014::a014::a014:
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..........
Μωρέ άμα σου 'χει φτάσει το σκατό στην κάλτσα
και βλέπεις την στροφή να 'ρχεται και πάς αφρενάριστος,
σου λέω εγώ τώρα, πόση ψυχραιμία σου χρειάζεται............
Lioulios
13/08/2014, 00:52
Τελικά μήπως είναι καλύτερα να σου ζεσταίνει τ' αρχ..δια
παρά να σου παγώνει το αίμα.........................................
Θα φρενάρει..... δεν θα φρενάρει...........................
Vrooooooooooooooooommmmm !!!!!!!!!!!
LOUKILOUK
13/08/2014, 01:19
Μωρέ άμα σου 'χει φτάσει το σκατό στην κάλτσα
και βλέπεις την στροφή να 'ρχεται και πάς αφρενάριστος,
σου λέω εγώ τώρα, πόση ψυχραιμία σου χρειάζεται............
Ρε μην κάνετε σα μωρά παιδιά... και το στο 990 μου "έβρασε" το πίσω φρένο...σε 36ώρο, σε κατηφορικό στροφιλίκι, που το "κυνηγούσα" κιόλας...Βασικά 2 μέρες το "κυνηγούσα"...αρρώστια...
αλλά τι σημασία έχει...θα συγκρίνουμε τώρα στρώματα και εξτιά με το ΚΤΜ...???:confused::sick:
θα σηκωθούν και οι πεθαμένοι...που λέει και ο τερενς...
Τελικά μήπως είναι καλύτερα να σου ζεσταίνει τ' αρχ..δια
παρά να σου παγώνει το αίμα.........................................
Θα φρενάρει..... δεν θα φρενάρει...........................
ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΥΝΕΛΘΕ.......ΛΕΜΕ
Έδώ ψάχνουμε νά βρούμε άν τά ύγρά φρένων τών 4-5 χρόνων έχουν θέμα
ή άν τό καινούργιο μου παπούτσι πατούσε συνέχεια τό ποδόφρενο καί τό άναψε
σέ μιά διαδρομή πού όποιος τήν ξέρει φορτωμένος μέ δύο άτομα καί βαλίτσες
δέν είναι καί τό καλύτερο γιά όποιο μηχανάκι καί άπό τήν άλλη...............
ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΦΥΛΛΑ μή μάς άνάψει τό παπάρι,ή άντιπροσωπεία δίνει
έπικές λύσεις....
ΚΑΤΙ ΙΤΑΛΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE KΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ
ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΤΜ ΝΑ ΤΑ ΣΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΣΚΟΙΝΙΑ.......
ΚΑΤΙ ΠΛΕΞΟΥΔΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.......
ΚΑΤΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ.......ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ,
καί έν μέσω όλων αύτών έρχεται ή άντιπροσωπεία νά μάς αύξήσει τά χρόνια
τής έγγύησης άπό 2 σέ 3...............ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ
ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΕΝΑ ΜΟΤΟΡΙ
πού βούλιαξε τήν Έλλάδα στίς πωλήσεις.....!!!!
Θά πάρω Εύρωπαικό ρέ φίλε κανένα ντουκάτι τών 25000 εύρώ μέ Γιαπωνέζικα φρένα,
κάτι τέτοια φοράνε έμαθα....1099 1199........1599 κ.λ.π.....
Κανένα αίμα δέν πάγωσε,χθές ήμουνα ξανά φορτωμένος χωρίς νά άλλάξω τά ΒΡΑΣΜΕΝΑ
ύγρά στό Πόζαρ.......τρομερά νερά ,τύφλα νάχουν οί θάλασσες καί τά νησιά όπου άν δοκιμάσεις
νά βάλεις όμπρέλλα στήν άμμο θά βρεί ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΑ...!!!
Φρένα είχα καί καμμένα ΚΑΚΚΑΛΑ δέν είχα.
Νά περνάς καλά.....
Ρε μην κάνετε σα μωρά παιδιά... και το στο 990 μου "έβρασε" το πίσω φρένο...σε 36ώρο, σε κατηφορικό στροφιλίκι, που το "κυνηγούσα" κιόλας...Βασικά 2 μέρες το "κυνηγούσα"...αρρώστια...
αλλά τι σημασία έχει...θα συγκρίνουμε τώρα στρώματα και εξτιά με το ΚΤΜ...???:confused::sick:
θα σηκωθούν και οι πεθαμένοι...που λέει και ο τερενς...
ΟΚ..........ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
Δέν σημαίνει ότι άπαραίτητα τά συγκρίνουμε κιόλας.
Άλλωστε μιλάμε γιά έντελώς διαφορετικά μηχανάκια
όπου προέχει τό γούστο,ή έπιλογή ,τά θέλω.
Άσε πού άπό τή μιά έχουμε ένα 650 συμβατικό έντελώς on-off
καί άπό τήν άλλη ένα πύραυλο μέ έντελώς,ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ
ΛΑΘΟΣ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ...!!
Προσωπικά γιά παράδειγμα δέν θά μπορούσα μέ τίποτε
νά εύχαριστηθώ τή βόλτα μου στά λουτρά μέ ένα τέτοιο ΚΤΜ.
Οί λόγοι πολλοί καί προσωπικοί....ό πιό σημαντικός..??
Δέν άντέχω νά κάνω πρώτη μου φροντίδα τήν.....
ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ...!!
LOUKILOUK
13/08/2014, 22:53
ΟΚ..........ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
Δέν σημαίνει ότι άπαραίτητα τά συγκρίνουμε κιόλας.
Άλλωστε μιλάμε γιά έντελώς διαφορετικά μηχανάκια
όπου προέχει τό γούστο,ή έπιλογή ,τά θέλω.
Άσε πού άπό τή μιά έχουμε ένα 650 συμβατικό έντελώς on-off
καί άπό τήν άλλη ένα πύραυλο μέ έντελώς,ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ
ΛΑΘΟΣ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ...!!
Προσωπικά γιά παράδειγμα δέν θά μπορούσα μέ τίποτε
νά εύχαριστηθώ τή βόλτα μου στά λουτρά μέ ένα τέτοιο ΚΤΜ.
Οί λόγοι πολλοί καί προσωπικοί....ό πιό σημαντικός..??
Δέν άντέχω νά κάνω πρώτη μου φροντίδα τήν.....
ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ...!!
Σύμφωνούμε ... Ακριβώς αυτό λέω στον bulmont...μην πέφτει στο τρυπάκι τέτοιων φτηνών συγκρίσεων...φυσικά δύσκολα μπορώ να σκεφτώ οποιοδήποτε ιαπωνικό της κατηγορίας συγκρίσιμο με το 1190...το στρώμα το χιλιάρι μήπως? το καβα το 1000? το τενερε? πολύ φτηνή και η σύγκριση αυτή...
Κατά τα άλλα διαφωνούμε...αλλά είναι θέμα άποψης... ποτέ δεν είχα οδική και έχω κάνει πάνω από 100κ με ΚΤΜ...(2 διαφορετικά...).
και φυσικά όταν καβάλησα στρώματα, άφρικά, ΤΔΜ και ΧΤ παλιότερα κατάλαβα αμέσως την μετριότητα (χρύση ίσως, αλλά μετριότητα...)και απομακρύνθηκα με ελαφρά...
Κάλιο να μείνω μια φορά στο δρόμο παρά 40 χρόνια βαρεμάρα, μετριότητα καταπίεση κι συμβιβασμός στη οδηγική μου καύλα...στο κάτω κάτω μια ζωή την έχουμε...ας την ζήσουμε όπως γουστάρουμε ο καθένας...εγώ έτσι δίνω ζωή στα χρόνια μου....
Σέβομαι φυσικά απόλυτα και τους γιαπωνεζόφιλους όπως όλους τους συνειδητοποιημένους μοτοσυκλετιστές...στην τελική και εγώ τώρα ένα φέιζερ κυκλοφορώ και γουστάρω...αν και η αλήθεια είναι ότι το ψιλοβαρέθηκα...
Γενικά καλό θα ήταν να μην είμαστε φανατισμένοι με τίποτε...και εγώ αεκάρα είμαι αλλά δεν θα μαλώσω πλέον για την μπάλα
και ας μεγάλωσα μέσα την "σκεπαστή", 4 φορές πρωταθλήτής μάλιστα... Πολύ βρώμα για να συνεχίσω να ανακατεύομαι με τα πίτουρα...;)
υ.γ.1 Μην το ψάχνεις πολύ με τα υγρά...απλά έβρασαν... και ολόφρεσκα να ήταν λογικά θα έβραζαν...έχει συμβεί σε όλους σε κατηφορικά κομμάτια που τα κυνηγάνε λίγο ή είναι παραφορτωμένοι...και η ελλάδα ΕΧΕΙ βουνά...:wave2:
υ.γ.2 το 1190 δεν το έχω οδηγήσει ακόμα αλλά ελπίζω σύντομα...
το βάζω εδώ σαν συγκριτικό του 1190 και ενδεικτικό των δυνατοτήτων του....
είναι ενδιαφέρον νομίζω...
http://www.youtube.com/watch?v=4sw0bVj5hiI
Τα φιλτρα των 1190 πλεον τα φτιαχνει η DNA???
http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=24904496&postcount=937
spyrakos35
22/08/2014, 17:51
Τα φιλτρα των 1190 πλεον τα φτιαχνει η DNA???
http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=24904496&postcount=937
Νομιζω πως ο Νικολαιδης ειναι επισημος συνεργατης της κτμ αρκετο καιρο τωρα
Allst@rf
22/08/2014, 19:12
Μου αρεσει αυτο το "made in greece"...
:)
Μου αρεσει αυτο το "made in greece"...
:)
Κάτι κάνει και αυτό το Greece σωστά... :a013:
Αλλά ας μη κοροϊδευόμαστε, εταιρία είναι και απλά ελπίζω ότι δε θα έχει αυτό το... Greece... "γραμμένο" κάποια στιγμή.
Σαν εικόνα όμως λέει :D
ΝIKOLTSOS
06/09/2014, 23:22
το βάζω εδώ σαν συγκριτικό του 1190 και ενδεικτικό των δυνατοτήτων του....
είναι ενδιαφέρον νομίζω...
http://www.youtube.com/watch?v=4sw0bVj5hiI
https://www.youtube.com/watch?v=JWIZfYQhgMc
τι να πεις....??:smokin:
spyrakos35
06/09/2014, 23:46
https://www.youtube.com/watch?v=JWIZfYQhgMc
τι να πεις....??:smokin:
οτι ΤΟΝ ΜΠΑΙΡΝΕΙ....
τι άλλο?
Έχω εδώ και 16 μήνες το "απλό" με 14.000χλμ πλέον.
Τον περασμένο χειμώνα αντιμετώπισα προβλήματα με τη μπαταρία (gel) και τελικά μου την αντικατέστησαν (εντός εγγύησης) με άλλη, ηλεκρολυτών...προφανώς στην Αυστρία νομίζουν ότι είμαστε υποσαχάρια χώρα εδώ, αφού το gel της μαμά μπαταρίας με το κρύο γινόταν φυστικοβούτυρο.
Τον Αύγουστο πήγα ταξίδι Αυστρία - Ιταλία (4500χλμ), δικάβαλο, φορτωμένος κι επέστρεψα χωρίς το παραμικρό θέμα.
Η κατανάλωση έχει "πέσει" στα 7λτ εντός πόλης και 5,5λτ εκτός.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν τ'αλλάζω...όχι επειδή το πλήρωσα 16000, αλλά επειδή μ'αυτά τα χρήματα πήρα μοτόρι με το όποίο κυκλοφορώ στην πόλη μέσα σα να'χω ΧΤ, πάω ταξίδι χωρίς να πονάω σαν πρωτάρης οικοδόμος και τα χώνω σ'οτιδήποτε από ss 600cc και κάτω :p
Α! Κι είναι και ΚΤΜ που γυρίζει κεφάλια στο δρόμο:cool:
Μπράβο, ωραία να ακούονται και τα θετικά σχόλια.
Έχεις κάνει τίποτα στο φίλτρο αέρα;
Έχω εδώ και 16 μήνες το "απλό" με 14.000χλμ πλέον.
Τον περασμένο χειμώνα αντιμετώπισα προβλήματα με τη μπαταρία (gel) και τελικά μου την αντικατέστησαν (εντός εγγύησης) με άλλη, ηλεκρολυτών...προφανώς στην Αυστρία νομίζουν ότι είμαστε υποσαχάρια χώρα εδώ, αφού το gel της μαμά μπαταρίας με το κρύο γινόταν φυστικοβούτυρο.
Τον Αύγουστο πήγα ταξίδι Αυστρία - Ιταλία (4500χλμ), δικάβαλο, φορτωμένος κι επέστρεψα χωρίς το παραμικρό θέμα.
Η κατανάλωση έχει "πέσει" στα 7λτ εντός πόλης και 5,5λτ εκτός.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν τ'αλλάζω...όχι επειδή το πλήρωσα 16000, αλλά επειδή μ'αυτά τα χρήματα πήρα μοτόρι με το όποίο κυκλοφορώ στην πόλη μέσα σα να'χω ΧΤ, πάω ταξίδι χωρίς να πονάω σαν πρωτάρης οικοδόμος και τα χώνω σ'οτιδήποτε από ss 600cc και κάτω :p
Α! Κι είναι και ΚΤΜ που γυρίζει κεφάλια στο δρόμο:cool:
Ποιο μοντελο εχεις?
Ρωταω διοτι υπαρχει ανακληση στα καλωδια της μιζας για ορισμενες ημερομηνιες κατασκευης.
Εχεις συναγερμο ?
Μπράβο, ωραία να ακούονται και τα θετικά σχόλια.
Έχεις κάνει τίποτα στο φίλτρο αέρα;
Στο πρώτο service λέω να βάλω κανα Κ&N, κανα DNA...δεν το έχω ψάξει πολύ. Παίζουν και κάτι ελληνικής κατασκευής.
Ποιο μοντελο εχεις?
Ρωταω διοτι υπαρχει ανακληση στα καλωδια της μιζας για ορισμενες ημερομηνιες κατασκευης.
Εχεις συναγερμο ?
Δε με αφορά αυτή η ανάκληση, έχω ρωτήσει. Του 2013 είναι το μοντέλο.
Συναγερμό έχει μαμά.
lykourgi
09/12/2014, 12:00
Στο πρώτο service λέω να βάλω κανα Κ&N, κανα DNA...δεν το έχω ψάξει πολύ. Παίζουν και κάτι ελληνικής κατασκευής.
Τα DNA είναι ελληνικά.
MiltiadisK.D
09/12/2014, 12:01
Έχω εδώ και 16 μήνες το "απλό" με 14.000χλμ πλέον.
Τον περασμένο χειμώνα αντιμετώπισα προβλήματα με τη μπαταρία (gel) και τελικά μου την αντικατέστησαν (εντός εγγύησης) με άλλη, ηλεκρολυτών...προφανώς στην Αυστρία νομίζουν ότι είμαστε υποσαχάρια χώρα εδώ, αφού το gel της μαμά μπαταρίας με το κρύο γινόταν φυστικοβούτυρο.
Τον Αύγουστο πήγα ταξίδι Αυστρία - Ιταλία (4500χλμ), δικάβαλο, φορτωμένος κι επέστρεψα χωρίς το παραμικρό θέμα.
Η κατανάλωση έχει "πέσει" στα 7λτ εντός πόλης και 5,5λτ εκτός.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν τ'αλλάζω...όχι επειδή το πλήρωσα 16000, αλλά επειδή μ'αυτά τα χρήματα πήρα μοτόρι με το όποίο κυκλοφορώ στην πόλη μέσα σα να'χω ΧΤ, πάω ταξίδι χωρίς να πονάω σαν πρωτάρης οικοδόμος και τα χώνω σ'οτιδήποτε από ss 600cc και κάτω :p
Α! Κι είναι και ΚΤΜ που γυρίζει κεφάλια στο δρόμο:cool:
Δώσε Ρε ΚΤΜάρα!!!!!!!:beer:;)Τέτοια θέλω να διαβάζω,έ ακούω ήθελα να πώ:lol:
Στο πρώτο service λέω να βάλω κανα Κ&N, κανα DNA...δεν το έχω ψάξει πολύ. Παίζουν και κάτι ελληνικής κατασκευής.
Δε με αφορά αυτή η ανάκληση, έχω ρωτήσει. Του 2013 είναι το μοντέλο.
Συναγερμό έχει μαμά.
Το προβλημα ισως το κανει ο συναγερμος.
Φιλτρο DNA θα σου βαλουν στο service χωρις να το πληρωσεις και ειναι ελληνικα.
:wave2:
Το ήξερα ότι το βάζει η ΚΤΜ...νόμιζα ότι είναι εισαγόμενο :blush:
Πως θα το βάλω χωρίς να πληρώσω; Αναβάθμιση είναι;
Το ήξερα ότι το βάζει η ΚΤΜ...νόμιζα ότι είναι εισαγόμενο :blush:
Επαναχρησιμοποιούμενο - πλενόμενο δεν είναι; Πως θα το βάλω χωρίς να πληρώσω; Αναβάθμιση είναι;
Καθολου δημοφιλες θρεντ! 75.000 views
85000 πλέον.............................
Έχω εδώ και 16 μήνες το "απλό" με 14.000χλμ πλέον.
Τον περασμένο χειμώνα αντιμετώπισα προβλήματα με τη μπαταρία (gel) και τελικά μου την αντικατέστησαν (εντός εγγύησης) με άλλη, ηλεκρολυτών...προφανώς στην Αυστρία νομίζουν ότι είμαστε υποσαχάρια χώρα εδώ, αφού το gel της μαμά μπαταρίας με το κρύο γινόταν φυστικοβούτυρο.
Τον Αύγουστο πήγα ταξίδι Αυστρία - Ιταλία (4500χλμ), δικάβαλο, φορτωμένος κι επέστρεψα χωρίς το παραμικρό θέμα.
Η κατανάλωση έχει "πέσει" στα 7λτ εντός πόλης και 5,5λτ εκτός.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν τ'αλλάζω...όχι επειδή το πλήρωσα 16000, αλλά επειδή μ'αυτά τα χρήματα πήρα μοτόρι με το όποίο κυκλοφορώ στην πόλη μέσα σα να'χω ΧΤ, πάω ταξίδι χωρίς να πονάω σαν πρωτάρης οικοδόμος και τα χώνω σ'οτιδήποτε από ss 600cc και κάτω :p
Α! Κι είναι και ΚΤΜ που γυρίζει κεφάλια στο δρόμο:cool:
Πες μας φιλε και εντυπωσεις για οδηγηση με tcs ή χωρις ? Οδηγειται χωρις ή ειναι ρουλετα?
Πες μας φιλε και εντυπωσεις για οδηγηση με tcs ή χωρις ? Οδηγειται χωρις ή ειναι ρουλετα?
Κοίτα...δεν έχω δοκιμάσει γιατί τους δρόμους της Ελλάδας δεν τους εμπιστεύομαι ούτε για περπάτημα, ενώ στο εξωτερικό που πήγα ήμουν με γυναίκα και μπαγκάζια. Θα το κάνω κάποια στιγμή όταν καλυτερέψει ο καιρός, αν κι έχω ένα φόβο...δεν είμαι ΚΤΜας απ'τα γεννοφάσκια μου :rolleyes:
Άντε και με το καλό ο Νέος Χρόνος! Χρόνια πολλά σε όλους!
gixxerpap
14/04/2015, 16:05
μεσα στη βδομάδα θα κλείσω ένα test ride και θα σας πω εντυπώσεις ...
ελπίζω να μην οδηγείται !!!:panic::vroum:
Lioulios
14/04/2015, 23:38
Ωχ !
μεσα στη βδομάδα θα κλείσω ένα test ride και θα σας πω εντυπώσεις ...
ελπίζω να μην οδηγείται !!!:panic::vroum:
Εσυ εισαι βλαμμενο ή ξεχασιαρης?
Το τεστ ride σε περιμενει οποτε θελεις στου Παπαγου...
gixxerpap
20/04/2015, 17:06
Εσυ εισαι βλαμμενο ή ξεχασιαρης?
Το τεστ ride σε περιμενει οποτε θελεις στου Παπαγου...
Εξάδερφε νόμιζα ότι αλωνίζεις την επαρχία!:a30:
Παρεπιπτόντως, για όσους ενδιαφέρονται αυτό είναι το πρόγραμμα test ride της ΚΤΜ:http://www.autocarnet.gr/2015/04/orange-days-2015-ktm-ktm.html
Μόνιμα στην Αθήνα ξαδερφε, όποτε θελεις περνα να το πάρεις !
Ενταξει το τεστ ξαδερφε....
Γιατι με παιρνουν κατι τηλεφωνα απο Συγγρου μερια..
Εξάδερφε νόμιζα ότι αλωνίζεις την επαρχία!:a30:
Παρεπιπτόντως, για όσους ενδιαφέρονται αυτό είναι το πρόγραμμα test ride της ΚΤΜ:http://www.autocarnet.gr/2015/04/orange-days-2015-ktm-ktm.html
harris_x
21/04/2015, 13:32
Ενταξει το τεστ ξαδερφε....
Γιατι με παιρνουν κατι τηλεφωνα απο Συγγρου μερια..
Χαρούμενο τον είδα χθες, μάλλον του άρεσε... :winka:
θα μας τα πει όμως....
Παλι καλα το γυρισε πισω...
gixxerpap
21/04/2015, 15:10
...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!:wlae:
...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!:wlae:
δλδ , καλυτερο κι απ το BMW????
:bawl::bawl:
...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!:wlae:
πφφφφ σε χω με το παλιό
:smokin:
τα πάμε μια Σμίξη - Δίστρατο - Πάδες όποτε θες για να δεις πιο είναι το καλό
harris_x
21/04/2015, 16:53
...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!:wlae:
πες κατι ντε.....
spyrakos35
21/04/2015, 18:47
πες κατι ντε.....
Μαλλον ειναι σε ΠΡΙΑΠΙΣΜΟΣ MODE ακομα.....
amyroukai
21/04/2015, 19:38
εξηγεί και το γιατί δεν τον είδα Κρίκο ψες... Έκαιγε βενζινολάστιχα...
gior-gos
25/04/2015, 08:09
:eyepop::eyepop::eyepop:
https://www.youtube.com/watch?v=NpCubYprqFQ
Δηλαδή αν πάρω ένα τέτοιο θα μπορώ να ανέβω την ανηφόρα στα Πραμαντα;
:lol:
Allst@rf
25/04/2015, 11:35
Δηλαδή αν πάρω ένα τέτοιο θα μπορώ να ανέβω την ανηφόρα στα Πραμαντα;
:lol:
Αν εισαι ο Birch οτι θες κάνεις.. .
http://enduro21.com/index.php/component/k2/item/2759-chris-birch-redefining-riding-adventure-bikes
MiltiadisK.D
25/04/2015, 11:36
:eyepop::eyepop::eyepop:
https://www.youtube.com/watch?v=NpCubYprqFQ
Τέζα το πάει το παληκάρι:a46::a54::a18:
ΝIKOLTSOS
25/04/2015, 13:42
Αν εισαι ο Birch οτι θες κάνεις.. .
http://enduro21.com/index.php/component/k2/item/2759-chris-birch-redefining-riding-adventure-bikes
Μας γ@@@μ@@@σ@@@ς...!!!
:a2::a2::a2::a8::a8::a8::evil:
θέλω και εγώ!!!
Allst@rf
25/04/2015, 14:45
Μας γ@@@μ@@@σ@@@ς...!!!
:a2::a2::a2::a8::a8::a8::evil:
θέλω και εγώ!!!
Μωρε και γω θελω αλλα ειναι και το αλλο που λεει "το μεν πνευμα θελει το δε σωμα δεν μπορει"...ή καπως ετσι...
Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής...
ΝIKOLTSOS
25/04/2015, 16:55
Μωρε και γω θελω αλλα ειναι και το αλλο που λεει "το μεν πνευμα θελει το δε σωμα δεν μπορει"...ή καπως ετσι...
Άστα να πάνε.....
Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής...
amyroukai
25/04/2015, 19:52
Ο κατηφορος ειναι ο δυσκολος, mr coffee bean.
Ο κατηφορος ειναι ο δυσκολος, mr coffee bean.
I know that from first hand my friend. .........
What goes up must come down. ........:D
TI ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...??
Σε Αγγλικό φόρουμ μπήκα..??
ναι καλά
επειδή είναι θεός αυτός και πηγαίνει τάπα τον ογκόλιθο, πρεπει να πιστέψουμε οτι μπορουμε και εμείς :rotflmao:
και varadero με χωμάτινα λάστιχα να του έδεινες αυτουνου εκει μέσα τα ίδια θα κανε
lykourgi
27/04/2015, 10:10
ναι καλά
επειδή είναι θεός αυτός και πηγαίνει τάπα τον ογκόλιθο, πρεπει να πιστέψουμε οτι μπορουμε και εμείς :rotflmao:
και varadero με χωμάτινα λάστιχα να του έδεινες αυτουνου εκει μέσα τα ίδια θα κανε
Αυτό ακριβώς πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας.
Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι μπορούν να κάνουν τα ίδια με οτιδήποτε, αναλόγως ποιός τους πληρώνει.
Επαγγελματίες είναι (και μάλιστα καλοί).
Ισως με κάποια μοντέλα να τους είναι πιο εύκολο, αλλά το αποτέλεσμα του βίντεο θα το πετύχουν σχεδόν με ότι τους δώσουν.
Όποιος μπορεί να οδηγεί με αυτόν τον τρόπο, δεν παίρνει 1190.
Και όποιος πάρει, δεν θα το πάρει να το οδηγεί έτσι.
Μη ξεχνάμε ότι σε τέτοια βιντεάκια η κάθε σκηνή μπορεί να γυρίστηκε αρκετές φορές μέχρι να βγει τόσο εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.
https://youtu.be/K4qzh6YBW1Q?t=4m5s
lykourgi
27/04/2015, 10:42
Όποιος μπορεί να οδηγεί με αυτόν τον τρόπο, δεν παίρνει 1190.
Και όποιος πάρει, δεν θα το πάρει να το οδηγεί έτσι.
Μη ξεχνάμε ότι σε τέτοια βιντεάκια η κάθε σκηνή μπορεί να γυρίστηκε αρκετές φορές μέχρι να βγει τόσο εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.
https://youtu.be/K4qzh6YBW1Q?t=4m5s
+1
Αυτός δε ο Graham Jarvis, πρέπει να είναι εξωγήινος. Η σχέση του με τη βαρύτητα δεν εξηγείται αλλιώς.
amyroukai
27/04/2015, 11:47
Όποιος μπορεί να οδηγεί με αυτόν τον τρόπο, δεν παίρνει 1190.
Και όποιος πάρει, δεν θα το πάρει να το οδηγεί έτσι.
Μη ξεχνάμε ότι σε τέτοια βιντεάκια η κάθε σκηνή μπορεί να γυρίστηκε αρκετές φορές μέχρι να βγει τόσο εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.
https://youtu.be/K4qzh6YBW1Q?t=4m5s
προγραμματισμένη αποτυχία ήταν αυτή για να διασκεδάσει τον κόσμο και για να μην τον ματιάσουμε ότι είναι πολύ χεράς. αμέσως εσύ να πεις ότι δεν το έκανε με την πρώτη... :)
ΝIKOLTSOS
27/04/2015, 11:57
Εγώ πάλι όταν βλέπω τέτοια video σκέφτομαι ότι όλα τα μηχανάκια πάνε αρκεί να έχεις χέρια...
Tα παράπονα περί ηλεκτρονικών, κιλών, κτλ κτλ είναι δικαιολογίες...
και όπως έλεγε και κάποιος "χέρια δεν έχεις μηχανή φτιάχνεις"
Για αρχή ας μάθουμε να οδηγάμε καλύτερα...
Η πλειοψηφία, δεν παίρνουμε ούτε το 20% από τις ικανότητες των οχημάτων μας και όλη την ώρα ζητάμε αναρτήσεις, εξατμίσεις, ελαφρώματα κτλ κτλ.
ναι καλά
επειδή είναι θεός αυτός και πηγαίνει τάπα τον ογκόλιθο, πρεπει να πιστέψουμε οτι μπορουμε και εμείς :rotflmao:
και varadero με χωμάτινα λάστιχα να του έδεινες αυτουνου εκει μέσα τα ίδια θα κανε
+1
αυτά είναι μαρκετινίστικα κόλπα για να συσπειρώνει τους υπάρχοντες πελάτες και να ελκύει τους πιθανούς αγοραστές
gior-gos
27/04/2015, 14:53
Σιγουρα αυτα τα βιντεακια ειναι promotion.
Πιστευω ομως οτι το 1190 ειναι 1 (εως αρκετα) κλικ πιο πανω στη χωματινη οδηγηση σε σχεση με τον ανταγωνισμο (αν εχει ανταγωνισμο..).
Αν καποιος κανει παπαδες με super tenere 1200 ή varadero, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα 1190.
Αν καποιος κανει παπαδες με z1000 ή cb1000, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα tuono (v4).
Ενταξει, σιγουρα τον πρωτο λογο εχουν τα χερια, αλλά στων ιδιων ικανοτητων χερια, τον τελευταιο λογο εχει το μηχανακι..
Βασει των παραπανω, νομιζω οτι αυτα τα βιντεακια εχουν μια τοση δα ενδεικτικη δοση αληθειας..
:beer:
Σιγουρα αυτα τα βιντεακια ειναι promotion.
Πιστευω ομως οτι το 1190 ειναι 1 (εως αρκετα) κλικ πιο πανω στη χωματινη οδηγηση σε σχεση με τον ανταγωνισμο (αν εχει ανταγωνισμο..).
Αν καποιος κανει παπαδες με super tenere 1200 ή varadero, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα 1190.
Αν καποιος κανει παπαδες με z1000 ή cb1000, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα tuono (v4).
Ενταξει, σιγουρα τον πρωτο λογο εχουν τα χερια, αλλά στων ιδιων ικανοτητων χερια, τον τελευταιο λογο εχει το μηχανακι..
Βασει των παραπανω, νομιζω οτι αυτα τα βιντεακια εχουν μια τοση δα ενδεικτικη δοση αληθειας..
:beer:
Αφού με όλα τα μηχανάκια ο τύπος κάνει παπάδες, τότε πώς συμπεραίνεις οτι τα βιντεάκια αυτά έχουν ενδεικτική δόση αλήθειας;
Δεν υπάρχει λογικός ειρμός στο συλλογισμό σου, συγγνώνη κιόλας...
lykourgi
27/04/2015, 18:53
Σιγουρα αυτα τα βιντεακια ειναι promotion.
Πιστευω ομως οτι το 1190 ειναι 1 (εως αρκετα) κλικ πιο πανω στη χωματινη οδηγηση σε σχεση με τον ανταγωνισμο (αν εχει ανταγωνισμο..).
Αν καποιος κανει παπαδες με super tenere 1200 ή varadero, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα 1190.
Αν καποιος κανει παπαδες με z1000 ή cb1000, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα tuono (v4).
Ενταξει, σιγουρα τον πρωτο λογο εχουν τα χερια, αλλά στων ιδιων ικανοτητων χερια, τον τελευταιο λογο εχει το μηχανακι..
Βασει των παραπανω, νομιζω οτι αυτα τα βιντεακια εχουν μια τοση δα ενδεικτικη δοση αληθειας..
:beer:
Εννοείται πως βοηθάει (ή δυσκολεύει) το εκάστοτε μηχανάκι.
Γι' αυτό έγραψα πως με κάποια μηχανάκια "βγαίνει" πιο εύκολα το γύρισμα.
Το αποτέλεσμα όμως θα είναι το ίδιο. Πάντα θα δεις άλματα, δύσκολα περάσματα, ποτάμια, γκρεμούς κλπ, να γίνονται ίσιωμα.
Ασχετα αν με το 'χ' μοτό έγιναν όλα σε μισή ώρα ενώ με το 'ψ' πάλευε ο σουπερ χεράς τρεις μέρες. Χώρια οι ζημιές στα μηχανάκια που ποτέ δεν γίνονται γνωστές. :wave2:
gior-gos
27/04/2015, 19:20
Αφού με όλα τα μηχανάκια ο τύπος κάνει παπάδες, τότε πώς συμπεραίνεις οτι τα βιντεάκια αυτά έχουν ενδεικτική δόση αλήθειας;
Νταξ, το ζουμι ειναι αυτο
Αν καποιος κανει παπαδες με super tenere 1200 ή varadero, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα 1190.
Αν καποιος κανει παπαδες με z1000 ή cb1000, ο ιδιος ανθρωπος θα κανει παπαδες x 2 (και βάλε) με ενα tuono (v4).
Δεν υπάρχει λογικός ειρμός στο συλλογισμό σου, συγγνώνη κιόλας...
Συγχωρεμενος :hug: :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.