PDA

View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

panos1050
04/09/2012, 14:25
Δεν ξέρω ρε γαμωτο, δεν νομίζω να βγει έτσι στην παραγωγή , σαν ημιτελές είναι ,
Πολυ πρόχειρο για ktm.
Ελπίζω να μας κάνουν πλάκα .…

Stabak
04/09/2012, 14:30
καλα καλα τα χουμε ξανακουσει αυτα για μελλοντικα μπεστ σελερς....

stavrouliasp
06/09/2012, 18:25
Φρέσκιες φώτο..

http://www.motorradonline.de/motorraeder/fotos-der-motorrad-neuheiten-2013-erlkoenige-prototypen-und-mehr/418665?#24


Ευτυχώς δεν μου αρέσει :D

Και δείκτη βενζίνης βλέπω;;; Α αυτοί έχουν πάει πολύ μπροστά...

crfouras
06/09/2012, 22:56
Εγω λεω να μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα. Ας οριστικοποιηθούν τα σχεδιαστικα κομματια......να ρυθμιστουν τα μοτερια.....να το δουμε απο κοντα, να το οδηγησουμε κ μετα κρινουμε. Φαινεται ωστοσο οτι η ΚΤΜ εχει βαλει ροτα να πιασει ολες τις κατηγοριες πελατων.......για να δουμε......

Joyrider
06/09/2012, 23:05
Και δείκτη βενζίνης βλέπω;;;

Έναν χαρακτήρα είχαν να περηφανεύονται οι καημένοι, πάει κι αυτός :(

KotsosDR
07/09/2012, 15:43
εγω παλι θα το προτιμουσα μονοκυλινδρο 800 χεχεχεχε

Bradipous
07/09/2012, 23:22
PIO VLEPETE DILADI STH KATHGORIA AYTH VLEPEIS KANA MHXANAKI K LES POPO RE FILE TH MOYNARA EINAI AYTH?PAME KALA?OLA SA NTOYLAPES EINAI

Super Tenere!!! Οπως λεει και ο Ψινακης --> http://www.youtube.com/watch?v=D9ezoeYE5ZA

VASOS
07/09/2012, 23:59
Η αξιοπιστια του μπαϊκζ στις πληροφοριες που παραθετει ειναι απαραμιλη :p

Η δικη μου η πηγη λεει αλλα

266466

Τεσπα

Για δες ξανά to varadero.
Dry weight: 235 kg. Οπότε αν προσθέσεις καύσιμο, λάδια, αντιψυκτικό φτάνει άνετα τα 260 kg.

panos1050
08/09/2012, 07:47
Για δες ξανά to varadero.
Dry weight: 235 kg. Οπότε αν προσθέσεις καύσιμο, λάδια, αντιψυκτικό φτάνει άνετα τα 260 kg.

μην το αδυνατιζεις...244 χωρις και 276 με υγρα ειναι το vara

DrBig
18/09/2012, 12:38
To 17/19 μοντελο μαλλον ειναι εδω
268597

Stergios69
18/09/2012, 12:41
Τι μου θυμίζει... :D

spyrakos35
18/09/2012, 13:18
εμένανε πάντως μου αρέσει πολύ.... :wave2:


πάω για χαρακίρι τώρα....

tntyliss
18/09/2012, 13:46
Είτε μας αρέσει είτε όχι η σύγχρονη τεχνολογία έχει περάσει παντού. Έχει και τα καλά του και τα κακά του.

stavrouliasp
18/09/2012, 14:38
Και εμένα μου αρέσει για αυτό που είναι. Πάντως πάλι, σε σχέση με τα άλλα μεγάλα "on off", φαίνεται να έχει μεγάλη απόσταση από το εδαφος.

sapila racing
18/09/2012, 15:35
Τι μου θυμίζει... :D

Μηπως αυτό? :D

Stergios69
18/09/2012, 16:22
Α γεια σου!!!

panos1050
18/09/2012, 16:24
ελεγα καιγω,
καιμενα μου αρεσει παρα πολυ,
ωραια γραφικα,μεγαλη αποσταση απο το εδαφος και γενικα πολυ ωραια σιλουετα, καμια σχεση με τις υπολοιπες βαρκες των 1200cc
πιστευω οτι αν δεν ειναι πολυ ψηλα σε τιμη θα παει παρα πολυ καλα,μην ξεχναμε και επιδωσεις περιφεριακα.....που ειναι απο αλλο πλανητη

Mariner
19/09/2012, 00:40
Εμένα πάντως μου φέρνει σε πιο τουμπανιασμένο transalp 700 (ευτυχώς ;D)

teogtp
19/09/2012, 08:24
Εμένα πάντως μου φέρνει σε πιο τουμπανιασμένο transalp 700 (ευτυχώς ;D)

:a10:

Black Mamba
19/09/2012, 08:42
Εμένα πάντως μου φέρνει σε πιο τουμπανιασμένο transalp 700 (ευτυχώς ;D)

+1190 :smokin:

Lioulios
19/09/2012, 09:36
LC8
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346328238788581.87344.176565455764861&type=1

Stabak
19/09/2012, 09:52
εν κακο :lol:

sapila racing
19/09/2012, 09:53
εν κακο :lol:

:bawl: :lol: :bawl: :lol:

dmf
19/09/2012, 10:07
To 17/19 μοντελο μαλλον ειναι εδω
268597

Πολύ όμορφο!
Μόνο το ψαλίδι δε μ'αρεσει που δεν το εχουν κανει συμπαγες (σαν duke 125.. ) και απ'οτι ειδα η εξατμιση.

Allst@rf
19/09/2012, 12:50
το ψαλιδι ειναι πανεμορφο...

:a07:

DrBig
19/09/2012, 13:53
εν κακο :lol:

Μερικους μερικους τα ΚΤΜ τους πληγωσαν πολυ...
γουτσου-γουτσου :a9:

Allst@rf
19/09/2012, 14:30
Μερικους μερικους τα ΚΤΜ τους πληγωσαν πολυ...
γουτσου-γουτσου :a9:


συγκινηθηκα παναθεμα σε...

:bigcry:

el patron
19/09/2012, 17:59
http://www.enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=16&CPid=6295

freco
19/09/2012, 18:37
Δε αρέσει, δε μ αρέσει, δε μ αρέσει, δε μ αρέσει...
Χάλια δεν είναι? εεεεε....εεεεε... Ιδίως το R.

Υ.Γ. Γιατί το άλλαξαν ? Μια χαρά ήταν η Ορκα. ΓΜΤ

panos1050
19/09/2012, 19:25
Το ψαλιδι ειναι μουναρα ρεεεεεεε!!!

Zid
19/09/2012, 20:14
το έχουν σκίσει οι αυστριακοι.. λες να εχουν πάρει κανα ιάπωνα σχεδιαστή?:lol:

kordix
19/09/2012, 21:03
Μηπως αυτό? :D

Παναγία μου σκιάχτηκα βραδιάτικα :cry:



Ωραία η ΚΤΜάρα, μπράβο τους που κρατησαν το βάρος στα 230 κιλά (αν όντως είναι τόσο γεμάτο).

Αν είχα το παραδάκι θα χτυπούσα ενα 19/17.

Sapadak
20/09/2012, 07:40
1190 KTM Adventure
- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches
- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, coupons every 15,000 km, low fuel consumption
- Weight: 230 kg in running order
- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)
- New off-road mode for ABS and MTC
- Tubular light chrome-molybdenum steel.
- WP sopspensioni Componenitistica of high quality
- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)
- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen


1190 KTM Adventure R

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches
- Power: 110 kW/150 hp, torque: 125 Nm, coupons every 15,000 km, low fuel consumption
- Weight: 235 kg in running order
- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC)
- New off-road mode for ABS and MTC
- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.
- Shock postriore WP fully adjustable.
- Spoke wheels with tubeless tires Enduro (90/90-21 front, 150/60-18 rear)
- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen



268686

268687

spyrakos35
20/09/2012, 08:34
ένα απλό με την σέλα του R παρακαλώ.... :p

δεν με πιστεύω ρε πστμ.....

Anty12
20/09/2012, 08:46
Αυτό το πράμα, κάτω από 15000, μαμά, δεν βγαίνει με τίποτα απ' την βιτρίνα..... !!!!!

Black Mamba
20/09/2012, 09:07
Αυτό το πράμα, κάτω από 15000, μαμά, δεν βγαίνει με τίποτα απ' την βιτρίνα..... !!!!!

Και λιγα λες!
Με τοσο ηλεκτρονικο μπλιμπλικι που θα εχει επανω του...
Εκτος και αν θελουν να κανουν ΤΗΝ εκπληξη στη κατηγορια και να το ριξουν στην αγορα με τιμη "Ινδιας"...



(οσο το κοιταω τοσο αρχιζει να ΜΕ αρεσει:lipssealed:)

Lioulios
20/09/2012, 09:33
(οσο το κοιταω τοσο αρχιζει να ΜΕ αρεσει:lipssealed:)

Εγώ θυμάμαι τί είχε γίνει με τον δούκα 690 . Κακάσχημο και περίεργο ...και μετά γέμισε ο τόπος .Όταν το βλέπω μου αρέσει πολύ .
Από την άλλη το σμτ 990 ήταν η μελλοντική μοτό πολλών εδώ μέσα κτλ κτλ . Έχετε δει πολλά στο δρόμο ;
Όλα θέμα συνήθειας είναι ...Να δούμε και τα άφτερμάρκετ ζελατίνες κα και θα δείξει .
Απλά δεν θα πολυπουλήσει διότι δεν υπάρχει σάλιο .

spyrakos35
20/09/2012, 09:37
Αυτό το πράμα, κάτω από 15000, μαμά, δεν βγαίνει με τίποτα απ' την βιτρίνα..... !!!!!


εν κατεβαίνει καν από το σταντ εννοείς....

μέχρι την βιτρίνα είναι ο δρόμος στρωμένος με πολλά ευρά ακόμα....

stefanos
20/09/2012, 10:08
Αυτό το πράμα, κάτω από 15000, μαμά, δεν βγαίνει με τίποτα απ' την βιτρίνα..... !!!!!

Μα είναι μόνο για την βιτρίνα.
Το μαγαζί θα είναι γεμάτο 125 και 250.:lol:

akisjg
20/09/2012, 11:00
ένα απλό με την σέλα του R παρακαλώ.... :p

δεν με πιστεύω ρε πστμ.....

Ένα R με τη σέλα του απλού παρακαλώ (για το έταιρον...)

Anty12
20/09/2012, 11:01
Μ' αυτό το "....coupons every 15,000 km...." τι θέλουν να πουν εκεί στο Όστε Ράιχ...????

Service κάθε 15k χιλιόμετρα....??? σε ΚΤΜ....???? πάνε καλά...ή το πέρασαν το ποτάμι....????

και ποιος είναι αυτός που θα κάνει 15k χλμ από Τετάρτη σε Τετάρτη, ώστε να τηρεί τα services.....????? :lol:

akisjg
20/09/2012, 11:06
Αλλιώς ξεκίνησαν τα σχόλια......
.........μας βλέπω σε κάνα μήνα να το λατρεύουμε όλοι.......
......................και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι.......

panos1050
20/09/2012, 11:47
Μ' αυτό το "....coupons every 15,000 km...." τι θέλουν να πουν εκεί στο Όστε Ράιχ...????

Service κάθε 15k χιλιόμετρα....??? σε ΚΤΜ....???? πάνε καλά...ή το πέρασαν το ποτάμι....????

και ποιος είναι αυτός που θα κάνει 15k χλμ από Τετάρτη σε Τετάρτη, ώστε να τηρεί τα services.....????? :lol:



απο τριτη σε τριτη παει...
τα ελεγα εγω ,οτι δεν μπορει να βγαλει μαλακια αυτη η εταιρια...
παντως απο τιμη θα ειναι ψηλα αρκετα ,ειναι και της μοδας τωρα τελευταια οι ανω των 15000 τιμες

DimChios
20/09/2012, 13:34
οσο πιο πολυ το κοιταω...










τοσο πιο χαλια μου φαινεται!

:bawl:

sas
21/09/2012, 11:47
οσο πιο πολυ το κοιταω...










τοσο πιο χαλια μου φαινεται!

:bawl:

θα συμφωνήσω μαζί σου μεσιέ Δημήτριε

DrBig
21/09/2012, 12:03
.
268828

KotsosDR
21/09/2012, 12:09
Να με θυμαστε ... σε 10-15 χρονακια ολα αυτα θα ειναι 1400cc....

Stabak
21/09/2012, 12:37
μουμπλε μουμπλε

devil's animal
21/09/2012, 13:09
.
268828


αν το 'δειχνες σε καποιον εντελως ασχετο, μπορει να θεωρουσε και το παλιο, οτι ειναι το νεο...if you catch my drift...;)

εξακολουθει να μου αρεσει το προηγουμενο περισσοτερο...
θες το οτι δεν φαινεται τοσο το μοτερ, θες οι εξατμισεις κατω απο την ουρα, θες το μουτρο που εχει περισσοτερες καμπυλες σε σχεση με τις ακμες του νεου...
δεν ξερω, πιο "οικειο"..

DimChios
21/09/2012, 13:11
αν το 'δειχνες σε καποιον εντελως ασχετο, μπορει να θεωρουσε και το παλιο, οτι ειναι το νεο...if you catch my drift...;)

εξακολουθει να μου αρεσει το προηγουμενο περισσοτερο...
θες το οτι δεν φαινεται τοσο το μοτερ, θες οι εξατμισεις κατω απο την ουρα, θες το μουτρο που εχει περισσοτερες καμπυλες σε σχεση με τις ακμες του νεου...
δεν ξερω, πιο "οικειο"..

πες οτι το νεο ειναι μαλακια ρε, μη ντρεπεσαι!

:lol:

Corvo
21/09/2012, 13:29
προς το παρον το παλιο μου αρεσει πιο πολυ, αλλα ισως παιζει ρολο το "οικειο" που λεει ο devil's

ετσι ειχα παθει και με τη μουρη απο το bmw gs και τωρα μου αρεσει...
θα δειξει παντως μου φαινεται πολυ πιο ομορφο απο αυτο που ειχα δει στις spy photos

ADVENTURAZ
21/09/2012, 13:37
αν το 'δειχνες σε καποιον εντελως ασχετο, μπορει να θεωρουσε και το παλιο, οτι ειναι το νεο...if you catch my drift...;)

εξακολουθει να μου αρεσει το προηγουμενο περισσοτερο...
θες το οτι δεν φαινεται τοσο το μοτερ, θες οι εξατμισεις κατω απο την ουρα, θες το μουτρο που εχει περισσοτερες καμπυλες σε σχεση με τις ακμες του νεου...
δεν ξερω, πιο "οικειο"..

Θελω το οτι...εχει δικη του προσωπικοτητα;)
Το νεο τεινει να μοιασει στον ανταγωνισμο,που σημαινει οτι θα μπει στο παιχνιδι πλεον,ενω πρωτα ηταν μια κατηγορια μονο του...αυτα...

ADVENTURAZ
21/09/2012, 13:39
πες οτι το νεο ειναι μαλακια ρε, μη ντρεπεσαι!

:lol:

Εγω παντως το λεω...χωρις φοβο και παθος...:D

panos1050
21/09/2012, 15:35
ναι μόνο που η σύγκριση δεν ειναι σωστή ,
αυτο πρεπει να το συγκρίνουμε με το smt ,
θα ήταν πιο σωστό να περιμένουμε να βγει και με τον 21 τροχο για να βγάλουμε συμπεράσματα :wave2:

DrBig
21/09/2012, 15:59
αν το 'δειχνες σε καποιον εντελως ασχετο, μπορει να θεωρουσε και το παλιο, οτι ειναι το νεο...if you catch my drift...;)

εξακολουθει να μου αρεσει το προηγουμενο περισσοτερο...
θες το οτι δεν φαινεται τοσο το μοτερ, θες οι εξατμισεις κατω απο την ουρα, θες το μουτρο που εχει περισσοτερες καμπυλες σε σχεση με τις ακμες του νεου...
δεν ξερω, πιο "οικειο"..


Εμενα παντως το παλιο μου φαινεται ηδη περασμενης δεκαετιας συγκριτικα με το νεο.

Αλλα ουτως η αλλως η εμφανιση στα @@ μου αν δεν ειναι προσβλητικη, την στιγμη που ειναι στα ιδια κιλα (πιθανοτατα καλλιτερα ζυγισμενο αν κρινω απο την μονη εξατμιση χαμηλα) και 40 αλογα δυνατοτερο.

DrBig
21/09/2012, 16:01
ναι μόνο που η σύγκριση δεν ειναι σωστή ,
αυτο πρεπει να το συγκρίνουμε με το smt ,
θα ήταν πιο σωστό να περιμένουμε να βγει και με τον 21 τροχο για να βγάλουμε συμπεράσματα :wave2:

οι περισσοτερες φωτο ειναι με τον 21 συντροφε!

panos1050
21/09/2012, 16:58
μονο το r ειναι με 21 αλλα το λαστιχο που φοραει δεν γινεται να πατησει χωμα,
νομιζω θα βγαλει και πιο off εκδοση ...

LOUKILOUK
21/09/2012, 17:15
Εμενα παντως το παλιο μου φαινεται ηδη περασμενης δεκαετιας συγκριτικα με το νεο.

Αλλα ουτως η αλλως η εμφανιση στα @@ μου αν δεν ειναι προσβλητικη, την στιγμη που ειναι στα ιδια κιλα (πιθανοτατα καλλιτερα ζυγισμενο αν κρινω απο την μονη εξατμιση χαμηλα) και 40 αλογα δυνατοτερο.

Ευτυχώς που τα με προλαβαίνεις και με βγάζεις από τον κόπο...
Το παλιό μου, μου αρέσει αλλά και το νέο έχει άλλο αέρα, εμφανισιακά μιλάω...,γιατί από επιδόσεις κτλ το καινούριο είναι σε άλλο επίπεδο...
Το σίγουρο είναι ότι σε λίγο καιρό το 1190 θα είναι στο δρόμο και όσοι τώρα κάνουν τους δύσκολους θα μαλακώσουν μαλλον....
Το σπουδαίο για μένα είναι οτι οι Αυστριακοί επιτέλους προχώρησαν σε ανανέωση και εξέλιξη και όχι απλά σε ένα μοντέλο με νέα γραφικά, πενήντα κυβικά πάνω, λίγο ρετουσάρισμα και ανάπαυση στις δάφνες του προηγούμενου...
Τα 950-990 θα γίνουν σιγά σιγά κλασσικά και θα κρατήσουν και τις τιμές τους σαν μεταχείρω μιας και με το πέρασμα των χρόνων γίνετε κατανοητό ότι πρόκειτε για ένα σπουδαίο και ταυτόχρονα αξιόπιστο μηχανημα παρά την παραφιλολογία, τα κλισέ και τα στενά μυαλά/κλειστά μάτια κάποιων...
(Αν δεν έκαιγε και τον π@το του...)
Μόλις μάθουμε και τιμή η κριτική θα είναι ποιο ξεκάθαρη...αν παίξει γύρω στα 15κ και δεν περάσει τα 16 τότε θα είναι πολύ καλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Για τους πολλούς από μας φυσικά θα μείνει μακρινό όνειρο με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα...

Σύντροφοι καταναλωτές με τις υγείες μας:wave2:

πυξιδας990
21/09/2012, 17:16
το r ειναι μ.......α,θελω ενα τωρα

DrBig
21/09/2012, 18:34
μονο το r ειναι με 21 αλλα το λαστιχο που φοραει δεν γινεται να πατησει χωμα,
νομιζω θα βγαλει και πιο off εκδοση ...

Δεν νομιζω στα 1190 αλλα μολις ξεπουλησουν τα 990 τοτε τσουπ θα ερθει το 800ρι...

Corvo
21/09/2012, 18:40
Δεν νομιζω στα 1190 αλλα μολις ξεπουλησουν τα 990 τοτε τσουπ θα ερθει το 800ρι...

λες;;; :σλουρπ: σλουρπ:

DrBig
21/09/2012, 18:48
Σύντροφοι καταναλωτές με τις υγείες μας:wave2:

:tooth:

panos_zip
27/09/2012, 11:47
Θελω το οτι...εχει δικη του προσωπικοτητα;)
Το νεο τεινει να μοιασει στον ανταγωνισμο,που σημαινει οτι θα μπει στο παιχνιδι πλεον,ενω πρωτα ηταν μια κατηγορια μονο του...αυτα...

Αυτό ακριβώς...
Εγώ από μικρός έμαθα τα ΚΤΜ σαν "το απόλυτο εργαλείο εκτός δρόμου".
Δεν λέω, από πλευράς επιδόσεων δεν θα παίζεται, αλλά πείτε, δεν είναι ίδιο πλέον με όλα τα υπόλοιπα?

Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες στην προηγούμενη σελίδα με το παλιό και το νέο, βλέπω ένα σπαρτιάτικο ,λιτό και απέριτο χιλιάρι οφ που είναι έτοιμο να πάει ΠΑΝΤΟΥ και ένα 1200αρι με πολλά μπιμπλιμπλίκια πλαστικάκια και παπαράκια που άμα σου πέσει κάτω από το σταντ τη γ@μησες...

panos1050
27/09/2012, 11:56
Εντάξει ρε παιδιά , στο 2013 μπαίνουμε
όλα πανε μπροστά το ίδιο κάνει και η ktm και καλα κάνει ,
δεν γίνεται όλος ο ανταγωνισμός να προοδεύει να βάζει πάνω της Παναγίας τα ματιά και εσυ να πουλάς ένα πλαίσιο με δυο ρόδες , δε λέω γάμων τα εργαλεία το παλιό , εγω αυτο θα ξανάπάρω
Αλλα όπως και να το κάνουμε το εχω ξαναπεί ότι ήταν υποχρέωση της ktm να απαντήσει .....
Δεν τίθεται θέμα ότι θα ξεχάσει τους σκληροπυρινηκους κάτι θα έχει και γιαυτους....
Υπομονή ......

Black Mamba
28/09/2012, 13:33
Ελα, να μην χαλαρωνουμε...:pipila:

spyrakos35
28/09/2012, 13:36
ωπα, απο μπροστά δεν λέει κάτι σπουδαίο....

Black Mamba
28/09/2012, 13:40
Το καλο ειναι παντως οτι δεν το μπερδευεις με κανενα αλλο της κατηγοριας...:rolleyes:

DimChios
28/09/2012, 13:41
ωπα, απο μπροστά δεν λέει κάτι σπουδαίο....

απο πίσω σ αρεσει καλυτερα?
























:bawl:

spyrakos35
28/09/2012, 13:44
Το καλο ειναι παντως οτι δεν το μπερδευεις με κανενα αλλο της κατηγοριας...:rolleyes:

ε, ναι....το μη χειρον βέλτιστον

:)

DrBig
28/09/2012, 13:49
Travel model:
Suspension travel 190 mm front and back
Seat height 860-875
Weight 230 kg with 24 liters of fuel
Latest bosch abs with several modes including offroad mode, with more front wheel slip and lockable rear wheel
Elecronic suspension ala multistada (not standard)

R model:
Suspension travel 220 mm front and back
Seat hight 890 mm
Same abs as travel model
No elecronic susp. But mec. adjust. possible

Black Mamba
02/10/2012, 13:47
Το πρωτο promotion video στα βουνα και τις ραχουλες...
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1Ee-SJMCBVU

Stabak
02/10/2012, 14:19
ΜΑ και συ βαλε το σωστο το βιντεο... αφου οι ελληνες με τη τριπλέτα προτιμουν το R

http://youtu.be/xTaWFLGpTGg

Vstrommer71
02/10/2012, 14:25
Ωραιο μηχανακι δειχνει,αλλα θα μπει σε πιθανο μελλοντικο ενδιαφερον μου,μονο ΑΝ καιει 30% λιγοτερο απο το προηγουμενο.Να δουμε η χαμηλη καταναλωση που λενε οι μηχανικοι της ΚΤΜ οτι θα εχει,ποση θα ειναι αυτη.Να δουμε αν οντως ισχυει,μιας και ας πουμε το νεο 690(που ειναι 690 κυβικα αντι 654),οντως καιει ενα 20% λιγοτερο απο το παλιο

(Εννοειται το R ε! :D )

πυξιδας990
02/10/2012, 16:47
αρε Μαροκο αθανατο,τι κατεμια εχεις δει.

Black Mamba
03/10/2012, 08:25
:eyepop:

freco
03/10/2012, 08:36
Μου δίνει την αίσθηση ότι ναι, είναι καλό, (σχετικά) όμορφο αλλά η μόνη περιπέτεια που μπορώ να έχω μαζί του είναι ο καβγάς με τη γυναίκα για να το αγοράσω (πιθανόν και με την τράπεζα).

DrBig
03/10/2012, 08:47
Μου δίνει την αίσθηση ότι ναι, είναι καλό, (σχετικά) όμορφο αλλά η μόνη περιπέτεια που μπορώ να έχω μαζί του είναι ο καβγάς με τη γυναίκα για να το αγοράσω (πιθανόν και με την τράπεζα).

Τοσο πολυ σε χαλαει που του λειπουν 4 εκατοστα διαδρομης σε σχεση με το υπαρχον ψηλο?
Εγω στο SE που ειναι και ελαφρυτερο δεν εχω ΠΟΤΕ χρησιμοποιησει πανω απο 18-19mm διαδρομης και εχω βαρεσει κοτρωνια με 100+ κμ/ω. Δεν χρειαζονται 26mm για μηχανακι τερας στο χωμα. Καταλληλο βαλβινγκ και ελατηρια χρειαζεται. Η αποσταση απο το εδαφος θα μπορουσε να ειναι ενα θεμα αλλα και παλι φτανει και περισσευει στο 99,9% των περιπτωσεων.

Νομιζω το μονο θεμα συντροφε θα ειναι η συχνοτητα με την οποια θα αλλαζεις λαστιχα.

gefr
03/10/2012, 10:37
Μμμμ κάντα εκατοστά γιατί θα βρείς κάτω...

Stabak
03/10/2012, 11:04
Οτι και να λέμε ειναι ενα βημα μπροστά σε όλους τους τομεις.... απαραίτητο φρεσκάρισμα. Απο την άλλη δεν βρισκω ενα λογο αναβάθμισης στους κατεχοντες...

freco
03/10/2012, 12:24
Τοσο πολυ σε χαλαει που του λειπουν 4 εκατοστα διαδρομης σε σχεση με το υπαρχον ψηλο?
Εγω στο SE που ειναι και ελαφρυτερο δεν εχω ΠΟΤΕ χρησιμοποιησει πανω απο 18-19mm διαδρομης και εχω βαρεσει κοτρωνια με 100+ κμ/ω. Δεν χρειαζονται 26mm για μηχανακι τερας στο χωμα. Καταλληλο βαλβινγκ και ελατηρια χρειαζεται. Η αποσταση απο το εδαφος θα μπορουσε να ειναι ενα θεμα αλλα και παλι φτανει και περισσευει στο 99,9% των περιπτωσεων.

Νομιζω το μονο θεμα συντροφε θα ειναι η συχνοτητα με την οποια θα αλλαζεις λαστιχα.

Σίγουρα θα έχει θέμα με τα λάστιχα γιατί τα 150 αλόγατα όπως και να το κάνεις θα πεινάνε :-)

Στο σχόλιο μου δεν εννοούσα το ύψος. Πως να πας στο βουνό και να περνάς το ποτάμι με τα led και τη χαμηλή εξάτμιση;
Μόνο αν φοράς στολή Φλωρινιώτης.


Οτι και να λέμε ειναι ενα βημα μπροστά σε όλους τους τομεις.... απαραίτητο φρεσκάρισμα. Απο την άλλη δεν βρισκω ενα λογο αναβάθμισης στους κατεχοντες...

Σωστός. :a10:

ΥΓ.Ένα τέτοιο από την Αυστρία μπορώ να έχω;

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131190&p=2241141#post2241141

DrBig
03/10/2012, 12:30
Σίγουρα θα έχει θέμα με τα λάστιχα γιατί τα 150 αλόγατα όπως και να το κάνεις θα πεινάνε :-)

Στο σχόλιο μου δεν εννοούσα το ύψος. Πως να πας στο βουνό και να περνάς το ποτάμι με τα led και τη χαμηλή εξάτμιση;
Μόνο αν φοράς στολή Φλωρινιώτης.


Η εξατμιση δεν μπαζει νερα, οσο τουλαχιστον ο κινητηρας δουλευει.

MiltiadisK.D
03/10/2012, 17:46
ΥΓ.Ένα τέτοιο από την Αυστρία μπορώ να έχω;

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131190&p=2241141#post2241141[/QUOTE]
Κρατησε μου ενα,το θελω δικυλινδρο αν γινεται:):wave2:

MultiS
03/10/2012, 19:18
Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με το χώμα η την εκτός δρόμου οδήγηση η πρώτη εταιρία που του έρχεται στο μυαλό είναι η ΚΤΜ.

Η ΚΤΜ είναι μια εταιρία με συγκεκριμένο προσανατολισμό …το ΧΩΜΑ.

Για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ο προσανατολισμός είναι η εκτός δρόμου οδήγηση δηλαδή να σου δώσει τη δυνατότητα να δεις και κάτι άλλο πέρα από τα μέρη που σε οδηγεί η άσφαλτος. Τα ταξίδια εξερεύνησης ή περιπέτειας….
Να πας όπου σε πάει ο χωματόδρομος μερικές φορές και το μονοπάτι. Να φτάσεις κάπου που βλέπεις μπροστά τα πράγματα δύσκολα και να μην γυρίσεις πίσω (στα πλαίσια του λογικού) να προχωρήσεις να ξεπεράσεις τα εμπόδια.

Έχει αποδείξει ότι με αυτό το θηρίο κερδίζεις και DAKAR αλλά δεν νομίζω να αφορά κανέναν μας εδώ μέσα. Και στα κατάλληλα χέρια επαγγελματιών οδηγών ξεπερνάει κάθε εμπόδιο.

Είχε μία μοτοσυκλέτα που ήταν πραγματικά μια κατηγορία μόνη της το 950 & 990 Adv. Ενώ όλοι οι άλλοι είναι ψευδό on-off, στο περίπου, με χυτές ζάντες και όλα τα ζωτικά μέρη εκτεθειμένα. Ίσως το 1200GS με τις ακτίνες και το Caponord να μπορούσαν να συμμετάσχουν στην κατηγορία “KTM”

Από το 2003 που βγήκε στην παραγωγή το 950 ο ειδικός τύπος, ελληνικός και ξένος, το περιλαμβάνει σε όλα τα τεστ και σε όλα τα συγκριτικά με όποια καινούργια μοτοσυκλέτα κυκλοφόρησε στην κατηγορία των on-off. Varadero, Caponord , GS, Multistrada 1000 & 1200, Tiger 800 ,1000,1200, Transalp, F800 GS, Stelvio και δεν θυμάμαι και άλλα. Ποτέ δεν κέρδισε σε κάποια κατηγορία με διαφορά ποτέ δεν κέρδισε κάποιο μεγάλο τεστ.
Στην ερώτηση όμως προς τους συντάκτες « Ποιο από όλα θα αγόραζες» 9 στις 10 απαντήσεις ήταν το ΚΤΜ!!! Γιατί ??? Ήταν όλοι τους Meoni ?
Η απάντηση είναι απλή η μοτοσυκλέτα έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό. Είναι ξεκάθαρη με το τι προσφέρει. Έφτιαξαν ένα σύνολο να ανταποκρίνεται εξαιρετικά εκτός δρόμου και παράλληλα μια μοτοσυκλέτα με απίστευτη αίσθηση στο δρόμο.

Fun factor στο maximum.

Και όλα αυτά όσο πιο απλά γίνεται με μία αλλαγή από καρμπυρατέρ σε injection και ABS το 2006. Ακόμα μέχρι πριν 3 χρόνια υπήρχε 1 και μοναδικό σετ ελαστικών 1 μόνο εταιρία για χρήση σε δρόμο. Ακόμα και εκεί τα πράγματα ήταν απλά ούτε να σκοτίζεις το μυαλό σου με 2γομα και 3γόμα. Η ουσία ήταν στην οδηγική απόλαυση και όχι στα γύρω – γύρω .

Τώρα?
Εξελίχθηκε….
Αλήθεια πόσο εξελιχθήκαμε εμείς σαν οδηγοί για να κουμαντάρουμε 150 άλογα ??? Τι κάναμε εμείς όλα αυτά τα χρόνια για να γίνουμε καλύτεροι οδηγοί ? Μάλλον τίποτα! Πόσο κουραστήκαμε πόσο ιδρώσαμε? Πόσο θαρραλέα ανοίξαμε το γκάζι στην έξοδο και το αφήσαμε να γλιστράει??? Για να μην θέλουμε traction control??? Έτσι λοιπόν τα κενά τα συμπληρώνει η τεχνολογία και τα ηλεκτρονικά.

Για μένα δυστυχώς μπήκε στην κατηγορία των «άλλων». Αυτών με τα 1200 cc και 150 άλογα με τις 32 ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, με το traction control και τους 17 χάρτες για ποιο ομαλή οδήγηση στο βρεμένο! Έγινε ίδια με τους άλλους. Με αυτούς που πάνε για καφέ μέχρι το Σούνιο. Φυσικά όταν δεν βρέχει !!!

Μπορεί οδηγικά το μηχανάκι να είναι απίστευτο μπορεί όλα τα ηλεκτρονικά να απενεργοποιούνται. Μπορεί να κερδίσει όλα τα συγκριτικά του κόσμου.
Εύχομαι να έχει διατηρήσει το fun factor του προκατόχου του και την αξιοπιστία του.


Σκέψεις από έναν ιδιοκτήτη 990 Adv που ακόμα προσπαθεί να εξελιχθεί για να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας του…….





υ.γ.1 Προσωπικά η εξέλιξη που ήθελα από το 990 είναι ένα ίδιο ακριβώς μηχανάκι σε επιδόσεις (100 άλογα ούτε καν τα 115 από το μοτέρ του SD) με +100 χιλ αυτονομία και -30 κιλά βάρος. Ίσως να έρθει με την μορφή ενός 690…. Δικύλινδρο εεε!

υ.γ.2 Πιστεύει κανείς ότι ένα μηχανάκι με τόσα ηλεκτρονικά και τόσους σένσορες θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στα παρακάτω ταξίδια χωρίς να ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα τους αναβάτες ?? Πόσο αξιόπιστο θα είναι για αυτό που το πλασάρει η ΚΤΜ… μηχανάκι Adventure ???

http://www.ride-the-world.net/wordpress/?page_id=14&lang=en

http://bigbiketrip.wordpress.com/equipment/

freco
03/10/2012, 19:46
Α γεια σου. Well said. Άψογος.

Black Mamba
03/10/2012, 19:47
+990:a10:

...και το microsite του!

http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UGx4CpjMiQF

stefanos
03/10/2012, 20:36
Το μηχανάκι όμως πουλάει για τo fun factor ,που είναι απολύτως ανάλογο με τα άλογα και την ροπή.
Dacar κερδίζεις πιό εύκολα με 690.
Τα βουνά και οι έρημοι είναι ευκολότερα προσβάσιμοι με 690.
Μένει ο συμβιβασμός στην άσφαλτο (που δεν είναι έτσι κι αλλιώς στο πνεύμα).
Εφόσον λοιπόν ουσιαστικά αυτό που μετράει είναι το fun factor...

Ktm.Prestige
03/10/2012, 21:12
Απο βίντεο και φωτο μέχρι στιγμής δεν μ'αρέσει...
Είναι προφανές οτι η εταιρεία ποντάρει στο δρόμο και μόνο εκεί!!
Κοιτάζει να χτυπήσει το φορτηγό BMW που εχει χαρακτηριστεί ως χιλιομετροφάγος με τάσεις ύπνου στο τιμόνι του.

Το μηχανάκι που ακόμα δεν εχει εξελίξη είναι το μονοκύλινδρο 690...Κρίμα όμως...
Πολύς κόσμος περιμένει το 690 Adventure!

Τώρα το 1190 θα δείξει μέσα στο χρόνο εαν θα λάμψει ή θα σβηστεί!

spyro
03/10/2012, 21:30
........

το πρόβλημα δεν είναι στους κατασκευαστές. Το πρόβλημα είναι στους αγοραστές και στους χρήστες. Εάν τα έβλεπαν όπως εσύ τα πράγματα οι υπόλοιποι χρήστες τότε θα βλέπαμε καλύτερα μηχανάκια στο δρόμο απο όλες τις εταιρείες. Επειδή όμως ειναι Α.Ε. εταιρείες κερδοσκοπικού σκοπού το προβλημα τους είναι να κάνουν λεφτά, οχι να δημιουργήσουν fan factor μηχανακια.

εγω βάζω στοίχημα οτι έχω και δεν έχω οτι στο Mattighofen για να βγει αυτο το μηχανάκι στην αγορά έπεσαν τρελές συγκρούσεις.

Όσοι γνωρίζουν απο εταιρικό περιβάλλον και έχουν δει πως βγαίνουν τα προϊόντα στην αγορά και τις συγκρούσεις που παίζουν μεταξυ του τι θελουν οι developers και το τι θέλει το marketing, με τους ΜΒΑ γραβατάκιδες που κοιτάνε το EBITDA της εταιρείας εναντίον το EBITDA (http://www.wikinvest.com/metric/EBITDA) του ανταγωνιστή καταλαβαίνουν κα ιγια ποιο λόγο βγαίνει αυτό το πράγμα στην αγορά.

γιατί πάνω απο το marketing department υπόσχεται περισσότερο cash στο ΔΣ.

προφανώς και το ΔΣ δεν θέλει να καταστρέψει τελείως τη παρουσία του ονόματος και θα λάβει υπόψη του τις ανησυχίες για τον κίνδυνο αποτυχίας αλλά στο τέλος η υπόσχεση για μεγαλύτερο μερίδιο στη πίτα θα κερδίσει.

όπως ειμαι σίγουρος οτι πολλοί συνταξιούχοι σχεδιαστές και άλλοι νυν developers δεν συμφωνούν με το καινούργιο προιόν. Αλλά δεν έχει σημασία

το πρόβλημα είναι οτι πολλοί (κατα τ' αλλα πολυ εξυπνοι φίλοι) εδω μέσα πιστεύουν οτι αυτό είναι προϊόν μεγαλειωσύνης της ΚΤΜ.

φράσεις του στυλ:

"η ΚΤΜ είναι τεράστια εταιρεία και ξέρει καλύτερα απο εμάς"
"δεν είναι τυχαίοι στη KTM και ο λόγος που πλασάρουν τέτοιο είδος μηχανής είναι μέρος ενός απώτερου σχεδίου κυριαρχίας της αγοράς"
"αυτοί ξέρουν εμείς είμαστε ονειροπόλοι γκρινιάρηδες και άσχετοι"

έχουν κυριεύσει τα threads και εδώ και στο advrider

δε βαριέσαι. εγώ ένα μεταχειρό 990 μπορώ να έχω για καμια 10αρια χρόνια ακόμα. μετά λόγω ηλικίας θα πάω και εγώ να πάρω ένα GS για να μη πονάει ο κώλος μου :D

MultiS
04/10/2012, 07:44
+990:a10:

...και το microsite του!

http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UGx4CpjMiQF

Πολυ καλές πληροφορίες !!!

The C-ABS offroad mode allows the rider to block the rear wheel as and when required - a prerequisite for committed offroad riding and deliberately executed slides. The ABS function remains active on the front wheel, even in offroad mode.
Ειναι κάτι που το συζητάμε με εναν φίλο μου εδω και 2 χρόνια οτι θα ηταν καλό να υπάρχει....Μήπως μας άκουσε η ΚΤΜ???

Επίσης
Four different MTC modes:
» Offroad: Up to 100 per cent slippage - i.e. double wheel speed - for ambitious offroad use. Have a go at controlled offroad drifts, with engine power reduced to a maximum of 100 hp
» Off: Those who know better than the MTC can enjoy maximum propulsion at all times, completely to their individual tastes, without electronic assistance.

Μακάρι να ξαναγίνει KTMANIA οπως πέρσι και να το φέρουν να το οδηγησουμε σε πραγματικές συνθήκες.

spyrakos35
04/10/2012, 08:14
να πουμε και κάτι άλλο?

καταναλωτισμός:
έχεις μηχανάκι 1000cc το οποίο σε καλύπτει απόλυτα σε όλα, αλλά μόλις βγει το 1001cc κοιτάς να κάνεις το σκατό σου παξιμάδι για να το πάρεις (απλά και όμορφα, αυτός είναι ο ορισμός)

αν εξαιρέσουμε τους συνειδητοποιημένους ΚΤΜάκηδες, ΤζιΕςάκηδες κλπ που αγόρασαν τα συγκεκριμένα για τον σκοπό που φτιάχτηκαν (πόσοι είναι αυτοί επί του συνόλου άραγες?) και όχι γιατι είναι πουλμούρ το μηχανάκι, όλοι οι υπόλοιποι θα την ψάξουν να το πάρουν (ας μην περιοριστούμε στην οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, ας δούμε παραπέρα)....

και τολμώ να πω (χωρίς να σας ξέρω προσωπικά) οτι οι πιο πολλοί "ρομαντικοί" (ας μου επιτραπεί η έκφραση) από εσάς οι οποίοι εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για την ουσία του πράγματος, αν είχαν την οικονομική δυνατότητα ίσως και να το αγόραζαν..... (μην πυροβολείτε βρε.....)

επιπλέον....
η χρήση των ηλεκτρονικών (και όχι μόνο), είναι κάτι το οποίο πάντα στην αρχή αντιμετωπίζεται με δυσπιστία.... κάπως έτσι έγινε και με το ΑΒΣ όταν πρωτοτοποθετήθηκε στα μηχανάκια αλλά να που τώρα όλοι μας συνιστουμε (κυρίως σε νέους).... να δειτε που αν θα εφαρμοστεί σε όλα τα ΣΣ στην αρχή θα γκρινιάζουν και μετά θα χαίρονται.....

δεν είναι δυνατόν μια εταιρεία σήμερα να θέλει να παραμείνει βιώσιμη απέχοντας από τις εξελίξεις..... θέλει δεν θέλει, και επειδή η πλειονότητα είναι απλοί χρήστες και όχι χρήστες "ουσίας" θα μπει στον χορό.... αλλιώς θα δώσει μαρκετινίστικα όπλα στα χέρια των ανταγωνιστών της....

φιλικά. (ένας καταναλωτής σαν και εσάς.....)

Trickster
04/10/2012, 09:55
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά το καινούργιο μου θυμίζει v-strom :a014:

Black Mamba
04/10/2012, 10:15
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά το καινούργιο μου θυμίζει v-strom :a014:


...τοτε ΑΥΤΟ τι σου θυμιζει???


(V-Strom 1000 Concept)

daz
04/10/2012, 10:37
Αυτός είναι ο 1 αντικαταστάτης του 990. Πιο βαρύ, πιο δυνατό, πιο πολυτελές. Το άλλο μισό ας ελπίσουμε ότι θα είναι το 800. Με λιγότερη δύναμη αλλά πιο ελαφρύ και περισσότερες δυνατότητες για "παιχνίδια".
Απ' την μια το μάρκετιν θέλει να πιάσει τον ανήσυχο ταξιδιάρη που δεν θέλει να στερηθεί τις ανέσεις του και τα ηλεκτρονικά του. Όπως και τον γιατρό, τον πουλμουρ, τον οδηγώ μόνο τα καλύτερα και δυνατότερα κτλ.
Απ' την άλλη ας ελπίσουμε ότι θα το ρίξει στο "ready to race" και σε κανα χρόνο να διαφημίζει το ελαφρύτερο, δυνατότερο μηχανάκι στα 800 γι' αυτούς που δεν έχουν πρόβλημα να στερηθούν της υψηλές μουαγιέν προκειμένου να ξεσαλώσουν όταν φτάσουν στο προορισμό τους ή να απολαύσουν (να πάρουν μια γεύση καλύτερα) εμπειρίες που μόνο οι εντουράδες γεύονται.

Όσοι έχουν το 990 μπορούν να καθίσουν στα αυγά τους και στις δύο περιπτώσεις. Έχουν και τα δύο σε ένα. Ρε!!!! Ακόμα και η κτμ χρειάζεται δύο μηχανάκια για να αντικαταστήσει αυτό που έχετε και ψάχνεστε να το αλλάξετε? ;)

spyro
04/10/2012, 10:39
....

Όσοι έχουν το 990 μπορούν να καθίσουν στα αυγά τους και στις δύο περιπτώσεις. Έχουν και τα δύο σε ένα. Ρε!!!! Ακόμα και η κτμ χρειάζεται δύο μηχανάκια για να αντικαταστήσει αυτό που έχετε και ψάχνεστε να το αλλάξετε? ;)

:D

σωστός

Trickster
04/10/2012, 11:07
...τοτε ΑΥΤΟ τι σου θυμιζει???


(V-Strom 1000 Concept)

...ready to race ktm 1190? :bawl:

Black Mamba
04/10/2012, 11:20
...ready to race ktm 1190? :bawl:

SUZUKTMULTISTRADA :lol:

gefr
04/10/2012, 11:32
Από ότι φαίνεται η ΚΤΜ δεν ρωτάει ΕΜΑΣ για τον προσανατολισμό των μοντέλων της. Γιατί ΕΜΕΙΣ είμαστε πολύ σκληροί χωματεροί και ΕΜΕΙΣ θέλουμε μηχανάκια για χώμα και δεν μας αρέσουν τα ασφάλτινα μηχανάκια! Μήπως να κοιταχτούμε λίγο σε κανένα καθρέφτη;
Όσο για το μηχανάκι, ωραίο φαίνεται, αλλά όχι για τις ανάγκες μου. Τώρα σε καμμιά 10αριά χρόνια... βλέπουμε.

panos1050
04/10/2012, 12:07
Προφανος για λόγους μάρκετινγκ και η κτμ αποφάσισε να διαχωρίσει τα πράγματα
έβγαλε ένα μεγάλο χιλιομετροφαγο , σύγχρονο και δυνατό που τόσο καιρο δεν είχε
και άφησε το fun factor για το 800αρι που ακολουθει που τόσο καιρο οι λάτρεις του χρώματος ζητούσαν σαν τρελοί ...

el patron
04/10/2012, 14:29
Πολλοί τα μπλέκουν λίγο τα πράγματα, πλέον πολλοί κατασκευαστές έχουν on-off στα 1200 και στα 800 περιπου , η KTM έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει , είχε το μοτέρ έτοιμο από το rc8 και έφτιαξε την μεγάλη adventure , η κατηγορία αυτή έχει κραχτει από πολλούς εδώ μέσα , εγω αυτό που ξέρω είναι ότι ο αναβάτης ,ο καθένασ ξεχωριστά παίρνει αυτό που θέλει από την μηχανή του και την χρησημοποιει αντίστοιχα , άλλοι την θέλουν για Μούρη και πνεύμα υπερadventure , άλλοι για άλλο λόγο και ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και δικαιωμα του είναι.
Πάμε τώρα στο 1190 , σίγουρα είναι κατώτερο στο off κομμάτι από το 990 -950 , δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς ,όμως δεν γίνετε να έχει 265 διαδρομές με 150 ίππους , ούτε να είναι hardcorε στην εκτός οδήγηση , πολλοί κάτοχοι 990 που πηγαίνουν χώμα όπως και εγω και δεν αρκούνται σε ένα απλό πέρασμα σε μια φλαταδουρα θα πουν ότι δεν μου κανει, σωστότατο , και εγω δεν νομίζω να το έπαιρνα και να άλλαζα το R που έχω , γιατί μου αρέσει το εντούραδικο στήσιμο , το μεγάλο ύψος και οι τεράστιες αναρτήσεις που ακόμα και αυτές μερικές φορές μου τερματίζουν.
Ομως δεν πιστεύω ότι έχει κάποιος αμφιβολία , ότι σε ένα μια αντιπαράθεση με Ολα τα Αλλα του ανταγωνισμου , το 1190 θα είναι το πιο γρήγορο , το πιο ελαφρύ , το πιο διασκεδαστικό , και το περισσότερο χωματινο, το θέμα άνεση δεν το βάζω γιατί δεν με ενδιαφερει προσωπικά αν και πιστεύω ότι και εκεί θα είναι καλό.
Δεν βλέπω κάποιο μεγάλο να έχει τα specs του ,οπότε πάμε για τον καινούριο βασιλιά της μεγάλης κατηγοριας, και αυτό δεν έχει να κάνει με τα ποσά θα πουλήσει για μενα .
Τώρα όσο αφορά το 800 που έρχεται , αυτός θα είναι ο πραγματικός αντικαταστάτης του 990-950 , και πολύ θα καταπιούν την γλώσσα του μόλις κυκλοφορήσει , αυτό περιμένω και εγω όπως και άλλοι πολλοί που έχουν σαφείς χωματινους hard core προσανατολισμους

spyro
04/10/2012, 15:14
Μακάρι πάντως για το 800άρι ρε παίδες μακάρι. Γιατί εγώ δεν έχω πειστεί οτι όντως το χουν στα σκαριά.