View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
el patron
04/10/2012, 15:23
Το 800 ήδη εξελίσσεται και θα έχει 100 ίππους με σαφείς χωματινους προσανατολισμούς .
panos1050
04/10/2012, 15:46
Ακριβώς , σωστοτατος ο el patron
Ο πραγματικός αντικαταστάτης του 990 ειναι το νέο 800,
Εκει θα τριβουμε τα ματιά μας όλοι .
Στην ουσία το 1190 ειναι μια νέα κατηγορία για την ktm που αναγκάστηκα μπήκε για να πάρει και απο εκεί ένα κομμάτι απο την πίτα ...
MG-KTiNoS
04/10/2012, 15:55
άμα δεν έχεις λ7....
Την πίτα μόνο τη βλέπεις.
:D
Lioulios
04/10/2012, 16:02
λ7 υπαρχουν.
.....Στα μετρητα ειναι το προβλημα.
spyrakos35
04/10/2012, 17:35
δλδ ρε παιδες, εσείς με τα 950/990 θα τα σπρώξετε να πάρετε το 800???
να είμαστε καλά να το δούμε και αυτό.....
trelokefaloitis
04/10/2012, 18:30
δλδ ρε παιδες, εσείς με τα 950/990 θα τα σπρώξετε να πάρετε το 800???
να είμαστε καλά να το δούμε και αυτό.....
Οχι ρε Σπυρε δεν νομιζω να πουλησει καποιος το 950 για να παει στο 800...
Αυτο το μηχανακι καλως ή κακως το παντρευεσαι με την καλη εννοια..
Αμα θες εντουροκατασταση πιστευω θα πας σε ΑΛΛΟ μηχανακι οχι στο 800..
Δεν νομιζω να σου πρεσφερει κατι παραπανω απο το υπαρχων 950!!!!!
Γνωμη μου παντα......
Οχι ρε Σπυρε δεν νομιζω να πουλησει καποιος το 950 για να παει στο 800...
Αυτο το μηχανακι καλως ή κακως το παντρευεσαι με την καλη εννοια..
Αμα θες εντουροκατασταση πιστευω θα πας σε ΑΛΛΟ μηχανακι οχι στο 800..
Δεν νομιζω να σου πρεσφερει κατι παραπανω απο το υπαρχων 950!!!!!
Γνωμη μου παντα......
Το οτι (θα) σου προσφερει παρακατω κιλα δεν μετραει? Δηλαδη εσυ αν ειχες ενα μαγικο κουμπι και σου λεγανε οτι το πατας και εχεις το ιδιο μηχανακι που εχεις τωρα (ισως με λιγο μικροτερη ικανοτητα φορτωματος) αλλα 40 κιλα κατω, δεν θα το παταγες?
Εν προκειμενω το μαγικο κουμπι ειναι τα λεφτα.
Ελπιζω να ελυσα τον νοητικο γορδιο δεσμο.
Τώρα όσο αφορά το 800 που έρχεται , αυτός θα είναι ο πραγματικός αντικαταστάτης του 990-950 , και πολύ θα καταπιούν την γλώσσα του μόλις κυκλοφορήσει , αυτό περιμένω και εγω όπως και άλλοι πολλοί που έχουν σαφείς χωματινους hard core προσανατολισμους
+1
Ακριβώς , σωστοτατος ο el patron
Ο πραγματικός αντικαταστάτης του 990 ειναι το νέο 800,
Εκει θα τριβουμε τα ματιά μας όλοι .
Στην ουσία το 1190 ειναι μια νέα κατηγορία για την ktm που αναγκάστηκα μπήκε για να πάρει και απο εκεί ένα κομμάτι απο την πίτα ...
+2
λ7 υπαρχουν.
.....Στα μετρητα ειναι το προβλημα.
:lol:
Οχι ρε Σπυρε δεν νομιζω να πουλησει καποιος το 950 για να παει στο 800...
Αυτο το μηχανακι καλως ή κακως το παντρευεσαι με την καλη εννοια..
Αμα θες εντουροκατασταση πιστευω θα πας σε ΑΛΛΟ μηχανακι οχι στο 800..
Δεν νομιζω να σου πρεσφερει κατι παραπανω απο το υπαρχων 950!!!!!
Γνωμη μου παντα......
Αν έχει το ίδιο βάρος και την ίδια κατανάλωση (που δεν νομίζω) τότε σίγουρα δεν θα προσφέρει τίποτε περισσότερο από ανανεωμένο λουκ.
Όσοι δεν έχουν πρόβλημα με τα παραπάνω δεν έχουν και λόγο να το αλλάξουν. Για όσους έχουν πρόβλημα και πιστεύουν ότι η διαφορές σε αυτά τα δύο είναι αντιπροσωπευτικές της διαφοράς που θα κληθούν να πληρώσουν για να το αλλάξουν ας το κάνουν. Χαμένοι δεν θα βγουν.
Είμαι περίεργος να δω τι παιδικές ασθένειες θα βγάλει το 1190. Ελπίζω να μην έχουμε την ίδια ιστορία με το 950. Και για να μην κατηγορηθώ για εμπάθεια, ελπίζω να μην έχουμε το ίδιο θρίλερ με τον ψεκασμό των xt.
trelokefaloitis
04/10/2012, 18:48
Το οτι (θα) σου προσφερει παρακατω κιλα δεν μετραει? Δηλαδη εσυ αν ειχες ενα μαγικο κουμπι και σου λεγανε οτι το πατας και εχεις το ιδιο μηχανακι που εχεις τωρα (ισως με λιγο μικροτερη ικανοτητα φορτωματος) αλλα 40 κιλα κατω, δεν θα το παταγες?
Εν προκειμενω το μαγικο κουμπι ειναι τα λεφτα.
Ελπιζω να ελυσα τον νοητικο γορδιο δεσμο.
Πειραζει αν σε απογοητευσω?
Δεν ξερω για Μαγικα κουμπια(μακαρι να υπηρχαν)...
Απλα το σκεφτομαι σαν το 800 της BMW με περισσοτερους ιππους...
Επειδη ειμαι καμμενος ισως να ειμαι λιγο καθετος..και παντα μιλαω για προσωπικη μου αποψη μην παρεξηγηθω..:beer:
...σαν το 800 της BMW...
Το 800 της bmw είναι καμιά 20αρια κιλά κάτω απ' το 990.
crfouras
04/10/2012, 18:59
Μακάρι πάντως για το 800άρι ρε παίδες μακάρι. Γιατί εγώ δεν έχω πειστεί οτι όντως το χουν στα σκαριά.
Μακαρι να βγει ογκολιθε.......μακαρι....., αλλα με τις προυποθεσεις οτι θα ειναι 100 αλογατα, για να ταξιδευεις ανετα στο δρομο 160-180χλμ,.....να ζυγιζει το πολυ 180-190 κιλα, γεματο φυσικα......και να εχει μια αξιοπρεπεστατη αυτονομια περι τα 300χλμ.
Υπο αυτες τις προυποθεσεις, που εμενα θα ικανοποιουσαν....... τοτε το πολυαγαπημενο μου 950, θα γινει ιστορια........:beer:
crfouras
04/10/2012, 19:00
Το 800 της bmw είναι καμιά 20αρια κιλά κάτω απ' το 990.
με το 950??
trelokefaloitis
04/10/2012, 19:10
με το 950??
Με το 950 αντε να ειναι 30 κιλα....
Και????????
Ειναι λογος αυτος???
Πειραζει αν σε απογοητευσω?
Δεν ξερω για Μαγικα κουμπια(μακαρι να υπηρχαν)...
Απλα το σκεφτομαι σαν το 800 της BMW με περισσοτερους ιππους...
Επειδη ειμαι καμμενος ισως να ειμαι λιγο καθετος..και παντα μιλαω για προσωπικη μου αποψη μην παρεξηγηθω..:beer:
Κανενα προβλημα, αντεχω.
Οσο για την απογοητευση, ολες η μηχανες σε απογοητευουν με τον δικο τους τροπο.
Το ΚΤΜ με τρομπες και καταναλωση το BMW με το οτι πασχει στο θεμα αναρτηση και ποιοτητας κατασκευης και παει λεγοντας.
Ολα ομως διορθωνονται και στο μεν και στο δε, με το αναλογο κοστος.
Το θεμα ειναι τι εξτρα θελεις εισαι διατεθιμενος να πληρωσεις, και ποιο λογο.
Εγω πχ που ειμαι κολλημενος με το θεμα αναρτηση και ζυγισμα, δεν γουστερνω να δινω 11+ για μηχανη και καπακι αλλα 2μεγαλα για να με ικανοποιει ο τροπος που κινειται.
Οσο για το 800 της BMW οπως σου ειπε και ο νταζ ειναι αρκετα παραπανω κιλα και αρκετα παρακατω αλογα και πολυ παρακατω αναρτησιακως. Το ενα ειναι τραβελ μηχανακι, το αλλο ειναι και τραβελ και ζωον. Το 800 που θα βγει απο την ΚΤΜ θα ειναι ενα εξελιγμενο και πιο πολιτισμενο SE με φαιρινγκ.
Μακαρι να βγει ογκολιθε.......μακαρι....., αλλα με τις προυποθεσεις οτι θα ειναι 100 αλογατα, για να ταξιδευεις ανετα στο δρομο 160-180χλμ,.....να ζυγιζει το πολυ 180-190 κιλα, γεματο φυσικα......και να εχει μια αξιοπρεπεστατη αυτονομια περι τα 300χλμ.
Υπο αυτες τις προυποθεσεις, που εμενα θα ικανοποιουσαν....... τοτε το πολυαγαπημενο μου 950, θα γινει ιστορια........:beer:
Αυτα ακριβως κανει και το SE μου και κοστιζει τα μισα πλεον απ'οτι θα κανει το 800 καινουργιο....:p
Μακαρι να βγει ογκολιθε.......μακαρι....., αλλα με τις προυποθεσεις οτι θα ειναι 100 αλογατα, για να ταξιδευεις ανετα στο δρομο 160-180χλμ,.....να ζυγιζει το πολυ 180-190 κιλα, γεματο φυσικα......και να εχει μια αξιοπρεπεστατη αυτονομια περι τα 300χλμ.
Υπο αυτες τις προυποθεσεις, που εμενα θα ικανοποιουσαν....... τοτε το πολυαγαπημενο μου 950, θα γινει ιστορια........:beer:
με το 950??
Εχμμμ.. σόρυ δε θυμάμαι! Σίγουρα ήταν ελαφρύτερο αλλά το θέμα δεν είναι μόνο τι λένε τα χαρτιά. Λίγο ελαφρύτερο (λίγο όχι πολύ) να είναι το 800 και να έχει καλύτερα κατανεμημένο το βάρος η διαφορά θα είναι αρκετή. Δεν ξέρω όμως κατα πόσο θα είναι αρκετή για να μπεις στην διαδικασία να το αλλάξεις. Σίγουρα οι κάτοχοι θα τα βρουν σκούρα. Το σίγουρο είναι πως θα μείνετε αρκετά χρόνια ακόμα με αυτό που έχετε. Το 800 δεν παρουσιάστηκε ακόμα και επιπλέον δεν έχετε κανένα λόγο να το πάρετε πριν λυθούν οι παιδικές ασθένειες. Οπότε έχουμε καιρό ακόμα να σας πειράζουμε.
Κάτω απ' τα 200 κιλά στην κατηγορία είναι δύσκολο να δούμε. Αν δεν θεωρηθεί εσωτερικός ανταγωνισμός και παρουσιάσουν κανένα 690 adv στο μέλλον κάτω από 200 κιλά, αυτό θα είναι οριακό. Τα 180 τα ξεχνάμε, τα 190 είναι δύσκολα.
Ελπίζω να κάνω λάθος και να έρθεις να μου την πεις. Θα το χαρώ περισσότερο από 'σένα.
Edit. Λέγοντας 950 ελπίζω και οι δύο να εννοούμε το adv.
crfouras
04/10/2012, 19:24
Με το 950 αντε να ειναι 30 κιλα....
Και????????
Ειναι λογος αυτος???
Καλα, καλα μην χτυπησεις...... σιγα μην ειναι και 50kgr η διαφορα τους, γεματα αντε να ειναι το πολυ 20kgr, γιατι στεγνα ειναι μολις 13kgr.....αλλα αυτο "το ειναι λογος" που κολλαει, σε ποιο πραγμα αναφερεσε??? Δεν σε καταλαναινω......:)
trelokefaloitis
04/10/2012, 19:25
Το ενα ειναι τραβελ μηχανακι, το αλλο ειναι και τραβελ και ζωον.
Μενω σε αυτο που μου ταιριαζει καλυτερα..
Αλλωστε για αυτο το διαλεξα με τα υπερ και τα κατα του..
trelokefaloitis
04/10/2012, 19:33
Το 800 της bmw είναι καμιά 20αρια κιλά κάτω απ' το 990.
με το 950??
Καλα, καλα μην χτυπησεις...... σιγα μην ειναι και 50kgr η διαφορα τους, γεματα αντε να ειναι το πολυ 20kgr, γιατι στεγνα ειναι μολις 13kgr.....αλλα αυτο "το ειναι λογος" που κολλαει, σε ποιο πραγμα αναφερεσε??? Δεν σε καταλαναινω......:)
Σε αυτο εναφερομουν..:confused:
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ BMW 207 kg
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ KTM 232kg
Σε αυτο εναφερομουν..:confused:
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ BMW 207 kg
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ KTM 232kg
Νομιζω πιο ρεαλιστικα νουμερα ειναι 235-240 εναντι 217-223 depending on accessories, οπως abs, καγκελα, κεντρικο σταντ και ποδια (που στο ΚΤΜ ειναι στανταρ) κλπ.
Στο δρομο ομως που τελικα ειναι αυτο που μετραει, η διαφορα οσον αφορα την αισθηση μειωνεται και εκτος δρομου μεχρι που αντιστρεφεται, μιλωντας παντα για το χαμηλο ΚΤΜ γιατι το ψηλο για τον μεσο αναβατη ειναι αρκετα δυσχρηστο. Και αυτος ειναι και ο λογος που το 1190 χαμηλωσε. Απο προσωπικη εμπειρια εχοντας οδηγησει και το ψηλο και το χαμηλο ΚΤΜ (και οντας ο τυπικος μεσος αναβατης) θα ελεγα οτι οι 6 ποντοι πιο ψηλο κεντρο βαρους του ψηλου, αντιστοιχουν με καμια 20ρια κιλα πανω σε αισθηση, οσο ακραιο κι αν ακουγεται. Στο δικο μου για παραδειγμα που χανει περιπου 2.5 ποντους οταν βαζω 19/17 τροχους η διαφορα ειναι τεραστια. Το ψηλο κεντρο βαρους παντως το κανει πιο ευσταθες στο χωμα, αρκει να το λεει η καρδια σου και να γκαζωνεις εκει που θα εβαζες ποδι κατω.
crfouras
04/10/2012, 21:56
Νομιζω πιο ρεαλιστικα νουμερα ειναι 235-240 εναντι 217-223 depending on accessories, οπως abs, καγκελα, κεντρικο σταντ και ποδια (που στο ΚΤΜ ειναι στανταρ) κλπ.
Στο δρομο ομως που τελικα ειναι αυτο που μετραει, η διαφορα οσον αφορα την αισθηση μειωνεται και εκτος δρομου μεχρι που αντιστρεφεται, μιλωντας παντα για το χαμηλο ΚΤΜ γιατι το ψηλο για τον μεσο αναβατη ειναι αρκετα δυσχρηστο. Και αυτος ειναι και ο λογος που το 1190 χαμηλωσε. Απο προσωπικη εμπειρια εχοντας οδηγησει και το ψηλο και το χαμηλο ΚΤΜ (και οντας ο τυπικος μεσος αναβατης) θα ελεγα οτι οι 6 ποντοι πιο ψηλο κεντρο βαρους του ψηλου, αντιστοιχουν με καμια 20ρια κιλα πανω σε αισθηση, οσο ακραιο κι αν ακουγεται. Στο δικο μου για παραδειγμα που χανει περιπου 2.5 ποντους οταν βαζω 19/17 τροχους η διαφορα ειναι τεραστια. Το ψηλο κεντρο βαρους παντως το κανει πιο ευσταθες στο χωμα, αρκει να το λεει η καρδια σου και να γκαζωνεις εκει που θα εβαζες ποδι κατω.
Συμφωνω με ολα τα παραπανω, αλλα η προσωπικη μου εκτιμηση για να κινηθει καποιος σβελτα στο χωμα με τα θηρια, εκτος του οτι πρεπει να το ¨κατεχει¨το πραγμα......., θεωρω οτι ειναι το βαρος και οι αναρτησεις. Γιαυτο κ επιμενω οτι αν τελικα ερθει στο φως το 800, καλοδεχουμενο θα ειναι, αρκει να εχει τα χαρακτηριστικα που εχω προαναφερει. Χαμηλο βαρος, 100 αλογακια, χαμηλη καταναλωση........αυτα!!!!:p
panos1050
04/10/2012, 22:07
Αν δεν έχει τουλάχιστον τα χαρακτηριστικά αυτα δεν έχει και λόγο ύπαρξης και δεν υπάρχει λόγος να βγει στην αγορα κάτι το οποίο δεν έχει προοδεύσει πουθενά ...
Νομίζω οτι για να αντικαταθεί το 990Adv επάξια από ένα μικρότερο, αυτό θα πρέπει να έχει περίπου τα ίδια άλογα, όλα τα καλούδια που θεωρούνται πιά απαραίτητα όπως ABS και injection, μεγαλύτερη αξιοπιστία, χαμηλότερη κατανάλωση και βάρος, καλές αναρτήσεις. Αυτά θα του εξασφαλίσουν μία καλή εμπορική πορεία. Τώρα όσον αφορά το ευχολόγιο, εγώ θα ήθελα και καλύτερη ψύξη
Εγω εχω το 950adv.
Το 1190 Το ειδα στις φωτο και εφριξα. Μετα σταματησα να φριττω και απλα δεν μου αρεσει καθολου. Οπως και να χει, το δικο μου δεν το αλλαζω. Αμα ειχα λεφτα να το αλλαξω θα επρεπε να εβρισκα το ιδιο 20-30 κιλα ελαφρυτερο. Αλλα το ιδιο. Με τις δυο του τις ακραπες, τη στενη του σελα κλπ. Και αν δεν τους εκανε κοπο να ειχε και φωτα γιατι το σκουτερ μου εχει απειρως καλυτερα φωτα. Αυτα.
Εγω παντως λεω να μη συγκρινουμε τα 950-990 με το 1190. Δεν ειναι ιδια κατηγορια.
Τι λες? Με το 800 το συγκρίνουμε ρε συ urban, που δεν έχει βγει ακόμα. :lol:
Black Mamba
05/10/2012, 09:18
Καλο?:eek:
Black Mamba
05/10/2012, 09:19
Εδω περισσοτερες φωτο απο το γυρισμα του βινδεο...
http://blog.derestricted.com/photography/2013-ktm-1190-adventure-r-photoshoot/?fb_action_ids=10152175150630454&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582
panos1050
05/10/2012, 11:00
οσο παει μου αρεσει και περισοτερο....
δεν καταλαβαινω γιατι συμφωνα με καποιους απο εδω μεσα πρεπει να ειναι ντε και καλα χειροτερο απο το 990 στο χωμα?
και υψος εχει και μαζεμενο ειναι και χαρτες θα εχει για το χωμα και λιγα κιλα ειναι και και και
ρε θα τριβουμε τα ματια μαςςςςςςςςςςςςςς...........:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
Black Mamba
05/10/2012, 11:59
Κατι μου λεει οτι μονο τα ματια μας θα τριβουμε και οχι τα πορτοφολια μας:bawl:
MiltiadisK.D
06/10/2012, 17:47
Πω πω,κοιτα να δεις,εκει που δε μου αρεσε καθολου το 1190 οσο βλεπω φωτο και βιντεο γλυκαινομαι με το R,για να το δουμε απο κοντα και σε δραση
Εδώ η BMW άρχισε να αντιγράφει την ΚΤΜ και η ΚΤΜ αντιγράφει την BMW.
Βάλτε λίγο φαντασία ρεεεεεε...
Αμάν με τους μηρμηγκοφάγους. Ήταν που τους χάλαγε στα Ducati.
270518
270519
270520
ανετα θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι απο αυτο ομως, σε πιο εκμοντερνισμενη εκδοχη
ποδιά ?
απόσταση απο το έδαφος ???
270586
πυξιδας990
08/10/2012, 10:37
ποδιά ?
απόσταση απο το έδαφος ???
270586
μαλλον,power parts.απαραδεκτο ομως πρεπει να εχει απο τη μανα του.
ποδιά ?
απόσταση απο το έδαφος ???
+1
Το καθημερινό πέρασμα του κορμού στη Κηφισιάς θα ειναι εφιαλτικό...
el patron
08/10/2012, 11:30
+1
Το καθημερινό πέρασμα του κορμού στη Κηφισιάς θα ειναι εφιαλτικό...
Stabak παλικάρι μου , δεν τα παίρνουν όλοι τα διάφορα adv ανεξάρτητα την μάρκα για να κυκλοφορούν μόνο στην πόλη ,ξεκολα λιγο.
Stabak παλικάρι μου , δεν τα παίρνουν όλοι τα διάφορα adv ανεξάρτητα την μάρκα για να κυκλοφορούν μόνο στην πόλη ,ξεκολα λιγο.
Σιγουρα.... μην τα ισοπεδώνουμε κιολας....
κανα 10% να τ'αφησω ή ειναι πολύ;
πυξιδας990
08/10/2012, 11:34
stabak=μπαστακας και τα χαζευει εξω απο τις καφετεριες:lol::lol:
stabak=μπαστακας και τα χαζευει εξω απο τις καφετεριες:lol::lol:
Ειναι αλήθεια, ονειρο μου ειναι ενα 950 γιατι το 990 εχω ακουσει δεν ειναι τοσο χαρτνκορ...
el patron
08/10/2012, 11:40
Σιγουρα.... μην τα ισοπεδώνουμε κιολας....
κανα 10% να τ'αφησω ή ειναι πολύ;
Απο αυτούς που ξέρεις εσύ η βλέπεις εκεί που κυκλοφορεισ μπορεί να ειναι και λιγότεροι.
Υπάρχουν όμως άλλοι τόσοι που τα χαίρονται εκεί που πρέπει , και φαντάζομαι εσυ δεν έχεις παει ποτέ.
Συνιστώ ψυχραιμία.....
Αν κι ο Στάμπακ είναι γνωστός και σαν Στάμπακ ο Κόμπρας, λόγω του παγωμένου αίματος που τρέχει στιος φλέβες του....
:smokin:
Απο αυτούς που ξέρεις εσύ η βλέπεις εκεί που κυκλοφορεισ μπορεί να ειναι και λιγότεροι.
Υπάρχουν όμως άλλοι τόσοι που τα χαίρονται εκεί που πρέπει , και φαντάζομαι εσυ δεν έχεις παει ποτέ.
οκ, τοτε... απολαύστε το χωματόσημο κ φανφακτοροσημο που ακολουθει τον συγκεκριμενο τυπο μηχανης... προς τι η γκρίνια; Αφου δεν εχω παει εγω πουθενα... δεν πρεπει να εχω αποψη... καφετεριακιας ειμαι... σουπερσπορτας wannabe ... πρεπει να εχει καλες τελικες το συγκεκριμενο... θα χει και κρυμμενα αλογα το sas
... αν και ειχα μηχανακι που εχει παει εκει που δεν θα πας ποτέ... http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
Δεν βαριεσαι.... καφετεριας ειναι....
el patron
08/10/2012, 12:02
Εκτίθεσε μην συνεχίζεις, σου αρέσει να κραζεις και να ειρωνευσε , πρέπει να έχεις πολλά τραυματα.
Δεν αφορά το thread όμως η συζήτηση μας , δεν βρίσκω λόγο να συνεχίσω , να είσαι καλα..
πυξιδας990
08/10/2012, 12:03
10%-15% και παει λεγοντας.ποσοστο ss που πισταρονται κατω απο το 1 μπροστα.anyway τουλαχιστον το 1190 τιμαει τον τιτλο των adventure
Εκτίθεσε μην συνεχίζεις, σου αρέσει να κραζεις και να ειρωνευσε , πρέπει να έχεις πολλά τραυματα.
Δεν αφορά το thread όμως η συζήτηση μας , δεν βρίσκω λόγο να συνεχίσω , να είσαι καλα..
Το ποιος εκτίθεται, ασε το να το κρινουν οι άλλοι... στο συγκεκριμενο θεμα δεν ειρωνευομαι κανένα, το συγκεκριμενο μοντέλο ξεκάθαρα προσδιορίζεται με τον ασφαλτινο χαρακτήρα σε μεγαλυτερο ποσοστο (και καλα κανει κατ'εμε) προς απογοήτευση των χωματοχαρντκορ φιλων που στην καλύτερη δεν περιμεναν ενα καλυτερο adv για να κανουν τα πραγματα που ήδη κανουν.... Το να αναρωτιεσαι για τους χωμάτινους περιορισμούς σε ενα μουλαρι με ενα "περιορισμενο" μοτερ 1200 κυβικών (το οποιο το εχω οδηγησει καλα) ειναι ανώφελο.... δεν θα μπώ καν σε μελλοντολογιες και αρρωστιες που θα βγαλει (σαζμαν, κλπ).... ολα στο πρόγραμμα ειναι... απο την διαφημιση ομως και μονο καταλαβαινεις πολλα κλπ...
Το να οδυρονται οι χωματοχιλιομετροφαγοι του φορουμ για την κακη πορεια της ΚΤΜ κ το πόσο τους απογοητευει στις περιπετειες στο λουτράκι και την παραλια της Ανδρου πχ. ειναι ειρωνια απο μονη της...
να σαι καλα κ συ
ΥΓ: Για το φανφακτοροσημο του adv, το προσπερναω... τι συγκινησεις να χουμε ζησει κ μεις βρε αδερφε :rolleyes:
...οπως τα λετε θα με κανετε να νοσταλγησω τους αντβεντουροπατερες με τα 850GS, γιατι το 1100 οπως κ να το κανεις ήταν απολυτο γκάζι
ποδιά ?
απόσταση απο το έδαφος ???
270586
μαλλον βραχος που πεταξε με φρεναρισμα μπροστινου τροχου.
Το ποιος εκτίθεται, ασε το να το κρινουν οι άλλοι... στο συγκεκριμενο θεμα δεν ειρωνευομαι κανένα, το συγκεκριμενο μοντέλο ξεκάθαρα προσδιορίζεται με τον ασφαλτινο χαρακτήρα σε μεγαλυτερο ποσοστο (και καλα κανει κατ'εμε) προς απογοήτευση των χωματοχαρντκορ φιλων που στην καλύτερη δεν περιμεναν ενα καλυτερο adv για να κανουν τα πραγματα που ήδη κανουν.... Το να αναρωτιεσαι για τους χωμάτινους περιορισμούς σε ενα μουλαρι με ενα "περιορισμενο" μοτερ 1200 κυβικών (το οποιο το εχω οδηγησει καλα) ειναι ανώφελο.... δεν θα μπώ καν σε μελλοντολογιες και αρρωστιες που θα βγαλει (σαζμαν, κλπ).... ολα στο πρόγραμμα ειναι... απο την διαφημιση ομως και μονο καταλαβαινεις πολλα κλπ...
Το να οδυρονται οι χωματοχιλιομετροφαγοι του φορουμ για την κακη πορεια της ΚΤΜ κ το πόσο τους απογοητευει στις περιπετειες στο λουτράκι και την παραλια της Ανδρου πχ. ειναι ειρωνια απο μονη της...
να σαι καλα κ συ
ΥΓ: Για το φανφακτοροσημο του adv, το προσπερναω... τι συγκινησεις να χουμε ζησει κ μεις βρε αδερφε :rolleyes:
Το χαρντκορ δεν εχει να κανει με εδαφη, αλογα, αναρτησεις, κιλα και αποστασεις απο το εδαφος, εχει να κανει αποκλειστικα και μονο με τον αναβατη.
Αυτο που εινα χαρντκορ πχ για τον δικυλινδρο ονοφα ειναι για γελια απο τον μονοκυλινδρο ονοφα
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον μονοκυλινδρο ονοφα ειναι για γελια για τον εντουρα
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον εντουρα ειναι για γελια για τον μοτοκροσακια
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον μοτοκροσα ειναι για γελια για τον τραϊαλακια
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον τραϊαλακια ειναι για γελια για τον ορειβατη.
Και παει λεγοντας.
Ασε τα τσιτατα λοιπον ρε σταμπακα, δεν υπαρχουν χαρντκορ κατηγοριες και αν καποιος εχει τα φραγκα να παρει 1190 να πηγαινει στην καφετερια με γεια του με χαρα του, εσενα τι σε χαλαει? Αλλος προτιμα να τα εχει στη τραπεζα, αλλος σε λιρες αλλος σε ΚΤΜ και φρεντο.
Και τελος φανφαροσημο εχει ο αυτος που τσιμπαει κι ενοχλειται, οχι αυτος που δεν ενοχλειται και δεν ασχολειται.
Συνιστώ ψυχραιμία.....
Αν κι ο Στάμπακ είναι γνωστός και σαν Στάμπακ ο Κόμπρας, λόγω του παγωμένου αίματος που τρέχει στιος φλέβες του....
:smokin:
Σταμπακ ο τιμωρος των σταρμπακ
Το χαρντκορ δεν εχει να κανει με εδαφη, αλογα, αναρτησεις, κιλα και αποστασεις απο το εδαφος, εχει να κανει αποκλειστικα και μονο με τον αναβατη.
Αυτο που εινα χαρντκορ πχ για τον δικυλινδρο ονοφα ειναι για γελια απο τον μονοκυλινδρο ονοφα
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον μονοκυλινδρο ονοφα ειναι για γελια για τον εντουρα
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον εντουρα ειναι για γελια για τον μοτοκροσακια
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον μοτοκροσα ειναι για γελια για τον τραϊαλακια
Αυτο που ειναι χαρντκορ για τον τραϊαλακια ειναι για γελια για τον ορειβατη.
Και παει λεγοντας.
....
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι εσείς οι χωμάτινοι είστε όλοι για γέλια...
:smokin:
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι εσείς οι χωμάτινοι είστε όλοι για γέλια...
:smokin:
Εγω ειμαι ασφαλτινοχωματινος μπασταρδος, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειμαι για γελια :D
Ξεχνας ΝτοκτορΜπιγκο οτι εχω τραυματα, με εχουν κανει μεροκάματο ουκΟ λιγες φορές αντβεντουραδες, ξερεις αυτοι με το γεισο και τη κλειστη ζελατινα με το bluetooth sto αθορυβο.... κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου... That's racing...
el patron
08/10/2012, 14:30
Τώρα που θέλω να πάω για καφέ και δεν έχω αυτοκίνητο πως να πάω; Να σκάσω μύτη με το adv η να πάρω ταξί, προβληματίστηκα με τον stabak , και φοβάμαι μην με κραξουν. Φοραω και κράνος με γεισο ρε πουστη μου και το μπουφάν μου ειναι εντουραδικο.
Τώρα που θέλω να πάω για καφέ και δεν έχω αυτοκίνητο πως να πάω; Να σκάσω μύτη με το adv η να πάρω ταξί, προβληματίστηκα με τον stabak , και φοβάμαι μην με κραξουν. Φοραω και κράνος με γεισο ρε πουστη μου και το μπουφάν μου ειναι εντουραδικο.
Νομίζω αν σκληρύνεις λίγο την προφόρτιση και γρηγορέψεις τις αποσβέσεις δεν θα χεις πρόβλημα για τον καφέ... 2κλικ μη φανταστεις πολλα...
Τωρα για το εντουραδικο τζακετ, καλο ειναι να φοράς και τον θωρακα μαζι σου.... ετσι με εχουν μαθει εδω στο φορουμ, πανω απο ολα η ασφάλεια...
πιες : Στη θεση σου με το στρομα, παω με αμαξι για καφε... θα παει τζαμπα το τακουνι καταλαβες.... ασε που το μρποστινο δεν εχει ρυθμισεις και το χω σε χωματινο σουμιε το σεταπ
el patron
08/10/2012, 14:52
Δεν ξέρω εγώ απο τέτοια , θα πάω τελείως μαμά ,αυτά ειναι για ειδικούς εμπειρογνώμονες όπως εσύ.
μαλλον βραχος που πεταξε με φρεναρισμα μπροστινου τροχου.
οτι και αν είναι είναι bug.
Τουλάχιστον για την φωτογράφιση ας έβαζαν ενα powerpart ... κάτι ....μη γινόμαστε και ρόμπες
+1
Το καθημερινό πέρασμα του κορμού στη Κηφισιάς θα ειναι εφιαλτικό...
Με αυτο το μηχανάκι είναι όλα ονειρικά οπότε.....
Δεν είναι κρίμα τόσο όμορφοι λαιμοί να είναι εκτεθιμένοι ???
270725
άντε για να μην είμαι άδικος ορίστε και η ποδιά.
Βέβαια κάπου πήρε το μάτι μου αυτόν τον τρισκτάρατο συμπλέκτη ... θα το βρώ
η εξωτερική εμφάνιση είναι ίδια με τον παλαιό. Τώρα άν εσωτερικά έχουν υποστεί βελτιώσεις θα δούμε.
270726
270729
270731
δεν ειναι bug ρε συ Multi, ειναι απόφαση της εταιριας να ειναι εκει οι λαιμοι για τους λόγους που προείπαμε (περι προσανατολισμου), ισως γιατι χωροταξιακα δεν μπαίνουν αλλού, ισως γιατι λόγω κυβισμού αναγκαστικά χρειάζεται διαδρομη σαλιγκαρος αλλα ντουκατι απο οτι βλεπω στον πισω κυλινδρο... και εκ του αποτελέσματος παλι αναγκαστικά θα ειναι χαμηλότερο το υψος οπως κ ευαισθητο... η δε ποδιά θα το χαμηλώσει ακομα...
Μην ξεχνάτε πως σε άλλα μοντέλα οπως SD, SM κλπ η εξατμίση δεν ακολουθει την adv/Se λογική διοτι δεν χρειάζεται αλλα κ ψυχεται καλυτερα κατω...
Δεν μπορεις να τα χεις ολα, ειναι θεμα συμβιβασμου.... να δω ποιος θα παει σοβαρό χωμα με αυτο το τελικο εκτεθειμένο για παράδειγμα :D
Ειναι γνωστο τοις πασοι οτι το χωμα θες ποδια στον κινητηρα και οχι μονο για τις εξατμισεις αλλα και για τον κινητηρα. Το μονο που αλλαζει στο 1190 ειναι οτι η εν λογω ποδια ειναι αφτερμαρκετ αντι για στοκ.
Το αυτο ισχυει και για την εξατμιση στο πλαι, οσοι πανε χωμα αλεγκρο κον μπριο βαζουν μπρος-πισω καγκελακια.
Αυτο κανανε στο 990, αυτο εκανα κι εγω στο SE, αυτο θα κανουν και στο 1190.
δεν ειναι bug ρε συ Multi, ειναι απόφαση της εταιριας να ειναι εκει οι λαιμοι για τους λόγους που προείπαμε (περι προσανατολισμου), ισως γιατι χωροταξιακα δεν μπαίνουν αλλού, ισως γιατι λόγω κυβισμού αναγκαστικά χρειάζεται διαδρομη σαλιγκαρος αλλα ντουκατι απο οτι βλεπω στον πισω κυλινδρο... και εκ του αποτελέσματος παλι αναγκαστικά θα ειναι χαμηλότερο το υψος οπως κ ευαισθητο... η δε ποδιά θα το χαμηλώσει ακομα...
Μην ξεχνάτε πως σε άλλα μοντέλα οπως SD, SM κλπ η εξατμίση δεν ακολουθει την adv/Se λογική διοτι δεν χρειάζεται αλλα κ ψυχεται καλυτερα κατω...
Δεν μπορεις να τα χεις ολα, ειναι θεμα συμβιβασμου.... να δω ποιος θα παει σοβαρό χωμα με αυτο το τελικο εκτεθειμένο για παράδειγμα :D
Κοίτα ειδικά για την φωτογράφιση και ειδικότερα για το R που το δίνεις με 21/18 τροχούς και ακόμα πιο χωμάτινο προσανατολισμό βάλε μια ποδιά ρε αδερφέ.
Ναι συμφωνώ οι λαιμοί θα είναι εκεί και λόγο χώρου και λόγο μοτέρ (διαστάσεις) αλλά η ποδιά προστατεύει και το μοτέρ που και αυτό μου φαίνατε λιγουλάκι εκτεθειμένο.
Ναι δεν μπορείς να τα έχεις όλα είναι όντως θέμα συμβιβασμού
το ερώτημα είναι τα θέλαμε ΟΛΑ αυτά ???? Για να κάνουμε και τον συμβιβασμό ? Τα είχε ανάγκη ο αναβάτης του 990 Adventure ? Μάλλον όχι, τα έχει ανάγκη το marketing και τα έχεις ανάγκη για να επιβιώσεις σαν εταιρία και για να «κλέψεις» αγοραστικό κοινό από τους όμοιους σου πλέον !!!
Το έχω γράψει και παραπάνω το 950/990 όπως το ξέραμε σαν νοοτροπία άλλαξε ΤΕΛΟΣ.
Στο Top Gear εκπομπή του BBC με αυτοκίνητα έκαναν συγκριτικό δεν θυμάμαι και πολύ καλά νομίζω το καινούργιο μοντέλο της McLaren F1 με το παλαιότερο δεν έχει και πολύ σημασία άλλου είναι το θέμα.
Ρωτάει ο Jeremy Clarkson που παρουσίαζε το κοινό ποίο από τα 2 πιστεύεται ότι θα τερματίσει πρώτο? Η απάντηση ήταν από όλους μα φυσικά το νέο με τα +70 άλογα (τυχαίο το νούμερο πάντως είχε παραπάνω) με τα νέα ηλεκτρονικά με την καλύτερη αεροδυναμική κλπ.
Το τεστ το κερδίζει το παλαιότερο μοντέλο με διαφορά.
Η εξήγηση που έδωσε ο Jeremy Clarkson ήταν η εξής : (και εδώ είναι το θέμα)
Το παλιό λέει το κατασκεύασαν άνθρωποι που φορούσαν παντελόνια με τιράντες και τραγιάσκα σε κάποιες αποθήκες του εργοστασίου.
Το νέο το κατασκεύασαν άνθρωποι με λευκές στολές σε εργαστήριο……
Σε καμία περίπτωση το νέο Adv δεν θα είναι πιο αργό από το παλιό απλά είναι αυτή η διαφορά νοοτροπίας που ήθελα να τονίσω.
270735
Νομίζω οτι είναι προφανές οτι ο πλαγιοστάτης στηρίζεται επάνω στον κινητήρα, αλλά δεν είναι πιά τόσο εκτεθειμένος, γιατί τον προστατεύει ο λαιμός εκεί που βρίσκεται. Έτσι η ποδιά θα είναι απαραίτητη για τον ριψοκίνδυνο χωματερό για να προστατεύει και τα δύο. Ο συμπλέκτης slave cylinder φαίνεται ίδιος αλλά όπως ο παλιός που δέχτηκε κάμποσες βελτιώσεις μπορεί να είναι πιό βελτιωμένος:priest: . Για τον master cylinder δεν πιστεύω να είναι τόσο διαδεδομένο το πρόβλημα ώστε να έκαναν κάποια αλλαγή, αλλά πάλι ο χρόνος θα δείξει. Πιστεύω οτι η ζέστη του κινητήρα θα είναι τεράστιο πρόβλημα, αν και φαίνεται οτι έγινε προσπάθεια να είναι πιό ελεύθερος να αερίζεται.
....και ας μη ξεχναμε οτι το 950 του Μεονι ειχε χαμηλα τους λαιμους....
....
Η εξήγηση που έδωσε ο Jeremy Clarkson ήταν η εξής : (και εδώ είναι το θέμα)
Το παλιό λέει το κατασκεύασαν άνθρωποι που φορούσαν παντελόνια με τιράντες και τραγιάσκα σε κάποιες αποθήκες του εργοστασίου.
Το νέο το κατασκεύασαν άνθρωποι με λευκές στολές σε εργαστήριο……
...
:cry:
whatever dude
LOUKILOUK
08/10/2012, 20:54
Χωρίς να να προσπαθώ να γίνω "σταμπακ", θα καυτηριάσω και εγώ το γεγονός ότι πάρα πολύ χαλάστηκαν με τον νέο χαρακτήρα του ADV1190, που δεν είναι προσανατολισμένος στο χώμα όσο το παλιότερο 990-950...
Κοντεύω να πιστέψω ότι τα ελληνικά βουνά, και όχι μόνο, είναι γεμάτα 950-990 που τρώνε το χώμα με το κουτάλι, με αναβάτες χάρντκορ ονοφάδες με χέρια τανάλιες και πρόσωπο γεμάτο λάσπη...Ρεεεε πατήστε λίγο γη, ρίξτε και κανα κατούρημα και μετά ξεκαβαλήστε...
Καλώς-κακώς το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων adv είναι απλοί καθημερινοί αναβάτες που γουστάρουν ένα όμορφο μηχανάκι με μεγάλες τουριστικές δυνατότητες σε άσφαλτο αλλά και χώμα με σωστό στήσιμο στο δρόμο και αξιοπρεπεις επιδόσεις... Οι περισσότεροι πατάνε χώμα και γουστάρουν την επαφή με την φύση, αλλά λίγοι είναι αυτοί που θέλουν, και μπορούν..., να αξιοποιήσουν τις σπουδαίες χωμάτινες δυνατότητες του 950-990.... Οι εταιρίες απευθύνονται σε καταναλωτές και ζουν από της πωλήσεις... Το 1190 είναι ένα προιόν που απευθύνεται σε μια μεγάλη μερίδα αγοραστικού κοινού με τουριστικές κυρίως ανησυχίες σε άσφαλτο αλλά και σε χώμα...Μια χαρά εργαλείο θα αποδειχθεί για όλα αυτά το 1190 και ελπίζω να έχει και μια τιμή που να βοηθήσει ώστε να υπάρχουν υψηλές πωλήσεις.
Για να το πούμε και απλά το μηχανάκι για να ταξιδεύει σε χωματόδρομους μια χαρά θα είναι...για εντούρο ας κοιτάξουν οι χεράδες αλλού...
Αυτιά το ολίγα από έναν ταπεινό κάτοχο 990...
υ.γ.1 Ο στάμπακ είναι γνωστός εγκάθετος...μην ψαρώνετε...ίσως μια λύση είναι να του στείλει ο ΕλΠατρόν κάνα βιντεάκι δικό του, ή καμιά φωτό από τις φυσιολατρικές του εξορμήσεις για "καφέ"...
υ.γ.2 Είναι πάντως τουλάχιστον ειρωνικό να ξεκατινιαζόμαστε για κάτι που
α)κανείς μας δεν είδε ακόμα από κοντά....
β)ελάχιστους θα μπορούσε μάλλον να ενδιέφερει άμεσα για αγορά...
γ)πολύ λίγους από μας τελικά θα απασχολήσει, έστω και στο μέλλον, σαν "επόμενη" μηχανή....
υ.γ.3 Μάλλον τελικά είναι πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι αγοράζοντας την φανέλα του Μέσι μπορούν να αποκτήσουν και το "Χάρισμα"...
Ολη αυτη η κουβεντα βασιζεται στην υποθεση οτι το 1190 ειναι ο αντικαταστατης του 990, πραγμα το οποιο ειναι εντελως αυθαιρετο, μιας και ειναι πολυ πιθανο οτι θα βγει και 800ρι.
Ας πιασουμε λοιπον κουβεντα για το κατα ποσον το 800 εχασε απο τις τουριστικες δυνατοτητες που ειχε το 990....:bawl:
Οι επαγγελματιες κραχτες θα λενε τι εκανε η εταιρεια που χωρισε το 990 σε δυο μηχανες.
Αυτοι που θελουν ενα πιο βαρβατο 990 θα λενε τι καλα που εκανε και εβγαλε το 1190
Αυτοι που θελουν ενα ελαφρυτερο 990 θα λενε τι καλα που εβγαλε το 800.
Και παει λεγοντας...
KotsosDR
08/10/2012, 21:09
Θελω πολυ να το δω αυτο το 800 :) ειδικα αμα βγει μονοκυλινδρο τελικα .
Χωρίς να να προσπαθώ να γίνω "σταμπακ", θα καυτηριάσω και εγώ το γεγονός ότι πάρα πολύ χαλάστηκαν με τον νέο χαρακτήρα του ADV1190, που δεν είναι προσανατολισμένος στο χώμα όσο το παλιότερο 990-950...
Κοντεύω να πιστέψω ότι τα ελληνικά βουνά, και όχι μόνο, είναι γεμάτα 950-990 που τρώνε το χώμα με το κουτάλι, με αναβάτες χάρντκορ ονοφάδες με χέρια τανάλιες και πρόσωπο γεμάτο λάσπη...Ρεεεε πατήστε λίγο γη, ρίξτε και κανα κατούρημα και μετά ξεκαβαλήστε...
Κ
don't trel δεν νομίζω να είναι κανείς εδω μέσα ούτε δικηγόρος της ΚΤΜ ούτε μέτοχος.
την αποψή του λέει ο καθένας σε σχέση με την εμπειρία του με το μηχανάκι.
Αν ηταν το νέο TDM ή V-Strom θα είχαμε άλλη κουβέντα...
panos1050
08/10/2012, 23:44
Σωστός ο loukilouk ,
η εποχή που βρισκόμαστε και οι οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε δυστηχως δεν αφήνουν χώρο
για ρομαντισμους...
οι πρώτες φήμες για επίσημη απόσυρση του 990 κυκλοφόρησαν
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=832632
...
υ.γ.1 Ο στάμπακ είναι γνωστός εγκάθετος...μην ψαρώνετε...ίσως μια λύση είναι να του στείλει ο ΕλΠατρόν κάνα βιντεάκι δικό του, ή καμιά φωτό από τις φυσιολατρικές του εξορμήσεις για "καφέ"...
υ.γ.2 Είναι πάντως τουλάχιστον ειρωνικό να ξεκατινιαζόμαστε για κάτι που
α)κανείς μας δεν είδε ακόμα από κοντά....
β)ελάχιστους θα μπορούσε μάλλον να ενδιέφερει άμεσα για αγορά...
γ)πολύ λίγους από μας τελικά θα απασχολήσει, έστω και στο μέλλον, σαν "επόμενη" μηχανή....
υ.γ.3 Μάλλον τελικά είναι πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι αγοράζοντας την φανέλα του Μέσι μπορούν να αποκτήσουν και το "Χάρισμα"...
Ε καλά νταξει, εγκάθετος δεν είμαι... απλά μ'αρέσει να πετάω την πετονιά μου στην λίμνη των αντβεντουράδων συγκεκριμενα...
Έφτασαν οι πρώτες εικόνες από το 800αρι :bawl:
270870
panos1050
09/10/2012, 10:39
:evil:
Έφτασαν οι πρώτες εικόνες από το 800αρι :bawl:
270870
αυτα ειναι ...
πλαινες εχει,
αποσταση απο το εδαφος εχει,
ψηλο σαν γαιδουρι ειναι,
πεταλα εχει,
σελαρα εχει,
οικονομικο ειναι ,
δεν εχει ηλεκτρονικα ,αλλα στα αρχ@#@α μας,
τι αλλο να ζητησει κανεις ρε πουστη μου ???????????????????
ετοιμο για περιπετια:evil:
spyrakos35
09/10/2012, 10:59
:evil:
αυτα ειναι ...
πλαινες εχει,
αποσταση απο το εδαφος εχει,
ψηλο σαν γαιδουρι ειναι,
πεταλα εχει,
σελαρα εχει,
οικονομικο ειναι ,
δεν εχει ηλεκτρονικα ,αλλα στα αρχ@#@α μας,
τι αλλο να ζητησει κανεις ρε πουστη μου ???????????????????
ετοιμο για περιπετια:evil:
εχει αναρτήσεις αυτορυθμιζόμενες (ανεξαρτήτως εδάφους) και ΔΕΝ χρειάζεται τρακτιον ούτε ΑΒΣ......
και όποιος είναι μάγκας ας σου κουνηθεί...... εχει να φάει κλωτσίδια......:lol:
devil's animal
09/10/2012, 11:19
κοιτα ρε ποσοι χεραδες μαζευτηκαν εδω μεσα που τους πεφτει βαρυ το ενα και κοντο το αλλο...:rolleyes:
:a014:
Τσα!
Άκουσα για χεράδες οπότε να 'μαι κι εγώ!
Καλούλι είναι. Ειδικά αυτό με την 19άρα μου γυάλισε αλλά μετά θυμήθηκα πως υπάρχει το SMT.
Αν ήθελα πάντως τόσα μπλιμπλίκια μάλλον στο Ducati θα πήγαινα κι ας έχει ρουθούνια.
:evil:
αυτα ειναι ...
πλαινες εχει,
αποσταση απο το εδαφος εχει,
ψηλο σαν γαιδουρι ειναι,
πεταλα εχει,
σελαρα εχει,
οικονομικο ειναι ,
δεν εχει ηλεκτρονικα ,αλλα στα αρχ@#@α μας,
τι αλλο να ζητησει κανεις ρε πουστη μου ???????????????????
ετοιμο για περιπετια:evil:
Η ζελατίνα στα άφτερ?
MiltiadisK.D
09/10/2012, 14:36
:lol:και απο αξιοπιστια δεν παιζεται,γαιδουρι:lol:
LOUKILOUK
09/10/2012, 23:24
Ε καλά νταξει, εγκάθετος δεν είμαι... απλά μ'αρέσει να πετάω την πετονιά μου στην λίμνη των αντβεντουράδων συγκεκριμενα...
Τελικά είχες δεν είχες μας είπες και ψαρούκλες...:bawl::lol:
Βασικά έχω βαρεθεί την μιζέρια και το δήθεν... μηχανάκια που "γαζώνουν",και πάλι γκρινιάζουμε...;!!!!, παρά το γεγονός μάλιστα ότι ελάχιστοι από μας θα μπορέσουν να τα αποκτήσουν άμεσα και πολλοί λιγότεροι θα καταφέρουν να τα αξιοποιήσουν στο έπακρο και να τους πιούν το αίμα στο δρόμο, στο χωματόδρομο, στα ταξίδια και στα καγκουριλίκια...ΤΡΑΤΖΙΚ
Έχω μάλιστα την υποψία-εντύπωση ότι κλασσικά αυτοί που παραμένουν αμέτοχοι, ουδέτεροι και γενικά μετριοπαθείς είναι και αυτοί που θα μπορούσαν να πουν τα περισσότερα σοβαρά και ουσιαστικά...
Ίσως βέβαια να ειμαι απλά και εγώ ένας βλέμμένος (εσύ ο άλλος..., κατάλαβες...;) ; )και να νομίζω ότι σχολιάζοντας αυτά που ακούω και διαβάζω κάτι κάνω...
Στο θέμα μας τώρα....
Εν κατακλέιδι, το 1190 εμένα εξωτερικά μου αρέσει, χωρίς να με τρελαίνει, αλλά από κοντά το περιμένω ομορφότερο...Βάση αριθμών αλλά και "οικογενιακής" παράδοσης δεν περιμένω τίποτε λιγότερο από όσα ήδη ξέρω και καταλαβαίνω σε θέμα επιδόσεων, συμπεριφοράς σε δρόμο και χώμα, φαν φάκτορ κτλ... Σοβαρά προβλήματα δεν περιμένω από ένα δοκιμασμένο κινητήρα, αλλά "παιδικές ασθένειες" είναι πιθανές όπως σε κάθε νέο μοντέλο, η τιμή είναι άγνωστη ακόμα αλλά έχω την εντύπωση ότι θα είναι αρκετά ανταγωνιστική και αν πέσω μέσα, νομίζω ότι θα πάρει σεβαστό κομμάτι της αγοραστικής "πίτας" της κατηγορίας και όχι άδικα...
Τέλος, σχετικά με το ψευτοδίλημμα 950-990 ή 1190 έχω να πω ότι ο συνηδητοποιημένος αναβάτης-καταναλωτής ξέρει ήδη τι έχει και είναι πολύ ευκολο να κρίνει αν αξίζει μια "αναβάθμιση" με τα υπερ και τα κατά της...οι υπόλοιποι καταναλωτές-θύματα του πουλμουρ δεν με απασχολούν..., ούτε θα τους ρωτούσα, ούτε και θα με ενδιέφερε ποτέ να μου πουν την γνώμη τους σε περίπτωση που ήθελα να αγοράσω την ίδια μηχανή...
υ.γ. Ακομα δεν τον είδαμε, Γιαννη τον βαφτίσαμε...το 800 ντε...θα ασχοληθώ όταν ανοίξει αντίστοιχο θρεντάκι ο Μπίγκουλας ή ο Ελπατρόνας...
Τα σέβη μου
el patron
10/10/2012, 09:04
Λοιπόν η τιμή του θα ειναι στα 15.000 για το απλό και 16.000 για το R.
Οχι άλλα πλαστα διλημματα στο λαό. Εχω όλες τις απαντήσεις!
Αν εχεις ηδη το adv950/990 (οπως εγω) το κρατας ετσι κι αλλιως για παντα. Εν τω μεταξυ δεν εχεις φραγκο λογω της καταστασης, άρα υποχρεωτικα περιμενεις για το 1190SMT, πράγμα που και λεφτα να ειχες θα επρεπε λογικα να κανεις. Σε δυο χρονια θα βγει το 1190SMT. Μεχρι τοτε θα ξερεις αν Α) θα παραμεινεις για παντα κινεζοποιημενος ή Β) θα ξαναζησεις σαν ανθρωπος
Στην πρωτη περιπτωση εχεις το 950/990. Καλυτερη παρηγορια δεν μπορω να φανταστω. Στη δευτερη περιπτωση παιρνεις ΚΑΙ το SMT1190. Και κλεινεις για παντα. Εχεις ηδη τα παντα. Τελος.
Αν δεν εχεις ηδη το adv950/990 τη γαμησες. Εμεις που εχουμε δεν πουλαμε.
Τα παραπανω σεναρια ισχυουν ειτε εισαι χεράς, ειτε κουλός, ειτε καφετεριάκιας, είτε μόνιμα σαν πρωτόπλαστος από χώμα και νερό. Δηλαδή είναι οικουμενικά και αδιαπραγμάτευτα.
Για ποιον λόγο να βγει SMT?
Για ποιον λόγο να βγει SMT?
Τι ερωτηση! Για τους ιδιους λογους που εχει ηδη βγει.
δηλαδη 19/17 τροχοι με ασφάλτινα, 145 αλογα στροφαλο, ελαχιστα κιλα, χαμηλο κλπ.... δεν ειναι αρκετά για δρόμο;
Για ποιον λόγο να βγει SMT?
Για να πέσει το παλιό και να το πάρουμε εμείς που το θέλουμε σαν τρελοί. :a08:
Πι Ες: Γιώργο, :beer:
Για να πέσει το παλιό και να το πάρουμε εμείς που το θέλουμε σαν τρελοί. :a08:
ΚΑΙ γι' αυτο!! Σαν τρελοι και σα μπούστηδες!:a46:
δεν πιανεστε με τιποτα ρπμ....
spyrakos35
12/10/2012, 11:12
...... και σα μπούστηδες!:a46:
και την είχα την υποψία για τους ΚαΤεΜάκηδες...... :bawl:
el patron
12/10/2012, 11:22
Για ποιον λόγο να βγει SMT?
Αντε ρε συμφωνούμε και κάπου , νομίζω ότι αφού θα υπάρχει το απλο 1190 δεν νομίζω ότι έχει λόγο υπάρξης το smt.
, έτσι και αλλιώς εμένα στα ματιά μου το απλό ειναι ένα smt με με αρκετές δυνατότητες παραπάνω.
Νομίζω ότι δεν θα το δούμε με το μεγάλο μοτέρ.
LOUKILOUK
13/10/2012, 01:22
και την είχα την υποψία για τους ΚαΤεΜάκηδες...... :bawl:
Ευτυχώς δεν μας νόμισες τρελούς....:bawl:
υ.γ.1 Μετά την οδήγηση 990ΣΜΤ το σχόλιο μου..."κολλητά 2 36άωρα έκανα με τούτο..."
υ.γ.2 Φοβάμε μόνο (για τους κατόχους 990-950) μην καταντήσουμε σαν τους "αφρικάνους" γραφικοί...
Allst@rf
13/10/2012, 11:01
τελος ξηρο καρτερ...
:D
πυξιδας990
13/10/2012, 11:47
τελος ξηρο καρτερ...
:D
οπα κωστα αυτο δεν το προσεξα.κριμα θα χασουμε τα κροταλισματα
Έλαβα και τιμοκατάλογο:
http://www.ktm-versand.de/similar_products.php/keywords/KTM-1190-ADVENTURE?refID=nl-2012-10-24
Οικονομική πρόταση.... αρχίστε να μαζευετε ευρώ...
Έλαβα και τιμοκατάλογο:
http://www.ktm-versand.de/similar_products.php/keywords/KTM-1190-ADVENTURE?refID=nl-2012-10-24
Οικονομική πρόταση.... αρχίστε να μαζευετε ευρώ...
Αναμενόμενη τιμή, μη αναμενόμενη αγορά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.