PDA

View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]

Λευκάδιος
27/04/2015, 20:44
Οσοι έχουν σκοπό(και χέρια) να το πάνε όπως ο Αυστραλός ας βάλουν πρώτα μια ποδιά απο κάτω ..
334607

spyrakos35
27/04/2015, 20:47
Αφου αρχισαμε κακιες, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι αλλο μηχανακι στο ενα βιντεο και αλλο στο αλλο.....

Φροντισαν το χρωμα να ειναι το ιδιο βεβαια....

lykourgi
27/04/2015, 20:56
Αφου αρχισαμε κακιες, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι αλλο μηχανακι στο ενα βιντεο και αλλο στο αλλο.....

Φροντισαν το χρωμα να ειναι το ιδιο βεβαια....

Σιγά το μεγάλο μυστικό.
Πολλά βίντεο ή ταξίδια προώθησης πωλήσεων, τελειώνουν με διαφορετική μοτοσυκλέτα από αυτή με την οποία άρχισαν.
Πάντα με το ίδιο χρώμα και εξοπλισμό, βέβαια.

Κατά τα άλλα άσπαστο και hard core το εργαλείο. :)

bulmont
27/04/2015, 21:38
Είσαστε καχύποπτοι και γκρινιάρηδες............................

Επειδή έτυχε και υπήρχαν 5-10 εικονολήπτες και δυό τρία ελικόπτερα και μια νταλίκα μοτοσυκλέττες
παραπέρα πλέκεται ένα σωρό σενάρια.................

Γι' αυτό δεν πάμε μπροστά ρε πστη μου..................

ΝIKOLTSOS
27/04/2015, 22:13
Προφανώς και υπήρχαν ελικόπτερα ή drones.... και καλά κάνουνε στο κάτω κάτω για να είναι ωραίο το αποτέλεσμα....
Απλά το κύριο συμπέρασμα που πρέπει να βγαίνει από τέτοια video είναι ότι στα σωστά χέρια όλα φαίνονται απλά και όλα γίνονται.
Άρα ο κύριος στόχος θα πρέπει να είναι να βελτιώσω τα χέρια μου για να μπορέσω να φτάσω το όχημα μου.... και στην πορεία βλέπουμε..

Εδώ για παράδειγμα δεν έχει ούτε πολλές και καλές κάμερες ούτε άπειρες λήψεις...
Αλλά υπάρχουν χέρια!!!! και το 950 πετάει κυριολεκτικά...!!!:evil:

https://www.youtube.com/watch?v=oVGry7-gZkg&spfreload=10

:beer:

gior-gos
27/04/2015, 23:36
Εδώ για παράδειγμα δεν έχει ούτε πολλές και καλές κάμερες ούτε άπειρες λήψεις...
Αλλά υπάρχουν χέρια!!!! και το 950 πετάει κυριολεκτικά...!!!:evil:

https://www.youtube.com/watch?v=oVGry7-gZkg&spfreload=10

:beer:

και με varadero ετσι θα πηγαινε

ΝIKOLTSOS
27/04/2015, 23:54
Υποθετικά και με το stelvio και με το mv tourismo κτλ κτλ έτσι θα πήγαινε...
Αλλά δεν καταλαβαίνω τι αλλάζει στο συμπέρασμα ότι στα σωστά χέρια όλα φαίνονται απλά και όλα γίνονται...

πυξιδας990
28/04/2015, 07:52
δεν βαζεται κανενα με varadero να χαζεψουμε?

alexxxcbr
14/05/2015, 17:21
Το οδηγησα χθες στο 500 μεχρι τη Βαρκιζα και επαθα κοκομπλοκο.Διακοσαρες για πλακα.:uplate:
ΤΟΥΜΠΑΝΟ.:a016::a016:


Κανα ερανο ρε παιδια?:smokin:

macdeath_s
14/05/2015, 17:36
Το οδηγησα χθες στο 500 μεχρι τη Βαρκιζα και επαθα κοκομπλοκο.Διακοσαρες για πλακα.:uplate:
ΤΟΥΜΠΑΝΟ.:a016::a016:


Κανα ερανο ρε παιδια?:smokin:

Ο leader μπροστά τι οδηγούσε δλδ και πόσο πήγαινε :cry:

alexxxcbr
14/05/2015, 19:36
Ο leader μπροστά τι οδηγούσε δλδ και πόσο πήγαινε :cry:

1190R και πηγαινε τεζα (ευτυχως).Ημασταν και μικρο γκρουπ 4 μηχανακια.
Να δω με το SD που θα το παω μονος μου βολτα....:D

Jo.Da.
14/05/2015, 19:43
Από Ξυλόκαστρο ο πλοηγός; :lol::D

alexxxcbr
14/05/2015, 19:53
Δεν ρωτησα να σου πω τιποτα,ουτε το ονομα του.:lol:
Ψηλος,λεπτος,μελαχροινος....:lol:
Ειχα τρελαθει με τη βολτα και χαζεψα.Μιλαγαμε μονο για τα τουμπανα.
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ TEST RIDE ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ...:a25::a25:

Jo.Da.
14/05/2015, 19:57
Είχα πάει προχθές στο 500, τελευταίο γκρούπ, 3 μηχανάκια συν τον πλοηγό...
Μπορεί να μιλάμε για τον ίδιο, 35+ ηλικιακά κι ΟΧΙ τουμπανάκος, κανονικός.
Πλέον παίζω τακτικότατα ΤΖΟΚΕΡ...:lol:

ΝIKOLTSOS
15/08/2015, 20:22
https://www.youtube.com/watch?v=gqHjSZr99Jo

Και αυτός το χαβά του...
:evil:

foogr01
15/08/2015, 21:06
https://www.youtube.com/watch?v=gqHjSZr99Jo

Και αυτός το χαβά του...
:evil:

Ερασιτέχνες ρπσμ... πρώτα κάνεις τη χωματάδα και μετά το χώνεις στον ποταμό να ξεπλυθεί :a13:













Δίνει πόνο όμως :a016:

giannis1070
07/09/2015, 23:23
Ακούσατε ρε παιδιά τίποτα νέο σχετικά με τις εισαγωγές αέρα του 1190??

geez996
08/09/2015, 00:11
Σαν τι δηλαδή ?

giannis1070
08/09/2015, 08:24
Εαν βελτίωσαν καθόλου την προστασία από τα νερά και τη σκόνη. Έχω μείνει ότι ακόμα το πολεμάνε και η λύση είναι μόνο με after market...

Εκτός και εάν έχω μείνει πίσω.

geez996
08/09/2015, 08:36
Η τελαυταια ανακληση ηταν για το φιλτροκουτι του 2015.
Προσωπικα, και με το 2014 και τωρα με το 2015 μια χαρα ειναι με φιλτρο DNA.
Προχτες το ανοιξα στο σερβις και ηταν ολα πεντακαθαρα.

Υπ'οψιν λαβε τις οδηγιες του μανουαλ και ολα καλα.

Σιγουρα ειναι κατι που ελεγχω τακτικα εαν ειναι καθαρο αλλα εχω καταληξει οτι πολυ φασαρια για το τιποτα....

;)

giannis1070
08/09/2015, 09:08
Δυστηχώς δεν είμαι κάτοχος ενός 1190, αλλά προτίθεμαι να γίνω.
Είχα διαβάσει για το DNA σαν λύση, απλά είπα μήπως έχει κάνει κάτι η μαμά KTM.

Μπαίνεις χώμα?

Εάν όχι, πιστεύω ότι ελαχιστοποιείς τον κίνδυνο, αλλά εάν μπαίνεις, φαντάζομαι θα θέλει συχνό έλεγχο.

Σου έχει εμφανίσει βλάβες ή κάτι άλλο αξιοπερίεργο??

geez996
08/09/2015, 09:17
Δυστηχώς δεν είμαι κάτοχος ενός 1190, αλλά προτίθεμαι να γίνω.
Είχα διαβάσει για το DNA σαν λύση, απλά είπα μήπως έχει κάνει κάτι η μαμά KTM.

Μπαίνεις χώμα?

Εάν όχι, πιστεύω ότι ελαχιστοποιείς τον κίνδυνο, αλλά εάν μπαίνεις, φαντάζομαι θα θέλει συχνό έλεγχο.

Σου έχει εμφανίσει βλάβες ή κάτι άλλο αξιοπερίεργο??

Εχω μπει χωμα οσο μπαινει ενα βαριδι ον-οφ...
Εχω διαβασει αρκετα για το θεμα αλλα πιστευω οτι πολυ φασαρια για το τιποτα. Σιγουρα δεν εχει σχεση με το 950/990 ,τα θεωρω καλυτερα εκτος δρομου, και μιλαω σχεδιαστικα...πχ θεση εξατμισεων, φιλτρο-προφιλτρο,τροχοι, κτλ...

Οπως ειπα καμια σχεση με τα πρηγουμενα μοντελα. Πιστευω θα το λατρεψεις.
Βλαβες-χαζοβλαβες δεν εχω.
Οπως καθε ΚΤΜ που σεβετε τον εαυτο του.......... η σελα ειναι για κλαματα. :lol:

giannis1070
08/09/2015, 09:34
Ευχαριστώ φίλος!

Έχω αρχίσει και ασχολούμαι σχετ. με το 1190 και εάν όλα πάνε καλά, κατά την άνοιξη πιστεύω να μπορέσω να το πάρω...(με κάποιες προσωπικές θυσίες βέβαια......αλλά....ενα πάθος έχουμε, δε γ@μιέται!)

Σε πρώτη φάση έχω διαβάσει όλο το thread, επέτρεψέ μου να σε ενοχλώ από καιρό σε καιρό για τίποτα απορίες.

Thanks.

bulmont
08/09/2015, 11:09
.......... η σελα ειναι για κλαματα. :lol:



To παρατήρησα κι' εγώ τον προηγούμενο μήνα, που έκανα καμμιά 900αριά χλμ.... αλλά πίστεψα
πώς φταίει ο κώλος μου μιάς κι' είχα να οδηγήσω 15 μήνες...............

westie
08/09/2015, 11:22
Δυστηχώς δεν είμαι κάτοχος ενός 1190, αλλά προτίθεμαι να γίνω.
Είχα διαβάσει για το DNA σαν λύση, απλά είπα μήπως έχει κάνει κάτι η μαμά KTM.



Το DNA το βάζει η ΚΤΜ στο μηχανάκι. Το φόρεσα στο τελευταίο service ;)
Όσο για τη σέλα που λένε οι συνάδελφοι... συμφωνώ κι εγώ κι ο πισινός μου :cry:...βρήκα λύση όμως
340771

giannis1070
08/09/2015, 13:01
που έκανα καμμιά 900αριά χλμ....

Σε τι διάστημα τα έκανες?

Τουλάχιστον μέχρι τις 2,5 - 3 ώρες οδήγηση αντέχεται??

giannis1070
08/09/2015, 13:04
Το DNA το βάζει η ΚΤΜ στο μηχανάκι. Το φόρεσα στο τελευταίο service ;)


:)

Πολύ ωραία!

Ζεύκας
08/09/2015, 13:57
Όσο για τη σέλα που λένε οι συνάδελφοι... συμφωνώ κι εγώ κι ο πισινός μου :cry:...βρήκα λύση όμως
340771

ελπίζω να κάνεις πλάκα. έχεις τη κατεμάρα να τη σκίζεις στα στροφιλίκια και θες να
βάλεις ένα ασταθές αερομαξιλαράκι ανάμεσα στο σώμα σου και τη μοτοσυκλέτα;

επικίνδυνο. προτίμησε να πας τη σέλα σου σε σελά να της προσθέσει gel στρώση.

westie
08/09/2015, 15:55
ελπίζω να κάνεις πλάκα. έχεις τη κατεμάρα να τη σκίζεις στα στροφιλίκια και θες να
βάλεις ένα ασταθές αερομαξιλαράκι ανάμεσα στο σώμα σου και τη μοτοσυκλέτα;

επικίνδυνο. προτίμησε να πας τη σέλα σου σε σελά να της προσθέσει gel στρώση.

Να σου πω την αλήθεια, δεν είναι ασταθές, τουλάχιστον όχι όσο φαντάζεσαι.
Όταν είμαι μόνος μου και για μικρές διαδρομές δεν το χρησιμοποιώ...σε ταξίδια με την κυρά και φορτωμένος είναι βάλσαμο.
Όσο για το gel, το έψαξα κι εκτός απ'το ότι ήθελε πολλά €, ο αέρας δε θέλει χρόνο διαμόρφωσης & η αίσθηση ανώτερη.

geez996
08/09/2015, 19:00
To παρατήρησα κι' εγώ τον προηγούμενο μήνα, που έκανα καμμιά 900αριά χλμ.... αλλά πίστεψα
πώς φταίει ο κώλος μου μιάς κι' είχα να οδηγήσω 15 μήνες...............

Χαχαχαχαχχαχα

geez996
08/09/2015, 19:13
Ευχαριστώ φίλος!

Έχω αρχίσει και ασχολούμαι σχετ. με το 1190 και εάν όλα πάνε καλά, κατά την άνοιξη πιστεύω να μπορέσω να το πάρω...(με κάποιες προσωπικές θυσίες βέβαια......αλλά....ενα πάθος έχουμε, δε γ@μιέται!)

Σε πρώτη φάση έχω διαβάσει όλο το thread, επέτρεψέ μου να σε ενοχλώ από καιρό σε καιρό για τίποτα απορίες.

Thanks.

Πάρτο με το καλό και εδώ ειμαστε....

bulmont
08/09/2015, 19:43
Σε τι διάστημα τα έκανες?

Τουλάχιστον μέχρι τις 2,5 - 3 ώρες οδήγηση αντέχεται??


Τα χλμ έγιναν σε διαφορετικές ημέρες, τα περισσότερα σε μία ημέρα ήταν περίπου 400χλμ, σε διάρκεια 3,5 ωρών, με αρκετές
στάσεις για νερό, φωτό, κατούρημα κλπ........

Αλλά ξαναλέω πώς είχα να καβαλήσω ένα δεκαπεντάμηνο........Στην πρώτη μία-μιάμιση ώρα άρχισε
να πιάνεται ο πωπός μου.......


Και πάμε τώρα, στην περίπτωση της ''ζέστης'' του κινητήρα....... Εχω να πώ, ''παπάρια μάντολες''.........
Οδήγησα περίπου 50χλμ με αρκετή ζέστη, φορώντας βερμούδα. Σε καμμιά περίπτωση, δεν ένιωσα περισσότερη
ζέστη, από άλλες μοτοσυκλέττες που έχω οδηγήσει.......Και το σούρουπο στην επιστροφή, ήταν ''επιθυμητή'' σε μερικές
''δροσερές'' μεριές, η ζέστη του κινητήρα...... Πιθανόν, σε κυκλοφοριακή ''συμφόρεση'' σε κέντρο πόλης
και καλοκαίρι, τα πράγματα να είναι δύσκολα......Στο κάτω κάτω της γραφής, έχεις κάτω από τα σκέλια σου
μηχανή παραγωγής τόσων αλόγων........


340813


Δεν νομίζω, πως χρειάζονται σχόλια για την απόδοση του κινητήρα......Και μόνο η
γνώση πως οδηγάς σαν παπί, ένα όχημα, που πιθανόν είναι ότι πιο γρήγορο στην γύρα,
είναι νομίζω αρκετή.

Δεν ξέρω την κατανάλωση, δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να μετράω λίτρα, χλμ. Αν
ήθελα οικονομία θα 'παιρνα ένα βεστρώμ..........

Να σημειώσω ακόμα, πώς στην μοτοσυκλέτα μου το μόνο έξτρα, είναι τ' αυτοκόληττα
στο μπροστινό σύστημα.........

MiltiadisK.D
08/09/2015, 19:56
ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΤΩΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕ!!!!!!!!!!;):beer:

bulmont
08/09/2015, 20:11
ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΤΩΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕ!!!!!!!!!!;):beer:




340814

340815

340816

bulmont
08/09/2015, 20:16
340817

340818

340819

gior-gos
08/09/2015, 20:36
Ομορφα πραματα :beer:

giannis1070
08/09/2015, 22:22
Αλλά ξαναλέω πώς είχα να καβαλήσω ένα δεκαπεντάμηνο........Στην πρώτη μία-μιάμιση ώρα άρχισε
να πιάνεται ο πωπός μου.......


Και πάμε τώρα, στην περίπτωση της ''ζέστης'' του κινητήρα....... Εχω να πώ, ''παπάρια μάντολες''.........
Οδήγησα περίπου 50χλμ με αρκετή ζέστη, φορώντας βερμούδα. Σε καμμιά περίπτωση, δεν ένιωσα περισσότερη
ζέστη, από άλλες μοτοσυκλέττες που έχω οδηγήσει.......Και το σούρουπο στην επιστροφή, ήταν ''επιθυμητή'' σε μερικές
''δροσερές'' μεριές, η ζέστη του κινητήρα...... Πιθανόν, σε κυκλοφοριακή ''συμφόρεση'' σε κέντρο πόλης
και καλοκαίρι, τα πράγματα να είναι δύσκολα......Στο κάτω κάτω της γραφής, έχεις κάτω από τα σκέλια σου
μηχανή παραγωγής τόσων αλόγων........


Αδερφέ εάν σε διακατέχει το πάθος, θεωρώ ότι τα παραπάνω είναι λεπτομέρειες. Θέλω να πω πως δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα η ζέστη που εκπέμπει ο κινητήρας, ή αν η σέλα δεν είναι σέλα σαν του V-Strom. Μιλάω πάντα για μένα, έχοντας δουλέψει σαν μηχανή πόλης ένα cb1000r όλο το καλοκαίρι μέσα στην Αθήνα.

Η φωτό με τους πύργους είναι στην πανέμορφη Βάθεια??

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

spyrakos35
09/09/2015, 08:25
πωπωωωωωωω....

γέμισε πράσινο η Μάνη..... :bawl:

geez996
09/09/2015, 08:46
340830

geez996
09/09/2015, 08:47
340831

westie
09/09/2015, 09:55
Ας βάλω κι εγω μια :blush:
340835

giannis1070
09/09/2015, 11:01
340831

Αυτό το γκαράζ μοιάζει με τον Παράδεισο...

stam2
12/05/2016, 11:54
-αγάπη μου που βρίσκεσαι?
-εδώ με τα παιδιά, βγήκαμε μια χαλαρή βόλτα....

https://www.youtube.com/watch?v=5ogC5Ky77LA

1.50 "κολλάει" στο αυλάκι, πετάει μια πρώτη και πάμε παρα δίπλα...


θα ήταν ενδιαφέρον και ένα βίντεο με τα μαζέματα και τα σέρβις της μηχανής μετά από 3 χρόνια τέτοιας χρήσης...

est
12/05/2016, 12:14
Αυτό που είδα είναι πως τους άλλους 2 δεν τους έχει απλά για παρέα... τη μία είναι με το φτυάρι και του ανοίγουν δρόμο, την άλλη με τους ιμάντες και τον τραβάνε...
:bawl:

amyroukai
12/05/2016, 12:19
Αν κρίνω από τα όσα γράφει ο Σπανός για το BMW, αν το αφήσεις "τρία χρόνια" χωρίς επιμελές λύσιμο/σφίξιμο/καθάρισμα μετά από κάθε τέτοια "βόλτα" δεν θα επιβιώσει.

gefr
17/05/2016, 10:03
3 μήνες ακούγεται πιό ρεαλιστικό

Nostradamus
17/05/2016, 11:50
Δεν πιανω το νοημα του πραγματος.. Κουβαλας το τερας με το βανακι και μετα πας και παιζεις με τους αλλους 2 που εχουν τα Εντουρα...

Ποιος ο λογος να κανεις κατι τετοιο με διπλο κοπο ? Εννοω οκ το κανεις γιατι στα σκαει η ΚΤΜ να την διαφημιζεις αλλο αυτο...

Αλλα αν δεν ειναι να πας οδικως εκει που θα το βαλεις στα ζορια και το κουβαλας με το βαν τοτε γιατι να μην εχεις ενα μικρο καθαροαιμο για το γουστο ??

DrBig
17/05/2016, 11:59
Δεν πιανω το νοημα του πραγματος.. Κουβαλας το τερας με το βανακι και μετα πας και παιζεις με τους αλλους 2 που εχουν τα Εντουρα...

Ποιος ο λογος να κανεις κατι τετοιο με διπλο κοπο ? Εννοω οκ το κανεις γιατι στα σκαει η ΚΤΜ να την διαφημιζεις αλλο αυτο...

Αλλα αν δεν ειναι να πας οδικως εκει που θα το βαλεις στα ζορια και το κουβαλας με το βαν τοτε γιατι να μην εχεις ενα μικρο καθαροαιμο για το γουστο ??

Οπως ειχε πει και ο ερολ φλυν για την τικιπομπ σχεση του με .... τον ταυρον παουερ......."αλλου ειδους ταραχη"

gefr
19/05/2016, 08:44
Πολύ σωστά τα λέτε οι προλλαλήσαντες.
Υπάρχει μία ηδονική απόλαυση με τους ιδιοκτήτες των μαστόδοντων όταν βλέπουν πόσο δύσκολα περάσματα μπορεί να καταφέρει κάποιος άλλος αναβάτης (ίσως μόνο αυτός στον κόσμο) με το μηχανάκι τους... και πόσες δυνατότητες έχει... που ποτέ δεν θα αξιοποιήσουν γιατί πολύ συνετά πράττοντας δεν θέλουν να ρισκάρουν την περιουσία τους και τη σωματική τους ακεραιότητα για την ικανοποίηση οτι τα κατάφεραν...
Ουσιαστικό νόημα δεν υπάρχει, είναι απλά διασκεδαστικό... να το βλέπεις και να λές "κοίτα τι κάνει ο άνθρωπας..." και μετά "κι εγώ έχω τέτοιο μηχανάκι"... ικανοποίηση.

amyroukai
19/05/2016, 10:16
Αυτό το τελευταίο αγαπάει ο τερενς και μιλάει για θύματα του μάρκετινγκ...

harris_x
19/05/2016, 13:24
:evil: το νου σας

giannis113
20/05/2016, 04:53
Βλεποντας ποσο πιο ευκολα παει το Sx και ποσο κανει το 1190..
Λεω, αγοραζω ενα βαρκαντερο με 1500ε αγοραζω και ενα sx με 2000 και το δενω απο πισω. :cry:

gefr
21/05/2016, 08:51
Αυτή είναι η τελείως λογική πρακτική και οικονομική προσέγγιση. Αλλά συχνά μπαίνουν και άλλοι παράγοντες στις αποφάσεις μας, όπως το τι μας αρέσει, επειδή μας κολακεύει να φαινόμαστε με αυτό, πηγαίνει καλύτερα, μας ταιριάζει περισσότερο, μας δίνει το στύλ που θέλουμε να λανσάρουμε, πάει με το χρώμα των ματιών μας... άβυσσος η ψυχή του μοτοσυκλετιστή

lleonidas
31/08/2016, 19:12
Πρώτες φωτογραφίες (http://www.motorcyclenews.com/news/2016/august/new-ktm-adventure-spied/) από το ανανεωμένο 1190 adv που αναμένεται το επόμενο έτος.

Διαφορετική ζελατίνα και fairing,LED φώτα και εναρμονισμένο στους κανονισμούς του Euro 4.

364931
364932

kostasdirt
31/08/2016, 21:08
Και εδω το R...

364940

amyroukai
31/08/2016, 21:11
η έμπνευση για το φανάρι εμπρός, ήταν το βαραντέρο 125;

ggs
31/08/2016, 21:17
Οκ..καλο,χρυσο αλλά... Γιατί ργμτ...

364942

πυξιδας990
01/09/2016, 08:26
απο οτι βλεπουμε...
επιλογη στο χαμηλο χυτες ή ακτινες
το φαναρι στο χαμηλο με την ψιλη ζελατινα του παει..

lleonidas
01/09/2016, 14:47
...δεσπόζει η ανανέωση στους προβολείς, που έρχεται σε πλήρη εναρμόνιση με τις φωτογραφίες που έχουμε δει πριν από μήνες για την naked σειρά, δείχνοντας τον σκοπό της KTM να δημιουργήσει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα, που θα κάνεις τις μοτοσυκλέτες να ξεχωρίζουν από μακριά, ανάμεσα στις υπόλοιπες. Αυτό άλλωστε ήταν κι ένα από τα σημεία στα οποία δόθηκε μεγάλη βάση, από την πρώτη στιγμή της καριέρας του μοντέλου. Οι νέοι προβολείς και το εμπρός μέρος του φαίρινγκ, φαίνεται ότι θέλουν να οδηγηθούν πλήρως προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο φωτογράφος δεν πρόλαβε ν’ αποθανατίσει τι ακριβώς συμβαίνει πίσω από την ζελατίνα, ωστόσο υπάρχουν πληροφορίες πως θα δούμε νέα όργανα με έγχρωμη TFT οθόνη, όπως έχει διαρρεύσει για τα naked. Αυτό στηρίζεται στο γεγονός πως η KTM τοποθέτησε τα ίδια ακριβώς όργανα που είδαμε στο πρώτο Adventure, σε όλες τις επόμενες μοτοσυκλέτες. Τα όργανα αυτά είναι ευανάγνωστα και πλήρη σε ενδείξεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι οπτικά δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα του Super Duke 1290 R, για παράδειγμα, ενώ ιδανικά θα θέλαμε κι έναν τρόπο να απενεργοποιείται άμεσα το traction control, χωρίς να πρέπει να πατήσεις μεγάλο συνδυασμό κουμπιών. Ίσως στα επόμενα Adventure να έχουμε την ανάποδη διαδρομή, για τα όργανα..
Είναι επίσης βέβαιο, ότι τα νέα Adventure θα έχουν αλλαγές στις αναρτήσεις, τουλάχιστον στο software που διέπει την λειτουργία τους, την στιγμή που η KTM είναι εξακριβωμένο ότι εξελίσσει μαζί με την Bosch την νέα γενιά ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, με σκοπό να βγάλουν στην παραγωγή τις πρώτες πλήρως ενεργητικές αναρτήσεις. Για να γίνει αυτό, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να διαβάζει το δρόμο και την κατάσταση του οδοστρώματος εμπρός της, ωστόσο είναι εξαιρετικά αμφίβολο πώς αυτό το σύστημα θα το δούμε στην παραγωγή σε αυτή την γενιά των Adventure. Θυμίζουμε όμως ότι ήταν αυτή η μοτοσυκλέτα που εισήγαγε το πρώτο Cornering ABS και πώς ήταν η KTM η μόνη εταιρία ανάμεσα στους - τουλάχιστον 5 επιβεβαιωμένους- κατασκευαστές, που η Bosch απευθύνθηκε για την εξέλιξη του Cornenring ABS και απέρριψαν την ιδέα ως ιδιαίτερα πρωτοποριακή. Το πιθανότερο λοιπόν να δούμε για πρώτη φορά σε κάποιο Adventure την νέα γενιά των αναρτήσεων, και ακόμα πιο πιθανό να αφορά μελλοντική έκδοση και όχι αυτή που βλέπουμε στις φωτογραφίες.
Το βασικότερο σημείο για τον κινητήρα των νέων Adventure με βάση τους Euro 4 κανονισμούς, είναι το βάρος κι αυτό γιατί είχαν το μικρότερο δυνατό για τα δεδομένα της απόδοσης και των κυβικών. Ο κινητήρας του 1190 είναι πρωτοποριακά σχεδιασμένος, ώστε να ζυγίζει μόλις 62 κιλά παρά την αυξημένη του απόδοση. Πρόκειται για μία εξαιρετική επίδοση και σημείο κλειδί για την εκπληκτική κατευθυντικότητα που έχει το Adventure. Στον αντίποδα όμως ξεχωρίζει έντονα για τους μηχανικούς ήχους, απόρροια της μείωσης του βάρους. Εστιάζουμε συνήθως στην κατανάλωση και στους ρύπους, όταν αναφερόμαστε στους Euro 4 κανονισμούς, όμως στην πράξη θέτουν πολλούς νέους περιορισμούς, κι ένας από αυτούς είναι και οι μηχανικοί θόρυβοι. Υπάρχει περίπτωση τα νέα Adventure να πρέπει να δεχθούν αλλαγές σε αυτό τον τομέα, πράγμα που γίνεται με δύο τρόπους. Αυξάνοντας το βάρος ή αυξάνοντας το κόστος, επενδύοντας σε νέα υλικά με διαφορετικές ιδιότητες. Θα πρέπει να περιμένουμε την EICMA για να δούμε τον δρόμο που επέλεξε η KTM και επιπρόσθετα αν αναγκάστηκε να περιορίσει την απόδοση για χατίρι των ρίπων. Ωστόσο το Adventure είχε ήδη εξαιρετικό κύκλο, με υψηλή απόδοση στην καύση, καθώς αποδίδει την μεγάλη του ιπποδύναμη, διατηρώντας την κατανάλωση στα ίδια επίπεδα που έχει και ο ανταγωνισμός, αλλά με είκοσι παραπάνω άλογα - κατά περίσταση! Αυτό σημαίνει ότι η KTM είναι σε θέση να διατηρήσει την υψηλή απόδοση και ταυτόχρονα να εναρμονιστεί με τους νέους κανονισμούς.
Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι οι μοτοσυκλέτες έχουν νέες αναρτήσεις της WP και πως το 1050 έχει σχεδόν ταυτιστεί με το 1190, εκτός φυσικά από τους τροχούς και το μικρότερο ελαστικό. Είναι επίσης πιθανό να μην γίνουν μεγάλες αλλαγές και στο τελικό της εξάτμισης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγούσε σε πιθανό επανασχεδιασμό των βαλιτσών, σημείο που η KTM έχει κάνει σοβαρή επένδυση για να ξεκινήσει και πάλι από την αρχή. Ωστόσο οπτικά και μόνο θα ήταν καλό να γίνει και εκεί μία ανανέωση.
Το 1190 δεν χρειαζόταν πολλά για να κρατήσει την απόσταση που το χωρίζει από τον ανταγωνισμό, καθώς βρισκόταν ήδη αρκετά μπροστά, και η KTM δείχνει ότι κάνει προσεκτικά βήματα για να αυξήσει και άλλο την απόσταση. Η πρώτη σίγουρη ματιά για όλα αυτά, θα είναι σύντομα στις εκθέσεις που ετοιμάζονται…


Πηγή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/oi-protes-plirofories-gia-ta-nea-ktm-adventure-2017)

Ζεύκας
01/09/2016, 15:18
Φαίνεται πως η road έκδοση του 1190 θα περιλαμβάνει 17άρηδες μπρος πίσω τροχούς.

Πάει -σωστά- να κοντράρει στα ίσια τα multistrada & s1000xr

lleonidas
01/09/2016, 15:47
+Caponord.
Μακάρι να μπουν και οι Ιάπωνες κάποια στιγμή σ'αυτήν την "κόντρα" των 1000-1200 ψηλών street/sport touring wannabe ss θηρίων διότι ειναι πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία.

kostasdirt
01/09/2016, 17:33
Βέβαια τα φόρουμ στο εξωτρικό οργιάζουν πως δεν θα υπάρχει πλέον 1190 αλλα όλα θα γίνουν 1290 και ίσως το 1050 γίνει 1090, οψόμεθα...

amyroukai
01/09/2016, 17:45
Εγώ διάβασα ότι θα είναι 1050, 1190R και 1290, δηλαδή φεύγει το "απλό" 1190.


Επίσης σε άλλο άρθρο, έλεγε ότι γενικώς η επιτυχία της Άφρικα στις περισσότερες αγορές δείχνει πως ο κόσμος "διψούσε" για κάτι σε λογικό βάρος, λογικά άλογα, καλό εκτός και πως τα επόμενα χρόνια η τάση γιγαντισμού που έφερε τα μηχανάκια περιπέτειας στα 300 σχεδόν κιλά (χόντα, τράιουμφ) θα ανατραπεί και θα έχουμε περισσότερες προτάσεις κοντά στο F800GS, πιθανώς και πιο "off" από αυτό. Ο αρθογράφος θεώρησε πως είμαστε στην κορυφή σε ότι αφορά μεγέθη και πως πλέον όλα θα μικρύνουν.

harris_x
03/09/2016, 19:31
Για την πτώση του bulmont εδω: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150435

spyro
03/09/2016, 22:17
Εγώ διάβασα ότι θα είναι 1050, 1190R και 1290, δηλαδή φεύγει το "απλό" 1190.


Επίσης σε άλλο άρθρο, έλεγε ότι γενικώς η επιτυχία της Άφρικα στις περισσότερες αγορές δείχνει πως ο κόσμος "διψούσε" για κάτι σε λογικό βάρος, λογικά άλογα, καλό εκτός και πως τα επόμενα χρόνια η τάση γιγαντισμού που έφερε τα μηχανάκια περιπέτειας στα 300 σχεδόν κιλά (χόντα, τράιουμφ) θα ανατραπεί και θα έχουμε περισσότερες προτάσεις κοντά στο F800GS, πιθανώς και πιο "off" από αυτό. Ο αρθογράφος θεώρησε πως είμαστε στην κορυφή σε ότι αφορά μεγέθη και πως πλέον όλα θα μικρύνουν.

Αμήν λέω εγώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος στο τελικά θα γίνει. Βλέπεις δεν είμαστε μόνο εμείς και τα γούστα μας στη παγκόσμια αγορά. Τους λοιπούς ευρωπαίους πλην τους Ιταλούς και τους Ισπανούς παραμένουν να τους ενδιαφέρουν τα κυβικά

irinia
04/09/2016, 11:16
Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΚΤΜ





Δεν είναι η Ντουκάτι αλλά το 1200 bmw gs πού πουλάει τρελά.
Μέρα νύχτα αυτό βλέπουν μπροστά τους και το έχουν δηλώσει οι άνθρωποι.
Γιαυτό και τα πολλά άλογα,επειδή πιστεύουν ότι εκεί θα κάνουν τη διαφορά.
Το bmw το 1000 είναι μια άλλη κατηγορία μόνο του.
Ένα ιδιαίτερο μηχανάκι που δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους χωμάτινους προσανατολισμούς
της ΚΤΜ.Το δοκίμασα το 1000,πιο πολύ σε στρητάδικο,ντραγκστεράδικο μηχανάκι πόλης πάει
κατά την άποψη μου,για έναν αναβάτη.Γκάζι και στροφιλίκι.Μαζεμένο μηχανάκι.
Οn-off δεν θα το έλεγα πάντως,ούτε στη θεωρία,ούτε στην πράξη.
Πως λοιπόν να το συγκρίνω με ΚΤΜ..??
Η νέα Άφρικα ΝΑΙ...!!
Η Χόντα βέβαια είναι άλλη ιστορία,δεν περιμένει από 1-2 μοντέλα,πουλάει πάνω από
ένα μύρριο μοτό το χρόνο και παίζει αλλιώς..!!

Ζεύκας
04/09/2016, 11:47
Τέρενς είδες φωτό που φαίνεται καθαρή στριτ έκδοση με 17άρες ζάντες μπρος-πίσω;

Η απλά σχολιάζουμε ότι να'ναι;

Επίσης η Χόντα ένα εκατομμύριο μοτοσυκλετάκια 125 κυβικά πουλάει στις υποαναπτυκτες χώρες.
Στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή οι πρώτοι σε πωλήσεις (σε μηχανές της προκοπής) είναι BMW-Yamaha

amyroukai
04/09/2016, 13:24
Εμ... Στα ονοφ μπαμπη είναι ή χονδα πρώτη με το αφρικα πανευρωπαϊκά.

Ζεύκας
04/09/2016, 13:35
Τέσπα αν και ξεφεύγουμε αναφέρομαι στις μοτό γενικά άνω των 500κεκ

irinia
04/09/2016, 13:42
ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ..??




Πιο λιανά δεν γίνεται,η Χόντα είναι ένας γίγαντας στις μοτό
που δεν κρέμεται από το αν θα πουλήσει ένα μοντέλο της και πόσο.
Λέμε έκανα βόλτα με το 1000 το bmw.
Μπορούμε να διαφωνούμε πιο κόσμια..??
Η bmw ένα είναι σίγουρο για όποιον δεν το κατάλαβε
800 on-off και μετά 1200, τα 1000 κυβικά on-off ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Κανένας δεν θα πάει να πάρει το S1000 για on-off...!!!
Δεν θα σχολιάσω τα περί 125 κυβικών και Χόντα,απλά μπες και δες πωλήσεις ,
εδώ μιλάμε για μεγάλα on-off
και ειδικά τα ΚΤΜ,τα οποία και θεωρώ ορίτζιναλ μηχανάκια πολύ πιο σκληροτράχηλα
από τα bmw η οποία ΚΤΜ διευθύνεται από ανθρώπους με διαφορετική φιλοσοφία
από τους Γερμανούς.
Βγήκαν και είπαν κάναμε λάθος,επένδυσαν ,δούλεψαν και έβγαλαν νέες βάσεις για βαλίτσες.
για το σούπερ μηχανάκι τους.
ΔΕΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΑΝ ΤΙΠΟΤΕ..!!
Για μένα πρέπει να τις δώσουν δωρεάν σε όσους αγόρασαν αυτές που κουνάνε παίρνοντας πίσω
τις παλιές,όπως για παράδειγμα έκανε η Γιαμάχα με την βάση της πίσω βαλίτσας στο σούπερ τενερέ
όπου απλά υπήρχε υποψία ότι δεν θα αντέξει η βάση τους κραδασμούς ..!!
Και δεν ζήτησε πίσω και την παλιά βάση...!!

irinia
04/09/2016, 13:46
ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΧΟΝΤΑ ΣΤΑ 500-1000 ΚΥΒΙΚΑ






Αυτόματα και μη,σε ποια θέση είναι στη χώρα μας..??
Και σιγά μην αποτελεί κριτήριο για την παγκόσμια αγορά
η Ελλαδίτσα μας...!!!


http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/9338-reportaz-2016-taxinomiseis-iouliou-top10-motosikletwn.html


http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/9331-reportaz-2016-taxinomiseis-ioulios-to30-etaireiwn.html


http://www.seaa.gr/el/statistics/registrations


Αυτά είναι στοιχεία της Ελλάδας και όχι της Νοτιανατολικής Ασίας.
Τα μελετάς και μετά ίσως πάρεις πίσω το ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ...!!

Ζεύκας
04/09/2016, 13:51
Άσπρο λέω εγώ, μαύρο λες εσύ.

Πάμε πάλι


Τέρενς είδες φωτό που φαίνεται καθαρή στριτ έκδοση με 17άρες ζάντες μπρος-πίσω;


ποιός μίλησε για ον-οφφ; Το απλό 1190 φαίνεται πως θα διασπαστεί και μια έκδοση θα γίνει καθαρά ΟΝ για να χτυπήσει s1000xr και multistrada.

που κολλάνε οι άφρικες, μπεεμβε 800/1200 κτλ με αυτά που γράφω αδυνατώ να καταλάβω.



ΥΓ. Και μια συγνώμη στον μοντ που κάθομαι και ασχολούμαι με τις πωλήσεις της Χόντα σε κατηγορία της ΚΤΜ

kostasdirt
04/09/2016, 21:05
Άσπρο λέω εγώ, μαύρο λες εσύ.

Πάμε πάλι




ποιός μίλησε για ον-οφφ; Το απλό 1190 φαίνεται πως θα διασπαστεί και μια έκδοση θα γίνει καθαρά ΟΝ για να χτυπήσει s1000xr και multistrada.

που κολλάνε οι άφρικες, μπεεμβε 800/1200 κτλ με αυτά που γράφω αδυνατώ να καταλάβω.



ΥΓ. Και μια συγνώμη στον μοντ που κάθομαι και ασχολούμαι με τις πωλήσεις της Χόντα σε κατηγορία της ΚΤΜ

Ο αντίπαλος του S1000XR υπάρχει ηδη και είναι το Super Duke GT...

irinia
04/09/2016, 22:20
Άσπρο λέω εγώ, μαύρο λες εσύ.

Πάμε πάλι




ποιός μίλησε για ον-οφφ; Το απλό 1190 φαίνεται πως θα διασπαστεί και μια έκδοση θα γίνει καθαρά ΟΝ για να χτυπήσει s1000xr και multistrada.

που κολλάνε οι άφρικες, μπεεμβε 800/1200 κτλ με αυτά που γράφω αδυνατώ να καταλάβω.



ΥΓ. Και μια συγνώμη στον μοντ που κάθομαι και ασχολούμαι με τις πωλήσεις της Χόντα σε κατηγορία της ΚΤΜ








ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ





Οι πωλήσεις αφορούν όλες τις μοτό πάνω από 500 κυβικά συμπεριλαμβανομένου και του ΚΤΜ 1190.
Για να μάθεις ότι η Χόντα δεν πουλάει μόνο 125 κυβικά.
Ποιο OFF μηχανάκι στα μαστόδοντα από το ΚΤΜ 1190 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...!!
Κανένα multistrada ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝ....!!
Μη το πεις στους Ιταλούς αυτό...!!!
Το s1000xr ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΟΝ-OFF.....!!!
Το νέο Άφρικα είναι το πιο on-off στα 1000 κυβικά και δεν έχει αντίπαλο το s1000xr...!!!
Η bmw έχει on-off στα 800 κυβικά και μετά στα 1200,δεν θα έκανε ποτέ και στα 1000....!!!


Ελπίζω να καταλάβεις.
Και ο Μόντ να δείξει κατανόηση.

amyroukai
04/09/2016, 22:42
ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ


μάλλον στην χωματερή του φόρουμ γιατί κατά την προσφιλή σου έχεις τρελαθεί στο σπαμ και συμπαρασέρνεις και τους άλλους. Και επειδή αν σε πετάξω σε άλλο νήμα όπως πρέπει να γίνει, θα κάνεις την προσφιλή σου διαγραφή των μηνυμάτων σου και θα προτάξεις μιά δικαιολογία πιο φαιδρή και από αυτές του Τσίπρα για την διατήρηση του ΕΝΦΙΑ, απλά θα τα πάρει ΟΛΑ το ποτάμι και θα τελειώνει το πράγμα.

αυτή την παπαρούπα με τις πωλήσεις ούτε θυμάμαι σε πόσα διαφορετικά νήματα την έχει γράψει. ούτε θυμάμαι πόσες φορές και πόσος κόσμος σου έχει πει ότι τον αφήνει αδιάφορο. το ότι έχεις τα σκαλωματάκια σου, στα οποία σίγουρα βοηθούν τα εξηνταένα σου χρόνια, είναι βέβαιο. το ότι ούτε θυμάμαι πόσες φορές σου έχουμε πει να κόψεις επιτέλους τα άσχετα όπου σταθείς και όπου βρεθείς είναι επίσης βέβαιο.

"Μαστόδοντα" αν θέλεις να χαρακτηρίσεις κάποια της κατηγορίας, ξεκινάνε σε βάρος από το δικό σου και το ομοίου βάρους (μετρήσεις περιοδικών με πλήρες ρεζερβουάρ και εξοπλισμό μοντέλου) Caponord Rally & R1200GS ADV. Λίγο παραπάνω μετρήθηκε η Ducati Multi Enduro. Και ανεβαίνει πολύ ακόμα το βάρος στα Honda Crosstourer και Triumph explorer.

Το R1200GS και ΚΤΜ1290ADV είναι στην "μέση" σε ότι αφορά βάρος.

To F800GS&ADV, Africa, 1190 και 1190R είναι τα "ελαφριά" της κατηγορίας. Ξέχασα τα Tiger 800XC; Μπορεί. Μπορεί να μην τα θεωρώ καν ως ανήκοντα στην κατηγορία, λόγω πολύ μικρών διαδρομών ανάρτησης. Αλλά έτσι για την κουβέντα, στα ίδια κιλά είναι με τα άλλα.

Οπότε μπορείς άνετα να μας λες ότι στο μυαλό σου τα έχεις χωρίσει όπως σε βολεύει, αλλά είναι προφανές σε όλους τους άλλους ότι τα ελαφριά με 21 εμπρός τροχό είναι αφ' ενός στην ίδια αγορά (του κοινού που θέλει OFF σε σοβαρό ποσοστό) και αφ' ετέρου το Άφρικα είναι μάλλον το πιο OFF από αυτά. Οι ίδιοι οι κάτοχοι ΚΤΜ δεν θεώρησαν ποτέ το 1190R σαν διάδοχο του 990ADV, ασχέτως αν από αναρτήσεις και βάρος δεν είχαν (στα χαρτιά) διαφορές. Αλλά ΟΚ, εσύ ξέρεις καλύτερα.

Αλλά, μιά που ΚΑΝΕΝΑ από αυτά τα μηνύματα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΝΗΜΑ ΤΟΥ ΚΤΜ1190R, θα παρακαλέσω να συμμαζευτείτε και θα θεωρήσω τα γραμμένα μιά ρομαντική παρένθεση. Και αν όχι, το τι θα γίνει το έγραψα ήδη.

irinia
05/09/2016, 06:14
ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΣΒΗΝΕ



Ότι θέλεις με όποιον διαφωνείς.
Πριν από αυτό όμως μάθε ότι ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΑ και ΜΕΓΚΑ on-off
δεν χαρακτηρίζονται τα μηχανάκια από τα κιλά τους μόνο αλλά
και από τον ΚΥΒΙΣΜΟ ΤΟΥΣ..!!
Και το ΚΤΜ 1190 με τα 1200 κυβικά του είναι και ΜΕΓΚΑ και ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΟ.
Η απόδειξη είναι ότι συμπεριλαμβάνεται σε όλα τα τεστ της κατηγορίας
σε ηλεκτρονικό και γραπτό τύπο..!!
Όλα τα μηχανάκια παρόμοιου προσανατολισμού πάνω από τα 1000 κυβικά
έτσι αποκαλούνται.
ΕΣΥ λέγε ότι θέλεις ,ο κόσμος διαβάζει,κανένας δεν χώρισε αυτά τα μηχανάκια
σε κατηγορίες
ανάλογα με την διάσταση του μπροστινού τροχού.....αυτό και αν είναι κοτσάνα...!!!
Τώρα το πόσο δημοκρατικός και δίκαιος είσαι όταν τα βάζεις μαζί μου επειδή απάντησα
προφανώς στο φίλο σου ή γνωστό σου για το αν πουλάει η Χόντα μόνο μηχανάκια
με 125 κυβικά..??
Αυτός δεν πιάνεται έτσι..??
Ο κακός εγώ είμαι ,κατάλαβα.
Έχεις θέμα.....και αφού το έχεις και δεν το κρύβεις,δεν έχει και νόημα να
συνεχίζω εδώ μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΑ να μη λερώνουμε και το νήμα.
Όχι όμως να τα βάλεις αλλού με ειρωνικό τίτλο...!!
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...........λίαν επιεικώς ,να μην τα
χαρακτηρίσω αλλιώς.
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΩ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΕΧΘΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

amyroukai
05/09/2016, 07:10
ε όχι. ε τώρα αντί να πάω για δουλειά θα πάω να κλάψω στην γωνιά μου γιατί ένας άνθρωπος στα εξηνταένα του μόλις του φέρουν αντίρρηση ή σβήνει τα γραπτά του ή σηκώνεται και φεύγει γιατί αυτό είναι το σημάδι της ωριμότητας της ηλικίας. Αλλά λάθος δεν κάνει ποτέ. Ούτε κάνει το ίδιο λάθος παντού. άτιμη και άδικη ζωή και ιντερνετική κενωνία κακούργα...

την βρώμικη ρητορική δημιουργίας εντυπώσεων φίλτατε την διαβάζω και διασκεδάζω. συνδικαλιστής;

Θα σβήνω ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΤΜ 1190R, όπως τα νούμερα από τις πωλήσεις της Χόντα που ουδεμία σχέση έχουν με το αν το όποιο μηχανάκι είναι καλό ή όχι. Όπως έσβησα την ίδια "επιχειρηματολογία" από τα BMW και θα τα σβήνω από παντού όπου δεν ταιριάζουν και παρασέρνουν την συζήτηση σε δρόμους εμπρηστικούς και άσχετους. Ή θα τα μετακινώ αλλού, οπότε θα τα σβήνεις εσύ. Ξαναδές το ποστ 1466.

gior-gos
05/09/2016, 08:21
Πριν από αυτό όμως μάθε ότι ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΑ και ΜΕΓΚΑ on-off
δεν χαρακτηρίζονται τα μηχανάκια από τα κιλά τους μόνο αλλά
και από τον ΚΥΒΙΣΜΟ ΤΟΥΣ..!!

..

Όλα τα μηχανάκια παρόμοιου προσανατολισμού πάνω από τα 1000 κυβικά
έτσι αποκαλούνται.

Δηλαδη το αφρικα

με τα 750 μεγαλοΜΕΣΑΙΑ cc

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΟ;;;

ΝIKOLTSOS
22/09/2016, 05:30
https://www.youtube.com/watch?v=vCrawCrytS4

χέρια να έχεις ......

irinia
23/09/2016, 21:19
https://www.youtube.com/watch?v=vCrawCrytS4

χέρια να έχεις ......




ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ..............



Να έχεις για να πηγαίνεις εντουράδα με 18-19-20 χιλιάρικα.

amyroukai
03/10/2016, 22:25
Θύματα του μάρκετινγκ εδώ σας έχω.

Χιουμοριστικό παλαβό συγκριτικό, 1190R εναντίον Africa εναντίον μονοκύλινδρου ΜΧ σε μπίστα μότοκρος!


http://www.motorcyclistonline.com/on-two-wheels-mx-vs-adv-ktm-1190-adventure-r-450sx-f-vs-honda-africa-twin-crf450r

kostasdirt
04/10/2016, 15:32
και πλέον τη θέση του 1190R παίρνει το 1290R...
369541

freco
04/10/2016, 15:53
Έτοιμο το βλέπω για βουνό. Είναι τρελοί οι Αυστριακοί. Σιγά μη δώσω 20 χιλιάρικα για τη μπετονιέρα και να την πάω χώμα. :bawl:
450 ραλλυ like θέλωωωωωωω

amyroukai
04/10/2016, 17:48
Το προμο βίντεο είναι μουρλια πάντως. Και γκλον γκλον που ακούγονται στα σκαλιά και σε κάθε προσγείωση δεν ήταν πολύ ωραία μόνο.


https://youtu.be/-ICQ73VhNWs

taisteal
04/10/2016, 17:54
Το προμο βίντεο είναι μουρλια πάντως. Και γκλον γκλον που ακούγονται στα σκαλιά και σε κάθε προσγείωση δεν ήταν πολύ ωραία μόνο.


https://youtu.be/-ICQ73VhNWs

Το promo κάνει την γη να γυρίζει.
Τσαμπιόνια οι τυποι.
Σε ποιο μέρος ειναι;;

amyroukai
04/10/2016, 17:55
Στο θέλωναπαω. Μάλλον. Σίγουρα.

giannis1070
04/10/2016, 18:03
Και ένα από τον Chris Birch από την Intermot

https://www.facebook.com/ChrisBirchNZ/videos/1117487668327498/

amyroukai
04/10/2016, 18:18
To 1090 πάντως είναι πολύ καλή λύση πλέον.

macdeath_s
05/10/2016, 03:24
Kai ta τρία μου φαίνονται μούνες αλλά περισσότερο το 1290 το οποίο προσωπικά αν και άσχετος από λάσπη το θεωρώ υπερβολή για offroad.

irinia
07/10/2016, 05:18
ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ




Όποιος θέλει να δει τον ωκεανό μία είναι η λύση.
21 χιλιάρικα και φύγαμε...!!!
Εμβόλια όμως πρώτα,καμμιά εικοσαριά.

DrBig
07/10/2016, 05:20
Kai ta τρία μου φαίνονται μΑούνες αλλά περισσότερο το 1290 το οποίο προσωπικά αν και άσχετος από λάσπη το θεωρώ υπερβολή για offroad.

Υποθετω αυτο ηθελες να πεις....