PDA

View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

DrBig
17/08/2012, 16:07
http://www.motorradonline.de/motorrad/motorrad-2012-18/421421

266458

sniper
17/08/2012, 16:18
Γιατί; :rolleyes:

devil's animal
17/08/2012, 16:22
Γιατί; :rolleyes:

γιατι μπορουν...:smokin:

sniper
17/08/2012, 16:26
γιατι μπορουν...:smokin:

Δεν εξηγεί το τι θα κάνεις τα 147 άλογα στην έρημο..

Εχετλαίος
17/08/2012, 16:31
Δεν εξηγεί το τι θα κάνεις τα 147 άλογα στην έρημο..

Υπάρχουν καφετέριες που σερβίρουν φρεντοντίνο σε επαναστάτες με τζελ μαλί και γυαλί Τομ Κρουζ στις ερήμους;
Ώρες-ώρες δε σε καταλαβαίνω μπίτ για μπίτ!

DrBig
17/08/2012, 16:34
Γιατί; :rolleyes:

γιατι οχι?

faraway
17/08/2012, 17:11
Tα 147 αλόγατα με καμιά κατανάλωση μόνιμα στο 9 lt/100 ( μέσο όρο ) θα είναι μαγεία . :cry:

Εμένα δεν μου αρέσει και η μουσούδα του από αυτό το λίγο που βλέπω .

Από την άλλη βέβαια άντε με το καλό να βγει να κατρακυλήσουν λίγο οι τιμές στα 990 να αγοράσει ο κόσμος ;)

devil's animal
17/08/2012, 17:20
Δεν εξηγεί το τι θα κάνεις τα 147 άλογα στην έρημο..

τι τους νοιαζει μωρε??
επρεπε να ανανεωθει το adventure, ειχαν ετοιμο και το μοτερ του RC8, οποτε τι κα(υ)λυτερος συνδυασμος??

αν ταξιδευει παντως σταθερα με καμια 220αρα χλμ μια χαρα θα προτιμηθει....

πυξιδας990
17/08/2012, 17:49
αν εχουν καταγυρθει οι σαμπρελες.
αν εχει προγραμμα 100 αλογων για το χωμα,
αν και κατι ψηλα ακομα,κυριοι θα ΜΑΜΑΕΙ

Sapadak
17/08/2012, 18:05
αν εχει προγραμμα 100 αλογων για το χωμα,


Με 230 κιλα?
Κοντρα με κανα βαραντερο :lol:

DrBig
17/08/2012, 18:06
Με 230 κιλα?
Κοντρα με κανα βαραντερο :lol:

Ποσα το κανεις το 990 δηλαδη?

πυξιδας990
17/08/2012, 18:10
Φουλ το 990 ειναι 230
το varadero 275.
ασε που μονο το μπουρι να αλλαχτει κανα 10αρικο κοπηκε ηδη

Sapadak
17/08/2012, 18:50
Φουλ το 990 ειναι 230
το varadero 275.
ασε που μονο το μπουρι να αλλαχτει κανα 10αρικο κοπηκε ηδη

Ποιο βαραντερο ειναι 275 φουλ??? Που το ειδες αυτο?

DrBig ειμαι υπερ του μινιμαλισμου, θα επρεπε να πεφτουν τα κιλα και οχι να ανεβαινουν :) ειδικα σε μηχανημα με τετοιους προγονους

Corvo
17/08/2012, 19:01
Ποιο βαραντερο ειναι 275 φουλ??? Που το ειδες αυτο?

DrBig ειμαι υπερ του μινιμαλισμου, θα επρεπε να πεφτουν τα κιλα και οχι να ανεβαινουν :) ειδικα σε μηχανημα με τετοιους προγονους

αυτο μαλλον;
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl1000v_varadero_2011.php

παντως ετσι οπως το βλεπω τωρα δεν μου φαινεται τοσο ομορφο οσο τα 950-990

Sapadak
17/08/2012, 19:36
αυτο μαλλον;
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl1000v_varadero_2011.php

Η αξιοπιστια του μπαϊκζ στις πληροφοριες που παραθετει ειναι απαραμιλη :p

Η δικη μου η πηγη λεει αλλα

266466

Τεσπα

700_Thespieis
17/08/2012, 19:38
koukli:uplate:

:lol:

πυξιδας990
17/08/2012, 20:04
Ποιο βαραντερο ειναι 275 φουλ??? Που το ειδες αυτο?

DrBig ειμαι υπερ του μινιμαλισμου, θα επρεπε να πεφτουν τα κιλα και οχι να ανεβαινουν :) ειδικα σε μηχανημα με τετοιους προγονους
μετρημενα και τα δυο,σε ζυγαρια με φουλαρισμενα ρεζερβουαρ.τωρα τι ανακοινωνει η καθε εταιρια ειναι αλλο θεμα.

Sapadak
17/08/2012, 21:26
μετρημενα και τα δυο,σε ζυγαρια με φουλαρισμενα ρεζερβουαρ.τωρα τι ανακοινωνει η καθε εταιρια ειναι αλλο θεμα.

Με καγκελα μπρος-πισω και ολο το καταλογο τις καπα/γκιβι φορεμενα? :lol:

Τεσπα προσωπικη γνωμη οτι 200+ κιλα για χωμα θελει @@ και δεν ειναι για τον μεσο αναβατη, ειτε αυτο λεγετε κτμ, βμω κτλ κτλ.

Allst@rf
17/08/2012, 21:40
Τεσπα προσωπικη γνωμη οτι 200+ κιλα για χωμα θελει @@ και δεν ειναι για τον μεσο αναβατη, ειτε αυτο λεγετε κτμ, βμω κτλ κτλ.
+400

panos1050
18/08/2012, 00:08
Τι λέτε ρε τα ktmια πανε μόνα τους , δεν θέλουν οδηγό ,
Το καινούργιο πάντως αν και απο μούρη είναι μάπα, οδηγηκα θα είναι απο άλλο πλανήτη ,
147 ktmίσια άλογα ........ουαουουουουο

Lioulios
18/08/2012, 01:45
θα σημφωνήσω πως οδηγικά θα είναι αλλού ,αλλά παίδες ...Δεν βλέπεται .

...Βέβαια , πολλές φορές το έχω πει και για άλλες μοτό και σιγά σιγά με το που κυκλοφορούν και τις βλέπουμε και από κοντά αλλάζω γνώμη

MG-KTiNoS
18/08/2012, 01:56
θα σημφωνήσω πως οδηγικά θα είναι αλλού ,αλλά παίδες ...Δεν βλέπεται .

...Βέβαια , πολλές φορές το έχω πει και για άλλες μοτό και σιγά σιγά με το που κυκλοφορούν και τις βλέπουμε και από κοντά αλλάζω γνώμη

Ναι είδες τι κάνει η διαφήμιση?

:lol:


Πέρα απ αυτό τα μηχανάκια είναι για να τα καβαλάς και όχι για να τα βλέπεις…
Κι αυτή είναι ΜΗΧΑΝΑΡΑ !
:a9:

soter3gm
18/08/2012, 08:39
Τι λέτε ρε τα ktmια πανε μόνα τους , δεν θέλουν οδηγό ,
Το καινούργιο πάντως αν και απο μούρη είναι μάπα, οδηγηκα θα είναι απο άλλο πλανήτη ,
147 ktmίσια άλογα ........ουαουουουουο

Ναι με τον Τσακ Νόρις οδηγό από το πουθενά χα χα χα χα :lol:

freco
18/08/2012, 09:07
Ωραία. Δεν θα με βάλουν σε έξοδα και τσακωμούς με την κυρά. Το dakar 990s μου παραμένει για μένα το ομορφότερο μηχανάκι και στοιχειώνει τα όνειρα ΚΑΙ τις βόλτες μου.

DrBig
18/08/2012, 12:38
Tech Specs of the 1190 Adventure R are:

- Detuned 75 degree V-twin from RC8
- 150 HP at 10'000 RPM
- 230 kg with a full tank of 24 liters
- 21 inch front wheel, 18 inch rear wheel
- Seat hight 840 mm
- Dual 300 mm discs front brake
- 265 mm disc rear brake
- Traction control with 2 modes: Sport/Road (full power), Offroad/Rain (power limited to 100 HP)
- ABS, with offroad mode (i.e. no ABS on rear brake, limited slip of front wheel possible)
- Ride by wire

Ride impressions:

- Engine is fantastic, smooth power at bottom end, mighty punch in midrange, endless power at high RPM
- Engine is miles ahead of current 990, much better at bottom end, lots more power
- Slight vibes above 7500 RPM
- Power delivery at high RMP similar to Multistrada, but much better at low RPM and midrange
- Suspension is top-notch, handling is excellent, steering very precise

The bike was ridden by the editor in chief of "Motorrad", together with Philipp Habsburg, development manager of KTM. Habsburg says the goal is to build the best adventure bike in its class, period. There will be also an 1190 Adventure (without the "R"), with 19/17 inch wheels and less travel, which is more road orientated. Both bikes will be unveiled at the EICMA show in Milan (November 15 to 18) and be available at dealers in March 2013.

Personally, I'll certainly test-ride the bike when it's available next spring. I currently own a 990 SMT and I look forward to see that engine in a 1190 SMT. If it can replace my 990 SMT and my 690 Enduro remains to be seen...

Here is one more picture of the 1190 Adventure R from "Motorrad" magazine:

266486

DrBig
18/08/2012, 12:50
Οποτε το επερχομενο ειναι ελαφρυτερο κατα περιπου 5-10 κιλα αν λαβει κανεις υποψιν οτι το απερχομενο ειναι περιπου 235 κιλα με 19 λιτρα βενζινης.

ΚΤΜ μας γ@μησες εν μεσω κρισης :moutza:

πυξιδας990
18/08/2012, 12:55
μεσα επεσα,απο χαρακτηριστικα.τωρα παιζω τζοκερ για την αγορα.16000ε?

MG-KTiNoS
18/08/2012, 12:57
πάω να πάρω κουμπαρά !

faraway
18/08/2012, 13:09
19/17 road edition .....yumi :D:D

panos1050
18/08/2012, 13:24
ρε για κοιτα που θα παμε να παρουμε δανειο τετοιες εποχες....
εχω να φαω τσοκαρο:cry:

Z-rider
21/08/2012, 18:16
Poor Ducati:D

Stabak
21/08/2012, 18:39
85 ποντους σελα, χαμηλο δεν ειναι;;:confused:

sek
21/08/2012, 22:57
85 ποντους σελα, χαμηλο δεν ειναι;;:confused:

παιδικό :D

ggs
21/08/2012, 22:59
αλλο ενα...GS RIVALE....

τους εχει κανει ολους μ@λ@κε$ η BMW...

266692

πυξιδας990
22/08/2012, 00:27
αλλο ενα...GS RIVALE....

τους εχει κανει ολους μ@λ@κε$ η BMW...

266692
δεν νομιζω

MG-KTiNoS
22/08/2012, 10:17
αλλο ενα...GS RIVALE....

τους εχει κανει ολους μ@λ@κε$ η BMW...

266692

μπα ήταν από πριν...
:lol:

DrBig
22/08/2012, 10:58
αλλο ενα...GS RIVALE....

τους εχει κανει ολους μ@λ@κε$ η BMW...

266692

Λοιπον το εχω προσεξει κι εγω αυτο. Μια χαρα παιδια, με το που παιρνουν bmw γινονται μαλακες :confused:
































:rotflmao:

DUKASII
22/08/2012, 13:44
edo k tora toys pernei ta sovraka me to 990..ayto to xreiazete gia na parei toy floropelates tis bmw?kalytera me bmw paidia na xexorizoyme toys logistes k oikonomologoys sta fanaria na rotame gia kamia foroapalagi..

Allst@rf
22/08/2012, 16:23
Ρε φάρμακα παιρνετε;

Τι gs και μαλακιες λέτε;

Που βλέπετε ομοιότητες;

gefr
22/08/2012, 17:29
Ρε φάρμακα παιρνετε;

Τι gs και μαλακιες λέτε;

Που βλέπετε ομοιότητες;

Η ομοιότητα είναι η ανούσια και ανόητη αύξηση του κυβισμού, που συνήθως συνοδεύεται από αύξηση ιπποδύναμης, αύξηση βάρους και κατανάλωσης, μείωση αυτονομίας και περιορισμό της εκτός δρόμου οδήγησης. Ίσως να παρουσιαστεί κάποιο ενδιάμεσο μοντέλο μεταξύ του 1190 και του 690 και δούμε φώς στο τούνελ. Αλοιώς η γενιά των πραγματικών Adventure bikes θσ μείνει ορφανή.

sniper
22/08/2012, 17:37
Η ομοιότητα είναι η ανούσια και ανόητη αύξηση του κυβισμού, που συνήθως συνοδεύεται από αύξηση ιπποδύναμης, αύξηση βάρους και κατανάλωσης, μείωση αυτονομίας και περιορισμό της εκτός δρόμου οδήγησης. Ίσως να παρουσιαστεί κάποιο ενδιάμεσο μοντέλο μεταξύ του 1190 και του 690 και δούμε φώς στο τούνελ. Αλοιώς η γενιά των πραγματικών Adventure bikes θσ μείνει ορφανή.

Υπάρχει...

266795

newdawnfades
22/08/2012, 18:23
Η ομοιότητα είναι η ανούσια και ανόητη αύξηση του κυβισμού, που συνήθως συνοδεύεται από αύξηση ιπποδύναμης, αύξηση βάρους και κατανάλωσης, μείωση αυτονομίας και περιορισμό της εκτός δρόμου οδήγησης. Ίσως να παρουσιαστεί κάποιο ενδιάμεσο μοντέλο μεταξύ του 1190 και του 690 και δούμε φώς στο τούνελ. Αλοιώς η γενιά των πραγματικών Adventure bikes θσ μείνει ορφανή.

+1000

DrBig
22/08/2012, 18:32
Στο συγκεκριμενο και συμφωνα παντα με τα ανακοινωθεντα, το βαρος ΔΕΝ εχει αυξηθει. Ενδεχωμενος να εχει μειωθει λιγο η αποσταση απο το εδαφος σε σχεση με το ψηλο 990 και συμφωνα με κατοχους του τελευταιου μοντελου RC8, θα εχει και χαμηλοτερη καταναλωση απο το 990. Επισης, θα εχει και ποιο χαμηλο κεντρο βαρους και γενικα πιστευω οτι θα ριχνει σε ολους τους τομεις στο απερχομενο μοντελο. Μεχρι στιγμης εμενα μου φαινεται βημα μπρος και οχι πισω.

freco
22/08/2012, 18:34
Υπάρχει...

266795

Αστεία φαντάζομαι το λες. Πόσο ADVENTURE μπορεί να είναι μια ντουλάπα με ρόδες? Πετυχημένο μηχανάκι αλλά δεν έχει σχέση με αυτό που θα θέλαμε από την ΚΤΜ ούτε και με τον όρο adventure.

MiltiadisK.D
22/08/2012, 23:15
Αστεία φαντάζομαι το λες. Πόσο ADVENTURE μπορεί να είναι μια ντουλάπα με ρόδες? Πετυχημένο μηχανάκι αλλά δεν έχει σχέση με αυτό που θα θέλαμε από την ΚΤΜ ούτε και με τον όρο adventure.

;)Απο εμφανιση δεν θα πω οτι με τρελαινει το καινουργιο ADV 1190(αν το δω απο κοντα ισως αλλαξω γνωμη)αλλα σε ολα τα υπολοιπα μαλλον θα μ@μ@ει,!

MiltiadisK.D
22/08/2012, 23:17
edo k tora toys pernei ta sovraka me to 990..ayto to xreiazete gia na parei toy floropelates tis bmw?kalytera me bmw paidia na xexorizoyme toys logistes k oikonomologoys sta fanaria na rotame gia kamia foroapalagi..

:lol: ωραιος!!!!!!!

Allst@rf
23/08/2012, 00:16
Υπάρχει...

266795

Καλοριζικο τότε...

:tooth:

gefr
23/08/2012, 02:51
Στο συγκεκριμενο και συμφωνα παντα με τα ανακοινωθεντα, το βαρος ΔΕΝ εχει αυξηθει. Ενδεχωμενος να εχει μειωθει λιγο η αποσταση απο το εδαφος σε σχεση με το ψηλο 990 και συμφωνα με κατοχους του τελευταιου μοντελου RC8, θα εχει και χαμηλοτερη καταναλωση απο το 990. Επισης, θα εχει και ποιο χαμηλο κεντρο βαρους και γενικα πιστευω οτι θα ριχνει σε ολους τους τομεις στο απερχομενο μοντελο. Μεχρι στιγμης εμενα μου φαινεται βημα μπρος και οχι πισω.

1) Την αισθητική δεν την σχολιάζω γιατί είναι υποκειμενικό θέμα, αν και είναι πολύ σημαντική για την επιλογή μοτοσυκλέτας. Εμένα για παράδειγμα δεν μου αρέσει αλλά αυτό έλεγα και για το LC8 και νάμαι τώρα.
2) Νομίζω είναι λογικό το συγκεκριμένο Adventure να έχει μπροστινό 19" τροχό και μικρότερη απόσταση από το έδαφος.
3) Επίσης λογικό να έχει μεγαλύτερη ιποδύναμη που σημαίνει ενισχυμένο πλαίσιο-ψαλίδι που σημαίνει βάρος. Άν έχει και αξονική μετάδοση ακόμα περισσότερο.
4) Τέλος ακόμα και άν το RC8 έχει καλύτερη κατανάλωση από το LC8 (διατηρώ τις επιφυλάξεις μου από μία εταιρεία που δεν έχει ακόμα στρώσει τον ψεκασμό στο LC8) η αεροδυναμική του 1190 Adventure μοντέλου δεν μπορεί να μην το κάνει πιό ενεργοβόρο από το RC8!
Από την άλλη ελπίζω πάντα να διαψευστώ ευχάριστα.
Αναμένουμε...

gefr
23/08/2012, 02:59
Υπάρχει...

266795

Μμμμμμμμμέ αλουμινένιες ζάντες, εκτεθημένο κινητήρα, χαμηλή απόσταση από το έδαφος δεν μου κάνει και πολύ Adventure. Και καλά αυτά αλλάζονται. Η απόσταση από το έδαφος, οι περιορισμένες διαδρομές αναρτήσεων, η δυνατότητα όρθιας οδήγησης, τα αναιμικά πηρούνια, αυτά είναι που καθορίζουν το χαρακτήρα της μηχανής. Και αυτά αλλάζονται βέβαια, αλλά τότε μιλάμε για άλλη μηχανή.
Γειά χαρά.

DrBig
23/08/2012, 07:08
1) Την αισθητική δεν την σχολιάζω γιατί είναι υποκειμενικό θέμα, αν και είναι πολύ σημαντική για την επιλογή μοτοσυκλέτας. Εμένα για παράδειγμα δεν μου αρέσει αλλά αυτό έλεγα και για το LC8 και νάμαι τώρα.
2) Νομίζω είναι λογικό το συγκεκριμένο Adventure να έχει μπροστινό 19" τροχό και μικρότερη απόσταση από το έδαφος.
3) Επίσης λογικό να έχει μεγαλύτερη ιποδύναμη που σημαίνει ενισχυμένο πλαίσιο-ψαλίδι που σημαίνει βάρος. Άν έχει και αξονική μετάδοση ακόμα περισσότερο.
4) Τέλος ακόμα και άν το RC8 έχει καλύτερη κατανάλωση από το LC8 (διατηρώ τις επιφυλάξεις μου από μία εταιρεία που δεν έχει ακόμα στρώσει τον ψεκασμό στο LC8) η αεροδυναμική του 1190 Adventure μοντέλου δεν μπορεί να μην το κάνει πιό ενεργοβόρο από το RC8!
Από την άλλη ελπίζω πάντα να διαψευστώ ευχάριστα.
Αναμένουμε...

2) εχει 21/18 τροχους αλλα θα υπαρχει και μοντελο με 19/17
3) 5 παραπανω συνολικα κιλα σε ψαλιδι+σκελετο ειναι υπεραρκετα για την απαιτουμενη ενισχυση νομιζω

tntyliss
23/08/2012, 09:29
Μμμμμμμμμέ αλουμινένιες ζάντες, εκτεθημένο κινητήρα, χαμηλή απόσταση από το έδαφος δεν μου κάνει και πολύ Adventure. Και καλά αυτά αλλάζονται. Η απόσταση από το έδαφος, οι περιορισμένες διαδρομές αναρτήσεων, η δυνατότητα όρθιας οδήγησης, τα αναιμικά πηρούνια, αυτά είναι που καθορίζουν το χαρακτήρα της μηχανής. Και αυτά αλλάζονται βέβαια, αλλά τότε μιλάμε για άλλη μηχανή.
Γειά χαρά.
και προσθέτω, τα αναιμικά φρένα, θέση οδήγηση(σχεδόν cruiser) και σασί με αίσθηση πλαστελίνης. Και κάποια πράγματα δεν αλλάζονται.

Stabak
23/08/2012, 10:44
Οταν εννοουσα χαμηλη σελα εννοουσα ακριβως αυτο που λεει ο gefr, μικρη αποσταση απο εδαφος μιας και ο αρσι8 ειναι μεγαλυτερος στο υψος. Καληνυχτα το Οφφ . Τα υπόλοιπα παιζονται αλλα το σιγουρο ειναι πως δεν περιμεναν κατι τετοιο οι ΚΤΜαδες περιπετειωδεις φιλοι....

sniper
23/08/2012, 10:54
Οταν εννοουσα χαμηλη σελα εννοουσα ακριβως αυτο που λεει ο gefr, μικρη αποσταση απο εδαφος μιας και ο αρσι8 ειναι μεγαλυτερος στο υψος. Καληνυχτα το Οφφ . Τα υπόλοιπα παιζονται αλλα το σιγουρο ειναι πως δεν περιμεναν κατι τετοιο οι ΚΤΜαδες περιπετειωδεις φιλοι....

OK, παίζει να ήθελαν να κλείσουν το όποιο κενό υπήρχε στον χώρο των μαστόδοντων (GS, Varadero, Tiger, Explorer κλπ) για περιπετειώδεις αναβάτες της ασφάλτου και του βατού χωματόδρομου..

ggs
23/08/2012, 11:06
Όπως λέει και ο δούκας (αλλά και όλος ο ντουνιάς) το 990 είναι το απόλυτο μεγκα ον-οφφ που μπορεί και μοιράζει και τα κουκούτσια ανάμεσα στο ον και στο οφφ το ίδιο καλά και καλύτερα απ όλους τους υπόλοιπους…

Ειμαι σίγουρος ότι όσοι είναι κάτοχοι του 990 αν τους ρωτούσαμε τι θα ήθελαν από ένα καινούργιο ΚΤΜ μεγκα ονοφφ , σίγουρα δεν θα περιέγραφαν αυτό που (από τις πρώτες ενδείξεις) φαίνεται να βγάζει η ΚΤΜ….

Αλλά… η ΚΤΜ είναι επιχείρηση…

Θεώρει (όπως και όλες οι άλλες εταιρίες που έβγαλαν σχεδόν ταυτόχρονα 1200 μεγκα ονοφ ) ότι υπάρχει πολύ ψωμί στην κατηγορία ,το οποίο τους το έτρωγε σχεδόν όλο τόσα χρόνια η BMW. Οι τρελές πωλησεις του GS1200 όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο το αποδεικνύουν…

Το κακό (για κάποιους) είναι ότι σχεδόν όλες οι εταιρίες έφταιξαν bmwlike μηχανές (κυβικα,βαρος,ογκος , μπλιμπλικια κ.λ.π) θεωρώντας (και ίσως όχι άδικα) ότι ο πελάτης αυτά θέλει…

Οι πωλησεις θα δείξουν…

Εμένα με στεναχωρεί ότι μηχανές σαν το 990ADV αποσύρονται από τις γραμμές παράγωγης…

Stabak
23/08/2012, 12:13
OK, παίζει να ήθελαν να κλείσουν το όποιο κενό υπήρχε στον χώρο των μαστόδοντων (GS, Varadero, Tiger, Explorer κλπ) για περιπετειώδεις αναβάτες της ασφάλτου και του βατού χωματόδρομου..

Δεν αντιλέγω, απλα δεν μας εχει συνηθισει να ακολουθει σε κατηγορια η ΚΤΜ λογω πωλήσεων, φαινεται πως ισχυει πλεον. Το δικυλινδρο V800 lc8 στυλ στα 180 κιλα ποιος θα το βγαλει;;;;

sniper
23/08/2012, 12:39
Δεν αντιλέγω, απλα δεν μας εχει συνηθισει να ακολουθει σε κατηγορια η ΚΤΜ λογω πωλήσεων, φαινεται πως ισχυει πλεον. Το δικυλινδρο V800 lc8 στυλ στα 180 κιλα ποιος θα το βγαλει;;;;

Η ανάγκες για πωλήσεις, οι αλλαγές προσώπων στην διοίκηση μιας εταιρείας, η στρατηγική της εππηρεάζονται από τα διεθνή δεδομένα. Οπότε, ναι, δεν μας έχει συνηθίσει, αλλά κι άλλες εταιρείες στο παρελθόν μας απογοήτευσαν με τις αλλαγές τους (πχ η Honda ενώ πάντα έβγαζε χρέπια, έβγαζε ποιοτικά χρέπια. Τώρα απλά βγάζει και ποιοτικώς χάλια χρέπια).

Για το V800 lc8 τι να σου πω...

TROOPER
23/08/2012, 17:25
Η ανάγκες για πωλήσεις.........

μας εβγαλες τα ματια καστορα.

sniper
23/08/2012, 17:44
μας εβγαλες το ματια καστορα.


Παίζει να χάκεψε ο μπζηλός τον λογαριασμό μου.. :uplate:

panos1050
23/08/2012, 18:01
Εγω λέω να περιμένουμε να βγουν πρώτα στο δρόμο και μετα να αρχίσουμε αν πρεπει το κράξιμο .
Αν και νομίζω οτι θα μείνουμε όλοι με ανοιχτό το στόμα ,
Έχω εμπιστοσύνη στην εταιρία ....

DUKASII
23/08/2012, 19:11
,
Έχω εμπιστοσύνη στην εταιρία ....

synergeio moto H odiki voitheia exeis esy me fortiga..
den exigite allios..

panos1050
23/08/2012, 21:42
Χαχαχαχα :bawl:

astroman76
23/08/2012, 22:11
Η ΚΤΜ εκανε την μαλακια και δεν εβγαλε το 690Adv θα πουλαγε!

DrBig
23/08/2012, 22:20
Η ΚΤΜ εκανε την μαλακια και δεν εβγαλε το 690Adv θα πουλαγε!

και τωρα πουλαει, δεν ειναι απο τις εταιρειες που οι μηχανες της ξεμενουν στα πατωματα των ντηλερ.

astroman76
23/08/2012, 22:33
Εβγαλε 690 Adventure?

DrBig
23/08/2012, 22:45
Εβγαλε 690 Adventure?

oxi

astroman76
23/08/2012, 22:55
αρα πως πουλαει και τωρα?

DrBig
23/08/2012, 23:10
αρα πως πουλαει και τωρα?

Πουλαει αλλα μοντελα. Καθε εταιρεια εχει ενα ιδανικο μεγεθος για την περιβαλλουσα οικονομια και αγορα στην οποια απευθυνεται. Η ΚΤΜ ενδεχομενως να μην εχει συμφερον να επενδυσει σε μεγαλυτερη παραγωγη ωστε να πουλαει ΚΑΙ ενα 690adv. Την στιγμη μαλιστα που υπαρχουν τα παντα στην αγορα ωστε να μετατρεψεις ενα 690 σε adv.

panos1050
24/08/2012, 00:35
Πουλαει αλλα μοντελα. Καθε εταιρεια εχει ενα ιδανικο μεγεθος για την περιβαλλουσα οικονομια και αγορα στην οποια απευθυνεται. Η ΚΤΜ ενδεχομενως να μην εχει συμφερον να επενδυσει σε μεγαλυτερη παραγωγη ωστε να πουλαει ΚΑΙ ενα 690adv. Την στιγμη μαλιστα που υπαρχουν τα παντα στην αγορα ωστε να μετατρεψεις ενα 690 σε adv.

+ 1000

astroman76
24/08/2012, 01:41
Πουλαει αλλα μοντελα. Καθε εταιρεια εχει ενα ιδανικο μεγεθος για την περιβαλλουσα οικονομια και αγορα στην οποια απευθυνεται. Η ΚΤΜ ενδεχομενως να μην εχει συμφερον να επενδυσει σε μεγαλυτερη παραγωγη ωστε να πουλαει ΚΑΙ ενα 690adv. Την στιγμη μαλιστα που υπαρχουν τα παντα στην αγορα ωστε να μετατρεψεις ενα 690 σε adv.


ενα 690 εντουρο για να γηνει ADV θελει κανα 2000+ στο νερο και παλι θες το κηβωτιο του Duke με πιο μακριες σχεσεις...

τεσπα... η κτμ εχει ηδη μεγαλη παραγωγη ειναι #1 σε πωλησεις εντουρο/σμ/μχ ως συνολο... και εχει μια μεγαλη πιτα απο τα στρεετ μηχανακια

MG-KTiNoS
24/08/2012, 07:51
Είχανε πει ότι θα βγάλουν αλλά τελικά το έφαγε η μαρμάγγα.
Καλά τα λέει ο Γιάννος, δεν υπάρχει γενικα τέτοιο μηχανάκι.
Είχε πει και η Απρίλια για τουαρέγγ 7,5 και είχαν γράψει 100+ σελίδες στο ΑΔΒράιντερ.
Τελικά μόνο στρόμα...
(και τους έχει γ... όλους)

Shiatman
24/08/2012, 11:09
Η ΚΤΜ εκανε την μαλακια και δεν εβγαλε το 690Adv θα πουλαγε!

+1 πελάτης εγώ... αθτά τα τέρατα που βγάζουν με χαλάνε, πολλύ βάρος και πολλά κυβικά.

freco
24/08/2012, 20:27
Ένα v2 μέχρι 750 cc, με dakarισιο look και με γκάζι KTM περιμένουμε πολλοί. Dream bike.

Corvo
24/08/2012, 20:43
Ένα v2 μέχρι 750 cc, με dakarισιο look και με γκάζι KTM περιμένουμε πολλοί. Dream bike.


μην ειναι 450 και ειναι απο Ιαπωνια μερια, τωρα που η honda κατεβαινει dakar... :)

Sapadak
24/08/2012, 21:00
μην ειναι 450 και ειναι απο Ιαπωνια μερια, τωρα που η honda κατεβαινει dakar... :)

Ναι ναι σαν το v5 rr παραγωγής :lol: :lol: :lol:

freco
25/08/2012, 07:57
μην ειναι 450 και ειναι απο Ιαπωνια μερια, τωρα που η honda κατεβαινει dakar... :)
Η φωτογραφία που είδα μου άρεσε πολύ. Αν είναι και ΚΤΜ ακόμα καλύτερα.

panos1050
25/08/2012, 12:32
Πάντως γιαμενα καλα έκανε που ανέβηκε και στα κυβικά και στα άλογα ,
Ειναι θέμα κύρους,αφού υπήρχε και ο κινητήρας γιατι να μην το κάνει ;
Το οτι χρωστάει ένα μοντελο πραγματικό Dakar αυτο ειναι άλλο θέμα ...

Corvo
25/08/2012, 14:13
Πάντως γιαμενα καλα έκανε που ανέβηκε και στα κυβικά και στα άλογα ,
Ειναι θέμα κύρους,αφού υπήρχε και ο κινητήρας γιατι να μην το κάνει ;
Το οτι χρωστάει ένα μοντελο πραγματικό Dakar αυτο ειναι άλλο θέμα ...

αμα θελει κυρος να βαλει το σημα της ρολς ροις...

αυτες οι μαλακιες μας φτασαν να εχουμε 4ψηφια νουμερα κυβικων στα μηχανακια χωρις να τα χρειαζομαστε...
οταν κατι ειναι on/off ειναι on/off δεν χρειαζεται ουτε να κοντραρει στα 0-100 τα γυμνα 600αρια ουτε να πας πορεια με 250...
αν θες κατι τετοιο Παρε xx,busa κ.λ.π....

my 2 cents

MG-KTiNoS
25/08/2012, 15:09
τι λε ρε μεγάλε να ουμ?
Εγώ καβ'αλω γκάζι άμα λάχει και μετά σκάω στα φλόρουμ και στα φέις μπουκ κι είστε όλοι κάτω από τα @@ μου ...
Πλάκα με κάνεις τώρα ?
Κοτσάρω κι ένα αβτάρ τρομερό και σας πατάω όλους χαμίνια....
α και που σαι...
άμα λάχει σκάω και σε τρακ ντέι έτσι...?

1 λεπτό ο Μπούστας 3 εγώ...
(Αλλά αυτά μόνο ο Ολύμπίος τα ξέρει και άλλοι σαλίγγαροι.... )
:lol:


Κυβικά λέει...
Χωρίς κυβικά
Χωρίς παραμύθααααα ρεεεεεεεεεε !!!!!
:lol:

panos1050
25/08/2012, 15:13
αμα θελει κυρος να βαλει το σημα της ρολς ροις...

αυτες οι μαλακιες μας φτασαν να εχουμε 4ψηφια νουμερα κυβικων στα μηχανακια χωρις να τα χρειαζομαστε...
οταν κατι ειναι on/off ειναι on/off δεν χρειαζεται ουτε να κοντραρει στα 0-100 τα γυμνα 600αρια ουτε να πας πορεια με 250...
αν θες κατι τετοιο Παρε xx,busa κ.λ.π....

my 2 cents

Δεν σε αναγκάζει κανείς να πάρεις κάτι που δεν θέλεις .
Η εταιρία κάνει την δουλεια της και εμείς κάνουμε τις επιλογές μας ...

DrBig
25/08/2012, 15:24
αμα θελει κυρος να βαλει το σημα της ρολς ροις...

αυτες οι μαλακιες μας φτασαν να εχουμε 4ψηφια νουμερα κυβικων στα μηχανακια χωρις να τα χρειαζομαστε...
οταν κατι ειναι on/off ειναι on/off δεν χρειαζεται ουτε να κοντραρει στα 0-100 τα γυμνα 600αρια ουτε να πας πορεια με 250...
αν θες κατι τετοιο Παρε xx,busa κ.λ.π....

my 2 cents


Εξαρταται πως το βλεπεις εγκαθετε συμφορουμιτη.
Εγω βλεπω πως το προ 20ετιας θρυλικο μεγαλο ον οφφ αφρικα, απεκτησε αναρτησεις, οδηγικη συμπεριφορα και 3πλασια ισχυ.
Τωρα αν εσυ θελεις κατι ελαφρυ, υπαρχουν ενα σωρο μονοκυλινδρα να διαλεξεις και σου'ρχεται οπου να ναι και ενα περτικαλι 800ρι.
Επισης, οταν βγενανε τα 950, ολοι adv τρεχανε να παρουν και τη μηχανη που ολοι περιγραφετε (190 κιλα και 90 αλογα) κανεις δεν την αγορασε.

Corvo
25/08/2012, 19:12
Εξαρταται πως το βλεπεις εγκαθετε συμφορουμιτη.
Εγω βλεπω πως το προ 20ετιας θρυλικο μεγαλο ον οφφ αφρικα, απεκτησε αναρτησεις, οδηγικη συμπεριφορα και 3πλασια ισχυ.
Τωρα αν εσυ θελεις κατι ελαφρυ, υπαρχουν ενα σωρο μονοκυλινδρα να διαλεξεις και σου'ρχεται οπου να ναι και ενα περτικαλι 800ρι.
Επισης, οταν βγενανε τα 950, ολοι adv τρεχανε να παρουν και τη μηχανη που ολοι περιγραφετε (190 κιλα και 90 αλογα) κανεις δεν την αγορασε.

εχεις δικαιο πρεπει να βλεπεις την θετικη πλευρα αλλα το να αυξανονται συνεχεια τα κυβικα δεν μου αρεσει(προσωπικα)


Δεν σε αναγκάζει κανείς να πάρεις κάτι που δεν θέλεις .
Η εταιρία κάνει την δουλεια της και εμείς κάνουμε τις επιλογές μας ...

καλα οτι δεν με αναγκαζει εννοειται, και δεν αποκλειω να παρω κατι τετοιο στο μελλον απλα σχολιασα την φραση σου σχετικα με το κυρος...

που αν δεν εχει 4ψηφιο δεν σε σεβονται στη καφετερια

panos1050
25/08/2012, 19:21
εχεις δικαιο πρεπει να βλεπεις την θετικη πλευρα αλλα το να αυξανονται συνεχεια τα κυβικα δεν μου αρεσει(προσωπικα)



καλα οτι δεν με αναγκαζει εννοειται, και δεν αποκλειω να παρω κατι τετοιο στο μελλον απλα σχολιασα την φραση σου σχετικα με το κυρος...

που αν δεν εχει 4ψηφιο δεν σε σεβονται στη καφετερια


Το κύρος πήγαινε για την εταιρία όχι για τους αναβάτες ...
Δε γίνεται να παλεύουν όλοι οι μεγαλοι κατασκευαστές στα 1200 και η ktm να απέχει,
εκεί κολλάει το κύρος ...

Corvo
25/08/2012, 23:15
Το κύρος πήγαινε για την εταιρία όχι για τους αναβάτες ...
Δε γίνεται να παλεύουν όλοι οι μεγαλοι κατασκευαστές στα 1200 και η ktm να απέχει,
εκεί κολλάει το κύρος ...

μα εκει ειναι που με τρελενει το θεμα....ενω τα "ειχε" ολα με 990, γιατι να το κανει;

Stabak
26/08/2012, 08:47
Απο την στιγμη που υπηρχε η μεση λυση του λιτρου δεν μπορω να καταλάβω τι κυρος μπορει να προσθετει η συμμετοχη στην μεγαλη και αχαρη κατηγορία εκτός των πωλήσων. Αν δε, δεν προσφερθει μικρο αντβ, θα χασει και τους παλιους πελάτες της... Εγω θα την ελεγα μαλλον αρπαχτή αν και τα χαρακτηριστικα δεν ειναι διολου ευκαταφρονητα... αν ηθελε κυρος* που λες θα εβαζε το αρσι8 σε ενα σουπερντιουκ που οι ανθρωποι το περιμενουν απο το 2008 (εκει που χρειαζονται και τα αλογα δηλαδη), σε κανα βαϊρους που το λεγαν τοτε... κλπ αλλα προτζεκτ. Οχι δηλαδη σε ετοιματζηδικες κατηγοριες, η κτμ υποτιθεται οτι καινοτομει οχι ακολουθει...

*κυρος θα κερδιζε αν εβαζε και μια τρομπα της προκοπης...

Shiatman
26/08/2012, 11:14
Εγώ πάντως που δεν είμαι χεράς, ένα 800άρι δυκύλινδρο αντβ. το έπερνα με κλειστά τα μάτια.

MG-KTiNoS
27/08/2012, 07:59
Απο την στιγμη που υπηρχε η μεση λυση του λιτρου δεν μπορω να καταλάβω τι κυρος μπορει να προσθετει η συμμετοχη στην μεγαλη και αχαρη κατηγορία εκτός των πωλήσων. Αν δε, δεν προσφερθει μικρο αντβ, θα χασει και τους παλιους πελάτες της... Εγω θα την ελεγα μαλλον αρπαχτή αν και τα χαρακτηριστικα δεν ειναι διολου ευκαταφρονητα... αν ηθελε κυρος* που λες θα εβαζε το αρσι8 σε ενα σουπερντιουκ που οι ανθρωποι το περιμενουν απο το 2008 (εκει που χρειαζονται και τα αλογα δηλαδη), σε κανα βαϊρους που το λεγαν τοτε... κλπ αλλα προτζεκτ. Οχι δηλαδη σε ετοιματζηδικες κατηγοριες, η κτμ υποτιθεται οτι καινοτομει οχι ακολουθει...

*κυρος θα κερδιζε αν εβαζε και μια τρομπα της προκοπης...



Πλάκα κάνεις ????
Χωρίς κυβικά και άλογα δεν υπάρχεις (στο φλόρουμ και στο καφενείο...)
:lol:

DrBig
27/08/2012, 08:09
Αν δε, δεν προσφερθει μικρο αντβ, θα χασει και τους παλιους πελάτες της...

Που θα πανε οι παλιοι πελατες? Στο τρανσαλπ?

PalLoukiLuke
27/08/2012, 08:17
bmw triumph 800 me 21" μπροστα..:sick:

freco
27/08/2012, 09:19
Σσσσσσσ... σιγά... Η BMW μας ακούει. 2013 - F800GS

266958

266959

Εμείς μπορούμε να πάρουμε το 690 και με αυτό το κιτ (http://www.rally-raidproducts.co.uk/blog/2012/07/ktm-690-adventure-evo2-kit/) να βολευτούμε για την ώρα.
Να είχαμε και τα λεφτά....

266960

freco
27/08/2012, 09:32
Προς το παρόν ας μιλήσουμε για την Όρκα. Η φάλαινα δολοφόνος. ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.....:yuck:

266961

spyro
27/08/2012, 13:13
γεια σου ρε Hindu-KTM με τις σχεδιαστικές αναλαμπές σου

:a31:

Anty12
27/08/2012, 13:29
Προς το παρόν ας μιλήσουμε για την Όρκα. Η φάλαινα δολοφόνος. ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.....:yuck:

266961

Καινούργιο πλαίσιο diamond steel αντί Lattice (σε σχέση με το 990) ή μΕ φένεται...????

DimChios
27/08/2012, 13:35
αν ξαναπει κανεις οτι η BMW βγαζει ασχημα μηχανακια να του καει ο ανορθωτης (πεους)

:lol:


τι μαλακια ειναι αυτη ρε? :yuck:

(το καλο ειναι οτι μπορει οπως ειπε καποιος να πεσει η τιμη των 990)

DUKASII
28/08/2012, 11:05
αν ξαναπει κανεις οτι η BMW βγαζει ασχημα μηχανακια να του καει ο ανορθωτης (πεους)

:lol:


τι μαλακια ειναι αυτη ρε? :yuck:

(το καλο ειναι οτι μπορει οπως ειπε καποιος να πεσει η τιμη των 990)KALA TO MHXANAKI EINAI SUPER ALLA K AYTO THA TO KATALAVETE OTAN APLA TO SINITHISETE STO MATI H TO ODHGHSETE.
proton exei elaxistes diastaseis gia ta kyvika toy ktl.
deyteron exei eykoloteri eos poly eykoloteri prosvasi sto moter opoy kai ayto itan ena themataki me to 990..kai sigoyra an kapoios meinei(poy tha meinei) se kamia raxoyla pano se kana potami dipla kai xreiastei na valei xeri tha to ektimisei.
triton h ktm koitaxe na veltiothei ekei poy epasxe as poyme se sxesi me ton antagonismo..(asfaltino taxidi polyoro +anesi) kai eimai sigouros oti tha to exei kanei.
tora sto xoma na doyme pos tha tsoyla kai an pasxei se kati apo ta mprikia ta alla kai to sizitame..an k to apokleio.
tora i exatmisi ekei..sigoyra tha periorisei ta kagoyrilikia sto xoma giati tha ti gamiseis alla idomen.
thimame san tora ta prota sxolia k gia to 950..otan protobgike..oyte copy paste na ta kanate.

DimChios
28/08/2012, 11:12
KALA TO MHXANAKI EINAI SUPER ALLA K AYTO THA TO KATALAVETE OTAN APLA TO SINITHISETE STO MATI H TO ODHGHSETE.
proton exei elaxistes diastaseis gia ta kyvika toy ktl.
deyteron exei eykoloteri eos poly eykoloteri prosvasi sto moter opoy kai ayto itan ena themataki me to 990..kai sigoyra an kapoios meinei(poy tha meinei) se kamia raxoyla pano se kana potami dipla kai xreiastei na valei xeri tha to ektimisei.
triton h ktm koitaxe na veltiothei ekei poy epasxe as poyme se sxesi me ton antagonismo..(asfaltino taxidi polyoro +anesi) kai eimai sigouros oti tha to exei kanei.
tora sto xoma na doyme pos tha tsoyla kai an pasxei se kati apo ta mprikia ta alla kai to sizitame..an k to apokleio.
tora i exatmisi ekei..sigoyra tha periorisei ta kagoyrilikia sto xoma giati tha ti gamiseis alla idomen.
thimame san tora ta prota sxolia k gia to 950..otan protobgike..oyte copy paste na ta kanate.

ρε Σπυρετο αγορι μου, δε βλεπεται το γαμιδι λεμε!

(εγω για το 950 δεν ειχα πει ποτε τπτ)

DUKASII
28/08/2012, 11:59
ρε Σπυρετο αγορι μου, δε βλεπεται το γαμιδι λεμε!

(εγω για το 950 δεν ειχα πει ποτε τπτ)
PIO VLEPETE DILADI STH KATHGORIA AYTH VLEPEIS KANA MHXANAKI K LES POPO RE FILE TH MOYNARA EINAI AYTH?PAME KALA?OLA SA NTOYLAPES EINAI

TROOPER
28/08/2012, 12:05
PIO VLEPETE DILADI STH KATHGORIA AYTH VLEPEIS KANA MHXANAKI K LES POPO RE FILE TH MOYNARA EINAI AYTH?PAME KALA?OLA SA NTOYLAPES EINAI

κατι τετοια ποστ κανανε εκεινον/η να γραψει στη γεφυρα στο υψος των κτελ στο ποταμι εκεινο το ''ΜΠΙΜΠΙΚΟ Σ' ΑΓΑΠΩ'' και μια ημερομηνια απο κατω. :lol::lol:

υ.γ.προσφατα το σβησανε.

πυξιδας990
28/08/2012, 12:11
ΣΣΣΣΣΣ........... το κτηνος παιρνει πρωινο,ετοιμαστητε για σεισμο αλλα 950 στην κατηγορια

Mariner
04/09/2012, 12:05
Φρέσκιες φώτο..

http://www.motorradonline.de/motorraeder/fotos-der-motorrad-neuheiten-2013-erlkoenige-prototypen-und-mehr/418665?#24


Ευτυχώς δεν μου αρέσει :D

freco
04/09/2012, 12:35
Ευτυχώς δεν μου αρέσει :D

+1
Ευτυχώς δε λες τίποτα. :lol: