Σύνδεση

View Full Version : Yamaha MT-09 Tracer



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17

Apache
05/11/2018, 16:12
Δηλ απο 2018 και μετα εχει λυθει το σκοσκινισμα ;

Ναι, αφού του έβαλαν 6 πόντους μακρύτερο ψαλίδι, μετά από 3 χρόνια, οι φωστήρες στην ΥΑΜΑΗΑ...

RaGe_Raptor
05/11/2018, 17:01
Ναι, αφού του έβαλαν 6 πόντους μακρύτερο ψαλίδι, μετά από 3 χρόνια, οι φωστήρες στην ΥΑΜΑΗΑ...

εδώ πάντως (2017),αυτός λέει ότι "by the time they made the tracer,all the early problems of the mt-09 had been dealt with" :bawl:
https://youtu.be/-QFEIymizJI?t=75

Lioulios
05/11/2018, 17:05
Ναι, αφού του έβαλαν 6 πόντους μακρύτερο ψαλίδι, μετά από 3 χρόνια, οι φωστήρες στην ΥΑΜΑΗΑ...

Eσυ ειχες το πριν 2018 και το εδωσες για 18αρι ...Καλα καταλαβα ;

ptc
05/11/2018, 17:16
εδώ πάντως (2017),αυτός λέει ότι "by the time they made the tracer,all the early problems of the mt-09 had been dealt with" :bawl:
https://youtu.be/-QFEIymizJI?t=75

Εν μέρει έχει δίκιο. Το απότομο γκάζι των πρώτων ΜΤ-09(γκρι σκελετός) αντιμετωπίστηκε στο tracer (το δικό μου έχει το πρόγραμμα του tracer). Απλά στο δεύτερο δημιούργησαν και ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε στο γυμνό. Λεπτομέρειες...:D

Apache
05/11/2018, 17:54
Eσυ ειχες το πριν 2018 και το εδωσες για 18αρι ...Καλα καταλαβα ;
Ναι ειχα το 17αρι και πηρα το 18

georgetziker
22/11/2018, 16:08
Γνωρίζει κανένας εάν μπορούν να συνεργαστούν οι προστασίες κινητήρα της yamaha με τα πλαινά κάγκελα της givi ή αλλιώς τι θα βοηθήσει περισσότερο σε περίπτωση πτώσης?401506401507401508

Manalishi
22/11/2018, 17:36
Ερώτηση:

Πως καταλαβαίνεις την διαφορά στα μοντέλα, πριν το '18 και μετά το '18? Παίρνουμε μεζούρα και μετράμε ψαλίδια?

ptc
22/11/2018, 19:22
Ερώτηση:

Πως καταλαβαίνεις την διαφορά στα μοντέλα, πριν το '18 και μετά το '18? Παίρνουμε μεζούρα και μετράμε ψαλίδια?

Απο την τιμη... :D

Εχουν πολλες διαφορες. Μια εμφανεστατη ειναι στη σελα του συνεπιβατη, στο καινουριο εχει ενα "κενο".

401513

401514

bulmont
22/11/2018, 19:26
...ή από το κούνημα.........................

buckley
22/11/2018, 19:36
...ή από το κούνημα.........................

Μη σου μείνει συνήθειο εσένα να προσέξεις :tooth:

georgetziker
22/11/2018, 19:37
Αλλες χουφτες, άλλη ζελατίνα, ασημί χειρολαβές συνεπιβάτη, η τρύπα με το νίκελ στη σέλα που είπαν και οι προηγούμενοι και τα χρώματα θα σε κάνουν να τα ξεχωρίσεις

Manalishi
23/11/2018, 08:49
...ή από το κούνημα.........................

Αυτό προσπαθώ να αποφύγω...να το καταλάβω αφού το πάρω... :beer:

Manalishi
23/11/2018, 08:51
Απο την τιμη... :D

Εχουν πολλες διαφορες. Μια εμφανεστατη ειναι στη σελα του συνεπιβατη, στο καινουριο εχει ενα "κενο".



Ευχαριστώ, ποιά θ αήταν μια λογική τιμη για το καινούργιο?

anavatis19
23/11/2018, 14:36
περαν της σελας αλλαζουν και τα χρωματα. αλλα η σελα με το ασημι στη μεση προδιδει αμεσως αν ειναι 18αρι και μετα.

RaGe_Raptor
23/11/2018, 14:54
Κανε ενα vin check και καθάρισες

leonidas21
27/11/2018, 19:47
Κάτοχος tracer 900 2016 εδώ και κανα εξάμηνο. Να σας πω και εγώ τη γνώμη μου από το συγκεκριμένο μηχανάκι!
Αγοράστηκε μεταχειρισμένο με 7000χλμ και πλέον έχει 13.000 και το ερωτεύομαι κάθε μέρα που το βλέπω και περισσότερο!
Στην πρώτη γρήγορη βόλτα που το έκανα διαπίστωσα και εγώ πως ναι έχει τρέμουλο στα 180 χλμ έφαγα μια ξενέρα και μπήκα και εγώ στον φαυλο αυτό κύκλο που έχουμε μπεί όλοι για να κάνω το μηχανάκι μου τρένο!
Διάβασα site (άπειρα φόρουμ) έβγαλα ζελατίνες τις ξαναέβαλα έβγαλα χούφτες τις ξαναέβαλα πείραξα ρυθμίσεις αναρτήσεων με άπειρες δοκιμές στο δρόμο ...... τίποτα δε γινόταν.
Αργότερα κατάλαβα ότι ο τρόπος που μπόρεσα και έλυσα το πρόβλημα αυτό ήταν ο τρόπος που έπρεπε να οδηγήσω το μηχανάκι μου, χωρίς το μηχανάκι να έχει κανένα τρέμουλο και καμία ασάφεια έως τα 224χλμ παραμόνο όταν το επέτρεπα εγώ και η στάση του σωματός μου να το κάνει.
Οπότε αφήστε τα site και τους άλλους οδηγούς να δούν τα δικά τους μηχανάκια και εσείς φορτώστε τα δικά σας μηχανάκια με χλμ είναι ο μόνος τρόπος να λυθούν τα προβλήματα του κουνήματος.
Εδώ και μια βδομάδα του φόρεσα nitron αμορτισέρ πίσω kai ohlins ελατήρια μπροστά και πλέον προσπαθώ ειλικρινά να το κάνω να κουνήσει από μόνος μου και δεν το καταφέρνω οπότε είναι και αυτό μια επιλογή για αυτούς που θέλουν να το εξαφανήσουν το θέμα.
Το μηχανάκι έχει γίνει τρένο στις ευθείες και καταπληκτικό στις στροφές. Λάστιχα φοράω τα conti3
νομίζω το ερωτεύτηκα ακόμα μια φορά

Φίλε μου δεν μας λες και ένα κόστος για το αμορτισέρ και τα ελατήρια να έχουμε μια εικόνα?

leonidas21
27/11/2018, 19:54
Η λύση που προτείνει ο piperigos για επισκευή ζάντας κάνει δουλεία? ξέρει κανείς τίποτα?

basilis_k6
27/11/2018, 20:07
Η λύση που προτείνει ο piperigos για επισκευή ζάντας κάνει δουλεία? ξέρει κανείς τίποτα?

ποιος?

leonidas21
27/11/2018, 20:23
ποιος?

YAMAHA PIPERIGOS στην κυψέλη.

basilis_k6
27/11/2018, 20:25
YAMAHA PIPERIGOS στην κυψέλη.
και η λύση ποια είναι?

maxim46
27/11/2018, 20:52
και η λύση ποια είναι?
Νομίζω επεμβαίνει εξαλείφοντας/λειαινοντας οποιαδήποτε ανωμαλία μπορει να εχει η ζάντα εσωτερικά απο την κατασκευή της. Αλλα δε μένει μόνο σε αυτο. Προτείνει αλλαγη ελαστικών, βάζει κανα δυο κρίκους στην αλυσιδα να μεγαλώσει την απόσταση και ρυθμίζει τις αναρτησεις στα κιλα του αναβάτη.

leonidas21
27/11/2018, 21:04
Το θέμα είναι αν όντος βελτιώνεται η κατάσταση..

basilis_k6
27/11/2018, 21:23
Νομίζω επεμβαίνει εξαλείφοντας/λειαινοντας οποιαδήποτε ανωμαλία μπορει να εχει η ζάντα εσωτερικά απο την κατασκευή της. Αλλα δε μένει μόνο σε αυτο. Προτείνει αλλαγη ελαστικών, βάζει κανα δυο κρίκους στην αλυσιδα να μεγαλώσει την απόσταση και ρυθμίζει τις αναρτησεις στα κιλα του αναβάτη.

οκ η ρυθμιση ειναι απολύτως λογικη. οι εξτρα κρικοι αυξανουν το μεταξονιο όπως κάνει και το μεγαλυτερο ψαλιδι, η αλλαγη ελαστικων βοηθάει ειδικα αν έχει μικροτερη κορωνα αλλα η ζαντα? Αυτο μου φαινετε λίγο κουλο να σου πω την αληθεια.

nathens
27/11/2018, 21:30
Μιας και μολις απέκτησα την νεα μου μοτοσυκλέτα ενα tracer 900 του 18' θέλω να μου πείτε να εχει κάποιος αυτο το quick shifter και αν αξίζει ή ειναι πετάμενα λεφτα

lleonidas
27/11/2018, 21:49
Μιας και μολις απέκτησα την νεα μου μοτοσυκλέτα ενα tracer 900 του 18' θέλω να μου πείτε να εχει κάποιος αυτο το quick shifter και αν αξίζει ή ειναι πετάμενα λεφτα

Καλορίζικο!Βάλε και καμια φωτογραφία...γράψε και εντυπώσεις όταν μπορέσεις :)

basilis_k6
27/11/2018, 21:53
Μιας και μολις απέκτησα την νεα μου μοτοσυκλέτα ενα tracer 900 του 18' θέλω να μου πείτε να εχει κάποιος αυτο το quick shifter και αν αξίζει ή ειναι πετάμενα λεφτα

αν θες να οδηγας γρηγορα και να μην συμπλεκτάρεις στις αλλαγες ναι αξιζει. δεν κάνει κατι ιδιαιτερο, εγω που έχω σπανια το χρησημοποιω και ουτως η αλλως καρφωτες μια χαρα μπαινουν εκτος αν κυνηγας τα χρονομετρα με το tracer.

nathens
27/11/2018, 22:23
αν θες να οδηγας γρηγορα και να μην συμπλεκτάρεις στις αλλαγες ναι αξιζει. δεν κάνει κατι ιδιαιτερο, εγω που έχω σπανια το χρησημοποιω και ουτως η αλλως καρφωτες μια χαρα μπαινουν εκτος αν κυνηγας τα χρονομετρα με το tracer.

Το φαντάστηκα οτι δεν αξίζει και πολλά, ευχαριστώ και για τις ευχές
.
Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα για εντυπώσεις αλλα το πρώτο που δεν μου κάθισε καθόλου καλά ήταν η σέλα την οποία βέβαια έστειλα στο μάστορα και την άλλαξα.
Για μενα απαράδεκτη η σέλα αυτή για μια τέτοια μοτοσυκλέτα
Οσο για τον δρόμο μέχρι τα 130 παει τρένο και στα στροφηλικια πολύ καλη και ανετη

Kas_Tracer
27/11/2018, 22:37
Η λύση που προτείνει ο piperigos για επισκευή ζάντας κάνει δουλεία? ξέρει κανείς τίποτα?

Κατανοητό να βάλεις 1-2 κρίκους στην καδένα για να αυξηθεί το μεταξόνιο , αλλά αυτό με την ζάντα πως έχει κυκλοφορήσει δεν μπορώ να καταλάβω.
Η συμπεριφορά μιας μοτο μάλλον είναι πιο περίπλοκη και αυτό το αποδεικνύει και η ένοχη σιωπή της εταρίας.
Ακόμα και το ότι το ψαλίδι είναι το μοναδικό πρόβλημα της μηχανής δεν έχω πειστεί. Εάν ήμουν σίγουρος θα το είχα ήδη κάνει (τα ανταλλάκτικά περίπου σε επίσημες τιμές φτάνουν κοντά στα 1400€)

Όμως. Υπάρχει και κάτι άλλο που δεν θα το δεις σε παρουσιάσεις περιοδικών κλπ. Τα Abarth - XSR (μετά το 17) - MT09 SP- MT09 (μετά το 17)-και Tracer (μετά το 18)
έχουν διαφορετικό κωδικό πλαισίου σε 1 νούμερο. Το οποίο μπορεί να μην σημαίνει τίποτα, αλλά μπορεί να σημαίνει και πολλά (διαφορετικές ελλαστικότητες σε κάποιο κρίσιμο σημείο πχ.)

Υπ'οψιν ότι εγώ δεν κουνιόμουν(μεταχειρισμένο με παλιά λάστιχα) , άλλαξα λάστιχατο καλοκαίρι και ξαφνικά το μηχανάκι τρελλάθηκε και τώρα μετά από 3000Km από την αλλαγή που τα άστιχα όσο νάναι έχουν πέσει σχετικά
είναι αρκετά πιο σταθερό. Γενικότερα πάντως σε μέτριους γλυστερούς(χωρίς ανωμαλίες όμως) δρόμους είναι σταθερότερο από ότι σε μια ευθεία με καλή άσφαλτο στην εθνική και αυτό είναι που σε τρελαίνει.
Υπ'οψιν ότι ακόμα και την στιγμή που μου άρχισε τα τρελά μέχρι τα 200 μπορούσα να πάω με το ένα χέρι.
Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται παράλογο , όμως απλά ακόμα και την τελική του το μηχανάκι την πιάνει πολύ-πολύ εύκολα σε λίγο ανοιχτό δρόμο. Δεν βγάζεις στην παραγωγή
σκάρτο μηχανάκι με τόσο ζωντανό κινητήρα (άσχετα εάν φταίει το πλαίσιο ή οι αναρτήσεις).
Ή τουλάχιστον δίνεις επίσημα οδηγίες συμβουλές στους απογοητευμένους μαλάκες που το πήραν (οι οιποίοι δεν μπορεί να είναι όλοι τους κουλοί και ανίκανοι).

Μικρή βελτίωση νομίζω είδα βάζοντας την σελα στην ψηλότερη θέση (στα 860mm ύψους όμως μάλλον δεν κάνει για οδηγούς κάτω από 1,75)

basilis_k6
27/11/2018, 23:48
Υπ'οψιν ότι εγώ δεν κουνιόμουν(μεταχειρισμένο με παλιά λάστιχα) , άλλαξα λάστιχατο καλοκαίρι και ξαφνικά το μηχανάκι τρελλάθηκε και τώρα μετά από 3000Km από την αλλαγή που τα άστιχα όσο νάναι έχουν πέσει σχετικά
είναι αρκετά πιο σταθερό.
αυτο δεν ειναι προνομιο του tracer. το dl650 με τα trailsmart φρέσκα δεν μπορουσα να παω ουτε καν 80χλμ. ηταν τραγικη η κατάσταση για 1000χλμ. Βεβαια αυτο μονο με τις ρυθμίσεις που ειχα εγω στο ohlins μου, με τα κιλα μου κτλ. Απλα το tracer ζητάει πολύ πλαδαρο λαστιχο για να παψει το κουνημα και αυτο ειναι αντιθετο με τη φιλοσοφια της μοτο.

georgetziker
28/11/2018, 15:30
Το πίσω αμορτισέρ nitron νομίζω είχε 580Ε και τα ελατήρια μπροστά 170Ε ohlins μαζί με τα λάδια νομίζω και δεν ξαναασχολήσε με τίποτα άλλο όσον αφορά το κούνημα!

Kas_Tracer
28/11/2018, 15:49
Τα προϊόντα της νιτρον για το Tracer είναι εδώ http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12994
Υπάρχει και cartridge για το πηρούνι (που δεν το ήξερα), αλλά οι (επίσημες) τιμές δεν είναι φθηνότερες σε σχέση με ohlins όπως νόμιζα.
Στους επίσημους αντιπροσώπους στην Ελλάδα εμφανίζονται 2 .

Για κάποιον από τους 2 τον προηγούμενο μήνα κάποιος εδώ αναφέρθηκε με το κολλακευτικότατο <<ούτε από ε΄ξω από τον δρόμο>>
αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ποιός από τους 2 είναι.

georgetziker
28/11/2018, 18:03
Τα προϊόντα της νιτρον για το Tracer είναι εδώ http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12994
Υπάρχει και cartridge για το πηρούνι (που δεν το ήξερα), αλλά οι (επίσημες) τιμές δεν είναι φθηνότερες σε σχέση με ohlins όπως νόμιζα.
Στους επίσημους αντιπροσώπους στην Ελλάδα εμφανίζονται 2 .

Για κάποιον από τους 2 τον προηγούμενο μήνα κάποιος εδώ αναφέρθηκε με το κολλακευτικότατο <<ούτε από ε΄ξω από τον δρόμο>>
αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ποιός από τους 2 είναι.

χαχαχαχαχαχα νομίζω κατάλαβα ούτε εγω θα ξαναπεράσω ας ελπίσω

leonidas21
28/11/2018, 19:52
δηλαδή φίλε μου σου κούναγε πριν κ με τα ελατήρια σταμάτησε? γιατί νομίζω οτι μερικοί παραπονιούνται ακόμα κ μετά την αλλαγή αναρτήσεως..πόσα κιλά είσαι αν επιτρέπεται?

georgetziker
28/11/2018, 20:58
Είμαι εβδομήντα κιλά πριν βάλω το αμορτισέρ/ελατήρια το πρόβλημα εξαρτώταν μόνο από στάση σώματος/χεριών/αέρα (στην ουσία είχα σταματήσει να ασχολούμαι με τρέμουλο μιας και δεν ήταν άξιο λόγου) αλλά από όταν αλλάχτηκαν οι αμορτισέρ/ελατήρια πλέον πρέπει να το επιδιώξω εγώ να γίνει και όχι άθελα μου (πχ κουνώντας το τιμόνι με πολλά χιλιόμετρα) οπότε στην ουσία η ανάρτηση έλυσε παντελώς το πρόβλημα του τρέμουλου για μένα

georgetziker
02/12/2018, 18:17
401722401723401724

Lioulios
02/12/2018, 19:38
σταματημενα ειναι ....μια ζωγραφια !

georgetziker
03/12/2018, 15:21
Και σε κίνηση μια ζωγραφιά είναι

georgetziker
03/12/2018, 19:30
401807

Εχει δοκιμάσει κανείς αυτό σε tracer 900 2016?

https://www.car.gr/parts/view/11472999-transmission-chains-gearboxes-quickshifter

anavatis19
03/12/2018, 22:57
νομιζω το γιαμαχα το μαμα πρεπει να ειναι πιο ποιοτικο. και παλι ακουω ομως οτι δεν ειναι και το καλυτερο ακομα και της γιαμαχα

kemmotar
03/12/2018, 23:30
401807

Εχει δοκιμάσει κανείς αυτό σε tracer 900 2016?

https://www.car.gr/parts/view/11472999-transmission-chains-gearboxes-quickshifter

ναι το εχουν καποια παλικαρια στην ομαδα. εχουν μοιρασει και τις ρυθμισεις.

το μαμα γιαμαχα ειναι ψιλομαπα. αργο (εχει κενο) και σκληρο στην αισθηση σε σχεση με αφτερμαρκετ.
εγω εχω της cordona + blipper

anavatis19
03/12/2018, 23:38
ναι το εχουν καποια παλικαρια στην ομαδα. εχουν μοιρασει και τις ρυθμισεις.

το μαμα γιαμαχα ειναι ψιλομαπα. αργο (εχει κενο) και σκληρο στην αισθηση σε σχεση με αφτερμαρκετ.
εγω εχω της cordona + blipper

για δωσε πληροφοριες..κοστος και απο που?? ειναι μακραν καλυτερο της γιαμαχα???

georgetziker
04/12/2018, 16:17
Το θέμα είναι ότι το μαμά της γιαμάχα εάν δεν κάνω λάθος για να μπεί σε 2015-2016 θελει προγραμμα και κόψιμο καλωδίων?
Ηθελα να μάθω εάν αυτό μπορεί να μπεί χωρίς προγραμματισμό εγκεφάλου?

georgetziker
04/12/2018, 16:18
ναι το εχουν καποια παλικαρια στην ομαδα. εχουν μοιρασει και τις ρυθμισεις.

το μαμα γιαμαχα ειναι ψιλομαπα. αργο (εχει κενο) και σκληρο στην αισθηση σε σχεση με αφτερμαρκετ.
εγω εχω της cordona + blipper

Χρειάστηκες πρόγραμμα για να το βάλεις αυτό?

BLiTzER
04/12/2018, 16:20
Το να βάζεις quickshifter σε Tracer είναι σαν να βάζεις διπλό σταντ σε GSXR.

georgetziker
04/12/2018, 16:21
Το να βάζεις quickshifter σε Tracer είναι σαν να βάζεις διπλό σταντ σε GSXR.

Γιατί αυτό?

BLiTzER
04/12/2018, 16:23
Γιατί και στις 2 περιπτώσεις, έχεις λάθος μηχανάκι. Αν θες γρήγορες αλλαγές, παίρνεις γρήγορο μηχανάκι. Αν βαριέσαι τον συμπλέκτη, παίρνεις σκούτερ. Αν θες διπλό σταντ, παίρνεις FJR.

georgetziker
04/12/2018, 16:34
Γιατί και στις 2 περιπτώσεις, έχεις λάθος μηχανάκι. Αν θες γρήγορες αλλαγές, παίρνεις γρήγορο μηχανάκι. Αν βαριέσαι τον συμπλέκτη, παίρνεις σκούτερ. Αν θες διπλό σταντ, παίρνεις FJR.

Το αν έχω λάθος μηχανάκι το ξέρω εγώ και μόνο (κανείς άλλος). Από εκεί και πέρα εάν το sifter ήταν μόνο για γρήγορα μηχανάκια θα υπήρχε μόνο σε drag και σε motogp!
Υπάρχει κόσμος που καυλώνει μόνο και μόνο που ακούει το μηχανάκι του γιαυτό μπαίνουν και οι εξατμίσεις και όχι για να πας από τα 140hp στα 143hp κάτι τέτοιο ισχύει και για μένα (ίσως όχι για σένα γιαυτό λογικά δε θα έχεις και εξάτμιση στη μηχανή σου να φανταστώ) οπότε προτιμώ να έχω tracer με shifter παρά σκουτερ ή fjr
Φιλικά Γιώργος

BLiTzER
04/12/2018, 16:41
Συνήθως ο τελευταίος που ξέρει ότι έχει λάθος μηχανάκι είναι ο ιδιοκτήτης.

Στο τελευταίο μηχανάκι μου είχα ολόσωμη Akrapovic, power commander, ελεύθερο φίλτρο, full aftermarket Ohlins και πολλά άλλα ανούσια πράγματα που δεν προσφέρουν τίποτα στο σύνολο, αλλά εξαιρετικά χρήσιμο, money-well-spent-σε-τουριστικό-μηχανάκι quickshifter δεν είχα.

Φιλικά, Γιώργος.

Συνεχίστε, παρακαλώ. Μη λερώνω το νήμα με αηδίες. :p

RaGe_Raptor
04/12/2018, 16:44
Το να βάζεις quickshifter σε Tracer είναι σαν να βάζεις διπλό σταντ σε GSXR.

Με βάζεις σε σκέψεις ... :lol:

To shifter το βάζουν και σε τουριστικά απο το εργοστάσιο , μωρέ ! Ασε τον κοσμο να καυλώνει ...

BLiTzER
04/12/2018, 16:45
Ε άλλο να υπάρχει από το εργοστάσιο κι άλλο να δίνεις λεφτά για να το αγοράσεις ΣΕ ΤΡΕΙΣΕΡ. Εκτός αν έχεις επάγγελμα τα 400άρια.

:beer:

RaGe_Raptor
04/12/2018, 16:47
Ε άλλο να υπάρχει από το εργοστάσιο κι άλλο να δίνεις λεφτά για να το αγοράσεις ΣΕ ΤΡΕΙΣΕΡ. Εκτός αν έχεις επάγγελμα τα 400άρια.

:beer:
Στα φανάρια ,ομως; :D
Και να φανταστείς ,το λέω εγω αυτο που ΔΕΝ εχω shifter στο GSX-R .

BLiTzER
04/12/2018, 16:50
Δε θα έβαζα ποτέ σε οποιοδήποτε μηχανάκι έτσι κι αλλιώς, γιατί μου στερεί οδηγική απόλαυση. :D Όπως δε θα έπαιρνα ποτέ αυτόματο αυτοκίνητο.

Αλλά πέρα από αυτό, δώστε τα λεφτά σας να φτιάξετε καμιά ανάρτηση ή κάτι άλλο ουσιώδες. Γνώμη μου ε. :p

RaGe_Raptor
04/12/2018, 16:53
Δε θα έβαζα ποτέ σε οποιοδήποτε μηχανάκι έτσι κι αλλιώς, γιατί μου στερεί οδηγική απόλαυση. :D Όπως δε θα έπαιρνα ποτέ αυτόματο αυτοκίνητο.

Αλλά πέρα από αυτό, δώστε τα λεφτά σας να φτιάξετε καμιά ανάρτηση ή κάτι άλλο ουσιώδες. Γνώμη μου ε. :p

Ή κανα κρίκο στην αλυσίδα ,ξερωγώ... Oh ,wait, αυτο ειναι φτηνό ...

rainmike
04/12/2018, 17:05
Συνήθως ο τελευταίος που ξέρει ότι έχει λάθος μηχανάκι είναι ο ιδιοκτήτης.

Στο τελευταίο μηχανάκι μου είχα ολόσωμη Akrapovic, power commander, ελεύθερο φίλτρο, full aftermarket Ohlins και πολλά άλλα ανούσια πράγματα που δεν προσφέρουν τίποτα στο σύνολο, αλλά εξαιρετικά χρήσιμο, money-well-spent-σε-τουριστικό-μηχανάκι quickshifter δεν είχα.

Φιλικά, Γιώργος.

Συνεχίστε, παρακαλώ. Μη λερώνω το νήμα με αηδίες. :p
Εσύ ωρίμασες απότομα :a23:

MG-KTiNoS
04/12/2018, 17:06
Το να βάζεις quickshifter σε Tracer είναι σαν να βάζεις διπλό σταντ σε GSXR.

Ρε Μπλίτζερ μην πετιέσαι σαν μη μπω και λες ότι να ναι...
Στο τουριστικό μηχανάκι βολεύει το σιφτερ γιατί δεν τραβάς όλη μέρα το αμπραγιάζ να σου κουλαθεί το χέρι.
Δεν είναι όλα φανάρι φανάρι σ αυτή τη ζωή.
Υπάρχει και το ανάβω χαράματα και σβήνω μεσάνυχτα κι εκεί μετράνε ΟΛΑ

georgetziker
04/12/2018, 17:23
Συνήθως ο τελευταίος που ξέρει ότι έχει λάθος μηχανάκι είναι ο ιδιοκτήτης.

Στο τελευταίο μηχανάκι μου είχα ολόσωμη Akrapovic, power commander, ελεύθερο φίλτρο, full aftermarket Ohlins και πολλά άλλα ανούσια πράγματα που δεν προσφέρουν τίποτα στο σύνολο, αλλά εξαιρετικά χρήσιμο, money-well-spent-σε-τουριστικό-μηχανάκι quickshifter δεν είχα.

Φιλικά, Γιώργος.

Συνεχίστε, παρακαλώ. Μη λερώνω το νήμα με αηδίες. :p

Είχες όλα τα υπόλοιπα οπότε μας καταλαβαίνεις

georgetziker
04/12/2018, 17:25
Δε θα έβαζα ποτέ σε οποιοδήποτε μηχανάκι έτσι κι αλλιώς, γιατί μου στερεί οδηγική απόλαυση. :D Όπως δε θα έπαιρνα ποτέ αυτόματο αυτοκίνητο.

Αλλά πέρα από αυτό, δώστε τα λεφτά σας να φτιάξετε καμιά ανάρτηση ή κάτι άλλο ουσιώδες. Γνώμη μου ε. :p

Εχουν αλλαχτεί όλα τα ουσιώδες προφανώς αν και πάλι ξαναλέω ότι η ουσία για τον καθένα μας είναι μια διαφορετική διάσταση

georgetziker
04/12/2018, 17:29
Συνήθως ο τελευταίος που ξέρει ότι έχει λάθος μηχανάκι είναι ο ιδιοκτήτης.

Στο τελευταίο μηχανάκι μου είχα ολόσωμη Akrapovic, power commander, ελεύθερο φίλτρο, full aftermarket Ohlins και πολλά άλλα ανούσια πράγματα που δεν προσφέρουν τίποτα στο σύνολο, αλλά εξαιρετικά χρήσιμο, money-well-spent-σε-τουριστικό-μηχανάκι quickshifter δεν είχα.

Φιλικά, Γιώργος.

Συνεχίστε, παρακαλώ. Μη λερώνω το νήμα με αηδίες. :p

tdm ήταν το τελευταίο σου μηχανάκι?

BLiTzER
04/12/2018, 17:38
tdm ήταν το τελευταίο σου μηχανάκι?

Όλα τα άλλα τα δέχομαι, αλλά αυτό ήταν άκρως προσβλητικό.

Εξάλλου αν είχα TDM, οι μόνες "αναβαθμίσεις" που θα είχα κάνει θα ήταν ξετάπωτες remus, φιμέ ζελατίνα και xenon. :lol:

lospsi
04/12/2018, 18:00
Για τα "εγώ ποτέ δεν..." υπάρχει μια παροιμία που λέει "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις..."

(το σιφτερ, όταν δουλεύει, είναι γαμάτο πάντως!)

RaGe_Raptor
04/12/2018, 18:03
Για τα "εγώ ποτέ δεν..." υπάρχει μια παροιμία που λέει "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις..."

(το σιφτερ, όταν δουλεύει, είναι γαμάτο πάντως!)

ΑΜΑ φοράς και ξετάπωτη,κάνει και "μπαμ" :lol:

basilis_k6
04/12/2018, 18:09
Κατεβαζει κιολας η μονο ανεβαζει το σιφτερ αυτο?

georgetziker
04/12/2018, 22:34
Τελικά ξέρει κάποιος να μας πεί τι γίνεται με αυτά τα σιφτερ και τον προγραμματισμό των εγκεφάλων?

George_Sp
05/12/2018, 00:37
Τελικά ξέρει κάποιος να μας πεί τι γίνεται με αυτά τα σιφτερ και τον προγραμματισμό των εγκεφάλων?

Ρώτα τον Νίκο που ξέρει στάνταρ

Tracer 900 με Launch Control,Quickshifter-Autoblipper,Shift Light εν δράση :)
https://www.facebook.com/nikolas.balogiannis/videos/10215979163846235/

kemmotar
05/12/2018, 08:43
σε 2015-2016 θελει να φτιαξεις την αναμονη και να βαλεις την φυσα οπως εχει στα μαμα 2017. προφανως και θα το συνδυασει καποιος με προγραμμα αν θελει απλα να βαλει σιφτερ, αλλιως πρεπει να παρει ολοκληρη μοναδα που ειναι ακριβοτερη, ουσιαστικα να εχει το δικο της εγκεφαλακι... αυτο που ποσταρατε της healtech ειναι τιμιο και συνδεεται με bluetooth και αλλαζεις ρυθμισεις απο το κινητο... το μεγαλυτερο προσον οτι μπαινει ΣΕ ΜΑΜΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ χωρις να χρειαζεται προγραμματισμο ο εγκεφαλος

ο προγραμματισμος ομως ενδεικνυται οχι για το γκαζι αλλα στρωνει η λειτουργια του κινητηρα, ειναι πιο ομαλο, δεν σκορτσαρει οταν λειτουργει απο close σε open loop (χαρτες λειτουργιας απο γιαμαπα), ψηλα ειναι σαφως πιο γεματο δεν χωλαινει και μπορεις να οδηγας το αλφα σαν να ειναι β.

στο 2017 ειναι η εργοστασιακη φυσα ετοιμη και πας και προσαρμοζεις τα αφτερμαρκετ

πολλοι φιλοι βγαλανε το μαμα 2017αρι να βαλουν αφτερμαρκετ.

το cordona ειναι push and pull strain gauge με αισθητηρα πιεσης. μπαινει σε νορμαλ και αναποδο οπως ειπα shift pattern για αγωνιστικη οδηγηση (αν καποιος επιθυμει)... ωχ ξεχασα εχουμε τρεισερ... μαλακες κατοχοι.... δεν ξερουν τι μηχανακι εχουν
σιφτερ ομως βαζουν ολο και περισσοτερες εταιρειες σε σπορτ τουρινγκ μοντελα ... αρα μαλακισμενες εταιρειες και αυτες....

και ναι φυσικα τα καλυτερα λεφτα που μπορει να βαλει καποιος στο μηχανακι ειναι αναρτησεις μπρος πισω .... checked και αυτο

kemmotar
05/12/2018, 08:45
Κατεβαζει κιολας η μονο ανεβαζει το σιφτερ αυτο?

το δικο μου κατεβαζει (blipper) γιατι ειναι το πιο πληρες πακετο της cordona που ουσιαστικα ειναι woolich racing race tools (custom made απο την κορντονα για την woolich)

basilis_k6
05/12/2018, 17:01
το δικο μου κατεβαζει (blipper) γιατι ειναι το πιο πληρες πακετο της cordona που ουσιαστικα ειναι woolich racing race tools (custom made απο την κορντονα για την woolich)

αν το ήθελα και ειχα τα λεφτα θα εβαζα ενα τετοιο. υπερτιμημένο αξεσουαρ το σιφτερ που μονο ανεβαζει imo

RaGe_Raptor
05/12/2018, 17:23
αν το ήθελα και ειχα τα λεφτα θα εβαζα ενα τετοιο. υπερτιμημένο αξεσουαρ το σιφτερ που μονο ανεβαζει imo

η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να διαθέτει "ηλεκτρόγκαζο" για να κατεβάζει κιόλΑ,όμως...

anavatis19
06/12/2018, 00:07
το δικο μου κατεβαζει (blipper) γιατι ειναι το πιο πληρες πακετο της cordona που ουσιαστικα ειναι woolich racing race tools (custom made απο την κορντονα για την woolich)

Πόσο σου κοστισε ολο το πακέτο?

kemmotar
06/12/2018, 09:31
η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να διαθέτει "ηλεκτρόγκαζο" για να κατεβάζει κιόλΑ,όμως...

εεεε το τρεισερ εχει...

alexaegean
06/12/2018, 09:41
Παιδιά, επειδή το βελτιωμένο μοντέλο του '19 με ενδιαφέρει και προσπαθώ να φτιάξω ένα budget αγοράς και διατήρησης, σε τι ποσά κυμαίνονται ασφάλειες κλοπής και προγραμματισμένα σέρβις?

balakia
06/12/2018, 09:43
Παιδιά, επειδή το βελτιωμένο μοντέλο του '19 με ενδιαφέρει και προσπαθώ να φτιάξω ένα budget αγοράς και διατήρησης, σε τι ποσά κυμαίνονται ασφάλειες κλοπής και προγραμματισμένα σέρβις?
159 euro δινω εγω το εξαμηνο με κλοπη για το mt07 2015

RaGe_Raptor
06/12/2018, 11:05
εεεε το τρεισερ εχει...

Δεν ειπα οτι δεν εχει. Ο Βασίλης Κ6 ομως, δεν εχει τρέισερ ;)

kemmotar
06/12/2018, 13:22
Δεν ειπα οτι δεν εχει. Ο Βασίλης Κ6 ομως, δεν εχει τρέισερ ;)
:D:winka:

basilis_k6
06/12/2018, 16:19
Δεν ειπα οτι δεν εχει. Ο Βασίλης Κ6 ομως, δεν εχει τρέισερ ;)
μην εισαι βεβαιος...:D

George1982
10/12/2018, 09:15
Καλημερα σε ολους!
Ειμαι απο Κυπρο και εχω κλεισει ηδη 1 χρονο σχεσης με tracer 900.
Επειδη τα προβληματα του κουνηματος ειναι παντα απροσμενα εχοντας κανει αρκετες αλλαγες. Μονο σε ριθμισεις ομως. Δεν εχω αλλαξει αναρτησεις. Εχει διορθωθει αρκετα αλλα δυστυχως το κανει αρκετες φορες χωρις να με αφηνει να το πιεσω και να το ευχαριστηθω. Εχω ξενερωσει τοσο πολυ που ειμαι στη διαδικασια να το δωσω για να παρω το gt. Εχει διορθωθει πληρως το κουνημα σε αυτο?
Εχει αλλαγες αν γνωριζετε το 19 απο το 18. Αξιζει τα λεφτα που θα δωσω εξτρα η εχετε κατι αλλο να προτεινετε.

Ευχαριστω εκ των προτερων guys

georgetziker
10/12/2018, 17:01
Καλημερα σε ολους!
Ειμαι απο Κυπρο και εχω κλεισει ηδη 1 χρονο σχεσης με tracer 900.
Επειδη τα προβληματα του κουνηματος ειναι παντα απροσμενα εχοντας κανει αρκετες αλλαγες. Μονο σε ριθμισεις ομως. Δεν εχω αλλαξει αναρτησεις. Εχει διορθωθει αρκετα αλλα δυστυχως το κανει αρκετες φορες χωρις να με αφηνει να το πιεσω και να το ευχαριστηθω. Εχω ξενερωσει τοσο πολυ που ειμαι στη διαδικασια να το δωσω για να παρω το gt. Εχει διορθωθει πληρως το κουνημα σε αυτο?
Εχει αλλαγες αν γνωριζετε το 19 απο το 18. Αξιζει τα λεφτα που θα δωσω εξτρα η εχετε κατι αλλο να προτεινετε.

Ευχαριστω εκ των προτερων guys

Και το δικό σου μπορεί να διορθωθει με πολύ μικρότερο κόστος εάν είναι ο μόνος λόγος που θέλεις να το αλλάξεις

George1982
10/12/2018, 20:38
Και το δικό σου μπορεί να διορθωθει με πολύ μικρότερο κόστος εάν είναι ο μόνος λόγος που θέλεις να το αλλάξεις

Tι αλλο μπορω να κανω εκτος απο αλλαγη αναρτησεων?

Kas_Tracer
12/02/2019, 11:04
Ένα μικρό update προς τροφή για σκέψη περισσότερο.

Παρακάτω είναι 2 λινκ που και τα 2 είναι από το Cycleworld ( Kevin Cameron ο οποίος μάλλον έχει εμπειρία δεκαετιών από αγωνιστικές ομάδες από ότι κατάλαβα).
Και να ευχαριστήσω κάποιον από εδώ μέσα που ανέβασε το 1ο
https://www.cycleworld.com/why-do-motorcycles-wobble-and-weave#page-3
https://www.cycleworld.com/almost-everything-you-need-to-know-about-motorcycle-tire-pressures

Για όσους δεν πολυγνωρίζουν αγγλικά .

Το σύπτωμα του Tracer ονομάζεται High Speed Wave , και άσχετα από το ότι ο οδηγός καταλαβαίνει να παίζει το τιμόνι αριστερά-δεξιά στην πραγματικότητα
ο πίσω τροχός χοροπηδάει αριστερά-δεξιά αδυνατώντας να κρατηθεί σταθερά στο έδαφος.

Θεωρητικά οι κραδσμοί θα έπρεπε να απορροφώνται από αναρτήσεις . Στην πράξη δεν μπορεί να γίνεται πάντα και τα περισσεύματα πρέπει να απορροφηθούν από το πλαίσιο το οποίο πρέπει
να έχει τις σωστές ελαστικότητες εκεί που πρέπει. ( προφανώς εκεί είναι που πάσχουν ΟΛΑ τα μτ09 απλά στο Tracer είναι πιο έντονα τα φαινόμενα)

Σύμφωνα με τον kevin στο 2ο λινκ όταν οι εταιρίες λαμβάνουν παράπονα για αστάθεια στα πολλά Km απλά με ένα συμπληρωματικό δελτίο (service bulletin) συμβουλεύουν να κατέβουν οι πιέσεις 2-3Psi.
A motorcycle’s stability depends upon the damping of the tire footprints. Inflating to higher-than-recommended pressure makes the tire footprints smaller, reducing this damping effect. Habitual readers of service bulletins will know that the first thing a motorbike manufacturer does when there is any reported stability problem is to call out a 2-3-psi reduction in tire-inflation pressure. That, it must be made clear, is an emergency measure only

Προφανώς εδώ είναι και το μυστικό της διαφοράς στο Owners manual του 17αριού Τρασερ σε σχέση με το 18άρι
Στο 1ο η Γιαμάπα λέει πιέσεις 36-42 (μόνο αναβάτη) και στο 2ο 33-36 (τεράστια διαφορά έτσι?)

Βασικά με τα Bridgestone κατέβηκα σε 33-33 (κρύα λάστιχα) και το μηχανάκι έγινε βράχος (και δεν κάνω πλάκα)

Ενδεικτικά ζεστά (45' θερμοκρασία μετρημένη με όργανο από τα Lidl) η πίεση στο πίσω ήταν 39-40 και στο εμπρός 36.

Τα νούμερα τα βάζω ενδεικτικά.
Αυτό που δεν ξέρω είναι εάν το 33 για το πισινό είναι επικίνδυνο . Ψάχνοντας βρήκα ότι το S21 για πίστα η Bridgestone προτείνει 28 έως 30 , αλλά για δρόμο
όλοι λένε να ακολουθείς τον κατασκευστή .

Τέλος πάντων εάν το πρόβλημα είναι απλώς γρηγορότερη φθορά δεν με νοιάζει. Αρκεί να οδηγείται το μηχανάκι και να μην θέλει να με πετάξει από την σέλα σαν ταύρος.
Το εάν είναι επικίνδυνο με ενδιαφέρει.

MG-KTiNoS
12/02/2019, 17:16
Προφανώς εδώ είναι και το μυστικό της διαφοράς στο Owners manual του 17αριού Τρασερ σε σχέση με το 18άρι
Στο 1ο η Γιαμάπα λέει πιέσεις 36-42 (μόνο αναβάτη) και στο 2ο 33-36 (τεράστια διαφορά έτσι?)

Βασικά με τα Bridgestone κατέβηκα σε 33-33 (κρύα λάστιχα) και το μηχανάκι έγινε βράχος (και δεν κάνω πλάκα)

Ενδεικτικά ζεστά (45' θερμοκρασία μετρημένη με όργανο από τα Lidl) η πίεση στο πίσω ήταν 39-40 και στο εμπρός 36.

Τα νούμερα τα βάζω ενδεικτικά.
Αυτό που δεν ξέρω είναι εάν το 33 για το πισινό είναι επικίνδυνο . Ψάχνοντας βρήκα ότι το S21 για πίστα η Bridgestone προτείνει 28 έως 30 , αλλά για δρόμο
όλοι λένε να ακολουθείς τον κατασκευστή .

Τέλος πάντων εάν το πρόβλημα είναι απλώς γρηγορότερη φθορά δεν με νοιάζει. Αρκεί να οδηγείται το μηχανάκι και να μην θέλει να με πετάξει από την σέλα σαν ταύρος.
Το εάν είναι επικίνδυνο με ενδιαφέρει.

εσένα δε σε νοιάζει γιατί δεν γράφεις χλμ
ή γιατί είσαι πλούσιος.
Αν είναι όμως να πάω ταξίδι και να θα θέλω +300 για λάστιχα
όχι δεν θα πάρω φχαριστώ.

lospsi
12/02/2019, 19:33
Ε, καλά, 33psi δεν είναι και πολύ χαμηλή πίεση . Σίγουρα θα υπάρχει λίγο μεγαλύτερη φθορά αλλά δεν νομίζω ότι θα ειναι κάτι φοβερό...

MG-KTiNoS
12/02/2019, 21:30
Ε, καλά, 33psi δεν είναι και πολύ χαμηλή πίεση . Σίγουρα θα υπάρχει λίγο μεγαλύτερη φθορά αλλά δεν νομίζω ότι θα ειναι κάτι φοβερό...

Και πως περίπου το ξέρεις αυτό που λες?
Έχεις κάνει τουρισμό εξωτερικό με 33 και δεν είχε πρόβλημα ή έτσι νομίζεις?

BLiTzER
12/02/2019, 21:47
Αν είσαι τουρίστας, δε θα χρειαστεί ποτέ να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Μέχρι τα 120, μια χαρά πηγαίνει.

lospsi
12/02/2019, 22:19
Ο άνθρωπος ρωτάει αν είναι επικίνδυνο. Δεν είναι.
Προφανώς για την χρήση που κάνεις εσυ στην μοτοσικλέτα σου, να σε ενδιαφέρει η παραπάνω φθορά, ειδικά στο εξωτερικό που οι δρόμοι έχουν αυξημένο συντελεστή τριβής. Κάνει την ίδια ο φίλος?
Προσωπικά, μέχρι και πριν το 990 adv, οτιδήποτε λάστιχο έβγαζε πάνω από 8-9Κ χλμ, μου κάνει και λέω και ευχαριστώ
(δεν κάνω τουρισμό στα εξωτερικά, παίζει παντόφλα)

DoctoR_k6
13/02/2019, 11:53
Αν είσαι τουρίστας, δε θα χρειαστεί ποτέ να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Μέχρι τα 120, μια χαρά πηγαίνει.

+1000

Με ποσα κανετε τουρισμο δηλαδη ρε παιδια? 180+ ?
Κ κανονικα πιεση να ειχες παλι λαστιχα θα ηθελες εξω...:lol:

sapila racing
13/02/2019, 12:11
Με 33 πίσω δεν υπάρχει πρόβλημα φυσικά, αλλά δεν παύει να είναι fail της Yamaha που απλά μπαλώνει έναν λανθασμένο σχεδιασμό.

Βέβαια με 33 πίσω αν κάποιος όντως θέλει να ταξιδέψει στο εξωτερικό με υψηλές ταχύτητες, καλά θα κάνει να έχει κάποιο touring λάστιχο, αλλιώς θα βρεθεί να ψάχνει για λάστιχο για τον γυρισμό.

MG-KTiNoS
13/02/2019, 14:04
ΟΚ
Λοιπόν απλά πράγματα γιατί λέτε ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ
Ταξίδι Ρουμανία 3500 χλμ
2 άτομα και αποσκευές έβαλαν Μπριτζεστον τουριστικά
πριν φύγουν και στην επιστροφή δεν πίστευαν στα μάτια τους
από τη φθορά που είχαν.
ΠΙΕΣΗ 41

Ως εκ τούτου καλό είναι να μην λέμε ότι να ναι γιατί μπορεί
να μας πιστέψουν κι όλας άνθρωποι που δεν μας γνωρίζουν
Τουρισμός με χαμηλές πιέσεις δεν παίζει.
Το νέο τρέισερ έχει αρκετές αλλαγές μια εκ των οποίων είναι και το πιο μακρύ ψαλίδι.

DoctoR_k6
13/02/2019, 14:21
ΟΚ
Λοιπόν απλά πράγματα γιατί λέτε ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ
Ταξίδι Ρουμανία 3500 χλμ
2 άτομα και αποσκευές έβαλαν Μπριτζεστον τουριστικά
πριν φύγουν και στην επιστροφή δεν πίστευαν στα μάτια τους
από τη φθορά που είχαν.
ΠΙΕΣΗ 41

Ως εκ τούτου καλό είναι να μην λέμε ότι να ναι γιατί μπορεί
να μας πιστέψουν κι όλας άνθρωποι που δεν μας γνωρίζουν
Τουρισμός με χαμηλές πιέσεις δεν παίζει.
Το νέο τρέισερ έχει αρκετές αλλαγές μια εκ των οποίων είναι και το πιο μακρύ ψαλίδι.

Με τι μοτο?
Με ποσο ταξιδευαν?
Συνεχεια Εθνικη?

Προς ενημερωση σου...εχουν ταξιδεψει κ πολλοι αλλοι εκτος Ελλαδος. ;)

Kas_Tracer
13/02/2019, 14:29
Καλά δεν είπα ότι θα πάω για τουρισμό με S21 και 33 Psi πίεση , δεν νομίζω να είμαι τόσο κουτός.
Με S21 μάλλον δεν περνάς ούτε την Βουλγαρία με το συμπάθειο.

Για τις πιέσεις πλέον στο νέο tracer για δικάβαλο οι προτεινόμενες είναι το κλασικό 36f-42r και σόλο 33f-36r.

Όσο για το εάν το ψαλίδι είναι το (αποκλειστικό ) πρόβλημα του Tracer δείτε εδώ και κλάψτε ελεύθερα https://www.tracer900.net/topic/6439-high-speed-wobble/?tab=comments#comment-78903

Μάλλον το πρόβλημα είναι το ότι κάποιοι πήραν μία σπορ-γυμνή κατά βάση μηχανή και την μετέτρεψαν σε πολυχρηστική χωρίς τις απαραίτητες δοκιμές

Ο χαρακτήρας της (εάν ξέρεις τι αγόρασες) εξακολουθεί να είναι ελκυστικός.
Η αστάθεια στα ψηλά δεν είναι.

Εάν καλύπτεις-κουκουλώνεις την αστάθεια απλά κατεβάζοντας πιέσεις χωρίς να επενδύεις ολόκληρα χιλιάρικα στις εξωφρενικές τιμές που ζητάνε οι αναρτησάδες (με αμφίβολο αποτέλεσμα όπως είδα ψάχνοντας στο ιντερνετ) τότε γιατί να μην δοκιμάσεις έστω για ένα ζευγάρι λάστιχα. Πιο οικονομικό δεν είναι?

@Mg-Ktinos εάν μου περισσεύαν θα το είχα ήδη σκοτώσει μισο-τιμής γιατί εκνευρίστηκα πολύ κάποιες στιγμές . Όμως πλέον με το χάσιμο της αξίας του (κανούργιο το διώχνουν κάτω από 10.000) πλέον είμαι υποχρεωμένος να το υποστώ και να καλύψω τα μειονεκτήματα του.

MG-KTiNoS
13/02/2019, 14:33
Προς ενημερωση σου...εχουν ταξιδεψει κ πολλοι αλλοι εκτος Ελλαδος. ;)

Προς ενημέρωση σου
δεν έχω να προσθέσω ΤΙΠΟΤΕ άλλο πέραν του ότι με 33 πίεση πίσω
σοβαρό τουρισμό δεν κάνεις.
Αυτό το υπογράφω γιατί το έχω διαπιστώσει με τα ματάκια μου.
Όποιος θέλει να το δοκιμάσει φυσικά -εκτώς από το γιο μου-
ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΗ ΚΙ Ο Κ... ΝΤΟΥΦΕΚΙ :D
που λένε και στο χωριό μου.
:wave2:

ptc
13/02/2019, 14:44
Όσο για το εάν το ψαλίδι είναι το (αποκλειστικό ) πρόβλημα του Tracer δείτε εδώ και κλάψτε ελεύθερα https://www.tracer900.net/topic/6439-high-speed-wobble/?tab=comments#comment-78903


Κωστα, επειδη βλεπω πως εισαι απο τα μελη που το εχουν ψαξει αρκετα εως πολυ το θεμα... Εχεις πετυχει σε κανενα σχετικο φορουμ να εχει δοκιμασει καποιος το πισω αμορτισερ απο ΖΧ-10R σε Tracer; (ειχα γραψει εδω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137705&page=5) για τη μετατροπη που εκανα στο γυμνο)

Διαβαζω στο λινκ που εβαλες οτι προτεινεται χαμηλωμα του μπροστινου. Επισης γραφεις οτι μια βελτιωμενη αναρτηση (λογικα) θα βοηθησει στη μειωση του φαινομενου. Μιας και η συγκεκριμενη αλλαγη τα πετυχαινει αυτα τα δυο, πιστευω πως υπαρχει μια καλη πιθανοτητα να λειτουργησει θετικα.

Δεν εχω γνωμη για το κουνημα, το γυμνο δεν εχει τετοια θεματα μεχρι την τελικη του. Απλα στη θεωρια μου ακουγεται λογικο.

DoctoR_k6
13/02/2019, 14:50
Προς ενημέρωση σου
δεν έχω να προσθέσω ΤΙΠΟΤΕ άλλο πέραν του ότι με 33 πίεση πίσω
σοβαρό τουρισμό δεν κάνεις.
Αυτό το υπογράφω γιατί το έχω διαπιστώσει με τα ματάκια μου.
Όποιος θέλει να το δοκιμάσει φυσικά -εκτώς από το γιο μου-
ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΗ ΚΙ Ο Κ... ΝΤΟΥΦΕΚΙ :D
που λένε και στο χωριό μου.
:wave2:

Αυτο που μαλλον δεν καταλαβες...ειναι πως κανεις δεν θα κανει τουρισμο με 33αρια γιατι οταν κανεις τουρισμο πας με χαμηλες ταχυτητες=καθολου φαινομενο κουνηματος=μπορει ο κατοχος Tracer να βαλει κ 50 πισω αν γουσταρει. :wave2:

Kas_Tracer
13/02/2019, 15:22
Κωστα, επειδη βλεπω πως εισαι απο τα μελη που το εχουν ψαξει αρκετα εως πολυ το θεμα... Εχεις πετυχει σε κανενα σχετικο φορουμ να εχει δοκιμασει καποιος το πισω αμορτισερ απο ΖΧ-10R σε Tracer; (ειχα γραψει εδω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137705&page=5) για τη μετατροπη που εκανα στο γυμνο)

Διαβαζω στο λινκ που εβαλες οτι προτεινεται χαμηλωμα του μπροστινου. Επισης γραφεις οτι μια βελτιωμενη αναρτηση (λογικα) θα βοηθησει στη μειωση του φαινομενου. Μιας και η συγκεκριμενη αλλαγη τα πετυχαινει αυτα τα δυο, πιστευω πως υπαρχει μια καλη πιθανοτητα να λειτουργησει θετικα.

Δεν εχω γνωμη για το κουνημα, το γυμνο δεν εχει τετοια θεματα μεχρι την τελικη του. Απλα στη θεωρια μου ακουγεται λογικο.


Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο παραπονούμενος στο λινκ έχει το καινούργιο μακρυψάλιδο GT!!
Πέρα από την δική σου παρατήρηση έχω δει αρκετά βίντεο στο youtube με γυμνά που κουνάνε όπως ακριβώς το Tracer.
Επίσης σε συγκριτικό mt09-gsr750 από το 1000ps magazine ένας δοκιμαστής αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν του αρέσει η ευαισθησία στο τιμόνι.
Και στο bike world σε παρουσίαση του XSR900 γίνεται αναφορά για παράπονα αστάθειας από τους αγοραστές

Εγώ κατέβαμα τιμονιού δεν μπορώ να προτείνω . Ένα από τα καλά των MT είναι η ευκολία και η σταθερότητα στο πλάγιασμα.
Οποιοσδήποτε μέσος οδηγός ξύνει μαρσπιέδες για πλάκα .

Την έχω δει την μετατροπή σου η οποία προϋποθέτει και κόψιμου ενός πλαστικού από επάνω.
Όμως στο Tracer εκεί πέρα υπάρχουν 2-3 φίσες και διάφορα άλλα παραφερνάλια από ABS κλπ. Δεν γίνεται να ξηλώσεις και το μισό μηχανάκι.

Τώρα σε σχέση με το κούνημα και το πως ξεκινάει μερικές παρατηρήσεις σύμφωνα με τις δοκιμές που κατάφερα να κάνω σε μια μεγάλη ευθεία ( έκαψα πολύ βενζίνη κάνοντας πάνω-κάτω )

Στο ξεκίνημα της υπάρχει ένα έντονο σαμάρι αλλά μετά το σαμάρι ο δρόμος για 200 μέτρα είναι ομαλός.
Όπως και οποιαδήποτε μηχανή τραντάζεται και ανασηκώνεται στο σαμάρι αλλά μετά το μηχανάκι σταθεροποιείται χωρίς πρόβλημα .
Όμως στην μέση της ευθείας ο δρόμος έχει κάποιους αδιώρατους κυμματισμούς . Μετα από ένα σημείο και μετά (> 210Km στή δική μου περίπτωση) νιώθεις ένα ελαφρύ κούνημα στην αρχή στο τιμόνι.
όσο επιμένεις στο γκάζι αρχίζει και μεγαλώνει (ο δρόμος συνεχίζει να έχεις αυτά τα κυμματάκια που περιγράφω που δεν είναι και τίποτα σοβαρές ανωμαλίες) και μετά νομίζεις ότι είσαι επάνω στον ταύρο στο ροντέο.

Το μόνο έξτρα που έχω βάλει είναι αμορτισέρ τιμονιού το οποίο όπως λέει και ο Cameron δεν κάνει τίποτα σε αυτές τις ταχύτητες. (βοηθάει βέβαια στην επιτάχυνση σε μέσες ταχύτητες αλλά κατά την
γνώμη μου είναι πεταμένα λεφτά).

Το παίξιμο στις ρυθμίσεις βοηθάει μέχρι ένα σημείο . Μετά ξεφεύγοντας από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις κατά πολύ απλά το μηχανάκι γίνεται σκατά. Αποκτάς προβλήμματα
που δεν υπήρχαν πριν , όπως έντονη αστάθεια στα δυνατά φρεναρίσματα.

Θα ήθελα να μπορούσα να αγοράσω αναρτήσεις με ρύθμιση Low-High αλλά υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες εκτός από την μηχανή.
Εξάλλου υποπτεύομαι ότι δεν είναι το πρόβλημμα του Tracer. Εάν ήταν γιατί οι κωδικοί ανταλλακτικών είναι οι ίδιοι στο καινούργιο? Χαρακίρι κάνουν οι Ιάπωνες?

Η πιο αποτελεσματική λύση ήταν το κατέβασμα στις πιέσεις . Με 33-33 κρύο (36-39 ζεστά περίπου) το μηχανάκι πέρασε την ευθεία σαν βέλος!

(Θα ήθελα να μάθω ποιός τουρίζεται με 220 στην Ευρώπη καίγοντας 14+ Lt/100Km και τα ρανταρ να βαράνε κατά ριπάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

MG-KTiNoS
13/02/2019, 15:31
Αυτο που μαλλον δεν καταλαβες...ειναι πως κανεις δεν θα κανει τουρισμο με 33αρια γιατι οταν κανεις τουρισμο πας με χαμηλες ταχυτητες=καθολου φαινομενο κουνηματος=μπορει ο κατοχος Tracer να βαλει κ 50 πισω αν γουσταρει. :wave2:

Καλά εσύ όταν κάνεις τουρισμό να πας Αθήνα Θεσ.κη με χαμηλές ταχύτητες.

Τίποτε άλλο θα μάθουμε σήμερα ή να βάλω το regaine τώρα?

DoctoR_k6
13/02/2019, 15:47
Καλά εσύ όταν κάνεις τουρισμό να πας Αθήνα Θεσ.κη με χαμηλές ταχύτητες.

Τίποτε άλλο θα μάθουμε σήμερα ή να βάλω το regaine τώρα?

Καλα αν εσυ κανεις τουρισμο Αθηνα-Θεσ/κη δεν σου φταιμε εμεις.
Εμεις τουρισμο κανουμε σε κανα πασο αλλα κατω απο 200...ειμαστε κουλοι. :tooth:

MG-KTiNoS
13/02/2019, 15:52
Καλα αν εσυ κανεις τουρισμο Αθηνα-Θεσ/κη δεν σου φταιμε εμεις.
Εμεις τουρισμο κανουμε σε κανα πασο αλλα κατω απο 200...ειμαστε κουλοι. :tooth:

Άκου για να στο πω απλά.
Μη συνεχίζεις τη μλκολογία γιατί πέραν του ότι σε γελοιοποιεί είναι και κούραση για τους άλλους.
Για να φτάσεις στα πάσα πρέπει να περάσεις εθνικές και να κάψεις αποστάσεις ανούσιες.
Οκ ?
Και κάτι ακόμα. Όταν εγώ γύριζα τον κόσμο με το μηχανάκι μου εσύ ακόμα ήσουν
πρωτεΐνη σε τυρόπιτα.
Οπότε πάνε πέστα πουθενά αλλού που μπορεί να σε πάρουν και στα σοβαρά.
Εδώ παίζεις εκτός έδρας.

ptc
13/02/2019, 15:56
Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο παραπονούμενος στο λινκ έχει το καινούργιο μακρυψάλιδο GT!!

Ναι το ειδα, το οποιο εχει και πολυ καλη αναρτηση πισω.

Πέρα από την δική σου παρατήρηση έχω δει αρκετά βίντεο στο youtube με γυμνά που κουνάνε όπως ακριβώς το Tracer.
Επίσης σε συγκριτικό mt09-gsr750 από το 1000ps magazine ένας δοκιμαστής αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν του αρέσει η ευαισθησία στο τιμόνι.
Και στο bike world σε παρουσίαση του XSR900 γίνεται αναφορά για παράπονα αστάθειας από τους αγοραστές

Δεν εχω διαβασει καποιο παραπονο για ασταθεια στο αντιστοιχο φορουμ παντως (fz09.org). Και σιγουρα δεν ειχα ποτε καποιο θεμα στο δικο μου. Για να το λες καπου θα το εχεις δει βεβαια.

Την έχω δει την μετατροπή σου η οποία προϋποθέτει και κόψιμου ενός πλαστικού από επάνω.
Όμως στο Tracer εκεί πέρα υπάρχουν 2-3 φίσες και διάφορα άλλα παραφερνάλια από ABS κλπ. Δεν γίνεται να ξηλώσεις και το μισό μηχανάκι.

Αν διαβασεις το λινκ απο τη δικη μου τοποθετηση θα δεις οτι δε χρειαζεται κανενα κοψιμο αν βαλεις το αμορτισερ αναποδα. Μονο να αλλαξεις (ή να λιμαρεις λιγο) μια βιδα. Δεν ξερω αν εχει και απο κατω κατι που να εμποδιζει στο tracer, λιγο δυσκολο το κοβω.


edit: Παντως με ενα γρηγορο γκουγκλαρισμα δε μου βγαζει κατι για "FJ-09 Tracer ZX-10R shock swap", οποτε μαλλον καπου κολλαει το πραγμα. Αλλιως ολο και καποιος θα το ειχε δοκιμασει.

DoctoR_k6
13/02/2019, 16:03
Άκου για να στο πω απλά.
Μη συνεχίζεις τη μλκολογία γιατί πέραν του ότι σε γελοιοποιεί είναι και κούραση για τους άλλους.
Για να φτάσεις στα πάσα πρέπει να περάσεις εθνικές και να κάψεις αποστάσεις ανούσιες.
Οκ ?
Και κάτι ακόμα. Όταν εγώ γύριζα τον κόσμο με το μηχανάκι μου εσύ ακόμα ήσουν
πρωτεΐνη σε τυρόπιτα.
Οπότε πάνε πέστα πουθενά αλλού που μπορεί να σε πάρουν και στα σοβαρά.
Εδώ παίζεις εκτός έδρας.

Ποιος λεει (κ δεν συνεχιζει) την μλκολογια φαινεται...μην προσπαθεις αλλο.
Αυτο που μερικοι επειδη κανατε καποια ταξιδακια κ βγαινετε κ κομπαζετε με συγκινει πολυ.
Εισαι θεος ευχαριστουμε που μοιραζες γνωση...

Καλα το οτι οταν εκανες εσυ ταξιδια εμεις ημασταν πρωτεινη με αφησε αφωνο.

:a18::a20::a23:

basilis_k6
13/02/2019, 16:16
ολα τα μηχανάκια με το υψος, βαρος, μήκος τιμονιου και λάστιχο με γρήγορη κορόνα φρέσκο ΚΟΥΝΑΝΕ. Και άλλη εταιρια να βγάλει αντιστοιχο σαν το tracer θα κουνάει. Λύσεις υπάρχουν και φθηνες αλλα θα αλλάξει το μηχανάκι. Πάλι θα κουνάει με φρέσκο λαστιχο αλλα λιγότερο.

33πσι ειναι μια χαρα. οταν ταξιδευεις ουτως η άλλως εισαι βαρύς, πας πιο αργα και θες πιεση για να γλυτωνεις λαστιχο. δεν νομιζω οτι το ταξιδι ειναι θεμα. Εκτός αν εισαι απο αυτούς που βάζουν τριβάλιστο με ολη τους την προίκα και μπροστα τίποτα. Ετσι κουνανε και τα χαρλευ.

MG-KTiNoS
13/02/2019, 16:50
Ποιος λεει (κ δεν συνεχιζει) την μλκολογια φαινεται...μην προσπαθεις αλλο.
Αυτο που μερικοι επειδη κανατε καποια ταξιδακια κ βγαινετε κ κομπαζετε με συγκινει πολυ.
Εισαι θεος ευχαριστουμε που μοιραζες γνωση...

Καλα το οτι οταν εκανες εσυ ταξιδια εμεις ημασταν πρωτεινη με αφησε αφωνο.

:a18::a20::a23:

όταν γράφεις άσχετα πράγματα και επιμένεις
αποδεικνύοντας όχι μόνο ότι είσαι άσχετος
αλλά δεν σέβεσαι και το συνομιλητή σου αφού δεν μπαίνεις
στον κόπο όχι να σκεφτείς αυτά που σου γράφει αλλά ούτε καν να διαβάσεις

ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ
και ναι μερικοί από μας περάσαμε τη ζωή μας ταξιδεύοντας
και γράψαμε ταξιδιωτικά που διάβασαν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι
οπότε μπορούμε να στο πούμε ΑΝΕΤΑ μετά από 40 χρόνια στο δρόμο.
(όταν εμείς ταξιδεύαμε εσύ ήσουν πρωτεΐνη σε τυρόπιτα)

Φυσικά την επόμενη φορά που θα πας στο κάπο νορντ το οποίο απ ότι κατάλαβα
το έχει ψωμοτύρι μπορείς να βάλεις πίεση 33 και να πας με 80
Θα διαπιστώσεις έτσι και μόνος σου το μέγεθος της εξυπνάδας που κουβαλάς.
Και ΠΛΟΚ γιατί σε βαρέθηκα
Εξυπνάκια
:smokin: