Σύνδεση

View Full Version : Yamaha MT-09 Tracer



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

spyrakos35
27/04/2015, 19:56
9100;;;;;;;

Επεσε η τιμη του;

k7600
27/04/2015, 20:47
και εγω για 9900 ξέρω...

Billymuse
27/04/2015, 20:59
To μονο μειονέκτημα που βρήκα που το είδα και εγω, είναι οι διακοπτές..η κατασκεύη θυμίζει κινεζιά
μονο και μονο για να πέσει το κόστος. Παραυτα δήλωσα οτι θέλω να το κάνω test ride :smokin:

zannisvel
27/04/2015, 21:19
9900 έχετε δίκιο. Με τους υπολογισμούς που έκανα 9100 είναι αυτά που υπολείπονται. :lol:

spyrakos35
28/04/2015, 04:10
9900 έχετε δίκιο. Με τους υπολογισμούς που έκανα 9100 είναι αυτά που υπολείπονται. :lol:


:moutza:

:lol:

notakos600
28/04/2015, 07:20
9900 έχετε δίκιο. Με τους υπολογισμούς που έκανα 9100 είναι αυτά που υπολείπονται. :lol:

:lol:

akaposto
28/04/2015, 07:25
ρε αγορίνες, να αρωτήξω κάτι; Ναι είπατε; ωραία.

Το tracer, στην τιμονόπλακα έχει πάσα. Τι μπαίνει εκεί;

...η περιέργεια έφαγε την γάτα

vaska
28/04/2015, 13:13
Όμορφο μηχανάκι. Σήμερα το είδα και λάιβ. Με πλαϊνές βαλίτσες που είχε αυτό που είδα ήταν κάπως. Έχουν όμως ακουστεί τα καλύτερα.

Καλορίζικο σε όλους τους κατόχους, καλές βόλτες και πάντα όρθιοι.

k7600
02/05/2015, 20:27
το έχει τεστ το τρέχων τεύχος του MOTO, τα καλύτερα λέει, πέρα από κάποιες εκπτώσεις στην ποιότητα που αναφέρει , όλα τ άλλα σούπερ !!! αχ να χα φράγκα να το περνα....

AUFGEBRACHT
02/05/2015, 20:32
το έχει τεστ το τρέχων τεύχος του MOTO, τα καλύτερα λέει, πέρα από κάποιες εκπτώσεις στην ποιότητα που αναφέρει

Αναφέρει ποιες είναι αυτές οι εκπτώσεις στην ποιότητα ή έτσι γενικόλογα το γράφουν;

k7600
02/05/2015, 20:51
λέει ότι κοιτώντας το από μπροστά δείχνει για πολύ ακριβότερη μηχανή απ ότι είναι αλλά σε κάποια σημεία φαίνεται η προσπάθεια του να μείνει το κόστος χαμηλά, κάποια σωληνάκια και βίδες ύστερα από κάποιες μπόρες απέκτησαν μία θαμπαδα όπως και στο mt 07, οπότε θέλει σχολαστική συντήρηση απ τον ιδιοκτήτη με κάποιο σπρει σιλικόνης. Στα συν αναφέρει χαρακτήρα, φώτα , θέση οδήγησης, μοτέρ, σπόρ στήσιμο.
Στα μείον χοντροκομμένα όργανα που όπως λέει μοιάζουν σαν να τα σχεδίασε κάποιος Ρώσος , κακής αισθητικής σέλα συνεπιβάτη .

amyroukai
02/05/2015, 21:00
το έχει τεστ το τρέχων τεύχος του MOTO, τα καλύτερα λέει, πέρα από κάποιες εκπτώσεις στην ποιότητα που αναφέρει , όλα τ άλλα σούπερ !!! αχ να χα φράγκα να το περνα....

εχω λιωσει στο γελιο με την λεζαντα της φωτο που αναφερεται στο πλατος της μοτοσικλετας και το συγκρινει με... το fazer μου, οπως τα λεγαμε με τον ζαννη :)

kathlos
04/05/2015, 10:07
Έχω μια ερωτηση για τους ιδιοκτητες η αυτους που το οδηγησαν. Ειχα κανει test ride το MT-09 το γυμνο. Με το που εκατσα πανω ενιωσα παρα πολυ ζεστη στην γαμπα μου σχεδον καηκα. Διαπιστωσα οτι ακουμπουσε το ποδι μου στο ενα καπακι απο δεξια. Δεν ξερω αν ηταν αυτο που γραφει YAMAHA/ CP3 (δεν τα παω καλα με τα μηχανικα μην βαρατε δεν ξερω τι ειναι το καθενα). Δεν ειμαι και κοντος (1,78) αλλα μου φανηκε οτι καλοκαιρι θα εχω θεμα. Ενοχλει οντως τοσο πολυ η ηταν απλα ιδεα μου?

pavlos@
08/05/2015, 00:05
Για σας παιδιά από αύριο θα έχω κι εγώ στα χέρια μου το tracer, δεν το έχω οδήγηση ακόμη και δεν μπορώ να πω τίποτε, μόνον ότι η αίσθηση του ανοίγματος της κούτας από εμένα και η μυρωδιά του καινούργιου που αναδύθηκε είναι φανταστική!!

7Tolis
08/05/2015, 07:08
Για σας παιδιά από αύριο θα έχω κι εγώ στα χέρια μου το tracer, δεν το έχω οδήγηση ακόμη και δεν μπορώ να πω τίποτε, μόνον ότι η αίσθηση του ανοίγματος της κούτας από εμένα και η μυρωδιά του καινούργιου που αναδύθηκε είναι φανταστική!!
Προστυχεεεεε!

notakos600
08/05/2015, 07:23
Για σας παιδιά από αύριο θα έχω κι εγώ στα χέρια μου το tracer, δεν το έχω οδήγηση ακόμη και δεν μπορώ να πω τίποτε, μόνον ότι η αίσθηση του ανοίγματος της κούτας από εμένα και η μυρωδιά του καινούργιου που αναδύθηκε είναι φανταστική!!

Είσαι παλιόπαιδο. :lol:
Καλορίζικο. :beer:

Desperado
08/05/2015, 08:35
Πολύ ωραίο μηχανάκι!!! Με το καλό να το χαρείτε οι κάτοχοι και καλές βόλτες!!!


Υ.Γ. Πάω να κλείσω τεστ ride!!

spyrakos35
08/05/2015, 08:57
Για σας παιδιά από αύριο θα έχω κι εγώ στα χέρια μου το tracer, δεν το έχω οδήγηση ακόμη και δεν μπορώ να πω τίποτε, μόνον ότι η αίσθηση του ανοίγματος της κούτας από εμένα και η μυρωδιά του καινούργιου που αναδύθηκε είναι φανταστική!!

να το χαρείς οσο δεΜπάει φιλαράκο

:beer:

zannisvel
08/05/2015, 09:39
Καλοριζικο και καλοταξιδο man.:wave2:

nathair
08/05/2015, 13:06
Με γειά, με γειά! Εγώ σήμερα το παω για σέρβις 1000 :) .

taisteal
08/05/2015, 13:14
Για σας παιδιά από αύριο θα έχω κι εγώ στα χέρια μου το tracer, δεν το έχω οδήγηση ακόμη και δεν μπορώ να πω τίποτε, μόνον ότι η αίσθηση του ανοίγματος της κούτας από εμένα και η μυρωδιά του καινούργιου που αναδύθηκε είναι φανταστική!!

Καλοβολτο να ειναι και να το χαρεις

:beer::beer:

7Tolis
08/05/2015, 13:30
Ασφάλεια κλοπής κάνε και βγάλε άδεια οπλοφορίας.

pavlos@
12/05/2015, 00:10
Καλησπέρα παιδιά σας ευχαριστώ όλους για της ευχές σας, να είμαστε καλά και να έχουμε καλά και ασφαλή χιλιόμετρα όλη.
Για τα πρώτα 300 χιλ που πρόλαβα να κάνω αυτές της μέρες, το μηχανάκι δεν είναι μόνο καλό και φιλικό, όπως γράφουν τα περιοδικά, είναι σαν παιγνίδι.
Νιώθω σαν αν το οδηγούσα από καιρώ.

amyroukai
12/05/2015, 06:35
Το μοτιτριτη έθαψε την τροφοδοσία και την λειτουργία του συμπλέκτη. Άβυσσος η ψυχή του δοκιμαστή...

nickald
12/05/2015, 07:47
Με την τροφοδοσια ειχαν γκρινιες και στο απλο ΜΤ09..... την θεωρουσαν πολύ jerky που λεμε και στο χωριο στον στανταρ χαρτη...... Τωρα τους ξινιζει και ο συμπλέκτης?

pavlos@
13/05/2015, 23:54
Στην τεύχος του Ιανουαρίου έγραφαν ότι αλάλαξε όλο το σύστημα ψεκασμού και τροφοδοσίας σε σχέση με το μτ 09, και ότι το θέμα που υπήρχε στο tracer εξαλείφθηκε.
Πάντα σε κάποιους κατή δεν θα αρέσει, και σε εμένα δεν αρέσει που δεν φρόντισαν να βάλουν μια κλειδαριά για το κράνος,και ότι κάτω από την σέλα δεν χωράει τίποτα,(στο τελευταίο το fazer ακι μου ήταν κορυφή,) τη να κάνουμε κανίς μας δεν είναι τέλειος.!!!

k7600
14/05/2015, 10:03
και εγώ στο τεύχος Μαίου του ΜΟΤΟ το ίδιο διάβασα, έχουν φτιάξει κατά πολύ την τροφοδοσια, τώρα έχει να κάνει και με τα γούστα του εκάστοτε δοκιμαστή.

brosakas
19/05/2015, 07:39
Στην τεύχος του Ιανουαρίου έγραφαν ότι αλάλαξε όλο το σύστημα ψεκασμού και τροφοδοσίας σε σχέση με το μτ 09, και ότι το θέμα που υπήρχε στο tracer εξαλείφθηκε.
Πάντα σε κάποιους κατή δεν θα αρέσει, και σε εμένα δεν αρέσει που δεν φρόντισαν να βάλουν μια κλειδαριά για το κράνος,και ότι κάτω από την σέλα δεν χωράει τίποτα,(στο τελευταίο το fazer ακι μου ήταν κορυφή,) τη να κάνουμε κανίς μας δεν είναι τέλειος.!!!

Καλημερα και καλες βολτες,δοκιμασε να κλειδωσεις το κρανος με το-πλαστικοποιημενο-συρματοσχοινο που εχει στα εργαλεια..

brosakas
19/05/2015, 07:53
Λοιπον μετα απο 2500 περιπου χλμ αυτα που μου ερχονται στο μυαλο....
α.Παρα πολυ ΜΙΚΡΗ καλυψη απο τον αερα,και δεν ειμαι δυο μετρα(1,76),ακριβως πανω στους αεραγωγους και εχει ΠΟΛΥ θορυβο,
οχι ομως κουνηματα και αλλες π@π@ριες.
β.Φρενα και μπροστινο εκτος συναγωνισμου βλ. TIGER(ναι ειναι καλυτερα)
γ.Αποδοση κινητηρα σε τυπικα για 3κυλινδρο,που σημαινει δυναμη μεν αλλα αρκετα ψηλα(απορω με ολους αυτους που ΕΙΔΑΝ τη ροπη χαμηλα??)
ο ανταγωνισμος(1050) αποδιδει καλυτερα...
δ.Πολυ πιο FUN απο τον ανταγωνισμο
ε.ΤΕΛΕΙΑ εργονομια..(για μενα εε..)
στ.ΔΕΝ περνας πανω απο νερα....ΚΑΝΟΝΑΣ..ολα τα νερα ερχονται στα μπατζακια σου και στην κακομοιρα την αλυσιδα που εχω γμθ να την καθαριζω..
ζ.Αξεσουαρ Νο1...Προστατευτικο ψυγειου(Τεραστιο ψυγειο ακαλυπτο+μικρο εμπρος φτερο+λιγα χαλικακια (καπου θα τα βρεις..στην Ελλαδα εισαι)=
total disaster...

notakos600
19/05/2015, 07:58
Καμιά ζελατίνα πρέπει να παίζει από Puig αν θυμάμαι καλά. Μεγάλο μείον ο αέρας στα γυμνά όταν οδηγείς με πάνω από 100-120 χιλιόμετρα.

brosakas
19/05/2015, 08:08
Καμιά ζελατίνα πρέπει να παίζει από Puig αν θυμάμαι καλά. Μεγάλο μείον ο αέρας στα γυμνά όταν οδηγείς με πάνω από 100-120 χιλιόμετρα.

Παιζουν αρκετες (ζελατινες) αλλα οι περισσοτερες ειτε δεν βλεπονται(MPF) ειτε δεν ειναι ετοιμοπαραδοτες(puig,ermax κλπ)αλλα υπαρχει και αλλη λυση...

georgetsik
22/05/2015, 21:20
Καλησπέρα σε όλους..ειμαι κ εγω κάτοχος ενός blue race tracer κ ηθελα να ρωτήσω απο που θα μπορούσα να βρω διάφορα αξεσουάρ εκτός απο τη Yamaha που ειναι πιο ακριβά..ευχαριστω.

spyrakos35
22/05/2015, 21:54
αξεσουάρ

όπως για παράδειγμα?

georgetsik
22/05/2015, 22:18
οπως εξατμιση,βαση για κινητο,προστατευτικα κινητηρα και ζελατινα.

7Tolis
22/05/2015, 23:49
http://www.aliexpress.com/item/2015-NEW-For-YAMAHA-FJ-09-Tracer-2015-Motorcycle-Frame-Sliders-Crash-Protector-Orange/32339181425.html

pavlos@
01/06/2015, 21:10
παιδιά τα dunlop πως τα βλέπεται? Γιατί στην Κέρκυρα έχουμε τρία tracer, και τα τρία έχουν παράπονα άπω τα λάστιχα, βεβαία μιλάμε για την καθημερινή χρίση, και όχι για ταξίδι.
Ξέρουμε ότι όλη η δρόμοι είναι γυαλί, άλλα πάντα σ"αυτούς οδηγάμε.

endopandou
01/06/2015, 21:40
εμ άμα από μικρά μηχανάκια πας στα 100+ άλογα προβλήματα με την πρόσφυση θα έχεις...
Κοιτάξτε τις πιέσεις σας σε έναν τεχνικό μοτοσυκλετών, όχι τον μπαρμπαμήτσο που βάννει λάστιχα από τραχτέρ μέχρι τζάμπο τζέτ και "ξέρει"
Επίσης σιγουρευτείτε πως η πίεση που θα σας προτείνει και τελικά θα βάλετε είναι η σωστή. Αυτό το κάνετε με ένα δικό σας καινούριο καλό μανόμετρο ας είναι και φθηνό

MG-KTiNoS
01/06/2015, 22:00
παιδιά τα dunlop πως τα βλέπεται? Γιατί στην Κέρκυρα έχουμε τρία tracer, και τα τρία έχουν παράπονα άπω τα λάστιχα, βεβαία μιλάμε για την καθημερινή χρίση, και όχι για ταξίδι.
Ξέρουμε ότι όλη η δρόμοι είναι γυαλί, άλλα πάντα σ"αυτούς οδηγάμε.

ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΩ

Έχουν φέρει ελαττωματικές παρτίδες, το ξέρουν και κάνουν την πάπια. Εγώ ποτέ πια.
Ούτε ντάνλοπ ούτε από τον έξυπνο που τα μου τα πούλησε.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω κι το όνομα μου και να αναλάβω κάθε εύθηνη για αυτό που λέω.
Μα κανένα απολύτως.

alex14
01/06/2015, 22:13
ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΩ

Έχουν φέρει ελαττωματικές παρτίδες, το ξέρουν και κάνουν την πάπια. Εγώ ποτέ πια.
Ούτε ντάνλοπ ούτε από τον έξυπνο που τα μου τα πούλησε.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω κι το όνομα μου και να αναλάβω κάθε εύθηνη για αυτό που λέω.
Μα κανένα απολύτως.

Για ξηγησου ρε κτινε ,τι ελαττωματικες παρτιδες λες?
Το Σαββατο τα περασα τα καινουργια dunlop :(

amyroukai
01/06/2015, 22:27
Με το μαμά μπροστινό του tracer και από το περιοδικό ΜΟΤΟ είχαν θέμα, το έγραψαν.

pavlos@
02/06/2015, 00:33
εμ άμα από μικρά μηχανάκια πας στα 100+ άλογα προβλήματα με την πρόσφυση θα έχεις...
Κοιτάξτε τις πιέσεις σας σε έναν τεχνικό μοτοσυκλετών, όχι τον μπαρμπαμήτσο που βάννει λάστιχα από τραχτέρ μέχρι τζάμπο τζέτ και "ξέρει"
Επίσης σιγουρευτείτε πως η πίεση που θα σας προτείνει και τελικά θα βάλετε είναι η σωστή. Αυτό το κάνετε με ένα δικό σας καινούριο καλό μανόμετρο ας είναι και φθηνό

Δεν οδηγούσαμε και παπάκι πριν 20 μέρες, και σιγά την διαφορά τον 15 είπων και ακόμη είναι στο σρτώσιμο, oσο για της πιέσεις της κατέβασα αρκετά και βελτιώθηκε λύγο αλλά δεν είναι michelin!!

pavlos@
02/06/2015, 00:51
παιδιά μιλάμε για το dunlop d222 που φοράει το tracer μαμά και όχι για όλα τα dunlop.
το moto έγγραφε για κοσκίνισμα τιμονιού μετά από δυνατό φρενάρισμα που ίσως παραμόρφωσε το εμπρός ελαστικό και αυτό μάλλον οφείλετε σε αστοχία υλικού.

DAYMAN
02/06/2015, 09:05
τα d 222 εχουν θεμα.Πολλα παραπονα απο πολυ κοσμο,πρωτης τοποθετησης λαστιχα γνωστο το προβλημα αλλα πολλοι κανουν τους Κινεζους.Ενα mail στην Dunlop ισως βοηθουσε και ειχες μια επισημη τοοθετηση.Δεν ειναι ολα τα λαστιχα της παντως ετσι Road smart και Road smart ΙΙ δεν ειχαν τετοια θεματα.

Ζεύκας
02/06/2015, 09:27
ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΩ

Έχουν φέρει ελαττωματικές παρτίδες, το ξέρουν και κάνουν την πάπια. Εγώ ποτέ πια.
Ούτε ντάνλοπ ούτε από τον έξυπνο που τα μου τα πούλησε.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω κι το όνομα μου και να αναλάβω κάθε εύθηνη για αυτό που λέω.
Μα κανένα απολύτως.

Μην πετάς χοντρά λόγια έτσι απλά. Εάν θες εξήγησε.

Πολλοί βάζουμε ντάνλοπ χρόνια τώρα και πίνουμε νεράκι στο ονομά τους

tracerfun
19/06/2015, 09:16
Παιδιά καλημέρα
Είμαι και εγώ ένας κατοχος ενος tracer εδώ και 20 μέρες και αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες εμπειρίες μου για το μηχανάκι.
Πρίν απο αυτό είχα κατά σειρά 1) transalp (1999-2003 80.000 Km) 2) TDM (2003-2013 203.500 Km) 3)TIGER SPORT (2013-2015 32.000 Km)
Δεν είναι όλες οι μηχανές για όλους τους αναβάτες γιαυτο είναι καλό που υπάρχουν τόσα μοντέλα για να ταιριάζει ο καθένας σε κάποιο και να γουστάρουμε όλοι.
Οι αντιπαραθέσεις που εμφανίζονται μεταξύ των μοτοσυκλετιστών για κάποια μηχανή δέν έχουν νόημα και αναδεικνύουν πτυχές του χαρακτήρα μας που θέλουμε να επιβάλλουμε τη γνώμη μας στους άλλους ή για να υποστηρίξουμε την αλάθητη επιλογή μας και τη λογική μας . ενώ δέν είμαστε ιδιοι πουθενά ουτε σε ηλικία ούτε σε συνήθειες ούτε σε οδηγητικές ικανότητες ούτε σε τι δρόμους κινούμαστε ούτε ούτε ............
Γιαυτό το λόγο λοιπόν θα εκφράσω το τί αισθάνομαι ξέροντας ότι κάποιοι θα συμφωνήσουν λίγο ή πολύ και κάποιοι θα διαφωνήσουν, δεκτές όλες οι απόψεις.
Πάμε λοιπόν,
Παιδιά έχω ένα χαμόγελο ως τα αυτιά απο τη στιγμή που πήρα στα χέρια μου το tracer
θεωρώ πως έχει ένα εξαιρετικό στήσιμο, ένα απίστευτα εύστροφο κινητήρα για τα κυβικά του, πολύ καλές αναρτήσεις με ένα πολύ καλό μοχλικό, είναι πανάλαφρο με εξαιρετικό ζυγισμα που αισθάνεσαι πως δέν θα σου πέσει ποτέ απο χαζοπτώση ή σε κάποια δύσκολη στατική περίπτωση, η θέση που τοποθετείσαι πάνω του είναι λές και το έφτιαξαν για μένα (είμαι 1,75), τα φρένα του είναι πολύ σωστά (προοδευτικά και δυνατά), ο τρόπος που στρίβει είναι απίθανος και γενικά καθημερινά χωρίς να το καταλάβω βρίσκομαι πάνω του να στρίβω σε ότι πιο απαιτητική διαδρομή έχω στο μυαλό μου, ακόμη και στα 200 Km που το πήγα για λιγο χθές ήταν σταθερότατο σε σχέση με τα προηγούμενα μηχανάκια μου, η μέση κατανάλωση απο τα 2,700 Km που έχω μέχρι τώρα είναι 4,6 l/100Km ενώ ένας φίλος μου λίγο πιό συγκρατημένος λόγω στρωσήματος έχει 4,3.
Ευανάγνωστα πλήρη όργανα, φώτα εκπληκτικά με ρύθμιση εν κινήσει, κιβώτιο βούτυρο που βάζεις μονο τη πρώτη με απομόνωση, ανεβαίνεις ανηφορική φουρκέτα στον επαρχιακό και όταν δεις στο όργανο πως έχεις τρίτη λές δέν είναι δυνατόν αλλά η έκπληξη πολλαπλασιάζεται όταν το κανει και με την τετάρτη.
Καλά θα μου πείτε δέν έχει μείον?
Εχει αλλά για μένα διορθώθηκαν ήδη και εξηγούμαι:
το κάθισμα του οδηγού το βρήκα άβολο γιατι είναι κατα κάποιο τρόπο εξωγκομένο στο ευαίσθητο σημείο των ανδρών αλλά με επέμβαση αφαιρέθηκε αφρώδες υλικό και είναι οκ
επίσης αφαιρέθηκαν οι χούφτες που έχουν διακοσμητικό λόγο (και δεσμεύουν τη μηχανή για after market ζελατίνα) και αντικαταστάθηκαν με polyspor, έχω παραγγείλει και ζελατίνα τουριστική για τα ταξίδια μου της puig που προυποθέτει την αφαίρεση των καπακιών των εργοστασιακών χουφτών οπότε για την περίπτωσή μου πιστεύω πως θάναι οκ.
τα λάστιχα δέν έχουν κατα την γνώμη μου πρόβλημα πρόσφυσης (προσωπικά είμαι dunlopάκιας) όμως είναι γεγονός πως λόγω πρώτης τοποθέτησης δέν είναι στη ποιότητα των κορυφαίων για μένα roadsmart 2, όπως επίσης στο δικό μου πίσω λάστιχο στη δεξιά πλευρά περίπου 2 εκατοστά πρίν το τελείωμα είχε περιφεριακά κάτι σαν ξυραφιά σε όλη την περιφέρεια. Το έδειξα λοιπόν στον αντιπρόσωπο, το φωτογράφησε το έστειλε ερώτημα και μετά απο 8 μέρες μου είπε να παω στον αντιπρόσωπο της dunlop στα Χανιά να το δεί αλλά εντωμεταξύ επειδή δέν είχα υπομονή και τη μηχανή την κινούσα και το λάστιχο το οποίο απο την πρώτη βόλτα τελείωσε στις πλευρές τώρα έχει εξαφανισεί σχεδόν η χαρακιά που είχε, όπως όπως σε 2 μήνες προβλέπω αλλαγή οπότε τι να του πω τώρα "εδώ είχε κάτι σαν ξυραφιά, νά φαίνεται λίγο αλλά ήταν περισσότερο...........".

καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι

spyrakos35
19/06/2015, 09:21
ωραίοςςςςςςςςςςςςςςς

δε μας κάνεις και ένα μίνι συγκριτικό μεταξύ tracer & tiger???

7Tolis
19/06/2015, 09:58
Καλοτάξιδος φίλε,να το χαρείς.
Καλως ήλθες! :beer:

tracerfun
19/06/2015, 10:29
θα απαντήσω με χιούμορ και προς Θεού δεν καταφέρομαι κατα ιδιοκτητών tiger γιατι όπως σας είπα ήμουν και ένας απο αυτούς
σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό μηχανάκι με καλή ποιότητα κατασκευής
στη σύγκριση όμως στο μυαλό μου υπάρχει η εξής εικόνα
έχουμε 2 άλογα, το ένα ηλικιωμένο με τριπλό bypass στη καρδιά (παλιός κορμός, εμβολοχυτόνια, πετυχημένη εγχείρηση αλλά δέν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει), είναι υπέρβαρο (και με κακό ζυγισμα, κέντρο βάρους ψηλά) με πολύ υψηλό δείκτη μάζας σώματος, και θα υποφέρει ο νασοκόμος να το μετακινήσει σε περίπτωση που χρειαστεί ακόμα και για παρκάρισμα, τρώει πολύ φαί, του έχουν βάλει καινούργια σπηρούνια (μονόμπρατσο, ) για να δείχνει βαρβάτο και δείχνει επιβλητικό, πολύ μούρη δηλαδή και λιγότερη ουσία θεωρώ εγώ. Να πώ βέβαια πως δέν με άφησε ποτέ ούτε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα γενικά.
Το άλλο είναι ένα πουλάρι παιχνιδιάρικο εκρηκτικό που αλλάζει κατεύθυνση πρίν να το σκεφτείς που σε βάζει στη πρίζα να βρείς τα όρια της ικανότητάς σου απο τη πρώτη βόλτα, που νομίζεις πως το είχες απο τη πρώτη στιγμή που έμαθες ισσοροπία στους 2 τροχούς που έχει εξαιρετική άνταπόκριση σέ ότι τερεν και να το βάλεις τηρουμένων των περιορισμών απο τα λάστιχα, θέλει λιγότερο σανό και είναι πρόθυμο ανα πάσα στιγμή να σε βολτάρει και να σε διασκεδάσει στην κυριολεξία ακόμη και μέσα στη πόλη παρόλο που ξέρει πως για όλα τα μεγάλα μηχανάκια η πόλη είναι ο θάνατός τους. Απόλυτος έλεγχος στις στροφές στα φρένα στις αλλαγές κατεύθυνσης λόγω εκτάκτων περιστάσεων. Μάλιστα έχω δεί το σκούτερ που έχω για μετακίνηση στη πόλη να το κοιτά με μίσος γιατι διαπιστώνει πως το έχω παραμελήσει τόσο που φοβάται μήν το πουλήσω για χάρη του.

spyrakos35
19/06/2015, 10:33
:beer:

ωραίος...


υγ..... έχει σκούτερ παιδιά..... :lol:

zannisvel
19/06/2015, 10:34
:beer:

ωραίος...


υγ..... έχει σκούτερ παιδιά..... :lol:

:a029:

Αστειευομαι!

Να το χαιρεσαι και παντα ορθιος!!!

tracerfun
19/06/2015, 10:41
Σας ευχαριστώ παιδιά νάστε καλά

amyroukai
19/06/2015, 10:48
Καλοτάξιδο.

Από τα χιλιόμετρα που παραθέτεις, μάλλον το TDM ήταν το πιο "επιτυχημένο" ταξιδιάρικο :)

Με το καλό να τα γράψεις και με τούτο.

teogtp
19/06/2015, 11:29
:beer:

ωραίος...


υγ..... έχει σκούτερ παιδιά..... :lol:

Και τον κοιτάει και άγρια. .........:D
Καλοτάξιδο φιλαράκι!

tracerfun
19/06/2015, 11:54
Μου βάζεις δύσκολα να σου περιγράψω την πολύ καλή συμβίωση που είχα με το TDM
Αισθάνομαι σαν μετά απο χωρισμό αλλά που με έπιασε να το απατάω και έχω τύψεις
Ξέρεις σε αυτές τις περιπτώσεις η δικαιολογία που όμως είναι εντελώς άδικη είναι ότι το μηχανάκι γέρασε αλλά δέν κοιτάζουμε και τη μούρη μας στον καθρέπτη λές και είμαστε άφθαρτοι.
Τέλος πάντων μακάρι να μπορούσαν οι δρόμοι που βρίσκονται, σε όλο τον ορεινό όγκο των Άλπεων απο τις Ιταλογαλλικές την Ελβετία την Αυστρία και Βόρεια και νότια Ιταλία τη Τσεχία τη Σλοβενία και και όλη τη πρώην Γιουγκοσλαβία, τα βάθη της Τουρκίας τη Βουλγαρία σχεδόν όλο το επαρχιακό δίκτυο της Ελλάδας και αμέτρητες φορές τους δρόμους της Κρήτης, για δέκα χρόνια μαζί μου θα σου έλεγαν για τη σχέση που είχαμε.
Σεμνή υπομονετική δέν μου έλεγε ποτέ όχι ούτε όταν κάποια μέρα της ζήτησα να με παέι απο το Πειραιά στη πίστα των Σερρών και αφού έκατσε για λίγο γύρισα στην Αργολίδα στο Σαλάντι για την 23η πανελλήνια γράφοντας 1480 χιλ. σε μιά μέρα. Μαζί της έκατσα στα θρανία σε τρία σχολεία ασφαλούς οδήγησης, μαζί της βρέθηκα και στην ασφαλτο ευτυχώς δίχως τραυματισμό δικό μου ή δικό της, τι άλλο να πώ.
Τίμια χωρίς ουσιαστικά προβλήματα (tps στην εγγύηση και πηνία στα 140.000), ακόμα και τώρα που κυκλοφορεί κελαιδάει.
Για την εποχή του ήταν και τεχνολογικά καλό και ξεκούραστο στο ταξίδι με εξαιρετική ποιότητα κύλησης, με λίγη προσοχή δέν είχε κομάτια να φθείρονται, στά χέρια μου δέν είχε το παραμικρό ξέφτισμα ή σκούριασμα, πολύ οικονομικό, αρκετά στοιβαρό για την εποχή του και γενικά πολύ ισσοροπημένο δηλαδή το πλαίσιο μπορούσε να διαχειριστεί τη δύναμη του κινητήρα όπως και τα φρένα, τη θέση οδήγησης είχα αλλάξει με καβαλέτα λοξά προ εμένα και μειώθηκε η απόσταση απο το σώμα μου, μιά ψηλότερη ζελατίνα και φύγαμε. Επειδή γράφανε κάποιοι πως δέν έστριβε σας λέω χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω σε καμμία περίπτωση οτι δυό φορές είχα αλλάξει μπίλιες στους πατητήρες.
Χωρίσαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις

Innersense
20/06/2015, 17:22
Φίλε καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Σε ευχαριστώ για τα ωραία και περιγραφικά μηνύματα σου!
Επειδή και για μένα ένα από τα κύρια σημεία που διαφωνώ είναι οι "χουφτες" (καθ ονομα μονο) θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι αυτές οι polyspor που λες; έχουμε φώτο και αν είναι δυνατόν και της ζελατινας;
Ευχαριστώ, πάντα όρθιος!

pavlos@
25/06/2015, 00:14
Να είσαι καλά να το χαρείς καλοτάξιδο και πάντα όρθιος.

pavlos@
26/06/2015, 00:34
Η αλήθεια είναι ότι όταν το οδηγάς σε προκαλεί να παίξεις, με κάθε βόλτα σου φτιάχνει την διάθεση, και πάντα κατεβαίνεις με χαμόγελο, είναι πραγματικό moto fun. Θεωρώ ότι έχει μια πολύ καλή βάση σαν μοτοσικλέτα, πλαίσιο, κινητήρας, φρένα, αναρτήσεις, ηλεκτρονικά, θέση οδήγησης, φώτα, και πολύ καλή τιμή. Με κάποιες μικρό αλλαγές προσαρμόζετε εύκολα στα θέλω του κάθε ενός μας. Καλούς δρόμους και καλές επιστροφές σε όλους.

k7600
26/06/2015, 11:25
χθες πήγα και το είδα στην αντιπροσωπεία της yamaha στον Πειραιά, τι έρωτας είναι αυτός Παναγία μου... μ άρεσε πολύ η θέση οδήγησης, το βάρος της κτλ, το μόνο που δεν μ άρεσε έιναι τα όργανα τα οποία θα ήθελα να είναι πιο σπορ, όταν το καβαλάς το εργαλείο και βλέπεις τα όργανα σου δημιουργείται η αίσθηση ότι καβαλάς ένα adventure bike ( π.χ GS ) και όχι ένα sport bike. Φυσικά και δεν αποτελεί λόγος για να μην το αγοράσω, αυτό που με κρατάει είναι το οικονομικό ( γαμ...νη κρίση )...

kemmotar
06/07/2015, 14:05
Το μηχανακι εχει πολλα θετικα αλλα και καποια αρνητικα τα οποια καποια διορθωνονται και καποια οχι εντελως, απλα καλυπτονται επιμελως.

οι χουφτες οντως ειναι ψιλοαχρηστες. χρησιμευουν ως crash protector και οχι για προστασια απο τον αερα. ειναι πολυ μακρια. επισης φαρδαινει πολυ το τιμονι και αν καποιος χρησιμοποιει το μηχανακι του ως καθημερινο μεσο μετακινησης και μεσα στην κινηση τοτε επιβαλεται να βγουν ή να προσεχεις παρα πολυ πως περνας απο τα αυτοκινητα κατα την διηθηση ή οταν αυτα ειναι πληρως ακινητοποιημενα.

τα λαστιχα ειναι μετρια, εγω προχτες τα αλλαξα με τα μισελεν pilot road 4.

η ρυθμιση της μαμας αναρτησης (προφορτιση, αποσβεση) μπρος πισω ειναι αλλου ντ'αλλου. ολα τα tracer εχουν προβλημα wobbling (κοσκινισμα) λογω χουφτων, ελαστικων αλλα κυριως αναρτησης μετα τα 180-185 χλμ. βασικα ειναι σαν να οδηγαει η γιαγια σας με παρκινσον... οχι απλα υποφερτο αλλα κοβεις το γκαζι. το μηχανακι ειναι πολυ ελαφρυ στο συνολο, ψηλο, δυνατο (115 αλογα) με μεγαλο κενο απο κατω (γυρναει τους στροβιλισμους του αερα) που φορτιζει πολυ το μπροστινο, το οποιο ειναι πολυ ελαφρυ. επισης το ψαλιδι ειναι κοντο. λογικο μιας και ειναι το ιδιο με το γυμνο το οποιο ειναι κατεξοχην funbike.
αυτο το προβλημα διορθωνεται με σωστη ρυθμιση sag (στατικου και με αναβατη ακομα καλυτερα).

η ανεμοπροστασια ειναι ελλιπης... η ζελατινα οεμ για αναβατες ανω του 175 ειναι προβληματικη θελει αλλαγη με πολλες καλες επιλογες. πχ ermax, puig, powerbronze οι οποιες ειναι ολες ετοιμοπαραδοτες στην ελλαδα και σε καλες τιμες.

αυτα ειναι τα ζητηματακια του, κατα τα αλλα ειναι εξαιρετικο εργαλειο...

pavlos@
03/08/2015, 21:43
Μήπως θα μπορούσες να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένως στο τρόπω που έλυσες το θέμα?

katergaris
13/08/2015, 00:12
Καλησπερα σε ολους!
Σε λιγες μερες κ εγω κατοχος tracer racing blue

Billymuse
13/08/2015, 07:33
Καλησπερα σε ολους!
Σε λιγες μερες κ εγω κατοχος tracer racing blue

:beer: με το καλο οταν το πάρεις να μας γράψεις τις εντυπώσεις σου

Fear_No
19/08/2015, 09:56
Παιδια,επειδη το εχω στα υποψην για την καινουργια χρονια,μηπως και αλλαξει χρωματα,βελτιωσει κατι,μηπως εχετε διαβασει τιποτα για το μοντελο του 2016?

amyroukai
19/08/2015, 10:53
Περίμενε τις εκθέσεις το φθινόπωρο, αν αλλάξει κάτι εκεί θα το δεις πρώτα.

Fear_No
19/08/2015, 17:09
Αυτο ειναι γνωστο φιλε μου,απλα ρωτησα μηπως και διαβασατε κατι απο τωρα,περα απο την εκδοση σε MT-07.

k7600
21/08/2015, 09:02
και εγώ την έκδοση και την τιμή του mt 07 tracer και τα χρώματα του mt 09 tracer περιμένω να δω και αν έχουμε δουλεία και την νέα χρονιά μάλλον θα την κάνω την κίνηση...

kkFnx
03/09/2015, 10:23
Μου βάζεις δύσκολα να σου περιγράψω την πολύ καλή συμβίωση που είχα με το TDM
Αισθάνομαι σαν μετά απο χωρισμό αλλά που με έπιασε να το απατάω και έχω τύψεις
Ξέρεις σε αυτές τις περιπτώσεις η δικαιολογία που όμως είναι εντελώς άδικη είναι ότι το μηχανάκι γέρασε αλλά δέν κοιτάζουμε και τη μούρη μας στον καθρέπτη λές και είμαστε άφθαρτοι.
Τέλος πάντων μακάρι να μπορούσαν οι δρόμοι που βρίσκονται, σε όλο τον ορεινό όγκο των Άλπεων απο τις Ιταλογαλλικές την Ελβετία την Αυστρία και Βόρεια και νότια Ιταλία τη Τσεχία τη Σλοβενία και και όλη τη πρώην Γιουγκοσλαβία, τα βάθη της Τουρκίας τη Βουλγαρία σχεδόν όλο το επαρχιακό δίκτυο της Ελλάδας και αμέτρητες φορές τους δρόμους της Κρήτης, για δέκα χρόνια μαζί μου θα σου έλεγαν για τη σχέση που είχαμε.
Σεμνή υπομονετική δέν μου έλεγε ποτέ όχι ούτε όταν κάποια μέρα της ζήτησα να με παέι απο το Πειραιά στη πίστα των Σερρών και αφού έκατσε για λίγο γύρισα στην Αργολίδα στο Σαλάντι για την 23η πανελλήνια γράφοντας 1480 χιλ. σε μιά μέρα. Μαζί της έκατσα στα θρανία σε τρία σχολεία ασφαλούς οδήγησης, μαζί της βρέθηκα και στην ασφαλτο ευτυχώς δίχως τραυματισμό δικό μου ή δικό της, τι άλλο να πώ.
Τίμια χωρίς ουσιαστικά προβλήματα (tps στην εγγύηση και πηνία στα 140.000), ακόμα και τώρα που κυκλοφορεί κελαιδάει.
Για την εποχή του ήταν και τεχνολογικά καλό και ξεκούραστο στο ταξίδι με εξαιρετική ποιότητα κύλησης, με λίγη προσοχή δέν είχε κομάτια να φθείρονται, στά χέρια μου δέν είχε το παραμικρό ξέφτισμα ή σκούριασμα, πολύ οικονομικό, αρκετά στοιβαρό για την εποχή του και γενικά πολύ ισσοροπημένο δηλαδή το πλαίσιο μπορούσε να διαχειριστεί τη δύναμη του κινητήρα όπως και τα φρένα, τη θέση οδήγησης είχα αλλάξει με καβαλέτα λοξά προ εμένα και μειώθηκε η απόσταση απο το σώμα μου, μιά ψηλότερη ζελατίνα και φύγαμε. Επειδή γράφανε κάποιοι πως δέν έστριβε σας λέω χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω σε καμμία περίπτωση οτι δυό φορές είχα αλλάξει μπίλιες στους πατητήρες.
Χωρίσαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις

Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με το κοσκινισμα στα 180km. Βοηθησε με να το λυσω σε παρακαλω. Εχω σκεφτει μηπως οι καθοδικες αεροδυναμικα χουφτες δεν ειναι κεντραρισμενες το ιδιο και δημιουργουν προβληματα με τον αερα. Η ακομη και η ελαχιστη ως προς το βαρος της κατανομη.

amyroukai
03/09/2015, 10:27
Στο ΜΟΤΟ περιοδικό έγραψαν πως το δικό τους που κουνούσε είχε χαλαρά παξιμάδια στο τιμόνι και ήθελε σφίξιμο.
Η Yam στο συγκεκριμένο σημείο έχει κάνει τρελές μαλακίες τελευταία.

Μήπως να πάτε να τα ελέγξουν;

7Tolis
03/09/2015, 10:37
Και για τα λάστιχα έχει ειπωθεί ως αιτία στο κούνημα. Συν το παξιμαδι. Fail πάντως αυτή η υπόθεση.

bolek7
09/09/2015, 10:47
Καλησπέρα και από εμένα. Έχει ακούσει κανεις τι παίζει με τα χρώματα του 2016 ;

katergaris
24/09/2015, 23:01
Ποσο καιρο περιμενατε για το δικο σας tracer??το εχω παραγγειλει απο 20 αυγουστου κ ακομα περιμενω....

spyro
25/09/2015, 12:52
Μου βάζεις δύσκολα να σου περιγράψω την πολύ καλή συμβίωση που είχα με το TDM
Αισθάνομαι σαν μετά απο χωρισμό αλλά που με έπιασε να το απατάω και έχω τύψεις
Ξέρεις σε αυτές τις περιπτώσεις η δικαιολογία που όμως είναι εντελώς άδικη είναι ότι το μηχανάκι γέρασε αλλά δέν κοιτάζουμε και τη μούρη μας στον καθρέπτη λές και είμαστε άφθαρτοι.
Τέλος πάντων μακάρι να μπορούσαν οι δρόμοι που βρίσκονται, σε όλο τον ορεινό όγκο των Άλπεων απο τις Ιταλογαλλικές την Ελβετία την Αυστρία και Βόρεια και νότια Ιταλία τη Τσεχία τη Σλοβενία και και όλη τη πρώην Γιουγκοσλαβία, τα βάθη της Τουρκίας τη Βουλγαρία σχεδόν όλο το επαρχιακό δίκτυο της Ελλάδας και αμέτρητες φορές τους δρόμους της Κρήτης, για δέκα χρόνια μαζί μου θα σου έλεγαν για τη σχέση που είχαμε.
Σεμνή υπομονετική δέν μου έλεγε ποτέ όχι ούτε όταν κάποια μέρα της ζήτησα να με παέι απο το Πειραιά στη πίστα των Σερρών και αφού έκατσε για λίγο γύρισα στην Αργολίδα στο Σαλάντι για την 23η πανελλήνια γράφοντας 1480 χιλ. σε μιά μέρα. Μαζί της έκατσα στα θρανία σε τρία σχολεία ασφαλούς οδήγησης, μαζί της βρέθηκα και στην ασφαλτο ευτυχώς δίχως τραυματισμό δικό μου ή δικό της, τι άλλο να πώ.
Τίμια χωρίς ουσιαστικά προβλήματα (tps στην εγγύηση και πηνία στα 140.000), ακόμα και τώρα που κυκλοφορεί κελαιδάει.
Για την εποχή του ήταν και τεχνολογικά καλό και ξεκούραστο στο ταξίδι με εξαιρετική ποιότητα κύλησης, με λίγη προσοχή δέν είχε κομάτια να φθείρονται, στά χέρια μου δέν είχε το παραμικρό ξέφτισμα ή σκούριασμα, πολύ οικονομικό, αρκετά στοιβαρό για την εποχή του και γενικά πολύ ισσοροπημένο δηλαδή το πλαίσιο μπορούσε να διαχειριστεί τη δύναμη του κινητήρα όπως και τα φρένα, τη θέση οδήγησης είχα αλλάξει με καβαλέτα λοξά προ εμένα και μειώθηκε η απόσταση απο το σώμα μου, μιά ψηλότερη ζελατίνα και φύγαμε. Επειδή γράφανε κάποιοι πως δέν έστριβε σας λέω χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω σε καμμία περίπτωση οτι δυό φορές είχα αλλάξει μπίλιες στους πατητήρες.
Χωρίσαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις

οι μπίλιες στα πατάκια δεν κάνουν ένα μηχανάκι στριφτερό,

αν και δε σε ξερω, είναι δεδομένο ότι τα χέρια τα δικά σου με άλλο μηχανάκι θα έστριβαν πιο γρήγορα απο ότι με το tdm, (γιατί μόνο έτσι μπορείς να συγκρίνεις)

και ναι το μηχανάκι είχε 2 στρέμματα απόσταση απο τον οδηγό με το μπροστινό σύστημα οπότε δεν καταλάβαινες τι έκανε το μπροστινό λάστιχο

και ναι ο 18άρις - 17άρις μπρος / πίσω τροχός δε ξέρω τι σκοπό εξυπηρετούσε σε ένα δρομήσιο μηχανάκι, πέραν απο την έξτρα ευστάθεια στις ευθείες μονο

και ναι η γεωμετρία του παρ' όλη την ονομαστική σχεδόν 50-50% weight distribution είχες την αίσθηση ότι ήταν 30-70% μπρος πίσω


παρ' όλα αυτα πολλά vroom για το κείμενο σου, μικρή κατάθεση ψυχής με το μηχανάκι που έζησες πολλά. ας μη περάσει απαρατήρητη

σ' ωραίος


:beer::beer::beer:

Shazam
25/09/2015, 13:25
Αντιπροσωπος YAMAHA Hρακλειου : οι ΠΡΟπαραγγελιες θα ερθουν τελη Σεπτεμβρη με αρχες Οκτωβρη (max την 1η εβδομαδα).
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ : Ειχαν καθυστερηση απο το εργαστασιο, και η παρτιδα θα ερθει τελη Οκτωβριου.

Και στις δυο περιπτωσεις, συνοψιζω τα λογια τους. Δεν γνωριζω ποιος λεει αληθεια, ποιος ειναι περισσοτερο ενημερωμενος κτλπ.
Αυριο ομως, που εχει το event σε Αθηνα-Θεσσαλονικη της Yamaha με τα ΜΤ (συγγνωμη που δεν εχω link, γραφω απ το κινητο) λογικα θα εχουμε μια επισημη απαντηση. Και για τις παραγγελιες και για το θεμα του wobbling και για τα νεα χρωματα!

P.s : οποιος παει, παρακαλω, να ρωτησει και για εμας που δεν θα καταφερουμε να παρεβρεθουμε. Ευχαριστω/ουμε εκ των προτερων !

amyroukai
28/09/2015, 10:21
Για να συνεχίσω την συζήτηση της λεξιπλασίας, λεξοδιαστροφής, λεξοσυστροφής και με τα λεξοτανίλ παραμάσκαλα (αστείο το τελευταίο, για όσους δεν διαθέτουν το απαραίτητο κριτήριο) στο σωστό νήμα:


Στο MOTO magazine του μήνα που φεύγει γράφει ότι και το δεύτερο tracer που πήραν για δοκιμή ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ κουνάει στα πολλά το τιμόνι. Έγραψαν επίσης ότι παίζοντας με την προφόρτιση αυτό διορθώνεται αλλά ότι ποτέ δεν είσαι σίγουρος για το αν θα το κάνει ή όχι (διαστρέφω κατά την προσφιλή μου τις λέξεις και λέω ότι είναι λογικό αφού δεν κουβαλάει πάντα το ίδιο φορτίο). Αυτή η παρατήρηση, έρχεται να επιβεβαιωθεί και "απ' έξω" όπου έγραψαν πως το πίσω ελατήριο είναι γενικά πολύ μαλακό και δεν ανταποκρίνεται σωστά σε συνθήκες φορτίου ή δικάβαλου και έρχεται σε δύσκολη θέση ακόμα και με βαρύ αναβάτη, πράγμα που εδώ έγινε γαργάρα γιατί όλοι είναι μονδέλα και συλφίδες και δικάβαλο δεν παίρνουν μάλλον (χιούμορ, ξαναλέω). Το γιατί η Yamaha δυστυχώς συνεχίζει μιά κακή παράδοση με τις αναρτήσεις της δεν το καταλαβαίνω (στο δικό μου fazer πχ το ελατήριο είχε σωστά sag με φορτίο 45 κιλών, όχι δεν κάνω πλάκα, δικάβαλο τερμάτιζε συνεχώς). Αλλά λογικά, με ένα σωστό ελατήριο πίσω ή με ένα σωστό αμορτισέρ πίσω ακόμα καλύτερα, το πράγμα θα στρώνει.

Όσο για το προηγούμενο μηχανάκι το οποίο κουνούσε στο ατομικό τέστ του tracer, όποιος γράφει ότι με τις συνεχείς σούζες δεν τρώει ζόρι ο λαιμός και τα ρουλεμάν στην προσγείωση, μάλλον δεν έχει ιδέα από μοτοσικλέτες. Και αυτό το λέω έχοντας μικρή ιδέα από μοτοσικλέτες, για να μην παρεξηγηθώ κιόλας ότι το παίζω αυθεντία. Η Yamaha έχει βεβαρυμένο παρελθόν στις τελευταίες της παρτίδες με τα ρουλεμάν λαιμού, τα παξιμάδια της τιμονόπλακας, έχουν γραφτεί ουκ ολίγες περιπτώσεις χαλαρά σφιγμένων ή και εντελώς ξεβίδωτων τέτοιων στα σούπερ τενερέ. Θα ξαναπώ ότι ο έλεγχος δεν είναι μισή ώρα δουλειά και καλό θα ήταν ο αγοραστής να το απαιτήσει ή με την παραλαβή ή στο πρώτο σέρβις.
Για την ιστορία και επειδή δεν έχετε διαβάσει το τεστ του προηγούμενου, τα κουνήματα ξεκίνησαν μόνο μετά τις δοκιμές φρεναρίσματος και το περιοδικό υποπτευόταν ότι έχει πάρει ο σκελετός του εμπρός ελαστικού από το ζόρι. Αν ήταν κακό το ρουλεμάν λαιμού από την αρχή, φαντάζομαι ότι θα κουνούσε διαρκώς από την αρχή και θα το έγραφαν.

Δεν θέλω να πω ότι δεν έχει ευθύνες η εταιρία και η αντιπρσωπεία για το πως παραδίδει και πως ελέγχει προ της παράδοσης τα οχήματα. Αλλά κάτι που ελέγχεται και διορθώνεται με μηδέν κόστος και σε ελάχιστο χρόνο (το ρουλεμάν), μην το κάνουμε τόσο πια καταστροφή. Ακόμα και να αλλάξει αμορτισέρ κάποιος (πχ στα κιλά μου δεν το συζητώ ότι θα ήθελε πέταμα) πάλι είναι φτηνότερο από τον ανταγωνισμό.
Τουλάχιστον δεν γράφει στο manual μην περνάτε τα 150, όπως άλλοι για τους οποίους δεν είπε τίποτα στο φόρουμ ο μαλλιάς καπετάνιος, παρά το ότι είναι στο ίδιο τεύχος τα ίδια παράπονα... #δύομέτρακαιδύοσταθμά #ναταλέμεαυτά...

amyroukai
02/10/2015, 18:25
Ή επίσημη απάντηση της yamaha hellas


http://www.motomag.gr/news/reportaz/yamaha-mt-09-tracer-koskinisma-toy-timonioy-kai-i-apantisi-tis-etairias

spyrakos35
02/10/2015, 18:34
Μια χαρα τα εχωσα και στα κατεμια......

Ειδικα στα Ευρωπαικα περιμενω πως και πως να κραξω.....

;)

devil's animal
02/10/2015, 18:39
ενταξει αν ψιλοπαραδεχονται το προβλημα και σου λενε.."αν αισθανθεις κατι πηγαινε το συνεργειο και θα στο φτιαξουμε", ειναι μια χαρα...
αυτο ειναι πταισμα σε σχεση με κατι κομμενα πλαισια, καταναλωσεις λαδιων, καμμενα πηνια κλπ...


κουναει το πρα πρα στα πολλα, ενω δεν θα'πρεπε...σφιξε μαστορα τον λαιμο και εδω ειμαστε...

lykourgi
02/10/2015, 18:48
Στη συζήτηση με τη Yamaha, περιέχεται το παρακάτω :

"Με δεδομένο ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραπονιούνται για «κοσκίνισμα» του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες, τι συνιστάτε σε όσους ιδιοκτήτες αντιμετωπίσουν τέτοιο θέμα;Καταρχήν να στραφούν σ’ ένα Συμβεβλημένο Συνεργείο προκειμένου να αποφανθεί εάν υφίσταται πράγματι πρόβλημα, και εάν ναι, να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες. Μήπως αυτό που περιγράφουν ως «πρόβλημα» είναι τελικά κάτι απόλυτα φυσιολογικό – εάν όχι το ζητούμενο - για ένα sport-touring δίκυκλο, με τον χαρακτήρα, την ιπποδύναμη, το βάρος και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του Tracer? "



Με το τονισμένο σχόλιο τι εννοούν; Ότι είναι επιθυμητό το κούνημα της μοτό στα πολλά χλμ;

dimmie_72
02/10/2015, 19:10
Με το τονισμένο σχόλιο τι εννοούν; Ότι είναι επιθυμητό το κούνημα της μοτό στα πολλά χλμ;

τεχνολογική εφαρμογή της ειδοποίησης από Αγ. Πέτρο.

sv1000s
02/10/2015, 19:18
τεχνολογική εφαρμογή της ειδοποίησης από Αγ. Πέτρο.

:bawl::bawl::priest:

nickald
02/10/2015, 19:29
Στη συζήτηση με τη Yamaha, περιέχεται το παρακάτω :

"Με δεδομένο ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραπονιούνται για «κοσκίνισμα» του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες, τι συνιστάτε σε όσους ιδιοκτήτες αντιμετωπίσουν τέτοιο θέμα;Καταρχήν να στραφούν σ’ ένα Συμβεβλημένο Συνεργείο προκειμένου να αποφανθεί εάν υφίσταται πράγματι πρόβλημα, και εάν ναι, να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες. Μήπως αυτό που περιγράφουν ως «πρόβλημα» είναι τελικά κάτι απόλυτα φυσιολογικό – εάν όχι το ζητούμενο - για ένα sport-touring δίκυκλο, με τον χαρακτήρα, την ιπποδύναμη, το βάρος και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του Tracer? "



Με το τονισμένο σχόλιο τι εννοούν; Ότι είναι επιθυμητό το κούνημα της μοτό στα πολλά χλμ;

Επιτελους τα γιαμαπα απεκτησαν "χαρακτηρα" ?

amyroukai
02/10/2015, 21:47
Επιτελους τα γιαμαπα απεκτησαν "χαρακτηρα" ?

Ε ναι. Ή αίσθηση της κτμ. Headshake.

dimmie_72
03/10/2015, 02:37
342260

lari
16/10/2015, 22:35
η απαντηση της γιαμαχα απαραδεκτη...!!

AUFGEBRACHT
16/10/2015, 22:57
Ε ρε να 'ταν επίσημη απάντηση της BMW αυτή τι θα είχε γίνει...

amyroukai
16/10/2015, 23:01
Ή της Duc...

devil's animal
16/10/2015, 23:10
Ε ρε να 'ταν επίσημη απάντηση της BMW αυτή τι θα είχε γίνει...


Ή της Duc...


ναι, θα 'χε γινει γιατι θα στο δινε και κανενα ταληρο παραπανω απ'οτι κανει τωρα το tracer...
με 9800 και το κλειδι στο χερι για καινουργο 850αρι τρικυλινδρο on-off, τι "σαματας" να γινει που κουναει στα πολλα??
budget μηχανακι ειναι...

οχι οτι δικαιολογειται το οτι μπορεις να σκοτωθεις...


το καλυτερο που θα ηταν να κανουν ολοι οι ιδιοκτητες να τρεξουν στα εξουσιοδοτημενα ανα την Ελλαδα και να τους πρηξουν τα παπακια...για να μεταφερθουν αυτες οι φωνες πανω..
αν και νομιζω οτι ειναι κατι απλο το ζητημα και θα βρεθει λυση (βλ. κεντρικο παξιμαδι)..

el_hymador
17/10/2015, 00:19
Σε σχέση με το MT09 πάντως, το Tracer έχει μικρότερη γωνία caster και μικρότερο ίχνος (ελάχιστα)...

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 00:26
Σε σχέση με το MT09 πάντως, το Tracer έχει μικρότερη γωνία caster και μικρότερο ίχνος (ελάχιστα)...

To λογικο για την κατηγορια στην οποια ανηκει δεν θα ηταν να ειχε μεγαλυτερους και τους δυο δεικτες σε σχεση με το απλο ΜΤ09;;; :confused:

Shaolin Monk
17/10/2015, 00:59
To λογικο για την κατηγορια στην οποια ανηκει δεν θα ηταν να ειχε μεγαλυτερους και τους δυο δεικτες σε σχεση με το απλο ΜΤ09;;; :confused:

Το εχω δει σε επαρχιακο σφιχτο στροφιλικι απο εμπειρο οδηγο και χαζεψα. Οποτε χαλαλι το στησιμο.


Η βλακεία με το τιμόνι, μονο σε κινέζικα και αυτά μονο που είναι τελείως χάλια!!!!! Γελοίο!!!

el_hymador
17/10/2015, 01:17
To λογικο για την κατηγορια στην οποια ανηκει δεν θα ηταν να ειχε μεγαλυτερους και τους δυο δεικτες σε σχεση με το απλο ΜΤ09;;; :confused:


έλα ντε... και βάλε και το ότι ο αναβάτης κάθεται ψηλότερα σε σχέση με το MT-09... τον πο*τσο κλαίγανε... :lol:

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 01:41
... τον πο*τσο κλαίγανε...

Δεν σε καταλαβαινω.. :confused:

Τον ποατσο;;
Τον ποϊτσο;;
Τον ποετσο;;

:p:p

pavlos@
18/10/2015, 01:13
Εγώ έχω πάει στην αντιπροσωπία και έχω αφήσει την μηχανή από την περασμένη τρίτη, και αν δεν λυθεί το πρόβλημα έως την άλλη εβδομάδα θα κινηθώ νομικά.
Βεβαία και τα παιδιά στην αντιπροσωπία δεν ξερού και αυτή τη να κάνουν, δεν έχουν καμία ενημέρωση από την yamaha, το μόνο που τους λένε είναι ότι το ψάχνουν. Αυτό μου είπαν το πρωί που πήγα απ'εκεί.Για να πιέσουμε όλη μαζί μπας και πάρουν πιο ζεστά το θέμα.

kemmotar
28/10/2015, 21:49
αδελφε το μηχανακι σου δεν φτιαχνεται. ολα το κανουν εκτος. οι ενεργειες που πρεπει να κανεις για απροβληματιστη χρηση ειναι οι εξης
1. τσεκαρε λαιμο ρουλεμαν. το μανουαλ λεει 1.8, εμενα μου το πηγανε στο 2.2. ειναι στις ανοχες του κατασκευαστη.
2. ρυθμισε αναρτηση βαση κιλων σου. (στατικο και δυναμικο sag). εγω οταν ρυθμισα στατικο σαγκ, μου το εκανε αναλογα το φορτιο και τον αερα. απο οταν ακολουθησα δικες μου ρυθμισεις για μονοκαβαλο δεν μου το κανει ποτε.
3. αλλαγη ελαστικων (εγω εβαλα τα michelin pilot road 4, αλλα τωρα αν με ρωταγες μαλλον θα εβαζα pirelli angel ή bridgestone t30)

αν δεν ικανοποιηθεις με τα παραπανω

4. βγαλε χουφτες και προσπαθησε να εχεις χαμηλη θεση ζελατινας
5. αναβαθμιση σε αναρτησεις μιας και το πισω αμορτισερ ειναι ΕΛΕΕΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ, εχει απειρες επιλογες απο το συμβατικο ohlins ya335 (σε 3 εκδοσεις), nitron (ntr1-2-3), hyperpo κλπ... μπροστα δεν χρειαζεται τρελες βελτιωσεις, ενα upgrade σε γραμμικα ελατηρια και λαδακι, φτηνη λυση). αν θες πιο ακριβες πας σε andreanni ή ohlins fgk237 (state of the art).
6. με την αναβαθμιση σε αναρτηση εχει γινει τελειο κατα 90% και με την τοποθετηση ενος stabilizater (αυτην την στιγμη η καλυτερη επιλογη καταπως φαινεται ειναι το αμερικανικο gpr v4) το μηχανακι ειναι αλλου ντα αλλου...

ΑΛΛΑ σου εχουν φυγει μονο για αναρτησεις ενα σκασμο λεφτα. (πισω αμορτισερ απο 550 ως 1200, μπροστα απο 140 ως 1200, σταμπιλιζατερ 500, κανε τις σουμες)....

το μηχανακι σταματαει να ειναι value for money και υπαρχουν εκει απειρες επιλογες. στα 12.000-13.000 ευρα...

αν δεν θες να μπεις σε αυτο τον κυκεωνα πουλα το οπως κανανε πολλα παιδια. η γιαμαχα δεν θα στο κανει να πηγαινει καλυτερα. καλως ή κακως, το μηχανακι εχει κοντο ψαλιδι, φορτιζεται εντονα, ψηλο φερινγκ και πολυ ελαφρυ μπροστινο. αυτα ειναι γεγονοτα. το προβλημα δεν ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. απλα κρυβεται. επισης δεν υπαρχει κινδυνος για tank slapping. αν επιμεινεις και περασεις αυτο το σημειο δεν το κανει. εξομαλυνεται.

εγω εχω ελαφρες ρυθμισεις μπρος πισω και δεν μου κουναει πουθενα. ψηλη ζελατινα ερμαξ 50αρα, χουφτες πανω, και βαλιτσα πισω. 1.80 77 κιλα. δεν εχω χωσει χρημα σε αναρτησεις.

spyrakos35
28/10/2015, 22:27
δλδ τώρα λες να αλλάξουν τα μισά περιφερειακά από καινούργιο μηχανάκι για να μην τρέμει υπο προυποθέσεις....

ντουκο θα πάρω ρε γαμώ τα κλιπόν μου μέσα

:lol:

DrBig
28/10/2015, 22:33
αδελφε το μηχανακι σου δεν φτιαχνεται. ολα το κανουν εκτος. οι ενεργειες που πρεπει να κανεις για απροβληματιστη χρηση ειναι οι εξης
1. τσεκαρε λαιμο ρουλεμαν. το μανουαλ λεει 1.8, εμενα μου το πηγανε στο 2.2. ειναι στις ανοχες του κατασκευαστη.
2. ρυθμισε αναρτηση βαση κιλων σου. (στατικο και δυναμικο sag). εγω οταν ρυθμισα στατικο σαγκ, μου το εκανε αναλογα το φορτιο και τον αερα. απο οταν ακολουθησα δικες μου ρυθμισεις για μονοκαβαλο δεν μου το κανει ποτε.
3. αλλαγη ελαστικων (εγω εβαλα τα michelin pilot road 4, αλλα τωρα αν με ρωταγες μαλλον θα εβαζα pirelli angel ή bridgestone t30)

αν δεν ικανοποιηθεις με τα παραπανω

4. βγαλε χουφτες και προσπαθησε να εχεις χαμηλη θεση ζελατινας
5. αναβαθμιση σε αναρτησεις μιας και το πισω αμορτισερ ειναι ΕΛΕΕΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ, εχει απειρες επιλογες απο το συμβατικο ohlins ya335 (σε 3 εκδοσεις), nitron (ntr1-2-3), hyperpo κλπ... μπροστα δεν χρειαζεται τρελες βελτιωσεις, ενα upgrade σε γραμμικα ελατηρια και λαδακι, φτηνη λυση). αν θες πιο ακριβες πας σε andreanni ή ohlins fgk237 (state of the art).
6. με την αναβαθμιση σε αναρτηση εχει γινει τελειο κατα 90% και με την τοποθετηση ενος stabilizater (αυτην την στιγμη η καλυτερη επιλογη καταπως φαινεται ειναι το αμερικανικο gpr v4) το μηχανακι ειναι αλλου ντα αλλου...

ΑΛΛΑ σου εχουν φυγει μονο για αναρτησεις ενα σκασμο λεφτα. (πισω αμορτισερ απο 550 ως 1200, μπροστα απο 140 ως 1200, σταμπιλιζατερ 500, κανε τις σουμες)....

το μηχανακι σταματαει να ειναι value for money και υπαρχουν εκει απειρες επιλογες. στα 12.000-13.000 ευρα...

αν δεν θες να μπεις σε αυτο τον κυκεωνα πουλα το οπως κανανε πολλα παιδια. η γιαμαχα δεν θα στο κανει να πηγαινει καλυτερα. καλως ή κακως, το μηχανακι εχει κοντο ψαλιδι, φορτιζεται εντονα, ψηλο φερινγκ και πολυ ελαφρυ μπροστινο. αυτα ειναι γεγονοτα. το προβλημα δεν ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. απλα κρυβεται. επισης δεν υπαρχει κινδυνος για tank slapping. αν επιμεινεις και περασεις αυτο το σημειο δεν το κανει. εξομαλυνεται.

εγω εχω ελαφρες ρυθμισεις μπρος πισω και δεν μου κουναει πουθενα. ψηλη ζελατινα ερμαξ 50αρα, χουφτες πανω, και βαλιτσα πισω. 1.80 77 κιλα. δεν εχω χωσει χρημα σε αναρτησεις.

Aντι να τα κανει ολα αυτα γιατι να μην βαλει απλα ενα σταμπιλιζατερ?

Johny the Fox
28/10/2015, 22:55
Οδηγησα φιλου μου tracer. Αλαξαμε μηχανακια ξεκινωντας απο την Ελευσινα (διοδια) με σκοπο την Κορινθο.Στα Μεγαρα το παρατησα και πηρα το δικο μου .To μηχανακι ,μετα τα 170 ειναι επικινδυνο.Ο φιλος εχει απογοητευτει ,γιατι κλαιει << 10000 πεταμενα απο το παραθυρο >> ,οπως λεει ,γιατι λογω της βρωμας για το κουνημα που την εχει μαθει και η κουτση Μαρια,φοβαται οτι το tracer σε λιγο δεν θα πουλιεται.Και ισως εχει δικιο.

George_Sp
28/10/2015, 23:02
εγώ λέω να ξεκινήσουν μαζικές αγωγές από τα απανταχού yamaha tracer clubs όλων των χωρών απέναντι στην εταιρία.
το να βγαίνει τόσος κόσμος και να χαρακτηρίζει το κοσκίνισμα στο τιμόνι επικίνδυνο είναι κάτι που σηκώνει βαριές κινήσεις από τη πλευρά των καταναλωτών. μιλάμε για κατάσταση όμοιας με τα A-class που έρχονταν τούμπα σε γρήγορο ελιγμό "φιδάκι¨και κόψανε τον κώλο της Mercedes.

pavlos@
28/10/2015, 23:53
Αδελφέ σ"ευχαριστήσω για της πληροφορίες αλλά δεν έχω σκοπό να αλαλάξω το μισό μηχανάκι και να πληρώσω ένα σκασμό λεφτά.
Λες ότι έχεις ελαφριές ρυθμίσεις, τι σημαίνει ελαφριά ρύθμιση? και ψηλή ζελατίνα και μαμά χούφτες? αν είναι έτσι δεν έχει θέμα το ψαλίδι, το πρόβλημα είναι αεροδυναμικό και μόνον και έχει να κάνει με την ζελατίνα και της χούφτες, κατά την γνώμη μου βεβαία και χωρίς να μπορώ να το επιβεβαιώσω. Με τα λάστιχα τι θέμα έχεις γιατί θέλω να βάλω κι εγώ τα pilot 4, και η γνώμη από όπιον τα φοράει και σε ίδιο μηχανάκι σίγουρα μετράει, σ"ευχαριστώ και πάλη.

spyrakos35
29/10/2015, 05:29
Οδηγησα φιλου μου tracer. Αλαξαμε μηχανακια ξεκινωντας απο την Ελευσινα (διοδια) με σκοπο την Κορινθο.Στα Μεγαρα το παρατησα και πηρα το δικο μου .To μηχανακι ,μετα τα 170 ειναι επικινδυνο.Ο φιλος εχει απογοητευτει ,γιατι κλαιει << 10000 πεταμενα απο το παραθυρο >> ,οπως λεει ,γιατι λογω της βρωμας για το κουνημα που την εχει μαθει και η κουτση Μαρια,φοβαται οτι το tracer σε λιγο δεν θα πουλιεται.Και ισως εχει δικιο.

Φιλε ο,τικαι να κανεις, τις 70 σελιδες του ντουκου δεν τις φτανουμε εδω :lol:

Περα απο την πλακα....

Στη γιαμαπα πηγε; τι του ειπαν;