View Full Version : Yamaha MT-09 Tracer
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[
17]
Kas_Tracer
21/11/2020, 11:09
Το streetbox είναι μια φθηνή λύση αντικατάστασης σε περίπτωση φθοράς.
2 αμφιλεγόμενα-προοδευτικά(progressive) ελατήρια μπροστά και ένα απλό αμορτισέρ πίσω με μοναδική ρύθμιση απόσβεση επαναφοράς.
Τέτοιο αμορτισερ είναι και το δικό του. Θα έβαζα street-box σε περίπτωση που τα έπαιζε το δικό του.
Σε περίπτωση που θες να αναβαθμιστείς το χέρι πρέπει να μπεί βαθειά στην τσέπη , ώστε να έχεις ξεχωριστές ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης-επαναφοράς (και να ρυθμίζεις εκεί που σου ταιριάζει
ή νομίζεις ότι σου ταιριάζει).
Επίσης πολύ χρήσιμη για αυτούς που κάνουν συχνά δικάβαλα είναι και η τηλεσκοπική ρύθμιση προφόρτισης (+200€ περίπου ) για το πίσω ελατήριο.
Το streetbox είναι μια φθηνή λύση αντικατάστασης σε περίπτωση φθοράς.
2 αμφιλεγόμενα-προοδευτικά(progressive) ελατήρια μπροστά και ένα απλό αμορτισέρ πίσω με μοναδική ρύθμιση απόσβεση επαναφοράς.
Τέτοιο αμορτισερ είναι και το δικό του. Θα έβαζα street-box σε περίπτωση που τα έπαιζε το δικό του.
Σε περίπτωση που θες να αναβαθμιστείς το χέρι πρέπει να μπεί βαθειά στην τσέπη , ώστε να έχεις ξεχωριστές ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης-επαναφοράς (και να ρυθμίζεις εκεί που σου ταιριάζει
ή νομίζεις ότι σου ταιριάζει).
Επίσης πολύ χρήσιμη για αυτούς που κάνουν συχνά δικάβαλα είναι και η τηλεσκοπική ρύθμιση προφόρτισης (+200€ περίπου ) για το πίσω ελατήριο.
Μα το θέμα είναι ότι εγώ που δεν κάνω δικάβαλο και ουσιαστικά θέλω να ρυθμίσω προφόρτιση 1 φορά, γιατί να πάρω τηλεπροφόρτιση? Αν δεν πάρω όμως, πως θα ρυθμίσω την μια φορά που θα χρειαστεί?
Γενικά, προσπαθώ να βρω μια οικονομική λύση για να αναβαθμιστεί το Tracer, αν θέλω να βάλω το χέρι βαθειά στην τσέπη, ξέρω τι θα πάρω. Πιστεύω πως το οποιοδήποτε επώνυμο αμορτισέρ θα είναι καλύτερο από το δικό του.
Το θέμα με τα γραμμικά/προοδευτικά ελατήρια το ξέρω ότι είναι δίλημμα, γιατί όμως στο Tracer δεν ενδείκνυται?
Δεν έχω συζήτηση στο FB περί αναρτήσεων, η ροή βέβαια είναι γρήγορη στα γκρουπ και χάνονται διάφορα
kostasdirt
22/11/2020, 19:27
Μα το θέμα είναι ότι εγώ που δεν κάνω δικάβαλο και ουσιαστικά θέλω να ρυθμίσω προφόρτιση 1 φορά, γιατί να πάρω τηλεπροφόρτιση? Αν δεν πάρω όμως, πως θα ρυθμίσω την μια φορά που θα χρειαστεί?
Γενικά, προσπαθώ να βρω μια οικονομική λύση για να αναβαθμιστεί το Tracer, αν θέλω να βάλω το χέρι βαθειά στην τσέπη, ξέρω τι θα πάρω. Πιστεύω πως το οποιοδήποτε επώνυμο αμορτισέρ θα είναι καλύτερο από το δικό του.
Το θέμα με τα γραμμικά/προοδευτικά ελατήρια το ξέρω ότι είναι δίλημμα, γιατί όμως στο Tracer δεν ενδείκνυται?
Δεν έχω συζήτηση στο FB περί αναρτήσεων, η ροή βέβαια είναι γρήγορη στα γκρουπ και χάνονται διάφορα
Υπάρχει αναζήτηση και εκεί δεν χάνεται τίποτα..
Υπάρχει αναζήτηση και εκεί δεν χάνεται τίποτα..
Όντως, δεν ήξερα την συγκεκριμένη λειτουργία! Βρήκα αρκετό υλικό, απ' ότι κατάλαβα τα προοδευτικά ελατήρια δίνουν μια πιο μαλακή πρώτη αίσθηση και δεν έχει να κάνει με την ποιότητα τους. Για μένα λοιπόν δεν είναι απαγορευτικό αυτό μιας και θέλω μια ποιοτική λειτουργία στο Tracer και όχι να κάνω trackdays. Θα το ψάξω κι άλλο βέβαια μέχρι να αποφασίσω ή μέχρι να βρεθεί κατί καλό σε μτχ που να συμφέρει.
Kas_Tracer
20/12/2020, 17:42
Εδώ και 10 μέρες εμφανίζεται περιστασιακά ένας κωδικός που έχει σχέση με τον λ (P1032)
Δεν είναι μόνιμος , όταν τον σβήσεις το μηχανάκι φαίνεται εντάξει.
Οι μετρήσεις σε λειτουργία με το διαγνωστικό δείχνουν 0.2 με 1.0Volt και σύμφωνα με ότι οδηγίες έψαξα είναι εντάξει.
Η βλάβη εμφανίζεται πάντα στην εκκίνηση και όταν το μοτέρ είναι ζεστό (δηλαδή μετά από σύντομη στάση . Δεν το έχει κάνει ποτέ από κρύο)
Τι κάνουμε τώρα (γιατί η τιμή του λάμδα τσούζει!!!)
Υπάρχει κάποιος Έλληνας ο οποίος φτιάχνει ηλεκτρονικές μαλακιούλες(eliminator) για να μην ανάβει το check-engine. Αν πάρω κανά τέτοιο τι επιπτώσεις θα έχει στην λειτουργία?
Για δες εδώ
https://smartmoto-electronics.com/
Υπάρχει κάποιος Έλληνας ο οποίος φτιάχνει ηλεκτρονικές μαλακιούλες(eliminator) για να μην ανάβει το check-engine. Αν πάρω κανά τέτοιο τι επιπτώσεις θα έχει στην λειτουργία?
Δε θα ανάβει το check engine.
Εδώ και 10 μέρες εμφανίζεται περιστασιακά ένας κωδικός που έχει σχέση με τον λ (P1032)
Δεν είναι μόνιμος , όταν τον σβήσεις το μηχανάκι φαίνεται εντάξει.
Οι μετρήσεις σε λειτουργία με το διαγνωστικό δείχνουν 0.2 με 1.0Volt και σύμφωνα με ότι οδηγίες έψαξα είναι εντάξει.
Η βλάβη εμφανίζεται πάντα στην εκκίνηση και όταν το μοτέρ είναι ζεστό (δηλαδή μετά από σύντομη στάση . Δεν το έχει κάνει ποτέ από κρύο)
Τι κάνουμε τώρα (γιατί η τιμή του λάμδα τσούζει!!!)
Υπάρχει κάποιος Έλληνας ο οποίος φτιάχνει ηλεκτρονικές μαλακιούλες(eliminator) για να μην ανάβει το check-engine. Αν πάρω κανά τέτοιο τι επιπτώσεις θα έχει στην λειτουργία?
Μια δυο αντιστασουλες βαζεις στη φυσα. Ψαξε στο διαδικτυο και θα βρεις τις τιμες τους. Νομιζω 330ohm ειναι. Κοστος 0.
Kas_Tracer
27/12/2020, 16:27
Δεν με πάει με τίποτα το '20.
Μετά τα στραβωμένα δισκόφρενα (αλλάχτηκαν μαζί με τα τακάκια φυσικά και το φρενάρισμα επέστρεψε )
, μετά τα νούμερα του λ-sensor (ευελπιστώ ότι ήταν η φύσα αφού μετά από ένα καθάρισμα δεν το έχει ξανακάνει ) σειρά είχε η βαλίτσα.
Γνήσια ( αξίας 240€ περίπου χωρίς την έκπτωση και χωρίς την κλειδαριά η οποία πάει έξτρα).
Αυτό το πλαστικό γλωσσίδι που φαίνεται στην φωτογραφία συγκρατεί τον λεβιέ που απασφαλίζει την βαλίτσα από την βάση. Ένα πλαστικό σκατουλάκι πάχους 1mm.
Το οποίο φυσικά έσπασε. Θεωρώ από τους κραδασμούς και όχι από κάποιον καλοθελητή αφού η βαλίτσα ήταν στην θέση της.
Το ξέρω ότι άλλος φτιάχνει τις βαλίτσες , αλλά το όνομα και η τιμή είναι της ποιοτικής γιαμαχάρας . Ποιοτικό αριστούργημα , μηχανολογική τελειότητα.
Μετά παραπονιούνται που ο κόσμος το γυρνάει στο κινέζικο σιγά-σιγά αφού εκεί τουλάχιστον δεν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά
Αφού δεν έπεσε στον δρόμο να την πληρώσει κανένας αθώος πάλι καλά
424345
δεν εχω καταλαβει απο τη φωτο τι εσπασε αλλα να ξερεις οτι στα πλαστικα δουλευει πολυ καλα μιγμα κολλας στιγμης με σοδα
υπαρχουν πολλα σχετικα βιντεο στο youtube
Γεια σας και καλή χρονιά!
Είμαι ένα βήμα πριν προχωρήσω σε αγορά του μηχανακίου. Κάτοχος mt-03 660, το οποίο λατρεύω και θα το κρατήσω για την πόλη, καθως θέλω κατι που θα βγαινει άνετα εθνική για να σταματήσω να δεσμεύω το αμάξι από την γυναίκα μιας και φευγω συχνα τα ΣΚ.
Με budget γυρω στα 10.000 ευρω, (συν αλλο ενα για ασφάλεια κλοπης, συναγερμους, αλυσιδες, λουκετα κλπ), κλείδωσα στο tracer μετά από πολύ έρευνα και διάβασμα, και τώρα βρίσκομια στο εξής δίλημμα , ή μαλλον , τρίλημμα: (μιλάω παντα για μοντέλα 2018-2020 όχι του 21 και οχι πριν του 2018)
1. Κουτα απλό (οχι GT), υπάρχοει ήδη εμπορος που το δινει στα 10.650 (Λέτε να πάιξουν και καλύτερες προσφορές μέσα σε Γενάρη-Φεβρουάριο?)
2. Μεταχειρισμένο απλό, 2019, 3.000χλμ, led flash, γνησια βαση βαλιτσας yamaha, βαλίτσα (οχι yamaha), 10.200 ευρω, ίσως το ριξω στα 10.000. Είναι από γνωστο έμπορο που ειδικεύεται σε μεταχειρισμένα (απο εκει ειχα παρει και το MT με 900 χλμ και τον εμπιστευομαι), με 12 μηνες εγγυηση.
3. Μεταχειρισμένο, 2018 GT, 11.500 ευρώ, με 6.000 χλμ, από τον ίδιο έμπορο, ιδια εγγύηση
Τείνω στο (2) καθως ειναι λιγα τα χλμ, και έχει ηδη πανω την βαση και μια βαλιτσα, τα οποια θα τα αγοραζα το συντομοτερο ετσι κι αλλιως.
Με τρωει όμως και η μικρη διαφορά με τα 10.650 του καινουριου (χωρις βαση-βαλιτσα ομως).
Σκεφτομαι λίγο και το GT με την εννοια οτι εχει καλυτερες αναρτησεις και πλαινες βαλιτσες κλπ, αλλα φευγω εκτος μπατζετ και θα πρεπει να κανω υπερβαση και να βαλω μικρο δανειο το οποιο με ζορίζει λιγο (ψυχολογικα κυριως) δεδομενων και των συνθηκων γενικοτερα στη χωρα με αυτα που γινονται.
Με την προοπτικη οτι γενικά το να δωσω αργότερα κάποια εξτρα χρήματα παραπάνω για after market αναρτησεις (εφοσον δω οτι μου χρειάζονται) και οτισηποτε άλλο δεν είναι καθολου απαγορετυικό, θεωρείτε πως η επιλογή (2) είναι αυη που έχει περισσότερο νόημα?
*Συγνώμη αν έκανα hijack το thread και δεν ανοιξα νέο θέμα, απλά επειδή αφορά αυστηρα Tracer 900 ειπα να το βαλω εδω.
Αν δεν έχεις γκαράζ κλειστό και οχι πυλωτη ξέχασε το.
Καλύτερα τη πρώτη λύση με 0χλμ.
Για μια βαλίτσα και λεντ φλας να πάρεις μεταχειρισμένο για να γλυτώσεις 400 ευρώ?
Δίνεις 10000 και σκέφτεσαι τα λίγα?:eyepop:
Το μηχανάκι δεν θα είναι στο δρόμο, υπάρχει χώρος. Επιπλέον ασφαλεια κλοπης, Abus αγκυρα και αλυσιδες - λουκετα θα παιζουν και γενικα οτι μπορει να αποτρέψει όσο γινεται το κακο. Το βασικο ειναι ασφαλεια κλοπης anyway.
Καλά τα λες γενικά, το θεμα ειναι πως αρχικα πηγαινα για tracer 700 (το καινουριο) το οποιο βγαινει εθνικη ανετα και να πουλήσω το ΜΤ, αλλά το καβαλησα σε μια εκθεση και μου φανηκε πολυ μικρό σε μεγεθος και πολύ ελαφρυ (πολυ ομορφο παντως).
Οπότε αποφασια να παω στο 900 και να κρατησω το ΜΤ για την πολή, γιατι οπως σωστα ειπες, δεν παιζει να παω σινεμα ή για κανα ποτο και να αφησω 2-3 ωρες το tracer εξω στην τυχη του.
Η απόρριψη του 700 όμως για το οποίο πηγαινα αρχικα, σημαινει οτι απο τα 8.800 μειον 1.5-2 χιλιαρικα που θα εδινα το ΜΤ , δλδ απο τα 7 περιπου που θα εδινα, τωρα παω στα +3 χιλιαρικα απο τον αρχικο σχεδιασμο και μετραω το καθε ευρω.
Μου φαινεται θα το ριζω στο ζαρι μεταξυ 1-2 και οτι βγει.
Απλα, για την επιλογη (2), σκεφτομαι, λιγα χλμ ειναι, 12 μηνες εγγυηση εχω (οκ κουτα θα εχω αλλο ενα χρονο εγγύηση αλλα πονταρω στο οτι οτι προβλημα ειναι να βγαλει θα το βγαλει στο πρωτο ετος που θα το χω)
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Το μηχανάκι δεν θα είναι στο δρόμο, υπάρχει χώρος. Επιπλέον ασφαλεια κλοπης, Abus αγκυρα και αλυσιδες - λουκετα θα παιζουν και γενικα οτι μπορει να αποτρέψει όσο γινεται το κακο. Το βασικο ειναι ασφαλεια κλοπης anyway.
Καλά τα λες γενικά, το θεμα ειναι πως αρχικα πηγαινα για tracer 700 (το καινουριο) το οποιο βγαινει εθνικη ανετα και να πουλήσω το ΜΤ, αλλά το καβαλησα σε μια εκθεση και μου φανηκε πολυ μικρό σε μεγεθος και πολύ ελαφρυ (πολυ ομορφο παντως).
Οπότε αποφασια να παω στο 900 και να κρατησω το ΜΤ για την πολή, γιατι οπως σωστα ειπες, δεν παιζει να παω σινεμα ή για κανα ποτο και να αφησω 2-3 ωρες το tracer εξω στην τυχη του.
Η απόρριψη του 700 όμως για το οποίο πηγαινα αρχικα, σημαινει οτι απο τα 8.800 μειον 1.5-2 χιλιαρικα που θα εδινα το ΜΤ , δλδ απο τα 7 περιπου που θα εδινα, τωρα παω στα +3 χιλιαρικα απο τον αρχικο σχεδιασμο και μετραω το καθε ευρω.
Μου φαινεται θα το ριζω στο ζαρι μεταξυ 1-2 και οτι βγει.
Απλα, για την επιλογη (2), σκεφτομαι, λιγα χλμ ειναι, 12 μηνες εγγυηση εχω (οκ κουτα θα εχω αλλο ενα χρονο εγγύηση αλλα πονταρω στο οτι οτι προβλημα ειναι να βγαλει θα το βγαλει στο πρωτο ετος που θα το χω)
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Όταν θες να κάνεις οικονομία δε κρατάς αυτό που έχεις για πόλη και το καινούριο για ταξίδι.
Εγώ έχω σκούτερ μικρό για πόλη και μεγάλο για ταξίδι.
Εγώ στη θέση σου αφού θα τη κρατούσα χρόνια θα την έπαιρνα καινούρια και ας της έβαζα μετά από δύο μήνες βαλίτσα.
Αποκλείεται να μη σου κάνει μια βαλίτσα δώρο.
Η 2η περίπτωση που λες δε κερδίζεις τίποτα όταν καινούρια έχει 10600.
Να είχε κάνα 9000 να το σκεφτείς αλλά για τόσο λίγο ουτε καν.
Σκέψου ο κάτοχος την έδωσε 8500 βαριά 9000 στον εμπορο
Δεν έχεις άδικο οκ...
Τα 700ρια τα κλεβουν με την ίδια όρεξη :p?
Δεν έχεις άδικο οκ...
Τα 700ρια τα κλεβουν με την ίδια όρεξη :p?
Απλά μου είναι δύσκολο να κατανοήσω σα σκέψη ότι κάποιος σκέφτεται μεταχειρισμένο για να γλυτώσει 500 ευρώ.
Ιδιως όταν δίνει τέτοιο μεγάλο ποσό για μηχανή.
Κανονικά θα έπρεπε να σκεφτεί αυτά που θα έχει σαν έξοδα συντήρησης για δύο μηχανές (λάστιχα φρένα σέρβις) που θα είναι για χρόνια παρά για μια βαλίτσα που θα τη πληρώσεις μία φορά.
Όλα κλεβονται
Νταξει για την ακριβεια ειναι 650 η διαφορα απο το καινουριο + 400 για βαλιτσα και βαση = 1.150 που θα θα τα παρω καποια στιγμη συντομα αν ποαω σε καινουριο.
Επιπλεον, στα 10.650 ειναι μονο ενας που το δινει κουτα , και κραταω κι ενα αστερακι ωσπου να παω να το δω απο κοντα , μη μου πει κανα περιεργο τυπου ειναι καινουριο με .. 500 χλμ. Γιατι μου κανει εντυπωση που ειναι οπ μόνος που το δινει 500 ευρω κατω απο τα 11.150 που το δινουν ολοι.
Τα εξοδα του ΜΤ ειναι αστεια, 150 ευρω το χρονο για ασφαλεια-σημα και τα σερβις-λαδια οποτε ειναι η ωρα τους, που ειναι πολυ αραιά γιατι κανω ελαχιστα χλμ γενικα στην πολη, η δουλεια μου ειναι 5 χλμ λεπτα απο το σπιτι.. Δεν αξιζει να το δωσω για εναμιση χιλιαρικο και να παρω σκουτερ. Συν οτι γενικα ειμαι οκ απο δουλεια και εσοδα.
Η αλήθεια είναι αν οντως παιζει στα 10.650 καινουριο, μιλάς τη φωνή της λογικής και ξερω οτι κατα βαθος δεν μπορω να περιμενω να περιμενω 3 μηνες ακομα και να παρω οτι θελω καινουριο ακομα και το GT, αλλα μας εχει γ**σει την ψυχολογια η όλη φαση που ζουμε και ειμαι σε φαση να παρω ακριβο παιχνιδι οσο το γρηγοροτερο γινεται για να νιωσω καλυτερα (ειναι ακυρο όλο αυτο που ειπα, το ξερω..)
Είδωμεν!
Νταξει για την ακριβεια ειναι 650 η διαφορα απο το καινουριο + 400 για βαλιτσα και βαση = 1.150 που θα θα τα παρω καποια στιγμη συντομα αν ποαω σε καινουριο.
Επιπλεον, στα 10.650 ειναι μονο ενας που το δινει κουτα , και κραταω κι ενα αστερακι ωσπου να παω να το δω απο κοντα , μη μου πει κανα περιεργο τυπου ειναι καινουριο με .. 500 χλμ. Γιατι μου κανει εντυπωση που ειναι οπ μόνος που το δινει 500 ευρω κατω απο τα 11.150 που το δινουν ολοι.
Τα εξοδα του ΜΤ ειναι αστεια, 150 ευρω το χρονο για ασφαλεια-σημα και τα σερβις-λαδια οποτε ειναι η ωρα τους, που ειναι πολυ αραιά γιατι κανω ελαχιστα χλμ γενικα στην πολη, η δουλεια μου ειναι 5 χλμ λεπτα απο το σπιτι.. Δεν αξιζει να το δωσω για εναμιση χιλιαρικο και να παρω σκουτερ. Συν οτι γενικα ειμαι οκ απο δουλεια και εσοδα.
Η αλήθεια είναι αν οντως παιζει στα 10.650 καινουριο, μιλάς τη φωνή της λογικής και ξερω οτι κατα βαθος δεν μπορω να περιμενω να περιμενω 3 μηνες ακομα και να παρω οτι θελω καινουριο ακομα και το GT, αλλα μας εχει γ**σει την ψυχολογια η όλη φαση που ζουμε και ειμαι σε φαση να παρω ακριβο παιχνιδι οσο το γρηγοροτερο γινεται για να νιωσω καλυτερα (ειναι ακυρο όλο αυτο που ειπα, το ξερω..)
Είδωμεν!
Για μένα, ψάξου για καλύτερη έκπτωση. Αν θυμάμαι καλά, όταν έψαχνα για τιμές μου είχαν πει 10500 καινούργιο. Τώρα που έρχεται και το καινούργιο σιγά σιγά, μήπως βρεις κάτι καλύτερο.
Πάντως το GT σαφώς και αξίζει τα παραπάνω χρήματα, αν δεν χρειάζεσαι χρηματοδότηση ψάχνεις από ιδιώτη όπου οι τιμές συζητούνται...
Merciless
04/01/2021, 08:42
Για μένα μεταχειρισμένο gt αν το θες για ταξίδια έχει cruise control θερμενομαινα....σίγουρα αυτά σε ταξίδια θα τα χρειαστείς... Επίσης θα κοιτούσα γενικά σε μεταχειρισμένο με όσο το δυνατόν περισσότερα μην σε ανησυχει το μεταχειρισμένο δεν παθαίνουν τίποτα...
Θερμαινόμενα εχει και το το μεταχειρο που δινει ο εμπορος με 10.000 ευρω (ξεχασα να το πω). Και πιθανοτατα θα μπορω να ριξω κι αλλο την τιμη ειδικα αν βγει και καμια καλυτερη προσφορα σε κοινουρια γεναρη-φεβρ.
Ειδα οτι αυτο που δινει άλλος εμπρος καινουριο με 10.650 λεει ειναι 'εκθεσιακο'. Τι (κακό) μπορεί σημαινει αυτό πρακτικά?
Για μένα, ψάξου για καλύτερη έκπτωση. Αν θυμάμαι καλά, όταν έψαχνα για τιμές μου είχαν πει 10500 καινούργιο. Τώρα που έρχεται και το καινούργιο σιγά σιγά, μήπως βρεις κάτι καλύτερο.
Πάντως το GT σαφώς και αξίζει τα παραπάνω χρήματα, αν δεν χρειάζεσαι χρηματοδότηση ψάχνεις από ιδιώτη όπου οι τιμές συζητούνται...
Όταν λήξει η καραντινα έχω σκοπό να το κάνω
Θερμή παράκληση για τον εκτελωνισμό, αν έχει κάποιος εύκαιρη την άδεια κυκλοφορίας από Tracer 2015-2017, να μου γράψει τους κωδικούς 5 και 6, δηλαδή ότι αφορά τον κωδικό εργοστασίου και κωδικό τύπου.
Ευχαριστώ!
Kas_Tracer
04/01/2021, 22:00
Θερμή παράκληση για τον εκτελωνισμό, αν έχει κάποιος εύκαιρη την άδεια κυκλοφορίας από Tracer 2015-2017, να μου γράψει τους κωδικούς 5 και 6, δηλαδή ότι αφορά τον κωδικό εργοστασίου και κωδικό τύπου.
Ευχαριστώ!
Τέτοια ώρα τα θες και συ?
6338 & 10C αντίστοιχα
Τέτοια ώρα τα θες και συ?
6338 & 10C αντίστοιχα
Καλημέρα, άστα να πάνε...Ευχαριστώ πολύ πάντως!
TERRAMOTO
09/04/2021, 05:32
Καλημέρα σας
Μετά από καιρό τελικά τα κατάφερα να αποκτήσω το tracer των ονείρων μου ,μοντέλο 11/2017 με σχεδόν 14000 κμ ,γενικά εχω καταενθουσιαστεί
Μια γρήγορη ερώτηση ,όσοι έχετε την θέση της σέλας στο ψηλό σημείο ,έχετε παρατηρήσει ότι κ απο τις δύο πλευρές δημιουργούνται κάποια κενα,αυτά είναι επικύνδυνα να περάσουν νερά (σε καμια έντονη βροχη?)
Και μια φωτογραφία (η βαλίτσα είναι απο το προηγούμενο μηχανάκι)427031
Ρίξε μια ματιά αν έχει τοποθετηθεί καλά η εσωτερική σχάρα, αν και όντως μένουν κένα, ο σχεδιασμός του συγκεκριμένο συστήματος είναι λίγο ΓΤΠ. Βέβαια να περάσουν νερά το βλέπω μάλλον απίθανο.
doctor_john
09/04/2021, 06:58
Mε 'γειές! Καλα χιλιόμετρα!
Δεν ξέρω αν παίρνει νερά, έχω δει πολλές σέλες που τις έχουν ψηλώσει όμως. Έχε το υπόψιν αν σε απασχολήσει μελλοντικά.
Kas_Tracer
09/04/2021, 08:26
Σε κανονική βροχή δεν μπαίνουν νερά. Στο πλύσιμο όμως περνάνε και πολλά όσο και προσεκτικός να είσαι. Και η πίσω σέλα έχει μεγάλο κενό. Τα χαρτιά σου αν τα έχεις εκεί κάτω πάντα μέσα σε ζελατίνα. Ενδεικτικά έχω παρατηρήσει και επιφάνειακες σκουριές στα σημεία που κάποιες πλαϊνές βίδες στηρίζουν τις βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες εσωτερικά του πλαισίου. (έγινε καθαρισμός και βάψιμο με σπρέι)
Σε κανονική βροχή δεν μπαίνουν νερά. Στο πλύσιμο όμως περνάνε και πολλά όσο και προσεκτικός να είσαι. Και η πίσω σέλα έχει μεγάλο κενό. Τα χαρτιά σου αν τα έχεις εκεί κάτω πάντα μέσα σε ζελατίνα. Ενδεικτικά έχω παρατηρήσει και επιφάνειακες σκουριές στα σημεία που κάποιες πλαϊνές βίδες στηρίζουν τις βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες εσωτερικά του πλαισίου. (έγινε καθαρισμός και βάψιμο με σπρέι)
Σωστά, έπρεπε να συμπληρώσω πως μπαίνουν από αλλού νερά και όχι από το σημείο που λέει ο φίλος. Την έχω πατήσει (και με άλλο μηχανάκι εκτός του Tracer) οπότε πριν το πλύσιμό, τα χαρτιά τα βγάζω πάντα.
doctoras
25/04/2021, 10:06
πολύ καλη παρουσίαση των νεων tracer 9/gt απο το motomag!
https://www.youtube.com/watch?v=sqfu-xjE0Qk
dimitrisz750
01/07/2021, 21:35
Καλησπέρα σας
Εδώ και καιρό ζαχαρώνω το tracer gt του 21.το πρόβλημα μου είναι το εξης:έχω υψος 1.70 (οχι κ το πρώτο μποι)και στις εργοστασιακες ρυθμισεις πατάω στο έδαφος με τη μύτη του ενός ποδιού.ο πωλητής μου είπε ότι κατεβάζοντας
τα μπροστινά 2cm και άλλα 2 τα πίσω θα είμαι μια χαρά.ποια η γνώμη σας να το προχωρήσω η ν κοιτάξω για κάτι άλλο!ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις κ τον χρόνο σας!πάντα όρθιοι!
Καλησπέρα σας
Εδώ και καιρό ζαχαρώνω το tracer gt του 21.το πρόβλημα μου είναι το εξης:έχω υψος 1.70 (οχι κ το πρώτο μποι)και στις εργοστασιακες ρυθμισεις πατάω στο έδαφος με τη μύτη του ενός ποδιού.ο πωλητής μου είπε ότι κατεβάζοντας
τα μπροστινά 2cm και άλλα 2 τα πίσω θα είμαι μια χαρά.ποια η γνώμη σας να το προχωρήσω η ν κοιτάξω για κάτι άλλο!ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις κ τον χρόνο σας!πάντα όρθιοι!πατάς κάτω με τη μύτη του ενός ποδιού μόνο?
Δε μπορείς τουλάχιστον με τις μύτες και των δύο?
Θα πρέπει να έχεις πολύ εμπειρία με μηχανές αλλιώς θα έχεις θέμα ειδικά στη πόλη σε μανούβρες ξεπαρκαρισματα μπρος πίσω.
Ακόμα και για να ανέβει ένας συνεπιβάτης θα πρέπει να πατάς και με τα δύο πόδια. Έστω και με τις μύτες και τα δυο
giorgosb
02/07/2021, 15:58
Η σέλα του νομίζω ρυθμίζεται στα 810-825mm. Την είχες στην κάτω θέση και πάλι δεν έφτανες;
dimitrisz750
02/07/2021, 19:16
Μόνο με το ένα πόδι,η σέλα ήταν στη πάνω θέση.πριν είχα ένα z 750 με 815mm.αν του ζητήσω να χαμηλώσουμε μια μηχανή για να τη δω λέτε να έχει αντίρρηση;δεν θελω να πάρω naked πάλι και μου αρέσει φοβερά το tracer.με το χαμήλωμα 2 πόντους μπρος πίσω μου είπε αυτός ότι θα είσαι εντάξει.
Kas_Tracer
02/07/2021, 19:34
Το νέο tracer έχει αρκετά χαμηλότερη σέλα. 810 στην χαμηλή θέση και 825 στην ψηλή.
Επίσης τα tracer είναι στενά στην περιοχή της σέλας. Αν είναι αλήθεια ότι είχες ζ στα 815 μμ άδικα αναρωτιέσαι.
Το πολύ πολύ να κατεβάσεις ελαφρά τις προφορτισεις των ελατηρίων και τέλος.
Απέφυγε τα χαμηλωματα σε πηρουνα.
Μόνο με το ένα πόδι,η σέλα ήταν στη πάνω θέση.πριν είχα ένα z 750 με 815mm.αν του ζητήσω να χαμηλώσουμε μια μηχανή για να τη δω λέτε να έχει αντίρρηση;δεν θελω να πάρω naked πάλι και μου αρέσει φοβερά το tracer.με το χαμήλωμα 2 πόντους μπρος πίσω μου είπε αυτός ότι θα είσαι εντάξει.
Προφανώς στο είπε για να πουλήσει. Δε χαμηλώνεις μια μηχανή έτσι απλά μπρος πίσω 2 εκ και είναι οκ.
Πατώντας με ένα πόδι όταν θα ανεβαίνει η κατεβαίνει ο συνεπιβάτης πως θα κρατάς τη μηχανή?
Μέσα στη πόλη θα στηρίζεσαι στο ένα πόδι?
doctor_john
04/07/2021, 10:26
Είναι μεγάλη κουβέντα αυτό. Στο λέω έχοντας υπόψιν κοπέλες οδηγούς και ελαφρούς άντρες.
Συνήθως γίνεται λίγο πιο βολική όσον αφορά την κατευθυντικότητα και χάνει την διαδρομή που χαμηλώνεις.
Αν ο οδηγός καλύπτεται απο τα κιλά των αναρτήσεων είναι σχεδόν θεμιτό.
Οσοι δεν καλύπτονται εξαρχής, γίνεται επιτακτικό να αλλάξουν setup.
Έχω πετύχει αρκετές που το "ιδανικό" ήταν να χαμηλώσει λίγο μόνο το μπροστινό.
Νομίζω θα πρέπει να υπολογίζεται στο σύνολο της απόστασης που σκέφτεται κάποιος να χαμηλώσει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.