Σύνδεση

View Full Version : Yamaha MT-09 Tracer



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

DrBig
29/10/2015, 07:24
Νομιζω οτι κανετε την τριχα τριχια. Εχουν περασει απο τα χερια μου τουλαχιστον δυο μηχανακια που δεν οδηγουνταν σε 'σπορ σεττινγκ' χωρις σταμπιλιζατερ, το 950se και το 954rr. Και στις δυο περιπτωσεις ο λογος ηταν ενας και μοναδικος, για να σκοτωνουν στις στροφες. Το λαθος πιστευω της γιαμαχα δεν ειναι οτι σχεδιασε οπως σχεδιασε το tracer αλλα το οτι δεν εβαλε σταμπ και ειμαι σιγουρος πως θα το κανει στην επομενη γενια.

spyrakos35
29/10/2015, 08:00
Νομιζω οτι κανετε την τριχα τριχια. Εχουν περασει απο τα χερια μου τουλαχιστον δυο μηχανακια που δεν οδηγουνταν σε 'σπορ σεττινγκ' χωρις σταμπιλιζατερ, το 950se και το 954rr. Και στις δυο περιπτωσεις ο λογος ηταν ενας και μοναδικος, για να σκοτωνουν στις στροφες. Το λαθος πιστευω της γιαμαχα δεν ειναι οτι σχεδιασε οπως σχεδιασε το tracer αλλα το οτι δεν εβαλε σταμπ και ειμαι σιγουρος πως θα το κανει στην επομενη γενια.

δε θα πρέπει να καλύψει τους άμοιρους που το έχουν ήδη πάρει???

ειπα γω τώρα

DrBig
29/10/2015, 08:06
δε θα πρέπει να καλύψει τους άμοιρους που το έχουν ήδη πάρει???

ειπα γω τώρα

Δεν ειμαι σιγουρος Σπυρο, κανενα απο τα δυο μηχανακια που προανεφερα δεν βγηκε με σταμπιλιζατερ. Απλα αν ειχα δωσει 10Κ για το tracer αντι να τα κλαιω θα εδινα αλλα 5 κατοσταρικα για ενα σταμπ και θα εκλαιγα μονο αυτα.

Ασε που πιστευω οτι το θεμα λυνεται με ρυθμιση στις αναρτησεις γιατι εχω δει πολλα βιντεο με tracer στα 220+ χωρις να κουνανε. Κατα την γνωμη μου δεν ειναι καν θεμα.

https://youtu.be/_U4yka6bcvM

nickald
29/10/2015, 08:07
οσο καλυψε και τους φουκαράδες με τους μαγνήτες......

spyrakos35
29/10/2015, 08:13
Δεν ειμαι σιγουρος Σπυρο, κανενα απο τα δυο μηχανακια που προανεφερα δεν βγηκε με σταμπιλιζατερ. Απλα αν ειχα δωσει 10Κ για το tracer αντι να τα κλαιω θα εδινα αλλα 5 κατοσταρικα για ενα σταμπ και θα εκλαιγα μονο αυτα.


Εννοείς θα τα εκλαιγες αν δεν ήταν αυτό η λύση, καλά κατάλαβα?

DrBig
29/10/2015, 08:16
Εννοείς θα τα εκλαιγες αν δεν ήταν αυτό η λύση, καλά κατάλαβα?

Η λυση μπορει να ειναι απλα και μονο σωστη ρυθμιση αναρτησεων. Ακομα κι αν αυτο δεν ισχυει, που πολυ αμφιβαλλω, σε συνδυασμο με σταμπ σιγουρα δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα.

DrBig
29/10/2015, 08:20
Αν υπαρχει αθηναιος με κουνιστο tracer ας μου ριξει ενα πμ να κανονισουμε μια ρυθμισουλα στους σωμιεδες. Ειμαι πολυ περιεργος....
Θα βοηθησει πολυ μαλιστα αν ειναι περιπου στα κιλα μου (90).

spyrakos35
29/10/2015, 08:38
Αν υπαρχει αθηναιος με κουνιστο tracer ας μου ριξει ενα πμ να κανονισουμε μια ρυθμισουλα στους σωμιεδες. Ειμαι πολυ περιεργος....
Θα βοηθησει πολυ μαλιστα αν ειναι περιπου στα κιλα μου (90).

α και μάγκες προσοχή

ψάχνουμε για κουνιστο tracer ΟΧΙ για κουνιστο αθηναίο

νταξ?

:rolleyes:

:lol:

Johny the Fox
29/10/2015, 10:47
Φιλε ο,τικαι να κανεις, τις 70 σελιδες του ντουκου δεν τις φτανουμε εδω :lol:

Περα απο την πλακα....

Στη γιαμαπα πηγε; τι του ειπαν;

εχει γινει τροφιμος στο συνεργειο και στα φορα εσωτερικου /εξωτερικου ,δοκιμαζοντας και ρυθμιζοντας.Για να μην αραδιαζω τις ηδη γνωστες σε ολους παρεμβασεις που κανουν οι περισσοτεροι χρηστες του tracer σε αναρτησεις-χουφτες-ζελατινες-λαιμους-τιμονοπλακες-ελαστικα -θεσεις οδηγησης και της τρελης τα μαγια,το μηχανακι ενω μπορει να εμφανιζει βελτιωση συμπεριφορας,ξαφνικα και στο ακυρο η βελτιωση αυτη καταργειται και αρχιζει ο καρσιλαμας σε ταχυτητα γυρω στα 180.Αυτο που εμενα μου δινει εντυπωση ειναι οτι το προβλημα της μηχανης ειναι ισως αεροδυναμικης φυσης και εχει να κανει με την δημιουργια αεροδυναμικων στροβιλισμων που σχηματιζονται απο τον εισερχομενο αερα κατω απο τα πλαστικα του φερινγκ με συνεπεια να ελαφρυνεται υπερβολικα το μπροστινο και να αποφορτιζεται απο βαρος ο μπροστινος τροχος δημιουργωντας αυτη την συμπεριφορα.Ισως η μελετη σε ανεμοσυραγγα του σχεδιαστη να μην εξομοιωσε τα αποτελεσματα της real life χρησης της μοτοσυκλετας.Εχει συμβει και σε αλλες περιπτωσεις και διορθωθηκε με την προσθηκη αεροδυναμικων βοηθηματων πανω στα πλαστικα.

spyrakos35
29/10/2015, 10:50
εχει γινει τροφιμος στο συνεργειο και στα φορα εσωτερικου /εξωτερικου ,δοκιμαζοντας και ρυθμιζοντας.Για να μην αραδιαζω τις ηδη γνωστες σε ολους παρεμβασεις που κανουν οι περισσοτεροι χρηστες του tracer σε αναρτησεις-χουφτες-ζελατινες-λαιμους-τιμονοπλακες-ελαστικα -θεσεις οδηγησης και της τρελης τα μαγια,το μηχανακι ενω μπορει να εμφανιζει βελτιωση συμπεριφορας,ξαφνικα και στο ακυρο η βελτιωση αυτη καταργειται και αρχιζει ο καρσιλαμας σε ταχυτητα γυρω στα 180.Αυτο που εμενα μου δινει εντυπωση ειναι οτι το προβλημα της μηχανης ειναι ισως αεροδυναμικης φυσης και εχει να κανει με την δημιουργια αεροδυναμικων στροβιλισμων που σχηματιζονται απο τον εισερχομενο αερα κατω απο τα πλαστικα του φερινγκ με συνεπεια να ελαφρυνεται υπερβολικα το μπροστινο και να αποφορτιζεται απο βαρος ο μπροστινος τροχος δημιουργωντας αυτη την συμπεριφορα.Ισως η μελετη σε ανεμοσυραγγα του σχεδιαστη να μην εξομοιωσε τα αποτελεσματα της real life χρησης της μοτοσυκλετας.Εχει συμβει και σε αλλες περιπτωσεις και διορθωθηκε με την προσθηκη αεροδυναμικων βοηθηματων πανω στα πλαστικα.

τη λύση του σταμπιλιζατέρ που προτείνει ο δόκτωρ μπίγκουλας, τη δοκίμασε?

Johny the Fox
29/10/2015, 10:56
Θα ειναι το επομενο.Αλλα αλλοι που βαλανε στην Ιταλια λενε οτι λυθηκε το προβλημα ,αλλοι οτι δεν ειδανε και πολυ διαφορα.

sapila racing
29/10/2015, 11:01
Πολύ πιθανόν να ειναι αυτό που λέει ο Johnny the Fox.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά οτι και το TDR250 άρχιζε να κουνάει στα 190 κοντέρ standard, ασχέτως μπουφάν, αέρα, χαλαρα τα χερια, κλπ.

Μια φορά που το είχα βγάλει χωρίς το φαίρινγκ γιατί ηταν για επισκευή, ήταν τραίνο μεχρι την τελική του.

lykourgi
29/10/2015, 11:17
Μήπως η περίεργη ζελατίνα που φοράει (φαρδιά επάνω - στενή κάτω), παίζει ρόλο;

Εχει δοκιμάσει κάποιος, άλλη ζελατίνα, πιο φυσιολογικού σχήματος; Την έχει αφαιρέσει κάποιος εντελώς, όπως γράφει και ο sapilas;

George_Sp
29/10/2015, 11:25
Αστεία πράγματα να ψάχνουν οι καταναλωτές, τα φορουμ και οι μηχανικοί στις τοπικές αντιπροσωπείες-εξουσιοδοτημένα συνεργεία, να βρουν λύση στο πρόβλημα, αντί να βγει η μαμά εταιρία και να παραδεχθεί το πρόχειρο RnD, τους ελλειπείς ελέγχους σε αεροδυναμική σύραγγα και την τελική τζίφρα για να βγει στη παραγωγή.

spyrakos35
29/10/2015, 11:33
Αστεία πράγματα να ψάχνουν οι καταναλωτές, τα φορουμ και οι μηχανικοί στις τοπικές αντιπροσωπείες-εξουσιοδοτημένα συνεργεία, να βρουν λύση στο πρόβλημα, αντί να βγει η μαμά εταιρία και να παραδεχθεί το πρόχειρο RnD, τους ελλειπείς ελέγχους σε αεροδυναμική σύραγγα και την τελική τζίφρα για να βγει στη παραγωγή.

+1300

νταξ μωρέ δεν έσπασε και το κλιπόν :p

George_Sp
29/10/2015, 11:40
+1300

νταξ μωρέ δεν έσπασε και το κλιπόν :p

ξέρεις ρε σπυράκο η φάση είναι σαν τα μνημόνια αλλά και γενικότερα στο πως αντιλαμβάνονται όσοι κάνουν κουμάντο στο πλανήτη τους πολίτες. από άκρη σε άκρη......εκμετάλλευση φουλ και αφού είναι τόσο ανενεργοί πολίτες ας τους πασάρουμε κάτι να πουλήσουμε και ας έχει τα θεματάκια του.
δυστυχώς η αντίληψη στο περισσότερο κόσμο για το τι σημαίνει "η ισχύς εν τη ενώσει", έχει πάει περίπατο.
Και δεν είναι μόνο το tracer ή τα A-class που κοίταγαν τα ραδίκια ανάποδα σε ελιγμούς "φιδάκι"
Είναι οι αερόσακοι που μπήκαν σε δεκάδες εκατομύρια αυτοκίνητα και κόστιζαν ανθρώπινες ζωές και που οι ασφαλιστικές τα έκαναν γαργάρα παγκοσμίως....είναι πολλά.

απλά προσωπικά έχω βαρεθεί αυτές τις συζητήσεις....άλλαξε ζελατίνα, φτιάξε αναρτήσεις, ρύθμισε sag, άλλαξε λάστιχα σφίξε το λαιμό στα πάνω όρια ανοχής.

ΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!! το μηχανάκι ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ κατασκευαστικό και ΠΡΕΠΕΙ να διορθωθεί ΔΩΡΕΑΝ από την YAMAHA. γαμήστε τους στις αγωγές ενωμένοι και κοινοποιήστε να συντονιστούν τα απανταχού φορουμ και καταναλωτικές οργανώσεις.

όλα τα άλλα είναι στη σφαίρα της θυματοποίησης.

Johny the Fox
29/10/2015, 11:42
+1300

νταξ μωρέ δεν έσπασε και το κλιπόν :p

ποιος το γ@μαει το κλιπον.H καλυτερη λυση για το wobbling ειναι σταθερο δεσιμο δυο σημειων πανω στην οδικη

343794

spyrakos35
29/10/2015, 11:43
ποιος το γ@μαει το κλιπον.H καλυτερη λυση για το wobbling ειναι σταθερο δεσιμο δυο σημειων πανω στην οδικη

343794


του φίλου?

ωχχχχχχχχ

Johny the Fox
29/10/2015, 11:49
ντουκατι χλιδα οδικη.Ιντεραμερικαν λεμε ...οχι τπτ ιντερσαλονικες κι,ετσ ,..

nickald
29/10/2015, 12:05
Την βρηκαν την λυση τα τζαπονια....

http://www.newsbeast.gr/moto/arthro/2008394/sto-saloni-tou-tokio-tha-emfanisti-to-yamaha-mwt-09

lykourgi
29/10/2015, 12:10
Λες να δώσει το νέο μπροστινό στους νυν κατόχους Tracer, σαν δωρεάν αναβάθμιση;

kemmotar
29/10/2015, 17:06
εγω παρεθεσα ολα τα ευκολα σεναρια. δεν καλεσα καποιον να τα σκασει, παροτι πολλοι ειναι που ουτως ή αλλως θα βελτιωναν την μετριοτατη μαμα αναρτηση του.
ευκολο σεναριο ειναι η επισκεψη στο συνεργειο και τσεκαρισμα λαιμου ρουλεμαν. δεν μιλησα για αλλαγη σε βιομηχανικου τυπου ή σε κωνικα μπιλακια.
ευκολο σεναριο ειναι η ρυθμιση αναρτησης.
ευκολο σεναριο ειναι η πιθανη αφαιρεση χουφτων για καποιον που το χρησιμοποιει στην κινηση και του κανει την ζωη δυσκολη το φαρδυ τιμονι. με τις χουφτες ειναι 8 ποντους φαρδυτερο, χωρις να εξεταζω το "βαθος" τους...

το σταμπιλιζατερ θα κρυψει το θεμα και μαλλον ναι ψιλοεπιβαλεται, μιας ολα τα αντιστοιχα νεα μηχανακια ετσι βγαινουν ή βαλανε εκ των υστερων. πχ το νεο μπεμπε εχει απο την μανα του απο κατω, οπως επισης εχει και το μπεμπε 1200. επισης το προβλημα δεν ειναι μονο οτι και καλα ειναι φτηνο το μεκανακι, μιας και πολυ ακριβοτερα κανουν wobbling οπως πχ το ktm 1190. δειτε στο γιουτιουμπη και κλαψτε. δεν δικαιολογω το προβλημα, σαφεστατα και μιλαμε για ελλειπες r@D αλλα μιλαμε επισης για μια μηχανη 190 και κατι ψηλα κιλων, ψηλη με κοντο μετατροχιο, με κακη αεροδυναμικη σχεδιαση (ελεω χουφτων) 115 αλογων....

WiSe
29/10/2015, 18:04
Την βρηκαν την λυση τα τζαπονια....

http://www.newsbeast.gr/moto/arthro/2008394/sto-saloni-tou-tokio-tha-emfanisti-to-yamaha-mwt-09

δε ξερω γιατι μου φαινεται και ωραιο και κουταμαρα μαζι.... θα βαλω τις σκεψεις μου σε ταξη και θα ξαναγραψω... :bawl:

teogtp
29/10/2015, 18:06
δε ξερω γιατι μου φαινεται και ωραιο και κουταμαρα μαζι.... θα βαλω τις σκεψεις μου σε ταξη και θα ξαναγραψω... :bawl:

Αυτο δεν θα σηκωνεται σουζα και θα πατας τον αλλον με την μπανιερα!!!!
:lol:

WiSe
29/10/2015, 18:10
Αυτο δεν θα σηκωνεται σουζα και θα πατας τον αλλον με την μπανιερα!!!!
:lol:

:bawl: :bawl: :bawl:

Johny the Fox
29/10/2015, 18:52
το ομαδικο γραμμα εκλυσης προς την Γιαμαχα απο ενα ιταλικο φορουμ ,για επιλυση του προβληματος

http://www.mt09.it/forum/tracer-news-web/lettera-a-yamaha-per-ondeggiamenti-t3133.html



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Γουγλη !!

Κυρα-Yamaha (δικο μου αυτο)
Είμαστε μια ομάδα ιδιοκτητών των νέων σας Yamaha MT09 Tracer, συμμετείχαν σε ένα εθνικό φόρουμ αφιερωμένο σε εκείνη και την αδελφή της γυμνή.
Ομόφωνα εκτιμούμε πολλές αρετές του, όπως ο χειρισμός, ευελιξία, δύναμη, σύστημα πέδησης, τα καύσιμα, κ.λπ.
Ωστόσο, όπως υποθέτω είναι ήδη γνωστό μέσω της επίσημης οδού και όχι, βρήκαμε τόσα πολλά που το μηχανακι, τώρα σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο (ξέρουμε, δεν πρέπει να το κανουμε !), Πυροδοτεί μια σειρά από κυματισμούς στο τιμόνι ή / και πίσω που μπορεί να φέρουν σε δύσκολη θέση τον πιλότο πραγματικά και ότι σίγουρα δεν είναι ήσυχοι.
Χάρη στη συνεργασία όλων, συμπεριλαμβανομένων και πολλών αντιπροσώπων που έχουν παράσχει τεχνογνωσία και τη βοήθειά τους (ένα μεγάλο ευχαριστώ!), Κάναμε αρκετές προσπάθειες να αλλάξει, χωρίς σαφή και ικανοποιητικα αποτέλεσματα.

Έχουμε επίσης παρατηρήσει ότι το κατώτατο όριο των ταλαντώσεων είναι διαφορετική, μερικές επιδείξεις από 160 χλμ / ώρα, κάποια 185 χλμ/ώρα? αλλά γνωρίζουμε ότι αυτές οι διαφορές μπορεί να σχετίζεται απλά με το βάρος και τη θέση του οδηγου Σίγουρα η ταχύτητα έναρξης της διαδικασίας είναι η χαμηλότερη σε απόσταση από τον αυτοκινητόδρομο γωνίες.
Κατά την άποψή μας, η αντιμετωπιση αυτου του προβληματος (υψηλής ταχύτητας), δεν θα πρέπει πλέον να γίνει ιδιωτικα από τους χρήστες(ως επικίνδυνα και ουσιαστικά άχρηστη), αλλα απο την μητρική εταιρία, ο οποία διαθέτει τους πόρους, δοκιμαστές, τους μηχανικούς και την οδοποιία κατάλληλο.
Τα μηχανακια μας
- Δεν εχουνμη γνήσια αξεσουαρ
- Δεν εχουν κάθε είδους βαλιτζες
- Ηπίεση των ελαστικών που υποδεικνύεται από το manual
- Με την ζελατινα στο μέγιστο και το ελάχιστο ύψος
- Ξεκίνησε στα τμήματα που δεν υπόκεινται σε πλευρική ρεύματα (π.χ. Στο τούνελ.)
- Με τις ρυθμίσεις της αναρτησης στο Original
- Με μόνο τον οδηγο
Στη συνέχεια προσπάθησε να κάνει μια σειρά από αλλαγές (όχι όλα με τη μία και χωρίς πραγματική συστηματική, στην πραγματικότητα), και με την υποστήριξη ορισμένων εμπόρων:
- Τροχοί ζυγοσταθμιση (συχνά απαιτείται πραγματικά, γιατί οι τροχοί που έφτασε ο πωλητής, δεν ήταν ισορροπημένο)
- Μειώθηκε η προφόρτιση του αμορτισέρ, ταυτόχρονη σκλήρυνση της απόσβεση επαναφοράς στο εμπρός και πίσω
- Δοκιμές για την αναστολή κατά την αντίθετη κατεύθυνση προς εκείνη που περιγράφεται στην προηγούμενη παράγραφο
- Διολίσθηση του πηρουνιού στην άκρη της πλάκας κορυφής (για κάποιους ήταν ήδη τόσο Factory)
- Η ολίσθηση του πηρουνιού στην αντίθετη κατεύθυνση
- Μειωμένη μερικά δέκατα του bar πίεση ελαστικών
Σημειώσαμε επίσης ότι σε άλλα φόρα ,αλλοι μοτοσυκλετιστες οι οποίοι εχουν το πρόβλημα, έχουν δοκιμάσει να εγκαταστησουν ένα αμορτισέρ τιμονιού.
Όλες αυτές οι προσπάθειες δεν έχουν μέχρι στιγμής σχεδόν ποτέ οριστικά, δωσει λυση αλλά δεν μοιράζονται εξ ολοκλήρου από τους ιδιοκτήτες που έχουν κάνει (μερικοί λένε ότι έχει βελτιωθεί, όσοι δεν το κάνουν).

Ένα άλλο πράγμα που παρατήρησα από πολλούς είναι ότι με συνεπιβάτη στην μοτοσυκλετα η κίνηση προκαλεί πολύ πιο δύσκολο αυτές τις ταλαντώσεις του συστήματος διεύθυνσης.
Πιστεύουμε ότι έχουμε συμβάλει στην ιστορία του προβλήματος σωστά και υπεύθυνα, που πραγματικά αμαρτάνουμε λίγο εύπεπτη για ένα ποδήλατο εντελώς εξαιρετική.
Με αυτό έτσι ώστε να είναι όλα έτοιμα για να σας ζητήσω να μελετήσει το θέμα, μέχρι τη διάγνωση και τη θεραπεία το συντομότερο δυνατό
Είμαστε σίγουροι ότι ένα σημαντικό σπίτι, ιδρύθηκε και τεχνολογικά προηγμένο, όπως η Yamaha δεν θα έχουν προβλήματα για την επίλυση και την υποστήριξη μας και βάζουμε όλα σε ετοιμότητα για να παράσχει οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή κατευθύνσεις.
Στην προς τα εμπρός για την έγκαιρη απάντησή σας, Επεκτείνουμε τις καλύτερες ευχές μας και όλοι μαζί να αναβοσβήνουν.

Κάτω από τα ονόματα των κατόχων που προσχώρησαν στην απεσταλμένος, τις διευθύνσεις τους, τα στοιχεία επικοινωνίας τους και τον αριθμό πλαισίου του αγαπημένου των μοτοσυκλετων τους

Johny the Fox
29/10/2015, 18:52
Και η απαντηση της Μαμας Γιαμαπας

343855

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ

κυριε ..ταδε μας
απαντωντας στην γραπτη σας αναφορα -δικη σας και αλλων- σχετικα με την συμπεριφορα του tracer σε υψηλες ταχυτητες
εκφραζουμε την ευχαριστηση μας που σας αρεσουν τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα του tracer και λυπουμαστε για την σχετικη σας δυσαρεσκεια απο την εμφανιση ασταθειας σε υψηλες ταχυτητες.

Το ΜΤ09 tracer ειναι μια μοτοσυκλετα που κατασκευαστηκε .......μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-μπλα-..........................................
Επειδη λοιπον η Γιαμαχα ,εχει απο παντα σαν σκοπο της ,οχι μονο την ικανοποιηση των προσδοκιων των πελατων της ,αλλα και να τις υπερβαλλει ,για τον λογο αυτο εμβαθυνουμε σε καθε μια απο τις παρατηρησεις σας.Θα επικοινωνησουμε με τους εξουσιοδοτημενους συνεργατες μας για να δωσουν προσοχη σε ολα οσα μας υποδεικνυετε.

Σας ευχαριστουμε για τας υποδειξεις .....φιλακια ...:moutza:

dimmie_72
29/10/2015, 19:05
εγω παρεθεσα ολα τα ευκολα σεναρια. δεν καλεσα καποιον να τα σκασει, παροτι πολλοι ειναι που ουτως ή αλλως θα βελτιωναν την μετριοτατη μαμα αναρτηση του.
ευκολο σεναριο ειναι η επισκεψη στο συνεργειο και τσεκαρισμα λαιμου ρουλεμαν. δεν μιλησα για αλλαγη σε βιομηχανικου τυπου ή σε κωνικα μπιλακια.
ευκολο σεναριο ειναι η ρυθμιση αναρτησης.
ευκολο σεναριο ειναι η πιθανη αφαιρεση χουφτων για καποιον που το χρησιμοποιει στην κινηση και του κανει την ζωη δυσκολη το φαρδυ τιμονι. με τις χουφτες ειναι 8 ποντους φαρδυτερο, χωρις να εξεταζω το "βαθος" τους...

το σταμπιλιζατερ θα κρυψει το θεμα και μαλλον ναι ψιλοεπιβαλεται, μιας ολα τα αντιστοιχα νεα μηχανακια ετσι βγαινουν ή βαλανε εκ των υστερων. πχ το νεο μπεμπε εχει απο την μανα του απο κατω, οπως επισης εχει και το μπεμπε 1200. επισης το προβλημα δεν ειναι μονο οτι και καλα ειναι φτηνο το μεκανακι, μιας και πολυ ακριβοτερα κανουν wobbling οπως πχ το ktm 1190. δειτε στο γιουτιουμπη και κλαψτε. δεν δικαιολογω το προβλημα, σαφεστατα και μιλαμε για ελλειπες r@D αλλα μιλαμε επισης για μια μηχανη 190 και κατι ψηλα κιλων, ψηλη με κοντο μετατροχιο, με κακη αεροδυναμικη σχεδιαση (ελεω χουφτων) 115 αλογων....

κάπου σε χάνω...

- δεν υπάρχουν άλλες μηχανές 190+ και κάτι... χοντρά;

- δεν υπάρχουν άλλες μηχανές 190+ ψηλές και... ελέω χουφτών;

- δεν υπάρχουν άλλες μηχανές 190+, ψηλές, με χούφτες και 100+ ίππους;

- το LC δλδ και όποιο άλλο έχει σταμπιλιζατέρ προεξοφλούμε ότι το έχει για αποφυγή διαπιστωμένων ταλαντώσεων τη στιγμή που στο tracer ακόμη και το συγκεκριμένο εξάρτημα κανείς δεν λέει ότι εξαφανίζει το πρόβλημα;

-ας αφήσουμε την ΚΤΜ ασύνδετη να δει το πρόβλημά της -μιας και το εμφανίζει μόνο με βαλίτσες- και ας επικεντρωθούμε στο συγκεκριμένο μηχανάκι κάτοχοι και δυνητικοί αγοραστές.

Bob_o_mastoras
29/10/2015, 19:16
Τωρα αρχισα να συνειδητοποιω το μεγεθος του προβληματος...

Μεγαλη μ@λακια της Γιαμαχα.. :uplate:
Αν δεν δωσει καποια λυση συντομα το εργοστασιο, ειναι απαραδεκτοι!!!

Συμβαινει και στο απλο ΜΤ-09;;

kemmotar
29/10/2015, 19:44
κάπου σε χάνω...

- δεν υπάρχουν άλλες μηχανές 190+ και κάτι... χοντρά;

- δεν υπάρχουν άλλες μηχανές 190+ ψηλές και... ελέω χουφτών;

- δεν υπάρχουν άλλες μηχανές 190+, ψηλές, με χούφτες και 100+ ίππους;

- το LC δλδ και όποιο άλλο έχει σταμπιλιζατέρ προεξοφλούμε ότι το έχει για αποφυγή διαπιστωμένων ταλαντώσεων τη στιγμή που στο tracer ακόμη και το συγκεκριμένο εξάρτημα κανείς δεν λέει ότι εξαφανίζει το πρόβλημα;

-ας αφήσουμε την ΚΤΜ ασύνδετη να δει το πρόβλημά της -μιας και το εμφανίζει μόνο με βαλίτσες- και ας επικεντρωθούμε στο συγκεκριμένο μηχανάκι κάτοχοι και δυνητικοί αγοραστές.

Ας αρχισουμε με τα βασικα και οχι με την θεωρια. εγω ειμαι κατοχος. εσυ φιλε μου το εχεις οδηγησει το μηχανακι για να καταλαβεις τι εννοω?
το μηχανακι εχει απιστευτα ελαφρια αισθηση ειναι παπι κανονικο στην πολη. σηκωνεται για πλακα ακομα και με τριτη. 1η και 2η ευκολα χωρις συμπλεκτη. αλλη μηχανη ΟΧΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ χουφτες σε τοσο μεγαλο φαρδος, σε τοση μεγαλη αποσταση απο το χερι και με τοσο φαρδια τιμονοπλακα οχι δεν εχω υποψη μου. ισως μου διαφευγει. οι χουφτες αυτες ειναι σχεδιασμενες ως crash protector και οχι για προστασια απο αερα νερο κλπ. ειναι πολυ μακρια απο το χερι και εχουν πολυ μεγαλη επιφανεια. τα μπεμβε ειχαν τρελο κοσκινισμα, πολλα ψηλα sport touring μηχανακια εχουν κοσκινισμα υπο προυποθεσεις και ειδικα κατω απο εντονη επιταχυνση. το xr1000 bmw εχει σταμπι για αυτον τον λογο και εχουν γραψει στο νετ οτι παρολα αυτα κοσκιναει. καλα για τα τζιες ας μην το αναλυσουμε.

οσον αφορα το 1190 δεν μιλαω για βαλιτσες... ισως απο τα μεμονωμενα περιστατικα.
http://www.ktmforum.co.uk/adventure/1050529-1190-r-wheel-wobble.html

https://www.youtube.com/watch?v=10KTd8nAEE8

γραφει οτι κατι αλλαξε σε ζαντες, πιρουνια κλπ...

kemmotar
29/10/2015, 19:48
και τελος παντων εμενα προσωπικα τωρα πια δεν κοσκιναει. και εχω ψηλοτερη ζελατινα απο την μαμα, και τις χουφτες πανω και βαλιτσα.
εννοειται οτι οσο βαρυτερο το αναρτωμενο φορτιο, το μηχανακι ειναι ακλονητο. οσο ελαφρυτερο το φορτιο και ο αναβατης το προβλημα ειναι χειροτερο. επισης ναι παιζει ρολο η θεση αναβατη και η οποια μικροδιορθωση. με πολυ χαλαρο χερι και σφιχτη θεση στα ποδια γυρω απο το ντεποζιτο 30 φορες ανοιγμα τερμα γκαζι Mode A, κανενα κοσκινισμα.

ενας πορτογαλος, ενας εγγλεζος, κατι αμερικανακια στο fj-09.org Και στο facebook group (το διεθνες) για τα τρεισερ που εβαλαν μπρος πισω και σταμπι το μηχανακι ειναι μεταμορφωμενο και δεν κανει κανενα κοσκινισμα. βασικο το σταμπι να ειναι ρυθμιζομενο σε μεγαλο βαθμο ωστε μεσα στην πολη να μην κουραζει και να μην χασει το τρομερο drivability του.

WiSe
29/10/2015, 19:54
και τελος παντων εμενα προσωπικα τωρα πια δεν κοσκιναει. και εχω ψηλοτερη ζελατινα απο την μαμα, και τις χουφτες πανω και βαλιτσα.
εννοειται οτι οσο βαρυτερο το αναρτωμενο φορτιο, το μηχανακι ειναι ακλονητο. οσο ελαφρυτερο το φορτιο και ο αναβατης το προβλημα ειναι χειροτερο. επισης ναι παιζει ρολο η θεση αναβατη και η οποια μικροδιορθωση. με πολυ χαλαρο χερι και σφιχτη θεση στα ποδια γυρω απο το ντεποζιτο 30 φορες ανοιγμα τερμα γκαζι Mode A, κανενα κοσκινισμα.

ενας πορτογαλος, ενας εγγλεζος, κατι αμερικανακια στο fj-09.org Και στο facebook group (το διεθνες) για τα τρεισερ που εβαλαν μπρος πισω και σταμπι το μηχανακι ειναι μεταμορφωμενο και δεν κανει κανενα κοσκινισμα. βασικο το σταμπι να ειναι ρυθμιζομενο σε μεγαλο βαθμο ωστε μεσα στην πολη να μην κουραζει και να μην χασει το τρομερο drivability του.

Τι να το κανεις ομως οταν σκας καποια χιλιαρικα και το μηχανακι ειναι προβληματικο απο το εργοστασιο του? Οι περισσοτεροι δεν ασχολουνται με πατεντες και αυτη τη στιγμη με τοσους νεους οδηγους μοτοσυκλετων που ολο και αυξανονται κατανταει πιο επικίνδυνο απο ποτε καποιο εργοστασιακο σφαλμα και ειδικα σε αυτο το μεγεθος σφαλματος....


Υ.Γ. εισαι ο kemmotar που εγραφες στο ibizamania?

dimmie_72
29/10/2015, 19:58
Ας αρχισουμε με τα βασικα και οχι με την θεωρια. εγω ειμαι κατοχος. εσυ φιλε μου το εχεις οδηγησει το μηχανακι για να καταλαβεις τι εννοω?
το μηχανακι εχει απιστευτα ελαφρια αισθηση ειναι παπι κανονικο στην πολη. σηκωνεται για πλακα ακομα και με τριτη. 1η και 2η ευκολα χωρις συμπλεκτη. αλλη μηχανη ΟΧΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ χουφτες σε τοσο μεγαλο φαρδος, σε τοση μεγαλη αποσταση απο το χερι και με τοσο φαρδια τιμονοπλακα οχι δεν εχω υποψη μου. ισως μου διαφευγει. οι χουφτες αυτες ειναι σχεδιασμενες ως crash protector και οχι για προστασια απο αερα νερο κλπ. ειναι πολυ μακρια απο το χερι και εχουν πολυ μεγαλη επιφανεια.

να ρε φίλε μου, αυτό προσπαθώ να σου πω!

επικεντρώσου στο μηχανάκι σου το ελαφρύ με τους 115 ίππους, πούναι και παπί μέσα στην πόλη, πούχει και φαρδύ τιμόνι και μεγάλες χούφτες, πούναι και crash protector και σουζάρει και με 3η, με τη φαρδιά τη τιμονόπλακα που δεν έχεις υπόψη σου κι άλλα, κι άστα τα μαστόδοντα των 16+ χιλιάδων να βρείτε τη λύση με το εργοστάσιο!

Συγκρίνοντας με BMW και ΚΤΜ μόνο να χάσετε το δίκιο σας και να δικαιώσετε τη YAMAHA θα καταφέρετε, ΔΕΝ το καταλαβαίνεις;

Πιθανόν να υπάρχουν κι άλλοι δυνητικοί αγοραστές εκεί έξω που περιμένουν από σας.

dimmie_72
29/10/2015, 20:00
εννοειται οτι οσο βαρυτερο το αναρτωμενο φορτιο, το μηχανακι ειναι ακλονητο. οσο ελαφρυτερο το φορτιο και ο αναβατης το προβλημα ειναι χειροτερο.

ελπίζω να έχεις συναίσθηση ότι δεν αγόρασες DATSUN αγροτικό, ε;

kemmotar
29/10/2015, 20:05
ρε μπαγασα, πως το καταλαβες οτι για να οδηγιεται το χαρχαλο βαζω και 3 σακια τσιμεντο πανω...

kemmotar
29/10/2015, 20:06
Υ.Γ. εισαι ο kemmotar που εγραφες στο ibizamania?

σε ολα αυτα ναι....

WiSe
29/10/2015, 20:13
σε ολα αυτα ναι....

μικρος ο κοσμος :)

(σκουπα ή φιλτροχοανη? :lol: )

sv1000s
29/10/2015, 20:13
να παρω η οχι τρεισερ?λεει ενας φιλος μετα απο ολα αυτα......

πολυ γκαζι του λεω αστο εισαι μικρος ακομα!:bawl:

Johny the Fox
29/10/2015, 20:31
Ας αρχισουμε με τα βασικα και οχι με την θεωρια. εγω ειμαι κατοχος. εσυ φιλε μου το εχεις οδηγησει το μηχανακι για να καταλαβεις τι εννοω?
το μηχανακι εχει απιστευτα ελαφρια αισθηση ειναι παπι κανονικο στην πολη. σηκωνεται για πλακα ακομα και με τριτη. 1η και 2η ευκολα χωρις συμπλεκτη. ...
Με ολη την καλη προαιρεση ,να με συγχωρεις ,αλλα οι δικες μου διαπιστωσεις δεν ειναι και τοοοσο ενθουσιωδεις.Πιστευω οτι οι δικες σου εντυπωσεις βρισκονται σε συναρτηση με το τι μηχανακι οδηγαγες πριν το tracer.Κατα την γνωμη μου ειναι ενα πιο '' χαρουμενο'' TDM Τπτ παρακατω ,τπτ παραπανω.Οχι οτι αυτο εχει την παραμικρη σημασια,αλλα δεν αντιληφτηκα καποιο πυραυλο εδαφους-εδαφους ,οπως μαλλον υπονοεις παραπανω .Και μαλιστα οταν το οδηγησα μολις προ διημερου.

kemmotar
29/10/2015, 20:31
μικρος ο κοσμος :)

(σκουπα ή φιλτροχοανη? :lol: )

τιποτα δεν εχει το χαρχαλο, μια εξατμιση μονο ακραπα. αν και με το ρεφλας φευγει και ο μαλακοκοφτης στα 225.

kemmotar
29/10/2015, 20:33
Με ολη την καλη προαιρεση ,να με συγχωρεις ,αλλα οι δικες μου διαπιστωσεις δεν ειναι και τοοοσο ενθουσιωδεις.Πιστευω οτι οι δικες σου εντυπωσεις βρισκονται σε συναρτηση με το τι μηχανακι οδηγαγες πριν το tracer.Κατα την γνωμη μου ειναι ενα πιο '' χαρουμενο'' TDM Τπτ παρακατω ,τπτ παραπανω.Οχι οτι αυτο εχει την παραμικρη σημασια,αλλα δεν αντιληφτηκα καποιο πυραυλο εδαφους-εδαφους ,οπως μαλλον υπονοεις παραπανω .Και μαλιστα οταν το οδηγησα μολις προ διημερου.

σπορτ τουρερ ειναι, δεν ειπε κανεις οτι ειναι πυραυλος εδαφους αερος. ο τιγρης 1050 ειναι πυραυλος? βαση βαρους και αναλογιας κιλων ειναι απλα αυτην την στιγμη οτι γρηγοροτερο υπαρχει απο τον αμεσο ανταγωνισμο του. προσοχη, δεν λεω το καλυτερο ουτε ποιοτικοτερο.

KAGOURO
29/10/2015, 20:35
Ερώτηξη : Και να βρει τη λύση η Yamaha θα το αναγνωρίσει σαν σφάλμα δικό της ή θα σφυρίξει αδιάφορα και θα το περάσει σαν βελτίωση στα επόμενα ????? Αν και πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι κάτι τραγικό...μια κωλολεπτομέρεια που απλά απαιτεί εργοστασιακό ψάξιμο !

Y.Γ...Αν βγάλει κάποιος τις χούφτες το ξανακάνει ???????

Bob_o_mastoras
29/10/2015, 20:38
να παρω η οχι τρεισερ?λεει ενας φιλος μετα απο ολα αυτα......

πολυ γκαζι του λεω αστο εισαι μικρος ακομα!:bawl:

Και η μ@λακια ειναι οτι κατα τα αλλα πρεπει να ειναι φοβερο εργαλειο.. :(

Αντε λυστε τα θεματα, οι εχοντες το, να το παρουμε καποια στιγμη μεταχειρω ετοιμο!! :p

Johny the Fox
29/10/2015, 20:41
σπορτ τουρερ ειναι, δεν ειπε κανεις οτι ειναι πυραυλος εδαφους αερος. ο τιγρης 1050 ειναι πυραυλος? βαση βαρους και αναλογιας κιλων ειναι απλα αυτην την στιγμη οτι γρηγοροτερο υπαρχει απο τον αμεσο ανταγωνισμο του. προσοχη, δεν λεω το καλυτερο ουτε ποιοτικοτερο.

στην κατηγορια (ψευδο ον οφ η σπορτουρινγκ) με 17 ζαντα ,παιζουν εκτος απο τον τιγρη και το Βερσυς ,το καπο ,το μουλτι και το ΒMW.Εαν βεβαια ξεχωρησεις τα τρια τελευταια σαν κατηγορια λογω κοστους αγορας,ισχυει οτι γραφεις

sv1000s
29/10/2015, 20:44
Και η μ@λακια ειναι οτι κατα τα αλλα πρεπει να ειναι φοβερο εργαλειο.. :(

Αντε λυστε τα θεματα, οι εχοντες το, να το παρουμε καποια στιγμη μεταχειρω ετοιμο!! :p

αν το λυσουν σιγα μην τα πουλαν μετα!
το θεμα ειναι να τα βγαλουν οσο οσο!(και δεν αργη απ οτι βλεπω)

ανοιγεις και φουρνο.....το κοσκινο το πηρες παραγωγικο μηχανιμα!:beer:

kemmotar
29/10/2015, 20:57
Ερώτηξη : Και να βρει τη λύση η Yamaha θα το αναγνωρίσει σαν σφάλμα δικό της ή θα σφυρίξει αδιάφορα και θα το περάσει σαν βελτίωση στα επόμενα ????? Αν και πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι κάτι τραγικό...μια κωλολεπτομέρεια που απλά απαιτεί εργοστασιακό ψάξιμο !

Y.Γ...Αν βγάλει κάποιος τις χούφτες το ξανακάνει ???????

ναι μολις τις εβγαλα με μαμα ρυθμισεις στην αναρτηση απο την γιαμαπα και εφυγα βουρ (δεν ειχα καν αντιβαρα) 225 τεζα οσο τερματιζε.

το θεμα ειναι να μπορεις να το κυκλοφορας οπως το δινει η μανα του και οχι μισο... αλλοι βαζουν μικροτερη ζελατινα σχεδον και απο την μαμα... ελεος. (πχ mra, ermax 35cm). το θεμα ειναι οτι το μεκανακι θελει προστασια οχι να του βγαλεις προστασια.
ειναι παααααααρα πολυ λεπτες οι διαχωριστικες γραμμες.... μικρορυθμισεις και αλλαζει ολο το μηχανακι. για αυτο λεμε οτι δεν ειναι το ενα ή το αλλο και τελος. ειναι συνδυασμος γεγονοτων.
το δεδομενο ειναι οτι η γιαμαπα καπου τα σκατωσε.
κατα τ' αλλα οντως το μεκανακι ειναι τρομερο και πολυ ευχαριστο και διασκεδαστικο.

xaotikos
29/10/2015, 20:58
Ας αρχισουμε με τα βασικα και οχι με την θεωρια. εγω ειμαι κατοχος. εσυ φιλε μου το εχεις οδηγησει το μηχανακι για να καταλαβεις τι εννοω?
το μηχανακι εχει απιστευτα ελαφρια αισθηση ειναι παπι κανονικο στην πολη. σηκωνεται για πλακα ακομα και με τριτη. 1η και 2η ευκολα χωρις συμπλεκτη. αλλη μηχανη ΟΧΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ χουφτες σε τοσο μεγαλο φαρδος, σε τοση μεγαλη αποσταση απο το χερι και με τοσο φαρδια τιμονοπλακα οχι δεν εχω υποψη μου. ισως μου διαφευγει.
Δυστυχώς η ktm σταμάτησε το smt. Ελαφρυ το ίδιο, σηκώνεται για πλάκα, φαρδύ τιμονι, χούφτες και με βάση τις δυναμομετρήσεις πιο ροπάτο από το tracer (κοντά στα άλογα, μαμά). Σε κάποιους έκανε wobbling σε ηψηλές ταχύτητες αλλά ήταν απλά θέμα σεταρίσματος των αναρτήσεων. Δεν το κάνει/έκανε σε όλους. Το δικό μου, με ψηλότερη ζελατίνα και φαρδύτερο τιμόνι κουναει μόνο όταν έχω μαλακές τις αναρτήσεις για άνεση σε κατσικόδρομους ή λακούβες στην πόλη. Όταν τις φέρω στο πιο σπορ δεν έχει ανάγκη.
Οπότε, κάτι λάθος έχει κάνει η yamaha ώστε να εμφανίζεται στην πλειονότητα και δεν είναι χαρακτηριστικο των ψηλών. Επίσης, άλλο ελάφρωμα του τιμονιού και άλλο ξεκινάει το κούνημα και δεν σταματάει αν δεν πέσεις καμια 20αριά χιλιόμετρα.
Πρέπει να διορθωθει αυτό από την yamaha γιατί το μηχανάκι ειναι από τα καλύτερα value for money των τελευταίων χρόνων και ειναι κριμα.

Bob_o_mastoras
29/10/2015, 21:00
στην κατηγορια (ψευδο ον οφ η σπορτουρινγκ) με 17 ζαντα ,παιζουν εκτος απο τον τιγρη και το Βερσυς ,το καπο ,το μουλτι και το ΒMW.Εαν βεβαια ξεχωρησεις τα τρια τελευταια σαν κατηγορια λογω κοστους αγορας,ισχυει οτι γραφεις

Και το crosstourer βεβαιως-βεβαιως..!! (αλλα ειναι ασχημο το καημενο.. :cry:)


αν το λυσουν σιγα μην τα πουλαν μετα!
το θεμα ειναι να τα βγαλουν οσο οσο!(και δεν αργη απ οτι βλεπω)

ανοιγεις και φουρνο.....το κοσκινο το πηρες παραγωγικο μηχανιμα!:beer:

Χμμ.. :hmm:
Δεν θα με χαλαγε καθολου να το παρω κοψοχρονια.. :D

Ταξιδακι με 150 max.. Δεν με χαλαει. Και στα στροφιλικια.. :vroum:

peterTHErider
29/10/2015, 21:09
σπορτ τουρερ ειναι, δεν ειπε κανεις οτι ειναι πυραυλος εδαφους αερος. ο τιγρης 1050 ειναι πυραυλος? βαση βαρους και αναλογιας κιλων ειναι απλα αυτην την στιγμη οτι γρηγοροτερο υπαρχει απο τον αμεσο ανταγωνισμο του. προσοχη, δεν λεω το καλυτερο ουτε ποιοτικοτερο.

σπορτ τουρινγκ το tracer????:confused::bawl:

Johny the Fox
29/10/2015, 21:17
σπορτ τουρινγκ το tracer????:confused::bawl:

καλα ,ο ορος S/T ,χρησιμοποιειται στο εξωτερικο ,διαφορετικα απο την Ελλαδα που τον επιφυλασσει μονο για BUZA-ZZR-XX.και συναφη .Αλλοι δινουν τον ορο ''crossover'' που ισως ειναι πιο σωστος.Εδω οι ιταλοι λενε το μουλτιστραντα ''enduro''..:bawl:

peterTHErider
29/10/2015, 21:47
καλα ,ο ορος S/T ,χρησιμοποιειται στο εξωτερικο ,διαφορετικα απο την Ελλαδα που τον επιφυλασσει μονο για BUZA-ZZR-XX.και συναφη .Αλλοι δινουν τον ορο ''crossover'' που ισως ειναι πιο σωστος.Εδω οι ιταλοι λενε το μουλτιστραντα ''enduro''..:bawl:

Κοιτα,σιγουρα οι κατηγοριες εχουν βανδαλιστει αλλα υπαρχουν καποια χαρακτηριστικα σε καθε μια.ετσι λοιπον οταν λεμε σπορττουρινγκ εχουμε απο σπορτ εως τουρινγκ.δηλαδη απο vfr 1200,vfr 800 εως gtr 1400 και k1300gt με δεδομενα σπορ και τουρινγκ χαρακτηριστικα.σπορ ως προς την γεωμετρια,το στησιμο και την ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ και τουρινγκ ως προς τις ανεσεις.η λογικη δεν ειναι "οποιο μηχανακι ειναι γρηγορο και φορτωνεται για ταξιδι ειναι σπορτ τουρινγκ".ειμαι σιγουρος πως καταλαβαινεις τι λεω...

dimmie_72
29/10/2015, 22:02
μωρέ για kinda mega on-off το πήγαιναν, αλλά μόλα αυτά που τους λέτε ντράπηκαν.... :lol:

dimmie_72
29/10/2015, 22:06
ναι μολις τις εβγαλα με μαμα ρυθμισεις στην αναρτηση απο την γιαμαπα και εφυγα βουρ (δεν ειχα καν αντιβαρα) 225 τεζα οσο τερματιζε.

κατα τ' αλλα οντως το μεκανακι ειναι τρομερο και πολυ ευχαριστο και διασκεδαστικο.

καλά, αυτά τα κάνει και η piaggio με το gp800 :D

KAGOURO
29/10/2015, 22:09
ανοιχτε δύο οβάλ όμορφες ελλειψοειδής τομές στο πάνω μέρος από τις χούφτες και νομίζω ότι θα λυθεί το πρόβλημα.....! από την άλλη επειδή στο Ελλαντα το μηχανάκι που παίρνουμε θέλουμε να ταξιδεύει σα Μπέμπα 1600γτ και να περνάει ποτάμια και ραχουλες σαν κτμ990 δυσκολευοματενα συμφιλιώθουμε με το "λίγο απ όλα"" .....που ουσιαστικα αυτό κάνει και μάλιστα άνω του μετρίου το tracer...όλα καλά λοιπον ...χαρειτε το μηχανάκι σας με ωραίες διαδρόμουλες ....

amyroukai
29/10/2015, 22:12
Το να αλλάξεις χούφτες με acerbis πχ, με ένα 50ρικο, δεν ειναι πιο φτηνό;

pavlos@
29/10/2015, 23:12
Η yamaha έχει εντοπίση το πρόβλημα και βρίσκεται σε πειραματική φάση για την επίλυση του, μόλις θα είναι έτυμη θα κάνουν ανάκληση, αλλά αυτό θα γίνει από το εργοστάσιο και όχι από της αντιπροσωπείες ανά τον κόσμο.Και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνει θέση κανείς, προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους στο θέμα, μέχρι η μαμά εταιρεία να εκ δόση εγκύκλιο για ανάκληση.Αυτή είναι ανεπίσημη - φιλική πληροφορία από συνεργάτη της εταιρείας.

spyrakos35
30/10/2015, 04:53
Η yamaha έχει εντοπίση το πρόβλημα και βρίσκεται σε πειραματική φάση για την επίλυση του, μόλις θα είναι έτυμη θα κάνουν ανάκληση, αλλά αυτό θα γίνει από το εργοστάσιο και όχι από της αντιπροσωπείες ανά τον κόσμο.Και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνει θέση κανείς, προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους στο θέμα, μέχρι η μαμά εταιρεία να εκ δόση εγκύκλιο για ανάκληση.Αυτή είναι ανεπίσημη - φιλική πληροφορία από συνεργάτη της εταιρείας.

δεν το πολυπιστεύω αλλά μακάρι

Johny the Fox
30/10/2015, 08:13
Ειμαι πολυ περιεργος να δω εαν το tracer εξακολουθησει και το 2016 ,παγκοσμια πορεια best seller ,μετα την γνωστοποιηση του wobbling.
Αν ο κοσμος πει '' δεν γ@μιεται και ας κουναει ψηλα ,εγω θα αγορασω γιατι ειναι φτηνο'' δεν θα ειναι καλο μηνυμα προς τα εργοστασια για το μελλον της μοτοσυκλετας ,καθως μπορει μεταφραστει σαν ανοχη σε συμβιβασμους ουσιας, χαρην φτηνοτερης τιμης .

spyrakos35
30/10/2015, 08:19
Ειμαι πολυ περιεργος να δω εαν το tracer εξακολουθησει και το 2016 ,παγκοσμια πορεια best seller ,μετα την γνωστοποιηση του wobbling.
Αν ο κοσμος πει '' δεν γ@μιεται και ας κουναει ψηλα ,εγω θα αγορασω γιατι ειναι φτηνο'' δεν θα ειναι καλο μηνυμα προς τα εργοστασια για το μελλον της μοτοσυκλετας ,καθως μπορει μεταφραστει σαν ανοχη σε συμβιβασμους ουσιας, χαρην φτηνοτερης τιμης .


+1300

πρέπει να πω οτι στο περιοδικό μοτό κράζανε και για την γενικότερη ποιοτητα κατασκευής

ωστόσο έπρεπε να το περιμένουμε οτι ένα μηχανάκι καινούργιο νε τέτοια τιμή όταν ο ανταγωνισμός είναι ένα σκαλί παραπάνω τιμολογιακά, ε, θα έχει κάποια κουσούρια....
σε καμία περίπτωση πάντως δεν τους δικαιολογώ, ναι?

WiSe
30/10/2015, 12:28
+1300

πρέπει να πω οτι στο περιοδικό μοτό κράζανε και για την γενικότερη ποιοτητα κατασκευής

ωστόσο έπρεπε να το περιμένουμε οτι ένα μηχανάκι καινούργιο νε τέτοια τιμή όταν ο ανταγωνισμός είναι ένα σκαλί παραπάνω τιμολογιακά, ε, θα έχει κάποια κουσούρια....
σε καμία περίπτωση πάντως δεν τους δικαιολογώ, ναι?

εδω το χα να το πω...... η πλαστικουρα παει γονατο......



τιποτα δεν εχει το χαρχαλο, μια εξατμιση μονο ακραπα. αν και με το ρεφλας φευγει και ο μαλακοκοφτης στα 225.

η ερωτηση στη παρενθεση ηταν χιουμορ για τα ιμπιζοκλαμπ! Κανονιζουμε πατημα να δουμε τι ψαρια πιανει το εργαλειο σου? :D :beer:

George_Sp
30/10/2015, 12:33
εδω το χα να το πω...... η πλαστικουρα παει γονατο......

γνωστός μου πούλησε το versys και πέρασε σε tracer

όταν το φερε να το δούμε από κοντά μας είπε οτι η ποιότητα πλαστικών και βαφής είναι κάκιστη και μας έδειξε και τις ατέλειες. επίσης στη συναρμολόγηση το δεξί φέρινγκ είχε βιδωθεί στραβά και φαινόταν σχεδόν μισό εκατοστό διαφορά στη σχισμή με το φανάρι.
προφανώς σε φρένα και κινητήρα είναι πολύ ανώτερο του βερσυς αλλά στο συνολικό πακέτο δεν ακούστηκε ευχαριστημένος για τα χρήματα που διέθεσε για να το πάρει κούτα.

WiSe
30/10/2015, 12:35
γνωστός μου πούλησε το versys και πέρασε σε tracer

όταν το φερε να το δούμε από κοντά μας είπε οτι η ποιότητα πλαστικών και βαφής είναι κάκιστη και μας έδειξε και τις ατέλειες. επίσης στη συναρμολόγηση το δεξί φέρινγκ είχε βιδωθεί στραβά και φαινόταν σχεδόν μισό εκατοστό διαφορά στη σχισμή με το φανάρι.
προφανώς σε φρένα και κινητήρα είναι πολύ ανώτερο του βερσυς αλλά στο συνολικό πακέτο δεν ακούστηκε ευχαριστημένος για τα χρήματα που διέθεσε για να το πάρει κούτα.

νταξει πλεον νομιζω το πιασαμε ολοι το υπονοούμενο......... απλα κριμα απο μια τετοια εταιρεια να κανει τετοιες μαλακιες

spyrakos35
30/10/2015, 12:47
νταξει πλεον νομιζω το πιασαμε ολοι το υπονοούμενο......... απλα κριμα απο μια τετοια εταιρεια να κανει τετοιες μαλακιες

είπαμε, η φτήνια τρώει τον παρά....

el_hymador
30/10/2015, 12:53
Δεν έχω επίσημα στοιχεία αλλά από τις φώτο δίπλα δίπλα με το ΜΤ-09 το γυμνό, το Tracer είτε έχει πιο κοντό ψαλίδι, είτε έχουν αλλάξει μοχλικό / αμορτισέρ και έχουν σηκώσει το πίσω μέρος. Διαφορετικό ψαλίδι μου φαίνεται δύσκολο να παίζει, καθότι ανεβάζει το κόστος, οπότε κάποια παπαριά έχει γίνει εκεί πίσω και το έχουν "μουτσουνιάσει" το μηχανάκι, κάτι στο οποίο συνηγορεί και το ότι έχει μικρότερη γωνία κάστερ σε σχέση με το γυμνό (αυτό φάινεται και στα επίσημα στοιχεία που δίνει η Yamaha)

Δεδομένου του ότι το MT-09 το τσίτσιδο δεν το λες και αργό μηχανάκι γεωμετρικά, αν όντως συμβαίνει "μουτσούνιασμα" με σήκωμα του πίσω μέρους στο Tracer, ε, είναι λογικό το ότι θα είναι νευρικό και ασταθές στα πολλά. Το λογικό δεν σημαίνει και αποδεκτό, ούτε και χρησιμοποιείται ως δικαιολογία έτσι;

bulmont
30/10/2015, 14:34
είπαμε, η φτήνια τρώει τον παρά....




ναταλέμεαυτά....................

spyrakos35
30/10/2015, 14:38
ναταλέμεαυτά....................

να γιατί χονΔα

:D

dimmie_72
30/10/2015, 14:55
Η yamaha έχει εντοπίση το πρόβλημα και βρίσκεται σε πειραματική φάση για την επίλυση του, μόλις θα είναι έτυμη θα κάνουν ανάκληση, αλλά αυτό θα γίνει από το εργοστάσιο και όχι από της αντιπροσωπείες ανά τον κόσμο.

έμαθα ότι είναι έτυμοι, αλλά περιμένουν να ανακλύσει η BMW το servo, το ABS και την ESA πρώτα. :dizzy:

kemmotar
30/10/2015, 15:31
Η yamaha έχει εντοπίση το πρόβλημα και βρίσκεται σε πειραματική φάση για την επίλυση του, μόλις θα είναι έτυμη θα κάνουν ανάκληση, αλλά αυτό θα γίνει από το εργοστάσιο και όχι από της αντιπροσωπείες ανά τον κόσμο.Και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνει θέση κανείς, προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους στο θέμα, μέχρι η μαμά εταιρεία να εκ δόση εγκύκλιο για ανάκληση.Αυτή είναι ανεπίσημη - φιλική πληροφορία από συνεργάτη της εταιρείας.

αν κρινουμε απο την απαντηση του κυριου κοσκινα, ο οποιος μας προτεινε να φοραμε τον καταλληλο μηχανισμο μηχανοβιου και να σκυβουμε μεσα στην ζελατινα... δεν νομιζω οτι ισχυει οτι λες. ακομα και τα μοτοδικτυα δεν ξερουν τι να πουν που υποτιθεται ειναι τα επισημα συνεργεια της μοτοδυναμικης.

spyrakos35
31/10/2015, 02:52
αν κρινουμε απο την απαντηση του κυριου κοσκινα, ο οποιος μας προτεινε να φοραμε τον καταλληλο μηχανισμο μηχανοβιου και να σκυβουμε μεσα στην ζελατινα... δεν νομιζω οτι ισχυει οτι λες. ακομα και τα μοτοδικτυα δεν ξερουν τι να πουν που υποτιθεται ειναι τα επισημα συνεργεια της μοτοδυναμικης.

και πες κάνεις αγωγή

- κύριοι δικαστΑΙ θέλω να τους σκίσουμε γιατί "στα πολλά....."
- τι σημαίνει "στα πολλά" κύριε?
- 160 - 170 - 180
- μα τα όρια στις εθνικές είναι στα 130 το μάξιμουμ.... γνωρίζετε οτι παρανομείτε που πάτε με 180??
- εεεε, στη γερμανία, στην αουτομπ....
- α, είστε και γερμανοτσολιάς?????


ΠΟΥΤΣ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


:lol:

daz
31/10/2015, 04:18
επίσης στη συναρμολόγηση το δεξί φέρινγκ είχε βιδωθεί στραβά και φαινόταν σχεδόν μισό εκατοστό διαφορά στη σχισμή με το φανάρι.
.

Καλά αυτό πιθανότατα είναι δουλειά του αντιπροσώπου που το έδεσε. Όταν έρχονται στην κούτα είναι λυμένα για να μη σπάσουν.

notakos600
31/10/2015, 08:59
και πες κάνεις αγωγή

- κύριοι δικαστΑΙ θέλω να τους σκίσουμε γιατί "στα πολλά....."
- τι σημαίνει "στα πολλά" κύριε?
- 160 - 170 - 180
- μα τα όρια στις εθνικές είναι στα 130 το μάξιμουμ.... γνωρίζετε οτι παρανομείτε που πάτε με 180??
- εεεε, στη γερμανία, στην αουτομπ....
- α, είστε και γερμανοτσολιάς?????


ΠΟΥΤΣ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


:lol:


Κλαίωωωωω!!! :lol:

panos_zip
09/02/2016, 23:42
Για πέστε ρε παιδιά εσείς οι ιδιοκτήτες καμιά κουβέντα για το μεκανάκι.
Τα συν του και τα πλην του εσείς που το έχετε καιρό και έχετε γράψει χιλιόμετρα.
Και καμιά σύγκριση με άλλα μηχανάκια που είχατε στο παρελθόν.
Κάτι που να μην σας άρεσε ή κάτι που να σας έχει τρελάνει..

Με το δικάβαλο πως τα πάει? Θα αντέξει η συνεπιβάτιδα μεγάλα ταξίδια?

Μανολης67
10/02/2016, 12:55
Για πέστε ρε παιδιά εσείς οι ιδιοκτήτες καμιά κουβέντα για το μεκανάκι.
Τα συν του και τα πλην του εσείς που το έχετε καιρό και έχετε γράψει χιλιόμετρα.
Και καμιά σύγκριση με άλλα μηχανάκια που είχατε στο παρελθόν.
Κάτι που να μην σας άρεσε ή κάτι που να σας έχει τρελάνει..

Με το δικάβαλο πως τα πάει? Θα αντέξει η συνεπιβάτιδα μεγάλα ταξίδια?
\\
Σωστός, ακούς γνώμες απο ανθρώπους που εχουν δει το μηχανάκι μονο σε φωτογραφία, δεν συζητώ την γνωστή αντιπαράθεση Japan - ΒMW,

panos_zip
12/02/2016, 15:17
Για να μην απάντάει κανείς δύο εκδοχές υπάρχουν:

1) Ή είναι τόσο χάλια που ούτε στους ιδιοκτητες δεν άρεσε και το πούλησαν όλοι

2) Ή είναι τόσο γ@μάτο που δεν προλαβαίνουν να κατεβούν από τη σέλα για να γράψουν...


Σε ξένα φόρουμ πάντως δεν λένε γενικά κακά λόγια. Υπάρχει σίγουρα κάποιο θέμα ποιότητας κατασκευής, μικρό ίσως, αλλά αγοράζοντας μοτό σε τόσο χαμηλή τιμή κάποια πράγματα πρέπει να τα περιμένεις.

Για τη σέλα λένε όλοι ότι είναι σκληρή, και η comfort της γιαμαχα είναι ακόμα χειρότερη !?!?

Για το wobbling άλλοι λένε πως υπάρχει και άλλοι λένε πως όχι. Κάποι λένε πως απλά με ρύθμιση των μαμά αναρτήσεων εξαφανίζεται ή ελαχιστοποιείται.
Άλλοι πάλι βάζουν σταμπιλιζατερ, αμορτισέρ κλπ κλπ.
Υπάρχουν και κάποια βίντεο στο youtube με τελικιάσματα. Σε άλλους τρέμει και σε άλλους όχι.

Όσα περιοδικά έχω διαβάσει λένε πολύ καλά λόγια, αν και κανένας δεν έχει αναφερθεί μέχρι τώρα στο wobbling.



Προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν μηχανάκι και το σκέφτομαι για επόμενο προς Μάρτη-Απρίλη. Αρέσει και στην κοπελιά το οποίο είναι πολύ σημαντικό.
Θα πάω να το κάνω τεστ ράιντ με την πρώτη ευκαιρία, αλλά θα ήθελα και καμιά γνώμη από κατόχους.

nathair
12/02/2016, 15:20
Καταπληκτικό είναι το μηχανάκι. Για τα λεφτά του τουλάχιστον δηλαδή... Βαριέμαι να γραφω τέστ, χεχε :)

amyroukai
12/02/2016, 17:35
Σήμερα ανεβαινα ε.ο. με ένα δικάβαλο μπροστά μου. Και οι δύο ελαφρών βαρών. Το πίσω είχε μια χαζή ταλάντωση, δεν δείχνει για σκληρό το ελατήριο.

Φαίνεται πολύ στενό. Είχε αλουμίνιο βαλίτσα και δεν φαινόταν ο πωπός της συνεπιβάτιδος σε σχέση με την σέλα.

300+ πουλήθηκαν φέτος... Αν ήταν χάλια δεν θα έμπαινε κάποιος να γκρινιάξει;

Μανολης67
12/02/2016, 17:41
amyroukai
Φαίνεται πολύ στενό. Είχε αλουμίνιο βαλίτσα και δεν φαινόταν ο πωπός της συνεπιβάτιδος σε σχέση με την σέλα.


Κλαίω! :eek:

Μανολης67
12/02/2016, 17:42
Ειναι απο τα μηχανάκια που θα αγόραζα μόλις χωριζα,

amyroukai
12/02/2016, 17:52
Κλαίω! :eek:

Μην κλαις. Σε μερικά μηχανάκια βλέπεις τον/την πίσω να κάθεται και στο πλαστικό της ουράς.

Η να κρέμεται το κωλομερι στον αέρα...

aetomenios
12/02/2016, 18:04
Ειναι μοτό σχεδόν γυμνό,λιτό,που σιγουρα δεν αφήνει αδιάφορους τους λάτρεις αυτής της κατηγορίας.
Τραβάει τα βλέμματα και οχι μόνο...τίμιο,καλλίγραμμο για αυτά που προσφέρει.

spyrakos35
12/02/2016, 18:08
300+ πουλήθηκαν φέτος... Αν ήταν χάλια δεν θα έμπαινε κάποιος να γκρινιάξει;

Οχι απαραιτητα

Nostradamus
12/02/2016, 18:30
Οχι απαραιτητα

+φωνω...

Θελει πρωτα λιγο χρονο να ξεπερασεις το σοκ του τι σου συμβαινει και επεσες τοσο χαμηλα.. να αρχισεις να σκεφτεσαι ψυχραιμα και μεθοδικα ωστε να δεις που και σε ποιον να πρωτο πεις τι εκανες.. :lol:

παντως περα απο τα χαζα το μηχανακι ειναι μ@ναρα...

notakos600
12/02/2016, 18:53
300 κομμάτια;
Είσαι σίγουρος;

amyroukai
12/02/2016, 18:55
300 κομμάτια;
Είσαι σίγουρος;

Στοιχεία ΣΕΑΑ για το '15. Πρώτη μοτοσικλέτα, με μεγάλη διαφορά.

notakos600
12/02/2016, 18:58
Στοιχεία ΣΕΑΑ για το '15. Πρώτη μοτοσικλέτα, με μεγάλη διαφορά.

Respect. :beer:

panos_zip
12/02/2016, 19:05
Επίσης αυτή τη στιγμή στο car υπάρχουν μόνο 2.

Γενικά φαίνεται καλό ντιλ.
Ακόμα και με το πολύ 1000 ευρώ (χοντρικά) σε αφτερμαρκετ αμορτισερ, Ελατήρια/λαδια εμπρός, συνεχίζει να είναι καλό ντιλ.
Βέβαια δεν πιστεύω πως είναι απαραίτητα όλα αυτά αλλά λεμε τώρα...

Δεν ξέρω, εμένα μ' αρέσει

amyroukai
12/02/2016, 19:08
Είναι εντυπωσιακό αλλά είναι λίγο "ανισόρροπο" οπτικά, πολύ "βαρύ" εμπρός και πολύ "άδειο" πίσω.
Εξαιρετική τιμή/αξία σίγουρα ακόμα και αν το βελτιώσεις όπως γράφεις.

Μανολης67
12/02/2016, 19:11
Είναι εντυπωσιακό αλλά είναι λίγο "ανισόρροπο" οπτικά, πολύ "βαρύ" εμπρός και πολύ "άδειο" πίσω.
.

Μου θυμίζει Ελληνικό καφε.

spyrakos35
12/02/2016, 19:12
Είναι εντυπωσιακό αλλά είναι λίγο "ανισόρροπο" οπτικά, πολύ "βαρύ" εμπρός και πολύ "άδειο" πίσω.
Εξαιρετική τιμή/αξία σίγουρα ακόμα και αν το βελτιώσεις όπως γράφεις.

+1300

notakos600
12/02/2016, 19:13
Επίσης αυτή τη στιγμή στο car υπάρχουν μόνο 2.

Γενικά φαίνεται καλό ντιλ.
Ακόμα και με το πολύ 1000 ευρώ (χοντρικά) σε αφτερμαρκετ αμορτισερ, Ελατήρια/λαδια εμπρός, συνεχίζει να είναι καλό ντιλ.
Βέβαια δεν πιστεύω πως είναι απαραίτητα όλα αυτά αλλά λεμε τώρα...

Δεν ξέρω, εμένα μ' αρέσει

Νταξ, αντικειμενικά μιλώντας, είναι μούν@ρος το μηχανάκι...

Μανολης67
12/02/2016, 19:19
Στην φτωχομάνα Θεσσαλονικη που ειχα ανέβει πρόσφατα ειδα αρκετα........και :evil:
ειδα και αρκετούς που τα πηγαίναν μαμιοντας στην Μητροπόλεως και Εγνατιάς, εδω στην Μυτιλήνη ξεραιλα...δεν υπάρχει ούτε σε βιτρίνα,:sick:

panos_zip
12/02/2016, 19:22
Ισχύει αυτό για το πίσω μέρος, σαν να ζητάει βαλίτσες ένα πράγμα!
Από ότι διαβασα στο φόρουμ του έχει ένα πολύ σοβαρό κατασκευαστικό ελάτωμα.
Η τάπα λαδιού και ένα προστατευτικό νεύρο που έχει το κάρτερ είναι τα χαμηλότερα σημεία της μοτό.
Θα βάλω το λινκ μόλις το βρω.

edit:
Το βρήκα, εδώ είναι το πώς διόρθωσε το πρόβλημα ένας αμερικάνος
http://fj-09.org/thread/540/low-profile-drain-plug-install

Αρκετά σοβαρό κατ εμέ

spyrakos35
12/02/2016, 19:23
Ισχύει αυτό για το πίσω μέρος, σαν να ζητάει βαλίτσες ένα πράγμα!
Από ότι διαβασα στο φόρουμ του έχει ένα πολύ σοβαρό κατασκευαστικό ελάτωμα.
Η τάπα λαδιού και ένα προστατευτικό νεύρο που έχει το κάρτερ είναι τα χαμηλότερα σημεία της μοτό.
Θα βάλω το λινκ μόλις το βρω.

Ποσα ακομη ρπστμ......

:lol:

amyroukai
12/02/2016, 19:23
Αυτή την μλκια την είχαν κάνει και στο s10 και νομίζω διορθώθηκε στην δεύτερη γενιά.

nickald
12/02/2016, 19:47
Ισχύει αυτό για το πίσω μέρος, σαν να ζητάει βαλίτσες ένα πράγμα!
Από ότι διαβασα στο φόρουμ του έχει ένα πολύ σοβαρό κατασκευαστικό ελάτωμα.
Η τάπα λαδιού και ένα προστατευτικό νεύρο που έχει το κάρτερ είναι τα χαμηλότερα σημεία της μοτό.
Θα βάλω το λινκ μόλις το βρω.

edit:
Το βρήκα, εδώ είναι το πώς διόρθωσε το πρόβλημα ένας αμερικάνος
http://fj-09.org/thread/540/low-profile-drain-plug-install

Αρκετά σοβαρό κατ εμέ

Πω πω παπαρια...

Δηλαδη στο πρωτο σημειο που θα βρει απο κατω ειναι η ταπα λαδιου?

Οτι να ναι... και γ@μω το σχεδιασμο....

panos_zip
12/02/2016, 19:52
Ναι μεγάλη π@π@ρι@
Αυτή είναι η φθηνή λύση. Κάποιος άλλος στο ίδιο φόρουμ έχει αλλάξει όλο το κάρτερ με αυτό του street MT-09 το οποίο είναι τελείως διαφορετικό σε σχεδίαση και έχει την τάπα μπροστά αν θυμάμαι καλά, σαν SS.

spyrakos35
12/02/2016, 20:05
Δεν καταλαβαινω γιατι τροχισε και το νευρο.....

Μανολης67
12/02/2016, 20:07
Δεν καταλαβαινω γιατι τροχισε και το νευρο.....

Τα ίδια....

DrBig
12/02/2016, 20:12
Δεν καταλαβαινω γιατι τροχισε και το νευρο.....

Γιατί άμα βαρέσει στο νευρο σε κάνα άλμα, θα πάρει και κομμάτι του κάρτερ μαζί.

Μανολης67
12/02/2016, 20:13
Γιατί άμα βαρέσει στο νευρο σε κάνα άλμα, θα πάρει και κομμάτι του κάρτερ μαζί.


Μάλλον εκοβε στο πέρασμα χειμάρρου...