View Full Version : GSF 600/650 s Bandit
Επίσης: Μου ήρθε η βλαμμένη ιδέα... Είδα ένα αυτοκίνητο που φορούσε ένα μαύρο αυτοκόλλητο περίπου σαν carbon και σκεφτόμουν να βγάλω τα πλαστικά, να το πάω να το "φτιάξουν" μαύρο και να αφήσω μπλέ το πλαίσιο. Psychedelic! [/B][/QUOTE]
Μην πειραξεις την μηχανη!Μια χαρα ειναι...:beer:
Καλησπερα συνφορουμιτες! Σημερα το πρωι, μετα απο μια συντομη διαδρομη περιπου 15 λεπτων, επεσε το ματι μου στο "ματακι" της σταθμης του λαδιου, οπως ηταν στο πλαινο σταντ.. Παρατηρησα οτι ειχε πιασει υδρατμους και ειπα να σας κανω μια ερωτηση μηπως γινεται και σε σας αυτο ή μηπως θα πρεπει να το ψαξω λιγο παραπανω.. Ειναι φυσιολογικο αυτο; ..Απο οδηγικης αποψης παντως δεν παρατηρησα τιποτα περιεργο... :confused:
Μετά από πολύ μεγάλο προβληματισμό και σκέψη, έγινε.
Το πήρα!
Ε, ναι λοιπόν. Την Δευτέρα μου 'ρχεται!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Degree0
Μετά από πολύ μεγάλο προβληματισμό και σκέψη, έγινε.
Το πήρα!
Ε, ναι λοιπόν. Την Δευτέρα μου 'ρχεται!
αντε καλοριζικο!!!!!!!
:beer: :smilea: :beer:
amyroukai
14/01/2010, 23:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Spatkle
Ειναι φυσιολογικο αυτο;
To κάνει και το δικό μου, μετά από 53000 σχεδόν χιλιόμετρα δεν έχει πάθει κάτι ακόμα...:lol:
amyroukai
14/01/2010, 23:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Degree0
Ε, ναι λοιπόν. Την Δευτέρα μου 'ρχεται!
Άντε με το καλό να βρεθούμε... Καλοτάξιδον, καλοβόλευτον και πάντοτε όρθιο!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Degree0
Μετά από πολύ μεγάλο προβληματισμό και σκέψη, έγινε.
Το πήρα!
Ε, ναι λοιπόν. Την Δευτέρα μου 'ρχεται!
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
To κάνει και το δικό μου, μετά από 53000 σχεδόν χιλιόμετρα δεν έχει πάθει κάτι ακόμα...:lol:
:a22: Βασικα επειδη ειναι η πρωτη μου μηχανη, ειμαι σιγουρος οτι θα ανακαλυψω αρκετα "περιεργα" φαινομενα ακομα! :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Degree0
Μετά από πολύ μεγάλο προβληματισμό και σκέψη, έγινε.
Το πήρα!
Ε, ναι λοιπόν. Την Δευτέρα μου 'ρχεται!
Join the club..!! Παντα ορθιος..!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Degree0
Μετά από πολύ μεγάλο προβληματισμό και σκέψη, έγινε.
Το πήρα!
Ε, ναι λοιπόν. Την Δευτέρα μου 'ρχεται!
Kαλοταξιδο& καλα χλμ.να εχεις!:beer:
με το καλο.:beer: :beer: :beer: :beer:
αντε να μεγαλωσει η συμμορια
Welcome :beer: :beer: :beer:
takos 66
16/01/2010, 16:47
καλοταξιδο μεγαλε:beer:
Καλημερα...
Νεος στο forum αυτο και κατοχος ενος γκρι Bandit 650 S ABS με μολις 1050 χλμ...
οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες και ανυπομονω να γραψω κανα δυαρι χιλιαδες χιλιομετρα ωστε να παω για την Akrapovic...
Ληστη, απο τις δυο που δοκιμασες, ποια τελικα προτιμας? απο θορυβο τι λεει η Akra?
Ελπιζω να τα λεμε.... :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
Καλημερα...
Νεος στο forum αυτο και κατοχος ενος γκρι Bandit 650 S ABS με μολις 1050 χλμ...
οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες και ανυπομονω να γραψω κανα δυαρι χιλιαδες χιλιομετρα ωστε να παω για την Akrapovic...
Ληστη, απο τις δυο που δοκιμασες, ποια τελικα προτιμας? απο θορυβο τι λεει η Akra?
Ελπιζω να τα λεμε.... :wave2:
Καλως τον!
Την Akrapa , γιατι επι το πληστον την εχω ξεταπωτη και κανει πολυ λιγοτερο θορυβο.Ταπωμενες η Mivv εχει πιο μπασο θορυβο, που ισως ειναι πιο ωραιος.
Σ'ευχαριστω πολυ...
Αυτο ηθελα ν'ακουσω! περα απο το γεγονος οτι η Akrapa μ'αρεσει περισσοτερο, θελω και τον λιγοτερο δυνατο θορυβο... :winka:
υ.γ. οπως θα καταλαβες, εκανα συστηματικη μελετη και των 148 σελιδων χθες βραδυ... :eyepop:
Λόγω ζαλάδας από την χαρά μου, εκόπιαρα και επικολλώ στο σωστό σημείο...
Χιχιχιχιχι Λοιπόν το πήρα! :D :D :D :D :D :D :D
Δεν μπορώ να περιγράψω το πως το νοιώθω, γιατί απλά είμαι ακόμα "χεσμένος" από την χαρά μου!!! :cool:
Λίγο βαρύ μεν, άλλα δεν λέει κ τίποτα... είχα και παλιότερα 'χοντρούλα' (CX500E με τριβάλιτσο, εξαιρετική άσκηση για τους 4κέφαλους). Παρόλα αυτά αλλάζει κατεύθυνση πολύ εύκολα, παραμένει σταθερότατο δε, παρά τις έντονες ριπές αέρα.
Αυτό που (μάλλον) παρατήρησα, είναι πως παρά την 'φρυδάτη' ζελατίνα υπάρχει αρκετός θόρυβος από τον αέρα. Κάποια πρόταση;;;
Εν αναμονή για τα -πολλά επόμενα- χιλιόμετρα μαζί της.
amyroukai
18/01/2010, 19:27
Για τη φρυδάτη, πρέπει να βρεις το "σωστό" σημείο. Συμφορουμίτης που την έχει σε CBF πήγε σε άδειο δρόμο και έκανε δοκιμές σε κάθε πιθανή θέση μέχρι που βρήκε εκείνη που βόλευε το ύψος του. Αν και, από ένα ύψος και πέρα, ότι και να κάνεις...
Εγώ είμαι στο 186-187 κάτι, έχω βάλει σχεδόν σαν παλιάς βέσπας ανεμοθώρακα, καλύπτει από βροχή κλπ, αλλά όντως ακούγεται. Το αποδίδω στην σχεδίαση του fairing που δημιουργεί στροβιλισμούς, πιθανόν να είναι και μεγαλύτερη από όσο χρειάζεται η τρύπα στη βάση της ζελατίνας, στο νέο μοντέλο την έχουν μειώσει με ένα πλαστικό πρόσθετο. Αν η ζελατίνα είναι ίδια, ίσως να μπαίνει και στο δικό μας. Θα το ψάξω. Έχω τρεις ζελατίνες πλέον (μαμά, puig, ελληνική) και καμμία δεν με βολεύει στο θέμα θόρυβο. Νόμιζα ότι έφταιγε το κράνος, αλλά με άλλες μοτοσικλέτες, είναι ήσυχο... Ή εγώ είμαι γεροπαράξενος! :lol:
την επομενη θα πρεπει να σου την παρουμε ρεφενε για τις δοκιμες και τις πληροφοριες!:a013:
την ermax την εχει δοκιμασει κανεις? στο transalp 650 εκανε θαυματα...:hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
την επομενη θα πρεπει να σου την παρουμε ρεφενε για τις δοκιμες και τις πληροφοριες!:a013:
την ermax την εχει δοκιμασει κανεις? στο transalp 650 εκανε θαυματα...:hypnotize
Εγω αυτη που εβαλα της ermax αποδειχτηκε μεγαλη πατατα!
προστασια 0 μονο απο εμφανιση ισως λεει κατι!
Σκεφτομαι της powerbronze αυτη μου φανηκε καλη αλλα δεν ξερω?
ψαξε σε αλλα threads εχει απ'ολα!!!!
μπηκα στο site της powerbronze
την flip (touring) την εχει ?64,35 και θελει για μεταφορικα ?45,50...
?109,85 το ολον! :eek: :nono:
Απο οτι εχω καταλαβει και διαβασει στα ελληνικα και ξενα φορουμ ο τομεας ξελατινα ειναι μπερδεμα.
Η προστασια θα εχεις η θορυβο.Σιγουρα καπιοα ζελατινα θα σου κατσει πιο καλα, αλλα αν αλλαξεις 3-4 θα σου στοιχισει ο κουκος αιδονι.
Αν ειναι ετσι ισως αξιζει να δεις αυτο.Ακριβο αλλα ρυθμιζομενο.
http://www.madstad.com/s.nl/sc.10/.f
GiannisX
19/01/2010, 06:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
μπηκα στο site της powerbronze
την flip (touring) την εχει ?64,35 και θελει για μεταφορικα ?45,50...
?109,85 το ολον! :eek: :nono:
Επειδή αγόρασα πρόσφατα από Powerbronze, αν θέλεις μπορείς να κερδίσεις 10+ ? επιλέγοντας πληρωμή σε λίρες Μ. Βρεττανίας.
Τη δική μου που σε ? μαζί με τα μεταφορικά κόστιζε 106 ?, την πήρα 94 ?. Δώδεκα ευρόπουλα κέρδος δεν είναι άσχημα !!
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
... Νόμιζα ότι έφταιγε το κράνος, αλλά με άλλες μοτοσικλέτες, είναι ήσυχο... Ή εγώ είμαι γεροπαράξενος! :lol:
Να γράψω κι'εγώ για το θόρυβο μπας και καταλάβω τι φταίει...
Ο θόρυβος δεν είναι σαν ένα συνεχές φσσσσσσσ...... όπως κάνει ο αέρας περνώντας μέσα από μια χαραμάδα.
Όσο οδηγούσα (και με λίγα χλμ.!) είχα συνεχώς την εντύπωση πως ήμουν δίπλα ή πίσω από σκουπιδιάρικο! Μη γελάσετε! Φέρτε στο μυαλό σας τον θόρυβο που κάνει όταν λειτουργεί η ανάδευση-συμπίεση του κάδου. Ε, αυτό άκουγα συνέχεια! (μην ακούσω εξυπνάδες πως δε μπορούσα να πάω παραπάνω απ'όσο ένα σκουπιδιάρικο γιατί το μηχανάκι σας θα θίξετε, όχι την κουλαμάρα μου!:lol: )
Σοβαρά όμως, έμοιαζε καταπληκτικά ο ήχος! Το γράφω μήπως και βρεί κάποιος ομοιότητα σε αυτό που ακούει! (το κράνος το ανοιγόκλεινα αλλά δεν είχε διαφορά. μιλάω για σοβαρή ενόχληση, αν και οδήγησα ούτε μισή ώρα! )
amyroukai
19/01/2010, 08:53
Λογικά, είναι στροβιλισμοί του αέρα. Δοκίμασες να βάλεις αλλιώς το φρυδάκι, με λιγότερη ή περισσότερη κλίση;
ευχαριστω για τις ιδεες Ληστη & GiannisX.
σιγουρα θελει ψαξιμο αλλιως θα στοιχισει κανενα ?500αρι με το βαζε-βγαζε ζελατινες...:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Λογικά, είναι στροβιλισμοί του αέρα. Δοκίμασες να βάλεις αλλιώς το φρυδάκι, με λιγότερη ή περισσότερη κλίση;
Όχι γιατί το μηχανάκι ήταν μαμά για test ride.
amyroukai
19/01/2010, 09:59
CB...K μπερδεύτηκα... Εσύ δεν έχεις αγοράσει ακόμα Bandit? Που κολλάει το test ride?
ΠοΜ δεν είναι τόσο "άσχημα" τα πράγματα γιατί πλέον υπάρχει μεγάλη βάση δεδομένων για να ψαχτείς. Όταν το πήρα, εδώ έγραφαν 3 άνθρωποι μόνο. Πλέον, είμαστε... καμμιά 50αριά; Υπάρχουν λύσεις, αλλά εξαρτώνται από το ύψος του καθ' ενός και τι προτεραιότητες βάζει. Άλλος θέλει "μούρη" άλλος άνεση, πάντως από ένα ύψος και πέρα, ότι και να κάνεις, δεν βολεύεσαι. Για μετρήσου... :) Όλο και κάποιος θα είναι στα μέτρα σου να σου πει τι σε καλύπτει καλύτερα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
CB...K μπερδεύτηκα... Εσύ δεν έχεις αγοράσει ακόμα Bandit? Που κολλάει το test ride?
Δυστυχώς όχι ακόμη...:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Όταν το πήρα, εδώ έγραφαν 3 άνθρωποι μόνο. Πλέον, είμαστε... καμμιά 50αριά; .
Τι 3 ? Εμεις οι δυο ειμασταν :lol:
:wave2:
Καλημέρα!
Μια ερώτηση παρακαλώ:
Κοιτώντας για ασφάλεια παρατήρησα ότι η άδεια αναφέρει 9 ίππους ως φορολογίσιμη ισχύ.
Ψάχνοντας στο δίκτυο βρήκα κατί πινακάκια που ανα φέρουν ότι θα έπρεπε να είναι 5 (9 αναφέρει στα 1215 και άνω)
Τελικά τι ισχύει;
ΕΔΙΤ: Λοιπόν, μετά από επικοινονία με την SUZUKI, ενημερώθηκα πως όντως είναι 9 ιπποι η φορολογίσιμη, η ασφάλιση όμως γίνεται βάσει κυβικών στις Μοτό, κ όχι βάσει της φορ. ισχύος όπως ισχύει στα αυτοκίνητα.
amyroukai
19/01/2010, 12:37
Για να γελάσουμε και λίγο: Πιάνω σήμερα (προκοπή) να καθαρίσω τη λάσπη γιατί τη σιχάθηκα, (να δω πότε θα πάρω πιεστικό επιτέλους) και λεω, αφού βρήκα παραφινέλαιο, δεν κάνω μιά και την αλυσίδα που είναι μαύρη αντί για χρυσή; Ε την πασάλειψα, την άφησα, μετά τρίψιμο με σφουγγαράκι κουζίνας για ευαίσθητα, όλη η μπίχλα δεν βγήκε πάντως. Ίσως να θέλει περισσότερα χέρια, λόγω υπερβολικής βρώμας. Με τα "ειδικά" spray καθαρίζει σχεδόν τέλεια με την πρώτη. Επίσης έχοντας δει ένα threadάκι εδώ στο μοτό, δοκίμασα και το μωρομάντηλο, αλλά μάλλον θέλει πολλά πακέτα για να καθαρίσει γιατί δεν ξεκολλάει με την καμμία λέμε η μαυρίλα. Και άντε να πάρεις την επιφανειακή από τους κρίκους, ανάμεσα εκεί που βλέπεις τα oring και κρατάει κόκκους άμμου/χώματος μαζί με το λάδι, δεν κάνει τίπουτις το μωρομάντηλο. Αποτέλεσμα... Μισή ώρα τρίψιμο με επιμέλεια με βούρτσα και σφουγγάρι, εννοείται με γαντάκι "χειρουργείου" αλλιώς το νύχι δεν καθαρίζει ποτέ, αλλά αποτέλεσμα όχι το αναμενόμενο. Οι σπιτικές συνταγές με απογοήτευσαν...
PortisHead
19/01/2010, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Για να γελάσουμε και λίγο: Πιάνω σήμερα (προκοπή) να καθαρίσω τη λάσπη γιατί τη σιχάθηκα, (να δω πότε θα πάρω πιεστικό επιτέλους) και λεω, αφού βρήκα παραφινέλαιο, δεν κάνω μιά και την αλυσίδα που είναι μαύρη αντί για χρυσή; Ε την πασάλειψα, την άφησα, μετά τρίψιμο με σφουγγαράκι κουζίνας για ευαίσθητα, όλη η μπίχλα δεν βγήκε πάντως. Ίσως να θέλει περισσότερα χέρια, λόγω υπερβολικής βρώμας. Με τα "ειδικά" spray καθαρίζει σχεδόν τέλεια με την πρώτη. Επίσης έχοντας δει ένα threadάκι εδώ στο μοτό, δοκίμασα και το μωρομάντηλο, αλλά μάλλον θέλει πολλά πακέτα για να καθαρίσει γιατί δεν ξεκολλάει με την καμμία λέμε η μαυρίλα. Και άντε να πάρεις την επιφανειακή από τους κρίκους, ανάμεσα εκεί που βλέπεις τα oring και κρατάει κόκκους άμμου/χώματος μαζί με το λάδι, δεν κάνει τίπουτις το μωρομάντηλο. Αποτέλεσμα... Μισή ώρα τρίψιμο με επιμέλεια με βούρτσα και σφουγγάρι, εννοείται με γαντάκι "χειρουργείου" αλλιώς το νύχι δεν καθαρίζει ποτέ, αλλά αποτέλεσμα όχι το αναμενόμενο. Οι σπιτικές συνταγές με απογοήτευσαν...
Θα αναγκαστεις να παρεις ενα spray , chain cleaner.
Το ξερω , ΔΕΝ ειναι φιλικο προς το περιβαλλον και ΕΙΝΑΙ πολυ τοξικο (οταν πρωτοδιαβασα τις προφυλαξεις που πρεπει να παρεις στις οδηγιες του , τρομαξα :lol: ) αλλα , θα ψεκασεις την αλυσιδα , θα το αφησεις 10 λεπτακια , και μετα με απλο νερο θα την ξεπλυνεις.
Θα σου γινει οπως ηταν πριν καν το εργοστασιο της βαλει το απαραιτητο γρασσο. :D
Πανί ψεκασμενο με WD40 και καθαρισες. Αλυσιδα ειναι, εαν μεινει και λιγο βρωμια/λαδιλα πανω δεν εγινε και τιποτα.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
CB...K μπερδεύτηκα... Εσύ δεν έχεις αγοράσει ακόμα Bandit? Που κολλάει το test ride?
ΠοΜ δεν είναι τόσο "άσχημα" τα πράγματα γιατί πλέον υπάρχει μεγάλη βάση δεδομένων για να ψαχτείς. Όταν το πήρα, εδώ έγραφαν 3 άνθρωποι μόνο. Πλέον, είμαστε... καμμιά 50αριά; Υπάρχουν λύσεις, αλλά εξαρτώνται από το ύψος του καθ' ενός και τι προτεραιότητες βάζει. Άλλος θέλει "μούρη" άλλος άνεση, πάντως από ένα ύψος και πέρα, ότι και να κάνεις, δεν βολεύεσαι. Για μετρήσου... :) Όλο και κάποιος θα είναι στα μέτρα σου να σου πει τι σε καλύπτει καλύτερα. Σωστοοοοοοςςςςς! 1.73 (χωρις τα ...ψηλοτακουνα:rotflmao: )
κανενας ...ημιψηλος (κατα το μισογεματος) παιδια ?
amyroukai
19/01/2010, 16:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
εαν μεινει και λιγο βρωμια/λαδιλα πανω δεν εγινε και τιποτα.
Στην επιφάνεια των κρίκων δεν με νοιάζει, πάνω στα Oring ή Ζring ότι έχει τελος πάντων είναι που με πειράζει γιατί προφανώς λαστιχάκι+άμμος+τριβή=φθαρμένο λαστιχάκι =>μειωμένη ζωή αλυσίδας... Θα ξαναπάρω ειδικό καθαριστικό ΜΕ φαίνεται όπως λέει και ο Portis. Η οικολογία δεν με θέλει! Του Lidl πάντως παρ' όλο που είναι "τσάμπα" στα 2 ευρώ δεν κάνει τόσο καλή δουλειά όσο το Motul και τρως όλο το μπουκάλι με τη μία. Όλα αυτά αφού δοκιμάσω και το WD40 που το έχω πρόχειρο! :)
Επίσης χρειάζομαι άλλα γαντάκια ή θερμαινόμενα grips, δεν την παλεύω με το κρύο ειδικά βράδι. Τα γάντια που έχω βέβαια δεν είναι για βαρύ χειμώνα, το ήξερα από πέρυσι. Οπότε πάλι μια 120-130άρα για ένα καλό goretex. Θέλει και πίσω τακάκια, κανένα 30άρι... Θέλει και λάστιχα, κανένα 250άρι στην καλύτερη περίπτωση... Το κέρατό μου, πολύ ακριβή βγαίνει ώρες ώρες... Αν και τι περιμένω, 12-01-09 έκανε το σέρβις των 30,000 και τώρα έχει 52,000... :sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Όλα αυτά αφού δοκιμάσω και το WD40 που το έχω πρόχειρο! :)
Γιαννη , προσοχη μην το ψεκασεις κατευθειαν πανω στην αλυσιδα.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Στην επιφάνεια των κρίκων δεν με νοιάζει, πάνω στα Oring ή Ζring ότι έχει τελος πάντων είναι που με πειράζει γιατί προφανώς λαστιχάκι+άμμος+τριβή=φθαρμένο λαστιχάκι =>μειωμένη ζωή αλυσίδας... Θα ξαναπάρω ειδικό καθαριστικό ΜΕ φαίνεται όπως λέει και ο Portis. Η οικολογία δεν με θέλει! Του Lidl πάντως παρ' όλο που είναι "τσάμπα" στα 2 ευρώ δεν κάνει τόσο καλή δουλειά όσο το Motul και τρως όλο το μπουκάλι με τη μία. Όλα αυτά αφού δοκιμάσω και το WD40 που το έχω πρόχειρο! :)
Επίσης χρειάζομαι άλλα γαντάκια ή θερμαινόμενα grips, δεν την παλεύω με το κρύο ειδικά βράδι. Τα γάντια που έχω βέβαια δεν είναι για βαρύ χειμώνα, το ήξερα από πέρυσι. Οπότε πάλι μια 120-130άρα για ένα καλό goretex. Θέλει και πίσω τακάκια, κανένα 30άρι... Θέλει και λάστιχα, κανένα 250άρι στην καλύτερη περίπτωση... Το κέρατό μου, πολύ ακριβή βγαίνει ώρες ώρες... Αν και τι περιμένω, 12-01-09 έκανε το σέρβις των 30,000 και τώρα έχει 52,000... :sad:
Φιλε εγω την καθαριζω με πανι που ειναι ελαφρως βρεγμενο με καθαρη βενζινα,αλλα προσοχη μονο εξωτερικα &οχι στα o-ring γιατι χαλανε!:beer:
amyroukai
22/01/2010, 09:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
Σωστοοοοοοςςςςς! 1.73 (χωρις τα ...ψηλοτακουνα:rotflmao: )
Κανονικά, λέω τώρα, σε αυτό το ύψος, μάλλον δεν χρειάζεσαι άλλη ζελατίνα...
λες? θα την βαλω σε αναμονη μεχρι το επομενο ταξιδι μια και σημερα πηρα την akrapovic...:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
λες? θα την βαλω σε αναμονη μεχρι το επομενο ταξιδι μια και σημερα πηρα την akrapovic...:beer:
Καλορίζικη, καλορίζικη!
ευχαριστω! :D
οι πρωτες εντυπωσεις:
-πιο γεματος ηχος - οχι ενοχλητικος
-γεμιζει καλυτερα στις χαμηλομεσαιες
-ανεβαζει πιο γρηγορα
-5 κιλα λιγοτερα
-πολυ πιο μαζεμενη κατασκευη
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
ευχαριστω! :D
οι πρωτες εντυπωσεις:
-πιο γεματος ηχος - οχι ενοχλητικος
-γεμιζει καλυτερα στις χαμηλομεσαιες
-ανεβαζει πιο γρηγορα
-5 κιλα λιγοτερα
-πολυ πιο μαζεμενη κατασκευη
:a46:
Τωρα ειμαστε δυο με Acrapa.Την ταπα την εβγαλες;
οχι...ασε να συνηθισω πρωτα το...μπουκωμενο (1300 χλμ εχω ολα κι ολα) και μετα θα παιξω και με το ξεμπουκωτο (αν και δε νομιζω οτι θα μου αρεσει η βαβουρα...)
ουτως ή αλλως, αυτοτο μοντελο ειναι κλειστο απο μαμα για χρηση δρομου οποτε και χωρις τσιμπουκοφωνο, δε θα κανει πολυ θορυβο (αυτα κατα τας γραφας....)
αν παρεις την ολοσωμη, αυτη ειναι ανοικτη και χωρις το ...οφωνο θα κανει χαλασμο!
Μια ακραπα γουσταρα και για το δικο μου το μεγαλο αλλα οταν ειδα τιμες μου πεσαν τα σαγονια και ειπα να παω σε beowulf ή blueflame
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
:a46:
Τωρα ειμαστε δυο με Acrapa.Την ταπα την εβγαλες;
μηπως ειμαστε 3??:wave2:
sorry! 3 :wave2:
Εγω παντως ειμουν τυχερος και την πηρα απο ebay 330 ευρα απο ιδιωτη. Ηταν σαν καινουργια.
Αλλα δυστυχως δεν βρισκεις ευκολα και απο οτι καταλαβα για το bandit ειναι συγκεκριμενη αφου ο συνδετικος σωληνας ειναι μαζι με το τελικο κολλημενα. Οποτε δεν ταιριαζει απο αλλες μηχανες τουλαχιστον χωρις κοψε-ραψε.
και γω εψαξα στο ebay.co.uk αλλα δεν υπηρχε τιποτα....
παντως, η τιμη της ειναι μακραν value for money σε σχεση με αλλες που κυκλοφορουν! η ποιοτητα κατασκευης ειναι κορυφαια και σημειωτεον οτι στην ελλαδα η τιμη καταλογου ειναι περιπου 110-120? φθηνοτερη απο την αντιστοιχη στην ιταλια (και παιζει και εκπτωση στην αρχικη....):a8:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
sorry! 3 :wave2:
Εγω παντως ειμουν τυχερος και την πηρα απο ebay 330 ευρα απο ιδιωτη. Ηταν σαν καινουργια.
Αλλα δυστυχως δεν βρισκεις ευκολα και απο οτι καταλαβα για το bandit ειναι συγκεκριμενη αφου ο συνδετικος σωληνας ειναι μαζι με το τελικο κολλημενα. Οποτε δεν ταιριαζει απο αλλες μηχανες τουλαχιστον χωρις κοψε-ραψε.
Αν παρεις μονο τελικο,βρισκεις εναν εξατμισα & σου φτιαχνει το κοματι που λειπει!:winka:
το κομματι της σωληνας ειναι μαζι με το τελικο! αν λειπει, δεν ειναι αυτη που μπαινει στο bandit (τουλαχιστον στο 07-... που συζηταμε)
απο την αλλη, να βαλεις akrapa (που δεν ειναι η ενδεδειγμενη γι'αυτο το μοντελο αφου λειπει το κομματι αυτο) και να τσονταρεις ...σωληνα αγνωστου πατρος? δε λεει τοση μοντιφα σε μια απο τις καλυτερες after market επιλογες εξατμισης.
amyroukai
25/01/2010, 10:44
:lol: το μάρκετινγκ κάνει θαύματα βλέπω... Μπράβο, μπράβο... Από φυσική και μηχανική των ρευστών ξέρετε καθόλου μικρά μου; Το 8ο θαύμα της ανθρωπότητας, ότι σωλήνα και να του βάλεις μέχρι το σημείο των λαιμών, το ίδιο δουλεύει. Και με εξαίρεση το σηματάκι με το σκορπιό, είναι ακριβώς ότι είναι και όλες οι άλλες εξατμίσεις. Άντε να δεχτώ για την οικονομία της κουβέντας ότι χρησιμοποιεί καλύτερα υλικά (που δεν ισχύει δλδ, αλλά άντε λέμε) κατά τα άλλα... Απλά πουλάει image. Το αν σου αρέσει να τη βλέπεις με το αν είναι "καλύτερη" δεν έχει καμία σχέση. Οποιαδήποτε εξάτμιση ίδιου όγκου και ίδιου μήκους κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά. Και όπως αποδείχτηκε, η αλλαγή προσφέρει πρακτικά μηδενικό όφελος... Είδες τις δυναμομετρήσεις των συμφορουμιτών; Απλά γλιτώνουμε βάρος και βελτιώνεται οπτικά η κατάσταση.
για το αισθητικο και μονο μερος μιλησα (γι'αυτο και την αγορασα - το bandit οτι εξατμιση και να βαλεις hayabusa δε γινεται!)
αν ειναι να παρεις akrapovic και να κολλας σωληνα, τι να πω? με'γεια!
εγω ειμαι της αποψης οτι αν παιρνω κατι, το παιρνω γι'αυτο που ειναι - οτι κι αν σημαινει αυτο...
αν δεν τα'χω, περιμενω να τα βρω!
υγ περι φυσικης, +1 καθοτι αυτο σπουδασα πριν πολλαααα χρονια...:cool:
τι φιλτρο βαζουμε;;
εβαλα τη yoshimura αλλα απο το 1250 και βγαζει φοβερο ήχο αλλα τωρα λεω να βάλω και ενα φιλτρακι.
το K&N ξερω,υπαρχουν και αλλα;και απο τιμες;
μπορεις να βαλεις και το DNA (model code P-S6S00-01 για bandit 650 '05-'09)... στοιχιζει ?41,93 με ΦΠΑ απο το site της DNA (www.dnafilters.com)
ειχα DNA στο adventure 950 και δουλευε μια χαρα!!:smilea:
το K&N εχει κωδικο SU-6505
amyroukai
25/01/2010, 12:37
Στην Leovince η σωλήνα δεν είναι κολλημένη, μπαίνει με ελατήριο... Υποθέτω την κάνει πιο εύκολη στο κλέψιμο, αλλά ευτυχώς δεν τραβάει το μάτι :) Οι κλέφτες προτιμούν πιο "μουράτες" μάρκες...
Αν αλλάξετε φίλτρο, πρέπει να αλλάξετε και πρόγραμμα γιατί μεταβάλλεται πολύ το μείγμα αέρα που περνάει στους κυλίνδρους και "στεγνώνει" ψηλά, με αποτέλεσμα να ανεβάζει θερμοκρασίες.
που σημαινει;το πάω στο μηχανικο και το ρυθμιζει;η πρεπει να το αγοράσω;και πως το ζητάω;απο κόστος; μονο με την εξατμιση εχει πρόβλημα η και πάλι θελει ρύθμισμα;
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Αν αλλάξετε φίλτρο, πρέπει να αλλάξετε και πρόγραμμα γιατί μεταβάλλεται πολύ το μείγμα αέρα που περνάει στους κυλίνδρους και "στεγνώνει" ψηλά, με αποτέλεσμα να ανεβάζει θερμοκρασίες.
+1
Εγω εβαλα BMC στο δικο μου (μοντ '06) και το ξαναεβγαλα.
amyroukai
25/01/2010, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
που σημαινει;το πάω στο μηχανικο και το ρυθμιζει;η πρεπει να το αγοράσω;και πως το ζητάω;απο κόστος; μονο με την εξατμιση εχει πρόβλημα η και πάλι θελει ρύθμισμα;
Η εξάτμιση δεν μεταβάλλει πολύ την ροή αέρα όπως δεν την μεταβάλλει πολύ μόνο το φίλτρο. Αν αλλαχτούν και τα δύο, εκεί είναι που αυξάνεις πολύ τον αέρα, οπότε πρέπει να κάνεις πιο πλούσιο το μείγμα. Δεν ξέρω πόσο πείραγμα παίρνει το "μαμά" εγκεφαλάκι, πρέπει να ρωτήσεις κάποιον πιο ειδικό...
οκ..σε ευχαριστω και εσενα!:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
που σημαινει;το πάω στο μηχανικο και το ρυθμιζει;η πρεπει να το αγοράσω;και πως το ζητάω;απο κόστος; μονο με την εξατμιση εχει πρόβλημα η και πάλι θελει ρύθμισμα; η γνωμη μου... βαλε μονο την εξατμιση - αν θελεις να ξεφορτωθεις το "μπαζουκα" - και μην πειραξεις τιποτε αλλο
ουτε το στυλ ουτε η κατασκευη του bandit ειναι για ..."περισσοτερα" :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
για το αισθητικο και μονο μερος μιλησα (γι'αυτο και την αγορασα - το bandit οτι εξατμιση και να βαλεις hayabusa δε γινεται!)
αν ειναι να παρεις akrapovic και να κολλας σωληνα, τι να πω? με'γεια!
εγω ειμαι της αποψης οτι αν παιρνω κατι, το παιρνω γι'αυτο που ειναι - οτι κι αν σημαινει αυτο...
αν δεν τα'χω, περιμενω να τα βρω!
υγ περι φυσικης, +1 καθοτι αυτο σπουδασα πριν πολλαααα χρονια...:cool:
Δηλαδη αν σου δωσουν ενα τελικο & βαλεις το κοματι που ενωνει τον καταλυτη με το τελικο σε εναν εξατμισα τι προβλημα μπορει να υπαρχει??Μηπως ειναι προβλημα που θα γλυτωσεις πολλα ευρω???:eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
η γνωμη μου... βαλε μονο την εξατμιση - αν θελεις να ξεφορτωθεις το "μπαζουκα" - και μην πειραξεις τιποτε αλλο
ουτε το στυλ ουτε η κατασκευη του bandit ειναι για ..."περισσοτερα" :winka:
μου ειπαν οτι με φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση χτυπαει πιστονια....ισχυει;
amyroukai
26/01/2010, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
μου ειπαν οτι με φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση χτυπαει πιστονια....ισχυει;
Ναι εννοείται, δεν βλέπεις πόσες μοτοσικλέτες με dynojet χαλάνε κάθε μέρα;
Τι άλλη βλακεία θα πουν οι άσχετοι στον κόσμο...
Σοβαρά τώρα: Αν πας σε επαγγελματία, όχι στον πρώτο βλάκα που επειδή έπιασε κλειδί και ποντίκι στα χέρια του νομίζει ότι έγινε θεός της βελτίωσης, η μοτοσικλέτα σου δεν θα πάθει τίποτα, ποτέ. Για να χτυπήσει πιστόνια, αυτό γίνεται από υπερστροφία και λάθος μείγματα για ώρα, κοινώς μοτοσικλέτα στα κόκκινα για ώρα με εντελώς λάθος ρυθμίσεις. Δηλαδή, μοτοσικλέτα πιστάδικη/κοντράδικη με άσχετο μηχανικό και αναβάτη... Πριν χτυπήσει πιστόνι (είτε από θερμοκρασία, είτε αν το καρφώσει η βαλβίδα) θα το νιώσεις -πιστεύω- το μοτέρ ότι δεν πάει καλά.
Πέρα από όλα τα άλλα, θα πας να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να κερδίσεις τι; 3-4 άλογα το πολύ; Ε ΚΑΙ; GSXR δεν θα γίνει ποτέ. Πραγματικά, έχοντας σκεφτεί ο ίδιος κάθε δυνατή βλακεία να κάνω στο δικό μου, αν δεις ότι κάποια στιγμή το βαρέθηκες, δεν σου κάνει, είναι αργό, πάρε το 1250. Είναι σαφώς πιο φτηνό και αξιόπιστο από το να δώσεις ένα χιλιάρικο για να φτιάξεις το δικό σου και τόσο γρηγορότερο που δεν θα χρειαστείς τίποτα απολύτως άλλο.
PortisHead
26/01/2010, 10:23
Ειπαμε.
Το tuning γινεται για το...tuning.
Δεν εχει λογικη.
Ειναι μερακι.
Συμφωνω ομως απολυτα με τον amyroukai στο οτι θα πρεπει να εχουμε υποψην μας "τι" τελικα θα επιτυχουμε απο το tuning.
Τωρα το αν αξιζει η όχι εχει να κανει και με την τσεπη του καθενος.
Προσωπικα πιστευω οτι καλυτερα ειναι να τα χωνεις σε αναρτησεις , καλα λαστιχα και φρενα παρα σε εξειδικευμενες εξατμισεις και PC.
reinmeister
26/01/2010, 10:56
να χωνετε και στο tuning...κλεφτες θα γινουν οι βελτιωτες?:rotflmao: :rotflmao:
To μονο σιγουρο παντως 600ευρω για εξατμιση δεν εδινα!(Προσωπικη μου αποψη)
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Δηλαδη αν σου δωσουν ενα τελικο & βαλεις το κοματι που ενωνει τον καταλυτη με το τελικο σε εναν εξατμισα τι προβλημα μπορει να υπαρχει??Μηπως ειναι προβλημα που θα γλυτωσεις πολλα ευρω???:eyepop: περι ορεξεως....
δεν έχω καμια τέτοια προθεση να το κάνω "supersport" .
ξέρω τι έχω μου αρέσει,μου φτάνει και δεν έχω και λεφτά για πέταμα.
αυτο που ήθελα να κάνω ,για την εξάτμιση, το έκανα και μάλιστα όσο καλυτερα μπόρεσα απο όλες τις απόψεις, για μενα. ( yoshimura απο 1250,τιτανιο, 2 χρονια μεταχειρισμενη, 200 ευρω)
τωρα οι κολλητοι μου θέλαν να μου παρουν για τη γιορτη μου το φιλτρο αλλα αν ειναι να θέλω περισσοτερα για το προγραμμα ,ε καλυτερα να μην μου το παρουν!
θα τους πω για xenon!:lol: :lol:
ασχετο: ποτε θα παμε βυνη;;:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
θα τους πω για xenon!:lol: :lol: πριν μπλεξεις με "xenon" (HID πιο σωστα), αξιζει να δοκιμασεις 2 nightbreaker Η7 της osram (?10 η μια)... αν μαλιστα ειναι σωστα ρυθμισμενη η δεσμη σε υψος, νομιζω οτι δε θα χρειαστεις τα "xenon"
PortisHead
26/01/2010, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
πριν μπλεξεις με "xenon" (HID πιο σωστα), αξιζει να δοκιμασεις 2 nightbreaker Η7 της osram (?10 η μια)... αν μαλιστα ειναι σωστα ρυθμισμενη η δεσμη σε υψος, νομιζω οτι δε θα χρειαστεις τα "xenon"
ΟΧΙ !!!
Μην δοκιμασεις καν !!!
Εχω σχετικο post και με φωτογραφιες Nightbreaker στο 1250.
Ξεχασε τις.
Απατη.
:lol:
Εγω παντως εβαλα +φιλτρο+εξατμιση και δεν είδα τρελη διαφορα!!
Αφου πρωτα είχα διαβασει ολοκληρο το φορουμ 3000 σελίδες και κοντεψα να τρελαθω΄!
Τελικα τα έβαλα κι είδα οτι το μηχανακι ανεβαζει πιο γρήγορα στροφές αυτο μονο.
Στη suzuki απλα μου ρύθμισαν το μει΄γμα με το yoshi box τίποτα αλλο δεν μου έκαναν.
Βέβαια μου είπαν οτι θέλει δυναμομέτρηση και καυσαναλυση για καλυτερη αποδοση,αλλα δεν
ψηνομαι να ρυθμιζω μειγματα κάθε τρείς και λίγο!!
Ασε που αμα είναι να κάνω το bandit Gsxr......Παρεμπιτόντως κόλησα κι ενα tank pad του Gsxr
στο ρεζερβουαρ!!!:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΠοΜ
περι ορεξεως....
Αυτο το αποτελεσμα ειναι τοσο χαλια?Παω πασο(περι ορεξεως οπως λες!):)
186734
PortisHead
26/01/2010, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
ΟΧΙ !!!
Μην δοκιμασεις καν !!!
Εχω σχετικο post και με φωτογραφιες Nightbreaker στο 1250.
Ξεχασε τις.
Απατη.
:lol:
Ελα , το βρηκα...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=68527&highlight=nightbreaker
Θα δεις αλλους να τα εκθειαζουν , αλλα εγω σου μιλαω συγκεκριμενα για το δικο μας κατοπτρο και την δικη μας λάμπα.
reinmeister
26/01/2010, 12:25
μην αφηνετε να σας ρυθμιζουν με το yoshimura box...ελεος...ειναι σαν να ριχνετε βενζινη με τον κουβα...
βαλτε εξατμιση,και ΜΗΝ αλλαζετε φιλτρο...δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος σε νορμαλ μηχανακια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μην αφηνετε να σας ρυθμιζουν με το yoshimura box...ελεος...ειναι σαν να ριχνετα βενζινη με τον κουβα...
βαλτε εξατμιση,και ΜΗΝ αλλαζετε φιλτρο...δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος σε νορμαλ μηχανακια...
+656
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μην αφηνετε να σας ρυθμιζουν με το yoshimura box...ελεος...ειναι σαν να ριχνετε βενζινη με τον κουβα...
βαλτε εξατμιση,και ΜΗΝ αλλαζετε φιλτρο...δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος σε νορμαλ μηχανακια...
Μήπως θα μπορούσες αυτο να το εξηγήσεις!!!!
Γιατι αν είναι να βάλω πισω το μαμα.Οπως είπα δεν με ενδιαφέρει να πάρει αλόγατα
ούτε το πήρα για αυτο το λόγο το συγκεκριμένο μηχανακι...
Την εξάτμιση την άλλαξα για αισθητικούς λογους.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Μήπως θα μπορούσες αυτο να το εξηγήσεις!!!!
Γιατι αν είναι να βάλω πισω το μαμα.Οπως είπα δεν με ενδιαφέρει να πάρει αλόγατα
ούτε το πήρα για αυτο το λόγο το συγκεκριμένο μηχανακι...
Την εξάτμιση την άλλαξα για αισθητικούς λογους.
γιατι πολυ απλα οπως ειπε κ καποιος πιο πανω οταν αλλαζεις απλα την εξατμα-μονο τελικο-δεν χαλας κατι στο μειγμα...απλα ελευθερωνεις το τελευταιο μερος του συνολου εισαγωγη-εξαγωγη
οταν ομως αλλαζεις φιλτρο(εισαγωγη) ή ολοσωμη(παλι εισαγωγη) τοτε αλλαζεις δραστικα οοοολο το μειγμα...που σημαινει ρυθμιση μειγματος ειτε απο την μαμα ecu ειτε με παραλληλο εγκεφαλο(comamnder,rapid bike κτλ)
θα αναλαβει ο προφεσορας rein πιο αναλυτικα κ τεχνικα
:D :D :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
γιατι πολυ απλα οπως ειπε κ καποιος πιο πανω οταν αλλαζεις απλα την εξατμα-μονο τελικο-δεν χαλας κατι στο μειγμα...απλα ελευθερωνεις το τελευταιο μερος του συνολου εισαγωγη-εξαγωγη
οταν ομως αλλαζεις φιλτρο(εισαγωγη) ή ολοσωμη(παλι εισαγωγη) τοτε αλλαζεις δραστικα οοοολο το μειγμα...που σημαινει ρυθμιση μειγματος ειτε απο την μαμα ecu ειτε με παραλληλο εγκεφαλο(comamnder,rapid bike κτλ)
θα αναλαβει ο προφεσορας rein πιο αναλυτικα κ τεχνικα
:D :D :wave2: :wave2:
Ρε σείς μιλάμε διάβασα οτι υπαρχει στο Φορουμ σχετικα με αυτα!
Εγω δεν είδα καμία διαφορά με η χωρίς φίλτρο παρα μονο στο θορυβο
που ήταν περισσοτερος με το μαμησιο.
Ασε που διαβασα οτι κι πολλοι το εχουν έτσι χωρίς προγραμμα.
Έπειτα το μηχανακι δεν είναι ss να του βάλεις και power commander.Συν τις αλλοις ρώτησα και 3
εξουσιδοτημένα και οι μισοι (ο 1 είχε και τις 2 αποψείς) μου είπαν βάλε προγραμμα οι άλλοι μην βάzεις τιποτα άλλο!!
Είμαι δε περισσότερο υποψιασμένος για όσους λένε να κάνεις δυναμομετρηση-καυσαναλυση και να βάλεις προγραμμα γιατί παίζει και το χρηματικο στη μέση!
Συμπέρασμα δικο μου είναι οτι δεν χρειαζεται τίποτα περισσότερο το συγκεκριμένο μηχανακι ακομα
κι αν αλλάξεις και φίλτρο!!
Για Power commander,χαρτογραφησείς,δυναμομετρήσεις κ.λ.π δεν το συζηταω οτι είναι πεταμενα
λεφτα για bandit.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Ρε σείς μιλάμε διάβασα οτι υπαρχει στο Φορουμ σχετικα με αυτα!
Εγω δεν είδα καμία διαφορά με η χωρίς φίλτρο παρα μονο στο θορυβο
που ήταν περισσοτερος με το μαμησιο.
Ασε που διαβασα οτι κι πολλοι το εχουν έτσι χωρίς προγραμμα.
Έπειτα το μηχανακι δεν είναι ss να του βάλεις και power commander.Συν τις αλλοις ρώτησα και 3
εξουσιδοτημένα και οι μισοι (ο 1 είχε και τις 2 αποψείς) μου είπαν βάλε προγραμμα οι άλλοι μην βάzεις τιποτα άλλο!!
Είμαι δε περισσότερο υποψιασμένος για όσους λένε να κάνεις δυναμομετρηση-καυσαναλυση και να βάλεις προγραμμα γιατί παίζει και το χρηματικο στη μέση!
Συμπέρασμα δικο μου είναι οτι δεν χρειαζεται τίποτα περισσότερο το συγκεκριμένο μηχανακι ακομα
κι αν αλλάξεις και φίλτρο!!
Για Power commander,χαρτογραφησείς,δυναμομετρήσεις κ.λ.π δεν το συζηταω οτι είναι πεταμενα
λεφτα για bandit.
βρε συ δεν ειπαμε οτι πρεπει να αλλαξεις φιλτρο ή να βαλεις commander ή οτι θα παρεις κανα πιστονι στο χερι...απλα ΕΑΝ αλλαξεις φιλτρο αερα ή λαιμους-λεμε τωρα- το σωστο ειναι να ξαναρυθμισεις το μειγμα για να μην εχεις τρυπες κ το καυσιμο αλλου για αλλου κ για να πεις οτι εχεις κερδισει ομαλοτερη ροπη ή ισχυ εκει που την χρειαζεται η μηχανη σου :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
βρε συ δεν ειπαμε οτι πρεπει να αλλαξεις φιλτρο ή να βαλεις commander ή οτι θα παρεις κανα πιστονι στο χερι...απλα ΕΑΝ αλλαξεις φιλτρο αερα ή λαιμους-λεμε τωρα- το σωστο ειναι να ξαναρυθμισεις το μειγμα για να μην εχεις τρυπες κ το καυσιμο αλλου για αλλου κ για να πεις οτι εχεις κερδισει ομαλοτερη ροπη ή ισχυ εκει που την χρειαζεται η μηχανη σου :beer:
Οκ σορρυ!
στην αρχη ειμαι ακομη θα μαθω που θα παει!!!!
:winka:
amyroukai
26/01/2010, 19:46
Mike77 περνάς τη φάση που πέρασα πριν λίγο καιρό... Περαστικά! :) Εγώ αποφάσισα, SS ή θάνατος
:lol:
Για τις λάμπες, η δική μου γνώμη τόσο στο αυτοκίνητο (philips) και στο Bandit (osram) είναι πως κάνουν μεγάλη διαφορά με τις "μαμά". Η νύχτα δεν γίνεται μέρα ότι και να κάνεις, αλλά έχει υπερεπαρκές φως για να κινηθείς παντού. Έτσι και αλλιώς μόλις γείρεις για να στρίψεις, η δέσμη φωτίζει μπεκάτσες από τη μία μεριά και σκουλήκια από την άλλη και το κέντρο της στροφής είναι σκοτεινό, τι τα θες...
Όλα τα όχι εργοστασιακά xenon που έχω δει σε μοτοσικλέτες αλλά και στα περισσότερα αυτοκίνητα, απλά σπάνε @@ γιατί φέγγουν μεν πιο πολύ στο δρόμο, αλλά φέγγουν και παντού αλλού. Πραγματικά σε ορισμένες περιπτώσεις ήθελα να πάρω ένα σφυράκι και να τους κάνω τα προβόλια καινούρια, αλλά τέλος πάντων... Οι απλοί καθρέφτες δεν κάνουν για xenon λάμπες. Υπάρχει η άποψη "καλύτερα για να με βλέπουν", ταυτίζεται με την άποψη "ξυπνάω όλη την αθήνα με το ξετάπωτο για να με ακούν στα στενά" κλπ κλπ κλπ... Δεν συμφωνώ.
glider σήμερα κατέβηκα Ανάβυσσο και φάγαμε με το Δημήτρη και την Ελισάβετ... ;) Στείλε κανένα ΠΜ πότε θα ξαναπάς Βύνη να κατέβω! Να "μαλώσουμε" και με τους χοντάκηδες. Φωλιά το μαγαζί... :rotflmao: Αν το κανονίσουμε Τετάρτες νομίζω βολεύεται και ο pektis... Θα ψήσω και την Κατερίνα... Κάτι θα γίνει :)
Για ψαχτείτε για το κοπή τη πίτα την Παρασκευή! Εγώ, η Vegas, ο pektis και ο bikenest θα κατέβουμε.
oooo θαυμάσια νέα...θα σου στείλω να κανονίσουμε απλα τωρα με την εξεταστική ψιλοδυσκολεύομαι...
για την παρασκευή παιζει να έρθω και εγω μετα τη δουλεια!θα σας βρω εκει αν ειναι,να κραταω τριανταφυλλο;;:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
oooo θαυμάσια νέα...θα σου στείλω να κανονίσουμε απλα τωρα με την εξεταστική ψιλοδυσκολεύομαι...
για την παρασκευή παιζει να έρθω και εγω μετα τη δουλεια!θα σας βρω εκει αν ειναι,να κραταω τριανταφυλλο;;:lol:
:lol: :lol:
amyroukai
26/01/2010, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
,να κραταω τριανταφυλλο;;:lol:
να ΚΛΕΨΕΙΣ τριαντάφυλλο... :)
Όι μωρέ, θα ξεχωρίσεις την Κατερίνα... :rotflmao:
χαχαχα!σωστα εχεις δικιο!
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
[B]Mike77 περνάς τη φάση που πέρασα πριν λίγο καιρό... Περαστικά! :) Εγώ αποφάσισα, SS ή θάνατος
:lol
To ίδιο πραγμα είναι!
Ασε ρώτα τον Deegre σκέφτηκα να το δώσω το bandit
και να πάρω το Gsxr το 750 10000 Ε
(σκεψη ήταν!):nono:
amyroukai
26/01/2010, 23:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
To ίδιο πραγμα είναι!
Όχι φίλε, δεν είναι το ίδιο... Ξέρω πολύ καλά τι θέλω από το SS και γιατί θα το πάρω. Και αυτό που θέλω, το Bandit δεν μπορεί να το δώσει και κάπου θα με ρίξει και δεν θα φταίει κιόλας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
σκέφτηκα να το δώσω το bandit και να πάρω το Gsxr το 750
Η διαφορά μας είναι αρκετές επισκέψεις σε πίστα. Εγώ είδα ότι δεν πάει -πολύ- ακόμα. Έχω μερικά δευτερόλεπτα να κερδίσω βελτιώνοντας την τεχνική μου, αλλά όχι τεράστιες διαφορές. Στις Σέρρες με περιορίζει το Bandit, στα Μέγαρα με περιορίζουν τα πούπουλα ακόμα, αλλά που θα μου πάει, θα τα μάθω και εκεί τα πατήματα. Έχω και την τηλεμετρία, θα τα βρω τα όρια. Αν το φτάσεις και εσύ στο όριό του και δεις ότι δεν σου κάνει, πάρε το 750. Αν δεν "τελειώσεις" το Bandit, ότι και να πάρεις πάλι αργά θα πηγαίνεις. Κρίμα δεν είναι να πάρεις το εργαλείο και να σέρνεσαι;
Ξεκίνησα να σκέφτομαι το πως θα κερδίσω άλογα, όταν είδα κάτι πιο κουλούς από εμένα να μου φεύγουν στις ευθείες και να με καθυστερούν στις στροφές... Μετά άρχισα να σκέφτομαι το πως θα κερδίσω μερικές μοίρες κλίση για να μη βρίσκει κάτω τόσο εύκολα... Μετά είδα ότι το πλαίσιο δεν τραβάει πολλά πολλά... Και μετά από πολύ κουβέντα, απλά καταλήξαμε στο ότι θέλω άλλο μηχανάκι για track days. Στο δρόμο μιά χαρά είναι και έτσι, ούτε καν πλησιάζω το όριό του. Στην πίστα όμως... :evil:
Πολυ το συζητατε με τις εξατμισεις και φιλτρα. Αμα γουσταρεις το κανεις αμα δεν γουσταρεις δεν το κανεις.
Τωρα αν δωσεις 500 ευρω για εξατμιση φιλτρο πιστευω αξιζει να δωσεις και 50 ευρω για δυναμομετρηση-ρυθμιση, εστω και για ψυχολογικους λογους. Αλλοι δινουν 500 ευρω λουλουδια για μια βραδια στα μπουζουκια, αλλοι καπου αλλου.
Amyroukai πολυ το συζητας το ss. Ποσο θα αντεξεις ακομη; 3-4 μηνες; μετα σε βλεπω στην πιστα με ss και να σε περναει στην ευθεια :p ενα μαυρο bandit :rotflmao:
PS. Θα ηθελα μια φορα να παω σερρες, ετσι για την αισθηση. (και να ντροπιασω κανα ss :lol: στην ευθεια παντα.)
amyroukai
27/01/2010, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Ποσο θα αντεξεις ακομη; 3-4 μηνες;
(και να ντροπιασω κανα ss :lol: στην ευθεια παντα.)
Θα αντέξω όσο χρειάζεται για να μαζέψω τα έουρος :)
Εμ, ναι, ΟΚ, άστο το δεύτερο... :) Με ίδιων ικανοτήτων αναβάτες, απλά "άντε γειά" γιατί δεν θα μαζέψεις στην ευθεία τη διαφορά του πίσω μέρους με τις στροφές.
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Όχι φίλε, δεν είναι το ίδιο... Ξέρω πολύ καλά τι θέλω από το SS και γιατί θα το πάρω. Και αυτό που θέλω, το Bandit δεν μπορεί να το δώσει και κάπου θα με ρίξει και δεν θα φταίει κιόλας.
Η διαφορά μας είναι αρκετές επισκέψεις σε πίστα. Εγώ είδα ότι δεν πάει -πολύ- ακόμα. Έχω μερικά δευτερόλεπτα να κερδίσω βελτιώνοντας την τεχνική μου, αλλά όχι τεράστιες διαφορές. Στις Σέρρες με περιορίζει το Bandit, στα Μέγαρα με περιορίζουν τα πούπουλα ακόμα, αλλά που θα μου πάει, θα τα μάθω και εκεί τα πατήματα. Έχω και την τηλεμετρία, θα τα βρω τα όρια. Αν το φτάσεις και εσύ στο όριό του και δεις ότι δεν σου κάνει, πάρε το 750. Αν δεν "τελειώσεις" το Bandit, ότι και να πάρεις πάλι αργά θα πηγαίνεις. Κρίμα δεν είναι να πάρεις το εργαλείο και να σέρνεσαι;
Ξεκίνησα να σκέφτομαι το πως θα κερδίσω άλογα, όταν είδα κάτι πιο κουλούς από εμένα να μου φεύγουν στις ευθείες και να με καθυστερούν στις στροφές... Μετά άρχισα να σκέφτομαι το πως θα κερδίσω μερικές μοίρες κλίση για να μη βρίσκει κάτω τόσο εύκολα... Μετά είδα ότι το πλαίσιο δεν τραβάει πολλά πολλά... Και μετά από πολύ κουβέντα, απλά καταλήξαμε στο ότι θέλω άλλο μηχανάκι για track days. Στο δρόμο μιά χαρά είναι και έτσι, ούτε καν πλησιάζω το όριό του. Στην πίστα όμως... :evil:
Τωρα δε θέλω να μαλώσω μαζι σου.Εντελώς φιλικά ετσι...Ούτε μιλάω εντελώς
προσωπικα
Εγω πίστα δεν έχω οδηγήσει οκ?
Έχω όμως οδηγήσει μηχανές,συγκεκριμένα οδηγούσα απο τα 17 ένα Gs 750,που είχε κάποια
ψιλοροπή για τέτοια ηλικία!!
Αυτα τα γράφω επειδή έχω φάει τα μούτρα μου άπειρες φορές!!
Τώρα όντας 30+ πλέον και αφου έχω κάπως κατασταλάξει κάπως αποφάσισα να πάρω το 650,
αν και μπορούσα να πάρω το 1250 π.χ
Η αλήθεια είναι οτι απογοητεύτηκα λίγο(θα το ηθελα πιο δυνατό)μπορεί να έκανα και Μλκ
Αλλα ρε παιδια!κουλάρετε
Δηλ τι να σου κάνει το banditaki?
Τουριστικο μηχανακι ειναι....
Θές γκάζι??
Ε! ΠΆΡΕ ρε μεγάλε ss Bάλε turbo_nitro_power commander κι ότι άλλο θές
Βγές εθνική(έχουμε??)
Πίασε 300+ και?
Εαν το γουστάρεις και το καταφέρνεις Μαγκιά!κι όμως είναι μαγκια,είδικα αν τα καταφέρνεις καλά.
Γιατι όλοι το έχουμε αυτο το μικρόβιο!
Απλά εγω με όσες τούμπες έφαγα εβγαλα το συμπέρασμα οτι δεν το χω!
Αυτα....:sun:
PortisHead
27/01/2010, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Απλά εγω με όσες τούμπες έφαγα εβγαλα το συμπέρασμα οτι δεν το χω!
Αυτα....:sun:
H αυτογνωσια , ειναι ενα απ οτα πολυτιμότερα αγαθα.
Επισης διακρινει και τον ακομπλεξαριστο ανθρωπο.
Ευγε απο εμενα. :beer:
Οσο για τα φοβερα τιμονια που εχουμε στην Ελλαδα , (πισταδοροι , αι-ρωσσιδες και επιδαυριωτες)
το βλεπουμε εξαλου απο τις στατιστικες ατυχηματων που εχουμε στη χωρα μας και τις συμμετοχες ελληνικων ονοματων σε παγκοσμια πρωταθλήματα.
Πρωτοποροι....
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Τωρα δε θέλω να μαλώσω μαζι σου.Εντελώς φιλικά ετσι...Ούτε μιλάω εντελώς
προσωπικα
Εγω πίστα δεν έχω οδηγήσει οκ?
Έχω όμως οδηγήσει μηχανές,συγκεκριμένα οδηγούσα απο τα 17 ένα Gs 750,που είχε κάποια
ψιλοροπή για τέτοια ηλικία!!
Αυτα τα γράφω επειδή έχω φάει τα μούτρα μου άπειρες φορές!!
Τώρα όντας 30+ πλέον και αφου έχω κάπως κατασταλάξει κάπως αποφάσισα να πάρω το 650,
αν και μπορούσα να πάρω το 1250 π.χ
Η αλήθεια είναι οτι απογοητεύτηκα λίγο(θα το ηθελα πιο δυνατό)μπορεί να έκανα και Μλκ
Αλλα ρε παιδια!κουλάρετε
Δηλ τι να σου κάνει το banditaki?
Τουριστικο μηχανακι ειναι....
Θές γκάζι??
Ε! ΠΆΡΕ ρε μεγάλε ss Bάλε turbo_nitro_power commander κι ότι άλλο θές
Βγές εθνική(έχουμε??)
Πίασε 300+ και?
Εαν το γουστάρεις και το καταφέρνεις Μαγκιά!κι όμως είναι μαγκια,είδικα αν τα καταφέρνεις καλά.
Γιατι όλοι το έχουμε αυτο το μικρόβιο!
Απλά εγω με όσες τούμπες έφαγα εβγαλα το συμπέρασμα οτι δεν το χω!
Αυτα....:sun:
Πολύ σωστή άποψη στην οποία συμφωνώ απόλυτα. Το κάθε μηχανάκι το πέρνουμε γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που μπορεί να δώσει και φυσικά υποτίθεται ότι ξέρουμε και το γιατί το πέρνουμε.
reinmeister
27/01/2010, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Μήπως θα μπορούσες αυτο να το εξηγήσεις!!!!
Γιατι αν είναι να βάλω πισω το μαμα.Οπως είπα δεν με ενδιαφέρει να πάρει αλόγατα
ούτε το πήρα για αυτο το λόγο το συγκεκριμένο μηχανακι...
Την εξάτμιση την άλλαξα για αισθητικούς λογους.
να το εξηγησω απλα...
το μοτερ ειναι μια αντλια,που απο την μια ρουφαει,απο την αλλη φυσαει...
η δυνατοτητα εισροης αερα στην μοναδα χρονου,δεν εξαρταται τοσο απο την διαπερατοτητα του φιλτρου,οσο απο την δυνατοτητα αναρροφησης του μοτερ η οποια εξαρταται απο ενα εκατομυριο πραγματα...
δηλαδη...το οτι περναει Α αερας απο το φιλτρο με μαμα εξατμιση,δεν σημαινει οτι δεν μπορει να περασει Α+ με aftermarket...
τα εργοστασιακα φιλτρα εχουν την δυνατοτητα να επιτρεψουν τουλαχιστον 20% μεγαλυτερη παροχη αερα,απ οτι παρεχουν με το μοτερ νορμαλ...
επισης τα aftermarket φιλτρα,συνηθως,παραειναι ελευθερα με αποτελεσμα ,ναι μεν,να παρεχουν μεγαλυτερο ογκο αερα,αλλα με μειωμενη ταχυτητα...αυτο εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τυρβωδης ροη,για να ακριβολογουμε περισσοτερο τυρβωδης απο πριν,κατι που δεν βοηθα καθολου στην αποδοση...το γιατι ειναι μεγαλη ιστορια...
στο θεμα χαρτογραφησης τωρα...
οχι μονο δεν κανει κακο,ακομη και σε εντελως νορμαλ μοτοσυκλεττα,αλλα κανει και πολυ καλο μια και η εργοστασιακη χαρτογραφηση απεχει μιλια απο το ιδανικο...
ειναι εκ των ων ουκ ανευ...?οχι...
πρακτικα...
1)τελικο εξατμισης= δεν ασχολειστε...
2)ολοκληρη εξατμιση...δεν αλλαζετε φιλτρο κι επισης δεν ασχολειστε...
οι εργοστασιακοι εγκεφαλοι εχουν την δυνατοτητα να αλλαζουν τα καυσιμα,μεσω των αισθητηρων τους,περιπου 5%...
οπερ μεθερμηνευομενον...μπορουν να ανταπεξελθουν σε ενα μεγαλο βαθμο στην αλλαγη δεδομενων,ειτε αυτα αφορουν περιφερειακα,οπως εξατμιση,ειτε καιρικες μεταβολες...
αν λοιπον δεν ειστε ολη την ωρα με 6η τερμα,ειστε ασφαλεις,ακομη και με αλλαγη ολοκληρης εξατμισης...
αν απο την αλλη ειστε λατρεις της απολυτης αποδοσης-ιδανικης καταναλωσης,σε οτι εχετε,κανετε μια καυσαναλυση στον δρομο,οχι σε δυναμομετρο και με ενα γκατζετακι ρυθμιζετε τα καυσιμα σας...
η επιλογη δικη σας...
:wave2:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
[B]να το εξηγησω απλα...
το μοτερ ειναι μια αντλια,που απο την μια ρουφαει,απο την αλλη φυσαει...
η δυνατοτητα εισροης αερα στην μοναδα χρονου,δεν εξαρταται τοσο απο την διαπερατοτητα του φιλτρου,οσο απο την δυνατοτητα αναρροφησης του μοτερ η οποια εξαρταται απο ενα εκατομυριο πραγματα...
δηλαδη...το οτι περναει Α αερας απο το φιλτρο με μαμα εξατμιση,δεν σημαινει οτι δεν μπορει να περασει Α+ με aftermarket...
τα εργοστασιακα φιλτρα εχουν την δυνατοτητα να επιτρεψουν τουλαχιστον 20% μεγαλυτερη παροχη αερα,απ οτι παρεχουν με το μοτερ νορμαλ...
επισης τα aftermarket φιλτρα,συνηθως,παραειναι ελευθερα με αποτελεσμα ,ναι μεν,να παρεχουν μεγαλυτερο ογκο αερα,αλλα με μειωμενη ταχυτητα...αυτο εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τυρβωδης ροη,για να ακριβολογουμε περισσοτερο τυρβωδης απο πριν,κατι που δεν βοηθα καθολου στην αποδοση...το γιατι ειναι μεγαλη ιστορια...
στο θεμα χαρτογραφησης τωρα...
οχι μονο δεν κανει κακο,ακομη και σε εντελως νορμαλ μοτοσυκλεττα,αλλα κανει και πολυ καλο μια και η εργοστασιακη χαρτογραφηση απεχει μιλια απο το ιδανικο...
ειναι εκ των ων ουκ ανευ...?οχι...
πρακτικα...
1)τελικο εξατμισης= δεν ασχολειστε...
2)ολοκληρη εξατμιση...δεν αλλαζετε φιλτρο κι επισης δεν ασχολειστε...
οι εργοστασιακοι εγκεφαλοι εχουν την δυνατοτητα να αλλαζουν τα καυσιμα,μεσω των αισθητηρων τους,περιπου 5%...
οπερ μεθερμηνευομενον...μπορουν να ανταπεξελθουν σε ενα μεγαλο βαθμο στην αλλαγη δεδομενων,ειτε αυτα αφορουν περιφερειακα,οπως εξατμιση,ειτε καιρικες μεταβολες...
αν λοιπον δεν ειστε ολη την ωρα με 6η τερμα,ειστε ασφαλεις,ακομη και με αλλαγη ολοκληρης εξατμισης...
αν απο την αλλη ειστε λατρεις της απολυτης αποδοσης-ιδανικης καταναλωσης,σε οτι εχετε,κανετε μια καυσαναλυση στον δρομο,οχι σε δυναμομετρο και με ενα γκατζετακι ρυθμιζετε τα καυσιμα σας...
η επιλογη δικη σας...
Thanks για την ενημέρωση reinmaster να σαι καλά!
Εγω π.χ που άλλαξα φίλτρο+εξατμισούλα και δεν θέλω να κάνω τιποτα άλλο.
Έχω βίτσιο!!
Μαλλον ειναι καλλυτερα να βάλω πισω το Μαμα του?Ετσι?
Αυτο καταλαβα...
Λοιπον μου φαινεται μαλλον! θα Βαλω το Μαμα φιλτρο!
reinmeister
27/01/2010, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
Μαμα φιλτρο!
:a10:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.