View Full Version : GSF 600/650 s Bandit
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Γράψε το βρε και στο threadάκι με τις αναρτήσεις! Καλά έλεγε και ο Dim40 τα πετάμε όλα εδώ και "χάνονται"...
τα "με 'γειά" στα είπα και χτες... :beer: άιντε να ξαναπάρω και το δικό μου να πάμε έναν Άη Γιάννη Ρόσσι να τη δεις και σε "δύσκολη" διαδρομή.
:beer: :beer:
mitsospatras
05/05/2010, 08:42
Ρε παιδια αυτα τα νουμερα ( 6lt/100km ) που τα βρισκεται ? Εβαλα 26 euro με τιμη 1.39 και εχω κανει 220 χλμ δηλαδη αν τα υπολογιζω σωστα ειναι κοντα στα 9lt/100km . Μηπως δεν κανω κατι σωστα ? Μηπως εχει κανενα προβλημα ? Μηπως κλεβουνε ? Υ.Γ Το ντεποζιτο ξεχειλισμενο
Αρχικά δημιουργήθηκε από mitsospatras
Ρε παιδια αυτα τα νουμερα ( 6lt/100km ) που τα βρισκεται ? Εβαλα 26 euro με τιμη 1.39 και εχω κανει 220 χλμ δηλαδη αν τα υπολογιζω σωστα ειναι κοντα στα 9lt/100km . Μηπως δεν κανω κατι σωστα ? Μηπως εχει κανενα προβλημα ? Μηπως κλεβουνε ? Υ.Γ Το ντεποζιτο ξεχειλισμενο
Μέχρι που υπολόγισες τα 220 χλμ.???Όταν αναβοσβήνει η κάνουλα ή όταν αναβοσβήνει η κάνουλα και η πρώτη μπάρα???το ένα με το άλλο έχει διαφορά 4 λίτρα.....
amyroukai
05/05/2010, 08:46
Φίλε Δημήτρη μέτρα από γέμισμα ξεχειλισμένο σε γέμισμα ξεχειλισμένο με το μερικό χιλιομετρητή για να δεις ακριβώς τι έβαλες και πόσα έκανες. Προσωπικά θέλω 16 λίτρα περίπου για 220 χιλιόμετρα. Οδηγώντας πιο χαλαρά (πολύ σπάνια) έχω δει και 5 λίτρα/100 χλμ. Αν καις 9, είσαι ο αδύναμος κρίκος. Του πίνεις το αίμα... Δεν υπάρχει αντίδοτο για αυτό!
mitsospatras
05/05/2010, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
Μέχρι που υπολόγισες τα 220 χλμ.???Όταν αναβοσβήνει η κάνουλα ή όταν αναβοσβήνει η κάνουλα και η πρώτη μπάρα???το ένα με το άλλο έχει διαφορά 4 λίτρα..... κανουλα με μπαρα μαζι και ολα πολη οχι μεγαλες ταχυτητες δηλαδη
PortisHead
05/05/2010, 08:50
Ρε γμτ.
Εγω για ψυχολογικους λογους , μολις αρχισει και ναβοσβηνει η κανουλα....γεμιζω.
Αληθεια , και με τα 2 να αναβοσβηνουν , με μετρια ταχυτητα , ποσα χλμ βγαζουμε ακομα ?
mitsospatras
05/05/2010, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ρε γμτ.
Εγω για ψυχολογικους λογους , μολις αρχισει και ναβοσβηνει η κανουλα....γεμιζω.
Αληθεια , και με τα 2 να αναβοσβηνουν , με μετρια ταχυτητα , ποσα χλμ βγαζουμε ακομα ? Αν θυμαμαι καλα γιατι μια φορα εμεινα για να το τεσταρο νομιζω γυρο στα 10 χλμ
amyroukai
05/05/2010, 08:53
Οι μπάρες και η κάνουλα κλπ δεν έχουν ακρίβεια, αν τα χρησιμοποιείς για σημάδια δεν θα βγάλεις ποτέ άκρη. Μέτρημα από ξεχείλισμα σε ξεχείλισμα είναι ο μόνος ακριβής τρόπος, εκεί παίζει ρόλο το πόσο κλέφτης είναι ο βενζινάς, αν έχει πειραγμένες αντλίες.
Στο δικό μου αν γεμίσω με το που θα αναβοσβήσει η μπάρα, παίρνει 14.5 με 15 λίτρα. Μπάρα και κάνουλα μαζί, στα 17-18 ανάλογα πότε θα το θυμηθώ... Το έφτασα τις προάλλες και πήρε 19.75 λίτρα! Άλλο λίγο και θα ξανα-έσπρωχνα. Με 2-3 λίτρα, 50 χιλιόμετρα τα έχουμε χαλαρά.
mitsospatras
05/05/2010, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Οι μπάρες και η κάνουλα κλπ δεν έχουν ακρίβεια, αν τα χρησιμοποιείς για σημάδια δεν θα βγάλεις ποτέ άκρη. Μέτρημα από ξεχείλισμα σε ξεχείλισμα είναι ο μόνος ακριβής τρόπος, εκεί παίζει ρόλο το πόσο κλέφτης είναι ο βενζινάς, αν έχει πειραγμένες αντλίες.
Στο δικό μου αν γεμίσω με το που θα αναβοσβήσει η μπάρα, παίρνει 14.5 με 15 λίτρα. Μπάρα και κάνουλα μαζί, στα 17-18 ανάλογα πότε θα το θυμηθώ... Το έφτασα τις προάλλες και πήρε 19.75 λίτρα! Άλλο λίγο και θα ξανα-έσπρωχνα. Με 2-3 λίτρα, 50 χιλιόμετρα τα έχουμε χαλαρά. Τωρα παιδια ετσι οπως πανε τα πραγματα μην μετρατε ουτε μπαρες ουτε αντλιες εφτασε 1.50 το λιτρο και εχουμε πορεια ακομα. ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΠΟΔΗΤΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑ......χαχαχαχα
amyroukai
05/05/2010, 09:01
Αν έμενα στο κέντρο θα σου έλεγα ότι έχεις δίκιο... Αλλά φίλε, 30 χιλιόμετρα ανηφόρα από την Αθήνα μέχρι εδώ δεν είμαι για να τα κάνω κάθε μέρα. Μην το πεις πουθενά, αλλά δεν είμαι ο Lance Armstrong. :lol:
mitsospatras
05/05/2010, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Φίλε Δημήτρη μέτρα από γέμισμα ξεχειλισμένο σε γέμισμα ξεχειλισμένο με το μερικό χιλιομετρητή για να δεις ακριβώς τι έβαλες και πόσα έκανες. Προσωπικά θέλω 16 λίτρα περίπου για 220 χιλιόμετρα. Οδηγώντας πιο χαλαρά (πολύ σπάνια) έχω δει και 5 λίτρα/100 χλμ. Αν καις 9, είσαι ο αδύναμος κρίκος. Του πίνεις το αίμα... Δεν υπάρχει αντίδοτο για αυτό! Φιλε μου καλε πως γινετε και του πινω το αιμα δηλδη ? Αυτα τα χλμ ειναι μεσα σε επαρχιακη πολη και χαλαρα δεν ειναι σε δρομο πατημενο 200 . Λες οτι δεν κανω κατι σωστα ? Αν ναι πες μου ποιο ειναι αυτο να το διορθωσω και να γλιτωσω. Με το αυτοκινητο που ειναι και 1800 καιω σχεδον τα ιδια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από mitsospatras
Φιλε μου καλε πως γινετε και του πινω το αιμα δηλδη ? Αυτα τα χλμ ειναι μεσα σε επαρχιακη πολη και χαλαρα δεν ειναι σε δρομο πατημενο 200 . Λες οτι δεν κανω κατι σωστα ? Αν ναι πες μου ποιο ειναι αυτο να το διορθωσω και να γλιτωσω. Με το αυτοκινητο που ειναι και 1800 καιω σχεδον τα ιδια.
δεν παίζει με τίποτα να καις τόσο.
Μάλλον αναβόσβηνε η κάνουλα μόνο.Άρα είχες μέσα περίπου 5,5 λίτρα ακόμα.και έτσι για τα 220km έκαψες 13λιτρα,δηλαδή 5,9λ/100κμ
Μια χαρά είσαι..:D
mitsospatras
05/05/2010, 09:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzrypvs
δεν παίζει με τίποτα να καις τόσο.
Μάλλον αναβόσβηνε η κάνουλα μόνο.Άρα είχες μέσα περίπου 5,5 λίτρα ακόμα.και έτσι για τα 220km έκαψες 13λιτρα,δηλαδή 5,9λ/100κμ
Μια χαρά είσαι..:D Μακαρι φιλε μου να ηταν ετσι θα ημουν happy, αλλα δυστυχως αναβοσβηνη και η μπαρα.
Δεν νομίζω ότι εάν έχεις 'βαρύ' χέρι, μπορεί κανεις να σου πει τι κάνεις λάθος!
Προσωπικά και για τα πρώτα 2.500-3.000 χλμ, δεν είχα καταφέρει να το ρίξω κάτω από 8λτ/100χλμ.
Μετά κατάλαβα τι λάθη έκανα (π.χ. ανέβαζα τις στροφές κ όχι τις ταχύτητες, οπότε αργά πήγαινα/τον κώλο μου έκαιγα) και τώρα το έχω φέρει περίπου στα 6,5λτ/100χλμ.
Εάν με χαλαρούς ρυθμούς (μέχρι 5.000-6.000 στροφές) δεν αλλάξει η κατανάλωσή σου, τότε μάλλον υπάρχει θέμα.
και με μπάρα και με κάνουλα αναμμένη έχω κάνει περίπου 30 χλμ. χωρίς να μείνω.
Μέσα στη πόλη καίω περίπου 5,5-5,8 με συντηρητική οδήγηση.Μήπως έχεις κάνει λάθος στους υπολογισμούς σου???
Εγώ αυτό που κάνω έιναι το εξής:
όταν αρχίσει κα αναβοσβήνει η κάνουλα (δλδ έχω μέσα περίπου 5.5 λίτρα κατά το manual), μηδενίζω μερικό χιλιομετρητή.Βάζω βενζίνη,σημειώνω κάπου τα λίτρα που εβαλα και αφήνω το μερικο χιλιομετρητή να γράφει μέχρι να ανάψει πάλι η κάνουλα. Στη συνέχεια με μία απλή μέθοδο των τριων υπολογίζω την κατανάλωση μου στα 100 χιλιόμετρα...
Ρε παιδιά να σας χαλάσω λίγο την κουβέντα περί καταναλώσεων ?
Επειδή ετοιμάζομαι για την αγορά πείτε μου, γιατί να πάρω το ληστή ? Μη μου πείτε αν σου αρέσει πάρ'το, πείτε μου μόνο γιατί να τον πάρω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από mitsospatras
Μακαρι φιλε μου να ηταν ετσι θα ημουν happy, αλλα δυστυχως αναβοσβηνη και η μπαρα.
γέμισε το 2-3 φορές φουλ,άλλαξε βενζινάδικο,πήγαινε και μαλακά και βλέπεις αν αλλάξει κάτι.
Αν δεν αλλάξει μάλλον έχει πρόβλημα
Το δικό μου έχει κάψει μαχ 7,5λτ/100,αλλά αν πας τέρμα για όλο το ντεπόζιτο μπορεί να σου καίει και 10λτ/100.
εσύ ξέρεις..
PortisHead
05/05/2010, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
Ρε παιδιά να σας χαλάσω λίγο την κουβέντα περί καταναλώσεων ?
Επειδή ετοιμάζομαι για την αγορά πείτε μου, γιατί να πάρω το ληστή ? Μη μου πείτε αν σου αρέσει πάρ'το, πείτε μου μόνο γιατί να τον πάρω.
Γιατι τι αλλο μπορεις να παρεις με αυτα τα λεφτα ? :lol:
Σωστό κι αυτό αλλά άσ'το έξω.
PortisHead
05/05/2010, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
Σωστό κι αυτό αλλά άσ'το έξω.
OK.
Αξιοπιστια (απεδεδειγμενη πανω απο 20 χρονια τωρα)
Εμφανιση (υποκειμενικο)
Τα κανει (πανω - κατω) ολα.
Απλη συντηρηση.
Αυτα , ας συμπληρωσυν και οι αλλοι
:wave2:
Φτιάξτε με κι άλλο να πάω τράπεζα ντε !!!:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
Ρε παιδιά να σας χαλάσω λίγο την κουβέντα περί καταναλώσεων ?
Επειδή ετοιμάζομαι για την αγορά πείτε μου, γιατί να πάρω το ληστή ? Μη μου πείτε αν σου αρέσει πάρ'το, πείτε μου μόνο γιατί να τον πάρω.
Γιατί είναι ένα φθηνό, αξιόπιστο κ τίμιο all rounder το οποίο εύκολα θα σε πάει οπουδήποτε με αξιοπρέπεια κ άνεση.
Το μεγάλο του μείον είναι το βάρος του (και ίσως κ ο Σφακ-αττάκ), αλλά αυτό το βάρος είναι που το καθιστά ακλόνητο σε περιβαλλοντολογικούς παράγοντες (Στρατηγός Άνεμος, ντε!). Μόλις δε ξεκινήσεις, απλά δεν το αισθάνεσαι.
Με άνεση φιλοξενεί 2 άτομα, τα πάει παντού, 'καίει' μπενζίνα σε λογικά πλαίσια (για 4κ), και αν είσαι και 'αρρωστάκι' πας κ πίστα (δες amyroukai, δεν είχε χάσει TD).
Προσωπικά κατέληξα στον ληστή, γιατί ο ανταγωνισμός 'δεν με χωρούσε' (1.93 βλεπς), μα πάνω απ'όλα με δελέασε η τιμή και η αξιοπιστία του (νομίζω ότι τώρα που είναι και υΔρόψυκτα όσο το συντηρείς σωστά, τόσο αυτό θα σε πηγαίνει ανεξαρτήτως χλμ - το κάνουν τα αεροελαιόψυκτα χρόοονια τώρα).
Αισθητικά δεν είναι Η κ@υλα (ίσως να μην είναι καν κ@υλα), αλλά δεν είναι και ΕΤΖ251! Εγώ το γουστάρω και όταν τα οικονομικά το επιτρέψουν θα του χώσω λίγα φράγκα για εξάτμα και 'κάτω ουρά' (undertail), πιστεύοντας ότι θα δείξει πολύ πιο όμορφο!
Τα κάνει όλα και συμφέρει!!!Μόνο χώμα δ πάει..Βέβαια θα πρέπει να αναρωτηθείς για το πως θα το χρησιμοποιήσεις..Έγω που κάνω περίπου μικτή χρήση, ίσως λίγο παραπάνω σε ταξιδάκια, είμαι απολυτα ικανοποιημένος...
Και επίσης γιατί μετά από 31.000χλμ. δ έχει χρειαστεί τίποτα παρα μόνο λάδια και τα αναλωσιμά του (τακάκια,λάστιχα κ.τ.λ.)
Τι χρήση θα τις κάνεις???
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
Ρε παιδιά να σας χαλάσω λίγο την κουβέντα περί καταναλώσεων ?
Επειδή ετοιμάζομαι για την αγορά πείτε μου, γιατί να πάρω το ληστή ? Μη μου πείτε αν σου αρέσει πάρ'το, πείτε μου μόνο γιατί να τον πάρω.
:look:
Η ερωτηση σου ειναι καπως ....
Κανενας δεν ειπε οτι ειναι το καλυτερο, ειναι ομως φθηνο, σιγουρα κανεις καποιες παραχωρησεις. Εσυ τι ακριβως θελεις να κανεις με την μηχανη και τι μπικικινι διαθετεις ?
:wave2:
Καθημερινά πόλη και εκδρομούλες μέχρι Ορχομενό-Λιβαδιά (είτε από τη νέα είτε από την παλιά εθνική).
zvailakis
05/05/2010, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
Τα κάνει όλα και συμφέρει!!!Μόνο χώμα δ πάει..Βέβαια θα πρέπει να αναρωτηθείς για το πως θα το χρησιμοποιήσεις..Έγω που κάνω περίπου μικτή χρήση, ίσως λίγο παραπάνω σε ταξιδάκια, είμαι απολυτα ικανοποιημένος...
Και επίσης γιατί μετά από 31.000χλμ. δ έχει χρειαστεί τίποτα παρα μόνο λάδια και τα αναλωσιμά του (τακάκια,λάστιχα κ.τ.λ.)
Τι χρήση θα τις κάνεις???
Το'χω βάλει και χώμα 18και κάτι κμ από τα Θέρμα για Τριχωνίδα!
Βέβαια οι υπόλοιποι με τα τρανσαλπ με περιμέναν πολύ ώρα μετά (πήγαινα πολύ πολύ αργά), αλλά μετά τους περίμενα και εγώ στην άσφαλτο!
2α στο κιβώτιο στις κατηφόρες και ρύθμιση με το πίσω φρένο. χα! αμέ...και εντουράδες!
amyroukai
05/05/2010, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από mitsospatras
Φιλε μου καλε πως γινετε και του πινω το αιμα δηλδη ? Αυτα τα χλμ ειναι μεσα σε επαρχιακη πολη και χαλαρα δεν ειναι σε δρομο πατημενο 200 . Λες οτι δεν κανω κατι σωστα ? Αν ναι πες μου ποιο ειναι αυτο να το διορθωσω και να γλιτωσω. Με το αυτοκινητο που ειναι και 1800 καιω σχεδον τα ιδια. Εμ... Όπως είπε και ο DrEvil, αν θέλεις οικονομία, αλλάζεις όχι πάνω από 5000-5500 στροφές, προγραμματίζεις όσο μπορείς το άνοιγμα του γκαζιού βλέποντας μακριά (πχ αν μπροστά σου έχει μποτιλιάρισμα-κόκκινο κλπ δεν ανοίγεις το γκάζι, φρενάρεις χαλαρά από απόσταση με τις ταχύτητες και όχι τελευταία στιγμή με το φρένο αν γίνεται). Δουλεύεις πολύ το κιβώτιο έτσι για να είσαι μόνιμα με χαμηλές στροφές, αλλά ανταμείβεσαι στο βενζινάδικο.
Επίσης σου ξαναλέω ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΣ ΜΕ ΜΠΑΡΕΣ. Εγώ ΚΑΘΕ φορά που γεμίζω, προσπαθώ να ξεχειλίζω, μηδενίζω και το μερικό και βλέπω από την αντλία πόσα λίτρα έβαλα. Στην αρχή που το είχα πάρει και το οδηγούσα ήρεμα και μετρημένα γιατί... δεν ήξερα τι μου γίνεται έκαιγε 5-5.5 λ/100χλμ. Τώρα που κάνω ΕΟ/ΑΟ κυρίως, καίει 8άρες. Αλλά καίει τόσο γιατί πάω με 8000-9000 στροφές συνέχεια.
Αν πχ και εσύ μέσα στην κίνηση γουστάρεις να το ακούς και αλλάζεις πρώτη-δευτέρα στις 9000 και μετά δεν έχεις χώρο και βάζεις τρίτη στα καπάκια, καις και πας αργά μαζί.
amyroukai
05/05/2010, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
πείτε μου μόνο γιατί να τον πάρω. Γιατί κάνει ΟΤΙ κάνει κάθε μεσαίο 600άρι με μεγαλύτερη άνεση, ίδια κατανάλωση, αποδεδειγμένα δεν σπάει-δεν χαλάει, έχει φτηνά σέρβις (ανάλογα το συνεργείο μάλλον) και όταν πας ταμείο έχεις δώσει κάπου 2000-2500 λιγότερα από τους ανταγωνιστές. Για τη χρήση στα είπαν και τα άλλα παιδιά, τα ίδια έχω κάνει και εγώ... Για τη χρήση που το θέλεις, είναι ότι πρέπει. Και αν χρειαστείς το κάτι παραπάνω, με 700-800 ευρώ βάζεις WP ή ohlins και έχεις πάλι φτηνότερο και καλύτερο μηχανάκι από τους άλλους... :)
Προλαβαίνω ? Τι ώρα κλείνουν τα μαγαζιά ?:lol:
Είχα και το strom στη λίστα μου και το versys και το cbf και το diversion αλλά αυτό το μηχανάκι, ο ληστής, κάτι μου κάνει ρε παιδιά, με τραβάει.
Και επειδή θέλω το πρωΐ να κατεβαίνω και να χαμογελάω όταν το βλέπω και όχι απλά να το καβαλάω για να πάω στη δουλειά, ελπίζω το συντομότερο δυνατό να το κλείσω.
amyroukai
05/05/2010, 17:15
Το Vstrom για κάποιον που είναι Εθνική συνέχεια, ίσως να είναι προτιμότερο λόγω καλύτερης κάλυψης από τον αέρα και μεγαλύτερης σέλας. Κατά τα άλλα, δεν στρίβει, δεν επιταχύνει, δεν φρενάρει όπως το Bandit. Το ίδιο ισχύει και για το Versys. Το Diversion με ABS είναι αδικαιολόγητα ακριβό και δεν υπερέχει σε κάτι σε σχέση με το Bandit, μόνο ότι είναι ελαφρύ, αλλά δεν λέει κάτι αυτό από μόνο του. Το CBF... Κοστίζει όσο το 1250 και είναι απλά για όσους θέλουν να έχουν Honda. Καλή μοτοσικλέτα, εξίσου καλή με το Bandit, απαράδεκτο value for money.
Εννοείται ότι αν βάλεις στην εξίσωση αυτό ακριβώς που είπες, να το βλέπεις και να χαμογελάς, ότι και να πάρεις, όταν σε φτιάχνει, καλό είναι... Η λογική δεν έχει σχέση.
Να το παρεις γιατι κατ εμε καλυπτει απολυτα τις αναγκες του μεσου μοτοσυκλετιστή.
Στο δρομο παει μια χαρα, δεν στριβει οπως ενα ss αλλα πάλι και αυτοι που τα εχουν δεν τα εξαντλουν. Προσωπικα νομίζω οτι λίγοι απ αυτους που εχουν bandit έχουν εξαντλησει τις δυνατοτητες της μηχανης τους.
Εγω αλλαξα απο μονοκυλινδρο on off και πηγα στο bandit. οι επιφυλαξεις μου αν θα με βολεψει στην πολη εξαφανιστηκαν την πρωτη εβδομαδα.
Στο ταξίδι εντυπωσιάστηκα με την σταθεροτητα του. Εκανα Αθηνα Λαρισα σε 2,5 ωρες με σταση για βενζινη και τσιγαρο, με ανεση. Στα 200χλμ η μηχανη οδηγούνταν με το ενα χερι και μπορεις να πηγαινεις με 180-220 συνεχεια.
Περαν αυτων εμενα μου αρεσει και σαν μηχανη.
Ακομα δεν το πηρες?
Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
Ακομα δεν το πηρες?
Έτοιμος είμαι, αύριο-μεθαύριο ξεκινάω τη γύρα στα μαγαζιά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
Στα 200χλμ η μηχανη οδηγούνταν με το ενα χερι και μπορεις να πηγαινεις με 180-220 συνεχεια.
Σκυμμένος ή με μεγαλύτερη ζελατίνα? και αν το 2ο με ποια?
Για το γενικότερο θέμα εγώ θα πω ότι αναλογία ποιότητας - τι σου προσφέρει και τιμής δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή στην αγορά αυτή τη στιγμη...
Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
και μπορεις να πηγαινεις με 180-220 συνεχεια.
Κοψε κατι :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Κοψε κατι :p
Μια χαρά μπορείς...
Αρκεί να έχεις αρκουδο-σβερκο και μπάρμπα βενζινά!
(Την τελευταία που το έκανα, από την Τρίπολη εώς την είσοδο της Α.Ο. είχε ρουφήξει όλη την μπενζίνα!)
+656
παντως με 180 πας ανετοτατα!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
+656
παντως με 180 πας ανετοτατα!!
Με 180 συμφωνω, αλλα με 220 ? Κοντα τελικιασμενο ?
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Με 180 συμφωνω, αλλα με 220 ? Κοντα τελικιασμενο ?
:wave2:
Να το πας μπορείς.... αν το θες είναι άλλο θέμα! (αν είναι να το σπάσω, προτιμώ με βαριοπούλα)
amyroukai
06/05/2010, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
(αν είναι να το σπάσω, προτιμώ με βαριοπούλα)
ή με Focus Station Wagon... :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Να το πας μπορείς.... αν το θες είναι άλλο θέμα! (αν είναι να το σπάσω, προτιμώ με βαριοπούλα)
Αυτο που λες εννοω. Μεχρι 180 το παλευεις, αλλα με 220 που ειναι κοντα στην τελικη του εγω τουλαχιστον δεν το παω συνεχομενα.
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
ή με Focus Station Wagon... :rotflmao:
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
ή με Focus Station Wagon... :rotflmao:
:lol: :rotflmao:
amyroukai
06/05/2010, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Μεχρι 180 το παλευεις, αλλα με 220 που ειναι κοντα στην τελικη του εγω τουλαχιστον δεν το παω συνεχομενα. Πέρα από την πλάκα, με 220 δεν πάει άνετα. Ακόμα και με τη ζελατίνα... βέσπας που φορούσε το δικό μου, πάλι δεν ήταν "χαλαρό". Δεν κουνάει, δεν τρομάζει, αλλά πρέπει να έχεις το γκάζι τέρμα και οι 11000 στροφές είναι περιοχή που έχει αρχίσει να "κρεμάει" το μοτέρ. Δεν συνιστά συνθήκη ξεκούραστου ταξιδιού. Το έκανα, έχει πλάκα (εκτός από το βενζινάδικο) αλλά είναι προτιμότερο να κρατηθείς στα 180 περίπου, τεράστια διαφορά στη βενζίνη και μικρή στο χρόνο ταξιδίου. Δεν νομίζω να πάθει κάτι όμως το μοτέρ... Αφήστε κανέναν φυσικοθεραπευτή να βγάλει μεροκάματο από καρπό και σβέρκο, κλέφτες θα γίνουν; :lol:
να ξεκαθαρισω κατι, δεν ειμαι ουτε το παιζω γρηγορος, αλλα το ταξιδι το εκανα πριν απο 2 εβδομαδες και το εχω νωπο. Ειδικα επειδη ηταν και το πρωτο με το Bandit το ευχαριστηθηκα. Οντως ήταν 180-220 κοντερ παντα. Η τελικη που ειδα με την 6 πριν τα κοκκινα ήταν 240 σε κατωφερεια μετα τον Αλμυρο αν θυμαμαι καλα.
Η ζελατινα ειναι MRA και εχω και ενα Tank bag της bagster. Εννοειται οτι ημουν σκυφτος όχι φοβερα ομως. Ο σβερκος μου δεν με ενοχλησε παρα το γεγονος οτι εκανα το πηγαινε ελα με μια μερα διαφορα.
Παρεπιπτοντως ειδα και κατι παιδια απο το θεσσαλικο κλιμακιο.
Βενζινη εκαψε αρκετα εβαζα 17 λιτρα στα 180 χιλιομετρα περιπου.
edit. Επίσης κολησατε στα 220 και εγω ειπα 180-220. Παντως εκανα Λαμια Λαρισσα 1 ωρα που σημαινει μεση ωριαια 160 αρα τα νουμερα βγαινουν.
amyroukai
07/05/2010, 07:44
Έκανα ακριβώς την ίδια διαδρομή με αυτές τις ταχύτητες τα χριστούγεννα, ίδια κατανάλωση περίπου οπότε καταλαβαίνω τι λες. Οι παρατεταμένες στη διαδρομή είναι gavla. Δεν είπε κανείς ότι δεν γίνεται, είπαμε όλοι ότι είναι -σχετικά- άβολο. Με μεγάλη ζελατίνα πήγα Σέρρες το Σεπτέμβρη Παρασκευή απόγευμα και γύρισα Σάββατο απόγευμα μετά από track day σε 4 ωρίτσες και κάτι λίγο και δεν πιάστηκε τίποτα. Αλλά ήμουν τσίτα :) Δεν είναι η "ενδεδειγμένη" χρήση. Το 1250 όμως... Χμ.
Απεταξάμην το σατανά, απεταξάμην...
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Έκανα ακριβώς την ίδια διαδρομή με αυτές τις ταχύτητες τα χριστούγεννα, ίδια κατανάλωση περίπου οπότε καταλαβαίνω τι λες. Οι παρατεταμένες στη διαδρομή είναι gavla. Δεν είπε κανείς ότι δεν γίνεται, είπαμε όλοι ότι είναι -σχετικά- άβολο. Με μεγάλη ζελατίνα πήγα Σέρρες το Σεπτέμβρη Παρασκευή απόγευμα και γύρισα Σάββατο απόγευμα μετά από track day σε 4 ωρίτσες και κάτι λίγο και δεν πιάστηκε τίποτα. Αλλά ήμουν τσίτα :) Δεν είναι η "ενδεδειγμένη" χρήση. Το 1250 όμως... Χμ.
Απεταξάμην το σατανά, απεταξάμην...
Nα το, το βλεπω ερχεται το 1250!!!!
:p :smilea:
amyroukai
07/05/2010, 08:35
Ναι, αν δεν σπάσω ολόκληρος δεν θα ησυχάσω... Δεν είναι ρε για 'μένα τόση ροπή...
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ναι, αν δεν σπάσω ολόκληρος δεν θα ησυχάσω... Δεν είναι ρε για 'μένα τόση ροπή...
Θα εχεις ομως κατι εξοδους απο τις στροφες αλλο πραμα :D
Καλημερα σας,
Προ ημερων εβαλα αγγελια (εδω στο moto)για την πωληση του bandit μου.Γνωριζετε εαν υπαρχει καποιο site ειδικα για bandit οπου θα μπορουσα να βαλω και εκει την αγγελια μου;
Σας ευχαριστω πολυ....
PortisHead
13/05/2010, 03:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVAG
Καλημερα σας,
Προ ημερων εβαλα αγγελια (εδω στο moto)για την πωληση του bandit μου.Γνωριζετε εαν υπαρχει καποιο site ειδικα για bandit οπου θα μπορουσα να βαλω και εκει την αγγελια μου;
Σας ευχαριστω πολυ....
Το να βαλεις την αγγελια σου σε site με κατοχους Bandit , σχεδον εκμηδενιζει τις πιθανοτητες πωλησης σου.:)
Βαλτο
www.xe.gr
www.mototriti.gr
www.car.gr
www.carnet.gr
και στα υπολοιπα moto forums.
:wave2:
ρε παιδια τι γινεται?
εμεις οι ληστες βολτες δεν παμε?
ολοι εδω στο forum κανονιζουν κατι!
εμεις τιποτα?????:confused:
amyroukai
05/06/2010, 09:35
Να πάτε ρε, να πάτε! Φτου σας :beer:
Το πολύ πολύ να έρθω με το αυτοκίνητο... :rotflmao:
Φτου σου ρε παλιοκουτακια!
Μακια απο το Καλαμπακα σιτυ (οπου η βροχα πεφτει στρειτ θρου)
amyroukai
05/06/2010, 10:33
Αν είχα μηχανή θα σου έλεγα για καφέ στο Γαλαξίδι αύριο και επιστροφή παρέα... Εδώ έβγαλε ήλιο!
Καταραμένε γέρο :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Να πάτε ρε, να πάτε! Φτου σας :beer:
Το πολύ πολύ να έρθω με το αυτοκίνητο... :rotflmao:
Σε εσενα δεν αναφερομουνα! ασε που εχουμε παει βολτα μαζι!:beer:
ασε που δε μπορω και να σε φτασω
:rotflmao:
VegasKitty
07/06/2010, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
ρε παιδια τι γινεται?
εμεις οι ληστες βολτες δεν παμε?
ολοι εδω στο forum κανονιζουν κατι!
εμεις τιποτα?????:confused:
1. Γιατι, μονο Λησταρχοι πρεπει να ναι στη παρεα...? Λεω εγω τωρα.... :look:
2. Ε, γιατι δε ποσταρετε τπτ ρε παιδια, απ τον ουρανο δε θα κατεβουν οι προτασεις για βολτες...
φιλικα παντα ε! :D
εντιτ: ξεχαστηκα.... ΓΕΙΑΑΑΑ ΣΣΑΑΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!! :rotflmao: :lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από VegasKitty
1. Γιατι, μονο Λησταρχοι πρεπει να ναι στη παρεα...? Λεω εγω τωρα.... :look:
2. Ε, γιατι δε ποσταρετε τπτ ρε παιδια, απ τον ουρανο δε θα κατεβουν οι προτασεις για βολτες...
φιλικα παντα ε! :D
εντιτ: ξεχαστηκα.... ΓΕΙΑΑΑΑ ΣΣΑΑΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!! :rotflmao: :lol: :rotflmao:
1.οχι βέβαια ολοι ευπροσδεκτοι ειναι!
2. ποιος σου είπε οτι δεν το ποσταραμε?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=103885
:wave2:
amyroukai
09/06/2010, 02:44
Επειδή γινόταν η κουβέντα για το 1250F, είδα πάλι τις τιμές στην Αγγλία.
Το αστείο είναι ότι στην Αγγλία το 650SA έχει... 70 λίρες λιγότερες από το γυμνό 1250. Οπότε συμπεραίνουμε ότι η αύξηση που πήρε και στην Ελλάδα το 650 είναι πανευρωπαϊκή... Γιατί και στην Αγγλία έχει 5930 λίρες, δηλαδή 7161 ευρώ. Στην Γερμανία έχει 7190 ευρώ. Εδώ έχει 7795, είναι 10% ακριβότερα, αλλά όχι όπως το 1250άρι που είναι... 30% ακριβότερα από παντού αλλού! Μάλλον η Suzuki το ακρίβυνε το Bandit 650. Όποιος πρόλαβε τα 6000-6100 είναι τυχερός.
kostaskex
09/06/2010, 17:51
πόσο λέτε να πάει το μαλλί για το σέρβις των 12000???
τι πρέπει να αλλάξω εκτός από λαδάκια και φίλτρο?(που δεν θα αλλάξω γιατί έχω πάρει ένα κν):beer:
Αν εχεις το αεροελαιοψυκτο θελει και ρυθμισμα βαλβιδων...
amyroukai
09/06/2010, 21:16
Αν είναι μόνο λάδια, ανάλογα το συνεργείο, από 50-60 ευρώ. Αν είναι και μπουζί, ανάλογα την ποιότητα, απλά ή ιριδίου... Τα απλά είναι 12-15 ευρώ το ένα, τα ιριδίου αν δεν κάνω λάθος κανένα 25άρι το ένα αλλά κρατάνε περισσότερο. Και 10-15 ευρώ το φίλτρο λαδιού...
Πριν μια εβδομαδα, service 6000 χλμ. (λαδια) 70?, σε Κ8 σε εξουσιοδοτημενο μηχανικο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Πριν μια εβδομαδα, service 6000 χλμ. (λαδια) 70?, σε Κ8 σε εξουσιοδοτημενο μηχανικο.
Τα λάδια τα πήγες εσύ?
Αν όχι πολύ φτηνά είναι.είδα στον τιμοκατάλογο Suzuki ότι για το service των 6000 παίρνει 50 ευρώ:sick:
έτσι είχα πάει τα λάδια εγώ,άλλαξα και το φίλτρο λαδιού και έδωσα 50+10=60 ευρώ.
και μου είπε ότι σε αυτό το sevice ελέγχει τον ψεκασμό και μόλις του είπα θα κάτσω εδώ να δω μου λέει ε μα θα καθυστερήσω οπότε έλα να το πάρεις στις 8:30.
μου έκανε "μεγάλες" ρυθμίσεις και ήθελε χρόνο :mad: :mad: :mad:
Ολα δικά του. Εγώ μόνο το μηχανάκι πήγα.
Όσο για έλεγχο του ψεκασμού, μόνο το πισι "έριξε" πάνω και έκανε τους στάνταρ διαγνωστικούς ελέγχους.
Λοιπόοον,
μετά από 3 εβδομάδες αναμονής, έφτασε επιτέλους το "δωράκι" για την καλή μου...
Τώρα το μόνο που μένει είναι να την ρίξω απάνω. Θ' ακολουθήσουν φωτό.
201211
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Λοιπόοον,
μετά από 3 εβδομάδες αναμονής, έφτασε επιτέλους το "δωράκι" για την καλή μου...
Τώρα το μόνο που μένει είναι να την ρίξω απάνω. Θ' ακολουθήσουν φωτό.
με 'γιες!πόσο πήγε το μαλλί?
Η αγορά έγινε μέσω δικτύου (βεβαίως) από Αλβιόνα μεριά.
Είναι stainless και το κόστος αυτής εώς την πόρτα μου 245?.
To κατάστημα (http://www.mad4bikes.co.uk/) υπήρξε τίμιο, συνεπές και εξυπηρετικότατο.
Αδημονώ να την βαλω, όμως ο δεξιός μου ώμος μου υπενθυμίζει συνεχώς ότι πρέπει να αγγαρέψω κάποιον να με βοηθήσει... το οποίο θα γίνει άμεσα!:D :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Λοιπόοον,
μετά από 3 εβδομάδες αναμονής, έφτασε επιτέλους το "δωράκι" για την καλή μου...
Τώρα το μόνο που μένει είναι να την ρίξω απάνω. Θ' ακολουθήσουν φωτό.
πολυ ομορφη Γιωργο
Με'γειές!:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzrypvs
Τα λάδια τα πήγες εσύ?
Αν όχι πολύ φτηνά είναι.είδα στον τιμοκατάλογο Suzuki ότι για το service των 6000 παίρνει 50 ευρώ:sick:
έτσι είχα πάει τα λάδια εγώ,άλλαξα και το φίλτρο λαδιού και έδωσα 50+10=60 ευρώ.
και μου είπε ότι σε αυτό το sevice ελέγχει τον ψεκασμό και μόλις του είπα θα κάτσω εδώ να δω μου λέει ε μα θα καθυστερήσω οπότε έλα να το πάρεις στις 8:30.
μου έκανε "μεγάλες" ρυθμίσεις και ήθελε χρόνο :mad: :mad: :mad: μαλλον φοβηθηκε μην του κλεψεις το ξορκι:lol: :lol: :lol: αντε απο βδομαδα να κανονισουμε να πιουμε κανα μπιρακι και να τα πουμε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από K5_N
μαλλον φοβηθηκε μην του κλεψεις το ξορκι:lol: :lol: :lol: αντε απο βδομαδα να κανονισουμε να πιουμε κανα μπιρακι και να τα πουμε.
:D :D :D
οκ,φίλε Κ5Ν
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Η αγορά έγινε μέσω δικτύου (βεβαίως) από Αλβιόνα μεριά.
Είναι stainless και το κόστος αυτής εώς την πόρτα μου 245?.
To κατάστημα (http://www.mad4bikes.co.uk/) υπήρξε τίμιο, συνεπές και εξυπηρετικότατο.
Αδημονώ να την βαλω, όμως ο δεξιός μου ώμος μου υπενθυμίζει συνεχώς ότι πρέπει να αγγαρέψω κάποιον να με βοηθήσει... το οποίο θα γίνει άμεσα!:D :D
Καλοφορετη!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Η αγορά έγινε μέσω δικτύου (βεβαίως) από Αλβιόνα μεριά.
Είναι stainless και το κόστος αυτής εώς την πόρτα μου 245?.
To κατάστημα (http://www.mad4bikes.co.uk/) υπήρξε τίμιο, συνεπές και εξυπηρετικότατο.
Αδημονώ να την βαλω, όμως ο δεξιός μου ώμος μου υπενθυμίζει συνεχώς ότι πρέπει να αγγαρέψω κάποιον να με βοηθήσει... το οποίο θα γίνει άμεσα!:D :D καλοφόρετη και καλοάκουστη!!!!!!!! :beer: :beer: :bigcry: :bigcry:
kostaskex
12/06/2010, 04:30
έχουμε και λέμε...σέρβις 12000
αλλαγή λάδια , μπουζί διάκιδα , φίλτρο αέρα κν ,
ρύθμιση βαλβίδες-πεταλούδες( δεν θυμάμαι ακριβώς πως το είπε )γιατί η μια δούλευε όπως ήθελε , ανέβασμα σε δυναμόμετρο και ρύθμιση καύσιμου-χαρτογράφηση
σύνολο 250?
εξουσιοδοτημένο κατάστημα sutzuki
ψιλόξύρισμα ή μου φαίνεται ????:dizzy:
Ρυθμιση βαλβιδες στις 12??
Για ανεβασε αναλυτικα την χρεωση να δουμε τι μας περιμενει
kostaskex
12/06/2010, 04:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
Ρυθμιση βαλβιδες στις 12??
Για ανεβασε αναλυτικα την χρεωση να δουμε τι μας περιμενει
αναλυτικά δεν μπορώ γιατί τιμολόγιο θα πάρω τη δευτέρα
στο περίπου όμως
μπουζί 12 ευρώ επί 4 48 ευρώ
φίλτρο κν 70 ευρώ
λαδια 54 ευρω
δυναμόμετρο και χαρτογράφηση 50 ευρώ
έβαλε και 4 σωληνάκια με ένα μπουκάλι σαν ορό και έβλεπε τους παλμούς της καρδιάς του και είχε αρρυθμίες η μια βαλβιδούλα...
amyroukai
12/06/2010, 04:55
Αερο(ελαιό)ψυκτο έχεις; Αν ναι τότε σωστή η χρέωση για επίσημο συνεργείο. Αυτό με τα σωληνάκια θυμίζει συγχρονισμό καρμπιρατέρ. Τις βαλβίδες τις μετράς αλλιώς... Δυναμόμετρο δεν κατάλαβα γιατί ανέβηκε.
kostaskex
12/06/2010, 05:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Αερο(ελαιό)ψυκτο έχεις; Αν ναι τότε σωστή η χρέωση για επίσημο συνεργείο. Αυτό με τα σωληνάκια θυμίζει συγχρονισμό καρμπιρατέρ. Τις βαλβίδες τις μετράς αλλιώς... Δυναμόμετρο δεν κατάλαβα γιατί ανέβηκε.
ναι.
πως τις μετράνε τις βαλβίδες???
ανέβηκε για να γίνει χαρτογράφηση και σωστή ρύθμιση καύσιμου διότι μετά την τοποθέτηση του τελικού το μηχανάκι δεν έφτανε ούτε 220...
εδω εχουμε θεμα. ρυθμηση καυσιμου πως γινετε χωρις κιτ καρμπυρατερ. ο αερας μονο δε φτανει για σωστη ρυθμηση και αλλη ρυθμηση δεν υπαρχει
οι δε βαλβιδες μετριουνται με το φιλερ σε ολα τα μοντελα και χρειαζεται να βγει το καπακι (ητα)
kostaskex
12/06/2010, 05:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από K5_N
οι δε βαλβιδες μετριουνται με το φιλερ σε ολα τα μοντελα και χρειαζεται να βγει το καπακι (ητα)
καπάκι???άστο δεν θέλω να το σκέφτομαι...ακόμα....
μα στις 12000 το αεροελαιοψυχτο θελει ετσι και αλλιως αυτη τη δουλεια.
kostaskex
12/06/2010, 05:32
κάτσε γιατί μπερδευτήκαμε λίγο .όταν λες καπάκι ???κινητήρα???
amyroukai
12/06/2010, 05:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
καπάκι???άστο δεν θέλω να το σκέφτομαι...ακόμα....
Λοιπόν... Φίλε μου καλέ και αγαπημένε... Σε δούλεψαν. Εξηγώ:
Κάθε 12000 το παλιό καλό αεροελαιόψυκτο μοτέρ μας θέλει ρύθμιση βαλβίδες. Υπάρχει ΜΟΝΟ ένας τρόπος να μετρηθούν: Ανοίγεις το καπάκι της κεφαλής, ανοίγεις το πλαϊνό καπάκι μπροστά από το πεντάλ του φρένου, με κλειδί γυρνάς το στροφαλοφόρο σε κάποιες θέσεις όπως γράφει το manual και με φιλεράκι μετράς το διάκενο ανάμεσα σε βαλβίδες και ωστήρια. Αν θέλεις, να βρεθούμε κάποια στιγμή να σου δώσω το pdf με το manual του αεροελαιόψυκτου (αγγλικά) να τα δεις όλα.
Αυτό με τα σωληνάκια ήταν ο συγχρονισμός των καρμπιρατέρ, απαραίτητος για σταθερό ρελαντί. Και να μην γίνει, δεν τρέχει τίποτα.
"ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ" στο δικό μας δεν γίνεται διότι απλά δεν έχει ψεκασμό με χάρτες αλλά καρμπιρατέρ. Ίσως να πείραξε τις βελόνες για να το κάνει λίγο πιο πλούσιο, αφού ελεύθερη εξάτμιση και φίλτρο σημαίνει περισσότερο αέρα στους κυλίνδρους άρα ανάγκη για πιο πολύ βενζίνη προκειμένου να μην χαλάει η αναλογία καύσης.
Κοινώς... Οι βαλβίδες σου δεν έγιναν, τόσο απλά. Το καλό είναι ότι ακόμα και να του πίνεις το αίμα όπως εγώ, δεν φεύγουν πολύ, μπορεί και να μην ήθελαν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην τις ελέγξει ο μάστουρας. Μάλλον καταλαβαίνω, βαριόταν να το ανοίξει.
Αν δεν το σκίζεις, δεν πειράζει, αν και η πρώτη ρύθμιση σίγουρα θα έχει τις περισσότερες ανοχές και είναι μάλλον καίρια... Αλλά θα προτείνω (με κίνδυνο να μου καταλογίσετε διαφήμιση) να πας είτε στον Παύλο Κούζουνα (ή Κουζουνά δεν έμαθα που τονίζεται) εξουσιοδοτημένο στο Χαλάνδρι γιατί η δουλειά του είναι άριστη και δεν κοροϊδεύει τον κόσμο ή στον συμφορουμίτη Bikenest στη Νίκαια που δεν είναι εξουσιοδοτημένος αλλά ότι έφτιαξε το έκανε μπροστά μου και σωστά. Και εκεί που πήγες, μην ξαναπατήσεις. Και πες και ποιός ήταν να μην πάει και κανένας άλλος από εμάς εδώ...
amyroukai
12/06/2010, 05:57
Να και πως είναι το ανοιχτό μοτέρ για τη ρύθμιση... Μία μέρα πριν μου το κάνει καινούριο ο "παππούς" :(
201263
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Να και πως είναι το ανοιχτό μοτέρ για τη ρύθμιση... Μία μέρα πριν μου το κάνει καινούριο ο "παππούς" :(
ωραίος ο παππους :beer:
Εγω αυτον θα προτιμησω οταν ερθει εκείνη η δυσκολή ωρα!:D
amyroukai
12/06/2010, 06:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
ωραίος ο παππους :beer:
Εγω αυτον θα προτιμησω οταν ερθει εκείνη η δυσκολή ωρα!:D
Ναι ε; Να ψάχνεις τότε για κεραμιδί Focus Station Wagon που κοιμούνται στη μεσαία λωρίδα της Αττικής οδού και πετάγονται αριστερά μόλις φτάσεις δίπλα τους...
Δεν εννοούσα τον Νώντα αλλά το μλκ που με τσάκισε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
ωραίος ο παππους :beer:
Εγω αυτον θα προτιμησω οταν ερθει εκείνη η δυσκολή ωρα!:D
δυσκολη ωρα αναφερομουνα στα οσα λεγατε πριν..
την δικη σου περιπτωση δεν θελω να την σκεφτομαι...
για κανεναν!:sad: :sad: :sick:
γιαννη ο φιλος εχει το υδροψυκτο οποτε τσαμπα γραφουμε.:eyepop:
amyroukai
12/06/2010, 14:11
ρωτάω αν έχει αεροελαιόψυκτο, με κάνει quote και απαντάει ναι... που να πάει ο νους μου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
ρωτάω αν έχει αεροελαιόψυκτο, με κάνει quote και απαντάει ναι... που να πάει ο νους μου... και γω αυτο ειδα αλλα στη φωτο ειδα οτι εχει το αλλο.!!!!
Το υδρόψυκτο θέλει ρυθμιση βαλβίδων στις 24.000 - 48.000 κμ, και για να γίνει πρέπει να ανοιχτεί καπάκι, φίλερ κλπ όπως αναφέρθηκε. Το κόστος για ρύθμιση βαλβίδων και λαδόξυδα είναι 250 ? σε εξουσιοδοτημένο. Αυτό με τα σωληνάκια (νομίζω) είναι ρύθμιση injection το οποίο δεν μου το έχουν χρεώσει ποτέ.
amyroukai
13/06/2010, 09:31
Όπως τα λες είναι... Απλά μας μπέρδεψε ο ίδιος, λέγοντας ότι έχει το παλιό μοτέρ ενώ έχει το καινούριο. Και τον μπέρδεψε και ο μηχανικός του που του είπε ότι... ελέγχει βαλβίδες ενώ έλεγχε κάτι άλλο. Στο υδρόψυκτο για να βγάλεις τα καπελώτα και να δεις το πάχος τους, πρέπει να βγει και η κεφαλή με τους εκκεντροφόρους νομίζω, αφού τα καπελώτα είναι αποκάτω... Έχει περισσότερη δουλειά από το δικό μου.
kostaskex
13/06/2010, 14:49
σας ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη για το λάθος και το μπέρδεμα που έγινε...τώρα είδα τα μηνύματα και έπαθα ένα σοκ...
είναι μοντέλο 08.άρα υδρόψυκτο σωστά? άρα 24000 πρώτη ρύθμιση σε βαλβίδες???
και πάλι συγνώμη :eyepop:
amyroukai
13/06/2010, 15:45
Ναι έτσι είναι...
Απλά και στο δικό σου για να ελεγχθούν οι βαλβίδες θέλει άνοιγμα και λύσιμο η κεφαλή ;)
kostaskex
14/06/2010, 17:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ναι έτσι είναι...
Απλά και στο δικό σου για να ελεγχθούν οι βαλβίδες θέλει άνοιγμα και λύσιμο η κεφαλή ;)
amyroukai τελικά με δούλεψε ο μάστορης ή όχι??? :uplate:
amyroukai
14/06/2010, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
amyroukai τελικά με δούλεψε ο μάστορης ή όχι??? :uplate: Αν σου είπε ότι έλεγξε βαλβίδες, είπε ψέμματα γιατί αν δεν λύσεις καπάκι, δεν ελέγχονται. Τα υπόλοιπα που έκανε, αν το μοτέρ σου δουλεύει πιο άνετα μετά τη ρύθμιση, καλά τα έκανε.
Παντως πρεπει να ειναι το πρωτο Suzuki που χρειαζεται ρυθμιση στις 12000 στα παγκοσμια χρονικα της εταιρειας..:D
Πριν παρεις το τουφεκι βεβαια και του ζητησεις εξηγησεις βεβαιωσου οτι δεν καταλαβες κατι λαθος αδερφε γιατι στην προσταθεια των μαστορων να στο παιξουν επιστημονες του ΜΙΤ γινονται πολλα....
amyroukai
15/06/2010, 02:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
Παντως πρεπει να ειναι το πρωτο Suzuki που χρειαζεται ρυθμιση στις 12000 στα παγκοσμια χρονικα της εταιρειας..:D
Πριν παρεις το τουφεκι βεβαια και του ζητησεις εξηγησεις βεβαιωσου οτι δεν καταλαβες κατι λαθος αδερφε γιατι στην προσταθεια των μαστορων να στο παιξουν επιστημονες του ΜΙΤ γινονται πολλα.... Το πρώτο υδρόψυκτο Bandit που θέλει κάθε 12.... Όχι γενικότερα κάθε Suzuki... Το δικό μου όντως θέλει κάθε 12000.
Και για το δεύτερο συμφωνώ απόλυτα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.