PDA

View Full Version : GSF 600/650 s Bandit



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32

Gauss
15/06/2010, 11:46
Γεια χαρά. Και $#@%% τα φόρουμς, μπάι δε γουέι! :)
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Suzuki Bandit (το 650, με το ABS) του '08. Ποια τιμή θεωρείτε ότι είναι λογική για μια τέτοια αγορά?

(Κι αν κανένας πουλάει το δικό του, να το συζητήσουμε!:a31: )

Thanks.

Αντώνης

Sapadak
15/06/2010, 11:50
4000 eurw

tzrypvs
15/06/2010, 11:51
Μεταχειρισμένα:
Από 4000 μέχρι 5000 ευρώ τα βλέπω ανάλογα τα χιλιόμετρα.

Καινούργιο:
6000 ευρώ

Gauss
15/06/2010, 12:14
Οκ. Ευχαριστώ πολύ παιδιά. :a20:

intruder
15/06/2010, 12:37
καινουριο εννωητε εωσ 09 μοντελο ΕΑΝ βρεις πλεον γιατι για το καινουριο 10 μοντελο η τιμη ξεφευγει

amyroukai
15/06/2010, 13:00
Έχει μερικά και στις αγγελίες του φόρουμ και στο motoselect που είναι τα μεταχειρισμένα του δικτύου Σφακιανάκη στη Θηβών.

Gauss
15/06/2010, 13:19
motoselect? Πάω να ρίξω μια ματιά!

tzrypvs
15/06/2010, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gauss
motoselect? Πάω να ρίξω μια ματιά!

http://motoselect.car.gr/bikes/?so=ma&or=a&pg=2

Gauss
27/06/2010, 11:59
Παιδιά, ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Τελικά κατέληξα σε CBF 600 S10, του κουτιού. Αύριο έρχεται το μωρό μου :rotflmao: (Κρήτη είμαι, και δεν είχε ετοιμοπαράδοτο)!

Πάω να δω πότε είναι το επόμενο βολταράκι εδώ Κρήτη!

tzrypvs
27/06/2010, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gauss
Παιδιά, ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Τελικά κατέληξα σε CBF 600 S10, του κουτιού. Αύριο έρχεται το μωρό μου :rotflmao: (Κρήτη είμαι, και δεν είχε ετοιμοπαράδοτο)!

Πάω να δω πότε είναι το επόμενο βολταράκι εδώ Κρήτη!

καλοτάξιδο!

θα έδωσες κανένα 8αρι ε?(ευρώ)

Gauss
27/06/2010, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzrypvs
καλοτάξιδο!

θα έδωσες κανένα 8αρι ε?(ευρώ)
Ευχαριστώ φίλε μου!
Ναι, 8430, ακατέβατα.
Αλλά μου δίνει κράνος, βαση-μπαγαζιέρα, μπουφαν. Κάτι είναι κι αυτά!:smilea:

pektis
28/06/2010, 10:40
8500 euro για 600αρι?...Πολλα λεφτα...

K5_N
28/06/2010, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gauss
Παιδιά, ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Τελικά κατέληξα σε CBF 600 S10, του κουτιού. Αύριο έρχεται το μωρό μου :rotflmao: (Κρήτη είμαι, και δεν είχε ετοιμοπαράδοτο)!

Πάω να δω πότε είναι το επόμενο βολταράκι εδώ Κρήτη! καλοταξιδο και παντα ορθιος..:beer: :beer: :beer: :beer: παρα λιγο να παρω και γω ενα τετοιο το 2005.

K5_N
28/06/2010, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Έχει μερικά και στις αγγελίες του φόρουμ και στο motoselect που είναι τα μεταχειρισμένα του δικτύου Σφακιανάκη στη Θηβών. γιαννη εθεαθεις να σαλιαριζεις με το 929 με το 954 και το 600 φου.:evil:

pektis
29/06/2010, 08:11
Απ'οτι φαινεται θα μας πουλησει και θα παει στην Honda!:lol:

Gauss
29/06/2010, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Απ'οτι φαινεται θα μας πουλησει και θα παει στην Honda!:lol:

Εεεε... τι να κάνω.... :a13: Μου άρεσε το μηχανάκι... :a23:
Αλλά και πάλι, μια μεγάλη παρέα θα είμαστε, με την ίδια τρέλα όλοι!:beer: :beer: :beer:

Μικe777
29/06/2010, 11:59
δεν ελεγε εσενα!
ειναι κι αλλοι κρυφοχοντακηδες εδω:yuck:
Σε εσενα παντως καλοταξιδο!κι ας μην μας ακουσες:rotflmao:

amyroukai
29/06/2010, 13:53
Εγώ βολεύτηκα το Ζ και ας είναι γυμνό, για κάτι σκυφτό δεν ξέρω αν αντέχει ο χέρης γιατί και με το όρθιο πονάει μερικές φορές... Οπότε για την ώρα προδίδω την μαμά Suzuki με την Kawasaki και μάλλον για φθινόπωρο το ξανακοιτάω... Εκτός αν καβαλήσω και δω ότι δεν ενοχλούμαι, που μάλλον χλωμό.

K5_N
29/06/2010, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Απ'οτι φαινεται θα μας πουλησει και θα παει στην Honda!:lol: σαν τον σβαντζ και αυτος:yuck:





:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

amyroukai
29/06/2010, 17:01
Τι ζητάω ο άμοιρος από την Suzuki, ένα στρητάκι στα 200 κιλά με καλή προστασία από τον αέρα, άνετη σέλα και δυνατότητα τριβάλιτσου και 100 αλογάκια... Όπως και ο Σβαντς, η αίτηση μου απορρίπτεται συνεχώς γιατί το μάρκετινγκ επιβάλλει άλλα χαζά μοντέλα, άρα η φυγή σε άλλη εταιρία ίσως να είναι αναπόφευκτη...

Ένα gsxr600 ή 750 με πιο μεγάλο fairing και σέλα σαν του gsr ή τη δική μας ή του gladius και τιμόνι... Ζούπερ! :) Α ναι, το είχε κάνει η Ηonda πριν 15 χρόνια. Για δες...

Μικe777
30/06/2010, 05:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Τι ζητάω ο άμοιρος από την Suzuki, ένα στρητάκι στα 200 κιλά με καλή προστασία από τον αέρα, άνετη σέλα και δυνατότητα τριβάλιτσου και 100 αλογάκια... Όπως και ο Σβαντς, η αίτηση μου απορρίπτεται συνεχώς γιατί το μάρκετινγκ επιβάλλει άλλα χαζά μοντέλα, άρα η φυγή σε άλλη εταιρία ίσως να είναι αναπόφευκτη...

Ένα gsxr600 ή 750 με πιο μεγάλο fairing και σέλα σαν του gsr ή τη δική μας ή του gladius και τιμόνι... Ζούπερ! :) Α ναι, το είχε κάνει η Ηonda πριν 15 χρόνια. Για δες...

+656 :beer:

cosgili
30/06/2010, 15:36
Σημερα και μετα πονου φορεσα τη μαμα σχαρα στο σουτζουκακι και πηρα και μια βαλιτσουλα. Να πω οτι γουσταρω θα πω ψεματα. Ας μην ηταν το θεμα αποσκευων σε καποια ταξιδια και θα σου ελεγα εγω. Οτι εγινε εγινε. Τουλαχιστον πιστευω οτι αγορασα την ωραιοτερη βαλιτσα της αγορας. Το εταιρον ημισυ κανει παρτυ με τη σχαρα μιας και δινει απιστευτες λαβες.


202768

WebD
30/06/2010, 15:38
για πες και πόσο.... πως φαίνεται πάνω στη μηχανή; μήπως είναι μεγάλη;

cosgili
30/06/2010, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
για πες και πόσο.... πως φαίνεται πάνω στη μηχανή; μήπως είναι μεγάλη; Θα ανεβασω φωτο μολις μου δοθει η ευκαιρια. Σε συγκριση με την 46αρα που τις εβαλα και τις 2 πανω η διαφορα ειναι αμελητεα στο ματι. Μεγαλο ρολο παιζει και οτι ειναι ολη μαυρη με αποτελεσμα να κρυβει τον ογκο της. Το κοστος ηταν 160 ευρω η σχαρα απο Σφακ και 225 η βαλιτσα μαζι με το μαξιλαρακι.:wave2:

WebD
30/06/2010, 16:12
κι εγω τώρα 46 εχω και το σκεφτομουν

αλλα και τα 225 ειναι καπως :( :(

fotodimis
01/07/2010, 04:29
πολλά τα λεφτά αδελφέ :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize

εγώ πριν 2 εβομάδες πήρα βάση και 52λίτρα
καλορίζικη :beer: :beer:

70+30+145+30=275e

μπράτσα +βάση+βαλίτσα+ μαξιλαράκι


202801

cosgili
01/07/2010, 08:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από fotodimis
πολλά τα λεφτά αδελφέ :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize

εγώ πριν 2 εβομάδες πήρα βάση και 52λίτρα
καλορίζικη :beer: :beer:

70+30+145+30=275e

μπράτσα +βάση+βαλίτσα+ μαξιλαράκι Πολλα τα λεφτα αλλα αλλη βαλιτσα και το βασικοτερο αλλη σχαρα. Την Givi δεν θα την επαιρνα ποτε μιας και ειναι πολυ ψηλη και χαλαει πολυ η εικονα της μηχανης αφαιροντας τη βαλιτσα. Αντιθετα η μαμα γινεται ενα με την ουρα και δινει και καλες λαβες :wave2:

kostaskex
01/07/2010, 09:17
το έτερον ήμισυ με έχει κάνει χρυσό για να βάλουμε βαλίτσα.μέχρι που μου είπε ότι θα πάει στο μότο μάρκετ να παραγγείλει και θα την πληρώσει αυτή....:nono:

όσους ληστές εχω δει μέχρι τώρα δεν μου άρεσε σε κανένα η βάση.βγαίνει πολύ ψιλά και το ασχημαίνει.δεν λέω σίγουρα είναι ευκολία αλλά τα σαμαράκια να είναι καλά και το τανκ μπανκ :beer:

αν θέλει να μου πάρει κάτι για τη μηχανή ας μου πάρει τη ζελατίνα της MRA που εχω βάλει στο μάτι και ένα ωραίο φτεράκι για πίσω...και πιο φτηνά θα της βγει...άμα πια με έπρηξε...ουφ :lol: :lol:

K5_N
01/07/2010, 13:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
το έτερον ήμισυ με έχει κάνει χρυσό για να βάλουμε βαλίτσα.μέχρι που μου είπε ότι θα πάει στο μότο μάρκετ να παραγγείλει και θα την πληρώσει αυτή....:nono:

όσους ληστές εχω δει μέχρι τώρα δεν μου άρεσε σε κανένα η βάση.βγαίνει πολύ ψιλά και το ασχημαίνει.δεν λέω σίγουρα είναι ευκολία αλλά τα σαμαράκια να είναι καλά και το τανκ μπανκ :beer:

αν θέλει να μου πάρει κάτι για τη μηχανή ας μου πάρει τη ζελατίνα της MRA που εχω βάλει στο μάτι και ένα ωραίο φτεράκι για πίσω...και πιο φτηνά θα της βγει...άμα πια με έπρηξε...ουφ :lol: :lol: :a013: :a013:

amyroukai
01/07/2010, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
το έτερον ήμισυ με έχει κάνει χρυσό για να βάλουμε βαλίτσα. Είναι μιά πολύ άνετη θέση για να χαλαρώνει... Καλά κάνει από τη μεριά της :)

K5_N
01/07/2010, 16:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Είναι μιά πολύ άνετη θέση για να χαλαρώνει... Καλά κάνει από τη μεριά της :) να παρει μασαζοπολυθρονα

kostaskex
01/07/2010, 17:49
βλέπω του κολλητού μου καμιά φορά με την χαμηλή βάση και δε μου αρέσει καθόλου.από τη μεριά της καλά το λέει αλλά ασχημαίνει πολύ ρε γμτ...:sad:

kostaskex
01/07/2010, 17:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από cosgili
Σημερα και μετα πονου φορεσα τη μαμα σχαρα στο σουτζουκακι και πηρα και μια βαλιτσουλα. Να πω οτι γουσταρω θα πω ψεματα. Ας μην ηταν το θεμα αποσκευων σε καποια ταξιδια και θα σου ελεγα εγω. Οτι εγινε εγινε. Τουλαχιστον πιστευω οτι αγορασα την ωραιοτερη βαλιτσα της αγορας. Το εταιρον ημισυ κανει παρτυ με τη σχαρα μιας και δινει απιστευτες λαβες.

τώρα την ξαναείδα...σήμερα την έβαλε ένας φίλος στο triumph tiger 1050.δεν λέω εκεί πάει γάντι.ίσα ίσα που αυτό το μηχανάκι δεν λέει χωρίς βαλιτσούλα.στο δικό μας μου φαίνεται λίγο μεγάλη...όταν βρεις ευκαιρία βάλε μια φώτο

intruder
01/07/2010, 18:46
ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΑΡΑ MAMA SUZUKI ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥ ΠΛΑΙΝΑ ΚΑΓΚΕΛΑ GIVI ΓΙΑ ΒΑΛΙΤΣΕS ΤΗΣ GIVI?

amyroukai
02/07/2010, 02:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΑΡΑ MAMA SUZUKI ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥ ΠΛΑΙΝΑ ΚΑΓΚΕΛΑ GIVI ΓΙΑ ΒΑΛΙΤΣΕS ΤΗΣ GIVI? Ναι, έχει τα ίδια πιασίματα με την Givi από ότι έχω δει, στο μαρσπιέ και στις βίδες από τη χειρολαβή. Αν δεν απατώμαι στο thread με τις φωτογραφίες έχει ένα 3βάλιτσο με suzuki σχάρα και givi/kappa πλαϊνά.

kostaskex
10/07/2010, 07:11
σήμερα παρέλαβα αυτό

http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=1926

τοποθετήθηκε και τώρα αναμένω να δω αν κάνει όντως δουλειά...

εχω όμως ένα προβληματάκι με αυτό

http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=2702

ενώ μπαίνει κανονικά βρίσκει στη ρόδα :sad:

καμιά ιδέα????

WebD
10/07/2010, 07:27
Ο Ληστής σου έχει ABS; Αν έχει.... τότε αγόρασες το αντίστοιχο για abs; Νομίζω ότι παίζει ένα θεματάκι εκεί....


Η ζελατίνα πιστεύω θα σε βολέψει αν είσαι κάτω από 1,80

kostaskex
10/07/2010, 09:32
1,75 :)

ναι έχει ABS.δεν ξέρω αν είναι αυτό πάντως δεν κάθετε με τίποτα ...βρίσκει στη ρόδα ...
αν ξέρει κάποιος κάτι ας βοηθήσει...

dim40
10/07/2010, 12:31
το φτερο εχει καποιο βασικο ρολο υπαρξης η για ομορφια και μονο;

WebD
10/07/2010, 15:57
Πέρα από την ομορφιά.... συγκρατεί και αρκετό νερό/λάσπες που εκτοξεύονται σε φτερό αμορτισέρ και συνεπιβάτη.

pektis
14/07/2010, 07:03
Aν δε σε παει καλα η μερα,αυτα παθαινεις!!
Παω να φυγω απογευμα απο την δουλεια και ανακαλυπτω μεγαλο κενο στην ντιζα του γκαζιου...Δεν ειχα προλαβει να κανω 500m και ξαφνικα εμεινα χωρις γκαζι!!
Ανεβαζω ρελαντι για να προχωρησει(που να σπρωχνεις 200κιλα!)και παω να βρω τον bikenest!
Βεβαια μεχρι να φτασω (12χλμ.αποσταση) μου σπασανε λιγο τα νευρα...
Ευτυχως που ειναι ''γατονι'' και βλεπει με το που βγαζει ντεποζιτο οτι δεν εχει κοπει η ντιζα,αλλα οτι ειχε φυγει απο τη θεση της.......Γκαντεμια λεμε!
Σε 5 λεπτα ηταν ετοιμο!
Να ΄σαι καλα ρε φιλε!:beer:

amyroukai
14/07/2010, 09:12
γλύφτη... :rotflmao: :beer:

pektis
14/07/2010, 09:18
Ακου τι λεει....:rotflmao:
Ασε ρε φιλε...κριση κριση.....!!!!!!!!

amyroukai
14/07/2010, 09:20
Δεν αφήνεις ρε τα σάπια; :lol:


Κάτι πρέπει να γίνει γιατί η κατηγορία "πέθανε". Ούτε μιά βόλτα έτσι για να λέμε ότι υπάρχουμε... Μαρασμός!

pektis
14/07/2010, 09:22
Αντε ρε...ποιος καθεται με τετοια ζεστη να παει βολτα??
Υπομονη,θα δροσισει...

DrEvil
14/07/2010, 09:25
Καλά,

πήγαινε τότε για καμμιά μπύρα... και μην κάνεις τον δύσκολο :winka:


Α! Αλήθεια.... αν "καθόταν" το "έργο", πόσες φορές την εβδομάδα θα σουλατσάριζες στην Αχαϊκή πρωτεύουσα;;;;;

pektis
14/07/2010, 09:27
Αλλος απο δω...Τι διαολο ολοι μεσα εισαστε...δεν πατε για κανα μπανιο?:rotflmao: :lol:

DrEvil
14/07/2010, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Κάτι πρέπει να γίνει γιατί η κατηγορία "πέθανε". Ούτε μιά βόλτα έτσι για να λέμε ότι υπάρχουμε... Μαρασμός!

Αφού βρε συ, μόνο ο Μαϊκ ξεκουνάει και πάει καμμιά βολτίτσα...

DrEvil
14/07/2010, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Αλλος απο δω...Τι διαολο ολοι μεσα εισαστε...δεν πατε για κανα μπανιο?:rotflmao: :lol:

ΑΣΕ!!!!!!!!
Δουλεύω!!!!!!:uplate: :uplate: :uplate: :yuck: :yuck: :yuck:

pektis
14/07/2010, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
ΑΣΕ!!!!!!!!
Δουλεύω!!!!!!:uplate: :uplate: :uplate: :yuck: :yuck: :yuck:

Ποιον?:look:
:rotflmao:

Μικe777
14/07/2010, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Αφού βρε συ, μόνο ο Μαϊκ ξεκουνάει και πάει καμμιά βολτίτσα...

αντε ξεκουνηστε!!!
παμε Β.Ευβοια Σ.Κ για μπανακι!
Αγ.Αννα μπανιο και φαγητο Ροβιες :lol:
Εγω μεσα ειμαι παντως:beer:

amyroukai
14/07/2010, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
παμε Β.Ευβοια Σ.Κ για μπανακι! Έβαλε ο διαβολάκος την ουρά του πάλι... Να βάλω λάστιχα στο καβασάκι να το ζορίσω λίγο; Και μιά καινούρια τσάντα πλάτης... Χμ. Δεν είναι κακή ιδέα...

pektis
15/07/2010, 05:28
Mου φαινεται παλι ξυπνησε ο Rossi μεσα σου!!!!!!:wacko:

DrEvil
16/07/2010, 05:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Έβαλε ο διαβολάκος την ουρά του πάλι... Να βάλω λάστιχα στο καβασάκι να το ζορίσω λίγο; Και μιά καινούρια τσάντα πλάτης... Χμ. Δεν είναι κακή ιδέα...

Αντε βρε παλιοχαρακτηρες!
Να πάτε, να περάσετε πολύ όμορφα! -καθώς εγώ Σ/Κ αυτή την περίοδο.... λόγω μπέμπη.... δεν:(

nikos147
16/07/2010, 18:47
Kαλησπερα σε όλους...σκεφτομαι εδω και λιγες μερες σοβαρα για την αγορα μιας μηχανης, μιας και τωρα εχω ενα nexus 500, και κλίνω περισσοτερο προς την bandit μιας και μου αρεσει αρκετα αλλά ειναι και value for money...
Λεω να δωσω το nexus και να παρω το bandit αλλά ηθελα να ρωτησω και μερικα πραγματα...
1. καταρχην εχω διαβασει σε αρκετα forum για το βαρος της οταν ειναι σταματημενη ή σε μανουβρες με μικρη ταχυτητα! Τι ακριβως ισχυει; Ειναι οντως τοσο βαρια; Το nexus μου ειναι 195 κιλα...ποσο ειναι το bandit?
2. Eπίσης η καταναλωση ποσο περιπου κυμαινεται σε κανονικες συνθηκες πολης και ποσο σε ταξιδακια;; Το θελω για 50-50 χρηση δηλαδη και πολη και ταξιδακια και δεν θα ηθελα να καιει πολυ!!
3. Με την συντηρηση τι παιζει; Βγαζει τιποτα βλαβες που πρεπει να ξερω;
4. Απο ποια χρονια και μετα ειναι υδροψυκτα και οχι με το παλιο συστημα (ελαιοψυκτα) που διαβαζω;
5. Τι πρεπει να προσεξω εαν ψαξω για μεταχειρισμενο;
6. Επειδη ειμαι νεος οδηγος μοτο(οδηγω αμαξι μια δεκαετια τωρα...), μιας και ενα χρονο τωρα οδηγαω αυτοματο (nexus 500) θα δυσκολευτω με το bandit????

Ευχαριστω...περιμενω για τις απαντησεις σας!!!

Gazer
16/07/2010, 19:00
4 ερωτήσεις ενός άσχετου banditάκια:

1.Έχω ακούσει ότι η μηχανή θα πρέπει να είναι ζεστή πριν "πιεστεί"...Εσείς τι κάνετε ξεκινάτε αμέσως ή την αφήνετε να ζεσταθεί πρώτα?

2. Το φρένο έχει 4 σκάλες ρύθμισης, το 1 είναι το πολύ μαλακό και το 4 το πολύ σκληρό (μπορεί να είναι και αντίστροφα). Δοκίμασα και τα δύο, όταν το είχα στο 1 ένιωθα πολύ εύκολο το φρενάρισμα αλλά (ίσως) δεν φρέναρε τόσο δυνατά σε ακραία περίπτωση φρεναρίσματος. (ξανα λέω "ίσως") Στο 4 ηταν πιο δύσκολη η πίεση αλλά με περισσότερη πίεση είχα καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτή είναι η αίσθηση που μου άφησε και μπορεί να μην ισχύει τίποτα από αυτά. Εσείς σε ποια θέση το έχετε και τι αρνητικά/θετικά έχει η κάθε μία; (κάνοντας μια πολύ απλή σκέψη θα έλεγα το "μαλακό" είναι καλύτερο, αφού με λιγότερη πίεση φρενάρει...αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλα πράγματα που επηρεάζουν.)

3. Εν κινήσει, από νεκρό σε δευτέρα δεν έχετε πρόβλημα; Ακούγεται ένας ήχος, τραντάζεται το πόδι και αν η ταχύτητα είναι άνω των 40-45 δεν μπαίνει καν (κάνει σαν κομπρεσέρ). Συμβαίνει σε όλους αυτό ή πρέπει να το κοιτάξω; (κανένα άλλο πρόβλημα με τις ταχύτητες, μόνο αυτό, αν είναι πρόβλημα)

4. Η ζελατίνα MRA vario-touring καλύπτει άνθρωπο με ύψος 1.80? Αν όχι απόλυτα παρέχει βελτίωση σε σχέση με την εργοστασιακή; (σκέφτομαι να αλλάξω βλέπετε..τα μυγάκια δεν παλέβονται)
(τώρα είδα ότι πέχτηκε ανάλογο μήνυμα με ερωτήσεις πιο πάνω, πέφτει αρκετή δουλειά!:rotflmao: )

Band(age)it
16/07/2010, 19:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Kαλησπερα σε όλους...σκεφτομαι εδω και λιγες μερες σοβαρα για την αγορα μιας μηχανης, μιας και τωρα εχω ενα nexus 500, και κλίνω περισσοτερο προς την bandit μιας και μου αρεσει αρκετα αλλά ειναι και value for money...
Λεω να δωσω το nexus και να παρω το bandit αλλά ηθελα να ρωτησω και μερικα πραγματα...
1. καταρχην εχω διαβασει σε αρκετα forum για το βαρος της οταν ειναι σταματημενη ή σε μανουβρες με μικρη ταχυτητα! Τι ακριβως ισχυει; Ειναι οντως τοσο βαρια; Το nexus μου ειναι 195 κιλα...ποσο ειναι το bandit?
2. Eπίσης η καταναλωση ποσο περιπου κυμαινεται σε κανονικες συνθηκες πολης και ποσο σε ταξιδακια;; Το θελω για 50-50 χρηση δηλαδη και πολη και ταξιδακια και δεν θα ηθελα να καιει πολυ!!
3. Με την συντηρηση τι παιζει; Βγαζει τιποτα βλαβες που πρεπει να ξερω;
4. Απο ποια χρονια και μετα ειναι υδροψυκτα και οχι με το παλιο συστημα (ελαιοψυκτα) που διαβαζω;
5. Τι πρεπει να προσεξω εαν ψαξω για μεταχειρισμενο;
6. Επειδη ειμαι νεος οδηγος μοτο(οδηγω αμαξι μια δεκαετια τωρα...), μιας και ενα χρονο τωρα οδηγαω αυτοματο (nexus 500) θα δυσκολευτω με το bandit????

Ευχαριστω...περιμενω για τις απαντησεις σας!!!


1.Ειναι βαρυτερη αλλα πατας πολυ καλυτερα κατω σε σχεση με το Nexus οποτε δεν ειναι τρομερο.

2.Μεσα στην πολη καιει το περισσοτερο αλλα στην εθνικη υπολογισε περιπου 6 με 6.5 λιτρα / 100 κμ

3.Εαν ειναι λογικα συντηρημενο δεν παθαινει πραγματικα τιποτα..μα τιποτα...

4.Απο το 2007 και μετα βγαινουν υδροψυκτα και με ψεκασμο - το καταλαβαινεις απο το ασημενιο
μοτερ (εαν δεν ξεχωριζεις το ψυγειο λαδιου απο του νερου)

5.Τους τυπικους ελεγχους για καθε μεταχειρισμενο δηλαδη
α)Να μην εχει γινει μπιλιες απο πτωση , πτωσεις απο το σταντ εξαιρουνται μιας και ειναι αρκετα συνηθισμενες και χωρις ουσιαστικο αντικτυπο στη λειτουργια τση μηχανης
β)Να μην ακουγονται ασχετοι μηχανικοι θορυβοι κατα τη λειτουργια του μοτερ
γ)Καλο και απαραιτητο ειναι να εχει βιβλιο σερβις
δ)Εαν πεφτει το ματι σου σε ζημιες οπως σπασμενο φλας , κωλοφαναρο , ραγισμενα παπαρακια κι οτιδηποτε φτηνο που φτιαχνεται ευκολα σημαινει οτι ο ιδιοκτητης του ειναι τσιπης και αυτο εχει επιπτωσεις συνηθως και στη συντηρηση της μοτο..
ε)Εαν εχει αλλαξει πραγματα οπως φλασακια - γκριπ - εξατμιση ζητα να σου δειξει / δωσει και τα εργοστασιακα - εαν δεν εχει τιποτα απο αυτα γιατι απλα τα πεταξε πιθανον να σου κρυβει μια τουμπα..

6)Στη Μεγαλη Βρετανια το χρησιμοποιουν οι σχολες οδηγων...τα κανει ολα και συμφερει :wave2:

Gazer
16/07/2010, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Kαλησπερα σε όλους...σκεφτομαι εδω και λιγες μερες σοβαρα για την αγορα μιας μηχανης, μιας και τωρα εχω ενα nexus 500, και κλίνω περισσοτερο προς την bandit μιας και μου αρεσει αρκετα αλλά ειναι και value for money...
Λεω να δωσω το nexus και να παρω το bandit αλλά ηθελα να ρωτησω και μερικα πραγματα...
1. καταρχην εχω διαβασει σε αρκετα forum για το βαρος της οταν ειναι σταματημενη ή σε μανουβρες με μικρη ταχυτητα! Τι ακριβως ισχυει; Ειναι οντως τοσο βαρια; Το nexus μου ειναι 195 κιλα...ποσο ειναι το bandit?
2. Eπίσης η καταναλωση ποσο περιπου κυμαινεται σε κανονικες συνθηκες πολης και ποσο σε ταξιδακια;; Το θελω για 50-50 χρηση δηλαδη και πολη και ταξιδακια και δεν θα ηθελα να καιει πολυ!!
3. Με την συντηρηση τι παιζει; Βγαζει τιποτα βλαβες που πρεπει να ξερω;
4. Απο ποια χρονια και μετα ειναι υδροψυκτα και οχι με το παλιο συστημα (ελαιοψυκτα) που διαβαζω;
5. Τι πρεπει να προσεξω εαν ψαξω για μεταχειρισμενο;
6. Επειδη ειμαι νεος οδηγος μοτο(οδηγω αμαξι μια δεκαετια τωρα...), μιας και ενα χρονο τωρα οδηγαω αυτοματο (nexus 500) θα δυσκολευτω με το bandit????

Ευχαριστω...περιμενω για τις απαντησεις σας!!!

1. Bandit πρώτη μότο και την χειρίζομαι πανέυκολα. Μέσα σε 1 εβδομάδα την έχεις μάθει. Εξαρτάται από την σωματική σου διάπλαση βέβαια αλλά είναι χαμηλή και δεν θα σε δυσκολέψει όσο μια on off ελαφρύτερη για παράδειγμα.

2. Δεν καίει πολύ. Εμένα μου πάει 5 - 7 ανάλογα με τη χρήση. Οδηγώ πολύ στην πόλη όμως!

3. Δεν ξέρω ακόμα αν και έχει καλή φήμη.
4. 2007
5. Δεν πήρα μεταχειρισμένο για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Δεν ξέρω τι να προσέξω και δεν ξέρω να προσέχω.(άσχετος με μηχανικά) Μάλλον τα πάντα.
6. Βλέπε απάντηση (1)

nikos147
16/07/2010, 19:21
Σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις...επειδη κανω αρκετα ταξιδακια οταν ο καιρος ειναι καλος και ειμαι και αρκετα ψηλος (1,87) θα εχω προβλημα με την προστασια απο τον αερα;;

Gazer
16/07/2010, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις...επειδη κανω αρκετα ταξιδακια οταν ο καιρος ειναι καλος και ειμαι και αρκετα ψηλος (1,87) θα εχω προβλημα με την προστασια απο τον αερα;;
Για ταξίδια θα έχεις πολύ μεγάλο πρόβλημα όπως έχω και εγώ. Πρέπει να αλλάξεις ζελατίνα.

Band(age)it
16/07/2010, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις...επειδη κανω αρκετα ταξιδακια οταν ο καιρος ειναι καλος και ειμαι και αρκετα ψηλος (1,87) θα εχω προβλημα με την προστασια απο τον αερα;;

Μπα..αλλα και παλι φτηνη ειναι μια aftermarket ζελατινα και την τοποθετεις πανευκολα και μονος σου..

nikos147
16/07/2010, 19:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Μπα..αλλα και παλι φτηνη ειναι μια aftermarket ζελατινα και την τοποθετεις πανευκολα και μονος σου..

Nαι αλλά υπάρχουν aftermarket ζελατινες που να εχουν επαρκη προστασια;; Ρωταω γιατι στο nexus μετα τα 140χαω οτι και να δοκιμασα δεν καταφερα τιποτα...

amyroukai
16/07/2010, 20:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
1. Ειναι οντως τοσο βαρια; Το nexus μου ειναι 195 κιλα...ποσο ειναι το bandit? 227 το αερο(ελαιό)ψυκτο, 245 το υδροψυκτο. Αν σκεφτείς ότι το πήρα και δεν είχα οδηγήσει ούτε παπί, μιά χαρά το κουμαντάρει ακόμα και ένας πανάσχετος το βάρος. Σαφώς και υπάρχουν πιο εύκολες μοτοσικλέτες στο ξεπαρκάρισμα, αλλά δεν ξέρω κανέναν που να αγόρασε μηχανή γιατί έπαιρνε ωραίες αναστροφές στο γκαράζ του.


Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
2. δεν θα ηθελα να καιει πολυ!! Αυτό φίλε είναι άμεσα εξαρτημένο από το χεράκι σου... Από 5 λίτρα ως 10 ανάλογα το πως του φέρεσαι.


Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
3. Με την συντηρηση τι παιζει; Βγαζει τιποτα βλαβες που πρεπει να ξερω; όχι.



Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
4. Απο ποια χρονια και μετα ειναι υδροψυκτα και οχι με το παλιο συστημα (ελαιοψυκτα) που διαβαζω;από τότε που βγήκε μέχρι και το 2006 ήταν αερο(ελαιό)ψυκτα, από το 2007 και μετά υδρόψυκτα. Ξεχωρίζουν από το πολύ πιο χοντρό πλαίσιο στα καινούρια και το ψυγείο νερού φυσικά. Α, και τον υδραυλικό συμπλέκτη.



Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
5. Τι πρεπει να προσεξω εαν ψαξω για μεταχειρισμενο;οτι και σε κάθε άλλη μοτό. Να μην είναι τρακαρισμένο βασικά... Σκισμένα σπάνια είναι.



Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
6. Επειδη ειμαι νεος οδηγος μοτο(οδηγω αμαξι μια δεκαετια τωρα...), μιας και ενα χρονο τωρα οδηγαω αυτοματο (nexus 500) θα δυσκολευτω με το bandit????Νομίζω ότι όχι... Η δική μου εμπειρία δηλαδή ήταν μιά πολύ ωραία και ομαλή μετάβαση χωρίς αρνητικά.

amyroukai
16/07/2010, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
1.Έχω ακούσει ότι η μηχανή θα πρέπει να είναι ζεστή πριν "πιεστεί"...Εσείς τι κάνετε ξεκινάτε αμέσως ή την αφήνετε να ζεσταθεί πρώτα?) Τι εννοείς πιεστεί; Κόκκινα κρύο αντενδείκνυνται σε κάθε μηχάνημα. Κατά τα άλλα, βάζεις μπρος και φεύγεις, "γλυκά".


Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
2. Το φρένο έχει 4 σκάλες ρύθμισης, το 1 είναι το πολύ μαλακό και το 4 το πολύ σκληρό (μπορεί να είναι και αντίστροφα). ) Λάθος. Το φρένο και ο συμπλέκτης έχει θέσεις στις οποίες "κάθεται" η μανέτα σε ηρεμία. Κοντά στο γκριπ για όσους έχουν κοντά δάχτυλα, μακριά για όσους έχουν μακριά δάχτυλα. Ρυθμίζεις την απόσταση που σε διευκολύνει στις κινήσεις σου και τελειώνεις. Το σκληρό/μαλακό ουδεμία σχέση με τα νουμεράκια.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
3. Εν κινήσει, από νεκρό σε δευτέρα δεν έχετε πρόβλημα;
Περίεργο μου ακούγεται αυτό... Να υποθέσω ότι συμπλεξάρεις κιόλας, έτσι; Αν ναι, δεν θα έπρεπε να σε δυσκολεύει. Ένα γερό "κλονκ" το κάνει πάντως.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
4. Η ζελατίνα MRA vario-touring καλύπτει άνθρωπο με ύψος 1.80? Αν όχι απόλυτα παρέχει βελτίωση σε σχέση με την εργοστασιακή; (σκέφτομαι να αλλάξω βλέπετε..τα μυγάκια δεν παλέΥονται) Εμ... γενικά το fairing δεν καλύπτει τέλεια, αλλά ναι θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά με οτιδήποτε πιο ψηλό από τη "μαμά". Ο DrEvil λέει όμως ότι κάνει πολλούς στροβιλισμούς όταν είναι στην "ψηλή" θέση.

amyroukai
16/07/2010, 21:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Nαι αλλά υπάρχουν aftermarket ζελατινες που να εχουν επαρκη προστασια;; Ρωταω γιατι στο nexus μετα τα 140χαω οτι και να δοκιμασα δεν καταφερα τιποτα... Και στο Bandit μόνο μιά χειροποίητη σαν παλιάς βέσπας που πήρα από το mpf στην Καλλιθέα με κάλυψε. Τσολιάς και στα 200, αλλά με μπόλικους στροβιλισμούς. Δεν είναι τα street μηχανάκια για το μπόι μας... Και έχουμε το ίδιο περίπου.

nikos147
17/07/2010, 05:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Και στο Bandit μόνο μιά χειροποίητη σαν παλιάς βέσπας που πήρα από το mpf στην Καλλιθέα με κάλυψε. Τσολιάς και στα 200, αλλά με μπόλικους στροβιλισμούς. Δεν είναι τα street μηχανάκια για το μπόι μας... Και έχουμε το ίδιο περίπου.

Απο mpf φιμε εχω βαλει και στο νεξους αλλά σε ταξιδι δεν με καλυψε καθολου οποτε πηρα ενα προσθετο airflow της givi και εβαλα και καπως εκοψε αλλά ειναι πολυ ασχημο!!! Οσο για το bandit θα ηθελα κατι που να μου κοβει τον πολυ αερα ωστε να ειμαι ορθιος μεχρι τα 160χαω...μετα απο εκει δεν με πειραζει εαν χρειαζεται να σκυβω!!!

Επίσης απο τωρα σκεφτομαι τι εξτρα θα του βαλω με το που θα το παρω, οποτε θα ηθελα εαν καποιος ξερει που μπορω να τα βρω και ποσο...λοιπον έλεγα να του βαλω:
-εμπρος εξτρα φτερο στο πισω μερος του υπαρχοντος
-πισω φτερο γιατι απ οτι βλεπω δεν εχει
-καγκελα μηχανης για προστασια απο πτωση (εκεινα που αγκαλιαζουν το καπακι ποια ειναι;)
-μπαγκαζιερα που να χωραει δυο κρανη (τωρα εχω την καπα 46λιτρων)
-άλλη ζελατινα
-τελικο εξατμισης

amyroukai
17/07/2010, 05:05
To θέμα φίλε μου είναι πως όλα αυτά έχουν συζητηθεί ξανά και ξανά... Πρέπει λίγο να ψάξεις και τα threads μόνος σου για να μην λέμε κάθε φορά τα ίδια με κάθε νέο ιδιοκτήτη bandit...

Το "extenda fenda" όπως το λένε οι Άγγλοι για το εμπρός φτερό, υπάρχει στο www.justbandits.com και στο banditmania επίσης. Για όλα αυτά που ζητάς έχει πολλά μαγαζιά σε διάφορες τιμές, αλλά τι σου αρέσει και πόσα θα δώσεις...; Αυτό εσύ το αποφασίζεις...

Μικe777
17/07/2010, 05:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer





3. Εν κινήσει, από νεκρό σε δευτέρα δεν έχετε πρόβλημα; Ακούγεται ένας ήχος, τραντάζεται το πόδι και αν η ταχύτητα είναι άνω των 40-45 δεν μπαίνει καν (κάνει σαν κομπρεσέρ). Συμβαίνει σε όλους αυτό ή πρέπει να το κοιτάξω; (κανένα άλλο πρόβλημα με τις ταχύτητες, μόνο αυτό, αν είναι πρόβλημα)
Aπο παλαιοτερη εμπειρια με suzuki σε σχεση με το honda που ειχε ακομη πιο
παλια τα suzuki εχουν ενα θεματακι με το κιβωτιο κοπαναει πολυ!
το honda οσες φορες αλλαζες ταχυτητες ηταν πολυ γλυκο!
σου ελεγε καντο οσες φορες θελεις...
οταν αργοτερα πηρα ενα bandit v400 ξενερωσα!!!!
τα ιδια κανει και το 650 οπως περιπου τα περιγραφεις!!!
σε συνομιλια που ειχα με αλλο συμφορουμιτη με Sv ειχε το ιδιο προβλημα!
τυχαιο δεν νομιζω!
παντως εχω παρατηρησει οτι το κιβωτιο ζοριζεται πιο πολυ μες στη πολη
ειδικα αυτο με την νεκρα το εχω παρατηρησει οταν ζεσταθει πολυ μεσα στη πολη
οταν βγαινεις παραεξω στρωνει το κιβωτιο...
Προβλημα δεν υφισταται γιατι και το παλιο bandit το ειχα 10 χρονια ετσι...

4. Η ζελατίνα MRA vario-touring καλύπτει άνθρωπο με ύψος 1.80?
οπως σου ειπε κι ο Αμυρου σε αυτο το υψος δε σε καλυπτει σχεδον τιποτα!
εκτος της μοντιφας που εχει κανει αυτος η οποια ειναι παγκοσμια προτωτυπια αστο!:lol:
με τη μαμησια πας ανετα μεχρι τα 150!
με μια αφτερμαρκετ εχεις σιγουρα καλλυτερη προστασια μεχρι τα 180
αλλα στα 200+ πρεπει να εισαι σκυφτος συνεχεια λογω των στροβιλισμων!!!!

amyroukai
17/07/2010, 05:35
Κοίταξε, εξαρτάται το τι ζητάει ο κάθε ένας. Όντας ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος με μηχανή όταν αγόρασα το Bandit πίστευα ότι με μιά ζελατίνα θα είναι σαν να μπαίνεις σε αυτοκίνητο... Τελικά είδα, αλλάζοντας τρεις ζελατίνες, ότι καμμιά δεν "καλύπτει" σε τέτοιο βαθμό που να μην τρως αέρα στο ταξίδι. Απλά η τελευταία που ήταν και... 20 εκατοστά πιο ψηλή από την "μαμά" έστελνε τον αέρα στη βάση του κράνους περίπου, οπότε ο κορμός μου ήταν καλυμμένος, δεν με ενοχλούσαν μυγάκια, βροχή κλπ και τελικά έχοντας συνηθίσει και την ανεμοπίεση στο κεφάλι, ήμουν ακόμα και στα 200+ πολύ άνετος αφού δεν με τράβαγε πίσω και δεν ήταν ανάγκη να κρατιέμαι από το τιμόνι. Δεν παίζει ο παράγοντας "σκύψιμο" σε καμμία ταχύτητα στο δρόμο. Αν πάω μια Χαλκιδική για ΣΚ δεν θέλω να πάω και να έχω πάθει κύφωση!

Στα 160 που λέμε πάντως η MRA/Suzuki με το φρύδι μιά χαρά δουλειά κάνει.

nickald
17/07/2010, 06:50
Μια που εχω την μεγαλη ζελατινα της μαμας στο Λησταρχο μου να σου πω οτι στο υψος σου (μας) δεν κανει τιποτα

Απλα σου στελνει τον αερα στα μουτρα και το κρανος κανει βολτες.

Αυτη με το φρυδι (vario η καπως ετς ναουμ) διαβασα οτι σπαει καπως το ρευμα και δεν το νιωθεις.


Προσωπικα στην πρωτη ευκαιρια θα βαλω ξανα την μικρη γιατι παρατηρησα οτι οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο πιο πολλες ταλαντωσεις βγαζει (λογικο) και σε κατι στροφες που μπηκα με πολλαααα νομιζα οτι θα ξεκολλήσει. Το προβλημα δεν ειναι βεβαια οτι θα ξεκολλησει αλλα οτι την κοιταζα και δεν προσεχα που παω (αν με πιανεις :P)


Προτασεις για αφτερμαρκετ απειρες... ορεξη και φραγκα να εχεις και μπορεις να ξοδεψεις αλλη μια μηχανη πανω στην μηχανη.

DrEvil
17/07/2010, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
...σε κατι στροφες που μπηκα με πολλαααα νομιζα οτι θα ξεκολλήσει.

Μόνο σε στροφές το είχες το θέμα;



Νίκο,
Προσωπικά έχω βάλει την βάλει την ΕμΑρΕι βάριο-κτλ, αλλά δεν έχω βρεί καμμία θέση στο φρυδάκι που να βολεύει απόλυτα. Εννοώ πως στις χαμηλότερες ρυθμίσεις ο αέρας "σκάει" στο στέρνο μέχρι χαμηλά στον λαιμό με συνέπεια να πρέπει να κρατιέσαι-τραβιέσαι από το τιμόνι, και στις υψηλότερες ρυθμίσεις αρκετούς στροβιλισμούς (και θόρυβο) στο κράνος.
Έχω προτιμήσει το δεύτερο, που σε συνδυασμό με ωτασπίδες, κάνει τα πράγματα "ανθρώπινα".

Σε αναφορά των προστατευτικών κάγκελων, προτείνω ανεπιφύλακτα αυτά που δίνει η Σουζούκι. Προστατεύουν όλο το μοτέρ και όχι μόνο... (σχόλιο εκ πείρας)

Τέλος, ένα σχόλιο για την εξάτμιση. Μην ψαρώνεις με μάρκες (που συνήθως είναι κ πανάκριβες), διότι απλά δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω.
Βρες μια που να σου αρέσει οπτικά, καλό θα είναι να την έχεις ακούσει σε κάποιο (για να τσεκάρεις κ τον ήχο της) και βούρ!
Προσωπικά έχω βάλει την πιο φθηνή που βρήκα στο δίκτυο και εκτός του ότι είναι από τις πιο όμορφες (υποκειμενικό), έχει υπέροχο ήχο (κοινώς ομολογούμενο).

nickald
17/07/2010, 12:28
Οχι γενικα το κανει οταν δεχεται μεγαλες πιεσεις


Απλα εκεινη τη στιγμη το παρατηρησα.... λαθος timing one might say :D

nikos147
18/07/2010, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Μόνο σε στροφές το είχες το θέμα;



Νίκο,
Προσωπικά έχω βάλει την βάλει την ΕμΑρΕι βάριο-κτλ, αλλά δεν έχω βρεί καμμία θέση στο φρυδάκι που να βολεύει απόλυτα. Εννοώ πως στις χαμηλότερες ρυθμίσεις ο αέρας "σκάει" στο στέρνο μέχρι χαμηλά στον λαιμό με συνέπεια να πρέπει να κρατιέσαι-τραβιέσαι από το τιμόνι, και στις υψηλότερες ρυθμίσεις αρκετούς στροβιλισμούς (και θόρυβο) στο κράνος.
Έχω προτιμήσει το δεύτερο, που σε συνδυασμό με ωτασπίδες, κάνει τα πράγματα "ανθρώπινα".

Σε αναφορά των προστατευτικών κάγκελων, προτείνω ανεπιφύλακτα αυτά που δίνει η Σουζούκι. Προστατεύουν όλο το μοτέρ και όχι μόνο... (σχόλιο εκ πείρας)

Τέλος, ένα σχόλιο για την εξάτμιση. Μην ψαρώνεις με μάρκες (που συνήθως είναι κ πανάκριβες), διότι απλά δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω.
Βρες μια που να σου αρέσει οπτικά, καλό θα είναι να την έχεις ακούσει σε κάποιο (για να τσεκάρεις κ τον ήχο της) και βούρ!
Προσωπικά έχω βάλει την πιο φθηνή που βρήκα στο δίκτυο και εκτός του ότι είναι από τις πιο όμορφες (υποκειμενικό), έχει υπέροχο ήχο (κοινώς ομολογούμενο).

Εχω αρχισει να διαβαζω ολοκληρο το τοπικ απο την αρχη για να μαθαινω μερικα πραγματα!!! Ειμαι στην σελιδα 50 και εχω αλλες 150 σελιδες ακομη...
Για την MRA VARIO δηλαδη δεν εχετε καλη αποψη; Γιατι εγω αυτη έλεγα να παρω μιας και εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο άλλα forum για άλλες μηχανες...ειμαι και 1,87 γ@μωτο!!!
Για τα καγκελα εχω δει 3 διαφορετικες εκδοχες σε φωτογραφιες στο νετ και μονο μια απο αυτες πιστευω οτι παρεχει καλη προστασια στο μοτερ μιας και τα άλλα περνουνε γυρω απο το καπακι στα αριστερα ενω αυτη ειναι μια που το αγκαλιαζει...αμα βρω φωτο θα ποσταρω!! Ξερετε ποια ειναι αυτη;
Οσο για την εξατμιση δεν ειμαι κολλημενος με καποια συγκεκριμενη μαρκα απλά εχω ακουσει στο youtube καποιες bandit με αλλαγμενο τελικο και ο ηχος ειναι αλλού!!!! Εσυ ποια εχεις και ποσο κοστισε; Την προτινεις; (Η yoshi ή h akrapa ποσο κοστιζουν;;)

DrEvil
18/07/2010, 18:00
1,93 εγώ κ μην περιμένεις κ τρελλή προστασία στο ύψος μας από ένα μηχανάκι σαν τον Ληστή. Από τις διαθέσιμες ζελατίνες *νομίζω* ότι η ΕμΑρΕϊ είναι η καλύτερη. Για καστομιά, ο Αμυρουκαϊ είναι μάλλον ο σωστός άνθρωπας να μιλήσεις.
Σε αναφορά των προστατευτικών.... το μαμά, αγκαλιάζει το μοτέρ και ματαλέω, σε πτώση που βίωσα όχι μόνο μου έσωσε το μοτέρ, αλλά και το υπόλοιπο μηχανάκι (με την αρωγή της εξάτμισης).

Την εξάτμα την αναφέρω (πρόσφατα) κάπου μέσα στο θρεντ, οπότε αφού το διαβάζεις, θα το δεις.

nickald
19/07/2010, 01:30
Παντως για εξατμα ψαξου αποξω


στην ελλαδα τσουζει.

amyroukai
19/07/2010, 02:37
Το κυριότερο με τις εξατμίσεις όπως δεκάδες φορές έχουμε πει... Είναι ότι διαφέρουν μόνο αισθητικά και στο σηματάκι, αφού όλες είναι διάτρητη σωλήνα μέσα, μονωτικό, κάλυμμα εξάτμισης απ'έξω... Οπότε όπως είπε και ο DrEvil παίρνεις την φτηνότερη δυνατή που σου αρέσει στο μάτι. Καλές οι μάρκες, αλλά το μόνο που πληρώνεις στην ουσία είναι το αυτοκόλλητο. Μην αρχίσετε τα περί ποιότητας κατασκευής, γιατί και 5 χρόνια να κρατήσει η "no name" σε σχέση με την μάρκα που πιθανόν να κρατήσει τα διπλά (αν όντως έχει καλύτερα υλικά) οι περισσότεροι δεν θα έχουν πια το μηχανάκι στα χέρια τους... Και θα έχεις πληρώσει.... 150-200 ευρώ αντί 600.

edit: Επίσης, θα μου επιτρέψετε, καλό το ebay και το "έξω" αλλά έχει και Ελληνικές προτάσεις αξιοπρεπέστατες, δύο κατασκευαστές στον Πειραιά, την raceguns και racetech. Δεν είναι κακό να ρίξει μιά ματιά και εκεί.

pektis
19/07/2010, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Το κυριότερο με τις εξατμίσεις όπως δεκάδες φορές έχουμε πει... Είναι ότι διαφέρουν μόνο αισθητικά και στο σηματάκι, αφού όλες είναι διάτρητη σωλήνα μέσα, μονωτικό, κάλυμμα εξάτμισης απ'έξω... Οπότε όπως είπε και ο DrEvil παίρνεις την φτηνότερη δυνατή που σου αρέσει στο μάτι. Καλές οι μάρκες, αλλά το μόνο που πληρώνεις στην ουσία είναι το αυτοκόλλητο. Μην αρχίσετε τα περί ποιότητας κατασκευής, γιατί και 5 χρόνια να κρατήσει η "no name" σε σχέση με την μάρκα που πιθανόν να κρατήσει τα διπλά (αν όντως έχει καλύτερα υλικά) οι περισσότεροι δεν θα έχουν πια το μηχανάκι στα χέρια τους... Και θα έχεις πληρώσει.... 150-200 ευρώ αντί 600.

edit: Επίσης, θα μου επιτρέψετε, καλό το ebay και το "έξω" αλλά έχει και Ελληνικές προτάσεις αξιοπρεπέστατες, δύο κατασκευαστές στον Πειραιά, την raceguns και racetech. Δεν είναι κακό να ρίξει μιά ματιά και εκεί.

Aμυρου 150 ευρωπουλα...να τ΄αφησω??! :wacko:


204305

amyroukai
19/07/2010, 17:09
Τσου ρε, βρήκες μια ευκαιρία και την έβαλες, δεν είναι ο κανόνας αυτός, η εξαίρεση είναι... :P

Να το αφήσεις! :rotflmao: :beer:

Δε με λες παλλλικάρι, η σακούλα από κάτω είναι ντεκόρ;

Gazer
19/07/2010, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Περίεργο μου ακούγεται αυτό... Να υποθέσω ότι συμπλεξάρεις κιόλας, έτσι; Αν ναι, δεν θα έπρεπε να σε δυσκολεύει. Ένα γερό "κλονκ" το κάνει πάντως.
Ναι συμπλεξάρω.
Πχ κατεβαίνω μια κατηφόρα με 35+ km/h. Θα πατήσω συμπλέκτη και αμέσως ανέβασμα σε 2. Δεν θα μπει ποτέ η 2η. Θα ακουστεί ένας ήχος σαν αυτό (12 sec και μετά) http://www.youtube.com/watch?v=pOymF3R71bI θα χτυπήσει στο πόδι μου και ταχύτητα δεν θα μπει εκτός αν το πιέσω πολύ και διαλύσω τα πάντα εκεί πέρα.

(το ίδιο ισχύει και για Ν --> 1η σε ταχύτηες άνω των 30-35)
(οι αλλαγές μεταξύ των ταχυτήτων γίνονται κανονικά, μόνο από N προς ταχύτητα συμβαίνει αυτό και μόνο εν κινήσει)

Φώτα!

Ichigo
19/07/2010, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
Ναι συμπλεξάρω.
Πχ κατεβαίνω μια κατηφόρα με 35+ km/h. Θα πατήσω συμπλέκτη και αμέσως ανέβασμα σε 2. Δεν θα μπει ποτέ η 2η. Θα ακουστεί ένας ήχος σαν αυτό (12 sec και μετά) http://www.youtube.com/watch?v=pOymF3R71bI θα χτυπήσει στο πόδι μου και ταχύτητα δεν θα μπει εκτός αν το πιέσω πολύ και διαλύσω τα πάντα εκεί πέρα.

(το ίδιο ισχύει και για Ν --> 1η σε ταχύτηες άνω των 30-35)
(οι αλλαγές μεταξύ των ταχυτήτων γίνονται κανονικά, μόνο από N προς ταχύτητα συμβαίνει αυτό και μόνο εν κινήσει)

Φώτα!

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου όταν βρίσκομαι εν κινήσει με νεκρά (πχ κατηφόρα). Αναγκάζομαι να ελλατώσω αρκετά ώστε να συμπλεξάρω και να κουμπώσω 1η. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να βάλω υπερβολική δύναμη ώστε να κουμπώσει 1η σε αυτή την περίπτωση διότι κάτι μου λέει ότι θα πάρω και το μοτέρ στο χέρι.

Gazer
19/07/2010, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου όταν βρίσκομαι εν κινήσει με νεκρά (πχ κατηφόρα). Αναγκάζομαι να ελλατώσω αρκετά ώστε να συμπλεξάρω και να κουμπώσω 1η. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να βάλω υπερβολική δύναμη ώστε να κουμπώσει 1η σε αυτή την περίπτωση διότι κάτι μου λέει ότι θα πάρω και το μοτέρ στο χέρι.
Μάλιστα. Άρα είναι φυσιολογικό απότι καταλαβαίνω, φοβόμουν μήπως και υπάρχει κανα προβληματάκι εκεί κάτω.
:beer:

amyroukai
19/07/2010, 18:17
Λόγω του ότι τα γρανάζια έχουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες περιστροφής στη συγκεκριμένη φάση, ειδικά οι κοντές σχέσεις (1η-2η) καλό είναι όταν τις επιλέγετε εν κινήσει από νεκρά να χώνετε και μιά καλή γκαζιά... Στην 1η τα 35χαω αντιστοιχούν σε 5000 στροφές αν δεν κάνω λάθος, αν ρολάρεις με ρελαντί είσαι στις 1200, τι περιμένεις να κάνουν τα κακόμοιρα τα συγχρονιζέ... Γρατσουνάνε. Στην αλλαγή 1η-2α υπο φυσιολογικές συνθήκες το μοτέρ "κατεβαίνει" 1000-1500 στροφές, όχι 4000. Τέλος πάντων, αυτό που κάνετε και ο ένας και ο άλλος δεν είναι "φυσιολογική" χρήση μοτοσικλέτας και κιβωτίου... Αν δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα σας η ίδια σας λέει "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΟΥΤΣ" εγώ τι να πω;

(συνεχίζω να απορρώ γιατί κάποιος να θέλει να πηγαίνει με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα και νεκρά, αλλά τέλος πάντων...)

cosgili
19/07/2010, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Λόγω του ότι τα γρανάζια έχουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες περιστροφής στη συγκεκριμένη φάση, ειδικά οι κοντές σχέσεις (1η-2η) καλό είναι όταν τις επιλέγετε εν κινήσει από νεκρά να χώνετε και μιά καλή γκαζιά... Στην 1η τα 35χαω αντιστοιχούν σε 5000 στροφές αν δεν κάνω λάθος, αν ρολάρεις με ρελαντί είσαι στις 1200, τι περιμένεις να κάνουν τα κακόμοιρα τα συγχρονιζέ... Γρατσουνάνε. Στην αλλαγή 1η-2α υπο φυσιολογικές συνθήκες το μοτέρ "κατεβαίνει" 1000-1500 στροφές, όχι 4000. Τέλος πάντων, αυτό που κάνετε και ο ένας και ο άλλος δεν είναι "φυσιολογική" χρήση μοτοσικλέτας και κιβωτίου... Αν δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα σας η ίδια σας λέει "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΟΥΤΣ" εγώ τι να πω;

(συνεχίζω να απορρώ γιατί κάποιος να θέλει να πηγαίνει με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα και νεκρά, αλλά τέλος πάντων...) +1;)

Ichigo
19/07/2010, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Λόγω του ότι τα γρανάζια έχουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες περιστροφής στη συγκεκριμένη φάση, ειδικά οι κοντές σχέσεις (1η-2η) καλό είναι όταν τις επιλέγετε εν κινήσει από νεκρά να χώνετε και μιά καλή γκαζιά... Στην 1η τα 35χαω αντιστοιχούν σε 5000 στροφές αν δεν κάνω λάθος, αν ρολάρεις με ρελαντί είσαι στις 1200, τι περιμένεις να κάνουν τα κακόμοιρα τα συγχρονιζέ... Γρατσουνάνε. Στην αλλαγή 1η-2α υπο φυσιολογικές συνθήκες το μοτέρ "κατεβαίνει" 1000-1500 στροφές, όχι 4000. Τέλος πάντων, αυτό που κάνετε και ο ένας και ο άλλος δεν είναι "φυσιολογική" χρήση μοτοσικλέτας και κιβωτίου... Αν δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα σας η ίδια σας λέει "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΟΥΤΣ" εγώ τι να πω;

(συνεχίζω να απορρώ γιατί κάποιος να θέλει να πηγαίνει με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα και νεκρά, αλλά τέλος πάντων...)

Δεν το κάνω ποτέ μα ποτέ φίλε αυτό. Δηλαδή το να κινούμαι σε κατηφόρα με νεκρά :hypnotize ! Απλώς έχει τύχει να είμαι σε κατηφόρα και από μ@λακία μου να μην κουμπώσω σωστά από 1η σε δεύτερη και να μπαίνει νεκρά και εκεί έχω καταλάβει τι παίζει με αυτό το θέμα. ;)

amyroukai
19/07/2010, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
Δεν το κάνω ποτέ μα ποτέ φίλε αυτό. Δηλαδή το να κινούμαι σε κατηφόρα με νεκρά :hypnotize ! Απλώς έχει τύχει να είμαι σε κατηφόρα και από μ@λακία μου να μην κουμπώσω σωστά από 1η σε δεύτερη και να μπαίνει νεκρά και εκεί έχω καταλάβει τι παίζει με αυτό το θέμα. ;) Όντως αν δεν κάνεις... αποφασιστική κίνηση, μπορεί να μην την πάρει με την πρώτη. Τόσα και τόσα έχουν αντιγράψει αυτοί οι Ιάπωνες, ένα Honda δεν μπορούν να λύσουν και να κοπιάρουν το κιβώτιο; Στο Καβασάκι έχασα τις προάλλες μιά αλλαγή 4η-5η, αυτή να δεις πως πόνεσε όταν ξαναμπήκε...

nikos147
19/07/2010, 19:18
To βρηκα...αυτα τα καγκελα ψαχνω για την bandit!!! Ποια ειναι τα συγκεκριμενα που αγκαλιαζουν το καπακι? Ξερει κανεις ποσο κοστιζουν?

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/829190/

dim40
20/07/2010, 05:09
φιλε μου αυτα ειναι τα givi και ειναι αχρηστα. τα ειχα εγω οταν πηρα τη μηχανη και σε μια πτωση μου εφαγε το καπακι . οταν πεφτει η μηχανη δε ειναι σε 90 μοιρες γωνια για να προστατεψει το καπακι. στο τρωει στο σημειο που δε καλυπτει μπροστα απο το καγκελο. τωρα εβαλα τα μαμα. που το σιδερο περναει κατω απο το καπακι. βεβαια δε ειχα πτωση (ευτυχως )για να τα δοκιμασω αλλα απο τη προηγουμενη εμπειρια νομιζω οτι καλυπτουν καλυτερα κ περισοτερο.

alex14
20/07/2010, 05:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου όταν βρίσκομαι εν κινήσει με νεκρά (πχ κατηφόρα). Αναγκάζομαι να ελλατώσω αρκετά ώστε να συμπλεξάρω και να κουμπώσω 1η. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να βάλω υπερβολική δύναμη ώστε να κουμπώσει 1η σε αυτή την περίπτωση διότι κάτι μου λέει ότι θα πάρω και το μοτέρ στο χέρι.

Το εχουμε ξαναπει. Παντα ταχυτητα οταν η μηχανη κινειται.

:wave2:

WebD
20/07/2010, 06:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
To βρηκα...αυτα τα καγκελα ψαχνω για την bandit!!! Ποια ειναι τα συγκεκριμενα που αγκαλιαζουν το καπακι? Ξερει κανεις ποσο κοστιζουν?

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/829190/

Ναι αυτά είναι Givi... σε πτώσεις εν στάση έχουν γλυτώσει τα καπάκια αλλά και σε τρακάρισμα που είχα πρόσφατα και με σφήνωσαν στο διάζωμα πήραν όλο το ζόρι πάνω τους και δεν έπαθε τίποτα ο κινητήρας.

pektis
20/07/2010, 06:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Τσου ρε, βρήκες μια ευκαιρία και την έβαλες, δεν είναι ο κανόνας αυτός, η εξαίρεση είναι... :P

Να το αφήσεις! :rotflmao: :beer:

Δε με λες παλλλικάρι, η σακούλα από κάτω είναι ντεκόρ;

Nτεκορ,ναι ναι...:)
Δεν την ειχα δει οταν εβγαζα τη foto και μετα βαριομουν να ξαναβγαλω!!

nikos147
20/07/2010, 06:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
Ναι αυτά είναι Givi... σε πτώσεις εν στάση έχουν γλυτώσει τα καπάκια αλλά και σε τρακάρισμα που είχα πρόσφατα και με σφήνωσαν στο διάζωμα πήραν όλο το ζόρι πάνω τους και δεν έπαθε τίποτα ο κινητήρας.



Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
φιλε μου αυτα ειναι τα givi και ειναι αχρηστα. τα ειχα εγω οταν πηρα τη μηχανη και σε μια πτωση μου εφαγε το καπακι . οταν πεφτει η μηχανη δε ειναι σε 90 μοιρες γωνια για να προστατεψει το καπακι. στο τρωει στο σημειο που δε καλυπτει μπροστα απο το καγκελο. τωρα εβαλα τα μαμα. που το σιδερο περναει κατω απο το καπακι. βεβαια δε ειχα πτωση (ευτυχως )για να τα δοκιμασω αλλα απο τη προηγουμενη εμπειρια νομιζω οτι καλυπτουν καλυτερα κ περισοτερο.

Tελικα προστατευουν καλυτερα ή οχι? Ποια απο τα δυο να προτιμησω? Μαμα ή givi?

WebD
20/07/2010, 07:10
Εγώ έχω άποψη μόνο για τα Givi ο Dim40 έχει δοκιμάσει νομίζω και τα δύο...

amyroukai
21/07/2010, 03:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Tελικα προστατευουν καλυτερα ή οχι? Ποια απο τα δυο να προτιμησω? Μαμα ή givi? Έχοντας δει αποτελέσματα πτώσης Bandit σε κεντρική Αθηναϊκή λεωφόρο με τα μαμά κάγκελα με καμια 120αριά, το κάγκελο φαγώθηκε αρκετά, ίσως και 5mm, το αντίβαρο επίσης... Και έσπασε και ένα φλας. Καπάκια κλπ άθικτα και ελάχιστες γρατσουνιές στο fairing. Η μηχανή δεν έφερε τούμπες, απλά σύρθηκε. Πάντως το μαμά κάγκελο με έπεισε...

Gazer
21/07/2010, 08:57
Ο αναβάτης σώθηκε;

DrEvil
21/07/2010, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
Ο αναβάτης σώθηκε;
:D

nikos147
21/07/2010, 09:25
Διαβασα ολες τις σελιδες απο την αρχη και μπορω να πω οτι σχηματησα αποψη αλλά μου δημιουργηθηκαν και καποιες αποριες!!! Καταρχην εχω βρει μεταχειρισμενο ενα bandit με αδεια 3/10 αλλά ειναι μοντελο του 09...αυτο ειναι το καινουριο με το διαφορετικο fairing και τα ντουλαπακια ή οχι??
-Επίσης σε ολοκληρο το τοπικ ανα περιοδους εχουν αναφερθει περιστατικα για πεσηματα λογω βαρους και το οτι αν κανει να γυρει η μηχανη δεν το σωζεις με τιποτα...δηλαδη τοσο βαρια ειναι τελικα??? Εχω προβληματιστει!!!
-Για τα εξτρα φτερακια βρηκα ακρη μιας και υπαρχει λυση και για την εμπρος και για την πισω ροδα...
-Για τα καγκελα δεν εχω βρει ακομη λύση μιας και τα givi φαινονται περισσοτερο ασφαλή αλλά μετα απο μαρτυρια παιδιου απο εδω δεν προστατευουν αρκετα ενω τα μαμα ενω δεν φαινονται να προστατευουν σωστα ισως κανουν καλυτερη δουλεια...
-Για την μεμβρανη κλινω περισσοτερο προς την MRA vario με το φρυδακι και μετα βλέπουμε...
-Για εξατμιση λέω μαλλον για καμια ελληνικη χειροποιητη μιας και οπως διαβασα όλες ιδιες ειναι...μια διατρητη σωληνα με ενα περιβλημα!!
-Για top box εχω απο το nexus μου μια kappa 46 οποτε λέω να την κρατησω και να βαλω μονο την μαμα σχαρα, μιας και δινει καλυτερα κρατηματα στον συνεπιβατη...

Καμια άλλη προταση - παρατηρηση??

nickald
21/07/2010, 09:36
Οτι και να καβαλας με βαρος 220-230 κιλα και κανει πως γερνει θα σου πεσει..

Εμενα ετσι μου επεσε και το gsr που δεν εχει το βαρος του 1250. Απο ενα σημειο και μετα πρεπει να εισαι ζουπερμαν για να το κρατησεις αλλα αυτο δεν ειναι σοβαρο προβλημα για να επιλεξεις η οχι μια μηχανη


Το bandit του 09 εχει μαυρο κινητηρα και κατι σαν μικρα ντουλαπακια στο φερινγκ του. Κατα τα αλλα ειναι ολοιδιο με του 08 (εμενα με μαυρο κινητηρα δεν μου αρεσε, μου εδειχνε προχειρο το βαψιμο σε σχεση με το γκρι και τα "ντουλαπακια" δεν τα θεωρω σοβαρη υποθεση)

Για τα υπολοιπα νομιζω γραφτηκαν αρκετα για να εχεις μια αποψη.

DrEvil
21/07/2010, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
Διαβασα ολες τις σελιδες απο την αρχη και μπορω να πω οτι σχηματησα αποψη αλλά μου δημιουργηθηκαν και καποιες αποριες!!! Καταρχην εχω βρει μεταχειρισμενο ενα bandit με αδεια 3/10 αλλά ειναι μοντελο του 09...αυτο ειναι το καινουριο με το διαφορετικο fairing και τα ντουλαπακια ή οχι?? Και το δικό μου 01/10 είναι η άδεια, αλλά είναι το Κ8. Δες το από κοντά για να είσαι σίγουρος. Τις διαφορές μεταξύ των μοντέλων τις αναφέρει κάπου εδώ μέσα ο amyroukai αναλυτικά.

-Επίσης σε ολοκληρο το τοπικ ανα περιοδους εχουν αναφερθει περιστατικα για πεσηματα λογω βαρους και το οτι αν κανει να γυρει η μηχανη δεν το σωζεις με τιποτα...δηλαδη τοσο βαρια ειναι τελικα??? Εχω προβληματιστει!!!Τσου! Γιατί δεν πας σε μια Σουζούκι να κάνεις τεστ ραϊντ; Το νέο μοντέλο δεν έχει καμμία οδηγική διαφορά από του 07-08.

-Για τα εξτρα φτερακια βρηκα ακρη μιας και υπαρχει λυση και για την εμπρος και για την πισω ροδα...
-Για τα καγκελα δεν εχω βρει ακομη λύση μιας και τα givi φαινονται περισσοτερο ασφαλή αλλά μετα απο μαρτυρια παιδιου απο εδω δεν προστατευουν αρκετα ενω τα μαμα ενω δεν φαινονται να προστατευουν σωστα ισως κανουν καλυτερη δουλεια... Είσαι σίγουρος ότι έχεις δει τα μαμά; Μου κάνει εντύπωση που σου φαίνεται ότι δεν προστετεύουν τόσο, όσο...

-Για την μεμβρανη κλινω περισσοτερο προς την MRA vario με το φρυδακι και μετα βλέπουμε... Και καλά κάνεις. Αν δεν σε καλύπτει αυτή, τότε πας σε λύση "βέσπα" :p

-Για εξατμιση λέω μαλλον για καμια ελληνικη χειροποιητη μιας και οπως διαβασα όλες ιδιες ειναι...μια διατρητη σωληνα με ενα περιβλημα!!Ορθώς το σκέπτεσαι!

-Για top box εχω απο το nexus μου μια kappa 46 οποτε λέω να την κρατησω και να βαλω μονο την μαμα σχαρα, μιας και δινει καλυτερα κρατηματα στον συνεπιβατη...

Καμια άλλη προταση - παρατηρηση?? Με το καλό!

DrEvil
21/07/2010, 09:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
Το bandit του 09 εχει μαυρο κινητηρα και κατι σαν μικρα ντουλαπακια στο φερινγκ του. Κατα τα αλλα ειναι ολοιδιο με του 08
Η μόνη αλλαγή που δεν αναφέρθηκε εδώ, είναι τα όργανα, που είναι πολύ ωραία!

nikos147
21/07/2010, 10:21
Σας ευχαριστω!!! Για το βαρος θα αναφερω οτι παρα το αναστημα μου (κοντα στα 1,90) δεν ειμαι και ιδιαιτερα βαρυς (κοντα στα 80κιλα) οποτε φοβαμαι μηπως δυσκολευομαι να την κουμανταρω στις μανουβρες σταματημενος...ακομη δεν μπορω να ξεχασω το ρεζιλεμα που εφαγα, τον πρωτο καιρο που πηρα το nexus, οταν σταματησα εμπρος απο καφετερια (ηθελα και μοστρα...) με την μουρη προς το πεζοδρομιο, ενω ηταν κατηφορικα, και οταν ηρθε η ωρα να φυγουμε δεν μπορουσα να το κανω πισω με τιποτα...τελικα επιστρατευτηκε και η κοπελια μου που βοηθησε στο τραβηγμα ωστε να βγω απο εκει...
Οσο για τα καγκελα της susuki, που αναφερει ο φιλος Dr.Evil, βασιστηκα στις φωτογραφιες και την μαρτυρια ενος παιδιου στην αρχη του τοπικ που ανεφερε οτι το καγκελο στην αριστερη μερια που ειναι το καπακι ειναι πολυ λιγο πιο εξω απο το καπακι και στις φωτο φαινονταν οτι ερχονταν το καγκελο σχεδον στην ιδια ευθεια με το καπακι...