View Full Version : GSF 600/650 s Bandit
Καλώς ήρθες φίλε vasdekiss!!Στην προκειμένη περίπτωση είπα για βενζίνη 100 οκτανίων γιατί την έχω δοκιμάσει σε ταξίδι & ισχύει αυτό που λένε ότι βγάζει παραπάνω χλμ.Τώρα από εκεί & πέρα ο καθένας βάζει ότι θεωρεί καλύτερο:) Περιμένω foto από το ταξίδι:) :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Καλώς ήρθες φίλε vasdekiss!!Στην προκειμένη περίπτωση είπα για βενζίνη 100 οκτανίων γιατί την έχω δοκιμάσει σε ταξίδι & ισχύει αυτό που λένε ότι βγάζει παραπάνω χλμ.Τώρα από εκεί & πέρα ο καθένας βάζει ότι θεωρεί καλύτερο:) Περιμένω foto από το ταξίδι:) :beer:
Προσωπικα ειχα δοκιμασει τις διαφορες μεταξυ απλης και σουπερ και δεν ειδα κατι ουσιαστικο στην καταναλωση.Μαλιστα για να μειωσω το λαθος της μετρησης εβαλα απλη για 1000 χλμ σημειωνοντας τα λιτρα που εβαζα καθε φορα και μετα εκανα αλλα 1000 με σουπερ.Λοιπον δεν ειδα διαφορα. Τωρα αν μιλαμε για 0,1 με 0,2 λιτρα στα 100 χλμ διαφορα, ε λοιπον δεν αξιζει να πληρωνεις 15 με 20 % ακριβοτερα, για να κερδισεις 1 με 2 % καλυτερη καταναλωση ( αν εχει καλυτερη καταναλωση) , και ουτε καταλαβα διαφορα στον τροπο λειτουργιας.
Να σημειωσω οτι αφορα για χιλιομετρα στην πολη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Προσωπικα ειχα δοκιμασει τις διαφορες μεταξυ απλης και σουπερ και δεν ειδα κατι ουσιαστικο στην καταναλωση.Μαλιστα για να μειωσω το λαθος της μετρησης εβαλα απλη για 1000 χλμ σημειωνοντας τα λιτρα που εβαζα καθε φορα και μετα εκανα αλλα 1000 με σουπερ.Λοιπον δεν ειδα διαφορα. Τωρα αν μιλαμε για 0,1 με 0,2 λιτρα στα 100 χλμ διαφορα, ε λοιπον δεν αξιζει να πληρωνεις 15 με 20 % ακριβοτερα, για να κερδισεις 1 με 2 % καλυτερη καταναλωση ( αν εχει καλυτερη καταναλωση) , και ουτε καταλαβα διαφορα στον τροπο λειτουργιας.
Να σημειωσω οτι αφορα για χιλιομετρα στην πολη.
Στην πόλη δεν ξέρω,αλλά σε ταξίδι συμφέρει γιατί πάει καλύτερα η μηχανή & βγάζει 30-40 χλμ. παραπάνω.Το ΄χω δοκιμάσει Αθήνα-Πάτρα πολλές φορές.Πως δεν είδες διαφορά στον τρόπο λειτουργίας??Πάνω από 5,5-6,0 rpm. δουλεύει πολύ καλύτερα & ανοίγει πιο γρήγορα... :rolleyes:
Ποιο μοντελο εχεις; Εγω μιλω για το 2007 υδροψυκτο.
amyroukai
17/05/2008, 23:42
Με την οικονομική οδήγηση των ημερών της απεργίας, γέμισα σήμερα γιατί έλειπα από Αθήνα από την Τετάρτη... Και έκαψε 11,85 λίτρα για 190,5 χιλιόμετρα. Πλακωμένο καίει λίγο παραπάνω, αλλά το καλοκαίρι όπως έχω γράψει έβγαλε 280 περίπου χιλιόμετρα με 17-18 λίτρα (πλακωμένο). Καλά καίει... Με την 100άρα και εγώ δεν είχα δει διαφορές.
Δείτε το motoGP show το επόμενο Σάββατο... Δεν έχει το Bandit (δυστυχώς, λόγω απεργιών). Αλλά θα έχει τον συνάδελφό σας στις Σέρρες. Σχολείο, διαγωνισμός, desmosedici ΘΕΑ, θα τα γράψω κάποια στιγμή αλλά αισθάνομαι ψωνάρα ήδη. :D Και μη γελάτε με το γορίλα πάνω στο παπάκι... Έραψε κοστούμια σε CBR1000RR σε μερικές στροφές και κέρδιζε μέτρα στην είσοδο της στροφής σχεδόν με όλους τους συμμετέχοντες στο track day/σχολείο. Θέλω να πάρω Aprilia125 για track days, τόσο πολύ μου άρεσε το μικρό. Το bandit μου φαίνεται ελέφαντας τώρα :lol:
131253
creperistas
19/05/2008, 08:11
Καλημέρα σε όλους! Είμαι ευτυχής κάτοχος ενός μαύρου Bandit 650 με ABS K8. Τελικά το αγόρασα απο τον Γκουντούφα στη Μιχαλακοπούλου στην τιμή των 6400 ? με δώρο συναγερμό META Legos3. Έχω κάνει έως τώρα 500 χλμ και έχω πάθει την πλάκα μου. Σύντομα και φωτογραφίες...:wave2:
amyroukai
19/05/2008, 08:39
Ωραίος! Άντε καλοτάξιδο και άπεφτο!:beer:
Συναγερμός είναι το μόνο που έλεγα να μπει από τότε που το πήρα και ακόμα τον βάζω... Αυτός ο ΜΕΤΑ είναι νομίζω αυτός που εγκρίνει και η Suzuki. Εντυπώσεις; Κάποιοι συναγερμοί είναι λίγο σπαστικοί. Για τη μοτοσικλέτα τα ξέρουμε, ΛΟΛ, αλλά αν θέλεις να γράψεις και για αυτό, ωραία είναι να βλέπεις πως την αντιλαμβάνεται και ένας "νέος" χρήστης.
creperistas
19/05/2008, 11:24
Σ' ευχαριστώ! Να είσαι καλά! Εντυπώσεις από τη μοτοσυκλέτα θα γράψω όταν συμπληρώσω τα 1000 χλμ. Για το συναγερμό έχω να πώ ότι είναι αυτός που εγκρίνει η Suzuki και μέχρι τώρα μου φαίνεται πολύ καλός. Δεν χτυπαέι χωρίς λόγο και έχει και immobilizer. Δηλαδή αν ξεχάσεις να τον ενεργοποιήσεις, σε 1 λεπτό μπαίνει αυτόματα το immobilizer και δεν λειτουργεί η μηχανή ούτε με το κλειδί. Αυτή η λειτουργία είναι προαιρετική. Εγώ ζήτησα να μπεί για μεγαλύτερη ασφάλεια. Το μόνο σπαστικό είναι όταν σταματάς για βενζίνη και περάσει 1 λεπτό μπαίνει σε λειτουργία και πρέπει να πατήσεις το κουμπί του τηλεχειριστηρίου για να μπορέσεις να πατήσεις τη μίζα. :wave2:
creperistas
19/05/2008, 11:27
φωτό
131375
AAAA σαν πολλοι δεν γιναμε; Θα αρχισουν να κλεβουν και Bandit στο τελος! :rotflmao:
Καλοριζικη φιλε μου :beer:
giorgoskoz
19/05/2008, 20:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Αυτός ο ΜΕΤΑ είναι νομίζω αυτός που εγκρίνει και η Suzuki. [/B]
Πράγματι. Οταν περνούσε τον συναγερμό ο μάστορας είδα οτι η σειρήνα έγραφε suzuki.Αρα πρέπει να τον βγάζει ο ΜΕΤΑ για την suzuki.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
AAAA σαν πολλοι δεν γιναμε; Θα αρχισουν να κλεβουν και Bandit στο τελος! :rotflmao:
Μήπως να αρχίσουμε να μετράμε για να δούμε τελικά πόσοι είμαστε??
ο συναγερμος ειναι φτιαγμενος για την suzuki αυτον εχω βαλει και γω στο δικο μου,σε τεσερεις μερες κλεινω μηνα,τον πληρωσα γυρω στα 250 ευρω με καποια εκπτωση που μου εκαναν στο Σφακιανακη...
εχω κανει περιπου 600 km περισσοτερες εντυπωσεις και απο μενα οταν θα γυρισω απο Ιταλια 4 Ιουνιου....
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Με την οικονομική οδήγηση των ημερών της απεργίας, γέμισα σήμερα γιατί έλειπα από Αθήνα από την Τετάρτη... Και έκαψε 11,85 λίτρα για 190,5 χιλιόμετρα. Πλακωμένο καίει λίγο παραπάνω, αλλά το καλοκαίρι όπως έχω γράψει έβγαλε 280 περίπου χιλιόμετρα με 17-18 λίτρα (πλακωμένο). Καλά καίει... Με την 100άρα και εγώ δεν είχα δει διαφορές.
Δείτε το motoGP show το επόμενο Σάββατο... Δεν έχει το Bandit (δυστυχώς, λόγω απεργιών). Αλλά θα έχει τον συνάδελφό σας στις Σέρρες. Σχολείο, διαγωνισμός, desmosedici ΘΕΑ, θα τα γράψω κάποια στιγμή αλλά αισθάνομαι ψωνάρα ήδη. :D Και μη γελάτε με το γορίλα πάνω στο παπάκι... Έραψε κοστούμια σε CBR1000RR σε μερικές στροφές και κέρδιζε μέτρα στην είσοδο της στροφής σχεδόν με όλους τους συμμετέχοντες στο track day/σχολείο. Θέλω να πάρω Aprilia125 για track days, τόσο πολύ μου άρεσε το μικρό. Το bandit μου φαίνεται ελέφαντας τώρα :lol:
Παρακολουθησες μαθηματα CSS; Πως τα ειδες τα πραγματα;
amyroukai
20/05/2008, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Παρακολουθησες μαθηματα CSS; Πως τα ειδες τα πραγματα;
Πέρυσι είχα πάει και είχα κάνει το 0-300 Riding School, τα έχω γράψει κάπου στο thread. Αυτό που έγινε τώρα, ήταν από το περιοδικό motoGP World (http://www.motograndprix.gr) του Δημήτρη Διατσίδη, με χορηγία BP, Honda Σφακιανάκης και άλλους, δείτε τη σελίδα εκεί που λέει "διαγωνισμοί" πάνω αριστερά. Κάθε μήνα, αν στείλετε email ή SMS κληρώνονται 4 άτομα, που παρακολουθούν μαθήματα οδήγησης με CBR125R. Στη δική μας περίπτωση, το γεγονός συνέπεσε και με ένα track day και σχολείο που οργάνωσε το Colori της Λάρισας, οπότε γίναμε μία ομάδα. Θεωρία, οδήγηση, όλη μέρα! :D
Ο Γιάννης Διατσίδης που έκανε τα θεωρητικά, είχε διαφορετικό σύστημα εκμάθησης από το 0-300 και από τα βιβλία του Keith Code, ίσως τα έλεγε όπως τα έλεγε γιατί έτσι τα αντιλαμβάνεται καλύτερα ο μέσος αναβάτης και δε χρειάζεται να επαναπρογραμματίσει το μυαλό του, όπως με το 0-300. Γεγονός αναμφισβήτητο είναι ότι δοκίμασα όσα είπε και όλα κάνουν δουλειά! Δυστυχώς δεν είχα και το bandit να δώ κάποια πράγματα και με περισσότερα άλογα.
Ο Δημήτρης Διατσίδης μας έδειχνε γραμμές στην πίστα, μας ξεμπλόκαρε και το φόβο της εισόδου με πολλά στη στροφή (είπα κάποια στιγμή ότι δεν είναι τρελλός να θέλει να μας σκοτώσει, οπότε έστριβα όλη την πίστα αφρενάριστη, εκτός από την Κ1 που φρέναρα ίσα να κατέβει το CBR από τα 120 σχεδόν στα 90-95). Μετά από παρατηρήσεις για το πως στρίβω και επειδή το CBR έξυνε συνέχεια κάτω, προσπάθησα και νομίζω ότι κατάφερα να κρέμομαι αρκετά απ'έξω ώστε να μη βρίσκει παρά μόνο στην K5 και αν έμπαινα "άτσαλα" λίγο στην Κ10 αν δεν έχω χάσει το μέτρημα. Το καλό με το CBR είναι ότι είναι πανάλαφρο, οπότε είμασταν όρθιοι στα μαρσπιέ και απλά το μετακινούσαμε από κάτω μας ή περνάγαμε από τη μία πλευρά του στην άλλη πανεύκολα. Το πλήρωσα βέβαια, όντας πιασμένος για 2 μέρες μετά... Αλλά άξιζε!
Τα πρώτα μαθήματα, τα έκανα με εμπειρία... 1500 δίτροχων χιλιομέτρων το πολύ. Και τα προτείνω σε όλο τον κόσμο. Αν δεν πάτε σε πίστα, να σας τα πουν σωστά, όχι το ράδιο αρβύλα και η μαγκιά του κάθε ξερόλα "παλαίουρα" και να μπορέσετε να τα εφαρμόσετε με την άνεση χρόνου και χώρου, με εκπαιδευτή να σας βλέπει και να σας διορθώνει, με ασφάλεια απόλυτη (εξαιρείται η βλακεία στο κεφάλι του καθ' ενός από εμάς, από εκεί δε τη γλιτώνουμε) δεν προχωράτε εύκολα σαν ικανότητα. Και πραγματικά, το πόσο ασφαλείς θα αισθανθείτε μετά, οδηγώντας στο δρόμο με τα ίδια χιλιόμετρα με πριν, δεν περιγράφεται. Μετατοπίζεται το όριο "πανικού" πολύ πιο πάνω και ο δρόμος φαίνεται πιο άνετος και πιο "ελεύθερος". Αν κάνει το Colori Λάρισας επόμενο "επίπεδο" φέτος, θα πάω. Μαζί με την μετακίνηση και μιά διανυκτέρευση Σέρρες (55? σε πολύ όμορφο ξενοδοχείο, ακόμα και ίντερνετ στα δωμάτια) θα βγεί ίδια λεφτά με το CSS αλλά η πίστα Σερρών (http://www.serrescircuit.gr/) είναι μαγεία.
GIANNIS2004
20/05/2008, 16:21
Τελικά το παρήγγειλα και εγώ αφού πρώτα το οδήγησα μου το έδωσε ενα παλλικάρι χωρίς να τον γνωρίζω απλά του είχα αφήσει ένα σημείωμα στην μηχανή.Μου άρεσε αρκετά και έτσι πούλησα το cb500 και τώρα το περιμένω μέχρι την Παρασκευη πιστεύω να το έχω σε χρώμα γκρι με abs.
amyroukai
20/05/2008, 19:44
GIANNIS2004 με το καλό! :D Πολύ χαίρομαι που γινόμαστε πολλοί!!!
WILDCAT_mmm
21/05/2008, 15:00
Γιατί ρε παιδιά δεν υπάρχει κατηγορία SUZUKI GSF BANDIT??? Δηλαδή μόνο τα honda αξίζουν να έχουν σε κάθε μοντέλο που βγάζουν?
Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
Γιατί ρε παιδιά δεν υπάρχει κατηγορία SUZUKI GSF BANDIT??? Δηλαδή μόνο τα honda αξίζουν να έχουν σε κάθε μοντέλο που βγάζουν?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=44397&perpage=15&pagenumber=1
:D
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
Γιατί ρε παιδιά δεν υπάρχει κατηγορία SUZUKI GSF BANDIT??? Δηλαδή μόνο τα honda αξίζουν να έχουν σε κάθε μοντέλο που βγάζουν?
Αυτη ειναι η διαφορα μεταξυ καταναλωτικου προιοντος για τους πολλους και προιοντος για αυτους που ξερουν :evil: :evil: :evil:
Χι,χι,χι (διαβολικο γελιο)
amyroukai
21/05/2008, 22:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Αυτη ειναι η διαφορα μεταξυ καταναλωτικου προιοντος για τους πολλους και προιοντος για αυτους που ξερουν :evil: :evil: :evil:
Χι,χι,χι (διαβολικο γελιο)
Παιδιά μη ξεγελιέστε, η Honda δεν είναι τυχαία εταιρία και δεν έγινε για πλάκα αυτή που είναι. Το χιλιοειπωμένο γεγονός ότι το bandit δεν πούλησε στην Ελλάδα που ο κάθε @@ας θεωρεί εαυτόν Ρόσι το λιγότερο και άρα "πρέπει" να κυκλοφορεί με 1000άρι RR, δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική του αξία. Αν και πλέον, έχει αρχίσει και ανεβαίνει στις πωλήσεις. Το ότι δεν έχουμε δικό μας thread... ΛΟΛ είναι ρατσιστικό, αλλά δεν έχει πουλήσει και ΤΟΣΟ πολύ...
Χμ :smokin: Πρεπει να εξαθρωσουμε την Κουξ κου κλαν του φορουμ πριν μας καψουν ζωντανους επειδη σηκωσαμε κεφαλι!
Ζητω οι μαυροι του φορουμ. Ζητωωω
Καλησπέρα.
Ξέρει κανένας εάν και πόσο κλέβει το κοντέρ του bandit 07;
Αν δεν κάνω λάθος 10-12χλμ. όπως σχεδόν όλα..:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από saab
Καλησπέρα.
Ξέρει κανένας εάν και πόσο κλέβει το κοντέρ του bandit 07;
Μετρημενο με GPS εως τα 50 δεν κλεβει καθολου, στα 100 περιπου 7 και στα 160-170 περιπου 12 - 13 . Ποιο ψηλα δεν δοκιμασα αλλα μαλλον στην τελικη των 240 περιπου κοντερ θα εχει 220 πραγματικα. Αυτο περιπου αναφερουν και τεστ περιοδικων για την τελικη του.
Band(age)it
23/05/2008, 14:49
Εψαξα για μπροστινα ελατηρια White Power ή Hyperpro και δεν βρηκα τιποτα παρα μονο κατοπιν παραγγελιας και μετα απο 2 μηνες...
Γνωριζει κανεις καταστημα εν Ελλαδι που να φερνει ?
edit : Το k-shock υπολογιζει μετα απο κανα μηνα..ετοιμοπαραδοτο παντως τιποτα...
Και εγω εχω την εντυπωση οτι οι αναρτησεις θελουν βελτιωση.Το μπροστινο θελει πιο σφιχτο και το πισω θελει πιο μαλακο.
Εχει κανει καποιος καμια αλλαγη να μας δωσει πληροφοριες;
Εγω παρατηρησα μια ασταθεια στο μπροστινο γυρω στα 200km μηπως φταιει η βαλιτσα,μηπως φισαγε λιγο παραπανω εκεινη την ημερα, μηπως ειναι ιδεα μου,μηπως πηρα λαθος μηχανακι..........
για πειτε μου παρακαλω..............
Αρχικά δημιουργήθηκε από pc997
Εγω παρατηρησα μια ασταθεια στο μπροστινο γυρω στα 200km μηπως φταιει η βαλιτσα,μηπως φισαγε λιγο παραπανω εκεινη την ημερα, μηπως ειναι ιδεα μου,μηπως πηρα λαθος μηχανακι..........
για πειτε μου παρακαλω..............
Ασταθεια, μηπως εννοεις ενα μικρο παιξιμο δεξια αριστερα; Το εχω νιωσει και εγω χωρις βαλιτσα οταν ειμαι στην κανονικη θεση οδηγου ενω οταν εσκυβα πισω απο την ζελατινα εφευγε.Τωρα επειδη εριχνα βαρος στο μπροστινο η λογο αεροδυναμικης δεν ξερω.Γενικα νιωθω αρκετη πιεση στους ωμους απο τον αερα μετα τα 180. Ειμαι και 1.82 υψος που μαλλον παιζει ρολο.
ακριβως αυτο ....τι νομιζεις οτι φταιει??
Φίλοι καλησπέρα,
Ξεκινάω σύντομα τη σχέση μου με τις μηχανές. Άργησα βέβαια μιά που πλέον είμαι 40 ετών με οικογένεια, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Η οδηγική εμπειρία μου από μηχανή κοντά στο μηδέν. Φίλος μου μίλησε για το bandit 650 με ABS. Πιστεύετε ότι είναι μηχανή καλή για αρχάριους ?? Μήπως να πάρω κάτι μικρότερο ??
Εξυπακούεται ότι δεν την θέλω ούτε για σούζες, ούτε για κόντρες, απλά για αναψυχή και ήρεμες βόλτες. Κύρια χρήση της, επαρχιακό δίκτυο και εθνική.
Ααααα, και κάτι τελευταίο... Πώς να κάνω τη γυναίκα μου να μη φωνάζει ότι θέλω τώρα στα γεράματα να σκοτωθώ :)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία.
Εάν δεν είχες στο παρελθόν καμία σχέση με μοτο καλύτερα να ακούσεις την γυναίκα σου.
Πάντα φιλικά. ;)
Band(age)it
26/05/2008, 23:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikHell
Φίλοι καλησπέρα,
Ξεκινάω σύντομα τη σχέση μου με τις μηχανές. Άργησα βέβαια μιά που πλέον είμαι 40 ετών με οικογένεια, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Η οδηγική εμπειρία μου από μηχανή κοντά στο μηδέν. Φίλος μου μίλησε για το bandit 650 με ABS. Πιστεύετε ότι είναι μηχανή καλή για αρχάριους ?? Μήπως να πάρω κάτι μικρότερο ??
Εξυπακούεται ότι δεν την θέλω ούτε για σούζες, ούτε για κόντρες, απλά για αναψυχή και ήρεμες βόλτες. Κύρια χρήση της, επαρχιακό δίκτυο και εθνική.
Ααααα, και κάτι τελευταίο... Πώς να κάνω τη γυναίκα μου να μη φωνάζει ότι θέλω τώρα στα γεράματα να σκοτωθώ :)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία.
Μεγαλουτσικο ειναι για πρωτη μηχανη και ιδιαιτερα βαρυ .
Απ'την αλλη ειναι προβλεψιμο μηχανακι και γενικα οσο το πας παει..
Σουζες δε θα καταφερεις να κανεις , στις κοντρες θα χανεις ουτως λογω βαρους (της μηχανης ε? ) .
Επαρχιακο δικτυο και εθνικη ειναι ακριβως το στοιχειο του..
Οσον αφορα τις εκ της γυναικος φωνες............απλα ανοιγε το γκαζι..απ τον αερα δε θα ακους τιποτα... :rotflmao:
Band(age)it
26/05/2008, 23:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από pc997
Εγω παρατηρησα μια ασταθεια στο μπροστινο γυρω στα 200km μηπως φταιει η βαλιτσα,μηπως φισαγε λιγο παραπανω εκεινη την ημερα, μηπως ειναι ιδεα μου,μηπως πηρα λαθος μηχανακι..........
για πειτε μου παρακαλω..............
Η βαλιτσα θετει οριο ασφαλους ταχυτητος για την χρηση της τα 130 χλμ/ωρα νομιζω οποτε εξ'αρχης ειναι χαζο να την εχεις πανω πηγαινοντας με 200 . Αν τη φαει κανεις στο κεφαλι σκεψου τι θα γινει...(εκτος του οτι θα ψαχνεις για νεα μπαγκαζιερα )
Δοκιμασε να αυξησεις την προφορτιση του πισω αμορτισερ σταδιακα .
Αν εχεις αλλαξει αντιβαρα οπως ο γραφων ετσι για μοστρα πετα τα οσο μακρυτερα μπορεις και ξαναβαλε τα δικα του .
Αν εχεις μετακινησει το τιμονι σε αλλη θεση επισης οπως ο γραφων φερτο παλι πισω .
Αν δεν εχεις τσεκαρει τον αερα τελευταια στα λαστιχα τελευταια ισως παιζει κι αυτο .
Λαθος εκανες μονο αν νομιζες πως ειναι ελαφρυ , γρηγορο , οικονομικο και παταει μια 250αρα στο κοντερ :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikHell
Φίλοι καλησπέρα,
Ξεκινάω σύντομα τη σχέση μου με τις μηχανές. Άργησα βέβαια μιά που πλέον είμαι 40 ετών με οικογένεια, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Η οδηγική εμπειρία μου από μηχανή κοντά στο μηδέν. Φίλος μου μίλησε για το bandit 650 με ABS. Πιστεύετε ότι είναι μηχανή καλή για αρχάριους ?? Μήπως να πάρω κάτι μικρότερο ??
Εξυπακούεται ότι δεν την θέλω ούτε για σούζες, ούτε για κόντρες, απλά για αναψυχή και ήρεμες βόλτες. Κύρια χρήση της, επαρχιακό δίκτυο και εθνική.
Ααααα, και κάτι τελευταίο... Πώς να κάνω τη γυναίκα μου να μη φωνάζει ότι θέλω τώρα στα γεράματα να σκοτωθώ :)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία.
Οταν μιλας για εμπειρια κοντα στο μηδεν εννοεις ουτε απο παπι; Τοτε θα ελεγα οτι ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα.Ειδικα οταν λες χρηση για επαρχιακο και εθνικη οπου τα χιλιομετρα ειναι πολυ περισσοτερα απο της πολης οπου μπορεις να πας και με 30. Τελειως διαφορετικο πραγμα τα 130 και ειδικα σε επαρχιακο που εχει και στροφες. Την μηχανη αν την φοβηθεις μεσα στην στροφη κλαφτα χαραλαμπε.Ασε που ειναι και βαρια και με το λιγο που θα σου γυρει αν δεν εισαι αρσιβαριστας ξαπλωσε μα την μια κατω.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Για τους φίλους που με αποθαρρύνουν. Θεωρείται παιδιά ότι λόγω εμπειρίας γενικά δεν πρέπει να ασχοληθώ με το "σπορ", ή ότι η συγκεκριμένη μηχανή είναι μεγάλη για την αφεντιά μου. Αν ισχύει το δεύτερο, παρακαλώ για ιδέες.... :)
Αν αρχικά τη χρησιμοποιώ για βόλτες στα πέριξ, μέχρι να συνηθίσω και να αποκτήσω εμπειρία ( λέγοντα πέριξ εννοώ επαρχιακούς με μικρή κυκλοφορία).
Ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές.
Φιλικά
Νίκος
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikHell
το δεύτερο, παρακαλώ για ιδέες
Κάτι ελαφρύ, χωρίς ξεσπάσματα, και αργό, ή μάλλον λίγο πιο γρήγορο απ' ότι μπορείς να το φτάσεις-κουμαντάρεις. Προτίμησε μεταχειρισμένο για να μην ανησυχείς για το κόστος. Μιας και ψάχνεις για streetάκι, δες κάτι ΤΕΤΟΙΟ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=59490). :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikHell
Για τους φίλους που με αποθαρρύνουν. Θεωρείται παιδιά ότι λόγω εμπειρίας γενικά δεν πρέπει να ασχοληθώ με το "σπορ", ή ότι η συγκεκριμένη μηχανή είναι μεγάλη για την αφεντιά μου. Αν ισχύει το δεύτερο, παρακαλώ για ιδέες.... :)
Α
Ισχυει το δευτερο. Αν και δεν ειναι κανονας, γιατι μπορει να εισαι "ταλεντο" και πολυ γρηγορα να την μαθεις ωστε να μπορεις να κινηθεις αξιοπρεπως.
Και εγω ειμαι στα 40 και πηρα το Bandit πριν ενα χρονο, και μετα απο 15 χρονια απουσιας απο το αθλημα παρα μονο σποραδικα οδηγουσα ενα 250 Gb που εχω ανακατασκευασει.Στην αρχη δεν κρυβω οτι δυσκολευτηκα να το οδηγησω ειδικα σε μια βολτα σε επαρχιακο δρομο οπου στις στροφες σχεδον σταματουσα απο τον φοβο ( Και την σκουρια ).Και σκεψου οτι ειμαι στα μηχανακια απο 14 χρονων, και μονο η χρονια απομακρυνση που ειχα με εχει δυσκολεψει αρκετα. Οποτε φανταζομε για σενα χωρις εμπειρια θα ειναι πολυ πιο δυσκολο.
Ισως αυτο που σου προτεινε ο apav παραπανω να ειναι πιο καταληλο για αρχη.
Σημερα εκανα το πρωτο service στα 1000km για την ακριβεια 860km
Λαδια και φιλτρο λαδιου 65 ευρω,εβαλα τα castrol GPS 15W-50 ιμισυνθετικα.
giorgoskoz
27/05/2008, 17:35
Εγώ σε λίγο θα κάνω το σερβις των 6000km (έχω 5400). Μηπως ξέρει κανεις κόστος?(στο περίπου) (650 SA K8)
Από τότε που το πήρα όταν κινούμε με μικρή ταχύτητα (πχ σε κατηφόρα με νεκρα) ακουγετε ότι βρίσκει ο δίσκος καθώς κυλάει η ρόδα.Είπα θα τριφτεί λίγο και δεν θα ακούγετε.Το παρουσιάζει όμως ακόμη.Συμβαίνει και σε εσάς?Θα το πω στο σερβις αλλά μήπως ξέρεται τι μπορεί να είναι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgoskoz
Εγώ σε λίγο θα κάνω το σερβις των 6000km (έχω 5400). Μηπως ξέρει κανεις κόστος?(στο περίπου) (650 SA K8)
Από τότε που το πήρα όταν κινούμε με μικρή ταχύτητα (πχ σε κατηφόρα με νεκρα) ακουγετε ότι βρίσκει ο δίσκος καθώς κυλάει η ρόδα.Είπα θα τριφτεί λίγο και δεν θα ακούγετε.Το παρουσιάζει όμως ακόμη.Συμβαίνει και σε εσάς?Θα το πω στο σερβις αλλά μήπως ξέρεται τι μπορεί να είναι?
Δεν ειναι τιποτα.Ετσι "βρισκουν" τα τακακια πανω στους δισκους.
amyroukai
27/05/2008, 20:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikHell
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Για τους φίλους που με αποθαρρύνουν. Θεωρείται παιδιά ότι λόγω εμπειρίας γενικά δεν πρέπει να ασχοληθώ με το "σπορ", ή ότι η συγκεκριμένη μηχανή είναι μεγάλη για την αφεντιά μου. Αν ισχύει το δεύτερο, παρακαλώ για ιδέες.... :)
Αν αρχικά τη χρησιμοποιώ για βόλτες στα πέριξ, μέχρι να συνηθίσω και να αποκτήσω εμπειρία ( λέγοντα πέριξ εννοώ επαρχιακούς με μικρή κυκλοφορία).
Θα διαφωνήσω κάθετα με τους προλαλήσαντες. Την πήρα πέρυσι, με μηδενική εμπειρία επίσης, στα 35 μου. Πήγα κατ'ευθείαν στο 0-300 riding school με 1500 χιλιόμετρα, ίσα που ήξερα να αλλάζω ταχύτητες σωστά. Έμαθα το σωστό τρόπο οδήγησης και δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα. Διακοπές το καλοκαίρι πέρυσι μόνος μου με τη μοτοσικλέτα και σε δύσκολο δρόμο, δουλειά και διασκέδαση γενικώς, δε με δυσκόλεψε ποτέ και πουθενά, ούτε εθνική, ούτε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οκ, μόλις τη συνήθισα λίγο.
Φιλικά πάντα, αν δεν κάνεις σχολείο με το "καλημέρα" άσε τους επαρχιακούς, ακριβώς επειδή δεν έχουν κίνηση, όλοι πάνε "αεροπορία", πετάγονται από όπου να'ναι όποιοι να'ναι και δεν είναι και το ασφαλέστερο άσχετος οδηγός σε στροφηλίκι. Το λάθος πληρώνεται με πόνο.
Το βάρος είναι όντως το ένα και μοναδικό της μειονέκτημα που δε διορθώνεται (για το θέμα αέρας-Εθνική οδός υπάρχουν ζελατίνες). Μου έχει ξαπλώσει στο παρκάρισμα και από τις δύο μεριές... Ε δεν θα κάτσω να σκάσω. Έγινε πέρυσι, μετά συνηδειτοποίησα ότι ΔΕΝ παρκάρουμε σε έντονες ανωφέρειες/κατωφέρειες και τέλος.
Αν σου αρέσει οπτικά, μη το σκέφτεσαι καθόλου. Ώριμος είσαι ώστε να μην κάνεις αηδίες, εμπειρία στο δρόμο λογικά έχεις για να ξεχωρίζεις τον κίνδυνο από μακριά, μην αφήνεις μέρα να περνάει, εγώ ακόμα μουτζώνομαι που δε το πήρα νωρίτερα.
Το cbf250 θα θέλεις να το πετάξεις μετά από 2 μήνες. Εκτός αν δε βγείς ποτέ πιο μακριά από την Ομόνοια-Σύνταγμα-Θησείο... Όλα είναι θέματα μυαλού. ΟΚ έχει άλογα στις 10,000 στροφές. Ε στην αρχή, μην ανεβάζεις τόσο... Αυτό έκανα και εγώ. Αλλά μόλις συνήθισα, τα είχα, δεν χρειάστηκε να μπω στη διαδικασία να το αλλάξω.
Για το θέμα κουνημάτων. Ναι, εμφανίζει μερικά όταν έχει πλάγιο άνεμο. Αν δεν κάνετε το λάθος να σφίξετε τα χέρια στο τιμόνι, τελικιάζει ακόμα και με αέρα κουνώντας ελαφρά, χωρίς να επηρεάζεται η πορεία του. Φυσικα και επηρεάζει και η βαλίτσα...
amyroukai
27/05/2008, 20:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Εψαξα για μπροστινα ελατηρια White Power ή Hyperpro και δεν βρηκα τιποτα παρα μονο κατοπιν παραγγελιας και μετα απο 2 μηνες...
Γνωριζει κανεις καταστημα εν Ελλαδι που να φερνει ?
edit : Το k-shock υπολογιζει μετα απο κανα μηνα..ετοιμοπαραδοτο παντως τιποτα...
Απορία: Τι τα θέλεις τα καινούρια ελατήρια; Είμαι 95 κιλά, ακόμα και σε πίστα το μπροστινό δεν έχει τερματίσει. Δικάβαλος το ίδιο (όχι σε πίστα φυσικά, αλλά φρενάρισμα με το ABS υπερωρία). Αύξησε την προφόρτιση μερικές γραμμές. Αν πιστεύεις ότι πάλι δεν καλύπτεσαι, βάλε πιο χοντρά λάδια.
Για το πίσω, στην εργαλειοθήκη έχει ένα γάντζο. Μειώστε την προφόρτιση του ελατηρίου. Είναι όντως σκληρό με έναν επάνω, αλλά δικάβαλο τρελλή άνεση... Όπως το κυκλοφορεί ο κάθε ένας.
Εγώ πάντως στην εθνική κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη με 3 βαλίτσες και πάρα πολύ αέρα δεν κατάλαβα κούνημα στο τιμόνι ούτε αστάθεια παρά μόνο όταν υπήρχε πολύ δυνατός πλάγιος άνεμος. Αλλά και στο ανέβασμα χωρίς αέρα το ταξίδι ήταν υπέροχο και με ταχύτητες 160-180. Μόνο όταν περνούσα τα 200 ένιωθα ελαφρύ το τιμόνι κι αυτό γιατί δεν ρύθμισα την προφόρτιση παρότι είχα φορτώσει πολύ τη μηχανή.
amyroukai
27/05/2008, 20:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
Εγώ πάντως στην εθνική κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη με 3 βαλίτσες και πάρα πολύ αέρα δεν κατάλαβα κούνημα στο τιμόνι ούτε αστάθεια παρά μόνο όταν υπήρχε πολύ δυνατός πλάγιος άνεμος. Αλλά και στο ανέβασμα χωρίς αέρα το ταξίδι ήταν υπέροχο και με ταχύτητες 160-180. Μόνο όταν περνούσα τα 200 ένιωθα ελαφρύ το τιμόνι κι αυτό γιατί δεν ρύθμισα την προφόρτιση παρότι είχα φορτώσει πολύ τη μηχανή.
Ναι ΟΚ αλλά οι βαλίτσες βαραίνουν το πίσω, οπότε είσαι ΟΚ σε γενικές γραμμές. Πιο μεγάλη σημασία θα είχε να παίξεις με το αμορτισέρ παρά με το πηρούνι.
Για να τερματίσει το μπροστινό, ξέρω και εγώ; Να ανέβει κανείς να κάτσει στο ρεζερβουάρ, να στηρίξει όλο το βάρος στα χέρια και να τσαρουχώσει το φρένο σε συνδυασμό με μεγάλη λακούβα; ΟΚ συμβαίνουν και τέτοια, αλλά πόσο συχνά;
όχι δεν είπα ότι τερμάτισε το μπροστινό το αντίθετο μάλιστα.... ελάφρωσε πολύ.... όπως λες έπρεπε να ρυθμίσω το πίσω.
Band(age)it
28/05/2008, 01:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Απορία: Τι τα θέλεις τα καινούρια ελατήρια; Είμαι 95 κιλά, ακόμα και σε πίστα το μπροστινό δεν έχει τερματίσει. Δικάβαλος το ίδιο (όχι σε πίστα φυσικά, αλλά φρενάρισμα με το ABS υπερωρία). Αύξησε την προφόρτιση μερικές γραμμές. Αν πιστεύεις ότι πάλι δεν καλύπτεσαι, βάλε πιο χοντρά λάδια.
Για το πίσω, στην εργαλειοθήκη έχει ένα γάντζο. Μειώστε την προφόρτιση του ελατηρίου. Είναι όντως σκληρό με έναν επάνω, αλλά δικάβαλο τρελλή άνεση... Όπως το κυκλοφορεί ο κάθε ένας.
1.Δεν εχω το μοντελο με το ABS . (Δεν ξερω αν παιζει ρολο)
2.Αυξησα την προφορτιση .
3.Για να αλλαξω λαδια μπροστινου τα οποια κοστιζουν κατι λιγοτερο απο 15 ευρω χρεωνομαι 70-80 ευρω εργατικα . Γι'αυτο θεωρησα πως ειναι πιο λογικο να αλλαζα κατευθειαν ελατηρια αφου θα πληρωσω τοσα..
4.Και να μην τερματισει σε παρατεταμενες στροφες που μπαινεις με 150+ θα το ηθελα πιο σταθερο .
(Ξερω..παρε αλλο μηχανακι :look: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Θα διαφωνήσω κάθετα με τους προλαλήσαντες. Την πήρα πέρυσι, με μηδενική εμπειρία επίσης, στα 35 μου. Πήγα κατ'ευθείαν στο 0-300 riding school με 1500 χιλιόμετρα, ίσα που ήξερα να αλλάζω ταχύτητες σωστά. Έμαθα το σωστό τρόπο οδήγησης και δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα. Διακοπές το καλοκαίρι πέρυσι μόνος μου με τη μοτοσικλέτα και σε δύσκολο δρόμο, δουλειά και διασκέδαση γενικώς, δε με δυσκόλεψε ποτέ και πουθενά, ούτε εθνική, ούτε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οκ, μόλις τη συνήθισα λίγο.
Φιλικά πάντα, αν δεν κάνεις σχολείο με το "καλημέρα" άσε τους επαρχιακούς, ακριβώς επειδή δεν έχουν κίνηση, όλοι πάνε "αεροπορία", πετάγονται από όπου να'ναι όποιοι να'ναι και δεν είναι και το ασφαλέστερο άσχετος οδηγός σε στροφηλίκι. Το λάθος πληρώνεται με πόνο.
Το βάρος είναι όντως το ένα και μοναδικό της μειονέκτημα που δε διορθώνεται (για το θέμα αέρας-Εθνική οδός υπάρχουν ζελατίνες). Μου έχει ξαπλώσει στο παρκάρισμα και από τις δύο μεριές... Ε δεν θα κάτσω να σκάσω. Έγινε πέρυσι, μετά συνηδειτοποίησα ότι ΔΕΝ παρκάρουμε σε έντονες ανωφέρειες/κατωφέρειες και τέλος.
Αν σου αρέσει οπτικά, μη το σκέφτεσαι καθόλου. Ώριμος είσαι ώστε να μην κάνεις αηδίες, εμπειρία στο δρόμο λογικά έχεις για να ξεχωρίζεις τον κίνδυνο από μακριά, μην αφήνεις μέρα να περνάει, εγώ ακόμα μουτζώνομαι που δε το πήρα νωρίτερα.
Το cbf250 θα θέλεις να το πετάξεις μετά από 2 μήνες. Εκτός αν δε βγείς ποτέ πιο μακριά από την Ομόνοια-Σύνταγμα-Θησείο... Όλα είναι θέματα μυαλού. ΟΚ έχει άλογα στις 10,000 στροφές. Ε στην αρχή, μην ανεβάζεις τόσο... Αυτό έκανα και εγώ. Αλλά μόλις συνήθισα, τα είχα, δεν χρειάστηκε να μπω στη διαδικασία να το αλλάξω.
Για το θέμα κουνημάτων. Ναι, εμφανίζει μερικά όταν έχει πλάγιο άνεμο. Αν δεν κάνετε το λάθος να σφίξετε τα χέρια στο τιμόνι, τελικιάζει ακόμα και με αέρα κουνώντας ελαφρά, χωρίς να επηρεάζεται η πορεία του. Φυσικα και επηρεάζει και η βαλίτσα...
Δεν διαφωνω σε γενικες γραμμες με αυτα που γραφεις, αλλα θα ελεγα οτι ειναι η εξερεση και οχι ο κανονας. Και οπως ο ιδιος αναφερεις οι κυνδυνοι ειναι πολλοι.
Νομιζω οτι κανεις μας δεν μπορει να ξερει τι ειναι ο καθενας μας και πως σκεφτετε οποτε καλυτερα να εισαι προς την safe πλευρα.
Φίλοι,
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.
Σε γενικές γραμμές είμαι φίλος της ασφάλειας και έχοντας και δύο παιδιά δεν είναι να τη δω Σουμάχερ της δίτροχης ασφάλτου, εννοώ να κάνω παλαβομάρες με το δίτροχο. Άλλωστε ακόμη και με το αυτοκίνητό μου που έχω πάνω από 140.000 Km είμαι γενικά ήρεμος οδηγός.
Σε κάθε περίπτωση, ότι και να αποφασίσω, συγγνώμη αλλά....... την έχω ερωτευθεί αυτή τη μηχανή..... :)
Όλα έτσι ξεκινάνε άλλωστε....
Ευχαριστώ και πάλι όλους.
Φιλικά
Νίκος
Το γκαζι ειναι γλυκο ομως!!!
Τελος παντων αφου σου αρεσει αγορασε τη.Το σιγουρο ειναι οτι ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα της απο το χοντα 250. Ειναι ΜΗΧΑΝΗ.
Ασχετο.
Για πρωτη φορα ειδα διαφημηση σε περιοδικο μοτοσυκλετας το Bandit και μαλιστα ολοκληρη σελιδα απο τη σουζουκι.Αυτο κατι σημαινει!! Καλα λεω οτι παραγιναμε πολλοι :rotflmao:
Προχθες παρκαρισα διπλα απο ενα 1250. Αν δεν ειχε την διαφορα των πιρουνιων και του ψαλιδιου ουτε που ξεχωριζουν. Ο κινητηρας ειναι ολοιδιος στο μεγεθος. Καλα κανω και κοροιδευω τον κοσμο οτι ειναι 1250 κυβικα, και φυσικα ολοι με πιστευουν :sun:
vasdekiss
28/05/2008, 18:59
Φίλε NikHell, αν ενδιαφέρεσαι για μεταχειρισμένο να ξέρεις ότι μάλλον θα δώσω το δικό μου γιατί την κάνω τον άλλο μήνα στο εξωτερικό. Είναι το αεροελαιόψυκτο μοντέλο 2006. Αν θες λεπτομέρειες ρίξε ένα πμ.
Να ξέρεις ότι τα Bandit είναι πολύ τίμια μηχανάκια.
Τα λέμε...:beer:
Bandit vs faser vs vstrom vs cbf
Παιδια θέλω τη βοήθειά σας
Έχω ένα CB500 του 2002 και "έπαιξα πολυ καλά μπάλα" μαζί του. Ηρθε η ώρα για κάτι καινούργιο όμως. Τα παραπάνω μοντέλα δεν είναι ίδια κατηγορία, είναι αυτά όμως που μου αρέσουν και κάποιο απο αυτά θα είναι η επιλογή μου.
Ρωτάω τα εξής:
Καινούργιο ή μεταχειρισμένο (2005+);
(δεν εχω σκοπό να το κρατήσω πάνω από 3 χρόνια)
Δικύλινδρο η τετρακυλονδρο;
Χρήση:
πόλη: Με τη δουλειά κάνω πολά χιλιόμετρα όχι κέντρο (συνήθως) και όχι κοντά πχ Αγία Παρασκευή (έδρα)-Πορτο ραφτο ή Πολιτεία ή Πειραιάς ή Γλυφάδα (σκεφτήτε ότι ένα 250 που είχα "τα'φτυνε")
εκδρομές: Κάργα!! Όχι μεγάλες αποστάσεις (πχ Αθήνα Θεσαλλονίκη) αλλά νησιά, Χαλκίδα Κόρινθος κλπ
Δευτερο άτομο: η κοπέλα ευτυχώςανεβαίνει ;-) περίπου 50κγ και εγώ 80κγ
fering ή naked (αυτή που έχω τώρα είναι naked και με έχει κουράσει!)
Επίσης θέλω (δεν θέλω - χρειάζομαι) βαλίτσα
Αν κανείς θέλει τη cb ή πουλάει κάποια από τις 4 στείλτε pm.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κώστας
ΥΓ Νομίζω οτι αυτού του είδους τα forums είναι ότι καλύτερο. Ακούς απόψεις από άτομα που δεν έχουν να κερδίσουν κάτι από εσένα (όπως η πωλητές) και οι απόψεις είναι στο 99% των μηνυμάτων πολύ χρήσιμες!
Σκουτερ δεν σκεφτομαι δεν μ' αρέσουν. Αν έχετε καμία άλλη πρόταση είμαι ανοιχτός.
Abs?
Αξίζει στην κατηγορία αυτή (για το bandit έχει μόνο 400€)
Δημοσίευσα αυτό το post και ως νεα συζήτηση. Sorry δεν έχω μάθει ακόμα τα κόλπα!
vasdekiss
28/05/2008, 20:24
kkobits, έχεις πμ.
amyroukai
30/05/2008, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από kkobits
Bandit vs faser vs vstrom vs cbf
Μιά που δε θα το κρατήσεις πολύ, πάρε μεταχειρισμένο για να μη χάσεις πολλά λεφτά στην μεταπώληση (όλα αυτά είναι αξιόπιστα οπότε λογικά δε θα έχεις προβλήματα για έκτακτα συνεργεία), όλα έχουν fairing αλλά την καλύτερη προστασία την έχει το Vstrom, όλα παίρνουν τις ίδιες βαλίτσες, όλα είναι το ίδιο γρήγορα περίπου, έχουν μικρές διαφορές στην κατανάλωση και όλα κάνουν τη δουλειά που θέλεις. Πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο οπτικά! Σε τελική ανάλυση, η μοτοσικλέτα είναι κέφι πάνω από όλα... ABS έχουν και τα 3, δεν έχω διαβάσει παράπονα στα περιοδικά για κανένα από τα 3 και στο δικό μας τουλάχιστον έχω άποψη και το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Ληστή το 1250 έχει ένα τεράστιο "καρούμπαλο" εκεί που είναι ο συμπλέκτης. Δεν εξέχει τόσο όσο οι κύλινδροι της BMW, αλλά μοιάζει... Απο εκεί το καταλαβαίνω εγώ. Α, και νομίζω ότι το 1250 γράφει πόσα κυβικά είναι, το "μικρό" όχι.
Nikhell πάρε το χωρίς να αναρρωτιέσαι άλλο... :D Με υπομονή, με ένα καλό σχολείο και ΠΟΤΕ χωρίς κράνος/μπουφάν/γάντια/μακρύ παντελόνι ακόμα και σε καύσωνα. Δεν είναι μόνο η πτώση, είναι και εντομάκια, πετραδάκια, ο ήλιος... Προσέχουμε για να έχουμε.
Band(age)it τι να σου πω, Υλίκη με 180+ και ένα Civic κολλημένο πίσω μου, με τη βαλίτσα (με έπιασε κάτι ανάμεσα σε μέγιστη εγκεφαλική μαλ... και παράνοια) δεν κατάλαβα να κουνάει. Προφόρτιση αν δεν κάνω λάθος έχω στο 3 εμπρός και στο τέρμα (4?) πίσω. Τι λάστιχα φοράς; Ίσως να είναι εκεί η λύση του μυστηρίου.
GIANNIS2004
31/05/2008, 12:04
Εκανα τα πρώτα 250χλμ και εγώ με το καινούργιο bandit 650sa με αρκετά θετικές εντυπώσεις μετά από τέσσερα χρόνια με το cb500 είναι ανετο και ευκολοοδηγητο αλλά βέβαια το πάω μέχρι 5000 στροφές λίγο προσοχή στα παρκαρίσματα μανούβρες λόγω βάρους 50 κιλά διαφορά από το cb .
creperistas
31/05/2008, 13:07
Συμπλήρωσα 1000 χλμ με το Bandit 650 SA και το πήγα για αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Πήρε 3350 ml λαδιού 15W50 της Suzuki και μαζί με το φίλτρο, μου κόστισε 62,50 ?. Αρχίζω τώρα και το ανοίγω σταδιακά μέχρι τις 9000 στροφές και διασκεδάζω αφάνταστα! :) Έκανα και ένα μικρό ταξιδάκι μέχρι Ηγουμενίτσα και μου φάνηκε εξαιρετικά άνετο.
Παντως χωρις την ταπα στην εξατμηση ειναι λιγο πορωση :D
παιδιά στο bandit το βάρος του φάινεται;
Είναι αρκετά πιο βαρύ από πχ fazer
Kostas
WILDCAT_mmm
01/06/2008, 19:22
Εγω είμαι 1,82 και δεν το βρίσκω βαρύ, πάντος και οποιοσδήποτε άντρας νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα.. βαρύ είναι μόνο σταματημένο όταν κινήται είναι μια χαρούλα και πολύ σταθερο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από kkobits
παιδιά στο bandit το βάρος του φάινεται;
Είναι αρκετά πιο βαρύ από πχ fazer
Kostas
To αεροελεόψυκτο είναι τα ίδια κιλά με το fzr600;)
mages kalispera
mipws kapoios apo sas exei se pdf to manual gia to 650??:confused: :confused: :confused:
eyxaristw!!:beer: :beer:
Σημερα γυρισα απο Ιταλια,εκανα 1630km με το bandit και μπορω να πω σε γενικες γραμμες εμεινα ευχαριστημενος με το μηχανακι,με βαλιτσα αρκετα φωρτομενη και tank bag βαριδι ταξιδευα με ταχυτητες πολλες φορες κοντα στα 180km χωρις προβλημα.
θα επανελθω με λεπτομεριες σε αλλο post.
Κι εγώ τη Δευτέρα γύρισα από Ζάκυνθο. Τριβάλιτσο και δικάβαλο και δεν κατάλαβε τίποτα το σκυλί :)
Μόνο που στο πήγαινε είχα σφίξει τέρμα την πίσω ανάρτηση λόγω βάρους χωρίς όμως να σφίξω καθόλου την μπροστινή και ενώ πήγαινε καλά στον "υπέροχο" Ελληνικό δρόμο παρόλα αυτά ένιωθα τα χέρια μου να μουδιάζουν απίστευτα!! Στην επιστροφή όμως έσφιξα λίγο και την μπροστινή ανάρτηση και δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα... πήγαινε άψογα!!!
Και για πρώτη φορά είδα να γράφει ο χιλιομετρητής 270 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα (είχε να δώσει κι άλλα) παρόλο το βάρος που είχε πάνω της η μηχανή. Τελικά μάλλον έχω βαρύ καρπό στην καθημερινή χρήση γι' αυτό και δεν βλέπω πάνω από 210-220 χλμ :):)
Μην ανησυχείς, στην πόλη "καίει" πάντα παραπάνω!:)
Καλησπερα σε ολους, ειμαι και εγω κατοχος του Bandit το πηρα μεταχειρισμενο αλλα επειδη δεν εχω το manual υπαρχει πουθενα να το κατεβασω? Επισης ξερετε ποσο αερα/πιεση θελει μπρος και πισω με 1 ή 2 ατομα. Ακομα εχω ρυθμισει τη μανετα του συμπλέκτη στο 4 αλλα παλι πιανει για μενα τουλαχιστον ψηλα, υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστή πιο χαμηλα οπως γινεται σε μοτο που εχουν συρμα? Τελος την αλλη βδομαδα θα του αλλαξω λαδι, σκεφτομαι να βαλω το Motul 300 που ειναι ημισυνθετικό κανω καλά? αν οχι προτεινετε.Thanks.
ΦΙΛΕ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ MANUAL ΔΕΣ ΕΔΩ www.banditmania.co.uk
Αρχικά δημιουργήθηκε από johndaf
ΦΙΛΕ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ MANUAL ΔΕΣ ΕΔΩ www.banditmania.co.uk
Thanks !!!!!
amyroukai
07/06/2008, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
Καλησπερα σε ολους, ειμαι και εγω κατοχος του Bandit το πηρα μεταχειρισμενο αλλα επειδη δεν εχω το manual υπαρχει πουθενα να το κατεβασω?
Για τα αερόψυκτα 600 και το 650 τα έχω σε pdf και μπορώ να τα ανεβάσω... ΟΤΑΝ η HellasOnLine δεήσει να βρει τι βλάβη έχει η γραμμή μου... 2 εβδομάδες εκτός και πάμε και για άλλο... Σνιφ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
Καλησπερα σε ολους, ειμαι και εγω κατοχος του Bandit το πηρα μεταχειρισμενο αλλα επειδη δεν εχω το manual υπαρχει πουθενα να το κατεβασω? Επισης ξερετε ποσο αερα/πιεση θελει μπρος και πισω με 1 ή 2 ατομα. Ακομα εχω ρυθμισει τη μανετα του συμπλέκτη στο 4 αλλα παλι πιανει για μενα τουλαχιστον ψηλα, υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστή πιο χαμηλα οπως γινεται σε μοτο που εχουν συρμα? Τελος την αλλη βδομαδα θα του αλλαξω λαδι, σκεφτομαι να βαλω το Motul 300 που ειναι ημισυνθετικό κανω καλά? αν οχι προτεινετε.Thanks.
Ποιο Bandit έχεις το 600 ή το 650??Λάδια να βάλεις τα motul 5100 (15-50)ημισυνθετικό.Αν έχεις το 600 του 04 για αέρα παίρνει 33 μπρος & 36 πίσω... :smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Ποιο Bandit έχεις το 600 ή το 650??Λάδια να βάλεις τα motul 5100 (15-50)ημισυνθετικό.Αν έχεις το 600 του 04 για αέρα παίρνει 33 μπρος & 36 πίσω... :smilea:
Το 650 07 για λαδια σκεφτομουν τα motul 300v, τα 5100 ειναι καλυτερα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
Το 650 07 για λαδια σκεφτομουν τα motul 300v, τα 5100 ειναι καλυτερα?
Τα 5100 ειναι ημισυνθετικα, τα 300V συνθετικα.
Εγω απο τα 5000 χλμ βαζω τα 300V.
:wave2:
salivaras
10/06/2008, 18:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Τα 5100 ειναι ημισυνθετικα, τα 300V συνθετικα.
Εγω απο τα 5000 χλμ βαζω τα 300V.
:wave2:
Εγω ειχα βαλει στο δικο μου gsf600s 2001 τα motul 300ν και μου πατιναρανε οι δισκοι.Απο τοτε βαζω τα motul 5100 και εχω βρει την ησυχια μου.:beer:
giorgoskoz
10/06/2008, 21:22
Σήμερα έκανα το σερβις των 6000 χιλ. Κόστος 120 ευρώ. Πολλά μου φάνηκαν.Anyway!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgoskoz
Σήμερα έκανα το σερβις των 6000 χιλ. Κόστος 120 ευρώ. Πολλά μου φάνηκαν.Anyway!!!
Πολλά είναι...Εγώ για λάδια-φίλτρο που θέλει στα 6000χλμ.είχα δώσει 45ευρώ!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Πολλά είναι...Εγώ για λάδια-φίλτρο που θέλει στα 6000χλμ.είχα δώσει 45ευρώ!!
Πολυ λιγα ειναι τα 45 ευρω.
Εγω τα κανω μονος μου και τα 45 δεν φτανουν ουτε για λαδια/φιλτρο.
Τι λαδι βαζεις ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Πολυ λιγα ειναι τα 45 ευρω.
Εγω τα κανω μονος μου και τα 45 δεν φτανουν ουτε για λαδια/φιλτρο.
Τι λαδι βαζεις ?
Λάδι motul 15-50 {4 λιτρο}--(35 euro)-φίλτρο γνήσιο της suzuki 10euro!!
Καλησπερα σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση με αυτη Mivv suono αυτο που δεν ξερω αν μετα την αλλαγη θα αυξηθει η καταναλωση επισης αν θα πρεπει να γινει καποια ρυθμιση στον κινητηρα? τελος εχω ακουσει απο διαφορους μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να αλλαζουμε εξατμιση διοτι αυτο καταστρεφει πιο γρηγορα τον κινητηρα ισχυει αυτο? Παντως αυτη η suono ειναι πανεμορφη σε σχεση με την μαμα suzuki. Εσεις τι λετε?
133360
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
Καλησπερα σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση με αυτη Mivv suono αυτο που δεν ξερω αν μετα την αλλαγη θα αυξηθει η καταναλωση επισης αν θα πρεπει να γινει καποια ρυθμιση στον κινητηρα? τελος εχω ακουσει απο διαφορους μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να αλλαζουμε εξατμιση διοτι αυτο καταστρεφει πιο γρηγορα τον κινητηρα ισχυει αυτο? Παντως αυτη η suono ειναι πανεμορφη σε σχεση με την μαμα suzuki. Εσεις τι λετε?
Μην σου φανει καθολου παραξενο εαν δεις μειωση της καταναλωσης αντι για αυξηση.;)
giorgoskoz
12/06/2008, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
Καλησπερα σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση με αυτη Mivv suono αυτο που δεν ξερω αν μετα την αλλαγη θα αυξηθει η καταναλωση επισης αν θα πρεπει να γινει καποια ρυθμιση στον κινητηρα? τελος εχω ακουσει απο διαφορους μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να αλλαζουμε εξατμιση διοτι αυτο καταστρεφει πιο γρηγορα τον κινητηρα ισχυει αυτο? Παντως αυτη η suono ειναι πανεμορφη σε σχεση με την μαμα suzuki. Εσεις τι λετε?
Νομίζω ότι ο φίλος Anritsu έχει αλλάξει την εξάτμισή με αυτήν που λες. Δες στην σελίδα 52.
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Πόσο πάει το μαλι??:p
450€ απο ebay italy μαζι με τα μεταφορικα
http://cgi.ebay.it/AUSPUFF-MIVV-SUZUKI-GSF-650-BANDIT-SUONO-POF-EXHAUST_W0QQitemZ120245647978QQihZ002QQcategoryZ49774QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Εγω την εχω βαλει. Αν δεις στα προηγουμενα ποστ εχω γραψει διαφορα οπως και εχω βαλει διαγραμμα δυναμομετρησης
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
Εγω την εχω βαλει. Αν δεις στα προηγουμενα ποστ εχω γραψει διαφορα οπως και εχω βαλει διαγραμμα δυναμομετρησης
Αξιζει τα λεφτα της? (εννοω ειδες διαφορα πριν και μετα) απο καταναλωση τα ιδια? thanks
Τωρα αν αξιζει τα χρηματα της δεν μπορω να σου απαντησω.Αυτο που μπορω να σου πω οτι σε επιδοσεις με το σιγαστηρα πανω εχει μια μικρη διαφορα που την καταλαβαινεις μονο αν το συγκρινεις με αλλη μηχανη οπως εκανα εγω.Ο αδερφος μου εχει και αυτος ιδια μηχανη και πηγαμε "κοντρες" με διαφορες ταχυτητες απο 3-4000 στροφες και ανοιγαμε γκαζι.Επειδη τυχαινει να ειναι και 30 κιλα!!! βαρυτερος απο εμενα με την στοκ εξατμιση του εφευγα 3-4 μηχανες μπροστα σε καθε ανοιγμα ενω με την mιvv 7-8. Με δυο λογια κατι πηρε αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα το καταλαβεις χωρις μετρο συγκρισης.Εδω να πω οτι αλλαξαμε μηχανες και μετα παλι κερδιζα με την δικη του μηχανη λογο βαρους. ΑΡΑ χασε 20 κιλα και θα κερδισεις οτι και με την εξατμιση :rotflmao:
Βεβαια ολοι λενε οτι μονο με ανοιχτη εξατμιση + ρυθμιση καυσιμου θα δεις διαφορα. Για αυτο θα σου πω αργοτερα, εχω κατι στο μυαλο μου.
Σε καταναλωση δεν εχω καταλαβει κατι.Και κατι τελευταιο, να προσεξεις παρα πολυ τα λαστιχα που εχει για να σφιγγει ο σφιχτηρας το τελικο γιατι ειδικα οταν ζεσταθουνε κοβονται και χανονται τα δυο πιο μικρα απο το πλαινο του.
amyroukai
13/06/2008, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
Καλησπερα σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση με αυτη Mivv suono αυτο που δεν ξερω αν μετα την αλλαγη θα αυξηθει η καταναλωση επισης αν θα πρεπει να γινει καποια ρυθμιση στον κινητηρα? τελος εχω ακουσει απο διαφορους μηχανικους οτι δεν ειναι καλο να αλλαζουμε εξατμιση διοτι αυτο καταστρεφει πιο γρηγορα τον κινητηρα ισχυει αυτο? Παντως αυτη η suono ειναι πανεμορφη σε σχεση με την μαμα suzuki. Εσεις τι λετε?
To μόνο που καταστρέφει τον κινητήρα είναι ο κάφρος ιδιοκτήτης... :D Και αυτό με προσπάθεια. Πολύ όμορφη εξάτμιση είναι, άντε με το καλό! Πάντως είναι αλήθεια ότι για να πάρεις τα μέγιστα θέλει και φίλτρο και πρόγραμμα. Λογικό είναι ότι πιεσμένη θα καίει παραπάνω, αλλά από την άλλη, λόγω της καλύτερης απόδοσης, πιθανόν να πιέζεις λιγότερο για τον ίδιο ρυθμό κίνησης, άρα μία η άλλη θα σου είναι η κατανάλωση. Εγώ με την Leovince δεν είδα διαφορά πάντως αν και δεν άλλαξα τίποτα άλλο. Οπτικά πάντως, όλες αξίζουν τα λεφτά τους! Το μαμά τελικό είναι πολύ χάλι ρε γμτ, ειδικά στα υδρόψυκτα.
Ληστή την αλήθεια τη λέει μόνο το δυναμόμετρο πριν και μετά. Το ίδιο δυναμόμετρο, γιατί από το ένα στο άλλο έχουν διαφορές. Ή ο ίδιος οδηγός, με όργανα ακριβείας, την ίδια ώρα στον ίδιο δρόμο.
Καλησπέρα παιδια , ξέρει κανείς εαν μπορώ να βρώ Ελλάδα αυτό εδώ???
http://img364.imageshack.us/img364/4027/fterakids4.jpg
( οχι απο την Suzuki γιατι το πουλάει 220 ?πουλα :a8: και είναι και άσχημο)
ευχαριστώ !!!!!
εχω μοντελο 2005 χωρις abs 10.000 χλμ, γενικως ειμαι ευχαριστημενος...μονη παρατηρηση τα φρενα...το πισω σφυριζει παρολο που του περασα καινουρια τακακια...επισης δεν εχει ικανοποιητικο φρεναρισμα πισω....αποτελεσμα σε κρισιμες στιγμες να μου εχει φυγει 2 φορες το μπροστινο....εχει αντιμετωπισει κανεις ιδιο προβλημα???
Η αλήθεια είναι ότι για τα κιλά της το πίσω φρένο είναι λίγο αδύναμο... βέβαια δεν μου έχει τύχει να φύγει το μπροστινό καθότι έχω ABS. Όπως και να έχει βέβαια με το μπροστινό φρενάρει η μηχανή απλά πρέπει να έχεις συνέχεια το νου σου να μη σου φύγει το μπροστινό.
Bavarian
22/06/2008, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από gavcr
Καλησπέρα παιδια , ξέρει κανείς εαν μπορώ να βρώ Ελλάδα αυτό εδώ???
http://img364.imageshack.us/img364/4027/fterakids4.jpg
( οχι απο την Suzuki γιατι το πουλάει 220 ?πουλα :a8: και είναι και άσχημο)
ευχαριστώ !!!!!
Puig στον Μπαξεβάνη περίπου 130 ευρώ :winka:
το ξερω οτι φρεναρει με το μπροστινο η μηχανη οδηγαω 25 χρονια μηχανες...το ανορθοδοξο με το bandit ειναι οτι μου δινει μια αισθηση οτι οδηγω την ασφαλεστερη μηχανη που ειχα ποτε και ετσι ειναι αν την συγκρινεις με οσα εχουν περασει απο τα χερια μου ( XR250,XLR500,GPZ550,XT550,BOLDOR) και ομως ρε γαμωτο 2 φορες αναγκαστηκα να φρεναρω τοσο αγρια που μου εφυγε το μπροστινο...δεν ξερω κατι δεν παει καλα ισως φταιει οτι εχει πολυ δυνατο μπροστινο σε σχεση με τα αλλα που ειχα και σε δυσκολες στιγμες το παταω περισσοτερο απο οσο πρεπει
Πρέπει να είναι πολύ δυνατό το μπροστινό ειδικά σε σχεσή με το πίσω.... μια φορά που έκοψα τον αισθητήρα του ABS με το λουκέτο του δισκόφρενου και οδηγούσα για μερικές μέρες χωρίς.... πατούσα σαν τη γάτα γιατί πάρα πολύ εύκολα γλυστρούσε το μπροστινό σε απότομο φρενάρισμα...
Μήπως ξέρει κανείς κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki που να δουλεύει και τα Σάββατα;
Φυσικά και να είναι καλό!!!
Για Σάββατο έχω ακούσει στο Κουκάκι...
στην βουλιαγμενης moto louis
Καλημερα ενω ειχα αποφασισει να αγορασω την mivv suono που εχει 450€ ειδα οτι υπαρχει και αυτη Mivv Gp που κανει 310 € μαζι με τα μεταφορικα. Αξιζει να δωσω τα παραπανω χρηματα? Φωτο εδω:
134958
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtx660
H Suono
Φίλε μου, η Μιvv suono είναι μια πολύ όμορφη εξάτμιση αλλά δεν ταιριάζει στο κλασσικό στυλ του BANDIT (άποψη μου).
Προτίμησε αυτήν με τα 310€. Θα γλυτώσεις τα χρήματα και δείχνει σαφώς καλύτερη
Ο κολλητός μου που έψαχνε για 3 μήνες να βρει μηχανή ήταν ανάμεσα σε Fazer 600 και Bandit 650. Τελικά αποφάσισε. Και μπήκε κι αυτός στο group της παρέας μου με Bandit S του 2005 11.500 χλμ tank cover, διπλό σταντ και cappa βαλιτσάκι 48. Τιμή 4.800 ευρωδιάολα.
Μόνο που βρε παιδιά από τις 2.000 rpm μέχρι τις 6.500 rpm κάνει ένα ενοχλητικό τριγμό στο φαίρινγκ. Από τι προκαλείται αυτό και πως διορθώνεται;
136495
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elle
Μόνο που βρε παιδιά από τις 2.000 rpm μέχρι τις 6.500 rpm κάνει ένα ενοχλητικό τριγμό στο φαίρινγκ. Από τι προκαλείται αυτό και πως διορθώνεται;
Θα μπορούσες να δοκιμάσεις ελαστικές ροδελίτσες μεταξύ fairing και πλαισίου.
Κάνουν ρε Μπάμπη καθόλου οι ελαστικές ροδέλες δουλειά;ή πιστεύεις ότι απλά μπορεί και να είναι καλύτερα; Τι το προκαλεί συνήθως αυτό τον τριγμό;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.