View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
16
17
18
19
o_gavros
14/10/2018, 10:13
εχω 40.000 στην Εκ του Ζ μου(2008) και σκεφτομαι αλλαγη γιατι πιο πολυ με φοβηζουν ολα αυτα εδω μεσα παρα που διαβαζω παρα η κατασταση της.Ουτε κρικος δεν εχει προβλημα,τα γραναζια ισα που εχουν κανει φθορα!Αλλα 5.000 θα βγαλει στο χαλαρο.Λιπανση εχει φαει με bel ray σπρει και λιγο βαλβολινη.Οτι κ να λεμε ειναι θεμα χρηση .Εγω πχ ποτε δεν εκανα καγκουριες με το Ζ
Οπως σου είπε κι ο ταιστιλ, δεν είναι αποκλειστικά θενα χρήσης.
Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να έχω ήδη αλλάξει 2 αλυσίδες.
Λογικά την ίδια αλυσίδα θα φοραγαμε. Προσωπική γνώμη ότι αυτές οι ΕΚ πρώτης τοποθέτησης ήταν πολύ ποιοτικές.
Στη δικιά σου τώρα.
Μην φοβάσαι με ότι διαβάζεις εδώ. Δεν έχουν γραφτεί δα και τέρατα.
Αν η αλυσίδα σου δεν έχει παρουσιάσει θέμα τότε γιατί να την αλλάξεις; Δεν Είναι και αμελητέο το κόστος.
Οπως εσύ, έτσι κι εγώ, bel ray blue tac ή/& super clean χρησιμοποιούσα. Και φεύγαν τα δοχεία για πλάκα.
Και έπρεπε κάθε τόσο να καθαρίζω τη μακα που μαζευόταν πάνω στους κρίκους γιατί αλλιώς δεν έφτανε το λιπαντικό εκεί που πρέπει.
Με 3,5€ το μπουκάλι η βαλβολινη, έβγαλα 3 χρόνια (λιπαινοντας 3 μηχανακια),ξέχασα τι θα πει καθάρισμα αλυσίδας και το σημαντικότερο όλων: παρατεινα Την ζωή της σε αστρονομικό νούμερο χιλιομέτρων.
Αν διαβάσεις όλο το υπάρχον νήμα θα δεις ότι κάποιοι αναφέρουν αλλαγή στις 20 & στις 30Κ χλμ.
Μου φαίνεται ασύλληπτο λοιπόν το ότι έφτασε 84Κ χλμ και δεν είχε ούτε ψήγμα κομπου.
Ναι οκ πιτσιλαει λίγο παραπάνω.εμενα στο γκιωνη μου.καποιου αλλου μπορεί να μη του αρέσει αυτό και να επιλέξει σπρέι.
Εγώ βάζω βαλβολινη και δεν λερώνει καθόλου
Η βαλβολινη λερωνει στα πρωτα χλμ μετα την εφαρμογη
Αν σκουπισεις τα περισσευματα τοτε μετα δεν ξαναπεταει
Η αλυσιδα δεν χρειαζεται ποτε καθαρισμα και ειναι παντα λαδωμενη
Επισης διαρκει περισσοτερο και αυτο φαινεται απο το οτι χρειαζεται σπανια τεντωμα
Βαλβολινη 90αρα;
Με το πινελακι την βάζετε;
Triathlon 7
14/10/2018, 19:33
"Αλυσίδα, αυτός ο μπελάς" θα έπρεπε να ήταν ο τίτλος του θέματος.
Με εξαίρεση ίσως ορισμένων κατηγοριών μοτό (αγωνιστικές, εκτός δρόμου), είναι απαράδεκτο εν έτει 2018, να υπάρχουν ακόμα γυμνές αλυσίδες σε κοινή θέα, με ότι αρνητικά αυτό συνεπάγεται. Βρωμιά, συνεχή ανάγκη γιά συντήρηση με ανάλογο κόστος, θόρυβος, επικινδυνότητα σε περίπτωση κοπής εν κινήσει, κτλ. Τέτοιες μηχανολογικές εφαρμογές στα αυτοκίνητα έχουν καταργηθεί από τον πρόπερασμενο αιώνα! Αλλά αφού τα εργοστάσια μπορούν και πουλάνε, γιατί να μπλέξουν (πληρώσουν) εξελίσσοντας σύγχρονες διατάξεις; Κομμάτι και αυτό ενός γενικότερου (κατά την γνώμη μου) προβλήματος που αντικατοπτρίζεται στήν πρακτική:
"Αφού υπάρχουν τόσοι πολλοί παθιασμένοι με τις μοτοσικλέτες, πρόθυμοι να πληρώσουν πάνω από αυτό που θεωρείται αντιπροσωπευτικό κόστος, ας συνεχίσουμε να πουλάμε φύκια γιά μεταξωτές κορδέλλες". Ειδικά σε ορισμένα κομμάτια που απαρτίζουν τον μοτοσικλετιστικό μας κόσμο...
Επί του προκειμένου τώρα. Η βαλβολίνη καλή είναι, φτηνή και με ωραία μυρωδιά (!), σου δίνει την δυνατότητα - όταν έχεις χρόνο - να εμπεδώσεις στο ζεν και την τέχνη της συντήρησης της μηχανής, αλλά πέρα από το αρχικό πασάλειμμα, το πρόβλημα μου είναι ότι δείχνει να μην παραμένει στην αλυσίδα αν κινηθείς έστω και λίγο με υψηλή ταχύτητα. Λογικά, με δεδομένο ότι την βάζεις κυρίως στην εσωτερική πλευρά της, η φυγοκέντριση θα την ωθεί πιό μέσα στους κρίκους, αλλά το θέαμα της στεγνής αλυσίδας όταν κατεβαίνεις από το μηχανάκι ύστερα από μία γρήγορη βόλτα, έστω και σύντομη, με έχει στρέψει στην λύση του οποιοδήποτε λιπαντικού spray με επικολλητικές δυνατότητες.
nassosxlvbros
15/10/2018, 09:00
H stock αλυσίδα στο Hornet κράτησε 20000 κμ με το ζόριΜΟΝΟ με σπρευ αλυσίδας επώνυμο -και καλά-...Η δεύτερη άντεξε όλα τα υπόλοιπα κμ της μοτό (τώρα συνολικά έχω 89000) με 90άρα βαλβολίνη και τακτκό λάδωμα όπως αναφέρει το μανουαλ....Και το εννοώ ΤΑΚΤΙΚΟ,κάθε 250-300 κμ,ακόμα και τελικιασμένο για ώρα.Στην αντικατάσταση δε παρατήρησα ομοιόμορφη φθορά σχεδόν σε όλους τους κρίκους,αλλά πουθενά σε κανένα κρίκο δε σκάλωνε ή κόλλαγε,απλά θορυβούσε.(ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τη μαμα που αρκετοί κρίκοι ήταν λες και τους είχα κολλήσει με ηλεκτροκόληση!)
Και ίσως αν, ΑΝ λέω οδηγούσα σαν παπί -από το θόρυβο και μετά εννοώ-να έβγαζε και κάνα 10κ ακόμα αλλά δε το ρισκάρω όσο με τρώει το χέρι μου χεχεχεχεχε.
Κοντολογίς αν θέλετε η αλυσίδα να ζει για καιρό λαδάκι 90άρι και end of story...Ότι και να μου/μας λένε για τα σπρέυ είναι απλά λύση ανάγκης και όχι τακτικής συντήρησης.Η κολλώσης σύνθεση μαζεύει όλη τη σκόνη /πετραδάκια του δρόμου και τρώνε την αλυσίδα.
Γιατί να μην λιπάνουμε την αλυσίδα με αυτό το λαδάκι https://www.youtube.com/watch?v=cWnMuPXEk0o Αφού υποτίθεται ότι όσο λιγότερες οι τριβές, τόσο μεγαλύτερη η μακροζωία και οι επιδόσεις.
o_gavros
17/10/2018, 21:26
το αυτό επιτυγχάνεται με τη βαλβολίνη με μηδαμινό κόστος.
Triathlon 7
17/10/2018, 22:37
Όταν όλοι σχεδόν συνιστούν βαλβολίνη, τότε πρέπει να έχουν δίκιο. Αλλά ρε παιδιά, βενζίνη κάθε 400 χλμ και λάδωμα αλυσίδας κάθε 200, δε λέει. Προτιμώ να την αλλάξω λίγο συντομότερα (βάζοντας spray ανά 500 χλμ) και σε αντιστάθμισμα να βάλω μιά πολύ καλή που θα κρατήσει περισσότερα χλμ. Τώρα τελευταία χρησιμοποιώ ένα Πορτογαλέζικο spray, που (ισχυρίζεται ότι) την καθαρίζει και την λιπαίνει ταυτόχρονα. Και έτσι δείχνει οπτικά. Καθαρή και λαδωμένη. Θα δούμε..
o_gavros
17/10/2018, 22:45
Αλλά ρε παιδιά, βενζίνη κάθε 400 χλμ και λάδωμα αλυσίδας κάθε 200, δε λέει.
αυτό απο που προκύπτει;
βενζίνη μάλλον εννοείς για το καθάρισμα; αν ναι,τότε δεν χρειάζεται γιατι η αλυσίδα μένει καθαρή.
Triathlon 7
17/10/2018, 23:03
αυτό απο που προκύπτει;
βενζίνη μάλλον εννοείς για το καθάρισμα; αν ναι,τότε δεν χρειάζεται γιατι η αλυσίδα μένει καθαρή.
Προφανώς εννοώ τον ανεφοδιασμό με βενζίνη. Το αναγκαστικό σταμάτημα στό βενζινάδικο. Κάθε 370 με 430 χλμ βάζω βενζίνη στο cb500x και κάθε 600 στό cb 125f. Εντάξει, σίγουρα δεν έχουν όλες οι μοτό αυτή την αυτονομία, αλλά είναι πολλές με παρόμοια.
nassosxlvbros
18/10/2018, 08:42
Προφανώς εννοώ τον ανεφοδιασμό με βενζίνη. Το αναγκαστικό σταμάτημα στό βενζινάδικο. Κάθε 370 με 430 χλμ βάζω βενζίνη στο cb500x και κάθε 600 στό cb 125f. Εντάξει, σίγουρα δεν έχουν όλες οι μοτό αυτή την αυτονομία, αλλά είναι πολλές με παρόμοια.
Μιλάς για ένα λάδωμα που κρατάει ΤΟ ΠΟΛΥ 5 λεπτά....
Ο μπελάς (αν αλλάζει μόνος σου αλυσίδα/γρανάζια),το κόστος-και η ώρα που πάει χαμένη- να αλλάξεις αλυσίδα στο συνεργείο δε συγκρίνονται....
o_gavros
18/10/2018, 11:11
5 λεπτά ;
Δεν μου παίρνει ποτέ πάνω από 20 με 30 δευτερόλεπτα
Αν βγεις για μια καλή βόλτα (800χλμ) παίρνεις και πινελακι- μπουκαλάκι;
Ρε παιδια εχουμε φτασει τις 88σελ. και γραφουμε τα ιδια και τα ιδια!
Ο καθε ενας εχει τον τροπο του με το καθαρισμα της αλυσιδας...
Εγω προσωπικα βαζω σπρει καθε 500 και καθαριστικο αλυσιδας καθε 1000...
Εχω βγαλει παλιοτερα με 600 gsf 59.000km :look:
Οπως βολευεται ο καθενας!!
DoctoR_k6
18/10/2018, 12:31
Ρε παιδια εχουμε φτασει τις 88σελ. και γραφουμε τα ιδια και τα ιδια!
Ο καθε ενας εχει τον τροπο του με το καθαρισμα της αλυσιδας...
Εγω προσωπικα βαζω σπρει καθε 500 και καθαριστικο αλυσιδας καθε 1000...
Εχω βγαλει παλιοτερα με 600 gsf 59.000km :look:
Οπως βολευεται ο καθενας!!
Αυτο...
Πως γινεται να εχει γινει τοσο μεγαλος νταλκας αυτη η αλυσιδα ουτε εγω το καταλαβαινω.
Με ενα απλο λαδωμα ανα 500χλμ κ ενα πλυσιμο ανα καποια διαστηματα μια σοβαρη αλυσιδα μπορει να βγαλει πανω απο 40Κ.
o_gavros
18/10/2018, 13:57
Παίδες, κανένας νταλκας.
Επανερχεται το θέμα κατά καιρούς και γράφουμε ο καθείς τη γνώμη του.
Δύσκολα θα διαβάσει κάποιος 90 σελίδες για το θέμα.
Οπότε ενημερώνονται κι όσοι το βλέπουν τώρα.
Αν βγεις για μια καλή βόλτα (800χλμ) παίρνεις και πινελακι- μπουκαλάκι;
Εγώ έχω ένα μπουκαλάκι από υγρά φακών επαφής που βολεύει πάρα πολύ ως τραβελ κιτ.
Τα παρακάτω είναι η προσωπική μου άποψη βασισμένη στις εμπειρίες μου.
Έκανα το λάθος ( ; ) να δοκιμάσω το Bell Ray Blue Tac,εκτός του ότι η αλυσίδα ακουγόταν αφού είχε προηγηθεί και καθάρισμα με παραφινέλαιο, χτες οδήγησα με βροχή.Το τι κόλλησε απάνω δεν λέγεται,άσε που δεν φεύγει εύκολα αν λερώσεις κάπου κατα λάθος.
Έπλενα σήμερα και έβαλα ξανά το Bardahl foamy chain lube και δεν ακούγεται κιχ.
mangelasakis
24/10/2018, 16:00
Έβαζα και εγώ ξηρό λιπαντικό wurth HHS για 3-4.000 χιλιόμετρα αλλά παρόλο που θεωρείται πάρα πολύ καλό λιπαντικό εμένα μου έκανε θόρυβο η αλυσίδα και επειδή δεν μπορούσα να καταλάβω αν είναι σωστά λαδωμένη καθώς και κάθε πότε θέλει λάδωμα το απέριψα. Η αλυσίδα βέβαια ήταν πάντα πεντακάθαρη αλλά χρειαζόταν πρν το λάδωμα πάντα καθάρισμα με το ειδικό καθαριστικό της wurth που είναι και αυτό πανάκριβο.
Οπότε αποφάσισα να αλλάξω λιπαντικό. Είχα πάρει μία άσπρη πάστα της Motul που μου πρότειναν σε ένα μαγαζί και φαίνεται να κάνει καλή δουλειά μιας και δεν ακούγεται η αλυσίδα. Αλλά μόλις τελειώσει και αυτό θα βάζω και εγώ βαλβολίνη. Στην Hornet ο κατασκευαστής λέει κάθε 1000 χιλιόμετρα λάδωμα αλυσίδας με SAE 90αρα βαλβολίνη εκτός και αν χρειαστεί πιο πριν. Οπότε και εγώ αυτό κάνω με κάθε λιπαντικό. Την λαδώνω κάθε 1000 χιλιόμετρα εκτός και αν αρχίσει να κάνει θόρυβο η αν έχει στεγνώσει και δεν έχει λάδι όποτε λαδώνω πιο πριν. Ως τώρα φαίνεται καινούργια η αλυσίδα μου στα 13.000 χιλιόμετρα.
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής. Επειδή η αλυσίδα μου είναι με O-rings και στο εμπόριο υπάρχουν πολλές βαλβολίνες 90αρες που νομίζω όλες SAE αναφέρονται. Ποια βαλβολίνη πρέπει να βάζω;
Konstantinos
24/10/2018, 16:29
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερο ψάξιμο. Μια οποιαδήποτε απλή (όχι multigrade) βαλβολίνη 90W λογικά σου κάνει.
Πάντως η λίπανση της αλυσίδας κάθε 1.000 χλμ μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο διάστημα. Συνήθως οι κατασκευαστές προτείνουν κάθε 500 χλμ. Μάλιστα, από τότε που χρησιμοποιώ βαλβολίνη (που φεύγει ευκολότερα), εγώ τη λιπαίνω κάθε 200 χλμ.
mangelasakis
28/10/2018, 23:11
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερο ψάξιμο. Μια οποιαδήποτε απλή (όχι multigrade) βαλβολίνη 90W λογικά σου κάνει.
Πάντως η λίπανση της αλυσίδας κάθε 1.000 χλμ μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο διάστημα. Συνήθως οι κατασκευαστές προτείνουν κάθε 500 χλμ. Μάλιστα, από τότε που χρησιμοποιώ βαλβολίνη (που φεύγει ευκολότερα), εγώ τη λιπαίνω κάθε 200 χλμ.
Και όμως ο κατασκευαστής τόσο γράφει στο Manual. Κάθε 1000 χλμ ή συντομότερα ανάλογα με τις συνθήκες με βαλβολίνη SAE 90.
o_gavros
29/10/2018, 15:02
Ο κατασκευαστης λέει να αλλάζουμε λάδια καθε 12Κ χλμ.
Υποθέτω δεν αλλάζεις τα λάδια στη μοτο σου κάθε 12Κ χλμ,ε;
Παρομοίως με τη βαλβολινη,λίγο συχνότερη λίπανση από ότι με το σπρέι.
Πάρθηκε η απόφαση να αλλάξω σύστημα λίπανσης και να χρησιμοποιώ πλέων βαλβολινη, έχω δυο ερώτησης πρακτικού θέματος.
1. Έχει χρησιμοποιήσει κανείς βαλβολινη sae 140? Μήπως είναι υπερβολικά χοντρορευστη ?
2. Εφαρμογή με τι κάνετε? Πινέλο? Σύριγγα? Κάτι άλλο?
Γαύρε για πες που είσαι ο πιο έμπειρος…..
Πάρθηκε η απόφαση να αλλάξω σύστημα λίπανσης και να χρησιμοποιώ πλέων βαλβολινη, έχω δυο ερώτησης πρακτικού θέματος.
1. Έχει χρησιμοποιήσει κανείς βαλβολινη sae 140? Μήπως είναι υπερβολικά χοντρορευστη ?
2. Εφαρμογή με τι κάνετε? Πινέλο? Σύριγγα? Κάτι άλλο?
Γαύρε για πες που είσαι ο πιο έμπειρος…..
Έλα κι εσύ στον κόσμο της βαλβολίνης!
Εφαρμογή κάνω με ένα πινέλο και τη βαλβολίνη την έχω βάλει σε δοχείο υγρού πιάτων. Πρώτα απλώνω στο πινέλο..
Για την 140άρα που λες, έχω κι εγώ μια καινούργια, δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμη, αλλά έχω σκεφτεί ζέσταμα σε ντενεκεδάκι στο γκαζάκι και εφαρμογή..μόνο για γνώστες και μερακλήδες βέβαια...
..και ναι, ο γαύρος είναι πιο έμπειρος..
o_gavros
05/11/2018, 08:53
Πάρθηκε η απόφαση να αλλάξω σύστημα λίπανσης και να χρησιμοποιώ πλέων βαλβολινη, έχω δυο ερώτησης πρακτικού θέματος.
1. Έχει χρησιμοποιήσει κανείς βαλβολινη sae 140? Μήπως είναι υπερβολικά χοντρορευστη ?
2. Εφαρμογή με τι κάνετε? Πινέλο? Σύριγγα? Κάτι άλλο?
Γαύρε για πες που είσαι ο πιο έμπειρος…..
Ποστ #1229, Από 7/1/18
Εχω εδω και 3 χρονια ενα μπουκαλι λιτρου με 140αρα και δε λεει να τελειωσει!
Και βαζω σε 3 μηχανακια απο δαυτο.
Οποτε σιγα το παχος της 90αρας
Πινέλο και κεσεδακι για μένα.χοντροδουλεια Στο άπλωμα και σκούπισμα μετά τα περίσσια.
Ποστ #1229, Από 7/1/18
Πινέλο και κεσεδακι για μένα.χοντροδουλεια Στο άπλωμα και σκούπισμα μετά τα περίσσια.
Ευχαριστώ :wave2::wave2:
paraligo
05/11/2018, 12:32
Εγώ χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια τα λάδια από της αλλαγές που κάνω, κάθε 250 περίπου χιλιόμετρα......
τα καμενα μηχανολαδα περιεχουν οξεα και χημικες ενωσεις που χαλανε τα o-ring
paraligo
05/11/2018, 13:41
τα καμενα μηχανολαδα περιεχουν οξεα και χημικες ενωσεις που χαλανε τα o-ring
ok οπότε όλα τα o-ring σε κάθε κινητήρα πρέπει να καταστέφονται!!!!!!!
Εγώ χρησιμοποιώ το λάδι που περισσεύει από τις σαλάτες, αφού το στραγγίξω για ψίχουλα. Μ'αρέσει η παπάρα, τι να κάνω...
tip για παστρικοθοδώρες...., και γώ είμαι :rolleyes:
βαλβολίνη και για μένα, όσο για το λερωμα, την έχω καταβρεί με τα μωρομάντηλα, καθαρίζουν πολύ εύκολα μ'ένα πέρασμα που λένε..., αυτά τα απλά απο μαρκετ,
Μετά τις πρώτες βολτούλες αφιερώνω, κανα 5λεπτο και καθαρίζω με μωρομάντηλα, ζάντα κ.λ.π, το 5λεπτο αυτό το κερδίζω στο επόμενο πλύσιμο που είναι πιό εύκολο... και έχω και πιό καθαρή ζαντούλα...
SeniorCanardo
05/11/2018, 15:43
Βαλβολίνη 90άρα, αυτή προτείνει ο κατασκευαστής.
Απλό γρασαδόρο χειρός της τάξης του 1-2€.
Κάτι σαν αυτό.
400892
Πέρασμα όσο το δυνατόν ομοιόμορφο.
Στρώσιμο με οδοντόβουρτσα (medium), από όλες τι πλευρές.
Σκούπισμα τον περισσευμάτων.
Απαιτούμενος χρόνος μαζί με το καθάρισμα κάνα 15 λεπτό.
Η ζάντα γίνεται κώλος, ιδιαίτερα το καλοκαίρι.
Καθάρισμα με ελαφρώς βρεγμένο με κηροζίνη πανί.
Εγω παλι χρησιμοποιω μικρο πλαστικο μπουκαλακι απο φαρμακειο, αυτα που ειναι για ιωδιο κτλ.
Βαζω μια σταγονα λαδι σε καθε o-ring και μετα ενα γρηγορο περασμα στα rollers γυρνωντας τον τροχο.
5 λεπτα υποθεση.
Εγω παλι χρησιμοποιω μικρο πλαστικο μπουκαλακι απο φαρμακειο, αυτα που ειναι για ιωδιο κτλ.
Βαζω μια σταγονα λαδι σε καθε o-ring και μετα ενα γρηγορο περασμα στα rollers γυρνωντας τον τροχο.
5 λεπτα υποθεση.
Τα ίδια, βολεύει και να το κουβαλάς χωρίς να λερώνει
Triathlon 7
10/11/2018, 16:45
Σήμερα βρήκα επιτέλους ελεύθερο χρόνο και είπα να απολαύσω το "ζεν και τη συντήρηση της μοτοσικλέτας".
Έτσι λοιπόν, ύστερα από μιά ωραιότατη παραθαλάσσια βόλτα, με την αλυσίδα ζεστή - ζεστή ακολούθησα τις συμβουλές των ειδικών του forum.
Μπουκαλάκι φαρμακείου με 90ρα βαλβολίνη, πινελάκι, κτλ. κτλ.
Αποτέλεσμα: Μία πεντακάθαρη σαν καινούργια αλυσίδα, υγρή και μοσχοβολούσα. Και επιπλέον αθόρυβη σαν ιμάντας!
Όμως επιμένω. Χρόνο δεν έχουμε στην καθημερινότητα μας και η απαίτηση γιά "λάδωμα και σκούπισμα των περισσευούμενων λαδιών κάθε 200 χλμ" (κύριοι κατασκευαστές), είναι όχι απλώς αναχρονιστική, αλλά παλαιολιθική στον 21ο αιώνα.
ακομα και μετα απο 500χλμ που η αλυσιδα φαινεται στεγνη αν την ακουμπησεις θα μαυρισει το χερι σου.....η βαλβολινη ειναι ακομα εκει
επισης μετα την πρωτη βολτα και αφου πεταξει τα περισσευματα δεν ξαναπεταει
οσον αφορα τον χρονο.....
η μοτοσυκλετα απαιτει περισσοτερη επαφη απο οτι το αυτοκινητο και για αυτο δενεσαι πιο πολυ μαζι της
την πραξη σου εξοικονομει πολυ χρονο καθημερινα ωστε να μπορεις να αφιερωσεις 10 λεπτα καθε κυριακη:)
AUFGEBRACHT
11/11/2018, 14:09
Αποτέλεσμα: Μία πεντακάθαρη σαν καινούργια αλυσίδα, υγρή και μοσχοβολούσα. Και επιπλέον αθόρυβη σαν ιμάντας!
Μοσχοβολάει η βαλβολίνη;...
o_gavros
11/11/2018, 14:17
Καλά μη φανταστείς ότι μυρίζει λεβάντα αλλά ναι έχει ευχάριστη (βιομηχανική) μυρωδιά.
Ρε συ 3αθλε,μπα και κανεικανεις κάτι λάθος;
Ούτε μισό λεπτό δεν μου παίρνει εμένα λαδωμα-σκούπισμα (στο σταντ πάνω)
Triathlon 7
11/11/2018, 17:20
Μοσχοβολάει η βαλβολίνη;...
Όταν είναι φρέσκια, αχρησιμοποίητη ναι. Καί μαζί όλο το μηχανάκι γιά αρκετή ώρα. Δική μου άποψη (και όχι μόνο).
Ρε συ 3αθλε,μπα και κανεικανεις κάτι λάθος;
Ούτε μισό λεπτό δεν μου παίρνει εμένα λαδωμα-σκούπισμα (στο σταντ πάνω)
- Αλυσίδα ζεστή μετά από βόλτα, χωρίς εμφανείς βρωμιές. Αλλιώς θα χρειαζόταν και καθάρισμα.
- Μηχανάκι στο κεντρικό στάντ.
- Άνοιγμα σακούλας με τα απαραίτητα, προσέχωντας να μην λερώσω κάτι.
- Φόρεμα χειρουργικών γαντιών. Πάμφθηνα, καταλαμβάνουν μηδενικό χώρο και έχω πάντα μερικά ζευγάρια κάπου πάνω στη μηχανή. Τα βάζω ακόμα και όταν ελέγχω πιέσεις στα λάστιχα. Διαφορετικά μετά πρέπει να πλυθούν τα χέρια με υγρό απορρυπαντικό γιά να φύγει η μουτζούρα.
- Λίγες σταγόνες βαλβολίνη στο πινέλο και άπλωμα στο εσωτερικό της αλυσίδας (στις αρθρώσεις) στό κάτω μέρος της.
- Γύρισμα του τροχού μέχρι να έρθει το επόμενο αλάδωτο τμήμα της αλυσίδας μας. Επαναλαμβάνω μέχρι να καλυφθεί όλη.
- Βάζω εμπρός με πρώτη (στο σταντ), συμπλέκτης σιγά - σιγά και επιταχύνω λίγο. Περίπου γιά ένα λεπτό. Σβήνω.
- Πρώτα με χαρτόπανο και ύστερα με μωρομάντηλα σκουπίζω πίσω ζάντα, τα δύο στάντ, όπου τυχόν έχει λερωθεί το λάστιχο και όπου αλλού βλέπω κάτι.
- Πιάνω όλα τα σκουπίδια με το ένα χέρι και γυρίζω το γάντι το μέσα - έξω ώστε να σακουλιαστούν μέσα. Κάνω το ίδιο με το άλλο γάντι.
- Μαζεύω τα υλικά και πετάω τη σακούλα - γάντι.
- Αφήνω την αλυσίδα να απορροφήσει την βαλβολίνη. Εννοείται ότι η εργασία γίνεται όταν ξέρω ότι το μηχανάκι δεν θα χρησιμοποιηθεί μετά γιά αρκετή ώρα.
- Τέλος (σχεδόν).
Την επόμενη φορά που θα οδηγήσω το μηχανάκι, ξεκινάω με ταχύτητα κότας και μετά από κάνα - δυό χλμ επανέρχομαι σε νορμάλ ταχύτητες.
- Ούφ!
Πως το κάνετε σε λιγότερο από μισό λεπτό, δεν καταλαβαίνω.
Και κουραστηκα να το διαβάσω και μόνο.
Λίγο λαδι μηχανής ή παραφινέλαιο σε ένα πανί και σκούπισμα να φύγει η βρωμιά.
Καθάρισμα με στεγνό πανί.
Λαδωμα με λιπαντικό της προτίμησης σας.
Χρονοδιάγραμμα.. κάθε όποτε μου έρθει.
Πινέλα βουρτσακια και λοιπά απαγορεύονται δια ροπάλου.
sapila racing
11/11/2018, 18:30
Πως το κάνετε σε λιγότερο από μισό λεπτό, δεν καταλαβαίνω.
Δεν το κάνουμε! :)
AUFGEBRACHT
11/11/2018, 18:40
Δεν το κάνουμε! :)
Να γιατί BMW με άξονα!!!
o_gavros
11/11/2018, 19:44
Ρε 3αθλε,με το μπαρδον κιόλας αλλά κουράστηκα που το διάβαζα,όχι να το κάνω.
Δεν ξέρω γιατί λέει ο Νταζ όχι στα πινέλα.
Εγώ τόσα χρόνια με ενα πινελακι πατ κιουτ την πλακωνω,χοντρά χοντρά,δε το λυπάμαι πως το λένε.
Έχω το.μηχανακι Στο παντοκ σταντ,γυρνάω τη ροδα με το χέρι ή το αφήνω να ρολαρει με πρώτη και το πλακωνω με το πινελακι.εχω ήδη απλωμένα κουρελοπανα από κάτω ούτως ή άλλως.
Και αφού τελειώνει το λάδωμα (15-20δευτερολεπτα) πιάνω με ενα πανάκι και μαζεύω τα περίσσια (10-15δευτερολεπτα).
Μπαμ μπαμ.
Άμα πω ότι το κάνω πιο σχολαστικά θα σημαίνει λίγο περισσότερη ωρα με το πανί στο καθάρισμα.
Ποτέ πάνω από ένα λεπτό ξέρω γω.
Ούτε γάντια ούτε τίποτα.
Και ακριβώς επειδή μου βγαίνει τόσο μπαμ μπαμ,δε το σκεφτομαι σαν αγγαρεία, σε αντίθεση με όταν χρησιμοποιούσα σπρέι και ήθελε και καθάρισμα καθε τόσο.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
11/11/2018, 20:44
Ρε 3αθλε,με το μπαρδον κιόλας αλλά κουράστηκα που το διάβαζα,όχι να το κάνω.
Δεν ξέρω γιατί λέει ο Νταζ όχι στα πινέλα.
Εγώ τόσα χρόνια με ενα πινελακι πατ κιουτ την πλακωνω,χοντρά χοντρά,δε το λυπάμαι πως το λένε.
Έχω το.μηχανακι Στο παντοκ σταντ,γυρνάω τη ροδα με το χέρι ή το αφήνω να ρολαρει με πρώτη και το πλακωνω με το πινελακι.εχω ήδη απλωμένα κουρελοπανα από κάτω ούτως ή άλλως.
Και αφού τελειώνει το λάδωμα (15-20δευτερολεπτα) πιάνω με ενα πανάκι και μαζεύω τα περίσσια (10-15δευτερολεπτα).
Μπαμ μπαμ.
Άμα πω ότι το κάνω πιο σχολαστικά θα σημαίνει λίγο περισσότερη ωρα με το πανί στο καθάρισμα.
Ποτέ πάνω από ένα λεπτό ξέρω γω.
Ούτε γάντια ούτε τίποτα.
Και ακριβώς επειδή μου βγαίνει τόσο μπαμ μπαμ,δε το σκεφτομαι σαν αγγαρεία, σε αντίθεση με όταν χρησιμοποιούσα σπρέι και ήθελε και καθάρισμα καθε τόσο.
Μετα το λαδι και το σκουπισμα δε βαζεις λιπαντικο σπρει?Εγω ας πουμε φοραω 10-40 λαδι στη μηχανη και το εχω και συμπληρωνω.Μπορω απο αυτο το λαδι να βαλω σε ενα κυπελακι και με ενα πινελακι να λαδωσω ολη την αλυσιδα?Μετα τη σκουπιζω με πανι και αυτο ηταν?Δε ριχνω γρασο σε σπρει?
Και κατι τελευταιο.Αυτο που λενε οτι μετα πρεπει να αφησεις τη μηχανη για ωρα ειναι αληθεια?Οποτε αυτη η δουλεια πριν ή μετα τη βολτα?
Θενκιου:D
Μετα το λαδι και το σκουπισμα δε βαζεις λιπαντικο σπρει?Εγω ας πουμε φοραω 10-40 λαδι στη μηχανη και το εχω και συμπληρωνω.Μπορω απο αυτο το λαδι να βαλω σε ενα κυπελακι και με ενα πινελακι να λαδωσω ολη την αλυσιδα?Μετα τη σκουπιζω με πανι και αυτο ηταν?Δε ριχνω γρασο σε σπρει?
Και κατι τελευταιο.Αυτο που λενε οτι μετα πρεπει να αφησεις τη μηχανη για ωρα ειναι αληθεια?Οποτε αυτη η δουλεια πριν ή μετα τη βολτα?
Θενκιου:D
Αφού γράφει ότι λαδωνει, το λιπαντικό σπρέι γιατί να το χρησιμοποιήσει;
:confused:
o_gavros
11/11/2018, 20:59
ρε παπασουζα, κρίμα δεν είναι να χαλάς το λαδάκι του μοτέρ σου στην αλυσίδα;;
αν κάνει ή όχι δεν ξέρω να σου απαντησω.
Εχουμε φτάσει 90 σελίδες όπου καποιοι λέμε για τα οφέλη της βαλβολίνης και έρχεσαι και μερωτάς αν μετά το λάδωμα με βαλβολίνη,θα πρέπει να ρίξω γράσο με σπρει!
Με γονατισες μωρ'αδερφάκι μου!
Προσωπικά,συνήθως λαδώνω όταν γυρνάω απο όπου είμαι και βλέπω ότι έχει στεγνωσει. Αλλος μπορεί να τον βολεύει πριν φύγει.
Μην το ψιρίζουμε τόσο.
Αυτοι που λένε να την αφήνουμε την αλυσίδα μετά για ώρα ( για να γιάνει; ), είναι μήπως οι ίδιοι που μας συμβουλεύουν να παίρνουμε ζακέτα στο κρύο; :p
Μη φτάσουμε στο σημείο να θέμε τουτοριαλ στο πως απλώνουμε τη βαλβολίνα ρε σεις :D
Kas_Tracer
11/11/2018, 21:04
ρε παπασουζα, κρίμα δεν είναι να χαλάς το λαδάκι του μοτέρ σου στην αλυσίδα;;
αν κάνει ή όχι δεν ξέρω να σου απαντησω.
Εχουμε φτάσει 90 σελίδες όπου καποιοι λέμε για τα οφέλη της βαλβολίνης και έρχεσαι και μερωτάς αν μετά το λάδωμα με βαλβολίνη,θα πρέπει να ρίξω γράσο με σπρει!
Με γονατισες μωρ'αδερφάκι μου!
Προσωπικά,συνήθως λαδώνω όταν γυρνάω απο όπου είμαι και βλέπω ότι έχει στεγνωσει. Αλλος μπορεί να τον βολεύει πριν φύγει.
Μην το ψιρίζουμε τόσο.
Αυτοι που λένε να την αφήνουμε την αλυσίδα μετά για ώρα ( για να γιάνει; ), είναι μήπως οι ίδιοι που μας συμβουλεύουν να παίρνουμε ζακέτα στο κρύο; :p
Μη φτάσουμε στο σημείο να θέμε τουτοριαλ στο πως απλώνουμε τη βαλβολίνα ρε σεις :D
Tα σπρέι γράφουν στις οδηγίες τους να τα αφήνεις 20 λεπτά μετά το ψέκασμα για να στερεοποιηθούν (και να μην γίνεται χάλια το μηχανάκι)
Μάλλον έχουν κάποια χημικά που εξατμίζονται και δημιουργείται αυτή η κρούστα στην καδένα
Τι πινέλο χρησιμοποιείτε;
Χοντροτριχο;
Λεπτοτριχο;
Η πινελακι για τα γένια;
Τόσες απορίες μαζεμένες!
o_gavros
11/11/2018, 21:07
εγω πότε θα γίνω μάνα;
γιατί φωνάζει η μαϊμού;
γιατί θες να φύγεις; που θα πας;
η λίστα ερωτήσεων, δείχνει να μην τελειώνει... (δικό σας)
AUFGEBRACHT
11/11/2018, 21:21
Τι πινέλο χρησιμοποιείτε;
Χοντροτριχο;
Λεπτοτριχο;
Η πινελακι για τα γένια;
Τόσες απορίες μαζεμένες!
Κι όχι μόνο το πάχος της τρίχας... συνθετικό; οργανικό; αν είναι οργανικό από τι ζώο; κι αν βρεις και το ζώο, μετά από τι ράτσα να είναι;...
εγω πότε θα γίνω μάνα;
γιατί φωνάζει η μαϊμού;
γιατί θες να φύγεις; που θα πας;
η λίστα ερωτήσεων, δείχνει να μην τελειώνει... (δικό σας)
...ο Σφηνος μας ενώνει.
401130
401129
Το γεμίζω με βαλβολινη και ούτε πινέλα ούτε αλλά παρελκόμενα
Τα πινελα κάνουν τα πάντα χαλιά. Ακόμα χειρότερες είναι οι οδοντόβουρτσες.
Το λάδι μηχανής κάνει για καθαριστικό όχι για λιπαντικό.
Τα σπρέι πρέπει να μένουν λίγη ώρα για να σταθεροποιηθούν επάνω στα μέρη που κατάφεραν να διεισδύσουν. Η βαλβολινη δεν αλλάζει την πικνοτητα της. Όπως την βάζουμε έτσι παραμένει μέχρι να ξανα ξεκινησουμε. Είτε το κάνουμε άμεσα, είτε μετά από μια εβδομάδα. Η πικνοτητα της είναι μεγαλύτερη απ' των σπρέι (την ώρα που βγαίνουν απ' το μπουκάλι) οπότε δεν ξέρω μέχρι που καταφέρνει να διεισδύσει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/11/2018, 05:45
Και κουραστηκα να το διαβάσω και μόνο.
Λίγο λαδι μηχανής ή παραφινέλαιο σε ένα πανί και σκούπισμα να φύγει η βρωμιά.
Καθάρισμα με στεγνό πανί.
Λαδωμα με λιπαντικό της προτίμησης σας.
Χρονοδιάγραμμα.. κάθε όποτε μου έρθει.
Πινέλα βουρτσακια και λοιπά απαγορεύονται δια ροπάλου.
o_gavros.
Με αφορμη αυτη την απαντηση του νταζ σε ρωτησα.
Λεει ο νταζ λιγο λαδι μηχανης.Νομιζα οτι ελεγε λαδι κινητηρα.
Λες εση μετα για πινελο.
Λεει ο νταζ μετα απο το λαδι να λαδωσω με λιπαντικο της προτιμησης μου.Εξου και το σπρει που σε ρωταω.
Τωρα αν ο νταζ ενοουσε βαλβολινη παω πασο.Παραξενευτηκα λιγακι οταν ακουσα λαδι μηχανης γιατι ξερω και γω οτι η βαλβολινη ειναι το καλυτερο.
Οσο για τα πινελα που λενε οι απο κατω ενα εχω να πω....
Μπατανοβουρτσα κανει???????:cry:
Και αυτο που εγραψε ο γαύρος.
Με το χέρι γυρίζουμε τον τροχό και λιπαινουμε εσωτερικά την αλυσίδα εκεί που είναι τα orings. Αν δεν πας βόλτα καλό είναι για κανένα 3λεπτο να γυρίσεις τον τροχό να εισχωρήσει βαθύτερα το λιπαντικό. Διαφορετικά με μικρή ταχύτητα στην αρχή και θα είναι μια χαρά. Την ζάντα όσο και να την καθαρίσεις μετά την λίπανση μετσ την πρώτη βόλτα πάλι καθάρισμα θα θέλει. Υπερβολή στην ποσότητα βαλβολινης δεν θέλει
sapila racing
12/11/2018, 11:14
Να γιατί BMW με άξονα!!!
Δεν εννοούσα το BMW αλλά τα Japan με αλυσίδα.
Ποτέ δεν έχω κάτσει να καθαρίσω αλυσίδα κλπ οπως περιγράφει πχ ο Triathlon.
Την λαδώνω με σπρει κάθε τόσο και αυτό είναι όλο.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/11/2018, 13:05
Δεν εννοούσα το BMW αλλά τα Japan με αλυσίδα.
Ποτέ δεν έχω κάτσει να καθαρίσω αλυσίδα κλπ οπως περιγράφει πχ ο Triathlon.
Την λαδώνω με σπρει κάθε τόσο και αυτό είναι όλο.
Αυτο κανω χρονια.Ελεγα να την καθαρηζω(τωρα που την αλαξα) για να παρατεινω τη ζωη της αλλα μου φενετε πος οδευω προς τον παλιο καλο τροπο.Λυπανση με σπρει καθε 500χλμ εκτος και αν πεξει κανενα βουνο με λασπη.Εκει αλαζει το πραγμα.Μετα τη λασπη τη πλαινω με πιεση και ξαναλυπαινω απο την αρχη με απλο σπρει...
sapila racing
12/11/2018, 13:34
Αυτο κανω χρονια.Ελεγα να την καθαρηζω(τωρα που την αλαξα) για να παρατεινω τη ζωη της αλλα μου φενετε πος οδευω προς τον παλιο καλο τροπο.Λυπανση με σπρει καθε 500χλμ εκτος και αν πεξει κανενα βουνο με λασπη.Εκει αλαζει το πραγμα.Μετα τη λασπη τη πλαινω με πιεση και ξαναλυπαινω απο την αρχη με απλο σπρει...
Πλένεις την αλυσίδα με πίεση? :nono:
Αυτη την συνήθεια να την κόψεις.
Το ιδιο θεμα...χροοοονια τωρα!
Υπαρχουν σπρει καθαρισμου της αλυσιδας στο εμποριο...καθε 1000χιλ. ειναι μια χαρα!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/11/2018, 15:58
Πλένεις την αλυσίδα με πίεση? :nono:
Αυτη την συνήθεια να την κόψεις.
Σε πληροφορω οτι σε ενα τενερε 750 που ειχα απο τη πολη λασπη λασπη λασπη λασπηηηη ειχε φραξει η αλυσιδα με το προστατευτικο της.Το μηχανακι προχωρουσε και εκανε απαισιο θορυβο.Πηγα στο σπητη και πηρα το πιεστικο και επληνα ολη τη μηχανη που ηταν κολος.Φυσικα εβαλα και το στομιο του πιεστικου αναμεσος αλυσιδας και πρωστατευτικου.Οταν τελειωσα λυπανα με το σπρει.Εκτοτε οποτε παω βουνο και εχει λασπη λειτουργω με τον ιδιο τροπο.
Χαλαω τα ορινκ???
o_gavros
12/11/2018, 16:59
Δε συμπαθιονται και πολύ η αλήθεια να λέγεται τα τσιμουχακια με τα πιεστικά.
Οπως και διακόπτες και λοιπά παραφερναλια
AUFGEBRACHT
12/11/2018, 18:15
Δεν εννοούσα το BMW αλλά τα Japan με αλυσίδα.
Ποτέ δεν έχω κάτσει να καθαρίσω αλυσίδα κλπ οπως περιγράφει πχ ο Triathlon.
Την λαδώνω με σπρει κάθε τόσο και αυτό είναι όλο.
Βασικά πλάκα έκανα... κι εγώ που έχω BMW με αλυσίδα είναι...
Λάδι κινητήρα εννοούσα, για τον καθαρισμό της αλυσίδας, επειδή ο πάτερ έγραψε ότι λιπαίνει με αυτό.
Λιπαντικό της επιλογής σας , είτε ειναι βαλβολινη είτε εγκεκριμένο σπρέι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/11/2018, 20:58
ρε παπασουζα, κρίμα δεν είναι να χαλάς το λαδάκι του μοτέρ σου στην αλυσίδα;;
αν κάνει ή όχι δεν ξέρω να σου απαντησω.
Εχουμε φτάσει 90 σελίδες όπου καποιοι λέμε για τα οφέλη της βαλβολίνης.
Μηπως πρεπει να μιλησεις με τον νταζ γαυρακο μου:moutza::lol:
Triathlon 7
12/11/2018, 22:12
Ούτε γάντια ούτε τίποτα.
Τα χειρουργικά γάντια σου γλιτώνουν χρόνο. Φοριούνται σε 2 - 3 δευτερόλεπτα και σε απαλάσσουν από το (συνήθως επίμονο) πλύσιμο των χεριών γιά τις μουτζούρες και τα λάδια. Με την τεχνική "γύρισμα το μέσα - έξω" μαζεύεις και τα σκουπιδάκια σε άλλα 2 -3 δευτερόλεπτα.
Τα χειρουργικά γάντια καλό είναι να είναι νιτριλίου γιατί είναι υποαλλεργικα. Επίσης το επίπεδο Master στο φόρεμα είναι να κάνει σλαπ στο εσωτερικό του καρπού καθώς το αφήνεις.
Μηπως πρεπει να μιλησεις με τον νταζ γαυρακο μου:moutza::lol:
Καμένο λάδι θα χρησιμοποιείς ρε πάτερ, όχι φρέσκο! Κρίμα το λαδάκι ρε συ! Τα πρόσθετα τα έχει για να καθαρίζει τον κινητήρα σου, όχι την αλυσίδα! Όταν καθαρίσει τον κινητήρα, τότε βάλτο να καθαρίσει και την αλυσίδα!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/11/2018, 21:40
Καμένο λάδι θα χρησιμοποιείς ρε πάτερ, όχι φρέσκο! Κρίμα το λαδάκι ρε συ! Τα πρόσθετα τα έχει για να καθαρίζει τον κινητήρα σου, όχι την αλυσίδα! Όταν καθαρίσει τον κινητήρα, τότε βάλτο να καθαρίσει και την αλυσίδα!
Καταγραφηκε.Θενκς:wave2:
AUFGEBRACHT
13/11/2018, 21:59
Καμένο λάδι θα χρησιμοποιείς ρε πάτερ, όχι φρέσκο! Κρίμα το λαδάκι ρε συ! Τα πρόσθετα τα έχει για να καθαρίζει τον κινητήρα σου, όχι την αλυσίδα! Όταν καθαρίσει τον κινητήρα, τότε βάλτο να καθαρίσει και την αλυσίδα!
Το να κάνεις τη μαγκιά, και να βάλεις λιπαντικό αλυσίδας στον κινητήρα αντί για λάδι, είναι κακή ιδέα λες;...
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/11/2018, 22:20
Το να κάνεις τη μαγκιά, και να βάλεις λιπαντικό αλυσίδας στον κινητήρα αντί για λάδι, είναι κακή ιδέα λες;...
Νομιζω πος ειναι κακη ιδεα.Πιο καλη ιδεα θα ειναι να βαλης παραφλου στα υγρα φρενων και το αντιστροφο:lol:
AUFGEBRACHT
13/11/2018, 22:26
Νομιζω πος ειναι κακη ιδεα.Πιο καλη ιδεα θα ειναι να βαλης παραφλου στα υγρα φρενων και το αντιστροφο:lol:
Τα παραφλού είναι κάτι σαν το τουμποφλό;
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/11/2018, 22:55
Τα παραφλού είναι κάτι σαν το τουμποφλό;
Υγρο ψυγειου.Δε το χεις ξανακουσει?
AUFGEBRACHT
14/11/2018, 06:58
Υγρο ψυγειου.Δε το χεις ξανακουσει?
Αστειεύομαι βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είπαμε, είμαι άσχετος, αλλά όχι και τόσο!!!
Τα παραφλού είναι κάτι σαν το τουμποφλό;
Υγρο ψυγειου.Δε το χεις ξανακουσει?
Μια που το πιάσατε...αν ρίξω τουμποφλό στο ψυγείο του Πήγασου, θα καθαρίσει η μπα;:lol:
Μια που το πιάσατε...αν ρίξω τουμποφλό στο ψυγείο του Πήγασου, θα καθαρίσει η μπα;:lol:
Πρέπει να χρησιμοποιήσεις και το πιγκάλ......
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/02/2019, 18:41
παλουκαρια.Αυριο θα λυπανω την αλυσιδα πρωτη φορα με βαλβολινη 90αρα.Μια μονο ερωτηξη εχω.Αφηνω τη βαλβολινη να κατακατσει κανα 10λεπτο η φευγω κατευθειαν?
παλουκαρια.Αυριο θα λυπανω την αλυσιδα πρωτη φορα με βαλβολινη 90αρα.Μια μονο ερωτηξη εχω.Αφηνω τη βαλβολινη να κατακατσει κανα 10λεπτο η φευγω κατευθειαν?
Κάνε λίγα μέτρα ήρεμα να εισχωρήσει παντού η βαλβολινη και μετα είσαι οκ
παλουκαρια.Αυριο θα λυπανω την αλυσιδα πρωτη φορα με βαλβολινη 90αρα.Μια μονο ερωτηξη εχω.Αφηνω τη βαλβολινη να κατακατσει κανα 10λεπτο η φευγω κατευθειαν?
Καλο ειναι να κατακατσει και οχι μονο 10λεπτο.
Μετα ενα ελαφρυ σκουπισμα με πανι και εφυγες.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/02/2019, 21:19
Ευχαρηστω.
MG-KTiNoS
17/02/2019, 21:41
Μια που το πιάσατε...αν ρίξω τουμποφλό στο ψυγείο του Πήγασου, θα καθαρίσει η μπα;:lol:
ότι και να κάνεις ο Πήγασος θα τα παίξει μόνος
δε μπεριμένει εσένα.
:cool:
MG-KTiNoS
17/02/2019, 21:42
παλουκαρια.Αυριο θα λυπανω την αλυσιδα πρωτη φορα με βαλβολινη 90αρα.Μια μονο ερωτηξη εχω.Αφηνω τη βαλβολινη να κατακατσει κανα 10λεπτο η φευγω κατευθειαν?
τη βάζεις μόλις γυρίσεις που είναι ζεστή η αλυσίδα:smokin: και την αφήνεις να δουλέψει μόνη της
ότι και να κάνεις ο Πήγασος θα τα παίξει μόνος
δε μπεριμένει εσένα.
:cool:
:moutza::moutza:
:lol:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
18/02/2019, 02:47
τη βάζεις μόλις γυρίσεις που είναι ζεστή η αλυσίδα:smokin: και την αφήνεις να δουλέψει μόνη της
Τανκεσεν:beer:
καλημέρα σας, αν σας ενδιαφέρει έχω βρει ένα online store από Ιταλία για αλυσίδες-γρανάζια και γενικά ανταλλακτικά, το αφήνω εδώ μήπως και βοηθήσω κάποιον, http://carpimoto.it/en-GR/Brand_DID/
Ευχαριστούμε αλλά ποιος ο λόγος να πάρουμε αλυσιδογράναζα από Ιταλία? Μια ματιά που έριξα οι τιμές δεν έχουν μεγάλη διαφορά (αν υπάρχει κιόλας), ενώ με τα μτφ είναι ασύμφορη η αγορά τους.
+13 ευρώ μτφ
http://carpimoto.it/en-GR/Brand_DID/33372_KT-1449-DID-520VX2-Chain-16.htm
Από Ελλάδα.
https://makinaparts.com/yamaha/1534-didxt660z-yamaha-xt-660z-drive-chain-set-did.html
o_gavros
13/03/2019, 09:51
πολύ καχύποπτοι είστε ρε...μη δείτε κάποιον να κάνει διαφήμιση στο πρώτο του ποστ,αμέσως να αμφισβητήσετε...
Merciless
13/03/2019, 10:00
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για τα καθαριστικά αλυσίδας https://www.youtube.com/watch?v=UrEpAUi_QKA&feature=share
Alexinhogr
13/03/2019, 12:50
https://youtu.be/sx3EKCy62Pw εγώ έτσι την καθάρισα κ έγινε πένα χωρίς κόπο κ έξοδα, ο μάστορας μου νόμιζε ότι έβαλα καινούργια χαχα
Ο τύπος στο βίντεο είναι τσαπατσουλης.
Όλη την μάκα την φυσηξε επάνω στο λάστιχο.
και η αλυσίδα του παραείναι τεντωμένη
GogosLux
13/03/2019, 13:41
και η αλυσίδα του παραείναι τεντωμένη
μπααααα παιρνει λίγο ακομα :lol:
Alexinhogr
13/03/2019, 14:10
Εγώ με αυτά τα υλικά την έκανα γυαλί, η αλυσίδα κ η ζάντα του ποσώς με ενδιαφέρουν χαχαχα
o_gavros
13/03/2019, 15:47
Είναι ο καιρός του χρόνου που αναβιώνει το θρεντ;:p
Βαλβολίνη κύριοι.
και ξεχνάτε το καθάρισμα και παρατείνετε τη ζωή της.
και η αλυσίδα του παραείναι τεντωμένη
ασε που νομίζω ότι δεν φοράει και κράνος :D
gior-gos
23/03/2019, 14:20
Εδω τι να βαλω βρε παιδια· βαλβολινη; σπρέι;
404615
taisteal
23/03/2019, 14:42
Εδω τι να βαλω βρε παιδια· βαλβολινη; σπρέι;
404615
Αγγελία για πώληση
:lol:
Grafton 505
23/03/2019, 21:38
Εδω τι να βαλω βρε παιδια· βαλβολινη; σπρέι;
404615
404644
masterone
13/04/2019, 17:34
Γεια σας παιδιά και συγνώμη για το σεντονι που θα ακολουθησει.
Έχω ένα daytona remix 125 με 1150χλμτρα αγορασμενο κανουριο πριν 8 μήνες περίπου. Εχω σοβαρο προβλημα με τριξιμο αλυσιδας. Η αλυσιδα ετριζε απο τα 600 χλμτρα περιπου και ειχα παρει γρασσο αλυσίδας και της εριξα με αποτελεσμα να σταματησει για λιγο και μετα μεχρι το πρωτο σέρβις της ειχα ριξει αλλη μια φορά. Στο σερβις που εγινε ο μαστορας μου την καθαρισε και την λυπανε στην πενα καθως και την τεντωσε και αφου εκανα 100 χλμτρα κομπλε αρχισε παλι να τριζει. Ετσι της εριξα γρασσο και αφού σταματησε για λιγο το τριξιμο αρχισε μετα απο 30 χλμτρα να τριζει. Επειτα πηρα παραφινελαιο και την καθαρισα και μετα της εριξα γρασσο. Μ βγάλε παλι 30 χλμτρα και παλι ετριζε της ξαναριχνω γρασσο μ βγαζει 20 χλμτρα και τριξιμο παλι. Μετα απο αυτο πηρα βαλβολινη και αφου την καθαρισα παλι σχολαστικα για να φυγουν τα γρασσα απο την αρχη με παραφινελαιο μετα της εβαλα βαλβολινη (χθες συγκεκριμενα) και σημερα κανοντας λιγοτερα απο 5 χλμτρα αρχισε παλι να τριζει. Η αλυσιδα δεν θελει τεντωμα οπτικα φαινεται λαδωμενη και δεν εχει ουτε κομπους ουτε τζογους απο το πισω γραναζι. Το μονο που θελω να κανω ειναι να τσεκαρω εναν εναν με το χερι τους κρικους μην τυχον είναι κανενας κολημενος αλλα δεν νομιζω. Αν μπορειτε να μου δωσετε τα φωτα μηπως και γλιτωσω την αλλαγη αλυσιδογραναζων σε καινουριο μηχανακι θα ημουν ευγωμων. Επισης δεν ψηνομαι να δωσω αλλα 15 ευρω για καλο γρασσο (προτιμω να βαλω αλυσοδογραναζα).
Το μονο πραγμα που μπορω να το ριξω ειναι οτι ειναι κινεζος και οτι βρισκομαι σε νησι αλλιως δεν δικαιολογειται.
Υ.γ Σήμερα ειδα αλυσιδα σε ενα ninja 250r μεσα στην σκουρια ολοκληρη και χωρις ίχνος λιπανσης και δεν ετριζε καθολου και τριζει η δικια μ καθε 5 χλμτρα μετα απο λιπανση τι να πω δεν ξερω
εφόσον έχει εγγύηση τα πας και στο φτιάχνουν και δεν πληρώνεις τίποτα
masterone
13/04/2019, 19:07
Εφοσον ειναι αναλωσιμα ομως δεν θα μ το χρεώσουν? γτ το μηχανάκι περα απο το σπαστικο τριξιμο δουλευει σωστά
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.