View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
lykourgi
30/03/2015, 12:49
Γνωρίζω περιπτώσεις όπου δεν κόπηκε η αλυσίδα αλλά το ζόρι το έφαγε ο άξονας κίνησης, η έδρασή του στο κάρτερ κλπ κλπ.
Ομολογώ ότι δεν είχα ακούσει κάτι τέτοιο. Πίστευα ότι η μετάδοση καταπονείται και φθείρεται, αλλά αν σπάσει κάτι πρώτο θα είναι η αλυσίδα.
Και το να κοπεί η αλυσίδα μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες βέβαια και δεν εννοώ μόνο την τούμπα που καραδοκεί, αλλά μεχρι και ραγισμένο κάρτερ.
Αυτό είναι γνωστό. Το έχω πάθει (σπάσιμο αλυσίδας), ευτυχώς με μικρές συνέπειες.
...
...
Το φαγωμενο καρέ στον άξονα πως νομιζεις ότι δημιουργείται..??;)
lykourgi
30/03/2015, 15:57
Το φαγωμενο καρέ στον άξονα πως νομιζεις ότι δημιουργείται..??;)
Είπαμε, όσο αφορά τη φθορά το ξέρω.
Εδώ λέμε τι θα κάνει πρώτο "κρακ". Εγώ, λανθασμένα απ' ότι φαίνεται, θεωρούσα ότι πάντα θα έσπαγε πρώτη η αλυσίδα.:)
dimitrisag
09/04/2015, 23:02
Υπάρχει κάποιος που να έχει βιώσει εμπειρία σπασηματος αλυσίδας εν κινήσει;;;
Εμένα μου έχει σπάσει με το πρηγούμενο μηχανάκι xtz 750, στο βουνό. Μάγκωσε ανάμεσα στο γρανάζι και στο ψαλίδι, αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν έπεσα γιατί ανοιγα το γκάζι βγαίνοντας από στροφή, δεν ειχα προλάβει να αναπτύξω ταχύτητα.
taisteal
10/04/2015, 01:20
Υπάρχει κάποιος που να έχει βιώσει εμπειρία σπασηματος αλυσίδας εν κινήσει;;;
Μου εσπασε εν κινησει πανω σε προσπεραση και παραλιγο να γινω χριστιανος :eleison:
Εσπασε το προστατευτικο καπακι του εμπρος γραναζιου.
Για την ιστορια,ειχε λιγα χλμ και ηταν REGGINA
dimitrisag
10/04/2015, 10:50
Εμένα μου έχει σπάσει με το πρηγούμενο μηχανάκι xtz 750, στο βουνό. Μάγκωσε ανάμεσα στο γρανάζι και στο ψαλίδι, αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν έπεσα γιατί ανοιγα το γκάζι βγαίνοντας από στροφή, δεν ειχα προλάβει να αναπτύξω ταχύτητα.
Και τι συμπτώματα είχες Πριν σου σπάσει;
Και τι συμπτώματα είχες Πριν σου σπάσει;
Κακή συντήρηση. Δική μου αμέλεια 100%. Σέρνοταν η φουκαριάρα.
Εσπασε ο συνδετηρας της αλυσιδας και μου εσπασε το πισω φλασακι.
lykourgi
10/04/2015, 15:40
Εσπασε το προστατευτικο καπακι του εμπρος γραναζιου.
Για την ιστορια,ειχε λιγα χλμ
Ακριβώς τα ίδια και εγώ, με φθηνή did. Σκάρτα 7000χλμ.
Το σύμπτωμα ήταν ότι ήθελε συνεχώς ρύθμιση (ξεχείλωνε).
dimitrisag
10/04/2015, 21:36
Αρχίζω να φοβάμαι παίδες... έχω έρθει χωριό και έχει ταλαντωσεις η ρουφιανιά. Ευχηθείτε να αντέξει άλλα 200 χμ και μετά την αλλάζω χωρίς δεύτερη σκέψη!
taisteal
10/04/2015, 21:38
Αρχίζω να φοβάμαι παίδες... έχω έρθει χωριό και έχει ταλαντωσεις η ρουφιανιά. Ευχηθείτε να αντέξει άλλα 200 χμ και μετά την αλλάζω χωρίς δεύτερη σκέψη!
Να μην χωνεις γκαζια,και οχι αποτομα κατεβασματα.
Και μην τρεξεις καθολου μεχρι να την αλλαξεις,πηγαινε χαλαρα
dimitrisag
11/04/2015, 15:09
Θα τρελαθώ!!!
Ξυπνάω σήμερα και πάω να την πάρω να κάνω κάτι δουλειές και τι βλέπω... ΛΕΙΠΕΙ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΡΕΓΟΥΛΑΤΟΡΟΣ!!! ΠΩΣ ΓΚΕΝΕΝ ΑΤΟ;;;;;
Και για του λόγου το αληθές
333840333841
Κάτι μου λέει πως η αιτία της έντονης αναμπουμπούλας ήταν αυτό... Μα καλά πως στο διάολο βγήκε;;;; Δυο παξιμάδια έχει... Γιατί πιθανά να λείπει μέρες κι εγώ να μην το είχα προσέξει. Γι αυτό παιδιά. Μια φορά τη βδομάδα έλεγχο, και ας είναι και γραφικό....
Αφήστε που όσο σκέφτομαι ότι έκανα 90 συνεχόμενα χιλιόμετρα με ταχύτητες 140χμ/ω και έζησα...:priest:
sapila racing
11/04/2015, 15:18
Θα τρελαθώ!!!
Ξυπνάω σήμερα και πάω να την πάρω να κάνω κάτι δουλειές και τι βλέπω... ΛΕΙΠΕΙ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΡΕΓΟΥΛΑΤΟΡΟΣ!!! ΠΩΣ ΓΚΕΝΕΝ ΑΤΟ;;;;;
Και για του λόγου το αληθές
333840333841
Κάτι μου λέει πως η αιτία της έντονης αναμπουμπούλας ήταν αυτό... Μα καλά πως στο διάολο βγήκε;;;; Δυο παξιμάδια έχει... Γιατί πιθανά να λείπει μέρες κι εγώ να μην το είχα προσέξει. Γι αυτό παιδιά. Μια φορά τη βδομάδα έλεγχο, και ας είναι και γραφικό....
Αφήστε που όσο σκέφτομαι ότι έκανα 90 συνεχόμενα χιλιόμετρα με ταχύτητες 140χμ/ω και έζησα...:priest:
Ο ρεγουλατόρος δεν παίζει κανενα ρόλο εκτός του να σε βοηθάει να ρυθμίζεις την αλυσίδα.
Δεν κανει κατι αλλο ούτε ειναι επικίνδυνο να κυκλοφορείς χωρίς ρεγουλατόρο ούτε αλλάζει η ρύθμιση της αλυσίδας επειδή έφυγε.
Πάντως για να φύγει ο ρεγουλατόρος το κόντρα παξιμάδι δεν ηταν σφιγμένο σωστά.
Υποθετω φυσικά οτι ο άξονας ειναι σφιγμένος σωστά.....
Επίσης η αλυσίδα σου εχει πιάσει σκουριά, λίπανέ την τουλάχιστον.
dimitrisag
11/04/2015, 15:53
Ο ρεγουλατόρος δεν παίζει κανενα ρόλο εκτός του να σε βοηθάει να ρυθμίζεις την αλυσίδα.
Δεν κανει κατι αλλο ούτε ειναι επικίνδυνο να κυκλοφορείς χωρίς ρεγουλατόρο ούτε αλλάζεο η ρύθμιση της αλυσίδας επειδή έφυγε.
Πάντως για να φύγει ο ρεγουλατόρος το κόντρα παξιμάδι δεν ηταν σφιγμένο σωστά.
Υποθετω φυσικά οτι ο άξονας ειναι σφιγμένος σωστά.....
Επίσης η αλυσίδα σου εχει πιάσει σκουριά, λίπανέ την τουλάχιστον.
Για το χρώμα Τελευταία την λιπαινω/καθαρίζω κάθε 500 χμ. μετά παίρνει ξανά αυτό το χρώμα. Βάζω λιπαντικό της wurth.
Καλά ούτως ή άλλως θέλει άμεσα αλλαγή. Δεν θέλω να παίξω με αυτό...
Τώρα το ταξίδι Χαλκίδα Αθήνα να το κάνω με ταχύτητες χελώνας ή να το αποφύγω κι αυτό; (με δεδομένο ότι μόλις φτάσω θα πάει κατευθείαν μηχανικό για αλλαγή αλυσίδας γραναζιων)
Ο άξονας είναι σφυγμενος αλλά όχι με αέρα. Απ` ότι βλέπω στα σημαδακια είναι εντάξει η ευθυγράμμιση
sapila racing
11/04/2015, 16:07
Για το χρώμα Τελευταία την λιπαινω/καθαρίζω κάθε 500 χμ. μετά παίρνει ξανά αυτό το χρώμα. Βάζω λιπαντικό της wurth.
Καλά ούτως ή άλλως θέλει άμεσα αλλαγή. Δεν θέλω να παίξω με αυτό...
Τώρα το ταξίδι Χαλκίδα Αθήνα να το κάνω με ταχύτητες χελώνας ή να το αποφύγω κι αυτό; (με δεδομένο ότι μόλις φτάσω θα πάει κατευθείαν μηχανικό για αλλαγή αλυσίδας γραναζιων)
Ο άξονας είναι σφυγμενος αλλά όχι με αέρα. Απ` ότι βλέπω στα σημαδακια είναι εντάξει η ευθυγράμμιση
Ο αξονας δεν σφίγγεται με αερόκλειδο αλλά με ροπόκλειδο η με το χέρι αν ξέρεις τι κάνεις.
Τα αερόκλειδα μονο ζημιές κανουν στις μοτοσυκλέτες...
Τωρα για το αν η αλυσιδα ειναι ΟΚ η οχι και για πόσο δεν μπορώ να το ξέρω απο την φωτό.
nicksior
13/04/2015, 18:29
http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/%B6llakse-thn-alysida-me-imanta_104471.asp
dimitrisag
14/04/2015, 11:43
Φαίνεται καλή ιδέα... Από θέμα ασφάλειας όμως... το καοτσούκ είναι καοτσούκ και το μέταλλο μέταλλο... Το κόστος της μετατροπής το αναφέρει πουθενά;
το καοτσούκ είναι καοτσούκ και το μέταλλο μέταλλο...
Και ο άντρας ειναι άντρας αλλα με την ταυτολογία δεν θα βγαλουμε άκρη...;)
πάντως ειδικά για τα μηχανάκια που προτείνεται, τα οποία είναι πιθανόν να εμπλακούν σε χώμα χαλίκι και τα σχετικά, ένα χαλικάκι ανάμεσα σε γρανάζι και ιμάντα είναι πιθανόν να κόψει τον ιμάντα, και σίγουρα θα έχει πιο σύντομη φθορά....
Παρεμπιπτόντως, σε ένα φίλο μου του πρότειναν να βάλει αλυσίδα tsubaki, διότι είναι πολύ καλύτερη από την χρυσή της DID και κρατάει παραπάνω χιλιόμετρα. Έλα όμως που κοστίζει και 30% περισσότερο...
υπάρχει γνώση και εμπειρία επί του θέματος....?
Οι tsubaki ειναι πολυ καλες οντως αλλα ακριβές.
εξαρτάται πιο μοντελο θες. Γιατι αλλο η alpha αλλο η sigma κτλ κτλ
Νομιζω η afam ειχε μεγαλυτετο DAN απο την αναλλογη tsubaki.
Αγγλία μεσω ebay ειχα πετυχει καλη τιμη μετα απο παζάρι.
Λοιπον πηρα σημερα βαλβολινη 75/80 9€ το λιτρο Ακυρη μαρκα. Νταξ μου τον πιασανε αλλα ειπα να στηριξω την τοπικη οικονομια.
και τσακωθηκα κιολας γιατι λεω της κουλής torco εχεις? Οχι μου λεει γιατι δεν βαζεις motul 300v που ειναι και καλύτερα?
- καλύτερα απο ποια της λεω, απο τα τορκο μου λεει. Αστειεύεσαι της λεω και κατι αλλα μαζι.
τεσπ στο θεμα μας τωρα.
ρε σεις η βαλβολινη που πηρα μοιάζει με κανονιο λαδι κινητηρα, ετσι ειναι? Και γιατι δεν βαζουμε στην αλυσίδα λαδι απο το μοτερ κατευθείαν να τελειώνουμε? ?? Ε?
zannisvel
17/04/2015, 14:58
Λοιπον πηρα σημερα βαλβολινη 75/80 9€ το λιτρο Ακυρη μαρκα. Νταξ μου τον πιασανε αλλα ειπα να στηριξω την τοπικη οικονομια.
και τσακωθηκα κιολας γιατι λεω της κουλής torco εχεις? Οχι μου λεει γιατι δεν βαζεις motul 300v που ειναι και καλύτερα?
- καλύτερα απο ποια της λεω, απο τα τορκο μου λεει. Αστειεύεσαι της λεω και κατι αλλα μαζι.
τεσπ στο θεμα μας τωρα.
ρε σεις η βαλβολινη που πηρα μοιάζει με κανονιο λαδι κινητηρα, ετσι ειναι? Και γιατι δεν βαζουμε στην αλυσίδα λαδι απο το μοτερ κατευθείαν να τελειώνουμε? ?? Ε?
Αυτο θελω να το μαθω και γω.
Παντως για να πω την αληθεια, εχω βαλει πολλες φορες 15-50 στην αλυσιδα.
sapila racing
17/04/2015, 15:01
McTala αν πήρες βαλβολίνη 75/80 κι είναι σαν λαδι 40ρι ας πούμε, κατι περίεργο σου πούλησαν.
Λαδι μοτοσυκλέτας μια χαρά την λιπαίνει την αλυσίδα, απλά δεν μενει για πολύ πανω της, αν βρέξει εχει φύγει με τη μια, και τα εχει κανει βέβαια όλα γύρω κ%%λος.
Παλιά ετσι κάναμε όλοι, δεν υπήρχαν πάντα σπρει αλυσίδας! ;)
Αρη δεν ξερω αν ειναι σαν λάδι 40αρι αλλα εχει χρυσαφι χρώμα απλά βρωμαει. Διαφορετικα απο το κανονικο λάδι. Το κουτί γράφει βαλβολινη υψηλής απόδοσης
Τοτε γιατί το μανιουαλ λεει βαλβολινη ?
sapila racing
17/04/2015, 15:16
Αρη δεν ξερω αν ειναι σαν λάδι 40αρι αλλα εχει χρυσαφι χρώμα απλά βρωμαει. Διαφορετικα απο το κανονικο λάδι. Το κουτί γράφει βαλβολινη υψηλής απόδοσης
Τοτε γιατί το μανιουαλ λεει βαλβολινη ?
Eτσι ειναι η βαλβολίνη βρωμάει. Κατα τα άλλα είναι σαν πολύ παχύρευστο λάδι.
Μια χαρά είναι για την αλυσίδα, απλά δεν είναι εύκολο να εισχωρήσει στις οπές. Δεν λερώνει σαν απλό λάδι, αλλά λερώνει περισότερο απο σπρέι.
Αν η αλυσίδα ειναι καυτή μετα απο καλή βόλτα ειναι πιο εύκολο. Εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι με τέτοια σπόρ πλέον, βαζω σπρει.
Καλα και εγω σπρει βαζω. Ειπα για αλλαγη να το δοκιμάσω αλλα δε νομίζω να ασχοληθώ κσι πολυ
η βαλβολινη ξερναει τα ρεστα στην πρωτη βολτα
σκουπιζεις και απο κει και περα δουλευει καθαρα
τα σπρει υπαρχουν μονο για να κυκλοφορει το χρημα;)
SHOOTER045
19/04/2015, 09:22
McTala αν πήρες βαλβολίνη 75/80 κι είναι σαν λαδι 40ρι ας πούμε, κατι περίεργο σου πούλησαν.
Λαδι μοτοσυκλέτας μια χαρά την λιπαίνει την αλυσίδα, απλά δεν μενει για πολύ πανω της, αν βρέξει εχει φύγει με τη μια, και τα εχει κανει βέβαια όλα γύρω κ%%λος.
Παλιά ετσι κάναμε όλοι, δεν υπήρχαν πάντα σπρει αλυσίδας! ;)
Παλιά στο ΙΤ που δεν έβρισκα αλυσίδα- αφού την έκοψε - πήρα το καλύτερο κομμάτι και με μία άλλη από φίλο με ΧΤ την μπολιασα με δύο ασφάλειες και πήγαινε κανονικότατα.
Σήμερα πάντως δεν το συνιστώ.
Πέρυσι που άλλαξα αλυσιδογραναζα στο παπί, η αλυσίδα μου φάνηκε μεγάλη μετά από κάποια χλμ και τέντωμα έφτασε στο στοπ.
Τα γρανάζια κίνησης οκ η αλυσίδα το ίδιο.
Αφού χαλάρωσε την έβγαλα την έκοψα στα < αρσενικά > κομμάτια αφαίρεσα τρία εβαλα την ασφάλεια και εδώ και ένα χρόνο δουλεύει μια χαρά.
Παλιά τα είχαμε ψωμοτύρι κάτι τέτοια, με αλυσίδες, είχα διδαχθεί από τα ποδήλατα που είχα πιτσιρικάς.
Και έφτασα στο σήμερα( σχετικό) να μαλώσω με μάστορα που σε αλλαγή αλυσιδογραναζων με πρεσαριστη ασφάλεια, την έσφιξε μάλλον πολύ που σε εκείνο το σημείο καμπουριαζε,δεν δούλευαν τα κυλινδρακια τής ασφάλειας, μου είχε πει - στην πρώτη βόλτα θα στρώσει - έλα που δεν έστρωσε....
dimitrisag
21/04/2015, 09:41
Λοιπόν παιδιά εγώ άλλαξα αλυσίδα χθες στο cbf, έβαλα μια D.I.D. x-ring και πραγματικά δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο πολύ επηρεάζει η αλυσίδα την οδηγική συμπεριφορά.
Από τότε που την πήρα, για πρώτη φορά νιώθω τη μηχανή να έχει μια γλυκιά μετάδοση στον πίσω τροχό, χωρίς γρουμ-μπουμ-ντρουμ μόλις κατεβάζεις ταχύτητα ή κλείνεις γκάζι.
Τώρα για τη λύπανση, ο μάστορής μου είναι φαν του πατροπαράδοτου γράσου. Όχι σε σπρέι. Αλλά με πολύ υπομονή και λερωμένα χέρια να πάει σε όλη την αλυσίδα. Μπορεί να έχει και δίκιο. Λέω σε αυτήν να δοκιμάσω αυτή τη μέθοδο..
RaGe_Raptor
21/04/2015, 09:45
Λοιπόν παιδιά εγώ άλλαξα αλυσίδα χθες στο cbf, έβαλα μια D.I.D. x-ring και πραγματικά δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο πολύ επηρεάζει η αλυσίδα την οδηγική συμπεριφορά.
Από τότε που την πήρα, για πρώτη φορά νιώθω τη μηχανή να έχει μια γλυκιά μετάδοση στον πίσω τροχό, χωρίς γρουμ-μπουμ-ντρουμ μόλις κατεβάζεις ταχύτητα ή κλείνεις γκάζι.
Τώρα για τη λύπανση, ο μάστορής μου είναι φαν του πατροπαράδοτου γράσου. Όχι σε σπρέι. Αλλά με πολύ υπομονή και λερωμένα χέρια να πάει σε όλη την αλυσίδα. Μπορεί να έχει και δίκιο. Λέω σε αυτήν να δοκιμάσω αυτή τη μέθοδο..
αν ήταν σε κλωβό το γράσσο θα ήταν όντως ότι καλύτερο...όμως ότι βρωμια υπάρχει κολλάει πάνω του
Το γρασσο πρεπει να κανει την καλλιτερη δουλεια, ειδικα αν ειναι για εφαρμογες θαλασσας.
dimitrisag
21/04/2015, 11:15
αν ήταν σε κλωβό το γράσσο θα ήταν όντως ότι καλύτερο...όμως ότι βρωμια υπάρχει κολλάει πάνω του
Κλωβός...;:confused:
RaGe_Raptor
21/04/2015, 11:36
Κλωβός...;:confused:
καβούκι.προστατευτικά καπάκια.όπως είχαν τα περισσότερα made in japan παπιά
334217
εννοεί το κλειστό προστατευτικό, σαν αυτό που έχουν τα παπιά.
Έτσι, δεν επηρεάζεται από σκόνες λασπόνερα κ.λ.π και διατηρείται το γράσο πολύ περισσότερο πάνω στην αλυσίδα
Edit με πρόλαβε ο από πάνω
dimitrisag
21/04/2015, 11:40
Ναι, κατάλαβα...
Βέβαια αν είναι να αποδίδει καλύτερα ας το λιπαίνεις κάθε 2 βδομάδες που λέει ο λόγος... Νομίζω το γράσο είναι και πολύ πιο φθηνό από τα σπρέι λιπαντικά...
RaGe_Raptor
21/04/2015, 11:45
Ναι, κατάλαβα...
Βέβαια αν είναι να αποδίδει καλύτερα ας το λιπαίνεις κάθε 2 βδομάδες που λέει ο λόγος... Νομίζω το γράσο είναι και πολύ πιο φθηνό από τα σπρέι λιπαντικά...
το πρόβλημα είναι ότι τα πάντα κολλάνε πάνω στο γράσσο...και θα πρέπει να πλένεις πάρα πολύ συχνα
Μανολης67
21/04/2015, 13:31
Ναι, κατάλαβα...
Βέβαια αν είναι να αποδίδει καλύτερα ας το λιπαίνεις κάθε 2 βδομάδες που λέει ο λόγος... Νομίζω το γράσο είναι και πολύ πιο φθηνό από τα σπρέι λιπαντικά...
Δεν νομίζω οτί είναι έξοδο,,,αγόρασα πέρσι ένα σπρει (οχι επώνυμο, αλλά καλό) με 5 ευρώ, και βγάζω 500 χιλ την λίπανση, ψεκάζω λίγο κάθε φορά (δεν χρειάζεται πολύ άλλωστε) και θα κρατήσει πολύ καιρό ακόμη, όπως όλα τα σπρει που χρησιμοποιώ., είναι μηδαμινό έξοδο πχ σε σχέση με την βενζίνα, για απόλυτη οικονομιά πάντως μπορείς να βάζεις μεταχειρισμένο λάδι μηχανής, είναι τζάμπα, αλλά θέλει πολύ συχνά λίπανση, το έκανα πιτσιρικάς, (μιλάμε δεκαετία 1980, που τα σπρει ήταν πολυτέλεια,)
12 ευρώ εδωσα για ενα σπρει πριν 5-6 χρονια και ακομα εχει μεσα. Απλα ειπα να δοκιμασω και άλλους τρόπους. Οταν τελειώσει θα παρω ενα καινούργιο σπρέι και θα τελειώσει η ιστορία. Βαλνολινες και μαλακιες, αμα εισαι χασομερης μια χαρα σου κάθεται. . :)
dimitrisag
22/04/2015, 00:14
Σπρέι λάδι ή σπρέι γράσο;
sapila racing
22/04/2015, 08:46
Σπρέι λάδι ή σπρέι γράσο;
Σπρει αλυσίδας.
dimitrisag
22/04/2015, 12:12
Σπρει αλυσίδας.
Δεν ξεχωρίζουν σε γράσο και λυπαντικό αλυσίδας; Το σπρέι που αφήνει μια ασπρίλα γράσο δεν είναι; :confused:
lykourgi
22/04/2015, 12:23
Δεν ξεχωρίζουν σε γράσο και λυπαντικό αλυσίδας; Το σπρέι που αφήνει μια ασπρίλα γράσο δεν είναι; :confused:
Ολα θα τα βρεις σαν "σπρέι αλυσίδας".
Απλά κάποια είναι ιδιαίτερα κολλώδη και δεν πετάγονται από την αλυσίδα. Αυτά συνήθως γράφουν "road use" ή κάτι αντίστοιχο. Πχ η BelRay και η Wurth, έχουν τέτοια.
Αν πηγαίνεις το μηχανάκι και σε χώμα, απόφυγέ τα. Κολλάει το χώμα επάνω τους και γίνονται χάλια. Αν όχι, είναι πολύ καλά.
Γενικά, μόνο με δοκιμές θα βρεις αυτό που σου αρέσει και σε βολεύει. Από γνώμες θα ακούσεις τα πάντα.
Δεν ξεχωρίζουν σε γράσο και λυπαντικό αλυσίδας; Το σπρέι που αφήνει μια ασπρίλα γράσο δεν είναι; :confused:
Αυτό που αφήνει ασπρίλα έχει τεφλόν και είναι πιο κολλώδες.
Μερικά δεν περιέχουν τεφλόν αλλά διαρκούν λιγότερο. Συνήθως όσα περιέχουν τεφλόν μαζεύουν περισσότερη βρωμιά αλλά διαρκούν παραπάνω.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
τα αλουμινένια γρανάζια αντέχουν στο χρόνο ή θα φαγωθούν γρήγορα...?
μιλάω για χρήση σε μεγάλο μηχανάκι με βάρος 240kg, και ιπποδύναμη καμμια 50-60 ίππους....
ΕΡΩΤΗΣΗ:
τα αλουμινένια γρανάζια αντέχουν στο χρόνο ή θα φαγωθούν γρήγορα...?
μιλάω για χρήση σε μεγάλο μηχανάκι με βάρος 240kg, και ιπποδύναμη καμμια 50-60 ίππους....
Θα φαγωθούν πιο γρήγορα.
Edit. Υπάρχουν και αυτά που έχουν αλουμινένιο σκελετό και ατσάλινα δόντια αλλά είναι πιο ακριβά.
Για το bellray τι γνωμη εχετε?
Για το bellray τι γνωμη εχετε?
Γαμώ τα λάδια, χάλια αντιπρόσωπος.
Γαμώ τα λάδια, χάλια αντιπρόσωπος.
Βασικα ναι οντως ειναι πολυ καλο και αυτο βαζω στο μοτερ αλλα εννοουσα για σπρει αλυσιδας! :)
Βασικα ναι οντως ειναι πολυ καλο και αυτο βαζω στο μοτερ αλλα εννοουσα για σπρει αλυσιδας! :)
Ναι σωστά, σε αυτό το θρεντ φυσικά και εννοούσες σπρέι αλυσίδας. Τι σκεφτόμουν?
Έχω το souper clean (μαυρο μπουκάλι). Κάνει αυτό που υπόσχεται, δεν πετάει τίποτα και δεν μαζεύει βρωμιά.
Ενώ στην αρχή είναι λεπτόρρευστο, όπως πρέπει στην συνέχεια μένει επάνω αλλά δεν γίνεται σαν κόλλα πάνω στην οποία μαζεύεται η μισή βρώμα του δρόμου. Το στρώμα που μένει επάνω στην αλυσίδα είναι "στεγνό" σαν να την έχεις ψεκάσει με σκόνη από λευκή κιμωλία.
Επίσης έχει αρκετά καλή διάρκεια.
Για αποτελεσματικότητα στην λίπανση (διεισδυτικότητα) δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω πολλά γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά αλλά αν κρίνω απ' την κατάσταση που ήταν η αλυσίδα μου οταν το πήρα και τα χλμ που μου έβγαλε από τότε μάλλον κάνει δουλειά.
Πόσο βρίσκεις τα 400ml?
Ναι σωστά, σε αυτό το θρεντ φυσικά και εννοούσες σπρέι αλυσίδας. Τι σκεφτόμουν?
Έχω το souper clean (μαυρο μπουκάλι). Κάνει αυτό που υπόσχεται, δεν πετάει τίποτα και δεν μαζεύει βρωμιά.
Ενώ στην αρχή είναι λεπτόρρευστο, όπως πρέπει στην συνέχεια μένει επάνω αλλά δεν γίνεται σαν κόλλα πάνω στην οποία μαζεύεται η μισή βρώμα του δρόμου. Το στρώμα που μένει επάνω στην αλυσίδα είναι "στεγνό" σαν να την έχεις ψεκάσει με σκόνη από λευκή κιμωλία.
Επίσης έχει αρκετά καλή διάρκεια.
Για αποτελεσματικότητα στην λίπανση (διεισδυτικότητα) δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω πολλά γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά αλλά αν κρίνω απ' την κατάσταση που ήταν η αλυσίδα μου οταν το πήρα και τα χλμ που μου έβγαλε από τότε μάλλον κάνει δουλειά.
Πόσο βρίσκεις τα 400ml?
No worries!
Αν θυμαμαι καλα 7-8? Μπορει να κανω και λαθος..... τωρα που θα παρω το καινουριο θα σου πω!
Konstantinos
06/06/2015, 23:51
Καλησπέρα.
Μπορώ να καθαρίσω την αλυσίδα με συρματόβουρτσα ή θα της κάνω ζημιά;
Μια οδοντόβουρτσα θα ήταν προτιμότερη;
Bob_o_mastoras
06/06/2015, 23:55
Καλησπέρα.
Μπορώ να καθαρίσω την αλυσίδα με συρματόβουρτσα ή θα της κάνω ζημιά;
Μια οδοσντόβουρτσα θα ήταν προτιμότερη;
Oδοντοβουρτσα! Και χρησιμοποιησε καποιο καθαριστικο αλυσιδας μαζι ή παραφινελαιο. Επισης κανει δουλεια και το καθαριστικο για δισκοφρενα.
Pardalotzatziki
07/06/2015, 01:21
Καλησπέρα.
Μπορώ να καθαρίσω την αλυσίδα με συρματόβουρτσα ή θα της κάνω ζημιά;
Μια οδοντόβουρτσα θα ήταν προτιμότερη;
Καθαριστικο σπρεϊ αλυσιδας και οδοντοβουρτσα. Εγω μετα την πλενω και με σφουγγαρι και απορρ. πιατων(και κραξτε με οσο θελετε :) )
.. Επισης κανει δουλεια και το καθαριστικο για δισκοφρενα.
Ξεραίνει τα τσιμουχάκια. Πολλά καθαριστικά μπορεί να κάνουν δουλειά με τη βρωμιά. Όμως, άλλα ξεραίνουν τα ο-ρινγκ και άλλα τα μαλακώνουν και τα φουσκώνουν, αυτό δεν φαίνεται με μια δυο χρήσεις. Καθαρίζουμε και λιπαίνουμε ώστε η αλυσίδα μας να μας βγάλει όσο περισσότερο γίνεται. Μετά από 30Κ χλμ τα τσιμουχάκια είναι ήδη ταλαιπωρημένα απ' την θερμοκρασία και τις τριβές. Αν τα έχουμε ταλαιπωρήσει με λάθος καθαριστικά ή θα τα βρίσκουμε κολλημένα στη ζάντα ή θα επιτρέπουν στη βρωμιά να περάσει μέσα.
Στην αλυσίδα χάνονται τα περισσότερα άλογα του στροφάλου που κατάφεραν να τη γλιτώσουν απ' την κίνηση του αντικραδασμικού, του εκκεντροφόρου μέσω της καδένας, του στατορα κτλ. Μια αλυσίδα με κρίκους που δεν λυγίζουν εύκολα μπορεί να κουτσάνει μέχρι και 4 άλογα.
Καθαριστικο σπρεϊ αλυσιδας και οδοντοβουρτσα. Εγω μετα την πλενω και με σφουγγαρι και απορρ. πιατων(και κραξτε με οσο θελετε :) )
Το καθαριστικό αλυσίδας στεγνώνει σχετικά γρήγορα, μέχρι να τρίψεις με την οδοντόβουρτσα πρέπει να ξαναψεκάσεις και έτσι δεν κάνεις οικονομία. Επειδή το καθαριστικό είναι πολύ δραστικό ένα ψέκασμα και πέρασμα με πανί συνήθως είναι αρκετό. Όσες φορές την ψέκασα με τέτοιο μαντζούνι η βρωμιά έσταζε στο έδαφος. Μέχρι να καθαρίσω είχε στεγνώσει μαζί με υπολείμματα λιπαντικού. Οπότε την καθάριζα τμηματικά ώστε να γίνεται και σωστή δουλειά και οικονομία χωρίς να ψεκάζω 2η φορά το ίδιο σημείο. Διαφορετικά είναι πολύ εύκολο να αδειάσεις το μπουκάλι, το οποίο δεν ειναι φθηνό, με μόλις 2 χρήσεις.
Για το καθαριστικό πιάτων (και το νερό φαντάζομαι) είμαι σίγουρος ότι είχες εμένα στο μυαλό σου! :D Κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό και καλά κάνεις και το αναφέρεις, αν καλύπτει και κάποιον άλλο αυτή η λύση ας την εφαρμόσει. :beer:
Καλησπέρα.
Μπορώ να καθαρίσω την αλυσίδα με συρματόβουρτσα ή θα της κάνω ζημιά;
Μια οδοντόβουρτσα θα ήταν προτιμότερη;
Κοίτα τι μπορεί να γίνει. Να ξεκινήσεις να καθαρίζεις με οδοντόβουρτσα όπως σου είπαν και όταν διαπιστώσεις ότι θέλει ώρα, είναι δύσκολο, η βρωμιά πετάγεται μια στα μούτρα σου και μία στη ζάντα ...
να το γυρίσεις σε συματόβουρτσα.
Ε λοιπόν μη το κάνεις! Το θρεντ έχει γίνει ένα μικρό χάος αλλά αρκεί να διαβάσεις έστω την πρώτη σελίδα.
Πολυ απλα, ενα περασμα τμηματικα με σπρέι καθαρισμου αλυσιδας και ταυτοχρονα καθαρισμα με ενα πανακι... αφου σκουπιστει, βαζουμε το σπρει λιπανσης (οχι με το κιλο, γιατι θα γινει χαλια και η μηχανη & εμεις) και ειμαστε ok!
Ολα αυτα με ζεστη αλυσιδα, μετα απο βολτα...;)
Πολυ απλα, ....
Μετά από 50 σελίδες ήρθες να μας πεις ότι τα πράγματα ειναι πολύ απλά?
Πας καλά? :lol:
:D:beer::beer:
για τον καθαρισμό, παραφινέλαιο με πινέλο πέρασμα, μετά σφουγγάρι πιάτων με λίγο υγρό πιάτων
καλό καθάρισμα κ ξεπλύμα με νερό
μετά το στέγνωμα βάζω σπρέι γράσου κ κάθε 300χλμ κάνω ένα πέρασμα με το σπρέι.
Το κακό ότι όταν μπαίνω χώμα η αλυσίδα γίνεται χάλια γιατί κολλάει πολύ εύκολα το χώμα.
Τι άλλο να κάνω που να μην είναι τόσο χρονοβόρο;
Να πάρεις μηχανή χωρίς αλυσίδα. :D
Στο χώμα η αλυσίδα πρέπει να είναι στεγνή. Η καλύτερη αλυσίδα για χώμα ειναι αυτή που δεν έχει ο ρινγκ.
Βλέπω δεν είσαστε λίγοι αυτοί που βάζετε μπουγάδα ε?
Να πάρεις μηχανή χωρίς αλυσίδα. :D
Στο χώμα η αλυσίδα πρέπει να είναι στεγνή. Η καλύτερη αλυσίδα για χώμα ειναι αυτή που δεν έχει ο ρινγκ.
Βλέπω δεν είσαστε λίγοι αυτοί που βάζετε μπουγάδα ε?
θα το σκεφτώ στην επόμενη αλλαγή με αυτήν έχω περίπου 8000χλμ κ είναι ακόμα σε καλή κατάσταση
Pardalotzatziki
07/06/2015, 10:28
Το καθαριστικό αλυσίδας στεγνώνει σχετικά γρήγορα, μέχρι να τρίψεις με την οδοντόβουρτσα πρέπει να ξαναψεκάσεις και έτσι δεν κάνεις οικονομία. Επειδή το καθαριστικό είναι πολύ δραστικό ένα ψέκασμα και πέρασμα με πανί συνήθως είναι αρκετό. Όσες φορές την ψέκασα με τέτοιο μαντζούνι η βρωμιά έσταζε στο έδαφος. Μέχρι να καθαρίσω είχε στεγνώσει μαζί με υπολείμματα λιπαντικού. Οπότε την καθάριζα τμηματικά ώστε να γίνεται και σωστή δουλειά και οικονομία χωρίς να ψεκάζω 2η φορά το ίδιο σημείο. Διαφορετικά είναι πολύ εύκολο να αδειάσεις το μπουκάλι, το οποίο δεν ειναι φθηνό, με μόλις 2 χρήσεις.
Για το καθαριστικό πιάτων (και το νερό φαντάζομαι) είμαι σίγουρος ότι είχες εμένα στο μυαλό σου! :D Κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό και καλά κάνεις και το αναφέρεις, αν καλύπτει και κάποιον άλλο αυτή η λύση ας την εφαρμόσει. :beer:
Ενα καθαριστικο αλυσιδας εχω χρησιμοποιησει μονο, της AFAM, και δεν στεγνωνει καθολου. Αν ηταν φτιαγμενο να στεγνωνει γρηγορα βραστα(οπως λες).
Το αφηνω επανω μερικα λεπτα, μετα πλυσιμο με νερο και φευγουν τα περισσοτερα. Μετα καθαρισμα με το σφουγγαρι, νερακι και αφου την αφησω να στεγνωσει και κανω μια γυρα να πεταξει
το υπολοιπο νερο την γρασαρω.
Αυτο με το κοκκινο καπακι.
https://www.google.gr/search?q=%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF+%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83 %CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%82+afam&safe=off&biw=1067&bih=491&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=M_9zVZOxMYPlUbf3gEA&ved=0CAYQ_AUoAQ#safe=off&tbm=isch&q=afam+chain+cleaner&imgrc=0kc4iEmUEAGyWM%253A%3BLm4OOLCxQsbTIM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.demon-tweeks.co.uk%252Foncirrus%252F3%252Fimage%252Fproduct%252Foption%252F0123456789%252F0123456789%252Fa fa_powerclean.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.demon-tweeks.co.uk%252Fmotorcycle%252Fchain-lubes%252Fafam-powerlub-chain-lube%3B110%3B110
Μετά από 50 σελίδες ήρθες να μας πεις ότι τα πράγματα ειναι πολύ απλά?
Πας καλά? :lol:
:D:beer::beer:
χαχαχαχα αντε ντε, εδω εχουν γινει Ομηρικες μαχες :lol::lol::lol:
Pardalotzatziki
07/06/2015, 10:32
Το κακό ότι όταν μπαίνω χώμα η αλυσίδα γίνεται χάλια γιατί κολλάει πολύ εύκολα το χώμα.
Στο χώμα η αλυσίδα πρέπει να είναι στεγνή. Η καλύτερη αλυσίδα για χώμα ειναι αυτή που δεν έχει ο ρινγκ.
Βλέπω δεν είσαστε λίγοι αυτοί που βάζετε μπουγάδα ε?
Αυτα τα σπρεϋ που ειναι λεπτορευστα και δεν στεγνωνουν που λενε για χωματινη χρηση κανουν δουλεια;
Μονο λιγο υγρα πιατων;; Εγω το αδειαζω χαχα
Μετά από 50 σελίδες ήρθες να μας πεις ότι τα πράγματα ειναι πολύ απλά?
Πας καλά? :lol:
:D:beer::beer:
:bawl:
Pardalotzatziki
07/06/2015, 10:41
Ενα φαγωμενο ραουλο αλυσιδας δημιουργει προβλημα και τι...;;;
Konstantinos
07/06/2015, 10:56
Διαβάζοντας από την αρχή τα μηνύματα στο thread (όχι όλα βέβαια, είναι αδύνατο!), δεν είνα πουθενά να λέει κάποιος ότι χρησιμοποιεί WD-40 για καθαρισμό της αλυσίδας. Εγώ το χρησιμοποιώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα, δύο τινά συμβαίνουν: Ή κάνω σωστά και απλώς δεν είναι διαδεδομένη πρακτική, ή κάνω λάθος και θα το καταλάβω μόλις χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο προϊόν.
Όσον αφορά τον καθαρισμό, κι εγώ οδοντόβουρτσα χρησιμοποιούσα μέχρι πρότινος (όπως προτείνετε οι περισσότεροι), αλλά ο μηχανικός μου είπε να προτιμήσω συρματόβουρτσα. Έτσι, πήρα μία δοκιμαστικά, αλλά να πω την αλήθεια δεν τολμάω να τη χρησιμοποιήσω, μου φαίνεται ότι θα κάνω ζημιά...
Pardalotzatziki
07/06/2015, 11:05
Δεν θα τολμουσα ποτε να βαλω συρματοβουρτσα. Αφου φευγουν με καθαριστικο τα πολλα δεν χρειαζεται. Μου φαινεται λιγο εως πολυ κομπογιανιτικο...
sapila racing
07/06/2015, 11:11
Διαβάζοντας από την αρχή τα μηνύματα στο thread (όχι όλα βέβαια, είναι αδύνατο!), δεν είνα πουθενά να λέει κάποιος ότι χρησιμοποιεί WD-40 για καθαρισμό της αλυσίδας. Εγώ το χρησιμοποιώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα, δύο τινά συμβαίνουν: Ή κάνω σωστά και απλώς δεν είναι διαδεδομένη πρακτική, ή κάνω λάθος και θα το καταλάβω μόλις χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο προϊόν.
Όσον αφορά τον καθαρισμό, κι εγώ οδοντόβουρτσα χρησιμοποιούσα μέχρι πρότινος (όπως προτείνετε οι περισσότεροι), αλλά ο μηχανικός μου είπε να προτιμήσω συρματόβουρτσα. Έτσι, πήρα μία δοκιμαστικά, αλλά να πω την αλήθεια δεν τολμάω να τη χρησιμοποιήσω, μου φαίνεται ότι θα κάνω ζημιά...
Συρματόβουρτσα για να καθαρίσεις την αλυσίδα? Δεν παίζει.
Οσο για το WD40 εχουν γραφτεί τα άπειρα για την σχέση του με τις αλυσίδες.
Νομίζω οτι και μονο το γεγονός οτι η ίδια η εταιρεία έχει πλέον βγάλει ειδικό προιόν γι αυτον τον σκοπό που ειναι συμβατό με ολες τις αλυσίδες (Oring-Xring κλπ) μιλάει απο μόνο του.
http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/product-range/chain-cleaner/
Επίσης έχει και λιπαντικό αλυσίδας. Εδω ολα τα νεα προιόντα ειδικά για μοτοσυκλέτες.
http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/product-range/
Συρματόβουρτσα για να καθαρίσεις την αλυσίδα? Δεν παίζει.
Οσο για το WD40 εχουν γραφτεί τα άπειρα για την σχέση του με τις αλυσίδες.
Νομίζω οτι και μονο το γεγονός οτι η ίδια η εταιρεία έχει πλέον βγάλει ειδικό προιόν γι αυτον τον σκοπό που ειναι συμβατό με ολες τις αλυσίδες (Oring-Xring κλπ) μιλάει απο μόνο του.
http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/product-range/chain-cleaner/
Επίσης έχει και λιπαντικό αλυσίδας. Εδω ολα τα νεα προιόντα ειδικά για μοτοσυκλέτες.
http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/product-range/
Αυτό είναι ξηρού τύπου πχ σαν της Wurth (που τελικά ξαναδοκιμάζοντας το δε μ αφηνει και τόσο ευχαριστημένο) ή αφήνει τίποτα ασπρίλες και κολλάει μέχρι και ο γκοτζίλλα εκεί μέσα; :D
έλεγα να δοκιμάσω επίσης αυτό: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&kategorieId=16&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=109
παρά το ότι είναι offroad use διότι το on road στην πρώτη βόλτα όχι πάνω από 150χλμ γίνεται μαυρη η αλυσίδα από τη σκόνη που πιάνει
και δεν υπάρχει εκείνο το παλιό της Honda πλέον γμτ :(
Pardalotzatziki
07/06/2015, 12:14
έλεγα να δοκιμάσω επίσης αυτό: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&kategorieId=16&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=109
παρά το ότι είναι offroad use διότι το on road στην πρώτη βόλτα όχι πάνω από 150χλμ γίνεται μαυρη η αλυσίδα από τη σκόνη που πιάνει
Αυτο ειναι που ανεφερα παραπανω.......ειναι λεπτορευστο και παιζει να το τιναζει αν το θες για χρηση δρομου.
Εγω χρησιμοποιω το πρασινο που λες, και ειμαι μια χαρα. Δεν εχει σημασια αν λερωνει απο σκονη, το θεμα ειναι ειναι οτι δεν το τιναζει και συνεχιζει
να λιπαινει.
Ενα φαγωμενο ραουλο αλυσιδας δημιουργει προβλημα και τι...;;;
Πως τρώτε τα ράουλα ρε? Το σπρέι που το βάζετε επάνω στα ορινγ?
Αυτα τα σπρεϋ που ειναι λεπτορευστα και δεν στεγνωνουν που λενε για χωματινη χρηση κανουν δουλεια;
Μονο λιγο υγρα πιατων;; Εγω το αδειαζω χαχα
Τα λεπτορευστα στεγνώνουν και είναι λιγότερο κολλώδη. Αν πας χώμα βάλε από δαυτο, άστο λίγο να απορροφήσει και να εισχωρήσει όπου μπορεί και μετά σκούπισε καλά ώστε η αλυσίδα σου απ' έξω να είναι στεγνή και καθαρή. Μετά από τη βόλτα στο χώμα καθαρίζεις ξανά και λιπαίνεις όπως ξέρεις.
Σοβαρά τώρα χαλάτε το μισό φέρυ? Ω ρε Σοφάκι που σας χρειάζεται! :lol:
Διαβάζοντας από την αρχή τα μηνύματα στο thread (όχι όλα βέβαια, είναι αδύνατο!), δεν είνα πουθενά να λέει κάποιος ότι χρησιμοποιεί WD-40 για καθαρισμό της αλυσίδας. Εγώ το χρησιμοποιώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα, δύο τινά συμβαίνουν: Ή κάνω σωστά και απλώς δεν είναι διαδεδομένη πρακτική, ή κάνω λάθος και θα το καταλάβω μόλις χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο προϊόν.
Όσον αφορά τον καθαρισμό, κι εγώ οδοντόβουρτσα χρησιμοποιούσα μέχρι πρότινος (όπως προτείνετε οι περισσότεροι), αλλά ο μηχανικός μου είπε να προτιμήσω συρματόβουρτσα. Έτσι, πήρα μία δοκιμαστικά, αλλά να πω την αλήθεια δεν τολμάω να τη χρησιμοποιήσω, μου φαίνεται ότι θα κάνω ζημιά...
Ο μηχανικός στο είπε? Του πας το μηχανάκι για να στο φτιάξει δλδ? :bawl:
Pardalotzatziki
07/06/2015, 15:07
Πως τρώτε τα ράουλα ρε? Το σπρέι που το βάζετε επάνω στα ορινγ?
Ραουλα εννοω τα πλαστικα ετσι; http://www.uride.gr/products_img/tcache/thumb_vcprod328786_207x100_img.jpg
Εκανε αυλακια απο την αλυσιδα....αλλα μιλαμε για 15 χρονια, απο τοτε που την αγορασα.
Τωρα μου ρθε φλασια και το θυμηθηκα.
Αν είστε στο ψάξιμο για λιπαντικό δοκιμάστε αυτό.
https://www.canadasmotorcycle.ca/bel-ray-super-clean-chain-lube.html
Δεν είναι το μοναδικό που δεν πετάει αλλά είναι το μοναδικό που είναι τόσο ανθεκτικό και παράλληλα δεν μαζεύει τη σκόνη σαν μαγνήτης. Κανα δυο λογάκια έγραψα και 1-2 σελίδες πριν. Το χρησιμοποιώ σε μικτή χρήση αλλά φροντίζω να το σκουπίζω καλά όταν είναι να πάω και χώμα (δεν το κάνω πάντα αλλά έτσι πρέπει).
Δεν έχω ξαναδεί κάποιο που να μοιάζει σαν ένα "στεγνό" στρώμα επάνω στην αλυσίδα. Μετά από αρκετά χλμ η αλυσίδα παραμένει πιο καθαρή απ' ότιδήποτε άλλο έχω χρησιμοποιήσει. Δεν έχω αναφέρει άλλο λιπαντικό μέσα σε τόσες σελίδες.
Ραουλα εννοω τα πλαστικα ετσι; http://www.uride.gr/products_img/tcache/thumb_vcprod328786_207x100_img.jpg
Εκανε αυλακια απο την αλυσιδα....αλλα μιλαμε για 15 χρονια, απο τοτε που την αγορασα.
Τωρα μου ρθε φλασια και το θυμηθηκα.
To link δε δουλεύει αλλά όπως είπε και ο mctalas, γλίστρα λέγεται.
Την γλίστρα την αλλάζουμε όχι όταν κάνει αυλάκια αλλά όταν τα αυλάκια είναι αρκετά βαθιά και το πάχος της έχει μειωθεί σημαντικά.
Αν σου "τελειώσει" η γλίστρα, θα φάει το ψαλίδι μέχρι να βγουν τα ρουλεμάν απ' έξω. Αν το ψαλίδι είναι αλουμινένιο θα στο κόψει όπως το ζεστό μαχαίρι κόβει το βούτυρο.
sernodas2
07/06/2015, 15:17
Αν είστε στο ψάξιμο για λιπαντικό δοκιμάστε αυτό.
https://www.canadasmotorcycle.ca/bel-ray-super-clean-chain-lube.html
.
Το καλυτερο θα ελεγα κ γω :)
Pardalotzatziki
07/06/2015, 15:20
To link δε δουλεύει αλλά όπως είπε και ο mctalas, γλίστρα λέγεται.
Οχι γλυστρα για το ψαλιδι....ραουλα πλαστικα. Κυλινδρικα :)
https://www.google.gr/search?q=chain+slider&safe=off&biw=1067&bih=491&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=w0F0VcWbFImqUfKXgbAG&ved=0CAYQ_AUoAQ#safe=off&tbm=isch&q=%CF%81%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B1+%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%82
Αν είστε στο ψάξιμο για λιπαντικό δοκιμάστε αυτό.
https://www.canadasmotorcycle.ca/bel-ray-super-clean-chain-lube.html
Ρε daz αυτο ειναι καθαριστικο και οχι λιπαντικο... μετα χρειαζεται και λιπαντικο!
Ρε daz αυτο ειναι καθαριστικο και οχι λιπαντικο... μετα χρειαζεται και λιπαντικο!
Bel-Ray Super Clean Chain Lube
λέει η ετικέτα ρε μινάρα!!! Έκαψες ανορθωτή και συ και ο καινούριος ματρακάς σου να ούμε;;; :smokin:
Αυτό είναι ξηρού τύπου πχ σαν της Wurth (που τελικά ξαναδοκιμάζοντας το δε μ αφηνει και τόσο ευχαριστημένο) ή αφήνει τίποτα ασπρίλες και κολλάει μέχρι και ο γκοτζίλλα εκεί μέσα; :D
έλεγα να δοκιμάσω επίσης αυτό: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&kategorieId=16&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=109
παρά το ότι είναι offroad use διότι το on road στην πρώτη βόλτα όχι πάνω από 150χλμ γίνεται μαυρη η αλυσίδα από τη σκόνη που πιάνει
και δεν υπάρχει εκείνο το παλιό της Honda πλέον γμτ :(
Πρωτοπήρα το πράσινο για road use και μιλάμε γινόταν πανικός. Κολλούσε ο,τιδήποτε πάνω, μπλιαχ. Δεν το τελείωσα ποτέ. Μετά για 5 χρόνια έβαζα μόνο από το κόκκινο και η αλυσίδα ήταν super!!! Βέβαια πιτσιλάει γιατί είναι πιο λεπτό και θέλει πιο συχνό λάδωμα. Αλλά παράπονο 0 (μηδέν). Τώρα έχω πάρει το spray της Wuerth (πρώτη φορά) και μπορώ να πω ότι και με αυτό είμαι μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος (αλλά το μακροπρόθεσμο τεστ θα δείξει περισσότερα).
lykourgi
07/06/2015, 20:24
θα το σκεφτώ στην επόμενη αλλαγή με αυτήν έχω περίπου 8000χλμ κ είναι ακόμα σε καλή κατάσταση
Μην το κάνεις.
Την έχω κάνει αυτή τη βλακεία και μάλιστα με did. Διάρκεια ζωής, περίπου 7000χλμ και κόπηκε. Σε ΧΤ.
Ρε daz αυτο ειναι καθαριστικο και οχι λιπαντικο... μετα χρειαζεται και λιπαντικο!
Το super clean πάει στο ότι κρατάει την αλυσίδα καθαρή, όχι ότι την καθαρίζει απ' τη βρωμιά. Λιπαντικό είναι.
Το στρώμα που αφήνει είναι ξυρό, δεν είναι παχύρρευστο κολλώδες. Την ώρα που ψεκάζεις είναι σαν νερό και μετά γίνεται σαν σκόνη από κιμωλία.
Οχι γλυστρα για το ψαλιδι....ραουλα πλαστικα. Κυλινδρικα :)
https://www.google.gr/search?q=chain+slider&safe=off&biw=1067&bih=491&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=w0F0VcWbFImqUfKXgbAG&ved=0CAYQ_AUoAQ#safe=off&tbm=isch&q=%CF%81%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B1+%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%82
Δεν νομίζω να έχεις θέμα. Μα πως τα έφαγε αυτά?
Μην το κάνεις.
Την έχω κάνει αυτή τη βλακεία και μάλιστα με did. Διάρκεια ζωής, περίπου 7000χλμ και κόπηκε. Σε ΧΤ.
Εμ οι αλυσίδες που δεν ειναι σφραγισμένες θέλουν άλλου είδους περιποίηση. Δεν υπάρχει κάτι που να εμποδίζει την σκόνη να μπει μέσα και αν παραμείνει εκεί αδυνατίζει την αλυσίδα μας για πλάκα. Ειδικά σε κανένα ον-οφφ που θα κάνει μεγάλες αποστάσεις.
Είναι φθηνές, δεν κόβουν άλογα, καθαρίζονται πιο καλά (δεν είπα πιο εύκολα) κ.α πολλά.
Αλλά είναι για χώμα. Αν είναι να πηγαίνω χώμα όποτε μου θυμηθεί και να ασχολούμαι μαζί της όταν μου τη βαρέσει ...
Πάντως και εμένα η γνώμη μου είναι πως σε ον-οφφ ταιριάζει καλύτερα μια σφραγισμένη.
Σου έκανε ζημιά ή την έφτυσε από κάτω?
Bel-Ray Super Clean Chain Lube
λέει η ετικέτα ρε μινάρα!!! Έκαψες ανορθωτή και συ και ο καινούριος ματρακάς σου να ούμε;;; :smokin:
καλα ρε μ@λ@κα...δεν το διαβασα... ειδα σουπερ clean & ψαρωσα!;)
lykourgi
07/06/2015, 21:52
Εμ οι αλυσίδες που δεν ειναι σφραγισμένες θέλουν άλλου είδους περιποίηση. Δεν υπάρχει κάτι που να εμποδίζει την σκόνη να μπει μέσα και αν παραμείνει εκεί αδυνατίζει την αλυσίδα μας για πλάκα. Ειδικά σε κανένα ον-οφφ που θα κάνει μεγάλες αποστάσεις.
Μια χαρά περιποίηση είχε. Μάλιστα ζητούσε συνέχεια τέντωμα. Και πρόσεχα και να μην την τεντώνω πολύ, αλλά αυτή εκεί......
Είναι φθηνές, δεν κόβουν άλογα, καθαρίζονται πιο καλά (δεν είπα πιο εύκολα) κ.α πολλά.
Ναι, αλλά τι να το κάνεις.
Πάντως και εμένα η γνώμη μου είναι πως σε ον-οφφ ταιριάζει καλύτερα μια σφραγισμένη.
Εγώ δεν πιστεύω πως απλά 'ταιριάζει καλύτερα', αλλά ότι επιβάλλεται.
Σου έκανε ζημιά ή την έφτυσε από κάτω?
Μου έσπασε το καπάκι του γραναζιού μπροστά, αλλά και τις φωλιές των βιδών του, με συνέπεια να μην μπορώ να ξαναβάλω καπάκι. Ευτυχώς κανένα λειτουργικό πρόβλημα.
Μια χαρά περιποίηση είχε. Μάλιστα ζητούσε συνέχεια τέντωμα. Και πρόσεχα και να μην την τεντώνω πολύ, αλλά αυτή εκεί......
Ναι, αλλά τι να το κάνεις.
Εγώ δεν πιστεύω πως απλά 'ταιριάζει καλύτερα', αλλά ότι επιβάλλεται.
Μου έσπασε το καπάκι του γραναζιού μπροστά, αλλά και τις φωλιές των βιδών του, με συνέπεια να μην μπορώ να ξαναβάλω καπάκι. Ευτυχώς κανένα λειτουργικό πρόβλημα.
Υπάρχουν απλές και ενισχυμένες. Η ζωή τους εξαρτάται από την συντήρηση. Αν σου ζητούσε συνέχεια τέντωμα έπρεπε να ελέγξεις τα όρια φθοράς της.
Οι τρόποι είναι δύο.
α.Ανασηκώνουμε την αλυσίδα στο πίσω γρανάζι και αν φανεί το μισό δόντι πάμε για αλλαγή.
β. Μετράμε την απόσταση μεταξύ μερικών πίρων και βλέπουμε αν είναι εκτός ορίων με βάση τις ανοχές που δίνει ο κατασκευαστής.
Όταν κόβεται μια αλυσίδα δεν φταίει ποτέ η αυτή.
Ακόμα και η πρόωρη φθορά της μπορεί να εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
lykourgi
07/06/2015, 23:00
Υπάρχουν απλές και ενισχυμένες. Η ζωή τους εξαρτάται από την συντήρηση. Αν σου ζητούσε συνέχεια τέντωμα έπρεπε να ελέγξεις τα όρια φθοράς της.
Οι τρόποι είναι δύο.
α.Ανασηκώνουμε την αλυσίδα στο πίσω γρανάζι και αν φανεί το μισό δόντι πάμε για αλλαγή.
β. Μετράμε την απόσταση μεταξύ μερικών πίρων και βλέπουμε αν είναι εκτός ορίων με βάση τις ανοχές που δίνει ο κατασκευαστής.
Όταν κόβεται μια αλυσίδα δεν φταίει ποτέ η αυτή.
Ακόμα και η πρόωρη φθορά της μπορεί να εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Ενισχυμένη ήταν.
Τα περί ελέγχων τα γνωρίζω.
Την έβαλα ως λύση ανάγκης (14 Αυγούστου, η μόνη που βρήκα) για ένα σύντομο ταξίδι, με σκοπό να την πετάξω μόλις επιστρέψω και ανοίξουν τα μαγαζιά και το συνεργείο που πηγαίνω. Αμέλησα να το κάνω και αρκέστηκα να την τεντώνω, καθαρίζω, λαδώνω με τα γνωστά αποτελέσματα.
Σαφώς και δεν έφταιγε η αλυσίδα. Εγώ έφταιγα που κράτησα ένα ακατάλληλο ανταλλακτικό πάνω στη μηχανή.
Pardalotzatziki
08/06/2015, 02:26
Δεν νομίζω να έχεις θέμα. Μα πως τα έφαγε αυτά?
Ξερω γω...τα φαγε...δηλ εκανε αυλακια η αλυσιδα στο ενα.
Δε νομιζω να έχεις θέμα αν η φθορά είναι μόνο ένα αυλάκι.
Έλεγξε ότι γυρίζει κανονικά για να μη στο φάει περισσότερο (που και πάλι δε θα έχεις θέμα).
Αυτά είναι τεντωτήρες αλυσίδας όταν το το ψαλίδι φτάνει στο ανώτατο πάνω ή κάτω άκρο όπου η απόσταση απ' το μπροστινό και το πίσω γρανάζι μειώνεται δραματικά.
Pardalotzatziki
15/06/2015, 01:14
Δε νομιζω να έχεις θέμα αν η φθορά είναι μόνο ένα αυλάκι.
Έλεγξε ότι γυρίζει κανονικά για να μη στο φάει περισσότερο (που και πάλι δε θα έχεις θέμα).
Αυτά είναι τεντωτήρες αλυσίδας όταν το το ψαλίδι φτάνει στο ανώτατο πάνω ή κάτω άκρο όπου η απόσταση απ' το μπροστινό και το πίσω γρανάζι μειώνεται δραματικά.
Μια χαρα γυριζει, εξαλλου ειναι πολυ ψηλα και οπως λες τα ακουμπαει μονο οταν τιναχτει προς τα πανω.
Μια χαρα γυριζει, εξαλλου ειναι πολυ ψηλα και οπως λες τα ακουμπαει μονο οταν τιναχτει προς τα πανω.
Αν βυθιστεί η ανάρτηση και ανέβει το ψαλίδι! ;)
Δεν τινάζετε εκεί η αλυσίδα!
spyrakos35
16/06/2015, 08:17
πωλείται αξονας/διαφορικό κομπλέ.... :p
amyroukai
16/06/2015, 09:23
πωλείται αξονας/διαφορικό κομπλέ.... :p
Το πουλάς το τριώροφο γιατί σε τσάκισε ο ένφια; Ή δίνεις τα στραβά σε κανέναν γνώστη/συλλέκτη;
spyrakos35
16/06/2015, 09:37
Το πουλάς το τριώροφο γιατί σε τσάκισε ο ένφια; Ή δίνεις τα στραβά σε κανέναν γνώστη/συλλέκτη;
κομπλέ λέμε αλφάδι
Δεν ξερω αν ξανανεβηκε στο forum,αλλα σημερα το βρηκα.......
https://www.facebook.com/alexopoulosltd/videos/1156043944423888/
Δεν ξερω αν ξανανεβηκε στο forum,αλλα σημερα το βρηκα.......
https://www.facebook.com/alexopoulosltd/videos/1156043944423888/
Οι μοδερειτορς μπορουν πιστευω να το βαλουν pinned! Ειναι καταπληκτικο το βιντεακι!!!!!!! :a18:
zannisvel
03/10/2015, 18:52
μετα απο 2 μερες που νομιζα οτι εχει στραβωσει η δισκοπλακα απο τις ρυθμικες δονησεις τελικα η αλυσιδα ειχε παραδωσει πνευμα μετα απο 30.000 χιλιομετρα. Το προβλημα ηταν κολλημενοι κρικοι που και με καλο καθαρισμα δεν εφτιαχναν. Τελικα αλλαχτηκε μαζι με τα γραναζια με ενα κιτ της Regina Z-ring που ηθελα να δοκιμασω.
Με 'γειες μου λοιπον.
342296
342297
Bob_o_mastoras
03/10/2015, 19:22
Πλυνε λιγο τη ζαντα ρεεειιιιιι!!! :p
Με γεια!!! :beer:
zannisvel
03/10/2015, 19:40
Με το παραφινελαιο και το γρασο που εχει φαει η πρωην αλυσιδα τις τελευταιες μερες και παλι καλα να λες. :bawl:
lykourgi
03/10/2015, 19:48
Καινούργια αλυσιδογράναζα = Καινούργιο μηχανάκι.
Με ´γειές!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.