View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Pardalotzatziki
03/10/2015, 23:59
Μεγεια...θελει λιγο τεντωμα νομιζω..
Με το παραφινελαιο και το γρασο που εχει φαει η πρωην αλυσιδα τις τελευταιες μερες και παλι καλα να λες. :bawl:
Και γιατι να λερωνει η ζαντα;;; !!!
taisteal
04/10/2015, 23:03
μετα απο 2 μερες που νομιζα οτι εχει στραβωσει η δισκοπλακα απο τις ρυθμικες δονησεις τελικα η αλυσιδα ειχε παραδωσει πνευμα μετα απο 30.000 χιλιομετρα. Το προβλημα ηταν κολλημενοι κρικοι που και με καλο καθαρισμα δεν εφτιαχναν. Τελικα αλλαχτηκε μαζι με τα γραναζια με ενα κιτ της Regina Z-ring που ηθελα να δοκιμασω.
Με 'γειες μου λοιπον.
342296
342297
Να εχεις το νου σου με την Regina
Ειχα δυσαρεστη αλλα ευτυχως αναιμακτη εμπειρια.
Ελπιζω να τις εχουν βελτιωσει
zannisvel
05/10/2015, 13:19
Να εχεις το νου σου με την Regina
Ειχα δυσαρεστη αλλα ευτυχως αναιμακτη εμπειρια.
Ελπιζω να τις εχουν βελτιωσει
Μη μου λες τετοια... Για λεγε τι επαθες?
Μετα απο ερευνα που εκανα και reviews που διαβασα για τις Z-ring αλυσιδες, δε βρηκα αρνητικα και γιάυτο τη διαλεξα.
Μεγεια...θελει λιγο τεντωμα νομιζω..
Και γιατι να λερωνει η ζαντα;;; !!!
Στη φωτογραφια και εμενα μου φαινεται οτι θελει λιγο τεντωμα, με το μετρο που τη μετρησα ειναι μεσα στο οριο. Τωρα που ειναι καινουρια τη κοιταζω συνεχεια αν δω οτι θελει λιγο τεντωμα θα το κανω αμεσως, στο ΧΤ ειναι πολυ ευκολο.
:beer:
taisteal
05/10/2015, 13:23
Μη μου λες τετοια... Για λεγε τι επαθες?
Μετα απο ερευνα που εκανα και reviews που διαβασα για τις Z-ring αλυσιδες, δε βρηκα αρνητικα και γιάυτο τη διαλεξα.
Την ειχα βαλει καινουργια,δεν θυμαμαι ποια ακριβως αλλα δεν ηταν απο τις φθηνες,και στα 3-4 χιλιαδες χλμ εσπασε
πανω σε προσπεραση και το ειδα ολο το εργο.
Ευτυχως τυλιχτηκε στο ψαλιδι και δεν επεσα.
Το ψαλιδι μου το εγδαρε.
Μαζι με γραναζια sunstar που τα δουλευω πολλα χρονια χωρις προβλημα,και παντα τεντωμενη σωστα.
Ισως και να εχουν βελτιωθει βεβαια,η απλα να ημουν ατυχος,αλλα ο μηχανικος μου δεν τις εμπιστευεται
και δεν τις φερνει καθολου
D.I.D. .......εγγύηση...:)
pipe_smoker
05/10/2015, 13:29
54 σελίδες μετά, ακόμα άγνωστος παραμένει αυτός ο αλυσίδας?:p
zannisvel
05/10/2015, 13:57
Την ειχα βαλει καινουργια,δεν θυμαμαι ποια ακριβως αλλα δεν ηταν απο τις φθηνες,και στα 3-4 χιλιαδες χλμ εσπασε
πανω σε προσπεραση και το ειδα ολο το εργο.
Ευτυχως τυλιχτηκε στο ψαλιδι και δεν επεσα.
Το ψαλιδι μου το εγδαρε.
Μαζι με γραναζια sunstar που τα δουλευω πολλα χρονια χωρις προβλημα,και παντα τεντωμενη σωστα.
Ισως και να εχουν βελτιωθει βεβαια,η απλα να ημουν ατυχος,αλλα ο μηχανικος μου δεν τις εμπιστευεται
και δεν τις φερνει καθολου
Sunstar γραναζια εβαλα και εγω, ελπιζω να μην εχω την ιδια "τυχη" με εσενα με την αλυσιδα. Παντως και απο DID εχω ακουσει ιστοριες με σπασμενες αλυσιδες αλλα οχι και απο τις 4000 στροφες.
Sunstar γραναζια εβαλα και εγω, ελπιζω να μην εχω την ιδια "τυχη" με εσενα με την αλυσιδα. Παντως και απο DID εχω ακουσει ιστοριες με σπασμενες αλυσιδες αλλα οχι και απο τις 4000 στροφες.
Μαλλον δεν καταλαβες καλα... για χιλιομετρα λεει ;)
zannisvel
05/10/2015, 15:03
Μαλλον δεν καταλαβες καλα... για χιλιομετρα λεει ;)
Λαθος εκανα, και 'γω χιλιομετρα ηθελα να γραψω αλλα με πηρε η μπαλα.
Bob_o_mastoras
05/10/2015, 15:47
54 σελίδες μετά, ακόμα άγνωστος παραμένει αυτός ο αλυσίδας?:p
Θα μαθω εγω ποιος ειναι και θα τον εγ@μησω!! :tooth:
Λαθος εκανα, και 'γω χιλιομετρα ηθελα να γραψω αλλα με πηρε η μπαλα.
Απο την ταραχη... :p
Μαλλον θα ετυχε Ζανη, μη φοβασαι. Αν και εγω παντα DID ή Afam εβαζα (και κυριως DID οποτε δεν εχω προσωπικη αντιληψη).. Αλλα του φουστη αν ειχαν τετοιο θεμα οι Regina κατι θα ειχε ακουστει παραπανω..
Στη φωτο φαινεται οριακα λασκα αλλα αμα ανεβεις επανω θα ερχεται εκει που πρεπει λογικα. Κανε μερικα χιλιομετρα να στρωθει και μετα σφιξιμο (αν προλαβεις πριν κοπει.. :tooth: :p).
laptopakias
06/11/2015, 19:01
Με το παραφινελαιο και το γρασο που εχει φαει η πρωην αλυσιδα τις τελευταιες μερες και παλι καλα να λες. :bawl:
Εχεις τιμή για το Regina Z-ring ; Μόνος σου το πέρασες ;
Grafton 505
24/11/2015, 23:15
https://www.youtube.com/watch?v=zB4DsHV8SAQ
amyroukai
25/11/2015, 08:02
Regina φορούσα στο Bandit, νομίζω είχα βάλει και στο fazer μία φορά. Στο bandit μου είχε φανεί να κάνει περισσότερο θόρυβο κύλισης σε σχέση με DID, στο fazer δεν ακουγόταν κάτι, αλλά με την εξάτμιση που φοράει και να θες τέτοια μικρά "πνίγονται"... Πρόβλημα πάντως δεν είχε κάνει καμμία, όσο ζούσαν οι DID, τόσο και οι Regina.
Τεντώνω,κάνω βόλτα,κρεμάει.Τεντώνω.κάνω βόλτα ξανακρεμάει.
Χαιρετά σιγά σιγά ή μαλακία κάνω;
Δε μου έχει ξανατύχει.
amyroukai
25/11/2015, 14:22
Τεντώνω,κάνω βόλτα,κρεμάει.Τεντώνω.κάνω βόλτα ξανακρεμάει.
Χαιρετά σιγά σιγά ή μαλακία κάνω;
Δε μου έχει ξανατύχει.
Έχει ήδη χαιρετήσει...
Σφίγγεις σωστά τους ρεγουλατόρους; αν ναι, τότε ναι, σε χαιρετάει.....
lykourgi
25/11/2015, 14:25
Τεντώνω,κάνω βόλτα,κρεμάει.Τεντώνω.κάνω βόλτα ξανακρεμάει.
Χαιρετά σιγά σιγά ή μαλακία κάνω;
Δε μου έχει ξανατύχει.
Αν υποθέσουμε ότι κάνεις τα πάντα σωστά, άλλαξε αλυσίδα ΑΜΕΣΑ.
Όταν λέω "άμεσα", εννοώ σήμερα. Το σπάσιμο έρχεται ......................................καλπάζοντας.
Καλά άμεσα δε γίνεται αλλά νταξ κατάλαβα.Κατα κει το σκεφτόμουν και εγω πως την κάνει με ελαφρά.
Ευχαριστώ.
did κλασσικά αλλά που;
Καλά άμεσα δε γίνεται αλλά νταξ κατάλαβα.Κατα κει το σκεφτόμουν και εγω πως την κάνει με ελαφρά.
Ευχαριστώ.
did κλασσικά αλλά που;
ΕΔΩ (http://www.peristeras-tyres.gr/) πολύ καλός, εξυπηρετικότατος και με καλές τιμές :)
spyrakos35
25/11/2015, 14:42
cz στον χαβελλα
GIXXERAKIAS
25/11/2015, 14:50
Τεντώνω,κάνω βόλτα,κρεμάει.Τεντώνω.κάνω βόλτα ξανακρεμάει.
Χαιρετά σιγά σιγά ή μαλακία κάνω;
Δε μου έχει ξανατύχει.
Δοκίμασε να την βάλεις σε διπλό σταντ η race τύπου και γύρνα την αλυσίδα.
Όταν τεντώνεις αλυσίδα που έχει χιλιόμετρα ΠΑΝΤΑ τσεκάρεις με περιστροφή μετά το σφίξιμο της και παρακολουθείς αν χαλαρώνει-τεντώνει.Υπάρχει άμεσος κίνδυνος να έχει τεντώσει υπερβολικά στο σημείο που είναι σφιχτή και να κάνει κράου πέρνωντας στην καλύτερη το προστατευτικό μαζί στην χειρότερη να χάσεις κάρτερ....
16/45 η 16/46; Προτιμεί ρεπρίζ παρά τελικη αλλα να μην χάσει απο χαμηλά δύναμη.Δε θυμάμαι τι προφίλ εχει στο λάστιχο αλλά θα μάθω.Νομίζω 55 προφίλ εχει.
Τωρα εχει 16/45 και είναι καλά.Ενα άρπαγμα παραπάνω δε θα τον χάλαγε τον ιδιοκτητη.
amyroukai
25/11/2015, 18:39
cz στον χαβελλα
Μπα... δεν είναι η χειρότερη, αλλά μια zvm Της did σαφώς προτιμότερη. Σε εμένα έχει λίγο περίεργη φθορά τόσο αυτή όσο και.τα γρανάζια.
Παλι τα ιδια θα λεμε;
DID...μακραν η καλυτερη!!!:p
taisteal
25/11/2015, 19:25
Παλι τα ιδια θα λεμε;
DID...μακραν η καλυτερη!!!:p
;)
346261
;)
346261
Δεν την ξερω, αλλά με την did ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, σε σχεση τιμης αγορας και χιλιομετρων που αντεχει!
RaGe_Raptor
31/12/2015, 20:53
349317
349318
AUFGEBRACHT
01/01/2016, 11:07
cz στον χαβελλα
CZ ήταν η μαμίσια, δεν θυμάμαι ακριβώς στα πόσα χλμ παρέδωσε πνεύμα, πρέπει να ήταν πάντως κοντά στα 18.000-20.000, την άλλαξα με DID.
Για να μην ψαχουλεύω 55 σελίδες για κάτι που μπορεί να μην έχει καν αναφερθεί, ποιά είναι τελικά τα σωστά κριτήρια για να αλλάξει κανείς αλυσίδα;
Καλή χρόνιά σε όλους !!!!
Pan (dvs)
01/01/2016, 18:54
Για να μην ψαχουλεύω 55 σελίδες για κάτι που μπορεί να μην έχει καν αναφερθεί, ποιά είναι τελικά τα σωστά κριτήρια για να αλλάξει κανείς αλυσίδα;
Καλή χρόνιά σε όλους !!!!
Εαν εχει τερματισει το τεντωμα της,αν εχει εμφανη σημαδια οπως σκουργια,εαν δεν κανει κανονικη κινηση και κολλανε οι κρικοι....
Επισης αλλαζουμε παντα και το μπροστινο γραναζι.
;)
346261
πολυ καλη! η εταιρια νομιζω ξεκινησε φτιαχνοντας αλυσιδες για ανυψωτικα, κλαρκ κτλ μετα πηγε στις μηχανες! αυτη θα βαλω οταν ειμαι για αλλαγη.
Pan (dvs)
10/01/2016, 13:32
Αλλο ενα πραγμα που πρεπει να δινουμε μεγαλη προσοχη,οσοι ταξιδευουνε τον χειμωνα,ειναι το καθαρισμα της αλυσιδας απο τα αλατια που ριχνουνε για το χιονι η τον παγο.
Προσφατα που επεστρεψα απο βολτουλα στο χιονι,δεν προλαβα να πλυνω στο βενζιναδικο την αλυσιδα και το κατω μερος της μηχανης.Στο σπιτι ομως εριξα μερικους κουβαδες νερο,μιας και λογω παγου εχω κλεισει τις βρυσες της αυλης.
Μεσα σε μια βδομαδα ειχε στεγνωσει εντελως η αλυσιδα απο γρασο και ειχε γεμισει εξωτερικες σκουριες.Αν δεν το ειχα προσεξει σε 15-20 μερες θα ειχε γινει αχρηστη.
Μετα απο διαδρομες σε χιονι η παγο, πολυ καλο πλυσιμο της αλυσιδας και των τροχων.Στεγνωμα με τον αερα του βενζιναδικου και πριν παρκαρουμε αρκετο σπρευ στην αλυσιδα.
Φυσικα μπορουμε να το κανουμε και στο σπιτι,αλλα θα μας παρει περισσοτερη ωρα.
Καλημέρα κι απο μένα,
Να προσθέσω κι εγώ την εμπειρία μου.
μετά από 120.000 χλμ με ον-οφ και καμια 30.000 με SS 'εχω να πω τα εξής.
Στο ον-οφ οι δύο πρώτες αλλαγές στα 30.000 και στα 65.000 εγιναν αφού ακολουθηθηκε η δοκιμασμένη τακτική του καθαρίζω-πλένω-λιπαίνω σε τακτά διαστήματα περίπου ανά 2000 χλμ και κάθε περίπου 500 σπρέυ (όχι κάποιο συγκεκριμένο) μιας και δοκιμάστικαν διάφορα. Μετά την δεύτερη αλλαγή τοποθετήθηκε scotoiler με μηχανική βαλβίδα υποπίεσης. Η δε αλλαγή έγινε με αλυσίδα RK o-ring απλή. Γρανάζια AFAM και εκτοτε έχω ξεχάσει τους θορυβους μετάδοσης, το χάσιμο χρόνου για όλη την διαδικασία και η αλυσίδα είναι μόνιμα προστατευμένη από όλες τις κακές συναναστροφές όπως σκόνες, σκουπίδια, μάκα, νερό, σε όλες τις σύνθήκες χειμώνα καλοκαίρι. ΑΑΑ να προσθέσω ότι από τοποθετήσεως έχει χρειαστεί να τεντώσω την αλυσίδα μόνο μια φορά και αυτό για μισό κλικ στο σημάδι των ρεγουλατόρων.
Στο SS ακόμα δεν εχει μπει μιας και περιμένω το ηλεκτρονικό μοντέλο με περισσής ανυπομονησίας.
Κακά τα ψέματα καλά μου παιδιά...... Η λίπανση των μηχανικών μερών είναι το Α και το Ω για την μακροζωιά τους...... :wave2:
Grafton 505
23/01/2016, 22:42
Λέιζερ ευθυγράμμισης αλυσίδας :
http://www.ebay.com/itm/Punktlaser-Ketten-u-Beltflucht-Tester-D-CAT-Honda-CBF-600-KETTENFLucasHT-TESTER-/131410735956?hash=item1e98b0b354:g:-UoAAOSw8d9UwhIQ
350797
(http://www.ebay.com/itm/Punktlaser-Ketten-u-Beltflucht-Tester-D-CAT-Honda-CBF-600-KETTENFLucasHT-TESTER-/131410735956?hash=item1e98b0b354:g:-UoAAOSw8d9UwhIQ)
Μανολης67
23/01/2016, 22:58
Λέιζερ ευθυγράμμισης αλυσίδας :
http://www.ebay.com/itm/Punktlaser-Ketten-u-Beltflucht-Tester-D-CAT-Honda-CBF-600-KETTENFLucasHT-TESTER-/131410735956?hash=item1e98b0b354:g:-UoAAOSw8d9UwhIQ
350797
(http://www.ebay.com/itm/Punktlaser-Ketten-u-Beltflucht-Tester-D-CAT-Honda-CBF-600-KETTENFLucasHT-TESTER-/131410735956?hash=item1e98b0b354:g:-UoAAOSw8d9UwhIQ)
Τι θα δούμε ακόμη.....
Grafton 505
23/01/2016, 23:10
Τι θα δούμε ακόμη.....
:lol:
Γιατί ρε κουμπάρε; Θεωρώ ότι έχει περισσότερη χρησιμότητα από αυτό ας πούμε ... 350802
Pan (dvs)
24/01/2016, 11:15
Καλημέρα κι απο μένα,
...............
Κακά τα ψέματα καλά μου παιδιά...... Η λίπανση των μηχανικών μερών είναι το Α και το Ω για την μακροζωιά τους...... :wave2:
Kαι για τη δικη μας θα ελεγα,μερικες φορες.
Grafton 505
25/01/2016, 20:02
:lol:
Γιατί ρε κουμπάρε; Θεωρώ ότι έχει περισσότερη χρησιμότητα από αυτό ας πούμε ... 350802
Μετά από απειλητικό vroom (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=35331&page=21&p=2696412&viewfull=1#post2696412) :lol: σχετικά με το παραπάνω σχόλιο μου, ανακαλώ και αναβαθμίζω τον αυγοκόφτη σε ίσης αξίας με το γράσο για την αλυσίδα. :D
tzimidis
30/01/2016, 18:13
αυτό εδώ που είδα σήμερα να κρέμεται εκεί στην αλυσίδα τι μπορεί να είναι ??
και πόσο επικίνδυνη η προσωρινή αφαίρεσή του?
351116
351117
351118
η γλυστρα της αλυσίδας είναι;Για λίγο δεν θα σου κάνει κάτι αλλά αν θα κοπανάει στο ψαλίδι η αλυσίδα σιγά σιγά θα το χαράζει.
lykourgi
30/01/2016, 18:19
Φαίνεται σαν το κάτω μέρος της γλύστρας που έχει το ψαλίδι, για να μην έρχεται σε επαφή με την αλυσίδα.
Πάνω από το ψαλίδι υπάρχει το υπόλοιπο.
tzimidis
30/01/2016, 18:27
οποτε λογικά θα επισκευαστεί-αλλαχτεί μαζί με τα αλυσιδογράναζα οσονούπω.
θενξ
lykourgi
30/01/2016, 18:38
Δες μήπως μπορείς να το στερεώσεις στη θέση του.
Αν έχει σπάσει και δεν γίνεται, βγάλε το εντελώς, για να μην το αρπάξει η αλυσίδα.
Ελεγξε και το πάνω. Συνήθως είναι ενιαίο, ένα κομμάτι.
οποτε λογικά θα επισκευαστεί-αλλαχτεί μαζί με τα αλυσιδογράναζα οσονούπω.
θενξ
Πρέπει να βγει το ψαλίδι για να μπει νέα γλύστρα, δεν είναι απλό.
Πρέπει να βγει το ψαλίδι για να μπει νέα γλύστρα, δεν είναι απλό.
όχι απαραίτητα. σε κάποια μπαίνει σφηνωτά από το πλάι...
tzimidis
01/02/2016, 13:07
Ayto eida ki ego..
xtes ekatsa kai ebgala ta plaina kapakia kai deixnei na exei prosbasi apo pantou.
Eno arxika eixe fygei i glystra apo ti thesi tis, epeidi to tsoulisa mexri to spiti telika kopike to kato kommati.
To epano kommati einai paktomeno sti thesi tou, akinito.
Fainetai pantos na dinei xeri apo pantou xoris na xreiazetai afairesi tou psalidiou.
Sto internet sta ellinika magazia eida oti exei peripou 30€ mia kainourgia.
molis bro, tha to dokimaso.
Ayto eida ki ego..
xtes ekatsa kai ebgala ta plaina kapakia kai deixnei na exei prosbasi apo pantou.
Eno arxika eixe fygei i glystra apo ti thesi tis, epeidi to tsoulisa mexri to spiti telika kopike to kato kommati.
To epano kommati einai paktomeno sti thesi tou, akinito.
Fainetai pantos na dinei xeri apo pantou xoris na xreiazetai afairesi tou psalidiou.
Sto internet sta ellinika magazia eida oti exei peripou 30€ mia kainourgia.
molis bro, tha to dokimaso.
Τυχερός είσαι, μεγάλη ταλαιπωρία να βγάλεις ψαλίδι για μια πλαστική μαλακία! Σταμ δε το ήξερα ότι δε χρειάζεται να βγάλεις ψαλίδι σε κάποια μηχανάκια. Και μιας και είμαστε σο σωστό thread να ρωτήσω. Αν μπει η αλυσίδα ανάποδα, δηλαδή με τους πείρους ασφάλισης να κοιτάνε προς τη ζάντα, (ενώ έχει ήδη δουλέψει με τους πείρους προς τα έξω) υπάρχει πρόβλημα;
Βιάστηκα να βάλω το ψαλίδι και έβαλα την αλυσίδα ανάποδα... :a38:
Τυχερός είσαι, μεγάλη ταλαιπωρία να βγάλεις ψαλίδι για μια πλαστική μαλακία! Σταμ δε το ήξερα ότι ΔΕΝ χρειάζεται να βγάλεις ψαλίδι σε κάποια μηχανάκια. Και μιας και είμαστε σο σωστό thread να ρωτήσω. Αν μπει η αλυσίδα ανάποδα, δηλαδή με τους πείρους ασφάλισης να κοιτάνε προς τη ζάντα, (ενώ έχει ήδη δουλέψει με τους πείρους προς τα έξω) υπάρχει πρόβλημα;
Βιάστηκα να βάλω το ψαλίδι και έβαλα την αλυσίδα ανάποδα... :a38:
fixed :)
δεν νομίζω ότι θα έχεις κάποιο πρόβλημα... Ίσως να είναι και καλύτερα διότι η πίσω μεριά πάντα είναι πιο παραμελημένη, οπότε τώρα την έφερες μπροστά και θα κερδίσει λίγο παραπάνω ζωή. Ενημέρωσέ μας σε καμια 20αριά χιλ χιλιόμετρα...!:D
George_Sp
22/05/2016, 21:59
ας μην ανοίγω νέο θέμα μιας και εδώ μέσα ταιριάζει μια χαρά.
η απορία είναι η εξής:
Επηρεάζεται η απόδοση, ζωή μιας αλυσίδας από τις καιρικές συνθήκες εκτός από τα χιλιόμετρα αν υποθέσουμε οτι ο καθαρισμός, η λίπανση και ο τρόπος οδήγησης είναι ο ενδεδειγμένος για τη μακροζωία της;
Το ρωτάω γιατί το τελευταίο καιρό ενώ λιπαίνω την αλυσίδα ανά 400-500χλμ, παρατηρώ οτι στεγνώνει πιο γρήγορα από ότι τις προηγούμενες χρονιές. Θεωρητικά τα o-rings είναι υλικό που πολυκαιρίζεται αλλά δεν έχω βρει κάπου σαφή απάντηση.
Για την ιστορία τα αλυσιδογράναζά μου είναι τα stock Kawasaki από το 2009 και έχουν 30.000χλμ
Η αλυσίδα δείχνει σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς ανομοιομορφίες και τα γρανάζια επίσης είναι μια χαρά.
Αυτό που δε φαίνεται με ενδιαφέρει να μάθω και ρωτάω γιατί τα χρήματα προς το παρόν είναι μετρημένα κουκιά αλλά δε θα παίξω και με την ασφάλειά μου αν τίθεται τέτοιο θέμα.
taisteal
22/05/2016, 23:43
Πολλα τα χρονια της αλυσιδας,και οι καιρικες συνθηκες την επηρεαζουν,οπως και το στυλ οδηγησης.
Τσακωσε την στο πισω μερος του γραναζιου και τραβηξε την,αν εχει πολυ κενο τοτε χρηζει αλλαγης.
Αν οχι τοτε εχει ψωμι ακομη.
Μετα βαλε X-ring
Pan (dvs)
23/05/2016, 08:05
Σιγουρα καπου θα εχει γραφτει αλλα δεν το βρισκω.
Ποσα εκατοστα πρεπει να ειναι τα μποσκα της αλυσιδας ,χωρις ατομο επανω,για να θεωρειται σωστα τεντωμενη. Τοσα χρονια την κανω με το ματι και παντα σηκωμενη σε διπλο σταντ.
Και για να το παω και παρακατω,ποσα για καποιον που ταξιδευει μονος και ποσα για καποιον που ταξιδευει διπλος?
Το μανιουαλ της Σουζουκι λεει 2 εως 3 εκατοστα μποσκο στο κεντρο της αλυσιδας με τη μοτο στο ΠΛΑΙΝΟ σταντ.
Pan (dvs)
23/05/2016, 08:13
Το μανιουαλ της Σουζουκι λεει 2 εως 3 εκατοστα μποσκο στο κεντρο της αλυσιδας.
Πολλα δεν ειναι ρε Δημητρη?
Εννοει με ατομο επανω?
Πολλα δεν ειναι ρε Δημητρη?
Ας μας πουν και οι πιο γνωστες, παντως εγω δεν ειχα ποτε θεμα σε αυτη τη ρυθμιση.
Πολλα δεν ειναι ρε Δημητρη?
Εννοει με ατομο επανω?
Οχι χωρις φορτιο και με τη μοτο στο πλαινο.
Σιγουρα καπου θα εχει γραφτει αλλα δεν το βρισκω.
Ποσα εκατοστα πρεπει να ειναι τα μποσκα της αλυσιδας ,χωρις ατομο επανω,για να θεωρειται σωστα τεντωμενη. Τοσα χρονια την κανω με το ματι και παντα σηκωμενη σε διπλο σταντ.
Και για να το παω και παρακατω,ποσα για καποιον που ταξιδευει μονος και ποσα για καποιον που ταξιδευει διπλος?
Ενας και μονοδικος τροπος υπαρχει για να ρυθμισεις απολυτα σωστα την αλυσιδα. Ειναι μπελαλιδικος, αλλα μονο την πρωτη φορα που θα το κανεις.
1. Φωναζεις 3 φιλους
2. Ο ενας βασταει την μηχανη ορθια και οι αλλοι δυο καθονται πανω της με νεκρα στο κιβωτιο.
3. Παιρνεις ενα σπαγγο και τον τεντωνεις απο το κεντρο του μπρος γραναζιου στο κεντρο του αξονα του πισω τροχου.
4. Καθως καθονται τα παλικαρια στη μηχανη, βλεπεις ποτε ο σπαγγος θα περασει απο το κεντρο του αξονα του ψαλιδιου στο πλαισιο. Εκει η αλυσιδα βρισκεται στη πιο τεντωμενη θεση που μπορει να εχει.
5. Την ρυθμιζεις σε αυτο το σημειο ωστε να εχει ελαχιστο τζογο. Ενας τροπος ειναι να εχεις ηδη ξεσφιξει τους ρεγουλατορους και να επιτρεψεις στον αξονα του τροχου να μετακινηθει μονος του. Ενα αναγκη βαζεις και λιγο χερι στη ροδα.
6. Σφιγγεις προσεκτικα τους ρεγουλατορους ωστε να ειναι ρυθμισμενοι συμμετρικα.
7. Ξεπεζευουν τα παλικαρια, βαζεις την μηχανη στο σταντ, κεντρικο αν εχεις, και μετρας τον τζογο. Αυτην την μετρηση χρησιμοποιεις πλεον για να ρυθμισεις καθε φορα που θα χρειαστει.
Εναλλακτικα, αν γινεται, ειτε ξεσφιγγεις μεχρι αηδιας την προφορτιση, ειτε αφαιρεις το αμορτισερ σε περιπτωση που εχεις κεντρικο σταντ και δεν εχεις παλικαρια.
Κι εγώ προτιμώ την ρύθμιση με άτομο επάνω και ρεγουλάρισμα τους τζόγους επιτόπου. Μόνο που όταν ξεπεζεύεις τα μπόσικα είναι αλλού γι αλλού και στο μάτι φαίνεται ξεχειλωμένη...
Με άτομο (ή άτομα) επάνω είναι οκ.
Αυτό που λές για την ευθυγράμμιση των 3 σημείων είναι πραγματικά ότι σωστότερο μπορεί να κάνει κάποιος.
George_Sp
23/05/2016, 12:53
Πολλα τα χρονια της αλυσιδας,και οι καιρικες συνθηκες την επηρεαζουν,οπως και το στυλ οδηγησης.
Τσακωσε την στο πισω μερος του γραναζιου και τραβηξε την,αν εχει πολυ κενο τοτε χρηζει αλλαγης.
Αν οχι τοτε εχει ψωμι ακομη.
Μετα βαλε X-ring
To στυλ οδήγησης είναι αρκετά στρωτό θα έλεγα στο μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης.
Από κρεμάσματα-ξεχειλώματα-ανομοιομορφίες δεν έχει τίποτα. Το αντίθετο θα έλεγα. Όποτε τεντώνω κατά την περιστροφή-έλεγχο δείχνει τεντωμένη ομοιόμορφα και ρολάρει χωρίς να υπάρχει κάποιο σημείο που να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο της αλυσίδας.
στα 20.000χλμ πρέπει να την έχω τεντώσει 3 φορές. Ίσως 4 αλλά νομίζω 3 είναι αλλά δεν την αφήνω να γίνει και σώβρακο πριν τεντώσω. 1φορά το αμέλησα κάπως και ενώ δε φαινόταν στο μάτι το κατάλαβα στον έλεγχο του γκαζιού.
Αυτό που ρωτάω έχει να κάνει κυρίως με την αντοχή των συνδέσμων και των orings μιας και η μηχανή κυκλοφορεί καθημερινά ανεξαρτήτως καιρού και τρώει και βροχή.
Δε με τρώει να δώσω 120-150ευρώ έτσι, αλλά αυτό που παρατηρώ τελευταία είναι οτι ξεκινούν οι κραδασμοί και να ακούγεται πιο γρήγορα από οτι είχα συνηθίσει μετά από λίπανση. Παλιότερα π.χ. θα έκανα και 300χιλιόμετρα πριν σταματήσει να είναι τελείως βούτυρο η αίσθηση.
Πλεόν λιπαίνω και μετά από 150-200 αρχίζει να κροταλίζει...όχι έντονα αλλά είναι αισθητή η διαφορά.
Οπότε η ερώτησή μου έχει να κάνει με το κατά πόσο κρατάει τη λίπανσή πλέον στα σημεία που πρέπει να την κρατάει.
Όταν γίνει η αλλαγή:
Έχω καταλήξει σε Sunstar μπροστινό γρανάζι (το μόνο που βγαίνει με το λαστιχένιο δαχτυλίδι)
Αλυσίδα κάποια 520 Xring
Πίσω γρανάζι είδα τα κλασσικά JT και κάτι πιο εκλεπτυσμένα super lite που δε ξερω αν εχει νόημα.
Διαφορές τραγικές δε βλέπω στα χρήματα. Ξεκινάμε από τα 120 περίπου και πάμε ως τα 160-170 που μάλλον μου είναι αχρείαστα.
Πριν όμως προχωρήσω θα ήθελα γνώμες αν υπάρχει φθορά λόγω πολυκαιρισμού αν όλες οι άλλες παράμετροι είναι οκ.
To στυλ οδήγησης είναι αρκετά στρωτό θα έλεγα στο μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης.
Από κρεμάσματα-ξεχειλώματα-ανομοιομορφίες δεν έχει τίποτα. Το αντίθετο θα έλεγα. Όποτε τεντώνω κατά την περιστροφή-έλεγχο δείχνει τεντωμένη ομοιόμορφα και ρολάρει χωρίς να υπάρχει κάποιο σημείο που να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο της αλυσίδας.
στα 20.000χλμ πρέπει να την έχω τεντώσει 3 φορές. Ίσως 4 αλλά νομίζω 3 είναι αλλά δεν την αφήνω να γίνει και σώβρακο πριν τεντώσω. 1φορά το αμέλησα κάπως και ενώ δε φαινόταν στο μάτι το κατάλαβα στον έλεγχο του γκαζιού.
Αυτό που ρωτάω έχει να κάνει κυρίως με την αντοχή των συνδέσμων και των orings μιας και η μηχανή κυκλοφορεί καθημερινά ανεξαρτήτως καιρού και τρώει και βροχή.
Δε με τρώει να δώσω 120-150ευρώ έτσι, αλλά αυτό που παρατηρώ τελευταία είναι οτι ξεκινούν οι κραδασμοί και να ακούγεται πιο γρήγορα από οτι είχα συνηθίσει μετά από λίπανση. Παλιότερα π.χ. θα έκανα και 300χιλιόμετρα πριν σταματήσει να είναι τελείως βούτυρο η αίσθηση.
Πλεόν λιπαίνω και μετά από 150-200 αρχίζει να κροταλίζει...όχι έντονα αλλά είναι αισθητή η διαφορά.
Οπότε η ερώτησή μου έχει να κάνει με το κατά πόσο κρατάει τη λίπανσή πλέον στα σημεία που πρέπει να την κρατάει.
λογικα φενονται τα χλμ που εχεις. στο k8 600 μου εχω 38κ με στοκ αλυσιδα. λιπανση και καθαρισμα γινονται πολυ συχνα. παρατηρω οτι ακριβως και εσυ δηλ: κανει θορυβο οταν ρολαρω, θελει συχνα λαδωμα κτλ. κοιταξα στο μανουαλ ποση πρεπει να να ειναι η αποσταση αναμεσα σε 21 oring, ειμαι λιγο πριν το οριο.
αν δεν εισαι καφρος με το γκαζι δε θα δεις πχ φαγωμενα γραναζια οπως στα mx. τη δικια μου αλυσιδα αν τη δει καποιος απειρος θα πει πως ειναι καινουρια, αλλα με βαση το μανουαλ θα πρεπει να την αλλαξω σε 2-3κ χλμ.
Παιδες τα φωτα σας.
Ακουγα σημερα ενα τακ-τακ οταν οδηγουσα... κυριως το καταλαβαινα ρολλαριστος με νεκρα. Υπεθεσα οτι ειναι απο την αλυσιδα. Οταν ηρθα σπιτι ξεκαπακωσα το μπροστινο γραναζι να δω αν ολα τα δοντια ειναι οκ. Δεν φανηκε κατι. Κοιτωντας προσεκτικα ολη την αλυσιδα σε δυο σημεια, δυο αρθρωσεις της δλδ ειναι απο οτι φαινεται εντελως ακαμπτες. Η αλυσιδα εχει 20.000χλμ, γρασαρεται κανονικα ανα 500χλμ και μια φορα την εχω καθαρισει απλα με πανι και νερο.
Καπου πηρε το ματι μου οτι βγαινει η αλυσιδα βυθιζεται σε ενα "υγρο" και καθαριζεται..... Τι λετε θα κανει δουλεια ή παω για αλλαγη?
Πολυ νωρις δεν ειναι για αλλαγη?
Konstantinos
01/07/2016, 08:34
Μία πιθανώς αφελής ερώτηση: Όταν η μοτοσυκλετα δεν διαθέτει κεντρικό σταντ, πώς λιπαίνεις την αλυσίδα;
Τη σηκώνεις στο πλαϊνό. Ή λιπαίνεις και μετακινείς, σιγά-σιγά, αν είσαι μόνος.
Desperado
01/07/2016, 09:20
Τη σηκώνεις στο πλαϊνό. Ή λιπαίνεις και μετακινείς, σιγά-σιγά, αν είσαι μόνος.
ή αγοράζεις ένα paddock stand
361913
ή σηκώνεις με γρύλλο την μηχανή στηριζόμενος στην βάση του κεντρικού σταντ
Εμένα με βλέπω για paddock stand πάντως
ή αγοράζεις ένα paddock stand
361913
ή σηκώνεις με γρύλλο την μηχανή στηριζόμενος στην βάση του κεντρικού σταντ
Εμένα με βλέπω για paddock stand πάντως
Μακη ειμαι σε ερευνα αγορας αν βρεισ κατι στειλε ομοίως και εγω!!:beer:
Desperado
01/07/2016, 09:26
Μακη ειμαι σε ερευνα αγορας αν βρεισ κατι στειλε ομοίως και εγω!!:beer:
ΟΚ m8!!
REGINA αλυσιδα ZR XRING με sunstar γραναζια ακου αποψεις σαν σχετικα οικονομικη λυση για 15.000 με 20.000 χλμ
Desperado
01/07/2016, 09:28
REGINA αλυσιδα ZR XRING με sunstar γραναζια ακου αποψεις σαν σχετικα οικονομικη λυση για 15.000 με 20.000 χλμ
Τι τιμή την βρίσκεις περασμένη?
Οχι αλλα 120 που υπολογιζω με τα περαστικά δε τη λες ακριβή αλλα αν μου πουν παραπανω κυριακη αντι για μπανιο workshop λουτρακι και τα περναω μονος με καφεδακι:beer:
Καλύτερα να πάρεις ένα καλό σετ αλυσιδογράναζα και να μην πας για μπάνιο.
Καλύτερα να πάρεις ένα καλό σετ αλυσιδογράναζα και να μην πας για μπάνιο.
Εκει αποσκοπεί η ερωτηση περι ποιοτητας της αλυσιδας..αν θεωρείται καλη να προχωρήσω αλλιως DID/JT και τελος αλλα αν μπορω να δωσω τα 50-60 ευρω σε κατι αλλο κριμα δεν ειναι??
Προσωπικά, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά αλυσίδα/γρανάζια είναι αναλώσιμα, στα οποία δε θα ρίσκαρα πειράματα.
Παιδες τα φωτα σας.
Ακουγα σημερα ενα τακ-τακ οταν οδηγουσα... κυριως το καταλαβαινα ρολλαριστος με νεκρα. Υπεθεσα οτι ειναι απο την αλυσιδα. Οταν ηρθα σπιτι ξεκαπακωσα το μπροστινο γραναζι να δω αν ολα τα δοντια ειναι οκ. Δεν φανηκε κατι. Κοιτωντας προσεκτικα ολη την αλυσιδα σε δυο σημεια, δυο αρθρωσεις της δλδ ειναι απο οτι φαινεται εντελως ακαμπτες. Η αλυσιδα εχει 20.000χλμ, γρασαρεται κανονικα ανα 500χλμ και μια φορα την εχω καθαρισει απλα με πανι και νερο.
Καπου πηρε το ματι μου οτι βγαινει η αλυσιδα βυθιζεται σε ενα "υγρο" και καθαριζεται..... Τι λετε θα κανει δουλεια ή παω για αλλαγη?
Πολυ νωρις δεν ειναι για αλλαγη?
Τοσο χαζη ερωτηση εκανα και δεν απανταει κανεις? :rolleyes:
Οταν εχουν φρακαρει οι συνδεσμοι ειναι και αυτο ενα σημαδι οτι θες καινουργιο σετακι .
Οταν εχουν φρακαρει οι συνδεσμοι ειναι και αυτο ενα σημαδι οτι θες καινουργιο σετακι .
Πηγα μηχανικο πριν λιγο μου εριξε απλο λαδι αφησε να δουλεψει κανα δεκαλεπτο και το βραδυ μου ειπε να την λιπανω με γρασο για αλυσιδα και ειναι κομπλε. Μου λεει δεν εχει τιποτα..... τι να πω.
Πηγα μηχανικο πριν λιγο μου εριξε απλο λαδι αφησε να δουλεψει κανα δεκαλεπτο και το βραδυ μου ειπε να την λιπανω με γρασο για αλυσιδα και ειναι κομπλε. Μου λεει δεν εχει τιποτα..... τι να πω.
Εγω εκανα το εξης..μετρησα oring ειμαι οριακα ειχαν κολησει 2-3 κρικοι καθαρισα με παραφινέλαιο ολη την αλυσιδα σκουπισα εκανα μια γρηγορη βολτα 2-3 χλμ να το τιναξει μονη της και μετα εκανα με wd-40 τους κολλημένους κρικους(ηδη κολλημένοι τι αλλο να παθεναν) και τωρα δουλευουν μια χαρα..σκουπισα αλλη μια βολτα να ζεσταθει μετα belray στην αλυσιδα και μεσα για το βραδυ..ειναι μια προσωρινη λυση μεχρι την ααγη της ωστε να ξεκολησουν οι κρίκοι!!:beer:
Εγω εκανα το εξης..μετρησα oring ειμαι οριακα ειχαν κολησει 2-3 κρικοι καθαρισα με παραφινέλαιο ολη την αλυσιδα σκουπισα εκανα μια γρηγορη βολτα 2-3 χλμ να το τιναξει μονη της και μετα εκανα με wd-40 τους κολλημένους κρικους(ηδη κολλημένοι τι αλλο να παθεναν) και τωρα δουλευουν μια χαρα..σκουπισα αλλη μια βολτα να ζεσταθει μετα belray στην αλυσιδα και μεσα για το βραδυ..ειναι μια προσωρινη λυση μεχρι την ααγη της ωστε να ξεκολησουν οι κρίκοι!!:beer:
Πως μετρας και που μετρας ακριβως?
Pan (dvs)
01/07/2016, 10:42
Πηγα μηχανικο πριν λιγο μου εριξε απλο λαδι αφησε να δουλεψει κανα δεκαλεπτο και το βραδυ μου ειπε να την λιπανω με γρασο για αλυσιδα και ειναι κομπλε. Μου λεει δεν εχει τιποτα..... τι να πω.
Και η δικη μου ητανε μαγκωμενη.Την εβγαλα την αφησα μεσα σε παραφηνελαιο,την ξεπλυνα και την εβαλα επανω.Εκανα μερικα χλμ αλλα επειδη ειχα εκει τον νου μου προτιμησα να την αλλαξω.Εχει παθει πολυς κοσμος ζημια απο την αλυσιδα.
Δεν θες να σου κανει καμια στραβη σε αττικη οδο ας πουμε....
Πως μετρας και που μετρας ακριβως?
Eιναι λιγο ταλαιπωρια η διαδικασια αλλα εγω το εκανα οπως περιγραφει παρακατω..η μετρηση μου ισως ηταν λιγο off γιατι δεν την αφαιρεσα αλλα οκ η λυση ειναι προσωρινή μεχρι να την αλλάξω τελος της εβδομάδας
http://dirttricks.com/measuring-chain-wear :beer:
The second method is not as precise, but will save you time in breaking your master link. Suck a wrench between your chain and rear sprocket by rotating your rear wheel by hand, until the chain along the top of your swing arm is tight. Using the method above, count out 24 intervals, and measure the distance center-to-center between the first and last pin. A new chain will be 15″ dead nuts. If you measure more than 15-3/32″ it’s time to get a new chain.
ελπιζω να βοηθησα επισης οταν την καθαρισεις ριξε μια ματια αν λοιπουν τα ORING
Δεν θες να σου κανει καμια στραβη σε αττικη οδο ας πουμε....
Φυσικα και δε θελω αλλα δε μπορω να ειμαι και υποχονδριος. 20.000χλμ εχει η αλυσιδα..... Μπορει να ειμαι και λαθος δε ξερω ρε γμτ.... παντως περιμενω τιμη για σκετη αλυσιδα afam να μου πουν να δω τι θα κανω....
Ρε παιδια το θεμα εχει 59 σελ. και μαλλον δεν εχετε κοιταξει παραπισω που τα εχουν ηδη γραψει!
Μακρια απο wd 40 ...
Υπαρχουν καθαριστικα σπρει αλησιδας ...:)
Γιατι ρε φουστη μου τα ιδια πραγματα συνεχεια..???:(
Αλυσιδα που "μαγκωνει" ή παρουσιάζει "κομπους", ακόμη και αν επανερθει μετα απο καθαρισμα, ειναι για πεταμα...!!!
Τα σημεια αυτα εχουν φθαρει περισσότερο απο τα υπόλοιπα με συνεπεια να ειναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ οι αδύναμοι κρικοι της αλυσίδας...
Ο επιτρεπόμενος τζογος της αλυσίδας προυποθέτει ΙΣΗ μεσοσταθμικά φθορα σε καθε κρικο και ειναι το ΣΥΝΟΛΟ των επιμερους επιμηκύνσεων..
(υποθέτω ότι σχήματα και γεωμετρίες περιττεύουν - σκεφτείτε την ακραια περίπτωση ΟΛΟ τον τζογο να τον εχει παρει απο ΕΝΑ κρικο..)
Αν μια αλυσίδα ειναι μεν μεσα στο οριο επιμήκυνσης αλλα λογω λιγων επιμερους ΜΕΓΑΛΩΝ επιμηκύνσεων, θα κοπεί πολύ σύντομα και χωρις το "αναμενόμενο" ζόρι...
Υ.Γ.
Δεν συζηταω τι παθαινουν τα δοντια των γραναζιών καθε φορα που συμπλεκονται με κρικο βρακολαστικο..
Γιατι ρε φουστη μου τα ιδια πραγματα συνεχεια..???:(
Αλυσιδα που "μαγκωνει" ή παρουσιάζει "κομπους", ακόμη και αν επανερθει μετα απο καθαρισμα, ειναι για πεταμα...!!!
Τα σημεια αυτα εχουν φθαρει περισσότερο απο τα υπόλοιπα με συνεπεια να ειναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ οι αδύναμοι κρικοι της αλυσίδας...
Ο επιτρεπόμενος τζογος της αλυσίδας προυποθέτει ΙΣΗ μεσοσταθμικά φθορα σε καθε κρικο και ειναι το ΣΥΝΟΛΟ των επιμερους επιμηκύνσεων..
(υποθέτω ότι σχήματα και γεωμετρίες περιττεύουν - σκεφτείτε την ακραια περίπτωση ΟΛΟ τον τζογο να τον εχει παρει απο ΕΝΑ κρικο..)
Αν μια αλυσίδα ειναι μεν μεσα στο οριο επιμήκυνσης αλλα λογω λιγων επιμερους ΜΕΓΑΛΩΝ επιμηκύνσεων, θα κοπεί πολύ σύντομα και χωρις το "αναμενόμενο" ζόρι...
Συμφωνω απολυτα!!οπως ειπα ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!:beer:
Ρε παιδια το θεμα εχει 59 σελ. και μαλλον δεν εχετε κοιταξει παραπισω που τα εχουν ηδη γραψει!
Μακρια απο wd 40 ...
Υπαρχουν καθαριστικα σπρει αλησιδας ...:)
wd-40 σε ηδη κατεστραμενο κρικο τι ζημια να κανει να τον λιωσει?:bawl:
Φυσικα και δε θελω αλλα δε μπορω να ειμαι και υποχονδριος. 20.000χλμ εχει η αλυσιδα..... Μπορει να ειμαι και λαθος δε ξερω ρε γμτ.... παντως περιμενω τιμη για σκετη αλυσιδα afam να μου πουν να δω τι θα κανω....
Ποσα χλμ. θες να σου βγαλει η αλυσιδα;
Πιστευω οτι σου εδειξε οτι τελειωσε.
Βαλε και γραναζια μαζι γιατι ειναι πολυ πιθανο τα παλια να σου κανουν την αλυσιδα σωβρακο.
wd-40 σε ηδη κατεστραμενο κρικο τι ζημια να κανει να τον λιωσει?:bawl:
OK...εσυ ρισκαρεις, εγω δεν εχω προβλημα...:D
Ποσα χλμ. θες να σου βγαλει η αλυσιδα;
Πιστευω οτι σου εδειξε οτι τελειωσε.
Βαλε και γραναζια μαζι γιατι ειναι πολυ πιθανο τα παλια να σου κανουν την αλυσιδα σωβρακο.
Σωστος.
40.000 περιμενα να κρατησει..... Μαλλον θα βαλω μια καλυτερη ποιοτικα...
thnx!
Σωστος.
40.000 περιμενα να κρατησει..... Μαλλον θα βαλω μια καλυτερη ποιοτικα...
thnx!
WISe decision...
Pan (dvs)
01/07/2016, 13:03
wd-40 σε ηδη κατεστραμενο κρικο τι ζημια να κανει να τον λιωσει?:bawl:
Iσως να κατασστρεψει και τους διπλανους.
amyroukai
01/07/2016, 13:06
επειδή τα αμερικανά είναι μπροστά σε τέτοια ζητήματα, πειράματα εμβαπτισμού των ορινγκ σε WD επί ημέρες δεν έδειξαν καταστροφή. Πόσο μάλλον με απλό πιτσίλισμα μιά στο τόσο.
επειδή τα αμερικανά είναι μπροστά σε τέτοια ζητήματα, πειράματα εμβαπτισμού των ορινγκ σε WD επί ημέρες δεν έδειξαν καταστροφή.
Ειναι δε τοσο μπροστα που τα πειραματα χρνηματοδοτηθήκαν απο την εταιρεία που κατασκευαζει το WD40...
WISe decision...
Χρυση AFAM x-ring 120€
μπροστα γραναζι ΑFAM (ενα δοντι πιο κοντο απο μαμα) 16€
Πισω γραναζι AFAM 42€
Μαζι με εργασια 200€
Και κρατανε μου ειπαν για 80.000χλμ... Ενταξει ηταν λιγο αισιοδοξος σε αυτο! :P
Χρυση AFAM x-ring 120€
μπροστα γραναζι ΑFAM (ενα δοντι πιο κοντο απο μαμα) 16€
Πισω γραναζι AFAM 42€
Μαζι με εργασια 200€
Και κρατανε μου ειπαν για 80.000χλμ... Ενταξει ηταν λιγο αισιοδοξος σε αυτο! :P
Για ρωτα τον .....................
Αν την λαδωσεις θα βγαλει κανενα χλμ παραπανω η τσαμπα τα λεφτα που θα δωσεις;
:plaf:
amyroukai
01/07/2016, 13:25
Ειναι δε τοσο μπροστα που τα πειραματα χρνηματοδοτηθήκαν απο την εταιρεία που κατασκευαζει το WD40...
λες ο ρέντνεκ στο φόρουμ να είναι πράκτωρ της βεντέ;
80,000 χλμ αλυσίδα. Σε πολύ προσεκτικό και τυπικό οδηγό :lol: ... Εμ... Άλλο με τον Τοτό, ξέρουμε;
εγω ειμαι στα κοντα στα 60.000 χλμ με την ιδια αλυσιδα με βαλβολινη, απλο σπρει γρασου και ειναι σε ακομη σε καλη κατασταση.
80.000 ε?? για πες του αν στα 30.000 βγει off μου δωκεις γραπτη εγγυηση οτι θα μου βαλεις αλλη τσαμπα??:bawl:
Pan (dvs)
01/07/2016, 13:46
εγω ειμαι στα κοντα στα 60.000 χλμ με την ιδια αλυσιδα με βαλβολινη, απλο σπρει γρασου και ειναι σε ακομη σε καλη κατασταση.
Oταν λες σε αρκετη καλη κατασταση εννοεις οπτικα?
επειδή τα αμερικανά είναι μπροστά σε τέτοια ζητήματα, πειράματα εμβαπτισμού των ορινγκ σε WD επί ημέρες δεν έδειξαν καταστροφή. Πόσο μάλλον με απλό πιτσίλισμα μιά στο τόσο.
Πειράματα εμβαπτισμού έδειξαν ότι το WD φουσκώνει και μαλακώνει τα ορινγκ.
amyroukai
01/07/2016, 14:33
θυμάμαι λάθος τότενες. μιλ μερσί.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.