View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
AUFGEBRACHT
18/05/2013, 19:28
ΠΑΙΔΙΑ... ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΛΙΠΕΝΟΥΜΕ;; ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ;;;;;;:confused:
Τεντώνουμε όταν κρίνεται απαραίτητο προφανώς...Τώρα κάθε πότε λιπαίνουμε, κάθε 500 χιλιόμετρα μια χαρά είναι υπό κανονικές συνθήκες. Εννοείται πως εάν σε πιάσει καμιά δυνατή βροχή και η αλυσίδα γεμίσει λάσπη και μούργα την καθαρίζεις και τη λιπαίνεις πάλι.
AFROARGOS
18/05/2013, 20:46
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...!:)
Bradipous
09/07/2013, 20:41
Καθε φορα το ιδιο προβλημα με το τεντωμα της αλυσιδας, πως θα καταφερω να ρυθμισω τους 2 σφυκτιρες/τεντωτηρες ομοια ωστε να μην ειναι στραβα ροδα-γραναζι...
Ενι αιντια?
βαλε ενα κατσαβιδι αναμεσα στην αλυσιδα και στο πισω γραναζι . γυρνα με το χερι την ροδα μεχρι να τεντωσει η αλυσιδα καλα και σφυξε .
εδιτ : οτι να ναι διαβασα . γραψε λαθος :ZZZ:
Αφού τεντώσεις την πλευρά της αλυσίδας, σφίγγεις ελαφρά και μετράς την απόσταση μεταξύ 2 σημείων που υπάρχουν και στην άλλη πλευρα, οπότε μεταφέρεις την μέτρηση...
(για προχώ καταστάσεις, χρησιμοποιείς λεπτή μεταλλική βέργα λυγισμένη στην μια ακρη ώστε να μπαίνει στον άξονα του ψαλιδιού και σημειώνεις με μαρκαδόρο την απόσταση μέχρι το κέντρο του παξιμαδιού..)
η μετρας με παχυμετρο το σπειρωμα που απομενει στους ρεγουλατορους και τι φερνεις ιδιο δεξια αφου τεντωσεις πρωτα αριστερα
Εξασφαλισμένος τρόπος για να την πατήσεις...
sapila racing
10/07/2013, 14:18
Αφού τεντώσεις την πλευρά της αλυσίδας, σφίγγεις ελαφρά και μετράς την απόσταση μεταξύ 2 σημείων που υπάρχουν και στην άλλη πλευρα, οπότε μεταφέρεις την μέτρηση...
(για προχώ καταστάσεις, χρησιμοποιείς λεπτή μεταλλική βέργα λυγισμένη στην μια ακρη ώστε να μπαίνει στον άξονα του ψαλιδιού και σημειώνεις με μαρκαδόρο την απόσταση μέχρι το κέντρο του παξιμαδιού..)
Και τί γίνεται αν εχουμε τους ρεγουλατόρους ακριβώς αλλά ο πίσω τροχός δεν είναι στην ίδια ευθεία με τον εμπρός?
Απάντησέ μου μεθαύριο που είναι Παρασκευή. :D
Και τί γίνεται αν εχουμε τους ρεγουλατόρους ακριβώς αλλά ο πίσω τροχός δεν είναι στην ίδια ευθεία με τον εμπρός?
Απάντησέ μου μεθαύριο που είναι Παρασκευή. :D
Να το πηγαινουμε το μηχανάκι στην καλίμπρα για να τεντώσουμε αλυσίδα;
Και τί γίνεται αν εχουμε τους ρεγουλατόρους ακριβώς αλλά ο πίσω τροχός δεν είναι στην ίδια ευθεία με τον εμπρός?
Και τι με νοιάζει που έχουμε τους ρεγουλατόρους ρε μάστορα..??
Αυτό που λέω εξασφαλίζει την ίση απόσταση των άκρων του αξονα του πίσω τροχού από τα αντίστοιχα άκρα του άξονα του ψαλιδιού..
(άρα και την παραλληλία των αξόνων..)
sapila racing
10/07/2013, 14:28
Και τι με νοιάζει που έχουμε τους ρεγουλατόρους ρε μάστορα..??
Αυτό που λέω εξασφαλίζει την ίση απόσταση των άκρων του αξονα του πίσω τροχού από τα αντίστοιχα άκρα του άξονα του ψαλιδιού..
(άρα και την παραλληλία των αξόνων..)
Και αμα μετρησουμε ένα μετριο μηχανακι που το έχουμε ρυθμίσει όπως λες θα είναι στανταρ στην ίδια ευθεία ο εμπρός με τον πίσω τροχό?
Και σε παπί ακόμα ?
Και αμα μετρησουμε ένα μετριο μηχανακι που το έχουμε ρυθμίσει όπως λες θα είναι στανταρ στην ίδια ευθεία ο εμπρός με τον πίσω τροχό?
Και σε παπί ακόμα ?
Ρε φίλε, αν δεν ειναι, δεν θα ειναι στραβό (για κάποιο λόγο) το μοτοσακό;
Και αμα μετρησουμε ένα μετριο μηχανακι που το έχουμε ρυθμίσει όπως λες θα είναι στανταρ στην ίδια ευθεία ο εμπρός με τον πίσω τροχό?
Και σε παπί ακόμα ?
Και ξαναλέω, τι με νοιάζει αν θα είναι συνευθειακοί οι 2 τροχοί ..??
sapila racing
10/07/2013, 16:19
Και αμα μετρησουμε ένα μετριο μηχανακι που το έχουμε ρυθμίσει όπως λες θα είναι στανταρ στην ίδια ευθεία ο εμπρός με τον πίσω τροχό?
Και σε παπί ακόμα ?
Ρε φίλε, αν δεν ειναι, δεν θα ειναι στραβό (για κάποιο λόγο) το μοτοσακό;
Oλα είναι λίγο στραβα σε αυτό τον κόσμο. Ενα παπί ειδικά απο μαμα ειναι παντα αλλού.
Και ξαναλέω, τι με νοιάζει αν θα είναι συνευθειακοί οι 2 τροχοί ..??
Αν ειναι παράλληλοι δεν πειράζει και τόσο, αλλά αν δεν είναι θα πηγαίνει λίγο μονόπαντα, δεν νομίζεις.
Αυτό που ηθελα να δείξω είναι οτι αν δούμε οτι δεν παει και τόσο καλα με τους ρεγουλατόρους, μπορούμε να παρουμε ενα κορδόνι και να μετρήσουμε.
Μια φορά μετράμε (εκτός τρακαρίσματος) και ξερουμε που πρέπει να είναι οι ρεγουλατόροι για να εχουμε ισιο τον πίσω τροχό σε σχέση με τον διαμήκη άξονα της μοτο.
Ε ρε τι τραβάτε κι εσείς με τα συμβατικά ψαλίδια :D ...
sapila racing
10/07/2013, 18:33
Ε ρε τι τραβάτε κι εσείς με τα συμβατικά ψαλίδια :D ...
Αντε ρε Pro Arm απο κει. :p
Δεν έχει να κανει μονο με το ψαλίδι πάντως. ;)
Bradipous
10/07/2013, 22:38
Αφού τεντώσεις την πλευρά της αλυσίδας, σφίγγεις ελαφρά και μετράς την απόσταση μεταξύ 2 σημείων που υπάρχουν και στην άλλη πλευρα, οπότε μεταφέρεις την μέτρηση...
(για προχώ καταστάσεις, χρησιμοποιείς λεπτή μεταλλική βέργα λυγισμένη στην μια ακρη ώστε να μπαίνει στον άξονα του ψαλιδιού και σημειώνεις με μαρκαδόρο την απόσταση μέχρι το κέντρο του παξιμαδιού..)
η μετρας με παχυμετρο το σπειρωμα που απομενει στους ρεγουλατορους και τι φερνεις ιδιο δεξια αφου τεντωσεις πρωτα αριστερα
Εγω ειχα κατα νου τον συνδιασμο των 2..
Δηλ. να μετρησω με παχυμετρο την αποσταση που εχει ο μεγαλος ανθρωπος/αντρας σημαδεμενη με κοκκινο στην φωτο..
ή ειναι μλκα ? :confused:
Εγω ειχα κατα νου τον συνδιασμο των 2..
Δηλ. να μετρησω με παχυμετρο την αποσταση που εχει ο μεγαλος ανθρωπος/αντρας σημαδεμενη με κοκκινο στην φωτο..
ή ειναι μλκα ? :confused:
Λαλακία δεν είναι, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι τα σημεία που μετράς ισαπέχουν από τον άξονα του ψαλιδιού...
(την είπα παραπάνω στον toyar γιατί την έχω πατήσει προσωπικά - και ευτυχώς που η διαφορά ήταν τέτοια που φαινόταν με το μάτι..)
Λαλακία δεν είναι, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι τα σημεία που μετράς ισαπέχουν από τον άξονα του ψαλιδιού...
(την είπα παραπάνω στον toyar γιατί την έχω πατήσει προσωπικά - και ευτυχώς που η διαφορά ήταν τέτοια που φαινόταν με το μάτι..)
και επειδη ''εξις δευτερα φυσις'':D
Antonisss
12/07/2013, 13:41
Να προσθέσω αναφορικά με το τέντωμα της αλυσίδας(καθώς το έζησα και αυτό πρώτη φορά στα 10 χρόνια που καβαλάω) ότι καλό θα ήταν να μετράμε σε διαφορετικά σημεία(δλδ, ή πριν ή αφού τεντώσουμε, ας γυρίσουμε λίγο τη ρόδα να δούμε αν η αλυσίδα είναι ομοιόμορφα τεντωμένη ή χαλαρή!), γιατί εάν η αλυσίδα την έχει ακούσει, τότε, σε ένα σημείο θα είναι ρυθμισμένη σωστά, σε άλλο σημείο θα είναι τσίτα και σχεδόν έτοιμη να σπάσει και σε άλλο χαλαρή... Κοινώς, έτοιμη για πέταμα
Bradipous
13/07/2013, 12:32
Να προσθέσω αναφορικά με το τέντωμα της αλυσίδας(καθώς το έζησα και αυτό πρώτη φορά στα 10 χρόνια που καβαλάω) ότι καλό θα ήταν να μετράμε σε διαφορετικά σημεία(δλδ, ή πριν ή αφού τεντώσουμε, ας γυρίσουμε λίγο τη ρόδα να δούμε αν η αλυσίδα είναι ομοιόμορφα τεντωμένη ή χαλαρή!), γιατί εάν η αλυσίδα την έχει ακούσει, τότε, σε ένα σημείο θα είναι ρυθμισμένη σωστά, σε άλλο σημείο θα είναι τσίτα και σχεδόν έτοιμη να σπάσει και σε άλλο χαλαρή... Κοινώς, έτοιμη για πέταμα
Γι΄αυτο την ρυθμιζεις στο πιο τεντωμενο σημειο της.
Επισης βοηθαει (χωρις να λυνει το προβλημα) αν δεν θες να αλλαξεις αλυσιδα, ενας καλος καθαρισμος αυτης.
SHOOTER045
13/07/2013, 13:18
εχει τυχει σε κανενα στο σημειο ενωσης της καινουργιας αλυσιδας να κανει κατσαρωμα?
μηπως ο μαστορας την εσφιξε πααααααρα πολυ και εκει οφειλεται αυτο γιατι δεν δουλευουν τα κυλιννδρακια εσωτερικα?
στις αλυσιδες με ασφαλεια δεν μου ειχε παρουσιαστει ποτε
sapila racing
13/07/2013, 18:01
εχει τυχει σε κανενα στο σημειο ενωσης της καινουργιας αλυσιδας να κανει κατσαρωμα?
μηπως ο μαστορας την εσφιξε πααααααρα πολυ και εκει οφειλεται αυτο γιατι δεν δουλευουν τα κυλιννδρακια εσωτερικα?
στις αλυσιδες με ασφαλεια δεν μου ειχε παρουσιαστει ποτε
Αν ο συνδετικός κρίκος μενει άκαμπτος τον εσφιξαν υπερβολικά στο πριτσίνωμα. Τωρα θέλεις άλλο συνδετικό κρίκο κανονικά.
Ο Αλεξόπουλος έχει.
SHOOTER045
13/07/2013, 22:51
εγω του το ειπα του μαστορα
αλλα μου απαντησε δεν πειραζει
για την ιστορια λετε να οφειλεται σε αυτο η γρηγορη φθορα της?
πρωτο σετ 26.000 και κατι ψιλα
δευτερο σετ ολοιδια μαμα και οριτζιναλ περασαν τα 14.000 και με το ζορι να βγαλουν το καλοκαιρι
ο δεικτης φθορας-τεντωματος ειναι στο κοκκινο εκει που λεει-replace
redfantomas
16/07/2013, 09:32
εγω του το ειπα του μαστορα
αλλα μου απαντησε δεν πειραζει
για την ιστορια λετε να οφειλεται σε αυτο η γρηγορη φθορα της?
πρωτο σετ 26.000 και κατι ψιλα
δευτερο σετ ολοιδια μαμα και οριτζιναλ περασαν τα 14.000 και με το ζορι να βγαλουν το καλοκαιρι
ο δεικτης φθορας-τεντωματος ειναι στο κοκκινο εκει που λεει-replace
με την απλη λογικη μου:alien::alien: μενωντας ο κρικος σφιχτος και δημιουργοντας το κατσαρωμα η κινηση της αλυσιδας δημιουργει σαν σκαλι το οποιο αναγκαστικα σερνει η υπολοιπη αλυσιδα με εξτρα δυναμη καθως δεν υπαρχει ομαλη κινηση και δεν ξερω και σε τι βαθμο ηταν ...π.χ μπορει να χαλαρωνε-εσφιγγε εν κινηση οποτε στην εκανε την αλυσιδα σωβρακακι ....(ολα αυτα τα ωραια τα εκανε η πρωην αλυσιδα μου)
redfantomas
16/07/2013, 09:56
εγω παλι εχω το εξης θεματακι καθαρισα την αλυσιδα με παραφινελαιο ...και την περασα με σπρει ...μετα απο 2 μερες παρατηρησα αυτο
295674 τι κανω σε αυτη την περιπτωση??
295676295677 η αλυσιδα ειναι jt με γραναζια jt καινουργια μονο 1.500 χλμ εχει πανω της ...
μπορω να διωξω την σκουρια με καποιο αντισκουριακο???
θα επεκταθει η κατασταση της???
Σκούπισέ την με ένα πανί βρεγμένο με βενζινόλαδο και θα είσαι μια χαρά...
(εξωτερικά τουλάχισατον..)
stefanos
16/07/2013, 10:47
εγω παλι εχω το εξης θεματακι καθαρισα την αλυσιδα με παραφινελαιο ...και την περασα με σπρει ...μετα απο 2 μερες
μπορω να διωξω την σκουρια με καποιο αντισκουριακο???
θα επεκταθει η κατασταση της???
Είσαι σίγουρος ότι το σπρέυ ήταν λιπαντικό για αλυσίδα?
Η σκουριά θα φύγει μόλις την λαδώσεις κανονικά.
redfantomas
16/07/2013, 11:11
ειναι αυτο forch s405
295683
και γραφει πανω υψηλης επιδοσεως γρασσο αλυσιδας με τεφλον
Προφανώς το έβαλες πριν στεγνώσει εντελώς η αλυσίδα σου και "καπάκωσε" την υγρασία...
(επιφανειακή είναι η σκουριά, οπότε μην αγχώνεσαι...)
Υ.Γ.
και μια πουτάνα φέραμε...
Σχεδόν ΟΛΑ τα λιπαντικά ισχυρίζονται ότι διώχνουν την υγρασία αλλά σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ δεν το πραγματοποιεί..:cool:
Γι' αυτό αφού καθαρίσουμε την αλυσίδα μας κάνουμε μια μικρή βόλτα την ξαναπερνάμε με στεγνό πανάκι και μετά λιπαίνουμε.
Γι' αυτό αφού καθαρίσουμε την αλυσίδα μας κάνουμε μια μικρή βόλτα την ξαναπερνάμε με στεγνό πανάκι και μετά λιπαίνουμε.
και πλένουμε τα χέρια μας πριν καθίσουμε στο τραπέζι...
(προσευχή κατά προαίρεση..)
nikos_abel
16/07/2013, 11:42
Για αυτό θα πάρω με άξονα (γ@μW της γης τον άξονα που λένε)
redfantomas
16/07/2013, 12:19
Για αυτό θα πάρω με άξονα (γ@μW της γης τον άξονα που λένε)
εγω παλι σκεφτομαι να το κανω με ιμαντα !!!!!:a26::a26::a022::a022::a022::a022::a029::a029:χαχχααχαχαχ
εδω ο αλλος εβαλε στο 1.000 ,το cbf θα εχει προβλημα????
295686
:rolleyes:
Που'ναι η αρκούδα ρε σύντροφε...??
nicksior
16/07/2013, 12:25
295685
295685
Για αλυσίδες σε μπρελόκ, μια χαρά είναι ...
εγω παλι σκεφτομαι να το κανω με ιμαντα !!!!!:a26::a26::a022::a022::a022::a022::a029::a029:χαχχααχαχαχ
εδω ο αλλος εβαλε στο 1.000 το cbf θα εχει προβλημα????
295686
Βάλε και την ίδια σέλα όμως...
redfantomas
16/07/2013, 12:39
:rolleyes:
Που'ναι η αρκούδα ρε σύντροφε...??
http://www.vh-motorradtechnik.de/products/de/Zahnriemenkits/Kawasaki-Z-1000-ZRT00D-18010.html
η αλυσίδα είναι το μοναδικό μηχανικό μέρος της μοτο το οποίο όλος ο κόσμος ανεξαρτήτου εμπειρίας αισθάνεται ότι μπορεί να βάλει χέρι και παράλληλα να συμβουλέψει και άλλους πώς να βάλουν και αυτοί με τη σειρά τους χέρι. γι’ αυτο τα θέματα για τη χρήση και συντήρηση της σε όλα τα φόρουμ του κόσμου ξεπερνάνε τις 200 σελίδες.
ο οποιοσδήποτε μπορεί να δηλώσει ότι έχει ανακαλύψει μια καινούργια τεχνική, να βάλει φωτογραφίες με επεξηγήσεις και αναλύσεις και επιτέλους να συμβουλέψει και αυτός τους άλλους πώς να το κάνουν σωστά.
nicksior
16/07/2013, 12:59
Για αλυσίδες σε μπρελόκ, μια χαρά είναι ...
http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/bike-care/
http://www.youtube.com/watch?v=iCdwgj9ZfHk
redfantomas
16/07/2013, 13:39
http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/bike-care/
http://www.youtube.com/watch?v=iCdwgj9ZfHk
sto πρωτο λινκ δειχνει αλλο wd 40 oxi to koino για να μην μπερδευομαστε http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/wp-content/uploads/2013/03/chain_lube.png
στο βιντεο δειχνει το κλασικο wd 40 για καθαρισμα και την λαδωνει με αλλο σπρευ...
αν τωρα η wd40 εβγαλε ειδικο σπρευ για λαδωμα και το εχει δοκιμασει καποιος ας μας πει εντυπωσεις
...
ο οποιοσδήποτε μπορεί να δηλώσει ότι έχει ανακαλύψει μια καινούργια τεχνική, να βάλει φωτογραφίες με επεξηγήσεις και αναλύσεις και επιτέλους να συμβουλέψει και αυτός τους άλλους πώς να το κάνουν σωστά.
Υπήρχε και ένας που είχε ανεβάσει φωτό με την τεχνική του, αλλά επίτηδες ώστε να ΜΗΝ την ακολουθήσει κανείς.
Αν θυμάμαι καλά ήταν κάποιος με GSXR από Αμερική, που είχε ανεβάσει τον πίσω τροχό σε σταντ, έβαλε μπροστά, κούμπωσε και μια 1η στο ρελαντί και προσπάθησε να σκουπήσει την αλυσίδα με ένα πανί με τον τροχό να γυρίζει.
Το πίσω γρανάζι του μάσησε το πανί και μαζί και λίγο από τα ακροδάχτυλά του. :uplate:
Υπήρχε και ένας που είχε ανεβάσει φωτό με την τεχνική του, αλλά επίτηδες ώστε να ΜΗΝ την ακολουθήσει κανείς.
.....
:bawl:
θεός
nicksior
16/07/2013, 14:20
sto πρωτο λινκ δειχνει αλλο wd 40 oxi to koino για να μην μπερδευομαστε http://www.wd40specialistmotorbike.co.uk/wp-content/uploads/2013/03/chain_lube.png
στο βιντεο δειχνει το κλασικο wd 40 για καθαρισμα και την λαδωνει με αλλο σπρευ...
αν τωρα η wd40 εβγαλε ειδικο σπρευ για λαδωμα και το εχει δοκιμασει καποιος ας μας πει εντυπωσεις
Νόμιζα πως μιλάμε για την σκουριά που σου παρουσιάστηκε και πως θα την καθαρίσεις...
Για την λίπανση συμφωνώ.
Πάντως υπάρχει και κάποιο άλλο βιντεάκι στο οποίο ο αμερικάνος ισχυρίζεται πώς έκανε ...Km (δεν θυμάμαι , μη γράφουμε και τέρατα) με λίπανση μόνο wd40.
Εγώ πάντως ,τουλάχιστον στο ξεσκούριασμα , το βρίσκω πολύ καλό !
To θέμα είναι ότι χρησιμοποιούμε να είναι φιλικό και προς τα ο-x-z ring.
Και παράλληλα οικονομικό.
η HONDA στο manual γραφει λιπανση με βαλβολινη 80W90 σταματησα τα σπρευ και ξεκινησα να το εφαρμοζω
πισω σταντ γυρισμα του τροχου και καλη επαλυψη με πινελο
δειχνει να δουλευει καλα και δεν βρωμιζει τη ζαντα
παντως ειναι σιγουρα ευκολο οικονομικο και ασφαλες για τα o-ring
η HONDA στο manual γραφει λιπανση με βαλβολινη 80W90
Άμα το γράφει η Honda....
(πάντως μια ερωτησούλα στην big-H για το πως θα καταφέρει η 90αρα βαλβολίνη να περάσει μέσα στους συνδέσμους και στα ράουλα - και να παραμείνει εκεί, δεν θα έβλαπτε..);)
hlektronio
17/07/2013, 14:53
Άμα το γράφει η Honda....
(πάντως μια ερωτησούλα στην big-H για το πως θα καταφέρει η 90αρα βαλβολίνη να περάσει μέσα στους συνδέσμους και στα ράουλα - και να παραμείνει εκεί, δεν θα έβλαπτε..);)
親愛なる友
オイルが通過し、残る
一貫性、表面張力に起因してキャピラリ
(το λάδι θα περάσει και θα παραμείνει
λόγω συνεκτικότητας,επιφανειακής τάσης και τριχοειδούς)
Μετά τιμής
shuhei nakamoto
HRC Vice President
δεν χρειαζεται να περασει μεσα γιατι η αλυσιδα ειναι με o-ring οποτε αυτολιπαινομενη
η βαλβολινη λιπαινει εξωτερικα στα σημεια επαφης με τα γραναζια
Άμα το γράφει η Honda....
(πάντως μια ερωτησούλα στην big-H για το πως θα καταφέρει η 90αρα βαλβολίνη να περάσει μέσα στους συνδέσμους και στα ράουλα - και να παραμείνει εκεί, δεν θα έβλαπτε..);)
η βαλβολίνη περνάει και εισχωρεί στους συνδέσμους και στα πυράκια ένωσης της αλυσίδας όπως και το 100άρι λάδι που προτείνουν κατασκευαστές σε διάφορα μηχανήματα επαγγελματικά που χρησιμοποιούν αλυσίδες για την κίνησή τους.
Το πείραμα με 100άρι λάδι το είχα κάνει το 2002 όπου είχα τοποθετήσει μπουκαλάκι μέσα στην ουρά του κ2 με λάδι και έξοδο με σιλικονούχο σωληνάκι με μηχανισμό ροοστάτη ορού. Ξετρύπησα τη πάνω πλευρά της γλύστρας από την κάτω πλευρά και το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο. Σκαλοπάτια πουθενά, μονίμως καθαρή και μονίμως υγρή. Άκουγες την αλυσίδα και χαιρόσουν να οδηγείς τη μοτό. Δηλάδή αυτό που κάνει το scottoiler όπου ήταν και είναι η καλύτερη λύση http://www.scottoiler.com/
Προκειμένου να χαλάσεις όλα αυτά τα σπρέι για αγορά και να χαλάσεις στο τέλος την αλυσίδα σου αγοράζεις το σύστημα και βγάζεις σχεδόν τα 2πλάσια χιλιόμετρα αντοχής και σου μένει το σύστημα για μια ζωή ότι μοτό και εάν πάρεις.
Αυτό που μου φαίνεται και μου φαινόταν απίστευτο ήταν αυτή η απάτη που βρήκαν για να πωλούν τα εργοστάσια= τα σπρέυ αλυσίδας
που αυτά κι αν δεν είσχωρούν που γίνονται σαν κόλλα και δεν διεισδύουν πουθενά αντιθέτως κολλούν τα πυράκια και η αλυσίδα κάνει σκαλοπάτια με αποτέλεσμα το φαινόμενο "μάζεμα-τέντωμα" στη λειτουργία της και το αποτέλεσμα στο καλάθι των αχρήστων και αλλαγή....
Τα σπρέι που θα πληρώσεις λοιπόν για την "προστασία" της αλυσίδας σου είναι για την καταστροφή της εκτός και εάν είναι ρευστό κι ας πετάει λίγο. Όλα θέμα τοποθέτησης της λίπανσης στην εσωτερική πλευρά της αλυσίδας είναι, ποσότητας και σκουπίσματος της αλυσίδας μετά. Ας μην αναφέρω καλύτερα το κόστος για την όλη διάρκεια της αλυσίδας των σπρέυ όπου ξεπερνά την αγορά της αλυσίδας κατά πολύ ....
Προσωπικά όταν το πήρα χαμπάρι τη ζημιά που κάνουν τα σπρέυ άλλαξα τροπάρι και βάζω αντισκωριακό με λάδι (όχι με πετρέλαιο) των 3 ευρώ από το χρωματοπωλείο της γειτονιάς (όχι wd40 γιατί το κόστος είναι στο 8ευρω) και από τότε στην αρχή με δούλεμα στο χέρι μετά την λίπανσή της για να ¨σπάσω¨τα σκαλοπάτια της αλυσίδας και κάποια χιλιόμετρα και συχνή λίπανση για 2 με 3 φορές η αλυσίδα έγινε ολόϊσια χωρίς σκαλοπάτια.
Αυτά τα όλιγα από εμένα
Καλή συνέχεια στο θέμα
*edit: και σωστή λίπανση και τελείως καθαρό το αποτέλεσμα στη ζάντα δεν γίνεται. Αποφασίστε τι επιλέγετε
δεν χρειαζεται να περασει μεσα γιατι η αλυσιδα ειναι με o-ring οποτε αυτολιπαινομενη
η βαλβολινη λιπαινει εξωτερικα στα σημεια επαφης με τα γραναζια
Κάνε ένα κουράγιο λεβεντιά μου καμαρωτή να διαβάσεις από την αρχή το thread...
(και όταν και άμα καταλήξεις στο ποια είναι τα κινούμενα μέρη της αλυσίδας, ποια από αυτά τρίβονται μεταξύ τους και ποια καλύπτουν τα o-rings το ξανασυζητάμε..)
親愛なる友
オイルが通過し、残る
一貫性、表面張力に起因してキャピラリ
(το λάδι θα περάσει και θα παραμείνει
λόγω συνεκτικότητας,επιφανειακής τάσης και τριχοειδούς)
Μετά τιμής
shuhei nakamoto
HRC Vice President
Δεν έκανε ακόμα χαρακίρι από ντροπή για τα άχρηστα που γράφουν στα manual τους; :D
Κάνε ένα κουράγιο λεβεντιά μου καμαρωτή να διαβάσεις από την αρχή το thread...
(και όταν και άμα καταλήξεις στο ποια είναι τα κινούμενα μέρη της αλυσίδας, ποια από αυτά τρίβονται μεταξύ τους και ποια καλύπτουν τα o-rings το ξανασυζητάμε..)
να ξαναδιαβασω 31 σελιδες για να συζητησουμε οι δυο μας αν ειναι σωστο αυτο που λεει το manual;:nono:
hlektronio
17/07/2013, 15:14
Δεν έκανε ακόμα χαρακίρι από ντροπή για τα άχρηστα που γράφουν στα manual τους; :D
Άπιστε!
πριν το γκονγκ χτυπήσει τρεις φορές
σε βλέπω να κολλάς φύλλα χρυσού στα άδυτα του ναού στο hamamatsu..
Μετανοείτε..
Άπιστε!
πριν το γκονγκ χτυπήσει τρεις φορές
σε βλέπω να κολλάς φύλλα χρυσού στα άδυτα του ναού στο hamamatsu..
Μετανοείτε..
Ήμαρτον! Που να μου κόβει ο Βούδας άλογα και να τα δίνει χρόνια στον Shuhei Nakamoto!
Εννούσα αν θα κάνει χαρακίρι τώρα που έμαθε ότι τόσα χρόνια γράφει άσχετες οδηγίες για την λίπανση της αλυσίδας.
Σοβαρά τώρα, τα o-ring κάνουν τέτοια στεγανοποίηση που δεν βγαίνει και δεν μπαίνει τίποτα;
να ξαναδιαβασω 31 σελιδες για να συζητησουμε οι δυο μας αν ειναι σωστο αυτο που λεει το manual;:nono:
Όχι βρε λεβέντη μου γιατί, από τότε που τα manuals έγιναν "ευαγγέλιο", χάθηκε η κριτική σκέψη ...:wave2:
Και μια διευκρίνιση, γιατί αρκετός κόσμος πιστεύει το αντίθετο:
Η "κλειστή" αλυσίδα χρειάζεται λίπανση μόνο μεταξύ των ράουλων και των αντίστοιχων πείρων...!!
Το εξωτερικό μέρος του ράουλου πρέπει να είναι στεγνό ώστε να ακολουθεί (λόγω τριβής) την προβλεπόμενη κύλισή του πάνω στο δόντι του γραναζιού και να μην ολισθαίνει πάνω σ'αυτό...
(κοινώς, αφού λιπάνουμε τη αλυσίδα, πρέπει να την σκουπίσουμε καλά - και όχι για να μην λερώνει...)
Δηλάδή αυτό που κάνει το scottoiler όπου ήταν και είναι η καλύτερη λύση http://www.scottoiler.com/
Θα διαφωνήσω :D ...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131995
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=121653
....
(κοινώς, αφού λιπάνουμε τη αλυσίδα, πρέπει να την σκουπίσουμε καλά - και όχι για να μην λερώνει...)
:heartpound::hug:
:heartpound::hug:
Εγώ θέλω να μ'αγαπάς για τον χαρακτήρα μου ...:(
ξαναλεω οτι κι εγω οταν διαβασα το manual θεωρησα ατοπη τη χρηση βαλβολινης και χρησιμοποιουσα ειδικα σπρει
το αποτελεσμα ηταν η αλυσιδα μου να ειναι συνεχως ξερη και με κομπους και τελικα να κρατησει μονο 17000χλμ σε μηχανακι με 20 αλογακια
στην καινουρια δοκιμασα τη βαλβολινη........
ειναι ευκολο, σχεδον τσαμπα, και αφου σκουπισα τα περισσευματα στην αρχη απο τη ζαντα αυτη τη στιγμη η ζαντα μου ειναι καθαρη και η αλυσιδα μου ευκαμπτη αθορυβη και καλογυαλισμενη οσο ποτε αλλοτε
και δεν βλεπω κατι κακο στο να ειναι λαδωμενο το ραουλο και εξωτερικα, και στα ρουλεμαν εχουμε τριβη κυλισης αλλα δεν τα αφηνουμε στεγνα
Είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνετε να κάνετε την βαλβολίνη να εισχωρήσει κάτω από τα ράουλα χωρίς να την "λεπτύνετε" με κάποιν τρόπο....
στην πραξη τι προτεινεις για καλυτερη λιπανση;
Είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνετε να κάνετε την βαλβολίνη να εισχωρήσει κάτω από τα ράουλα χωρίς να την "λεπτύνετε" με κάποιν τρόπο....
Λαβε υποψιν μαστορα οτι τα ο-ρινγκ περιστρεφονται, η αλυσιδα ζεσταινεται και οτι το τριχοειδες φαινομενο δεν αναφερεται σε κομμωτριες.
επισης η βαλβολινη μπορει να εχει σχετικα μεγαλο ιξωδες αλλα παραμενει ρευστη
http://www.xbhp.com/talkies/attachments/do-yourself/36680d1295023942-bike-o-ring-chain-cleaning-lubrication-o-ring-chain-closeup.jpg
συμφωνα με το παραπανω το ραουλο εσωτερικα λιπαινεται απο το λιπαντικο(πρασινο) που μπαινει κατα την κατασκευη της αλυσιδας και το οποιο συγκρατειται απο τα o-ring, x-ring κλπ
Λαβε υποψιν μαστορα οτι τα ο-ρινγκ περιστρεφονται, η αλυσιδα ζεσταινεται και οτι το τριχοειδες φαινομενο δεν αναφερεται σε κομμωτριες.
Ουτε σε πλακοραφούδες κάστορα αλλά εγώ μιλάω για "εξωτερική" λίπανση...
http://www.xbhp.com/talkies/attachments/do-yourself/36680d1295023942-bike-o-ring-chain-cleaning-lubrication-o-ring-chain-closeup.jpg
συμφωνα με το παραπανω το ραουλο εσωτερικα λιπαινεται απο το λιπαντικο(πρασινο) που μπαινει κατα την κατασκευη της αλυσιδας και το οποιο συγκρατειται απο τα o-ring, x-ring κλπ
Τα νεύρα μου.!!!!!!!!!
Αφήστε ήσυχα τα o-rings να κάνουν την δουλειά τους και πιάστε να λιπάνετε μεταξύ roller(γκρι) και bushing(μπλε)...
http://www.xbhp.com/talkies/attachments/do-yourself/36680d1295023942-bike-o-ring-chain-cleaning-lubrication-o-ring-chain-closeup.jpg
συμφωνα με το παραπανω το ραουλο εσωτερικα λιπαινεται απο το λιπαντικο(πρασινο) που μπαινει κατα την κατασκευη της αλυσιδας και το οποιο συγκρατειται απο τα o-ring, x-ring κλπ
Υπαρχει κι αυτη η θεωρια, οτι δηλαδη τα ορινγκ το μονο που κανουν ειναι να μονωνουν το μεσα απο το εξω και τα σπρευ το μονο που κανουν ειναι να κρατανε τα οριγκ φρεσκα. Προσωπικως, το θεωρω απιθανο να μπορει ενα πλαστικο παπαρακι να κανει τοσο καλη δουλεια, δεδομενων των συνθηκων λειτουργιας. Η αληθεια πρεπει να βρισκεται καπου αναμεσα.
Ουτε σε πλακοραφούδες κάστορα αλλά εγώ μιλάω για "εξωτερική" λίπανση...
κι εγω λεω οτι η εξωτερικη λιπανση πιθανοτατα καταληγει εσωτερικη, ακομα και με βαλβολινη
κι εγω λεω οτι η εξωτερικη λιπανση πιθανοτατα καταληγει εσωτερικη, ακομα και με βαλβολινη
Άρα η αρχική εσωτερική εξωτερικεύεται μόλις χρησιμοποιηθεί η αλυσίδα;;;
κι εγω λεω οτι η εξωτερικη λιπανση πιθανοτατα καταληγει εσωτερικη, ακομα και με βαλβολινη
Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να συμβαίνει αλλά δεν θα έπρεπε...!!
Άρα η αρχική εσωτερική εξωτερικεύεται μόλις χρησιμοποιηθεί η αλυσίδα;;;
Το αρχικο γρασσο ειναι στερεο που αλλαζει λιγο τα πραματα.
Επισης (για τις βαλβολινες παει αυτο) αν δεν βαριεται καποιος να υπολογισει την φυγοκεντρο επιταχυνση (v^2/r) στο εσωτερικο του γραναζιου κινησης στα 100χμ/ω θα εντυπωσιαστει με το ποσα G θα βγει (εκατονταδες).
Αυτο και μονο σημαινει οτι οτιδηποτε υγρο στο μεσα μερος της αλυσιδας σπρωχνεται με μεγαλη πιεση πανω στα ορινγκ.
Επειδή τάχουμε κάνει λιγο πυγή τα πράγματα...
Αναφέρομαι στην λίπανση μεταξύ εξωτερικού ράουλου και εξωτερικού (κούφιου) άξονα σύνδεσης...
(υποθέτοντας ότι τα o-rings αναλαμβάνουν να κρατήσουν το προτοπεθετημένο λιπαντικό στη θέση του)
Επισης (για τις βαλβολινες παει αυτο) αν δεν βαριεται καποιος να υπολογισει την φυγοκεντρο επιταχυνση (v^2/r) στο εσωτερικο του γραναζιου κινησης στα 100χμ/ω θα εντυπωσιαστει με το ποσα G θα βγει. Αυτο και μονο σημαινει οτι οτιδηποτε υγρο στο μεσα μερος της αλυσιδας σπρωχνεται με μεγαλη πιεση πανω στα ορινγκ.
Άλλου παπά ευαγγέλιο είναι αυτό ρε Άγη..
την φυγοκεντρο επιταχυνση
Είσαι πρόστυχος :lol:...
..αν δεν βαριεται καποιος να υπολογισει την φυγοκεντρο επιταχυνση (v^2/r) στο εσωτερικο του γραναζιου κινησης στα 100χμ/ω ...
Το 'χω το 'χω!
Το 'χω το 'χω!
Πρόσεξε τι module θα βάλεις για το γρανάζι ...
Πρόσεξε τι module θα βάλεις για το γρανάζι ...
Άστο πάνω μου! :lol:
Άλλου παπά ευαγγέλιο είναι αυτό ρε Άγη..
'Ρε Αγι' :)
Αν καταλαβα καλα συζηταμε για το τι γινεται και οχι για το τι θα επρεπε να γινεται βαση μανουαλ αλυσιδά (που ως γνωστον καταλυει την κριτικη σκεψη)
Πρόσεξε τι module θα βάλεις για το γρανάζι ...
Εμείς πάντως την επομενη φορά να ανεβουμε στη μπαλαρίνα (με τόσα G που ακούω)
'Ρε Αγι' :)
Αν καταλαβα καλα συζηταμε για το τι γινεται και οχι για το τι θα επρεπε να γινεται βαση μανουαλ αλυσιδά (που ως γνωστον καταλυει την κριτικη σκεψη)
Το σπρέυ ρε μλκς που βάζουμε τόσα χρόνια κακώς το βάζουμε; Και με βαζελίνη καναμε δουλειά;
'Ρε Αγι' :)
Όσες φορές και να μου το τονίσεις, θα θυμάμαι το ανάποδο...
Αν καταλαβα καλα συζηταμε για το τι γινεται και οχι για το τι θα επρεπε να γινεται βαση μανουαλ αλυσιδά (που ως γνωστον καταλυει την κριτικη σκεψη)Αντιπαρέρχομαι την ειρωνεία και συμφωνώ...;)
η αλυσιδα της μοτο οντας εκτεθειμενη φυσικα εχει πολυ μικροτερη διαρκεια ζωης απο πχ μια καδενα εκκεντροφορου
η λιπανση λογω συνθηκων δεν μπορει να ειναι τελεια απλα δινει λιγο παραπανω ζωη
εγω προτεινω οποιος θελει ας περασει την -καθαρη- αλυσιδα του ενα χερι βαλβολινη με ενα πινελακι και αφου κανει χλμ ας περασει να μας πει τη γνωμη του
ζημια δεν προκειται να κανει σε καμμια περιπτωση
εγω προτεινω οποιος θελει ας περασει την -καθαρη- αλυσιδα του ενα χερι βαλβολινη με ενα πινελακι και αφου κανει χλμ ας περασει να μας πει τη γνωμη του
ζημια δεν προκειται να κανει σε καμμια περιπτωση
Αν το να κάνεις κάποια χλμ με άσχημα λιπανσμένη αλυσίδα δεν είναι ζημιά, πάσσο...
οκ, αλλα δεν λες με ποιο τροπο κατα τη γνωμη σου ειναι σωστα λιπανσμενη
Αν το να κάνεις κάποια χλμ με άσχημα λιπανσμένη αλυσίδα δεν είναι ζημιά, πάσσο...
Αν καβαλάς Η τι να παθει ρε η αλυσίδα με τους τάφους;
hlektronio
18/07/2013, 14:23
Επειδή τάχουμε κάνει λιγο πυγή τα πράγματα...
Αναφέρομαι στην λίπανση μεταξύ εξωτερικού ράουλου και εξωτερικού (κούφιου) άξονα σύνδεσης...
(υποθέτοντας ότι τα o-rings αναλαμβάνουν να κρατήσουν το προτοπεθετημένο λιπαντικό στη θέση του)
κάστορα αν νομίζεις οτι το πρωτοτοποθετημένο λιπαντικό μείνει στην θέση του μετα απο 10 βόλτες
και ότι αν λαδώσει μόνο ανάμεσα στα bush και το ρόλλερ,δεν θα λαδωθούν τα ρόλλερ μόνα τους και απο πάνω(όσο και να σκουπίσεις)
να αλλάξεις πλευρό
την δε τριβή του ρολλερ αντί της ολίσθησής του,είναι εσχάτη πλάνη χείρον της πρώτης
κάστορα αν νομίζεις οτι το πρωτοτοποθετημένο λιπαντικό μείνει στην θέση του μετα απο 10 βόλτες
και ότι αν λαδώσει μόνο ανάμεσα στα bush και το ρόλλερ,δεν θα λαδωθούν τα ρόλλερ μόνα τους και απο πάνω(όσο και να σκουπίσεις)
να αλλάξεις πλευρό
ουδέποτε ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο, οπότε λέω να παραμείνω στο ίδιο πλευρό μέχρι να πιαστώ...
την δε τριβή του ρολλερ αντί της ολίσθησής του,είναι εσχάτη πλάνη χείρον της πρώτης
Εννοέις ότι δεν συμβαίνει ως θα όφειλε ή δεν οφείλει να συμβεί..??
οκ, αλλα δεν λες με ποιο τροπο κατα τη γνωμη σου ειναι σωστα λιπανσμενη
Τάχουμε πει πολλές φορές ρε μάστορα...
Χοντρό (στα όρια της παχυσαρκίας) λάδι, ο οποίο το περνάμε από ένα ιστιντούτο αδυνατίσμος ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ (όπως συμβαίνει με όλους τους χοντρούς) ώστε να καταφέρουμε να το βάλουμε εκεί που θέλουμε και μετά να ξαναπαχύνει (μπας και καταφέρει να παραμείνει εκεί που το βάλαμε..)
τι εννοεις χοντρο;
λαδι; βαλβολινη;γρασσο;
τι αδυνατισμα;με ζεσταμα;
οι παλιοι (προ ο-ρινγ) λεγανε να βαλεις την αλυσιδα σε ντενεκε με γρασο να το ζεστανεις καργα και να τη βγαλεις αφου κρυωσει και εχει τραβηξει οσο θελει εσωτερικα
δεν ξερω αν ισχυει αλλα σε σημερινες αλυσιδες με ο-ρινγ και ολοσωμες χωρις συνδετηρες το βρισκω λιγο στριμοκωλο
stefanos
18/07/2013, 14:46
τι εννοεις χοντρο;
λαδι; βαλβολινη;γρασσο;
τι αδυνατισμα;με ζεσταμα;
οι παλιοι (προ ο-ρινγ) λεγανε να βαλεις την αλυσιδα σε ντενεκε με γρασο να το ζεστανεις καργα και να τη βγαλεις αφου κρυωσει και εχει τραβηξει οσο θελει εσωτερικα
δεν ξερω αν ισχυει αλλα σε σημερινες αλυσιδες με ο-ρινγ και ολοσωμες χωρις συνδετηρες το βρισκω λιγο στριμοκωλο
Είναι πολύ καλό κόλπο αλλά αν υπολογίσεις το εργατικό κόστος ίσως να συμφέρει η αλλαγή της αλυσίδας.:D
Αφού ξέρεις γιατί με τυραννάς..??
εσυ με τυραννας που επιμενεις οτι αν δεν υποστω ολο αυτο το πανηγυρι η αλυσιδα μου θα παθει ψυχολογικα:D
βαρεθηκα ε;
Μπες στο chat...
Μπες στο chat...
Σας βαρέθηκα κι εκεί.
αν θες να περασεις το χρονο σου δημιουργικα εχω μια αλυσιδα για λαδωμα oldfashion way:p
αν θες να περασεις το χρονο σου δημιουργικα εχω μια αλυσιδα για λαδωμα oldfashion way:p
εγώ απλά οδηγώ, δεν ασχολούμαι με κατσαβίδια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.