View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[
18]
19
Kas_Tracer
28/07/2020, 12:12
Το αν τα γρανάζια είναι εντάξει φαίνεται και μετριέται.
Η δική μου η 1η στα 20.000Km εγινε αυτό που λένε σώβρακο (μισή καδένα ΟΚ , και μισή να κρέμεται , δηλαδή ανομοιόμορφη φθορά και εκνευριστικός θόρυβος).
Παρ'όλο που αγόρασα καινούργια γρανάζια , όταν τα έλυσα έκανα σύγριση με τα καινούργια και δεν βρήκα καμία διαφορά.
Τύλιξα και την καινούργια καδένα γύρω τους και δεν υπήρχε επίσης καμία διαφορά (και κανένας τζόγος).
Έκρινα ότι δεν υπήρχε λόγος να τα αλλάξω , και μέχρι τώρα (42000Km) είμαστε ακόμα ΟΚ (τα γρανάζια εξακολουθούν να έχουν σχεδόν μηδενική φθορά ).
.
Μάλλον θα πάω για αλλαγή ΜΟΝΟ Αλυσίδας....
Kas_Tracer
27/08/2020, 16:48
Για να δούμε.
Θα λυθεί το ερώτημα που βασανίζει την ανθρωπότητα τόσο καιρό?
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/alysida-poy-den-thelei-pote-ladoma-oyte-tentoma-apo-tin-bmw
Η μόνη περίπτωση που δεν έχω αλλάξει σετ είναι από μοτοσυκλέτα παρκαρισμενη χρόνια της οποίας η αλυσίδα είχε σκουριάσει. Η μοτο είχε λίγα χλμ
Καλημέρα μάγκες,
για καθαρισμό και λάδωμα αλυσίδας σε cbf 125 τι καθαριστικά και γράσα προτείνετε;
o_gavros
30/08/2020, 12:47
Γιε του Γκλοιν, πάτα τυχαία σε κάποια από τις 114σελιδες του θρεντ.
Και ξεκίνα το διάβασμα.
Χοντρικά,ανά 20-30 σελίδες το θέμα ανακυκλώνεται.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/08/2020, 16:40
Εν συντομία. Με ένα πινέλο βαλβολινη 90αρα κάθε 500 χλμ.
ratamahatta
30/08/2020, 19:34
Εν συντομία. Με ένα πινέλο βαλβολινη 90αρα κάθε 500 χλμ.
Αυτό κάνω και εγώ και η αλυσίδα είναι μια χαρά πάντα.
Για καθάρισμα χρησιμοποιείω παραφινέλαιο με ένα πινέλο όπως και σε όποιο σημείο πιάνει"μάκα", σταθερή αξία.
Γιε του Γκλοιν, πάτα τυχαία σε κάποια από τις 114σελιδες του θρεντ.
Και ξεκίνα το διάβασμα.
Χοντρικά,ανά 20-30 σελίδες το θέμα ανακυκλώνεται.
Η επανάληψη είναι μητέρα της μαθήσεως
Και πατέρας του εκνευρισμου :lol:
Καλησπέρα σε όλους,
Αν και καινούργιος στο forum μοιράζομαι την εμπειρία μου μαζί σας.
Αφού καθάρισα την αλυσίδα με παραφινέλαιο αποφάσισα για την λίπανση της να χρησιμοποιήσω το BelRay σπρέι:421420
Διάβασα καλά σχόλια απο χρήστες στο Ίντερνετ.
Μου άσπρισε την αλυσίδα δημιουργώντας μια κρούστα απο πάνω που δεν φαίνεται ιδιαίτερα λιπαρή.
Εντούτοις, όλοι οι χρήστες είναι καθησυχαστικοί ότι κάτω απο την κρούστα η αλύσίδα διατηρείται σε τέλεια κατάσταση και απομακρύνει και την σκουριά.
Ούτε εγώ εχω παρατηρήσει κάτι αρνητικό ακόμα αν και μόλις 10 μέρες το έχω κάνει, παρόλ' αυτά παραμένω παρατηρητικός για να είμαι σίγουρος.
Π.χ. ο ήχος όταν μπαίνουν οι ταχύτητες νομίζω έχει γίνει πιο έντονος
αν έχετε καποια εμπειρία σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν παρακαλώ μοιραστε την την μαζί μου.
Ευχαριστώ,
ΑΡ
Το βάζω χροοοονια...απλα όταν καθαρίζεις με παραφινελαιο καλό είναι να κάνεις 1 βόλτα μερικά χλμ να φύγει γιατί αν κάτσει και βάλεις αυτό το σπάει...γενικα μόνο καλές εντυπώσεις..ποτε κανένα θέμα μια χαρά λίπανση..ναι όταν ζεσταθεί είναι σχετικά υγρο
Το βάζω χροοοονια...απλα όταν καθαρίζεις με παραφινελαιο καλό είναι να κάνεις 1 βόλτα μερικά χλμ να φύγει γιατί αν κάτσει και βάλεις αυτό το σπάει...γενικα μόνο καλές εντυπώσεις..ποτε κανένα θέμα μια χαρά λίπανση..ναι όταν ζεσταθεί είναι σχετικά υγρο
Τέλεια. Σε ευχαριστώ πολύ.
(Ναι έκανα τα προβλεπόμενα και πριν και μετά το παραφινέλαιο, έκανα μια γερή βόλτα και το έβαλα σε ζεστή αλυσίδα.)
doctor_john
26/11/2020, 08:59
Μια ωραία λύση DIY για καθαρισμό αλυσίδας, αν βιδωθεί και ένα βουρτσάκι στο δεξί άκρο του προφίλ αλουμινίου, ακόμα καλύτερη!
https://youtu.be/2MPP40jWdqE
Σπρέι γραφίτη κάνει για αλυσίδα;
tzimidis
28/03/2022, 19:48
Δοκίμασα στο τρανσαλπ μαύρο γράσο για αλυσοπρίονα.
4€ το σωληνάριο από το λεροϋμερλίν
Έχω εντυπωσιαστει.
Βέβαια εγώ εντυπωσιάζομαι και εύκολα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/03/2022, 05:23
Δοκίμασα στο τρανσαλπ μαύρο γράσο για αλυσοπρίονα.
4€ το σωληνάριο από το λεροϋμερλίν
Έχω εντυπωσιαστει.
Βέβαια εγώ εντυπωσιάζομαι και εύκολα.
Εννοείς το παχυρευστο λαδι που μπαίνει για τη λίπανση της αλυσίδας του αλισοπροιονου?
tzimidis
29/03/2022, 07:28
Εννοείς το παχυρευστο λαδι που μπαίνει για τη λίπανση της αλυσίδας του αλισοπροιονου?
Όχι λάδι, σαν πάστα είναι.
Όχι λάδι, σαν πάστα είναι.
Μάλλον εννοείς το γράσο που μπαίνει στην γωνιακή χορτοκοπτικου.
doctor_john
29/03/2022, 08:01
Το γράσο δεν μπαίνει ζεστό και την σκουπίζεις όταν κρυώσει όπως το κερί;
Μπορεί να μείνει στην αλυσίδα σε υψηλές στροφές;
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/03/2022, 11:30
Δοκίμασα στο τρανσαλπ μαύρο γράσο για αλυσοπρίονα.
4€ το σωληνάριο από το λεροϋμερλίν
Έχω εντυπωσιαστει.
Βέβαια εγώ εντυπωσιάζομαι και εύκολα.
Γιατι δοκιμάζεις ακόμα?115 σελίδες είναι αυτές!
Εγω κατέληξα σε βαλβολινη 90αρα και ηρέμησα! Δοκίμασε τη!
Το γράσο δεν μπαίνει ζεστό και την σκουπίζεις όταν κρυώσει όπως το κερί;
Μπορεί να μείνει στην αλυσίδα σε υψηλές στροφές;
Προφανως και καλυτερα απο το λαδι..;)
(η αλυσιδα ζεστενεται κατα την κυλιση και τριβη πανω στα γραναζια με αποτελεσμα το οποιο λιπαντικο εχει να "λεπταινει"..)
Το γρασσο και κολλαει πανω στα ραουλα και ερχεται σε ενα πιο αποδεκτο ιξωδες για λιπανση..
Υ.Γ.
Το αν πετας τηγανια/κατσαρολες ή/και κανεις τον φουρνο νουμι καλλιγραφια, ειναι αλλου παπα ευαγελλιο..
Το γράσο δεν μπαίνει ζεστό και την σκουπίζεις όταν κρυώσει όπως το κερί;
Μπορεί να μείνει στην αλυσίδα σε υψηλές στροφές;
Προφανως και καλυτερα απο το λαδι..;)
(η αλυσιδα ζεστενεται κατα την κυλιση και τριβη πανω στα γραναζια με αποτελεσμα το οποιο λιπαντικο εχει να "λεπταινει"..)
Το γρασσο και κολλαει πανω στα ραουλα και ερχεται σε ενα πιο αποδεκτο ιξωδες για λιπανση..
Υ.Γ.
Το αν πετας τηγανια/κατσαρολες ή/και κανεις τον φουρνο νουμι καλλιγραφια, ειναι αλλου παπα ευαγελλιο..
Οι παλιοί μηχανόβιοι (πολύ παλιοί όμως) έβγαζαν την αλυσίδα, την έβαζαν σε γράσο που.... Σιγόβραζε, την άφηναν κανένα10 λεπτό και μετά την κρεμούσαν κάπου να στάξει ολονυχτίς η περίσσεια.....
Οι παλιοί μηχανόβιοι (πολύ παλιοί όμως) έβγαζαν την αλυσίδα, την έβαζαν σε γράσο που.... Σιγόβραζε, την άφηναν κανένα10 λεπτό και μετά την κρεμούσαν κάπου να στάξει ολονυχτίς η περίσσεια.....
Καδένα αλ ντεντε;
sapila racing
29/03/2022, 14:41
Οι παλιοί μηχανόβιοι (πολύ παλιοί όμως) έβγαζαν την αλυσίδα, την έβαζαν σε γράσο που.... Σιγόβραζε, την άφηναν κανένα10 λεπτό και μετά την κρεμούσαν κάπου να στάξει ολονυχτίς η περίσσεια.....
Ετσι γινοταν η σωστή λίπανση την προ O-ring εποχη.
Τωρα αλλα κόλπα.
Οι παλιοί μηχανόβιοι (πολύ παλιοί όμως) έβγαζαν την αλυσίδα, την έβαζαν σε γράσο που.... Σιγόβραζε, την άφηναν κανένα10 λεπτό και μετά την κρεμούσαν κάπου να στάξει ολονυχτίς η περίσσεια.....
Και ξεχνουσαν να βαλουν απο κατω κανενα ταψι ή πατσαβουρα και τρεχαν το επομενο πρωί για πρωτες βοηθειες και δικηγορο διαζυγιων..:D
Υ.Γ.
Βασικα, αυτο το καναν(μ)ε οσοι ειχαν διαιρουμενες αλυσιδες.. Οι ασφαλτινοι την βναζαν με ενα πινελακι (και οικογειακη γαληνη και ευτυχια..)
DoctoR_k6
29/03/2022, 14:53
Παλια επι ΠΑΣΟΚ δεν την λαδωνες αλλα την αλλαζες καθε φορα που επρεπε να λαδωσεις!!! :bawl:
Ενα σπρει αλυσιδας κ ειστε οκ. Κ καλα χλμ λεμε!!!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/03/2022, 15:36
Ο Γιώργης ο μπλιτζερ κάνει το καλύτερο!
Απλά δεν ασχολείται και όταν θέλει αλαγμα την αλλάζει :lol:
Και ξεχνουσαν να βαλουν απο κατω κανενα ταψι ή πατσαβουρα και τρεχαν το επομενο πρωί για πρωτες βοηθειες και δικηγορο διαζυγιων..:D
Υ.Γ.
Βασικα, αυτο το καναν(μ)ε οσοι ειχαν διαιρουμενες αλυσιδες.. Οι ασφαλτινοι την βναζαν με ενα πινελακι (και οικογειακη γαληνη και ευτυχια..)
Αυτό το κάνανε όσοι ήθελαν να φανεί σαν "ατύχημα"...:D
Ο Γιώργης ο μπλιτζερ κάνει το καλύτερο!
Απλά δεν ασχολείται και όταν θέλει αλαγμα την αλλάζει :lol:
Ο blitz δεν έχει το υπόλοιπο που χρειάζεται η αλυσίδα για να χρειάζεται αλυσίδα:D
SeniorCanardo
29/03/2022, 16:47
Ο Γιώργης ο μπλιτζερ κάνει το καλύτερο!
Απλά δεν ασχολείται και όταν θέλει αλαγμα την αλλάζει :lol:
Εννοείς αλλάζει την μηχανή, όχι την αλυσίδα!:bawl:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/03/2022, 21:34
Εννοείς αλλάζει την μηχανή, όχι την αλυσίδα!:bawl:
Όντως :lol:
caesarsk
05/04/2022, 12:00
Αλλαγή αλυσιδογράναζα σε BMW R1200GS. Για πείτε γιατί ρωτάει ο μάστορας μου...AFAM ή DID;
435069
Ο μαστορας σου πρεπει να πινει πολυ περισσοτερο απο σενα..
o_gavros
05/04/2022, 13:33
αμα δεν πίνει τα δικά μας, καπέλο του. Κεχαγιά στο ποτήρι μας δε βάνουμε
αμα δεν πίνει τα δικά μας, καπέλο του. Κεχαγιά στο ποτήρι μας δε βάνουμε
Ναι αλλα αυτος βανει αλυσιδογραναζα στο μηχανακι μας που εχει αξονα..
o_gavros
05/04/2022, 13:43
ότι βάνει κανείς, καλό είναι.
ότι βάνει κανείς, καλό είναι.
Αμα ειναι σε αλλουνου απαυτο, no prob..
Στη φωτογραφία φάινεται ο άξονας που έχει αφαιρεθεί για να μπει αλυσίδα.
:tooth:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
05/04/2022, 18:16
Αλλαγή αλυσιδογράναζα σε BMW R1200GS. Για πείτε γιατί ρωτάει ο μάστορας μου...AFAM ή DID;
435069
Δε βαρέθηκες ωρε πια!!!!
ioannispar
06/04/2022, 07:29
Αλλαγή αλυσιδογράναζα σε BMW R1200GS. Για πείτε γιατί ρωτάει ο μάστορας μου...AFAM ή DID;
435069
Μην σε κοροϊδεύει, ιμάντα πες του να βάλει
ratamahatta
19/01/2024, 22:57
Στην προηγούμενη μηχανη έβαζα βαλβολίνη στην αλυσίδα, ήξερα ότι θα στάξει λίγο, θα πετάξει στην ζάντα (αλλά καθαρίζει εύκολα)και θα κρατήσει τελικά μια ποσότητα για λίπανση.
Τα λιπαντικά αλυσιδας δεν τα προτιμούσα γιατί όσα είχε δοκιμασει είτε θα λέρωναν είτε θα ήταν σαν τσίχλα που συνήθως άσπριζαν την αλυσίδα και μαρτυρούσες στον καθαρισμό της
Μετά από δοκιμη βρήκα , προσωπικά , το καλύτερο
Wurth hhs dry lube
Ψεκάζεις και είναι σαν να μην ψέκασες, σαν να το απορροφάει, δεν στάζει, δεν λερώνει, δεν πετάει σχεδόν τίποτα , δεν ασπρίζει την αλυσίδα και καθαρίζει εύκολα
Οποίος ψάχνεται για λιπαντικό αλυσίδας ας κάνει μια δοκιμη αξίζει
Στην προηγούμενη μηχανη έβαζα βαλβολίνη στην αλυσίδα, ήξερα ότι θα στάξει λίγο, θα πετάξει στην ζάντα (αλλά καθαρίζει εύκολα)και θα κρατήσει τελικά μια ποσότητα για λίπανση.
Τα λιπαντικά αλυσιδας δεν τα προτιμούσα γιατί όσα είχε δοκιμασει είτε θα λέρωναν είτε θα ήταν σαν τσίχλα που συνήθως άσπριζαν την αλυσίδα και μαρτυρούσες στον καθαρισμό της
Μετά από δοκιμη βρήκα , προσωπικά , το καλύτερο
Wurth hhs dry lube
Ψεκάζεις και είναι σαν να μην ψέκασες, σαν να το απορροφάει, δεν στάζει, δεν λερώνει, δεν πετάει σχεδόν τίποτα , δεν ασπρίζει την αλυσίδα και καθαρίζει εύκολα
Οποίος ψάχνεται για λιπαντικό αλυσίδας ας κάνει μια δοκιμη αξίζει
Καλησπέρα φίλε μου, αν εννοείς αυτό (το συνημμένο)...
Να πω και τις δικές μου προτιμήσεις σύμφωνα με τα δεδομένα της μοτοσικλέτας μου και της χρήσης που κάνω. Θέτω το ταξίδι σαν το καλύτερο μέτρο σύγκρισης και δοκιμής γιατί η καταπόνηση είναι συνήθως συνεχής και τα φορτία μεγαλύτερα.
Η βαλβολίνη είναι μία εξαιρετική, φθηνή και αποτελεσματική λύση για νορμάλ καθημερινή χρήση, έχει όμως κάποια μειονεκτήματα, θέλει πιο συχνή εφαρμογή, ξεπλένεται τελείως με τη βροχή και αν λαδώσεις στον αυτοκινητόδρομο και συνεχίσεις με 140χλμ/ώρα κάηκες, θα φύγει όλη όσο καλά και να σκούπισες την αλυσίδα.
Πριν πάω στα σπρέι, να συστήσω σε όσους δεν έχουν κεντρικό σταντ αυτό μίνι γρυλάκι:
https://www.louis.eu/artikel/liftstick-louis/10003338
Το έχω εδώ και χρόνια και είναι σωτήριο στο ταξίδι και σε καθημερινή χρήση!
Κάθε φορά που καθαρίζω σε βάθος την αλυσίδα (περίπου δύο φορές τον χρόνο) έπειτα βάζω αυτό:
407922
Είναι εξαιρετικό σε πεντακάθαρη αλυσίδα αλλά για νορμάλ χρήση δεν κάνει, στεγνώνει γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι.
Πέρα από αυτό έχω δοκιμάσει πάρα πολλά λιπαντικά αλλά το καλύτερο και το χειρότερο για εμένα είναι παραδόξως από την ίδια εταιρεία!
Το καλύτερο είναι το Bel Ray BlueTac, το μόνο με το οποίο είχα αλυσίδα τέλεια ακόμη και μετά από 500χλμ σε καυτό αυτοκινητόδρομο, δε λερώνει αν εφαρμοστεί σωστά και είναι φοβερό και στη βροχή αλλά έχει τον χειρότερο ψεκασμό με κολλητικό σπρέι να πέφτει στο χέρι από την κεφαλή της φιάλης όταν ψεκάζω σιγά. Έτσι το έχω πάντα μέσα σε σακούλα όταν ψεκάζω αλλά χαλάλι του :(
Το χειρότερο από την άλλη είναι το SuperClean της ίδιας εταιρείας. Το πήρα κατά λάθος πάνω στη βιασύνη μου πριν από ταξίδι και ήταν απλά τραγικό, η αλυσίδα ακουγόταν και χτυπούσε και στο τέλος μου έβγαλε και κόμπους πρώτη φορά στη ζωή μου. Είναι άσπρο και κατάστεγνο και με το ίδιο πρόβλημα στον ψεκασμό με το BlueTac...
Η δεύτερη επιλογή μου είναι το Motorex Racing, καλός ψεκασμός, καλή απόδοση και διάρκεια αλλά είναι άσπρο και η αλυσίδα είναι σαν σοβατισμένη. Όταν ζεσταίνεται υγροποιείται πάντως. Στη βροχή μέτριο, δημιουργείται γλίτσα και ξεπλένεται σε σημεία.
Νούμερο τρία είναι το Castrol Racing. Το πρώτο, παλιό κολλητικό σπρέι της εταιρείας ήταν άθλιο και πραγματικά δεν έβγαινε με τίποτα όπου λέρωνε αλλά το καινούργιο είναι πολύ καλό. Έχει άψογο ψεκασμό, καλή απόδοση αλλά μέτρια διάρκεια, ειδικά το καλοκαίρι. Καλό και στη βροχή χωρίς κενά στην κάλυψη ενώ λερώνει λίγο μόνο παραπάνω από τα πρώτα δύο.
Αυτές είναι οι επιλογές μου, καθαρά υποκειμενικά πάντα και με γνώμονα τη σχετικά "σκληρή" χρήση, ταξίδι, σπορ οδήγηση, πίστα και τα τρελά άλογα της μοτοσικλέτας μου :lol:
... θα συνιστούσα να το χρησιμοποιείς μόνο μετά τον καθαρισμό και όχι σαν κανονικό λιπαντικό αλυσίδας για κανονική - σκληρή χρήση.
Επειδή δοκιμάζω γενικά και έχουν περάσει χρόνια; από το παραπάνω quote να προσθέσω πως χρησιμοποιώ πλέον το Ipone Xtreme Road εδώ και πολύ καιρό και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την υφή, την απόδοση, τον ψεκασμό και την αντοχή του στη βροχή και γενικά.
Μην πιστεύετε μόνο τα 800χλμ αντοχής που γράφει στο μπουκάλι, εφαρμογή κάθε 500χλμ και όλα καλά.
Τέλος, το επόμενο προς δοκιμή σπρέι είναι το Maxima chain wax που είχε κερδίσει και ένα μεγάλο συγκριτικό πριν κάτι μήνες αλλά είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σπαστά και σε αρκετά υψηλή τιμή...
Προφανώς προσωπικές απόψεις όλες αυτές, αλλά τεσταρισμένες εντατικά :D
ratamahatta
20/01/2024, 15:29
Αυτό εννοώ,μια χαρά κάνει την δουλεια του
Ανά 500 χλμ καθάρισμα και λάδωμα , δεν εχω εντοπίσει κατι
Αυτό εννοώ,μια χαρά κάνει την δουλεια του
Ανά 500 χλμ καθάρισμα και λάδωμα , δεν εχω εντοπίσει κατι
Αν αποδίδει σωστά στη χρήση και τη μοτοσικλέτα σου εμένα μου περισσεύει :a013:
Και εγω το Ipone X-Trem Chain Road χρησιμοποιω, συμφωνω οτι τα 800KM δεν τα βγάζει αλλά το θεωρω οκ. Ψεκαζεις και το αφηνεις καμια ωρα να σταθεροποιηθει. Αν γινεται και απο το βραδυ για την επομενη μερα , ακομα καλυτερα.
Καπου 17-18€ τα 750ml και 35-40€ το πακετο με το cleaner και την βουρτσα.
τι 40 ευρω ρε παιδια;
90 ευρω κανουν τα αλυσιδογραναζα μου το σετ σε 250αρι μονοκυλινδρο
73000χλμ με βαλβολινη τσαμπα και συνεχιζουμε
Mastrojohnny
20/01/2024, 17:54
Tsber περιμένω ριβιου για το μαξιμα
Tsber περιμένω ριβιου για το μαξιμα
Θα αργήσει, έχω ακόμα μπόλικο Ipone :D
o_gavros
21/01/2024, 10:01
Εδώ θα ναι το θρεντ,δεν παλιωνει ποτές :D
Καλημέρα, απο την δικιά μου εμπειρία πάντως είδα πως αυτά που κολλάνε πολύ π.χ Bluetac και κάποια άλλα επώνυμα με λευκό γράσο και τα σχετικά
μόνο καλό δεν έκαναν ,γέμιζε η αλυσίδα με ρύπους από τους δρόμους και ήθελε τακτικό καθάρισμα με παραφινέλαιο.
Bardahl foamy chain lube λοιπόν και δεν ακούγεται τίποτα απλά βάζω κάθε 300-400χλμ .
Βέβαια σε μοτοσυκλέτα επιδόσεων με extreme επιταχύνσεις και ταχύτητες πολύ πιθανό να χρειάζεται κάποιο που θα κολλήσει καλά, σαν τα παραπάνω.
Εδώ θα ναι το θρεντ,δεν παλιωνει ποτές :D
Έτσι είναι το σωστό, νέα προϊόντα - διαφορετικές απαιτήσεις :beer:
Καλημέρα, απο την δικιά μου εμπειρία πάντως είδα πως αυτά που κολλάνε πολύ π.χ Bluetac και κάποια άλλα επώνυμα με λευκό γράσο και τα σχετικά
μόνο καλό δεν έκαναν ,γέμιζε η αλυσίδα με ρύπους από τους δρόμους και ήθελε τακτικό καθάρισμα με παραφινέλαιο.
Bardahl foamy chain lube λοιπόν και δεν ακούγεται τίποτα απλά βάζω κάθε 300-400χλμ .
Βέβαια σε μοτοσυκλέτα επιδόσεων με extreme επιταχύνσεις και ταχύτητες πολύ πιθανό να χρειάζεται κάποιο που θα κολλήσει καλά, σαν τα παραπάνω.
Λοιπόν, η Bardahl προσφέρει δύο επιλογές, το δικό σου και ένα κολλώδες, το δεύτερο το αγόρασε ο σύντροχος για τη Yamaha του που φροντίζω εγώ όσο λείπει αλλά δεν πρόλαβε να το δοκιμάσει.
Οπότε δύο reviews pending για το εγγύς, ελπίζω, μέλλον :lol:
Καλημέρα, απο την δικιά μου εμπειρία πάντως είδα πως αυτά που κολλάνε πολύ π.χ Bluetac και κάποια άλλα επώνυμα με λευκό γράσο και τα σχετικά
μόνο καλό δεν έκαναν ,γέμιζε η αλυσίδα με ρύπους από τους δρόμους και ήθελε τακτικό καθάρισμα με παραφινέλαιο.
Bardahl foamy chain lube λοιπόν και δεν ακούγεται τίποτα απλά βάζω κάθε 300-400χλμ .
Βέβαια σε μοτοσυκλέτα επιδόσεων με extreme επιταχύνσεις και ταχύτητες πολύ πιθανό να χρειάζεται κάποιο που θα κολλήσει καλά, σαν τα παραπάνω.
Castrol Chain Lube Racing (https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/motorcycle-oil-and-fluids/motorcycle-speciality-products.html.html#bike-care) βάζω. Έχει καλό ψεκασμό, αλλά κολλάει, ασπρίζει, λερώνει τη ζάντα. Όμως θέλω τις extreme επιταχύνσεις και ταχύτητες, οπότε έχω μείνει σε αυτό. :lol:
Έχω συνηθίσει με τα λεπτά λιπαντικά των αλυσίδων ποδηλάτου, που τις κάνουν σαν καινούριες μετά το καθάρισμα και τη λίπανση, οπότε μου φαίνεται παράξενη η κολλώδης αίσθηση και η μερική δυσκαμψία που προσδίδουν στην αλυσίδα της μοτοσυκλέτας τα αντίστοιχα λιπαντικά. Καθαρίζεις την αλυσίδα του μοτοσακού σου, γυαλίζει και τη χαίρεσαι. Βάζεις το λιπαντικό κι ενώ στην αρχή είναι μια χαρά ωραίο, το αφήνεις μία ώρα να εξατμιστούν οι πτητικοί διαλύτες και μένεις με αλυσίδα σίχαμα, ειδικά μετά από μερικά χιλιόμετρα που προσκολλώνται η μούργα και τα καθιζήματα (https://youtu.be/n3OB9UOfEQ0?t=62).
Μετά την ανάγνωση των τελευταίων μηνυμάτων, συνειδητοποίησα ότι κάτι δεν κάνω πολύ καλά. Δεν θέλω όμως να ασχολούμαι ανά 200 χιλιόμετρα με βαλβολίνη, αλλά προτιμώ κάποιο προϊόν που θα αντέχει πολλαπλάσια χιλιόμετρα. Ίσως δοκιμάσω το Ipone X-Trem Chain Road που πρότεινε ο Tsber.
o_gavros
21/01/2024, 15:27
Το "ανά 200χλμ" πως προκύπτει; :evil: :throwstixinfire:
Lioulios
21/01/2024, 15:59
To κανα και παλιοτερα και το κανα και προχθες .
Διορθωστε με αν κανω καποιο λαθος , αλλα εγω την αλυσιδα παντα την καθαριζα με παραφινελαιο .
Παιρνω το μπουκαλι απο supermarket κανα 3.5 ευρω και γεμιζω ποσοτητα καποιο ψεκαστηρι.
Ψεκαζω , αφηνω για κανα 5 λεπτο.Τριβω με τη βουρτσα ...Σκουπιζω , και λυπαινω και γω με το ipone xtrme.
Aυτο εγω το κανω πολυ συχνα ,ωστε να μην προλαβει καν να λερωθει σε μεγαλο βαθμο η αλυσιδα .
To ipone θελει προσοχη στην αγορα ,γιατι κυκλοφορει ακριβως ιδιο μπουκαλι offroad .
Παντως ειναι ενα προοιον που ΔΕΝ προκειται να αλλαξω μετα απο τοσα που χρησιμοποιησα κατα καιρους .
Το τελευταιο bellray το χαρισα γεματο
Μετά το καθάρισμα με παραφινελαιο δεν πρέπει να στεγνώσει η αλυσίδα πριν απλωθεί το λιπαντικό?
To κανα και παλιοτερα και το κανα και προχθες .
Διορθωστε με αν κανω καποιο λαθος , αλλα εγω την αλυσιδα παντα την καθαριζα με παραφινελαιο .
Παιρνω το μπουκαλι απο supermarket κανα 3.5 ευρω και γεμιζω ποσοτητα καποιο ψεκαστηρι.
Ψεκαζω , αφηνω για κανα 5 λεπτο.Τριβω με τη βουρτσα ...Σκουπιζω , και λυπαινω και γω με το ipone xtrme.
Aυτο εγω το κανω πολυ συχνα ,ωστε να μην προλαβει καν να λερωθει σε μεγαλο βαθμο η αλυσιδα .
To ipone θελει προσοχη στην αγορα ,γιατι κυκλοφορει ακριβως ιδιο μπουκαλι offroad .
Παντως ειναι ενα προοιον που ΔΕΝ προκειται να αλλαξω μετα απο τοσα που χρησιμοποιησα κατα καιρους .
Το τελευταιο bellray το χαρισα γεματο
Εγώ είμαι της κηροζίνης, σε πανάκι και σκούπισμα της αλυσίδας για νορμάλ καταστάσεις.
Όμως για τις περιπτώσεις που χρειάζεται βαθύς καθαρισμός με προβλημάτισε το βιντεάκι του Fortnine όπου σε περίπτωση "λουσίματος" η κηροζίνη εισχωρεί ανάμεσα στα λαστιχάκια σε χρόνο μηδεν.
Προφανώς τα τεστ αυτά δεν ανταποκρίνονται 100% στην πραγματικότητα και ο παππούς μου έβγαζε 200 χιλιάδες χιλιόμετρα με κηροζίνη κτλ, αλλά από τότε χρησιμοποιώ και το αντίστοιχο καθαριστικό Ipone, πχ μετά το αναγκαστικό εντούρο στην τελευταία εξόρμηση στον Μπάρο, μόνο στην περίπτωση που το απλό σκούπισμα δεν αρκεί, με εξαιρετικό και γρήγορο αποτέλεσμα.
Από εκεί και πέρα το BelRay Bluetac εξακολουθεί να είναι το πιο αποτελεσματικό λιπαντικό για εμένα, όταν εφαρμόζεται σωστά, αλλά το πρόβλημα με τον τραγικό ψεκασμό το κάνει πρακτικά άχρηστο.
Αν έβγαινε στο ίδιο μπουκάλι με το Ipone θα έπαιρνα ολόκληρη κούτα :D
Μετά το καθάρισμα με παραφινελαιο δεν πρέπει να στεγνώσει η αλυσίδα πριν απλωθεί το λιπαντικό?
Εδώ λένε όχι μόνο να στεγνώσει, αλλά πριν στεγνώσει να καθαριστεί πρώτα το παραφινέλαιο για να μη χαλάσουν τα o-rings. Δηλαδή, αν έχω καταλάβει καλά:
1) Καθάρισμα με παραφινέλαιο.
2) Καθάρισμα του παραφινέλαιου (με σαπουνόνερο; )
3) Ξέπλυμα του σαπουνιού με νερό.
4) Στέγνωμα.
5) Λίπανση με ό,τι λιπαντικό αρέσει στον καθένανε.
6) Αναμονή 30'-60' να εξατμιστούν οι πτητικοί διαλύτες.
Επειδή το έχω κάνει κάμποσες φορές στην αλυσίδα του ποδηλάτου, που δεν έχει o-rings οπότε καθάριζα με πετρέλαιο, θεωρώ ότι θέλει υπομονή μοναχού Θιβέτ για να κάνεις όλη τη διαδικασία σωστά και να την επαναλαμβάνεις τακτικά. Η πράξη λέει ότι στον μέσο άνθρωπο που έχει και μία δουλειά, καθώς και άλλα πράγματα να κάνει στη ζωή του, χρειάζεται πιο εύκολη και γρήγορη διαδικασία, για να θεωρηθεί ρεαλιστική. Διαφορετικά θα καταλήξει να κάνει εκπτώσεις είτε στην ποιότητα της εργασίας, είτε στη συχνότητα. Εκτός αν είναι συνταξιούχος ή ενθουσιώδης χομπίστας, οπότε θα αφαιρεί την αλυσίδα, θα τη βουτάει στο αντίστοιχο λεκανάκι με το εκάστοτε υγρό καθαρισμού και θα ανεβάζει φωτογραφίες στο Instagram με το πόσο καθαρή είναι η αλυσίδα του.
Εγώ συνταξιούχος είμαι αλλά σκλάβος του υπηρέτη μου δεν γίνομαι....
Καλά αυτή η διαδικασία δεν χρειάζεται κάθε φορά,μια στο τόσο κάθε Χ χιλιάδες χλμ θα έλεγα είναι οκ εκτός και αν πατάς χώμα, βροχές,λάσπες.
Με ένα σταντ κεντρικό ή πίσω τροχού είναι μισή ώρα δουλειά ειλικρινά.
Το θέμα με το παραφινέλαιο είναι πως χρειάζεται πλύσιμο αφού αν μείνει στην αλυσίδα -άποψη μου- θα διαλύσει το σπρέι που ψεκάζουμε όπου έρθουν σε επαφή.
Από τότε που δουλεύω ρευστό και όχι αυτά που κολλάνε δεν χρειάστηκε να την ξαναπλένω.
Δεν κατακρίνω τις απόψεις σας περί χρόνου και σκλαβιάς σε καμία περίπτωση αλλά για κάποιους είναι ποιοτικός χρόνος
η περιποίηση του οχήματος :wave2:
δηλαδή με καλτσα στο χέρι και Glanol δεν την...βρίσκετε ;;;; :D
Κι εμένα μου αρέσει να περιποιούμαι τα οχήματά μου, αλλά δίνω προτεραιότητα σε άλλα πράγματα που μου αρέσουν, αντί να προσπαθώ να κάνω τέλεια δουλειά για την αλυσίδα. Άλλωστε μετά από 100 χιλιόμετρα θα έχει φθάσει σε επίπεδο μέτριας καθαριότητας. Θεωρώ πιο σημαντικό να κάνω συχνότερα μία γρήγορη διαδικασία, παρά σπανιότερα το ιδανικό καθάρισμα.
Κάνοντας τη διαδικασία σε μισή ώρα που ανέφερες, δεν προλαβαίνει να εξατμιστεί το νερό που χρησιμοποίησες για το ξέπλυμα, οπότε το παγιδεύεις εσωτερικά του λιπαντικού.
Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι με λιπαντικό χαμηλού ιξώδους οι ακαθαρσίες εκτινάσσονται φυγοκεντρικά και το καθάρισμα δεν χρειάζεται να γίνεται συχνά.
Κάνω μια βόλτα 2 χλμ πάνε έλα και νομίζω το πετάει το νερό Γιώργο.
Μερικές φορές αν δεν βαριέμαι πολύ πηγαίνω σε ένα πλυντήριο οχημάτων εδώ δίπλα, με κέρματα και την φυσάω με αέρα.
Αν είχα ένα κομπρεσεράκι αέρα δεν θα πήγαινα καν βόλτα.Χειρότερο θεωρώ το καθαριστικό που μένει -σπρει/παραφινέλαιο ,σιγά να μην φεύγει μόνο με πανί.
Καλά βίτσια είναι αυτά, ξαναλέω σιγά μην κάθομαι κάθε 300-400χλμ να την πλένω. Συνήθως με τις αλλαγές λαδιού .
Εδώ λένε όχι μόνο να στεγνώσει, αλλά πριν στεγνώσει να καθαριστεί πρώτα το παραφινέλαιο για να μη χαλάσουν τα o-rings. Δηλαδή, αν έχω καταλάβει καλά:
1) Καθάρισμα με παραφινέλαιο.
2) Καθάρισμα του παραφινέλαιου (με σαπουνόνερο; )
3) Ξέπλυμα του σαπουνιού με νερό.
4) Στέγνωμα.
5) Λίπανση με ό,τι λιπαντικό αρέσει στον καθένανε.
6) Αναμονή 30'-60' να εξατμιστούν οι πτητικοί διαλύτες.
Επειδή το έχω κάνει κάμποσες φορές στην αλυσίδα του ποδηλάτου, που δεν έχει o-rings οπότε καθάριζα με πετρέλαιο, θεωρώ ότι θέλει υπομονή μοναχού Θιβέτ για να κάνεις όλη τη διαδικασία σωστά και να την επαναλαμβάνεις τακτικά. Η πράξη λέει ότι στον μέσο άνθρωπο που έχει και μία δουλειά, καθώς και άλλα πράγματα να κάνει στη ζωή του, χρειάζεται πιο εύκολη και γρήγορη διαδικασία, για να θεωρηθεί ρεαλιστική. Διαφορετικά θα καταλήξει να κάνει εκπτώσεις είτε στην ποιότητα της εργασίας, είτε στη συχνότητα. Εκτός αν είναι συνταξιούχος ή ενθουσιώδης χομπίστας, οπότε θα αφαιρεί την αλυσίδα, θα τη βουτάει στο αντίστοιχο λεκανάκι με το εκάστοτε υγρό καθαρισμού και θα ανεβάζει φωτογραφίες στο Instagram με το πόσο καθαρή είναι η αλυσίδα του.
Επειδή λοιπόν το παραφινελαιο μάλλον επηρεάζει τα orings μήπως είναι καλύτερα βιομηχανικό οινόπνευμα ή ακόμα και μπλε φωτιστικό οινόπνευμα το οποίο δεν επηρεάζει τα orings και στεγνώνει και πολύ πιο γρήγορα?
o_gavros
21/01/2024, 20:20
εδώ, σπορακι, παγκάκι,τρανζιστορακι (https://youtu.be/hRMj5Xjmu88?si=iPzL8r16Uy_EE1YQ),πείτε πείτε :whistle:
motojojo
21/01/2024, 20:36
Το wd40 γιατί δεν κάνει για καθάρισμα;
Μήπως παραείμαστε ευαίσθητοι με τα ορινγκς και τα λαστιχακια;
Στο ποδήλατο πάντως τα καλύτερα (και με διαφορά!) αποτελέσματα τα είχα με το wd40. Ξέρω καμία σχέση οι αλυσιδες ποδηλάτου και μηχανής, κρίνω μόνο από το αποτέλεσμα, όπου ενώ με τα λιπαντικά αλυσίδας είχα μόνιμα λάσπη και βρωμιά, με το wd40 όχι μόνο καθάριζε αλλά παρέμενε και πεντακάθαρη και λαδωμένη ενώ τη λάδωνα πολύ αραια (συνήθως μια φορά στη αρχή της σαιζόν). Λύθηκε μάλιστα και πρόβλημα κόμπων γιατί σε συγκεκριμένο γρανάζι πηδούσε δόντια και γλυτωσα την αντικατάσταση. Έκανα και χωματόδρομο για ένα διάστημα, ο σκελετός είχε σκόνη η αλυσίδα όχι.
Τι κακό μπορεί να κάνει (ΑΝ κάνει) η χρήση wd40, έστω για καθάρισμα;
Θα είχε νόημα να καθαριστεί με wd40 και στη συνέχεια να λιπανθεί με κανονικο λάδι;
Η αλυσίδα ποδηλάτου δεν έχει o-rings, οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολύ πιο σκληρά καθαριστικά για να πετύχεις γρήγορο και καλό καθάρισμα. Τα καλύτερα αποτελέσματα είχα με χρήση πετρελαίου για καθαρισμό, αλλά ήταν χρονοβόρα η διαδικασία και μετά από κάποιον καιρό τη σταμάτησα και άρχισα να χρησιμοποιώ μόνο σαπούνι. Αποτέλεσμα 80% του επιπέδου του πετρελαίου, αλλά πολύ πιο γρήγορη διαδικασία, οπότε την κάνω πιο συχνά.
Η αλυσίδα του ποδηλάτου θέλει συχνότερο καθάρισμα και επαναλίπανση, ειδικά αν πηγαίνει σε χώμα, επειδή οι γωνιακές ταχύτητες κατά την περιστροφή της στα γρανάζια δεν επιτρέπουν τον φυγοκεντρικό αυτοκαθαρισμό της. Η σκόνη και το χώμα παραμένουν πάνω της. Γι' αυτό άλλωστε στο εμπόριο κυκλοφορούν άλλα λιπαντικά για τον χειμώνα (ανθεκτικότητα στην υγρασία) κι άλλα για το καλοκαίρι (μικρότερη προσρόφηση σκόνης). Επιπλέον στον ποδηλάτη είναι αισθητή η διαφορά μίας καλά λιπασμένης αλυσίδας με κατάλληλο λιπαντικό χαμηλού ιξώδους, σε σχέση με μία δύσκαμπτη βρώμικη.
Το WD40 είναι καλό καθαριστικό για αλυσίδες ποδηλάτου, ενώ ελαχιστοποιεί την τριβή σε διάφορα κινούμενα μέρη, ακόμα και ρουλεμάν. Το κακό είναι ότι διαλύει τα άλλα λιπαντικά και είναι πτητικό, οπότε σε μερικές μέρες καταλήγεις με κινούμενα μέρη χωρίς λίπανση. Είναι καλό για να ξεσκεβρώσει κάτι, αλλά κατόπιν χρειάζεται λιπαντικό μικρής πτητικότητας για μεσοπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη λίπανση.
Αν θέλουμε να διατηρήσουμε την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας μας για πολλά χιλιόμετρα και χρόνια, το βασικό σημείο που μας ενδιαφέρει είναι η συντήρηση των o-rings. Διότι αυτά κρατούν στη θέση του το εσωτερικό εργοστασιακό λιπαντικό και μειώνουν τη φθορά των πίρων. Μπορούμε βέβαια και να είμαστε πιο χαλαροί, αντί να σκάμε για την τέλεια συντήρηση της αλυσίδας, απλά θα αλλάξουμε πιο σύντομα αλυσίδα. Όπως είπε ο toyar, δεν είναι και κανένα τετράστιο κόστος τα αλυσιδογράναζα, οπότε είναι εύκολο να χαθεί η ισορροπία της συντήρησης και τελικά να έχεις χάσει περισσότερο χρόνο και χρήμα για τη συντήρηση της αλυσίδας, αντί να την αλλάζεις πιο συχνά (με προσοχή βέβαια να την έχεις σε ασφαλή κατάσταση).
Αν δει το νήμα ο Taz που είναι μηχανικός με πεδίο εφαρμογής τη βιομηχανία πετρελαιοειδών, θα μας τα πει πολύ καλύτερα. Στη βόλτα που είχαμε κάνει πέρσι στην παραλία Βαρνάβα είχαμε επιστρέψει όλοι σοφότεροι, μετά τη διάλεξη που μας έκανε. :)
Lioulios
22/01/2024, 07:22
Μετά το καθάρισμα με παραφινελαιο δεν πρέπει να στεγνώσει η αλυσίδα πριν απλωθεί το λιπαντικό?
Ναι ... η λιπανση γινεται την αλλη μερα και αν δεν το χρειαζομαι , μπορει και την παράλλη.
...Και γω ειμαι της αποψης πιο συχνα και μπαμ μπαμ μια στα γρηγορα ,παρα μια στο τοσο με υπερπροσπαθεια .
..ετσι ειναι παντα καθαρη σαν τα ταξι που τα καθαριζουν πριν λερωθουν και ετσι ειναι παντα καθαρα .
To ipone θελει προσοχη στην αγορα ,γιατι κυκλοφορει ακριβως ιδιο μπουκαλι offroad .
Εδώ να πω πως όποιο off road λιπαντικό αλυσίδας έχω δοκιμάσει είναι πιο λεπτόρρευστο και καθόλου κολλώδες. Εμένα μου κάνει και δείχνει να λιπαίνει καλά, αλλά δεν κρατάει.. το ίδιο θα έλεγα με τη βαλβολίνη ή το μηχανόλαδο.. δηλαδή δεν συμφέρει. :D
Το τελευταιο bellray το χαρισα γεματο
Το ίδιο με βλέπω να κάνω κι εγώ με ένα γενικής χρήσης/ ον-οφφ/ ταπάνταόλα μπλε μπουκάλι που πήρα αλλά δεν κάνει για τη χρήση μου. Το καλό είναι πως με μηχανόλαδο και πανάκι έφυγε όλη η «άσπρη κόλλα» (που μόνο άσπρη δεν ήταν πια).
Ασχολειστε παρα πολυ χωρις ιδιαιτερο λογο θα ελεγα!
Ειναι απλα τα πραγματα...
Ενα σπρει καθαριστικου αλυσιδας και ενα σπρει λιπαντικου...!
Ανα 500 λιπανση και ανα 1000 λιπανση και καθαρισμα;)
εδώ, σπορακι, παγκάκι,τρανζιστορακι (https://youtu.be/hRMj5Xjmu88?si=iPzL8r16Uy_EE1YQ),πείτε πείτε :whistle:
και τι να κάνουμε ρε μάστορα Κυριακή βράδυ ,χειμώνα; Να πάμε να δούμε Κλοκλώνη ; :D
Ασφαλές θέμα η αλυσίδα για να πούμε ότι έχουμε ξαναπεί :lol:
alexis72
22/01/2024, 10:13
οποιος θέλει να μάθει τα ΠΑΝΤΑ για την αλυσίδα ...
ας διαβάσει αυτο...https://www.zougla.gr/automoto/moto/katharismos-kai-syntirisi-alysidas-kathe-pote-prepei-na-ginetai/
harris_x
23/01/2024, 09:51
Το νού σας :evil:
...
κι εσύ χαλάρωσε.
ΡΕ αρκουδόμαγκες..
καθε 6μηνο θα εχουμε τα ίδια..??
harris_x
23/01/2024, 13:43
ΡΕ αρκουδόμαγκες..
καθε 6μηνο θα εχουμε τα ίδια..??
H επανάληψη αγαπητέ Αντώνη είναι η μήτηρ της μαθήσεως :bawl:
H επανάληψη αγαπητέ Αντώνη είναι η μήτηρ της παθήσεως :bawl:
:bawl::bawl::bawl:
harris_x
23/01/2024, 14:01
:bawl::bawl::bawl:
:lol::lol::lol:
sanctusan
23/01/2024, 18:56
......Πριν πάω στα σπρέι, να συστήσω σε όσους δεν έχουν κεντρικό σταντ αυτό μίνι γρυλάκι:
https://www.louis.eu/artikel/liftstick-louis/10003338
Το έχω εδώ και χρόνια και είναι σωτήριο στο ταξίδι και σε καθημερινή χρήση!
......
Κάπου το έχω ξαναγράψει.
Έχω κάτι παρόμοιο αλλά μου φαίνεται πιο μικρό γιατί είναι σπαστό και πιο εύχρηστο γιατί κάνει μοχλό και δεν σηκώνεις το βάρος.
https://www.skroutz.gr/s/24206175/Unit-Plaino-Stant-Stirixis-Motosykletas-C5025.html#reviews
Το "χειρόφρενο" το έχω φτιάξει μόνος από απομεινάρια μίας τσάντας.
Υπάρχει όμως άνθρωπος που είχε ζημιά ρίχνοντας φορτίο στο μονό σταντ. Προσπαθώ να το αποφεύγω όσο μπορώ και το δουλεύω μόνο σε ταξίδι.
Κάπου το έχω ξαναγράψει.
Έχω κάτι παρόμοιο αλλά μου φαίνεται πιο μικρό γιατί είναι σπαστό και πιο εύχρηστο γιατί κάνει μοχλό και δεν σηκώνεις το βάρος.
https://www.skroutz.gr/s/24206175/Unit-Plaino-Stant-Stirixis-Motosykletas-C5025.html#reviews
Το "χειρόφρενο" το έχω φτιάξει μόνος από απομεινάρια μίας τσάντας.
Υπάρχει όμως άνθρωπος που είχε ζημιά ρίχνοντας φορτίο στο μονό σταντ. Προσπαθώ να το αποφεύγω όσο μπορώ και το δουλεύω μόνο σε ταξίδι.
Ωραίο κι αυτό, εγώ δεν είχα ποτέ θέμα εξαιτίας του αφού το βάρος εξακολουθεί να μοιράζεται σε τρία σημεία και η ανύψωση είναι ελάχιστη, λίγα μόνο χιλιοστά αρκούν για να γυρίζει ελεύθερα ο πίσω τροχός :a013:
karellen
23/01/2024, 19:27
Το μόνο κάπως αρνητικό σε αυτό το σπαστό 'ανυψωτήρι' είναι ότι ανασηκώνει τη μηχανή από τη μεριά της εξάτμισης ενώ η αριστερή μεριά που βρίσκεται η αλυσίδα 'βυθίζεται' πιο κάτω και είναι λίγο μπελαλίδικη η λίπανσή της.
Λέω να δοκιμάσω την μέθοδο παραφινέλαιο+βαλβολίνη. Τι νούμερο βαλβολίνη χρειάζεται; Απλώνεται με πινέλο;
αν βαλεις βαλβολινη δε χρειαζεται καθαρισμα
ζητα απο ενα συνεργειο αυτη που βγαζουν απο σασμαν μεταχειρισμενη και οτι νουμερο ναναι
απλωνεις με πινελο
Το μόνο κάπως αρνητικό σε αυτό το σπαστό 'ανυψωτήρι' είναι ότι ανασηκώνει τη μηχανή από τη μεριά της εξάτμισης ενώ η αριστερή μεριά που βρίσκεται η αλυσίδα 'βυθίζεται' πιο κάτω και είναι λίγο μπελαλίδικη η λίπανσή της.
Εγώ έχω το αντίστοιχο κοχλιακό αλλά και με τα δύο ούτως ή άλλως η μοτοσικλέτα είναι γερμένη στον πλαγιοστάτη οπότε η πρόσβαση είναι ελαφρώς χειρότερη σε σχέση με ένα κεντρικό σταντ πχ, αλλά η δουλειά γίνεται γρήγορα και εύκολα και με απολύτως φορητά και πρακτικά γκατζετάκια :)
Το ανυψωτήρι θέλει προσοχή στα μηχανάκια που έχουν από την ανάποδη το σύστημα μετάδοσης γιατί με την ανύψωση είναι εύκολο να πάει σπρέι/ σταγόνες στο πίσω φρένο. :wave2:
Χαιρέτισα μισοφαγωμένα τακάκια στο ΚΤΜ κι έμαθα. Από τότε ή στο σταντ της ή σε σκαμνάκι.
Για τον φίλο πιο πάνω που ρωτάει, βαλβολίνη με 5-7 ευρώ σχετικά παχιά 60-70. Τη βάζω σταγόνες με μπουκαλάκι τύπου φαρμακείου και συνήθως δεν την καθαρίζω πριν με κάτι άλλο. Ένα σκούπισμα ίσως μετά.
Το ανυψωτήρι θέλει προσοχή στα μηχανάκια που έχουν από την ανάποδη το σύστημα μετάδοσης γιατί με την ανύψωση είναι εύκολο να πάει σπρέι/ σταγόνες στο πίσω φρένο.
Σωστά, η γωνία που δημιουργείται είναι πολύ επίφοβη.
Εγκράτεια στον ψεκασμό και μια νάιλον σακουλίτσα γύρω από το φρένο είναι μία εναλλακτική!
sanctusan
24/01/2024, 01:19
Σωστά, η γωνία που δημιουργείται είναι πολύ επίφοβη.
Εγκράτεια στον ψεκασμό και μια νάιλον σακουλίτσα γύρω από το φρένο είναι μία εναλλακτική!
Πάντα σφηνώνω ένα χαρτόνι πίσω από γρανάζι ώστε να μην κάνω σκατά τη ζάντα και το λάστιχο. Για αυτούς που είναι από την άλλη μεριά το γρανάζι, θέλει ακόμα περισσότερη προσοχή.
sanctusan
24/01/2024, 01:23
Προτιμώ και εγώ την καθαρή βαλβολίνη με βασικότερο λόγο την καθαριότητα.
Γίνεται που γίνεται αίσχος από τις σταγόνες, πόσο μάλλον αν οι σταγόνες είναι μαύρες από τη χρήση.
Επίσης αν δεν ήταν για πέταμα, θα ήταν ακόμα μέσα στο σασμάν.
Αυτό φαντάζομαι το γνωρίζετε
450038
H επανάληψη αγαπητέ Αντώνη είναι η μήτηρ της μαθήσεως :bawl:
Και πατήρ του εκνευρισμού
harris_x
24/01/2024, 06:39
Αυτό φαντάζομαι το γνωρίζετε
450038
Ή αυτό...
450041
o_gavros
24/01/2024, 06:57
Εγώ έχω το αντίστοιχο κοχλιακό αλλά και με τα δύο ούτως ή άλλως η μοτοσικλέτα είναι γερμένη στον πλαγιοστάτη οπότε η πρόσβαση είναι ελαφρώς χειρότερη σε σχέση με ένα κεντρικό σταντ πχ, αλλά η δουλειά γίνεται γρήγορα και εύκολα και με απολύτως φορητά και πρακτικά γκατζετάκια :)
Παντελή έχε υπόψιν σου ότι τα καφασακια (το Ζ τουλάχιστον) έχουν ένα μικρό "πηρουνακι να το πω; διχαλο να το πω; μια παπαρδελα τέλος πάντων βιδωμενη πάνω στο Σταντ όπου ρυθμίζει τον διακόπτη που σβήνει το μοτέρ αν είναι το Σταντ κατεβασμένο.αυτο με τα πολλά στηρίγματα στο μονό σταντ χαιρετάει. Ask me how I know...
Ή αυτό...
450041
Καλεεεε μου άνθρωπε
Η βαλβολινη βγήκε από το σασμάν γιατί δεν μπορούσε να λιπαίνει πια δόντια γραναζιων και συγχρονιζέ
Για ανοιχτή λίπανση κρίκων αλυσίδας είναι παραπάνω από επαρκης
Αυτό φαντάζομαι το γνωρίζετε
450038
Για πες από που....με ενδιαφέρει! κάνει δουλεια;
DoctoR_k6
24/01/2024, 09:46
Εγω αυτο (https://mtp-racing.co.uk/Bursig-center-stand-with-rollers-set-MTP35897-002)θελω να χτυπησω εδω και χρονια...
Να μπορεις να το κανεις οτι θελεις το μοτο. Βγαζεις μπροστινα/πισω αναρτηση/τροχους κλπ κλπ και απλα το αγηνεις στην ακρουλα στο γκαραζ χωρις να πιανει χωρο.
Για πες από που....με ενδιαφέρει! κάνει δουλεια;
Σαν ράουλο δυναμομέτρησης τσέπης είναι (για την καφετέρια :D )
kostaskk
24/01/2024, 11:33
Ψάχνω για κάτι σαν διπλό Σταντ για μηχανή ss.
Για να μην κουράζονται οι αναρτήσεις από όλο το βάρος όταν κάθεται πολύ καιρό ακίνητη.
Το μόνο που έχω δει είναι ένας άξονας που περνάει μέσα από το πλαίσιο στο κέντρο τις μοτο και την σηκωνεις
karellen
24/01/2024, 11:49
Ψάχνω για κάτι σαν διπλό Σταντ για μηχανή ss.
Για να μην κουράζονται οι αναρτήσεις από όλο το βάρος όταν κάθεται πολύ καιρό ακίνητη.
Το μόνο που έχω δει είναι ένας άξονας που περνάει μέσα από το πλαίσιο στο κέντρο τις μοτο και την σηκωνεις
Μπορείς να βάλεις και αυτό το σταντ που χρησιμοποιούν οι κροσάδες (και οι μοταρντάδες :D ).
450062
450063
harris_x
24/01/2024, 12:24
Ψάχνω για κάτι σαν διπλό Σταντ για μηχανή ss.
Για να μην κουράζονται οι αναρτήσεις από όλο το βάρος όταν κάθεται πολύ καιρό ακίνητη.
Το μόνο που έχω δει είναι ένας άξονας που περνάει μέσα από το πλαίσιο στο κέντρο τις μοτο και την σηκωνεις
αυτο που λέει ο Χρήστος παρακάτω είναι αυτό που χρειάζεσαι και περιγράφεις
Εγω αυτο (https://mtp-racing.co.uk/Bursig-center-stand-with-rollers-set-MTP35897-002)θελω να χτυπησω εδω και χρονια...
Να μπορεις να το κανεις οτι θελεις το μοτο. Βγαζεις μπροστινα/πισω αναρτηση/τροχους κλπ κλπ και απλα το αγηνεις στην ακρουλα στο γκαραζ χωρις να πιανει χωρο.
Για πες από που....με ενδιαφέρει! κάνει δουλεια;
https://www.amazon.com/JFG-RACING-Motorcycle-Universal-Portable-Wheel/dp/B0B6W3165X
Αλλά έχει και ebay
harris_x
24/01/2024, 12:37
Μπορείς να βάλεις και αυτό το σταντ που χρησιμοποιούν οι κροσάδες (και οι μοταρντάδες :D ).
450062
450063
τα ss δεν είναι επίπεδα απο κάτω και δε στέκονται σε τέτοιο σταντ, αντίστοιχη λειτουργία έχει αυτό που έβαλε ο Doctor_K6 παραπάνω ;)
SeniorCanardo
24/01/2024, 12:57
τα ss δεν είναι επίπεδα απο κάτω και δε στέκονται σε τέτοιο σταντ, αντίστοιχη λειτουργία έχει αυτό που έβαλε ο Doctor_K6 παραπάνω ;)
Επίσης αυτά που πόσταρε ο Νίκος, είναι για καμιά 150kg συνήθως και δεν νομίζω να μπορούν να σηκώσουν πιο βαριά μηχανάκια.
Δεν ξέρω αν τα αντίστοιχα με υδραυλικό έμβολο κάνουν δουλεία για κάτι πιο βαρύ.
Επειδή έχω κάνει κ@λος την πίσω ζάντα από ένα λιπαντικό αλυσίδας τύπου κερί, αν την καθαρίσω με πανί και παραφινέλαιο θα κάνω ζημιά; Είναι ανοδιωμένη. Είναι χάλια και το ψαλίδι, μπροστινό γρανάζι κτλ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.