PDA

View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

stefanos
05/01/2008, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από metzrs
Για να μην παιδεύεστε με το που θα βρείτε κηροζίνη, απλά αγοράστε ''φωτιστικό πετρέλαιο'' από κάποιο super-market, είναι το ίδιο πράγμα...

Όσο για το ποιο προϊόν λιπαίνει καλύτερα, τα κριτήρια του κάθε χρήστη είναι υποκειμενικά. Γενικά όμως τα τελευταίας τεχνολογίας συνθετικά sprey (πχ.: chain waxes) παρέχουν πολύ καλή λίπανση αλλά και προστασία από νερό, σκόνη κλπ.

Γιατί θα πρέπει να είναι φωτιστικό, κηροζίνη και όχι κανονικό πετρέλαιο? απο το πρατήριο?
Καθαρίζει εξίσου.

metzrs
05/01/2008, 18:36
Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος,

εγώ καθαρό πετρέλαιο χρησιμοποιώ χωρίς κανένα πρόβλημα...

KRUBAS
06/01/2008, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Γιατί θα πρέπει να είναι φωτιστικό, κηροζίνη και όχι κανονικό πετρέλαιο? απο το πρατήριο?
Καθαρίζει εξίσου.
Πολυ απλα το απλο πετρελαιο καιει τα o-ring ενω η κηροζινη τα αναζωογωνει.Αλλωστε την προτεινουν και οι κατασκευαστες στα owners manual(YAMAHA-KAWASAKI).Nα παρεις χυμα απο τη μανικα,γιατι ειναι κλασεις καλυτερη απο την συσκευασμενη.Ακουσε με και θα με θυμηθεις.Σου μιλαω εκ πειρας

KRUBAS
06/01/2008, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από metzrs
Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος,

εγώ καθαρό πετρέλαιο χρησιμοποιώ χωρίς κανένα πρόβλημα...
Και η κηροζινη να ξερεις καθαρο πετρελαιο ειναι,απλα ειναι πιο λιπαρη σαν προιον και γι'αυτο βοηθαει στην καλη συντηρηση των o-ring

ARISPEED1
26/02/2008, 21:02
Ρε παιδιά οι μεγάλες κ σοβαρές εταιρείες λιπαντικών ξέρουν καλύτερα!!Εσείς με τις αλχημείες σας θα κάνετε μπουρλότο κ το μηχανάκι !.....!ΤΕΛΟΣ...MOTUL road για κανονική χρήση,Motul OFF road για χρήση εντούρο μχ,ROAD + PLUS ασπρο κολλώδες για τελικές ,factory line gia αγωνιστική χρήση .Επίσης για καθαρισμό αλυσσίδας ελβιελλας motul chain cleaner ΤΕΛΟΣ....

OldMan
28/02/2008, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
Ρε παιδιά οι μεγάλες κ σοβαρές εταιρείες λιπαντικών ξέρουν καλύτερα!!Εσείς με τις αλχημείες σας θα κάνετε μπουρλότο κ το μηχανάκι !.....!ΤΕΛΟΣ...MOTUL road για κανονική χρήση,Motul OFF road για χρήση εντούρο μχ,ROAD + PLUS ασπρο κολλώδες για τελικές ,factory line gia αγωνιστική χρήση .Επίσης για καθαρισμό αλυσσίδας ελβιελλας motul chain cleaner ΤΕΛΟΣ....
Yes master ...!!!

:a23: :a23: :a23:

KRUBAS
28/02/2008, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
Ρε παιδιά οι μεγάλες κ σοβαρές εταιρείες λιπαντικών ξέρουν καλύτερα!!Εσείς με τις αλχημείες σας θα κάνετε μπουρλότο κ το μηχανάκι !.....!ΤΕΛΟΣ...MOTUL road για κανονική χρήση,Motul OFF road για χρήση εντούρο μχ,ROAD + PLUS ασπρο κολλώδες για τελικές ,factory line gia αγωνιστική χρήση .Επίσης για καθαρισμό αλυσσίδας ελβιελλας motul chain cleaner ΤΕΛΟΣ....
Με την πρωτη ευκαιρια θα σκαναρω το owner's manual και θα το διαβασετε με τα ματια σας για την κηροζινη.Ακου αλχημειες........

harrysvr
04/03/2008, 11:06
Εχουν σκουριάσει μερικά σημεία της αλυσίδας(σε κλειστό πάρκιν όλο το χειμώνα ήταν), πως τα καθαρίζω, τι νούμερο γυαλόχαρτο(1000,1200) ή δε χρειάζεται;

Tpap
04/03/2008, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από harrysvr
Εχουν σκουριάσει μερικά σημεία της αλυσίδας(σε κλειστό πάρκιν όλο το χειμώνα ήταν), πως τα καθαρίζω, τι νούμερο γυαλόχαρτο(1000,1200) ή δε χρειάζεται;

Δεν νομιζω να καταφέρεις τίποτε με γυαλόχαρτο.
Σμυριδαλοιφη, πρέπει να δοκιμάσεις.
Ξεκινάς με coarse και τελειώνεις με fine. ΜΗΝ την αφήσεις επανω για πάρα πολλά χλμ γιατι εξαφανίζεται η αλυσίδα...!

Αλλιώς γυαλόχαρτο για ξύλινο πάτωμα και αν θες νοικιάζεις και την μηχανη που τρίβει και συλλέγει και την σκόνη, για στοκάρισμα έπειτα.

harrysvr
04/03/2008, 11:29
Είναι σε 5-6 σημεία και μέγεθος όσο μισό νύχι, τα 2 όπως τη βλέπουμε από τα πλάγια και τα υπόλοιπα στα κυλινδράκια.

fantacid
04/03/2008, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από harrysvr
Είναι σε 5-6 σημεία και μέγεθος όσο μισό νύχι, τα 2 όπως τη βλέπουμε από τα πλάγια και τα υπόλοιπα στα κυλινδράκια.


δεν ειπες ποσων ημερω/μηνων ειναι αυτο το μισο νυχι!

ποδιου ή χεριου?

:confused: :confused: :confused: :confused:

stefanos
04/03/2008, 14:01
Αυτό το ποστ είναι να το περιλούσεις με κηροζίνη και να του βάλεις φωτιά λέμε.
Για τα ανέκδοτα έχει γίνει.

harrysvr
04/03/2008, 22:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
δεν ειπες ποσων ημερω/μηνων ειναι αυτο το μισο νυχι!

ποδιου ή χεριου?

:confused: :confused: :confused: :confused:

Χεριού και αφού τα έχω κόψει.

MikeG
04/03/2008, 22:11
Α, ρε τι τραβάν & αυτοί των τεχνικών..... :o

OldMan
05/03/2008, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Α, ρε τι τραβάν & αυτοί των τεχνικών..... :o
Το πόσο με "τρώει" το γνωστό μαγικό πλήκτρο, δεν λέγεται ....!!! :smokin:

harrysvr
05/03/2008, 08:04
Δηλαδή, προτείνετε να την αφήσω όπως είναι;

KRUBAS
05/03/2008, 15:27
Εμένα να δείς πόσο με ''τρώει''.Βέβαια χρειάζεται να ''σταμπάρεις τον κάθε εξυπνάκια ούτως ώστε όταν θα ρωτάει κάτι αυτός να του απαντάς ανάλογα.Εννοείται πως μιλάω σε τρίτο πρόσωπο.

harrysvr
06/03/2008, 12:54
Αντί να λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του θα μπορούσατε να πείτε μια λύση-αν γνωρίζετε-αν δεν γνωρίζετε ΜΗΝ απαντάτε,
Tpap ευχαριστώ, θα το κοιτάξω.

KRUBAS
06/03/2008, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από harrysvr
Αντί να λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του θα μπορούσατε να πείτε μια λύση-αν γνωρίζετε-αν δεν γνωρίζετε ΜΗΝ απαντάτε,
Tpap ευχαριστώ, θα το κοιτάξω.
Δεν χρειαζεται να την τριψεις με γυαλοχαρτο γιατι πολυ απλα οταν την την ξανα αφησεις η οταν πεσουν πανω της νερα,θα ξανασκουριασει και μαλιστα πιο πολυ λογω του τριψιματος.Καθαρισε τη καλα,λαδωσε τη καλα και με τις πρωτες βολτες θα ερθει παλι στην κατασταση που ηταν.

harrysvr
07/03/2008, 20:54
Προς το παρόν έκανα το πιο εύκολο:καθάρισμα και λάδωμα με motorex lithium και βλέπουμε...

KRUBAS
09/03/2008, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από harrysvr
Προς το παρόν έκανα το πιο εύκολο:καθάρισμα και λάδωμα με motorex lithium και βλέπουμε...
Το MOTOREX LITHIUM που εβαλες ειναι σπρει αλυσιδας o-ring;Αν ναι καλως το εβαλες.Αν δεν ειναι για αλυσιδες και ειναι απλως ενα σπρει λιθιου,τοτε δεν θα σε βοηθησει καθολου.Το λιθιο εχει την ιδιοτητα να αντεχει στις θερμοκρασιες Γι'αυτο και στα ρουλεμαν βαζουμε γρασσο λιθιου.Και κατι τελευταιο.Η εξωτερικη σκουρια και μονο στις αλυσιδες ειναι ενα φαινομενο που συμβαινει σχεδον παντα και σε ολους.Μην αγχωνεσαι ιδιαιτερα λοιπον...

GIXXERAKIAS
01/04/2008, 19:04
Μπορει καποιο καλο παιδακι να με πει καποιο σπρει λιπαντικο αλυσιδας που εχει χρησιμοποιησει και ηταν διαφανο σαν WD-40 αλλα με πολυ καλη προσκολληση στην αλυσιδα??:D

Εχω βαρεθει να καθαριζω την αλυσιδα και να δειχνει σαν καινουργια και μετα να βαζω το λιπαντικο και την κανει χαλια (το castrol wax την κανει κιτρινη λογο χρωματος γρασσου και το torco που εχω τωρα την κανει λευκη σαν Ψ@λοχυμ@:evil: :evil: ).

Υπαρχει καποιος καλος ανθρωπας που εχει βρει καποιο που να ειναι crystal clear ΔΙΑΦΑΝΟ σπρει αλυσιδας??? :confused:

el_hymador
01/04/2008, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Μπορει καποιο καλο παιδακι να με πει καποιο σπρει λιπαντικο αλυσιδας που εχει χρησιμοποιησει και ηταν διαφανο σαν WD-40 αλλα με πολυ καλη προσκολληση στην αλυσιδα??:D

Εχω βαρεθει να καθαριζω την αλυσιδα και να δειχνει σαν καινουργια και μετα να βαζω το λιπαντικο και την κανει χαλια (το castrol wax την κανει κιτρινη λογο χρωματος γρασσου και το torco που εχω τωρα την κανει λευκη σαν Ψ@λοχυμ@:evil: :evil: ).

Υπαρχει καποιος καλος ανθρωπας που εχει βρει καποιο που να ειναι crystal clear ΔΙΑΦΑΝΟ σπρει αλυσιδας??? :confused:


Motul :beer:

el_hymador
01/04/2008, 19:12
παρε και φωτο


126114

GIXXERAKIAS
01/04/2008, 19:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Motul :beer:

Ειναι 100% διαφανο η θα βριζω και σενα μετα?Εβρισα ηδη τον τυπο που μου εδωσε το torco για διαφανο γι'αυτο!:D

:rotflmao:

stefanos
01/04/2008, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Μπορει καποιο καλο παιδακι να με πει καποιο σπρει λιπαντικο αλυσιδας που εχει χρησιμοποιησει και ηταν διαφανο σαν WD-40 αλλα με πολυ καλη προσκολληση στην αλυσιδα??:D

Εχω βαρεθει να καθαριζω την αλυσιδα και να δειχνει σαν καινουργια και μετα να βαζω το λιπαντικο και την κανει χαλια (το castrol wax την κανει κιτρινη λογο χρωματος γρασσου και το torco που εχω τωρα την κανει λευκη σαν Ψ@λοχυμ@:evil: :evil: ).

Υπαρχει καποιος καλος ανθρωπας που εχει βρει καποιο που να ειναι crystal clear ΔΙΑΦΑΝΟ σπρει αλυσιδας??? :confused:


Ψάξε για ένα της honda.Ουτε φαίνεται
http://powersports.honda.com/the_goods/parts_and_service/detail.asp?ProductGroup=Service+%26+Maintenance&PartId=08209-004HP&PartValue=HP+Chain+Lube&TheGoodsDir=4

Εγώ δεν το χρησιμοποιώ τώρα βάζω motorex 622 μιας και αποφάσισα οτι αν δεν λερώνει δεν λαδώνει αλλά για την δουλειά που το θες το honda είναι η κορυφή απλά.

GIXXERAKIAS
02/04/2008, 08:04
Tha koitaxv kai ena tis wurth poy moy eipan.Eyxaristv poly paides.:winka:

Stefane den paizei oyte mia sto ekattomyrio na ebaza honda lipantiko alysidas stin koukla mou kai as htan koryfaio.:rotflmao: :rotflmao:

stefanos
02/04/2008, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Tha koitaxv kai ena tis wurth poy moy eipan.Eyxaristv poly paides.:winka:

Stefane den paizei oyte mia sto ekattomyrio na ebaza honda lipantiko alysidas stin koukla mou kai as htan koryfaio.:rotflmao: :rotflmao:



Μπορείς να πάς να το αγοράσεις κρυφά
:p

GIXXERAKIAS
02/04/2008, 08:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μπορείς να πάς να το αγοράσεις κρυφά
:p Les e??Tha balo suzuki tampelaki apo pano!:lol: :rotflmao: :lol:

OldMan
02/04/2008, 09:24
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Αυτή η φαγούρα στο Delete όσο πάει και δυναμώνει ...!!! :smokin:

GIXXERAKIAS
02/04/2008, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Αυτή η φαγούρα στο Delete όσο πάει και δυναμώνει ...!!! :smokin: :a27: :a27: :blush: :blush: :D

yorgos1
23/07/2008, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Μπορει καποιο καλο παιδακι να με πει καποιο σπρει λιπαντικο αλυσιδας που εχει χρησιμοποιησει και ηταν διαφανο σαν WD-40 αλλα με πολυ καλη προσκολληση στην αλυσιδα??:D

Εχω βαρεθει να καθαριζω την αλυσιδα και να δειχνει σαν καινουργια και μετα να βαζω το λιπαντικο και την κανει χαλια (το castrol wax την κανει κιτρινη λογο χρωματος γρασσου και το torco που εχω τωρα την κανει λευκη σαν Ψ@λοχυμ@:evil: :evil: ).

Υπαρχει καποιος καλος ανθρωπας που εχει βρει καποιο που να ειναι crystal clear ΔΙΑΦΑΝΟ σπρει αλυσιδας??? :confused:

ΌΤΙ και να βάλεις, πάλη μαύρο θα γίνει, στάνταρ αυτό που σου λέω. Η αποψή μου για το Torco είναι, ότι είναι για τα μπάζα, μου το έδωσε ο τύπος για καλύτερο από το Castrol αλλά...

Μπορεί το καστρολ να τα κάνει λιαλιά:rotflmao: αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά! Το επόμενο που θέλω να δοκιμάσω είναι αυτό της bel-ray. H bel-ray στο σιτε της λέει οτι "δεν πίνεις νιρό αλλά βιλούδο"! Εάν βγει κι αυτό μάπα, θα γυρίσω πάλι στο καστρόλ και δεν θα το ξανά κουνίσω :mad:

Aggelos_SV
27/07/2008, 14:10
Κι εγώ σχημάτισα μια όχι και τόσο καλή άποψη για το λιπαντικό αλυσίδας της TORCO σε σχέση με τα MOTOREX (622 Racing,λευκό) και ΜΟΤUL (Chain lube) που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν.
Ναι μεν λιπαίνει καλά,αλλά εξαφανίζεται από την αλυσίδα αρκετά εύκολα,σε βαθμό που κάθε βδομάδα-10 μέρες(καμιά 300αριά περίπου χλμ) να θέλει ψέκασμα.Η αλυσίδα γίνεται σαν να έχει περάσει από βροχή,φεύγει τελείως από τους κρίκους.

Το MOTUL είναι σαν κόλλα,πολύ δυνατό κι από το MOTOREX δεν είχα κανένα παράπονο.

Λέω,τα επόμενα που θα δοκιμάσω να είναι της ΒΕL-RAY και της CASTROL

TOLISTOLAROS
27/07/2008, 17:52
Chain wax της Maxima...μεγάλη κορυφή,άψογη λίπανση και διαφανές.Έχω και της Motorex αλλά αυτή η ασπρίλα με χαλάει,λες και κανας σκύλος έχυσε την αλυσίδα είναι!!:lol: :lol:

DrIoannis
27/07/2008, 18:20
Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσε της Silikolene Gel Platinum αν δεν κάνω λάθος.Είναι αρκετά καλό.Πήρα το Motul και το έβαλα πρώτη φορά.Τι είναι ρε παιδιά αυτό το πράμα...Από τα χέρια δεν μπορούσα να το βγάλω,σαν κόλλα είναι.Θα σας πω εντυπώσεις μετά από λίγο καιρό.

apav
27/07/2008, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Motul σαν κόλλα είναι

+1

αλλά παραδόξως δεν μαζεύει χώμα σε χωματόδρομο και δείχνει να στεγνώνει-χάνεται πολύ γρήγορα.

Petranlost
30/07/2008, 12:35
Geia sas paidia apo enan neo odigo kai neo melos sto site.

Kathos kai eimai neos odigos kai den gnorizw para pola pragmata pano stin mixni tha ithela na rotisw, agorasa to chain lube tis Motul einai kalo? to oti kolaei arketa afoy stegnosi einai kalo?

MikeG
07/12/2008, 18:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Petranlost
Geia sas paidia apo enan neo odigo kai neo melos sto site.

Kathos kai eimai neos odigos kai den gnorizw para pola pragmata pano stin mixni tha ithela na rotisw, agorasa to chain lube tis Motul einai kalo? to oti kolaei arketa afoy stegnosi einai kalo?


Είναι μια χαρά.
Αρκετά καλό λιπαντικό..
Ουσιαστικά δημιουργεί κάτι σαν τσίχλα στην αλυσίδα σου, το οποίο τη λιπαίνει συνεχώς.
Μην ανησυχείς καθόλου.
Να τη λαδώνεις περίπου ανά 300 χλμ.

Ε, να τη καθαρίζεις κιόλας ε:winka: :wave2:

Petranlost
08/12/2008, 08:52
Euxaristw MikeG:wave2:
Nai tin katharizw tin alisida me parafineleo panta prin ksanaperasw to spray
Twra peira na dokimasw kai tis yamaha to yamalube platinum chain spray kai ayto san tis motul einai alla moy fenete pos tis motul krataei pio kala.

pektis
26/01/2009, 11:08
Tο καλύτερο που έχω βάλει στη μηχανή είναι το bell-ray...Δεν λερώνει καθόλου& κάνει καλή δουλιά.Εναλλακτικά υπάρχει & το valvoline...

ΟΤΙΝΑΝΕ
30/01/2009, 08:56
Ρε παιδια, χτες αλλαξα αλυσιδα και εβαλα D.I.D. zvm2 .Στο σημειο της συνδεσης μου κανει ενα κομπο κατι σαν γωνια. Ειναι φυσιολογικο αυτο? Θα στρωσει? Μηπως να παω παλι στο συνεργειο? Προσεξα επισης σε αυτον τον κρικο, οτι απο την πισω μερια των συνδεσμων (οχι απο αυτην που πρεσαριστηκαν) οτι τα καφαλια προεξειχαν περισοτερο σε σχεση με τουσ αλους συνδεσμους. Ειναι φυσιολογικο?


:confused: :confused: :confused:

OldMan
30/01/2009, 09:10
Ρε παιδί, πήγαινε στον μάστορα που σου την έβαλε :blush: και κοπάνα την στο κεφάλι του μέχρι να "στρώσει" !!! :winka:

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κάνει "γωνία" σε οποιοδήποτε σημείο και επίσης τα κεφάλια των συδέσμων θα φθαρούν με τον καιρό (πάνω σε οδηγό - γλύστρα κ.λ.π.) με αποτέλεσμα ΚΑΙ να χαλάσουν οι οδηγοί ΚΑΙ να "ξεκεφαλώσουν" οι σύνδεσμοι, οπότε το "κόψιμο" της αλυσίδας σούρχεται ... :wave2:

stefanos
31/01/2009, 04:00
Μάλλον ο μάστορας δεν είχε το ειδικό εργαλείο της did:p

nktR
31/01/2009, 04:53
το σπρέι που κολλάει μπορεί να είναι καλό για να μην λερώνει τη μοτό αλλά ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ την αλυσίδα δηλ. δεν εισχωρεί παντού. Και για να μην παρεξηγηθώ και εγώ Μοτούλ αμπντούλ βάνω:lol: το απλό (όχι το factory=τσάμπα λεφτά) που είναι όντως έξτρα κολλώδες και μπορω να πω από όλη τη σειρά σπρέι που έχω δοκιμάσει είναι βάσει τιμής και απόδοσης το καλύτερο. Το Bel-Ray είναι για .....!!!!!...... (http://www.youtube.com/watch?v=3-_xO2Q2_wg) κολλάει και δεν σου κάνει χάλια το μοτό ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΕΙ (το βάζει και ο φίλος μου ο πλύνεμοτό για να μην λερώνονται τα μοτό μετά το πλύσιμο....δηλ. να το βλέπει ο πελάτης καθαρό....)

τεσπα η καλύτερη λύση είναι μία: εάν ήταν δυνατόν πάντα μετά από βόλτα να περάσεις την αλυσίδα με λάδι 100άρι ή και 150άρι (ο κατασκευαστής λέει 80άρι) με επάλειψη πινέλου και μετά στο καπάκι σπρέι Μοτούλ. Επειδή αυτό δεν θα το κάνουμε ποτέ :lol: πάρτε το γαμάτο σπρέι της Loctite που είναι το πιο ρευστό της αγοράς και όχι μόνο λιπαίνει την αλυσίδα αλλά ανασταίνει και αλυσίδες με κόμπους-σκαλοπάτια και μετά καπάκι το Μοτούλ. Το Loctite το βάζει ένα φίλος μου μηχανικός και έχω δει που το βάζει σε αλυσίδες ρδέλο και δουλεύοντας τα σκλοπάτια με το χέρι συνέχεια η αλυσίδα επανέρχεται σε σημείο για να κάνεις χρήση !!!

Αυτά γιατί βαρέθηκα να γράφω :lol:
καλές δοκιμές:sun: ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΡΩΣΕΤΕ ΤΗ ΜΟΤΟ ΣΑΣ, ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΩΣΤΗ ΛΙΠΑΝΣΗ, αλλιώς ανέβάστε τη στο σαλόνι σας να τη βλέπετε.....φιλαράκ΄γκάβλα δεν είναι δίπλα στον καναπέος ???:rotflmao:

aakkuan
17/03/2009, 12:46
καθαρισα την αλυσιδα με wd40 (μου πεφτε πολυ) και μετά έβαλα το λιπαντικο σε σπρευ της σελ(μου πεφτε πολύ). τωρα νομίζω οτι η αλυσίδα "κολλάει", δεν γυρνάει τόσο εύκολα. έκανα μαλακία?? ναι, σας ακούω να λέτε :) . τώρα τι κάνω? έβαλα το δάχτυλο και μου φάνηκε κολλώδες το λάδι αλλά δεν έχω και ΤΗΝ εμπειρία με τα λάδια οπότε δεν είμαι σίγουρος. περιμένω να φύγει με το καιρό το λάδι ή είναι επικίνδυνο και πρέπει να την ξανακαθαρίσω ???

τι εφταιξε? ότι έβαλα πολύ wd40?? πολύ λάδι?? και τα δυο??

nktR
17/03/2009, 13:30
μια χαρά είναι.
Έτσι κολλάει το σπρέυ. :wave2:

div400
17/03/2009, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
καθαρισα την αλυσιδα με wd40 (μου πεφτε πολυ) και μετά έβαλα το λιπαντικο σε σπρευ της σελ(μου πεφτε πολύ). τωρα νομίζω οτι η αλυσίδα "κολλάει", δεν γυρνάει τόσο εύκολα. έκανα μαλακία?? ναι, σας ακούω να λέτε :) . τώρα τι κάνω? έβαλα το δάχτυλο και μου φάνηκε κολλώδες το λάδι αλλά δεν έχω και ΤΗΝ εμπειρία με τα λάδια οπότε δεν είμαι σίγουρος. περιμένω να φύγει με το καιρό το λάδι ή είναι επικίνδυνο και πρέπει να την ξανακαθαρίσω ???

τι εφταιξε? ότι έβαλα πολύ wd40?? πολύ λάδι?? και τα δυο??

αν δεν είναι παρασφηγμένη ή αν δεν έχει κάνει ''κόμπους'' μην αγχώνεσαι.

MAG/FMX
04/04/2009, 12:54
γεια σας ειδικοι των αλυσιδων.Πηρα αλυσιδα αφαμ την X.S einai και Χ αλλα κ Σ. Καλη φενεται. θα την λυπαινω συχνα , εχει φαση αλλα το καθαρισμα στην αρχη το βαριεμε πολυ. Θα δω τι θα κανω. πιθανος θα παρω ειδικο καθαριστικο εταιριας για αλυσιδες.Το ξερω οτιπολυ βαριεστε αυτο το thread αλλα εχει κανει δουλεια.

HELLSPIRIT
10/04/2009, 23:41
ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΓΩ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΩ ΤΟ XERAMIC ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΠΑΝΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΖΑΝΤΑ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 42000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΓΩΘΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΓΡΑΝΑΖΙ ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ (ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!!!!)ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥΖΕΣ ΚΛΠ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ....ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΟΥΤΕ Η ΝΤΙΖΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ!!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΟΥΟΥΟΥΧΧΧΧ....ΘΕΣ ΕΝΑ ΜΠΕΤΟΝΙ SWAZ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ!!!!

McZab
24/07/2009, 10:42
Χρησιμοποιεί κανείς αυτόματα συστήματα λίπανσης (π.χ. Scottoiler)?
Φαίνεται ότι σε άλλες χώρες είναι αρκετά διαδεδομένα? Έχει κανείς κάποια εμπειρία πάνω σε αυτό?
Φαίνεται καλή λύση η οποία είναι και αρκετά συμφέρουσα.

xrysostomosdim
25/07/2009, 08:12
καλημερα παιδια,εγω δοκιμασα ενα προιον μιας ελληνικης εταιριας(voulis)και εμεινα αρκετα ευχαριστημενος,βεβαια πανω εγραφε σπρεει συλικονης για αλυσηδες και δεν ξερω αν ηταν σωστο να την βαλω.Παντος το αποτελεσμα ηταν μετα απο ενα χρονο(λυπανση καθε 500-600 χιλ.)να μην εχω ουτε κομπους ουτε θορυβο στην αλυσηδα αλλα και ελαχιστες πιτσιλιες στην ζαντα.Τωρα μου τελειωσε και μαλλον το ιδιο θα παρω,η συλικονη μηπως ειναι λαθος??????

CGass1
27/07/2009, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από xrysostomosdim
καλημερα παιδια,εγω δοκιμασα ενα προιον μιας ελληνικης εταιριας(voulis)και εμεινα αρκετα ευχαριστημενος,βεβαια πανω εγραφε σπρεει συλικονης για αλυσηδες και δεν ξερω αν ηταν σωστο να την βαλω.Παντος το αποτελεσμα ηταν μετα απο ενα χρονο(λυπανση καθε 500-600 χιλ.)να μην εχω ουτε κομπους ουτε θορυβο στην αλυσηδα αλλα και ελαχιστες πιτσιλιες στην ζαντα.Τωρα μου τελειωσε και μαλλον το ιδιο θα παρω,η συλικονη μηπως ειναι λαθος??????

Από όσο γνωρίζω, τα γράσσα σιλικόνης ΔΕΝ συνιστούνται όταν έχεις να λιπάνεις επιφάνειες που υπάρχει συναρμογή κινούμενων μερών διαφορετικής υφής, όπως τα o-ring και οι μεταλλικές επιφάνειες της αλυσίδας.

Γράσσα σιλικόνης είναι πολύ συχνά χρησιμοποιούμενα σε περιπτώσεις που το o-ring παίζει ρόλο στεγανωτικού (π.χ. οπτικά). Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως το o-ring είναι ακίνητο και συγκρατείται συμπιεζόμενο από ένα retainer.

Με τα λίγα που ξέρω, η καλύτερη λύση για τέτοια περίπτωση (και μιλάμε πάντα για αυτολιπαινόμενες αλυσίδες, αρά με o-ring) είναι τα γράσσα λιθίου.

MAG/FMX
27/07/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
καθαρισα την αλυσιδα με wd40 (μου πεφτε πολυ) και μετά έβαλα το λιπαντικο σε σπρευ της σελ(μου πεφτε πολύ). τωρα νομίζω οτι η αλυσίδα "κολλάει", δεν γυρνάει τόσο εύκολα. έκανα μαλακία?? ναι, σας ακούω να λέτε :) . τώρα τι κάνω? έβαλα το δάχτυλο και μου φάνηκε κολλώδες το λάδι αλλά δεν έχω και ΤΗΝ εμπειρία με τα λάδια οπότε δεν είμαι σίγουρος. περιμένω να φύγει με το καιρό το λάδι ή είναι επικίνδυνο και πρέπει να την ξανακαθαρίσω ???

τι εφταιξε? ότι έβαλα πολύ wd40?? πολύ λάδι?? και τα δυο??
αν η αλυσιδα σου ειναι ο ρινγ το wd40 εχει την ταση να ξερενει τα ο ρινγκ που εναι λαστιχενια.

fournas
27/07/2009, 14:41
και εγω θελω τα φωτα σας....

υποθετουμε οτι ειναι ρυθμισμενη η προφωρτιση για τα κιλα μας...
και ρυθμιζουμε τον τζογο της αλυσιδας οσο πρεπει(απο το βιβλιο κατασκευαστη π.χ.)
οταν θα παρουμε 2 ατομο δεν θα "τεζαρει" η αλυσιδα?? :confused: :confused:

kokkinos1
02/08/2009, 09:55
να ρωτησω κι εγω κατι παιδια φιλος ρυθμισε την αλυσιδα αλλα εκανε λαθος με τις γραμμες του ρεγουλατορου και ανακαλυψε οτι για πανω απο 1000χιλιομετρα ειχε στραβα τον τροχο κατα ενα κλικ μπορει και 2 δεν ειναι σιγουρος οταν το διορθωσε δεν το προσεχε καλα xrv 750 η ροδα ηταν στο εμπρος τισ μερος προσ την πλευρα αναποδα τις αλυσιδας υπαρχει περιπτωση να εκανε ζημια καπου ?πχ τσιμουχακια αξονα εμπρος η στα γραναζια αλυσιδα? η μοτο δεν εδειξε διαφορετικη συμπεριφορα απο οτι μου ειπε ας ηταν αρκετα λαθος η ρυθμιση εχει καποιος γνωση επι του θεματος?

stefanos
03/08/2009, 08:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
και εγω θελω τα φωτα σας....

υποθετουμε οτι ειναι ρυθμισμενη η προφωρτιση για τα κιλα μας...
και ρυθμιζουμε τον τζογο της αλυσιδας οσο πρεπει(απο το βιβλιο κατασκευαστη π.χ.)
οταν θα παρουμε 2 ατομο δεν θα "τεζαρει" η αλυσιδα?? :confused: :confused:

Εάν η αλυσίδα είναι ρυθμισμένη σύμφωνα με τις οδηγείες του κατασκευαστή, με δεύτερο άτομο δεν θα "τεζάρει" η αλυσίδα απλά θα μειωθεί ο "τζόγος"

fournas
04/08/2009, 06:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εάν η αλυσίδα είναι ρυθμισμένη σύμφωνα με τις οδηγείες του κατασκευαστή, με δεύτερο άτομο δεν θα "τεζάρει" η αλυσίδα απλά θα μειωθεί ο "τζόγος"

σιγουρα φιλε μου..συμφωνω αλλα αλλο να ανεβει μια κοπελια 45 κιλων π.χ. και αλλο ενας φιλος 80 κιλα...
στο λεω γιατι ενω την εχω ρυθμησει με αυτα που λεει ο κατασκευαστης συμβαινει το παραπανω παραδειγμα :( :(

OldMan
04/08/2009, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
σιγουρα φιλε μου..συμφωνω αλλα αλλο να ανεβει μια κοπελια 45 κιλων π.χ. και αλλο ενας φιλος 80 κιλα...
στο λεω γιατι ενω την εχω ρυθμησει με αυτα που λεει ο κατασκευαστης συμβαινει το παραπανω παραδειγμα :( :(
Η ρύθμιση της αλυσίδας (τζόγος) γίνεται έτσι ώστε στο σημείο που υπάρχει η μεγαλύτερη ενεργή διαδρομή της (ευθεία κέντρου τροχού (πίσω γραναζιού ουσιαστικά) - σημείου έδρασης ψαλιδιού - κέντρο μπροστινού γραναζιού) να είναι ελαφρώς "λάσκα"...
(να μπορεί να περιστρέφεται χωρίς επιπρόσθετη καταπόνηση λόγω τάσης επιμήκυνσης...).

Σε όλες τις υπόλοιπες θέεσεις ο τζόγος είναι (αναγκαστικά) μεγαλύτερος !!! :wave2:

Ichigo
17/10/2009, 10:51
Γεια παιδιά.

Σαν νέος οδηγός κι εγώ θα ήθελα να ρωτήσω μερικες λεπτομερειες.
Το manual της μηχανής (suzuki bandit 650s 08) λέει να χρησιμοποιούμε βαλβολίνη για τη λίπανση της αλυσίδας. Το συγκεκριμένο (http://eshop.dikyklo.gr/view_product.php?productid=698&idcat=21&idsubcat=-1&idsubsubcat=-1&key=eee9a3f6858c59d65c4aed4efc374b34&secref=efdc8c6cd28cd0adc7b52e75638eb36f) λιπαντικό είναι ΟΚ;

Επίσης η διαδικασια σφιξιματος της αλυσίδας με έχει μπερδέψει. Αναφέρει ότι θα πρεπει το μπροστινό γραναζι να είναι στην ευθεία με το πίσω και υπάρχει ένας δείκτης για αυτό στην πίσω ρόδα την οποία αφού τη χαλαρώσεις παίζεις με μια βιδα που ειναι στο τέλος του ψαλιδιου. Με τη μηχανη στο πλαγιο σταντ όλα αυτά. Παρ όλα αυτά δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς πρέπει να γίνει. Το θέμα του allignment των γραναζιών με έχει μπερδέψει. Για βοηθάτε ρε παιδιά μην κάνουμε καμια μ@λ@κι@ :confused:

nktR
17/10/2009, 11:00
μια χαρά είναι αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα και οικονομικότερα.
Motul με 10 ευρώ.
Δες τις προηγούμενες σελίδες με τα προηγούμενα πόστ

Η διαδικασία σφιξίματος είναι μία.
Λασκάρεις το κεντρικό παξιμάδι του τροχού και ρυθμίζεις τους ρεγουλατόρους με τον ελεύθερο τζόγο που σου λέει ο κατασκευαστής. Ως συνήθως για τα street μοτό είναι 2 έως 3 πόντους.
Όλα τα άλλα ξέχνα τα. (οι ρεγουλατόροι, δεξ.-αριστ., εννοείται ότι θα είναι στα ίδια σημάδια στο ψαλίδι)
Καλή ρυθμισολίπανση :p

stefanos
17/10/2009, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
σιγουρα φιλε μου..συμφωνω αλλα αλλο να ανεβει μια κοπελια 45 κιλων π.χ. και αλλο ενας φιλος 80 κιλα...
στο λεω γιατι ενω την εχω ρυθμησει με αυτα που λεει ο κατασκευαστης συμβαινει το παραπανω παραδειγμα :( :(

Ναι δεν πρόσεξα ότι έχεις ΚΤΜ.
Οπότε παίρνεις 2 φίλους 80++++ κιλών ο καθένας τους βάζεις πάνω και ρυθμίζεις όπως λέει ο oldman.

VGER
23/11/2009, 12:17
Βρε παιδιά μία ερώτηση:

Στο versys που έχω, έχοντας κάνει 2500 χιλιόμετρα από τον Απρίλιο (καινούργιο), με αλυσίδα να λαδώνεται κανονικά ανά 500χλμ χθες το απόγευμα είδα στην εξωτερική της πλευρά, ίχνη σκουριάς σε κάποια σημεία.... Είναι λογικό;:rolleyes:

Τι πρέπει να κάνω;

OldMan
23/11/2009, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από VGER
.. Είναι λογικό;:rolleyes:
Τι πρέπει να κάνω;
Ερώτηση παγίδα, διότι :

Αν είναι λογικό δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε ...

Αν είναι παράλογο, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς μαζί του ...

road spirit
23/11/2009, 12:23
αν την άφησες ακινητοποιημένη για μερικές μέρες, ναι είναι φυσιολογικό

λαδάκι βαλβολίνη με ένα πινελάκι ή με ένα πανί και καθάρισες σε χρόνο dt

(και με το λιπαντικο spray και με τρίψιμο θα κάνεις δουλειά εφόσον μιλάμε για ίχνη, αλλά γιατί να το σπαταλήσεις που είναι ακριβό? :winka: )

VGER
23/11/2009, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ερώτηση παγίδα, διότι :

Αν είναι λογικό δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε ...

Αν είναι παράλογο, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς μαζί του ...

Συγχώρεσέ με αλλά δεν πολυκατάλαβα τι εννοείς...

VGER
23/11/2009, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
αν την άφησες ακινητοποιημένη για μερικές μέρες, ναι είναι φυσιολογικό

λαδάκι βαλβολίνη με ένα πινελάκι ή με ένα πανί και καθάρισες σε χρόνο dt

(και με το λιπαντικο spray και με τρίψιμο θα κάνεις δουλειά εφόσον μιλάμε για ίχνη, αλλά γιατί να το σπαταλήσεις που είναι ακριβό? :winka: )

Ναι, η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες δεν την πολυκυκλοφορούσα...

Λαδάκι (από αυτό που βάζουμε στον κινητήρα) θα κάνει την ίδια δουλειά;
Ή έστω λαδάκι (αυτό σε σπρέυ)από αυτό που βάζουμε για λίπανση της αλυσίδας, βάζοντάς το σε ένα πανάκι και τρίβοντάς το;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

road spirit
23/11/2009, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από VGER
Ναι, η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες δεν την πολυκυκλοφορούσα...

Λαδάκι (από αυτό που βάζουμε στον κινητήρα) θα κάνει την ίδια δουλειά;
Ή έστω λαδάκι (αυτό σε σπρέυ)από αυτό που βάζουμε για λίπανση της αλυσίδας, βάζοντάς το σε ένα πανάκι και τρίβοντάς το;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! και το λάδι κινητήρα θα κάνει δουλειά ... μη το παρακάνεις με ποσότητα ε? ίσα ίσα να έχει στο πανί λίγο για να πάρει τη σκουριά

και το σπρέυ θα κάνει δουλειά αλλά πιο ...ακριβά :winka:

VGER
23/11/2009, 12:43
Και πάλι ευχαριστώ για την απάντηση!:cool:

la_villa
24/12/2009, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος!
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ


Ο πιο διαδεδομένος τρόπος είναι ο συνδυασμός κεροζίνης ( φωτιστικό πετρέλαιο, αυτό που βάζουμε στην κεροζαν ντε) και πινέλου ή οδοντόβουρτσας.
Βουτάμε το πινέλο στην κεροζίνη και περνάμε ένα χεράκι την αλυσίδα για να φύγει η βρομιά που έχει μαζευτεί πάνω της. .....................

Καλό θα ήταν να πάμε μια σύντομη βόλτα ώστε η κίνηση της αλυσίδας (ουσιαστικά η φυγόκεντρος αλλά είπαμε απλά πράγματα) να διώξει τα νερά από το πλύσιμο. Σύντομη βόλτα όπως γύρω από το τετράγωνο όχι μέχρι το ΣΤΟΡΚ για καφέ, η αλυσίδα δεν έχει καθόλου λιπαντικό τώρα μη το ξεχνάμε αυτό.

ΛΙΠΑΝΣΗ

Το σίγουρο είναι ότι λιπαίνουμε μετά την βόλτα μας που η αλυσίδα είναι ζεστή και το λιπαντικό μπορεί να εισχωρήσει καλλίτερα και πάντα από την εσωτερική πλευρά της (αυτήν που έρχεται σε επαφή με τα γρανάζια ). Ιδανικά θα το κάνουμε το βράδυ για να δώσουμε στο λιπαντικό τον απαιτούμενο χρόνο να πιάσει καλά πάνω και να ελαχιστοποιήσουμε έτσι τα φτύσιμο στην ζάντα.


σε αυτα τα σημεία σαν να υπα΄ρχει μια αντίφαση

εκτος και ΑΝ καθαρίζετε την αλυσίδα ζεστη μετα την βόλτα ,βράδυ
ή ΑΝ κανετε τις βόλτες χωρίς λιπαντικό και την ψεκάζετε μετα ζεστη

προσωπικά την καθαρίζω παντα μερα.....κανω μια βολτιτσα 500-600m να ζεσταθεί λίγο ....λιπαίνω και την χρησιμοποιω μετα απο καμια ώρα

mankam
24/12/2009, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
520, 535, 530

αναφέρονται σε πάχος (πλάτος καλύτερα) των κρίκων της αλυσίδας με το 530 να είναι το μεγαλύτερο. Έτσι θέλεις και το κατάλληλο γρανάζι για να μην έχει τζόγο ας πούμε εαν βάλεις 530 αλυσίδα σε 525 ή 520 γρανάζι. Επειδή συνήθως αλλάζεις και τα γρανάζια μαζί, επιλέγεις και το αντίστοιχο σετ γρανάζια.

Αντίστοιχα με το πλατος 520/525/530 είναι και οι αντοχές της αλυσίδας και άρα η ικανότητά της για να βγάζει στο δρόμο τα άλογα αλλα κυρίως για να αντέχει σε χιλιόμετρα χωρίς να χαλαρώνει. Βεβαια αντίστοιχα ανεβαίνει και το βάρος της.

Έτσι χρησιμοποιείς 520 όταν θέλεις να ελαφρώσεις το σύστημα (και από βάρος και απο αδράνεια) και να μειώσεις το κόψιμο ίππων από αυτή αλλα θα σου βγάλει λιγότερα χιλιόμετρα (για την ίδια μηχανή και την ίδια χρήση) από την 530 πχ. Ουσιαστική διαφορά βέβαια κάνει μια καλολαδωμένη αλυσίδα οποιασδήποτε κατηγορίας. Μπορείς να χάσεις 2-3 ίππους χαλαρά από κακοσυντηρημένη αλυσίδα, Ίππους που πλήρωσες 600+ ευρώ για να τους πάρεις πχ από μια εξάτμηση/φίλτρο.

Ακόμη τα Χ-ring είναι πιο σταθερά από τα O-ring και αυξάνουν την ζωή της αλυσίδας λόγω της καλύτερης λίπανσης τους. Αυξάνουν βέβαια και τις εσωτερικές αντιστάσεις λόγω τριβών και κόβουν ίππους και πολλόι αγωνιζόμενοι χρησιμοποιούν αλυσίδες χωρίς καν Ο-ring αφού δεν τους ενδιαφέρει ο χρόνος ζωής της (καλά δεν είναι και τόσο τρομερό το τελευταίο αφού δεν είμαστε αγωνιζόμενοι).

Από εκεί και μετά τα νούμερα 110-122 κλπ δείχνουν το μήκος της αλυσίδας. Μια μακριά μπρορείς να την κόψεις. Μια μικρή απλά δεν σου κάνει. Αντί για μήκος, μπορεί να δεις και νούμερα που αφορούν τους κρίκους το οποίο είναι και το ίδιο ουσιαστικά. Εκεί συμβουλεύεσαι το manual της μηχανής ή τσεκάρεις αυτή που φοράς τώρα για να δεις.

ΑΨΟΓΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

harrysvr
27/01/2010, 17:37
Εχει δοκιμάσει κάποιος το Profi Dry Lube; απ`ότι διαβάζω σε ένα ξένο φόρουμ, λερώνει λιγότερο απ`όλα τα άλλα, τώρα για λίπανση δεν αναφέρουν κάτι αρνητικό...
profi (http://www.performancemotorcare.com/acatalog/Profi_Dry_Lube_400ml__1223.html)
Εχω δοκιμάσει motorex racing και golden spectro ΑΛΛΑ μαύρα χάλια γίνεται η μηχανή...

BlackMess
22/03/2010, 17:00
Που χρειάζονται λίπανση οι ο-ρινκ αλυσίδες??????

Στο σημείο με τον κόκκινο ή με τον πράσινο κύκλο?

Δηλαδή... στους κυλίνδρους που έρχονται σε επαφή με το γρανάζι ή στα μικρά "αυλάκια" στο πλάι??

BlackMess
22/03/2010, 17:15
Που χρειάζονται λίπανση οι ο-ρινκ αλυσίδες??????

Στο σημείο με τον κόκκινο ή με τον πράσινο κύκλο?

Δηλαδή... στους κυλίνδρους που έρχονται σε επαφή με το γρανάζι ή στα μικρά "αυλάκια" στο πλάι??

ΥΓ - Σόρι που ξαναποστάρω αλλά έκανα μια βλακεία και έσβησα τη φωτογραφία που εἰχα βἀλει στο αρχικό ποστ...


193098

McGyver
22/03/2010, 17:17
Στον κόκκινο κύκλο.

MAG/FMX
22/03/2010, 19:06
H Χ-ring που..................? :D

xtzanos
22/03/2010, 21:07
Και στον πρασινο και στον κοκκινο

MAG/FMX
22/03/2010, 21:50
Παντως στο κοκκινο ειναι πολυ δυσκολο, υπαρχει κανα κολπο , γιατι βλεπω να πεφτει πολυ υγρο στο πατωμα..........??????:confused:

camen
22/03/2010, 23:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
Και στον πρασινο και στον κοκκινο

Παντως σιγουρα οχι στα πλαγια ...:p

Ρε παιδια απλα ψεκαζεις στο κεντρο της αλυσιδας και λυπαινονται και τα o-ring μαζι...
Ετσι κι αλλιως δεν εχει τοοοοση ακριβεια το σπρει στο ψεκασμα...:rolleyes:

Αφηστε το σπρει λιγη ωρα να εισχωρησει και μετα σκοπιστε ελαφρα την αλυσιδα να φυγει οτι εχει περισεψει για να μην κανει την ζαντα χαλια...:mad:

SeNNinhA
23/03/2010, 06:55
Εαν έχεις οποιαδήποτε αλυσίδα με O-ring/X-ring κλπ Ring τότε θέλει να ψεκάσεις στον ΠΡΑΣΙΝΟ κύκλο.

Τα O-Ring κλπ αυτό τον λόγο έχουν. Είναι πρακτικά μικρά λαστιχάκια τα οποία σφραγίζουν μια μικρή ποσότητα λιπαντικού που βρίσκεται στο εσωτερικό από τα κυλινδράκια και λιπαίνουν την αλυσίδα για τις εσωτερικές τριβές των liks της.

Οπότε αυτό που κάνεις είναι να λιπαίνεις και το εξωτερικό τμήμα της αλυσίδας εκεί που πατάνε τα γρανάζια.

Όσο και να ρίχνεις λιπαντικό στα O-Ring δεν λιπαίνεις τίποτε μιας και όπως είπαμε είναι λαστιχάκια που σφραγίζουν και στην εξωτερική τους πλευρά δεν υπάρχει καμία τριβή για να χρειάζεται λιπανση.

Εαν βέβαια έχεις αγωνιστική αλυσίδα χωρίς O-Ring κλπ τότε θέλει και εκεί λίπανση.

makis206
23/03/2010, 07:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Εαν έχεις οποιαδήποτε αλυσίδα με O-ring/X-ring κλπ Ring τότε θέλει να ψεκάσεις στον ΠΡΑΣΙΝΟ κύκλο.

Συμφωνώ, το να ψεκάζουμε πάνω στα o-ring το μόνο που καταφέρνουμε είναι να ξοδεύουμε άσκοπα το λιπαντικό μας.

Στη φωτό που επισύναψε ο fun_1905 τόνισα με κόκκινο χρώμα το σημείο που εισέρχεται το λιπαντικό σε κάθε κρίκο, αν παρατηρήσετε προσεκτικά και το σχέδιο από κάτω θα καταλάβετε πολλά.

:beer:


193196

SeNNinhA
23/03/2010, 08:00
:a013: :a013: :a013: :a013: :a013: :a013:

Έψαχνα κι εγώ να βρω μια αντίστοιχη φωτό αλλά δεν ήξερα που είναι.

xtzanos
23/03/2010, 08:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Συμφωνώ, το να ψεκάζουμε πάνω στα o-ring το μόνο που καταφέρνουμε είναι να ξοδεύουμε άσκοπα το λιπαντικό μας.

Στη φωτό που επισύναψε ο fun_1905 τόνισα με κόκκινο χρώμα το σημείο που εισέρχεται το λιπαντικό σε κάθε κρίκο, αν παρατηρήσετε προσεκτικά και το σχέδιο από κάτω θα καταλάβετε πολλά.

:beer:

Μηπως ειναι καλο να λιπαινουμε και τα oring για να παρατείνουμε τη διαρκεια ζωης τους?

(ασε που θες δε θες λιγο πολυ παντου θα παει)

makis206
23/03/2010, 08:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
:a013:
Έψαχνα κι εγώ να βρω μια αντίστοιχη φωτό αλλά δεν ήξερα που είναι.

Φαντάζομαι ότι θα βοηθήσει κι αυτό.

:beer:


193199

makis206
23/03/2010, 08:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
Μηπως ειναι καλο να λιπαινουμε και τα oring για να παρατείνουμε τη διαρκεια ζωης τους?
(ασε που θες δε θες λιγο πολυ παντου θα παει)

Όπως το είπες μέσα στην παρένθεση, απλώς δεν χρειάζεται να σημαδεύουμε με τη μύτη του σπρέυ πάνω στα ο-rings σε κάθε λάδωμα της αλυσίδας..:winka:

:beer:

McGyver
23/03/2010, 08:11
Σήκωμα στο κεντρικό stand, πρώτη και...

ΥΓ: Η φωτό είναι για να δείξει σε ποιο σημείο ρίχνουμε το λιπαντικό...


193200

VGER
23/03/2010, 08:18
Και το γαμώτο έρχεται όταν δεν έχεις κεντρικό stand...:sick:

SeNNinhA
23/03/2010, 08:21
Διαβάστε και ενα τεστάκι για διάφορα καθαριστικά αλυσίδας και πως αντιδρούν τα O-Ring σε αυτά:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

costas81
23/03/2010, 08:45
καθαρό πετρέλαιο για καθάρισμα δηλαδή!!

Cpt. Haddock
23/03/2010, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σήκωμα στο κεντρικό stand, πρώτη και...

ΥΓ: Η φωτό είναι για να δείξει σε ποιο σημείο ρίχνουμε το λιπαντικό...

Kαι όπως φάινεται απο τη φωτό, γεμίζει το λαστιχο με λιπαντικό :sick:

SeNNinhA
23/03/2010, 09:38
Η φωτό είναι χαζη αλλά ισχύει το ότι λιπαινουμε το εσωτερικό και όχι το εξωτερικό της αλυσίδας

Cpt. Haddock
23/03/2010, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Η φωτό είναι χαζη αλλά ισχύει το ότι λιπαινουμε το εσωτερικό και όχι το εξωτερικό της αλυσίδας

Το εσωτερικό, ναι, αλλα πιο μπροστά

Ichigo
31/03/2010, 20:56
Βρήκα ξεχασμένο στην αποθήκη αυτό:

Δεν λέει πουθενά όμως αν είναι κατάλληλο για O Rings. Κάνει άραγε ή θα καταστρέψω την αλυσίδα; :confused:


194188

MAG/FMX
01/04/2010, 00:31
Εγω λεω οχι , βγαλε κ μια απο μπροστα .......... Λεει πουθενα o-ring safe .......... ?

Ichigo
01/04/2010, 01:21
Δεν το αναφέρει πουθενα σχετικά με O Rings και πουθενά επίσης δεν γράφει ποια τα συστατικά του. Η μπροστινή ετικέτα γράφει ακριβώς τον ίδιο τίτλο. :(
Επίσης όταν ψεκάζεις αφήνει μια λιπαρή διάφανη μεμβράνη. Είχα δει κάπου το WURTH HHS DRY LUBE και αυτό για μηχανές όπου ανέφερε ότι είναι O Ring safe. Να το φέρνει η Wurth άραγε;

Ichigo
21/04/2010, 14:41
Λοιπόν αφού δοκίμασα το παραπάνω λιπαντικό που έχω στη φωτό και αφού μου γέμισε τη ζάντα λάδια :yuck: , αυτή τη φορά έκανα πείραμα με το HHS Drylube το οποίο είναι OXring Safe και έχει ως βάση του το κερί. Αφού την πλάκωσα ένα γερό χέρι ειδα ότι στεγνώνει αμέσως και αφήνει την αλυσίδα ξερή. Τώρα το πόσο την προστατεύει είναι ένα θέμα. Πάντως ο μηχανικός μου χρησιμοποιεί ακριβώς το ίδιο λιπαντικό το οποίο δεν είναι και καθόλου φτηνο (27?). Μένει να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει.

Όσο για την Würth μάλλον θα με έχουν για πολλά χρόνια πελάτη τους. Η εξυπηρέτηση είναι άψογη σε όλη την αλυσίδα προώθησης των προϊόντων τους και απάντησαν χωρίς καθυστέρηση σε ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις και απορίες μου. :a013: :a013: :a013:

Shaolin Monk
21/04/2010, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
Λοιπόν αφού δοκίμασα το παραπάνω λιπαντικό που έχω στη φωτό και αφού μου γέμισε τη ζάντα λάδια :yuck: , αυτή τη φορά έκανα πείραμα με το HHS Drylube το οποίο είναι OXring Safe και έχει ως βάση του το κερί. Αφού την πλάκωσα ένα γερό χέρι ειδα ότι στεγνώνει αμέσως και αφήνει την αλυσίδα ξερή. Τώρα το πόσο την προστατεύει είναι ένα θέμα. Πάντως ο μηχανικός μου χρησιμοποιεί ακριβώς το ίδιο λιπαντικό το οποίο δεν είναι και καθόλου φτηνο (27?). Μένει να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει.

Όσο για την Würth μάλλον θα με έχουν για πολλά χρόνια πελάτη τους. Η εξυπηρέτηση είναι άψογη σε όλη την αλυσίδα προώθησης των προϊόντων τους και απάντησαν χωρίς καθυστέρηση σε ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις και απορίες μου. :a013: :a013: :a013:


Ειδες τι ωραιο αντικτυπο εχει στην αγορα ο επαγγελματισμος;
Χαρηκα μονο και που το διαβασα...:beer:
Μακαρι να ηταν ολες οι εταιρειες ετσι...:sad:

mankam
13/05/2010, 09:17
Λοιπον αφου εκανα ενα πολυ καλο καθαρισμα στην αλυσιδα με παραφινελαιο αλλα και WD-40 για να φυγουν τα σκαλοπατια αποφασισα να δοκιμασω βαλβολινη αντι για σπρευ που χρησιμοποιουσα μεχρι τωρα.
Ο λογος που το εκανα ηταν οτι ακουγοταν πολυ η αλυσιδα και ειχε σκαλοπατια οπως προανεφερα.
Αποτελεσμα : Ποιο αθορυβη η αλυσιδα και καλυτερη κυλιση οταν την εχω στο διπλο σταντ,δηλαδη κανει παρισσοτερη περιστροφη ο τροχος οταν τον σπρωχνω με το ποδι πραγμα που σημαινει οτι τα σπρευ με τα κολλωδη και τα γραφιτουχα που εχουν μεσα προκαλουν μεγαλυτερη τριβη απο τα απλα λαδια.
Το μονο που απομενει ειναι να εχω μαζι μου ενα πλαστικο απλικατερ με βαλβολινη στην ουρα και να μηδενιζω τον χιλιομετρητη ωστε να μην ξεχνιεμαι στο λαδωμα,στο μελλον σκεφτομαι για αυτοματο συστημα λιπανσης αλλα πρωτα να βελτιωθουν σαν μηχανισμοι και αλλο,δηλαδη αν ειχαν ενα τροπο να ριχνουν σταγονα μετρωντας τις περιστροφες του τροχου θα ηταν τελειο!

McGyver
13/05/2010, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
στο μελλον σκεφτομαι για αυτοματο συστημα λιπανσης αλλα πρωτα να βελτιωθουν σαν μηχανισμοι και αλλο,δηλαδη αν ειχαν ενα τροπο να ριχνουν σταγονα μετρωντας τις περιστροφες του τροχου θα ηταν τελειο!

Yπάρχουν συστήματα που λειτουργούν με ακριβώς αυτόν τον τρόπο ήδη...

TROOPER
14/05/2010, 03:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Yπάρχουν συστήματα που λειτουργούν με ακριβώς αυτόν τον τρόπο ήδη...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

McGyver
14/05/2010, 05:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Τι γελά ρε βλαμένο;;;