View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[
15]
16
17
18
19
δοκιμασε να την χαλαρωσεις λιγο
masterone
13/04/2019, 20:25
Μα δεν ειναι τσιτα και ισως ειναι και λιγο ποιο χαλαρη απο οτι λεει ο κατασκευαστης 15-20mm καθως με το ματι πας στο περίπου
το λαδωμα δε φταιει
αν δεν φταιει και το τεντωμα τοτε πας για αλυσιδα
masterone
13/04/2019, 20:59
Και γραναζια να φανταστω ετσι και ας εχω μονο 1150 χλμτρα. Απο μαρκες ξέρω μονο την did ποια αλλη ειναι καλη και τι κοστος να υπολογίζω γτ δεν νομιζω να μ τα καλυψει η εγγύηση αν και θα κανω προσπάθεια
Και γραναζια να φανταστω ετσι και ας εχω μονο 1150 χλμτρα. Απο μαρκες ξέρω μονο την did ποια αλλη ειναι καλη και τι κοστος να υπολογίζω γτ δεν νομιζω να μ τα καλυψει η εγγύηση αν και θα κανω προσπάθεια
Nα κάνεις πολλές προσπάθεις αν δεν του ήπιες το αίμα με 1150 χλμ και 250 μέτρα. Γίνεται??? Μάλλον απίθανο όταν ακόμα το στρώνεις!! Τους το φέρνεις καπέλο. Κι αν στα 2000 σκορπίσει από τίποτα άλλο και όχι απο αλυσίδα -γρανάζια τι θα κάνεις?? Αποψή μου :να το πας να κοιτάξουν τα πάντα!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/04/2019, 04:15
Δε ξέρω αν σε μηχανάκι με 1000 χιλιόμετρα αν έχουν πρόβλημα και τα γρανάζια. Γιατί να πληρώσεις σετ αλυσιδογραναζα? Προφανώς τα γρανάζια σου έχουν πολύ ψωμί πάνω .Εκτός και αν είναι και αυτά ελαττωματικά σαν την αλυσίδα.
masterone
14/04/2019, 07:14
Nα κάνεις πολλές προσπάθεις αν δεν του ήπιες το αίμα με 1150 χλμ και 250 μέτρα. Γίνεται??? Μάλλον απίθανο όταν ακόμα το στρώνεις!! Τους το φέρνεις καπέλο. Κι αν στα 2000 σκορπίσει από τίποτα άλλο και όχι απο αλυσίδα -γρανάζια τι θα κάνεις?? Αποψή μου :να το πας να κοιτάξουν τα πάντα!
Καλα το μηχανάκι εχει βγάλει ηδη προβλήματα απο τα 400 χλμτρα ευτυχως όχι μηχανικα προς το παρόν αλλα προβλήματα π περιμενω ακομη ανταλλακτικά (χαλασνενο κοντερ)
GogosLux
14/04/2019, 11:05
Ορίστε, αμα το διαβαζε αυτο ο Χόρχε ο γλυφιτζουροστρογγυλομούρης δεν θα ταλαιπωριόταν χθες :lol: :bawl::bawl: :moutza:
masterone
27/04/2019, 10:35
Παρηγγειλα μια αλυσίδα της rk απο stelpet και την παρελαβα σημερα. Δεν την ανοιξα ακομα γτ ενω ειναι μεσα στο κουτι της και στην ζελατίνα της φαινεται αρκετα λερωμενη με ενα καφε πραγμα(δεν ξερω αν είναι γρασσο) Είναι φυσιολογικό αυτό ή να μην την ανοιξω κ να την γυρισω πίσω?
Παρηγγειλα μια αλυσίδα της rk απο stelpet και την παρελαβα σημερα. Δεν την ανοιξα ακομα γτ ενω ειναι μεσα στο κουτι της και στην ζελατίνα της φαινεται αρκετα λερωμενη με ενα καφε πραγμα(δεν ξερω αν είναι γρασσο) Είναι φυσιολογικό αυτό ή να μην την ανοιξω κ να την γυρισω πίσω?
Ας υποθέσουμε ότι είναι το λάδι που βάζει η εταιρία πριν την κλείσει στο σακουλάκι.
Καλα σουβλισματα :wave2:
o_gavros
27/04/2019, 10:46
Παρηγγειλα μια αλυσίδα της rk απο stelpet και την παρελαβα σημερα. Δεν την ανοιξα ακομα γτ ενω ειναι μεσα στο κουτι της και στην ζελατίνα της φαινεται αρκετα λερωμενη με ενα καφε πραγμα(δεν ξερω αν είναι γρασσο) Είναι φυσιολογικό αυτό ή να μην την ανοιξω κ να την γυρισω πίσω?
Μάλλον είναι η πρώτη φορά που αγοράζεις αλυσίδα.
Είναι το γράσο που βάζει το εργοστάσιο.
Κάνε το πρώτο σου λάδωμα όταν δεις ότι αυτό δεν είναι πλέον εμφανές (~400-500χλμ).
masterone
27/04/2019, 10:57
Μάλλον είναι η πρώτη φορά που αγοράζεις αλυσίδα.
Είναι το γράσο που βάζει το εργοστάσιο.
Κάνε το πρώτο σου λάδωμα όταν δεις ότι αυτό δεν είναι πλέον εμφανές (~400-500χλμ).
Ναι η πρωτη φορα ειναι δεν το χω ξανακανει οκ οποτε δεν ανησυχώ. Καλη Ανάσταση και καλο Πάσχα!!!
Coyote.V
28/05/2019, 19:37
Και πριν ενάμισι χρόνο αλλάζω αλυσίδα... σαν μουύχαρος πάω στο μαγαζί με τα ανταλλακτικά και μου πασάρει την Did 525 VX...
-Σίγουρα μάστορα είναι αυτή για το μηχανάκι μου;
-Όπως σε βλέπω και με βλέπεις, ασπιρίνες τσουλάμε;
-Οκ, παιρνω το σετ σε χρυσό μαύρο.
17.000 χλμ και η αλυσίδα τερματίζει στους ρεγουλατόρους !!! :eyepop:
Τι στα κομμάτια συμβαίνει; Όλα άψογα εκτός από το ξεχείλωμα....
Αρχίζω το ψάξιμο και βρίσκω στο site της did ότι προτείνει μόνο την ZVM-X και μόνο... η VX είναι μόνο για το transalp και όχι για το Varadero...
ELEOC ρε παλικάρια..... όπου και να ψάξεις δίνουν την VX εναλλακτή, όλοι, εκτός από την DID... που έχει δίκιο.... δεν κάνει για το Varadero. :a52:
Nαι οντως , η DID δινει την ΖVMX για το varadero, αλλα τσεκαρε μηπως σου δωσανε αλυσιδα με παραπανω κρικους. Εχει γινει κι αυτο.
Παντως 17,000χλμ δεν ειναι και τοσο χαλια, αναλογα πως το πηγαινεις και πως την συντηρεις.
Tι λετε ρε παιδια;
Η did κραταει τουλαχιστον 40.000χιλ.
17.000 είναι λίγα ακομα και με μηδενική συντήρηση.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/05/2019, 22:36
Nαι οντως , η DID δινει την ΖVMX για το varadero, αλλα τσεκαρε μηπως σου δωσανε αλυσιδα με παραπανω κρικους. Εχει γινει κι αυτο.
Παντως 17,000χλμ δεν ειναι και τοσο χαλια, αναλογα πως το πηγαινεις και πως την συντηρεις.
Αν ήταν να αλλάζω αλυσίδα κάθε 17.000 χλμ θα είχα κάνει πατέντα στο φριγουιντ με διαφορικό:lol:
Αν ήταν να αλλάζω αλυσίδα κάθε 17.000 χλμ θα είχα κάνει πατέντα στο φριγουιντ με διαφορικό:lol:
Aμα το Freewind ειχε 10κιλα ροπης καλα θα εκανες.
Η VX δεν ειναι τοσο πιο αδυναμη απο την ZVMX για να δικαιολογει ξεχειλωμα στο οριο στα 17000χλμ. Aρα κατι αλλο παιζει. Και επειδη ενα 1000αρι V2 μοτερ σε 260κιλα μηχανακι τρωει αλυσιδες για πρωινο, αμα θελει ο δεξιος καρπος, λεω οτι 17000χλμ δεν ειναι ασχημα, γιατι με τις ιδιες συνθηκες η ZVMX να εβγαζε 25000χλμ? Σκαρτα. Επιμενω να μετρησει τους κρικους στην αλυσιδα να ειναι 112 γιατι καμια αλυσιδα δεν μου τελειωσε στο τεντωμα τους ρεγουλατορους, ολες ξεχειλωνανε σε ενα-δυο σημεια, κι εκει οι ρεγουλατοροι δεν κανουν τιποτα.
407012
Coyote.V
28/05/2019, 23:57
Για να πω την αλήθεια το χουφτώνω το γκάζι, εκμεταλλεύομαι και γουστάρω τις ροπές που έχει. Η μαμά (ναι είναι μαμά) αλυσίδα έβγαλε 35.000 με τέτοια οδήγηση και χωρίς ιδιαίτερη περιποίηση.. Η μαμά είναι η αντίστοιχη εμπορίου zvm-x και η οποία έχει 6€ πιο φθηνά. Φοράει και RK αλλά είναι πιο ακριβή από την did.
Όχι πιο μακρυά δεν έβαλα 112 λίνκ.
Η VX ΄έχει πιο λεπτά πλακάκια και είναι πιο ελαφριά, γιαυτό ξεχειλώνει πιο εύκολα. Το πιο ελαφρύ δεν είναι πάντα το καλύτερο, άσε που σε αυτό το μηχανάκι δεν καταλαβαίνεις απώλειες εύκολα. Πόσο μάλλον από την αλυσίδα.... μηδαμινή έως μη ανιχνεύσιμη απώλεια, αφού την πιο ελαφριά όταν την έβαλα δεν κατάλαβα διαφορά..... Κάποιος με πιο ελαφρύ χέρι σίγουρα θα βγάζει άνετα τα 20.0000... 22.000 με τίποτα όμως παραπάνω ... αλλά υπάρχουμε και εμείς ρεεεεε... γαμώ τους μαγαζάτορες και αυτόν που είχε την ιδέα να πλασάρει την VX για το βαραντέρο... Ακριβώς τα μισά χιλ μου έβγαλε από την κανονική που φοράει... μπορεί να έχει 30- 40 € φθηνότερα αλλά είμαι χαμένος... μπήκα μέσα. :a52::a52:
Τέλος, από εδώ και πέρα δεν εμπιστεύομαι κανέναν και θα το ψάχνω πρώτα και θα το ζητάω με P/N. Δεν περίμενα τέτοιο παπατζιλίκι με τις αλυσίδες να πω την αλήθεια...
Μπράβο K0K0$ σε κάποια άλλη σελίδα γράφει και τις αντιστοιχίες των μοντέλων..... απορώ που το είδαν οι έμποροι και κάνουν του κεφαλιού τους.... φίλε ας μου το έλεγε ότι δεν θα βγάλω χιλ...να είμαι προετοιμασμένος ή να μην την αγόραζα και να έπαιρνα την πιο ακριβή...
sapila racing
29/05/2019, 10:21
Και πριν ενάμισι χρόνο αλλάζω αλυσίδα... σαν μουύχαρος πάω στο μαγαζί με τα ανταλλακτικά και μου πασάρει την Did 525 VX...
-Σίγουρα μάστορα είναι αυτή για το μηχανάκι μου;
-Όπως σε βλέπω και με βλέπεις, ασπιρίνες τσουλάμε;
-Οκ, παιρνω το σετ σε χρυσό μαύρο.
17.000 χλμ και η αλυσίδα τερματίζει στους ρεγουλατόρους !!! :eyepop:
Τι στα κομμάτια συμβαίνει; Όλα άψογα εκτός από το ξεχείλωμα....
Αρχίζω το ψάξιμο και βρίσκω στο site της did ότι προτείνει μόνο την ZVM-X και μόνο... η VX είναι μόνο για το transalp και όχι για το Varadero...
ELEOC ρε παλικάρια..... όπου και να ψάξεις δίνουν την VX εναλλακτή, όλοι, εκτός από την DID... που έχει δίκιο.... δεν κάνει για το Varadero. :a52:
Τα 17000 χλμ ειναι πολύ λίγα, ίσως το αφήνεις και σκορτσάρει με χαμηλές στροφές και στην διαλύει τόσο γρήγορα.
Ειναι βέβαια και 525, εγώ θα περίμενα να έχει 530 το Varadero.
Τα 17000 χλμ ειναι πολύ λίγα, ίσως το αφήνεις και σκορτσάρει με χαμηλές στροφές και στην διαλύει τόσο γρήγορα.
Ειναι βέβαια και 525, εγώ θα περίμενα να έχει 530 το Varadero.
τα περισσοτερα 1000αρια ν2 525 φορανε παντως...αλλα ειναι καλη ιδεα να βαλεις παντα την πιο ''καλη'' σειρα...οντως 17κ ειναι πολυ λιγα αλλα ισως δεν ειχε και σωστη συντηρηση...παντως απο did και εγω δεν ειχα τις καλυτερες εντυπωσεις στο παρελθον
Αν βάση κατασκευαστή δεν είναι η σωστή τότε πάς στο μαγαζί και αγοράζεις την κατάλληλη σε τιμή χονδρικής αν θέλει να σε ξαναδεί και να μήν τον δυσφημίσεις.
Εσύ βέβαια έχεις φάει την ξενέρα, το χρόνο και το χρήμα αλλά τουλάχιστον θα έχει κάνει κάτι για να σε αποζημιώσει έστω λίγο.
Δυστυχώς οι αγορές με κλειστά μάτια είναι κατα ένα μεγάλο ποσοστό λάθος!
τα περισσοτερα 1000αρια ν2 525 φορανε παντως...αλλα ειναι καλη ιδεα να βαλεις παντα την πιο ''καλη'' σειρα...οντως 17κ ειναι πολυ λιγα αλλα ισως δεν ειχε και σωστη συντηρηση...παντως απο did και εγω δεν ειχα τις καλυτερες εντυπωσεις στο παρελθον
Ισχύει, κι όχι μόνο τα V2 αλλά και τα Ι4 1000ρια για καλύτερες επιταχύνσεις λόγω λιγότερου βάρους.
Αν ζητάς αλυσίδα με "μαμά" (η οποίες είναι DID, μην παραμυθιάζεστε με το τι γράφει η σακούλα της Η) προδιαγραφές, τότε οκ έχει κάνει μαλ@κία.
Αλλά λάθος σαν επιλογή δεν λες την 525.
H Honda για την ιστορια σαν γνησιο ανταλλακτικο δινει την DID 525ΗV που ειναι κατωτερη (και παλαιοτερη) της VX. Επιμενω στο τσεκ ποσα λινκ εχει η αλυσιδα που φοραει.
DoctoR_k6
29/05/2019, 12:23
Εδω βαζουνε μεχρι κ 520 (ERV3 σειρα βεβαια) στα μεγαλα με καμια 170αρια αλογα κ βγαζουνε χλμ.
Με μια ψιλοσυντηρησουλα (οχι extreme καταστασεις) ενα 35αρι-40αρι πρεπει να το βγαζει.
Τα 17Κ εινια παρα πολυ λιγα κ κατι αλλο εχει παιξει.
Στην ΖVM-X (αυτη φοραω κ εγω σε 530 ) εχω δει τρελα νουμερα κ σιγουρα ανω των 25Κ-30Κ.
Υ.Γ Τωρα τι εχει γινει εφετο κ σπανε οι αλυσιδες τις DID δεν ξερω...:lol:
Coyote.V
29/05/2019, 12:45
τα περισσοτερα 1000αρια ν2 525 φορανε παντως...αλλα ειναι καλη ιδεα να βαλεις παντα την πιο ''καλη'' σειρα...οντως 17κ ειναι πολυ λιγα αλλα ισως δεν ειχε και σωστη συντηρηση...παντως απο did και εγω δεν ειχα τις καλυτερες εντυπωσεις στο παρελθον
Η DID την 525VX την δίνει για το transalp, για το varadero δίνει την ZVM-X. Τι άλλο να πούμε;
Η DID την 525VX την δίνει για το transalp, για το varadero δίνει την ZVM-X. Τι άλλο να πούμε;
Δεν ισχύει αυτό που λες.
http://www.alexopoulos.gr/ProductDetails.aspx?family=%ce%a3%ce%95%ce%a4+%ce%9a%ce%99%ce%9d%ce%97%ce%a3%ce%97%ce%a3&group=17&category=%ce%9c%ce%9f%ce%a4%ce%9f_17&subcategory=GOLSET_VX_17&product=980BD950-3AC2-482D-A4B6-7DC68A1C10CD
Coyote.V
29/05/2019, 12:57
Ισχύει, κι όχι μόνο τα V2 αλλά και τα Ι4 1000ρια για καλύτερες επιταχύνσεις λόγω λιγότερου βάρους.
Αν ζητάς αλυσίδα με "μαμά" (η οποίες είναι DID, μην παραμυθιάζεστε με το τι γράφει η σακούλα της Η) προδιαγραφές, τότε οκ έχει κάνει μαλ@κία.
Αλλά λάθος σαν επιλογή δεν λες την 525.
Συμφωνώ ότι σε ένα SS προσπαθείς να εκμεταλλευτείς τα πάντα, από ένα on-off ζητάς τελείως διαφορετικά πράγματα όπως αντοχή και διάρκεια.
Αν εμένα ο άλλος μου βάζει πιο ελαφριά αλυσίδα, που σημαίνει λιγότερες αντοχές στον εφελκυσμό, σε ένα on-off 260 κιλά άδειο και με 10 κιλά ροπή... δεν είναι αστείο;
Coyote.V
29/05/2019, 12:59
Δεν ισχύει αυτό που λες.
http://www.alexopoulos.gr/ProductDetails.aspx?family=%ce%a3%ce%95%ce%a4+%ce%9a%ce%99%ce%9d%ce%97%ce%a3%ce%97%ce%a3&group=17&category=%ce%9c%ce%9f%ce%a4%ce%9f_17&subcategory=GOLSET_VX_17&product=980BD950-3AC2-482D-A4B6-7DC68A1C10CD
Όχι φίλε στον Αλεξόπουλο.... :nono: στο επίσημο site της DID να μου το δείξεις...
DoctoR_k6
29/05/2019, 13:01
http://www.didchain.com/chainSpecs.html
ΛΑθος ο Αλεξ...
Coyote.V
29/05/2019, 13:05
http://www.didchain.com/chainSpecs.html
ΛΑθος ο Αλεξ...
Εγώ το ξέρω... να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
407022
Εγώ το ξέρω... να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
407022
ΟΚ, δεκτόν.
Αλλά φοράς την ίδια αλυσίδα με RC45 και 919... καμία σχέση με "λιγότερες αντοχές στον εφελκυσμό, σε ένα on-off 260 κιλά άδειο και με 10 κιλά ροπή..."
Αν δεν την συντηρείς όπως λες και το ανοίγεις απότομα το γκάζι, και τη μαμά να βάλεις, δεν θα φτουρίσει.
DoctoR_k6
29/05/2019, 13:14
Εγώ το ξέρω... να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
407022
Δυστυχως για τον καταναλωτη πρεπει να ψαχνεται πριν κανει καποια αγορα διοτι υπαρχουν πολλοι...που ή δεν ξερουν κ πουλανε ο,τι να ναι ή απλα ξεστοκαρουν.
Μετα αντε βρες το δικαιο σου.
Δυστυχως για τον καταναλωτη πρεπει να ψαχνετε πριν κανει καποια αγορα διοτι υπαρχουν πολλοι...που ή δεν ξερουν κ πουλανε ο,τι να ναι ή απλα ξεστοκαρουν.
Μετα αντε βρες το δικαιο σου.
Παίζει να ξεστοκάρει όλη υφήλιος γιατί την 525VX την δίνουν για βαραντέρο και στις 5 ηπείρους....
Coyote.V
29/05/2019, 13:22
ΟΚ, δεκτόν.
Αλλά φοράς την ίδια αλυσίδα με RC45 και 919... καμία σχέση με "λιγότερες αντοχές στον εφελκυσμό, σε ένα on-off 260 κιλά άδειο και με 10 κιλά ροπή..."
Αν δεν την συντηρείς όπως λες και το ανοίγεις απότομα το γκάζι, και τη μαμά να βάλεις, δεν θα φτουρίσει.
Πως καμία σχέση όταν ζητάς να κινηθεί αξιοπρεπώς όλο αυτό το βάρος; Για να μη γίνει όπως τα λάστιχα από τα παλιά σώβρακα θα πρέπει να ανούγεις το γκάζι με φτερό χήνας!
Εδώ κοίτα, στο transalp την δίνει ως βασική και ως αναβάθμιση την ZVM-X.... Δεν λέω, ψοφίμι από επιδόσεις το βαραντέρο αλλά είναι φορτηγό... πως να το κάνουμε;
407023
DoctoR_k6
29/05/2019, 13:52
Παίζει να ξεστοκάρει όλη υφήλιος γιατί την 525VX την δίνουν για βαραντέρο και στις 5 ηπείρους....
Προφανως μιλαμε γενικα για την ολη κατασταση...
Coyote.V
29/05/2019, 13:59
Ναι, παντού υπάρχει το ίδιο θέμα. Δεν σπάει, είναι μια οικονομική λύση αλλά λάθος, γιατί για να βγάλεις τα ίδια χιλιόμετρα με την σωστή θες 2 αλυσίδες... όχι 1 !
Έχω βαρεθεί να την τεντώνω λέμε.
Μήπως την τεντώνεις πολύ ρε συ; Εννοώ περισσότερο απ όσο χρειάζεται.
Γραναζια ειχες αλλαξει μαζι με την αλυσιδα ? Η μονο αλυσιδα ?
Coyote.V
29/05/2019, 17:40
Μήπως την τεντώνεις πολύ ρε συ; Εννοώ περισσότερο απ όσο χρειάζεται.
Ρε daz είμαι 52 χρονών, καβαλάω από τα 15 και έχω αλλάξει 8 μηχανάκια !!! :eek:
Coyote.V
29/05/2019, 17:44
Γραναζια ειχες αλλαξει μαζι με την αλυσιδα ? Η μονο αλυσιδα ?
Σε αυτό το μηχανάκι έχω αλλάξει μια φορά όλα καινούργια, μη ψάχνετε να με βρείτε κάπου λάθος, απαντάω και στον daz παραπάνω. Το γιατί έχει δημιουργηθεί αυτό το θέμα με τις αλυσίδες του βαραντέρο δεν μπορώ να καταλάβω. Κανονικά 530 θα έπρεπε να φοράει, όχι 525 υποδεέστερη της μαμάς.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/05/2019, 21:43
Σε αυτό το μηχανάκι έχω αλλάξει μια φορά όλα καινούργια, μη ψάχνετε να με βρείτε κάπου λάθος, απαντάω και στον daz παραπάνω. Το γιατί έχει δημιουργηθεί αυτό το θέμα με τις αλυσίδες του βαραντέρο δεν μπορώ να καταλάβω. Κανονικά 530 θα έπρεπε να φοράει, όχι 525 υποδεέστερη της μαμάς.
Πιστεύω με σωστή συντήρηση με οδηγίες από εδώ μέσα θα έβλεπες τουλάχιστον 25.Εσύ κάνεις μηδαμινή συντήρηση όπως το είπες αρχικά.
Coyote.V
29/05/2019, 22:22
Πιστεύω με σωστή συντήρηση με οδηγίες από εδώ μέσα θα έβλεπες τουλάχιστον 25.Εσύ κάνεις μηδαμινή συντήρηση όπως το είπες αρχικά.
Και τι πάει να πει αυτό; Η προηγούμενη που ήταν η προβλεπόμενη έβγαλε 35000 έτσι. Με ευλαβική συντήρηση μερικοί βγάζουν και 50000 σε βαραντέρο, οι περισσότεροι βγάζουν 40000.
Η συντήρηση είναι κυρίως για να μη κολλήσουν οι κρίκοι από βρώμα ή σκουριά, για να μη φθείρει τα γρανάζια, για να μη κόβει άλογα.
Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στο αν θα γίνει η αλυσίδα λάστιχο.
Μια αλυσίδα με ελλιπή ή λάθος συντήρηση, το πολύ πολύ να αλλαχθεί λόγο κολλημενων κρίκων.
Σε αυτό το μηχανάκι έχω αλλάξει μια φορά όλα καινούργια, μη ψάχνετε να με βρείτε κάπου λάθος, απαντάω και στον daz παραπάνω. Το γιατί έχει δημιουργηθεί αυτό το θέμα με τις αλυσίδες του βαραντέρο δεν μπορώ να καταλάβω. Κανονικά 530 θα έπρεπε να φοράει, όχι 525 υποδεέστερη της μαμάς.
:priest:
εγω τουλαχιστον δεν προσπαθω να σε βρω λαθος....κακως το λαμβανεις ετσι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/05/2019, 05:16
Και τι πάει να πει αυτό; Η προηγούμενη που ήταν η προβλεπόμενη έβγαλε 35000 έτσι. Με ευλαβική συντήρηση μερικοί βγάζουν και 50000 σε βαραντέρο, οι περισσότεροι βγάζουν 40000.
Ναι.Άλλο όμως 17 και άλλο 35.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/05/2019, 05:18
Η συντήρηση είναι κυρίως για να μη κολλήσουν οι κρίκοι από βρώμα ή σκουριά, για να μη φθείρει τα γρανάζια, για να μη κόβει άλογα.
Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στο αν θα γίνει η αλυσίδα λάστιχο.
Μια αλυσίδα με ελλιπή ή λάθος συντήρηση, το πολύ πολύ να αλλαχθεί λόγο κολλημενων κρίκων.
Περίμενε. Δηλαδή η σωστή συντήρηση δεν παρατείνει τη ζωή της αλυσίδας?
Coyote.V
30/05/2019, 08:03
Ναι.Άλλο όμως 17 και άλλο 35.
Εμ αυτό λέμε... η μαμά αλυσίδα είναι η 525 ZVM-X και μου πούλησαν την 525 VX η οποία έχει πιο λεπτά πλακάκια λέγοντας μου πως κάνει.... δεν λέω το βήμα είναι το ίδιο, αλλού έχουμε πρόβλημα, στον εφελκυσμό.
Εγώ δεν ζήτησα πιο οικονομική αλυσίδα, την προβλεπόμενη ζήτησα και μου έδωσε την VX η οποία ναι μεν είναι 525 αλλά πολύ πιο αδύνατη από την μαμά. Με λίγα λόγια μου πούλησαν αλυσίδα για freewind 650 σε varadero 1000 για να καταλαβαινόμαστε!
Υποτίθεται στην αλλαγή κάνεις upgrade, όχι downgrade ... δεν θα βάλω SS σε πίστα με πιο ελαφριά αλυσίδα και να βγάλω 2-3 αγώνες, χιλιόμετρα θέλω να βγάλω!
Coyote.V
30/05/2019, 08:21
:priest:
εγω τουλαχιστον δεν προσπαθω να σε βρω λαθος....κακως το λαμβανεις ετσι.
Συγνώμη, αλλά λέω βασικά πράγματα τα οποία θα έπρεπε να είναι άμεσα κατανοητά σε μηχανόβιους. Ούτε η αντιπροσωπία δίνει εναλλακτή αλυσίδα ούτε και η κατασκευάστρια εταιρία did για το βαραντέρο.... οι έμποροι όμως αυθαίρετα πουλάνε υποδεέστερες (βάσει προδιαγραφών) αλυσίδες, γιατί; Ο περίεργος όμως είμαι εγώ που έβγαλα μόνο 17000 χιλ με αυτή.....
DoctoR_k6
30/05/2019, 08:34
Συγνώμη, αλλά λέω βασικά πράγματα τα οποία θα έπρεπε να είναι άμεσα κατανοητά σε μηχανόβιους. Ούτε η αντιπροσωπία δίνει εναλλακτή αλυσίδα ούτε και η κατασκευάστρια εταιρία did για το βαραντέρο.... οι έμποροι όμως αυθαίρετα πουλάνε υποδεέστερες (βάσει προδιαγραφών) αλυσίδες, γιατί; Ο περίεργος όμως είμαι εγώ που έβγαλα μόνο 17000 χιλ με αυτή.....
Κακως το συνεχιζεις/συνεχιζουμε με τα χλμ της αλυσιδας.
Δεν κανει για το μοτο σου.&-
Κ γω αν βαλω απο 400αρακι στο 1000 κ την κανει κορδελες δεν θα φταιει ουτε η αλυσιδα ουτε η ελλιπης συντηρηση,
Το θεμα ειναι αλλου κ το θιξαμε εχθες...
Γιατι ο εκαστοτε εμπορος πασαρει λαθος εμπορευμα.
Απο δολο η απο ασχετοσυνη.
Coyote.V
30/05/2019, 08:46
Απο δολο η απο ασχετοσυνη.
Θα ήθελα να πιστεύω από ασχετοσύνη... αν και ο δόλος τους συμφέρει. Αυτός που φταίει φυσικά είμαι εγώ γιατί δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Τα γράφω για να προσέχουν και οι υπόλοιποι και όχι μόνο οι βαραντεράκηδες, όσοι φοράνε 525 ΖVM-X από μαμά όπου το επόμενο βήμα είναι η 530 και είναι αρκετά μηχανάκια. Ε, αφού δεν έχει upgrade στα 525 τους πουλάμε downgrade;
DoctoR_k6
30/05/2019, 08:53
Το να φταιει ο καταναλωτης διοτι δεν γνωριζει τα παντα (δηλαδη κ την δουλεια του εμπορου) δεν το θεωρω λογικο.
Αν ειναι να ξερουμε τα παντα για να κανουμε την δουλεια μας...καταστροφη.
Φαντασου να μιλαγαμε για κανα ιατρικο θεμα...:lol:
Coyote.V
30/05/2019, 08:57
Με αυτή την λογική την πάτησα. :)
Φαντασου να μιλαγαμε για κανα ιατρικο θεμα...:lol:
Και πού να δείς πόση ασχετοσύνη υπάρχει σε κάποιους επιμελητές σε κάποια πανεπιστημιακά νοσοκομεία.
Προσωπικά για σοβαρό ιατρικό θέμα ΜΟΝΟ κατόπιν συμβουλής κολλητού μου ιατρού!
Στο θέμα τώρα.
Συντήρηση που λέτε είναι η λίπανση κάθε 1000-1500χλμ
καθάρισμα όποτε μαζέψει βρωμιά και το κλασσικό τέντωμα εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή
σωστά?
Για τη λίπανση πειράζει να την κάνω όταν αρχίζει να ακούγεται λίγο παραπάνω ή είναι πολύ αργά?
DoctoR_k6
30/05/2019, 10:00
Ο καθενας κανει οτι θεωρει αυτος σωστο.
Δεν υπαρχει κανονας.
Εγω λιπαινω ανα 500χλμ κ καθαριζω ανα 2-3 λιπανσεις χοντρικα. Οχι οτι δεν εχω ξεφυγει κ παραπανω...
Μια χαρα βγαζω 35Κ+ χωρις να ειμαι κανας ψειρας.
Η DID που εχω τωρα εχει γυρω στα 26Κ κ ειναι σαν καινουρια.
Απλα παντα αλλαζω σετ γραναζια με την αλυσιδα.
Coyote.V
30/05/2019, 10:31
Εγώ θα βάλω toutoro στο μπροστινό γρανάζι με μπρούτζινα ή αλουμινένια σωληνάκια made by Coyote... από ένα σημείο και μετά. Αν αποφασίσω να κάνω τρύπες στο ψαλίδι με σπείρωμα θα το βάλω πίσω, αλλά πρώτα θα δοκιμάσω μπροστά. Τα δεματικά (tie wrap) είναι ΓΤΠΚ, σπάνε, μετακινούνται...κλπ.
Μιλάμε για εργοστασιακή τοποθέτηση :D
Περίμενε. Δηλαδή η σωστή συντήρηση δεν παρατείνει τη ζωή της αλυσίδας?
Ναι! Δε θα την αλλάξεις από κολλημένους κρίκους στα 20 25Κ αλλά στα 30-35-40Κ ανάλογα το μηχανάκι και τη χρήση.
Ένας κρίκος να κολλήσει η αλυσίδα θα αρχίσει να χορεύει επάνω στα γρανάζια. Όταν ο κολλημένος κρίκος θα είναι εκτός γραναζιού θα είναι μαζεμένος μικραίνοντας το μήκος της αλυσίδας και όταν θα είναι επάνω στο γρανάζι, θα είναι στο κανονικό της μήκος. Αποτέλεσμα θα είναι αυτό το πανω, κάτω που κάνει, το οποίο τρώει γρανάζια για την πλάκα. Η φθορά των γραναζιών περνάει και στο πάσο της αλυσίδας με αποτέλεσμα να αρχίσει να ξεχειλώνει. Επίσης δύσκολη σε αυτή την περίπτωση είναι η σωστή ρύθμισή της καθότι αλλού είναι σφιχτή και αλλού πολύ χαλαρή (ανάλογα τη θέση του/των κολλημένων κρίκων). Όσο περισσότεροι κρίκοι είναι κολλημένοι τόσο πιο έντονη είναι η αναπήδηση της αλυσίδας. Πολύ χαλαρή αλυσίδα με εντονη αναπήδηση μπορεί να οδηγήσει και την αλυσίδα εκτός γραναζιών με τα γνωστά αποτελέσματα.
Εσύ τι λες δεν παίζει ρόλο η σωστή συντήρηση? ;)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/05/2019, 22:36
Η συντήρηση είναι κυρίως για να μη κολλήσουν οι κρίκοι από βρώμα ή σκουριά, για να μη φθείρει τα γρανάζια, για να μη κόβει άλογα.
Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στο αν θα γίνει η αλυσίδα λάστιχο.
Εσύ τι λες δεν παίζει ρόλο η σωστή συντήρηση? ;)
Πώς δε παίζει ρόλο η συντήρηση ???Μου φαίνεται το ίδιο λέμε. Εάν ο φίλος παραπάνω ήταν πιο σχολαστικος στην συντήρηση της αλυσίδας τα 17 δε θα ήταν 17.Δέχομαι ότι φόρεσε λάθος αλυσίδα από μαλάκια του πωλητή αλλά και η ελλιπής συντήρηση παίζει το ρόλο της.
Λέμε το ίδιο πράγμα απλά εσύ έχεις και το πτυχίο :lol:
Kι εγω τονιζω οτι το γνησιο part number της Χοντα για το Βαραντερο ειναι το 06405-MAL-P00, που αντιστοιχει σε DID 525HV, και τοτε η DID εδινε σαν upgrade την VM. Το τοτε ειναι οταν βγηκε το Varadero. Και η HV και η VM ειναι κατωτερες σε αντοχες απο την VX. Αφου λοιπον αντεχανε εκεινες θα επρεπε να αντεχει και η VX. Ξαναλεω, εχει τυχει σε φιλο να του τοποθετησουν αλυσιδα με 116 κρικους απο λαθος, ενω η μηχανη του ηθελε 114, με αποτελεσμα να τερματισει τους ρεγουλατορους ενω η αλυσιδα ειχε ακομη ψωμι.
407069
Λέμε το ίδιο πράγμα ..
Πατερ κάτσε καλά μη μας πάρει χαμπάρι ο oldman. :lol:
Δε λέμε το ίδιο πράγμα!
Καμία αλυσιδα δε θα γίνει σωβρακο επειδή δεν έβαλες λαδι ή έβαλες λάδι χωρίς να την καθαρισεις πρώτα.
Kι εγω τονιζω οτι το γνησιο part number της Χοντα για το Βαραντερο ειναι το 06405-MAL-P00, που αντιστοιχει σε DID 525HV, και τοτε η DID εδινε σαν upgrade την VM. Το τοτε ειναι οταν βγηκε το Varadero. Και η HV και η VM ειναι κατωτερες σε αντοχες απο την VX. Αφου λοιπον αντεχανε εκεινες θα επρεπε να αντεχει και η VX. Ξαναλεω, εχει τυχει σε φιλο να του τοποθετησουν αλυσιδα με 116 κρικους απο λαθος, ενω η μηχανη του ηθελε 114, με αποτελεσμα να τερματισει τους ρεγουλατορους ενω η αλυσιδα ειχε ακομη ψωμι.
407069
Εχω την υποψία οτι η Did έχει κατεβάσει ποιότητα,ίσως να μην είναι πλεον Japan, κι εμένα μου βγάζουν λιγότερα χιλ τα τελευταία χρόνια με σχολαστική πάντα συντήρηση.
Επίσης παλιότερα τις αγόραζα ακριβότερα,αν αυτό λέει κάτι.
Coyote.V
31/05/2019, 07:26
Kι εγω τονιζω οτι το γνησιο part number της Χοντα για το Βαραντερο ειναι το 06405-MAL-P00, που αντιστοιχει σε DID 525HV, και τοτε η DID εδινε σαν upgrade την VM. Το τοτε ειναι οταν βγηκε το Varadero. Και η HV και η VM ειναι κατωτερες σε αντοχες απο την VX. Αφου λοιπον αντεχανε εκεινες θα επρεπε να αντεχει και η VX. Ξαναλεω, εχει τυχει σε φιλο να του τοποθετησουν αλυσιδα με 116 κρικους απο λαθος, ενω η μηχανη του ηθελε 114, με αποτελεσμα να τερματισει τους ρεγουλατορους ενω η αλυσιδα ειχε ακομη ψωμι.
407069
Πως ξέρεις τα χαρακτηριστικά της DID 525HV εφόσον δεν έχει βγει στο εμπόριο και πουλιέται μόνο στα σετ της HONDA και λες ότι η VX είναι ανώτερη; Ποτέ δεν έδινε η DID αναβάθμιση την VX για varadero.... για transalp δίνει την VX με αναβάθμιση την ZVM-X...
Η διαφορά της ZVM-X με την HV είναι η μετάβαση από τα Ο-ring στα x-ring και μόνο....η μετάβαση αυτή έγινε κάπου το 2006-2007 αν θυμάμαι καλά
Καποτε ηταν στο εμποριο.
407076
Λεω λοιπον, 525ZVMX βλεπω 46ΚΝ σε εφελκυσμο και 4000 δεικτη αντοχης. 525VX βλεπω 41ΚΝ και 3600 δεικτη αντοχης. Για την τοτε Upgrade 525VM που ηταν ανωτερη απο τη μαμα HV βλεπω 3600kg x 9,81 = 35000N ή 35ΚΝ και δεικτη αντοχης 3220, που ειναι ακομη μικροτερα απο την VX.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι σιγουρα η ZVMX θα σου εβγαζε παραπανω χιλιομετρα αλλα η VX δεν μπορει να χαρακτηρισθει "λαθος" για τη μηχανη σου. Ηταν πιο οικονομικη, εβγαλε λιγοτερα χιλιομετρα.
Μπορεις ομως να μου κανεις αυτη την ταπεινη χαρη? Ετσι, για να μου φυγει ο καημος! Να μετρησεις ποσους κρικους εχει η αλυσιδα σου? Γιατι στα 5 μηχανακια με αλυσιδα που εχουν περασει απο τα χερια μου ποτε δεν τερματισα ρεγουλατορους, παντα η αλυσιδα πηγαινε για αλλαγη επειδη εκανε κομπους και οσο και να τεντωνα δεν σωζόταν.
Coyote.V
31/05/2019, 14:50
Καποτε ηταν στο εμποριο.
407076
Λεω λοιπον, 525ZVMX βλεπω 46ΚΝ σε εφελκυσμο και 4000 δεικτη αντοχης. 525VX βλεπω 41ΚΝ και 3600 δεικτη αντοχης. Για την τοτε Upgrade 525VM που ηταν ανωτερη απο τη μαμα HV βλεπω 3600kg x 9,81 = 35000N ή 35ΚΝ και δεικτη αντοχης 3220, που ειναι ακομη μικροτερα απο την VX.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι σιγουρα η ZVMX θα σου εβγαζε παραπανω χιλιομετρα αλλα η VX δεν μπορει να χαρακτηρισθει "λαθος" για τη μηχανη σου. Ηταν πιο οικονομικη, εβγαλε λιγοτερα χιλιομετρα.
Μπορεις ομως να μου κανεις αυτη την ταπεινη χαρη? Ετσι, για να μου φυγει ο καημος! Να μετρησεις ποσους κρικους εχει η αλυσιδα σου? Γιατι στα 5 μηχανακια με αλυσιδα που εχουν περασει απο τα χερια μου ποτε δεν τερματισα ρεγουλατορους, παντα η αλυσιδα πηγαινε για αλλαγη επειδη εκανε κομπους και οσο και να τεντωνα δεν σωζόταν.
Πήρα αλυσογράναζα, αυτό ήταν το τελευταίο τέντωμα, δεν έχει άλλο, μόλις την βγάλω θα τα μετρήσω και θα τις βάλω δίπλα δίπλα και θα τις βγάλω φώτο. Αλλά θα το κάνω σε ένα-ενάμισι μήνα που θα μου έρθει και το τουτορολαδωτήρι και θα ασχοληθώ σοβαρά μαζί της. .
Εννοείται ότι έχω τα εργαλεία και τις αλλάζω μόνος μου.
Όσο για τον τύπο της αλυσίδας, όντως έχεις δίκιο, αλλά θα προέκυψαν πολλά ενδιάμεσα για να μην την δίνει η DID πια...ούτε την VX δεν δίνει φαντάσου... μάλλον γινόντουσαν οι αλυσίδες σωβρακολάστιχα σαν την δικιά μου...
lazarefa
19/06/2019, 14:00
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα του φόρουμ. Έχω ένα παπί Kymco Jetix 50 (μετατροπή σε 70άρι από μαμά κιτ) το οποίο αισίως έφτασε τα 22.000χλμ (μοντέλο του 2009, το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2010 με 7.500χλμ). Το μηχανάκι κυκλοφορεί μονίμως δικάβαλο σε νησί όπου λίγο η αρμύρα (=αναπόφευκτες σκουριές) λίγο τα γκάπα γκούπα της ανάρτησης από τους τσιμεντοστρωμένους δρόμους και τα άπειρα μπαλώματα στο οδόστρωμα, δε θέλει και πολύ η αλυσίδα για να τα παίξει. Τα πρώτα 3-4 χρόνια που το είχα της έκανα 1 φορά το χρόνο έναν καθαρισμό και λίπανση με σπρέι αλυσίδας. Δυστυχώς έκτοτε την είχα ψιλοπαρατήσει με συνέπεια, τον τελευταίο χρόνο, παρότι την ξανακαθάρισα και την λίπανα, ακούγεται τις τελευταίες μέρες ένας θόρυβος από την πλευρά του μπροστινού γραναζιού κατά την κίνηση, σαν η αλυσίδα να κλωτσάει στο γρανάζι. Λογικά είναι στα τελευταία της φαντάζομαι. Να πω ότι επίσης τον τελευταίο χρόνο χαλαρώνει σχετικά γρήγορα η αλυσίδα παρά το ότι τη ρυθμίζω από τους ρεγουλατόρους στο ψαλίδι και μάλιστα από προχθές που την ξαναρύθμισα παρατηρώ ότι ο θόρυβος από το μπροστά γρανάζι κίνησης αυξήθηκε αισθητά κατά την κύλιση.
Η αλυσίδα που φορά το μηχανάκι από τη μάνα του είναι 428 Χ 114, νούμερο που είναι σπάνιο και σε DID που έψαξα δεν βρίσκω σε στοκ παρότι υπάρχει σαν νούμερο στον κατάλογο (δεν το στοκάρουν λόγω μικρής εμπορικότητας απ' ότι μου είπαν).
Το ερώτημα είναι, δεδομένου ότι σε DID βρίσκω το επόμενο μέγεθος, 428 Χ 116, είναι προτιμότερο να επιλέξω αυτό το μέγεθος και να αφαιρέσει ο μηχανικός στο συνεργείο έναν κρίκο επεμβαίνοντας στην αλυσίδα, ή να αγοράσω έτοιμη σε διάσταση 428 Χ 114 μια αλυσίδα της JT, που ναι μεν απ' ότι μου είπαν δεν είναι μάπα σε ποιότητα αλλά τη θεωρούν υποδεέστερη της DID; Mε την επέμβαση αφαίρεσης κρίκου μειώνεται η διάρκεια ζωής της αλυσίδας; Εσείς τις θα προτιμούσατε αν ήσασταν στη θέση μου;
Υπόψιν ότι εννοείται ότι θα αλλάξω και σετ γραναζιών μαζί με την αλυσίδα, όπου εκεί το παπί πάλι φοράει περίεργα νούμερα: 11 δόντια μπροστά και 43 πίσω (πολύ κοντή σχέση μετάδοσης που ωστόσο δε με πειράζει δεδομένου ότι το παπί οδηγείται πάντα δικάβαλο και στο νησί με τις αρκετές ανηφόρες το κοντό γρανάζωμα βοηθάει αρκετά, ενώ οι απαιτήσεις τελικής ταχύτητας είναι ανύπαρκτες αφού και τα 50χαω είναι μεγάλη ταχύτητα στο οδικό δίκτυο του νησιού.
Oχι δεν θα παθει τιποτα η αλυσιδα με αφαιρεση κρικων.
lazarefa
19/06/2019, 20:33
Οπότε προχωράω με την αγορά της DID 428 X 116 και αφαιρεί ο μηχανικός τον παραπανίσιο κρίκο. Απλά είχα προβληματιστεί γιατί κάπου διάβασα ότι μετά την αφαίρεση κρίκων σε καινούρια αλυσίδα μειώνεται (και καλά) η αντοχή της...
Ε καλα, αμα πιασει τη βαρια και αρχισει να κοπαναει τους πιρους για να βγουνε τοτε ναι, θα την ξεσκισει την αλυσιδα. Αλλα αν τροχισει το κεφαλι απο τους πιρους του κρικου που θελει να αφαιρεσει και ανοιξει με κατσαβιδι τα πλακακια τοτε δε θα παθει τιποτε απολυτως η αλυσιδα.
Road Pirat
19/06/2019, 21:53
Καί την jt να βάλεις δεν θα γίνει καί κάτι, δεν έχει καί τόση πολλή δύναμη το παπί. Σημαντική όμως είναι πού και πού να την καθαρίζεις και να της βάζεις κάποιο λιπαντικό.
Υ.Γ. λιπαντικό για αλυσίδες η βαλβολινη όχι Durex
lazarefa
24/06/2019, 06:43
Καλημέρα παιδιά. Προχθές άλλαξα αλυσίδα και γρανάζια κίνησης στο παπί. Όλα καλά μέχρι στιγμής. Ο θόρυβος από το σύστημα μετάδοσης (μπροστινό γρανάζι) εξαφανίστηκε ενώ και συνολικά υπάρχει η αίσθηση ότι το παπί ανεβάζει πιο αβίαστα στροφές. Βέβαια ο μηχανικός που έκανε την αλλαγή είπε ότι τα γρανάζια που άλλαξα είχαν ακόμα ψωμιά (αλλάχθηκαν στα 22.100χλμ) αλλά ας είναι. Μου είπε και κάτι άλλο και θέλω τις συμβουλές σας. Επειδή άλλαξα μόνο τα 2 γρανάζια και την αλυσίδα μου πρότεινε με την πρώτη ευκαιρία που θα γίνει επέμβαση στον πίσω άξονα (πχ αλλαγή ελαστικού) να αλλάξω και τις 4 βίδες που συγκρατούν το πίσω γρανάζι καθώς και τα αντίστοιχα 2 ελάσματα/ασφάλειες του γραναζιού. Πιστεύετε έπρεπε να τα αλλάξω κι αυτά; Σε ερώτησή μου για ποιο λόγο να τα αλλάξω δεν μου έδωσε ξεκάθαρη απάντηση απλά μου είπε αόριστα ότι αφού αλλάχθηκε το γρανάζι καλό είναι να αλλαχθούν κι αυτά. Από την άλλη βέβαια, παρατήρησα αφού έφυγα με το παπί από το συνεργείο ότι ειδικά οι 2 ασφάλειες ήταν ολίγον τι "ταλαιπωρημένες" .
https://www.google.com/search?q=%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1+%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9 %CE%BF%CF%85+crypton+x&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjG2b_WpoHjAhU0QUEAHU42Bj8Q_AUIECgB&biw=1360&bih=657#imgrc=eUOoTZZpRnQAEM:
Τι λέτε;
Βγάλε μία φωτογραφία τώρα που έφυγες απο τον μηχανικό, πόσο σου έσφιξε την αλυσίδα να της σφίγγεις και εσύ το ίδιο. Απο το πολύ σφίξιμο ακούγονται διάφοροι ήχοι και το ξεσκίζεις κιόλας.
Οι ασφάλειες οικονομικές πρέπει να είναι. Για τις βίδες δε συμφωνώ μόνο και μόνο γιατί στο crypton 105 στα 60.000χλμ δεν τις είχα αλλάξει ποτέ. Δε ξέρω τί διαφορά έχει το δικό σου.
Αν οι ασφάλειες είναι χάλια και πάνε να κόψουν εννοείται!
lazarefa
24/06/2019, 10:00
Δυστυχώς το παπί το έχω σε κοντινό νησί όπου είχα πάει για ΣΚ και τώρα που γράφω έχω επιστρέψει Αθήνα και δεν μπορώ να τραβήξω φωτό άμεσα. Βέβαια το προσεχές ΣΚ θα ξανακατέβω οπότε θα τραβήξω φωτό σε ρεγουλατόρους. Κάτι που παρατήρησα και μου έκανε εντύπωση σε σχέση με τις ασφάλειες του πίσω γραναζιού είναι ότι ενώ όπως ήταν απ' το εργοστάσιο (πριν την αντικατάσταση γραναζιού) δεν φαίνονταν τα ελάσματα από την εξωτερική πλευρά (ήταν όπως στην πιο κάτω φωτό):
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-kymco/item/5047-test-kymco-jetix-125#gallerycfdfa48862-7
μετά την αντικατάσταση οι ασφάλειες (ελάσματα, όπως της πιο κάτω φωτό)
https://www.car.gr/parts/view/5928288/#modal
φαίνονται ολόκληρες από την εξωτερική πλευρά του τοποθετημένου γραναζιού...
Τις τοποθέτησε σωστά; Ή για κάποιο λόγο (πχ επειδή ήταν φθαρμένες, εξ ου και μου είπε ο μηχανικός να του πάω καινούριες;) "υποχρεώθηκε" να τις τοποθετήσει από την έξω πλευρά του γραναζιού; Θέλω να πιστεύω ότι αποκλείεται ο μηχανικός να τις τοποθέτησε έτσι από βλακεία γιατί είναι άπειρα χρόνια μάστορας σε παπιά και λογικά δεν θα έκανε τέτοια βλακεία, ωστόσο θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας παιδιά.
sapila racing
24/06/2019, 16:33
Δυστυχώς το παπί το έχω σε κοντινό νησί όπου είχα πάει για ΣΚ και τώρα που γράφω έχω επιστρέψει Αθήνα και δεν μπορώ να τραβήξω φωτό άμεσα. Βέβαια το προσεχές ΣΚ θα ξανακατέβω οπότε θα τραβήξω φωτό σε ρεγουλατόρους. Κάτι που παρατήρησα και μου έκανε εντύπωση σε σχέση με τις ασφάλειες του πίσω γραναζιού είναι ότι ενώ όπως ήταν απ' το εργοστάσιο (πριν την αντικατάσταση γραναζιού) δεν φαίνονταν τα ελάσματα από την εξωτερική πλευρά (ήταν όπως στην πιο κάτω φωτό):
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-kymco/item/5047-test-kymco-jetix-125#gallerycfdfa48862-7
μετά την αντικατάσταση οι ασφάλειες (ελάσματα, όπως της πιο κάτω φωτό)
https://www.car.gr/parts/view/5928288/#modal
φαίνονται ολόκληρες από την εξωτερική πλευρά του τοποθετημένου γραναζιού...
Τις τοποθέτησε σωστά; Ή για κάποιο λόγο (πχ επειδή ήταν φθαρμένες, εξ ου και μου είπε ο μηχανικός να του πάω καινούριες;) "υποχρεώθηκε" να τις τοποθετήσει από την έξω πλευρά του γραναζιού; Θέλω να πιστεύω ότι αποκλείεται ο μηχανικός να τις τοποθέτησε έτσι από βλακεία γιατί είναι άπειρα χρόνια μάστορας σε παπιά και λογικά δεν θα έκανε τέτοια βλακεία, ωστόσο θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας παιδιά.
Σωστά είναι, εσυ δεν τα βλέπεις στην 1η φωτό αλλά είναι εκει.
lazarefa
24/06/2019, 19:15
Μάλιστα. Οπότε να αλλάξω τις παλιές ασφάλειες που φαίνονται κάπως ταλαιπωρημένες με νέες και ίσως να αλλάξω και τις 4 βίδες που συγκρατούν το πίσω γρανάζι.
Τις ασφαλειες τις αλλαζουμε ειναι - δεν ειναι / φαινονται- δεν φαινονται ταλαιπωρημενες..!!!
Τις βιδες συγκρατησης του γραναζιου αν υποψιαζομαστε οτι πανε να δημιουργήσουν τζογο στο γραναζι..
Coyote.V
25/06/2019, 13:34
Με την αλυσίδα δεν ξανά ασχολούμαι, τέλος.-
407597
407598
Με την αλυσίδα δεν ξανά ασχολούμαι, τέλος.-
407597
407598
Την παγίδεψες με εκρηκτικό μηχανισμό;
telegonos
25/06/2019, 13:51
Σαν την Lotus του James Bond στο For your eyes only στην Κέρκυρα.
Coyote.V
25/06/2019, 13:51
Την παγίδεψες με εκρηκτικό μηχανισμό;
Με tutoro auto και nozzle (ακροφύσιο) από pro-oiler.:cool:
Με tutoro auto και nozzle (ακροφύσιο) από pro-oiler.:cool:
Αμ, πέστο έτσι σε απλά ελληνικά να το καταλάβουμε!..
Coyote.V
25/06/2019, 13:57
Το τουτόρο το έχωσα εδώ....
https://i.imgur.com/7Y6j8Cm.jpg
https://i.imgur.com/DwuHvAi.jpg
https://i.imgur.com/gS0FxQz.jpg
Καλοι οι "αυτοματισμοί", δε λεω, αλλα με το "χειροκίνητο" κάνεις - θελοντας και μη - και οπτικο ελεγχο..
Coyote.V
25/06/2019, 15:29
Καλοι οι "αυτοματισμοί", δε λεω, αλλα με το "χειροκίνητο" κάνεις - θελοντας και μη - και οπτικο ελεγχο..
Στο πλύσιμο εννοείται ότι θα καθαρίζεται με πανάκι και έλεγχος για τζόγους κλπ. Μπορεί να υπερέβαλα έτσι όπως το διατύπωσα αλλά βαρέθηκα πια με την αλυσίδα, σαν να με βάζουν αγγαρεία στην Καλλιόπη νοιώθω.
o_gavros
26/06/2019, 18:58
ρε συ κογιοτ, πόσο κόστισε αυτό το τσουμπλέκι;
και πόσο χρόνο σου πήρε να το εγκαταστησεις;
και κάθε πότε θα αδειάζει;
όσο προχωράω,μπορω να σκέφτομαι ερωτήσεις.
τόσο πολύ ταλαιπωριόσουν να λαδώνεις πχ μια φορά τη βδομάδα; (δεν ξερω και ποσα χλμ γραφεις)
Coyote.V
26/06/2019, 20:36
ρε συ κογιοτ, πόσο κόστισε αυτό το τσουμπλέκι;
και πόσο χρόνο σου πήρε να το εγκαταστησεις;
και κάθε πότε θα αδειάζει;
όσο προχωράω,μπορω να σκέφτομαι ερωτήσεις.
τόσο πολύ ταλαιπωριόσουν να λαδώνεις πχ μια φορά τη βδομάδα; (δεν ξερω και ποσα χλμ γραφεις)
Το tutoro μου κόστισε 100€ και το διπλό μπεκ 17€ από pro-oiler, το διπλό του τουτόρου δεν μου γέμιζε το μάτι ως προς την σταθερότητα που θα μπορούσε να έχει και έτσι πάντρεψα δύο συστήματα..
βασικά το pro-oiler είναι πολύ μπροστά αλλά είναι ακριβό, αν χαλάσει το toutoro θα το πάρω όμως...
Δύο μέρες δουλειά έριξα για να κατασκευάσω τα λαμάκια....
τα έφτιαξα στο χέρι με λίμα, πριόνι, τρυπάνι γυαλόχαρτα και σέγα με λάμα αλουμινίου. Φαντάσου ότι τα κλιπ που πιάνουν την σωλήνα πρώτα τα έσφιξα καλά δε ένα τρυπάνι λίγο μεγαλύτερο από την διάμετρο για να ξεχειλώσουν και να πάρουν την κούρμπα της σωλήνας για να μη την πατήσουν και σταματήσουν τη ροή.
αδειάζει κάθε 1200 χιλ΄
Ναι φίλε, μεγάλη ταλαιπωρία να σηκώνεις σε πάντοκ σταντ το βαραντέρο, έχω φτιάξει μια βάση από κοιλοδοκό όπου σφηνόνω τον μπροστινό τροχό, μένει ίσιο και βάζω πίσω το σταντ και πατάω επάνω του με όλο το βάρος μου για να σηκωθεί... 1:70 και 72 κιλά γαρ.... οπότε καταλαβαίνεις ε;
Βάλε τώρα στην εξίσωση ότι δεν έχω κλειστό γκαράζ και τον χειμώνα για ποια εβδομάδα μιλάμε οέο;
Α, και την ηλικία... 52.
Υπ όψιν την ηλικία δεν την έβαλα για να πω ότι γέρασα... απλά αν το φιλοσοφήσεις κερδίζω χρόνο για άλλα πράγματα.
Το βαραντερο ειναι μανικι για να το σηκωσεις αλλα οχι τοσο οσο φανταζεσαι.
Με ιδιο σωματοτυπο, αλλα λιγο ψηλοτερος (1,76 στα 70 κιλα) ... εχω σηκωσει Varadero 3-4 φορες σε stand τοσο κεντρικο οσο και paddock.
Δεν αρκει να ριξεις το βαρος σου... για την ακριβεια ειναι ΚΑΚΟ να ριξεις το βαρος σου καθως χανεις τον ελεγχο της μηχανης.
Με το ενα χερι πιεζεις προς το εδαφος εαν μιλαμε για paddock stand και με το αλλο τραβας τη χειρολαβη προς τα επανω.
Το βαρος του σωματος σου, καλο ειναι να μην το "επηρεασεις" γιατι αλλιως η μηχανη θα σε παρει μαζι της.
Αυτες τις λιγες φορες που το ειχα και χρειαστηκε να το σηκωσω, οκ με ελουσε κρυος ιδρωτας... αλλα ειναι doable.
Σιγουρα εαν το ειχα για μηνες ή χρονια θεωρω οτι θα το εκανα με τρομερη ανεση.
o_gavros
27/06/2019, 09:02
ουαου για τα χρήματα και τον χρόνο που ξοδέψες!!!μου φαίνεται αδιανόητο.
Δεν έχει τύχει να σηκώσω βαραντερο είτε σε διπλό είτε σε παντοκ. Βέβαια εγώ είμαι και xxl σε διαστάσεις όχι φτερό στον άνεμο σαν εσάς (φάτε λίγο ρε :p ) .
Προφανώς και άμα σου έβγαλε μια σκοτουρα από το κεφάλι τότε καλά εκανες,απλά μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση.
Είναι που είναι θεόβαρο το συγκεκριμένο έχει και πολύ ψηλά το κέντρο βάρους του και αυτό είναι που το δυσκολεύει τόσο;)
Coyote.V
27/06/2019, 09:52
Είναι σίγουρα θέμα σωματότυπου, 9 χρόνια το έχω και κάθε φορά το σήκωμα είναι το ίδιο.... είχα βάλει κεντρικό σταντ αλλά το έφαγαν τα πεζοδρόμια και παραλίγο να μου κάνει ζημιά στον λαιμό της εξάτμισης και στο κάρτερ που είναι δίπλα.
Όπως είπε και o_gavros μου έβγαλε μια σκοτούρα από το κεφάλι, πλέον θα σηκώνεται μόνο για πλύσιμο ή βλάβες.
Είστε απλά τεμπέληδες και γκατζετάκηδες. Κι εγώ 51 είμαι και το μηχανάκι μου GS1200 είναι πιο βαρύ από το δικό σου (αλλά σηκώνεται η βρώμα πανεύκολα στο διπλό) και δεν αγκομάχησα ποτέ να λαδώσω αλυσίδα.
:p:p
Πέραν της πλάκας και στα παπιά μου και στο DR γουστάρω να κάθομαι με πινελάκι και παραφινέλαιο να ξεβρομίζω την αλυσίδα και μετά να την λαδώνω, το ΙΤ δεν το βάζω στην εξίσωση γιατί τόσο που το κινώ λαδώνω μια φορά τον χρόνο. Φτιάχνω καφέ, έχω και την κόρη δίπλα και χαζεύω και τα γύρω γύρω όπως λέει και ο Παλιάνθρωπας. Νομίζω τέτοια μπλιμπλίκια δεν θα έβαζα ποτέ.
Coyote.V
27/06/2019, 12:26
Ορίστε, μαζεύτηκαν και οι προπέλες να μας κάνουν πλάκα :p
Με 3 μηχανάκια θα λαδώνεις αλυσίδα μιά φορά τον μήνα και αν... ε εγώ δεν έχω ούτε αυτοκίνητο ούτε πάπια, ο βαραντέρος είναι μάχιμος καθημερινά!
Δεν λέει κάθε 500 να σηκώνεται, μερικές φορές τα 500 χιλ τρώγονται σε 2 μέρες στο λεκανοπέδιο...
Αυτό το σύστημα απλά με σώνει και σώνει και την αλυσίδα που όταν την βάζω καινούργια λέω ότι θα την προσέχω και μετά την γράφω κανονικά.
tzimidis
27/06/2019, 20:41
Lol, κάποτε που σταμάτησα να βοηθήσω έναν ξαπλωμένο στο οδόστρωμα, κάνω μια έτσι να σηκώσω το τδμ, σταματάει τα βογγητα το παλικάρι, γουρλωνει τα μάτια, και μου λέει, ρε φίλε, πως το σήκωσες μόνος σου????
Σε τέτοιες φάσεις ο όγκος παντα βοηθάει.....
κι ας είναι και καθαρό bacon τα 150 κιλά.
Ορίστε, μαζεύτηκαν και οι προπέλες να μας κάνουν πλάκα :p
Με 3 μηχανάκια θα λαδώνεις αλυσίδα μιά φορά τον μήνα και αν... ε εγώ δεν έχω ούτε αυτοκίνητο ούτε πάπια, ο βαραντέρος είναι μάχιμος καθημερινά!
Δεν λέει κάθε 500 να σηκώνεται, μερικές φορές τα 500 χιλ τρώγονται σε 2 μέρες στο λεκανοπέδιο...
Αυτό το σύστημα απλά με σώνει και σώνει και την αλυσίδα που όταν την βάζω καινούργια λέω ότι θα την προσέχω και μετά την γράφω κανονικά.
Ένα δίκιο το 'χεις. Σε μένα το χιλιόμετρο το τρώει ο πάπος ο οποίος και εύκολα σηκώνεται (:blush::blush:) κι εύκολα λαδώνεται.
Εγώ πάντως χτες μετά τον ιδρώτα που έριξα για να λαδώσω,(ένα-ένα κρίκο προσεκτικά στις ενώσεις και όχι ένα μεγάλο φφφσσσσττττττ) νομίζω δεν θα με χαλούσε ένα τέτοιο νταλαβέρι.
Εγώ πάντως χτες μετά τον ιδρώτα που έριξα για να λαδώσω,(ένα-ένα κρίκο προσεκτικά στις ενώσεις και όχι ένα μεγάλο φφφσσσσττττττ) νομίζω δεν θα με χαλούσε ένα τέτοιο νταλαβέρι.
Και μετά έπιασες να μετρήσεις πόσους κόκκους άμμου έχει η παραλία;
:lol:
Χωρίς πλάκα τώρα,λαλακία κάνω λες που τρώω μίση ώρα στα γόνατα;Μήπως να κάνω απλά ένα πέρασμα φσσστττ-τέλος;
Δεν κοροιδεύω,σοβαρά ρωτάω :)
Χωρίς πλάκα τώρα,λαλακία κάνω λες που τρώω μίση ώρα στα γόνατα;Μήπως να κάνω απλά ένα πέρασμα φσσστττ-τέλος;
Δεν κοροιδεύω,σοβαρά ρωτάω :)
μια σταγονα βαλβολινη σε καθε κρικο, εκει που εχει τα ο-ring.
5-10 λεπτα max.
Φσιτ, μισό μέτρο μπροστά, φσιτ, μισό μέτρο μπροστά, φσιτ, μισό μέτρο μπροστά. 40 δευτερόλεπτα.
Λευκάδιος
28/06/2019, 10:43
Φσιτ, μισό μέτρο μπροστά, φσιτ, μισό μέτρο μπροστά, φσιτ, μισό μέτρο μπροστά. 40 δευτερόλεπτα.
Δηλαδή κάπως έτσι? https://www.youtube.com/watch?v=mhGTRanERDM
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.