View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Εγώ λέω να πάρεις αλύσίδα που μπαίνει σε ξυλοκοπτυκά!
Έχει ο πατέρας μου κάτι τέτοιες στη Κρήτη.Άμα θές να σου στείλω καμιά !!
p.s Τελικά τι είχε η μαύρη γαζέλα σου?Τσουλάει τώρα?
:smokin: :beer: :beer: :beer: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :wave2:
Και οι RK ειναι πολυ γνωστες και καλες....
Οι Χ ring ειναι λιγο καλυτερες και ακριβοτερες και κρατανε περισσοτερο καιρο
fantacid
07/04/2007, 15:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Εγώ λέω να πάρεις αλύσίδα που μπαίνει σε ξυλοκοπτυκά!
Έχει ο πατέρας μου κάτι τέτοιες στη Κρήτη.Άμα θές να σου στείλω καμιά !!
p.s Τελικά τι είχε η μαύρη γαζέλα σου?Τσουλάει τώρα?
:smokin: :beer: :beer: :beer: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :wave2:
καλα ρε δε ντρεπεσαι να σπαμαρεις με το πονο μου??:bawl: :bawl: :bawl:
στη πυλωτη μου ειναι σε κομματια κ ετοιμαζεται να μεταφερθει στο συνεργειο.......
ελπιζω τριτη να παει κ μεσα στη βδομαδα να επιστρεψει ετοιμη για δραση!!!!
:wave2:
τι να σου πω αυτη την ωρα ......
σε πολυ απλα παρε Χ-ring , μη ξεχνας να την γρασαρεις και θα σου βγαλει αρκετα χλμ:wave2:
fantacid
08/04/2007, 01:53
τελικα εκανα κατι που επρεπε να κανω πριν καν ανοιξω το θεμα!
διαβασα το μανιουαλ!!!
κ προτεινει did k rk μ'αυτο κ σε συνδιασμό με την απαντηση του FZR1000 νομιζω οτι θα παω για την 520 XSO.
αν κ προτεινομενη ειναι μια ρκ 520 moz6 αλλα απο ενα προχειρο σερτς δε βρηκα κατι στο νετ μαλλον λογω παλαιοτητας ειναι δυσκολο να βρεθει στο εμπορια, αρα θα αναβαθμίσω το συστημα μετδωσης κ θα περασω σε X-ring
Αν τα τοποθετησεις μονος σου κοιτα τι ασφαλεια θα εχει η αλυσιδα, να μην ειναι με πριτσινια αν δεν εχεις το εργαλειο.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Αν τα τοποθετησεις μονος σου κοιτα τι ασφαλεια θα εχει η αλυσιδα, να μην ειναι με πριτσινια αν δεν εχεις το εργαλειο.....
Και με πριτσίνια να μην είναι, θα δυσκολευτεί να βάλει την ασφάλεια.
Eγώ πάντως πήρα την ακριβότερη DID που υπάρχει, θα σου πω σε ΧΧ.000 χλμ πόσο άντεξε.
Άμα δεν έχεις ξαναβάλει αλυσίδα δες εδώ για μερικές ιδέες (θυμίσου να αλλάξεις καί γρανάζια, και να ευθυγραμμίσεις το πίσω σωστά με την αλυσίδα):
http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_installing_chain/
Τί λέει η διαφήμιση για τις καινούριες X-ring:
http://www.didchain.com/xring1.htm
fantacid
15/04/2007, 22:15
καποιος να μου πει τι σημαινουν τα 520, 525, 530!
εχει να κανεις με διαστασεις, με αντοχες υλικων ή κατι αλλο???
βρηκα αλλη μια πολυ συμπαθητική ευκαιρια σε EK 530 MVXZ X-RING με δελαστικη τιμη κ σε κοκκινο χρωματακι (διαθεσιμη σε αρκετα ακομα!) θα ειναι κουκλι πανω στο σκυλι μου!
Τα νουμερα αυτα ειναι το μεγεθος αν εχεις γραναζια 520 δεν γινεται να βαλεις αλυσιδα 530 θα ειναι μεγαλη κ θα "παιζει" δεξια-αριστερα.
Ο πρωτος αριθμος δηλωνει το μεγεθος των κρικων της αλυσιδας κατα μηκος και οι αλλοι 2 το παχος αυτων.
fantacid
15/04/2007, 23:05
εδω τα πινακακια μου εδωσε να καταλαβω οτι ειναι κατι για αντοχη, γιατι υπαρχει αντιστοιχιση με τα κυβικα.
αρα σκεφτηκα οτι δεν θα ειναι κακο να εχω πιο ανθεκτικη αλυσιδα εαν διαλεξω μεγαλυτερων κυνικων (αρα κ αντοχης)!
μαλλον εκανα λαθος ε?!!
ναι καποια γραμματα και οχι νουμερα δηλωνουν την αντοχη....
SeNNinhA
16/04/2007, 10:54
520, 535, 530
αναφέρονται σε πάχος (πλάτος καλύτερα) των κρίκων της αλυσίδας με το 530 να είναι το μεγαλύτερο. Έτσι θέλεις και το κατάλληλο γρανάζι για να μην έχει τζόγο ας πούμε εαν βάλεις 530 αλυσίδα σε 525 ή 520 γρανάζι. Επειδή συνήθως αλλάζεις και τα γρανάζια μαζί, επιλέγεις και το αντίστοιχο σετ γρανάζια.
Αντίστοιχα με το πλατος 520/525/530 είναι και οι αντοχές της αλυσίδας και άρα η ικανότητά της για να βγάζει στο δρόμο τα άλογα αλλα κυρίως για να αντέχει σε χιλιόμετρα χωρίς να χαλαρώνει. Βεβαια αντίστοιχα ανεβαίνει και το βάρος της.
Έτσι χρησιμοποιείς 520 όταν θέλεις να ελαφρώσεις το σύστημα (και από βάρος και απο αδράνεια) και να μειώσεις το κόψιμο ίππων από αυτή αλλα θα σου βγάλει λιγότερα χιλιόμετρα (για την ίδια μηχανή και την ίδια χρήση) από την 530 πχ. Ουσιαστική διαφορά βέβαια κάνει μια καλολαδωμένη αλυσίδα οποιασδήποτε κατηγορίας. Μπορείς να χάσεις 2-3 ίππους χαλαρά από κακοσυντηρημένη αλυσίδα, Ίππους που πλήρωσες 600+ ευρώ για να τους πάρεις πχ από μια εξάτμηση/φίλτρο.
Ακόμη τα Χ-ring είναι πιο σταθερά από τα O-ring και αυξάνουν την ζωή της αλυσίδας λόγω της καλύτερης λίπανσης τους. Αυξάνουν βέβαια και τις εσωτερικές αντιστάσεις λόγω τριβών και κόβουν ίππους και πολλόι αγωνιζόμενοι χρησιμοποιούν αλυσίδες χωρίς καν Ο-ring αφού δεν τους ενδιαφέρει ο χρόνος ζωής της (καλά δεν είναι και τόσο τρομερό το τελευταίο αφού δεν είμαστε αγωνιζόμενοι).
Από εκεί και μετά τα νούμερα 110-122 κλπ δείχνουν το μήκος της αλυσίδας. Μια μακριά μπρορείς να την κόψεις. Μια μικρή απλά δεν σου κάνει. Αντί για μήκος, μπορεί να δεις και νούμερα που αφορούν τους κρίκους το οποίο είναι και το ίδιο ουσιαστικά. Εκεί συμβουλεύεσαι το manual της μηχανής ή τσεκάρεις αυτή που φοράς τώρα για να δεις.
:rolleyes: Για το "ολίγην" από XR γίνεται η φασαρία ???:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
520, 535, 530
αναφέρονται σε πάχος (πλάτος καλύτερα) των κρίκων της αλυσίδας με το 530 να είναι το μεγαλύτερο....
το 520 απο οτι ξερω δεν ειναι το παχος αλλα το "Pitch" δηλ η αποσταση μεταξυ τριων διαδοχικων αξονων της αλυσιδας διαιρούμενη στα 2
"Chain pitch is the distance between any three consecutive rivets divided by two...."
84380
Σωστόν το τεμέτερον !!!
Το pitch (ή βήμα) είναι το "5" στο 520 / 525 / 530
(ο SeNNinha μιλάει για αλυσίδες ΙΔΙΟΥ βήματος - 5άρες στην καθομιλουμένη και ξεχωρίζει τό πλάτος που είναι το 20 /25 / 30 ) :wave2:
SeNNinhA
16/04/2007, 12:27
IDI
Εχεις δίκιο ΜΟΝΟ για το πρώτο ψηφίο του τριψήφιου κωδικού (το 5 από το 530 πχ), Αυτό υποδεικνύει το Pich που λές και είναι μεταξύ 2 αξόνων της αλυσίδας. Τα 2 τελευταία ψηφία που αναφερόμαστε ουσιαστικά πιο πάνω είναι το πλάτος της αλυσίδας.
Παραθέτω την επεξήγηση από το site της ΕΚ για όσους ξέρουν αγγλικά
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What’s the difference between 520, 525 and 530 chains?
The numbers indicate a chain’s dimensions, tolerances, minimum tensile strength and other specifications, using a system instituted by the Japanese Industrial Standards Committee. The JIS standard is very similar to chain standards developed by ISO, ANSI, DIN and others.
The first digit (4, 5 or 6) denotes a chain’s pitch – the center-to-center distance between chain pins. Originally these numbers specified pitch in eighths of an inch (i.e. a 400-series chain had a pitch of 4/8, or 1/2 inch), but now metric dimensions are used. A 400-series chain has a pitch of 12.7mm. A 500-series chain has a pitch of 15.875mm. A 600-series chain has a pitch of 19.05mm.
The second and third digits indicate the chain’s width, measured between the inboard surfaces of the inner sideplates. An EK chain ending in ‘20’ measures 6.35mm between the plates. If the number ends in ‘25’ or ‘28’, the dimension is 7.94mm. If the number ends in ‘30’ or ‘32’, the width is 9.53mm.
Because wider chains are typically stronger as well, the second and third digits also indicate a chain’s strength, relative to other chains with the same pitch. Higher numbers correspond to greater strength, i.e. a 525 chain is stronger than a 520. This additional strength is achieved through increased roller diameter, pin diameter, pin length and plate thickness.
You should always replace your old chain with one having the same JIS number. Never replace a sealed chain with a non-sealed chain.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα το βρήτε και ΕΔΩ..... http://ekchain.com/faqs.htm
σωστοτερον! :beer: :beer:
costas81
27/04/2007, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Eγώ πάντως πήρα την ακριβότερη DID που υπάρχει, θα σου πω σε ΧΧ.000 χλμ πόσο άντεξε.
Μιά από τα ίδια!!
:wave2: :wave2:
kiriakost
05/05/2007, 23:41
Θεέ μου, ήμαρτον αμάρτησα ..... μετά από 22 χρόνια μοτοκαβάλα , παράγγειλα και εγώ O-Ring .
Αντε λέω .. πρόοδος , να αλλάξει ο Μανωλιός σκουφί .
Διαβάζοντας τα παραπάνω βραχυκύκλωσα ..
Μέχρι τώρα πίστευα ότι :
1) O-Ring = Αυτολιπαινώμενη
2) O-Ring = Πατάτα ... εμποδίζει την νέα λίπανση
3) O-Ring = Παγίδα ... δεν μπορείς να ξέρεις πόσα χρόνια ήταν στο ράφι , και εάν τα τσιμουχάκια της είναι ληγμένα.
4) O-Ring = Αυτολιπαινώμενη λύση για τεμπέληδες .
5) O-Ring = Μια ωραία αφορμή, σε κάθε καταστροφή μερικών τσιμουχών ,να πληρώνεις για νέα αλυσίδα .
Επιστροφή στην συζήτηση .... Μου λέει ο έμπορος που μου την πούλησε ... όχι φίλε δεν είναι Αυτολιπαινώμενη !!
Μάλιστα ... και τότε τι είναι ?? Μου λέει θέλει λίπανση .....
Και εγώ λέω , όταν την πάρω και την κόψω για να την ταιριάξω , τότε και μόνο τότε, θα δω την αλήθεια .
Και εάν έχω δίκαιο .. λέμε τώρα .. τότε έχουν απόλυτο δίκαιο όσοι αγόρασαν σπρέι κερί , διότι αυτό είναι η συντήρηση και η προστασία , που χρειάζονται , οι τσιμούχες O-Ring , και όχι η αλυσίδα (εσωτερική λίπανση) .
Μπορείτε να με αλείψετε με πίσσα και πούπουλα ,για αυτά που γράφω .
Αλλά από την άλλη , θα προτιμούσα μια εις βάθος ανάλυση , για την αξιολόγηση του κέρδους , συγκρίνοντας από μια απλή ενισχυμένη και μια O-Ring .
Σε συνθήκες οδήγησης πόλης ... κακά τα ψέματα .. παιδιά της πόλης είμαστε οι περισσότεροι, τα χωριά έχουν ερημώσει .
Το ανέκδοτο με τον Τοτό το ξέρετε ? Εκείνο που λέει μην βάζεις O-Ring εάν ζεις σε παραθαλάσσια περιοχή, διότι το ιώδιο θα σου κάψει τις τσιμούχες :lol:
Δάσκαλε που δίδασκες .. ο Βόλος είναι λιμάνι .. :smilea:
.
fantacid
05/05/2007, 23:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
Σε συνθήκες οδήγησης πόλης ... κακά τα ψέματα .. παιδιά της πόλης είμαστε οι περισσότεροι, τα χωρία έχουν ερημώσει .
.
κακα τα ψεματα καποιοι πανε κ στα βουνα που εχει χωμα.........
γιατα υπολοιπα περιμενε να δευτεριασει!
:wave2: :wave2:
kiriakost
07/05/2007, 23:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
Θεέ μου, ήμαρτον αμάρτησα ..... μετά από 22 χρόνια μοτοκαβάλα , παράγγειλα και εγώ O-Ring .
Αντε λέω .. πρόοδος , να αλλάξει ο Μανωλιός σκουφί .
Διαβάζοντας τα παραπάνω βραχυκύκλωσα ..
Μέχρι τώρα πίστευα ότι :
1) O-Ring = Αυτολιπαινώμενη
2) O-Ring = Πατάτα ... εμποδίζει την νέα λίπανση
3) O-Ring = Παγίδα ... δεν μπορείς να ξέρεις πόσα χρόνια ήταν στο ράφι , και εάν τα τσιμουχάκια της είναι ληγμένα.
4) O-Ring = Αυτολιπαινώμενη λύση για τεμπέληδες .
5) O-Ring = Μια ωραία αφορμή, σε κάθε καταστροφή μερικών τσιμουχών ,να πληρώνεις για νέα αλυσίδα .
Επιστροφή στην συζήτηση .... Μου λέει ο έμπορος που μου την πούλησε ... όχι φίλε δεν είναι Αυτολιπαινώμενη !!
Μάλιστα ... και τότε τι είναι ?? Μου λέει θέλει λίπανση .....
Και εγώ λέω , όταν την πάρω και την κόψω για να την ταιριάξω , τότε και μόνο τότε, θα δω την αλήθεια .
Και εάν έχω δίκαιο .. λέμε τώρα .. τότε έχουν απόλυτο δίκαιο όσοι αγόρασαν σπρέι κερί , διότι αυτό είναι η συντήρηση και η προστασία , που χρειάζονται , οι τσιμούχες O-Ring , και όχι η αλυσίδα (εσωτερική λίπανση) .
Μπορείτε να με αλείψετε με πίσσα και πούπουλα ,για αυτά που γράφω .
Αλλά από την άλλη , θα προτιμούσα μια εις βάθος ανάλυση , για την αξιολόγηση του κέρδους , συγκρίνοντας από μια απλή ενισχυμένη και μια O-Ring .
Σε συνθήκες οδήγησης πόλης ... κακά τα ψέματα .. παιδιά της πόλης είμαστε οι περισσότεροι, τα χωριά έχουν ερημώσει .
Το ανέκδοτο με τον Τοτό το ξέρετε ? Εκείνο που λέει μην βάζεις O-Ring εάν ζεις σε παραθαλάσσια περιοχή, διότι το ιώδιο θα σου κάψει τις τσιμούχες :lol:
Δάσκαλε που δίδασκες .. ο Βόλος είναι λιμάνι .. :smilea:
.
Ηρθε η δευτέρα !! :)
no1 best από τη δουλειά μου το γνωρίζω που το χρησιμοποιώ από το 1995 σε καθημερινή βάση περίπου 5-6 φορές την ημέρα για το πλύσιμο της εκτυπωτικής μου μηχανής που έχει 18 κύλινδρα από καουτσούκ και ενδείκνυται μόνο αυτό το υγρό για την προστασία τους και την μη αλλίωσή τους και το χρησιμοποιώ εδώ και 8 χρόνια σε o'ring αλυσίδες χωρίς πρόβλημα. ROTOWASH 60 είναι η ονομασία του και το αγοράζω σε 25lt με 2,75 το lt αλλά είναι άπαιχτο.
και το καλύτερο σπρέι αλυσίδας μέχρι πρότινος ήταν το silkolene αλλά εδώ και 3 μήνες βρήκε ο μηχανικός μου, που συνεχώς δοκιμάζει νέα προϊόντα,
το απίστευτο LOCTITE !!!!!! ναί !!!! επαναφέρει αλυσίδες από "σκαλοπάτια" - "κόμπους" όπως θέλετε πείτε το !!!! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
:beer:
kiriakost
14/05/2007, 03:18
Μάλιστα το βρήκα το θαυματουργό χημικό .. http://www.fujihunt.com.sg/pdt-cl.htm
Παραθέτω το λινκ , για να μην πέσετε πάνω σε μια εταιρεία που πουλάει σκούπες , και παλαβώσετε !!
Το μόνο που δεν λέει , είναι στα πόσα χιλιόμετρα ξανά βάζεις !! :lol:
αυτό ... Ούζο 12....για όσους ξέρουν από ούζο......
ROTOWASH 60 :a33:
88316
GIXXERAKIAS
14/05/2007, 12:34
Βρε Νικολη δηλ με αυτο καθαριζεις την αλυσιδα χωρις να επηραζει τα O η τα X rings?Με πινελακι και μετα βαζεις το γρασσο?
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Βρε Νικολη δηλ με αυτο καθαριζεις την αλυσιδα χωρις να επηραζει τα O η τα X rings?Με πινελακι και μετα βαζεις το γρασσο?
έτσι ακριβώς. Όταν είσαι Πειραιά πάρε με τηλ. να σου δώσω ένα μπουκαλάκι. Μία δοκιμή θα σε πείσει.:wave2:
GIXXERAKIAS
14/05/2007, 13:24
Οκ Νικολη,καθε μερα πειραια ειμαι ουτως η αλλως!:D :D :winka:
Μιλα ρε συναλδερφε τοσο καιρο!
εχω wash και παω και περνω παραφυνελαιο!
εγω παντος αυτο που εχω δεν γραφει rotowash 60 αλλα VWM WASH / VM III της εταιριας varn , λες να κανεί;
FRAGISCOS
19/05/2007, 21:14
ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ KETTENMAX.............
ΘΑΣΤΕΙΛΩ ΤΟ LINK
FRAGISCOS
19/05/2007, 21:16
http://www.moto-outlet.gr/KettenMax-922945952945961953963964953954972-Kit-913955965963943948945962_p_34-547.html
EXEI KAI BINTEO GIA TOYS DYSPISTOYS......
fantacid
20/05/2007, 00:15
αυτο λεμε ρε φιλε,
δε θα δινω 30ευρα καθε που θελω να καθαρισω την αλυσιδα μου.....κ το παραφινελαιο την ιδια δουλεια κανει ..........κ συμφερει!!!
:winka: :winka:
FRAGISCOS
20/05/2007, 21:01
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΑΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΤΕΛΕΙΑ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
αυτο λεμε ρε φιλε,
δε θα δινω 30ευρα καθε που θελω να καθαρισω την αλυσιδα μου.....κ το παραφινελαιο την ιδια δουλεια κανει ..........κ συμφερει!!!
:winka: :winka:
ρε παιδιά το παραφινέλαιο τι χρώμα έχει???
γιατί πήγα σουπερ μάρκετ ρώτησα και μου έδωσαν ένα μπουκάλι με ασπρο περιεχόμενο...απεξω έγραφε φωτιστικό λάδι....αυτό ειναι??
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
ρε παιδιά το παραφινέλαιο τι χρώμα έχει???
γιατί πήγα σουπερ μάρκετ ρώτησα και μου έδωσαν ένα μπουκάλι με ασπρο περιεχόμενο...απεξω έγραφε φωτιστικό λάδι....αυτό ειναι??
Δεν έχει χρώμα !!
(είναι διαφανές...)
Και ΔΕΝ υπάρχει παραφινέλαιο πουθενά αλλού εκτός Φαρμακείων !!
(μην αγοράζετε παπαριές για να κάνετε ατμόσφαιρα με φαναράκια, λαμπίτσες και άλλες παπαρίτσες...) :lol:
yianvoul
30/05/2007, 14:16
http://www.alexpak.gr/gr/entheto/page1.htm
exei παρφινελαιο το ALEX PAK μι 1,79 το λίτρο .. μας κάνει?
Αρχικά δημιουργήθηκε από yianvoul
http://www.alexpak.gr/gr/entheto/page1.htm
exei παρφινελαιο το ALEX PAK μι 1,79 το λίτρο .. μας κάνει?
Πάρε, βάλε και πες μας ...:D
Ρεεεεεεε τι λέμε συνέχεια ???
Το ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ παραφινέλαιο ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ !!!! :D
yianvoul
30/05/2007, 14:27
ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πάρε, βάλε και πες μας ...:D
Ρεεεεεεε τι λέμε συνέχεια ???
Το ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ παραφινέλαιο ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ !!!! :D
:sick: Είσαι σιγουρος οτι δεν κανει το φωτιστικό παραφινελαιο ???? διοτι και εγω και ενας φιλος μου αυτο χρησιμοποιησαμε και την καθαρισέ καλα την αλυσίδα........ Ρωτάω άμμα ειναι να το βάλω στην άκρη να ανέβω κανένα φαναράκι. :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πάρε, βάλε και πες μας ...:D
Ρεεεεεεε τι λέμε συνέχεια ???
Το ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ παραφινέλαιο ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ !!!! :D
Ναι αλλά το ιατρικό είναι ολίγον τσιμπημένο 'αουμ
:lol:
kiriakost
30/05/2007, 17:35
Επειδή ψιλοκουρδιστικα με το παραφινέλαιο, και κόντρα παραφινέλαιο .
Να το πούμε σε απλά ελληνικά ... Καθαρό πετρελεάκι είναι παλικάρια μου ... σκέτο καθαρό πετρέλαιο.
Και ο Νωε την κιβωτό την έπλενε με πετρέλαιο , και άμα δεν ήταν και καθαρό , δεν έτρεχε και τίποτα.
Στο στρατό είχαμε το στρατιωτικό πετρέλαιο , με αυτό καθαρίζανε τα οχήματα για να γυαλίζουν στις παρελάσεις ....
τι νομίσατε ?? ...... ότι ο στρατός έχει Car Wash !! με βούρτσες .. ?? :lol:
Με καθαρό πετρέλαιο , ναι κάνουμε και εντριβές , σε κρυολογήματα για παράδειγμα .
Απο όπου και να το βρείτε πάρτε το , απλό καθαρό πετρέλαιο είναι .
Και εαν δεν με εμπιστεύεστε , ρωτήστε την γιαγιά σας .... άμα ποιαααααα .............
τα είπα , και
ξελάφρωσα :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Ναι αλλά το ιατρικό είναι ολίγον τσιμπημένο 'αουμ
:lol: 3€/L μόνο. Φτάνει για τουλάχιστον 10 φορές. (Αλυσίδα, γρανάζια,ζάντα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
Επειδή ψιλοκουρδιστικα με το παραφινέλαιο, και κόντρα παραφινέλαιο .
Να το πούμε σε απλά ελληνικά ... Καθαρό πετρελεάκι είναι παλικάρια μου ... σκέτο καθαρό πετρέλαιο.
Και ο Νωε την κιβωτό την έπλενε με πετρέλαιο , και άμα δεν ήταν και καθαρό , δεν έτρεχε και τίποτα.
Στο στρατό είχαμε το στρατιωτικό πετρέλαιο , με αυτό καθαρίζανε τα οχήματα για να γυαλίζουν στις παρελάσεις ....
τι νομίσατε ?? ...... ότι ο στρατός έχει Car Wash !! με βούρτσες .. ?? :lol:
Με καθαρό πετρέλαιο , ναι κάνουμε και εντριβές , σε κρυολογήματα για παράδειγμα .
Απο όπου και να το βρείτε πάρτε το , απλό καθαρό πετρέλαιο είναι .
Και εαν δεν με εμπιστεύεστε , ρωτήστε την γιαγιά σας .... άμα ποιαααααα .............
τα είπα , και
ξελάφρωσα :lol:
τελικά κάνει το φωτιστικό παραφινέλαιο για την αλυσίδα ή δεν κάνει???:confused: :confused:
εκεί που έλεγα οτι δεν κανει αυτό που πηρα ήρθε η παρέμβαση σου κ με μπέρδεψε πάλι ...:(
καλά κάνω και δεν την καθαρίζω ποτέ μου φαίνεται.....:lol: :lol:
Μπείτε στον κόπο να διαβάσετε και κάτι προηγούμενο ...!!!!
(δεν ανακαλύψατε εσείς τον τροχό - ή μήπως ναι ???)
ΟΛΑ τα "O" "X" "S" -rings ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ τα προϊόντα πετρελαϊκής βάσης (βενζίνη, πετρέλαιο, κηροζίνη κ.λ.π.).
Όσο "ανώτερο" στην κλίμακα απόσταξης είναι ένα προϊόν (και ανάλογα πάντα με την αναλογία υδρογονανθράκων του..), τόσο μεγαλύτερη ζημιά κάνει στα εν λόγω τσιμουχάκια !!!
Το λέω ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορά !!!
(και στα αρχίδια μου αν καθαρίσετε την αλυσίδα σας και με διαλυτικό Νίτρου !!!)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
3€/L μόνο. Φτάνει για τουλάχιστον 10 φορές. (Αλυσίδα, γρανάζια,ζάντα)
Εισαι σίγουρος ??? , νομίζω πως η δικιά μου που είναι φυσικοθεραπευτρια το παίρνει κάπου 10 εβρα το λίτρο .Το χρησιμοποιεί στο παραφινολουτρό οπού μουλιαζουνε οι παππούδες τα χέρια τους μπας και τα ξανανιώσουν .Εκτος φυσικά και αν εκεί χρησιμοποιεί άλλο παραφινοπαράγωγο οπότε οκ .Εγω πλέον με πανάκι και λίγο WD 40 για τον καθαρισμό και πινελάκι με βαλβολινη 80 W για την λίπανση .
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Εισαι σίγουρος ??? , νομίζω πως η δικιά μου που είναι φυσικοθεραπευτρια το παίρνει κάπου 10 εβρα το λίτρο .Το χρησιμοποιεί στο παραφινολουτρό οπού μουλιαζουνε οι παππούδες τα χέρια τους μπας και τα ξανανιώσουν .Εκτος φυσικά και αν εκεί χρησιμοποιεί άλλο παραφινοπαράγωγο οπότε οκ .Εγω πλέον με πανάκι και λίγο WD 40 για τον καθαρισμό και πινελάκι με βαλβολινη 80 W για την λίπανση .
:beer: Για τα 3€/L ναι. Τώρα αν είναι καλύτερο ή χειρότερο απ'αυτό που περιγράφεις θα σε γελάσω. :confused: Ο φαρμακοποιός μου είπε πως αυτό είναι το καλό που χρησιμοποιούν και για τις εντριβές. Τον παραξένεψε μάλιστα που ήθελα από αυτό για μηχανολογική χρήση. :)
kiriakost
30/05/2007, 19:09
βρε παιδιά η παραφίνη είναι παράγωγο του πετρελαίου , από την παραφίνη φτιάχνουν και τα κεράκια στην εκκλησιά .
Εχει απόλυτο δίκιο ο OldMan για το θέμα αναλογία υδρογονανθράκων .
Σε απλά ελληνικά υπάρχει καθαρό πετρέλαιο ... με διαφορετική σύνθεση ... σαν να είναι ποιο αραιωμένο με νερό δηλαδή .... τώρα το περιγράφω με απλές λέξεις για να γίνει ποιο κατανοητό .
Αλλο παράδειγμα είναι το ουίσκι ... άλλο είναι πιο δυνατό , άλλο πιο μαλακό , και η διαφορά είναι στο ποσοστό οινοπνεύματος που περιέχει .
Αυτο που χρησιμοποιείτε στην ιατρική , είναι ποιο φιλτραρισμένο , ποιο μαλακό , ποιο αδύναμο , ποιο ακίνδυνο για τα τσιμουχάκια στην αλυσίδα .
Και τώρα το τελευταίο και ποιο βασανιστικό ερώτημα ... Πως τα ξεχωρίζουμε !!
Απλη και η απάντηση , αγοράζουμε απο το φαρμακείο, εαν θέλουμε !! Διότι εκεί η μόνη ποιότητα που θα βρούμε είναι η έχτρα φιλτραρισμένη .... εκτός εάν πέσουμε θύματα νωθειας ... έτσι .. μην παίρνουμε και όρκο !! :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
, νομίζω πως η δικιά μου που είναι φυσικοθεραπευτρια το παίρνει κάπου 10 εβρα το λίτρο
Αυτό είναι το "παχύρευστο" και έχει μέσα και γλυκερίνη !!! :wave2:
Τώρα επειδή εγώ διάβασα όλα τα posts & μπερδεύτηκα εντελώς ας βοηθήσει κάποιος.
Κατ πρώτον υπάρχουν 2 είδη παραφινέλαια?Σωστά?Ένα το φωτιστικό & 2 το ιατρικό? Εμείς τελικά πως τη καθαρίζουμε τη γ******η την αλυσίδα? Με ιατρικό παραφινέλαιο ή με WD40?
:D :D :wave2:
Stergios69
30/05/2007, 19:17
Μιχάλη,
θα πας σε ένα φαρμακείο και θα ζητήσεις παραφινέλαιο, ΧΥΜΑ όχι το συσκευασμένο είναι πιο ακριβό...
Θα σε φτάσει για καμιά δεκαρια καθαρισμούς.
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αυτό είναι το "παχύρευστο" και έχει μέσα και γλυκερίνη !!! :wave2: "Παχύρευστο" είναι και αυτό που έχω πάρει εγώ. Δεν είναι όλα έτσι; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
"Παχύρευστο" είναι και αυτό που έχω πάρει εγώ. Δεν είναι όλα έτσι; :confused:
Είναι απόλυτα διαφανές ή αχνοκιτρινίζει ??
Stergios69
30/05/2007, 19:21
Αυτό που έχουν τα φαρμακεία είναι λιιιιγο πιο παχύρευστο από το νερό
(Τι καθόμαστε και αναλύουμε ρε γμτ... ):winka:
Άσε, λογικά δεν είναι εφ'όσον το φωτιστικό είναι σα νερό.. :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Είναι απόλυτα διαφανές ή αχνοκιτρινίζει ?? Τι γίνεται.. δε προλαβαίνω να γράψω μια σειρά και έχουν πέσει 2 μηνύματα.. :rotflmao:
Αχνοκιτρινίζει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Μιχάλη,
θα πας σε ένα φαρμακείο και θα ζητήσεις παραφινέλαιο, ΧΥΜΑ όχι το συσκευασμένο είναι πιο ακριβό...
Θα σε φτάσει για καμιά δεκαρια καθαρισμούς.
Thanks!!! Για να συνεισφέρω & εγώ στη κουβέντα να πω ότι στο πανεπιστήμιο είχαμε κάτι zogleria τα οποία έκαναν όλα αυτά τα κόλπα με τις φωτιές. Ε, αγόραζαν παραφινέλαιο από το φαρμακείο.
Μήπως & αυτό είναι φωτιστικό? Μ**α είπα? :D
:wave2:
Stergios69
30/05/2007, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Μήπως & αυτό είναι φωτιστικό? Μ**α είπα? :D
:wave2:
Tο παραφινέλαιο από φαρμακεία χρησιμοποιείται για να ανακατεύουν οι φαρμακοτρίφτες διαφορετικές κρέμες για δερματοπάθειες.
Δεν παίζει με τίποτα να εχει σχέση με φωτιστικό...
dirtbird
30/05/2007, 19:35
Παίζει και αυτό (http://www.atvoutdoors.net/ridegear_3.asp?cat=street-bikes&cat1=Cleaners&id=3238) .
Τώρα ποια είναι η ακριβής σύνθεση του και το εάν κάνει για εντριβές, δεν το γνωρίζω (και δεν νομίζω :rolleyes: )
kiriakost
30/05/2007, 20:12
Για άλλη μια φορά έγινε της παραφίνης το κάγκελο ... :lol: :rotflmao: :rotflmao:
Πάντως , εγώ έχω αποφασίσει , να την πλένω την αλυσίδα με το πιεστικό νερού , απλά θα ρίχνω το νερό υπό κλήση ( διαγώνια και από τις δυο πλευρές ) , και όχι απευθείας πάνω στα τσιμουχάκια .
Η αλυσίδα όταν λειτουργεί πάντα θερμαίνεται ελαφρά , αυτήν η θερμότητα εξατμίζει - διωχνει το νερό .
Οι κραδασμοί της αλυσίδας και η περιστροφή , απωθούν όλα τα υγρά λόγο της φυγόκεντρου δύναμης .
Με αυτήν τη λογική φεύγουν και τα λάδια που βάζουμε από πάνω ως λίπανση , το μόνο που δεν φεύγει είναι η λίπανση μέσα στους κρίκους , διότι είναι γράσο , και δεν τσουλάει .
Σήμερα πήρα χαμπάρι ψάχνοντας για ποιοτικό γράσο , ότι υπάρχουν ποιότητες που αντέχουν και δεν λιώνουν , ακόμα και στους 310 βαθμούς ..
Τελος , όπως λέει και το βιβλίο της μηχανής μου , ένα λαδάκι SAE 80 - 90 , προσφέρει επιφανειακή λίπανση και προστασία , αρκετή έως την επόμενη φορά συντήρησης .
stefanos
30/05/2007, 20:41
Και το ψαλίδι με το καλυτερο γράσο του κόσμου με το πλυστικό να το πλένεις ρε Κυριάκο.
Μα είσαι σοβαρός?
Τουλάχιστον αφού έχεις εργαλεία πέρνα γρασαδόρους στο μοχλικό και μετά απο κάθε πλύσιμο....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Παίζει και αυτό (http://www.atvoutdoors.net/ridegear_3.asp?cat=street-bikes&cat1=Cleaners&id=3238)
Σου έχουν κάνει ποτέ δουλειά αυτά τα degreaser στην αλυσίδα ??? :confused:
(προσωπικά, έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες και ΔΕΝ είδα χαϊρι από κανένα - ούτε και από το 611 της Motorex που είναι πολύ καλό για ΕΠΙΠΕΔΕΣ ή ΙΣΙΕΣ επιφάνειες π.χ. ανοιχτά γρανάζια...).
:wave2:
kiriakost
30/05/2007, 21:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Και το ψαλίδι με το καλυτερο γράσο του κόσμου με το πλυστικό να το πλένεις ρε Κυριάκο.
Μα είσαι σοβαρός?
Τουλάχιστον αφού έχεις εργαλεία πέρνα γρασαδόρους στο μοχλικό και μετά απο κάθε πλύσιμο....
φίλε στέφανε το μοχλικό είναι θωρακισμένο με τσιμούχες σκληρού τύπου (δεξιά αριστερά του άξονα , ούτε αέρας δεν μπαίνει μέσα .
Μετα απο 12 χρόνια κυριότητας , βόλτες - πλυντήρια - πλυσίματα , το μόνο που εντόπισα στις συνδέσεις του μοχλικου ήταν σκόνη ανάμεσα στους συνδέσμους !! Βγάζοντας τις τσιμούχες και τραβώντας τους πίρους , εγώ ο ίδιος λέρωσα τα εσωτερικά ρουλεμάν με την εξωτερική σκόνη . (μέσα ήταν πεντακάθαρα σαν εκκλησιά )
2) Τα ρουλεμάν του μοχλικού είναι βελόνες , σε μήκος που πιάνει όλο το χώρο του μοχλικού άξονα, με εξωτερικό περίβλημα την φωλιά τους , πράγμα που σημαίνει ότι η διάτρηση για γρασαδόρο είναι αδύνατη .
GIXXERAKIAS
31/05/2007, 00:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σου έχουν κάνει ποτέ δουλειά αυτά τα degreaser στην αλυσίδα ??? :confused:
(προσωπικά, έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες και ΔΕΝ είδα χαϊρι από κανένα - ούτε και από το 611 της Motorex που είναι πολύ καλό για ΕΠΙΠΕΔΕΣ ή ΙΣΙΕΣ επιφάνειες π.χ. ανοιχτά γρανάζια...).
:wave2: Αυτο εχω παρει και γω βρε old και τελικα ειναι μαπα το καρπουζι!Ριχνεις παρα πολυ και παλι δουλεια δεν κανεις!Ασε που τριβεις τριβεις με πανι και δεν βγαινει καλα και αναγκαστικα την κανω την αλυσιδα κρικο κρικο και μου φευγει η πιστη.Μετα τις βαζω το castrol chain wax (ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την προσκολληση και λιπανση που προσφερει) και την αφηνω να κατσει καλα πανω της το γρασσο τιυλαχιστον κανα 2ωρο.
Με το που την παω μια καλη βολτα και ζεσταινεται η αλυσιδα πεταει μαυριλα μεσα απο τα Ο rings και μαυριζει παλι η αλυσιδα γαμω το φελεκι της.Σαν να εχει διαλυσει και το γρασσο που ειναι μεσα στα O rings αυτο το σπρει καθαριστικο και αυτο μετα το πεταει με την φυγοκεντρο οτι ειναι μεσα στα τσιμουχακια της.Δεν εχω μεινει ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο προιον.
:mad: Και μου το εδωσαν για το καλυτερο να φανταστεις!Αλλα μαλλον θα παω στην δοκιμασμενη λυση με το φαρμακευτικο παραφινελαιο και το πινελακι και γω!:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Με το που την παω μια καλη βολτα και ζεσταινεται η αλυσιδα πεταει μαυριλα μεσα απο τα Ο rings και μαυριζει παλι η αλυσιδα γαμω το φελεκι της.
Πετάει αυτό που έχει μείνει στην έξω μεριά των O-rings (το οποίο εν μέρει χώθηκε εκεί λόγω του spray...).
Όσοι έχουν διαιρούμενες αλυσίδες (με ασφάλεια), τις βγάζουν και τις πλένουν με ζεστό νερό, σκληρή βούρτσα (όχι μεταλλική) και απορυπαντικό πιάτων !!!
Όσοι έχουν μονοκόματες, τον ήπιανε ...!!! :sad:
dirtbird
31/05/2007, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σου έχουν κάνει ποτέ δουλειά αυτά τα degreaser στην αλυσίδα ??? :confused:
(προσωπικά, έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες και ΔΕΝ είδα χαϊρι από κανένα - ούτε και από το 611 της Motorex που είναι πολύ καλό για ΕΠΙΠΕΔΕΣ ή ΙΣΙΕΣ επιφάνειες π.χ. ανοιχτά γρανάζια...).
:wave2:
Nαι.
Ψέκασμα, μετά καθάρισμα με μαλακή οδοντόβουρτσα, αναμονή 15'-30', ξέπλυμα με νερό, μία βόλτα το τετράγωνο για να φύγει η πολλή υγρασία, αναλόγως εξωτερικής θερμοκρασίας αναμονή για να στεγνώσει πλήρως (τον χειμώνα overnight) και λάδωμα.
Δε τα ξαναλέω, η γρήγορη λύση είναι να ζεστάνεις την αλυσίδα πρώτα (κάνε και επιτόπου burn out, τί με κόφτει εμένα τα δικά σου λάστιχα καις), και μετά βουρ παραφινέλαιο, αφού τη καθαρίσεις τελείως και τη σκουπίσεις, τότε βάζεις ή το κερί της Castrol ή το High Performance Chain Wax της Wurth (ebay, χαλαρά). Το κόλπο είναι όταν βάζεις το κερί να είναι ζεστή η αλυσίδα ακόμα (μια μικρή βόλτα αρκεί).
Τα βάσανά σου όμως δεν τελειώνουν εκεί, γιατί όταν περάσουν κάτι ώρες από τη στιγμή που βάλεις το κερί (εγώ τη κάνω βράδυ τη δουλειά), πρέπει μετά από μια πρώτη σύντομη βόλτα (με κάποια χιλιόμετρα) να σκουπίσεις τη ρόδα (αλλιώς στις αριστερές θα ντριφτάρεις και θα αναρωτιέσαι γιατί), αλλά καί την αλυσίδα με καθαρό πανάκι (τα o-rings θένε μόνο λίπανση, τα άλλα νά).
Θυμίζω καθότι δεν αναφέρθηκε, ότι άμα αλλάζεις αλυσίδα + γρανάζια ότι όπως λέει και το μάνιουαλ στα πρώτα 1000 χλμ υποτίθεται ότι τα στρώνεις (τα αλυσογράναζα) -και τσεκάρεις τότε πόσο πήρανε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
τα o-rings θένε μόνο λίπανση, τα άλλα νά.
Το φιλαράκι σου ο Dan το λέει αυτό ???
stefanos
02/06/2007, 17:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Δε τα ξαναλέω, η γρήγορη λύση είναι να ζεστάνεις την αλυσίδα πρώτα (κάνε και επιτόπου burn out, τί με κόφτει εμένα τα δικά σου λάστιχα καις), και μετά βουρ παραφινέλαιο, αφού τη καθαρίσεις τελείως και τη σκουπίσεις, τότε βάζεις ή το κερί της Castrol ή το High Performance Chain Wax της Wurth (ebay, χαλαρά). Το κόλπο είναι όταν βάζεις το κερί να είναι ζεστή η αλυσίδα ακόμα (μια μικρή βόλτα αρκεί).
Τα βάσανά σου όμως δεν τελειώνουν εκεί, γιατί όταν περάσουν κάτι ώρες από τη στιγμή που βάλεις το κερί (εγώ τη κάνω βράδυ τη δουλειά), πρέπει μετά από μια πρώτη σύντομη βόλτα (με κάποια χιλιόμετρα) να σκουπίσεις τη ρόδα (αλλιώς στις αριστερές θα ντριφτάρεις και θα αναρωτιέσαι γιατί), αλλά καί την αλυσίδα με καθαρό πανάκι (τα o-rings θένε μόνο λίπανση, τα άλλα νά).
Θυμίζω καθότι δεν αναφέρθηκε, ότι άμα αλλάζεις αλυσίδα + γρανάζια ότι όπως λέει και το μάνιουαλ στα πρώτα 1000 χλμ υποτίθεται ότι τα στρώνεις (τα αλυσογράναζα) -και τσεκάρεις τότε πόσο πήρανε.
Αναρωτήθηκες πώς μπορεί να πιάσει το κερί πάνω απο το παραφινέλαιο?
Μπας και καλύπτει κάθε ελεύθερο χώρο και δεν αφήνει το κερί να δουλέψει μετά?
Το κερί της honda το έχεις δοκιμάσει?
kiriakost
02/06/2007, 19:41
Η γνώμη μου είναι , ότι το παραφινέλαιο , και το κάθε παρόμοιο καθαριστικό ,
είναι απλά καθαριστικό .
Και βέβαια θα πρέπει να στεγνώσει η αλυσίδα από κάθε τι , έτσι ώστε να μπει η νέα λίπανση , όποιο χρώμα η σχήμα και εάν έχει .
Απο την άλλη θα ήταν ποιο σωστό , να διαχωρίζονταν οι τρόποι που θα έπρεπε να ακολουθεί στον καθαρισμό αλυσίδας ένας χωμάτινος , από έναν καβαλάρη της ασφάλτου .
Η αλυσίδα του καβαλάρη της ασφάλτου, έχει λιγότερους εχθρούς να αντιμετωπίσει , έτσι κατά την κοινή λογική, θέλει και ποιο χαλαρή αντιμετώπιση η συντήρηση της .
stefanos
02/06/2007, 20:37
Το παραφινέλαιο δεν είναι καθαριστικό είναι λάδι.Την ίδια δουλειά κάνει και το μηχανόλαδο και το forkoil όλα τα λάδια.
Και σαν λάδι ΔΕΝ εξατμίζεται.Παραμένει σε όλα τα σημεία που πρέπει να πάει το λιπαντικό της αλυσίδας.Εκτός αν νομίζει κανείς οτι σκουπίζοντας την αλυσίδα με ένα πανί θα κάνει δουλειά.Επί πλέον "καθαρίζει" με τον ίδιο τρόπο και το φρέσκο λιπαντικό που θα βάλετε.
Γι αυτό καθαρισμό τέτοιου είδους καλό είναι να κάνουμε μόνο αν μετά έχει σοβαρό σαπούνισμα και στέγνωμα της αλυσίδας.
kiriakost
02/06/2007, 21:21
σαπούνισμα Και τι υλικό προτείνεις μάστορα ?
DrIoannis
02/06/2007, 22:52
Από προσωπική εμπειρία με το παραφινέλαιο σας λέω ότι μία χαρά καθαρίζει.Μετά το σκουπίζεις με ένα στεγνό πανί το πας 1-2 τετράγωνα βόλτα και το ψεκάζεις με το κερί-λάδι ή ότι άλλο χρησιμοποιείται για την αλυσίδα.Με το Silikolen(κάπως έτσι...)δεν μου πετάει σχεδόν τίποτα.Εάν το παραφινέλαιο δεν άφηνε να καθίσει το λάδι-κερί στην αλυσίδα τότε η ζάντα-λάστιχο και ουρά θα ήταν τίνγκα στο λάδι αλλά τίποτα.Η αλυσίδα μου πάντως μία χαρά λίπανση φαίνεται να έχει.
stefanos
03/06/2007, 01:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Από προσωπική εμπειρία με το παραφινέλαιο σας λέω ότι μία χαρά καθαρίζει.Μετά το σκουπίζεις με ένα στεγνό πανί το πας 1-2 τετράγωνα βόλτα και το ψεκάζεις με το κερί-λάδι ή ότι άλλο χρησιμοποιείται για την αλυσίδα.Με το Silikolen(κάπως έτσι...)δεν μου πετάει σχεδόν τίποτα.Εάν το παραφινέλαιο δεν άφηνε να καθίσει το λάδι-κερί στην αλυσίδα τότε η ζάντα-λάστιχο και ουρά θα ήταν τίνγκα στο λάδι αλλά τίποτα.Η αλυσίδα μου πάντως μία χαρά λίπανση φαίνεται να έχει.
Δεν είπα οτι δεν καθαρίζει,(ούτε οτι δεν φαίνεται καλολαδωμενη μια αλυσίδα που έχει περαστεί παραφινέλαιο) είπα οτι δεν φεύγει.
Μπορεί να καθαρίσεις την εξωτερική πλευρά της αλυσίδας αλλά ούτε τα o-ring καθαρίζεις ουτε ούτε κάτω απο τα ράουλα, ούτε ανάμεσα στα ράουλα.
Γενικά μένει εκεί που δεν πρέπει να μείνει και δεν καθαρίζει.
Το κερί φυσικά κάθεται, αλλά στα σημεία που υπάρχει παραφινέλαιο διαλύεται.
Κατά την γνώμη μου τα κεριά δεν απαιτούν καθάρισμα αλυσίδας πρίν την εφαρμογή.
Ψεκάζεις με τον τροχό να γυρνάει, καθαρίζεις με πανί την αλυσίδα όσο είναι υγρό ακόμα διαλύει και τις τυχόν βρώμες που υπάρχουν και το αφήνεις να στεγνώσει.
Για να μην παρεξηγούμαι τα παραπάνω αφορούν το HONDA το κόκκινο που έβαζα.
kiriakost
03/06/2007, 18:47
Αρα , από εδώ το πάμε , από εκεί το πάμε .... που καταλήγουμε ? ..... Και επαναλαμβάνω τον εαυτό μου, όπου έγραψα και παραπάνω στο θέμα, " ΡΙΧΤΗΣ με πιεστικό νερού " , να δει το χριστό φαντάρο ... νεράκι είναι θα εξατμιστεί ..
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το φιλαράκι σου ο Dan το λέει αυτό ???
Όχι, βγάζουμε και αυθαίρετα συμπεράσματα. :lol:
Εφόσον την αλυσίδα την έχω καθαρίσει με παραφινέλαιο, την έχω στεγνώσει, έχει περάσει κάμποση ώρα, και αφού την έχω κάνει μια μικρή βόλτα για να ξαναζεσταθεί, δε νομίζω να έχει πρόβλημα με το κερί.
Ά, δείτε και σχετικό θέμα στο sportrider για ασφάλτινα.
Τα δύο σύγχρονα κεριά (που είπα παραπάνω) που αντέχουν σε μεγάλες ταχύτητες (και υποτίθεται ότι δεν αφήνουν τη σκόνη και το χώμα να κολλάνε στην αλυσίδα) σταθεροποιούνται και δουλεύουν καλύτερα πάνω στις αλυσίδες, στα o-ring και στα κινητά μεταλλικά μέρη που υποτίθεται ότι προστατεύουν.
[edit]
Είπα παραπάνω ότι είναι γρήγορη λύση, άμα έχεις χρόνο το να τη βγάλεις και να τη καθαρίσεις είναι καλύτερη λύση (και μάλλον θα πρέπει να έχεις απόθεμα σε DID ZJ rivet links στη περίπτωσή μου, καθότι άμα βγουν οι πείροι πρέπει να μπουν καινούριοι).
[spam]
Όσο για τον Dan, και παλιότερα στο σάιτ μου έλεγα να προτιμάτε τη λύση του μάνιουαλ όταν λέει άλλα (στο πραπρά μου το μάνιουαλ λέει κηροζίνη, και λίπανση με λάδι ανά 300 χλμ πάντως), επειδή είχα διαβάσει όλο το σάιτ του πριν μερικά χρόνια, λέει και κάτι παπαρολογίες που και που [πχ συνιστά απλά λάδια για κινητήρες, ενώ εγώ μόνο συνθετικά βάζω (12 ευρώ στην Ελλάδα -έχω ποστάρει κάπου τον εισαγωγέα- τα AMSoil το λίτρο, 8.5 δολάρια Αμερική)].
[spam.2.1] (άμα το παρακάνω να μου το λέτε)
Άμα βάλω Honda κερί στη σουτζούκα, παίζει να μη γυρίσει η μίζα άμα πατήσω το κουμβίον από τη τσαντίλα της... :lol:
I'm not always in a good mood ...!!! :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
I'm not always in a good mood ...!!! :D
ΩΩΩΩ μεγα μαγιστρε των τεχνικων :a23:
παντοδυναμε κατσαβιδομπιχτη :a23:
υπερδοξασμενε θεε του γερμανοπολυγωνου :a23:
αυτο το θρεντ δεν ηταν καποτε εχμμ γκουχου γκουχου στικι γκουχου γκουχου :look: :alien: οεο????
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
αυτο το θρεντ δεν ηταν καποτε εχμμ γκουχου γκουχου στικι γκουχου γκουχου :look: :alien: οεο????
Ακόμη sticky είναι ..!!! :D :mad: :D
(γιατί ξεροβήχεις άδικα ??) :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ακόμη sticky είναι ..!!! :D :mad: :D
:blush: :blush: εεε ναι οκ ακυρο....:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
(γιατί ξεροβήχεις άδικα ??) :smokin:
ελα μου ντε....:look: :blush: :D
Πάντως αυτό που βάζω πάνω λέει τα εξής:
93357
dirtbird
15/06/2007, 20:07
Πες μου μόνο πως κουνάς το δοχείο για 3 λεπτά.
Πες μου πως το κάνειιιιις... :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
Το συγκεκριμμένο C/lube (ή μάλλον ένα της Wurth - δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο), το είχα αγοράσει από βενζινάδικο σε νησί, και είχε βγει πολύ καλό (αν θυμάμαι καλά, ψιλολέρωνε όμως).
Δεν το βρίσκεις εύκολα σε μαγαζιά μοτό στην Αθήνα...
ρε παιδια σε ενα lc4 640 sm Otan παω με πρωτη και αργησω να την αλλαξω λιγο το μηχανακι κανει κομπιασματα λογω αλυσιδας το οποιο εξαφανιζεται αν δωσω γκαζι , εχει ιδεα κανεις τι μπορει να ειναι ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πες μου μόνο πως κουνάς το δοχείο για 3 λεπτά.
Πες μου πως το κάνειιιιις... :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
Το συγκεκριμμένο C/lube (ή μάλλον ένα της Wurth - δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο), το είχα αγοράσει από βενζινάδικο σε νησί, και είχε βγει πολύ καλό (αν θυμάμαι καλά, ψιλολέρωνε όμως).
Δεν το βρίσκεις εύκολα σε μαγαζιά μοτό στην Αθήνα...
Το πιο πιθανό είναι να σου δώσανε το απλό σπρέι αλυσίδας της Wurth και όχι το "High Definition Chain Wax" που δείχνει η εικόνα -που είναι κερί. Άμα το αφήσεις να κρυώσει στην αλυσίδα, δεν λερώνει -άμα έχεις παραβάλει, παίζει να λερώσει λίγο σε κάμμια 200άρα, γι' αυτό λέω παραπάνω, καλό είναι με στεγνό πανάκι να μαζεύετε ότι περισσεύει την επόμενη μέρα -και ίσως και να πλένετε λίγο το λάστιχο άμα στη μεριά της αλυσίδας πετάει τίποτα -αυτό ισχύει γενικά για όλα τα σπρέι αλυσίδας και λιγότερο για τα δύο ειδικά κεριά που έχω δοκιμάσει.
Η ίδια η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ΔΕΝ το έχει (ρώτησα πριν κάνα μήνα), εγώ το πήρα απ' όξω.
Πως το κουνάς για 3 λεπτά; Αλλάζεις χέρια μπρε, απλό είναι. :lol:
puntix, μπας και δεν σου έχουνε τεντώσει σωστά την αλυσίδα; Μπορεί να είναι παρασφιγμένη.
Δες το μάνιουαλ τί λέει, και άμα δεν το έχεις ξανακάνει, βρες τη σωστή απόσταση στο μάνιουαλ και πες τη σε ένα μηχανικό να στη φτιάξει -τσέκαρε την αλυσίδα σε 2-3 σημεία όταν σου σφίξει τη ρόδα με ροπόκλειδο και άμα σου πεί τί είναι ροπόκλειδο, πήγαινε σε άλλον που να ξέρει τη λέξη. :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
Castrol Chain Wax. Πολύ καλό δεν πετάει στη ζάντα (πολύ) και σε καλή τιμή.
Μετά το ΜOTUL chain lube road το οποίο βρήκα όντως πολύ καλό αλλά βρωμερό όπως πολύ σωστά είχες επισημάνει και το BEL RAY chain lube new super clean το οποίο είναι απίστευτα καθαρό!! αλλά νομίζω όχι και τόσο καλό στη λίπανση όπως το προηγούμενο, συνεχίζω με τη δοκιμή - πρόταση 3! Castrol chain wax new formula...
93713
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
Μειονέκτημα: Δεν έχει προέκταση για το στόμιο (τσουτσουνάκι ντε) και δεν μπορείς εύκολα να πλησιάσεις την αλυσίδα με αποτέλεσμα μαζί με την αλυσίδα να ‘λιπαίνεται ‘ και ότι υπάρχει κοντά της. :sick:
93714
Καλημέρα........η Honda γιατί επιμένει ΑΚΟΜΑ στο μανουαλ (CBF500 ABS) ότι ΝΑ ΜΗΝ βαζετε λιπαντικα αλυσιδας γιατί περιέχουν διαλύτες (solvents λέει) αλλά "gear oil" (βαλβολίνη δηλαδή ; ) SΑΕ 80-90. Από όλα αυτά τα λιπαντικά κανενα δεν είναι ακυνδινο για αυτούς? Τι λέτε?
stefanos
26/06/2007, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από 993cc
Καλημέρα........η Honda γιατί επιμένει ΑΚΟΜΑ στο μανουαλ (CBF500 ABS) ότι ΝΑ ΜΗΝ βαζετε λιπαντικα αλυσιδας γιατί περιέχουν διαλύτες (solvents λέει) αλλά "gear oil" (βαλβολίνη δηλαδή ; ) SΑΕ 80-90. Από όλα αυτά τα λιπαντικά κανενα δεν είναι ακυνδινο για αυτούς? Τι λέτε?
H Honda οπως και πολλοί κατασκευαστές αλυσίδων φυλάνε τα νώτα τους ωστε να μην τους κυνηγάει ο κάθε τρελαμένος που ρίχνει οτι να είναι στην αλυσίδα του.Οπως βλέπεις ο καθε αναβάτης καθαρίζει και λιπαίνει όπως του έρθει και με οτι του πουλάνε.
Στο θέμα αυτό νομίζω πρώτο λόγο έχει ο κατασκευαστής της αλυσίδας.
Τελικά ακολουθούμε την Ηονδα βαζουμε βαλβολινες ή όχι ??
Castrol chain wax new formula...
παιδια για μενα παντα καλυτερο δε παιζει οσο για το σωληνακι του εχω προσαρμοσει απο αλλο
και ετσι λιπαινετε μονο η αλυσιδα και μπορεις να πλησιασεις αρκετα κοντα , παρα μα παρα πολυ καλο
και κραταει και μετα απο πλυσιματα της μηχανης και τα νερα της βροχης!
Αρχικά δημιουργήθηκε από jskf16
παιδια για μενα παντα καλυτερο δε παιζει οσο για το σωληνακι του εχω προσαρμοσει απο αλλο
και ετσι λιπαινετε μονο η αλυσιδα και μπορεις να πλησιασεις αρκετα κοντα , παρα μα παρα πολυ καλο
και κραταει και μετα απο πλυσιματα της μηχανης και τα νερα της βροχης! Αρκετά καλό πράγματι. Επίσης δε λερώνει όσο και να ρίξεις στην αλυσίδα. Με το σωληνάκι και εγώ το ίδιο είχα κάνει.
Ως ώρας όμως το καλύτερο όλων από πλευρά λίπανσης θεωρώ πως ήταν το motul.
(και το χειρότερο από άποψη πιτσιλίσματος :uplate: )
Αυτή τη φορά διάλεξα αυτό εδώ: Motul chain lube factory line extra power το οποίο μάλλον περιέχει λίθιο αφού ασπρίζει όταν ψεκάζεις και "λέει" πως είναι το καλύτερο απ'όλα χωρίς να λερώνει..(;!) 13€.
Ίδωμεν..
101524
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Αρκετά καλό πράγματι. Επίσης δε λερώνει όσο και να ρίξεις στην αλυσίδα. Με το σωληνάκι και εγώ το ίδιο είχα κάνει.
Ως ώρας όμως το καλύτερο όλων από πλευρά λίπανσης θεωρώ πως ήταν το motul.
(και το χειρότερο από άποψη πιτσιλίσματος :uplate: )
Αυτή τη φορά διάλεξα αυτό εδώ: Motul chain lube factory line extra power το οποίο μάλλον περιέχει λίθιο αφού ασπρίζει όταν ψεκάζεις και "λέει" πως είναι το καλύτερο απ'όλα χωρίς να λερώνει..(;!) 13€.
Ίδωμεν..
Αυτο να ξερεις ειναι το καλυτερο που υπαρχει στην αγορα.Τα εχω δοκιμασει ΟΛΑ κυριολεκτικα
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
:blush: :blush: εεε ναι οκ ακυρο....:D
ελα μου ντε....:look: :blush: :D
Ολα οσα εγραψες ειναι απολυτως σωστα.Εχω να συμπληρωσω οτι με την κηροζινη αναζωογουνται τα o-ring.Την κηροζινη την προτεινουν και οι κατασκευαστες στα owner's manual(YAMAHA-KAWASAKI).Η καλυτερη κηροζινη ειναι αυτη που πουλανε τα βενζιναδικα με τη μανικα (κυριως shell) και την βρισκει κανεις το εξαμηνο που πωλειται το πετρελαιο θερμανσης
Αρχικά δημιουργήθηκε από KRUBAS
Αυτο να ξερεις ειναι το καλυτερο που υπαρχει στην αγορα.Τα εχω δοκιμασει ΟΛΑ κυριολεκτικα Πιτσιλάει λίγο όμως και ας λέει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Πιτσιλάει λίγο όμως και ας λέει.
Κοιταξε να δεις.Αν την αλυσιδα σου την καθαριζεις με κηροζινη και μετα απλα γυρνας τη ροδα να φυγει η πολυ κηροζινη,τοτε λογικο ειναι να πιτσιλαει γιατι η κηροζινη δεν εχει φυγει τελειως με αποτελεσμα το λαδι να μην μπορει να κολλησει μεσα στην αλυσιδα.Το σωστο ειναι οταν καθαριζεις με κηροζινη μετα θελει μια μικρη βολτα(10χλμ) ετσι ωστε η αλυσιδα να καθαρισει αφ'ενος και να ζεσταθει αφ'εταιρου ετσι ωστε το λαδι να εισχωρησει και να κολλησει μεσα στα ο-ring
Αρχικά δημιουργήθηκε από KRUBAS
Κοιταξε να δεις.Αν την αλυσιδα σου την καθαριζεις με κηροζινη και μετα απλα γυρνας τη ροδα να φυγει η πολυ κηροζινη,τοτε λογικο ειναι να πιτσιλαει γιατι η κηροζινη δεν εχει φυγει τελειως με αποτελεσμα το λαδι να μην μπορει να κολλησει μεσα στην αλυσιδα.Το σωστο ειναι οταν καθαριζεις με κηροζινη μετα θελει μια μικρη βολτα(10χλμ) ετσι ωστε η αλυσιδα να καθαρισει αφ'ενος και να ζεσταθει αφ'εταιρου ετσι ωστε το λαδι να εισχωρησει και να κολλησει μεσα στα ο-ring Με παραφινέλαιο τη καθαρίζω. Όμως πράγματι αφού τη σαπουνίσω μετά το καθάρισμα το μόνο που κάνω είναι μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο. Θα δοκιμάσω έτσι όπως λές με την επόμενη. Πολύ λογικό ακούγεται. :a013:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Με παραφινέλαιο τη καθαρίζω. Όμως πράγματι αφού τη σαπουνίσω μετά το καθάρισμα το μόνο που κάνω είναι μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο. Θα δοκιμάσω έτσι όπως λές με την επόμενη. Πολύ λογικό ακούγεται. :a013:
Απο το τελος οκτωβριου εως και το τελος μαρτιου στα βενζιναδικα shell πουλανε κηροζινη χυμα,δηλαδη με τη μανικα.Πηγαινε να αγορασεις τουλαχιστον πεντε λιτρα για να σε βγαλει ενα χρονο.Αν δεν εχει χυμα το βενζιναδικο που θα πας,ψαξε σε αλλο.Μην παρεις συσκευασμενη,δεν ειναι τοσο καλη.Καντο και θα με θυμηθεις
δοκιμαστε και το MOTOREX CHAIN LUBE RACING (ειναι σε χρυσοκιτρινη φιαλη )
πολυ καλη λιπανση (ετσι λέω/νομίζω) και δεν πετάει πολυ (σαφώς λιγότερο απο το MOTUL) και δεν έχει διαφορά στη τιμή!
MOTOREX CHAIN LUBE RACING (http://www.motorex.com/index.cfm/fuseaction/show/path/1-418-443-777-825)
:wave2:
@Respect : :beer:
Για να μην παιδεύεστε με το που θα βρείτε κηροζίνη, απλά αγοράστε ''φωτιστικό πετρέλαιο'' από κάποιο super-market, είναι το ίδιο πράγμα...
Όσο για το ποιο προϊόν λιπαίνει καλύτερα, τα κριτήρια του κάθε χρήστη είναι υποκειμενικά. Γενικά όμως τα τελευταίας τεχνολογίας συνθετικά sprey (πχ.: chain waxes) παρέχουν πολύ καλή λίπανση αλλά και προστασία από νερό, σκόνη κλπ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.