Σύνδεση

View Full Version : ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Bowleno
08/06/2024, 17:50
Θεωρητικά θέλουμε κάτι αντίστοιχο σε αποτέλεσμα
453656


Άκρως ενδιαφέρον....θα έμπαινε άραγε στο AC 500 μου;

Λευκάδιος
08/06/2024, 17:53
Παράγγειλαμε και αυτό πριν κάνα μήνα από Ιαπωνία και θα μας έρθει μέσα στην εβδομάδα, έχω αγωνία να δω αν θα ταιριάξει αισθητικά
453655

Κάπου το είχε πάρει το μάτι μου σε αρκετά χαμηλότερη τιμή στην Ευρώπη.
Ωραίο είναι πάντως

viper1
08/06/2024, 18:01
https://www.ebay.com/itm/176338377233?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=gvgw-jxsru6&sssrc=4429486&ssuid=gsizuVgKSlS&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

Έχω την εντύπωση ότι δεν το ψαξατε και πολύ.....

Nomand
08/06/2024, 18:54
Ρώτησα έναν που έχει πάρει και αυτά που μου έδειξες και από Ιαπωνία, τα πρώτα τα βρήκα και στο Ali με 45 ευρω συν μεταφορικά αλλά μου εξήγησε ότι το υλικό δεν είχε καμία σχέση το ένα με το άλλο και ότι δεν καθόταν καλά και του έκανε ρωγμή, τώρα τι να σου πω τον εμποστευθηκα και έδωσα κάτι παραπάνω

Nomand
08/06/2024, 18:55
Άκρως ενδιαφέρον....θα έμπαινε άραγε στο AC 500 μου;

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις τα φθηνά πρώτα αν και νομίζω ότι το δικό σου το φανάρι δεν είναι στρογγυλό όπως τα cb
Μπορεί να κάνω και λάθος

doctor_john
08/06/2024, 19:16
Άκρως ενδιαφέρον....θα έμπαινε άραγε στο AC 500 μου;

To προτείνουν για 18,5cm στρογγυλό.

Road Pirat
11/06/2024, 17:42
Το μικρό έκαιγε λάδι σαν δίχρονο, λύσιμο για αλλαγή στα στιμουχακια, επίσης άλλαξα βαλβίδες γιατί δεν ήταν σε καλή κατάσταση και εννοείτε φλάντζες + διάφορα άλλα μικρό πράγματα που ήθελαν μάζεμα 453720

Σαν καινούργια είναι
453721

Coyote.V
11/06/2024, 21:29
Άλλαξα ρουλεμάν λαιμού στο βαρκαντέρο για δεύτερη φορά. Την πρώτη τα μαμά κράτησαν τρία χρόνια και τα κωνικά που είχα βάλει δέκα χρόνια... βέβαια σε αυτά τα δέκα χρόνια περπάτησε πολλούς χωματόδρομους (που το θεωρώ φυσιολογικό να χτυπήσουν με τέτοια χρήση) σε αντίθεση με τα μαμά που δεν είχα πατήσει καθόλου χώμα τα πρώτα τρία χρόνια και έκαναν σκάλωμα στη μέση γιατί έτσι γούσταραν...

D3300
12/06/2024, 06:50
Άλλαξα ρουλεμάν λαιμού στο βαρκαντέρο για δεύτερη φορά. Την πρώτη τα μαμά κράτησαν τρία χρόνια και τα κωνικά που είχα βάλει δέκα χρόνια... βέβαια σε αυτά τα δέκα χρόνια περπάτησε πολλούς χωματόδρομους (που το θεωρώ φυσιολογικό να χτυπήσουν με τέτοια χρήση) σε αντίθεση με τα μαμά που δεν είχα πατήσει καθόλου χώμα τα πρώτα τρία χρόνια και έκαναν σκάλωμα στη μέση γιατί έτσι γούσταραν...

Σφίξιμο στην προτεινόμενη ροπή να φανταστώ.

Nomand
13/06/2024, 12:14
453767
Ηρθε, νομίζω κάνανε καλή δουλειά με το βάψιμο οι Ιάπωνες!!

Nomand
13/06/2024, 12:17
453769
453770

harris_x
13/06/2024, 13:34
453769
453770

την εβγαλες screnshot :confused:








edit: κάνε και ένα crop ρε δικέ μου ;)

Nomand
13/06/2024, 13:40
την εβγαλες screnshot :confused:








edit: κάνε και ένα crop ρε δικέ μου ;)

Οι αρχικές ήταν μεγάλες και δεν ανέβαιναν μόνο έτσι κατάφερα να της μειώσω
Συγνώμη δεν ξέρω τι είναι το crop

doctor_john
13/06/2024, 15:01
Ωραίο! Το βρήκες με τον δικό σου κωδικό χρώματος;

Nomand
13/06/2024, 15:23
Επιβεβαιώσαμε κωδικό και το έβαψαν εκείνοι με το ανάλογο κόστος φυσικά

Lioulios
13/06/2024, 16:46
Με τετοια ζεστη .....Την αφησα στην ησυχια της και πηγα στη δουλεια με το σκουτερ .

harris_x
13/06/2024, 17:01
Οι αρχικές ήταν μεγάλες και δεν ανέβαιναν μόνο έτσι κατάφερα να της μειώσω
Συγνώμη δεν ξέρω τι είναι το crop

Καλή σκέψη.

Όταν πατήσεις "επεξεργασία" θα πας στο crop (το παρακάτω εικονίδιο) και θα κόψεις τα μαύρα κομμάτια και θα μείνει η φωτογραφία :winka:

453788

Taz
13/06/2024, 18:31
Την παρέλαβα από PPF και κεραμική

453789

Coyote.V
14/06/2024, 09:49
Σφίξιμο στην προτεινόμενη ροπή να φανταστώ.

Εννοείται, και τσεκ πάλι μετά από 1000χιλ εφόσον έχει πατήσει καλά και δεν κοπανάει στις λακκούβες. :beer:


453807

grinderx
16/06/2024, 13:28
Την αγόρασα (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=78222&page=71&p=3212071&viewfull=1#post3212071) :p

atom_smasher
16/06/2024, 20:26
Την πήγα να της αλλάξω το μπροστά λασπωτηρα γιατί του είχα σπάσει να κομματι με το δισκόφρενο. 300 ευρώ. Καλά είναι.

Bowleno
17/06/2024, 01:11
300 για εμπρός φτερό;;;; τι διάολο, ανθρακόνημάτινο είναι; :confused:

atom_smasher
17/06/2024, 19:04
Συγνώμη υπερβολή. 260 έπρεπε να γράψω. 180 το φτερό και 80 τα περαστικά.

RaGe_Raptor
17/06/2024, 19:20
Συγνώμη υπερβολή. 260 έπρεπε να γράψω. 180 το φτερό και 80 τα περαστικά.

:eleison::eyepop:

o_gavros
17/06/2024, 20:12
80€ "περαστικά" για ένα εμπρός φτερό;;;;
Φίλε μάλλον για περαστικά στην τσέπη σου πρόκειται.
Κάποιος βάζει το χέρι του εκεί και σε κάνει μεροκάματο.

Nomand
17/06/2024, 20:32
Συγνώμη υπερβολή. 260 έπρεπε να γράψω. 180 το φτερό και 80 τα περαστικά.

Μηπως τα 80 αφορούν το βάψιμο, η το πήρες έτοιμο στο χρώμα της μηχανής? Γιατί το μπροστά φτερο και εγω που είμαι παντελώς άχρηστος στα χέρια το άλλαξα μόνος μου

doctor_john
17/06/2024, 21:35
Λογικά έβγαλε τροχό και καθάρισε τα φρένα παραδίδοντας το τμήμα που επισκεύασε ελεγμένο.
Έχουμε και σοβαρούς μηχανικούς..

Bowleno
18/06/2024, 06:14
Συγνώμη υπερβολή. 260 έπρεπε να γράψω. 180 το φτερό και 80 τα περαστικά.

80 ευρώ για 4 βίδες;;;;; :cry:

atom_smasher
18/06/2024, 07:32
Τιμές Δανίας, επίσημου συνεργείου. Χρεώσεις κάτι ψιλά παραπάνω αλλά και τι να γίνει ρε παιδια; έχουν ακριβύνει και το σουπερμάρκετ. Βαμμένο έτοιμο ήταν.

telegonos
18/06/2024, 08:54
Γενικά να ξέρετε, δεν είναι όλα τα φτερά τα ίδια.

Υπάρχουν και περιπτώσεις που πρέπει να γίνεις Τιραμόλας για να τα βγάλεις, και είναι πολύ πιο εύκολο να βγει τροχός.

Π.χ. τα περισσότερα σύχρονα παπιά, που το φτερό δένει με τρεις βίδες, από κάτω προς τα πάνω, μέσα στο φτερό, πάνω από τον τροχό. Αι βγάλτες χωρίς να βγάλεις τροχό.

asxetost
18/06/2024, 09:04
Προχτες όχι σήμερα, της συμπλήρωσα λάδι μετά από μόλις 1.200 χλμ από γενικό σέρβις- ευτυχώς προειδοποίησε το λαμπάκι του λαδιού-, είδα να έχει ποτίσει λάδι κάτω από το φίλτρο. Το σφίξαμε, συμπληρώσαμε και το χω στο νου μου.
Να μην το σφιξε καλά ο μηχανικός;; Να ξεσφιγγει μόνο του επειδή δεν είναι το μαμά; ( είναι hiflo racing, που προτείνεται για τη μοτοσυκλέτα μου).
Μυστήριο :confused:

kordix
18/06/2024, 11:48
Προχτες όχι σήμερα, της συμπλήρωσα λάδι μετά από μόλις 1.200 χλμ από γενικό σέρβις- ευτυχώς προειδοποίησε το λαμπάκι του λαδιού-, είδα να έχει ποτίσει λάδι κάτω από το φίλτρο. Το σφίξαμε, συμπληρώσαμε και το χω στο νου μου.
Να μην το σφιξε καλά ο μηχανικός;; Να ξεσφιγγει μόνο του επειδή δεν είναι το μαμά; ( είναι hiflo racing, που προτείνεται για τη μοτοσυκλέτα μου).
Μυστήριο :confused:

Πόσο λάδι συμπληρώσεις?

Τα συγκεκριμένα φίλτρα είναι μια χαρά. Αν χάνει από το φίλτρο ή δεν το έσφιξε αρκετά ή το κακό σενάριο να το στραβωπιασε αλλά αυτό είναι πολύ τραβηγμένο σενάριο..
Οπωσδήποτε να το δει μάστορας.

Να τσεκαρεις πάντα τα λάδια και ειδικά πριν και μετά την αλλαγή. Πριν γιατί μπορεί να θέλει συμπλήρωμα αν καίει κτλ και μετά γιατί μπορεί να έχουν βάλει λάθος ποσότητα λιγότερο ή περισσότερο.

Για τους παραπάνω λόγους αυτά τα κάνω μόνος .

McGyver
20/06/2024, 19:11
Καθάρισα το διακοπτάκι του συμπλέκτη.
Διαπίστωσα ότι δεν έκλεινε το κύκλωμα με αποτέλεσμα να μην παίρνει μπροστά με ταχύτητα και πατημένη μανέτα (ρεζίλι έγινα όταν μου έσβησε στο φανάρι :bawl:)...

Ξεκουμπώνει στα 3 σημεία με τα βελάκια.
453955

Έτσι είναι όταν πατάς τη μανέτα, το ελατήριο σπρώχνει το καβλιτζέκι και κλείνει το κύκλωμα στο σημείο με το βελάκι.
453956

Καθάρισα με σπρέι επαφών και λίγο συρματάκι στα σημεία (καλά το μαντέψατε) με τα βελάκια :lol: και όλα κομπλέ.
453957

Είναι η δεύτερη φορά σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα που χρειάστηκε να το κάνω, οπότε την επόμενη φορά μάλλον θα πάω για καινούριο.

motojojo
20/06/2024, 19:48
Εγω θέλω να το βραχυκυκλωσω. Δεν μου αρεσει να πρέπει να πατάω συμπλέκτη για να μιζάρω.

karellen
20/06/2024, 20:08
Συμπλέκτη να πατάτε πάντοτε,ακόμα κι αν δεν υπάρχει διακόπτης. Διευκολύνετε τη μίζα να διαχειριστεί λιγώτερο φορτίο.

doctor_john
20/06/2024, 20:25
Έτσι ακριβώς.

Πόσο εκτιμάς, για πλάκα προφανώς, ότι μειώνεται το φορτίο με το συμπλέκτη πατημένο;

Μου έχει κάτσει πως είναι κοντά στο 1/3 του συνολικού φορτίου.

karellen
20/06/2024, 21:08
Στα πολύδισκα μοτέρ δεν θα έβαζα τόσο μεγάλη εκτίμηση, υπολογίζω ένα 20% μείον, ίσως και λιγώτερο.
Αντιθέτως στο παλιό gs το αεροψυκτο με το σύστημα δίσκο-πλατό εκεί ναι πάμε παραπάνω.

husky21
20/06/2024, 21:54
Δλδ ακομα κ με νεκρα σε μηχανακια που
δεν θελουν συμπλεκτη για να παρουν μπρος
ειναι καλυτερα να παταμε;
ομολογω δεν το ειχα ξανακουσει ποτε

motojojo
20/06/2024, 22:06
Κι εγω πρωτη φορά το ακούω και αμφιβάλω αν το σχεδίασαν έτσι για αυτό το λόγο. Επίσης έχω περιέργεια πως αντιλαμβάνεστε τη διαφορά φορτίου με και χωρίς συμπλέκτη.

Αυτο που με ενοχλει είναι πως για ένα μιζάρισμα δεσμευονται και τα δυο χέρια.


Το ίδιο κάνετε και στο αυτοκίνητο;

stefanos
20/06/2024, 22:21
Με συμπλέκτη είναι λογικά καλύτερα.
Λιγότερο φορτίο λιγότερες τριβές.Και για την μπαταρία είναι ευκολότερο.
Τώρα πόσο...
Πάντως είναι μια καλή συνήθεια .

karellen
20/06/2024, 23:00
Εκκινώντας με πατημένο συμπλέκτη δεν γυρίζουν οι δίσκοι αλλά ούτε και τα γρανάζια του σασμάν, ελαφρώνεις ετσι λίγο τη μίζα.
Εξυπακούεται ότι δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά στο φορτίο, όμως υπάρχει έστω και λίγη. Ναι και στο αυτοκίνητο το κάνουν πολλοί.

doctor_john
20/06/2024, 23:12
Κι εγω πρωτη φορά το ακούω και αμφιβάλω αν το σχεδίασαν έτσι για αυτό το λόγο. Επίσης έχω περιέργεια πως αντιλαμβάνεστε τη διαφορά φορτίου με και χωρίς συμπλέκτη.

Αυτο που με ενοχλει είναι πως για ένα μιζάρισμα δεσμευονται και τα δυο χέρια.


Το ίδιο κάνετε και στο αυτοκίνητο;

Πάρα πολύς κόσμος έχουμε πληρώσει μίζες, κόμπλερ, μπαταρίες πριν μας το πουν ή το αντιληφθούμε όπως αντιλαμβανόμαστε την διαφορά
εκκίνησης κρύο - ζεστό ή την συμπίεση κάποιες φορές που μάλλον έχουμε και αδύναμη μπαταρία.

Ναι και στο αυτοκίνητο. Με την εμπειρία των μπόξερ που φαίνεται έντονα η διαφορά, θα ήταν παράλογο να μην το κάνω.

Και εμένα με ενοχλεί που σε ενοχλεί το ότι χρειάζονται και τα δύο χέρια στο τιμόνι :lol:

Έχεις σκοπο να κάνεις κάτι άλλο με αυτά;

Bowleno
20/06/2024, 23:50
Και εμένα με ενοχλεί που σε ενοχλεί το ότι χρειάζονται και τα δύο χέρια στο τιμόνι :lol:

Έχεις σκοπο να κάνεις κάτι άλλο με αυτά;


Έχω κάποιες ιδέες.....:D

PaNick67
21/06/2024, 07:53
Κι εγω πρωτη φορά το ακούω και αμφιβάλω αν το σχεδίασαν έτσι για αυτό το λόγο. Επίσης έχω περιέργεια πως αντιλαμβάνεστε τη διαφορά φορτίου με και χωρίς συμπλέκτη.

Αυτο που με ενοχλει είναι πως για ένα μιζάρισμα δεσμευονται και τα δυο χέρια.


Το ίδιο κάνετε και στο αυτοκίνητο;

Στο αυτοκινητο εχει ακομα μεγαλυτερη αξια λογω δισκο- πλατο. Εκει αν η μπαταρια δεν ειναι στην πρωτη νιοτη της το καταλαβαινεις οτι γυριζει αργοτερα.

harris_x
21/06/2024, 10:46
Στα πολύδισκα μοτέρ δεν θα έβαζα τόσο μεγάλη εκτίμηση, υπολογίζω ένα 20% μείον, ίσως και λιγώτερο.
Αντιθέτως στο παλιό gs το αεροψυκτο με το σύστημα δίσκο-πλατό εκεί ναι πάμε παραπάνω.

+1301







YΓ (πολλά κ.εκ. ρε φίλε...)

SeniorCanardo
21/06/2024, 14:39
Για να δούμε...
453979

George_M.
22/06/2024, 14:34
ρυθμιση του TPS στην ''χοντρη'' καθως εδω κ καιρο ενιωθα μυρωδια ακαυτης βενζινης στην εξατμιση,σαν να ειχε πλουσιο μιγμα δλδ ενω κ το ρελαντι επαιζε ολιγο ψηλοτερο απο το κανονικο
τηλ σε φιλαρακι...(Γιωργης κ αυτος)

ρε Γιωργη το και το...
ωραια δεν ειναι τπτ, ακου τι θα καμεις Γιωργη..μπλα..μπλα..

κ εκαμα,
κ η μπουθουκω γουργουριζει αοσμα ξανα με το ρελανδι στις σωστες στροφες (ζεστο)


453991

453992

ioarma
23/06/2024, 17:38
Λύσιμο ντιζας συμπλέκτη .....
Με ένεση των 5ml της έδωσα ένα Κοκτέιλ με παραφινέλαιο/WD 40........

Bowleno
23/06/2024, 17:41
Παρακαλώ, περιοριστείτε στο ΤΙ κάνατε για την μηχανή σας, ευχαριστώ.....

AUFGEBRACHT
23/06/2024, 18:28
Την έπλυνα -δεν ξέρω κι εγώ μετά από πόσους μήνες, είχε φάει αέρες, ελληνικές σκόνες, αφρικανικές σκόνες, βροχές, λασποβροχές, καθάρισα και την αλυσίδα, την λίπανα, καθάρισα τις ζάντες....αυτά!

McGyver
24/06/2024, 19:15
454038

:D

kordix
24/06/2024, 21:57
Την πήγα για μπάνιο στα Λεγραινά όμως είχε τόσα πολλά αυτοκίνητα στον δρόμο που ήταν αδύνατο να παίξουμε στα ωραία στροφιλίκια ως εκεί. Προσοχή στον παραλιακό με τα μεγάλα που μαζεύουν km γιατί είδα σήμερα πολλές αναστροφές και διάφορα ωραία :rolleyes:

454041

svaboda
24/06/2024, 22:23
Την έπλυνα σε μια αυλή με χώμα και χαλίκι, πήγα να την μετακινήσω και να την ξαναβάλω στο διπλό σταντ, αποφάσισε να πως θέλει να επιστρέψει στις ρίζες της, τα τρακτέρ και νόμιζε πως το δεν είναι σταντ αλλά άροτρο. Το αποτέλεσμα έτσι όπως ήταν βρεμένη να πέσει και να γίνει κώλος. :)
Τσακωθήκαμε λίγο για το ποιος φταίει αλλά δεν κατέληξε κάπου. Φεύγοντας μου ψέλλισε κάτι για μεταπολιτική αξία, -σιγά τα πλαστικά που δεν έχεις της απάντησα και έφυγα.
Ακολουθεί μη ενδεικτική φώτο.

454042

karellen
25/06/2024, 07:39
454038

:D

Ξέρω πως τη βρήκες Τομ.

454043

doctor_john
25/06/2024, 08:05
τι καβαλάνε και έχουν τέτοια καούρα με την ακράποβιτς;

McGyver
25/06/2024, 08:10
Ξέρω πως τη βρήκες Τομ.

Busted :lol: !


τι καβαλάνε και έχουν τέτοια καούρα με την ακράποβιτς;

XT660 (φαίνεται στο URL), ακράνοβιτς.

asxetost
29/06/2024, 03:20
Πόσο λάδι συμπληρώσεις?

Τα συγκεκριμένα φίλτρα είναι μια χαρά. Αν χάνει από το φίλτρο ή δεν το έσφιξε αρκετά ή το κακό σενάριο να το στραβωπιασε αλλά αυτό είναι πολύ τραβηγμένο σενάριο..
Οπωσδήποτε να το δει μάστορας.

Να τσεκαρεις πάντα τα λάδια και ειδικά πριν και μετά την αλλαγή. Πριν γιατί μπορεί να θέλει συμπλήρωμα αν καίει κτλ και μετά γιατί μπορεί να έχουν βάλει λάθος ποσότητα λιγότερο ή περισσότερο.

Για τους παραπάνω λόγους αυτά τα κάνω μόνος .

Πάλι είδα οτι έχει πέσει η στάθμη, το μυστήριο είναι οτι δε βλέπω σταγόνες πουθενά όταν παρκάρω...
Να καίω τόσο πολύ λάδι;
Τι γιενεν....

D3300
29/06/2024, 07:43
Πάλι είδα οτι έχει πέσει η στάθμη, το μυστήριο είναι οτι δε βλέπω σταγόνες πουθενά όταν παρκάρω...
Να καίω τόσο πολύ λάδι;
Τι γιενεν....

Ναι, μπορεί να καίει λάδι χωρίς να φαίνεται ή να μυρίζει...

doctor_john
29/06/2024, 07:58
Πως το μετράς; στο πλαϊνό ή το κρατάς όρθιο;

Πρέπει να δεις τα εξής: αν έχει ψυκτικό, εκεί που βγάζει αναθυμιάσεις (δεν θυμάμαι), αν βγάζει καπνό και πότε.
Στο μαρσάρισμα είναι πιο πιθανό να έχουν πρόβλημα τα ελατήρια.
Αν καπνίζει στην πορεία μπορεί να είναι οι φλάντζες λαδιού των βαλβίδων..

Οι βαλβίδες είναι αυτές που τηγανίζουμε τα καλοκαίρια έτσι δεν είναι παράλογο να τα έχει παίξει κάτι που τις ακουμπά..

karellen
29/06/2024, 08:47
Πάλι είδα οτι έχει πέσει η στάθμη, το μυστήριο είναι οτι δε βλέπω σταγόνες πουθενά όταν παρκάρω...
Να καίω τόσο πολύ λάδι;
Τι γιενεν....

Θύμισέ μου τι μηχανάκι;

lospsi
29/06/2024, 10:06
Την πήγα για μπάνιο στα Λεγραινά όμως είχε τόσα πολλά αυτοκίνητα στον δρόμο που ήταν αδύνατο να παίξουμε στα ωραία στροφιλίκια ως εκεί. Προσοχή στον παραλιακό με τα μεγάλα που μαζεύουν km γιατί είδα σήμερα πολλές αναστροφές και διάφορα ωραία :rolleyes:

454041

Σωστότατος! Πολύ προσοχή παιδιά!

lospsi
29/06/2024, 10:08
Την έπλυνα σε μια αυλή με χώμα και χαλίκι, πήγα να την μετακινήσω και να την ξαναβάλω στο διπλό σταντ, αποφάσισε να πως θέλει να επιστρέψει στις ρίζες της, τα τρακτέρ και νόμιζε πως το δεν είναι σταντ αλλά άροτρο. Το αποτέλεσμα έτσι όπως ήταν βρεμένη να πέσει και να γίνει κώλος. :)
Τσακωθήκαμε λίγο για το ποιος φταίει αλλά δεν κατέληξε κάπου. Φεύγοντας μου ψέλλισε κάτι για μεταπολιτική αξία, -σιγά τα πλαστικά που δεν έχεις της απάντησα και έφυγα.
Ακολουθεί μη ενδεικτική φώτο.

454042

Χαχαχαχα, μου είχε ξεφύγει αυτό το διαμαντάκι.
Ωραίο κειμενάκι, γέλασα πολύ! Μπράβο φίλε για το χιούμορ!

Bowleno
29/06/2024, 11:02
Θύμισέ μου τι μηχανάκι;

ER6N....

asxetost
29/06/2024, 11:05
Πως το μετράς; στο πλαϊνό ή το κρατάς όρθιο;

Πρέπει να δεις τα εξής: αν έχει ψυκτικό, εκεί που βγάζει αναθυμιάσεις (δεν θυμάμαι), αν βγάζει καπνό και πότε.
Στο μαρσάρισμα είναι πιο πιθανό να έχουν πρόβλημα τα ελατήρια.
Αν καπνίζει στην πορεία μπορεί να είναι οι φλάντζες λαδιού των βαλβίδων..

Οι βαλβίδες είναι αυτές που τηγανίζουμε τα καλοκαίρια έτσι δεν είναι παράλογο να τα έχει παίξει κάτι που τις ακουμπά..

Όρθια ρε συ, είπαμε ασχετος είμαι όχι ναρκομανής(ακόμα)
Δεν βγάζει ούτε καπνό ούτε τίποτα.
Το μονο που ξέρω οτι θέλει σίγουρα είναι να αντικαταστήσω το κασετάκι για το φίλτρο αέρα γιατί έχει φθαρεί και έχει μικρά ανοίγματα.


Θύμισέ μου τι μηχανάκι;
Er6 2006

doctor_john
29/06/2024, 12:02
Τώρα που το θυμήθηκα.. στο δικό μου, μια τέρμα αποτυχημένη προσπάθεια να το εκκινήσουν σπρώχνοντας είχε μεταξύ άλλων,
ξεκουμπώσει ένα μεταλλικό σωληνάκι λαδιού που περνά μέσα απο το κιβώτιο..

Πρέπει να το δει μηχανικός, να μετρήσει συμπίεση, να δει τι συμβαίνει.

Εσύ που έχεις φαίρινγκ μπορείς να βάλεις ψυγείο από zx6, zx10.. :look:

asxetost
29/06/2024, 12:19
Μαμά θα το αφήσω και όταν σπάσει θα πάρω άλλο. :lol:
Δεν το ζορίζω και πολύ, μόνιμα 9 χιλιάδες δουλεύει :bawl:

motojojo
29/06/2024, 12:30
Σημερα ειχαμε μπωτε

454111

karellen
02/07/2024, 07:36
Πέρασα ΚΤΕΟ το γσ.
Προσέχετε γιατί επανήλθαν τα πρόστιμα καθυστέρησης,μια βδομάδα μόνο μπορείς να το τρενάρεις πλέον (7 ημερολογιακές).

sam4g
02/07/2024, 09:03
Όχι σήμερα, αλλά χθες άλλαξα αλυσιδογράναζα στα μόλις 16000 χλμ γιατί η Honda αποφάσισε να βάλει αλυσίδα απ τα Lidl. Λόγω έλλειψης μαμά πίσω γραναζιού, μπήκε μπροστά Honda, πίσω JT και αλυσίδα DID gold.

motojojo
02/07/2024, 10:16
Για πιο ανετα ασφάλτινα ταξίδια άλλαξες τη μουρη αλλά όχι το λάστιχο!; :lol:

doctor_john
02/07/2024, 11:18
Και αν σου πεταχτει κάνα μονοπάτι;

Nomand
02/07/2024, 23:53
454154
454155
Μπήκανε τα προστατευτικα ψυγείου της ermax, παραγγελία Ολλανδία βάψιμο εδώ,

Lioulios
03/07/2024, 02:07
Η μασκα ειναι απο zrx ή αφτερ ?

thunder ace
03/07/2024, 06:44
απο kawasaki gpz 550 81........................................:D

kordix
03/07/2024, 07:59
Για πιο ανετα ασφάλτινα ταξίδια άλλαξες τη μουρη αλλά όχι το λάστιχο!; :lol:

Το ενδεχόμενο να το αλλάξω πριν το ταξίδι το σκέφτηκες?

kordix
03/07/2024, 08:01
Και αν σου πεταχτει κάνα μονοπάτι;

:rolleyes:

doctor_john
03/07/2024, 08:10
Α, ρε, αφήστε τον άνθρωπο, ένα ιδιαίτερο κομμάτι που με το χρώμα έδεσε.
Δεν ξέρω, δεν λέω εύκολα φτου φτου και με αυτό ήρθε αυθόρμητα.

Καλή παρέα με τα φτερά του ψυγείου και την αιχμή της ουράς..

Φίλε Nomand η επιλογή σου αυτή ήταν θαρραλέα με την ματιά ενός σχεδιαστή.
Σε αντάμειψε και δημιούργησες ένα μικρό μάθημα :a013:

Nomand
03/07/2024, 08:16
Η μασκα ειναι απο zrx ή αφτερ ?

Καλημέρα από Ιαπωνία την έφερα
Βασικά εκεί οι Ιάπωνες έχουν τρελά με τα 400 Sf και όλα αυτά ξεκίνησαν με βάση το cb 400 και ήμουν τυχερός που κάνουν και στο 900

Nomand
03/07/2024, 08:17
Α, ρε, αφήστε τον άνθρωπο, ένα ιδιαίτερο κομμάτι που με το χρώμα έδεσε.
Δεν ξέρω, δεν λέω εύκολα φτου φτου και με αυτό ήρθε αυθόρμητα.

Καλή παρέα με τα φτερά του ψυγείου και την αιχμή της ουράς..

Φίλε Nomand η επιλογή σου αυτή ήταν θαρραλέα με την ματιά ενός σχεδιαστή.
Σε αντάμειψε και δημιούργησες ένα μικρό μάθημα :a013:

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια είναι ωραίο όταν το ακούς από ανθρώπους που γνωρίζουν και έχουν κρίση

asxetost
03/07/2024, 17:41
454173
Την έπλυνα τη βρωμιάρα, του χρόνου πάλι :smokin:

Lioulios
04/07/2024, 00:31
Καλημέρα από Ιαπωνία την έφερα
Βασικά εκεί οι Ιάπωνες έχουν τρελά με τα 400 Sf και όλα αυτά ξεκίνησαν με βάση το cb 400 και ήμουν τυχερός που κάνουν και στο 900

Ωραιος !
Καποια στιγμη παραλιγο να αποκτησω και γω το 900 που παντα μου αρεσε αλλα χαλασε η δουλεια τοτε .

harris_x
04/07/2024, 12:30
Τα περι ΚΤΕΟ πήγαν καφενείο (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163478&page=13&p=3213721&viewfull=1#post3213721).

PortisHead
04/07/2024, 13:03
454173
Την έπλυνα τη βρωμιάρα, του χρόνου πάλι :smokin:

Ειχε ΚΑΙ κοκκινη την τιμονοπλακα στο ER η Kawasaki ?

asxetost
04/07/2024, 14:03
Εεε μα σε παρακαλώ.!

Nomand
04/07/2024, 19:55
Ωραιος !
Καποια στιγμη παραλιγο να αποκτησω και γω το 900 που παντα μου αρεσε αλλα χαλασε η δουλεια τοτε .

Εγώ πάντως Κομοτηνή έφτασα για να το βρω όταν το πήρα, δεν έβρισκα τπτ πουθενά

D3300
05/07/2024, 08:13
Ειχε ΚΑΙ κοκκινη την τιμονοπλακα στο ER η Kawasaki ?

Αν συμπεράνω από την απόχρωση με τα υπόλοιπα κόκκινα μάλλον ναι.

Tsber
05/07/2024, 09:46
Αν συμπεράνω από την απόχρωση με τα υπόλοιπα κόκκινα μάλλον ναι.

Το χρώμα πηγαίνει σετάκι πλαίσιο - πιρούνι - ψαλίδι - τιμονόπλακα, τρία διαφορετικά σε συνδυασμό με τρία χρώματα πλαστικών - ντεπόζιτου ανά γενιά οπότε προκύπτουν και αρκετοί συνδυασμοί :)

Bowleno
05/07/2024, 19:09
Σχετικό άσχετο με το παρόν θρεντ, πόσοι το κάνατε για την μηχανή σας;:cry:
454238

RaGe_Raptor
05/07/2024, 20:26
Σχετικό άσχετο με το παρόν θρεντ, πόσοι το κάνατε για την μηχανή σας;:cry:
454238

μόνο κινητήρα δεν έχω ανοίξει ακόμα αλλά αν χρειαστεί θα το κάνω :cool:

billyka
06/07/2024, 17:02
Εαν καταφερω να μαζεψω το πασταλι θα το ανοιξω.Δεν εχει καποιο προβλημα,δουλευει ρολοι.Αλλα μαζι με την βελτιωση ας κανει ενα refresh.Gsxr 1000 03 , 81000χλμ.Προς το παρων μαζευω περιφερειακα.Τελευταια αγορα,αμορτισερ ολινς

CorpseAlive
11/07/2024, 10:45
Σήμερα έγινε αλλαγή στα μπροστινά τακάκια και έλεγχος της μηχανής για το ταξίδι που όπως ήταν αναμενόμενο δεν είχα να φτιάξω/κάνω κάτι.

Ο Έλεγχος και η αλλαγή έγιναν στον γνωστό στον Γέρακα και για άλλη μία φορά η διαφορά του από όλους τους άλλους είναι χαοτική.
Κρίμα που δεν είναι εξουσιοδοτημένος πλέον.

Dimmanoukas
14/07/2024, 20:21
Την έπλυνα πρώτη φορά μόνος μου
Σφουγγάρι μικρό ινών, σαμπουάν με κερί και πολύ φροντίδα και προδερμ και ξέπλυμα κλασσικά με κουβά, σιγά σιγά.

Ελπίζω αύριο να δουλεύει, χαχα και να μην γίνει το όργανο χριστουγεννιάτικο δέντρο από τα σφάλματα.

Αυτό όμως για το οποίο είμαι περήφανος, είναι ότι κατάφερα μόνος μου, χωρίς διπλό σταντ, να εφαρμόσω το degreaser και να λιπανω την αλυσίδα, χωρίς να πέσει κάτω η μηχανή.

Άρα το wheel cleaning bracket όπως το λέμε στο χωριό μου έκανε τη δουλειά του.

Pan
16/07/2024, 20:03
Spam on:


Άρα το wheel cleaning bracket όπως το λέμε στο χωριό μου έκανε τη δουλειά του.
Κάτι τέτοιο εννοείς ;
454521
Στηρίζεται σωστά η μηχανή ;



....Η όποιος το έχει χρησιμοποιήσει...

spam off

Dimmanoukas
16/07/2024, 22:08
Τέτοιου τύπου ναι.
Εγώ το τοποθέτησα σε τσιμεντένιο πεζοδρόμιο. Οπότε όταν με την όπισθεν τοποθέτησα τον πίσω τροχό πίσω αυτό δεν έφυγε αλλά παρέμεινε σταθερό οπότε ο τροχός πάτησε πίσω μια χαρά (χωρίς να σπρώχνει όλη την κατασκευή προς τα πίσω).

Η μηχανή στο πλαϊνό σταντ έδινε κλίση στον πίσω τροχό και με το ένα χέρι μετακινώντας προσεκτικά τον πίσω τροχό ξαφνικά ο τροχός είχε την τάση να πάει προς την εξωτερική πλευρά (δηλαδή προς τα δεξιά).

Αυτό βελτιώνεται αρκετά εάν κάποιος τοποθετήσει κάτι κάτω από το Σταντ και δώσει πιο ορθά θέση στην μηχανή, αλλά θέλει πολύ προσοχή να μην πέσει.

Ωστόσο επειδή έγινε προσεκτικά η όλη διαδικασία δεν είχα κανένα πρόβλημα και πόσο μάλλον στην δική μου που δεν έχει και κάτι πίσω (clx της cf moto) από σχάρα η χειρολαβή.

Έως τώρα η λίπανση γινόταν είτε στο σέρβις, είτε με τον κλασικό τρόπο της πίεσης στο πλαϊνό σταντ, αλλά με ότι αυτό συνεπάγεται στην πίεση σε εκείνο το σημείο και την προϋπόθεση αγγαρεματος δεύτερου ατόμου.

Η συγκεκριμένη κατασκευή βοηθάει και στο εάν θέλει κάποιος να καθαρίσει και τον τροχό και το τρομερό της πλεονέκτημα είναι ότι δεν πιάνει τόσο χώρο όσο η κλασσική κατασκευή ανύψωσης της μηχανής. (Άσε που και η δεύτερη φαντάζομαι ότι είναι και αυτή δύσκολη στο να βάλει μόνος του κάποιος την μηχανή πάνω).

Ελπίζω να βοήθησα κάπως και να μην μπέρδεψα περισσότερο τα πράγματα

thodorism96
16/07/2024, 22:17
Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ αυτό για να σηκώσω τον πίσω τροχό και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
https://www.skroutz.gr/s/42140377/Plainos-orthostasis-motosykletas-Liftstick.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

Pan
16/07/2024, 22:38
Τέτοιου τύπου ναι


Κατατοπιστικότατος , ευχαριστώ. :a013:


Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ αυτό για να σηκώσω τον πίσω τροχό και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
https://www.skroutz.gr/s/42140377/Plainos-orthostasis-motosykletas-Liftstick.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

Να σου πω την αλήθεια,έτσι όπως το βλέπω το ψιλο-φοβαμαι..

motojojo
16/07/2024, 23:22
Τέτοιου τύπου ναι.
Εγώ το τοποθέτησα σε τσιμεντένιο πεζοδρόμιο. Οπότε όταν με την όπισθεν τοποθέτησα τον πίσω τροχό πίσω αυτό δεν έφυγε αλλά παρέμεινε σταθερό οπότε ο τροχός πάτησε πίσω μια χαρά (χωρίς να σπρώχνει όλη την κατασκευή προς τα πίσω).

Η μηχανή στο πλαϊνό σταντ έδινε κλίση στον πίσω τροχό και με το ένα χέρι μετακινώντας προσεκτικά τον πίσω τροχό ξαφνικά ο τροχός είχε την τάση να πάει προς την εξωτερική πλευρά (δηλαδή προς τα δεξιά).

Αυτό βελτιώνεται αρκετά εάν κάποιος τοποθετήσει κάτι κάτω από το Σταντ και δώσει πιο ορθά θέση στην μηχανή, αλλά θέλει πολύ προσοχή να μην πέσει.

Ωστόσο επειδή έγινε προσεκτικά η όλη διαδικασία δεν είχα κανένα πρόβλημα και πόσο μάλλον στην δική μου που δεν έχει και κάτι πίσω (clx της cf moto) από σχάρα η χειρολαβή.

Έως τώρα η λίπανση γινόταν είτε στο σέρβις, είτε με τον κλασικό τρόπο της πίεσης στο πλαϊνό σταντ, αλλά με ότι αυτό συνεπάγεται στην πίεση σε εκείνο το σημείο και την προϋπόθεση αγγαρεματος δεύτερου ατόμου.

Η συγκεκριμένη κατασκευή βοηθάει και στο εάν θέλει κάποιος να καθαρίσει και τον τροχό και το τρομερό της πλεονέκτημα είναι ότι δεν πιάνει τόσο χώρο όσο η κλασσική κατασκευή ανύψωσης της μηχανής. (Άσε που και η δεύτερη φαντάζομαι ότι είναι και αυτή δύσκολη στο να βάλει μόνος του κάποιος την μηχανή πάνω).

Ελπίζω να βοήθησα κάπως και να μην μπέρδεψα περισσότερο τα πράγματα


Ακριβώς έτσι.
Το έχω χρησιμοποιησει κι εγω σε μηχανακι φιλου και παρόλο που δεν μου γέμιζε το μάτι, κανει δουλειά.

harris_x
17/07/2024, 07:53
(Άσε που και η δεύτερη φαντάζομαι ότι είναι και αυτή δύσκολη στο να βάλει μόνος του κάποιος την μηχανή πάνω).
Δεν είναι.
Λίγο προσοχή θέλει μόνο ;)

Tsber
17/07/2024, 09:38
Να σου πω την αλήθεια,έτσι όπως το βλέπω το ψιλο-φοβαμαι..

Μη το φοβάσαι καθόλου, το χρησιμοποιώ χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα και με έχει σώσει.

Θέλει προσοχή μόνο με κάποια ψαλίδια τύπου μπανάνα, με τα υπόλοιπα σηκώνεται το πίσω λάστιχο μερικά χιλιοστά και κάνεις τη δουλειά σου εύκολα και γρήγορα :)

stefanos
17/07/2024, 09:55
454532

μικρότερο γραναζάκι πίσω στο voge από το στοκ των γραναζιών του xr.
Δυστυχώς ταιριάζουν μόνο τα σιδερένια jt και όχι τα αλουμινένια afam που θα αφαιρούσαν και κανά δυο κιλά.