Σύνδεση

View Full Version : ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22

motojojo
06/05/2025, 20:25
βγήκε απο το cbr η κουκούλα, το βγάλαμε απο την πυλωτή. του ρίξαμε ενα νερακι να φυγουν οι σκονες και μεταφέρθηκε το στο συνεργείο να ξανα πατήσει στα (ρ)οδια του!

CBR ακουμε και CBR δεν βλέπουμε. Αστικος μυθος θα γινει σε λίγο.

Μήπως τα ρόδια του να τσουλήσουν προς αρκαδία μερια; :D

DoctoR_k6
06/05/2025, 20:35
βγήκε απο το cbr η κουκούλα, το βγάλαμε απο την πυλωτή. του ρίξαμε ενα νερακι να φυγουν οι σκονες και μεταφέρθηκε το στο συνεργείο να ξανα πατήσει στα (ρ)οδια του!

Έλα ρε σύ…μπράβο!!
Τελικά στη βράση κολλάει το σίδερο!!
Προχωρά!! :beer:

CorpseAlive
06/05/2025, 21:08
βγήκε απο το cbr η κουκούλα, το βγάλαμε απο την πυλωτή. του ρίξαμε ενα νερακι να φυγουν οι σκονες και μεταφέρθηκε το στο συνεργείο να ξανα πατήσει στα (ρ)οδια του!

1 guy 2 broken hondas



speak england do you

Nomand
08/05/2025, 19:58
462140
462141
Λάστιχακια στη χοντρούλα και μια βάση πινακίδας για το γκομενάκι μου να φαίνεται πιο αδύνατο!!

billyka
08/05/2025, 20:57
Κατάφερα και έβγαλα ένα ρουλεμάν απο το μοχλικο! Μένουν άλλα 7....

Lamnian
09/05/2025, 11:46
Καθάρισα τις ζάντες !
WD40 , τι μαγικό υγρό !


462145

462146

McGyver
09/05/2025, 19:01
Μιας κι από όσο φαίνεται θα μείνει στο στόλο, άρχισε το γαργάλημα και στο SH :D...

Για μια αγωνιστική νότα στο Sporty και ακόμη πιο επιθετικά ινδιανοκανιβαλοχωσίματα στην κίνηση :evil:!

462150

462151

Bowleno
10/05/2025, 12:57
Μιας κι από όσο φαίνεται θα μείνει στο στόλο, άρχισε το γαργάλημα και στο SH :D...

Για μια αγωνιστική νότα στο Sporty και ακόμη πιο επιθετικά ινδιανοκανιβαλοχωσίματα στην κίνηση :evil:!

462150

462151


Ω, ρε, μάνα μ΄ έχεις να "ξυρίσεις" καθρέφτες εσύ.....:lol:

billyka
10/05/2025, 15:52
Εν συνεχεία της αφαίρεσης ρουλεμάν ψαλιδιού/μοχλικού.Κατάφερα και έβγαλα και τα 4 ρουλεμάν του μοχλικου,το ψαλίδι δεν το έχω πιάσει ακόμα.Σας είχα πει ότι το φθηνό σετ εξωλκέων που πήρα δεν έκανε δουλειά λόγω του ότι το χείλος του εξωλκέα δεν έπιανε καλά το ρουλεμάν με αποτέλεσμα να περνάει από μέσα.Εβγαλα σήμερα τον τροχό και δοκίμασα να φάω λίγο τον εξωλκέα ώστε να κάνει καλύτερο χείλος και να πιάσει.Έπιασε!Μάγκωσε καλά το ρουλεμάν,ζέσταμα με φλόγιστρο και βγήκε και το τρίτο ρουλεμάν.Το τέταρτο εφόσον απέναντι του δεν είχε πλέον ρουλεμάν έβαλα μια προέκταση καστάνιας λιγο μικρότερη σε διάμετρο απο την τρύπα και με χτύπημα με την βαριά βγήκε.Τωρα θέλω τα φώτα σας.Οι φωλιές των ρουλεμάν έχουν κάποια σημαδακια.Δεν ξέρω αν τα προκάλεσα εγώ η αν ήταν από πριν και ήταν και αυτός ένας λόγος που βγήκαν πολύ χορικά τα ρουλεμάν.Ακολουθούν φωτό σε λίγο λόγω ότι πρέπει να μικρύνω το μέγεθος τους

billyka
10/05/2025, 16:23
Το φαγωμα του εξωλκεα με τον τροχο
462193
το πρωτο ρουλεμαν που βγηκε στην μεγγενη
462194
Το δευτερο που βγηκε στην μεγγενη
462195
Το τριτο και τεταρτο ρουλεμαν του μοχλικου,αυτα ειναι αντικρυστα.Το ενα βγηκε με τον εξωλκεα το αλλο με την προεκταση της καστανιας
462196462197
Και οι φωλιες των ρουλεμαν του μοχλικου
462198462199462200462201
Οι φωλιες εχουν καποια ζημια?Να τις κανω με ψιλο γυαλοχαρτο ή συρμα κουζινας?Πιστευετε εκανα εγω την οποια ζημια η ηταν απο πριν?

o_gavros
10/05/2025, 16:30
λίγο γυαλοχαρτατισμα δεν θα βλάψει,ίσα να φαγωθούν οι "αγριάδες".
έχει κάτι σβουρακια για δράπανο, νομίζω ταμάμ για αυτό που θες.
παράδειγμα (https://www.skroutz.gr/s/26237333/Benman-72049-Kylindros-Leiansis-K80-30x50mm.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share)

billyka
10/05/2025, 16:32
Ωραια,εχω τετοια σβουρακια

gasto
10/05/2025, 17:15
δε θα σου προτεινα τετοια σβουρακια γιατι ειναι αγρια,καλυτερα με scoth brite.τωρα ειδα και το θεμα που εχεις για τους εξωλκεις,οπως βλεπω το μοχλικο με μια μεγγενη θα εκανες πιο ευκολα δουλεια,διαφορετικα με μια ντιζα ροδελες και παξιμαδια

billyka
10/05/2025, 17:18
Τα δύο ρουλεμάν τα έβγαλα με την μέγγενη.Τα αλλά δυο όμως ήταν αντικρυστά,δεν γινόταν με τον τρόπο που αναφέρεις.Τωρα έχω άλλα 4 στο ψαλίδι να βγάλω,και τα 4 αντικρυστά επίσης

TheRegulator
10/05/2025, 18:32
462218

επιτέλους τελειώσα την ουρά απ το αγωνιστικό!

Δεν ξανά κάνω wrap στον αιώνα τον άπαντα

billyka
11/05/2025, 15:37
Ε ναι!Έβγαλα όλα τα ρουλεμάν, μοχλικου και ψαλιδιού.Τα μεγάλα του ψαλιδιού που περνάει ο άξονας βγήκαν πανεύκολα!Και στην αρχή φανταστείτε τα πήγα σε συνεργείο όπου τα άφησα δύο μέρες,ο τύπος δεν τα έπιασε καθόλου να ασχοληθεί και μου έλεγε ψέματα ότι δεν βγαίναν με τίποτα κτλ. και μου έλεγε να μην τα αλλάξω αλλά να τα γρασάρω!!Έχω αγοράσει όλα τα ρουλεμάν τα γνήσια 200€ του λέω,άσε τι αγόρασες μου λεει.Από μένα τρώει ένα τεράστιο Χ.Και τον έχω προτείνει και σε κοσμο να φανταστείτε :facepalm: Γνώσεις έχει,αλλά αν βαριέσαι ρε φίλε να δουλέψεις γάμησε το.Χιλιες φορές να μου πεις αλήθεια,Βασίλη δεν θέλω να ασχοληθώ,δεν έχω χρόνο, οτιδήποτε.Να λες ψέματα χωρίς λόγο ενώ είσαι συνεχώς ο Χριστός και η Παναγία...Καλά λέω,αυτοί οι τύποι είναι οι χειρότεροι.Τωρα όσον αφορά το ψαλίδι,να το βάψω μαύρο ηλεκτροστατική ή να το κάνω γυμνό αλουμινίο,φακτορυ και καλά και αγωνιάρικο?

ΓιώργοςΤΤ
11/05/2025, 16:08
Μαύρο ηλεκτροστατική να κρατήσει για πάντα.

billyka
11/05/2025, 16:24
Και γω εκεί τείνω να πω την αλήθεια

pektis
11/05/2025, 16:52
Είπα να την πλύνω μετά την βουνίσια, γιατί από το χώμα και τα μυγάκια δεν βλεπόταν!462284

Bowleno
11/05/2025, 18:24
Είπα να την πλύνω μετά την βουνίσια, γιατί από το χώμα και τα μυγάκια δεν βλεπόταν!462284


Κι εμείς δεν βλέπουμε πόσα θα μας πάρει ο φυσιοθεραπευτής μετά από τέτοιο σβέρκωμα....:cry:

:p

telegonos
11/05/2025, 19:14
Κι εμείς δεν βλέπουμε πόσα θα μας πάρει ο φυσιοθεραπευτής μετά από τέτοιο σβέρκωμα....:cry:

:p

Nα βοηθήσω;

462288

Bowleno
11/05/2025, 19:41
Nα βοηθήσω;

462288

Ωραίος, βαριόμουν να το κάνω :D

pektis
11/05/2025, 20:32
Ευχαριστώ telegonos...
Από το κινητό δεν το βγάζει σωστά

TheRegulator
12/05/2025, 13:05
Επιτέλους τέλος με το δεύτερο φαιρινγκ απ το αγωνιστικό. Τώρα εχουμε το κανονικό αφού πρώτα το διορθώσω…

462302

Η ουρά έγινε ΓΑΜΑΤΗ.
462303

motojojo
19/05/2025, 19:39
24/3 έγινε η παραγγελία.

Σήμερα:
462574


Κάλιο αργά παρά ποτέ.

Αν δεν βαρεθώ, μέσα στον Ιουνη θα τα περασω.

RaGe_Raptor
20/05/2025, 18:09
+15 άλογα,ετσι οπως κάθεται στο κουτί, που να μπει και πάνω.
462589

husky21
20/05/2025, 19:42
+15 άλογα,ετσι οπως κάθεται στο κουτί, που να μπει και πάνω.
462589

και γω μια τετοια θα βαλω αν δεν καταφερω να βρω μια
πορτοκαλι για το ΚΤΜ

RaGe_Raptor
20/05/2025, 19:49
και γω μια τετοια θα βαλω αν δεν καταφερω να βρω μια
πορτοκαλι για το ΚΤΜ

Θες λινκ για κορυφαία τιμή κι εξυπηρέτηση? Ιταλία μεριά.

husky21
20/05/2025, 19:55
Θες λινκ για κορυφαία τιμή κι εξυπηρέτηση? Ιταλία μεριά.

αν ειναι αλλο απο το καρπιμοτο ευχαριστως στειλε

RaGe_Raptor
20/05/2025, 19:56
αν ειναι αλλο απο το καρπιμοτο ευχαριστως στειλε

Είναι από Κάπρι :bawl:

Ποια αρνητική εμπειρία είχες με αυτούς?

husky21
20/05/2025, 19:59
Είναι από Κάπρι :bawl:

Ποια αρνητική εμπειρία είχες με αυτούς?

καμια ειναι κορυφη
εννοουσα οτι το καρπι το ξερω
αν ειναι καποιο αλλο εξισου καλο να το κοιταξω

Volpad
20/05/2025, 20:19
https://www.omniaracing.net/en

billyka
20/05/2025, 22:31
Σήμερα παρέλαβα από Omnia Racing κάρμπον φτερά μπρος πίσω

DoctoR_k6
20/05/2025, 23:12
Σήμερα παρέλαβα από Omnia Racing κάρμπον φτερά μπρος πίσω

Ωραίος!!
Πάει το 200αρι…:lol:

Nomand
20/05/2025, 23:22
Τα είχε ετοιμοπαραδοτα? Καλες τιμές έχει ο ναπολιτανος αυτός αλλά εάν ειναι να τα βάλει παραγγελία θα κάνουν τουλάχιστον 2 μήνες να έρθουν, παθών 2 φορές στο παρελθόν βέβαια στο τέλος στα στέλνει και εαν γκρινιάξεις σου κάνει ακυρώση και refund

harris_x
21/05/2025, 06:46
Θες λινκ για κορυφαία τιμή κι εξυπηρέτηση? Ιταλία μεριά.

Βρε Γιώργο, πήρες ωραιότατα αλυσιδογράναζα από κατάστημά με κορυφαία εξυπηρέτηση και αντί να το κάνεις θέμα στα "Ανταλλακτικα" το θάβεις στον καφενέ; Κρίμα δεν είναι; :(

Καλοφορετα να είναι:beer:

billyka
21/05/2025, 07:21
Δεν ήταν ετοιμοπαραδοτα,κάνανε έναν μήνα να έρθουν.270€ για την ακρίβεια με τα μεταφορικά

zephyr1
22/05/2025, 09:13
Να και γω!
462602
:)

RaGe_Raptor
23/05/2025, 15:04
Μόνο Γιαπωνία στο Κ6:D
462628

Χρησιμοποίησα την πρεσσα της Ognibene, εύκολη εφαρμογή αν πιάνουν τα χέρια σου.

DoctoR_k6
23/05/2025, 15:12
Μόνο Γιαπωνία στο Κ6:D

Χρησιμοποίησα την πρεσσα της Ognibene, εύκολη εφαρμογή αν πιάνουν τα χέρια σου.

Ε βαλε και μια ολοκληρη (φωτο) να την δουμε.
Και η DID τζαπαν ειναι ρε συ... :D

grinderx
23/05/2025, 16:17
Ε βαλε και μια ολοκληρη (φωτο) να την δουμε.
Και η DID τζαπαν ειναι ρε συ... :D
Νόμιζα πως η DID είναι Αμερικάνικη. Όχι; :hmm:

RaGe_Raptor
23/05/2025, 16:22
Νόμιζα πως η DID είναι Αμερικάνικη. Όχι; :hmm:

πιο Γιαπwρνεία, δεν γίνεται! και η DID και η RK

grinderx
23/05/2025, 16:30
πιο Γιαπwρνεία, δεν γίνεται! και η DID και η RK
OK, ευχαριστώ :a013:

Volpad
23/05/2025, 17:49
πιο Γιαπwρνεία, δεν γίνεται! και η DID και η RK

Και η ΕΚ.

Η ΕΚ 3D, γαμεί και δέρνει...

RaGe_Raptor
23/05/2025, 17:56
Και η ΕΚ.

Η ΕΚ 3D, γαμεί και δέρνει...

Όντως! Είναι στα διπλά λ7!

Bowleno
23/05/2025, 17:59
Και η ΕΚ.

Η ΕΚ 3D, γαμεί και δέρνει...

... Την τσέπη, σίγουρα! :cry::lol:

doctoras
24/05/2025, 13:53
πήρα μπαταρία αφού έκλεισε μια 5ετία του gsx
πρώτη φορά επέλεξα BC συνήθως αγοράζω yuasa

Μου άρεσε πολύ το packing οι σημάνσεις και γενικότερη ποιότητα, κατασκευή λέει γαλλία, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα ισχύει

462654
462655
462656

TheRegulator
26/05/2025, 11:05
Μετά την βοήθεια του ΔοκτορΤζον έκατσα και μάζεψα τα φαιρινγκ..

Το πριν με στόκο ότι να ναι που δεν έκανε τίποτα (βλέπουμε τα άσπρα)
462686

Το μετά (upside down)
462687

Σήμερα θα κάτσω να το τρίψω και να δω τι σκατα έγινε..

doctor_john
26/05/2025, 13:31
Μάσκα, μαντήλι, κ.λπ.
Τις αιχμές τις τρίβεις στο τέλος ;;)

Lioulios
26/05/2025, 14:29
πήρα μπαταρία αφού έκλεισε μια 5ετία του gsx
πρώτη φορά επέλεξα BC συνήθως αγοράζω yuasa

Μου άρεσε πολύ το packing οι σημάνσεις και γενικότερη ποιότητα, κατασκευή λέει γαλλία, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα ισχύει

462654
462655
462656

Γαλλικη εταιρια αλλα κατασκευη Ασια .
Σκεφτωμαι για την επομενη και εγω . Ακουω καλα λογια.
Τωρα να ειναι made in france 100% δεν νομιζω.

TheRegulator
26/05/2025, 14:33
Μάσκα, μαντήλι, κ.λπ.
Τις αιχμές τις τρίβεις στο τέλος ;;)

Ποιες αιχμές? Θα προσπαθήσω να το κάνω να ακολουθεί τις γραμμές του φαιρινγκ (body lines)

billyka
26/05/2025, 17:29
Παρελαβα σημερα το ψαλιδι που ειχα παει για ηλεκτροστατικη και την προηγουμενη βδομαδα παρελαβα και το πισω Ohlins που ειχε σταλει για σερβις.Ωρα να βαλουμε τα καινουργια ρουλεμαν και να αρχισουμε να δενουμε!
462691
462692

doctor_john
26/05/2025, 22:33
Ποιες αιχμές? Θα προσπαθήσω να το κάνω να ακολουθεί τις γραμμές του φαιρινγκ (body lines)

εκεί που χρειάζεται πολύ λιγότερο γιατί κόβεται πολύ πιο εύκολα :)

462693

τα αστεία με τα BODYLINE περισσεύουν..

billyka
27/05/2025, 16:49
EDIT Άκυρο :D

Grafton 505
29/05/2025, 17:08
Μπήκανε καινούργια λάστιχα !

Metzeler RoadTec Z6

462755





ναι ναι .... έπεσε πλύσιμο στις ζάντες .....

billyka
30/05/2025, 13:37
Βαλαμε τα ρουλεμαν σε ψαλιδι και μοχλικο στο Gsxr.Μου πηρε ενα 6ωρο!Πφφ..Και επειδη ειμαι...να μην πω,οταν τα ελυσα και εβγαλα τους πειρους,τους αφησα στην ακρη χωρις να τους ελεγξω.Πηρα να τους καθαρισω και μετα να τους γρασαρω για να τους βαλω και μολις τους καθαρισα ειδα οτι εχουν φθορα,ειδικα ο ενας ο μεγαλος του μοχλικου η σκουρια τον ειχε φαει σε σημειο να εχει ασχημες λακουβες.
462777
Λογικο θα μου πεις αφου τα ρουλεμαν του μοχλικου ηταν σε πολυ ασχημη κατασταση ωστε πεφτανε τα μακαρονια τους.Οποτε,εγινε παραγελλια και τωρα περιμενουμε..Αν τους ειχα ελεγξει οταν τους ελυσα θα ειχα κανει την παραγγελια και τωρα θα ημουν τελειωμενος απο το πισω μερος της μοτοσυκλετας και θα εβγαζα μπροστα τα καλαμια για αλλαγη τσιμουχες ξυστρες λαδια..
Εβαλα το μπροστα γραναζι
462778
Και παρελαβα και τον περτσιναδορο αλυσιδας της Afam
462779
Περιμενουμε την Δευτερα-Τριτη τους πείρους για να συνεχισουμε

D3300
02/06/2025, 17:04
Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

462876

dumutrus
03/06/2025, 14:47
Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

462876


+1000

viper1
03/06/2025, 16:07
[QUOTE=D3300;3252464]Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Αυτούς τους πνιγεις στον ασβέστη πριν πιάσουν το αεροκλειδο

D3300
03/06/2025, 16:49
[QUOTE=D3300;3252464]Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Αυτούς τους πνιγεις στον ασβέστη πριν πιάσουν το αεροκλειδο

Μα με τους φούστηδες, είναι απίστευτοι.

asxetost
04/06/2025, 16:32
Με τη βοήθεια του πατέρα μιας και βρέθηκε στην Αθήνα χτες, αλλαγή φίλτρου αέρα με τον τρόπο του τεμπέλη, κρατώντας ο ένας το ντεπόζιτο γιατί δεν κατάφερα να ξεκουμπώσω μια φύσα(κοροϊδέψτε ελευθερα:bawl:) ξεβίδωμα τη φιλτροθήκη, αλλαγή και πάλι μέσα.
Αν κρίνω από την όψη του προηγούμενου μάλλον ήταν ώρα προ πολλού!

telegonos
04/06/2025, 19:14
Εκανα ρύθμιση βαλβίδων στο VFR750F-RC36-2 μου. Αυτό που είχα αναστήσει από διετή θάνατο πριν κάποια χρόνια. (https://forcev4.blogspot.com/2017/04/to-750-to-vfr750f-rc36-2.html)

Δεν είχα κάνει ποτέ από όταν το πήρα. Δούλευε καλά, είχα επαναπαυτεί με αυτό, και όλο το ανέβαλα, γιατί το 750, δεν έχει την ευκολία του 400 που δεν χρειάζεται να βγάλεις τους εκκεντροφόρους για να αλλάξεις τα καπελότα, στο 750 θέλει κανονικά να αφαιρεθούν οι εκκεντροφόροι για να αλλαχθούν τα καπελότα.

Βρέθηκαν βαλβίδες που ήταν εκτός φάσματος, ρυθμίστηκαν όλες, τις επόμενες μέρες θα γίνει και συχρονισμός καρμπς να δουλεύουν όπως πρέπει με τα διορθωμένα διάκενα.

Με την ευκαιρία, έβαψα με ηλεκτροστατική και τα καπάκια των βαλβίδων, μπορεί να μην φαίνονται όταν μπουνε τα γύρω-γύρω, αλλά δεν μπορούσα να ξέρω οτι είναι πανβρώμικα και φθαρμένα.

Και με την ευκαιρία, καινούριο ψυγείο νερού, το παλιό λειτουργούσε ακόμα παρά το θεόστραβο σχήμα του, αλλά κι αυτό, δεν άντεχα να το ξέρω ότι είναι χάλια.

Φωτό αργότερα.





Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

462876

Κάτσε. Ποιό σπείρωμα είχε χαλάσει; Του φυσιγγίου; (ή φλογέρας, ότι έχει τέλος πάντων από μέσα).

Οι μηχανικοί σε πολλές περιπτώσεις σφίγγουν με αερόκλειδο την βίδα εκεί, γιατι ΔΕΝ πιάνεται, ΔΕΝ μένει σταθερή από μέσα το φυσίγγιο-φλογέρα, και χρειάζεται η ταχύτητα του αερόκλειδου, για να προλάβει με την αδράνεια του φυσιγγίου-φλογέρας να βιδώσει η βίδα. Με την ταχύτητα του χεριού, προλαβαίνει να γυρνάει από μέσα, και δεν βιδώνει ΠΟΤΕ.

ΒΕΒΑΙΑ, τα αερόκλειδα έχουν -συνήθως- ρύθμιση ροπής. Οταν πάμε να σφίξουμε γιατί θέλουμε την ταχύτητα του αερόκλειδου, το βάζουμε στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ ροπή, και δεν μπορεί να κάνει καμία ζημειά σε κανένα σπείρωμα. Αν πάνε και σφίγγουνε με πλήρη ροπή, ε ναι, είναι για ξύλο.


Σε μερικά πηρούνια σε ΚΤΜ της WP, η βίδα κάτω, δεν είναι απλά βίδα, είναι τάπα ολόκληρη με βαλβίδες μέσα της και το βιδάκι ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης. Η τάπα αυτή έχει ένα μικρό ''γείσο''. Πως είναι η προεξοχή στο καπέλο των παπάδων; Ετσι. Η προεξοχή αυτή είναι για να κρατάει ένα oring από μέσα, και είναι από μαλακό αλουμίνιο και μόλις 2-3 χιλιοστά πάχος. Μαντέψτε τι γίνεται αμα πας να το σφίξεις δυνατά; Ξεκολλάει το γείσο, και γεια, θέλει ανταλλακτικό. Και μαντέψτε Νο2; ΔΕΝ πιάνεται με το χέρι, βλέπε προηγούμενη παράγραφο. Οπότε αερόκλειδο, στην ελάχιστη ροπή.

462896

D3300
05/06/2025, 19:33
Εκανα ρύθμιση βαλβίδων στο VFR750F-RC36-2 μου. Αυτό που είχα αναστήσει από διετή θάνατο πριν κάποια χρόνια. (https://forcev4.blogspot.com/2017/04/to-750-to-vfr750f-rc36-2.html)

Δεν είχα κάνει ποτέ από όταν το πήρα. Δούλευε καλά, είχα επαναπαυτεί με αυτό, και όλο το ανέβαλα, γιατί το 750, δεν έχει την ευκολία του 400 που δεν χρειάζεται να βγάλεις τους εκκεντροφόρους για να αλλάξεις τα καπελότα, στο 750 θέλει κανονικά να αφαιρεθούν οι εκκεντροφόροι για να αλλαχθούν τα καπελότα.

Βρέθηκαν βαλβίδες που ήταν εκτός φάσματος, ρυθμίστηκαν όλες, τις επόμενες μέρες θα γίνει και συχρονισμός καρμπς να δουλεύουν όπως πρέπει με τα διορθωμένα διάκενα.

Με την ευκαιρία, έβαψα με ηλεκτροστατική και τα καπάκια των βαλβίδων, μπορεί να μην φαίνονται όταν μπουνε τα γύρω-γύρω, αλλά δεν μπορούσα να ξέρω οτι είναι πανβρώμικα και φθαρμένα.

Και με την ευκαιρία, καινούριο ψυγείο νερού, το παλιό λειτουργούσε ακόμα παρά το θεόστραβο σχήμα του, αλλά κι αυτό, δεν άντεχα να το ξέρω ότι είναι χάλια.

Φωτό αργότερα.






Κάτσε. Ποιό σπείρωμα είχε χαλάσει; Του φυσιγγίου; (ή φλογέρας, ότι έχει τέλος πάντων από μέσα).


Οι μηχανικοί σε πολλές περιπτώσεις σφίγγουν με αερόκλειδο την βίδα εκεί, γιατι ΔΕΝ πιάνεται, ΔΕΝ μένει σταθερή από μέσα το φυσίγγιο-φλογέρα, και χρειάζεται η ταχύτητα του αερόκλειδου, για να προλάβει με την αδράνεια του φυσιγγίου-φλογέρας να βιδώσει η βίδα. Με την ταχύτητα του χεριού, προλαβαίνει να γυρνάει από μέσα, και δεν βιδώνει ΠΟΤΕ.

ΒΕΒΑΙΑ, τα αερόκλειδα έχουν -συνήθως- ρύθμιση ροπής. Οταν πάμε να σφίξουμε γιατί θέλουμε την ταχύτητα του αερόκλειδου, το βάζουμε στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ ροπή, και δεν μπορεί να κάνει καμία ζημειά σε κανένα σπείρωμα. Αν πάνε και σφίγγουνε με πλήρη ροπή, ε ναι, είναι για ξύλο.


Σε μερικά πηρούνια σε ΚΤΜ της WP, η βίδα κάτω, δεν είναι απλά βίδα, είναι τάπα ολόκληρη με βαλβίδες μέσα της και το βιδάκι ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης. Η τάπα αυτή έχει ένα μικρό ''γείσο''. Πως είναι η προεξοχή στο καπέλο των παπάδων; Ετσι. Η προεξοχή αυτή είναι για να κρατάει ένα oring από μέσα, και είναι από μαλακό αλουμίνιο και μόλις 2-3 χιλιοστά πάχος. Μαντέψτε τι γίνεται αμα πας να το σφίξεις δυνατά; Ξεκολλάει το γείσο, και γεια, θέλει ανταλλακτικό. Και μαντέψτε Νο2; ΔΕΝ πιάνεται με το χέρι, βλέπε προηγούμενη παράγραφο. Οπότε αερόκλειδο, στην ελάχιστη ροπή.

462896

Οι φλογέρες και οι αλενόβιδες και στα δυο καλάμια είχαν γίνει ταραμοσαλάτα, έφτιαξα καινούρια σπειρώματα με κολαούζο και βιδολόγο.
Το κακό με το vstrom είναι πως οι φλογέρες στο επάνω μέρος είναι στρογγυλές χωρίς υποδοχή για κανένα σωληνωτό κλειδί από επάνω για να κρατήσεις κόντρα.

Edit
Με καλά σπειρώματα σφίγγουν τέρμα με το χέρι χωρίς κόντρα (απλά βάζεις ελατήριο και επάνω τάπα για στοιχειώδη κόντρα).
Δεν κάνεις τίποτα με το αερόκλειδο εκεί, απλά τα καταστρέφεις.

grinderx
05/06/2025, 20:01
Εκανα ρύθμιση βαλβίδων στο VFR750F-RC36-2 μου. Αυτό που είχα αναστήσει από διετή θάνατο πριν κάποια χρόνια. (https://forcev4.blogspot.com/2017/04/to-750-to-vfr750f-rc36-2.html)
Respect για την ανακατασκευή!!! :a23: :a23: :a23: :a23: :a23:

TheRegulator
06/06/2025, 06:40
ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑ

462914
462915

doctor_john
06/06/2025, 08:50
Aχχ! είσαι κοντά σε άρτιο σχεδιασμό! Βλέπεις δεν κοιτάς μόνο, μπράβο!
Θα σε περάσω φέτος σαν πρωτοετή γιατί έχεις ταλέντο και παθιάζεσαι :lol:

Όπου συναντήσεις τον συνδυασμό του πράσινου - γαλάζιου που έχεις σαν συρίτια, να τον παρατηρείς.
Τίποτα άλλο, μόνο παρατήρηση. Αν γεννηθούν απορίες, σε pm κ.λπ.

καλά χρονόμετρα!

telegonos
06/06/2025, 09:09
Οι φλογέρες και οι αλενόβιδες και στα δυο καλάμια είχαν γίνει ταραμοσαλάτα, έφτιαξα καινούρια σπειρώματα με κολαούζο και βιδολόγο.

Αυτό, δεν το έχω συναντήσει ΠΟΤΕ μου. Να έχουν χαλάσει το κεφάλι του Αλεν, ναι. Αλλά να έχουν λιώσει σπειρώματα, ε όχι. Μάλιστα, μερακλής δλδ ο σφίχτης.

TheRegulator
06/06/2025, 09:23
Aχχ! είσαι κοντά σε άρτιο σχεδιασμό! Βλέπεις δεν κοιτάς μόνο, μπράβο!
Θα σε περάσω φέτος σαν πρωτοετή γιατί έχεις ταλέντο και παθιάζεσαι :lol:

Όπου συναντήσεις τον συνδυασμό του πράσινου - γαλάζιου που έχεις σαν συρίτια, να τον παρατηρείς.
Τίποτα άλλο, μόνο παρατήρηση. Αν γεννηθούν απορίες, σε pm κ.λπ.

καλά χρονόμετρα!

Ευχαριστώ πολυ sensei!!! Τα πράσινα σιρίτια θα γίνουν τιρκουάζ μόλις έρθει το starlane!!

Υγ κανονικά τα σιρίτια ήταν ροζ αλλά μου τελειωσε και παράγγειλα τιρκουάζ και μαύρο χρώμιο ώστε να κρυφτούν οι "τσόντες"

doctor_john
06/06/2025, 09:47
462925

D3300
08/06/2025, 10:13
Αυτό, δεν το έχω συναντήσει ΠΟΤΕ μου. Να έχουν χαλάσει το κεφάλι του Αλεν, ναι. Αλλά να έχουν λιώσει σπειρώματα, ε όχι. Μάλιστα, μερακλής δλδ ο σφίχτης.

Ούτε εγώ το είχα συναντήσει σε όσα καλάμια έχω λύσει από trial παλιότερα και από ΧΤ αργότερα.
Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση βέβαια από τις πρώτες μέρες της αγοράς του vstrom (τρίτο-τέταρτο χέρι κάτι, άγνωστο και με χωματερά λάστιχα φαντάσου) ήταν πως η τάπα αλλαγής του λαδιού και το φίλτρο λαδιού είχαν τόσο πολύ σφιχτεί που απόρησα κι εγώ με τον μηχανικό που το πήγαινε ο προηγούμενος.
Δεν υπάρχουν τελικά τόσα πολλά ζημιάρικα μηχανάκια, κατά ένα 80% φταίει ο άσχετος που το παίζει μηχανικός. Δεν μπορώ να διανοηθώ καν τι παίζει σε ΚΤΜ...

asxetost
10/06/2025, 18:38
Σήμερα που επέστρεψα από τη δουλειά, ακούω κάτι να βράζει :wave2: να κοχλάζει:bawl:
Στάθμες όλα κομπλέ από πριν τσεκαρισμένα, υποτίθεται το αντιψυκτικό που είχα βάλει έχει και ψηλότερο σημείο βρασμού..
Βόλτα στα καπάκια για καινούρια τάπα ψυγείου (είχα στο νου μου οτι είναι πολυκαιρισμένη από πριν)λοιπόν και γέμισμα πάλι υγρό και βλέπουμε.
462980

Tsber
10/06/2025, 19:52
Σήμερα που επέστρεψα από τη δουλειά, ακούω κάτι να βράζει :wave2: να κοχλάζει:bawl:
Στάθμες όλα κομπλέ από πριν τσεκαρισμένα, υποτίθεται το αντιψυκτικό που είχα βάλει έχει και ψηλότερο σημείο βρασμού..
Βόλτα στα καπάκια για καινούρια τάπα ψυγείου (είχα στο νου μου οτι είναι πολυκαιρισμένη από πριν)λοιπόν και γέμισμα πάλι υγρό και βλέπουμε.
462980

Καλησπέρα φίλε μου, πότε άλλαξες το υγρό;

Με την άνοδο της θερμοκρασίας το ψυγείο συνήθως "φτύνει" το επιπλέον υγρό του κυκλώματος από την υπερχείλιση και μετά σταθεροποιείται πλήρως μέχρι την επόμενη αλλαγή οπότε μπορεί να μη χρειάζεσαι νέα τάπα αν και δε χάνεις τίποτα να την αλλάξεις.

Πρόσθεσα κι εγώ λίγο υγρό που είχε περισσέψει στο μπουκάλι και "έφτυσε" μία ελάχιστη ποσότητα μέχρι που σταθεροποιήθηκε η στάθμη λίγο κάτω από το Max.

Θα τα βάλω αύριο τα μαστορέματα :lol:

asxetost
10/06/2025, 20:35
Καλησπέρα φίλε μου, πότε άλλαξες το υγρό;

Με την άνοδο της θερμοκρασίας το ψυγείο συνήθως "φτύνει" το επιπλέον υγρό του κυκλώματος από την υπερχείλιση και μετά σταθεροποιείται πλήρως μέχρι την επόμενη αλλαγή οπότε μπορεί να μη χρειάζεσαι νέα τάπα αν και δε χάνεις τίποτα να την αλλάξεις.

Πρόσθεσα κι εγώ λίγο υγρό που είχε περισσέψει στο μπουκάλι και "έφτυσε" μία ελάχιστη ποσότητα μέχρι που σταθεροποιήθηκε η στάθμη λίγο κάτω από το Max.

Θα τα βάλω αύριο τα μαστορέματα :lol:

Είχα αλλάξει τέλη Απριλίου.
Θα συμπληρώσω για την ώρα στο δοχείο διαστολής και ελπίζω να είναι η τάπα το πρόβλημα.

Volpad
10/06/2025, 20:42
Αν το δοχείο διαστολής ειναι άδειο, τότε έχει πάρει αέρα μέσα και πρέπει να τον βγάλεις.

Tsber
10/06/2025, 21:06
Είχα αλλάξει τέλη Απριλίου.
Θα συμπληρώσω για την ώρα στο δοχείο διαστολής και ελπίζω να είναι η τάπα το πρόβλημα.

Γέμισέ το λίγο κάτω από το Max, κάνε μια βόλτα με πολλή ζέστη για μερικά λεπτά μέχρι να ανάψει βεντιλατέρ, σβήσε και βάλτο αμέσως στον πλαγιοστάτη.

Ό, τι αέρα και έξτρα υγρό έχει το κύκλωμα θα αποβληθεί και ίσως χρειαστεί να καθαρίσεις λίγο εκεί που θα στάξει αλλά μετά θα είσαι κομπλέ για κάνα δυο χρόνια.

Κάνε αυτό τον κύκλο πριν ανησυχήσεις για κάτι άλλο ;)

asxetost
10/06/2025, 21:59
Είναι περίεργα τα δείγματα, σχεδόν full το δοχείο διαστολής.
Αν έχανε πίεση από την τάπα δεν θα έπρεπε να υπάρχει και διαρροή;..
Με βλέπω να πηγαίνω για ψυγείο αν δεν υπάρξει διαφορά..
Ευχαριστώ ακόμα μια φορά που ασχοληθήκατε!

telegonos
10/06/2025, 23:26
Είναι περίεργα τα δείγματα, σχεδόν full το δοχείο διαστολής.
Αν έχανε πίεση από την τάπα δεν θα έπρεπε να υπάρχει και διαρροή;..
Με βλέπω να πηγαίνω για ψυγείο αν δεν υπάρξει διαφορά..
Ευχαριστώ ακόμα μια φορά που ασχοληθήκατε!

Οι τάπες έχουν ΔΥΟ στάδια....ταπώματος. Στο πρώτο στάδιο, επιτρέπουν στο υγρό που πιέζεται λόγω διαστολής να διαφύγει προς το δοχείο, και αργότερα οταν κρυώσει το υγρό και συσταλει, να ρουφηχτεί πίσω στο ψυγείο. Αυτό το ορίζει η πρώτη λαστιχένια τσιμούχα, που σφραγίζει με ελατήριο στον πάτο της υποδοχής της τάπας στο ψυγείο.

Το δεύτερο στάδιο είναι να πεταχτεί το υγρό έξω από ψυγείο, εκεί θα έβλεπες διαρροή. Αυτό το ορίζει η δεύτερη τσιμούχα , που σφραγίζει στο στομιο της υποδοχής της τάπας στο ψυγείο.

Αν όλα δουλεύουν σωστά, δεν θα δεις ποτέ διαρροή, και ας πηγαίνει μπρος πίσω μια μικροποσότητα υγρού, σε κάθε κύκλο ζεστάματος-κρυώματος.

462981

Η σχεδίαση στις περισσότερες μηχανές, είναι τέτοια, που το σύστημα αυτοεξαερώνεται: Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρχει αέρας στο ψυγείο, αυτός πηγαίνει στο ψηλότερο σημείο, δλδ κάτω από την τάπα. Με το που θα ζεσταθεί λίγο το ψυκτικό, θα κάνει διαστολή και το πρώτο που θα διώξει προς το δοχείο διαστολής, θα είναι ο αέρας αυτός. Ο οποίος αέρας, θα γίνει φυλαδίδες στο δοχείο που έχει την σύνδεση στο πιο χαμηλό σημείο του για αυτόν τον λόγο, και θα ανέβει στο πάνω μέρος. Οταν μετά το ψυκτικό θα κρυώσει και θα κάνει συστολή, θα τραβήξει πίσω υγρό από τον πάτο του δοχείου, κι έτσι σε κάθε κύκλο ο αέρας απομακρύνεται και γεμίζει με υγρό.

Αν έχεις συνεχή μείωση του υγρού στο δοχείο, τότε αυτό σημαίνει ότι το κύκλωμά σου έχει διαρροή, και χάνει σιγά-σιγά το ψυκτικό, οπότε κάθε φορά τραβάει την απώλεια από το δοχείο διαστολής. Συνήθης ύποπτος σε αυτήν την περίπτωση είναι οι τσιμούχες της αντλίας ψυκτικού.

Τα σοβαρά προβλήματα αρχίζουν, όταν χαλάσει έστω και λίγο η φλάντζα κεφαλής, και τότε καυσαέριο από τον θάλαμο καύσης, διαφεύγει προς τον χώρο του ψυκτικού. Σταδιακά το ψυκτικό ''φουσκώνει'' και αρχίζει να πλημυρίζει το υγρό διαστολής, το οποίο πετάει διαρκώς υγρό.

o_gavros
11/06/2025, 05:28
@ασχετοστ,
μαζοχισται.γρ, χωσου με τα τσαρούχια! θα βρεις τη χαμένη σου ηρεμία,θα ξανανιωσεις,το χαμόγελο δε θα φεύγει από το πρόσωπο σου! εγώ τι σου λέω.

asxetost
11/06/2025, 07:17
@ασχετοστ,
μαζοχισται.γρ, χωσου με τα τσαρούχια! θα βρεις τη χαμένη σου ηρεμία,θα ξανανιωσεις,το χαμόγελο δε θα φεύγει από το πρόσωπο σου! εγώ τι σου λέω.

Αν μου κάνεις δώρο το Ζ θα σταματήσω να ασχολούμαι με το χρεπι:D

Bowleno
11/06/2025, 08:59
Τα σοβαρά προβλήματα αρχίζουν, όταν χαλάσει έστω και λίγο η φλάντζα κεφαλής, και τότε καυσαέριο από τον θάλαμο καύσης, διαφεύγει προς τον χώρο του ψυκτικού. Σταδιακά το ψυκτικό ''φουσκώνει'' και αρχίζει να πλημυρίζει το υγρό διαστολής, το οποίο πετάει διαρκώς υγρό.


Όταν (πράγμα απευκταίο) φτάσει το μοτέρ σε αυτό το σημείο, το λάδι στα κάρτερ γίνεται γαλακτώδες εξαιτίας της διαφυγής ψυκτικού προς τα υπόλοιπα ενδότερα του μοτέρ, χάνει τις όποιες αντιτριβικές του ιδιότητες με εν τέλει, (αν δεν επιδιορθωθεί άμεσα) άσχημες συνέπειες για το μοτέρ.....

Bowleno
11/06/2025, 09:03
Σήμερα που επέστρεψα από τη δουλειά, ακούω κάτι να βράζει :wave2: να κοχλάζει:bawl:
Στάθμες όλα κομπλέ από πριν τσεκαρισμένα, υποτίθεται το αντιψυκτικό που είχα βάλει έχει και ψηλότερο σημείο βρασμού..
Βόλτα στα καπάκια για καινούρια τάπα ψυγείου (είχα στο νου μου οτι είναι πολυκαιρισμένη από πριν)λοιπόν και γέμισμα πάλι υγρό και βλέπουμε.
462980

Τσέκαρε και τα λάδια σου, αν έχουν σωστό χρώμα και υφή.....

Tsber
11/06/2025, 10:20
Προχθές μια που είχα μία μικρή ποσότητα Moto Cool να κάθεται στο μπουκάλι την πρόσθεσα στο δοχείο, έκανα μία μικρή βόλτα και μόλις σταμάτησα και έβαλα τη μοτοσικλέτα στο σταντ το κύκλωμα απέβαλλε μία ελάχιστη ποσότητα και ισορρόπησε από μόνο του:

462985

Αυτή είναι η στάνταρ διαδικασία εκτός αν πετύχουμε ακριβώς την ποσότητα υγρού που απαιτείται και το βράσιμο - φτύσιμο του υγρού συμβαίνει μία φορά μόλις ζεστάνει ο καιρός και μόνο μετά την πρότερη αλλαγή του για αυτό και πρότεινα στον φίλο asxetost να δει πώς θα πάνε τα πράγματα μετά τον κύκλο αυτόν.

Πιστεύω ότι δεν θα έχει περαιτέρω θέματα γιατί όπως έχω ξαναγράψει παρόλο που η πρώτη γενιά Er έχει μικρότερο ψυγείο σε εμένα δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα ακόμα και σε διήμερο track day με καυτές θερμοκρασίες :)


Πρόσθεσα επίσης και λίγο υγρό φρένων στο ποτηράκι επειδή δυστυχώς κάποιος πήγε να μου ξηλώσει την τύπου Brembo αντλία γιατί προφανώς του γυάλισε, σε μία από τις λίγες φορές που πάρκαρα νύχτα εκτός γκαράζ :rolleyes:

462986


Ευτυχώς δεν έλειπαν μέρη αλλά έτρεξε λίγο υγρό από τα λάστιχα που τράβηξε μέχρι που τον πήρανε χαμπάρι από ένα μπαλκόνι και το έβαλε στα πόδια!

doctor_john
11/06/2025, 12:00
Ο έλεγχος του ψυκτικού είναι εβδομαδιαίος στο μαμά σεταπ.
Αν έχουμε ακυρώσει ρουτινες με τζαμπερ ή έχουμε προσθέσει καύσιμο , λειτουργεί πιο χαμηλά θερμοκρασιακά.

o_gavros
11/06/2025, 12:12
Αν μου κάνεις δώρο το Ζ θα σταματήσω να ασχολούμαι με το χρεπι:D

με ενάμιση χιλιαρικακι παίρνεις λετζενταρυ εφταμιση που δεν καίει στάλα, δεν έχει φτύσει ποτέ του σταγόνα ψυκτικού,δεν έχει κανένα θέμα γενικώς,πλην της καθαριότητας.
αν ψηθεις, μέχρι και στο πλυντήριο θα το πάω για να το πάρεις μπιμπελό.
Δεν το σκόπευα να το βάλω για πούλημα,αλλά προκειμένου να απαλλαγείς από τον καημό που λες μηχανάκι, χαλάλι,ας το χαρείς εσύ

Tsber
11/06/2025, 12:31
Ο έλεγχος του ψυκτικού είναι εβδομαδιαίος στο μαμά σεταπ.


Το manual πάντως λέει έλεγχο κάθε 12 χιλιάδες χλμ και αλλαγή κάθε 36 χιλιάδες χλμ ή 3 χρόνια...

Μήπως υπερβάλουμε τόσο δα λιγάκι; :D

asxetost
11/06/2025, 13:50
με ενάμιση χιλιαρικακι παίρνεις λετζενταρυ εφταμιση που δεν καίει στάλα, δεν έχει φτύσει ποτέ του σταγόνα ψυκτικού,δεν έχει κανένα θέμα γενικώς,πλην της καθαριότητας.
αν ψηθεις, μέχρι και στο πλυντήριο θα το πάω για να το πάρεις μπιμπελό.
Δεν το σκόπευα να το βάλω για πούλημα,αλλά προκειμένου να απαλλαγείς από τον καημό που λες μηχανάκι, χαλάλι,ας το χαρείς εσύ



Αρχικά με συγκινείς, χωρίς πλάκα.
Αλλα........

.

...
..
...


..

.
.

..


Το εννιακόσιο εννοούσα.:bawl:

o_gavros
11/06/2025, 14:33
πηρούνι έχεις;

harris_x
11/06/2025, 14:46
πηρούνι έχεις;

τηλεσκοπικό ή από τα άλλα τα απλά;

o_gavros
11/06/2025, 14:48
ότι τονε βολεύει για να τσιμπήσει κάτι ζουμερό που του έχω

asxetost
11/06/2025, 17:02
ότι τονε βολεύει για να τσιμπήσει κάτι ζουμερό που του έχω

:evil::bawl:

Έτσι για την ιστορία λύθηκε το πρόβλημα, ίδια διαδρομή, ίδιες συνθήκες, λίγο παραπάνω ζόρι κιόλας βασικά, μπουνάτσα στο ψυκτικό.

Υποθέτω και ας μην υπήρχε διαρροή υγρού από την τάπα, λόγω του οτι δεν συγκρατούσε την πίεση που πρέπει στο κύκλωμα χαμήλωσε το σημείο βρασμού.

o_gavros
11/06/2025, 17:39
462988

asxetost
11/06/2025, 18:56
462988

Όχι εγώ, κάπου στα ιντερνετς πρέπει να το είδα όταν έψαχνα :D

doctor_john
11/06/2025, 22:55
Το manual πάντως λέει έλεγχο κάθε 12 χιλιάδες χλμ και αλλαγή κάθε 36 χιλιάδες χλμ ή 3 χρόνια...

Μήπως υπερβάλουμε τόσο δα λιγάκι; :D

Δεν οδηγούν όλοι με την ίδια αντίληψη. Ειδικά σε σχέση με την δική σου και την εμπειρία που έχεις απο την μοτό είναι δύσκολο.
Το πρώτο που φαίνεται εύκολα σε όλα όσα κτύπησαν είναι το ψυκτικό..
Δεν είναι μόνο πως ζεσταίνεται, έχει και τα χρόνια του, η τρόμπα ήθελε κάποια αλλαγή σε όλα όσα έτυχε να δω, τα ψυγεία μετρούσαν μέρες επίσης.

Δεν θεωρώ ότι είμαι υπερβολικός, τι είναι να ρίξεις μια ματιά την εβδομάδα..

Mastrojohnny
12/06/2025, 01:26
Να τα μας πάλι :lol: Μια που αρχίσαμε πάλι τις φανταστικές λύσεις σε ανύπαρκτα προβλήματα να προτείνω κι εγώ τοποθέτηση ψυγείου χαγιαμπούζα προληπτικά για καλύτερη ψύξη και να κόβει και τον αέρα στα πολλά επίσης αλλαγή λαδιών κάθε εβδομάδα και για να είμαστε σίγουροι ρύθμιση βαλβίδων δυο φορές τον μήνα. Ντοκτορ Τζώνυ μη με παρεξηγήσεις αλλά και την προηγούμενη φορά σου είπα ότι όλοι ξέρουμε τι θα συμβεί στν πορεία και στο τέλος με το μηχανάκι αυτό αλλά μάλλον είσαι πολύ φιλότιμος

doctor_john
12/06/2025, 12:26
Πως να μην παρεξηγηθώ όταν λες πως λέω πίπες για πίπες λόγους;

Μήπως θες να παρουσιάσεις αλήθειες;

Mastrojohnny
12/06/2025, 16:06
Ε μα σου ειπα με τα γραπτα δεν το πολυεχω αλλά είναι δυνατόν ο άλλος να γράφει ότι έκανε το γύρο του κόσμου σε 80 μέρες και καπάκια πίστες αστερι και να του λες μετά να κοιτάει το ψυκτικό κάθε βδομάδα; Μιλάμε για κανένα αγωνιστικο με ωρομετρο. η για κανένα με τρύπιο ψυγείο βουλομενο με τσίχλα και δεν το κατάλαβα; Είσαι σα να σου λέει κάποιος α έπαιξα τζόκερ σήμερα και αντινα του λες χεστηκαμε να του λες συγχαρητήρια και καλοφαγωτα δεν θα κερδίσουν όλοι το τζόκερ οπωςδε θα χαλασουνε όλα τα Ερ αυτό προσπαθώ να σου πω. Και το 99 τα εκατό του 99 τα εκατό των ιδιοκτητω ν χαιροντε το μηχανάκι τους όπως όλα τα άλλα

Tsber
12/06/2025, 16:54
Ε μα σου ειπα με τα γραπτα δεν το πολυεχω αλλά είναι δυνατόν ο άλλος να γράφει ότι έκανε το γύρο του κόσμου σε 80 μέρες και καπάκια πίστες αστερι και να του λες μετά να κοιτάει το ψυκτικό κάθε βδομάδα; Μιλάμε για κανένα αγωνιστικο με ωρομετρο. η για κανένα με τρύπιο ψυγείο βουλομενο με τσίχλα και δεν το κατάλαβα; Είσαι σα να σου λέει κάποιος α έπαιξα τζόκερ σήμερα και αντινα του λες χεστηκαμε να του λες συγχαρητήρια και καλοφαγωτα δεν θα κερδίσουν όλοι το τζόκερ οπωςδε θα χαλασουνε όλα τα Ερ αυτό προσπαθώ να σου πω. Και το 99 τα εκατό του 99 τα εκατό των ιδιοκτητω ν χαιροντε το μηχανάκι τους όπως όλα τα άλλα

Γιάννη μάστορα αν και συμφωνώ με ορισμένα από αυτά που γράφεις, το ύφος απαράδεκτο και χωρίς λόγο.

Γιάννη Ντόκτορα ξέρω ότι ό,τι γράφεις είναι ψαγμένο και για καλό αλλά αυτό για το ψυκτικό εξακολουθεί να μου φαίνεται υπερβολικό και επίσης χωρίς λόγο.

Εγώ σαν ιδιοκτήτης δεν ανακατεύομαι σχεδόν ποτέ σε τέτοιες συζητήσεις αλλά μιας και το συγκεκριμένο θέμα έχει εδώ και καιρό καταντήσει αγγλιστί beating a dead horse και ελληνιστί το μαγήσαμε και ψόφησε με το συμπάθειο, δεν το τερματίζουμε εδώ μέχρι να δούμε ποιος θα πιάσει το επόμενο τζόκερ; :beer:

Bowleno
12/06/2025, 17:12
Του από πάνω δοθέντος, παρακαλώ όπως αφήσετε το ευγενές άθλημα "ψείρισμα μαϊμούς" και περιοριστείτε στο τι κάνατε για την μηχανή σας. :D

bulmont
13/06/2025, 07:10
Του από πάνω δοθέντος, παρακαλώ όπως αφήσετε το ευγενές άθλημα "ψείρισμα μαϊμούς" και περιοριστείτε στο τι κάνατε για την μηχανή σας. :D


https://www.youtube.com/watch?v=mr40SyB-DUI

dumutrus
14/06/2025, 20:21
Σήμερα είχε τοποθέτηση βάσεων για σαμάρια,επείδη για το cb-1 το να βρείς βάσης για αγορά ισοδυναμή να σου πέσει το λαχείο, έκανα πατρόν από χαρτόνι και ένας φίλος το σχεδίασε 3d και το έκοψα στο λειζερ.

463037

463038

463039

463040