View Full Version : ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
20
21
22
Βάλαμε την πινακίδα. :)
461067
Βάλαμε την πινακίδα. :)
461067
Μόνο αυτό; Άχρηστε.....:p
Με το καλό να επιστρέψει στους δρόμους :beer:
RaGe_Raptor
29/03/2025, 11:11
Βάλαμε την πινακίδα. :)
461067
δικό σου? να πούμε καλορίζικο?
δικό σου? να πούμε καλορίζικο?
Χάνεις θέματα και θα σε μαλώσω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164516) :D
:p
RaGe_Raptor
29/03/2025, 12:02
Χάνεις θέματα και θα σε μαλώσω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164516) :D
:p
η αλήθεια είναι ότι η δουλειά με έχει πάει τρένο το τελευταίο διάστημα...
George_M.
29/03/2025, 14:48
λαδοφιλτρο κ βαλβολινες στην 'Χοντρη''...
461080
karellen
29/03/2025, 14:52
Σένια η χοντρούλα! :)
George_M.
29/03/2025, 15:23
https://youtu.be/OL_p5g7NtR0?si=xAk8BKmuRA1iki3P
Καλά τα πάει. ;)
filipp0s
30/03/2025, 13:57
Έξυσα το βερνίκι που είχε φουσκώσει από τις akrapovic χούφτες. Μια χαρά έγιναν νομίζω :)
461099
461098
Την πήγα βόλτα.
Τυμβωρύχοι του νοτισμένου αέρα...
Καλό μήνα.
Κλασική κοπάνα για την αλητεία.
60 χρονών, πότε θα βάλεις μυαλό?
Μάλλον ποτέ πια.
Έτσι για να γυρίζουν τα λάδια ρε γμτ...
461131
461132
461133
461134
461135
George_M.
01/04/2025, 16:07
Την πήγα βόλτα.
Τυμβωρύχοι του νοτισμένου αέρα...
Καλό μήνα.
Κλασική κοπάνα για την αλητεία.
60 χρονών, πότε θα βάλεις μυαλό?
Μάλλον ποτέ πια.
Έτσι για να γυρίζουν τα λάδια ρε γμτ...
461131
461132
461133
461134
461135
Ω ρε φίλε Νότη τι μας κάνεις...
Δεν υπάρχει αυτό το μηχανάκι...όπου κ να το στήσεις ομορφαίνει τον κόσμο ένα πράμα..
Πάντα τέτοιες "παιδικές κοπάνες ευχομαι να κάνεις :beer:
Την πήγα βόλτα.
Τυμβωρύχοι του νοτισμένου αέρα...
Καλό μήνα.
Κλασική κοπάνα για την αλητεία.
60 χρονών, πότε θα βάλεις μυαλό?
Μάλλον ποτέ πια.
Έτσι για να γυρίζουν τα λάδια ρε γμτ...
461131
461132
461133
461134
461135
Πόσο με πόρωναν αυτές οι "κοπάνες" από το σχολείο ακόμα.....
Πολλές, μα πολλές :beer:
telegonos
02/04/2025, 22:42
Να εδώ μωρέ, κάνω μια εντελώς πρόχειρη (θέλω να με πιστέψετε) πρόβα, την μούρη του RVF400, στο VFR750F να δω αν του πάει. Μπήκε που μπήκε η RVF ουρά, δεν πρέπει να μπει και η μούρη, να είναι ενιαίο το ''RC45 Replica'';
461176
(του πάει, αλλά πολύ δουλειά να μπει. Θέλει το πλαισιάκι οργάνων και τα φώτα του RVF που ΔΕΝ έχω, και δεν ταιριάζει στην υπάρχουσα VFR400-NC30 δομή που έχω ήδη προσαρμόσει. Και υπάρχει άλλη καλύτερη και έτοιμη λύση, KAI look RVF, KAI συμβατό με τα NC30 πράγματα, χωρίς να αλλάξω τίποτα, αλλά δεν θα σας τα πω όλα τώρα)
Μπήκε Απρίλης, ο καιρός ζεσταίνει και όλη η όρεξη να συνεχίσω τα εδώ και δύο χρόνια παγωμένα project με έχει βαρέσει απότομα. Είναι να μην με πιάσει.
Χμμμ πρέπει να ξαναβάλω την μούρη πίσω στο RVF τώρα.
https://youtu.be/OL_p5g7NtR0?si=xAk8BKmuRA1iki3P
Καλά τα πάει. ;)
Kούκλα η κυρία... καλά πολλά χιλιόμετρα
TheRegulator
06/04/2025, 19:46
Μετά από ένα Σάββατο γεμάτο μηχανάκια, επιστροφή του Μ2 και BBQ στο συνεργείο με τα αγωνιστικά αποφάσισα να κάνω ένα τελικό έλεγχο στην Francesinha πριν το αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα της Cremona! Τελικά ήταν καλή ιδέα γιατί το μηχανάκι ήταν άδειο από νερά, μπαταρία νεκρή και Bazzaz σε φάση αφασίας.. Μετά από δυόμισι ώρες κελαηδούσε…
Οι φωτό είναι σε χρονολογική σειρά
461268
461269
461270
Εγινε αλλαγη στα φιλτρα της τρομπας βενζινης
με το κιτ που δινει η ΚΤΜ κ περιλαμβανει
και ολα το oring
μετα απο 75κ χλμ βγηκαν καπως ετσι
Αυριο που θα μπει πανω θα δουμε αν
πετυχενη εγχειρηση ή εκανα καποια
μ@λ@κια:bawl:
461284
461285
461286
Η τρομπα λοιπον μπηκε κ δουλεψε το μοτοσακο..
καλο νεο αυτο:p
Εκανα μια βολτα των 20 χλμ και εδειχνε
να δουλευει σωστα(ισως κ καλυτερα απο πριν αν δεν ειναι καποιο πλασιμπο)
Παμε τωρα στο ερωτημα που βασανιζει παντα οποιον κανει κατι
για πρωτη φορα
Αν ειχα κανει καμια μ@λ@κια στην διαδικασια
δεν θα φαινοταν σ αυτα τα χλμ που εκανα ή μπορει
να βγει αργοτερα;
Επισης την ωρα που γυρισα το κλειδι για τα απαταιτητα
τσεκ κ ενω ακουσα την τρομπα να δουλευει
ακουστηκε ενα ηχος "ποπ" οπως οταν κουμπωνει κατι
δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος
αυτο τι μπορει να ηταν?
Ευχαριστω
Η τρομπα λοιπον μπηκε κ δουλεψε το μοτοσακο..
καλο νεο αυτο:p
Εκανα μια βολτα των 20 χλμ και εδειχνε
να δουλευει σωστα(ισως κ καλυτερα απο πριν αν δεν ειναι καποιο πλασιμπο)
Παμε τωρα στο ερωτημα που βασανιζει παντα οποιον κανει κατι
για πρωτη φορα
Αν ειχα κανει καμια μ@λ@κια στην διαδικασια
δεν θα φαινοταν σ αυτα τα χλμ που εκανα ή μπορει
να βγει αργοτερα;
Επισης την ωρα που γυρισα το κλειδι για τα απαταιτητα
τσεκ κ ενω ακουσα την τρομπα να δουλευει
ακουστηκε ενα ηχος "ποπ" οπως οταν κουμπωνει κατι
δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος
αυτο τι μπορει να ηταν?
Ευχαριστω
ΠΟΠ κάνει και όταν ξεκουμπώνει κάτι :D
TheRegulator
08/04/2025, 20:06
Η τρομπα λοιπον μπηκε κ δουλεψε το μοτοσακο..
καλο νεο αυτο:p
Εκανα μια βολτα των 20 χλμ και εδειχνε
να δουλευει σωστα(ισως κ καλυτερα απο πριν αν δεν ειναι καποιο πλασιμπο)
Παμε τωρα στο ερωτημα που βασανιζει παντα οποιον κανει κατι
για πρωτη φορα
Αν ειχα κανει καμια μ@λ@κια στην διαδικασια
δεν θα φαινοταν σ αυτα τα χλμ που εκανα ή μπορει
να βγει αργοτερα;
Επισης την ωρα που γυρισα το κλειδι για τα απαταιτητα
τσεκ κ ενω ακουσα την τρομπα να δουλευει
ακουστηκε ενα ηχος "ποπ" οπως οταν κουμπωνει κατι
δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος
αυτο τι μπορει να ηταν?
Ευχαριστω
Αμα δουλευει ολα καλα! Απ την στιγμη που δεν επαιξες με τα ρευματα σε ιταλικο να υπαρχει ο κινδυνος αυταναφλεξης μην φοβασαι τιποτα!
TheRegulator
08/04/2025, 20:06
ΠΟΠ κάνει και όταν ξεκουμπώνει κάτι :D
Τον πεθανες.. :lol:
Τον πεθανες.. :lol:
ε αντε ας πουμε ενα δυνατο κλικ:bawl:
Αλλαγή γρανάζια αλυσίδα στην αυλή του σπιτιού. Το μπροστινό γρανάζι είναι το superpinion που προστατεύει από φθορά τα καρέ του άξονα κίνησης.
Επίσης άλλαξα το πίσω αμορτισέρ, έβγαλα το αναβαθμισμένο oem και έβαλα πάνω το καλό . Είχα δώσει το after market για να μου βάλουν ένα ελατήριο πιο κατάλληλο για τα κιλά μου.
461307
461308
461309
Της έβαλα μια προέκταση carbon στο μπροστινό φτερό για προστασία λασπονερων στο λαιμό της εξατμισης. 461321
Σήμερα πήγα το μηχανάκι για το προγραμματισμένο σέρβις στο οποίο περάστηκε και καινούργια μπαταρία, πέρασε ΚΤΕΟ και έκανα μετά από αρκετό καιρό μια καλούτσικη βόλτα. Το μόνο που μένει είναι να περαστεί ένα καινούργιο σετ ελαστικά γιατί τα παλιά σιγά σιγά χαιρετάνε και το μηχανάκι θα είναι πανέτοιμο για τη φετινή σαιζόν. Άνευ απροόπτου θα έχω και εγώ περισσότερο ελεύθερο χρόνο, οπότε: Κλιμάκιο Θεσσαλονίκης ακούει; :vroum:
Λαδι-φιλτρο
για να δουμε τι λενε αυτα τα Castrol
461377
RaGe_Raptor
12/04/2025, 15:01
Λαδι-φιλτρο
για να δουμε τι λενε αυτα τα Castrol
461377
έβαζα για πολλά χρόνια τα Power 1 Racing (προκάτοχος μάλλον) 10-50.
Τα επώνυμα λάδια είναι όπως τα επώνυμα λάστιχα: στις σωστές διαστάσεις/προδιαγραφές όλα καλά είναι. Τα άλλαζα πάντα πολύ νωρίς επειδή τα έπαιρνα "με τις κούτες" σε καλή τιμή. Μόλις ένιωθα το κιβώτιο να ψιλομαγκώνει, τα πετούσα, συνήθως πανω-κάτωστις 3χιλ χλμ, πάντως νωρίτερα από 4. Την κρατάω ακόμα αυτή την συνήθεια μιας και το "μηχανάκι" μου δεν κάνει commuting παρά μόνο "σκίσιμο".
Το πήγα για πρώτο πλύσιμο και αυτοκόλλητο :winka:...
461378
Έλεγχο διάκενων βαλβίδων, και πλήρες service τα carbs.
Γουργουρίζει το μοτέρ τώρα, αλλά ο καιρός σήμερα δεν είναι κατάλληλος για βόλτα. :(
Θα δούμε μέσα στην εβδομάδα τι θα γίνει..
asxetost
15/04/2025, 00:36
Γυρνώντας από την Κυριακάτικη βόλτα στον τυπικό έλεγχο πριν φύγω για Αθήνα παρατήρησα πως δεν είχα καθόλου ψυκτικό μέσα, βασικά ίσα ίσα το έβλεπα κάτω από το low στο δοχείο διαστολής. Οπότε λίγο που σήμερα ήταν η τελευταία μέρα δουλειάς εν όψει Πάσχα, λίγο που ο φίλος που του βάζει χέρι συνήθως με το που σήκωσε το τηλέφωνο πριν καν πω τίποτα με κέρασε γλαρόσουπα (και καλά έκανε μεταξύ μας:lol:) είπα να δοκιμάσω να τη δω ανθρακωρύχος στο υπόγειο γκαράζ της πολυκατοικίας, με φακό κεφαλής και ότι εργαλεία είχε αφήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης κάτω από τη σέλα, αφού είχα διάφορα θεματάκια μαζεμένα που πρέπει να δω.
Πρώτα έλυσα την καρίνα στο κάτω μέρος για να έχω πρόσβαση στη βίδα αποστράγγισης του ψυγείου, είχα σταμπάρει τον μάστορη που την είχε ξαναλύσει όταν αλλάξαμε τσιμούχα στην αντλία νερού.
461442
Λύσιμο όλο το δεξί fairing σιγά σιγά για να υπάρχει πρόσβαση στην τάπα για να γεμίσω
461443
και συμπλήρωμα ύστερα στο δοχείο διαστολής.
461444
Μετά από σύγκρουση, ευτυχώς πολύ ελαφριά με τον πίσω τροχό υπομονετικού σκουτερόβιου συντρόχου(υπομονετικός γιατί αντί να βρίζει εμένα που έπεσα πάνω του έβριζε μόνο τον κύριο που άνοιξε πόρτα καταμεσής του δρόμου και αναγκάστηκε να κοκκαλώσει, ήθελε να με κεράσει και τον καφέ το παλικάρι όσο περιμέναμε την ασφαλιστική :a23:) ο απολογισμός για εμένα ήταν οι ενώσεις των 2 πάνω βάσεων με το μούτρο να παραδώσουν πνεύμα, οπότε το φως απλά κοπάναγε σε κάθε λακούβα του δρόμου, όπως φαίνεται ο τζόγος που έχει και στη φωτο
461445
Για καλή μου τύχη βρήκα κόλλα 2 συστατικών προ αμνημονεύτων χρόνων ξεχασμένη στο ντουλάπι, οπότε στην πρώτη φωτο φαίνονται τα 2 σημεία που έσπασαν και η δεύτερη κατόπιν "συγκόλλησης":lol:
461446
461447
Σαν να μη φτάναν όλα αυτά, τώρα που πήρα θάρρος με τα κατσαβίδια είπα να κοιτάξω 2 σπασίματα που είχα καταφέρει στην αριστερή μεριά, ένα χαμηλά από πτώση σε κάτι κατσάβραχα, και ένα σπάσιμο ψηλά λόγω στατικής πτώσης τύπου "έβαλα σταντ/αφήνω μηχανάκι/τελικά δεν είχα βάλει σταντ" η οποία συνέβη την ακριβώς επόμενη μέρα(!!), να έρθει να συμπληρώσει τη ζημιά που όντως πίστευα οτι πολύ φθηνά είχα γλιτώσει την προηγούμενη εν κινήσει..:plaf:
Θερμοπίστολο δεν είχα πρόχειρο, οπότε ανέβηκα σπίτι και αφού καθάρισα το σημείο από διάφορα ξερόχορτα των Τρικάλων Κορινθίας που είχαν σφηνώσει ανάμεσα στις ρωγμές μήνες τώρα, προσπάθησα να φέρω το σπάσιμο στα ίσα με τα χέρια.
Οι φωτογραφίες είναι το κάτω μέρος πριν και μετά
461448
461449
και το πάνω μέρος παρομοίως..
461450
Αύριο λέω να επισκεφτώ το γειτονικό κατάστημα με χρώματα αυτοκινήτων που βρίσκεται για καλή μου τύχη δίπλα στο σπίτι, ώστε να βάψω τα σημεία κόλλησης με κάποιο σπρέι, όπως και τις γρατζουνιές που προϋπήρχαν από όταν αγοράστηκε η μηχανή στο δεξί πλαϊνό fairing.
Αύριο η μικρή συνέχεια, ότι έχει μείνει.
Κατέβασμα-λύσιμο μοτέρ κτλ.:lol:
taisteal
15/04/2025, 00:41
Δεν φαίνονται οι φωτογραφίες
asxetost
15/04/2025, 00:42
Ναι, μισό, εξοικειώνομαι με τις τεχνολογίες της εποχής:lol:
Edit: Fixed
asxetost
15/04/2025, 14:32
Το λοιπόν η μέρα ξεκίνησε με τον μάστορα στα χρώματα να πιάνει το κομμάτι που είχα παστώσει και μέσα σε 2 λεπτά να το κάνει εντελώς λείο, φυσικά δεν είχε καμία υποχρέωση αλλά όπως σωστά μου είπε εμένα θα μου έπαιρνε ώρες μάλλον με το γυαλόχαρτο χωρίς ηλεκτρική βούρτσα.
Η κόλλα στο κάτω μεγάλο χτύπημα είχε πιάσει πολύ καλά παραδόξως, όπως και στις βάσεις του φωτιστικού σώματος μπροστά.
Την ίδια τύχη δεν είχε το επάνω μέρος στο πλαϊνό φέρινγκ, το οποίο αν και πολύ μικρότερο σαν σπάσιμο δεν κολλησε ποτέ, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω μιας και η διαδικασία θα επαναληφθεί κάποια στιγμη που θα έχω πιο πολύ χρόνο για να μείνει στον πάγκο το μηχανάκι, ήταν μια δοκιμή ας πούμε η οποία μου έδωσε αυτό που ήθελα.
Έχουμε και λέμε
461454
Η κατάσταση στην οποία ήταν το πλαστικό πριν πιάσω μουντ φρανκενΣτάη με στόκο 2 συστατικών και άγνοια στα χέρια.
461455
Όσο στέγνωνε το πλαστικό βρήκα ευκαιρία να περάσω ενα harpic τους λαιμούς, δεν πρόλαβα να περάσω 2ο χέρι αλλά το άφησα να δράσει αρκετή ώρα πριν το τρίψιμο οπότε ηταν θεαματικά εύκολο να φανεί αποτέλεσμα.
461456
Το πριν και το μετά
461457
Όπως είπα και πιο πάνω, η διαδικασία θα επαναληφθεί, οπότε δεν έβγαλα κοντινές φωτογραφίες, είμαι αρκετά δυσαρεστημένος με το επάνω σπάσιμο αλλά αν δεν λερώσεις τα χέρια σου μάλλον δεν θα μάθεις, τουλάχιστον εγω.
461458
Το σπα ολοκληρώθηκε με ένα ζευγάρι λαστιχακια.461459
Και κάπως έτσι το δώρο Πάσχα και κάτι ακόμα γιναν καπνός...!!:lol:
karellen
15/04/2025, 14:47
Ωραίος! :beer:
Ενα φρεσκο σετ S22
461460
harris_x
15/04/2025, 16:02
Ενα φρεσκο σετ S22
461460
Τα Mitas είναι καλύτερα :smokin:
ΓιώργοςΤΤ
15/04/2025, 16:44
Τα Mitas είναι αυτό που λέμε value for money κυριολεκτικά. Δοκιμές στο εξωτερικό έχουν δείξει ότι υστερούν μόνο σε οριακή οδήγηση και έχουν 5-10% λιγότερη αντοχή σε χλμ από τα άλλα πιο ακριβά ελαστικά.
Σήμερα ήταν ημέρα πολλών εργασιών μαζί.
Α) Τοποθετήθηκαν νέα Grips και αντίβαρα.
461462
461463
Β) Τοποθετήθηκαν νέα flash led με DRL
Επίσης αλλάχθηκε η λυχνία των φώτων "θέσης" (ψείρα) στο κεντρικό φανό με LED
Εδώ να σημειώσω οτι το Hornet του 2002 δεν έχει DRL.
Δηλαδή δεν υπάρχουν φώτα που να ανάβουν αυτόματα, αλλά όλα τα φώτα ελέγχονται από τον διακόπτη.
Μιας και η λάμπα του φανού αλλά και των φλας είναι LED και τραβάνε ελάχιστο ρεύμα, βρέθηκε μια παροχή ρεύματος που ανοίγει με το κλειδί, και από αυτή τραβήχτηκε παράλληλη γραμμή για να ανάψουν τα 3 LED.
Έτσι τώρα με το που γυρνάει το κλειδί στη θέση ΟΝ ανάβουν τα 3 φώτα της φωτογραφίας.
461465
Το φλας έχει το "κλασικό" animation που έχουν πλέον όλα τα led. Εδώ το πέτυχα πλήρως αναμένο.
461464
Γ) Τοποθετήθηκε LED Flasher στη θέση του εργοστασιακού για να αναβοσβήνουν τα flash με τη σωστή ταχύτητα.
Δ) Διορθώθηκε το πρόβλημα που είχε μείνει από χθες στην πλεξούδα των νέων οργάνων (για όποιον ακολουθεί την ιστορία από το σχετικό νήμα.
Επίσης στα νέα όργανα αλλάχθηκαν όλες οι λυχνίες με αντίστοιχες LED.
Δυστυχώς η κάμερα του κινητού "ζορίζεται" λίγο να αποδώσει σωστά πως φαίνονται τα χρώματα και τι constrast υπάρχει, κι εγώ δεν είχα χρόνο να παίξω με τις manual ρυθμίσεις.
http://www.youtube.com/watch?v=JFwWHKjaYjg
Αυτά. Σε γενικές γραμμές είμαι έτοιμος νομίζω για τη "νέα" (και ουσιαστικά πρώτη μου) σεζόν..
Ωραια δουλεια Γιωργο!
Βλεποντας το βιντεο παντως, το στροφομετρο σιγουρα δειχνει λαθος ενδειξη. Αυτο που ακουω δεν ειναι με τιποτα 2500rpm που δειχνει. Οσο μπορω να καταλαβω απο τον ηχο πρεπει να ειναι καπου στις 1200 με βαρια 1500 στροφες το ρελαντι σου.
Είμαι σχεδόν βέβαιος οτι δείχνει λάθος (το γράφω και στο σχετικό νήμα)
Γι αυτό και εξακολουθώ να ψάχνω για γνήσια όργανα.
Αλλά μέχρι να βρεθούν, από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό..
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου.
Εσύ έχεις την εμπειρία από τον ήχο να καταλάβεις σε τι στροφές περίπου βρίσκεται ο κινητήρας.
Εγώ όχι, γιατί είναι η πρώτη μου μοτοσικλέτα και μέχρι σήμερα ήμουν χωρίς στροφόμετρο.
Αν είχα αποκτήσει την εμπειρία και το στροφόμετρο χάλαγε μετά, δεν θα με ένοιαζε ιδιαίτερα κιόλας.
Υ.Γ.: Ναι ξέρω οτι δεν πρέπει να οδηγώ με βάση τους αριθμούς αλλά με βάση το πως νιώθω και το πως "ακούω" τον κινητήρα. Το κάνω με αυτοκίνητα χρόνια. Απλά εδώ δεν έχω προλάβει ακόμα να συνηθίσω και να προσαρμοστώ.
Βάρα κόφτες και κάνε την αφαίρεση :D
telegonos
16/04/2025, 08:49
Τοποθετήθηκαν νέα flash led με DRL
Επίσης αλλάχθηκε η λυχνία των φώτων "θέσης" (ψείρα) στο κεντρικό φανό με LED
Εδώ να σημειώσω οτι το Hornet του 2002 δεν έχει DRL.
Δηλαδή δεν υπάρχουν φώτα που να ανάβουν αυτόματα, αλλά όλα τα φώτα ελέγχονται από τον διακόπτη.
Μιας και η λάμπα του φανού αλλά και των φλας είναι LED και τραβάνε ελάχιστο ρεύμα, βρέθηκε μια παροχή ρεύματος που ανοίγει με το κλειδί, και από αυτή τραβήχτηκε παράλληλη γραμμή για να ανάψουν τα 3 LED.
Έτσι τώρα με το που γυρνάει το κλειδί στη θέση ΟΝ ανάβουν τα 3 φώτα της φωτογραφίας.
Τοποθετήθηκε LED Flasher στη θέση του εργοστασιακού για να αναβοσβήνουν τα flash με τη σωστή ταχύτητα.
Πολύ σπάνια, ίσως και ποτέ, σε κάποιες πολύ ειδικές και σύντομες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να γίνεις ''stealth'' την νύχτα. Με τα φωτάκια που ΔΕΝ ελέγχονται από διακόπτη, αυτό δεν γίνεται. Για αυτό, ΕΓΩ θα τα έβαζα να ελέγχονται από τον διακόπτη των φώτων θέσεως και όχι να ανάβουν μόνιμα μόλις γυρνάς κλειδί.
Απορία, το φλασάκι γυρνάει από φως θέσης, σε φως φλας, με το που δέχεται τάση στο καλώδιο του φλας από μόνο του,
ή
έχεις χειριστήριο με διπλή έξοδο (πορτοκαλί συν πορτοκαλί με άσπρη ρίγα ΚΑΙ γαλάζιο συν γαλάζιο με άσπρη ρίγα) που κλείνει το ένα και ανάβει το άλλο, όπως είχαν τα Ιαπωνικών και Αμερικάνικων προδιαγραφών Honda;
Επίσης, δεύτερη απορία, τα λεντ φλας που κάνουν το ''ανιμεσιον'', όσα έχω δει, έχουν το φλασερ ενσωματωμένο στο κύκλωμά τους, και το φλασερ της μοτοσυκλέτας δεν χρειάζεται και πρέπει να καταργηθεί και να γεφυρωθεί μόνιμα είσοδος-εξοδός του. Εσύ γιατί έβαλες και φλασέρ;
motojojo
16/04/2025, 09:04
Ωραία τα drl γενικά, αλλά δεν ξέρω τι χρησιμοτητα μπορουν να έχουν (πέραν του εμφανησιακου) όταν ο προβολέας ειναι μόνιμα ανοιχτός.
Μια αλλη ιδιαιτεροτητα που εχουν τα drl ειναι οτι το βραδυ (πρεπει να) φεγγουν με χαμηλότερη ένταση. Σε όλα τα οχήματα, όταν αναβουν οι προβολείς τα drl χαμηλωνουν σε ένταση.
Με φως εξω θες δυνατή ένταση για να φαίνονται, το βραδυ όμως τυφλώνουν. Όχι τον απεναντι, στο ματι γενικά. Γι'αυτο και τα κανουν να χαμηλωνουν την ενταση τους οταν αναβουν οι προβολείς.
Ειχα βρει καποτε στο louis στρογγυλους καθρεφτες (κι εγω στρογγυλους εχω) με drl επανω. Μέχρι και ρελε εδιναν (εξτρα) με ενσωματωμενο αισθητηρα φωτος για να αναβουν τα φωτα αυτοματα στο σκοτάδι. Είχα ψηθει να τα παρω αλλά μετά βαρέθηκα τη μανουρα με τα ηλεκτρολογικα και το παρατησα.
Απορία, το φλασάκι γυρνάει από φως θέσης, σε φως φλας, με το που δέχεται τάση στο καλώδιο του φλας από μόνο του,
ή
έχεις χειριστήριο με διπλή έξοδο (πορτοκαλί συν πορτοκαλί με άσπρη ρίγα ΚΑΙ γαλάζιο συν γαλάζιο με άσπρη ρίγα) που κλείνει το ένα και ανάβει το άλλο, όπως είχαν τα Ιαπωνικών και Αμερικάνικων προδιαγραφών Honda;
Γυρνάνε αυτόματα. Το φλας έχει 3 καλώδια. Γείωση (μαύρο), φλας (κίτρινο) και DRL (λευκό)
Έχω πάρει και για το πίσω μέρος, αλλά δεν βρήκα σε ποια θέση να τα μοντάρω, οπότε δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα.
Τα πίσω δεν έχουν DRL αλλά έχουν κόκκινα LED που συνδέονται με το STOP. Επίσης στα πίσω το φλας υπερτερεί αυτόματα του "stop"
Στα πίσω τα καλώδια είναι πάλι τρία: Γείωση (μαύρο), φλας (κίτρινο) και STOP (κόκκινο)
Επίσης, δεύτερη απορία, τα λεντ φλας που κάνουν το ''ανιμεσιον'', όσα έχω δει, έχουν το φλασερ ενσωματωμένο στο κύκλωμά τους, και το φλασερ της μοτοσυκλέτας δεν χρειάζεται και πρέπει να καταργηθεί και να γεφυρωθεί μόνιμα είσοδος-εξοδός του. Εσύ γιατί έβαλες και φλασέρ;
Η ιστορία έχει ως εξής:
Η μοτοσικλέτα πίσω δεν έχει "φτερό" και τα φλας της είναι ενσωματωμένα στο κεντρικό φανάρι.
Είναι aftermarket led φανάρι που "τα κάνει όλα" :p
Με αυτό το φανάρι πάνω, και τα απλά φλας που είχα μπροστά, τα φλας αναβόσβηναν γρήγορα λόγω του led πίσω.
Οπότε όταν έγινε η παραγγελία/αγορά των νέων φλας παραγγέλθηκε και μια νέα φλασιέρα LED (1 προς 1 αντικατάσταση της παλιάς)
Όταν ήρθαν τα πράγματα, έβαλα πρώτα τη φλασιέρα και δούλεψαν όλα σωστά.
Στη συνέχεια τοποθέτησα και τα led μπροστά, και δουλεύουν κι αυτά σωστά.
Οπότε δεν πείραξα κάτι.
Επίσης ο Κινέζος δεν αναφέρει πουθενά τίποτα για φλασιέρες και για "bypass"
Ωραία τα drl γενικά, αλλά δεν ξέρω τι χρησιμοτητα μπορουν να έχουν (πέραν του εμφανησιακου) όταν ο προβολέας ειναι μόνιμα ανοιχτός.
Μια αλλη ιδιαιτεροτητα που εχουν τα drl ειναι οτι το βραδυ (πρεπει να) φεγγουν με χαμηλότερη ένταση. Σε όλα τα οχήματα, όταν αναβουν οι προβολείς τα drl χαμηλωνουν σε ένταση.
Με φως εξω θες δυνατή ένταση για να φαίνονται, το βραδυ όμως τυφλώνουν. Όχι τον απεναντι, στο ματι γενικά. Γι'αυτο και τα κανουν να χαμηλωνουν την ενταση τους οταν αναβουν οι προβολείς.
Ειχα βρει καποτε στο louis στρογγυλους καθρεφτες (κι εγω στρογγυλους εχω) με drl επανω. Μέχρι και ρελε εδιναν (εξτρα) με ενσωματωμενο αισθητηρα φωτος για να αναβουν τα φωτα αυτοματα στο σκοτάδι. Είχα ψηθει να τα παρω αλλά μετά βαρέθηκα τη μανουρα με τα ηλεκτρολογικα και το παρατησα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η μάλλον "περίπου"
Από μελέτες που είχαν γίνει πριν νομοθετηθούν τα DRL στα αυτοκίνητα βρέθηκε οτι για να είναι αποτελεσματικά τη μέρα, η φωτεινότητα τους σε πολλές περιπτώσεις έπρεπε να είναι μεγαλύτερη κι από την μεγάλη σκάλα των κυρίως φανών!
Γι αυτό και τα DRL έχουν πολύ μεγάλη ένταση τη μέρα, και πρέπει να έχουν οπτικό σύστημα που προκαλεί διάχυση της δέσμης (τύπου freshnel)
Για τον ίδιο λόγο όμως όταν νυχτώνει τα DRL ντιμάρουν. Γιατί η ένταση τους είναι υπερβολική για τη νύχτα.
Τα Κινέζικα λεντοφλας σε καμία περίπτωση δεν έχουν φως που να τυφλώνει και να χρειάζεται ντιμάρισμα για λόγους νομιμότητας.
Από εκεί και πέρα αν δω οτι είναι ενοχλητικά το βράδυ, μπορώ να βάλω ένα ρελέ που να σβήνει την γραμμή DRL αυτόματα όταν ανάβουν τα φώτα.
Θεωρητικά μπορώ να φτιάξω και κύκλωμα να ντιμάρω τα drl (αν τα ίδια τα led ντιμάρουν) αλλά σίγουρα δεν αξίζει την φασαρία.
Πάντως.. βλέποντας και κάνοντας!
telegonos
16/04/2025, 13:25
Γυρνάνε αυτόματα. Το φλας έχει 3 καλώδια. Γείωση (μαύρο), φλας (κίτρινο) και DRL (λευκό)
Έχω πάρει και για το πίσω μέρος, αλλά δεν βρήκα σε ποια θέση να τα μοντάρω, οπότε δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα.
Τα πίσω δεν έχουν DRL αλλά έχουν κόκκινα LED που συνδέονται με το STOP. Επίσης στα πίσω το φλας υπερτερεί αυτόματα του "stop"
Στα πίσω τα καλώδια είναι πάλι τρία: Γείωση (μαύρο), φλας (κίτρινο) και STOP (κόκκινο)
Η ιστορία έχει ως εξής:
Η μοτοσικλέτα πίσω δεν έχει "φτερό" και τα φλας της είναι ενσωματωμένα στο κεντρικό φανάρι.
Είναι aftermarket led φανάρι που "τα κάνει όλα" :p
Με αυτό το φανάρι πάνω, και τα απλά φλας που είχα μπροστά, τα φλας αναβόσβηναν γρήγορα λόγω του led πίσω.
Οπότε όταν έγινε η παραγγελία/αγορά των νέων φλας παραγγέλθηκε και μια νέα φλασιέρα LED (1 προς 1 αντικατάσταση της παλιάς)
Όταν ήρθαν τα πράγματα, έβαλα πρώτα τη φλασιέρα και δούλεψαν όλα σωστά.
Στη συνέχεια τοποθέτησα και τα led μπροστά, και δουλεύουν κι αυτά σωστά.
Οπότε δεν πείραξα κάτι.
Επίσης ο Κινέζος δεν αναφέρει πουθενά τίποτα για φλασιέρες και για "bypass"
Προφανώς συμπίπτει η συχνότητα του φλασέρ με την συχνότητα του ανιμεσιον των μπροστά φλας.
Αν δεν συνέπιπτε και για παράδειγμα έκοβε το ρεύμα (για να σβήσουν τα φλας) το φλασέρ ΠΡΙΝ ολοκληρώσει το ανιμεσιον το φλας, τότε δεν θα ολοκληρωνόταν, και φτου κι από την αρχή. Ή αν το φλασέρ έκοβε ΜΕΤΑ αφού είχε ολοκληρώσει το ανιμέσιον, θα προλάβαινε να κάνει και λίγο από τον επόμενο κύκλο του ανιμεσιον που επίσης θα κοβόταν κ.ο.κ.
Αν κάνεις ένα πείραμα , πάρε στο χέρι ένα τέτοιο φλας με ανιμεσιον, και συνδεσε το σε μια μπαταρία 12v σκέτη απευθείας. θα δεις ότι θα αρχίσει να φλασάρει το ανιμέσιον κανονικά, χωρίς φλασέρ χωρίς τίποτα.
Σε μικτή κατάσταση, που η μοτοσυκλέτα έχει απάνω ταυτόχρονα άλλα που ανάβουν σταθερά και άλλα που κάνουν ανιμέσιον, δεν ξέρω τι γίνεται.
Θα το δοκιμάσω και θα σου πω.
Νομίζω όμως οτι το animation ανάβει το φλας και μετά μένει συνεχώς αναμμένο μέχρι να σβήσει από την φλασιέρα.
Οπότε ναι, αν η φλασιέρα είναι γρήγορη δεν προλαβαίνεις όλο το animation, αλλά αν είναι "αργή" απλά μένεις με το φλας πλήρως αναμμένο.
Και στο DRL το ίδιο κάνει. Έχει ένα χαζό animation για να ανάψουν τα LED και μετά μένουν σταθερά αναμμένα.
Σημείωση:
Υπάρχουν πλέον και φλασιέρες με ρυθμιζόμενο χρόνο. Δεν είναι πολύ πιο ακριβές από τις απλές και θα αγόραζα μία, αλλά δεν είναι "1 προς 1" αντικατάσταση της παλιάς.
Εννοώ οτι η φλασιέρα που βρήκα είναι ολόιδια με την εργοστασιακή, με την ίδια φίσα, ακόμα και με τα ίδια σημεία αγκύρωσης στο σασί. Οπότε προτίμησα αυτή αντί για την ρυθμιζόμενη που είναι τελείως "universal"
Peterjackson
16/04/2025, 19:19
Την έβαλα μπροστά. Ο Μπάμπουρας άρπαξε με την πρώτη μιζιά και η μπαταρία έδειχνε 12v. Πήγαμε και μια βόλτα στην πόλη και στα πέριξ για να φορτίσει. Βάλαμε και αέρα στα λάστιχα, τα οποία ήταν τσιταααα. Ισως γι αυτό να μην έστριβε τόσο εύκολα, διότι τώρα μου φάνηκε πιο εύκολη. Μάλλον όταν ο προηγούμενος μου είπε ότι ήταν κομπλέ εννοούσε ότι φούσκωσε λίγο πριν σκάσουν. Κι εγώ σαν μπούφος, δεν τα τσέκαρα.
Λχ, από 36 psi που έγραφε για το πίσω το μανόμετρο έδειξε 44 και το πρατήριο είναι στα 200 μέτρα, οπότε σίγουρα δεν ζεστάθηκε.
Επισης, θυμάστε σε παλιά ταινία που φώναζε ο Σταυρίδης «κάηκαααα»; Αυτό θυμήθηκα όταν μας έκλεισε ένα αστικό που όμως είχαν φρακάρει κάτι διπλοπαρκαρισμένα και όσο περιμέναμε υπομονετικά για να περάσουμε, ένιωσα τι θα εξάτμιση πίσω από το πόδι. Οι ντελιβεραδες καβάλησαν το πεζοδρόμιο κι έφυγαν. Εγώ κολώνω να τα κάνω αυτά
Μετά απο 35 χρόνια το μικρό, (CRM),ζήτησε ενα σετάκι επισκευής για το καρμπυρατέρ που δάκρυζε,πολυέξοδα αυτά τα Honda!
461475
Μου εκτυπωσε ενας φιλος 2 ταπες για το πλαισιο
αλλα δεν μ αρεσε ολο μαυρο και του προσθεσα
λιγο χρωματακι
461520
461521
karellen
17/04/2025, 20:24
Επαγγελματική όψη!
Μιας και προχθές είχα βάψει ήδη τα....αυγά :lol:
Χθες δεν είχα τι να κάνω, είπα να αλλάξω επιτέλους τα τακάκια στον κινεζάκο μου.
κατέβηκα, τσέκαρα ενδελεχώς και τελικά έχουν πολύ ψωμί ακόμα, 22k μετά.... μπήκαν τα νέα τακάκια στην εργαλειοθήκη και πάμε για καλοκαίρι την αλλαγή.
filipp0s
18/04/2025, 14:27
Όχι ακριβώς σήμερα αλλά πριν λίγες μέρες. Αλλάχτηκε η μανέτα μαζί με τη βάση με καινούργια(!) που βρέθηκε στο ebay στην Ιταλία. Μάλιστα είναι η ρυθμιζόμενη της domino που την έδινε η aprilia για το strada ως αξεσουάρ! Καινούργια -το ξαναλέω- σε στοκ (ας είναι καλά ο bill που την βρήκε).
Η κανονική μαζί με τη βάση δεν υπάρχει πουθενά. Το τελευταίο χρόνο είχα τρελαθεί να αλλάζω ντίζες, μάλιστα κουβαλούσα συρματόσχοινα με βαρελάκια κάτω από τη σέλα. Κάθε τρεις και λίγο τα έκοβε.
Μαζί μπήκε και καινούργια ντίζα με τη φωλιά, aftermarket αυτή, η μαμά δεν, παίζει να πήρα την τελευταία σε στοκ πριν ένα χρόνο άλλα τη μάσησε κι αυτή. :tooth:
Ακόμα μου έχει μείνει το ψυχολογικό αλλά σιγά σιγά το ξεπερνάω :D
461547
Όχι ακριβώς σήμερα αλλά πριν λίγες μέρες. Αλλάχτηκε η μανέτα μαζί με τη βάση με καινούργια(!) που βρέθηκε στο ebay στην Ιταλία. Μάλιστα είναι η ρυθμιζόμενη της domino που την έδινε η aprilia για το strada ως αξεσουάρ! Καινούργια -το ξαναλέω- σε στοκ (ας είναι καλά ο bill που την βρήκε).
Η κανονική μαζί με τη βάση δεν υπάρχει πουθενά. Το τελευταίο χρόνο είχα τρελαθεί να αλλάζω ντίζες, μάλιστα κουβαλούσα συρματόσχοινα με βαρελάκια κάτω από τη σέλα. Κάθε τρεις και λίγο τα έκοβε.
Μαζί μπήκε και καινούργια ντίζα με τη φωλιά, aftermarket αυτή, η μαμά δεν, παίζει να πήρα την τελευταία σε στοκ πριν ένα χρόνο άλλα τη μάσησε κι αυτή. :tooth:
Ακόμα μου έχει μείνει το ψυχολογικό αλλά σιγά σιγά το ξεπερνάω :D
461547
Κανονικά, εφόσον την έκανες πριν μέρες την εργασία και όχι σήμερα, θα έπρεπε να σβήσω το ποστ αλλά ένεκα του Πάσχα στην χαρίζω :p
Ωραίος ρε, μακάρι να είχα ακόμα το δικό μου....:(
grinderx
19/04/2025, 16:57
Έβαλα τα μαμά μαρσπιέ, γιατί το σπείρωμα του αντάπτορα αυτών που είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έσπασε.
461563
WTF??? :confused: :hmm:
RaGe_Raptor
19/04/2025, 17:00
Έβαλα τα μαμά μαρσπιέ, γιατί το σπείρωμα του αντάπτορα αυτών που είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έσπασε.
461563
WTF??? :confused: :hmm:
ίσως είναι γνήσια κινέζικα.
grinderx
19/04/2025, 17:07
ίσως είναι γνήσια κινέζικα.
Μάλλον. Εντάξει η μηχανή είναι του 2010 (και ο προηγούμενος την είχε στην πένα). Αλλά και πάλι, παρά τα χρόνια της δε μπορώ να το δικαιολογήσω.
Έγινε το πρωί της Κυριακής 13/4 που πήγαμε Επίδαυρο με τα παιδιά. Ανεβαίνοντας στη σέλα και χωρίς καν να έχω πατήσει στα μαρσπιέ, άκουσα ένα μεταλλικό ήχο στο πλακάκι και όταν είδα τι έγινε έμεινα χαζός! Το ξαναβίδωσα όπως, όπως και αφού το σιγούρεψα πήγα στο σημείο συνάντησης.
RaGe_Raptor
19/04/2025, 17:17
Μάλλον. Εντάξει η μηχανή είναι του 2010 (και ο προηγούμενος την είχε στην πένα). Αλλά και πάλι, παρά τα χρόνια της δε μπορώ να το δικαιολογήσω.
Έγινε το πρωί της Κυριακής 13/4 που πήγαμε Επίδαυρο με τα παιδιά. Ανεβαίνοντας στη σέλα και χωρίς καν να έχω πατήσει στα μαρσπιέ, άκουσα ένα μεταλλικό ήχο στο πλακάκι και όταν είδα τι έγινε έμεινα χαζός! Το ξαναβίδωσα όπως, όπως και αφού το σιγούρεψα πήγα στο σημείο συνάντησης.
:uplate:
δεν θα το έκανα , αλλά εγώ χρησιμοποιώ πάρα πολύ τα μαρσπιέ.
αφού πήγες και γύρισες χωρίς θέμα,όλα καλά!
Γνήσιες κινεζιές μόνο για διακοσμητικά. Απαγορεύονται δια ροπάλου σε:
μαρσπιέ
μανέτες
κλιπ-ον
δισκόφρενα
τιμονόπλακες
κι οτιδήποτε τυχαίνει να ξεχνάω
edit:
κάτι πολύ καλό βγήκε από αυτό και σ'ευχαριστώ grinderx!
βρήκα ότι η Gilles φτιάχνει μαρσπιέ για τις oem βάσεις! είναι που είναι γλιστερά τα μαμά μαρσπιέ από καινούρια, τώρα έχουν γίνει γυαλί.
461564
grinderx
19/04/2025, 17:59
:uplate:
δεν θα το έκανα , αλλά εγώ χρησιμοποιώ πάρα πολύ τα μαρσπιέ.
αφού πήγες και γύρισες χωρίς θέμα,όλα καλά!
Καλά ότι έκανα καουμποϊλίκι να λέγεται! Αλλά έχω χάσει τόσες βόλτες που σπάστηκα και το πήρα πεισματικά.
grinderx
19/04/2025, 18:02
Πάντως αν δε με βολέψουν τα μαμά μαρσπιε με το λάστιχο (είχα συνηθίσει την αίσθηση των προηγούμενων), λέω να πάρω αυτό (https://vi.aliexpress.com/item/4000590317428.html) ή αυτό (https://vi.aliexpress.com/item/1005007461119946.html) που δεν είναι βιδωτά.
grinderx
24/04/2025, 21:25
Πάντως αν δε με βολέψουν τα μαμά μαρσπιε με το λάστιχο (είχα συνηθίσει την αίσθηση των προηγούμενων), λέω να πάρω αυτό (https://vi.aliexpress.com/item/4000590317428.html) ή αυτό (https://vi.aliexpress.com/item/1005007461119946.html) που δεν είναι βιδωτά.
Κι επειδή τελικά με τα μαμά μαρσπιέ δεν την πάλεψα καθόλου, πήγα και αγόρασα τα racing μαρσπιέ (https://www.barracudamoto.com/it_gb/footpeg-racing-kit-nf123-bund.html) τις Barracuda με τους αντίστοιχους αντάπτορες (https://www.barracudamoto.com/it_gb/yamaha-kit-attacchi-anteriori-coppia-yf123-f.html) για Yamaha. Επέλεξα τα συγκεκριμένα μια και τα βρήκα άμεσα διαθέσιμα (εν όψη και του moto.gr track day (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164635)). Τους τοποθέτησα σήμερα το βράδυ, οπότε δεν τους έχω δοκιμάσει ακόμα. Ανεβαίνοντας στατικά στη μηχανή σε πρώτη ανάγνωση η αίσθηση είναι απείρως καλύτερη σε σχέση με τα μαμά. Είναι και πιο κοντά σε μήκος (7 εκ).
Πρώτο service για το μωροοοοοοο........... Λαδάκια, φίλτρο, τακάκια μπρος πίσω, κόρνα ( γιατί με τα ξερόγκαζα δε γινόταν δουλειά :bawl: ) και επισκευή του διακόπτη pass των μεγάλων φώτων γιατί δεν έφτανα να τον κλωτσήσω τον μπροστινό να πάει παραπέρα να περάσω ρε παιδί μουυυυ..... ολίγον τι από νεφρό για το πλοίο της αγάπης αλλά χαλάλι γιατί δε μου χαλάει χατήρια..... :a25::a25::a30:
doctor_john
25/04/2025, 10:09
Κάνα 400αρι; :lol:
Μεγάλη και όμορφη.. τι να κανς..
Κάνα 400αρι; :lol:
Μεγάλη και όμορφη.. τι να κανς..
400;; Tι είναι κανά σκούτερ; :bawl:
Ποντάρω σε 600 τουλ. :D
Κάνα 400αρι; :lol:
Μεγάλη και όμορφη.. τι να κανς..
400;; Tι είναι κανά σκούτερ; :bawl:
Ποντάρω σε 600 τουλ. :D
χαχαχαχα εντάξει είπαμε δεν είναι και scania....... 135 τα τακάκια, 65 λάδια φίλτρο και ένα 50άρικο εργασία, κόρνα και επισκευή του διακόπτη. 250 γιούργια μονοοοοοοο...... στο σκούτερ παίζει να είχα χαλάσει και παραπάνω :bawl::bawl::look:
χαχαχαχα εντάξει είπαμε δεν είναι και scania....... 135 τα τακάκια, 65 λάδια φίλτρο και ένα 50άρικο εργασία, κόρνα και επισκευή του διακόπτη. 250 γιούργια μονοοοοοοο...... στο σκούτερ παίζει να είχα χαλάσει και παραπάνω :bawl::bawl::look:
Πόσα λίτρα λαδι χωράει το βαπόρι, γιατί σαν λίγα μου φαίνονται 50 ευρώ για λαδι 15 έχει το φίλτρο περίπου?
Πόσα λίτρα λαδι χωράει το βαπόρι, γιατί σαν λίγα μου φαίνονται 50 ευρώ για λαδι 15 έχει το φίλτρο περίπου?
Κάπου στα 4 νομίζω είχα δει στις προδιαγραφές Δημήτρη, 3,7 lt νομίζω. Όταν χάζευα μια μέρα τα motul με τις προδιαγραφές του κινητήρα μου το έβρισκα κοντά στα 45 € το 4 λιτ και το φίλτρο στο 10άρικο....... ε λογικά σαν μηχανικός θα ψωνίζει και άλλες τιμές εκείνος....
motojojo
25/04/2025, 20:26
Τις τελευταιες μέρες έγιναν πραγματακια.
Κολήθηκε με τυχαία κολα τυπου UHU η πλαστική βάση των οργάνων, μέχρι να έρθει η καινουργια. Παραδόξως κόλησε καλά!
Μπήκε λεντ στον προβολέα. 50W, καμια δεκαρια χιλιαδες λουμεν, η διαφορά τεραστια! Μένει να γινει βολτα σε απολυτο σκοτάδι αλλά ακόμα και μεσα στην πόλη που ο φωτισμός είναι γενικά αρκετός φαίνεται η δέσμη. Όμως μάλλον θέλει ενα τσικ χαμήλωμα ο προβολέας.
Χτες μπήκε το μτχ τιμόνι, μέχρι να έρθει το καινουργιο. Σημερα μπήκε και το πλαστικό της ουράς.
Συμπληρώθηκε πίεση στα λάστιχα, λαδώθηκε η αλυσίδα. Κάναμε και την πρωτη βόλτα, ολα καλά.
Back to action!
harris_x
25/04/2025, 20:45
Της έβαλα δικάμερο.... :tooth:
Τις τελευταιες μέρες έγιναν πραγματακια.
Κολήθηκε με τυχαία κολα τυπου UHU η πλαστική βάση των οργάνων, μέχρι να έρθει η καινουργια. Παραδόξως κόλησε καλά!
Μπήκε λεντ στον προβολέα. 50W, καμια δεκαρια χιλιαδες λουμεν, η διαφορά τεραστια! Μένει να γινει βολτα σε απολυτο σκοτάδι αλλά ακόμα και μεσα στην πόλη που ο φωτισμός είναι γενικά αρκετός φαίνεται η δέσμη. Όμως μάλλον θέλει ενα τσικ χαμήλωμα ο προβολέας.
Χτες μπήκε το μτχ τιμόνι, μέχρι να έρθει το καινουργιο. Σημερα μπήκε και το πλαστικό της ουράς.
Συμπληρώθηκε πίεση στα λάστιχα, λαδώθηκε η αλυσίδα. Κάναμε και την πρωτη βόλτα, ολα καλά.
Back to action!
Τι 10000 lumen ρε τρελέ; Ταινία θα δεις; Εν τω μεταξύ το όριο είναι 2k
doctor_john
26/04/2025, 07:24
Εχουν πλάκα όμως, διαλέγεις λάμπες στα όρια του όπλου :lol:
Αυτό το όριο ισχύει στην Ελλάδα;
Αν λένε αλήθεια οι κατασκευαστές, είναι εκτός πολλά φώτα ποδηλάτων.
Αν έχεις υπόψιν κάποιο τρόπο ελέγχου πες μου γιατί δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον.
Εχουν πλάκα όμως, διαλέγεις λάμπες στα όρια του όπλου :lol:
Αυτό το όριο ισχύει στην Ελλάδα;
Αν λένε αλήθεια οι κατασκευαστές, είναι εκτός πολλά φώτα ποδηλάτων.
Αν έχεις υπόψιν κάποιο τρόπο ελέγχου πες μου γιατί δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον.
Το όριο ισχύει πανευρωπαικά, πλαγιοδιάβασα αυτό το paper https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:42014X0614(02)
Για τα ποδήλατα δεν ξέρω αν έχουν άλλα ή δεν έχουν regulations.
Τρόπος για να το ελένξεις πέρα από το κτέο που θεωρητικά το κοιτάνε είναι τα φωτόμετρα.
Ψώνια και αύριο θα πιάσω κανα κατσαβίδι, αρκετά ασχολήθηκα με το ΙΧ απο χτες !!
Φλασάκια να μην κυκλοφορώ με τα σπασμένα λες και είναι κλεμμένο ,ένα σετ βίδες για να αλλάξω τις βίδες του
ανεμοθώρακα που τον έχω πιασμένο ακόμα με ..λαμαρινόβιδες- που λέει ο λόγος και τα κλασσικά αναλώσιμα !
Ένα πλαινό μάγουλο έμεινε να βάλω στην δεξιά πλευρά και τα σημάδια της πτώσης θα έχουν εξαφανιστεί εντελώς :wave2:
461753
Της έβαλα επιτέλους λαστιχα!
461868
Πήγα και της έριξα μια ματιά στην αποθήκη.Κοντεύουμε δύο μήνες να περιμένω το μηχανουργείο και το πίσω αμορτισέρ για το σέρβις.Αυριο τους περνώ τηλέφωνο.
sanctusan
27/04/2025, 21:21
Της έβαλα επιτέλους λαστιχα!
461868
Και λάδωσες την αλυσίδα!!!!
Μεγειά τα παπούτσια!!!!
Και λάδωσες την αλυσίδα!!!!
Μεγειά τα παπούτσια!!!!
Thanks!:beer:
TheRegulator
28/04/2025, 16:25
Ετοιμάζω το extreme makeover του αγωνιστικού και αποφάσισα να αλλάξω το χρώμα/χρωματικο συνδυασμό. Παράλληλα λόγο του πρότζεκτ έβγαλα καινούργια αυτοκόλλητα.
Ένα μικρό hint:
461881
taisteal
29/04/2025, 13:05
Καινούργια λάστιχα για το τενεκέ
461884
doctor_john
01/05/2025, 08:50
Λαστιχάρα! με 'γειές.
Υπάρχει κάποια οδηγία για το πως θα χρησιμοποιηθεί; εννοώ την φορά του πίσω.
taisteal
01/05/2025, 23:27
Λαστιχάρα! με 'γειές.
Υπάρχει κάποια οδηγία για το πως θα χρησιμοποιηθεί; εννοώ την φορά του πίσω.
Ευχαριστώ πολύ!
Τι εννοείς;
Με τη φορά που βλέπεις παει το πίσω και με ανάποδη το εμπρός ελαστικό
Πλύσιμο για το μωρόοοοοο :a25:
461928
καινούριες μποτούλες για το μπαμπά......για να είμαστε έτοιμοι για το σκ.... :D
461929
2stroker
03/05/2025, 08:39
Ντύσιμο με αυτοκόλλητα. Πραγματικά έγινε άλλο μηχανάκι.
Σκέφτομαι μήπως αλλάξω και το μπροστινό φτερό με πορτοκαλί. Για πείτε καμία γνώμη.
461931
461932
461933
461934
πολυ ομορφο..θα ελεγα αν οχι ολο πορτοκαλι
να βαλεις καποιο αυτοκολλητο πορτοκαλι-ασπρο στο ιδιο
μοτιβο με τα υπολοιπα
harris_x
03/05/2025, 09:17
πολυ ομορφο..θα ελεγα αν οχι ολο πορτοκαλι
να βαλεις καποιο αυτοκολλητο πορτοκαλι-ασπρο στο ιδιο
μοτιβο με τα υπολοιπα
Agree :a013:
Ντύσιμο με αυτοκόλλητα. Πραγματικά έγινε άλλο μηχανάκι.
Σκέφτομαι μήπως αλλάξω και το μπροστινό φτερό με πορτοκαλί. Για πείτε καμία γνώμη.
461931
461932
461933
461934
πολυ ομορφο..θα ελεγα αν οχι ολο πορτοκαλι
να βαλεις καποιο αυτοκολλητο πορτοκαλι-ασπρο στο ιδιο
μοτιβο με τα υπολοιπα
Κι εγώ συμφωνώ με τον husky, όλο πορτοκαλί το φτερό θα χτυπάει κάπως. πορτοκαλί ταινία σαν αυτήν που βάζουν στις ζάντες, περιμετρικά στο φτερό θα ήταν ταμάμ.
Πολύ ωραίο έγινε!
telegonos
03/05/2025, 11:40
Αλλαγή τσιμούχες σε ZXR400L.
Το πηρούνι στο ZXR έχει την ιδιαιτερότητα, ότι το ελατήριο που είναι τέρμα κάτω, δεν αποτελεί εγκλωβισμένο μέρος του cartridge, δλδ το ελατήριο είναι ΕΞΩ από το cartridge και όταν λύσεις βίδα κάτω, τάπα πάνω, αυτά χωρίζουν, και βγαίνουν ένα κομμάτι όλο μαζί το cartridge, και ένα κομμάτι το ελατήριο.
Καλά όλα αυτά, αλλά γιατί μας τα λες εδώ;
Γιατί όταν πας τα να δέσεις, και θέλεις να βάλεις την βίδα κάτω, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ να ασκεί δύναμη στο κάτω μέρος του cartridge, για να το το βρει η βίδα και να το πιάσει.
Ετσι, πρέπει αναγκαστικά να λυθεί η τάπα του cartridge πάνω, να αφαιρεθεί ο αποστάτης του ελατηρίου, ώστε να βάλεις κάτι μακρύ, μια ράβδο, ένα πολύ μακρύ κατσαβίδι, κάτι, ώστε να πατήσει τελείως κάτω την βάση του cartridge και να μπορέσει έτσι να βιδωθεί η βίδα κάτω.
ΕΚΕΙ είναι η ιδιαιτερότητα στην πράξη.
ΜΕΤΑ, όταν βάζεις τον αποστάτη, και πας να δέσεις την τάπα πάνω, στο στέλεχος του cartridge, o ίδιος ο αποστάτης σου κρύβει παντελώς το σημείο που δένει η τάπα, και το ελατήριο από κάτω πιέζει με δύναμη να μην μπορείς να το σπρώξεις κάτω.
ΕΚΕΙ λοιπόν λύνει τα χέρια το παρακάτω αυτοσχέδιο εργαλείο που μαγκώνει σε δυο τρύπες που έχει ο αποστάτης.
461936
Με το οποίο μαζί με ιμάντες, κρατάει σταθερά τον αποστάτη κατω και το ελατήριο συμπιεσμένο, μέχρι να κάνεις την δουλειά σου να βιδώσεις με άνεση την τάπα πάνω στο στέλεχος και να σφίξεις και το κόντρα παξιμάδι που την ασφαλίζει.
461937
Με λίγα λόγια, αγαπητή Showa, υπάρχει κάποιος λόγος που φτιάχνεις cartridge για USD Honda π.χ. RVF, VTRSP (https://forcev4.blogspot.com/2014/10/a-usd-cartridge.html)και είναι πανεύκολο το βάλε-βγάλε το Cartridge όλο μαζί με το ελατήριο σε ένα κομμάτι, και όταν είναι για άλλους πελάτες π.χ. Kawasaki το κάνεις δύσκολο;
ratamahatta
03/05/2025, 15:22
Ντύσιμο με αυτοκόλλητα. Πραγματικά έγινε άλλο μηχανάκι.
Σκέφτομαι μήπως αλλάξω και το μπροστινό φτερό με πορτοκαλί. Για πείτε καμία γνώμη.
Άψογο αποτέλεσμα και πολύ καλός χρωματικός συνδυασμός , αναμενόμενο μιας και κάνουν πολύ καλή δουλειά τα παιδιά.
Μπορείς να τος ζητήσεις να σου φτιάξουν αυτοκόλλητο για το μπροστά μέρος του φτερου μονο στο ίδιο μοτίβο, δεν χρειάζεται όλο, γνώμη μου
Πάντως μια αλλαγη σε χρωματισμό κλπ αλλάζει τελείως τις μοτοσικλέτες
2stroker
03/05/2025, 15:27
Άψογο αποτέλεσμα και πολύ καλός χρωματικός συνδυασμός , αναμενόμενο μιας και κάνουν πολύ καλή δουλειά τα παιδιά.
Μπορείς να τος ζητήσεις να σου φτιάξουν αυτοκόλλητο για το μπροστά μέρος του φτερου μονο στο ίδιο μοτίβο, δεν χρειάζεται όλο, γνώμη μου
Πάντως μια αλλαγη σε χρωματισμό κλπ αλλάζει τελείως τις μοτοσικλέτες
Όντως κάνουν τρελή δουλειά. Όταν πήγα να το παραλάβω, δεν το πίστευα ότι είναι το δικό μου μηχανάκι.
ε δωσε ομως και ινφο που εγινε η δουλεια...;)
ratamahatta
04/05/2025, 09:31
ε δωσε ομως και ινφο που εγινε η δουλεια...;)
DXL graphics λέγεται η εταιρεία στον Γέρακα Αττικής
Μπορείς να τους βρεις σε fb και instagram και να δεις δουλειές τους
DXL graphics λέγεται η εταιρεία στον Γέρακα Αττικής
Μπορείς να τους βρεις σε fb και instagram και να δεις δουλειές τους
Ναι οκ καταλαβα
προσφατα ετυχε να δω ενα Tuareg 660 εδω με δικο τους σετ αυτοκολλητων και ηταν οντως εντυπωσιακα ποιοτικα
Πριν δύο μήνες είχα λύσει το πίσω μέρος του Gsxr,ψαλίδι,μοχλικο ανάρτηση με σκοπό να αλλάξω όλα του ρουλεμάν,να βάλω ψαλίδι από Κ5-6 και να βάλω και την Ohlins ανάρτηση που έχω.Το πλαίσιο εκεί πίσω είχε σκάσει η ηλεκτροστατική, πράγμα που μέχρι τώρα,4 χρόνια στην κατοχή μου,δεν το είχα αντιληφθεί διότι δεν φαινόταν.Ε με έτρωγε όμως να το στρώσω γιατί δεν μπορούσα να το βλέπω έτσι
462051[/ATTACH
Ξύσιμο με p800 νερού,καθάρισμα με Hb Body Antisil και βάψιμο με σπρέι Hb Body Chassis coat.Εφαγα πολύ ώρα να μασκάρω για να μην βαφτεί ότι δεν πρέπει σε σημείο που πόνεσε η μέση μου σκυμμένος πόση ώρα.
[ATTACH=CONFIG]462052
Κάποια "σημαδακια" που φαίνονται κάτω είναι δύο σκουπιδακια τα φυσηξα και φύγανε αφού όμως είχα βγάλει την φωτό.Το πριν και το μετά βγήκαν ανάποδα στη δημοσίευση :D
Πριν δύο μήνες...
Καταπληκτικη δουλεια! :a012:
Δυο ερωτησεις εχω. Η βαφη που χρησιμοποιησες εχει και ασταρι; Το χρωμα πώς ηξερες οτι θα ταιριαζει;
2stroker
05/05/2025, 07:55
DXL Graphics. Πολυ καλη δουλεια, καλα παιδια και να φαντασεις οτι η συνενοηση ολη εγινε τηλεφωνικα και απλα οταν ηταν ετοιμα πηγα και τα τοποθετησαν.
Η βαφή ναι έχει και ασταρι μέσα και είναι για όλα τα μέταλλα.Το χρώμα εντάξει δεν είναι και κάνα περίεργο,μαύρο ψιλοσατινε είναι οπότε ήταν εύκολο.Εννοειται δοκίμασα πρώτα σε μια λαμαρίνα να δω πως βγαίνει
462091
Αγόρασα το παραπάνω stand
Για όποιον ενδιαφέρεται το βρήκα στα 36,75 ευρώ στον Στριγκο στην Νέα Φιλαδέλφεια, έχει και τις δύο λαβές
motojojo
06/05/2025, 11:42
Μπηκαν (επιτέλους) καινουρια πατούμενα. Bridgestone S21.
Τωρα "στρωσιμο" μχρι τη βουνίσια.
grinderx
06/05/2025, 18:19
Ωραίος. Πόσο αν επιτρέπετε;
βγήκε απο το cbr η κουκούλα, το βγάλαμε απο την πυλωτή. του ρίξαμε ενα νερακι να φυγουν οι σκονες και μεταφέρθηκε το στο συνεργείο να ξανα πατήσει στα (ρ)οδια του!
harris_x
06/05/2025, 20:01
βγήκε απο το cbr η κουκούλα, το βγάλαμε απο την πυλωτή. του ρίξαμε ενα νερακι να φυγουν οι σκονες και μεταφέρθηκε το στο συνεργείο να ξανα πατήσει στα (ρ)οδια του!
Αντε βρε παιδάκι μου...
:beer::beer::beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.