PDA

View Full Version : Ο καφενές vol.2



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

DriveR
23/03/2019, 15:33
Ίσως κάποιοι εδώ να είναι επαγγελματίες οδηγοί ταξί ή καποιοι που ξέρουν πάνω στο θέμα αυτό, αξίζει κάποιος την εποχή αυτή να αγοράσει άδεια ταξί; Αν ναι που να κοιτάξει κάποιος (περιοχή Αθήνα);

Κάθε συμβουλή δεκτή.

Grafton 505
23/03/2019, 17:54
Κουτί ποστ Alert !!!


50Ah μπαταρία είναι νορμάλ για ένα αυτοκίνητο που κινείται μια φορές την βδομάδα ;

viper1
23/03/2019, 18:45
Ίσως κάποιοι εδώ να είναι επαγγελματίες οδηγοί ταξί ή καποιοι που ξέρουν πάνω στο θέμα αυτό, αξίζει κάποιος την εποχή αυτή να αγοράσει άδεια ταξί; Αν ναι που να κοιτάξει κάποιος (περιοχή Αθήνα);

Κάθε συμβουλή δεκτή.

Οι άδειες έχουν πάρει την ανιούσα. Δεν είναι καλή εποχή για αγορά. Επίσης η δουλειά είναι περιορισμένη. Με ακριβό όχημα εφόσον αγοράσεις την άδεια μπορείς να συνεργαστείς με τουριστικά γραφεία και να δουλεύεις με ραντεβού. Θα πληρώνεσαι όμως στο τέλος της σαιζόν. Άλλη επιλογή είναι να πάρεις άδεια και να την βάλεις πάνω σε ένα αυτοκίνητο και να βγεις στους δρόμους ή να το ενοικιάσεις. Μπορείς και να αγοράσεις μόνο την άδεια και να την ενοικιάσεις. Πριν κάνεις οτιδήποτε περίμενε τις εκλογές διότι η υπόθεση με την απελευθέρωση των ταξί είναι ακόμα ανοιχτή....

mikes
23/03/2019, 18:48
Κουτί ποστ Alert !!!


50Ah μπαταρία είναι νορμάλ για ένα αυτοκίνητο που κινείται μια φορές την βδομάδα ;νορμαλ ειναι οτι φοραει απο μαμα ασχετα ποσες φορες την εβδομαδα κινειται...

Translatoras
23/03/2019, 18:53
Έχεις πμ.

DriveR
24/03/2019, 13:26
Οι άδειες έχουν πάρει την ανιούσα. Δεν είναι καλή εποχή για αγορά. Επίσης η δουλειά είναι περιορισμένη. Με ακριβό όχημα εφόσον αγοράσεις την άδεια μπορείς να συνεργαστείς με τουριστικά γραφεία και να δουλεύεις με ραντεβού. Θα πληρώνεσαι όμως στο τέλος της σαιζόν. Άλλη επιλογή είναι να πάρεις άδεια και να την βάλεις πάνω σε ένα αυτοκίνητο και να βγεις στους δρόμους ή να το ενοικιάσεις. Μπορείς και να αγοράσεις μόνο την άδεια και να την ενοικιάσεις. Πριν κάνεις οτιδήποτε περίμενε τις εκλογές διότι η υπόθεση με την απελευθέρωση των ταξί είναι ακόμα ανοιχτή....

Η άδεια σε τι τιμή κυμαίνετε τώρα; Η όλη φάση είναι ρίσκο πολύ μεγάλο.

viper1
24/03/2019, 13:34
Η άδεια σε τι τιμή κυμαίνετε τώρα; Η όλη φάση είναι ρίσκο πολύ μεγάλο.

Νομίζω κοντά στα 100κ . Αλλά αν πάρεις κάνα δυο τηλέφωνα σε μαντραδες θα μάθεις. Επίσης υπάρχουν και αγγελίες ιδιωτών. Χρυσή ευκαιρία κοίτα

Acacius
25/03/2019, 01:17
Ομολογώ ότι δεν το περίμενα, αν και έπρεπε να είχα υποψιαστεί από τη γνώση μαθηματικών :lol:

404738

mikes
25/03/2019, 18:06
Ομολογώ ότι δεν το περίμενα, αν και έπρεπε να είχα υποψιαστεί από τη γνώση μαθηματικών :lol:

404738

να υποθεσω οτι φυσικα πριν το ποσταρεις εδω το εψαξες και βεβαιωθηκες οτι ισχυει, και δεν το καταπιες αμασητο και αρχισες να το διαδιδεις ετσι στεγνα, ναι??

basilis_k6
25/03/2019, 21:18
https://www.protothema.gr/greece/article/876208/korinthos-idioktitis-spitiou-purovolise-kai-skotose-epidoxo-diarrikti-petaxe-to-ptoma-se-latomeio/

Λίγο αργότερα, Ρομά πήγαν στο τοπιικό αστυνομικό τμήμα και είπαν στους αστυνομικούς ότι από την ομάδα που είχε επιχειρήσει να μπει στο σπίτι έλειπε ένα άτομο.

τραγέλαφος

Acacius
26/03/2019, 00:58
να υποθεσω οτι φυσικα πριν το ποσταρεις εδω το εψαξες και βεβαιωθηκες οτι ισχυει, και δεν το καταπιες αμασητο και αρχισες να το διαδιδεις ετσι στεγνα, ναι??

Δεν πρόκειται να φάω τη μέρα μου ψάχνοντας αναλυτικά κάθε τι που πετυχαίνω στο ίντερνετ, αλλά έναν στοιχειώδη έλεγχο τον κάνω συνήθως. Αυτός που το πόσταρε είναι πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ οπότε θεωρώ ότι δε γράφει ό,τι του καπνίσει επί του θέματος. Έγραψε και το παρακάτω, διότι υπήρξε κάποια ανακρίβεια (το highlight δεν είναι δικό μου, έτσι το βρήκα)

Έχεις κάποια πληροφόρηση που να αποδεικνύει ότι πρόκειται για ψευδή είδηση;


[EDIT για να μην ανοίγω δεύτερο ποστ από κάτω]: Μετά από επιπλέον ψάξιμο, εδώ μία διάψευση από την Αυγή (http://www.avgi.gr/article/4768083/9708700/fake-news-me-ten-periphereiake-dieuthyntria-ton-my-market) και εδώ μία διάψευση της διάψευσης (http://www.katiousa.gr/politika/ergatiki-taksi/kolafos-tou-pame-sto-syndikalisti-tou-syriza-pou-zitaei-kai-ta-resta-gia-tin-teos-diefthyntria-ton-my-market/). Take the egg and give it a haircut.

404867

Coyote.V
26/03/2019, 04:07
Συγνώμη, το επάγγελμα δεν είναι προς απελευθέρωση;

leftos
26/03/2019, 08:34
Εγω πάντως ενώ όντως κάτι γνωστοί χαροπαλεύανε τωρα τελευταία όλους τους βλέπω με την e class την τελευταία που είναι πανέμορφη και σαν ταξί έχει 25000+.
Γενικά βλέπω απο γνωστούς ξαναλέω οτι πάνε καλύτερα.

Billymuse
26/03/2019, 08:56
Συγνώμη, το επάγγελμα δεν είναι προς απελευθέρωση;

Μακάρι να ηταν προς κατάργηση.
Θα σου έλεγα μαν να κανεις υπομονή να δεις τι θα γινει με το νομοσχέδιο περι Uber.

atom_smasher
27/03/2019, 00:08
Γιατί έχει μεγαλύτερη σημασία αν είναι ΣΥΡΙΖΑ και όχι ότι ήταν λάθος ότι είπε; Θεωρείς ότι φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ για την επαγγελματική της ηθική;

lleonidas
27/03/2019, 00:20
Παρακαλώ να μη δοθούν κομματικές προεκτάσεις στην όποια συζήτηση!

Acacius
27/03/2019, 02:13
Ουσιατικά δεν αποφεύγω τις κομματικές προεκτάσεις, αλλά δε μπορώ να απαντήσω διαφορετικά.

Το σχόλιό μου βασίστηκε στην ασχετοσύνη της (πρώην) διευθύντριας στα μαθηματικά, η οποία επειδή είμαι κακοπροαίρετος άνθρωπος μου θύμισε τη στροφή 360 μοιρών του πρωθυπουργού μας. Τη μαλακία που τη δέρνει στο εργασιακό κομμάτι δεν τη σχολίασα νωρίτερα και γράφω μάλιστα ότι μου έκανε εντύπωση που είναι συριζα (αν είναι τελικά). Πιστεύω πάντως ότι αν όντως είναι, έχει μεγαλύτερη σημασία. Δε μπορείς να ανήκεις πολιτικά σε χώρο που φωνάζει για εργατικά δικαιώματα, να ωρύεσαι εναντίον κεφαλαίου και εργοδοσίας και μετά να πράττεις έτσι. Εϊναι υποκρισία. Αντιστοίχως, αν έβγαινε είδηση ότι η μανδάμ είναι ΝΔ νομίζω ότι οι περισσότεροι θα το θεωρούσαν σχεδόν φυσιολογικό.

Αν τώρα κάποιοι εδώ μέσα αρπάζεστε έτσι, ας κόψουν το/α σχόλιο/α οι μοντς. Μη χαλάσουμε και τις καρδιές μας.

mikes
27/03/2019, 07:15
. Πιστεύω πάντως ότι αν όντως είναι, έχει μεγαλύτερη σημασία. Δε μπορείς να ανήκεις πολιτικά σε χώρο που φωνάζει για εργατικά δικαιώματα, να ωρύεσαι εναντίον κεφαλαίου και εργοδοσίας και μετά να πράττεις έτσι. Εϊναι υποκρισία. καλα μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια γι αυτο....
εγω πριν χρονια δουλευα στην επιχειρηση ενεργου μελους του ΚΚΕ και με ειχε ανασφαλιστο...

wthanasis
27/03/2019, 07:26
καλα μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια γι αυτο....
εγω πριν χρονια δουλευα στην επιχειρηση ενεργου μελους του ΚΚΕ και με ειχε ανασφαλιστο...


Oh mon Dieu !!!

Δεν είναι τα πολιτικά πιστεύω πάνω από τις τσέπες ???

Αυτό και αν με σοκάρει ........ τς τς τς ....... :sad:

Panos76
27/03/2019, 10:39
Ε ρε πστμ μπλέξιμο

https://www.protothema.gr/greece/article/876379/thematiki-evdomada-sta-gumnasia-bainei-mia-trans-filologos-stin-taxi-pos-tin-adimetopizete/

nikos_abel
27/03/2019, 11:50
Ε ρε πστμ μπλέξιμο

https://www.protothema.gr/greece/article/876379/thematiki-evdomada-sta-gumnasia-bainei-mia-trans-filologos-stin-taxi-pos-tin-adimetopizete/


Από τη μία όντως ο αυτοπροσδιορισμός μας είναι ένα σοβαρότατο θέμα και δε μπορεί ο καθένας άντρακλας ναούμ'
να ισοπεδώνει τα πάντα σύμφωνα με τη πενιχρή γνώση του τι εστί "φύλλο" στη φύση,
από την άλλη ο αυτοπροσδιορισμός αυτός έχει καταντήσει να έχει 425,3 είδη και φύλα και ο καθείς ότι του κατεβάσει
η γκλάβα να το ονομάζει "διαφορετικότητα" και να θυμίζει τα είδη metal που υπάρχουν.

Μπλέξιμο λες ε; Ούτε καν :p

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
27/03/2019, 15:44
Από τη μία όντως ο αυτοπροσδιορισμός μας είναι ένα σοβαρότατο θέμα και δε μπορεί ο καθένας άντρακλας ναούμ'
να ισοπεδώνει τα πάντα σύμφωνα με τη πενιχρή γνώση του τι εστί "φύλλο" στη φύση,
από την άλλη ο αυτοπροσδιορισμός αυτός έχει καταντήσει να έχει 425,3 είδη και φύλα και ο καθείς ότι του κατεβάσει
η γκλάβα να το ονομάζει "διαφορετικότητα" και να θυμίζει τα είδη metal που υπάρχουν.

Μπλέξιμο λες ε; Ούτε καν :p

τρέμω για τον κόσμο που μεγαλώνουν τα παιδιά μου.

lleonidas
27/03/2019, 16:04
Σε προσωρινή πολιτική συμφωνία, αναφορικά με τον αναθεωρημένο κανονισμό για τη γενική ασφάλεια, κατέληξαν τα θεσμικά όργανα της ΕΕ.
Από το 2022 η χρήση νέων τεχνολογιών ασφάλειας θα καταστεί υποχρεωτική σε ευρωπαϊκά οχήματα, με στόχο την προστασία των επιβατών, των πεζών και των ποδηλατών.

Οι νέες τεχνολογίες που κυκλοφορούν στην αγορά μπορούν να συνεισφέρουν στη μείωση του αριθμού των θανάτων και των τραυματισμών στους δρόμους, το 90% των οποίων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος.

Η Κομισιόν πρότεινε να καταστούν υποχρεωτικά ορισμένα μέτρα ασφάλειας των οχημάτων, μεταξύ άλλων, τα συστήματα που περιορίζουν τα επικίνδυνα τυφλά σημεία φορτηγών και λεωφορείων και οι τεχνολογίες που προειδοποιούν τον οδηγό σε περίπτωση υπνηλίας ή διάσπασης της προσοχής.

Στα νέα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά ασφαλείας το 2022 περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Για αυτοκίνητα, μικρά φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία:

Προειδοποίηση σε περίπτωση υπνηλίας και διάσπασης προσοχής του οδηγού (π.χ. χρήση smartphone κατά την οδήγηση).

Ευφυής έλεγχος ταχύτητας.

Ασφάλεια οπισθοπορείας με τη χρήση κάμερας ή αισθητήρων.

Καταγραφέας δεδομένων ατυχήματος («μαύρο κουτί»).

Υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Προηγμένη πέδηση έκτακτης ανάγκης και βελτιωμένες ζώνες ασφαλείας που έχουν υποβληθεί σε δοκιμές σύγκρουσης.

Ειδικές απαιτήσεις για τη βελτίωση της άμεσης όρασης οδηγών φορτηγών και λεωφορείων και την εξάλειψη των τυφλών σημείων, καθώς και συστήματα στο εμπρόσθιο τμήμα και τα πλευρικά τμήματα του οχήματος για τον εντοπισμό ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου και την ειδοποίηση του οδηγού για την παρουσία αυτών, ιδίως κατά τη στροφή.

Όπως σημειώνεται, η Κομισιόν εκτιμά ότι τα προτεινόμενα μέτρα θα βοηθήσουν να σωθούν πάνω από 25.000 ζωές και να αποφευχθούν τουλάχιστον 140.000 σοβαροί τραυματισμοί έως το 2038.

Πέραν της προστασίας των χρηστών του ευρωπαϊκού οδικού δικτύου, τα νέα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας θα βοηθήσουν τους οδηγούς να εξοικειωθούν σταδιακά με τη νέα υποβοήθηση της οδήγησης.

Όλα τα παραπάνω αναμένεται ότι θα ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και την αποδοχή της κοινής γνώμης όσον αφορά τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα και ότι θα στηρίξουν τη μετάβαση στην αυτόνομη οδήγηση.

Επίσης τα νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας θα καταστούν υποχρεωτικά από το 2022, εκτός από την άμεση όραση για φορτηγά και λεωφορεία και τη διευρυμένη περιοχή πρόσκρουσης κεφαλής για αυτοκίνητα και μικρά φορτηγά, οι οποίες θα καταστούν υποχρεωτικές σε μεταγενέστερο στάδιο λόγω των απαραίτητων τροποποιήσεων της κατασκευαστικής μελέτης.

Οι νέοι κανόνες θα αποτελέσουν «ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός» για την οδική ασφάλεια, δήλωσε ο Antonio Avenoso, επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC).

Πηγή (https://www.newsauto.gr/news/ee-aftes-ine-i-ipochreotikes-technologies-asfalias-sta-ochimata-apo-to-2022/)

Acacius
27/03/2019, 16:53
Υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Ανυπομονώ να δω AI να προσπαθεί να βγάλει άκρη με τις (από ανύπαρκτες μέχρι λανθασμένες) διαγραμμίσεις μας χωρίς να βαρέσει BSOD.

MAIK72
27/03/2019, 17:21
[I]
Καταγραφέας δεδομένων ατυχήματος («μαύρο κουτί»).



Στα αεροπλάνα το λεγόµενο «µαύρο κουτί» είναι µια ηλεκτρονική συσκευή που καταγράφει και τις συνοµιλίες των πιλότων και τα δεδοµένα κατά τη διάρκεια µιας αεροπορικής πτήσης. Η µονάδα αποτελείται από δύο τµήµατα, το CVR (Cockpit Voice Recorder) και το FDR (Flight Data Recorder). Το πρώτο είναι καταγραφέας ήχου που εστιάζει στο πιλοτήριο και το άλλο καταγραφέας πολλών παραµέτρων σχετικών µε την κατάσταση του αεροσκάφους και την πτήση.

Στα αυτοκίνητα το πιθανότερο είναι ότι το «µαύρο κουτί» θα περιορίζεται στο δεύτερο τµήµα -µε ενδεχόµενο να υπάρχει και κάµερα καταγραφής των εξωτερικών συνθηκών-, ωστόσο τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του θα αποφασιστούν στο εγγύς µέλλον. Πάντως οι ευρωβουλευτές φρόντισαν να αναφέρουν στην πρότασή τους ότι τα συστήµατα καταγραφής δεδοµένων ατυχήµατος θα λειτουργούν ως «συστήµατα κλειστού βρόχου» και δεν θα επιτρέπουν ταυτοποίηση του οδηγού ή του οχήµατος.

:wave2:

7Tolis
27/03/2019, 18:07
Οργουελικά αυτοκίνητα θα έχουμε δηλαδή.

Nostradamus
27/03/2019, 20:07
Οργουελικά αυτοκίνητα θα έχουμε δηλαδή.

Εντελώς :lol: ... Λογικά τα μηχανάκια θα τα καταργήσουν τελείως αφού αυτά και αν είναι κίνδυνος θάνατος..

Grafton 505
27/03/2019, 20:10
... τη στροφή 360 μοιρών του πρωθυπουργού μας. ..

180 ρε κουμπάρε.

Στις 360 μοίρες κάνεις μια πλήρη περιστροφή και κοιτάς πάλι εκεί που κοίταγες πριν. Ή εννοείς κάτι άλλο και δεν το έπιασα ;

Acacius
27/03/2019, 20:30
180 ρε κουμπάρε.

Στις 360 μοίρες κάνεις μια πλήρη περιστροφή και κοιτάς πάλι εκεί που κοίταγες πριν. Ή εννοείς κάτι άλλο και δεν το έπιασα ;

Μωρέ εγώ το ξέρω. Άλλος δεν το ήξερε (https://www.youtube.com/watch?v=fxWAy29anbg&feature=youtu.be&t=29).

Grafton 505
27/03/2019, 20:58
Μωρέ εγώ το ξέρω. Άλλος δεν το ήξερε (https://www.youtube.com/watch?v=fxWAy29anbg&feature=youtu.be&t=29).

Α νταξ ..... :uplate: .......ούτε εγώ το ήξερα..... :bawl:

lykourgi
27/03/2019, 21:43
Μωρέ εγώ το ξέρω. Άλλος δεν το ήξερε (https://www.youtube.com/watch?v=fxWAy29anbg&feature=youtu.be&t=29).
Εντάξει μωρέ. Πολιτικός μηχανικός σπούδασε, που να ξέρει από αυτά ...................

DriveR
27/03/2019, 22:55
Το νομοσχέδιο για uber πότε έρχετε στην επιφάνεια πάλι;

nikos_abel
28/03/2019, 07:41
Μωρέ εγώ το ξέρω. Άλλος δεν το ήξερε (https://www.youtube.com/watch?v=fxWAy29anbg&feature=youtu.be&t=29).


Α νταξ ..... :uplate: .......ούτε εγώ το ήξερα..... :bawl:


Εντάξει μωρέ. Πολιτικός μηχανικός σπούδασε, που να ξέρει από αυτά ...................

Είστε και οι 2 άσχετοι. Η στροφή των 360° αυτή θα γίνει στην 5η διάσταση, από τις 11 που προβλέπει η θεωρία των υπερχορδών.

Χαϊβάνια.












:tooth:

Grafton 505
28/03/2019, 19:17
Μωρέ εγώ το ξέρω. Άλλος δεν το ήξερε (https://www.youtube.com/watch?v=fxWAy29anbg&feature=youtu.be&t=29).


Α νταξ ..... :uplate: .......ούτε εγώ το ήξερα..... :bawl:


Εντάξει μωρέ. Πολιτικός μηχανικός σπούδασε, που να ξέρει από αυτά ...................

Είστε και οι 2 άσχετοι. Η στροφή των 360° αυτή θα γίνει στην 5η διάσταση, από τις 11 που προβλέπει η θεωρία των υπερχορδών.

Χαϊβάνια.












:tooth:


3 quotes με 3 διαφορετικούς χρήστες αλλά ο Data ....... :bawl:

nikos_abel
29/03/2019, 06:42
3 quotes με 3 διαφορετικούς χρήστες αλλά ο Data ....... :bawl:

Ο τρίτος ήταν πολύ καλά "διπλωμένος" :lol:

Manalishi
29/03/2019, 11:21
Έχουμε καμιά γνώμη για αμορτισερ?

Volvo XC60, 2010 mont.

Panos76
29/03/2019, 12:41
Έχουμε καμιά γνώμη για αμορτισερ?

Volvo XC60, 2010 mont.

Bilstein φοράει το ΧC;

Είναι ηλεκτρονικό ή απλό;

https://www.buyautoparts.com/buynow/2010/Volvo/XC60/Shock_Absorber/75-02026_B4?cnsuffix=&sel-year=2010&sel-make=3729&sel-model=XC6&sel-part=Shock+Absorber&engine=3.2+-+without+Electronic+or+Self-Leveling+Suspension+-+Rear

mikes
29/03/2019, 18:33
Έχουμε καμιά γνώμη για αμορτισερ?

Volvo XC60, 2010 mont.

sachs :wave2:

Nostradamus
29/03/2019, 20:52
Ερώτηση με αφορμή το νήμα της αναγέννησης του Clio :lol:

Έχω ένα βολβο πετρέλαιο αυτόματο. Υποτίθεται ότι στις 120κ θέλει μεγάλο σέρβις με αντλία νερού, ιμάντα χρονισμού, λάδια, φίλτρα, έλεγχο και βαλβολινες σασμάν και άλλα τρυφερά.
Είμαι εκτός Ελλάδας και το ποσό που ζήτησε ο επίσημος εδω είναι στα αυτιά μου υπερβολικό. Το ίδιο και ανεξάρτητοι.

Έχουμε κάποιον να ρωτήσω Ελλάδα γιατί πιθανώς μπορεί να καταλήξω ότι με συμφέρει να το κάνω στα πάτρια.. Με ενδιαφέρει το βιβλίο να σφραγίστει για όλες τις εργασίες. Κατά προτίμηση νότια προάστια αλλά προφανώς πάω και αλλού εφόσον έχουμε κάποιον διαπιστωμένα σοβαρό.
Δεν αποκλείω και την Θεσσαλονίκη αφού μπορώ να κατέβω και από βόρεια συνορα.

Το ξανά ρωτάω μιας και αναφέραμε τα αμορτισέρ στο παραπάνω :lol:

leftos
30/03/2019, 07:56
Τα volvo Και εδώ έχουν πανάκριβο σέρβις.
Να ξερεις οτι τα περισσότερα ανάλογα με την χρονολογία τουλάχιστον στα "κυβικα" Ελλάδος φοράνε κινητήρα ford.
Μήπως να κάνεις μια ερώτηση και εκεί.

caesarsk
30/03/2019, 09:21
Έχουμε καμιά γνώμη για αμορτισερ?

Volvo XC60, 2010 mont.

αριθμο πλαισιου σε πμ και σου λεω Δευτερα πρωι

Panos76
01/04/2019, 14:30
http://you.regettingold.com/ :a024:

Panos76
02/04/2019, 11:19
Ο άνθρωπός μου! https://piraeuspress.gr/diethni/316287/antras-ekane-ton-koufo-gia-62-chronia-gia-na-min-akoui-tin-gkrinia-tis-gynekas-tou/

karateo
06/04/2019, 23:17
Οδήγησα ένα hornet 600 με τα 100 άλογα 2007-2014 μοντέλο και μου έκανε εντύπωση ότι τουλάχιστον μέχρι τις 8.000 στροφές μου φάνηκε ΠΟΛΥ πιο αργό απο το ΜΤ07.
Στέκει ή επειδή φοράει και τελικό εξάτμισης των ~200 ευρώ μπορεί ο ιδιοκτήτης να του έχει αλλάξει τα φώτα?

Μετά τις 8000 δε το τράβηξα γιατί έκανε τόση φασαρία που με εκνεύριζε απίστευτα.

Εκεί που με το ΜΤ κάνω προσπεράσεις απο τις 4000 στροφές και στις 8.000 το πολύ έχω ανεβάσει ταχύτητα αυτό ΔΕΝ!

Απο την άλλη μου φάνηκε ΠΟΛΥ πιο σωστά ζυγισμένο.

rainmike
07/04/2019, 01:12
μήπως λέω εγώ τώρα επειδή το μτ 07 είναι parallel twin ενώ το hornet είναι inline 4?:rolleyes:

νεοσσός
07/04/2019, 07:06
Με εργοστασιακή εξάτμιση και χωρίς επιπλέον πρόγραμμα, το Hornet μπαίνει στο καλό φάσμα ροπής στις 7.000 rpm. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά πολλοί λένε ότι δεν τραβάει καλά πριν τις 6.000 rpm.

Όμως δε σκορτσάρει στις πολύ χαμηλές στροφές, σε αντίθεση με το MT-07 που ανάλογα τη σχέση στο κιβώτιο, θέλει 2-3K στροφές για να λειτουργήσει ομαλά.

Το σημαντικότερο είναι ότι άπαξ και μπει στην περιοχή της ροπής του, τραβάει αγόγγυστα μέχρι τα κόκκινα, τη στιγμή που το MT-07 έχει "τελειώσει" περίπου 3.000 rpm πιο χαμηλά.

Είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας οι κινητήρες. Το Hornet είναι ταιριάζει σε οδηγούς που τους αρέσει να σκίζουν τον κινητήρα στις 13.000 rpm και να τον ακούν να ουρλιάζει υψίσυχνα, ενώ έχει την απαραίτητη ισχύ για πίστα.

Με εξαίρεση τη γραμμική λειτουργία στις πολύ χαμηλές στροφές, που μου λείπει, προτιμώ τη ροπή του MT-07, αλλά και σε αυτό δε μου αρέσει να ανεβάζω, ακόμα και 7.000 rpm.

karateo
07/04/2019, 09:57
μήπως λέω εγώ τώρα επειδή το μτ 07 είναι parallel twin ενώ το hornet είναι inline 4?:rolleyes:

Έλα ρε το βρήκες! Μπράβο!



Με εργοστασιακή εξάτμιση και χωρίς επιπλέον πρόγραμμα, το Hornet μπαίνει στο καλό φάσμα ροπής στις 7.000 rpm. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά πολλοί λένε ότι δεν τραβάει καλά πριν τις 6.000 rpm.

Όμως δε σκορτσάρει στις πολύ χαμηλές στροφές, σε αντίθεση με το MT-07 που ανάλογα τη σχέση στο κιβώτιο, θέλει 2-3K στροφές για να λειτουργήσει ομαλά.

Το σημαντικότερο είναι ότι άπαξ και μπει στην περιοχή της ροπής του, τραβάει αγόγγυστα μέχρι τα κόκκινα, τη στιγμή που το MT-07 έχει "τελειώσει" περίπου 3.000 rpm πιο χαμηλά.

Είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας οι κινητήρες. Το Hornet είναι ταιριάζει σε οδηγούς που τους αρέσει να σκίζουν τον κινητήρα στις 13.000 rpm και να τον ακούν να ουρλιάζει υψίσυχνα, ενώ έχει την απαραίτητη ισχύ για πίστα.

Με εξαίρεση τη γραμμική λειτουργία στις πολύ χαμηλές στροφές, που μου λείπει, προτιμώ τη ροπή του MT-07, αλλά και σε αυτό δε μου αρέσει να ανεβάζω, ακόμα και 7.000 rpm.


Το "κακό" του φάσμα όμως είναι καλύτερο απο του ΜΤ!!!
Απο τις 4.000 στροφές το hornet έχει την ίδια ροπή και ανεβαίνει (εκτός απο μία λακούβα στο γράφημα).

Το ΜΤ αφού δε σκορτσάρει με 2500 στροφές με 6η δε νομίζω ότι τίθεται θέμα αναφοράς!

Το Hornet όντως θέλεις σπορ οδήγηση για να το απολαύσεις ενώ με το ΜΤ κερδίζεις χαμόγελα πολύ συχνότερα πιστεύω.


405814

ΜΤ-07
http://www.dobeckperformance.com/vehicles/images/FZ-07-axis-dyno-stage-1-EJK-Akrapovic.jpg

katsar
07/04/2019, 10:52
Δεν ξέρω πια είναι η εμπειρία σου με τέτοιους 4κυλινδρους κινητήρες αλλά αν θέλεις σβέλτη εκκίνηση και οδήγηση πρέπει να το οδηγάς με περισσότερες στροφές από ότι το ΜΤ.Εκκίνηση δηλαδή πιο ''κοντράδικη'',και να είσαι πάντα κοντά στο σημείο που ''ροπιάζουν'' με μία σχέση κάτω έτοιμη να τα δώσει όλα,θέλουν στροφές αυτά τα μοτέρ.

Κακώς δεν το τράβηξες παραπάνω από τις 8 ,εκεί ξεκινάει όλη η πλάκα και είναι και ένας λόγος που ''τρομάζει'' άπειρους οδηγούς αυτό το νευρικό ξέσπασμα.
Φαντάσου ότι τα χιλιάρια των 90'ς που μεγαλώσαν αρκετούς δούλευαν κάπως έτσι,είχαν μεν αρκετή ροπή χαμηλά λόγο κυβικών αλλά το πάρτυ ξεκινούσε από ένα σημείο και μετά.Τότε όλα συνέβαιναν πολύ γρήγορα,σχεδόν τρομακτικά.

Ειλικρινά ο τρόπος λειτουργίας ενός gsxr 1100 1992 με τρόμαζε -με τον καλό τρόπο- πολύ περισσότερο από το Busa ακόμα, το οποίο έχει μεν πολύ περισσότερο γκάζι αλλά δουλεύει τόσο γλυκά και γραμμικά,σχεδόν ηλεκτρικό feeling.
Τα λέω χωριάτικα το ξέρω ,τα γράφω όπως τα ένοιωθα στο τιμόνι .

Άποψη μου βέβαια τα παραπάνω από προσωπικές εμπειρίες με δεινόσαυρους των 400-600-1000cc αλλά και πιο μοντέρνες κατασκευές, έζησα κατά καποιο τρόπο την εξέλιξη, από τα gpz στα πρώτα gsxr,από εκεί στα zzr και τα cbr,φτάσαμε και στην Busa εποχή.
Και δεν ήμασταν καλά παιδιά και προβλεπόμενοι εκείνες τις εποχές :cool:
ω θεοί πόσο μου λείπει αυτό το ουρλιαχτό των Ι4.

karateo
07/04/2019, 11:01
Καμία εμπειρία απλά διαβάζοντας το γράφημα και βλέποντας τα χαρακτηριστικά περίμενα διαφορετικό αποτέλεσμα.

rainmike
07/04/2019, 12:12
Αφού ήξερες ήδη την απάντηση και μου την λες με περισσή ειρωνία γιατι ρωτάς κάτι τόσο άσχετο ,συγκρίνοντας
2 εντελώς διαφορετικούς κινητήρες?Απο ότι βλέπω στο διάβασμα είσαι καλός πως και σου ξέφυγε ότι το hornet βγάζει τη μέγιστη ροπή στις
10500 rpm?

o_gavros
07/04/2019, 14:08
Παίδες, το καίτε με την τόση πολύ θεωρία.
Ειδικά για πράγματα που δεν γνωρίζετε.
και καταλήγει η δουλειά να πέφτει δούλεμα. (καρατέκα εδω ας πούμε είσαι φάουλ να ειρωνεύεσαι)
Μην απορείτε και τόσο γιατί.
για να το κάνω λιανά όπως θα τα λέγαμε αν καθόμασταν για ενα καφε: αν ρωτήσεις μαλακία, μην παραξενεύεσαι που θα λάβεις μαλακία απάντηση.

BLiTzER
07/04/2019, 14:16
Όμως δε σκορτσάρει στις πολύ χαμηλές στροφές, σε αντίθεση με το MT-07 που ανάλογα τη σχέση στο κιβώτιο, θέλει 2-3K στροφές για να λειτουργήσει ομαλά.

Wat. Στις 3.000 στροφές, έχεις κάνει ήδη 20 μέτρα σούζα. Το ΜΤ δε σκορτσάρει ούτε με 6η και 40 χλμ/ώρα.

Και, προφανώς, ένα δικύλινδρο 700 τραβάει καλύτερα από ένα τετρακύλινδρο 600 σε χαμηλές/μεσαίες.

Ο δικύλινδρος είναι ο καλύτερος τύπος κινητήρα για καθημερινή χρήση. Τελεία.

karateo
07/04/2019, 14:34
Αφού ήξερες ήδη την απάντηση και μου την λες με περισσή ειρωνία γιατι ρωτάς κάτι τόσο άσχετο ,συγκρίνοντας
2 εντελώς διαφορετικούς κινητήρες?Απο ότι βλέπω στο διάβασμα είσαι καλός πως και σου ξέφυγε ότι το hornet βγάζει τη μέγιστη ροπή στις
10500 rpm?

Απάντηση με όση ειρωνεία απάντησες χωρίς να πείς και τίποτα!
Τί σημασία έχει πού βγάζει τη μέγιστη ροπή όταν στις ίδιες στροφές (~4.000) το hornet έχει ΗΔΗ περισσότερη ροπή και περισσότερα άλογα!!!

Δε συγκρίνω κινητήρες με παραπλήσιες επιδόσεις αλλά με +25άλογα και μπόλικη ροπή παραπάνω.


Παίδες, το καίτε με την τόση πολύ θεωρία.
Ειδικά για πράγματα που δεν γνωρίζετε.
και καταλήγει η δουλειά να πέφτει δούλεμα. (καρατέκα εδω ας πούμε είσαι φάουλ να ειρωνεύεσαι)
Μην απορείτε και τόσο γιατί.
για να το κάνω λιανά όπως θα τα λέγαμε αν καθόμασταν για ενα καφε: αν ρωτήσεις μαλακία, μην παραξενεύεσαι που θα λάβεις μαλακία απάντηση.

1ον θεωρείς ότι υπάρχει μαλακία ερώτηση το οποίο το βρίσκω τελείως λάθος. Αν το φόρουμ απευθύνετε μόνο σε μηχανικούς και καμένους με τις μοτοσυκλέτες τότε όντως συγνώμη αλλά και εσείς βάλτε μία ταμπέλα να γλυτώσουμε τον κόπο.
2ον Οδήγησα μία μηχανή 3ο χέρι με δε ξέρω και εγώ τί πειράγματα έχει. Έχοντας το ΜΤ και συγκρίνοντας τα δύο γραφήματα περίμενα διαφορετικό αποτέλεσμα.
Οπότε ρώτησα αν είναι φυσιολογικό ή έχει γίνει μαλακία.

Απο τις 4.000 στροφές και πάνω το γράφημα του hornet είναι παντού πάνω απο του ΜΤ.
Λογικό δεν είναι να περίμενε κανείς ότι θα είναι πιο γρήγορο?


Wat. Στις 3.000 στροφές, έχεις κάνει ήδη 20 μέτρα σούζα. Το ΜΤ δε σκορτσάρει ούτε με 6η και 40 χλμ/ώρα.

Και, προφανώς, ένα δικύλινδρο 700 τραβάει καλύτερα από ένα τετρακύλινδρο 600 σε χαμηλές/μεσαίες.

Ο δικύλινδρος είναι ο καλύτερος τύπος κινητήρα για καθημερινή χρήση. Τελεία.

Συμφωνούμε 100% :)

katsar
07/04/2019, 15:05
και πιο ''noob friendly'' επίσης. :cool:
Όντως μου φαίνεται λίγο παράξενο το να σκορτσάρει χαμηλά νεοσσέ,αν έχεις τρίτη και περιμένεις να τραβήξει με λίγες παραπάνω από το ρελαντί ας πούμε ,ε..
Ανοίχτε το γκάζι παιδιά μου.Αφήστε τα μοτέρ να μουγκρίσουν λίγο.

Επίσης φίλε καρατεο ,λόγο απειρίας ,δεν το λέω υποτιμητικά,δεν οδήγησες το Χορνετ όπως πρέπει,δεν το έβαλες στις στροφές που πρέπει,στις στροφές που έχει την δύναμη του.Σε άλλα χέρια, το ΜΤ έχει δύσκολο αντίπαλο να ξέρεις.ο φιλικός και διασκεδαστικός χαρακτήρας έχει πλεονέκτημα μόνο για λίγα μέτρα.Όταν αυτός που θα το οδηγάει βγάλει στον δρόμο τα 25 έξτρα άλογα που αναφέρεις :cool:

BLiTzER
07/04/2019, 15:27
και πιο ''noob friendly'' επίσης. :cool:

Not really. Τα δικύλινδρα δαγκώνουν πολύ περισσότερο αν είσαι άσχετος. Αν εννοείς ότι αποδίδουν χαμηλότερες ιπποδυνάμεις, ναι. Αλλά το πώς τις αποδίδουν είναι το θέμα.

karateo
07/04/2019, 15:36
Το "noob friendly" είναι λίγο περίεργο θέμα.

Το ΜΤ μπορεί να σου πετάξει κώλο ή να σηκωθεί μπροστά με τη τσίμπλα στο μάτι.
Το hornet με τις 8.000 στροφές θές δε θές έχεις ξυπνήσει :D

Εγώ που ξεκίνησα τώρα οπότε είμαι νουμπάς στα τόσα άλογα, βρήκα πιο φιλικό το hornet για το γκάζι τουλάχιστον.

katsar
07/04/2019, 15:49
Kαταλαβαίνω τι εννοείς,το ίδιο λέμε περίπου,εξάλλου 2κύλινδρο οδηγάω και εγώ ,270μοίρες στρόφαλος,10 βαλβίδες,ο πρόγονος του ΜΤ07 θα έλεγε κάποιος.

Θέλω να καταλήξω στο ότι ο πιο άπειρος νοιώθει σβέλτος λόγο αυτού το τρόπου λειτουργίας του μοτέρ,ο έμπειρος θα οδηγήσει γρήγορα την μοτοσυκλέτα του άσχετα με κινητήρα.
Μην νομίζεις δηλαδή ότι ένα χορνετ δεν κάνει σούζες ή δεν πετάει κώλο που λέμε.Το πιο πιθανό είναι πως αν το οδηγούσες ένα μήνα θα τα έκανες αυτά με την ίδια άνεση.

Edit: Από όλα αυτά βλέπουμε άλλη μια φορά πόσο καταπληκτικό μηχάνημα είναι μια μοτοσυκλέτα.Ποικιλία και επιλογές για όλα τα γούστα :beer:

νεοσσός
07/04/2019, 21:32
Ο δικύλινδρος είναι ο καλύτερος τύπος κινητήρα για καθημερινή χρήση. Τελεία.
Είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα όταν είχα κάνει σύγκριση με το τρικύλινδρο 850cc ΜΤ-09 SP. Δε γνωρίζω τη θερμική του συμπεριφορά σε μποτιλιάρισμα (μπορεί να ζεσταίνεται πολύ), αλλά αν θεωρήσουμε ότι κάποιος είναι διατεθειμένος να πληρώσει 30% περισσότερο χρήματα σε έξοδα μετακίνησης και συντήρησης, πιστεύω ότι ο τρικύλινδρος είναι πολύ καλύτερος σε καθημερινή χρήση. Τραβάει πολύ καλύτερα στις πολύ χαμηλές στροφές και έχει πιο ομαλή λειτουργία σε αυτές. Όνειρο είναι, τόσο για καθημερινή χρήση, όσο για ταξίδια ή σβέλτες βόλτες.

rainmike
07/04/2019, 22:07
Απάντηση με όση ειρωνεία απάντησες χωρίς να πείς και τίποτα!
Τί σημασία έχει πού βγάζει τη μέγιστη ροπή όταν στις ίδιες στροφές (~4.000) το hornet έχει ΗΔΗ περισσότερη ροπή και περισσότερα άλογα!!!

Δε συγκρίνω κινητήρες με παραπλήσιες επιδόσεις αλλά με +25άλογα και μπόλικη ροπή παραπάνω.



1ον θεωρείς ότι υπάρχει μαλακία ερώτηση το οποίο το βρίσκω τελείως λάθος. Αν το φόρουμ απευθύνετε μόνο σε μηχανικούς και καμένους με τις μοτοσυκλέτες τότε όντως συγνώμη αλλά και εσείς βάλτε μία ταμπέλα να γλυτώσουμε τον κόπο.
2ον Οδήγησα μία μηχανή 3ο χέρι με δε ξέρω και εγώ τί πειράγματα έχει. Έχοντας το ΜΤ και συγκρίνοντας τα δύο γραφήματα περίμενα διαφορετικό αποτέλεσμα.
Οπότε ρώτησα αν είναι φυσιολογικό ή έχει γίνει μαλακία.

Απο τις 4.000 στροφές και πάνω το γράφημα του hornet είναι παντού πάνω απο του ΜΤ.
Λογικό δεν είναι να περίμενε κανείς ότι θα είναι πιο γρήγορο?



Συμφωνούμε 100% :)

Ρε θα μας τρελάνεις δεν ξερώ αν τα λέει λαθος to motorcycle specs αλλά το hornet του 13 έχει μέγιστη ροπή 63.5 Νm στις 10500rpm
ενώ το mt 07 του 2015 έχει 68Nm στις 6500 ,άρα είναι λογικό το τετρακίλυνδρο εν σειρά hornet να έχει περισσότερη ροπή απο το δικύλινδρο mt στις 4000?

katsar
07/04/2019, 23:01
Γούστα είναι αυτά νεοσσέ,για αυτό τα είπα ''noobs friendly'',όχι για να προσβάλω κάποιον αλλά λόγο του τρόπου λειτουργίας κάνει τον νέο να (νομίζει πολλές φορές) οδηγάει ''γρήγορα'' και σβέλτα.Ο γκαζιάρης (ονόματα δεν λέμε) θα το πάει σούζα από φανάρι σε φανάρι.
Και εμένα μου αρέσει έτσι;Βλέπω το Shiver 900 και φτιάχνομαι,βολικα μοτέρ με όσα πλεονεκτήματα είπες.

Σου ξαναλέω ο έμπειρος, όπου έμπειρος=αυτός που το έχει στην κατοχή του και το έχει συνηθίσει,θα το οδηγήσει το ίδιο γρήγορα.
Και αλλιώς να το δεις,μια μοτοσυκλέτα με 75 άλογα είναι λίγο δύσκολο να είναι πιο γρήγορη από μία με 100 του ίδιου στυλ.Ίσως σε ορισμένες συνθήκες μόνο.Δεν αναφέρομαι σε στροφιλίκι,συνθήκες πίστας κτλ,ο φίλος Karateo στον δρόμο το οδήγησε και μίλησε για ''γκάζια''.
Μια μοτοσυκλέτα με μέγιστη ροπή στις 10.500 όταν το πας ως τις 8 για τον Α,Β λόγο λογικό είναι να μην αποδώσει.
Απόψεις ανταλλάζουμε έτσι;

νεοσσός
07/04/2019, 23:33
Katsar, δε διαφώνηξα κάπου μαζί σου. Στα περισσότερα συμφωνούμενε.

o teos
07/04/2019, 23:55
Τοση κουβέντα για ποδηλατα( mt07)??να πουμε για κανα σοβαρο μηχανακι τωρα??:smokin:

karateo
08/04/2019, 09:16
Ρε θα μας τρελάνεις δεν ξερώ αν τα λέει λαθος to motorcycle specs αλλά το hornet του 13 έχει μέγιστη ροπή 63.5 Νm στις 10500rpm
ενώ το mt 07 του 2015 έχει 68Nm στις 6500 ,άρα είναι λογικό το τετρακίλυνδρο εν σειρά hornet να έχει περισσότερη ροπή απο το δικύλινδρο mt στις 4000?

Λάθος μου που διάβασα λάθος το γράφημα και έβγαλα λάθος συμπέρασμα.

νεοσσός
08/04/2019, 10:08
Τόση κουβέντα τζάμπα. Παιδιά συγκεντρωθείτε, μη χαλάμε άσκοπα πληκτρολόγια. :lol:

Τουλάχιστον καταλήξαμε ότι το MT-07 είναι πολύ καλό για καθημερινές, αλλά όχι για σαββαοκύριακα. Να ξέρω και πότε να κανονίζω βόλτα δηλαδή... :p

o_gavros
08/04/2019, 13:09
το ΜΤ και γενικά τα δικύλινδρα μηχανάκια είναι πολύ καλά και fun to ride (για τους περισσότερους χρήστες anyway) γενικότερα. ειδικά για το ελληνικό τερέν με τόσα ορεινά κομμάτια αυτό το άρπαγμα που έχουν είναι σαφώς πιο ωφέλιμο για την διασκέδαση του αναβάτη χωρίς να χρειάζεται να βλέπει διαστημικές ταχύτητες ή rpm.

katsar
11/04/2019, 10:48
Σε σοβαρό τροχαίο ατύχημα ενεπλάκη ο γνωστός δημοσιογράφος της ΕΡΤ Πάνος Χαρίτος.Το βράδυ της Τετάρτης, ένα αυτοκίνητο παρέσυρε τη μηχανή του δημοσιογράφου με αποτέλεσμα να τον ρίξει στην άσφαλτο.
Ο ίδιος μεταφέρθηκε στο Ασκληπειό Βούλας και, όπως έγραψε αργότερα, δεν τραυματίστηκε σοβαρά χάρη στον εξοπλισμό του.

Με ανάρτηση του στο Facebook, ο Πάνος Χαρίτος περιέγραψε το ατύχημα, προτρέποντας τους φίλους και τους ακολούθους του που οδηγούν ή ανεβαίνουν σε μηχανή, να επενδύσουν στην ασφάλειά τους. «Φοράτε κράνος και ρούχα μηχανής. Πραγματικά, σώζουν ζωές», επισημαίνει, μεταξύ άλλων ο δημοσιογράφος.
«Τελικά η καλύτερη επένδυση στην ασφάλεια για κάθε μοτοσυκλετιστή, είναι το κράνος, το μπουφάν κι ένα καλό παντελόνι μηχανής. Το τελευταίο δεν το φόρεσα σήμερα. Αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης, όταν ο οδηγός του διπλανού οχήματος αποφάσισε να στρίψει δεξιά από την αριστερή λωρίδα (κι εμένα δίπλα του), ήταν η πτώση μου με ταχύτητα και με το κεφάλι στην άσφαλτο. Φοράτε κράνος και ρούχα μηχανής. Πραγματικά, σώζουν ζωές», προσθέτει.

o_gavros
11/04/2019, 14:10
πάει κι αυτός (https://www.youtube.com/watch?v=stTMt1tLT4g&fbclid=IwAR0YF1TME6mwQslr7D3s27vti_H96QXvCiJS8VxylzjD7nkikjf8ngJr0Hs) ο...εχθρός.
Έπεται έκδοση στις ΗΠΑ ώστε να περαστεί γεννεές δεκατέσσερες για εσχάτη προδοσία(!!!) και λοιπά γλαφυρά αμερικάνικα.

Παράλληλα, δεν πάνε πολλές μέρες που το ευρωκοινοβούλιο ψήφισε θετικά σε τροπολογίες που ανοιγουν διάπλατα την πόρτα της επίσημης λογοκρισίας στο ίντερνετ.

μπεεεεεεε...

taisteal
12/04/2019, 20:06
πάει κι αυτός (https://www.youtube.com/watch?v=stTMt1tLT4g&fbclid=IwAR0YF1TME6mwQslr7D3s27vti_H96QXvCiJS8VxylzjD7nkikjf8ngJr0Hs) ο...εχθρός.
Έπεται έκδοση στις ΗΠΑ ώστε να περαστεί γεννεές δεκατέσσερες για εσχάτη προδοσία(!!!) και λοιπά γλαφυρά αμερικάνικα.

Παράλληλα, δεν πάνε πολλές μέρες που το ευρωκοινοβούλιο ψήφισε θετικά σε τροπολογίες που ανοιγουν διάπλατα την πόρτα της επίσημης λογοκρισίας στο ίντερνετ.

μπεεεεεεε...

406011

lleonidas
15/04/2019, 13:37
Ανατινάχτηκε smartphone (https://m.youtube.com/watch?v=GkI2ubUBytk) στα χέρια νεαρής (και όμορφης!) κοπέλας στη Βέροια.Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε.
Αν ξέρει κανείς μάρκα-μοντελο, ας μας διαφωτίσει.

Acacius
15/04/2019, 17:46
Νταξ', βλέπεται, αλλά δεν τη λες και μοντέλο... :p

νεοσσός
15/04/2019, 18:43
Έχουμε δύο εβδομάδες να "δούμε" τον ptc. Ξέρουμε αν είναι καλά;

Bowleno
15/04/2019, 19:13
Έχουμε δύο εβδομάδες να "δούμε" τον ptc. Ξέρουμε αν είναι καλά;

Ομοίως έχει χαθεί και ο μπακλης.... Όποιος ξέρει ας πει

bulmont
15/04/2019, 19:24
Ομοίως έχει χαθεί και ο μπακλης.... Όποιος ξέρει ας πει

Μια χαρά ειναι ο μπούκλης, κάνει τις κλειστές του......

Bowleno
15/04/2019, 21:27
Μια χαρά ειναι ο μπούκλης, κάνει τις κλειστές του......

:beer:

ptc
16/04/2019, 10:01
Έχουμε δύο εβδομάδες να "δούμε" τον ptc. Ξέρουμε αν είναι καλά;

Καλημέρα παιδιά, μου έστειλε άλλο μέλος που γνωριζόμαστε προσωπικά το ποστ.

Μια χαρά είμαι, απλά λόγω εποχικότητας του επαγγέλματος είναι περίοδος που ο χρόνος στον υπολογιστή πέφτει. Άμα φτιάξει κι ο καιρός να κάνουμε καμία βόλτα θα είμαι ακόμα καλύτερα.

:beer:

νεοσσός
16/04/2019, 22:11
Κατάλαβα, κάτι μαγειρεύεις... Κυριολεκτικά δηλαδή! :)




Νομίζω ότι διαπράττω αμάρτημα, διότι έχουν αρχίσει να μου αρέσουν τα Honda Integra και ακόμα περισσότερο τα X-ADV. Ενώ δε μου αρέσουν τα T-Max, τα Honda έχουν το κατιτίς διαφορετικό που με τραβάει.

Bowleno
17/04/2019, 20:56
Λεπόν... Μια βοήθεια, παίδες.
Σπάσανε κάτι πλαστικά μαραφέτια που κρατάνε τις πόρτες σε μια παπουτσοθήκη. Ανταλλακτικά δεν...
Οπότε σκέφτηκα να τα κάνω σε 3d print. Είναι μικρά, 3Χ1,5Χ0.5 ξέρει κανείς κανένα μαγαζί να του παω δείγμα και να τα φτιάξει; Κατά προτίμηση Φιλαδέλφεια, Περιστέρι Αιγάλεω και πέριξ.

Ευχαριστώ

lleonidas
18/04/2019, 13:35
Στα 3€ θα φτάσει το σουβλάκι (https://www.cnn.gr/news/ellada/story/173471/ayxanetai-i-timi-sto-soyvlaki-poso-tha-kostizei) ...δηλαδή 1000 δραχμές...ήρθε η ώρα να αδυνατίσουμε!

Panos76
18/04/2019, 14:10
Στα 3€ θα φτάσει το σουβλάκι (https://www.cnn.gr/news/ellada/story/173471/ayxanetai-i-timi-sto-soyvlaki-poso-tha-kostizei) ...δηλαδή 1000 δραχμές...ήρθε η ώρα να αδυνατίσουμε!

To έμαθα και κλαίω :cry:

Τι τραβάμε ρε πστμ :cry:

lleonidas
18/04/2019, 14:31
Η αύξηση στο σουβλάκι οφείλεται στην αύξηση κατά 30% του κρέατος το Μάρτιο, λένε.
Και ερωτώ: το κρέας γιατί αυξήθηκε;

BLiTzER
18/04/2019, 14:35
Η αύξηση στο σουβλάκι οφείλεται στην αύξηση κατά 30% του κρέατος το Μάρτιο, λένε.
Και ερωτώ: το κρέας γιατί αυξήθηκε;

Συνομωσία των vegan crossfitters.

GiorgosLa
18/04/2019, 14:36
Η αύξηση στο σουβλάκι οφείλεται στην αύξηση κατά 30% του κρέατος το Μάρτιο, λένε.
Και ερωτώ: το κρέας γιατί αυξήθηκε;

Γιατί αυξήθηκε το... χόρτο??? :)

ptc
18/04/2019, 16:45
Η αύξηση στο σουβλάκι οφείλεται στην αύξηση κατά 30% του κρέατος το Μάρτιο, λένε.
Και ερωτώ: το κρέας γιατί αυξήθηκε;

Υπαρχει εξαρση αφρικανικου πυρετου των χοιρων στην Κινα που ειχε ως αποτελεσμα τη θανατωση πολλων εκατομμυριων ζωων. Μειωση της προσφορας κρεατος, αρα αυξηση της τιμης.

https://www.newsbeast.gr/world/arthro/4749795/pos-o-afrikanikos-pyretos-ton-choiron-apeilei-me-episitistiki-krisi-to-pekino

Acacius
18/04/2019, 16:55
Στα 3€ θα φτάσει το σουβλάκι (https://www.cnn.gr/news/ellada/story/173471/ayxanetai-i-timi-sto-soyvlaki-poso-tha-kostizei) ...δηλαδή 1000 δραχμές...ήρθε η ώρα να αδυνατίσουμε!

Γατάκια... 3.00€-3.20 χαλαρά στο Ηράκλειο εδώ και καιρό. Αν και για να είμαστε δίκαιοι συμπεριλαμβάνει μισό κιλό πατάτες.

Κι επειδή ένα αχρειάστο flame war έχει πάντα πλάκα, το σουβλάκι κάνει 1.00€-1.50€. 3.00€ έχει ο γύρος/σουβλάκι πίτα.

basilis_k6
18/04/2019, 18:18
Στα 3€ θα φτάσει το σουβλάκι (https://www.cnn.gr/news/ellada/story/173471/ayxanetai-i-timi-sto-soyvlaki-poso-tha-kostizei) ...δηλαδή 1000 δραχμές...ήρθε η ώρα να αδυνατίσουμε!

στα 4ευρω θα αρχίσει η επανάσταση. ο καιρος έρχετε αδέρφια...

katsar
18/04/2019, 18:58
Εγώ έχω και άλλη μία απορία για τον κλάδο.
Αγοράζω από γνωστή αλυσίδα 2 πίτες γύρο ή μία ''μερίδα'' που λένε.Οι 2 πίτες έχουν αν όχι περισσότερη,σίγουρα ίδια ποσότητα κρέατος ,2 πίτες αντί για μία που έχει η μερίδα συν τα παρελκόμενα που είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις (πατάτες,ντομάτες, κτλ)
Παρόλα αυτά οι 2 πίτες κοστίζουν λιγότερο. :confused:

νεοσσός
18/04/2019, 20:26
Είναι θέμα συνείδησης καταναλωτή, που έχει συνηθίσει τιμή τυλιχτού 1,5 με 2€. Αν σου πει ο άλλος 2,5€, θα σου φανεί κλέψιμο. Το είχε κάνει 2,6€ ένα σουβλατζίδικο στα βόρεια προάστια, έχασε πελατεία και το γύρισε στα 2€.

Άλλος πάλι στην περιοχή με υψηλή ποιότητα και κανονικό μεγεθος (110gr το κρέας), έχει το τυλιχτό 1,5€. Έχει μόνιμα πελατεία με τέτοια τιμή, ποσότητα και ποιότητα.

Αντιθέτως οι σαλάτες και οι μερίδες δεν έχουν εντυπωμένο συγκεκριμένο κόστος στο μυαλό του πελάτη, γι' αυτό και χρεώνονται δυσανάλογα.

Το κακό με την αύξηση τιμής είναι ότι δεν θα έχει επιστροφή, όταν με το καλό έρθει το κόστος της πρώτης ύλης σε κανονικά επίπεδα. Θα έχει εκπαιδευτει ο καταναλωτής στο αυξημένο ποσό.

toyar
18/04/2019, 20:38
ποιος εχει στα βορεια τυλιχτο 1,5;:eek:

basilis_k6
19/04/2019, 00:27
εδω που τα λέμε ειναι πολύ φθηνο γιαυτο που προσφερει αλλα έχει τεράστια κατανάλωση και εξισωνει το μικρο κερδος. μεχρι 2.50 να τα δώσω αλλα παραπάνω ειναι too much. ας το αυξησουν, κάποιος θα βρεθει να το βάλει πιο φθηνα και θα το ξανακατεβασουν. εχουν πολυ μεγαλο ανταγωνισμο τα σουβλατζιδικα δεν νομιζω να φτάσει 3 ευρω.

Panos76
19/04/2019, 09:05
εδω που τα λέμε ειναι πολύ φθηνο γιαυτο που προσφερει ..... μεχρι 2.50 να τα δώσω .

:uplate:

basilis_k6
19/04/2019, 12:11
:uplate:

αθηνα εχει ηδη 2,20.

Panos76
19/04/2019, 12:47
αθηνα εχει ηδη 2,20.

Δε ξέρω που μένεις αλλά είστε μπρούκληδες εσείς εκεί :lol:

Εμάς το βρίσκεις από 1.80 εως 2.20 (ΚαισαριανοΠαγκρατοΙλισσοΖωγράφου και πέριξ σύσκατο.



αργά αργά σιγοβράζεται και ο βάτραχος μες τη κατσαρόλα και μέχρι να το καταλάβει κάνει το μπαμ! :lol:

SONone
19/04/2019, 13:05
ξεκαθάρισμα θα γινει έχουν ανοίξει 100 σουβλατζίδικα σε καθε δρόμο και 100 καφετέριες, η αύξηση μονο ζημία θα τους φέρει γιατι έχουν τεράστιο ανταγωνισμό. το δεύτερο κομμάτι ειναι οτι θέλουν να κάνουν σωματείο? γιατι για να εχουν πλαφόν στις τιμές.?

katsar
19/04/2019, 14:34
Για να αλλάξουμε θέμα λίγο , https://www.youtube.com/watch?v=j73y5tTAFGo - KTM 990 SMR & CBR on Grossglockner
Ωραία βόλτα κάναν οι μάγκες,ο χαβαλές ξεκινάει στο ~2:00 που σκάει και το cbr

Bowleno
19/04/2019, 14:46
Εδώ Φιλαδέλφεια στην πλατεία Πατριάρχου, πάντως, που έχει 12(!) Σε απόσταση λίγων μέτρων το καθένα κανείς δεν το έχει κάτω από 2,20....

danaos75
19/04/2019, 15:06
Για να αλλάξουμε θέμα λίγο , https://www.youtube.com/watch?v=j73y5tTAFGo - KTM 990 SMR & CBR on Grossglockner
Ωραία βόλτα κάναν οι μάγκες,ο χαβαλές ξεκινάει στο ~2:00 που σκάει και το cbr

Υπέροχο!!!

και για να μην φύγω απο το θέμα, στην Δάφνη τα σουβλάκια 2,20, 2,40 με κυπριακή ...

atom_smasher
19/04/2019, 18:30
9 εις την Κοπεγχάγη.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
20/04/2019, 05:57
3-3,30 Κρήτη

Bowleno
20/04/2019, 23:29
9 εις την Κοπεγχάγη.

Έχει πάει τόσο; :uplate: το 1997 που είχα πάει είχε κάπου 600 δραχμές την στιγμή που εδώ είχε 250 δραχμές....

atom_smasher
21/04/2019, 09:03
Ναι. Και καλά είναι που υπάρχουν 1-2 μαγαζιά τωρα