View Full Version : Ο καφενές vol.2
Nostradamus
25/01/2023, 09:24
Αλλη μια ερωτησουλα. Για σερβις σε μπροστινο. Αν διαβασα σωστα οι επιλογες ειναι 3 (?).. K shock, τασουλης και ρεμουνδος... Θα μπορουσα να εχω μια βοηθεια σε π.μ. παρακαλω για το ποιον προτεινουμε?
Αυτοί είναι για service σε πίσω...
karellen
25/01/2023, 10:03
Αλλη μια ερωτησουλα. Για σερβις σε μπροστινο. Αν διαβασα σωστα οι επιλογες ειναι 3 (?).. K shock, τασουλης και ρεμουνδος... Θα μπορουσα να εχω μια βοηθεια σε π.μ. παρακαλω για το ποιον προτεινουμε?
Αν εννοείς αλλαγή λαδιών στα πηρούνια ή/και ελατήρια ένα συνεργείο μπορεί να στα κάνει αυτά.
Ξέρουμε καποιο μαγαζί που να έχει renthal γρανάζια?Ψαχνω ψαχνω αλλα τζίφος
Αν δεν κάνω λάθος, ο κωδικός της Renthal για το γρανάζι που θές, είναι 397 και 397u για τo ultralight.
Δεν βρήκα κάτι στην Ελλάδα...
DoctoR_k6
25/01/2023, 11:01
Αυτοί είναι για service σε πίσω...
Ολα (https://www.k-shock.gr/index.php/el/2012-10-08-21-03-05/services-pricelist#brostino-systima-piroyni) τα κανουν...γιατι μονο πισω?
Ολα (https://www.k-shock.gr/index.php/el/2012-10-08-21-03-05/services-pricelist#brostino-systima-piroyni) τα κανουν...γιατι μονο πισω?
:eek:
:bawl:
:eek:
:bawl:
https://tenor.com/boNk0.gif
:D
Ολα (https://www.k-shock.gr/index.php/el/2012-10-08-21-03-05/services-pricelist#brostino-systima-piroyni) τα κανουν...γιατι μονο πισω?
Δεν το εννοούσα έτσι.
Ο Nostradamus έγραψε οτι για σέρβις μπροστινού, αν διάβασε σωστά οι επιλογές είναι 3.
Ε, δεν διάβασε σωστά. Οι επιλογές είναι 3, για σέρβις στο πίσω.
Δεν εννοούσα οτι οι ιδιοι δεν κάνουν service στα μπροστινά...
Nostradamus
25/01/2023, 12:15
Να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος ? θα κερδισω κατι αν παω σε εξειδικευμενο συνεργειο για αμορτισερ, για ενα σερβις στο μπροστινο απο το να παω στο συνεργειο μου? Μιλαμε για λαδια, τσιμουχες, κτλ.
Αυτο που σκεφτομουν ειναι οτι ενα συνεργειο θα κανει την δουλεια και τελος. Στο εξειδικευμενο, ισως ερθει να σου πει ο αλλος, κοιτα να δεις εχω κανει αυτο σε αλλα 5 σαν το δικο σου (αλλο λαδι π.χ. η σκεψου στο μελλον και αυτα τα ελατηρια) και δουλευει καλυτερα γι αυτη και αυτη την χρηση.
Εχω ηδη ρωτησει σε ενα απο τα τρια και οι τιμες που μου εδωσε ειναι ιδιες με το δικο μου συνεργειο.. Βεβαια εκανε κατι που διαβασα οτι ειχε συμβει και στον φιλο μας τον corpsealive, να του πει οτι χρειαζεται και ρουλεμαν λαιμου, και αφου θα γινει που θα γινει η δουλεια να κανει και αυτο και λιγο προβληματιστηκα.
Ωραία στείλτε μου διεύθυνση με π.μ.πλς.
Η επίσκεψη έγινε, ο father έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος και από τιμή και από αντιμετώπιση και αποφάσισε να το πηγαίνει εκεί!
Από όλα. έχεις π.μ.
Ό,τι και να πω είναι λίγο. Χρωστάω σουβλάκι (στον Ευριπίδη) :D :beer:
Ε αμα χρειάζονται τα ρουλεμάν λαιμού τα κανεις χωρίς δεύτερη σκέψη γιατί τα εργατικά δεν ειναι και λιγα για 35€ αξια ρουλεμαν, χρειάζεται να λυθεί ολο το μπροστινό.Αν τα κανεις τωρα(αν χρειάζεται) θα πληρώσεις μια φορά εργατικά
DoctoR_k6
25/01/2023, 12:39
Δεν το εννοούσα έτσι.
Ο Nostradamus έγραψε οτι για σέρβις μπροστινού, αν διάβασε σωστά οι επιλογές είναι 3.
Ε, δεν διάβασε σωστά. Οι επιλογές είναι 3, για σέρβις στο πίσω.
Δεν εννοούσα οτι οι ιδιοι δεν κάνουν service στα μπροστινά...
Τα μπροστινα τα κανει ο καθενας μας κ ολα τα συνεργεια προφανως.
Λογικα ψαχνει μαγαζι να το αναλαβει κ παει στους ''αναρτησαδες'' θεωρητικα.
Να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος ? θα κερδισω κατι αν παω σε εξειδικευμενο συνεργειο για αμορτισερ, για ενα σερβις στο μπροστινο απο το να παω στο συνεργειο μου? Μιλαμε για λαδια, τσιμουχες, κτλ.
Αυτο που σκεφτομουν ειναι οτι ενα συνεργειο θα κανει την δουλεια και τελος. Στο εξειδικευμενο, ισως ερθει να σου πει ο αλλος, κοιτα να δεις εχω κανει αυτο σε αλλα 5 σαν το δικο σου (αλλο λαδι π.χ. η σκεψου στο μελλον και αυτα τα ελατηρια) και δουλευει καλυτερα γι αυτη και αυτη την χρηση.
Εχω ηδη ρωτησει σε ενα απο τα τρια και οι τιμες που μου εδωσε ειναι ιδιες με το δικο μου συνεργειο.. Βεβαια εκανε κατι που διαβασα οτι ειχε συμβει και στον φιλο μας τον corpsealive, να του πει οτι χρειαζεται και ρουλεμαν λαιμου, και αφου θα γινει που θα γινει η δουλεια να κανει και αυτο και λιγο προβληματιστηκα.
Ποσα χλμ εχεις κ σκεφτεσαι να αλλαξεις ρουλεμαν?
Εγω βεβαια θα τα αλλαζα σε αυτο το σημειο αλλα ο καθενας σκεφτεται κ πραττει αλλιως.
Εκτος κ αν εχεις αλλαξει προσφατα.
Συν οτι οντως μπορει να σε βοηθησει με αλλο λαδι (πιο χοντρο? αλλης μαρκας?) κ προτασεις λογω δουλειας σε σχεση με ενα συνεργειο.
Θεωρουμαι οτι τα ελατηρια μπροστα ειναι οκ? Εχεις προφορτιση? Δεν εχεις? Θες να δουλευει αλλιως το μπροστινο σου?
Πολλες απαντησεις μπορουν να δωθουν.
motojojo
25/01/2023, 18:38
Φθείρονται τόσο τα ρουλεμάν για να αλλαχτούν; Ίσως ενα γρασάρισμα, αλλαγή γιατί;
Αν μου ζητούσε ο μηχανικός να τα αλλάξουμε μόνο και μόνο επειδή θα λυθεί το μπροστινό θα υποψιαζόμουν αρπαχτή.
Τι συμπτώματα έχουν τα φθαρμένα ρουλεμάν, εμφανιζονται στην παρούσα φάση;
stefanos
25/01/2023, 21:34
Να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος ? θα κερδισω κατι αν παω σε εξειδικευμενο συνεργειο για αμορτισερ, για ενα σερβις στο μπροστινο απο το να παω στο συνεργειο μου? Μιλαμε για λαδια, τσιμουχες, κτλ.
Αυτο που σκεφτομουν ειναι οτι ενα συνεργειο θα κανει την δουλεια και τελος. Στο εξειδικευμενο, ισως ερθει να σου πει ο αλλος, κοιτα να δεις εχω κανει αυτο σε αλλα 5 σαν το δικο σου (αλλο λαδι π.χ. η σκεψου στο μελλον και αυτα τα ελατηρια) και δουλευει καλυτερα γι αυτη και αυτη την χρηση.
Εχω ηδη ρωτησει σε ενα απο τα τρια και οι τιμες που μου εδωσε ειναι ιδιες με το δικο μου συνεργειο.. Βεβαια εκανε κατι που διαβασα οτι ειχε συμβει και στον φιλο μας τον corpsealive, να του πει οτι χρειαζεται και ρουλεμαν λαιμου, και αφου θα γινει που θα γινει η δουλεια να κανει και αυτο και λιγο προβληματιστηκα.
Όσον αφορά στο Κ-shock θα του πάς ή θα στείλεις τα πηρούνια σκέτα για σέρβις (δεν είναι συνεργείο), που θα τα βγάλει το συνεργείο σου.
Βέβαια αν θέλεις μια άποψη για την ανάρτησή σου μπορεί να περάσεις μια βόλτα από εκεί να σού πούνε άσχετα τι θα κάνεις στο τέλος.
Προσωπική μου εμπειρία είναι ότι δεν "σπρώχνουν" πελάτες σε αλλαγές-μετατροπές αν δεν έχεις συγκεκριμένα προβλήματα με το υπάρχον σετάρισμα της ανάρτησής σου.
Nostradamus
26/01/2023, 06:43
Καλημέρα Στέφανε και ευχαριστώ για την απάντηση. Πήγα ήδη από εκεί και κάναμε μια κουβέντα. Εκεί μου ανέφερε για ρουλεμάν λαιμού, λόγω μικρου τζόγου που διαπίστωσαν , που εγώ προσωπικά δεν είχα "καταλάβει". Μου έδωσαν την επιλογή είτε να τα παω λυμένα όπως λες, η με επιπλέον επιβάρυνση να το αναλαβουν οι ίδιοι.
Γενικά μιλώντας είναι όπως οι περισσότεροι τα περιγράψατε κατα καιρούς σε διάφορα θέματα η συμπεριφορά τους.. απλά το θέμα του ρουλεμάν με προβλημάτισε λίγο.
doctor_john
26/01/2023, 07:14
Δεν χρειάζεται να προβληματιστείς, δες μόνος το τζογο και αποφάσισε. Αν έχεις πρόσβαση να βάλεις το δάκτυλό σου στα ποτήρια ενώ φρενάρεις
θα το καταλάβεις. Επίσης με τους κωδικούς των ρουλεμάν σου ρώτησε τιμή σε κατάστημα με ρουλεμάν.
george.S
26/01/2023, 08:22
Δεν χρειάζεται να προβληματιστείς, δες μόνος το τζογο και αποφάσισε. Αν έχεις πρόσβαση να βάλεις το δάκτυλό σου στα ποτήρια ενώ φρενάρεις
θα το καταλάβεις. Επίσης με τους κωδικούς των ρουλεμάν σου ρώτησε τιμή σε κατάστημα με ρουλεμάν.
καλημέρα
η ένδειξη ανάγκης για ρουλεμάν φαίνεται/το αισθάνεσαι πριν εμφανιστεί ο τζόγος
αλλά μόνο αν το οδηγήσεις το καταλαβαίνεις.....
doctor_john
30/01/2023, 19:36
Μπαρν φαϊντ :)
Βρέθηκε σε κλειστό (25 χρονια) κατάστημα ένα RD 50 με καμιά 40000χλμ στο κοντέρ. Βρέθηκε και ο ιδιοκτήτης, τα χαρτιά του αγνοούνται μέχρι στιγμής.
Αν αρέσει σε κάποιον πείτε μου να σας φέρω σε επαφή. Το είδα γρήγορα, νομίζω είναι πλήρες.
o_gavros
30/01/2023, 20:51
Δεν χρειάζεται να προβληματιστείς, δες μόνος το τζογο και αποφάσισε. Αν έχεις πρόσβαση να βάλεις το δάκτυλό σου στα ποτήρια ενώ φρενάρεις
θα το καταλάβεις. Επίσης με τους κωδικούς των ρουλεμάν σου ρώτησε τιμή σε κατάστημα με ρουλεμάν.
Τα ρουλεμάν σαν ανταλλακτικό δεν είναι ακριβά, συνήθως.
Είναι μπελαλιδικη δουλειά όμως, οπότε χρεώνουν αντίστοιχα.
Επίσης, ο βαθμός φθοράς τους έχει, εννοείται, διαβάθμιση.
Δεν καταλαβαίνω γιατί η τόση καχυποψία.
Αν το ρουλεμάν έχει αρπάξει, τότε ένας που κατέχει (ο μάστορας εδώ) το αναγνωρίζει πιο ευκολα.
CorpseAlive
31/01/2023, 08:51
Οσον αφορά το K-Shock εγώ προσωπικά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Έκανα Service την πίσω και αλλαγή όλων των ελατηρίων.
Πολύ καλά παιδιά και δεν αισθάνθηκα ότι πάνε να σπρώξουν ανούσιες αλλαγές.
Τα πας είτε στο χέρι είτε στα λύνει μάστορας που συνεργάζονται.
Για την πίσω ανάρτηση k shock ή κάποιο άλλο που έχει καλές κριτικές. Για τα εμπρός αν δεν χρειάζεσαι revalving και λοιπές μετατροπές στο συνεργείο που εμπιστεύεσαι
Κωνικα ρουλεμαν ναι μεν είναι λίγο πιο συνθέτη ή διαδικασία αλλαγής από τα συμβατικά αλλά ξεμπερδεύεις.
Θα σου έλεγα αν λύσεις το μπροστινό να τα αλλάξεις έχουν δεν έχουν τζόγο.
doctor_john
31/01/2023, 21:42
Τα ρουλεμάν σαν ανταλλακτικό δεν είναι ακριβά, συνήθως.
Είναι μπελαλιδικη δουλειά όμως, οπότε χρεώνουν αντίστοιχα.
Επίσης, ο βαθμός φθοράς τους έχει, εννοείται, διαβάθμιση.
Δεν καταλαβαίνω γιατί η τόση καχυποψία.
Αν το ρουλεμάν έχει αρπάξει, τότε ένας που κατέχει (ο μάστορας εδώ) το αναγνωρίζει πιο ευκολα.
Αν διακρίνεις καχυποψία σε εμένα δεν είναι για την K-Shock. Τους καταλαβαίνω ότι θα το προτείνουν εύκολα γιατί επηρεάζει το πως αισθάνεσαι
το μπροστινό σύστημα, κανένα πρόβλημα με αυτό.
Εκεί που εστιάζω είναι μακριά από τα "εργοστασιακά" ρουλεμάν. Δεν έχει κανένα νόημα. Αν θέλει κάποιος την επιλογή του εργοστασίου
ας τα πληρώσει στην μισή τιμή σε ειδικευμένο κατάστημα για ρουλεμαν. Συνήθως αγοράζεις κάτι καλύτερο απο τα εργοστασιακά σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Εργοστασιακό ρουλεμαν στροφάλου χτ 600 40+€..Ανοιγεις το σακουλάκι γιαμάχα και μεσα έχει koyo 6307 SH το οποίο κοστίζει 13-15€...
o_gavros
01/02/2023, 07:54
Αυτό ακριβώς!
Το ίδιο και με τις τσιμουχες, το ίδιο και με αρκετά ο ρινγκ εν δε λιστ γκοουζ ον.
13 λιανικη εχει γιατι η yamaha το παιρνει 5...
SeniorCanardo
01/02/2023, 11:27
Γενικά ισχύει για τα ρουλεμάν και τις τσιμούχες, αλλά έχω πέσει κάνα 2-3 φορές σε "ειδικά" ρουλεμάν που βγαίναν στην ίδια πάνω κάτω τιμή με την αντιπροσωπεία ή δεν τα έβρισκες καν στην αγορά.
Το ίδιο και με τσιμούχα.
Γενικά αυτό που βλέπω είναι αν σου τύχει κωδικός που κυκλοφορεί ευρέως καλώς, αλλιώς το πληρώνεις με καπέλο και το φχαριστιέσαι.
o_gavros
01/02/2023, 11:46
Αμα εχεις πληρωσει 8,5€ για ορινγκακι (μια γαμημένη λαστιχενια στρογγυλή ροδέλα που έξω θα την έβρισκα με το πολυ 0,5€) στον Τεομοτο, δε το ξεχνάς
Καλό θα ήταν να ελέγξετε τους άμεσους συνεργάτες της εταιρείας σας ώστε να γλιτώνετε τα καπέλα.
Τα φίλτρα λαδιού Kawasaki για παράδειγμα είναι rebranded φίλτρα HiFlo.
Το μόνο που αλλάζει είναι η συσκευασία, η ονομασία και φυσικά η τιμή!
SeniorCanardo
01/02/2023, 15:54
Καλό θα ήταν να ελέγξετε τους άμεσους συνεργάτες της εταιρείας σας ώστε να γλιτώνετε τα καπέλα.
Τα φίλτρα λαδιού Kawasaki για παράδειγμα είναι rebranded φίλτρα HiFlo.
Το μόνο που αλλάζει είναι η συσκευασία, η ονομασία και φυσικά η τιμή!
Δεν πειράζει γιαπωνέζικα μηχανάκια έχουμε, δεν χάνουν την αξία τους, ας τα πληρώσουμε κάνα 2 φορές ακόμα.
Άσε μη μας πάρει χαμπάρι κάνα γατόνι και μας πει ότι βάζουμε ιμιταστιόν φλάντζες στο μοτερ και πέσει η τιμή τους.
Επί της ουσίας τώρα:
Αυτό που λες δεν είναι πάντα δυνατόν και δεν είναι και πάντα εύκολο.
Παράδειγμα ένα μπουρδέλο o-ring που είπε και ο @gavros πιο πάνω.
Θα πρέπει ή να ξέρεις διαστάσεις από κατάλογο ανταλλακτικών, αν αναγράφεται, (δεν αναγράφεται πάντα), ή να μπορείς εσύ να το μετρήσεις, ή να έχεις δείγμα στο χέρι να στο μετρήσει το "τσιμουχάδικο".
Να ξέρεις επίσης τι υλικό είναι (NBR, Viton κλπ).
Και αφού είσαι συγχωριανός, άλλο παράδειγμα.
Πάνε βρες τσιμούχες για καλάμια στους εμπόρους που φέρνουν τα προϊόντα της SKF.
Δεν θα βρεις, οπότε ή αντιπροσωπεία ή μοτομάγαζο, (μερικές φορές ακόμα πιο ακριβά).
o_gavros
01/02/2023, 16:16
.
Πάνε βρες τσιμούχες για καλάμια στους εμπόρους που φέρνουν τα προϊόντα της SKF.
Δεν θα βρεις, οπότε ή αντιπροσωπεία ή μοτομάγαζο, (μερικές φορές ακόμα πιο ακριβά).
Τα τσιμουχακια για τα πηρούνια στο Ζ μου, αγορασμενα από τεραστιοτατο επισημο κατάστημα ρουλεμάν και τσιμουχων στο τελείωμα της Θηβών στον Πειραιά, είχαν αν δε με απατα η μνήμη μου κανα διφραγκο;δυόμιση έκαστο;μπορεί και τα δυο μαζί να καναν τοσο, δε θυμαμαι γιατί ήταν ΤΟΣΟ χαμηλές οι τιμές.
Ο Τεομοτος θα μου ζήταγε μικρό αγροτεμάχιο στο Ζουμπερι.
Σετ τσιμουχα/ξυστρα σε μεγάλα υδραυλικά εμβολα (οχι για μηχανάκια) από τον "επίσημο" χρέωση πέριξ των 80€ για λινη τσιμουχα, από το κατάστημα στο εμπόριο συνθετική τσιμουχα (πιο ανθεκτική δηλαδή) 20λιγα €.
Γιατί να τρώμε τέτοιο καπέλο αν πιανει λίγο το χέρι μας;
Ναι καταλαβαίνω ότι δεν μπορουν όλοι. Δυστυχώς αμα δε μπορείς ο ίδιος, θα πληρωσεις αναγκαστικά άλλον.
SeniorCanardo
01/02/2023, 16:59
Τα τσιμουχακια για τα πηρούνια στο Ζ μου, αγορασμενα από τεραστιοτατο επισημο κατάστημα ρουλεμάν και τσιμουχων στο τελείωμα της Θηβών στον Πειραιά, είχαν αν δε με απατα η μνήμη μου κανα διφραγκο;δυόμιση έκαστο;μπορεί και τα δυο μαζί να καναν τοσο, δε θυμαμαι γιατί ήταν ΤΟΣΟ χαμηλές οι τιμές.
Ο Τεομοτος θα μου ζήταγε μικρό αγροτεμάχιο στο Ζουμπερι.
Σετ τσιμουχα/ξυστρα σε μεγάλα υδραυλικά εμβολα (οχι για μηχανάκια) από τον "επίσημο" χρέωση πέριξ των 80€ για λινη τσιμουχα, από το κατάστημα στο εμπόριο συνθετική τσιμουχα (πιο ανθεκτική δηλαδή) 20λιγα €.
Γιατί να τρώμε τέτοιο καπέλο αν πιανει λίγο το χέρι μας;
Ναι καταλαβαίνω ότι δεν μπορουν όλοι. Δυστυχώς αμα δε μπορείς ο ίδιος, θα πληρωσεις αναγκαστικά άλλον.
Και εγώ το ίδιο κάνω, γιατί δεν με παίρνει, οπότε απλό, δύσκολο, χρονοβόρο, σπαζ@ρχίδικο it is what it is, σκάω και κολυμπάω.
Στο "δκομ" το χωρίο πάντως όταν πήγα με κωδικούς SKF, στην τοπική "τσιμουχερί", η απάντηση που πήρα ήταν ότι παίζει συμφωνία με την μητρική εταιρεία να μην φέρνουν κωδικούς μοτοσυκλετών, γιατί δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό με τα μοτομάγαζα.
Μπορεί παπάντζα, μπορεί και αλήθεια, no se!:confused:
Από την άλλη ρουλεμάν στροφάλου για το γKανΤεΜ, δεν βρήκα πουθενά στο χωριό.
Παρόμοια ναι, το ίδιο όχι!
Αφού το ανέβασαν το βάζω και εγώ δημόσια,old's'scool βόλτα στην Καβάλα ,γνωστά παιδιά,με κάποιους κάναμε αλητείες πιτσιρικάδες, αρε Καβαλάρα city !
https://www.youtube.com/watch?v=9RbO0SZm4Xk
doctoras
04/02/2023, 12:33
Αφού το ανέβασαν το βάζω και εγώ δημόσια,old's'scool βόλτα στην Καβάλα ,γνωστά παιδιά,με κάποιους κάναμε αλητείες πιτσιρικάδες, αρε Καβαλάρα city !
https://www.youtube.com/watch?v=9RbO0SZm4Xk
Μπονάτσος σε αυτό το τραγούδι που έπαιξε σε μια απο της καλύτερες ελληνικές μοτοταινες εποχής συνδυαστικά με τα gixxer 1100 gpz900 xt550 tzr 250 fj750 turbo ότι καλύτερο για να τυλίξει το βίντεο
Και σίγουρα ενεργοί μεσήλικες πιο συμβατοί με την χωρίς κράνος αμφίεση
Like
peterTHErider
04/02/2023, 13:02
Αφού το ανέβασαν το βάζω και εγώ δημόσια,old's'scool βόλτα στην Καβάλα ,γνωστά παιδιά,με κάποιους κάναμε αλητείες πιτσιρικάδες, αρε Καβαλάρα city !
https://www.youtube.com/watch?v=9RbO0SZm4Xk
οκ,30 τύποι που κάνουν βόλτα στην εγνατία με βερμούδες και ακράνωτοι.ωραίο βίντεο για το πως ΠΩΣ ΔΕΝ πρέπει να κυκλοφορούμε.
doctoras
04/02/2023, 13:15
οκ,30 τύποι που κάνουν βόλτα στην εγνατία με βερμούδες και ακράνωτοι.ωραίο βίντεο για το πως ΠΩΣ ΔΕΝ πρέπει να κυκλοφορούμε.
εγώ κατάλαβα την νοστολαγικότητα της εποχής συνδυαστικά με διατηρημένα μηχανάκια '80 απο αντίστοιχης ηλικίας ιδιοκτήτες. Φυσικά και δεν υποστηρίζουμε αν αυτό είναι η καθημερινότητα της μοτο-κοινότητας τους. Και δεν νομίζω να είναι στην καθημερινότητα τους έτσι
Αυτό ακριβώς,ένα μικρό νοσταλγικό show φόρος τιμής στα νίατα τους/μας ήταν.
Φυσικά και έχεις δίκιο στο πως ''ΔΕΝ πρέπει και κυκλοφορούμε'' αλλά δεν είναι αυτό το νόημα στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Είσαι άνθρωπος που ζεις την σπορ πλευρά της οδήγησης όπως πρέπει και με τα σωστά εργαλεία αλλά η μηχανή ήταν και πολλά άλλα.
peterTHErider
04/02/2023, 13:44
Αυτό ακριβώς,ένα μικρό νοσταλγικό show φόρος τιμής στα νίατα τους/μας ήταν.
Φυσικά και έχεις δίκιο στο πως ''ΔΕΝ πρέπει και κυκλοφορούμε'' αλλά δεν είναι αυτό το νόημα στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Είσαι άνθρωπος που ζεις την σπορ πλευρά της οδήγησης όπως πρέπει και με τα σωστά εργαλεία αλλά η μηχανή ήταν και πολλά άλλα.
Πολλά που ευτυχώς μείνανε στο παρελθόν παιδιά.εγκληματικότητα,περιθωριοποίηση,καγκουριά,μεγ άλο ποσοστό θανάτων λόγο μη χρήσης κράνους και πολλά άλλα!
Τα μηχανάκια της εποχής ωραία και να τα χαζεύουμε.πολλές συμπεριφορές τραγικές και ευτυχώς χάθηκαν.
Στα δικά μου μάτια έτσι είναι.
Έτσι ακριβώς είναι και πολλά παιδιά δεν είναι στο βίντεο δυστυχώς λόγο των παραπάνω που είπες.
Εφηβεία,νιάτα,όπως θέλει το ερμηνεύει και το λέει ο καθένας.
Μια φάση της ζωής ήταν θα έλεγα,πιστεύεις πως οι ίδιοι καβαλάνε ακόμα με την ταυτότητα στο στόμα,ακράνωτοι και μόνο κόφτες;
Και στα δικά μου μάτια έτσι είναι και ας έβαλα κράνος στα 30.
peterTHErider
04/02/2023, 13:57
Έτσι ακριβώς είναι και πολλά παιδιά δεν είναι στο βίντεο δυστυχώς λόγο των παραπάνω που είπες.
Εφηβεία,νιάτα,όπως θέλει το ερμηνεύει και το λέει ο καθένας.
Μια φάση της ζωής ήταν θα έλεγα,πιστεύεις πως οι ίδιοι καβαλάνε ακόμα με την ταυτότητα στο στόμα,ακράνωτοι και μόνο κόφτες;
Και στα δικά μου μάτια έτσι είναι και ας έβαλα κράνος στα 30.
Δεν ξέρω,κάποιοι θεωρώ πως ναί,κάποιοι οχι.το δικό μου θέμα είναι πως στη σημερινή εποχή μου χτυπάει πολύ άσχημα να το βλέπω έστω και σαν event.
Αν θέλω βλέπω ψάλτη και μουστάκα και πέρνω τζούρα απο 80s...
Πολύ προβλεπόμενος ο Μουστάκας ,ψηφίζω Ψάλτη :lol: :beer:
441299
lleonidas
07/02/2023, 15:02
Κάποια μεγάλη γιαπωνέζικη (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/apokleistiko-istoriki-allagi-megalis-ellinikis-antiprosopeias-erhetai-anakoinosi) ίσως...
Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από μία σημαντική επένδυση στον χώρο της μοτοσυκλέτας που παρόμοια της δεν έχει υπάρξει τα τελευταία χρόνια και τουλάχιστον για μία δεκαετία πίσω. Μεγάλος Όμιλος που δραστηριοποιείται στον τομέα των βιομηχανικών μηχανημάτων και εξοπλισμού και των βαρέων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μεταξύ πολλών ακόμη τομέων δραστηριότητας, ετοιμάζεται να αποκτήσει παρουσία και στην μοτοσυκλέτα.
Η απόκτηση ενός μεγάλου ονόματος που ήδη εκπροσωπείται στην χώρα μας είναι το πρώτο βήμα. Το επόμενο είναι να προχωρήσει σταδιακά σε μία μεγάλη επένδυση αναδιαμορφώνοντας το δίκτυο πώλησης και την φυσική παρουσία της μάρκας, τουλάχιστον έτσι ευχόμαστε πως θα προχωρήσει στα επόμενα βήματα.
Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία και ο μεγάλος κατασκευαστής έχει ανάψει το πράσινο φως για την μετακίνηση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε νέα χέρια, κάτι που φυσικά χρειάζεται αρκετό διάστημα ωσότου ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες.
Κάποια μεγάλη γιαπωνέζικη (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/apokleistiko-istoriki-allagi-megalis-ellinikis-antiprosopeias-erhetai-anakoinosi) ίσως...
Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από μία σημαντική επένδυση στον χώρο της μοτοσυκλέτας που παρόμοια της δεν έχει υπάρξει τα τελευταία χρόνια και τουλάχιστον για μία δεκαετία πίσω. Μεγάλος Όμιλος που δραστηριοποιείται στον τομέα των βιομηχανικών μηχανημάτων και εξοπλισμού και των βαρέων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μεταξύ πολλών ακόμη τομέων δραστηριότητας, ετοιμάζεται να αποκτήσει παρουσία και στην μοτοσυκλέτα.
Η απόκτηση ενός μεγάλου ονόματος που ήδη εκπροσωπείται στην χώρα μας είναι το πρώτο βήμα. Το επόμενο είναι να προχωρήσει σταδιακά σε μία μεγάλη επένδυση αναδιαμορφώνοντας το δίκτυο πώλησης και την φυσική παρουσία της μάρκας, τουλάχιστον έτσι ευχόμαστε πως θα προχωρήσει στα επόμενα βήματα.
Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία και ο μεγάλος κατασκευαστής έχει ανάψει το πράσινο φως για την μετακίνηση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε νέα χέρια, κάτι που φυσικά χρειάζεται αρκετό διάστημα ωσότου ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες.
Αρχίζει σε ka και τελειώνει σε aki να υποθέσω;:D
lleonidas
07/02/2023, 15:30
Αρχίζει σε ka και τελειώνει σε aki να υποθέσω;:D
Suzukaki ; :D
rainmike
07/02/2023, 15:35
Εδώ και μερικούς μήνες η αλυσίδα μου κοπανούσε και είχε κάνει κοιλιά.
Την προηγούμενη πεμπτη μου βγήκε εν κινήσει.
Την πήγα μηπως και καταφέρουν να την τεντώσουν αλλα μου είπαν οτι ειναι στα τελευταια της.
Τελικά αλλαγη σε αλυσιδα γραναζια και ρουλεμαν πισω τροχου.(255 συνολο)
Παλι καλά τα παιδιά που το πηγαίνω κανουν οτι μπορούν για να το φτιαξουν οσο πιο οικονομικά γινεται.
Να ναι καλα.
SeniorCanardo
07/02/2023, 16:20
Εδώ και μερικούς μήνες η αλυσίδα μου κοπανούσε και είχε κάνει κοιλιά.
Την προηγούμενη πεμπτη μου βγήκε εν κινήσει.
Την πήγα μηπως και καταφέρουν να την τεντώσουν αλλα μου είπαν οτι ειναι στα τελευταια της.
Τελικά αλλαγη σε αλυσιδα γραναζια και ρουλεμαν πισω τροχου.(255 συνολο)
Παλι καλά τα παιδιά που το πηγαίνω κανουν οτι μπορούν για να το φτιαξουν οσο πιο οικονομικά γινεται.
Να ναι καλα.
Μεγειές, έτοιμος για βόλτες, όταν λιώσουν οι πάγοι.:beer:
rainmike
07/02/2023, 16:52
Μεγειές, έτοιμος για βόλτες, όταν λιώσουν οι πάγοι.:beer:
Φιλαράκι μπήκα μέσα αυτο το μήνα στα σιγουρα και πρεπει να κανω οικονομια για να βγάλω τη χασούρα αλλα η το να σου βγει η να
σπασει η αλυσιδα ενω πηγαίνεις μπορει να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά.
Ειπα να μην το ρισκάρω.
Εδώ και μερικούς μήνες η αλυσίδα μου κοπανούσε και είχε κάνει κοιλιά.
Την προηγούμενη πεμπτη μου βγήκε εν κινήσει.
Την πήγα μηπως και καταφέρουν να την τεντώσουν αλλα μου είπαν οτι ειναι στα τελευταια της.
Τελικά αλλαγη σε αλυσιδα γραναζια και ρουλεμαν πισω τροχου.(255 συνολο)
Παλι καλά τα παιδιά που το πηγαίνω κανουν οτι μπορούν για να το φτιαξουν οσο πιο οικονομικά γινεται.
Να ναι καλα.
Βγήκε εν κινήσει;!
Ευτυχώς που δεν είχες χειρότερα φίλε μου, καλές βόλτες με τα καινούργια :beer:
Βγήκε εν κινήσει;!
Περίεργο σου φαίνεται; με τον Πήγασο μου έχει βγει 4-5 φορές και όχι με λίγα στο κοντέρ, εκεί γύρω στο 2018-19 ένεκα τότε της απόλυτης αφραγκιάς :(
Περίεργο σου φαίνεται; με τον Πήγασο μου έχει βγει 4-5 φορές και όχι με λίγα στο κοντέρ, εκεί γύρω στο 2018-19 ένεκα τότε της απόλυτης αφραγκιάς :(
Ναι, πολύ περίεργο και επικίνδυνο, δεν μου έχει συμβεί ποτέ και ούτε θα ήθελα!
stefanos
07/02/2023, 17:26
Και γιατί δεν την τεντώνουμε?
Ναι, πολύ περίεργο και επικίνδυνο, δεν μου έχει συμβεί ποτέ και ούτε θα ήθελα!
Είναι, ναι, και μακάρι να μην σου τύχει ποτέ. Και με το CB250 RS προ αμνημονεύτων χρόνων πάλι σε εποχές απόλυτης αφραγκιάς, μου έβγαινε κάθε 3 χιλιόμετρα...εκεί να δεις πόνος, σταμάτημα, σήκωμα στο σταντ, μάζεμα της και μετα από λίγο πάλι. είχε ξεχειλώσει τόσο πολύ που οι ρεγουλατόροι της είχαν φτάσει τέρμα και σερνόταν στην άσφαλτο που λέει ο λόγος :lol: πήγα σε ένα συνεργείο και παρακάλεσα να μου δώσουν καμιά από αυτές που είχαν για ανακύκλωση από αλλαγές άλλων. Σε κάθε περίπτωση, ήταν σε καλύτερη κατάσταση...
Ούτε θέλω πια να θυμάμαι αυτές τις καταστάσεις....
doctoras
07/02/2023, 18:39
Suzukaki ; :D
Επιτέλους!! Καιρός δεν ήταν; Στην ευρωπη έχει μερίδια λίγο παραπάνω από σουζουκι και εδώ χαρταετό.
Αλλά και ο κατασκευαστής να κάνει τίποτα, γιατί τα τελευταία 10 χρόνια τα μοντέλα και τα μοτερ ιδια και απαράλλαχτα
rainmike
07/02/2023, 21:04
Είναι, ναι, και μακάρι να μην σου τύχει ποτέ. Και με το CB250 RS προ αμνημονεύτων χρόνων πάλι σε εποχές απόλυτης αφραγκιάς, μου έβγαινε κάθε 3 χιλιόμετρα...εκεί να δεις πόνος, σταμάτημα, σήκωμα στο σταντ, μάζεμα της και μετα από λίγο πάλι. είχε ξεχειλώσει τόσο πολύ που οι ρεγουλατόροι της είχαν φτάσει τέρμα και σερνόταν στην άσφαλτο που λέει ο λόγος :lol: πήγα σε ένα συνεργείο και παρακάλεσα να μου δώσουν καμιά από αυτές που είχαν για ανακύκλωση από αλλαγές άλλων. Σε κάθε περίπτωση, ήταν σε καλύτερη κατάσταση...
Ούτε θέλω πια να θυμάμαι αυτές τις καταστάσεις....
Ρε συ ειπαμε τι καθε 3χιλιομετρα?
Το να βγει η χειροτερα να σπασει η αλυσιδα ειναι ακρως σοβαρο.
Και εγω τωρα δεν ειμαι καλα οικονομικα αλλα θα κοψω απο αλλου γιατι μιλαμε για την ασφαλεια μου.
Οχι ρε αγορινα μην την αφηνεις να γινει τοσο χαλια στην τελικη δεν το παιρνεις το μηχανακι
Ρε συ ειπαμε τι καθε 3χιλιομετρα?
Το να βγει η χειροτερα να σπασει η αλυσιδα ειναι ακρως σοβαρο.
Και εγω τωρα δεν ειμαι καλα οικονομικα αλλα θα κοψω απο αλλου γιατι μιλαμε για την ασφαλεια μου.
Οχι ρε αγορινα μην την αφηνεις να γινει τοσο χαλια στην τελικη δεν το παιρνεις το μηχανακι
άλλες εποχές....άστο πονάει λέμε.
peterTHErider
07/02/2023, 22:05
Η kawasaki έχει αλλάξει χέρια εδώ και λίγο καιρό.τώρα μιλάμε για άλλη και είναι ευρωπαική.και στη χώρα μας δεν κάνει τα νούμερα που πρέπει και είναι κάτω από όλες τις ευρωπαικές αγορές σε ποσοστά.
CorpseAlive
07/02/2023, 22:18
Η kawasaki έχει αλλάξει χέρια εδώ και λίγο καιρό.τώρα μιλάμε για άλλη και είναι ευρωπαική.και στη χώρα μας δεν κάνει τα νούμερα που πρέπει και είναι κάτω από όλες τις ευρωπαικές αγορές σε ποσοστά.
KTM ?
Αυτό σκεφτόμουν Πάρη αλλά ευτυχώς δε χρειάστηκε! Έφερα απο Γερμανία κανονικό μπροστινό TKC80 120-70-17. H Continental είναι και η μοναδική που βγάζει τακουνάτα μπροστινά για 17αρα αλλά δεν ασχολείται κανένας να τα φέρει εδώ.
Πως τα πάνε Billy από αντοχή; Βγάζουν χιλιόμετρα με το NC?
Nostradamus
08/02/2023, 07:04
Πως τα πάνε Billy από αντοχή; Βγάζουν χιλιόμετρα με το NC?
Λογικά Στέφανε με τους ρυθμούς που γράφει χιλιόμετρα ο μεσιες, θα έχουν ήδη 10-15 χιλιάδες από την προηγούμενη βδομάδα οπότε θα έχει καλή εικόνα... Μην σου πω θα είναι για αλλαγή πάλι... :lol:
doctor_john
08/02/2023, 07:15
Είχα διαβάσει ότι άλλαξαν τον χαρακτηρισμό, νομίζω το '18, κάνοντάς το kawasaki motorcycles αντί heavy intustries
που είχαν μέχρι τότε. Για κάποια αστεία τρικλοποδιά της eu και αυτό.
Πρόσφατα διάβασα ότι αγόρασαν την bimota.
Πως τα πάνε Billy από αντοχή; Βγάζουν χιλιόμετρα με το NC?
Μόλις μια βόλτα πρόλαβα να κάνω λόγω του άστατου καιρού το ΣΚ. Θα έχω feedback σε 2 μήνες που θα έχουν μαζέψει μερικά χιλιόμετρα. Η λογική λέει πως με δείκτη Q δε θα βγάλουν χιλιόμετρα αλλά δεν είναι ο σκοπός τους αυτός κιόλας. Μάλλον θα φέρνω ένα μπροστινό να βγάζω τον χειμώνα που τα χώματα δυσκολεύουν και θα βάζω ξανα τo Anakee Adventure απο Ιούνιο και μετά.
peterTHErider
08/02/2023, 11:11
KTM ?
ναι,έτσι έμαθα!
CorpseAlive
08/02/2023, 13:09
ναι,έτσι έμαθα!
Πολύ λογικό.
Αναμένουμε αντίστοιχες κινήσεις και για Triumph και μετά ιδανικά μια αλλαγή φρουράς στην έκθεση σαρακάκη γιατί είναι χείριστοι.
Είχα διαβάσει ότι άλλαξαν τον χαρακτηρισμό, νομίζω το '18, κάνοντάς το kawasaki motorcycles αντί heavy intustries
που είχαν μέχρι τότε. Για κάποια αστεία τρικλοποδιά της eu και αυτό.
Πρόσφατα διάβασα ότι αγόρασαν την bimota.
Για την ελληνική αντιπροσωπεία είναι η συζήτηση. Έχει γίνει και αυτό που λες αλλά άλλαξε/ θα αλλάξει χέρια και η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.
peterTHErider
08/02/2023, 15:14
Πολύ λογικό.
Αναμένουμε αντίστοιχες κινήσεις και για Triumph και μετά ιδανικά μια αλλαγή φρουράς στην έκθεση σαρακάκη γιατί είναι χείριστοι.
Όχι μόνο στην έκθεση αλλά σε κάθε επίπεδο είναι τραγικοί ευθυνόφοβοι και με δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία.
Το έζησα πολύ έντονα πριν λίγο καιρό που είχαμε πρόβλημα με τη μηχανή του πατέρα μου!
stefanos
08/02/2023, 16:59
Εγώ πάντως για ανταλλακτικά πάντα πηγαίνω Σαρακάκη και πάντα η εξυπηρέτηση είναι άψογη.
Μόλις μια βόλτα πρόλαβα να κάνω λόγω του άστατου καιρού το ΣΚ. Θα έχω feedback σε 2 μήνες που θα έχουν μαζέψει μερικά χιλιόμετρα. Η λογική λέει πως με δείκτη Q δε θα βγάλουν χιλιόμετρα αλλά δεν είναι ο σκοπός τους αυτός κιόλας. Μάλλον θα φέρνω ένα μπροστινό να βγάζω τον χειμώνα που τα χώματα δυσκολεύουν και θα βάζω ξανα τo Anakee Adventure απο Ιούνιο και μετά.
Θα φέρνεις μπροστινό και πίσω θα βάζεις άλλο; Πάντως με ενδιαφέρει, αν δε σου κάνει κόπο να επανέλθεις μετά από κάποιους μήνες!
peterTHErider
08/02/2023, 18:47
Εγώ πάντως για ανταλλακτικά πάντα πηγαίνω Σαρακάκη και πάντα η εξυπηρέτηση είναι άψογη.
Εσύ πας να δώσεις λεφτά και να πάρεις κάτι.γιατί να μην είναι?τα προβλήματα αρχίζουν όταν πρέπει να καλύψουν κάτι που δεν είναι τόσο προφανές.εκεί,ευελιξία και εύρεση λύσεων να ικανοποιήσουν έναν καλό πελάτη είναι άγνωστε έννοιες...
Θα φέρνεις μπροστινό και πίσω θα βάζεις άλλο; Πάντως με ενδιαφέρει, αν δε σου κάνει κόπο να επανέλθεις μετά από κάποιους μήνες!
Πίσω δουλεύω το Mitas E07 Dakar σε διάσταση 150-70-17 ούτως ή άλλως. Αυτή τη διάσταση τη βρίσκεις όποτε θες και σε πολλά λάστιχα στην Ελλάδα. Το πρόβλημα στους 17αρηδες μπροστινούς τροχούς είναι η έλλειψη προτάσεων εκτός απο την Continental. Μου κάνει εντύπωση πως δεν έχουν ασχοληθεί να βγάλουν και άλλες εταιρείες τακουνάτα για 17αρες. Όχι ότι θα πάνε χώμα οι κάτοχοι αλλά είμαι βέβαιος πως θα το έβαζαν πάρα πολλοί για μόστρα. Πράγματι αν το παρατηρήσεις αγριεύει πολύ το σύνολο. Όποτε θες μετά από λίγο καιρό θύμησε το μου να σου πω εντυπώσεις.
doctor_john
09/02/2023, 07:36
Βάζουν αρκετοί αλλά ο περιορισμός στην ταχύτητα και ο ρυθμός που λιώνουν τα κάνουν για τους λίγους που τα χρειάζονται.
Δεν ξέρω αν είναι ίδια με τα TKC 80 προ δεκαετίας, τότε ήταν απολαυστικό σε μεγάλα on of.
Ειδικά για λάσπη δεν έχω κάτι άλλο υπόψιν τόσο καλό. Πριν απο αυτά στην σκληρή λάσπη ήταν σίγουρο ότι θα γλιστρούσε το μπροστινό, με αυτά
έμπαινες όρθιος έχοντας εμπιστοσύνη να πιάνει και στο πλάϊ.
Σε εμένα κράτησαν κοντά στις 12000χλμ σε gs1100.
Αυτό που γράφουν για το όριο των 140 km/h δεν το έχω δει στην πράξη. Αρκετές φορές ταξίδεψα με λίγο παραπάνω ~170km/h
προσεκτικά χωρίς να συμβεί κάτι.
doctoras
09/02/2023, 07:59
ονειρικό γκαράζ άν έχεις ιδιωτική αποθήκη στο υπόγειο πολυκατοικίας!
https://www.youtube.com/watch?v=mBfExDnKeX4&ab_channel=TahitianRider
441346
Αυτό που γράφουν για το όριο των 140 km/h δεν το έχω δει στην πράξη. Αρκετές φορές ταξίδεψα με λίγο παραπάνω ~170km/h
προσεκτικά χωρίς να συμβεί κάτι.
:uplate:
το ότι πέρασες εσύ το όριο των προδιαγραφών δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές να το κάνει και κάποιος άλλος...
ειδικά όταν μιλάμε για προδιαγραφή που σε σκοτώνει....
Πίσω δουλεύω το Mitas E07 Dakar σε διάσταση 150-70-17 ούτως ή άλλως. Αυτή τη διάσταση τη βρίσκεις όποτε θες και σε πολλά λάστιχα στην Ελλάδα. Το πρόβλημα στους 17αρηδες μπροστινούς τροχούς είναι η έλλειψη προτάσεων εκτός απο την Continental. Μου κάνει εντύπωση πως δεν έχουν ασχοληθεί να βγάλουν και άλλες εταιρείες τακουνάτα για 17αρες. Όχι ότι θα πάνε χώμα οι κάτοχοι αλλά είμαι βέβαιος πως θα το έβαζαν πάρα πολλοί για μόστρα. Πράγματι αν το παρατηρήσεις αγριεύει πολύ το σύνολο. Όποτε θες μετά από λίγο καιρό θύμησε το μου να σου πω εντυπώσεις.
Έχε υπόψιν σου πως υπάρχει και το MICHELIN ANAKEE ADVENTURE σε 120/70-17 για μπροστινό. Δεν είναι στο επίπεδο χωμάτινης ικανότητας του TKC80 αλλά έχει χωμάτινο χαρακτήρα σε επίπεδο On/Off.
Επίσης το ίδιο ελαστικό υπάρχει και σε 150/70-17 και σε 160/60-17 όπου είσαι ακριβώς στις διαστάσεις σου. Σαν πακέτο και για απρόσκοπτη μικτή χρήση μοιάζουν να ταιριάζουν στο προφίλ χρήσης που κάνεις. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω πως θα σου αρέσουν και το βρίσκεις και Ελλάδα (τουλάχιστον το έχει η Ελληνική σελίδα της Michelin).
441347
1)Να τονίσουμε αρχικά πως ο δείκτης Q σημαίνει μέγιστη ταχύτητα 160km. Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως αν πας με σταθερά 160-180km το λάστιχο θα ανατιναχτεί. Σημαίνει πως αν σκοτωθείς και με κάποιον τρόπο αποδειχθεί ότι πήγαινες με περισσότερα km απο αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, δεν είναι υποχρεωμένος να σε αποζημιώσει (αν δε ζεις, την οικογένειά σου). Επιπλέον, θεωρώ πως όπως γίνεται σχεδόν πάντα, το προϊόν αντέχει περισσότερο από το νούμερο που δηλώνεται.
2) Τα 170 κοντέρ που αναφέρει ο φίλος Doctor δεν είναι πραγματικά καθώς όλα κλέβουν τουλάχιστον 10km σε αυτές τις ταχύτητες.
3)Το GS1100 αν θυμάμαι καλά φορούσε 19αρα μπροστά και είναι πολύ πιθανό το Continental να είχε άλλο δείκτη ταχύτητας.
4) Το TKC 80 είναι ένα ''δρομίσιο'' τακουνάτο με μεγάλα μπλοκ. Είναι στην καλύτερη περίπτωση ένα 50-50 λάστιχο, για να μην πω 60 δρόμου και 40 χώματος. Κάνει μεγάλη διαφορά στο χώμα συγκριτικά με ένα ασφάλτινο λάστιχο αλλά αν το κρίνεις σαν χωμάτινο δεν είναι φυσικά κάτι αξιόλογο καθώς υπάρχουν πιο σωστά λάστιχα για αυτή τη δουλειά με μικρά και αραιά τακούνια. Αυτό θα φανεί σε έντονες λάσπες από το πόσο εύκολα θα μπουκώσει συγκριτικά με τα υπόλοιπα που ανέφερα. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις πάντα. Τα πιο χωμάτινα λάστιχα δεν αντέχουν στην άσφαλτο και φυσικά στο βρεγμένο κάνεις την προσευχή σου ενώ με το TKC80 πας κανονικά (δοκιμάστηκε το Σάββατο).
Υ.Γ: Στέφανε αυτό φοράω μπροστά εδώ και κάποιες δεκάδες χιλιάδες km. Πράγματι πολύ καλό.
Έχε υπόψιν σου πως υπάρχει και το MICHELIN ANAKEE ADVENTURE σε 120/70-17 για μπροστινό. Δεν είναι στο επίπεδο χωμάτινης ικανότητας του TKC80 αλλά έχει χωμάτινο χαρακτήρα σε επίπεδο On/Off.
Επίσης το ίδιο ελαστικό υπάρχει και σε 150/70-17 και σε 160/60-17 όπου είσαι ακριβώς στις διαστάσεις σου. Σαν πακέτο και για απρόσκοπτη μικτή χρήση μοιάζουν να ταιριάζουν στο προφίλ χρήσης που κάνεις. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω πως θα σου αρέσουν και το βρίσκεις και Ελλάδα (τουλάχιστον το έχει η Ελληνική σελίδα της Michelin).
441347
Όπως σου έγραψα και πιο πάνω αυτό βάζω μπροστά και είναι σούπερ. Πίσω όμως το χειμώνα αν μπλέξεις εκεί που πάω με τέτοιο λάστιχο θα κολλήσεις χωρίς αμφιβολία (έχω κολλήσει με Pirelli STR). Είναι μόνο για καλοκαίρι αλλά στερείται ανθεκτικότητας και εξηγούμαι.
Υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος που βάζω 150-70-17 πίσω. Καταρχήν μεγαλώνει η απόσταση απο το έδαφος. Κατά δέυτερον η ανθεκτικότητά τους είναι σε άλλο επίπεδο συγκριτικά με ένα απλό 160-60 Anakee adv. Διάβασε εδώ και θα καταλάβεις https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159698 και εδώ https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160763. Περιληπτικά, υπάρχει η δυνατότητα να μείνω στην Πίνδο και να γυρίσω πίσω με σκασμένο λάστιχο και με αξιοπρεπείς ταχύτητες (60-80km). Αν δεν επισκευάζεται το λάστιχο φυσικά που μου έχει τύχει σε άλλη περίπτωση.
Ένα ωραίο βιντεάκι για τα θηριώδη φορτηγά της DAF για το ράλι Ντακάρ:
https://www.youtube.com/watch?v=zedjnP4jZQ8
11 τόνοι, 0 -100 σε 7 δευτερόλεπτα, 240 τελική, δύο μηχανές και 1000 άλογα και μία θρυλική εικόνα από τα νιάτα μου, με το θηρίο να προσπερνά τον Άρι Βάτανεν με 220χλμ/ ώρα :eek:
441349
Φυσικά ήταν γραφτό να τελειώσει άσχημα, αλλά στις εποχές του Group B, της F1 των 1500 ίππων και του Group C των 400χλμ/ώρα όλα επιτρέπονταν...
Ωραίες εποχές , γνήσιο Paris-Dakar.
Να και ένα τετρακύλινδρο της εποχής !
441354
Να προσθέσω ότι περίπου μια δεκαετία μετά ο Peterhansel κέρδισε αγώνες με μοτέρ XTZ850TRX 270° -αυτό που είχαν τα TRX-TDM 850.
doctoras
09/02/2023, 14:51
Ωραίες εποχές , γνήσιο Paris-Dakar.
Να και ένα τετρακύλινδρο της εποχής !
441354
Να προσθέσω ότι περίπου μια δεκαετία μετά ο Peterhansel κέρδισε αγώνες με μοτέρ XTZ850TRX 270° -αυτό που είχαν τα TRX-TDM 850.
Yamaha YZE920T ενα ωραίο αφιέρωμα είχε γραφτεί εδώ (https://motorbike.gr/%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CF%85%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%B7%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF/)
Ωραίο άρθρο,δεν γνώριζα πολλά από αυτά όπως το ότι έτρεξε με μοτοσυκλέτα 300 κιλά !!!
Επίσης από όσο καταλαβαίνω μια ολόκληρη κατηγορία μοτοσυκλετών της Yamaha εξελίχθηκε ουσιαστικά για αγωνιστική χρήση!
kostaskk
09/02/2023, 16:06
What? Τα όρια δεν είναι για τις αποζημιώσεις, κανένας κατασκευαστής λάστιχου δεν πλήρωσε ποτέ αποζημίωση κ ούτε πρόκειται να συμβεί,
Τα όρια είναι για την σωστή λειτουργεία, πρόσφυση,θερμοκρασια και αντοχή του λάστιχου,. Βγαίνουν από την μέγιστη ταχύτητα και το βάρος του μοτό,,. Αν το πηγαίνεις κοντά η ποιο πάνω από το όριο το λάστιχο θα ζεσταθει-λιωσει και θα αχρηστευτεί πολύ γρήγορα.
Δλδ θα θες αλλαγή σε 3000χιλιομετρα αντί 10.000.
Αν βάλεις ποιο μεγάλου βαθμου, δλδ για 250km/h ενώ το μηχανάκι σου πηγαίνει μέχρι 200 απλά θα αργούνε να ζεσταθούν η και δεν θα φτάνουν ποτέ την σωστή θερμοκρασία αλλά θα αντέξουν παραπάνω (σαν ποιο σκληρα)
Yamaha YZE920T ενα ωραίο αφιέρωμα είχε γραφτεί εδώ[/URL]
Εξαιρετικό το άρθρο :beer:
What? Τα όρια δεν είναι για τις αποζημιώσεις, κανένας κατασκευαστής λάστιχου δεν πλήρωσε ποτέ αποζημίωση κ ούτε πρόκειται να συμβεί,
Τα όρια είναι για την σωστή λειτουργεία, πρόσφυση,θερμοκρασια και αντοχή του λάστιχου,. Βγαίνουν από την μέγιστη ταχύτητα και το βάρος του μοτό,,. Αν το πηγαίνεις κοντά η ποιο πάνω από το όριο το λάστιχο θα ζεσταθει-λιωσει και θα αχρηστευτεί πολύ γρήγορα.
Δλδ θα θες αλλαγή σε 3000χιλιομετρα αντί 10.000.
Αν βάλεις ποιο μεγάλου βαθμου, δλδ για 250km/h ενώ το μηχανάκι σου πηγαίνει μέχρι 200 απλά θα αργούνε να ζεσταθούν η και δεν θα φτάνουν ποτέ την σωστή θερμοκρασία αλλά θα αντέξουν παραπάνω (σαν ποιο σκληρα)
Αν πηγαίνεις πάνω από τον δείκτη ταχύτητας κινδυνεύεις, δε λιώνει απλά πιο γρήγορα το ελαστικό. Προσοχή σε αυτό! Μην τις υποτιμάς τις αποζημιώσεις που ανέφερα γιατί στην Αμερική δεν αστειεύονται (φυσικά πρέπει να μπορείς να το αποδείξεις αλλά πλέον ίσως γίνεται εύκολα αν γράφει κάποιος με κάμερα).
doctor_john
09/02/2023, 17:58
:uplate:
το ότι πέρασες εσύ το όριο των προδιαγραφών δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές να το κάνει και κάποιος άλλος...
ειδικά όταν μιλάμε για προδιαγραφή που σε σκοτώνει....
γιατί με είδες να το προτείνω;
doctoras
09/02/2023, 18:44
Ένα ωραίο που γράφει μέσα ειναι ότι:
Αν εκείνη την εποχή τελικά η Yamaha νικούσε τους νόμους της φυσικής(πράμα δύσκολο) ανεβαίνοντας βάθρο με τους τετρακύλινδρους σήμερα μπορεί ο χώρος των adventure touring να έχει πάρει άλλη πορεία
Είναι άνθρωποι αυτοί που χαράσσουν πορεία και αλλάζουν του ρου της ιστορίας.
Όπως σου έγραψα και πιο πάνω αυτό βάζω μπροστά και είναι σούπερ. Πίσω όμως το χειμώνα αν μπλέξεις εκεί που πάω με τέτοιο λάστιχο θα κολλήσεις χωρίς αμφιβολία (έχω κολλήσει με Pirelli STR). Είναι μόνο για καλοκαίρι αλλά στερείται ανθεκτικότητας και εξηγούμαι.
Υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος που βάζω 150-70-17 πίσω. Καταρχήν μεγαλώνει η απόσταση απο το έδαφος. Κατά δέυτερον η ανθεκτικότητά τους είναι σε άλλο επίπεδο συγκριτικά με ένα απλό 160-60 Anakee adv. Διάβασε εδώ και θα καταλάβεις https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159698 και εδώ https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160763. Περιληπτικά, υπάρχει η δυνατότητα να μείνω στην Πίνδο και να γυρίσω πίσω με σκασμένο λάστιχο και με αξιοπρεπείς ταχύτητες (60-80km). Αν δεν επισκευάζεται το λάστιχο φυσικά που μου έχει τύχει σε άλλη περίπτωση.
Να πω την αλήθεια, η λογική μου θα μου έλεγε πως μικρότερο προφίλ δλδ 60 αντί 70 θα ήταν πιο ισχυρό στη καταπόνηση. Φαίνεται όμως πως το μεγαλύτερο προφίλ προστατεύει και τη ζάντα ώστε να μη βρει κάτω.
γιατί με είδες να το προτείνω;
Πλάκα κάνεις τώρα....
έγραψες αυτολεξεί "Αυτό που γράφουν για το όριο των 140 km/h δεν το έχω δει στην πράξη. Αρκετές φορές ταξίδεψα με λίγο παραπάνω ~170km/h
προσεκτικά χωρίς να συμβεί κάτι."
κυριολεκτικά λες ότι πέρασες το όριο και δεν έγινε τίποτα... σα να προτείνεις να μην δώσει και τόσο σημασία σε αυτή τη προδιαγραφή ο άνθρωπος...
αλλιώς, πες μου, γιατί το έγραψες όλο αυτό?
ένα λάστιχο που πηγαίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα από τις προδιαγραφές του, είναι απρόβλεπτο. μπορεί να αποσυντεθεί στα εξ ων συνετεθη, μπορεί και να μην πάθει τίποτα.
ανεξάρτητα όμως, δεν πρέπει ποτέ να περνάμε τα όρια των προδιαγραφών και αν το κάνουμε, δεν πρέπει ποτέ να το γράφουμε σε ένα δημόσιο φόρουμ, γράφοντας από κάτω 'χωρίς να γίνει κατι', γιατί διαβάζει και κόσμος που δεν εχει κρίση και εμπειρία.
τις συνέπειες της υψηλότερης ταχύτητας από τις προδιαγραφές των ελαστικών, μπορεί να τις δει κανείς διαβαζοντας το παράδειγμα του γιου του ιδιοκτήτη των jumbo, με τα χειμερινά λάστιχα στην Πόρσε.
Να πω την αλήθεια, η λογική μου θα μου έλεγε πως μικρότερο προφίλ δλδ 60 αντί 70 θα ήταν πιο ισχυρό στη καταπόνηση. Φαίνεται όμως πως το μεγαλύτερο προφίλ προστατεύει και τη ζάντα ώστε να μη βρει κάτω.
Ακριβώς αυτό σε συνδυασμό πάντα με τα πολύ σκληρά πλαϊνά. Γνωστές οι ιστορίες πάλης που δε μπορούσαν να ξεζαντάρουν τέτοια λάστιχα στα βουνά. Και μιλάμε για τα σαμπρελάτα, τα Tubeless είναι ακόμα πιο τέρατα. Λειτουργούν περίπου όπως τα αντίστοιχα Run flat στα αυτοκίνητα. Έχω μείνει 2-3 φορές με Bridgestone BT 023 160-60-17, ένα ουσιαστικά σκληρό τουριστικό λάστιχο. Με το ζόρι πήγαινα με 30km και με αστάθεια. Με τα τακουνάτα σε ευθεία εύκολα κράταγα και 80km!:uplate: Είναι πραγματικά εντυπωσιακοί οι ορίζοντες που ανοίχτηκαν και τους ανακάλυψα εντελώς τυχαία.
Να σημειώσω όμως ότι ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει σε άλλο μεγαλύτερο μηχανάκι που φοράει από το εργοστάσιο 150-70-17 πίσω. Δεν ξέρω δηλαδή αν σε ένα βαρύτερο διαφορετικό όχημα θα μπορούσα να κινηθώ το ίδιο. Η αίσθησή μου είναι ότι θα μπορούσα γιατί το λάστιχο είναι τέρας αλλά αν δεν το δω δε μπορώ να το πω με σιγουριά.
doctor_john
09/02/2023, 22:18
Πλάκα κάνεις τώρα....
έγραψες αυτολεξεί "Αυτό που γράφουν για το όριο των 140 km/h δεν το έχω δει στην πράξη. Αρκετές φορές ταξίδεψα με λίγο παραπάνω ~170km/h
προσεκτικά χωρίς να συμβεί κάτι."
κυριολεκτικά λες ότι πέρασες το όριο και δεν έγινε τίποτα... σα να προτείνεις να μην δώσει και τόσο σημασία σε αυτή τη προδιαγραφή ο άνθρωπος...
αλλιώς, πες μου, γιατί το έγραψες όλο αυτό?
ένα λάστιχο που πηγαίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα από τις προδιαγραφές του, είναι απρόβλεπτο. μπορεί να αποσυντεθεί στα εξ ων συνετεθη, μπορεί και να μην πάθει τίποτα.
ανεξάρτητα όμως, δεν πρέπει ποτέ να περνάμε τα όρια των προδιαγραφών και αν το κάνουμε, δεν πρέπει ποτέ να το γράφουμε σε ένα δημόσιο φόρουμ, γράφοντας από κάτω 'χωρίς να γίνει κατι', γιατί διαβάζει και κόσμος που δεν εχει κρίση και εμπειρία.
τις συνέπειες της υψηλότερης ταχύτητας από τις προδιαγραφές των ελαστικών, μπορεί να τις δει κανείς διαβαζοντας το παράδειγμα του γιου του ιδιοκτήτη των jumbo, με τα χειμερινά λάστιχα στην Πόρσε.
είσαι με τα καλά σου; θα σου δικαιολογηθώ κιόλας;
είχα υπόψιν μου ότι μέχρι 140km/h πάνε, μετά σκορπάνε και έγραψα ότι όταν ξέφυγα δεν είδα κάτι και αυτό είναι πρόταση;
τι είναι αυτά που γράφεις;
κατ αρχάς είμαι με τα μια χαρά μου... δεν με ενδιαφέρει να δικαιολογηθεις για τίποτα...
δηλαδή τι περίμενες να δεις όταν ξεφυγες?
Η θα εσκαγαν ή δεν θα εσκαγαν... ε, δεν έσκασαν... τι προσφέρει λοιπόν στη συζήτηση αυτή η πληροφορία?
να βγω και εγώ λοιπόν και να πω ότι οκ, σήμερα πήγα στη δουλειά χωρίς κράνος και δεν είδα διαφορά στην ασφάλεια σε σχέση με τις μέρες που φοράω κράνος..
δεν έχω καμία διάθεση να τσακωθω, ούτε να συνεχίσω...
απλά διάβασε καλά αυτό που έγραψες και προσπάθησε να σκεφτείς πως μπορεί να το αντιληφθεί ένας πιτσιρικάς...
kostaskk
10/02/2023, 01:23
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που έχει μηχανή που ταξιδεύει η πάει με 170km/h αγόρασε λάστιχα που έχουν όριο τα 140km/h ?
Η τιμή ανάμεσα στα όρια είναι σχεδόν ίδια, άντε 10 με 20€ ποιο πάνω,. Θα μπορούσε να βάλει με τα ίδια λεφτά με προδιαγραφές για 180-200-250 km/h και να μην κινδυνεύει με ανατιναγμα,λιώσιμο,ξεζανταρισμα,φθορά,γλυστριμα λόγο λιωσιματος, καταστροφή του σκελετού του ελαστικού κτλ
AristidisZ
10/02/2023, 09:04
εντελώς καφενειακή ερώτηση, μπορώ να δω από το gov κάπου πως έχω δηλώσει το όνομα του μικρού με λατινικούς χαρακτήρες ;
θυμάμαι ότι κάπου το είχα δηλώσει, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ σε ποιο έγγραφο είναι
Είχες κάνει την ονοματοδοσία ηλεκτρονικά ή στο ληξιαρχείο?
AristidisZ
10/02/2023, 09:52
Είχες κάνει την ονοματοδοσία ηλεκτρονικά ή στο ληξιαρχείο?
ηλεκτρονικά, αλλά δε βλέπω να υπάρχει πιστοποιητικό / βεβαίωση ονοματοδοσίας, για να μπορώ να το ανακτήσω
ηλεκτρονικά, αλλά δε βλέπω να υπάρχει πιστοποιητικό / βεβαίωση ονοματοδοσίας, για να μπορώ να το ανακτήσω
Για μπες στη θυρίδα (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/thurida-polite) σου
AristidisZ
10/02/2023, 10:24
Για μπες στη θυρίδα (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/thurida-polite) σου
Έχει μόνο την αίτηση, δε βρήκα κάποια απάντηση / πιστοποιητικό or whatever...
Έχει μόνο την αίτηση, δε βρήκα κάποια απάντηση / πιστοποιητικό or whatever...
Ναι, νομίζω ότι φαίνεται ό,τι έχεις εκδώσει μέσω ΚΕΠ.
Κάνε μια ερώτηση σε ΚΕΠ να ξεμπερδεύεις.
Δε νομίζω ότι δηλώνεις εσύ τη γραφή με Λατινικούς χαρακτήρες, υπάρχει συγκεκριμένο πρότυπο που ακολουθείται.
https://www.passport.gov.gr/passports/GrElotConverter/GrElotConverter.html
AristidisZ
10/02/2023, 11:15
Δε νομίζω ότι δηλώνεις εσύ τη γραφή με Λατινικούς χαρακτήρες, υπάρχει συγκεκριμένο πρότυπο που ακολουθείται.
https://www.passport.gov.gr/passports/GrElotConverter/GrElotConverter.html
νομίζω εάν στην ονοματοδοσία το γράψεις εσύ όπως θες, σε ακολουθεί έτσι
πάντως στη δήλωση που βρήκα, σωστά τον είχα γράψει τον μπόμπο
νομίζω εάν στην ονοματοδοσία το γράψεις εσύ όπως θες, σε ακολουθεί έτσι
πάντως στη δήλωση που βρήκα, σωστά τον είχα γράψει τον μπόμπο
"BOBOS", εύκολο είναι, πόσο λάθος μπορούσες να το κάνεις;
:bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.